Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372326

Ik moet zeggen dat ik erg snel gewend raak aan o.a. bullet drop. Ik speelde vanmiddag mijn eerste hele potje en ik had 9 kills en 2 deaths.

P.S.: voor mensen die nu willen zeggen OMG HET GAAN NIET OM K/D RATIO JIJ STOMME CALL OF DUTY N00B, ik speelde medic en ik heb alleen maar die boxjes rond gestrooid en mensen gerevived. Ik ben denk ik wel 6 keer dood gegaan uiteindelijk maar we zaten op een heuvel (ergens onder die hoge kapotte brug) met 3 medics dus werd ik zelf ook steeds gerevived. Ik speelde de map Harvest volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-04 15:27
Anoniem: 372326 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 22:21:
Ik moet zeggen dat ik erg snel gewend raak aan o.a. bullet drop. Ik speelde vanmiddag mijn eerste hele potje en ik had 9 kills en 2 deaths.

P.S.: voor mensen die nu willen zeggen OMG HET GAAN NIET OM K/D RATIO JIJ STOMME CALL OF DUTY N00B, ik speelde medic en ik heb alleen maar die boxjes rond gestrooid en mensen gerevived. Ik ben denk ik wel 6 keer dood gegaan uiteindelijk maar we zaten op een heuvel (ergens onder die hoge kapotte brug) met 3 medics dus werd ik zelf ook steeds gerevived. Ik speelde de map Harvest volgens mij.
Bullet drop merk je pas op zeer lange afstand en een scope.

• jeroentjeh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:43
Hoe spelen jullie samen met vrienden? Via xfire? Ik kan dan me vrienden niet joinen.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:24
Anoniem: 372326 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 22:21:

Deaths tellen gewoon mee hoor bij BFBC2. Je stond dus 9-8 :)

• volkano
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-04 14:44
Any PS3 players out here? :) Ben al lang op zoek naar wat spelers om gezamenlijk een potje te doen, hopelijk is er een soort van vaste groep waar ik mij bij aan kan sluiten. Headset + Mic aanwezig :)

reemprive schreef op woensdag 14 september 2011 @ 14:17:
[...]

Deaths tellen gewoon mee hoor bij BFBC2. Je stond dus 9-8 :)
Wat ik zeker weet is dat er op het eind 9 kills en 2 deaths stond. Ik zou zweren dat ik meerdere keren dood was gegaan (wel gerevived dus), maar blijkbaar niet dan.

Is bullet drop echt niet te merken met een LMG? Ik schoot best ver weg (verder weg dan je ooit in Call of Duty kan doen), dacht ik tenminste. Ik mikte ook expres boven de hoofden van de vijanden, en een beetje meer naar links of naar rechts als ze aan het rennen waren. Ik raakte ze in ieder geval wel vaak.

Ik had die Type 88 trouwens unlocked... Dat ding heeft amper terugslag! Ik was gewend in bursts te schieten (doe ik sowieso al wel) met die PKM(?), maar dat is niet echt nodig met de Type 88.

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
volkano schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:13:
Any PS3 players out here? :) Ben al lang op zoek naar wat spelers om gezamenlijk een potje te doen, hopelijk is er een soort van vaste groep waar ik mij bij aan kan sluiten. Headset + Mic aanwezig :)
Check de OP.
Je kan mij wel toevoegen, The_Great_HooD

Jackal131, pixelchaos, KingofCunnus en nog vele anderen, spelen heel vaak online. Die kan je gerust toevoegen.

• volkano
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-04 14:44
The Great HooD schreef op woensdag 14 september 2011 @ 18:03:
[...]

Check de OP.
Je kan mij wel toevoegen, The_Great_HooD

Jackal131, pixelchaos, KingofCunnus en nog vele anderen, spelen heel vaak online. Die kan je gerust toevoegen.
Ah mooi zo, leuk dat er een groep is gevormd, thanks :)

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-04 15:07
volkano schreef op woensdag 14 september 2011 @ 20:23:
[...]

Ah mooi zo, leuk dat er een groep is gevormd, thanks :)
je wil niet weten :P
Anoniem: 372326 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:45:
[...]

Ik had die Type 88 trouwens unlocked... Dat ding heeft amper terugslag! Ik was gewend in bursts te schieten (doe ik sowieso al wel) met die PKM(?), maar dat is niet echt nodig met de Type 88.
de type 88 heeft inderdaad weinig terugslag alleen dat ding sprayt als de pest. PKM is een zeer fijn wapen als je de hele tijd met Burst schiet

[ Voor 53% gewijzigd door joshje op 14-09-2011 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Nieuwe Patch voor BFBC2: Client R11 Beta Patch (795745) komt op Woensdag 21 sept:
Removed some memory leaks
Fixed crashes when the game attempted to render lots of content (high detail, high FOV or multiple-monitor modes)
Chat window no longer causes lag spikes
Chat window reworked opacity & visibility-time is controllable through settings in settings.ini
Clantag is remembered when using auto-login
Banner URLs can be up to 252 characters in length
SecuROM wrapper removed from non-Steam version
Minor performance improvements
Reduced rubberbanding on >24player servers
>>>>>
The game has completed Steam QA! Expect the release in the wee hours of Wednesday Sep 21st (GMT).

