Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nightcrowy schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:49:
@SizzlonRacing: Ik kan me nog een filmpje heugen dat ze een hoop hadden verbeterd bij de huidige contr door nieuwe betere technieken inwendig....
De knoppen zijn in ieder geval hetzelfde. Misschien dat de trillingen wat beter zijn en dat de gevoeligheid van de gas en remmen beter zijn op de one controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Ja precies daar kan hooguit wat gedetaileerd verschil in zitten ;)
Ik heb helaas mijn stuur en pendalen een tijdje terug verkocht dus spaar nu maar gewoon weer door voor een goede stuursetup met pendalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barremans
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-04 13:22
Zojuist opgehaald bij MM the Wall. Lag niet in de schappen, maar erom gevraagd en de ps4 versie meegekregen. Nu uitvogelen hoe ik de carreer mode kan spelen!

Xbox Live: WatersideHorse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:32
Ik vraag me wel af, waar komt het woord 'peNdaal' vandaan?
Het gaat immers om je pes (voet) en niet om je pens..

Het is dus pedaal zonder N :P

[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 06-05-2015 20:28 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
hahaha dat is inderdaad vrij raar ja, thanx voor de correctie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 12:32
mowa schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:19:

[...]

Kunnen de kenners mij adviseren..??
Ik zat in hetzelfde schuitje als jij en heb toen voor de Thrustmaster TX gekozen omdat de oplossingen om een G27 op de Xbox One werkend te krijgen toch wat te wensen overlaten, de force feedback en stuur-precisie via zo'n adapter schijnt toch een stuk minder nauwkeurig te zijn dan bij de g27 direct op PC of de Thrustmaster TX op Xbox.

De voordelen van de G27 zijn de prijs en het feit dat je er gelijk drie pedalen en een schakelknop bij krijgt. De Thrustmaster is duurder, al helemaal als je de drie-pedalenset en een schakelbak erbij wil. Maar de force-feedback motor daarin is net een klasse hoger dan die van de G27 en vooral als je bereid bent om later nog meer te investeren is het Thrustmaster systeem beter dan die van Logitech.
Als ik alleen op de PC had gespeeld was ik voor de Logitech gegaan maar ik wou écht goede plug-and-play compatibiliteit met de Xbox, dus zit ik bij Thrustmaster.

Stuur bevalt me overigens uitstekend, prima FB-gevoel en een stille motor (al wil de ventilator nog wel eens loeien om de motor koel te houden). Het standaard rempedaal is slecht omdat er geen gevoel in zit, opgelost met een stukje rubber achter het pedaal zodat je echt hard moet duwen om echt hard te remmen.
Je kan bij elke racegame wel instellen dat je kan schakelen zonder koppeling, of dat je koppelt met een knop op het stuur. Dit laatste gaat mij slecht af omdat ik tijdens het sturen de koppeling niet blind kan vinden dus ik wacht op een 3-pedalenset voordat ik dat instel. Schakelen met de flippers naast het stuur is in ieder geval erg leuk om te doen.

Succes met je keuze :)

On topic, ben blij om te zien dat de laagste reviewcijfers worden uitgedeeld door mensen die de game te hardcore vinden, heb zin in de uitdaging :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was een bedrijf welke een matige review heeft omdat het spel niet goed speelt met een gamepad... Ze reviewden bewust met een gamepad omdat een steering wheel te duur zou zijn voor de casual gamer.

Wat een homeau's.

Net als in een ferrari diesel gooien omdat benzine zo duur is en dan klagen dat hij niet goed loopt, flikker toch op man.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2015 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:55

Koenvh

Hier tekenen: ______

Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:24:
Er was een bedrijf welke een matige review heeft omdat het spel niet goed speelt met een gamepad... Ze reviewden bewust met een gamepad omdat een steering wheel te duur zou zijn voor de casual gamer.

Wat een homeau's.

Net als in een ferrari diesel gooien omdat benzine zo duur is en dan klagen dat hij niet goed loopt, flikker toch op man.
Tja, wie is je doelgroep? Op de PC is het nogal apart om een racesim met bijvoorbeeld een toetsenbord te spelen, want daarvan mag je toch verwachten dat mensen een stuur oid hebben... Maar op een console wordt toch over het algemeen verwacht dat het met een controller werkt, en dan vind ik de redenering zo gek nog niet.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Voor de geinteresseerden, een filmpje op de ps4 met controller,met alle visual fx aan. ik ben absoluut geen goede en constante speler, maar het is goed te doen. Tijd om de moeilijkheidsgraag wat aan te passen, dit is de standaard amateur instelling (medium).

De deadzone heb ik nog moeite mee, even tweaken.
En die grafische bug..hoop echt dat ze dat snel fixen ( diegene die dit niet zien zijn blind, kijk eens naar de randen van je scherm voor centimeters overlap.. of zet het beeld eens stil).

Maar al met al, ik vermaak mij er goed mee.

https://youtu.be/RAKDOKBgxMU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Media Markt in Arnhem verkoopt hem als je er naar vraagt :)

Zal straks mijn bevindingen van de PS4 met controller posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:52
Zojuist spel op de PS4 opgepikt bij de MM in Eindhoven (centrum). Toevallig waren ze net bezig met in de schappen leggen. Ik moet inderdaad nog even uitvogelen hoe ik de career mode vrijspeel. Vooralsnog kan ik enkel 1 (quick) race event spelen. Wellicht is dit gelocked vanuit Bandai i.v.m. de release date?

