Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Vincitore schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:26:
[...]

Zit in de chat, hou jullie op de hoogte :)

Zeer netjes geregeld moet ik zeggen, en zeer snel. Geen wachtrij te bekennen in de chat en goede snelle antwoorden. Die man/vrouw maakte wat wijzigingen in men account en heeft de games toegevoegd.

Met als resultaat: YOUR CURRENT VETERAN STATUS 1
Same here :)
Prima service en nu ben ik ook Veteran status 1!

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon het toch niet ff laten om een kijkje te nemen @EA chat

Veteran status 7

Ben benieuwd wat ik krijg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:48
Vast een n00b vraag, maar ben na jaren weer eens aan pc gaming begonnen en heb BFBC2 gekocht, braaf geinstalleerd en ook Punkbuster gedownload. Deze zegt dat er geen updates zijn, maar ik blijf steeds gekickt worden. Doe ik iets gruwelijk fout? Ik start BF vanuit Origin en Punkbuster (die installer vanuit de TS) laat ik open staan. Heb PB reeds in de Windows Firewall toegevoegd. Bij het starten van PB worden er 2 htm files aangemaakt.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[TAG]Speedy schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:54:
Vast een n00b vraag, maar ben na jaren weer eens aan pc gaming begonnen en heb BFBC2 gekocht, braaf geinstalleerd en ook Punkbuster gedownload. Deze zegt dat er geen updates zijn, maar ik blijf steeds gekickt worden. Doe ik iets gruwelijk fout? Ik start BF vanuit Origin en Punkbuster (die installer vanuit de TS) laat ik open staan. Heb PB reeds in de Windows Firewall toegevoegd. Bij het starten van PB worden er 2 htm files aangemaakt.
Google eens op pbsetup (natuurlijk vanaf de PB site) en installeer en voer dat uit. Dan moet het in orde komen. Bij PB problemen werkt dat bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Die heb ik reeds gedownload, maar blijf het houden (zie in de BF folder wel dat er een pb map is aangemaakt) :(

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
[TAG]Speedy schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:54:
Heb je ook herstart, ik kreeg bij MoH na installatie steeds PB kicks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Ik ben eruit, had alleen PBsetup gedownload en niet PB zelf 8)7 :F Bedankt voor het meedenken!

[ Voor 17% gewijzigd door Speedy op 24-08-2011 22:29 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:30

Compizfox

Bait for wenchmarks

Huh, dat snap ik niet, PBsetup installeert toch PB zelf?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
Hmm, ik heb ook gechat met EA, en ik ben nu veteran 14.
http://bfbcs.com/stats_ps3/the-double
Leek wel grappig, maar zoveel BF's zijn er niet eens...

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tja ik heb veel BF maar ook niet alles en werd level 7 via EA chat. Gaf nog aan dat dat van mij niet hoefde maar ja.

Vind het eerlijk gezegd maar suf dat ze die site nog steeds niet fatsoenlijk werkend hebben maar je ondertussen via de chat allerlei levels geven die je niet verdient.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Speedy
Compizfox schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 22:45:
Huh, dat snap ik niet, PBsetup installeert toch PB zelf?
Ik had BPsetup gedownload, deze utility plaatste instellingen voor een bepaalde game in de game directory. Los daarvan heb ik nog een .exe gedownload die echt geinstalleerd moest worden.

Flickr | Lego collectie

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 08:33

BiLo

PSN: toiletcleaner

is iemand van jullie hier wel is zijn of haar complete stats kwijt geweest? Ik was al enige tijd level 50, maar na een telefoon richting EA over mijn veteran status ben ik gereset:| en inmiddels weer level 5..

EA klantenservice beweert dat ze niks kunnen doen en bieden mij 15% korting aan op BF3 voor de PC terwijl ik PS3 speel :|

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Het kan natuurlijk zijn dat de knoppendrukker bij EA het verkeerde knopje gedrukt heeft. Erg lullig, en daar zou een undo button voor moeten zijn, maar meer dan EA benaderen kun je niet.

-_-

• BiLo
  • Laatst online: 17-09 08:33

BiLo

PSN: toiletcleaner

M2M schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:52:
Het kan natuurlijk zijn dat de knoppendrukker bij EA het verkeerde knopje gedrukt heeft. Erg lullig, en daar zou een undo button voor moeten zijn, maar meer dan EA benaderen kun je niet.
ja heel eerlijk gezegd kunnen die stats me wat (vooral nu BF3 er bijna is), maar de nonchalante manier waarop er met deze case wordt omgegaan irriteert me behoorlijk en uiteindelijk spreken we toch over bijna 600 uur speeltijd..

Zijn er soortgelijke verhalen in de omloop hier?

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Je zou de EA fora eens kunnen doorspitten, maar ik ben hier nog niet zoiets tegengekomen. Tenminste, dat de stats verwijdert zijn. Stats niet bereikbaar komt wel vaker voor.

-_-

Verwijderd

Ik heb het altijd jammer gevonden dat je geen C4 op een RPG7 granaat kon plakken :(
Vroeger in BF2 tijd heb ik ook al eens geprobeerd C4 op een raket van een vliegtuig te plakken. Dat werkte, maar de C4 bleef in de lucht zweven nadat de raketten afgeschoten waren.

C4 op de bladen van een helikopter gaven wel een leuk gezicht :)

-_-

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
DylanE schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:58:
[...]

ja heel eerlijk gezegd kunnen die stats me wat (vooral nu BF3 er bijna is), maar de nonchalante manier waarop er met deze case wordt omgegaan irriteert me behoorlijk en uiteindelijk spreken we toch over bijna 600 uur speeltijd..

