Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-06 23:29
heatseeking mines?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Is het weer zover, daar bij EA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Anoniem: 302127 schreef op zondag 04 september 2011 @ 13:12:
Misschien een rare en ( luie vraag? ) domme vraag. Maar mijn engels is nou niet om u tegen te zeggen. Ik zit daarom een beetje in twijfel hoe ik alles instel qua guns.
En dan doel ik op bv Magnum erop of niet. Ik heb bijna op alle guns red dot. Dat snap ik nog :P Maar de overige instellingen.. Als ik het goed begrijp is Magnum sterker? Wel heb ik vaak spotview op me sniper. Maar voor de rest.... Is er toevallig misschien ergens een link waar de beschrijvingen in het Nederlands staan? Of is er iemand die een paar tips kan geven met een kleine uitleg waarom hij voor die instellingen kiest?
Heeft niet zozeer met je engels maar met je verstand van wapens te maken denk ik :+
Magnum is inderdaad sterker. Zie het als betere kogels. Spotview is gewoon dat je je enemies sneller spot. Voorkomt het "q" x 1000 gebeuren een beetje.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 08:02
Spotting scope spot automatisch je vijanden voor je als je ze ziet door de scope, magnum ammo doet meer schade. de speciale training onderaan maakt je wapen nauwkeuriger.

Je kan natuurlijk altijd hierheen gaan en vertalen met google translate: :)
http://battlefield.wikia....ry:Weapons_of_Battlefield

Ander onderwerp:

Ik vlieg vaak laag met een heli. Soms is het omdat mijn team incompetent is en de AA gun niet stukmaakt, en soms is het om de vijand zich het apelazerus te laten schrikken (geloof me, een helicopter die ineens opduikt van achter een huis is behoorlijk indrukwekkend).

Helaas mag dit spel me niet. Ik scheerde lekker over de grond, helemaal in controle......tot ik werd opgeblazen door een antitankmijn....in een heli 8)7

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-06 13:18
Zondag he, kleine hick up in de backend, nog paar maanden en we zijn er van verlost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Hehe laat die AT4 maar zitten. Op Vietnam Huey piloten snipen is veel leuker. Lekker leaden en knallen. Lekker gevoel als het lukt. :P Sowieso zit ik te genieten van 'Nam. Alleen jammer dat de servers wat leeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-06 16:18
Anoniem: 337891 schreef op zondag 04 september 2011 @ 22:48:
Hehe laat die AT4 maar zitten. Op Vietnam Huey piloten snipen is veel leuker. Lekker leaden en knallen. Lekker gevoel als het lukt. :P Sowieso zit ik te genieten van 'Nam. Alleen jammer dat de servers wat leeg zijn.
Sommige Huey piloten zijn echt hinderlijk. Heel snel cirkelen en schieten met raketten en alleen te raken met kogels uit een LMG. Als er ook nog eens een engineer meevliegt die constant repaired is het helemaal drama. Beetje slechte piloten die langzaam draaien, in een rechte lijn vliegen of stilhangen zijn altijd wel lekker om neer te halen met een M40.

Ik vind Vietnam ook cool, vooral de M60 :9

Edit:
Is er eigenlijk een lijst met daarop met welke wapens magnum ammo zin heeft? Ik heb geen zin om zelf te rekenen. Even er vanuit gaande dat de tegenstander 100 health heeft uiteraard.

[ Voor 11% gewijzigd door codex op 04-09-2011 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 15-06 14:58
reemprive schreef op zondag 04 september 2011 @ 23:00:
[...]
Is er eigenlijk een lijst met daarop met welke wapens magnum ammo zin heeft? Ik heb geen zin om zelf te rekenen. Even er vanuit gaande dat de tegenstander 100 health heeft uiteraard.
Magnum ammo heeft op alle wapens zin, ik gebruik nooit wat anders.
Hier is een site met damage charts: http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Als je agressief speelt kun je haast niet zonder magnum ammo en meestal gebruikt elke tegenstander ook magum ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-06 05:31

Meeste routes ken ik wel, maar er zitten toch nog een paar mooie sneaky routes tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
De meeste van de routes zijn regelrechte zelfmoord. De eerste twee routes op bijvoorbeeld Valparaiso gaan zeker niet lukken tegen tegenstanders met meer dan 1 hersencel. Dus hoezo flanking routes? Dat zijn gewoon suicide routes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 15:55

ronalddus

Buffalo77

Die van eerste twee van valparaiso gaan waarschijnlijk niet lukken inderdaad, maar als je die routes op tijd neemt heb je een grote voordeel van surprise. Dat zijn geen suicide routes hoor