Overigens voelt het spelen met een controller best goed aan. Natuurlijk zijn de kleine correcties "lastiger" en ziet het er iets schokkeriger uit, maar speelt best aardig weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Laatst online: 13-09 11:59

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Nederlandse stream? Versta er geen zak van :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:24:

Wat een homeau's.

De casual gamer heeft ook helemaal geen stuur, laat staan beneden voor de TV met z'n hele setup gaat zitten of superdeluxe met 3 schermen. Ik durf te stellen dat 90% van de mensen die ik ken op de XBO gaan spelen ook gewoon controller spelen (Forza was zelfs bijna beter te spelen met controller, deadzone van de TX pendalen zijn ronduit een ramp), ik ben samen met wat mensen hier 1 van de weinigen die er wel eentje hebben. Controller aan je PC is een fractie van de kosten (GTA5 ondersteund dit ook en je zit er aardig veel).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Radiance schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:05:
Nederlandse stream? Versta er geen zak van :P
Belgisch

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
offtopic:
Wablief?
Sorry, flauw, kon het niet laten :P

Wel leuke stream trouwens. Gaat aardig rap, die karts.
Ik vind de snelheidsbeleving nog steeds wel aardig goed. Daar stoorde ik me nogal aan in Assetto en iRacing (heb ik beiden even kort geprobeerd bij een vriend), het gemis van snelheidsgevoel.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:55

Koenvh

Hier tekenen: ______

Radiance schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:14:
offtopic:
Wablief?
Sorry, flauw, kon het niet laten :P

Wel leuke stream trouwens. Gaat aardig rap, die karts.
Ik vind de snelheidsbeleving nog steeds wel aardig goed. Daar stoorde ik me nogal aan in Assetto en iRacing (heb ik beiden even kort geprobeerd bij een vriend), het gemis van snelheidsgevoel.
iRacing kan ik niet beoordelen, maar met Assetto Corsa had ik dat in het begin ook... Gelukkig wen je er wel aan.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

DinoPK schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:30:
Voor de geinteresseerden, een filmpje op de ps4 met controller,met alle visual fx aan. ik ben absoluut geen goede en constante speler, maar het is goed te doen. Tijd om de moeilijkheidsgraag wat aan te passen, dit is de standaard amateur instelling (medium).

De deadzone heb ik nog moeite mee, even tweaken.
En die grafische bug..hoop echt dat ze dat snel fixen ( diegene die dit niet zien zijn blind, kijk eens naar de randen van je scherm voor centimeters overlap.. of zet het beeld eens stil).

Maar al met al, ik vermaak mij er goed mee.

https://youtu.be/RAKDOKBgxMU
Gaat toch best lekker met een controller. Waar heb jij de Steering Sensitivity op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
er staat op steam bij de communitypagina een handleiding voor de controller vrij bovenaan (een uurtje of 3 geleden nog....) daar wordt ook in uitgelegd hoe je het sturen met de stick wat minder springerig kunt krijgen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Nightcrowy schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:22:
er staat op steam bij de communitypagina een handleiding voor de controller vrij bovenaan (een uurtje of 3 geleden nog....) daar wordt ook in uitgelegd hoe je het sturen met de stick wat minder springerig kunt krijgen enzo.
Jij bedoelt deze: http://steamcommunity.com/app/234630

Dat is al van augustus vorig jaar :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Good Fella schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:18:
[...]

Gaat toch best lekker met een controller. Waar heb jij de Steering Sensitivity op staan?
Standaard instellingen, deadzone van 15 en sensitivity iets van 40-50 meen ik? (Staat nu even uit). Gaat best hoor, en zoals gezegd ik ben absoluut geen goede gamer dus een goede speler rijdt hier rondjes omheen.

Kart vond ik heel wat moeilijker, ik ben maar snel een nieuwe career begonnen na 2 rondjes haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

DinoPK schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:26:
[...]

Standaard instellingen, deadzone van 15 en sensitivity iets van 40-50 meen ik? (Staat nu even uit). Gaat best hoor, en zoals gezegd ik ben absoluut geen goede gamer dus een goede speler rijdt hier rondjes omheen.

Kart vond ik heel wat moeilijker, ik ben maar snel een nieuwe career begonnen na 2 rondjes haha
Ah, ik heb hem nu op 38 staan, maar moet dat nog even uitproberen. Vooralsnog niet voor het Solo event gekomen (neem aan dat je die eerst moet rijden voordat je een career kunt starten?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Die had ik 4x gereden, ik denk dat de installatie op de achtergrond nog loopt. Normaliter zie je wel een progress bar bij information, nu stond daar wel heel snel 20gig.
opeens is alles open. Wel erg slecht dat er geen visuele terugkoppeling is waar het wachten op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

DinoPK schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:37:
Die had ik 4x gereden, ik denk dat de installatie op de achtergrond nog loopt. Normaliter zie je wel een progress bar bij information, nu stond daar wel heel snel 20gig.
opeens is alles open. Wel erg slecht dat er geen visuele terugkoppeling is waar het wachten op is.
Hmm, dan zal dat het wel zijn. Spel is hier 20.45 GB (Version 01.01). Normaal staat er dan nog wel iets van download/installation bij inderdaad :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Hoe zie je eigelijk op Steam wanneer het unlocked? Als ik op preload info klik krijg ik een foutmelding dat ie niet kan updaten omdat het nog encrypted is.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Ik verwacht hier een update en dan zal hij het doen.

https://steamdb.info/sub/54645/history/

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Available: 6 May
This game will unlock in approximately 3 hours

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:46:
Available: 6 May
This game will unlock in approximately 3 hours
Ok dus 0.00u GMT waarschijnlijk.

