Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 246 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 45.511 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:18:
Zaterdag was ik nog bijna blut (400G), vanochtend na een paar dagen AH bespelen en mijn profession cooldowns gebruiken zat ik op 9k goud. Wel een mazzeltje gehad met twee keer een 4x proc op Truegold, dat geinvesteerd in het opkopen van te goedkope ores en terug plaatsen voor de normale prijs en ik deed goede zaken.
Met de huidige prijzen van de mats kan ik op truegold ongeveer 120g verdienen p/d, net zoveel als op de Volatile Air's per Transmute. Maar met de proc's gaat het natuurlijk wel wat harder, misschien toch m'n specialitation veranderen en dan maar weer truegold doen.

Ben nu potion master vor de potions/flask/cauldrons in guild. Maar mijn huidige groep heeft al iemand anders die dit levert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Deadsy schreef op maandag 25 juli 2011 @ 15:16:
Ik wilde net inloggen op mijn wow account en het lukte niet.

Na wat testen ben ik erachter dat het de authenticator is die de schuldige is.
Het nummer dat hij me geeft klopt niet. Weet iemand een manier hoe ik dit snel kan fixen zonder contact op te nemen met Blizzard om de authenticator te verwijderen?
Heb je een hardwarematig Authenticator of eentje op je smartphone? Zo ja, watvoor smartphone?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Helza schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:05:
[...]

Met de huidige prijzen van de mats kan ik op truegold ongeveer 120g verdienen p/d, net zoveel als op de Volatile Air's per Transmute. Maar met de proc's gaat het natuurlijk wel wat harder, misschien toch m'n specialitation veranderen en dan maar weer truegold doen.

Ben nu potion master vor de potions/flask/cauldrons in guild. Maar mijn huidige groep heeft al iemand anders die dit levert :)
Truegold ging hier recent voor 300g weg. Wellicht dat de marges weer op gaan rekken als er meer BS recipes in het spel komen.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helza schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:05:
[...]

Het hangt natuurlijk van je server af. Ik heb de mats voor de truegold gekocht voor ca 200G-300G per truegold. Ik koop het gewoon op een moment dast iemand het er goedkoop op zet. Truegold op onze server verkoop vlot voor rond de 700G. Soms zet iemand het er goedkoper op, dan kijk ik of ik er na de AH cut nog steeds winst op kan maken (maakt niet uit hoe klein). Is het antwoord ja, dan koop ik het en relist ik het voor net onder de dan goedkoopste. maar minimaal 700G.

Ik verkoop er dus minimaal 2 per dag, als ik opkoop of een proc heb meer per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Helza schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:33:
[...]

hoe krijg je dat voor elkaar? Heb alchemy maar behalve elke dag living elements transmuten krijg ik er niet zo veel uit.
Truegold, flasks (of draconic mind, en flowing water) en inferno rubies :P

meestal laat ik een JC er brilliant infernos van maken (graties) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twylight schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 14:51:
[...]
Truegold, flasks (of draconic mind, en flowing water) en inferno rubies :P

meestal laat ik een JC er brilliant infernos van maken (graties) :P
Flasks gaat bij ons op de server dan weer niet zo hard. De meeste guilds maken gebruik van de cauldron en zorgen zelf voor hun flasks. Rude gems lopen inderdaad ook als een trein en de groene gems + herbs om die te transmuten kosten geen drol meer.

Verder maak ik tegenwoordig zel geen mining rondjes meer zoals vroeger, maar vlieg ik naar alle raids toe waarbij ik onderweg alles mine of pluk wat ik tegenkom. Maargoed ik heb dan wel 2 alchemists (elixir master en transmute master) en verder op skinning en LW na alle andere professions op 525 op diverse alts.

Wat nu bijvoorbeeld ook goed loopt zijn de tailoring draadjes voor op de benen. Iedere week een paar dreamcloth maken en profit. De cloth zelf daarvoor loot ik in raids en tijdens de dailies.

Gold verdienen is handig gebruikmaken van wat je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Ik heb BS maar daar heb ik nog nooit een cent mee verdient. :P Troep verkoopt niet tenzij je hoge recipes hebt uit raids bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 18:14
Dat is niet waar. Net nadat Catacylsm uitkwam verdiende ik per schild dat ik verkocht bijna 5k gold. Klein kapitaal binnen geharkt zo!

Lang niet geschreven hier, ben deze week overgestapt naar een nieuwe guild: <Revelations> http://www.wowprogress.co...elations/rating.tier12_25

[ Voor 39% gewijzigd door Mmore op 26-07-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
tjah, dan praat je ook over het moment dat iedereen de nieuwe gebieden ingingen.

Gister 20 stacks Thorium Ore gefarmed, om er vervolgens achter te komen dat er 4 mongolen bezig zijn geweest en de Thorium prijs van 45G per stack naar 8G hebben weten te krijgen -_-' en dat in nog geen 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 16:06:
[...]

Wat nu bijvoorbeeld ook goed loopt zijn de tailoring draadjes voor op de benen. Iedere week een paar dreamcloth maken en profit. De cloth zelf daarvoor loot ik in raids en tijdens de dailies.

Gold verdienen is handig gebruikmaken van wat je hebt.
yup,die doe ik ook, ghostly enne een andere voornamelijk,die lijken best aardig te lopen :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chukkepukke
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-08 15:35
Yo

Heb zojuist een battlechest gekocht en ben nu aan het instaleren. Is er een server waar veel nederlandstalige/vriendelijke spelers op spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
Defias Broterhood is een actieve en vrolijke realm, niet veel Nederlanders though. Ik lees hier wel vaak dat er veel Nederlanders zitten op Earthen Ring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
chukkepukke schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 18:02:
Yo

Heb zojuist een battlechest gekocht en ben nu aan het instaleren. Is er een server waar veel nederlandstalige/vriendelijke spelers op spelen?
Deze vraag is al meerdere malen naar voren gekomen de laatste paar dagen ^^'

Op Eonar heb je Simply NL, een pas opgerichte Nederlandse guild met zo'n 60 characters ( aamtal van 1 persoon though ) en met een TS3 server ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terence(x) schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 08:00:
[...]

Als je een Shadow priest heb, kan je die gewoon de eerste crystal laten nemen, en laat je gewoon 2 healers die shadow priest spammen voor stacks, dat zou je zo een boost in het begin moeten geven qua stacks (als je shadow priest 21+ stacks heeft gaat het hard :D)
Thxs lijkt mij idd een leuke boosting techniek, maar wel wat risicovol. Als we hem straks neer krijgen zal ik dit zeker gaan proberen de komende tijd...we hebben namelijk een priest over die wel shadow kan gaan.
Twylight schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 09:44:
[...]
Hoe dan? :P Ja, je kan wel een beetje gold maken met mats van disenchanten maar verder ook niet. Ik heb Alchemy en Enchanting full 525, en Alchemy is voor mij toch echt de goldmachine :P
Heb het niet primair genomen om gold mee te verdienen, maar omdat het gewoon zinvol is (zowel voor mijzelf als de guild).. maar dat je er weinig mee kan verdienen heb ik tot zo ver totaal geen last van.. sinds maandag middag ongeveer 6,5K verdient :) voornamelijk met lvl-ing spullen en wat nieuwe cata enchants... en verder is disenchanting gewoon een gratis gold machine... het is geen rocketscience, maar heb hier denk ik ook al gauw 2k mee verdient :P... misschien ligt het aan je server en het aanbod op de AH, maar ik zie gratis gold mogelijkheden genoeg met echanting/disenchanting 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Raxious schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 16:46:
tjah, dan praat je ook over het moment dat iedereen de nieuwe gebieden ingingen.