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288452

Weet iemand ook of ze met de PS3 servers bezig zijn? Ik kan bijna niet connecten als ik verbinding heb dan zijn al mijn stats weg. Heb hier nog nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Er zijn geen PS3 issues bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is toch iets mis, ik speel online, maar iedereen is Rank 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Unomomentodado schreef op maandag 05 september 2011 @ 16:11:
[video]

Meeste routes ken ik wel, maar er zitten toch nog een paar mooie sneaky routes tussen.
Alleen de uitvoering van 1e arica harbour moet ik nog oefenen. Wel een hele mooie vonds van de laatste alpha op laguna presa! Die wist ik nog niet :P

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302127

Anoniem: 288452 schreef op maandag 05 september 2011 @ 21:26:
Er is toch iets mis, ik speel online, maar iedereen is Rank 1
Idd ik had het gisteren ook al, als ik dan naar mijn stats ging had ik ze nog wel. Maar in game was ik telkens rank1. Nu bij me stats ook rank1 en in de servers ook... Speel het ook op de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163694

wow al maanden niet meer gespeeld sinds ik rank 50 had behaald was ik gestopt..console lag helemaal onder het stof ;( zometeen maar eens even knallen als ik dat nog wel kan :D natuurlijk ben ik nu een systeem update aan het doen en uit verveling hier wat ga schrijven :) Ik denk dat het nog erg moeilijk gaat worden voor mij ( ik de echte fanatieke gamer destijds )..we gaan het zo merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Ahhhh, aandoenlijk hoor. Een lvl50 die onzeker is geworden over zijn skills ..... :+

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Toch had ik zowel zondag als maandag geen stats ingame..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben dus iig niet de enige met problemen. Man, ff geprobeerd te spelen gisteren, maar Rank1 is echt niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-05 23:44
Rank 1 is inderdaad wel heel erg. Probleem is dat je dan ook helemaal geen gadgets hebt wat nog wel het grootste probleem is. Als je eenmaal alle wapens hebt unlocked en overal een tijdje mee hebt gespeeld dan wil je echt niet meer terug naar één wapen (Je hoort mij niet zeggen dat de eerste wapens waardeloos zijn. Integendeel). Magnum ammo is niet eens zo'n heel groot gemis, zeker als iedereen level 1 is maakt het helemaal niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Ik was net even aan het spelen en mn gpu en cpu usage aan het checken. Beide komen rond de 80%.
Worden ze dan niet volledig benut of hoe moet ik dit zien?

Ik heb een x4 955 iets overgeclockt en een HD6950 2GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Niet online
ronalddus schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:48:
Die van eerste twee van valparaiso gaan waarschijnlijk niet lukken inderdaad, maar als je die routes op tijd neemt heb je een grote voordeel van surprise. Dat zijn geen suicide routes hoor
Dat is een eigenschap van bijna elke route. Elke route kan goed uitpakken als je hem op een gunstig tijdstip neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
ronalddus schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:22:
Ik was net even aan het spelen en mn gpu en cpu usage aan het checken. Beide komen rond de 80%.
Worden ze dan niet volledig benut of hoe moet ik dit zien?

Ik heb een x4 955 iets overgeclockt en een HD6950 2GB
Ze hoeven niet op volle kracht te draaien je hebt nog wat over, het wordt anders als je cpu op 100% draait en je gpu op 60%, dat betekent dat je cpu de bottleneck is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xbox Gold Exclusive week voor BF:BC2. Alles voor de helft. Onslaught is bijvoorbeeld maar 200 puntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Amdwarrior schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 23:29:
[...]

God wat een kneus :') Ja met zulke tegenstanders kan je net zo goed door heen rushen zonder te sneaken |:(
lol, heb je wel eens filmpjes van hem (sgt. enigma) bekeken? Als je het over aggresive recon hebt, dan is hij er zeker één:
deel1:

deel 2

Tuurlijk zijn het montages etc. Maar ik denk dat menigeen het zal afleggen tegen hem in bc2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Moet ook bijna wel pc zijn, op ps3 lukt dit niet. (of wel maar heb ik het nog niet gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-06 22:42

SECURITEH

Man of legend.