Dan kijk ik morgen wel wordt me te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

SinergyX schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 18:41:
[...]

Als je manual clutch aanzet werkt dat niet helemaal in mijn idee, Forza 5 bv deed niets meer, omdat die 'hardcoded' op de 3rde pendaal komt te staan. Bij Horizon kan je clutch aanzetten, daar werkt het X (XBO), dat is 1 van die bovenste knoppen op het stuur (die zitten ook aan de achterkant).

Nadeel is inderdaad, extra onderdelen zijn duur, ik heb zelf alleen de challenge stuur erbij gekocht.
(laatste keer contact met TM, die 3-pendalen waren toen niet meer leverbaar).
+
Sebastiaannn schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:22:
Ik zat in hetzelfde schuitje als jij en heb toen voor de Thrustmaster TX gekozen omdat de oplossingen om een G27 op de Xbox One werkend te krijgen toch wat te wensen overlaten, de force feedback en stuur-precisie via zo'n adapter schijnt toch een stuk minder nauwkeurig te zijn dan bij de g27 direct op PC of de Thrustmaster TX op Xbox.

De voordelen van de G27 zijn de prijs en het feit dat je er gelijk drie pedalen en een schakelknop bij krijgt. De Thrustmaster is duurder, al helemaal als je de drie-pedalenset en een schakelbak erbij wil. Maar de force-feedback motor daarin is net een klasse hoger dan die van de G27 en vooral als je bereid bent om later nog meer te investeren is het Thrustmaster systeem beter dan die van Logitech.
Als ik alleen op de PC had gespeeld was ik voor de Logitech gegaan maar ik wou écht goede plug-and-play compatibiliteit met de Xbox, dus zit ik bij Thrustmaster.

Stuur bevalt me overigens uitstekend, prima FB-gevoel en een stille motor (al wil de ventilator nog wel eens loeien om de motor koel te houden). Het standaard rempedaal is slecht omdat er geen gevoel in zit, opgelost met een stukje rubber achter het pedaal zodat je echt hard moet duwen om echt hard te remmen.
Je kan bij elke racegame wel instellen dat je kan schakelen zonder koppeling, of dat je koppelt met een knop op het stuur. Dit laatste gaat mij slecht af omdat ik tijdens het sturen de koppeling niet blind kan vinden dus ik wacht op een 3-pedalenset voordat ik dat instel. Schakelen met de flippers naast het stuur is in ieder geval erg leuk om te doen.

Succes met je keuze :)
Ik las idd dat van het rempedaal het rem "gevoel" niet zo best is. Een T3PA kost zo'n €150 en zit je met de TX al boven de €400, bovendien is de T3PA in NL voorlopig nergens te verkrijgen. Door een matig pedaal te leveren dwingen ze je min of meer om extra in de buidel te tasten om daarna nog eens een diepere greep te doen voor een TH8A.
De G27 heeft de beste bang for the buck maar is dan alleen goed op de pc te gebruiken want zonder ffb op de X1. En het is idd zo dat de game voor de console is geoptimaliseerd voor de controller.

Vorig jaar stond ik eigenlijk voor hetzelfde dilemma waarbij de constatering vrij pijnlijk en zelfs beschamend is dat er in het afgelopen jaar op het gebied van 3rd party accessoires als deze vrijwel sprake is van stilstand.
Bovendien zal er zeer waarschijnlijk ook een andere videokaart en extra geheugen in me pc moeten om het wat lekkerder te laten smoelen wat ook €300-400 gaat kosten zodat 'n stuur + gpu dik €600 gaan kosten.
De TX gaat 't dus niet worden.
:+ _O-

Hier trouwens 1 met 'n G27 set in de weer met stuur + pedal cam op de pc.
http://www.twitch.tv/valdudes

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Toch vreemd, na zeker een uur is er hier nog niks beschikbaar naast de solo race 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door MoietyMe op 06-05-2015 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Good Fella schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:09:
Toch vreemd, na zeker een uur is er hier nog niks beschikbaar naast de solo race 8)7
Locked wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

DinoPK kan wel spelen en er zijn al een berg mensen die Trophies hebben gehaald; dus dat lijkt mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 13:59
Gloeiende...gepreordered bij MM, krijg ik net verzendbevestiging alleen levering met handtekening voor ontvangst en ik ben dus gewoon aan het werk morgen 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Good Fella schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:11:
[...]

DinoPK kan wel spelen en er zijn al een berg mensen die Trophies hebben gehaald; dus dat lijkt mij niet.
Even geduld hebben, komt goed. Ik heb bijna 2 uur moeten wachten, ondertussen rebooten want het zou daar wel aan liggen etc. Maar uiteindelijk is het goed gekomen (al valt dat niet eens heel erg op , ik was verrast).

Hoe ervaar jij de ghosting en tearing in dubai?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

DinoPK schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:35:
[...]

Even geduld hebben, komt goed. Ik heb bijna 2 uur moeten wachten, ondertussen rebooten want het zou daar wel aan liggen etc. Maar uiteindelijk is het goed gekomen (al valt dat niet eens heel erg op , ik was verrast).

Hoe ervaar jij de ghosting en tearing in dubai?
Een reboot helpt—hier in ieder geval—helaas niet :( Zal inderdaad wel goed komen verder :)

Tijdens het spelen geen last van (ook niet echt op gelet), maar als je de screenshots terug kijkt is het wel een ander verhaal. Zou kunnen dat dat is om effect te creëren inname natuurlijk, maar dat weet ik niet.