Gister 20 stacks Thorium Ore gefarmed, om er vervolgens achter te komen dat er 4 mongolen bezig zijn geweest en de Thorium prijs van 45G per stack naar 8G hebben weten te krijgen -_-' en dat in nog geen 24 uur.
Daar kun je ook wel erg makkelijk aan komen. Je kunt het een tijdje opslaan, trekt wel weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
redfoxert schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:10:
[...]

Heb je een hardwarematig Authenticator of eentje op je smartphone? Zo ja, watvoor smartphone?
Op mijn smartphone (LG Optimus Speed x2).
Ze hadden de authenticator 2 uur na mijn mail verwijderd (dus best snel). De vorige keer toen ik dit probleem had (ik moest mijn GSM toen reseten omdat hij niet meer aanging) kreeg ik eerst een mail waarin naar mijn secret question enzo gevraagd werd. Nu hebben ze het gewoon gedaan met als enige authenticatie de eerste 4 tekens van een code van een van de WOW games en een kopie van mijn ID.

@omega Supreme
Met die nieuwe Gem Bag verdien je ook best veel op mijn server. Ik gebruik al sinds tailoring maxed is de 2 á 3 goedkoopste CDs (volatile life, earth en fire) die staan vaak voor 5 tot 8g per op AH. Dus ik heb flink wat dreamcloth liggen. De eerste paar dagen nadat die vendor unlocked was door de meeste mensen verkocht die bag voor 50 tot 100g per :/ dus ik weigerde te verkopen behalve voor vrienden. Maar nu sinds een paar dagen verkoop ik ze voor 2 tot 3k.

@Hwaver
Met BS valt best veel te verdienen. De nieuwe pvp gear verkoopt voor een leuke winst (zelfde recipe en mats als de pvp gear van twilight), Jammer genoeg word deze denk ik grotendeels gebruikt om het ilvl op te krikken en dus in HCs te komen :/.

Met truegold heb ik ook nog wat verdient. Vlak voor 4.2 iets van 20 bars gekocht voor 300 to 500g. Paar dagen nadat 4.2 uit was dumpen veel mensen massaal hun opgespaarde truegold omdat er geen vraag was dus kocht ik nog eens 20 bars voor rond de 400. Een paar dagen later toen de mensen dus die nieuwe BS recipes unlocked hadden heb ik het allemaal voor tussen de 700 en 1100g verkocht. Leuke winst.

Wilde net nog even 1 HCtje doen om mijn VPs te cappen voor de week. Beetje krap met de tijd (server shutdown) maar met een goede groep makkelijk te doen.
De Dungeon was Grim Batol en de groep had op het oog goede gear.
We wipten bijna op de eerste trash groep waardoor ik ff de tank inspecte en yup. Hij had iets van 5 tank pieces (dat was inclusief shield en de 2 lvl 80 trinkets). De rest was DPS gear met strength gems.

Elke trash pull onderweg naar de eerste baas zie ik gewoon dat de healer het best moeilijk heeft. Hij moet de tank spam healen omdat hij absurd veel damage pakt en kan de DPS bijna niet healen.
Maja langzaam maar zeker gaan we vooruit zonder wipes.
Je zou denken dat een tank met slechte gear begrip zou hebben omdat hij de groep benadeelt maar nee hoor.
Op General Umbris wipen we door een fout van de tank die hij probeerde afteschuiven op de mage.
De ads komen en de tank zit te baas te tanken juist op de plek waar de ads naar beneden komen. De mage polyd de slechte add. Maar de tank blijft lekker op die plek zitten en blijft AOEs gebruiken waardoor hij de slechte add unpolyd en vlak erna ook dood waardoor de baas enraged. We wipen dus waarna de tank een beetje raged richting de mage. Waarom spellsteal je de enrage niet? En ga ze maar door.
De mage reageert alleen maar met: Waarom blijf jij de baas op die plek tanken en waarom blijf je AOEs gebruiken terwijl de malignend troll gesheeped is?

Uiteindelijk op de 2e try de baas met veel mazzel down want de tank deed het weer (de add continu unsheepen). Waardoor we aan het einde de achi hiervoor kregen waarop de tank op een manier reageerde dat het dank hem was.

Op de 2e baas wipen we dan ook nog omdat de healer de DPS niet kan healen omdat de tank gewoon zoveel damage pakt (en ook continu in het vuur blijft staan). Op de 2e try gaat de 2e baas ook down. Niet dank de tank want die was al redelijk snel dood maar door 2 dps en de healer die met wat mazzel de baas redelijk lang kiten.

Nadat de 2e baas dood is zegt de tank dat hij genoeg JPs heeft en gaat weg. Mijn reactie daarop zal ik maar niet zeggen. Het ergste is dat die gast waarschijnlijk ook nog Nederlander was :/

Dat een tank fouten maakt daar heb ik geen problemen mee. Maar dat de tank in grotendeels dps gear aankomt en dan ook nog redelijk arrogant bezig is daar stoor ik me echt aan.

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 27-07-2011 03:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
In mijn ervaring zijn acht op de tien Nederlanders online douchebags. Helaas... Speel bij voorkeur het liefst met Engelse lui in World of Warcraft, Australiërs in random games waar je wel over heel de wereld kan spelen, maar Nederlanders.. Schaam me er soms dood voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:50
Mmore schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 04:24:
In mijn ervaring zijn acht op de tien Nederlanders online douchebags. Helaas... Speel bij voorkeur het liefst met Engelse lui in World of Warcraft, Australiërs in random games waar je wel over heel de wereld kan spelen, maar Nederlanders.. Schaam me er soms dood voor :P
In welke context bedoel je dat? Doel je op kunde of gedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 16:06:
Wat nu bijvoorbeeld ook goed loopt zijn de tailoring draadjes voor op de benen.
_O_ :')

Klopt :P
Mmore schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 04:24:
Geef ik je helemaal gelijk in. Bovendien vind ik het bloedirritant om met koelkasten, ijsblokjes en lepels te spelen.

[ Voor 53% gewijzigd door jmxd op 27-07-2011 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Henkje.doc schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 06:03:
[...]
In welke context bedoel je dat? Doel je op kunde of gedrag?
Kunde. Ik herken het wel. Op 85 in een level 80 raid niet meer dan 5k dps doen, geen gems, geen reforgen, geen enchants, geen idee dat er een dungeon journal is, met 4k aan JP niet wetende dat je tegenwoordig met JPs ilvl 359 kan kopen, als tank stacken op stamina, vergeten jezelf te healen, in cloth rondlopen als dr00d, gaan tanken in pvp gear, dat is zo maar een greep uit wat je in de gemiddelde NL guild mee maakt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Laatst online: 16-09 15:00

ZeroCode

Woopie

HawVer schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 08:31:
[...]

Kunde. Ik herken het wel. Op 85 in een level 80 raid niet meer dan 5k dps doen, geen gems, geen reforgen, geen enchants, geen idee dat er een dungeon journal is, met 4k aan JP niet wetende dat je tegenwoordig met JPs ilvl 359 kan kopen, als tank stacken op stamina, vergeten jezelf te healen, in cloth rondlopen als dr00d, gaan tanken in pvp gear, dat is zo maar een greep uit wat je in de gemiddelde NL guild mee maakt. :P
Niet alleen op kunde, ook op gedrag. Logde gisteren in bij Elwyn Forest om een gesprek mee te krijgen van een kerel die een andere kerel zijn vriendin niet wou want haar vrouwelijke geslachtsorgaan was een verzamelbak voor chemische en radioactive stoffen. Dit gesprek ging zo een paar minuten door totdat ik een dungeon invite had.....