There will be a proper announcement on Monday Sep 19th.
bron

Toch benieuwd hoeveel BC2 nog gespeeld zal gaan worden als BF3 (beta) uit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 17:26
Ik heb steeds dat als ik mijn eerste potje opstart (server join) ik naar even spelen een freeze/disconnect server krijg. Join ik vervolgens opnieuw kan ik de hele avond doorspelen..echt alleen het 1e of 2e potje altijd. Iemand anders daar ook wel eens last van? Gezellige boel gisteren op de timeless server zag wat gotters en heel veel nl-ers ineens :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
djerror schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:34:
Ik heb steeds dat als ik mijn eerste potje opstart (server join) ik naar even spelen een freeze/disconnect server krijg. Join ik vervolgens opnieuw kan ik de hele avond doorspelen..echt alleen het 1e of 2e potje altijd. Iemand anders daar ook wel eens last van? Gezellige boel gisteren op de timeless server zag wat gotters en heel veel nl-ers ineens :-)
Ik had dat ook. Maar sinds ik upnp heb uitgeschakeld in mijn router heb ik er geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-04 18:26
djerror schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:34:
Ik heb de laatste tijd last dat bij het joinen de eerste 20 sec. (van het laden v.d. map en bij het 'spawnscherm' dat het lijkt alsof hij vastloopt. Vreemde is, na die 20 sec heb ik nergens last van, alles vloeiend en soepel.

Gister had ik op m'n 2e scherm Everest laten draaien om bij te houden wat mijn CPU/GPU en memory deden, wat bleek, bij het laden van een map schiet mijn memory gebruik (RAM) omhoog, maar bereikt verre van het maximum, echter mijn CPU draait dan gedurende die 20 sec hangen op 100%. Ik dacht dat de CPU bij laden niet veel belast werd? Ik gebruik een AMD Phenom II X6 1090T Black Edition, lijkt mij dat hij niet alle cores gebruikt om te laden?

EDIT: Over hierboven, ik faal allicht door niet even te lezen ^^, ik lees zojuist dat het eventueel mijn virus scanner kan zijn die de maps scanned. Laten we vanavond eerst maar is te proberen dat uit te schakelen, sorryyyyyy!!

Mja, verder altijd een vermakelijk spel, laatst nog een potje conquest gespeeld met 2000 tickets! :D
Na, 1,5 uur toch 108 kills vs 65 death's met 10k+ punten! Mede dankzij de squad waar ik in zat, 3 van de 4 waren teminste een keer teamplayers, ofwel commands opvolgen en een team samenstelling die nut heeft.

Mijn favo team samenstelling is voor het cappen van een flag nog steeds 2x medic, 1x assault en een Engineer (alleen als er voertuigen zijn in de map) anders 2x assault. Zijn er veel tweakers die dit spelen op de PC?

[ Voor 6% gewijzigd door Ubilosis op 16-09-2011 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Assault voegt eigenlijk vrij weinig toe aan welke samenstelling dan ook. Enkel voor ammo, maar dat heb je normaliter niet veel nodig als je met medics en engies speelt. En meestal zijn er wel ammo doosjes te vinden, of ga je vaak genoeg dood dat je geen extra ammo nodig hebt.

Een LMG heeft 5x zoveel kogels per magazijn dan een assault wapen en is in burst even accuraat. En met een extra engie kun je die tank wel kapot maken zonder zelf dood te gaan. Meestal als je een raket schiet krijg je een shell terug. En jij gaat dan wel dood en de tank niet.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:39

beany

Meeheheheheh

priemt schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 10:47:
Nieuwe Patch voor BFBC2: Client R11 Beta Patch (795745) komt op Woensdag 21 sept:

[...]

bron

Toch benieuwd hoeveel BC2 nog gespeeld zal gaan worden als BF3 (beta) uit is...
Vaag, dat Steam QA gereed is maar er toch nog een week gewacht moet worden??

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-04 19:00
M2M schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 14:24:
Assault voegt eigenlijk vrij weinig toe aan welke samenstelling dan ook. Enkel voor ammo, maar dat heb je normaliter niet veel nodig als je met medics en engies speelt. En meestal zijn er wel ammo doosjes te vinden, of ga je vaak genoeg dood dat je geen extra ammo nodig hebt.
Ikzelf speel meestal toch als Assault. Die wapens vind ik nu eenmaal fijner spelen dan de wapens die de medic gebruikt. Slecht vind ik ze zeker niet, maar het bevalt me gewoon niet. Ook is een grenade launcher altijd wel handig. Toen ik begon met BC2 had ik echt altijd een 40mm shotgun erop zitten, maar die grenade launcher vind ik vooral erg handig om even een extra deur in een huis te maken. Om directe kills te maken vind ik hem niet altijd even handig, maar als je een geweer uit een raam ziet steken is het wel fijn om die persoon te killen of tenminste goed te laten schrikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
beany schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 14:40:
[...]