citruspers schreef op zondag 04 september 2011 @ 21:22:
Ik vlieg vaak laag met een heli. Soms is het omdat mijn team incompetent is en de AA gun niet stukmaakt, en soms is het om de vijand zich het apelazerus te laten schrikken (geloof me, een helicopter die ineens opduikt van achter een huis is behoorlijk indrukwekkend).
Bij mij krijgen dit soort piloten altijd een RPG/tank shell in het gezicht, niets schikken, doden! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-06 21:48
PearlPumpkin schreef op woensdag 07 september 2011 @ 00:11:
[...]

lol, heb je wel eens filmpjes van hem (sgt. enigma) bekeken? Als je het over aggresive recon hebt, dan is hij er zeker één:
deel1:
[video]
deel 2
[video]

Tuurlijk zijn het montages etc. Maar ik denk dat menigeen het zal afleggen tegen hem in bc2.
Jezus man, Volgens mij gebruikt hij drugs :D

Ik ben een ontzettende noob en gelukkig komen dit soort lui niet veel voor, maar ik baal er al van als ik in een server met 4+ lvl 50'ers zit, dan is het echt niet meer leuk. Misschien wordt ik wel te oud voor dit soort spellen, mijn reactie vermogen is zo veel trager, soms denk ik nog wel eens... Is dit nou een friendly of.. dood. Oh kut..niet dus Er zijn wel momenten dat het beter gaat, maar ik moet altijd 3+ seconde mikken met sniper rifle op een mannetje voordat ik met zekerheid de trekker kan overhalen om te killen.

Ook als assault, als ik een ander poppetje zie en hij ziet mij, dan ben ik dood of we zijn beiden dood. Het komt dan niet heel veel voor dat ik nog leef... Achja, ik vermaak me desondanks nog wel, alleen zijn er momenten dat mijn vriendin begint te klagen dat ik niet zo moet schelden.......

Ohja, ben lvl 13 pas, wel al 40 uur gespeeld! Nee, niet uitlachen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
herkenbaar. :)

Maar heb gewoon nog steeds veel fun.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Haha hier hetzelfde, ook een ouwe(re) bok met dito reactietijd. :D

[ Voor 21% gewijzigd door pafdaddy op 07-09-2011 10:11 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litebyte
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:39

litebyte

~ Lightstalker 私 は カメラマン です ~

Grappig in de VS wordt BC2 vaak gezien als het 'ouwe lullen' spel in vergelijking met COW/MW/CS etc. vanwege dat die hyperactieve energiedrank drinkende pukkel ventjes vaak ontbreken op BC2 servers.
Shodan schreef op woensdag 07 september 2011 @ 08:26:
[...]

Jezus man, Volgens mij gebruikt hij drugs :D

Ik ben een ontzettende noob en gelukkig komen dit soort lui niet veel voor, maar ik baal er al van als ik in een server met 4+ lvl 50'ers zit, dan is het echt niet meer leuk. Misschien wordt ik wel te oud voor dit soort spellen, mijn reactie vermogen is zo veel trager, soms denk ik nog wel eens... Is dit nou een friendly of.. dood. Oh kut..niet dus Er zijn wel momenten dat het beter gaat, maar ik moet altijd 3+ seconde mikken met sniper rifle op een mannetje voordat ik met zekerheid de trekker kan overhalen om te killen.

Ook als assault, als ik een ander poppetje zie en hij ziet mij, dan ben ik dood of we zijn beiden dood. Het komt dan niet heel veel voor dat ik nog leef... Achja, ik vermaak me desondanks nog wel, alleen zijn er momenten dat mijn vriendin begint te klagen dat ik niet zo moet schelden.......

Ohja, ben lvl 13 pas, wel al 40 uur gespeeld! Nee, niet uitlachen!

cameras: Contax G2, Nikon D3S, D800, D850, Z9 - lenses nikkor: 14-24/2.8, 24-70/2.8S, 24-70/2.8G, 70-200/2.8S, 70-200/2.8G, 85/1.8S, 50/1.8S, 35/1.4G, Sigma 135/1.8 Zeis 45/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Modbreak:Zojuist een hoop berichten getrashed.
Een hoop onzin en een zinloze discussie, bekijk de filmpjes gewoon niet als je het niet bevalt