TBH met nederlanders spelen is vaak geen pretje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:35
HawVer schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 08:31:
[...]

geen gems en enchants vind ik dan nog wel het ergste, dat is zo makkelijk om even te doen en laat zien dat je ook wat tijd stopt in de character, kan me zo ergeren aan iemand die dat niet heeft. ik doe moeite om me character zo goed mogelijk te laten zijn. en die andere maar slacken. moet ik als healer weer meer werk leveren omdat hij/zij/het z'n spullen niet goed voor elkaar heeft. meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

offtopic:
Hey Gekheid, mede hellscream speler (heratix is mijn char)
Gekheid schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 08:41:
[...]moet ik als healer weer meer werk leveren omdat hij/zij/het z'n spullen niet goed voor elkaar heeft. meh
Irritant niet als je als Healer de rest weer moet compenseren?

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:17
Nederlanders en Nederlandse guilds heb ik inderdaad ook wel gezien in WoW. Harstikke fijn dat je je eigen taal kan spreken maar als je bij niemand anders bekend bent kom je er ook gewoon niet tussen. En áls je er dan eindelijk tussenkomt word je genegeerd tot het eind. Achja, en als een van de mods dan gaat doen alsof hij alles is met zijn gebrekkig Nederlands, heb ik zoiets, geef mij maar een Australiër! Wel leuk dat je dan een epic receipt voor 5g van de GB koopt, ruzie krijgt met die ene mod en dan er lekker uit gaat.

Just another day at the office :)

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:15
Ik had gisteren ook weer wat. Ik heb een tijdje terug dus een paladin tank aangemaakt op een voor mij nieuwe server Chamber of Aspects. En nu had ik tijdens de low levels al veel last gehad van heirloom badmutsen, deze pullen gewoon alles onder het motto van het kan gewoon.

Zo gisteren ook, ik en mijn vriendin (healer) queuen voor een dungeon. We kwamen uit in Ahn'kahet. Direct toen de groep was samengesteld zag ik het al, 3 dps in full heirlooms waarop wij dachten van oh sh*t.
En inderdaad bij de trash mobs met de Spell Flingers, zet ik daar een skull op maar de dps pakken elk een ander waardoor mijn vriendin moest healen als een bezetene.

Uiteindelijk heb ik ze allemaal maar dood laten gaan maar ze hadden het nog niet door, ik heb er aan gedacht om er uit te gaan maar ben toch maar verder gegaan (ik heb er een hekel aan om te leaven).
Gewoon met de vriendin afgesproken dat zij focussed op mij en af en toe de rest maar healed.
Het ergste was dan ook nog dat ik de hoogste dps was van de groep, dus als ze dan ook nog massieve schade doen maar nee hoor.

Nu weet ik waarom tanks en healers af en toe kortaf zijn want van die heirloom badmutsen word ik niet vrolijk van als tank zijnde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Carthrax schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 08:56:
..heel verhaal over spelers in full heirloom...
Mijn shaman (Belild@Aszune) zit ook in full heirloom, doet weliswaar geen super dps (iets van 1500 dps in instances op level 77) maar ik let wel op marks, en indien nodig gooi ik er een heal tussendoor als iemand teveel klappen krijgt.

Kortom, full heirloom betekent m.i. niet altijd een slechte ervaring.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:15
_Peter2_ schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:23:
[...]

Mijn shaman (Belild@Aszune) zit ook in full heirloom, doet weliswaar geen super dps (iets van 1500 dps in instances op level 77) maar ik let wel op marks, en indien nodig gooi ik er een heal tussendoor als iemand teveel klappen krijgt.

Kortom, full heirloom betekent m.i. niet altijd een slechte ervaring.
Tuurlijk zegt het niet altijd wat maar tot nu toe is het bijna elke groep met mensen die ik dan tref die in heirlooms ingepakt zitten altijd een slechte ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
ValHallen schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 08:47:
offtopic:
Hey Gekheid, mede hellscream speler (heratix is mijn char)

[...]

Irritant niet als je als Healer de rest weer moet compenseren?
Is opzich niet erg, als iedereen maar gewoon beetje tijd gestopt heeft in zijn char. (bijv. geen enchants/gems)
Als hij/zij aan het opgearen is hoeft het ook niet gelijk het duurste te zijn maar gewoon iets van een indicatie dat hij/zij beter wil worden.

Heb nog niet eerder een mede Hellscreamer gezien op Tweakers, maar dat kan ook aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Gekheid schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:26:
[...]
Heb nog niet eerder een mede Hellscreamer gezien op Tweakers, maar dat kan ook aan mij liggen.
Jij bent ook de eerste die ik tegenkom op Tweakers van Hellscream. Ik heb je naam volgens mij ook al een aantal keer voorbij zien komen in Tol Barad raids.

Kwa het heirloom verhaal, ik merk het ook wel hoor bij het levelen van mijn Druid, constant chainpullen in instances. Best wel irritant, laat dan vaak ook gewoon mensen dood gaan..

Gister trouwens een nieuw project begonnen, een tweede priest. (Leek me gewoon leuk om een priest alt te hebben met priest main)

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carthrax schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:26:
[...]

Tuurlijk zegt het niet altijd wat maar tot nu toe is het bijna elke groep met mensen die ik dan tref die in heirlooms ingepakt zitten altijd een slechte ervaring.
Als ze heirlooms hebben dan zegt dat iig dat ze een main hebben en dus het spel al hebben gespeelt.. veel liever een group vol met hierlooms dan een hoop greens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Nu online
Goede morgen!

Ik ben één van die Nederlanders die zijn altje boost met een paar (3?) heirlooms... Mijn ervaring tot nu toe is juiste dat de meeste groepen erg goed zijn. Ik hoop stiekem altijd op een tank met Heirlooms, die rossen er vaak zonder problemen hard doorheen. Met een goede tank haal ik zo gemiddeld 2k dps in een instance op mijn level 70 mage. Dat is best leuk! Sommige trashpacks tik je zo de 5k dps aan :)

Over Nederlanders en slechte ervaringen: Ik heb dat totaal niet. Heb zelf ook een NL guildje, en kleuters krijgen zonder pardon een kick. Maar volgens mij kun je heel makkelijk onderscheid maken.
1. De slechte groep NLers: ze snappen niks van het spel, maken elke maand een nieuwe guild en zijn vooral te herkennen aan puberaal gelul in /2 in het Nederlands.
2. De goede groep NLers: ze zijn zeer fanatiek en loyaal, spelen meestal in redelijk hardcore internationale guilds, hebben iets minder geduld met slackers, grootste kenmerk is dat je meestal niet een eens weet dat ze NL zijn, dit moet je per toeval ontdekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
ValHallen schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:31:
[...]
Kwa het heirloom verhaal, ik merk het ook wel hoor bij het levelen van mijn Druid, constant chainpullen in instances. Best wel irritant, laat dan vaak ook gewoon mensen dood gaan..
Ik neem aan dat je vanuit de healer rol spreekt nu? Ik chainpull ook altijd als het even kan. MB op de party chat is heilig en dan gaat het eigenlijk altijd wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Belgen zijn trouwens nog erger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ik spreek inderdaad vanuit healer rol. (Ben echt zo'n heal bitch :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
ValHallen schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:31:
[...]

