[pics] Door shop geassembleerde PC. GPU's hangen scheef?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 19.326 views

Verwijderd

Justin2000 schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 14:20:
Ik mag aannemen dat je de url van dit topic naar de RMA afdeling hebt gemaild ? :)
Is zo'n slechte suggestie nog niet eens. Al was het enkel en alleen al vanwege alle informatie die in dit topic is gepost en vergaard.

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:22
Tevens is het slechte reclame, (slechte reclame is ook reclame, maar in dit geval wel negatief voor hen)
Ik ga de komende maanden ook een geheel nieuw systeem aanschaffen, ik ben benieuwd om welke webshop het gaat, door hun manier van aftersales zal ik mijn spullen hier niet bestellen.

Ik ben zelf ook werkzaam op een service verlenende afdeling , maar een klant word bij ons niet zo afgescheept.
"stuur maar een mailtje" een RMA afdeling heeft echt wel een telefoon, tevens zal deze een manager / leidingevende hebben welke de moeite moet nemen een klant te woord te staan welke net voor 1300 euro een systeem heeft gekocht.

PV opbrengst

Verwijderd

Ik hoop voor je dat je maandagochtend een goede oplossing met 'de webshop waarvan we de naam niet meer mogen noemen' ;) zult bereiken. Ik bedoel dit niet als aanval, maar de manier waarop je in dit topic en het topic over de voeding reageert, voelt voor mij persoonlijk als arrogant/meteen nergens meer vertrouwen in hebben etc.
Ongetwijfeld heb je het netjes aangepakt richting webshop X, en nogmaals je staat volledig in je recht, maar ik zou proberen om eerst te overleggen met de webshop en niet direct met 'formele' berichten over beroepingen KOA aankomen. Dat kan als aanvallend worden beschouwd door de webshop, waardoor ze wellicht minder bereid zijn je snel te helpen.

Overigens heb ik bij TNT Post Pakketservice gewerkt tijdens mijn studie en er wordt inderdaad met dozen gegooid. Enerzijds is dat niet netjes, anderzijds is het algemeen bekend (daarom nog niet 'vanzelfsprekend). Daarom vind ik het erg raar dat 'webshop X' een dure pc verzendt via deze aanbieder. Normaliter niet jouw probleem, al zit je er natuurlijk nu wel mee.

Wat Plan B betreft: ik heb erg goede ervaringen met 4launch. En zelf assembleren is leuk :)
Dit soort zaken lijkt me onnodig. Zeker wanneer je zelf regelmatig de ik-vorm met 'DT' gebruikt ;)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:51
Is die Jesper degene die vaan Cool Prices naar Azerty is gegaan? Daar heb ik volgens mij nog een mobiele nummer van. Uiterst behulpzaam persoon.

Overigens vind ik trage mailrespons bij een webshop echt een no-go. Als je je op de digitale markt begeeft hoor je ook digitale brieven zsm te beantwoorden. Binnen kantoortijden vind ik echt een dág de uiterste max, als een webshop na een dag niet reageert is mijn vertrouwen al helemaal nul.

Dit is gewoon transportschade die hun kunnen verhalen op TNT Pakketservice. (Als ze verzekerd versturen). Ze moeten gewoon de kast, videokaarten en cpu koeler vervangen. Moederbord (mits die gewoon nog goed op de kast zit), cpu, harde schijven (Wel Testen), geheugen kan gewoon opnieuw gebruikt worden. Je hebt immers toch garantie op de componenten, waarom moeilijk gaan doen met serienummers?

Je wilt een werkende, onbeschadigde, in nieuwstaat verkerende pc en dat zijn ze verplicht te leveren / na te komen. Jij hebt helemaal niets te maken met PostNL / TNT Pakketservice.