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiddit
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-06 18:11
heey

in welke servers zitte de meeste van jullie??
ik speel vooral in het weekend en conquest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Wat ook wel lekker is voor het snelle snipen(en dan met name in Squad Deathmatch) is de SV98 met als sight een red dot. Het lijkt wel of de hitbox iets groter wordt, als je hardcore doet instant kills. Overigens vind ik die agressieve speelstijl als recon met mijn 35 jaar nog steeds wel prettig, waarschijnlijk doordat ik COD gewend ben en daar nog wel eens rommelde met quickscopen, en gaat het mij steeds beter af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Heeft Tweakers ook een clan? Dat je met elkaar kan spelen enzo? een server? Of een server waar veel tweakers te vinden zijn? Je kan me adden Cerveza15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
reemprive schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:14:
Wat ook wel lekker is voor het snelle snipen(en dan met name in Squad Deathmatch) is de SV98 met als sight een red dot. Het lijkt wel of de hitbox iets groter wordt, als je hardcore doet instant kills. Overigens vind ik die agressieve speelstijl als recon met mijn 35 jaar nog steeds wel prettig, waarschijnlijk doordat ik COD gewend ben en daar nog wel eens rommelde met quickscopen, en gaat het mij steeds beter af.
Klopt, vooral met red-dot kan je de hitbox dermate verhogen dat het eigenlijk niet leuk meer is. 'Gewone' snipers leggen het tegen mij meestal af met red-dot, ook als ze weet ik veel hoeveel meters ver weg staan...

Hardcore mode is niets voor mij daarom kan ik het ook niet testen, maar daar kan het helemaal makkelijk worden, alhoewel een aggressieve speler bij hardcore makkelijker te killen is omdat er geen 3d spotting is, wat ik nog steeds heel erg jammer vind. Hoop dat ze dat bij de BF3 hardcore modus er wel in stoppen, misschien dat ik hem dan ook wat vaker ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Het heeft aan de andere kant als voordeel dat je zelf ook ver kan doordringen door gespot te worden. Overigens spot ik zelf wel, de punten tellen wel mee en ik zelf heb mijn map toggle onder mijn 5e muisknop waardoor ik zelf wel voordeel heb van mijn spots en die van anderen. Gisteren speelde ik Squad DM met iemand die blijkbaar hetzelfde deed en het spotten is dan toch wel nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

reemprive schreef op woensdag 07 september 2011 @ 18:24:
Het heeft aan de andere kant als voordeel dat je zelf ook ver kan doordringen door gespot te worden. Overigens spot ik zelf wel, de punten tellen wel mee en ik zelf heb mijn map toggle onder mijn 5e muisknop waardoor ik zelf wel voordeel heb van mijn spots en die van anderen. Gisteren speelde ik Squad DM met iemand die blijkbaar hetzelfde deed en het spotten is dan toch wel nuttig.
Sowieso is het top als voertuigen in HC wel gespot worden. Die mannetjes boeien mij minder maar je wil snel voertuigen vinden om ze snel te slopen. Het is buitengewoon hinderlijk als je bij de respawn die ene tank niet meer kan vinden. :)

Gisteren nog gelachen. Zat solo rush te doen in HC. Kwam per toeval in de squad van 3 man terecht. Ze zagen me als CoD held een MCOM in mijn eentje armen en daarna lekker verdedigen (slechte tactiek normaal maar dat ding werd maar niet gearmd dus ik dacht gaan!). Werd in de party uitgenodigd. Waren mannen van 40 die bier dronken en gaaf deden. Konden super slecht schieten maar hadden zeker teamspirit! Als er wat met zijn 4-en moest gebeuren deden ze volop mee. Het beste voorbeeld is dat 1 van die mannen een tank ging uitdagen zodat ik als recon C4 achter hem kon leggen. Echt lachen, op de Xbox maak je niet vaak mee dat randoms en aardig zijn en zorgen voor de winst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Anoniem: 337891 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 18:32:
[...]

Sowieso is het top als voertuigen in HC wel gespot worden. Die mannetjes boeien mij minder maar je wil snel voertuigen vinden om ze snel te slopen. Het is buitengewoon hinderlijk als je bij de respawn die ene tank niet meer kan vinden. :)