Vaag, dat Steam QA gereed is maar er toch nog een week gewacht moet worden??
Zal wel een bepaald timeslot nodig zijn waar alle partijen mee eens zijn...

Of de beta van BF3 komt nog eerst ;)

Anoniem: 288452

Zijn er meer mensen die last hebben van disconnects op de Ps3? Ik kan 2 tot 3 potjes spelen en dan gooit hij me eraf. Heb sinds kort glasvezel, maar dat was in het begin geen probleem. Probeer nu wel uit te vogelen of ik toch nog iets moet veranderen of dat het gewoon aan de servers ligt.

• Unomomentodado
  • Laatst online: 21-04 10:45
Same here. Op een avondje spelen wordt ik er tegenwoordig standaard drie keer uitgegooid.

Ok, bedankt voor je antwoord. Tis balen, maar weet ik iig dat het niet aan mijn instellingen ligt.

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Anoniem: 288452 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 11:55:
Ok, bedankt voor je antwoord. Tis balen, maar weet ik iig dat het niet aan mijn instellingen ligt.
Vroege conclusie :P. Ik heb vrijwel nooit disconnects op de PS3 ;).

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:53
ik heb nu ook bad company 2 (op dvd), maar hoe zit het nou met die gratis dlc's?
ik kan nergens vinden hoe ik ze kan toevoegen.
verder wel vet maar af en toe zijn er maar weinig mensen online.
steam naam langerik

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-02 09:10
Je moet hem wel updaten na de laatste versie en er zijn zat spelers online.
dlc is er niet, alle map packs staan al op dvd alleen de laatse 4 mappen als harvest, oasis, heavymetal en coldwar zijn toegevoegd via de laatste patch.

BatmanHorizon schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 13:24:
[...]

Tips?

• PearlPumpkin
wellicht dat het bij jou ook helpt om upnp in je modem uit te zetten?

Die staat uit. Moet ook zeggen dat ik dit probleem nu sinds een week heb, voor die tijd (zowel adsl als glas) geen problemen. Was ook al een keer al mijn stats kwijt, maar die zijn gelukkig weer terug. Vandaar mijn vraag.

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

BatmanHorizon schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 13:24:
[...]

Ik ook niet.

Ik heb het vaker als ik merk dat internet en TV hier heel veel wordt gebruikt (dus veel downloads op, TV gekeken en dan ook nog online gamen), maar nu misschien 1x per 2 weken?
Anoniem: 372326 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:45:
[...]

Wat ik zeker weet is dat er op het eind 9 kills en 2 deaths stond. Ik zou zweren dat ik meerdere keren dood was gegaan (wel gerevived dus), maar blijkbaar niet dan.

Is bullet drop echt niet te merken met een LMG? Ik schoot best ver weg (verder weg dan je ooit in Call of Duty kan doen), dacht ik tenminste. Ik mikte ook expres boven de hoofden van de vijanden, en een beetje meer naar links of naar rechts als ze aan het rennen waren. Ik raakte ze in ieder geval wel vaak.

Ik merk bij heel veel wapens bullet drop. Het wapen dat daar het meest last van heeft... de RPG!

Wow! Wat een top video! Maar 6000 views... :?

• NLsandman
Anoniem: 288452 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 16:51:
Die staat uit. Moet ook zeggen dat ik dit probleem nu sinds een week heb, voor die tijd (zowel adsl als glas) geen problemen. Was ook al een keer al mijn stats kwijt, maar die zijn gelukkig weer terug. Vandaar mijn vraag.
Vooral in de weekenden komt dit voor, het ligt niet aan jouw, het is de back end van EA die loopt te klapperen, ook ps3 heeft de EA backend nodig.

• Mavamaarten
  • Laatst online: 16:50

Mavamaarten

Omdat het kan!

Anoniem: 372326 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 20:54:
[video]
Inderdaad gruwelijke video :o

Android developer & dürüm-liefhebber

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[video]

Is dit nou zo bijzonder?
Ik speel pas 4 maanden FPS op de PC en ik heb z'n 100 uur in BFBC2 en ik speel zo. Ik ben alleen nog een tikje preciezer op afstand. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• unfor
[video]

De Destruction 3.0 fragvideo die ik postte heeft 3.5k views in 6 dagen ;)

• NLsandman
unfor schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 22:34:
[...]