Een winkel die je telefonisch niet kan helpen binnen een dag is echt te triest voor woorden. "Ja de man van de reparatie is 3 weken op vakantie. Probeer het over 3 en een halve week nog eens". Dit kan echt niet |:(

Ze moeten je gewoon doorverbinden en dan moet er een persoon staan die een beslissing neemt! Een winkel/persoon/instelling/whatever die geen beslissing neemt is ergerlijker dan ergerlijk. Hoe moeilijk is het? Vraag of persoon foto wilt versturen (Heeft ie w.s. al gedaan), je ziet dat alles scheef staat, dan is de enige oplossing terugsturen toch :? Waarom wordt hier altijd zo gods moeilijk over gedaan terwijl aan de einde van de rit de webshop toch de pc moet innemen. Webshops hebben liever een klant die 100x een half uur belt, hebben ze daar niets beters te doen dan de hele dag telefoontjes aannemen ipv probleem meteen kortsluiten, oplossen en van het gezeik af te zijn?

[ Voor 86% gewijzigd door RedHat op 16-07-2011 15:18 ]

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 14:55:
Ik hoop voor je dat je maandagochtend een goede oplossing met 'de webshop waarvan we de naam niet meer mogen noemen' ;) zult bereiken. Ik bedoel dit niet als aanval, maar de manier waarop je in dit topic en het topic over de voeding reageert, voelt voor mij persoonlijk als arrogant/meteen nergens meer vertrouwen in hebben etc.
Ongetwijfeld heb je het netjes aangepakt richting webshop X, en nogmaals je staat volledig in je recht, maar ik zou proberen om eerst te overleggen met de webshop en niet direct met 'formele' berichten over beroepingen KOA aankomen. Dat kan als aanvallend worden beschouwd door de webshop, waardoor ze wellicht minder bereid zijn je snel te helpen.

Overigens heb ik bij TNT Post Pakketservice gewerkt tijdens mijn studie en er wordt inderdaad met dozen gegooid. Enerzijds is dat niet netjes, anderzijds is het algemeen bekend (daarom nog niet 'vanzelfsprekend). Daarom vind ik het erg raar dat 'webshop X' een dure pc verzendt via deze aanbieder. Normaliter niet jouw probleem, al zit je er natuurlijk nu wel mee.

Wat Plan B betreft: ik heb erg goede ervaringen met 4launch. En zelf assembleren is leuk :)

[...]

Dit soort zaken lijkt me onnodig. Zeker wanneer je zelf regelmatig de ik-vorm met 'DT' gebruikt ;)
Whaha holy shit echt?
Ik typ de meeste posts in dit topic met Samsung Galaxy S2. Daar zit swype op, werkt prima , maar heel vaak net ff fout. En aangezien ik nogal hele verhalen typ, heb ik vaak geen zin om alle fouten eruit te halen of alles te controleren zoals ik dat op de PC wel doe.

Dt fouten met de ik-vorm nota bene waren mij nog niet opgevallen though :P zal er eens op letten

Verder heb ik inderdaad ook goede ervaringen met 4Launch. Vriendelijke mensen, en stukken sneller met beantwoorden van emailtjes of telefoontjes. Ook met RMA-verwante zaken.

Daarnaast. Tja de link naar de RMA afdeling sturen. Ben ik huiverig voor. Ik zou per ongeluk maar eens iets gezegd hebben wat tegen me gebruikt kan worden. Ik heb op een gegeven moment gezegd de videokaarten te zullen verwijderen voor foto van PCIe lanes zonder kaarten erin. Heb dat uiteindelijk niet gedaan, en dat ook hier vermeldt maar of PCboer dat ook gelooft weet je niet :P Geef ze liever geen kruit, al is het dan ook nat.
Al ben ik het er wel mee eens dat het misschien wel eens goed zou kunnen zijn voor ze om de reacties van medetweakers te lezen.

Het is inderdaad nogal behoorlijk slechte reclame.
Justin2000 schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 14:20:
Zeer klote dat je dit moet overkomen, anderzijds wel interessant topic (ben benieuwd of de betreffende webwinkel stiekum dit topic zelf ook leest)
Ik mag aannemen dat je de url van dit topic naar de RMA afdeling hebt gemaild ? :)
Qua service is deze web shop echt slecht bezig, dat er niet eens iemand jou telefonisch te woord kan staan en met een oplossing kan komen.
Je doet er verstandig aan om maandag a.s. zelf er naartoe te gaan en om een compleet nieuw systeem gaat vragen (dit lijkt me een gevalletje vervoersschade en er kan meer schade zijn ontstaan dan wat optisch zichtbaar is)
Veel suc6
Ben het helemaal met je eens verder.
Bedankt voor je support!