Jij bent ook de eerste die ik tegenkom op Tweakers van Hellscream. Ik heb je naam volgens mij ook al een aantal keer voorbij zien komen in Tol Barad raids.

Gister trouwens een nieuw project begonnen, een tweede priest. (Leek me gewoon leuk om een priest alt te hebben met priest main)
Heb wel vaker dat ik pm's krijg van: he nederlander? De naam Gekkehuis valt wel op denk ik. Laatste tijd wel veel TB gedaan zou maar zo kunnen dat je me tegenkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

hulkie schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:34:

2. De goede groep NLers:Tweakers: ze zijn zeer fanatiek en loyaal, spelen meestal in redelijk hardcore internationale guilds, hebben iets minder geduld met slackers, grootste kenmerk is dat je meestal niet een eens weet dat ze NL zijn, dit moet je per toeval ontdekken ;)
Fixed. :)

Er zijn wel een paar uitzonderingen met NL guilds die toch 7/13 HC neer krijgen. En vroeger bij ons op de server zat er ook een NL guild in de top 10.

Maar ook in een sociale NL guild zitten altijd wel een paar fanatiekelingen. Die heel aardig mee zouden kunnen draaien in een Int. guild. Alleen bij hun eigen NL guild zijn ze vaak de best gegearde en dat creëert dan ook een soort eigen status en 'kijk-mij-nu-eens-goed-zijn' gedrag op.

Maar bijna elke Int. guild waar ik in heb gezeten zitten wel Nederlanders of Belgen in. Alleen ben ik zover ik weet de enige Nederland in mijn huidige guild. Er zit wel een Belgisch stel in, maar die spelen amper.

Edit; Bah, wil ik gaan spelen kom ik er achter dat het woensdag is en nog maar 10:15. :(

[ Voor 4% gewijzigd door junglebeast op 27-07-2011 10:18 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Dat is het een beetje met Nederlanders, dat is net onkruid. Je vindt ze overal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Carthrax schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 08:56:
Ik had gisteren ook weer wat. Ik heb een tijdje terug dus een paladin tank aangemaakt op een voor mij nieuwe server Chamber of Aspects. En nu had ik tijdens de low levels al veel last gehad van heirloom badmutsen, deze pullen gewoon alles onder het motto van het kan gewoon.

Zo gisteren ook, ik en mijn vriendin (healer) queuen voor een dungeon. We kwamen uit in Ahn'kahet. Direct toen de groep was samengesteld zag ik het al, 3 dps in full heirlooms waarop wij dachten van oh sh*t.
En inderdaad bij de trash mobs met de Spell Flingers, zet ik daar een skull op maar de dps pakken elk een ander waardoor mijn vriendin moest healen als een bezetene.

Uiteindelijk heb ik ze allemaal maar dood laten gaan maar ze hadden het nog niet door, ik heb er aan gedacht om er uit te gaan maar ben toch maar verder gegaan (ik heb er een hekel aan om te leaven).
Gewoon met de vriendin afgesproken dat zij focussed op mij en af en toe de rest maar healed.
Het ergste was dan ook nog dat ik de hoogste dps was van de groep, dus als ze dan ook nog massieve schade doen maar nee hoor.

Nu weet ik waarom tanks en healers af en toe kortaf zijn want van die heirloom badmutsen word ik niet vrolijk van als tank zijnde.
Herkenbaar... ben al een half jaar bezig om een dranei priestje te levelen ... ben nu net level 60 geworden... ben gewoon lekker aan het questen in shadow, maar heb een heal off-specje om snel xp in instances te halen om zo snel mogelijk weer uit het Outland te komen.
Maar damn... het is harken.... En dat komt maar door 1 soort speler wat ik steeds weer tegenkom: Worgen Deathknights. Echt werkelijk op dit level heb ik soms pugs met 4(!) Deathknights. Ze vinden/denken allemaal dat ze kunnen tanken.. dat ze maar alles kunnen pakken.. en ik constant healing aggro...
Zal blij zijn als ik de ramparts voorbij ben..

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de cataclysm normals is het op het moment ook niet veel beter.
Tanks die geen aggro houden, dps wat alles pult wat er los en vast staat.
En vaak onder het motto van ik heb een nieuwe spec :(
En dan boos worden op mij ( de healer ) dat ik zo vaak een mana break houd.
Ben blij als ik 85 ben en kan gaan gearen.
Edit: fixt :p

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2011 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:27:
En dan boos worden op mij ( de healer ) dat ik zo vaak mama break houd.
mama break? even de baby borstvoeding geven? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:27:
En dan boos worden op mij ( de healer ) dat ik zo vaak een mana break houd.
Edit: fixt :p
Als je de illusie heb dat het op 85 ook maar enigsinds beter word, zal ik je daar alvast uit helpen,want dat is niet het geval :D

Pickup groups in het algemeen zijn gewoon belabbert, ik heb gisteren geprobeerd een BWD run te doen, maar er was zoveel faillure was gewoon echt niet eens meer grappig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:13
Ik heb nu een pally, DK, Hunter en priest op lvl 85, dus alles wel gezien ingame (qua 5 mans) wat betreft healing, tanking en dps. Nu ben ik bezig met mijn lvl 85 druid te gearen in resto spec. Wat ik bemerk is dat er een heel groot verschil in tolerantie zit tussen groepen in pugs. Gisteren 2 keer Zul Aman gedaan, met verschillende groepen, waarbij de eerste groep duidelijk de timed wilde halen. Zelf nog nooit gehaald (3vd4), maar goed, waarom niet. Zoals ik vaak zeg: "every run is a timed run, until the timer runs out".

Eerste groep pullt zo snel mogelijk alles, wacht niet op mana, tank rent trappen op en gaat out of line of sight, dropt naar 50% health, probeert aggro te houden op 4+ mobs, waarbij dps alle mobs apart gaat DPSen, gevolg is dat dps meer healing nodig heeft en de tank maar blijft schreeuwen om geheald te worden. Gevolg, 2 bosses dood voor sacrifice timer afloopt, en vloekende mensen (WTF L2HEAL, BAD HEALER, zelfs enge en ongeneesbare ziektes krijg ik naar mijn kop, in het NEDERLANDS want dat versta ik toen niet... yea right)

Tweede run, niemand die ook maar vraagt of zeurt om timed, en vervolgens komen we 1 minuut tekort uiteindelijk. 1 dode op trash omdat de tank 1 keer vergeet te taunten, en hij biedt netjes zijn excuses aan en zegt dat het zijn fout is, niet die van de healer (mij dus). Iedereen netjes thnx for group aan het einde en weer 140 vp rijker....

Hoe groot kan het verschil zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Nu online
Aan het einde van een reset is het sowieso niet verstandig om nog pickup raids te joinen. Dan zijn alle retards en leftovers bezig met poging nummertje 212430 om wat Valorpoints en 359 gear te scoren :)

@ Cataclysm normals verhaal: dat is jammer, ik probeer juist zo snel mogelijk die kant op te gaan... Komende weken horen jullie wel hoe het bevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terence(x) schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:40:
[...]