De Destruction 3.0 fragvideo die ik postte heeft 3.5k views in 6 dagen ;)
Heb hem ook op onze clan site gepost en ze proberen zelfs dat kit switchen en door blijven schieten.

DanielWW2 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 22:03:
[...]

Is dit nou zo bijzonder?
Ik speel pas 4 maanden FPS op de PC en ik heb z'n 100 uur in BFBC2 en ik speel zo. Ik ben alleen nog een tikje preciezer op afstand. :P
Het gaat om het totaalbeeld. Ten eerste is de gamer in kwestie gewoon heel erg goed, dat kan je niet ontkennen (misschien ben jij ook zo goed, dat weet ik niet). Ten tweede geeft de video een bijna perfect beeld van Bad Company 2. Deze video is waarom de meeste mensen Bad Company 2 zo geweldig vinden.

Het gaat niet zozeer om de skill van de speler. Het gaat om de sfeer in de video. Een pluspunt is dat hij "War Tapes" aan heeft staan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
[...]

Is dit nou zo bijzonder?
Fraps eens wat voor ons dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 25-04 16:12

ronalddus

Buffalo77

Threatty is een bekende BC2 speler. Zijn montages zijn ook wel beroemd.
Deze bijv. is behoorlijk veel bekeken

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ronalddus schreef op zondag 18 september 2011 @ 10:32:
Threatty is een bekende BC2 speler. Zijn montages zijn ook wel beroemd.
Deze bijv. is behoorlijk veel bekeken

[video]
Ik heb het niet zo op montages, zeker niet bij Battlefield. Bij Call of Duty vind ik montages iets leuker. Maar die Combat Intensity videos van hem, en dan vooral die Arica Harbor Rush: echt geweldig! Die video staat voor alles wat ik leuk vind in Bad Company 2!

Maar eh... DanielWW2, jij bent dus net zo goed als deze kerel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302127

[...]

Is dit nou zo bijzonder?
Ik zie je video graag tegemoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 23:21
Wat een onzin dat er meteen gevraagd wordt om een video. Zo bijzonder vind ik de video ook niet; een potje Arica waarbij je iemand volgt die goed is in de game. Geen bijzondere tactieken, geen handige doorgangen die niet bekend zijn, alleen goed richten en snel bewegen.

En ja, ik ga waarschijnlijk 10 keer zo vaak dood, en nee daar wil je geen video van zien

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cheiron schreef op zondag 18 september 2011 @ 11:52:
Wat een onzin dat er meteen gevraagd wordt om een video. Zo bijzonder vind ik de video ook niet; een potje Arica waarbij je iemand volgt die goed is in de game. Geen bijzondere tactieken, geen handige doorgangen die niet bekend zijn, alleen goed richten en snel bewegen.

En ja, ik ga waarschijnlijk 10 keer zo vaak dood, en nee daar wil je geen video van zien
Naast dat ene potje Arica Harbor Rush heeft hij ook meer videos. Hij heeft twee kanalen, Threatty en hundredsofthem. Hij is goed. Niet alleen met richten.

DanielWW2 was een beetje aan het opscheppen, en daar zijn we 'm nu mee aan 't pesten. :P

En bovendien had ik de video niet gepost omdat de speler zo goed was... Ik had de video gepost vanwege de sfeer.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 372326 op 18-09-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
cheiron schreef op zondag 18 september 2011 @ 11:52:

Tja, ik speel nu zo'n 2000 uur(als niet meer) FPS op de PC, ik speel nog niet zo lang BFBC2(150 uur) maar ik vind mezelf nou niet echt heel goed in BFBC2, al zit daar wel progressie in. Als ik iemand zie die maar 100 uur FPS heeft gespeeld op de PC en beweert dat hij beter is dan de persoon in de video ben ik daar best benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De acties van de mensen in bovenstaande filmpjes zijn niet bijzonder. Een groepje camperende wookies in het ruggetje prikken kan iedereen met genoeg geduld en geluk en een geschikte flank route.

Niet dat de montages lelijk zijn ofzo, duidelijk iemand met oog voor detail, geduld en skills in het monteren. Hoewel sommige shots de tekortkomingen en laggende hitboxes van BC2 wel weer duidelijk aangeven. Bovenop de schuur, hier dus: link. Het eerste kereltje was al lang uit de kogelbaan toen het schot af ging.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

reemprive schreef op zondag 18 september 2011 @ 13:31:
[...]

Tja, ik speel nu zo'n 2000 uur(als niet meer) FPS op de PC, ik speel nog niet zo lang BFBC2(150 uur) maar ik vind mezelf nou niet echt heel goed in BFBC2, al zit daar wel progressie in. Als ik iemand zie die maar 100 uur FPS heeft gespeeld op de PC en beweert dat hij beter is dan de persoon in de video ben ik daar best benieuwd naar.
Ik zei niet beter, alleen mij aim is net iets preciezer op afstand en voor de rest is het hetzelfde.
De ene dag ben ik geweldig en de andere dag kan ik echt niks raken.