Maak me er echter niet zo druk meer om. Heb 't stof maar eens van mijn wetbundel afgeslagen en 't recht staat aan mijn zijde. Aangezien de webshop toch wel een naam hoog heeft te houden verwacht ik echter niet dat het zover komt.

[ Voor 16% gewijzigd door DutchManticore op 16-07-2011 15:16 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Verwijderd

DutchManticore schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 15:13:
Ik heb op een gegeven moment gezegd de videokaarten te zullen verwijderen voor foto van PCIe lanes zonder kaarten erin. Heb dat uiteindelijk niet gedaan, en dat ook hier vermeldt maar of PCboer dat ook gelooft weet je niet :P Geef ze liever geen kruit, al is het dan ook nat.
Al ben ik het er wel mee eens dat het misschien wel eens goed zou kunnen zijn voor ze om de reacties van medetweakers te lezen.
Dat kan niet tegen je gebruikt worden, want:

1 - Vóórdat je dat gedaan zou hebben stonden ze al scheef, het was dus niet doordat je ze er uit zou hebben gehaald dat de boel scheef trok. Je hebt hier bewijs van, zie de foto's die je hebt genomen.
2 - Niemand kan realistisch verwachten dat er niet op een gegeven moment één of meerdere componenten worden vervangen/toevoegd in/aan een PC. Een PC is nou eenmaal een verzameling losse componenten die goed samen kunnen werken. Nogmaals, het zou hetzelfde zijn als tegen een autoeigenaar zeggen dat hij van z'n motorkap af moet blijven of bij een nieuw gekochte stofzuiger erbij vermelden dat je toch echt van dat stoffilter af moet blijven. Het is onrealistisch en onzinnig.

Los daarbij - als dat hun reactie zou zijn op het lezen van dit topic, dat ze meteen op zoek gaan naar ammunitie om tegen je te gebruiken - ja, daaaag, ik zou meteen een advocaat nemen. Ik zie ze wel weer als ze armlastig zijn na failliet te zijn gegaan door de negatieve reclame als gevolg van de rechtzaak. ;)

• DutchManticore
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 15:19:
[...]

Dat kan niet tegen je gebruikt worden, want:

1 - Vóórdat je dat gedaan zou hebben stonden ze al scheef, het was dus niet doordat je ze er uit zou hebben gehaald dat de boel scheef trok. Je hebt hier bewijs van, zie de foto's die je hebt genomen.
2 - Niemand kan realistisch verwachten dat er niet op een gegeven moment één of meerdere componenten worden vervangen/toevoegd in/aan een PC. Een PC is nou eenmaal een verzameling losse componenten die goed samen kunnen werken. Nogmaals, het zou hetzelfde zijn als tegen een autoeigenaar zeggen dat hij van z'n motorkap af moet blijven of bij een nieuw gekochte stofzuiger erbij vermelden dat je toch echt van dat stoffilter af moet blijven. Het is onrealistisch en onzinnig.

Los daarbij - als dat hun reactie zou zijn op het lezen van dit topic, dat ze meteen op zoek gaan naar ammunitie om tegen je te gebruiken - ja, daaaag, ik zou meteen een advocaat nemen. Ik zie ze wel weer als ze armlastig zijn na failliet te zijn gegaan door de negatieve reclame als gevolg van de rechtzaak. ;)
Daar heb je vrijwel helemaal gelijk in. Edit:// Even klein amendement. We moeten even duidelijk onderscheid maken tussen die garanties. De garanties waar jij het over hebt zijn de garanties op de hardware zelf, de garantie waar ik het over heb is de assemblage-garantie. Je mag er zelf niet aan prutsen, en als er dan iets stukgaat repareert Azerty het gratis voor je, zeg maar.
Als het echt op zo'n manier zou gaan dan is dat meteen reten om de KOA'en, en het hele verhaal direct als grote negatieve shopreview online te zetten.