Zijn er soortgelijke verhalen in de omloop hier?
Je hebt domme pech dat die gast je stats per ongeluk gereset heeft, helaas zijn die stats niet meer terug te halen.

Er zijn wel eens stats gereset maar dat was ivm stat padden, als er veel klachten binnen komen over een persoon en EA heeft bewijs dat die persoon loopt te padden dan wordt alles op 0 gezet.

bu.rogers is/was een bekende stat padder in bf2, heb hem een keer betrapt op onze server, hij probeerde het zelfde te doen is bc2, hij heeft heel lang op 1 gestaan en in eens was die gereset door EA.

ff wat leukers, kwam dit tegen op het EA UK forum en vond het wel geinig, gaat over wookies in bc2.

[ Voor 8% gewijzigd door NLsandman op 25-08-2011 17:10 ]

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Stat padden moeten ze hard aanpakken vind ik. Maar het is toch ook niet leuk om zo te 'upgraden' naar een hogere rank of ligt dat aan mij? :+

[ Voor 60% gewijzigd door Vincitore op 25-08-2011 17:42 ]

Stats

• NLsandman
Er schijnen zelfs websites te zijn waar je lid van kunt worden en waar ze je helpen met ranken, iets met rank boosting.
Vincitore schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 17:13:
Stat padden moeten ze hard aanpakken vind ik. Maar het is toch ook niet leuk om zo te 'upgraden' naar een hogere rank of ligt dat aan mij? :+
een statpadder vind ik een stuk minder erg dan een cheater. een statpadder heeft geen toevoeging aan het team waarin hij speelt (vaak samen met een maatje), maar doet verder ook geen kwaad. Een aimbotkerel is wel funest voor het spel. Laat ze daar maar hun aandacht op richten.

Sowieso stats en scores zijn enkel voor de grootte van je E-penis en zeggen niets over het ding IRL.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 03:12
Wat gebeurt er als je wapen in je scroll menu oranje is gekleurd?
Soms zie ik dat staan, wanneer iemand mij killed. Zijn primair wapen is dan oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 15:22
Als ik in zo'n situatie terecht kom, pak ik mijn assault met smoke, extra grenades upgrade. Smoke ik eventjes alle wookies uit hun hok en daarna ben ik weg. Verschrikkelijk

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:51

nelizmastr

Goed wies kapot

cacklefield bad chickens 2. nuff said

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
NLsandman schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 17:08:
[...]
bu.rogers is/was een bekende stat padder in bf2, heb hem een keer betrapt op onze server, hij probeerde het zelfde te doen is bc2, hij heeft heel lang op 1 gestaan en in eens was die gereset door EA.
Ik erger me al tijden dood aan de overtrokken server admins in bc2, die als ze maar denken dat ze mogelijk het gedrag van een speler als fout kunnen bestempelen over gaan tot melden bij EA, kicken, bannen, zaniken, regeltjes voor maken etc.

Mooi voorbeeld geef jij. Waar maak je je in hemelsnaam druk om dat iemand z'n stats opkrikt. Hij benadeelt niemand, verpest het spel voor niemand...hij neemt enkel een slot in in je server. Hoe vaak lopen er wel geen mensen een half uur lang je spawn bosjes te bekijken of een omweg te zoeken? Door een scope te turen zonder dat ze ooit kans hebben om van daar uit ook maar 1 tegenstander te spotten laat staan raken omdat ze gewoonweg te ver zitten? Die nemen ook een slot in op je server, meld je die ook aan bij EA?

Laat iedereen toch lekker doen waar ie zin in heeft. Die gast heeft dus betere stats dan jij. En nu? Jij hebt tenminste plezier gehad door daadwerkelijk het spel te spelen.

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
noud schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:54:
Wat gebeurt er als je wapen in je scroll menu oranje is gekleurd?
Soms zie ik dat staan, wanneer iemand mij killed. Zijn primair wapen is dan oranje.
Dan gebruikt die persoon een specact-kit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 17:47
Ik zit nu al een tijd met een super vervelend probleem, en ik vind er maar geen oplossing voor. Telkens als ik een game wil joinen (via server browser) komt er een zwart scherm waarna de game gewoon crasht zonder enige melding. Ik las ergens dat het kon helpen om het als administrator uit te voeren, maar dat loste het probleem niet op. Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomskipsp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 18:49
Mm, klinkt een beetje als videokaart driver issue's. Ik geloof btw dat zo'n vraag in het problementopic hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:15

Stewie!

Keen must die!

What's this?

DICE has produced a candidate for the next game client update for BFBC2 PC. If this is deemed good enough, it will become the official patch, and will be pushed out to everyone. For now though, the patch is still in Beta.

House rules:
You install and run the patch at your own risk.
The Beta client can only play against a couple of special Beta game servers.
You are expected to report problems and overall impressions in this forum (BC2 PC Patch Feedback - Electronic Arts UK Community).

Should I install the Beta Patch?

If you are technically minded and you want to try it out, feel free to do so.
If you just want to play the game, wait until the full release takes place.

How do I install the Beta Patch?

First off, this will only work with the non-Steam version. The updater will refuse to update over the Steam version.