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/Project%20CARS/Project%20CARS_20150506223543.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/Project%20CARS/Project%20CARS_20150506223620.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/Project%20CARS/Project%20CARS_20150506223753.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 09:03
Ik snap dat dit meer een SIM is, maar hoe weerhouden de beelden zich naast Driveclub?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:52
Wat een heerlijke game zeg! Gestart met de rookie F3 career en dat gaat erg goed. Vooralsnog alles gewonnen, alle assists aanstaan op steering en breaking na (amateur niveau). Met een controller is het vooralsnog echt prima te doen, ik zweef netjes en mooi over de baan en volg netjes de apex :)

Persoonlijk vind ik de "helm" camera erg goed aanvoelen. Je hoofd beweegt dat netjes de bocht in, iets wat ik in voorgaande race games echt totaal niet fijn vond. Bij Project Cars werkt dit op de één of andere manier juist wel goed bij me, echt geniaal hoe realistisch de game oogt.

Wel heb ik het idee dat Project Cars vooral om het racen gaat. Het unlocken / vrijspelen van auto's is er (volgens mij) niet bij. Dit zet voor mij persoonlijk wel vraagtekens over hoe lang deze game echt leuk blijft. Er is volgens mij namelijk geen echt doel, op het racen na natuurlijk(!), om bepaalde races te winnen. Je unlockt er namelijk niets mee verder.

Wellicht dat bovenstaande niet klopt, heb immers nog maar een paar uur gespeeld en 0 voorbereiding gehad op deze game. Eerste indruk is in ieder geval zeer positief :)

[ Voor 14% gewijzigd door SparksNL op 06-05-2015 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Je unlocked inderdaad niks. Alles is vanaf het begin direct speelbaar.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
SparksNL schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 23:02:

Wel heb ik het idee dat Project Cars vooral om het racen gaat. Het unlocken / vrijspelen van auto's is er (volgens mij) niet bij. Dit zet voor mij persoonlijk wel vraagtekens over hoe lang deze game echt leuk blijft. Er is volgens mij namelijk geen echt doel, op het racen na natuurlijk(!), om bepaalde races te winnen. Je unlockt er namelijk niets mee verder.
Wellicht dat in Project Cars 2 daar wat meer naar gekeken wordt. Maar de game is direct free to play. Ben zelf heel benieuwd naar hoe het online aspect werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

The Outlaw schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 23:05:
[...]

Wellicht dat in Project Cars 2 daar wat meer naar gekeken wordt. Maar de game is direct free to play. Ben zelf heel benieuwd naar hoe het online aspect werkt.
Toch bizar dat er nu al over PC2 wordt gesproken eigenlijk.. game is nog amper uit :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al of Le Mans te racen is? En dan bedoel ik degene wat letterlijk 24 uur lang duurt. Ik vond het namelijk geweldig om dat vroeger op gt5 te doen met een paar vrienden. Het zou er volgens mij wel in moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Die is gewoon te racen. Zou niet weten waarom niet?

[ Voor 37% gewijzigd door Rivanov op 06-05-2015 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 23:07:
[...]

Toch bizar dat er nu al over PC2 wordt gesproken eigenlijk.. game is nog amper uit :P
GameDirector zei dat project cars de komende jaren gewoon wordt verbeterd en dat er nieuwe auto's etc. komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 23:08:
Die is gewoon te racen. Zou niet weten waarom niet?
Heb bij de quick race settings gezien dat je alleen maar het aantal rondes kan selecteren en niet een endurance race wat met tijd wordt gedaan. Kan zijn dat ik iets over het hoofd heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 23:09:
[...]

Heb bij de quick race settings gezien dat je alleen maar het aantal rondes kan selecteren en niet een endurance race wat met tijd wordt gedaan. Kan zijn dat ik iets over het hoofd heb gezien.
Via time trial?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Bij Career heb je het kampioenschap Endurance. Daar zal deze wel tussen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

SparksNL schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 23:02:
Persoonlijk vind ik de "helm" camera erg goed aanvoelen. Je hoofd beweegt dat netjes de bocht in, iets wat ik in voorgaande race games echt totaal niet fijn vond. Bij Project Cars werkt dit op de één of andere manier juist wel goed bij me, echt geniaal hoe realistisch de game oogt.
Helemaal mee eens, helm camera all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Dat is een ruim begrip. Zou dit ook 0:00 in Nederland zijn of is het 0:00 in UK en is het 1:00 bij ons?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Puk7XqM.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
The Outlaw schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 23:05:
[...]

Denk het niet, want het was juist de vraag van de community/backers om dat vrij spelen van auto's weg te laten. De uitdaging van een sim zit ook niet in het vrij spelen , maar van jezelf verbeteren.

En ja ik denk dat voor veel gamers een struikelblok gaat zijn, want het "jij tegen de baan" principe zal niet iedereen aanspreken. Zeker voor casual gamers en consolegamers (niet in 1 hokje) zal dat even wennen zijn als dat al lukt. :+ (niet denigrerend bedoeld btw en ik heb het over een groot deel van de groep dus niet de hele groep :o

Online blijft er natuurlijk altijd een uitdaging, maar dan moet je wel racers van hetzelfde niveau kunnen vinden, want tegen een "alien" rijden is ook maar 1x leuk (behalve als je er zelf 1 bent that is)
mowa schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:54:
[...]