Punt is alleen nog even dat ik totaal niet weet wat ik nou van ze moet verwachten.
Ik heb slechts met één iemand daar contact gehad in 2 dagen proberen, en dat was een (overigens hele vriendelijke) dame aan de balie daar. En die kon nergens op ingaan behalve het advies "mailen".

Als ze zich maandag nou ook rot schrikken en keihard gaan werken om dit te repareren, dan kunnen ze de minnen tot nu toe gewoon aanvullen met plussen. Die kans wil ik ze wel geven.

Noem me gek, maar zo ben ik nou eenmaal :P

[ Voor 8% gewijzigd door DutchManticore op 16-07-2011 15:25 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

• Justin2000
Denk dat menig webshop hier op tweakers leest. De mensen welke hier actief zijn kopen de spullen bij hen.
Tevens is de pricewatch en shop review populair.

PV opbrengst

• DutchManticore
Justin2000 schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 15:28:
Denk dat menig webshop hier op tweakers leest. De mensen welke hier actief zijn kopen de spullen bij hen.
Tevens is de pricewatch en shop review populair.
Daarom, dat geloof ik ook wel.
Denk niet dat ik de PC boer ook echt de link hoef te sturen. Als ze slim zijn kijken ze zelf al wel mee ;)

Het is eigenlijk ook ideaal voor ze he. Gratis inzicht in de diepste eerlijkheid van de consumenten!

[ Voor 11% gewijzigd door DutchManticore op 16-07-2011 15:30 ]

Verwijderd

DutchManticore schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 15:29:
Daarom, dat geloof ik ook wel.
Denk niet dat ik de PC boer ook echt de link hoef te sturen. Als ze slim zijn kijken ze zelf al wel mee ;)
... uhoh! Dan ben je nu de lul...
DutchManticore schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 15:13:
[...]
Geef ze liever geen kruit, al is het dan ook nat.
[...]
O-)

• DutchManticore
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 15:38:
[...]

... uhoh! Dan ben je nu de lul...

[...]

O-)
Tja, we zien wel.
Ik heb niets verkeerd gedaan. :+

• Justin2000
DutchManticore schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 15:40:
[...]

Tja, we zien wel.
Ik heb niets verkeerd gedaan. :+
Al had je de videokaarten eruit gehaald had dat niks veranderd aan de situatie. (garantie vervalt niet)

PV opbrengst

• DutchManticore
Justin2000 schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 15:42:
[...]

Al had je de videokaarten eruit gehaald had dat niks veranderd aan de situatie. (garantie vervalt niet)
Wel op de assemblage. Die garantie vereist dat de klant zelf niet met de boel rommelt.
Wat betreft productgarantie (die ik het hardst nodig heb) is dat inderdaad niet zo :)

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
DutchManticore schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 15:43:
[...]
Wel op de assemblage. Die garantie vereist dat de klant zelf niet met de boel rommelt.
Wat betreft productgarantie (die ik het hardst nodig heb) is dat inderdaad niet zo :)
De garantie op de assemblage zou ik als bonus/wisselgeld zien. Niet als een hoofdpunt.

Als de assemblage 100% perfect uitgevoerd is, maar al het harde werk verknalt is door het vervoer, kan je je dan nog wel beroepen op een garantie voor een 100% perfect uitgevoerd werk? Of gaan hun zeggen dat dit aan de vervoerder ligt, wat onder een totaal andere garantie valt, waardoor je het assemblagewerk alsnog moet betalen...

Het lijkt me niet dat het assemblagebedrag groot is, en ik zie vele discussiepunten wat dit betreft oftewel ik zou het niet als hoofdpunt aanvoeren. Eerst het hoofdbedrag afhandelen en als dat afgehandeld is dan kun je nog even "zeuren" over de aanverwante kosten.