Gisteren nog gelachen. Zat solo rush te doen in HC. Kwam per toeval in de squad van 3 man terecht. Ze zagen me als CoD held een MCOM in mijn eentje armen en daarna lekker verdedigen (slechte tactiek normaal maar dat ding werd maar niet gearmd dus ik dacht gaan!). Werd in de party uitgenodigd. Waren mannen van 40 die bier dronken en gaaf deden. Konden super slecht schieten maar hadden zeker teamspirit! Als er wat met zijn 4-en moest gebeuren deden ze volop mee. Het beste voorbeeld is dat 1 van die mannen een tank ging uitdagen zodat ik als recon C4 achter hem kon leggen. Echt lachen, op de Xbox maak je niet vaak mee dat randoms en aardig zijn en zorgen voor de winst. :)
Ik vind dat sowieso meer bij BFBC2, het teamwerk was in COD vaak om te huilen. Natuurlijk zijn er bij BF ook campers maar dat zijn voornamelijk snipers die voornamelijk geïnteresseerd zijn in het showen van een hoge K/D. Het verbaast me soms dat mensen met een quad komen aanracen, naast je stoppen en toeteren om je een lift te geven. Ook merk je dat het aanwezig zijn van squads het teamgevoel ten goede komt, als je in een goede squad zit geeft iedereen elkaar support waar nodig is. Dat maakt het toch net een interessanter spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 08:02
Anoniem: 337891 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 18:32:
[...]

Ik hou er van om in een team te zitten met "oudjes", heb je vaak de meeste lol mee. Het is een prachtige kruising tussen teamspirit, fanatiekheid, en "ach zolang we maar lol hebben".

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
reemprive schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:14:
[...]

Ik vind dat sowieso meer bij BFBC2, het teamwerk was in COD vaak om te huilen. Natuurlijk zijn er bij BF ook campers maar dat zijn voornamelijk snipers die voornamelijk geïnteresseerd zijn in het showen van een hoge K/D. Het verbaast me soms dat mensen met een quad komen aanracen, naast je stoppen en toeteren om je een lift te geven. Ook merk je dat het aanwezig zijn van squads het teamgevoel ten goede komt, als je in een goede squad zit geeft iedereen elkaar support waar nodig is. Dat maakt het toch net een interessanter spel.
And that is the Battlefield feeling!

• NLsandman
Team play gaat boven mijn stats, als ik een tank kan uitschakelen terwijl ik het zelf niet over leef dan doe ik dat, het is een offer voor het team.
Ook wacht ik altijd met een voertuig als de ronde begint, ten eerste red je het niet alleen en ten 2e is er niets zo vervelend als moeten lopen.

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Dat is altijd zo kut, begin van rondje spawn en ik zit aan de rand van de base, rennen naar een tank of jeep of chopper en ze gaan er vlak voor je vandoor, ook als er nog plek is. Kun je weer halve heavy metal of een andere grote map aflopen. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• ES335
  • Laatst online: 13-06 02:48
|:(
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/A0Sjj.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door ES335 op 08-09-2011 07:14 ]

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-03 20:09
Ik heb nu ook een headset voor mijn PS3 en kan nu dus voip doen in bfbc2. Erg handig vind ik dat toch niet, als je bij een teammate ergens in een gebouw zit, en je wilt er iets tegen zeggen, hoe weet je dan snel of hij in je squad zit of niet? Mij lijkt het dat je maar met een beperkt aantal mensen kan spreken, en dat is niet zo erg, maar ik vind het wel jammer dat er ingame nt zo'n duidelijk verschil is tussen squad members en team members op de minimap bijvoorbeeld.

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 16:32

Yintha

We'll stay gold forever

mngm schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:22:
Ik heb nu ook een headset voor mijn PS3 en kan nu dus voip doen in bfbc2. Erg handig vind ik dat toch niet, als je bij een teammate ergens in een gebouw zit, en je wilt er iets tegen zeggen, hoe weet je dan snel of hij in je squad zit of niet? Mij lijkt het dat je maar met een beperkt aantal mensen kan spreken, en dat is niet zo erg, maar ik vind het wel jammer dat er ingame nt zo'n duidelijk verschil is tussen squad members en team members op de minimap bijvoorbeeld.
Groen of blauw pijltje op de map.. vrij duidelijk denk ik toch :9

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-03 20:09
meen je het? ok ik moet echt nog meer spelen :)

• jeroenvheel
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:55
Laatste tijd erg veel last van LAG op i3d servers, andere mensen hiet ook last van ?

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-06 17:23

-ko-

Leidend Voorwerp

Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 22:59:
Xbox Gold Exclusive week voor BF:BC2. Alles voor de helft. Onslaught is bijvoorbeeld maar 200 puntjes.
Heb je nu alle dlc's nodig om online een beetje mee te komen of niet? Ik heb even gekeken en alles bij elkaar moet je toch weer 20 euro extra neerleggen voor wat wapens + Vietnam...

Wa Doede Nou

wapens heb je niet nodig, vietnam heb je niet nodig, en wil je wel met die wapens spelen dan kun je ze ook oppakken van een dode tegenstander.