Als je de illusie heb dat het op 85 ook maar enigsinds beter word, zal ik je daar alvast uit helpen,want dat is niet het geval :D

Pickup groups in het algemeen zijn gewoon belabbert, ik heb gisteren geprobeerd een BWD run te doen, maar er was zoveel faillure was gewoon echt niet eens meer grappig :/
Nou ik doel eigenlijk meer op de zandalari's, deze resto druid is een alt.
Met mijn warlock kom ik in de normale hc ook de raarste dingen tegen.
Gelukkig schrap ik mijn vp bij elkaar in zandalari's en raids ;)
In de zandalari's is het niveau net wat beter meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik zit meestal ook pas op het laatste moment aan de valor cap hoor, maar dat komt gewoon omdat ik Zandalaris nu wel spuugzat ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:42
Gekheid schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:33:
[...]

mama break? even de baby borstvoeding geven? :9
Ik lolde ff irl :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Heb ook hekel aan die ZA/ZG, maar nu ff niet :P, ik heb mijn OS Kitty helemaal geupdate laatste weken en nu doe ik rond de 20k DPS ermee.. en ik vind kitty zo leuk om te spelen :P, mijn MS is Resto maar om nou altijd te healen in die dungeons wordt je ook schijtziek van, dus ik dacht ik ga mijn OS eens gearen.

Gisteren nog 19k DPS op Cho'gall gedaan, was wel een pug groepje maar we hadden hem gelijk down :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Nu online
Jezus! Net even binnen 45 minuten zowel ZA als ZG gecleared op mn paladin tank. gemiddelde dps over de 2 instances: ik 15k, andere dpsers tussen de 25 en 28k. Op bossfights allemaal tussen de 29 en 32k, ziek!
Heb vrij zelden zo vaak mijn taunt knopjes gebruikt... haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Over dat Firelands trashfarmen: leuk dat dit (ook) met een shaman kan. Welke spec trouwens? Ele?
Maar meer een vraagje van mij: hoe kom je dan voorbij de eerste molten lord voorbij (al dan niet als shaman)?
Die doet een nasty fire debuff op je. En heeft 3.8M health, dus dat sla je er niet snel vanaf :)
Als hunter kun je daar nog in stealthmode voorbij.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan er volgens mij gewoon voorbij zonder te aggroen op het juiste moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Die molten lord is al dood :p

En ja als elemental , je hebt talent nodig van elemental anders duurt het allemaal wel heel erg lang om alle 5 de packs te doen.
Gister weer 3 epix erbij :)

[ Voor 53% gewijzigd door kowapanga op 27-07-2011 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
kowapanga schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 13:48:
Die molten lord is al dood :p

En ja als elemental , je hebt talent nodig van elemental anders duurt het allemaal wel heel erg lang om alle 5 de packs te doen.
Gister weer 3 epix erbij :)
Ik ga altijd mee met een vriend, we doen dan 2x dk, het is even wat tijd maar echt moeilijk ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Maatje van me had het op zijn hunter geprobeerd, was ongeveer 45minuten bezig met alle 5 de packs en dan 0,0 epics krijgen, dus hij is toen meteen maar gestopt, puur uit frustratie denk ik.
Had hem verteld dat in die 45mins ik 3runs doe en toch wel een epic te pakken heb dan :p

Enige waar ik soms wat last mee heb is het looten, die kleine mobs despawnen toch wel redelijk snel, zo had ik toen ik met mijn eerste run begon aan het einde van de run nog maar 3mobs liggen die ik kon looten (gelukkig meteen epic axe in mob nr1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
kowapanga schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 14:29:
Maatje van me had het op zijn hunter geprobeerd, was ongeveer 45minuten bezig met alle 5 de packs en dan 0,0 epics krijgen, dus hij is toen meteen maar gestopt, puur uit frustratie denk ik.
Had hem verteld dat in die 45mins ik 3runs doe en toch wel een epic te pakken heb dan :p

Enige waar ik soms wat last mee heb is het looten, die kleine mobs despawnen toch wel redelijk snel, zo had ik toen ik met mijn eerste run begon aan het einde van de run nog maar 3mobs liggen die ik kon looten (gelukkig meteen epic axe in mob nr1)
Gewoon op auto-loot zetten en snel even langs de mob rennen om te klikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Twylight schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 14:30:
[...]
Gewoon op auto-loot zetten en snel even langs de mob rennen om te klikken :P
Dat doe ik nu ook, maar door dat ik een kite path 'moet' volgen en ik een 100k dps doe op het einde willen de kleine mobs nog wel eens met 5-6 tegelijk op dezelfde plek dood gaan, dan krijg je "No permission to loot" problemen en moet ik er 5 keer langs zien te lopen in een korte tijd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Dat FL trashrunnen wat mensen solo doen, is dat pas te doen als je bosses dood hebt, of ook als je een volle raid in gaat? Ik heb 1 x met mijn hunter geprobeerd ff naar binnen te gaan om te kijken hoe het ging, en ik kan heel de instance doorlopen zowat, echter zodra ik iets aggro, dan wordt ik heel de instance doorgebeukt door knockbacks of ik aggro een ander pack... vind het niet echt easy going zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Ik doe het pas na onze woensdag raid, dan zijn de Moltgen Giants/Surgers en Dog patrols weg(op 1 na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Stomme vraag, maar hoeveel bosses moeten er dood zijn om die trash packs weg te hebben waar jij het over hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Zo nu heb ik het toch ff helemaal gehad.
Bijna full epic aangekleed, en nu m'n daily's aan het doen om wat enchants erbij te sprokelen.
Gister 6 random battlegrounds gedaan, en gewoon alle 6 verloren. Puur vanwege de communicatie. Die er niet is.
En dan vraag je, wat gaan we doen? Krijg je lompe antwoorden zoals: Kill Kill Kill.
Ipv ik ga naar LH of Ww (battle for Gilneas)

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Toepasselijke icon. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Tarz schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 14:47:
Stomme vraag, maar hoeveel bosses moeten er dood zijn om die trash packs weg te hebben waar jij het over hebt?
Uh even kijken
Laatst was het Shanox/Spider/Baleroc/mini baas voor lord ryloth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:42
kowapanga schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:14:
[...]

Uh even kijken
Laatst was het Shanox/Spider/Baleroc/mini baas voor lord ryloth
Volgens mij hoeven alleen Beth en Shannox plat te zijn om die groepen over te houden, maar niet 100% zeker, wij doen de eerste 4 ook meestal in 1x.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Tarz schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 14:47:
Je kilt de trash in het "midden veld" om ervoor te zorgen dat Shannox spawned en om ruimte te hebben om hem ergens de killen. Deze trash respawned ook niet meer, dus de een kill van Shannox zou voldoende moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 14:54:
Zo nu heb ik het toch ff helemaal gehad.
Bijna full epic aangekleed, en nu m'n daily's aan het doen om wat enchants erbij te sprokelen.
Gister 6 random battlegrounds gedaan, en gewoon alle 6 verloren. Puur vanwege de communicatie. Die er niet is.
En dan vraag je, wat gaan we doen? Krijg je lompe antwoorden zoals: Kill Kill Kill.
Ipv ik ga naar LH of Ww (battle for Gilneas)
als je aan het pvpen ben, wen er maar aan, ik speel eigenlijk altijd wel met een vriend samen, feral druid of frost dk. Dan lukt het nog wel eens wat omdat je ook echt wat kan beginnen maar in mijn eentje als healer is het soms echt drama. Iedereen healen en helpen, maar als er dan een keer een horde op mij zit lopen ze allemaal zo door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Gekheid schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 16:10:
[...]

als je aan het pvpen ben, wen er maar aan, ik speel eigenlijk altijd wel met een vriend samen, feral druid of frost dk. Dan lukt het nog wel eens wat omdat je ook echt wat kan beginnen maar in mijn eentje als healer is het soms echt drama. Iedereen healen en helpen, maar als er dan een keer een horde op mij zit lopen ze allemaal zo door.
Dit is vaak helemaal waar. Als je pech hebt (en dat heb je nog wel eens), dan zit je in een BG waarbij iedereen als een dolle rond rent. Dan gaat het overgrote deel van de mensen voor de HKs, niet echt door hebbende dat je toch meer verdient door objectives te cappen. Het kan soms zo zijn dat je als healer iemand healed, dat het redelijk goed gaat tot dat iemand jou target. Veel mensen zijn dan niet eens snugger genoeg om jou te helpen, maar blijven gewoon stom inhakken op andere toons. Het gevolg laat zich raden; uiteindelijk ga jij neer en hij ook.