• Justin2000
Ook op het in elkaar zetten moeten ze je vergoeden lijkt mij. gelukkig ga ik dat bij mn nieuwe rig zelf doen. Ga je maandag nog verhaal halen?

PV opbrengst

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
1. Nogmaals, als je vertelt waar dit is gebeurd dan kun je mede-tweakers op de hoogte stellen van de eventuele gang van zaken bij deze shop.

2. Wat heb je aan dit probleem gedaan?

3. Hoe heeft het bedrijf gereageerd?

Als je deze twee vragen op pagina 1 had beantwoord, dan waren de komende 12 pagina's ons bespaard gebleven.

Verwijderd

ProfoundValue schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 22:54:
1. Nogmaals, als je vertelt waar dit is gebeurd dan kun je mede-tweakers op de hoogte stellen van de eventuele gang van zaken bij deze shop.

2. Wat heb je aan dit probleem gedaan?

3. Hoe heeft het bedrijf gereageerd?

Als je deze twee vragen op pagina 1 had beantwoord, dan waren de komende 12 pagina's ons bespaard gebleven.
Misschien al die 12 pagina's dan maar eens lezen. Vraag 2 en 3 worden zondermeer beantwoord en vraag 1 - ach... ik persoonlijk verwacht niet dat we er ooit nog achter zullen komen welke winkel het was. ;) ;) ;)

Verwijderd

DutchManticore je moet gewoon bij mycom.nl ( vaak goedkoper en gratis verzending klein assortiment) en azerty ( hebben echt alles snel en goede service zover ik kan weten na jaren vaste klant) je spul kopen.

Voor de rest moet je niet zo druk maken soms komt je over of je aandacht tekort kom sorry dat ik zo zeg maar is niet anders.

Success voor de rest.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 23:08:
DutchManticore je moet gewoon bij mycom.nl ( vaak goedkoper en gratis verzending klein assortiment) en azerty ( hebben echt alles snel en goede service zover ik kan weten na jaren vaste klant) je spul kopen.

Voor de rest moet je niet zo druk maken soms komt je over of je aandacht tekort kom sorry dat ik zo zeg maar is niet anders.

Success voor de rest.
Het gaat in dit geval om Azerty. 8)7

Uit een oude post van DutchManticore:
:"Assembleren bij Azerty is ideaal.
Vorige PC hebben ze bij mij netjes alle kabels weggewerkt. Zag er allemaal prima uit".

;)

Ik neem aan dat dit nu weer zo is. Ik ga een shopreview plaatsen als ik de boel morgen ontvang.
(Vandaag wordt alles verzonden)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2011 00:39 ]

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:05
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 23:08:

Success voor de rest.
Daar hebben anderen, zoals ik, anders hele andere ervaringen mee (lees een post van mij een pagina terug). In totaal 3x de computer opgestuurd en 2x weggebracht, voordat ze eindelijk het probleem hadden opgelost. Als ze destijds hadden geweten dat ik minimaal voor €5.000 per jaar aan hardware bestel, hadden ze wellicht anders gehandeld. Ik bestel nooit meer wat uit Raalte... Kun je toch zien wat een zo'n slechte ervaring als effect heeft...

Overigens is Jesper volgens mij niet van Cool-Prices, daar hij al bij Azerty zat toen ik mijn huidige computer kocht, nu bijna 4 jaar geleden.

Verwijderd

MaZeLe schreef op zondag 17 juli 2011 @ 00:53:
[...]

Daar hebben anderen, zoals ik, anders hele andere ervaringen mee (lees een post van mij een pagina terug). In totaal 3x de computer opgestuurd en 2x weggebracht, voordat ze eindelijk het probleem hadden opgelost. Als ze destijds hadden geweten dat ik minimaal voor €5.000 per jaar aan hardware bestel, hadden ze wellicht anders gehandeld. Ik bestel nooit meer wat uit Raalte... Kun je toch zien wat een zo'n slechte ervaring als effect heeft...