Daarnaast heb ik ook nog z'n 200 uur op de XBOX dus de wapens en mappen kende ik al.
Ik ben zelf ook verbaast dat ik het zo snel heb geleerd hoor. Ik dacht in het begin dat ik na z'n 2 maanden misschien iets zou raken. :P

Verder gaat dat filmpje er niet snel komen tenzij je graag een 10GB filmpje kijkt van 8 minuten. 8)7
Zonder geluid.
Nee ik heb geen video editing software en Windows move maker telt dus niet. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
videoediting software hoeft niets te kosten. Voldoende gratis alternatieven. En je gaat natuurlijk geen 10GB film bewerken. Opnemen, recoden en dan bewerken. En dan dus uploaden naar youtube :)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-04 21:09
Ubilosis schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 12:56:
[...]

Ik heb de laatste tijd last dat bij het joinen de eerste 20 sec. (van het laden v.d. map en bij het 'spawnscherm' dat het lijkt alsof hij vastloopt. Vreemde is, na die 20 sec heb ik nergens last van, alles vloeiend en soepel.

Gister had ik op m'n 2e scherm Everest laten draaien om bij te houden wat mijn CPU/GPU en memory deden, wat bleek, bij het laden van een map schiet mijn memory gebruik (RAM) omhoog, maar bereikt verre van het maximum, echter mijn CPU draait dan gedurende die 20 sec hangen op 100%. Ik dacht dat de CPU bij laden niet veel belast werd? Ik gebruik een AMD Phenom II X6 1090T Black Edition, lijkt mij dat hij niet alle cores gebruikt om te laden?

EDIT: Over hierboven, ik faal allicht door niet even te lezen ^^, ik lees zojuist dat het eventueel mijn virus scanner kan zijn die de maps scanned. Laten we vanavond eerst maar is te proberen dat uit te schakelen, sorryyyyyy!!

[...]
Ik heb echt precies hetzelfde probleem. Alles al geprobeerd geloof ik.. Van Hkey waardes veranderen tot aan Gamebooster gebruiken (wat alle onnodige processen in windows sluit, bij mij rond de 40). Virusscanner uitgezet, firewall, you name it.

Helaas nog altijd elk potje last van de 10~20s freeze wanneer ik een game join.

M'n specs:
AMD Phenom II X4 955 Black Edition
HD 6850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Laatst online: 14-11-2023
Dat hangen heb ik ook op de PS3. Dan staat er altijd "Saving" in beeld. Dat zal er dan ook wel gebeuren op PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
flappie27 schreef op zondag 18 september 2011 @ 15:02:
[...]

Ik heb echt precies hetzelfde probleem. Alles al geprobeerd geloof ik.. Van Hkey waardes veranderen tot aan Gamebooster gebruiken (wat alle onnodige processen in windows sluit, bij mij rond de 40). Virusscanner uitgezet, firewall, you name it.

Helaas nog altijd elk potje last van de 10~20s freeze wanneer ik een game join.

M'n specs:
AMD Phenom II X4 955 Black Edition
HD 6850
ATI probleem misschien? heb het zelfde probleem en mijn kaart is een hd6870 of zou het een phenom problleem zijn? Ik heb de phenom II x6 1090t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-04 16:50

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Het is punkbuster die even op speelt, maakt een screenshot oid. Dit heb ik ook altijd en is NIETS ergs. Gewoon even wachten met daadwerkelijk de map in gaan. Klaar, problem solved.

Maar even iets anders;
Er is ergens een Bad Company 2 problemen topic, dus ga daar heen met je problemen AUB!

En nu weer on topic

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-04 21:09
Mu.siQ schreef op zondag 18 september 2011 @ 15:31:
Het is punkbuster die even op speelt, maakt een screenshot oid. Dit heb ik ook altijd en is NIETS ergs. Gewoon even wachten met daadwerkelijk de map in gaan. Klaar, problem solved.

Maar even iets anders;
Er is ergens een Bad Company 2 problemen topic, dus ga daar heen met je problemen AUB!

En nu weer on topic
Ik geloof ook niet dat dit de juiste plek is om te solliciteren naar een plek als modje ;)

Voor diegene die ook dit probleem hebben en er niet zo laconiek over doen, zie het problemen topic :)

[ Voor 5% gewijzigd door PetersNL op 18-09-2011 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ze zijn weer bezig met onderhoud hoor... moeten ze dit per se altijd op een zondag doen? Kan dit niet op een doordeweeksedag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 08-04 16:50

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

flappie27 schreef op zondag 18 september 2011 @ 16:42:
[...]