-_-

• codex
-ko- schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:03:
[...]

Heb je nu alle dlc's nodig om online een beetje mee te komen of niet? Ik heb even gekeken en alles bij elkaar moet je toch weer 20 euro extra neerleggen voor wat wapens + Vietnam...
Opletten op Steam acties, als je het tenminste via Steam hebt aangeschaft. Ik kocht het laatst voor 7,50.

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

-ko- schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:03:
[...]

Nee hoor helemaal niet. Zelf heb ik dan wel vietnam, maar dat speel ik bijna niet. Ik geloof ik niet dat het druk is daar op die servers.
Die wapens zijn meer een camo-kit met dezelfde wapens die je sowieso kan vrijspelen. Ze hebben alleen een leuke skin erop.

• -ko-

-ko-

Leidend Voorwerp

Oh, die kits kan je ook gewoon vrijspelen? Mooi, dan ga ik die niet kopen.

Haal misschien Vietnam (die is cheap op xbox live deze week) maar ook dat moet ik nog zien.

Wa Doede Nou

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-06 14:10
ronalddus schreef op donderdag 08 september 2011 @ 13:26:
[...]

Nee hoor helemaal niet. Zelf heb ik dan wel vietnam, maar dat speel ik bijna niet. Ik geloof ik niet dat het druk is daar op die servers.
Die wapens zijn meer een camo-kit met dezelfde wapens die je sowieso kan vrijspelen. Ze hebben alleen een leuke skin erop.
Die camo-kits (SpecAct) zijn niet alleen wapens. Ook nieuwe skins voor al je classes. Niet vrij te spelen, maar of het nodig is is een tweede.

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

meer mensen die niet in kunnen loggen? (PC)
het is toch geen server onderhoud vandaag?

"Above And Beyond The Call"

• jeroentjeh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:22
Weet iemand of er al een fix is voor die friendlist die het niet meer doet? Ik probeer verschillende mensen toe te voegen maar het werkt niet.

Is er misschien nog een andere mogelijkheid om bij mensen ingame te joinen? Xfire al geprobeerd maar deze geeft geen gameinfo aan en hierdoor kun je niet bij iemand in joinen.

Gaat om de pc versie.

• Vaquero
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 05:15
Ik kan momenteel ook niet inloggen (pc versie)

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-02 11:29

bartaa

Battlefield

friendslist op d e pc kan maximaal 20 personen aan

en ik had ook problemen met inloggen, mijn wachtwoord was veranderd ?
eenvoudig kunnen resetten via www.battlefield.com
maar wel een rare actie van EA ?!

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Nerderigheid kent geen tijd; eindelijk level 50 :P bedankt aan alle PS3 tweakers die mij de mcoms lieten opblazen ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Gefeliciteerd, kun je wellicht weer wat gaan doen met je echte leven :P

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361737

cheiron schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 01:27:
Nerderigheid kent geen tijd; eindelijk level 50 :P bedankt aan alle PS3 tweakers die mij de mcoms lieten opblazen ;)
TIJD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentjeh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:22
bartaa schreef op donderdag 08 september 2011 @ 22:59:
friendslist op d e pc kan maximaal 20 personen aan

en ik had ook problemen met inloggen, mijn wachtwoord was veranderd ?
eenvoudig kunnen resetten via www.battlefield.com
maar wel een rare actie van EA ?!
Ik heb nog 0 vrienden in me friendlist. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 422226

Halloo, ff aangemeld om eens een kijkje te nemen in de hangout van m'n BF2 makkers ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er lui die net als ik Onslaught hebben gehaald om er toen achter te komen dat hun vrienden het al gedaan hebben? Zo ja, en als ze dat op de Xbox hebben gedaan hou ik me aanbevolen. Gamertag in sig. Wel graag met mic anders is het niet zo zinvol. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-

-ko-

Leidend Voorwerp

Onslaught ga ik misschien ook wel halen. 200 punten valt goed mee! :)

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Anoniem: 422226 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:36:
Halloo, ff aangemeld om eens een kijkje te nemen in de hangout van m'n BF2 makkers ;-)
He! Tweaker erbij ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Bij de release van bf3 kunnen we waarschijnlijk makkelijk twee servers vullen :+. Dat wordt meer tegen elkaar dan met elkaar de eerste paar weken :P

[ Voor 38% gewijzigd door KngfCnns op 09-09-2011 17:24 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Vind ik zo jammer he. Ik speel best vaak op de TMD server. Veel Nederlanders en meestal leuke games. Nu gaat hun hele team in zo'n fortress (uh60) zitten met engineers en vehic armor. Ik heb denk 8 keer die gasten eruit gesniped en een paar keer die heli neergehaald. Word ik gekicked voor aimbot :S

Niet te geloven. Eerst lekker met zn alleen bij elkaar, zodat zij veel sterker zijn en makkelijk winnen. En de tegenstand die er is gewoon even kicken.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

BatmanHorizon schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 17:22:
[...]