Overigens is Jesper volgens mij niet van Cool-Prices, daar hij al bij Azerty zat toen ik mijn huidige computer kocht, nu bijna 4 jaar geleden.
Ik koop voor de zaak alles bij Azerty denk dat we gemiddeld op 40.000 per jaar zitten hier nooit probleem gehad van Azerty en de problemen die we hebben gehad zijn van personeel onkunde en fouten. Ieder zo zijn voorkeur. Heb voor mij persoonlijk ook een media pc samen gesteld wel zelf inelkaar gezet beetje tweaker draaid daar zijn hand niet voor om maar de geheugen paste niet was tegroot. Contact met azerty opgestuurd en 3 dagen later nieuwe geheugen in de bus die wel paste en geen extra verzendkosten. Levertijden zijn soms beetje vaag bij azerty maar dan bellen we even hoe en wat en leggen ze het netjes uit wat ik kan verwachten. Nooit lang op een product moeten watchen tenzij aangegevens op de site en door personeel.

Bij elk bedrijf kan er weleens wat mis gaan natuurlijk en je kan een bedrijf niet beoordelen op een fout hier en daar. Dan waren we al lang allemaal weg bij bedrijven zoals UPC enzo lol.

Maar ieder heeft zijn mening.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2011 01:49 ]

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:05
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 01:45:
[...]

Ik koop voor de zaak alles bij Azerty denk dat we gemiddeld op 40.000 per jaar zitten hier nooit probleem gehad van Azerty en de problemen die we hebben gehad zijn van personeel onkunde en fouten. Ieder zo zijn voorkeur. Heb voor mij persoonlijk ook een media pc samen gesteld wel zelf inelkaar gezet beetje tweaker draaid daar zijn hand niet voor om maar de geheugen paste niet was tegroot. Contact met azerty opgestuurd en 3 dagen later nieuwe geheugen in de bus die wel paste en geen extra verzendkosten. Levertijden zijn soms beetje vaag bij azerty maar dan bellen we even hoe en wat en leggen ze het netjes uit wat ik kan verwachten. Nooit lang op een product moeten watchen tenzij aangegevens op de site en door personeel.

Maar ieder heeft zijn mening.
Uiteraard.

Het was dan ook de eerste en laatjes pc die ik door een bedrijf heb laten assembleren, je houdt het in eigen hand als je het zelf doet. Ik denk dat iedere (web)shop wel z'n mankementen heeft, kan er bij de top 15 van webshops die op tweakers.net staan bij elke wel een aantal opnoemen. Toch blijft een dergelijk vervelende ervaring die €175 en 3 maanden tijd heeft gekost vernietigend voor de reputatie. Ze zullen niet wakker liggen van één klant zoals ik, maar vrienden en kennissen hebben ook niet meer bij Azerty bestelt.

Daarom hoop ik dat ze meelezen (Azerty heeft volgens mij geen bedrijfsaccount op tweakers, maar er zullen vast medewerkers actief zijn op tweakers) en beseffen dat ze samen met DutchManticore de problemen netjes moeten oplossen, beide partijen een beetje water bij de wijn.

Verwijderd

MaZeLe schreef op zondag 17 juli 2011 @ 01:55:
[...]

Uiteraard.

Het was dan ook de eerste en laatjes pc die ik door een bedrijf heb laten assembleren, je houdt het in eigen hand als je het zelf doet. Ik denk dat iedere (web)shop wel z'n mankementen heeft, kan er bij de top 15 van webshops die op tweakers.net staan bij elke wel een aantal opnoemen. Toch blijft een dergelijk vervelende ervaring die €175 en 3 maanden tijd heeft gekost vernietigend voor de reputatie. Ze zullen niet wakker liggen van één klant zoals ik, maar vrienden en kennissen hebben ook niet meer bij Azerty bestelt.