En iedereen zich dan maar afvragen waarom 'we' verliezen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
garagaholic schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 16:21:
[...]

Dit is vaak helemaal waar. Als je pech hebt (en dat heb je nog wel eens), dan zit je in een BG waarbij iedereen als een dolle rond rent. Dan gaat het overgrote deel van de mensen voor de HKs, niet echt door hebbende dat je toch meer verdient door objectives te cappen. Het kan soms zo zijn dat je als healer iemand healed, dat het redelijk goed gaat tot dat iemand jou target. Veel mensen zijn dan niet eens snugger genoeg om jou te helpen, maar blijven gewoon stom inhakken op andere toons. Het gevolg laat zich raden; uiteindelijk ga jij neer en hij ook.

En iedereen zich dan maar afvragen waarom 'we' verliezen :+.
dit is precies de reden waarom ik gestopt ben met BG's te healen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
Twylight schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 16:22:
[...]
dit is precies de reden waarom ik gestopt ben met BG's te healen. :O
Dat punt heb ik nog niet bereikt :) vind het nog wel leuk, vooral het feit dat ik zo moeilijk neer ga, ook met 2/3 horde op me. hehe irritant lui bezig houden terwijl onze flagcarrier mooi doorloopt :)

Denk dat ongeveer de helft van de bg's die ik doe wel zo is dat iedereen maar gewoon beetje rondrent opzoek naar hk's, De keer dat dat niet zo is en er een beetje nagedacht/samengewerkt wordt dan heb je gelijk al wat leukere gevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen..

Baleroc was een drama.. mensen die zich niet aan het tellen hielden n maar gewoon wat zaten te doen.. ja dat werkt daar gewoon niet. Heb het ze nog tweemaal proberen uit te leggen, maar was er daarna klaar mee.. daarna gewoon even gekeken hoeveel HP je kan krijgen, maar dat is echt ziek.

Boss zat bij 1 poging wel op 42%, maar dat was denk ik puur toeval.. rotatie van de dps en healers was gewoon helemaal niet goed en als tank kon ik ze ook niet echt helpen omdat ik het gewoon niet kan zien :P

Net ff een volle pug run za.. haha 4 min over bij een timed run en niemand die de beer wilde hebben :P.. hoe vinden jullie die :D :D.. de wolf rijdt nu op een beer.

Straks ff BoT en BwD zergen voor sneller vp's en misschien de shoulders :P
laterzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
Ik begin over een kwast van een tank (die nederlander is) en iedereen direct negatief over Nederlanders in WOW. Heerlijk.

Maja die kwast gister was lang niet de ergste tank die ik ooit gezien heb,
De ergste was geloof ik een Tauren Paladin in full Holy PVP gear met als enigste niet holy spul zijn 1h en een trinket geloof ik.
De gast kon gewoon geen aggro houden en op de eerste baas ging iedereen behalve ik, de tank en de healer dood.
Heb 2x IB moeten gebruiken en 1x Invisibility (was toen Frost mage) om in leven te blijven.

Toen ik de tank eindelijk op zijn gear aansprak was de reactie van de healer echt om je kapot te lache: What do you mean? He is the best tank ive had all day.

Betreffende gemmen.
Dat mensen niet perfect gegemmed zijn of 1 item niet gegemmed is zie ik zelf niet als een ramp.
Gems kunnen duur zijn op AH en niet iedereen heeft bakken met gold.
Maar ik irriteer me wel soms aan mensen die gewoon blind gemmen.

bv die tank in DPS gear gister had een chest met 2x 40str gems. De chest had een 20 str socket bonus die hij door die 2 rode gems niet kreeg. Als hij gewoon 1 van de 2 vervangt met een 20str/20?? gem dan gaat hij er gewoon op vooruit. Zelfde met veel tanks die een bepaalde ilvl 346 helmet hebben die ik geloof een 45stam socket bonus heeft.
Ze gooien dan een 60 stam gem in de helm en pakken die socket bonus niet. Als ze gewoon 5 seconden nadenken en er een 30stam/20?? gem ingooien gaan ze er gewoon qua gemming op vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekheid schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 16:26:
[...]

Dat punt heb ik nog niet bereikt :) vind het nog wel leuk, vooral het feit dat ik zo moeilijk neer ga, ook met 2/3 horde op me. hehe irritant lui bezig houden terwijl onze flagcarrier mooi doorloopt :)

Denk dat ongeveer de helft van de bg's die ik doe wel zo is dat iedereen maar gewoon beetje rondrent opzoek naar hk's, De keer dat dat niet zo is en er een beetje nagedacht/samengewerkt wordt dan heb je gelijk al wat leukere gevechten.
Is het nog te doen die BG's? Ik ben in mei na zes jaar met WoW gestopt omdat ik naast levelen alleen nog maar PvP in BG's deed maar behalve in AV weekends moest ik telkens (en vooral doordeweeks) een eeuwigheid wachten tot er weer eens een BG begon. Zelfs AB en WSG duurde soms wel een half uur en dan is de lol er snel af als je telkens zo lang moet wachten, zeker als je net voor het einde in mag vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 22:24:
[...]

Is het nog te doen die BG's? Ik ben in mei na zes jaar met WoW gestopt omdat ik naast levelen alleen nog maar PvP in BG's deed maar behalve in AV weekends moest ik telkens (en vooral doordeweeks) een eeuwigheid wachten tot er weer eens een BG begon. Zelfs AB en WSG duurde soms wel een half uur en dan is de lol er snel af als je telkens zo lang moet wachten, zeker als je net voor het einde in mag vallen.
hm random bg queue op 85 is voor mij altijd binnen de minuut, zal voor de rest ook wel zijn denk ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:22

Nibbz

Postmaster General

Gekheid schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 08:26:
[...]

hm random bg queue op 85 is voor mij altijd binnen de minuut, zal voor de rest ook wel zijn denk ik zo
Ligt er natuurlijk helemaal aan, hoe groot je battlegroup is (hoeveel realms erin zitten, + of dit grote of kleine realms zijn)

En over het algemeen zijn dacht ik de que's aan alliance kant sneller (althans, dat merk ik op 3 verschillende realms. Horde is wachten (1 tot 10 minuten) en alliance is meestal instant que. Komt omdat er over het algemeen meer alliance is ofzo?)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Laatst online: 13-01-2021
Nibbz schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 08:47:
[...]
En over het algemeen zijn dacht ik de que's aan alliance kant sneller (althans, dat merk ik op 3 verschillende realms. Horde is wachten (1 tot 10 minuten) en alliance is meestal instant que. Komt omdat er over het algemeen meer alliance is ofzo?)
Als ik jouw redenatie doortrek naar PvE kom ik tot de volgende conclusie:
DPS heeft instant que want hier zijn er het meeste van

Even terugkomen op que:
Normal BG
Meeste que's hebben een que van tussen de 0-2min. Dan dient er wel gekozen te worden voor random
0-5min voor als ik kies voor een specifieke BG

Rated BG
maar een paar keer gedaan, que zat tussen 5-45min, maar de 45min was waarschijnlijk een bug, Na 45min deden we cancel en reque en kregen een nieuwe binnen 5min.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:22

Nibbz

Postmaster General

sabriel schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 09:29:
[...]