Bij de release van bf3 kunnen we waarschijnlijk makkelijk twee servers vullen :+. Dat wordt meer tegen elkaar dan met elkaar de eerste paar weken :P
En dat kan best wel eens slecht uitpakken voor een aantal.
Ik ga dus gewoon op jacht naar de servers vol met CoD noobs om af te schieten. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-06 11:06
DanielWW2 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 21:13:
[...]

Ik ga dus gewoon op jacht naar de servers vol met CoD noobs om af te schieten. :+
_O-

*O* *O* *O*

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:59

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

(jarig!)
[...]

We kunnen ze ook gewoon lokken natuurlijk. Ik zet dan in de server omschrijving wel zoiets als "CoD player friendly", hoef je ze alleen maar op te wachten... ;)

Edit: Eén van mijn favoriete bezigheden is het neerhalen van choppers met de M136 AT4, maar ik krijg de indruk dat piloten steeds meer op die dingen bedacht zijn.

Als ik de raket tenminste in hun gezichtsveld afschiet wordt die steeds vaker ontweken krijg ik het idee? Van achteren of zijkant lukt meestal nog wel, omdat er als het goed is helemaal geen signaal afgaat dat er een raket onderweg is...

[ Voor 31% gewijzigd door bvk op 11-09-2011 12:57 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Als je het er over hebt om, met een squad van vier, CoD noobs af te knallen snap ik het. Heb je het over ze ownen in 1v1 gunfights dan ben ik bang dat je een rotdag gaat hebben. Als fervente CoD noob ben ik net begonnen met BFBC2. Wat me opvalt is dat er enorm veel slechte schutters rondlopen. Als ik 1v1 kom schiet ik al in de lach. Dat wordt een kill. Daar staat tegenover dat er enorm veel tactisch slimme mannetjes zijn. Loop onzettend vaak in een hinderlaag of gewoon door mijn eigen drang naar aanvallen in een compacte vuurlinie. Solo-en in BF is niet top. Dat gaat in CoD een stuk soepler.

Stop mij echter met mijn CoD party in een potje BF:BC2 en we winnen geheid. Misschien niet tegen een clan of een groep ervaren spelers maar in een public match met randoms is het gewoon te simpel om dik te winnen.

__

Heb net de achievement voor kills met alle wagens in Vietnam gehaald in 1 rondje conquest ergens in Vietnam (die met alle voertuigen en veel water). Fantastische lol gehaald. We waren met twee man die het moesten halen. Alleen maar rondkarren van punt naar punt. Als er gecapt moest worden deden we dat even. Af en toe sloopten we een tank of chopper. Daarna vol door met twee man in een tuk-tuk op zoek naar een eenzame recon om te overrijden. De laatste vijandelijke ticket werd door een tuk-tuk roadkill van mijn kameraad gemaakt. Hoe mooi wil je het hebben? :P (BC2 is echt een gruwelijk leuk spel. Of lekker serieus doen of ongelofelijk dom. Alles kan.)

ben wel een slecht voorbeeld in CoD ben ik een van de weinigen die second chancers revivt. Nadat ze even geteabagd zijn natuurlijk:P. Alles voor de overwinning.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 12-09-2011 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Niet online
Als ik CoD heb gespeeld doe ik het ook een stuk beter in BFBC 2. CoD vergt simpelweg veel meer aiming skills en als ik van BFBC 2 naar CoD gaat merk ik dat mijn aim een stuk achteruit is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 13:05
Anoniem: 337891 schreef op maandag 12 september 2011 @ 00:18:
[...]

Stop mij echter met mijn CoD party in een potje BF:BC2 en we winnen geheid. Misschien niet tegen een clan of een groep ervaren spelers maar in een public match met randoms is het gewoon te simpel om dik te winnen.
In een public match moet je zoiets ook niet meten. Dat is het zelfde als tegen een muur aanslaan om te kijken of je stoel lekker zit. Je wint al puur omdat jullie samen werken. Samen werking is de sleutel om te winnen. helaas bij veel potjes niet terug te vinden.