Ik geloof ook niet dat dit de juiste plek is om te solliciteren naar een plek als modje ;)

Voor diegene die ook dit probleem hebben en er niet zo laconiek over doen, zie het problemen topic :)
True, had misschien wat minder modje gemogen. Echter hoef ik ook geen mod te worden want de tijd en energie die erin gaat heb ik geen zin aan :P
Maar goed, het was of ik of iemand anders die natuurlijk dit ging zeggen :+

@Androyed. Opzich wel leuk video, hij komt 'n heel eind! Opzich zou elke bc2 speler zo moeten spelen maar dat zit er helaas niet in :X

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:11
Uniciteit schreef op zondag 18 september 2011 @ 17:17:
Ze zijn weer bezig met onderhoud hoor... moeten ze dit per se altijd op een zondag doen? Kan dit niet op een doordeweeksedag?
Ik vraag me af of het onderhoud is. Heb er niets van gelezen. Maar wel balen dat het iedere zondag tegen 17.00 uur weer raak is. Hoop niet dat ze dezelfde fout gaan maken met BF3, want dan haak ik snel af!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Tja, heb ineens ook weer gezeik. "Connection to Server has been lost" :O -O-

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Zondag en de backend loopt weer lekker te klapperen, hele weekend al problemen met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Laatst online: 29-04 19:49
krijg achter elkaar: connection has been lost... word er gek van... kut servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Nordcore schreef op zondag 18 september 2011 @ 20:03:
krijg achter elkaar: connection has been lost... word er gek van... kut servers
Ja, vanaf zondag 3, 4, 5 uur moet je BC2 gewoon helemaal vermijden tot zeker maandag 4 uur. EA is dan altijd met die servers aan het klungelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Uniciteit schreef op zondag 18 september 2011 @ 20:48:
[...]

Ja, vanaf zondag 3, 4, 5 uur moet je BC2 gewoon helemaal vermijden tot zeker maandag 4 uur. EA is dan altijd met die servers aan het klungelen.
Ik had dit probleem ook, zeer irritant. Wel jammer, juist op zondag speel ik Battlefield graag.

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
  • Laatst online: 28-04 18:26
Mu.siQ schreef op zondag 18 september 2011 @ 15:31:
Maar even iets anders;

En nu weer on topic
My bad, dacht reageert er even op, maar we zijn verhuist met ons probleem zag ik al ;)
Uniciteit schreef op zondag 18 september 2011 @ 20:48:
[...]

Heeft dat misschien iets te maken met de timezone waarin het EA serverpark staat? Als dat naast hun hq staat zitten ze op -8 GMT, dus das 9 uur eerder als hier, wat betekend. uhhh, 15.00 - 09.00 = 04.00 s'ochtends voor hun? hoewel, op zaterdag avond, of reken ik nu verkeerd om? 8)7 Is het 04:00 s'nachts van zondag op maandag? Dat zou logischer zijn?

EDIT:

Oja, wou nog even vragen wat jullie ingame namen zijn? (in het overzicht komt NLsandman iig niet naar voren en weet niet of ze actief zijn of niet?)

[ Voor 7% gewijzigd door Ubilosis op 19-09-2011 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 21-04 10:45
Jackal131 schreef op zondag 18 september 2011 @ 18:09:
[...]

Ik vraag me af of het onderhoud is. Heb er niets van gelezen. Maar wel balen dat het iedere zondag tegen 17.00 uur weer raak is. Hoop niet dat ze dezelfde fout gaan maken met BF3, want dan haak ik snel af!
Da's niet waar Jackal. Als met BF3 op zondag de stats het niet doen, dan speel jij nog gewoon BF3 op de ma/di/wo/do/vr/za (ik ook overigens). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Ja ik ben ook wel benieuwd naar een lijstje met actieve bc2 pc spelers aangezien ik weinig zin heb om die hele lijst toe te voegen. Is het wellicht een idee om een nieuw lijstje te maken? Mijn ingame is "nl.paul", ik speel bijna elke dag wel eventjes als het kan en altijd PTFO! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Leuk die (s)Hit-reg in BC2...
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zOufTUSyFEQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Laatst online: 28-04 16:20
Lees net een bericht:

Here's an update long in the making for Battlefield: Bad Company pc. It will all go in the wee hours of wednesday Spe 21st (EU time).

What is the patch about?

Its main goal is to address stability problems with the game and performance issues. its not intended to address game logic fixes

http://t.co/jvf01Vcw

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdVe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-04 13:31
Woensdag nieuwe patch voor de PC.
http://blogs.battlefield....eleased-on-wednesday.aspx

Gelukkig maar 2,6GB groot....Ppff.. kan ff duren dus om te downloaden

Removed some memory leaks
Fixed crashes when the game attempted to render lots of content (high detail, high FOV or multiple-monitor modes); this should particularly help multi-monitor users
Chat window no longer causes lag spikes
Chat window reworked opacity & visibility-time is controllable through settings in settings.ini
Clantag is remembered when using auto-login
Banner URLs can be up to 252 characters in length
SecuROM wrapper removed from non-Steam version
Minor performance enhancements
Reduced rubberbanding on servers with more than 24 active players
PrintScreen takes a screenshot, file stored in Documents\BFBC2\Screenshots directory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:11
Slaat inderdaad helemaal nergens op.