Als ik jouw redenatie doortrek naar PvE kom ik tot de volgende conclusie:
DPS heeft instant que want hier zijn er het meeste van
Tja ik hoor het van iedereen, alliance pvp que is instant. Zelf ervaar ik het dus ook zo op 3 verschilende servers. Weet niet waarom, maar toch is het zo.

edit @ hieronder

Heb al een tijdje geen ZA / ZG's meer gedaan. Laatste keer hadden we een groep waar iedereen rond de 18K zit. Dan schiet het wel op, laat staan met mensen erbij die 32K deden (mage? :))

[ Voor 20% gewijzigd door Nibbz op 28-07-2011 09:52 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Nu online
Goede morgen!

Gister uiteindelijk dus 2 keer ZA/ZG gedaan op mijn tank – hard werken met mensen tussen de 24 en 32k dps. Daarna nog even op de priest 3 keer ZA/ZG zonder mana breaks. Helaas had de tank tijdens de trash naar de laatste baas telefoon. Dat zorgde voor een wipe. We konden de timer nog steeds halen, maar toen hij de 4de baas in chargde stonden er nog 3 man buiten… Lekker handig, haha!

De mage is inmiddels 71,5 – ik moet zeggen dat het levellen toch wel langzamer begint te gaan…
Ook ben ik Utgard Keep ondertussen wel een beetje zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 03:25:
[...]

Op mijn smartphone (LG Optimus Speed x2).
Ze hadden de authenticator 2 uur na mijn mail verwijderd (dus best snel). De vorige keer toen ik dit probleem had (ik moest mijn GSM toen reseten omdat hij niet meer aanging) kreeg ik eerst een mail waarin naar mijn secret question enzo gevraagd werd. Nu hebben ze het gewoon gedaan met als enige authenticatie de eerste 4 tekens van een code van een van de WOW games en een kopie van mijn ID.
Ik heb op mijn HTC Desire een clock sync app moeten installeren omdat blijkbaar mijn telefoon nogal veel en snel clock drift vertoont. Daardoor werkt mijn authenticator dus ook niet meer goed. Voorheen was het met een reboot van de telefoon ook opgelost maar die clock sync voorkomt dit in ieder geval. Wellicht iets om naar te kijken.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
Nibbz schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 08:47:
[...]

Ligt er natuurlijk helemaal aan, hoe groot je battlegroup is (hoeveel realms erin zitten, + of dit grote of kleine realms zijn)

Dat is inderdaad wel waar, de bg van mijn server is: Frenzy/Raserei
Met de servers:
Aman'Thul
Anub'arak
Balnazzar
Das Syndikat
Der Rat von Dalaran
Dun Morogh
Genjuros
Hellscream
Laughing Skull
Krag'jin
Kult der Verdammten
Magtheridon
Nera'thor
Nordrassil
Onyxia
Quel'Thalas
Sen'jin
Terrordar
Theradras
Wrathbringer

Wat ik zo kan zien is het niet veel groter dan de andere bg's + de realms die in de bg zitten.

Misschien gewoon geluk aan alliance kant.

http://www.wowwiki.com/Battlegroup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Littleburst
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 16:24
Nibbz schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 09:42:
[...]
Tja ik hoor het van iedereen, alliance pvp que is instant. Zelf ervaar ik het dus ook zo op 3 verschilende servers. Weet niet waarom, maar toch is het zo.

edit @ hieronder

Heb al een tijdje geen ZA / ZG's meer gedaan. Laatste keer hadden we een groep waar iedereen rond de 18K zit. Dan schiet het wel op, laat staan met mensen erbij die 32K deden (mage? :))
Ik gok dat hij enigsinds sarcastisch reageert. De logica:
Er is veel dps = queue is lang voor dps
er zijn weinig tank = queue is instant voor tanks

Dus als Alliance een instant queue heeft, betekend dat dat er meer horde dan alliance is. Queue als horde is 1 tot 4 min.

I.v.m. Battlegroups, je kunt iedereen die op EU realms speelt tegen komen, dus queue tijd zal voor alle EU servers hetzelfde zijn.
Zoals hier staat: http://eu.battle.net/wow/en/blog/943559

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Nu online
Nibbz schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 09:42:
[...]
edit @ hieronder

Ja een arcane mage. Beste van de server, zit al redelijk in de heroic firelandsgear. Het is een mooie uitdaging om genoeg TPS te genereren op mijn alt tankje met amper T11 raidgear. Toch had ik meer problemen met de onehanded fury warrior die ook goed in de heroic gear zat. Hij trok 38,5k dps op de eenaarlaatste baas in ZA. Normaal ben je al blij als iedereen over de 10k doet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Even een vraag aan gebruikers van een G15 toetsenbord.

Sinds de laatste patch is mijn scherm op "blank" gegaan.
Aangezien ik hier veel gebruik van maak vraag ik me af of iemand het al weer aan de praat heeft gekregen.
Het zou een aanpassing moeten betreffen aan de data van blizzard. Heb al wat forums afgezocht en iedereen wijst naar blizzard om het op te lossen. Updaten van drivers wordt voor het oplossen van dit probleem dan ook afgeraden omdat de laatste versie van de G15-driver nog niet echt stabiel blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik dacht gisteren ook even een kleintje pickup party ZA te doen via de LFD. Na een wipe ergens op een trashgroepje maar weer snel ervan door gegaan. Waarom? Omdat zowel de mage als warrior (beide DPS) met moeite op 9k DPS per persoon uitkwamen. Met ilvl's om en nabij de 350-355 én de 15% damage buff. Toedeloe, zonde van m'n tijd. Ik zat op het dubbele.

[ Voor 3% gewijzigd door rodie83 op 28-07-2011 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
rodie83 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:39:
Ik dacht gisteren ook even een kleintje pickup party ZA te doen via de LFD. Na een wipe ergens op een trashgroepje maar weer snel ervan door gegaan. Waarom? Omdat zowel de mage als warrior (beide DPS) met moeite op 9 DPS per persoon uitkwamen. Met ilvl's om en nabij de 350-355 én de 15% damage buff. Toedeloe, zonde van m'n tijd.
damnit! snel editten he :)

[ Voor 7% gewijzigd door Gekheid op 28-07-2011 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Yeah ik zag het al voordat ik jou post zag ;). Overigens is 9k DPS ook verdacht weinig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leave ook altijd met een retard group nadat ik ze dat heb laten weten.. ze zouden LFG voor nubs moeten maken alleen hoe regel je dat =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 22:18
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:44:
Leave ook altijd met een retard group nadat ik ze dat heb laten weten.. ze zouden LFG voor nubs moeten maken alleen hoe regel je dat =)
na dungeon, of bij het weggaan spelers laten raten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
rodie83 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:44:
Yeah ik zag het al voordat ik jou post zag ;). Overigens is 9k DPS ook verdacht weinig :/
Ik denk dat ik met mijn hunter aan de 10 a 11k dps kom, maar die kan ook (net) ZA/ZG niet in.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Reboot schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:45:
[...]

na dungeon, of bij het weggaan spelers laten raten
Zitten allemaal veel te veel nadelen aan plus ik heb er eigenlijk geen zin in om andere mensen te raten. Dan zie ik liever dat je gewoon een officiële blacklist kan bijhouden. In de zin van: met de characters op mijn blacklist wil ik niet gematched worden via de LFD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rodie83 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:48:
[...]

