Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 19:34:
[...]
Je kunt geluiden instellen voor ontvangst van ringtones, text messages, voicemails, de kalander en emails.
Twitter berichten vallen volgens mij onder de text messages vanaf Mango.
Het lock screen laat zien hoeveel text messages en emails je hebt.
Het home screen heeft live tiles met notifications en die laten onder andere ook zien hoeveel emails en text messsages je hebt.
Twitter valt volgens mij helemaal niet onder text messages. Net als Facebook is het in ieder geval niet standaard mogelijk om op je homescreen het aantal DM's en Mentions te bekijken. Ik heb het in ieder geval nog niet gezien dat de live-tile veranderd als dat wel zo is (al kan dat ook komen omdat ik vrij weinig met twitter doe en daarom nooit gementioned word

)
Maar misschien dat daar een twitter-app voor is. Zal even kijken...
Ja je kunt een live-tile met twittermentions/messages krijgen door middel van apps:
MoTweets kan het in de betaalde variant doen. Birdsong en Beezz zouden het ook moeten kunnen, maar zijn niet in NL beschikbaar, waarbij Beezz gratis is, dus dat is helemaal jammer. Er zijn ook andere messenger apps (Kik, IM+, etc die het mogelijk ook kunnen, maar daarvan weet ik nu niet genoeg. Ik denk dat je dat dan even uit moet zoeken).
De WP7 Twitter/facebook integratie laat dus niets op de tiles zien, maar als je naar je Me-Tile gaat en vervolgens de notifications, dan zal hij (na updaten) wel laten zien of er iets direct tegen je is gezegt.
De officiele facebook en officiele twitter apps hebben dat dus helaas (nog?) niet, maar er is in ieder geval een (betaalde) mogelijkheid.
Ik weet niet of er nog andere opties zijn, maar zoals gezegt gebruik ik dat dus niet, maar de integratie die er nu al in zit vind ik prima.
Edit 3: ik zie nu ook dat de officiele twitter app nog niet beschikbaar is in NL. Daar kun je dus eventueel ook nog op wachten, maar anders gewoon voor motweets gaan of de mango integratie bekijken.
[
Voor 48% gewijzigd door
Martinspire op 23-09-2011 21:03
]