Ik zie dit ook regelmatig op de PS3. Ik pak dan maar een sproeiwapen, in de hoop dat ik dan toch wat raak.

Nee, heeft niet te maken met mijn aim...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 23:33

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Gewoon outskilled toch? :+

Maar inderdaad, vooral de pumpaction shotguns zijn soms erg vaag qua hitreg terwijl ze zo leuk zijn om te gebruiken. :'(

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:53
erik23 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 14:27:
ik heb nu ook bad company 2 (op dvd), maar hoe zit het nou met die gratis dlc's?
ik kan nergens vinden hoe ik ze kan toevoegen.
verder wel vet maar af en toe zijn er maar weinig mensen online.
steam naam langerik
ik stel voor dat ik me in een hoekje ga zitten schamen.
ik vond het al zo gek dat ik geen rang omhoog zit en er zo weinig mensen waren, ik had per ongeluk ranked uit gezet :( :9 .
wat zijn er nu ineens veel mensen online :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb ik wat gemist rond problemen met de inlog servers?

Na de bekende problemen van afgelopen zondag kan ik nu helemaal niet meer inloggen.

Niks anders dan unable to log in.

Dan het bf3 topc maar weer ff doorlezen na het bf3 beta nieuws.

Oh wacht, dinsdag server onderhoud hoop ik dan toch.

[ Voor 36% gewijzigd door Sipio op 20-09-2011 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:05
Ha, ik heb een probleem met m'n resolutieinstelling, al wat rondgezocht, maar kon er niks over vinden.

Als ik de default resolutie probeer te verhogen naar m'n native resolutie 2560*1440 springt m'n beeld op zwart, en als hij weer beeld laat zien laat hij maar een kwart van het totale beeld zien. Ik heb al geprobeerd om de resolutie via m'n .ini aan te passen maar dat is niet echt een oplossing, want dan kan ik niet meer bij de andere instellingen. Het gekke is, voor m'n verse windows 7 installatie werkte het gewoon als een zonnetje. Any ideas?

systeem:
i7 920
6gb ram
Nvidia 560 ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
@jochem boom:

Probeer deze maar eens, kun je alles mee fine-tunen wat je maar wilt. (Tevens muis acceleratie uitzetten!)
http://forums.electronica...c2-configurator-best.html

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:05
Thanks, dat werkt in ieder geval. Maar toch vaag dat ik hem ingame niet goed kan instellen.

• codex
Sipio schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 20:15:
Heb ik wat gemist rond problemen met de inlog servers?

Na de bekende problemen van afgelopen zondag kan ik nu helemaal niet meer inloggen.

Niks anders dan unable to log in.

Dan het bf3 topc maar weer ff doorlezen na het bf3 beta nieuws.

Oh wacht, dinsdag server onderhoud hoop ik dan toch.
Heb je al geprobeerd je wachtwoord opnieuw in te tikken? Er zit een rare bug in het spel waardoor het opgeslagen wachtwoord ineens niet meer wordt geaccepteerd, als je vervolgens jouw wachtwoord opnieuw invoert werkt het wel. Het lastige, dit is een probleem wat aanwezig blijft. De volgende keer moet je het dus weer doen.

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:32

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik had de patch vanavond pas verwacht, maar Steam is nu aan het downloaden. Wou ik net nog even gaan spelen.... Even een uurtje wachten dus ;)

Specs

• MrMute
  • Laatst online: 04-09-2024
Heb juist het spel opnieuw geinstalleerd maar ik vind geen servers... Firewall allowed het normaal.
Ligt dit misschien aan de update? Moet ik die ergens downloaden of gebeurt dat automatisch ?

Anoniem: 88911

Nadat ik gisteren m'n nieuwe PC in elkaar had gezet, wilde ik even de performance in BFBC2 testen. Ik krijg hem alleen niet meer geupdate. Ik gebruik de BFBC2 updater, en na ongeveer 3 minuten geeft hij dit: "File not found. There might be an internet connection problem or server is down. Play the old version? "
Ik wist van de nieuwe patch, dus ik heb even tot vandaag gewacht. Wat nu? Kan ik de update ook ergens downloaden? (Windows 7 64b)

Edit: Het gaat dus over de DVD-versie.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 88911 op 21-09-2011 15:41 ]

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021
Hier kan je hem via ea downloaden!