Ensure that you have at least 12GB free disk space.
Download the offline-updater archive here (http://static.cdn.ea.com/...tmp/BFBC2Patch_795745.exe) - total size 2,616,282,167 bytes
Locate the directory where you have installed BFBC2 -- usually it is "C:\Program Files (x86)\Electronic Arts\Battlefield Bad Company 2".
Make a copy of that directory. Name that copy "BFBC2 - R10". This is your backup, in case you want to play the non-Beta version of BFBC2; if so, launch BFBC2Game.exe inside of that directory.
Lauch the offline-updater. It should decompress some files to a temp directory; locate your BFBC2 installation directory; ask if you want to update to version 795745; then spend ~15 minutes applying the update.

How do I run the Beta Patch?

Launch "BFBC2Game.exe" in your "Battlefield Bad Company 2" directory.

THere are about 10 test servers up - some in Amsterdam, some over on the US East coast.

What are the changes?

Removed some memory leaks
Fixed crashes when the game attempted to render lots of content (high detail, high FOV or multiple-monitor modes)
Chat window no longer causes lag spikes
Chat window reworked opacity & visibility-time is controllable through settings in settings.ini
Clantag is remembered when using auto-login
Banner URLs can be up to 252 characters in length
SecuROM wrapper removed from non-Steam version
Minor performance improvements
Reduced rubberbanding on >24player servers

What should I look out for?

Any problems that you didn't use to have with the old version, but has with the new version.
Especially the process of installing the patch seems to be fragile. Describe your experience.

Ok, then what?

DICE will monitor this forum. Depending on the response we either pulalalala out to everyone or continue working on it.

Some thanks

Thanks to those players who have helped us by running special debug builds on their own machines over the past year. Also cheers to the folks in noobgroup for doing the first round of validation of this latest patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Laatst online: 16-09 16:05
Met deze ben ik heel erg blij:

Chat window no longer causes lag spikes - dit was echt erg in sommige servers
Clantag is remembered when using auto-login - nondejus eindelijk zeg
Reduced rubberbanding on >24player servers - dat duurde een tijd

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ben ik de enige die de afgelopen dagen helemaal niets kan raken? Ik loop rond *pofpofpof* dood. Zelf leeg ik dan een complete clip op iemand (inclusief bloed wat overal uit spuit), en dan zit hij nog doodleuk op 86%
Ook een sniper kogel in het gezicht: sorry citruspers, die tellen we even niet mee, probeer het later nog een keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
citruspers schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:10:
Ben ik de enige die de afgelopen dagen helemaal niets kan raken? Ik loop rond *pofpofpof* dood. Zelf leeg ik dan een complete clip op iemand (inclusief bloed wat overal uit spuit), en dan zit hij nog doodleuk op 86%
Ook een sniper kogel in het gezicht: sorry citruspers, die tellen we even niet mee, probeer het later nog een keer!
Ik denk het niet, want de rest zit jou neer te schieten }:O
Wel meer lag de laatste tijd, maar aan me K/D te zien heeft de rest daar ook last van. (die blijft dus gelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

citruspers schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:10:
Ik raak ook geen kip de laatste dagen. :(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 13-09 16:30
Hier loopt het de laatste tijd ook als stront dacht dat het aan me laptop lag :P mischien is dat ook wel zo ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Nu nog een patch! Nice! Had ik eigenlijk niet verwacht :)

Niet dat ik het nodig vond trouwens, heb nergens last van (geen lag of performance probs)

[ Voor 44% gewijzigd door Compizfox op 27-08-2011 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
De laatste tijd kom ik veel idioten tegen met ping 400 a 500 ms ingame, op 1 of andere manier beinvloeden ze mijn game ervaring, vooral als ik met een lage ping van rond de 50 a 60 ms ingame speel.
Ik raak niets en anderen lijken wel aimbots
Het is net of de server zich aanpast aan de gemiddelde ping en ik dan te veel wordt gecompenseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Je kan mij toevoegen op bbc2 Cerveza15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Compizfox schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 00:41:
Nu nog een patch! Nice! Had ik eigenlijk niet verwacht :)

Niet dat ik het nodig vond trouwens, heb nergens last van (geen lag of performance probs)
Dan ben jij een van de weinigen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
tss68nl schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:11:
[...]

Ik erger me al tijden dood aan de overtrokken server admins in bc2, die als ze maar denken dat ze mogelijk het gedrag van een speler als fout kunnen bestempelen over gaan tot melden bij EA, kicken, bannen, zaniken, regeltjes voor maken etc.

Mooi voorbeeld geef jij. Waar maak je je in hemelsnaam druk om dat iemand z'n stats opkrikt. Hij benadeelt niemand, verpest het spel voor niemand...hij neemt enkel een slot in in je server. Hoe vaak lopen er wel geen mensen een half uur lang je spawn bosjes te bekijken of een omweg te zoeken? Door een scope te turen zonder dat ze ooit kans hebben om van daar uit ook maar 1 tegenstander te spotten laat staan raken omdat ze gewoonweg te ver zitten? Die nemen ook een slot in op je server, meld je die ook aan bij EA?