+

[...]

De TX gaat 't dus niet worden.

[...]
:+ _O-

Hier trouwens 1 met 'n G27 set in de weer met stuur + pedal cam op de pc.
http://www.twitch.tv/valdudes
Hou er wel erg dat als je op onchristelijke tijden rijdt je met een G27 beter alleen kan wonen ;) Zelf heb ik de T300 (lijkt erg op de TX alleen dan voor de PC/PS4 en een iets betere kwaliteit rim (stuur) en ik snap dat het verschil in prijs groot is, maar dat borsteloze is heerlijk voor je oren. Verschillende mensen waar ik mee race hebben een G27 en die hoor je boven alles uit op Teamspeak. Nu ligt dat ook wel aan hoe zwaar je FFB staat natuurlijk.

De pedalen zijn idd 3x niks dus die moet je zo snel mogelijk upgraden. Zelf wilde ik daar even mee wachten, maar verder dan een week ben ik nooit gekomen. Heb er Fanatec CSR elite's aangehangen en dat is me elke cent waard geweest.

Maarja aan het einde gaat het er om wat je er voor over hebt hebt dan wel te besteden hebt en de G27 is zeker geen slecht stuur. De technieken zijn gewoon al redelijk oud, maar dan heb je wel gelijk een redelijk setje pedalen voor een leuke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Whoop whoop, inmiddels klaar met—het onzichtbare—installeren :D

Nu maar eens een carrière beginne *O*

Steering Sensitivity op 38 rijd best fijn trouwens. Verder gaat het prima met de controller. Moet het alleen nog wel met meer auto's proberen en in combinatie met andere setups :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Steam al unlocked toevallig? (Lig al in bed dus kan niet controleren :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 14:20
Rivanov schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 00:04:
Steam al unlocked toevallig? (Lig al in bed dus kan niet controleren :+)
Er staat "binnenkort verwacht" dus over max 1 uur beschikbaar..

[EDIT]
Verdomd, hij is unlocked op Steam. Eerst ff decrypten en dan knallen.

[ Voor 14% gewijzigd door Wasp op 07-05-2015 00:08 ]

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6GsqG5s.png

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruzski
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 22:13

Bruzski

watte ??

hier ook unlocked voor 29 euro... joepie....😎😎

☁ Tech Junky | Smart Things | Motivator | rFactor 2 Sim GT3 Pro ☁ (ICQ 8297373)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Ja is update aan het binnenhalen :D ben benieuwd

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Damn! Race in regen op standje Thunderstorm is epic! Ziet er prachtig uit en ook het getik van de regen in cockpitview is erg nice. Het rijdt zo op het eerste gezicht ook erg fijn! Net even een grid van 40 gedaan op Zolder en dat is toch wel erg druk in de eerste bocht. :+

Nu maar eens gaan slapen, morgen weer werken. Maar dat wordt morgenavond genieten!! :)

/edit: Qua graphics zit ik op de meeste punten op Ultra met Anti-Aliasing op High. Alleen in de regen zat de framerate rond de 40. In Clear weather zat hij ruim boven de 60 met uitschieters richting 100 fps.

Morgen maar eens kijken wat het mensen op het internet voor grafische instellingen doorvoeren om en grafische pracht en stabiele framerate krijgen.. Maar zoals ik het nu heb ben ik al zeker niet ontevreden..pracht van een game!

[ Voor 37% gewijzigd door Rivanov op 07-05-2015 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Inmiddels is mijn enige hekelpunt aan de ps4 versie de ghosting, welke soms absurd te noemen is (Sta je in je pitbox, komt er een autotje voorbij rijden waarbij je denkt dat je een 3d bril vergeten bent. onacceptabel.).

Maar rijden doet het heerlijk. Leuke career mode, je wordt goed beloond met uitnodigingen voor events als je wint. Leuke details ook wel, regen, zonnestralen, rubber (!), het heeft echt een racesfeertje.

Maareh, gaat makkelijk heh met die controller. Ja dat vind ik ook wel. Maar er zijn uitzonderingen.. hehe, start azure (Monaco) eens op met een formula A (1) auto. En succes gewenst ;)

Overigens vroeg iemand naar een vergelijking met Driveclub. Beiden erg goed! DC pak je sneller op en is echt een aardig stuk mooier, maar in PC heb je monsterlijk geluid, content content en content en eindelijk weer eens de bekende circuits icm linke handling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruzski
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 22:13

Bruzski

watte ??

zo zeg, wat een geweld!! alles ultra op 5910x1080 op mijn AOC's schermpjes😎 gtx980 sli doet netjes stabiel 60 frames... zo blij😃😃

☁ Tech Junky | Smart Things | Motivator | rFactor 2 Sim GT3 Pro ☁ (ICQ 8297373)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Ook ff snel wat rondjes getest. Met alles uit nog helemaal niet het gevoel dat het makkelijker is dan de andere sims die ik heb gespeeld en als het spel op de consoles ook maar een beetje lijkt op wat ik net gezien heb dan is dit toch wel een dikke aanwinst op de PS4/X1.