Daarom hoop ik dat ze meelezen (Azerty heeft volgens mij geen bedrijfsaccount op tweakers, maar er zullen vast medewerkers actief zijn op tweakers) en beseffen dat ze samen met DutchManticore de problemen netjes moeten oplossen, beide partijen een beetje water bij de wijn.
Dutch staat zowiezo in zijn recht om het systeem binnen 14 dagen terug te sturen dus zal wel goed komen

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:43

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Begint nu echt op een heksenjacht te lijken.. erg zielig. We praten hier over donderdag avond (webshop is al dicht), waarop hij eerder al een 'OMG PANIEK SPOED' topic start over een mogelijke voeding die zijn hele PC zou gaan opblazen, de hele vrijdag moeilijk gaat lopen doen over KoA en welles/nietus garantie. Nu staat mij bij dat in het algemene werkdagen nog steeds maandag t/m vrijdag zijn, dat is het risico einde van de week alles binnen te krijgen.

Vooralsnog heeft azerty niet eens de kans gehad om normaal te reageren of te kijken naar een oplossing (nu zijn de emailtjes en 'telefoongesprekken' enkel van 1 kant, vanuit een niet bepaald neutrale visie).

Ik verwacht morgen zeker nog een pagina of 2 onzin, zonder dat je maar iets nuttigs meer kan zeggen zonder maandag eerst gewoon eens die webshop te hebben gesproken (of beter, gewoon langsgaan).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Wie zijn schuld is dit nou want ik heb een maandje geleden nog een zelfbouw pc laten assembleren en die is flawless.

Ik denk TNT.

• DutchManticore
Echt wat een onvriendelijke mensen hier zeg. Moet ik nou eindeloos mijn excuses aanbieden onder dat ik urgent in een topic titel zet. Over heksenjacht gesproken :F

Dit hele topic had van mij ook niet langer dan één pagina hoeven zijn hoor. Enige wat ik wilde weten was of het normaal was dat die kaarten zo schreef hingen...

Daarnaast zeg je dat ik vervolgens een welles nietes spel over koa ga spelen. Waar heb ik dat gedaan dan? Op de 1e of 2e pagina kom ik tot de conclusie dat het systeem terug moet en staat voor mij verdere plan vast. De rest is alleen maar updates, en ik die daarop reageer of dingen (zoals met koa inderdaad) uitleg of vragen beantwoord.

Als je je zo ergert dat ik dit topic update, dan stel ik voor dat je lekker andere topics gaat lezen.
Sommige mensen vinden het wel fijn om updates te lezen.

Ik stel voor dat mensen gewoon ophouden met dit nutteloze gezaag over dat urgent foutje, ik die verder hartstikke normaal, ik heb helemaal geen heksenjacht op de betreffende shop, ik houd juist rekening met ze.

Niet zo overdrijven.
RedHat schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 15:12:
Is die Jesper degene die vaan Cool Prices naar Azerty is gegaan? Daar heb ik volgens mij nog een mobiele nummer van. Uiterst behulpzaam persoon.

Overigens vind ik trage mailrespons bij een webshop echt een no-go. Als je je op de digitale markt begeeft hoor je ook digitale brieven zsm te beantwoorden. Binnen kantoortijden vind ik echt een dág de uiterste max, als een webshop na een dag niet reageert is mijn vertrouwen al helemaal nul.

Dit is gewoon transportschade die hun kunnen verhalen op TNT Pakketservice. (Als ze verzekerd versturen). Ze moeten gewoon de kast, videokaarten en cpu koeler vervangen. Moederbord (mits die gewoon nog goed op de kast zit), cpu, harde schijven (Wel Testen), geheugen kan gewoon opnieuw gebruikt worden. Je hebt immers toch garantie op de componenten, waarom moeilijk gaan doen met serienummers.
Je wilt een werkende, onbeschadigde, in nieuwstaat verkerende pc en dat zijn ze verplicht te leveren / na te komen. Jij hebt helemaal niets te maken met PostNL / TNT Pakketservice.