Laat iedereen toch lekker doen waar ie zin in heeft. Die gast heeft dus betere stats dan jij. En nu? Jij hebt tenminste plezier gehad door daadwerkelijk het spel te spelen.
Ten eerste zijn er mensen die naar de stats kijken en graag nummer 1 van de wereld willen zijn door goed te spelen en heel veel uur in het spelen steken, die mensen doe je te kort door stat padding toe te laten op een server.
Ik speel zelf niet voor de stats maar voor de fun.
Ten 2e, bu.rogers gebruikte 3 bots voor zijn stat padding, op een 40 slot bf2 server betekent dat het ene team met 16 man speelt en het andere met 20 man speelt omdat de stat padder niet mee doet met zijn bots, in je eentje stat padden is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Het is gewoon sneu dat ik met mijn 3 andere squad leden op een heuvel zat te snipen...
Hier moet echt iets aan gedaan worden. Ik zei er wat van in de chat, en zij vonden dat het niks uitmaakte... :P

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

DanielWW2 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 13:18:
[...]
Dan ben jij een van de weinigen. ;(
Dat zal wel meevallen denk ik ;)

Alleen degenen die problemen hebben gaan erover schreeuwen op internet natuurlijk. Van de tevreden spelers hoor je niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HardCoreGamer schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 00:56:
Het is gewoon sneu dat ik met mijn 3 andere squad leden op een heuvel zat te snipen...
Hier moet echt iets aan gedaan worden. Ik zei er wat van in de chat, en zij vonden dat het niks uitmaakte... :P
een beter milieu begint bij...

4 snipers op een heuvel komt gelukkig normaliter niet voor op servers waar ik voor kies. Mocht het wel voorkomen dan is het een simpele kwestie van assault met smoke en tracer darts.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Dat zitten 'we' wel ff uit hoor. :P

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 13-09 16:30
Kwam laatst een hacker/cheater tegen in een server echt hoogst irritant zeg.

1 shot 1 kill ik spawnde en het was gewoon instant death en of ik leefde 5 sec zat achter een rots en bam weer dood.

Zo ging het met mijn hele team iedereen werd er knetter van. Het is de eerste keer dat ik overduidelijk een hacker/cheater tegen kwam op BC2.

Zijn eigen team begon hem op een gegeven moment te hunten en dus te team killen.

EA-Dice moet dit soort gasten bannen 4 life !!

[ Voor 20% gewijzigd door JT888 op 29-08-2011 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pafdaddy schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 04:24:
Dat zitten 'we' wel ff uit hoor. :P
Mooi. Want ik heb net mn smoke geresupplyed. Neem jij de koffie mee? :P
_
Dit weekend weer BF: BC2 opgepakt. Fantastisch veel lol gehad. Voor het eerst Conquest gedaan. Wat is dat ongelofelijk vet zeg. Baal dat ik dat niet doorhad toen ik het spel voor het eerst speelde. Heb geloof ik op zaterdag 10 potten op rij gespeeld. Merkte dat de shooter skills wel laag lagen bij de tegenstanders, bij een 50/50 gunfight won ik erg vaak. Echter waren mijn looplijnen zo vertieft (en wellicht was ik wat overmoedig) dat 50/50 gunfights niet heel vaak voorkwamen. :P Dat ging op het einde beter.

De meeste lol was als enginer met tracers en CG voor tanks met een meewerkend teamgenootje die ammo boxs neerknalde toen die doorhad wat ik aan het doen was. 3 tanks binnen anderhalve minuut aan gort, hij knalde de uitspringende snipers dood, en toen met zijn tweeen de vlag gepakt. Echt te gek. Zonder woorden een verbond dat die ellendige tankjes niet door mochten gaan met ons neermaaien. :)

Ook mijn eerste choppers met de AT4 uit de lucht gebonjourd. Al snap ik nog steeds niet echt hoe dat werkt. De twee die ik neerhaalde waren volgens mij niet erg snugger. Een chopper die recht op me afkomt krijg ik wel neer. Een chopper die bochtjes maakt en van hoogte wisselt wordt een stuk moeilijker, zo niet onmogelijk, voor mij dan. Vindt wel tutorials en mooie filmpjes maar die gaan meer over cover zoeken en andere geavanceerde zaken en minder over hoe je daadwerkelijk moet mikken. We gaan oefenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Exactor IT,

Sowieso moet je eerst een beetje gevoel krijgen voor de snelheid waar de raket mee vliegt, dit is niet te beredeneren of te kwantificeren maar moet je gewoon 'voelen'. Na een stuk of 20 keer schieten op stationaire doelen op verschillende hoogtes en afstanden kan je veel beter inschatten hoe laat het duurt voor hij op plaats van bestemming is.

Nog een paar tips die voor mij altijd goed werken voor het neerhalen van helicopters met de AT4:

-Richt aanvankelijk onder de helicopter wanneer hij rond dezelfde plek rondcirkelt en maak op het laatste moment een ruk omhoog. Het is voor een piloot lastig hoogte van de raket in te schatten en hij denkt hem snel te dodgen (of dat het een ongeleide raket is).

-Bij voorkeur richt op de zijkant, groter oppervlak :)

-Snel vliegende helicopters zijn erg moeilijk te raken, wacht tot hij een bocht maakt, sowieso zijn ze minder gevaarlijk zolang ze snel vliegen, dus het is altijd winst om de piloot op te jagen ;)

-Gebruik de richter niet om op de helicopter te houden maar puur om de baan van de raket van moment tot moment te besturen.