Client R11 update BFBC2

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Anoniem: 88911

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
Heb nu na de update (invaled) voor me nickname staan ingame, zag dat meer mensen dat hebben. Was da? :/

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:58
Kw4kje schreef op woensdag 21 september 2011 @ 18:07:
Heb nu na de update (invaled) voor me nickname staan ingame, zag dat meer mensen dat hebben. Was da? :/
Dat is een bug ivm de clantag volgens mij. Ik vind het wel raar, ben nooit aan die clantag geweest en heb het nu ook aan de hand.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:05

Compizfox

Bait for wenchmarks

Zo, de laatste patch gedownload. Er is niet veel noemenswaardig veranderd toch?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

De R11 patch omvat toch ook de R10 patch.

Maw als ik een herinstall doe dan heb ik alleen R11 nodig toch:?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• PearlPumpkin
Help!!!! schreef op woensdag 21 september 2011 @ 18:25:
De R11 patch omvat toch ook de R10 patch.

Maw als ik een herinstall doe dan heb ik alleen R11 nodig toch:?
Ja, dat klopt

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Thx! Kan ik R10 deleten :)

[ Voor 57% gewijzigd door Help!!!! op 21-09-2011 18:50 ]

PC Specs

Zo is er ook geen zak meer aan. In drie verschillende servers gespeeld en in elke server een aimbotter. Leuk...

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
reemprive schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:24:
[...]

Heb je al geprobeerd je wachtwoord opnieuw in te tikken? Er zit een rare bug in het spel waardoor het opgeslagen wachtwoord ineens niet meer wordt geaccepteerd, als je vervolgens jouw wachtwoord opnieuw invoert werkt het wel. Het lastige, dit is een probleem wat aanwezig blijft. De volgende keer moet je het dus weer doen.
Tnx kerel, dit deed het hem idd.

• Mavamaarten
  • Laatst online: 16:50

Mavamaarten

Omdat het kan!

Tsurany schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:03:
Zo is er ook geen zak meer aan. In drie verschillende servers gespeeld en in elke server een aimbotter. Leuk...
Oef, dan ben ik toch niet de enige. Je sprayt een heel magazijn leeg in een kerel, waarop deze zich als een ninja omdraait en je een tiental kogels door je kop ramt... :F

Android developer & dürüm-liefhebber

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ook al een hele tijd niet meer gespeeld. Zonet maar weer eens een potje gedaan, echt weer het old-skool BF-gevoel!

Oke, ik moet toegeven, de eerste 2 potjes gingen zwaar kut (moest ff weer inkomen), maar daarna was het echt leuk :)

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:47
mg36 bug met de reddot op hardcore lijkt gefixt \o/

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tsurany schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:03:
Ik kwam ze ook al tegen en ik zie cheaters meestal niet.
Ben nog teveel een PC noob om cheaters altijd te spotten. :+

• unfor
Tja, speel op de AGGR server en er zijn altijd meerdere admins ;)

Overigens adviseer ik ook n00bgroup, noobs r us en ATF servers allen GEEN noobservers.

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.138.40.106:20567/b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/85.236.101.124:19667/b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/81.19.208.28:19577/b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

[ Voor 114% gewijzigd door unfor op 21-09-2011 21:21 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

unfor schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:16:
Tja, speel op de AGGR server en er zijn altijd meerdere admins ;)

Overigens adviseer ik ook n00bgroup, noobs r us en ATF servers allen GEEN noobservers.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet nog steeds eens aggressive proberen. :+

• citruspers
  • Laatst online: 22:01
Meh, ik wilde BC2 gaan spelen, moet ik ineens de update van 2 miljard gigabyte gaan binnenhengelen...toch jammer dat dat niet op de achtergrond is gebeurd....:/

I'm a photographer, not a terrorist

• Sponz
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

en op 3/4 blijkt er onvoldoende schijfruimte.. kan weer opnieuw beginnen ;(

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Man het is 2011. Hoe kan je nu geen 2.8gig kwijt kunnen :?

PC Specs

• Wlie
  • Niet online
DanielWW2 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:37:
[...]

Ik moet nog steeds eens aggressive proberen. :+
Elke keer als ik op die server wil spelen is die leeg :( Maar meestal speel ik 's middags dus het kan daar aan liggen.
Help!!!! schreef op donderdag 22 september 2011 @ 00:28:
^
Man het is 2011. Hoe kan je nu geen 2.8gig kwijt kunnen :?
windows had vorige week 25 GB search index op mijn SSD gegooid. Vond-ie leuk. En toen was mijn schijfruimte ook op :)

-_-

• BarryKohne
  • Laatst online: 15-08-2021
search moet je uitzetten als je een ssd hebt!

[ Voor 3% gewijzigd door BarryKohne op 22-09-2011 10:55 ]

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

• Myke
  • Laatst online: 06-04 21:54
Weet iemand of je een serial key van de ene naar de andere EA account kunt zetten?

Wil graag een ander EA account gebruiken bij het spelen van BFBC2 namelijk! :)

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dat kan niet.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

En deze kan dus dicht :)