Een winkel die je telefonisch niet kan helpen binnen een dag is echt te triest voor woorden. "Ja de man van de reparatie is 3 weken op vakantie. Probeer het over 3 en een halve week nog eens". Dit kan echt niet |:(

Ze moeten je gewoon doorverbinden en dan moet er een persoon staan die een beslissing neemt! Een winkel/persoon/instelling/whatever die geen beslissing neemt is ergerlijker dan ergerlijk. Hoe moeilijk is het? Vraag of persoon foto wilt versturen (Heeft ie w.s. al gedaan), je ziet dat alles scheef staat, dan is de enige oplossing terugsturen toch :? Waarom wordt hier altijd zo gods moeilijk over gedaan terwijl aan de einde van de rit de webshop toch de pc moet innemen. Webshops hebben liever een klant die 100x een half uur belt, hebben ze daar niets beters te doen dan de hele dag telefoontjes aannemen ipv probleem meteen kortsluiten, oplossen en van het gezeik af te zijn?
Dit ben ik dus helemaal met je eens.
Ik mag het blijkbaar niet zeggen, maar ik vind het belachelijk dat een redelijk bedrijf anno 2011 zogenaamd geen telefoon heeft, of een mobieltje waarop iemand met verstand van zaken op te bereiken is. Zeker in dit soort schrijnende gevallen.

Ik zal me wel weer aanstellen, theatraal doen en narcistisch zijn, maar een beetje producten verschepen kan welk bedrijf wel. Tekenend is de after sales voor mij. Overigens zeg ik niet dat deze slecht is. Ik heb immers nog geen inhoudelijke response maar juist dat valt me gewoon tegen.
Maargoed, ik wacht geduldig tot ze morgen open zijn, en dan ga ik afspraken maken.

Ik zal verdere updates maar even laten zitten voordat de aanklachten al van heksenjacht oplopen naar genocide...

Cynisme is gratis.
Overigens mensen die het wel leuk vinden om mee te lezen. Doe dat dan ook, ik vind het hartstikke leuk oom hier op vriendelijke wijze mijn ervaringen te delen met anderen. Misschien heb j je er zelf ook wat aan.

Ik doe alleen cynisch tegen mensen die onvriendelijk doen, of rare verwijten maken. Beloofd O-)

Ik kan trouwens niet op iedereen persoonlijk reageren, dus hieronder beetje losse responses, alvast mijn excuses.

Euh ik denk inderdaad dat dit een gevalletje transport schade is. Mensen in omgeving roepen bij het zien van de schade direct daar het bij de montage al fout is gegaan, maar zover wil ik zelf niet gaan. Kan me niet voorstellen dat zo'n gerenommeerde shop dit zo zou doen.

En inderdaad. Ik wil de shop totaal niet in een slecht daglicht zetten. Ik ben tot nu toe netjes en vriendelijk te woord gestaan, ookal is er geen enkele materiële vooruit gang geboekt.

Maargoed, dat komt dus blijkbaar maandag.

[ Voor 66% gewijzigd door DutchManticore op 17-07-2011 10:40 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Echt wat een onvriendelijke mensen hier zeg. Moet ik nou eindeloos mijn excuses aanbieden onder dat ik urgent in een topic titel zet. Over heksenjacht gesproken

Dit hele topic had van mij ook niet langer dan één pagina hoeven zijn hoor. Enige wat ik wilde weten was of het normaal was dat die kaarten zo schreef hingen...
We hebben je al vaker gewezen op exact de zaken die je hier noemt - je onnodige tags en disclaimers in titels en topicstarts leiden af. Daarmee ontsporen je topics vrijwel gelijk al.

Vervolgens hap je op werkelijk iedere opmerking die gemaakt wordt. Doe dat nou niet :o

Al is het alleen maar dat het zo'n pot-ketelverhaal dat wij als moderatoren niet meer helder kunnen ingrijpen op moment dat het allemaal reactie op reactie op reactie op reactie is.
Ik doe alleen cynisch tegen mensen die onvriendelijk doen, of rare verwijten maken. Beloofd O-)
Wat dacht je van gewoon niet cynisch te doen. Jouw inschatting van wanneer mensen "onvriendelijk" doen kan nogal eens afwijken..

Dit topic is in ieder geval onherstelbaar ontspoord en gaat dicht. En dat komt heus niet alleen door al die "onvriendelijke" mensen. TS, wees een vent, steek hand in eigen boezem en trek hier wat lering uit.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.