Kortom, kwestie van veel doen en het komt vanzelf! Ik kon in het begin helemaal niets raken maar nu gaan ze vrij lekker neer, veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awesomo, bedankt voor de tips! Ga vanavond weer los met de UMP en AT4. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Graag gedaan! Misschien komen we elkaar dan wel tegen op OlMG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Laatst online: 01-09 01:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ziet er wel stoer uit zo te vliegen

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:38

codex

Geen OpenAI agent :)

Zijn er mensen die voornamelijk hardcore spelen? Ik vind hardcore toch beter, sneller een kill en sneller dood. Het geeft een wat minder luchtbuksgevoel, bovendien hoeft dat spotten niet zo voor mij. Wel heb ik tegenwoordig op mouse5 mijn map gezet, wat wel weer erg handig blijkt te zijn om te orienteren. Maar als ik vervolgens een avondje softcore doe irriteer ik me mateloos aan mensen die maar niet willen neervallen. Het stomme is zelfs dat ik de meeste kills met mijn pistool maak bij softcore :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Instant favorite. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, smoke op wookies (topterm) werkt voor geen meter. Ze gaan gewoon 4 meter verderop het team zitten verneuken. Net een potje Rush op die nachtmap met sneeuw. We hadden 4 mensen, verspreid over 3 squads, die wat wilden doen. De andere 8 teamleden stonden op een rij te turen door hun scopjes. Gevolg tegenstanders kwamen erbij staan en maaiden alles neer. Daarbij vallen meerdere dingen op:

-Er zijn mensen die denken dat een goede KD top is
-Er zijn mensen die niet snappen wat objectives in houden
-Er zijn mensen die denken dat je effectief aan het reconnen bent als je op 1m2 zit te staren als aanvaller
-Spawnpoints (en dan vooral na de eerste M-Coms) zijn ontzettend slecht uitgevoerd in dit spel

En dat laatste is het ergste. Hoe ontzettend slecht is een spel ontworpen als alle actie van een hele ronde zich op 40m2 kan afspelen terwijl de map enorm is? Maak in ieder geval de turn back zone voor de tegenstander verder voor de spawn zodat de spawners niet door een chokepoint hoeven. Er is toch plek zat op de map. Er klopt zo veel wel aan dit spel maar dit maakt alle goeds overbodig op bepaalde maps en met bepaalde types teamgenoten.

(Awesomo; eerder op de dag wel een stuk of 4 choppers uit de lucht gehaald met de AT4. Begin hem te snappen. oa door jouw tips dus dank. :))

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2011 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 01:00:
Hmm, smoke op wookies (topterm) werkt voor geen meter. Ze gaan gewoon 4 meter verderop het team zitten verneuken. Net een potje Rush op die nachtmap met sneeuw. We hadden 4 mensen, verspreid over 3 squads, die wat wilden doen. De andere 8 teamleden stonden op een rij te turen door hun scopjes. Gevolg tegenstanders kwamen erbij staan en maaiden alles neer. Daarbij vallen meerdere dingen op:

-Er zijn mensen die denken dat een goede KD top is
-Er zijn mensen die niet snappen wat objectives in houden
-Er zijn mensen die denken dat je effectief aan het reconnen bent als je op 1m2 zit te staren als aanvaller
-Spawnpoints (en dan vooral na de eerste M-Coms) zijn ontzettend slecht uitgevoerd in dit spel
Dezelfde problemen als bijna elke FPS toch? Of speel jij in Black Ops niet regelmatig in je eentje DEM terwijl je hele team een beetje loopt te free-for-allen?
En dat laatste is het ergste. Hoe ontzettend slecht is een spel ontworpen als alle actie van een hele ronde zich op 40m2 kan afspelen terwijl de map enorm is? Maak in ieder geval de turn back zone voor de tegenstander verder voor de spawn zodat de spawners niet door een chokepoint hoeven. Er is toch plek zat op de map. Er klopt zo veel wel aan dit spel maar dit maakt alle goeds overbodig op bepaalde maps en met bepaalde types teamgenoten.
Nou is dit mapafhankelijk, maar ik heb met m'n vier uur totale speeltijd gisteren toch een paar keer die 40m² geflanked om vervolgens met m'n LMG een vijandelijke squad in de rug aan te vallen. Ik had zowaar een positieve KDR na een rondje Rush op één of ander eilandje onder een grote dam, puur omdat de defenders vanaf hun spawn zonder omkijken naar het objective rennen en dat herriemakende bosje negeren. :+
(Awesomo; eerder op de dag wel een stuk of 4 choppers uit de lucht gehaald met de AT4. Begin hem te snappen. oa door jouw tips dus dank. :))
Dat moet ik ook leren. Zo hard geairraped gisteren op een grote open kaart (heavy metal?) dat mijn enige wens een FnF AA raket is. Maar eens kijken hoe ik die ga unlocken.
Ik heb al wel ontdekt hoe je op windturbines kunt komen... en me verheugd dat je mensen eraf kunt knallen met je noobtube op je assault class. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
reemprive schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:02:
Zijn er mensen die voornamelijk hardcore spelen? Ik vind hardcore toch beter, sneller een kill en sneller dood. Het geeft een wat minder luchtbuksgevoel, bovendien hoeft dat spotten niet zo voor mij. Wel heb ik tegenwoordig op mouse5 mijn map gezet, wat wel weer erg handig blijkt te zijn om te orienteren. Maar als ik vervolgens een avondje softcore doe irriteer ik me mateloos aan mensen die maar niet willen neervallen. Het stomme is zelfs dat ik de meeste kills met mijn pistool maak bij softcore :S
Yup, Bijna alleen maar hardcore omdat degene waarmee ik battlefield doe dat leuker vinden. Vaak vind ik het wel iets "te", ik vind het bevoorbeeld heerlijk om soms gewoon even zo'n mg leeg te schieten richting een gebouw puur voor het schieten en het trollen van dat gebouw, krijg je plots een rits kills... Plus punt vind ik UAV op hardcore vaak slecht gezien word en dat je dus lekker kan rapen met dat ding. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
atlantisx schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:44:
[...]