Van de week maar eens lenen van een vriend om te testen of ik hem ook voor de PS4 ga kopen. Voor nu helaas snel mijn bed in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 16:50
Op de PS4 vind ik de default controls iets te nerveus dus mode 3 nog even aangehouden met steering sen. op 35 en speed sen. op 80. Ik speel normaal iRacing/rFactor2 dus even wennen met de controller maar zo kan ik vrij consistente rondjes maken in een GT3 assists uit (pro modus). Eerste indruk is erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Ben ook erg positief tot nu. Fanatec support is (eindelijk) goed voor elkaar voor een PS4 game. De CSWv2 wordt netjes herkend en is tot detailniveau instelbaar. Voelt heerlijk tot nu, maar ben nog wel ff aan t pielen voor de optimale setting bereikt is.
Grafisch van middelmatig tot erg goed. Paar rondjes Nordschleife gereden, begonnen in de nacht tot vroeg in de ochtend, dan is het erg vet hoe je de zon ziet opkomen door het mistige bos. Echt ff een "wow" momentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net voor het eerst opgestart op de PS4:

De eerste komende weken zit ik op de bank te Racen.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
LOL! Imola met 53 oponents in Thunderstorm. IN-SANE! Geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 23:19
vind het alleen jammer dat er zo veel japanse en europeese auto er in zitten ..
had wel wat meer bakken uit de VS willen zien er in ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 07:49:
LOL! Imola met 53 oponents in Thunderstorm. IN-SANE! Geweldig
35 bedoel je neem ik aan?

Hij is nu klaar met unlocken, vanavond maar eens mee aan de slag. Moet ik wel weer al die kart races opnieuw doen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Ik bedoel Monza. Op Monza kun je 53 oponents instellen. Imola 39.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 08:08:
Ik bedoel Monza. Op Monza kun je 53 oponents instellen. Imola 39.
Oh ik dacht dat de max 45 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:58
Iemand al de xbox one versie aan het spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gaan we ook ergens een Steam lijstje maken met namen van GoT-ers die pCars spelen? Ben nooit echt actief geweest op steam dus heb daar ook niemand in mijn lijstje ;)

Ik heb even een groep aangemaakt:

http://steamcommunity.com/groups/gotracing

Misschien kan dit in de startpost zodat we een leuk groepje bij elkaar krijgen om online te racen.

[ Voor 37% gewijzigd door Phusebox op 07-05-2015 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlahonda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2021
Ik ben nu een beetje aan het kijken naar een Fanatec set zodat ik hem alsnog op mijn PS4 kan spelen. Maar klopt het dat alleen het stuurtje compatible is met de Ps4 en de pedalen dus niet?
En kan de shifter wel op de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Laatst online: 13-09 12:50
Ik kom er voor mezelf echt niet uit...

- Project Cars voor PC + Stuur aanschaffen
of
- Project Cars voor PS4 + PS4 aanschaffen

Beiden zijn ongeveer even duur.. maar geen idee waar ik het meeste plezier aan ga hebben..

Ik heb recent een hele nieuwe pc in elkaar geschroefd .. met daarbij een leuk schermpje (34" 3440x1440 21:9 Curved ding)
Maar een race game op alleen een toetsenbord gaat hem sowieso niet worden... dus als ik Project CARS voor de PC ga halen, wil ik er wel graag een stuurtje bij.

Dat gezegd hebbende, vind ik het heerlijk om op de bank te springen en GranTurismo met een maatje te spelen (gewoon thuis naast elkaar op de bank dus niet online)
Daar ik nog geen PS4 heb vind ik het ook een goed excuus om Project CARS voor de PS4 te halen en daarbij een PS4 aan te schaffen.

Wat een luxe probleem... Een stuurtje is wel gaaf natuurlijk, maar ook onpraktisch met opbergen elke keer.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
vlahonda schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 08:28:
Ik ben nu een beetje aan het kijken naar een Fanatec set zodat ik hem alsnog op mijn PS4 kan spelen. Maar klopt het dat alleen het stuurtje compatible is met de Ps4 en de pedalen dus niet?
En kan de shifter wel op de PS4?
Uiteraard zijn de pedalen ook compatible, die worden aangesloten op het stuurtje. De shifter zou ook moeten werken volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
DonJunior schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 08:30:

of

Beiden zijn ongeveer even duur.. maar geen idee waar ik het meeste plezier aan ga hebben..

Ik heb recent een hele nieuwe pc in elkaar geschroefd .. met daarbij een leuk schermpje (34" 3440x1440 21:9 Curved ding)
Maar een race game op alleen een toetsenbord gaat hem sowieso niet worden... dus als ik Project CARS voor de PC ga halen, wil ik er wel graag een stuurtje bij.

Dat gezegd hebbende, vind ik het heerlijk om op de bank te springen en GranTurismo met een maatje te spelen (gewoon thuis naast elkaar op de bank dus niet online)
Daar ik nog geen PS4 heb vind ik het ook een goed excuus om Project CARS voor de PS4 te halen en daarbij een PS4 aan te schaffen.

Wat een luxe probleem... Een stuurtje is wel gaaf natuurlijk, maar ook onpraktisch met opbergen elke keer.
Ik denk dat je even na moet gaan of je wel degelijk even op de bank gaat zitten en dit met een maat gaat spelen. Dit spel is toch meer SIM achtig zoals ik het hier lees. Afhankelijk van je intenties is de beleving met een stuur en PC groter. Just my 2 cents :)

