Op mijn smartphone (LG Optimus Speed x2).
Ze hadden de authenticator 2 uur na mijn mail verwijderd (dus best snel). De vorige keer toen ik dit probleem had (ik moest mijn GSM toen reseten omdat hij niet meer aanging) kreeg ik eerst een mail waarin naar mijn secret question enzo gevraagd werd. Nu hebben ze het gewoon gedaan met als enige authenticatie de eerste 4 tekens van een code van een van de WOW games en een kopie van mijn ID.
@omega Supreme
Met die nieuwe Gem Bag verdien je ook best veel op mijn server. Ik gebruik al sinds tailoring maxed is de 2 á 3 goedkoopste CDs (volatile life, earth en fire) die staan vaak voor 5 tot 8g per op AH. Dus ik heb flink wat dreamcloth liggen. De eerste paar dagen nadat die vendor unlocked was door de meeste mensen verkocht die bag voor 50 tot 100g per

dus ik weigerde te verkopen behalve voor vrienden. Maar nu sinds een paar dagen verkoop ik ze voor 2 tot 3k.
@Hwaver
Met BS valt best veel te verdienen. De nieuwe pvp gear verkoopt voor een leuke winst (zelfde recipe en mats als de pvp gear van twilight), Jammer genoeg word deze denk ik grotendeels gebruikt om het ilvl op te krikken en dus in HCs te komen

.
Met truegold heb ik ook nog wat verdient. Vlak voor 4.2 iets van 20 bars gekocht voor 300 to 500g. Paar dagen nadat 4.2 uit was dumpen veel mensen massaal hun opgespaarde truegold omdat er geen vraag was dus kocht ik nog eens 20 bars voor rond de 400. Een paar dagen later toen de mensen dus die nieuwe BS recipes unlocked hadden heb ik het allemaal voor tussen de 700 en 1100g verkocht. Leuke winst.
Wilde net nog even 1 HCtje doen om mijn VPs te cappen voor de week. Beetje krap met de tijd (server shutdown) maar met een goede groep makkelijk te doen.
De Dungeon was Grim Batol en de groep had op het oog goede gear.
We wipten bijna op de eerste trash groep waardoor ik ff de tank inspecte en yup. Hij had iets van 5 tank pieces (dat was inclusief shield en de 2 lvl 80 trinkets). De rest was DPS gear met strength gems.
Elke trash pull onderweg naar de eerste baas zie ik gewoon dat de healer het best moeilijk heeft. Hij moet de tank spam healen omdat hij absurd veel damage pakt en kan de DPS bijna niet healen.
Maja langzaam maar zeker gaan we vooruit zonder wipes.
Je zou denken dat een tank met slechte gear begrip zou hebben omdat hij de groep benadeelt maar nee hoor.
Op General Umbris wipen we door een fout van de tank die hij probeerde afteschuiven op de mage.
De ads komen en de tank zit te baas te tanken juist op de plek waar de ads naar beneden komen. De mage polyd de slechte add. Maar de tank blijft lekker op die plek zitten en blijft AOEs gebruiken waardoor hij de slechte add unpolyd en vlak erna ook dood waardoor de baas enraged. We wipen dus waarna de tank een beetje raged richting de mage. Waarom spellsteal je de enrage niet? En ga ze maar door.
De mage reageert alleen maar met: Waarom blijf jij de baas op die plek tanken en waarom blijf je AOEs gebruiken terwijl de malignend troll gesheeped is?
Uiteindelijk op de 2e try de baas met veel mazzel down want de tank deed het weer (de add continu unsheepen). Waardoor we aan het einde de achi hiervoor kregen waarop de tank op een manier reageerde dat het dank hem was.
Op de 2e baas wipen we dan ook nog omdat de healer de DPS niet kan healen omdat de tank gewoon zoveel damage pakt (en ook continu in het vuur blijft staan). Op de 2e try gaat de 2e baas ook down. Niet dank de tank want die was al redelijk snel dood maar door 2 dps en de healer die met wat mazzel de baas redelijk lang kiten.
Nadat de 2e baas dood is zegt de tank dat hij genoeg JPs heeft en gaat weg. Mijn reactie daarop zal ik maar niet zeggen. Het ergste is dat die gast waarschijnlijk ook nog Nederlander was
Dat een tank fouten maakt daar heb ik geen problemen mee. Maar dat de tank in grotendeels dps gear aankomt en dan ook nog redelijk arrogant bezig is daar stoor ik me echt aan.
[
Voor 6% gewijzigd door
Deadsy op 27-07-2011 03:31
]