Yup, Bijna alleen maar hardcore omdat degene waarmee ik battlefield doe dat leuker vinden. Vaak vind ik het wel iets "te", ik vind het bevoorbeeld heerlijk om soms gewoon even zo'n mg leeg te schieten richting een gebouw puur voor het schieten en het trollen van dat gebouw, krijg je plots een rits kills... Plus punt vind ik UAV op hardcore vaak slecht gezien word en dat je dus lekker kan rapen met dat ding. :9
Ja ik speel alleen maar harcore mode inderdaad, vind ik veel fijner. Plus die crosshair vind ik irritant, je kan beter gewoon gaan sprayen met een beetje 'richtingsgevoel' als je een mg hebt :+ (En nee, dat is meer voor de fun :) )

Daarnaast, mis ik het 'teamgevoel' nog wel eens bij Squad deathmatch, het zijn 4 members maar het lijken wel Duitsers op het eind van WO II, ze kiezen allemaal hun eigen pad.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Vincitore schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 20:25:
[...]

Ja ik speel alleen maar harcore mode inderdaad, vind ik veel fijner. Plus die crosshair vind ik irritant, je kan beter gewoon gaan sprayen met een beetje 'richtingsgevoel' als je een mg hebt :+ (En nee, dat is meer voor de fun :) )

Daarnaast, mis ik het 'teamgevoel' nog wel eens bij Squad deathmatch, het zijn 4 members maar het lijken wel Duitsers op het eind van WO II, ze kiezen allemaal hun eigen pad.
Dat is ook niet eerlijk om te zeggen. Veel van die Duitsers hadden niet veel keuze aan het einde. Zeker op het oostfront waarbij ze omsingeld werden door de russen hadden de Duitse soldaten de keuze tussen dood of gulag. Heel veel kozen voor de dood uit pure angst voor de russen.

Het westfront was een zegen voor de Duitse soldaten omdat ze zich dan tenminste nog konden overgeven wat velen ook deden. Verder waren het ook vaak de dorpen en steden in Duitsland die zich overgaven en de Duitse soldaten dwongen zich ook over te geven. (op het westfront tenminste)

Ik begrijp wel wat je bedoelt maar zo simpel lag het niet voor de Duitsers in 1945.
(studeer geschiedenis) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
DanielWW2 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 20:33:
[...]

Dat is ook niet eerlijk om te zeggen. Veel van die Duitsers hadden niet veel keuze aan het einde. Zeker op het oostfront waarbij ze omsingeld werden door de russen hadden de Duitse soldaten de keuze tussen dood of gulag. Heel veel kozen voor de dood uit pure angst voor de russen.

Het westfront was een zegen voor de Duitse soldaten omdat ze zich dan tenminste nog konden overgeven wat velen ook deden. Verder waren het ook vaak de dorpen en steden in Duitsland die zich overgaven en de Duitse soldaten dwongen zich ook over te geven. (op het westfront tenminste)

Ik begrijp wel wat je bedoelt maar zo simpel lag het niet voor de Duitsers in 1945.
(studeer geschiedenis) :P
Het was ook maar een soort van oorlogs uitdrukking, bedoelde er verder niks mee hoor ;)
Maar je onthoud wel wat je studeert, dat gaat prima :+

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Speelde gisteren rush op hardcore maar dat was sniper galore..geen reet aan..je werd alleen maar gespawn sniped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
Als je op hardcore alleen maar gesniped wordt moet je armor pack nemen. Die snipers weten niet wat hun overkomt als je gewoon doorloopt nadat ze op je schieten. Als je eenmaal langs hun gezichtsveld ben kan je meestal rustig er omheen lopen en ze allemaal knifen.

• Vincitore
The_Double schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 23:53:
Als je op hardcore alleen maar gesniped wordt moet je armor pack nemen. Die snipers weten niet wat hun overkomt als je gewoon doorloopt nadat ze op je schieten. Als je eenmaal langs hun gezichtsveld ben kan je meestal rustig er omheen lopen en ze allemaal knifen.
Ach ja, ik ben altijd te laat als iemand me wil knifen of ik een tegenstander. Op een of andere manier kan ik geen lekkere 'knop' vinden voor de melee attack. Heb momenteel de 'Mousewheel down' als de standaard.

Waar hebben jullie de melee attack aan toegewezen?

Stats

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Side button van mijn muis, kleine beweging van mijn duim is genoeg. Dat werkt heel erg fijn, maar dan moet je wel een side button hebben..

• Vincitore
Tk55 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:21:
Side button van mijn muis, kleine beweging van mijn duim is genoeg. Dat werkt heel erg fijn, maar dan moet je wel een side button hebben..
Ja dat is waar, heb wel een side button maar dat is alleen voor 'terug' en 'naar voren' voor Internet pagina's :(

Stats

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Vincitore schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:22:
[...]

Ja dat is waar, heb wel een side button maar dat is alleen voor 'terug' en 'naar voren' voor Internet pagina's :(
Heb melee zelf op analog stick rechts van mn Logitech G13. Analog stick links is voor nades.

• PearlPumpkin
[...]

Mijn sidebuttons ook, maar ingame is het knifen. dat kan je toch gewoon instellen?

• Vincitore
PearlPumpkin schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:52:
[...]

Mijn sidebuttons ook, maar ingame is het knifen. dat kan je toch gewoon instellen?
Dan ga ik daar maar eens extra naar kijken, misschien werkt ie nu wel mee!

/edit; Hij pakt ze nu wel op de MB3/MB4 dat zou denk ik al heel wat schelen.
Nu weer even wennen aan de knopjes :+

[ Voor 17% gewijzigd door Vincitore op 01-09-2011 14:57 ]

Stats

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Pistol en knife altijd op mijn 2 duimknoppen, werkt goed voor mij.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

[...]
Maar die buttons kun je in BFBC2 gewoon gebruiken voor keybinds, zoals knifen ;)

Ik heb mouse wheel indrukken trouwens als knifen.