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

Superkiwi

Hoi doei

Als je toch al een nieuwe pc hebt gebouwd zou ik 'm lekker op de pc spelen.
T500 kopen (super stuur met fantastische pedalen) en gaan :P
Naast elkaar op de bank op de PS4 kan natuurlijk ook, maar als ik gisteren in de diverse streams mensen met controller bezig zag denk ik dat je met stuur toch echt meer plezier gaat beleven. (er zit volgens mij ook geen split screen mode in, mocht je dat willen)
Mocht je voor de PS4 versie gaan dan ga je al erg snel toch een stuur erbij willen ;)
Fasterinside schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 08:36:
[...]
Afhankelijk van je intenties is de beleving met een stuur en PC groter. Just my 2 cents :)
Met stuur een grotere beleving, daar kan ik inkomen. maar met een pc?
Betere graphics geloof ik, maar de beleving zal hetzelfde zijn imo.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34

of

...
Het ligt er ook aan hoe serieus je Project Cars gaat spelen en of je meer spellen op de PS4 interessant vind denk ik. Als je Project Cars over een paar weken zat bent en wat anders wilt is het leuk als er een PS4 staat. Maar als je iemand bent die een sim racer jaren kan spelen zou ik een stuur halen voor bij de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 07:41
Heeft er iemand op de PS4 zich al aan time trials gewaagd ?
Ik heb gisteren wat rondjes liggen malen, maar de tijden werden blijkbaar niet bewaard. Heb nochtans op gelet dat de rondjes niet invalid waren. Zowel op de nordschleife (BMW E30 porn) als op de kart track van Spa (noemt greenwood ingame) geen enkele tijd kunnen bewaren.

Voorts vind ik het wel raar dat je in je career (heb nu het eerste kart kampioenschap achter de rug) dat je zo nergens eerst kunt qualifyen of testen. Kwestie van eerst de track even te rijden voor je effectief al in de sprint race start. Tis te zeggen : heb nergens die optie gezien. Vond dat er trouwens overal nogal veel opties "gelocked" waren...

[ Voor 1% gewijzigd door Jimster21 op 07-05-2015 08:46 . Reden: naam karttrack ]

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik zou gaan voor de PC versie incl stuurtje.

- Mods gaan vast wel komen voor deze game
- Stuurtje maakt de game veel meer intens
- Er zijn veel meer race / simulatie games op PC als PS4.

Ben je meer een casual gamer, dan zou ik voor de PS4 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Phusebox schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 08:10:
[...]

Oh ik dacht dat de max 45 was.
Dacht ik ook, maar niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 14:13

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

@twijfel hierboven over het aanschaffen pc/ps4..
Als hij elke x het stuurtje met op en afbouwen is het ook irritant dat elke x te doen.. Dat ervaar ik zelf.

Dan slinger ik net zo lief de ps4 aan en chillend op de bank een raceje doen.

Zit met zelfde dilemma,
Pc met g27, maar is een phenon ll 965+670gtx of ps4 met controller.
Hoe zou het draaien op m'n pc?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Laatst online: 13-09 11:59

Miesjh

VFRRijder schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 08:16:
Iemand al de xbox one versie aan het spelen?
Ik kan de mijne nog niet spelen. Heb deze gekocht in de US store. Xbox op NL gezet, maar vanmorgen lukte het nog niet. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Na twijfel toch voor de PC aangeschaft, maar hoe zet je uit dat je op rails rijdt? Alle assists zijn uit, rij ook de PRO variant maar ik hou het gevoel of de auto overal veel te veel grip heeft.

Reed paar rondjes met de RUF GT3 op Laguna Seca, op iRacing duurde dit mij echt ff paar ronden voor ik mijn rempunten had en ik deftig het circuit over reed. Hierbij gaat het mij allemaal veel te makkelijk. Achterkant die niet uitbreekt ook al probeer ik het. Daarnaast is het stuur gevoel ook nog niet je van het (rij met G25) dus als iemand mij daar in van tips kan voorzien ook graag.

Voorals nog voelt het behoorlijk arcade aan.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 23:29
Miesjh schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 08:55:
[...]

Ik kan de mijne nog niet spelen. Heb deze gekocht in de US store. Xbox op NL gezet, maar vanmorgen lukte het nog niet. :'(
Hoop niet dat je tot de US release moet wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Ik zal wel wat gemist hebben en kan dit ook niet echt in dit topic terug vinden, maar is het zo dat deze nog niet in de PS4 store te vinden is? Ik zie hem namelijk nog niet staan, wel op de webbased PS4 store, echter kan ik hier door een foutmelding niet inloggen :s

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
The Otherside schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 08:57:
Na twijfel toch voor de PC aangeschaft, maar hoe zet je uit dat je op rails rijdt? Alle assists zijn uit, rij ook de PRO variant maar ik hou het gevoel of de auto overal veel te veel grip heeft.

Reed paar rondjes met de RUF GT3 op Laguna Seca, op iRacing duurde dit mij echt ff paar ronden voor ik mijn rempunten had en ik deftig het circuit over reed. Hierbij gaat het mij allemaal veel te makkelijk. Achterkant die niet uitbreekt ook al probeer ik het. Daarnaast is het stuur gevoel ook nog niet je van het (rij met G25) dus als iemand mij daar in van tips kan voorzien ook graag.

Voorals nog voelt het behoorlijk arcade aan.
Heb paar races gedaan voor dat ik ging werken.. in Thunderstorm weather. En ik glij echt alle kanten uit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 10:28
Gisteren 3 seizoenen gereden. Hij was al te koop bij mm tilburg.Ik vind het karten wel erg tegen vallen moet ik zeggen. Ik rijd nu de superkart klasse. Wat zijn jullie bevindingen? Tot op heden ben ik niet echt overtuigd

[ Voor 14% gewijzigd door Xenophoben op 07-05-2015 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 16:50
Ik heb een simrig voor de PC maar toch voor de PS4 met controller gekozen. Sims voelen aan als werken waarbij je automatisch veel gaat oefenen en gericht verbeteren. Met pCars wil ik in eerste instantie vooral fun beleven. In mijn Forza tijd was ik met een controller sneller dan met een stuurtje dus dat was voor mij niet het argument. En als ik kijk hoeveel geld ik heb stukgeslagen op iRacing dan is pCars ook voor de PC aanschaffen nog steeds een koopje. Het is dus net welke beleving je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 16:37

Isniedood

nee, echt niet!