Zitten allemaal veel te veel nadelen aan plus ik heb er eigenlijk geen zin in om andere mensen te raten. Dan zie ik liever dat je gewoon een officiële blacklist kan bijhouden. In de zin van: met de characters op mijn blacklist wil ik niet gematched worden via de LFD.
Op je ignore list plaatsen dan, als het goed is word je er dan ook niet mee gematched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Laatst online: 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:44:
Helaas beseffen heel veel mensen niet dat ze een nub zijn.
En daarnaast, 1 nub bij 4 geweldige spelers is nog steeds Win.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:49:
[...]

Op je ignore list plaatsen dan, als het goed is word je er dan ook niet mee gematched.
Mja, dat vind ik dan weer een beetje too much, voor hetzelfde geld zijn het prima tradepartners bijvoorbeeld (mits afkomstig van dezelfde server). En kan je sowieso crossrealmchars kwijt in je ignorelijst? Ik gebruik de ignorelijst eigenlijk alleen voor mensen die ik écht niet trek op chatgebied. Nee, ik wil gewoon alleen kunnen zeggen: met jou wil ik niet in LFD groepen terecht komen.

[ Voor 8% gewijzigd door rodie83 op 28-07-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat raten gaat niet werken, kan je nog zo pro zijn en dan wordt je negatief beoordeeld door een nub met 0 skill omdat die je niet mag.

Vind gewoon dat je gematched moet worden met mensen van je skill, ik heb gewoon zo een hekel aan wanneer ik van werk terugkom en ff een daily wil doen en ik kom in group vol met retards die nog 100x wipen op ZA/ZG.. Timed ZA is ook zo makkelijk, makkelijk te doen zonder epic'd out te zijn als je maar weet hoe je moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Nu online
rodie83 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:52:
[...]

Mja, dat vind ik dan weer een beetje too much, voor hetzelfde geld zijn het prima tradepartners bijvoorbeeld (mits afkomstig van dezelfde server). En kan je sowieso crossrealmchars kwijt in je ignorelijst? Ik gebruik de ignorelijst eigenlijk alleen voor mensen die ik écht niet trek op chatgebied. Nee, ik wil gewoon alleen kunnen zeggen: met jou wil ik niet in LFD groepen terecht komen.
Ah, dat verklaart al die 'the player is ignoring you' messages als ik probeer met je te chatten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:57:
Dat raten gaat niet werken, kan je nog zo pro zijn en dan wordt je negatief beoordeeld door een nub met 0 skill omdat die je niet mag.

Vind gewoon dat je gematched moet worden met mensen van je skill, ik heb gewoon zo een hekel aan wanneer ik van werk terugkom en ff een daily wil doen en ik kom in group vol met retards die nog 100x wipen op ZA/ZG.. Timed ZA is ook zo makkelijk, makkelijk te doen zonder epic'd out te zijn als je maar weet hoe je moet spelen.
Tis alleen lastig skill meten. Gearlevel zegt tegenwoordig ook al niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rodie83 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:05:
[...]

Tis alleen lastig skill meten. Gearlevel zegt tegenwoordig ook al niks meer.
Klopt, wellicht dat ze iets kunnen doen met je raid experience en de tijd van je kills. Bijvoorbeeld ICC was een lachertje na de nerf maar daarvoor toch wel wat skill vereist. Illidan bleef zelfs redelijk moeilijk na de nerf..

Andere optie is achter de schermen meten hoe goed je je gems/enchants/reforges in orde hebt, bijvoorbeeld gemmen/reforge t/m hitcap en daarna int/str/agi stacken bv. Zal ook lastig worden maar met het geld dat Blizzard binnensleept elke maand moet dat geen probleem zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Pffff.. dat had ik dus gisteren ook. Sta je dik 20/25 min. in de que voor ZA/ZG, heb je eindelijk een groep zijn het vol retards en nubs. 1e group kon de tank absoluut geen aggro houden en zat ik als enige rond de 18/20k DPS, de andere rond de 6 a 8k.. schiet ook niet op.. en dan opeens dc'ed tank, duurt ook weer heel lang ben ik maar geleaved.

Voor de 2e keer weer in de group heb ik weer zon fijne groep, de healer die niet weet hoe die moet healen, andere mensen in de groep weer aan het zeiken ben ik ook maar weer geleaved.

Het is soms zooo moeilijk om een relaxte groep te vinde, het is echt 1 op de 100 tot je eens een relaxte groep vindt met een tank hoe die moet tanken, ,dps die rond de 18k zit en nog eens een goeie healer.

Erg frustrerend die randoms zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Komt omdat noobs de dungeon finder gebruiken, en mensen die weten hoe ze moeten spelen gewoon met vrienden of de guild queuen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Grudgie schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:12:
Pffff.. dat had ik dus gisteren ook. Sta je dik 20/25 min. in de que voor ZA/ZG, heb je eindelijk een groep zijn het vol retards en nubs. 1e group kon de tank absoluut geen aggro houden en zat ik als enige rond de 18/20k DPS, de andere rond de 6 a 8k.. schiet ook niet op.. en dan opeens dc'ed tank, duurt ook weer heel lang ben ik maar geleaved.

Voor de 2e keer weer in de group heb ik weer zon fijne groep, de healer die niet weet hoe die moet healen, andere mensen in de groep weer aan het zeiken ben ik ook maar weer geleaved.

Het is soms zooo moeilijk om een relaxte groep te vinde, het is echt 1 op de 100 tot je eens een relaxte groep vindt met een tank hoe die moet tanken, ,dps die rond de 18k zit en nog eens een goeie healer.

Erg frustrerend die randoms zo.
lol, ik heb zg/za meer gepugged (20+) dan dat ik ze met guildies heb gedaan. Misschien 1 op de 5 tries een bagger groep. Tuurlijk soms duurt het wat langer als ze allemaal rond de 10-15k max zitten. Maar over het algemeen ben ik er erg tevreden over. Ik snap nooit zo waar iedereen zich zo druk om maakt. En bagger groepen vallen snel genoeg uit elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
rodie83 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:52:
[...]
En kan je sowieso crossrealmchars kwijt in je ignorelijst?
Yup, plenty of them. Heb er al behoorlijk wat irritant volk in zitten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Twylight schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:27:
Komt omdat noobs de dungeon finder gebruiken, en mensen die weten hoe ze moeten spelen gewoon met vrienden of de guild queuen
Onzin,

De beste runs ZA/ZG doe ik nog steeds met pugs (raar maar waar)
Heb dus timed ook al gehaald, helaas niet gewonnen :p
Moet wel zeggen dat ik altijd met een vriend mee ga, lekker relaxed met zijn tweeen en vaak binnen 30min weer buiten. Misschien binnenkort maar eens als healer que-en. Mana-wise red ik het wel, en als er iemand dood gaat weet ik vaak wel waar het aan ligt (dont stand in fire)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twylight schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:27:
Dus als jij online bent en (bijna) je hele guild is off en je maten ook en je gebruikt de dungeon finder ben je maar nub?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.