• PearlPumpkin
Ik gebruik mousewheel indrukken voor het gooien van granaten :)

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Mousewheel = grenade
E = knife (zoals op cod ook, daar is het echt een reflex)

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

The_Double schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 23:53:
Goede tip. Net uitgevoerd. Sniper schoot vanaf een heuvel, dikke rode laag op mijn scherm. Sprinten, flanken, sprinten, kruipen,repair tool: The Dentist unlocked. Woohoo.

Heb een nieuwe party piece gevonden. Dwars over enorme maps tracer dart sticks maken (nul bullet drop op die dingen=heerlijk). Het levert een gratis 'spot' op voor je team. En je kan die tanks uitschakelen als ze dichterbij komen.

Heb veel plezier momenteel met alle foefjes ontdekken. Nu alleen die 20 demolition kills. Zit nu op 0. Geen idee hoe en waar dit aan te pakken. Iemand tips?

• joshje
  • Laatst online: 01-09 01:05
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:11:
[...]

Heb veel plezier momenteel met alle foefjes ontdekken. Nu alleen die 20 demolition kills. Zit nu op 0. Geen idee hoe en waar dit aan te pakken. Iemand tips?
als je destruction 2.0 bedoelt dan mcoms opblazen! meestal zitten er wel wat mensen.
of bedoel je gewoon demolition kills? door bijvoorbeeld c4 achter iemand te leggen en te laten ontploffen

Verwijderd

Bedoelde idd destruction 2.0. Ze rennen steeds weg als ik hun gebouwtje wil opblazen. :P

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:15:
Bedoelde idd destruction 2.0. Ze rennen steeds weg als ik hun gebouwtje wil opblazen. :P
Ongezellig !

Destruction 2.0 kills zijn naar mijn idee van die dingen die je gewoon met de tijd moet krijgen, forceren laat het niet veel sneller gaan. Je zou gebouwen van je eigen mcom (defence) vol C4 kunnen plakken en dan wachten tot er wat volk in komt, Maar of je team het fijn vind :P.

Verwijderd

atlantisx schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:44:
[...]

Ongezellig !

Destruction 2.0 kills zijn naar mijn idee van die dingen die je gewoon met de tijd moet krijgen, forceren laat het niet veel sneller gaan. Je zou gebouwen van je eigen mcom (defence) vol C4 kunnen plakken en dan wachten tot er wat volk in komt, Maar of je team het fijn vind :P.
Vind ik ook. Equip koffie en koek als perk de volgende poging, :)

Ben idd niet zo een kerel die zijn team gaat vernaggelen voor eigen gewin. Denk dat ik van die recons ga aanpakken als ik ze zie campen in een veraf gelegen gebouw. :)

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-07 16:05
Nou. Ik ben dus sinds een paar dagen op kamers en vandaag eindelijk het internet aan de praat gekregen. Een van de eerste dingen die ik doe is een potje proberen te spelen op de AGRESSIVE server. Ik wordt verwelkomd met teruggeschoven worden als ik loop en warpende spelers. Godverdomme... Kan ik dit spel dus niet meer fatsoenlijk spelen.

• citruspers
Wat ook leuk is, is mensen neer te "foempen" met een rookgranaat. Zolang je ze maar direct raakt met de granaat is het altijd een kill. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:38

codex

Geen OpenAI agent :)

atlantisx schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:44:
[...]

Ongezellig !

Dat heb ik nu ook al 2 keer meegemaakt, schieten met een AT4 op het gebouw waar mijn eigen MCOM in staat en het vervolgens per ongeluk in laten storten. Voelde toch een beetje schaamte :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 15:01
Omdat BF3 eraan komt heb ik BC2 weer eens opgestart en wat potjes gespeeld gisteren, en wat een gaaf spel blijft het toch :D In mijn 2e potje meteen de Ace pin gehaald, mensen neerrammen met een LMG blijft toch lekker :)

Zijn de meesten hier van plan om over te stappen op BF3 zodra deze uit is, of zijn er ook mensen die diehard blijven plakken bij BC2?

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Overstappen for sure ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
Ik heb BF3 wel al gepreordered, weet alleen nog niet of ik het veel zal spelen ivm wat oudere pc. Als ik het spel goed kan draaien op laagste settings vind ik prima, anders blijf ik nog wel even BC2 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PearlPumpkin schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 15:00:
Ik heb BF3 wel al gepreordered, weet alleen nog niet of ik het veel zal spelen ivm wat oudere pc. Als ik het spel goed kan draaien op laagste settings vind ik prima, anders blijf ik nog wel even BC2 spelen.
Als je BC2 kan draaien gaat BF3 ook lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
En hoe zit dat eigenlijk met die MG36 met die 'bug'. Elke keer als ik die kies met scope, reddot of iets anders dan heb ik alleen maar de scope maar geen 'red dot'. Terwijl andere mensen hem wel gebruiken met red dot (iig naar eigen zeggen dan).