Man hej, als ik dit zo lees dan krijg ik heel veel zin het te proberen. Had hem in de preorder staan maar vandaag pas mijn key gegeven. Download bij het ontbijt aangezet en nu nog een lange dag werken.

Dit kan zomaar de eerste simracer zijn die ik regelmatig online ga doen. Ben benieuwd.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlahonda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2021
Heeft iemand trouwens zowel Project cars als Asserto Corsa voor de pc, met stuur dan. Ik ben wel benieuwd hoeveel deze 2 verschillen qua realisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
vlahonda schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:10:
Heeft iemand trouwens zowel Project cars als Asserto Corsa voor de pc, met stuur dan. Ik ben wel benieuwd hoeveel deze 2 verschillen qua realisme.
Ik, heb uiteraard meer tijd zitten in AC dan in PCARS, maar ik weet nog heel goed mijn eerste indruk van AC t.o.v. PCARS. AC was ik echt zwaar onder de indruk van alles, dat doet PCARS nog niet bij mij maar daarbij moet ik opmerken dat ik er natuurlijk nog niet veel tijd in heb zitten.

Daarnaast heeft PCARS veeeeeel meer content dan AC, de circuits Laser Scanned (AC) t.o.v. niet laser scanned (PCARS) ben ik nog niet helemaal over uit aangezien ik het idee heb dat mijn FFB nog niet goed staat. PCARS voelen de circuits nu nog aan als een biljart laken. Waarbij AC weer een beetje teveel hobbelt.

Om een goede vergelijking te kunnen maken zal ik echt veel meer tijd nog in PCARS moeten stoppen.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Niemand interesse in een steam groep?

Afbeeldingslocatie: http://www.phuse.nl/got/got-racing-logo-small.png

Helaas verkracht Steam de kwaliteit van de plaatjes...

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 07-05-2015 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Ik heb zeker wel interesse in een Steam group! Die heet GoT Racing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is mijn eerste race in Project CARS op de PS4:

Ik werd overdonderd van de bijna echt voelende ervaring van de race.
Het extra geluid van de hulp stem van mijn team uit de controller speaker
was het kersje op de slagroomtaart. Project CARS is echt een topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:17:
Ik heb zeker wel interesse in een Steam group! Die heet GoT Racing?
Je kunt op het plaatje klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Jep, ik zit er inmiddels in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Laatst online: 13-09 12:50
The Otherside schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:15:
[...]

Ik, heb uiteraard meer tijd zitten in AC dan in PCARS, maar ik weet nog heel goed mijn eerste indruk van AC t.o.v. PCARS. AC was ik echt zwaar onder de indruk van alles, dat doet PCARS nog niet bij mij maar daarbij moet ik opmerken dat ik er natuurlijk nog niet veel tijd in heb zitten.

Daarnaast heeft PCARS veeeeeel meer content dan AC, de circuits Laser Scanned (AC) t.o.v. niet laser scanned (PCARS) ben ik nog niet helemaal over uit aangezien ik het idee heb dat mijn FFB nog niet goed staat. PCARS voelen de circuits nu nog aan als een biljart laken. Waarbij AC weer een beetje teveel hobbelt.

Om een goede vergelijking te kunnen maken zal ik echt veel meer tijd nog in PCARS moeten stoppen.
Waar ik me altijd mateloos aan geïrriteerd heb is het geluid van bijvoorbeeld GranTurismo. Die auto's klinken echt nergens naar.
Als ik dan onderstaand filmpje bekijk dan vind ik PCARS vele malen beter klinken dan AC.
YouTube: Project CARS vs Assetto Corsa (1.1 & Dream Pack) - McLaren P1™ @ Nordschleife

Maar goed dat is mijn persoonlijke mening..

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Vooral de regen is epic. Als je in helmet view zit met headset op.. dat getik van de regen op de auto is super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:36
Mocht iemand nog op zoek zijn naar de Limited Edition voor de Xbox, ik heb er blijkbaar twee gepreordered. Dus ik krijg er vandaag twee binnen. Mocht iemand er nog 1 willen, DM mij maar. Op te halen in Hoorn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32

of

Project CARS heeft geen splitscreen en GT7 gaat nog even duren. Ik zou lekker een stuurtje aanschaffen. Sowieso is 21:9 bij een racegame fijner dan 16:9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Ik weet dat het nog vroeg is maar zijn er al mensen met ervaringen op de PS4 en een T500RS stuurtje? Ga vandaag zelf aan de game beginnen op de PS4 en twijfel een T500RS met een Wheelstand Pro aan te schaffen. Is toch weer 500 euro, vandaar dat ik echt nieuwsgierig ben naar eventuele ervaringen.

Is de simulatie van "licht in het stuur" bij bepaalde bochten of net voor het uitbreken voelbaar etc?

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb hier een playseat + T500 (pedalen F1 style) staan en vandaag krijg ik de game binnen.
Ik laat het je weten!

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 07-05-2015 09:48 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Pagina: 1 ... 14 ... 57 Laatste