Meer mensen die dit hebben of een remedie voor hebben?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sommige servers wel, anderen niet. Voor zover ik weet zou dat in de laatste patch gefixed moeten zijn, maar is dat uiteindelijk slechts half gedaan. De vissekom scope is nog steeds een issue op sommige servers.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:53

Twazerty

AVCHDCoder developer

Enkele dagen geleden ook iets grappigs meegemaakt. Ons team had nog maar enkele tickets over en winnen zat er toch niet meer in. Was er toevallig een helikopter beschikbaar (waar ik normaal altijd bijrijder ben omdat ik gewoon zuig als piloot) dus ik dacht ik stijg op met de helikopter. Nog geen 10 seconden later werd ik uit de lucht gehaald door een single shot van een tank :P

Die tegenstander zei: Never thought I would hit you. Dat had ik idd ook niet echt verwacht :)

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In het begin van conquest mappen zit ik nog wel eens in een tank. Aangezien een tank een ongelimiteerde ammo voorraad heeft, spam ik meestal wat shells richting tegenstander. Heel (heel!) af en toe raak je iets. En plotseling verschijnt er een grote glimlach op mijn gezicht en verbazing bij de tegenstander. (meestal inclusief een cheater message).

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
M2M schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:44:
sommige servers wel, anderen niet. Voor zover ik weet zou dat in de laatste patch gefixed moeten zijn, maar is dat uiteindelijk slechts half gedaan. De vissekom scope is nog steeds een issue op sommige servers.
Hmm ok, balen dus! Vond de MG36 altijd wel ideaal op zich voor medic zijnde.
Dan maar over naar de XM8 lmg, ook wel leuk :)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
Twazerty schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:59:
Enkele dagen geleden ook iets grappigs meegemaakt. Ons team had nog maar enkele tickets over en winnen zat er toch niet meer in. Was er toevallig een helikopter beschikbaar (waar ik normaal altijd bijrijder ben omdat ik gewoon zuig als piloot) dus ik dacht ik stijg op met de helikopter. Nog geen 10 seconden later werd ik uit de lucht gehaald door een single shot van een tank :P

Die tegenstander zei: Never thought I would hit you. Dat had ik idd ook niet echt verwacht :)
Gebeurt redelijk vaak hoor :). Wanneer een beginnend piloot van de Russen in Heavy Metal bijv. laag naar C vliegt (wat redelijk vaak voorkomt) is het echt prijsschieten met tanks. Zelfde geldt voor US choppers die richting B vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
Iemand tips om een Blackhawk fortress neer te krijgen? Met een goede piloot en gunners is het echt een enorm sterk wapen. Rockets en tracers werken niet want dat is te makkelijk te ontwijken als de piloot slim genoeg is en geen rondjes vliegt, zelfs met een AT4 is het moeilijk om te raken. Wat ik meestal probeer is gewoon met een assault rifle of sniper geweer de piloot te raken maar dan moet je maar net het geluk hebben om recht voor de chopper te staan, bovendien is het dan ook makkelijk voor de gunners om je te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Vincitore schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 17:05:
[...]

Hmm ok, balen dus! Vond de MG36 altijd wel ideaal op zich voor medic zijnde.
Dan maar over naar de XM8 lmg, ook wel leuk :)
XM8 met red dot en magnum ammo, en dan hele korte burstjes. Lekker precies, en powerful :)

(of je gaat er op los sproeien met de MG3 terwijl je medkitjes neerpleurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
citruspers schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 20:15:
[...]

XM8 met red dot en magnum ammo, en dan hele korte burstjes. Lekker precies, en powerful :)

(of je gaat er op los sproeien met de MG3 terwijl je medkitjes neerpleurt)
De MG3 vind ik toch wel zon !@#$ wapen :P Daar moet je echt op de vijand afrennen en de bloemetjes besproeien voordat je ook maar 1 kogel daarmee raakt :+

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ik wilde net de Beta patch gaan downloaden....is dat ding verdorie 2.4 GB groot!

Wat hebben ze ermee gedaan, een paar DVDrips van AXXO erbij gestopt!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Patch grootte is een probleem met de Frostbite 1.5 engine. Weet niet precies hoe het zit, maar het zorgt er in ieder geval voor dat de patches erg groot zijn.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een probleem topic voor bfbc2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 17:15:
is er een probleem topic voor bfbc2?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
citruspers schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 21:56:
Ik wilde net de Beta patch gaan downloaden....is dat ding verdorie 2.4 GB groot!

Wat hebben ze ermee gedaan, een paar DVDrips van AXXO erbij gestopt!?
In frostbite 1.5 kan men geen stukjes code updaten, de hele engine wordt opnieuw geproduceerd met de nieuwe updates en dit wordt als 1 pakket uit geven.
Dice noemt het cooking code en dit heeft te maken met de manier waarop consoles worden geupdate, in frostbite 2 zou dit aangepast zijn.

Voor meer info omtrent cooking check deze link, het is een uitleg van 1 van de frostbite engineers.

http://forums.electronica...-processes-packaging.html

[ Voor 9% gewijzigd door NLsandman op 03-09-2011 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ah cooking code, dat klinkt wel enigzins als hetzelfde idee achter het cooken van textures. Bedankt voor de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een rare en ( luie vraag? ) domme vraag. Maar mijn engels is nou niet om u tegen te zeggen. Ik zit daarom een beetje in twijfel hoe ik alles instel qua guns.
En dan doel ik op bv Magnum erop of niet. Ik heb bijna op alle guns red dot. Dat snap ik nog :P Maar de overige instellingen.. Als ik het goed begrijp is Magnum sterker? Wel heb ik vaak spotview op me sniper. Maar voor de rest.... Is er toevallig misschien ergens een link waar de beschrijvingen in het Nederlands staan? Of is er iemand die een paar tips kan geven met een kleine uitleg waarom hij voor die instellingen kiest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Pfff, AT4 is 4 nubz :o

[ Voor 16% gewijzigd door KngfCnns op 04-09-2011 13:32 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.