PS3 heeft laatste tijd last van crashes en van het kwijtraken van stats. Vind het geen bal aan zo. Ik heb echt het gevoel dat ik een game speel die al opgegeven is en verwaarloosd wordt.

Kwa cod ben ik het niet echt mee eens. Beide werkt spray en pray goed genoeg.. Alleen bij BC2 moet ik er dan ook nog bij richten.
Plus schieten met cod is velen malen simpeler. Daar richt je direct op je doelwit en je raakt altijd of het nou 1 meter of 1 km afstand is.
Bij BC2 moet je ook nog rekening houden met bulletdrop etc.

[ Voor 17% gewijzigd door snoos op 12-09-2011 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:04
Springstof schreef op maandag 12 september 2011 @ 00:28:
Als ik CoD heb gespeeld doe ik het ook een stuk beter in BFBC 2. CoD vergt simpelweg veel meer aiming skills en als ik van BFBC 2 naar CoD gaat merk ik dat mijn aim een stuk achteruit is gegaan.
Schieten in CoD is veel makkelijker tbh.
maar goed ik ben het je eens. als je heel veel CoD speelt en paar potjes BC2 dan gaat je aim een stukje achteruit bij CoD.

Ik heb het zelf met TF2 en alle andere games waar ik me sens niet kan instellen (ja schuifbalkjes die vaak net te veel of net te weinig verschil maken) in TF2 staat mijn sens op 8.12 en bij andere games juist rond de 1 tot en met 3. Heel vaag dat die games anders werken.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Het lijkt me logisch als je in het ene spel wel bulletdrop hebt en in het andere niet en sowieso een andere game pace dat je aim inconsistent wordt. Hier moet je telkens weer even aan wennen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361737

LVL 50 in 522 HR IK KAP ERMEE!!!!!

Eindelijk rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Ik was toch tamelijk goed in COD, maar werd bij BFBC2 in het begin nog wel afgemaakt. Komt ook omdat ik het COD moraal had en dacht de klus wel even in mijn eentje te klaren, maar ik maakte lang niet zo makkelijk kills als bij COD. Dat spel is wel weer goed voor je reflexen en snel je vizier op iemand krijgen, maar de wapens werken compleet anders dan bij COD. Daar druk je de muisknop in en je tegenstander ligt binnen een seconde op zijn rug, bij BFBC2 gaat dat echt niet werken. Ook met een sniperrifle schieten is heel anders, in het begin raakte ik niks op lange afstand.

Misschien is dit verschil op de PC groter dan bij consoles, ik heb geen idee, maar de twee liggen toch wel erg ver uit elkaar. Ik denk dat veel mensen die nu COD spelen en gaan switchen naar BF3 uiteindelijk uit frustratie toch maar alleen MW3 gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

reemprive schreef op maandag 12 september 2011 @ 11:14:
Misschien is dit verschil op de PC groter dan bij consoles, ik heb geen idee, maar de twee liggen toch wel erg ver uit elkaar. Ik denk dat veel mensen die nu COD spelen en gaan switchen naar BF3 uiteindelijk uit frustratie toch maar alleen MW3 gaan spelen.
Kan goed zijn hoor dat er een groter verschil is bij PC dan bij de console versies. Wat ik vooral merk als verschillen:
-geen auto-aim (merk je niet veel van eerlijk gezegd).
-Minder responsive controls. Bij consoles moet je je view slepen met een pookje. De snelheid gaat op basis van je sensitivity. Het verschil met de PC is dat je sensitivity niet te hoog kan omdat je dan minder goed kan mikken op langere afstand. Er is op de console minder te oefenen om met hoge sensitivity te spelen dan op de PC omdat je simpelweg pixels gaat overslaan bij de hoogste sens instellingen. Wat Enigma doet in zijn recon filmpjes gaat een stuk lastiger op de console. :P Bij BO kun je gemakkelijker met hoge sens spelen. Misschien komt dat omdat de maps kleiner zijn en je minder kogels per kill nodig hebt.
-Minder ik ben de man die de objective alleen pakt. Alhoewel dat regelmatig wel kan. Vindt het overigens een verademing om te eindigen met een slecht KD in Conquest en toch erg goed gespeeld te hebben. Of het nou vehicle destroys/repairs of revives of wat dan ook is. In CoD gaat dat lastiger.

Ben bezig met alle guns op goud in Vietnam. Dacht eerst dat de M21 en SVD super slecht waren. Het zijn echter top guns in Hardcore. Je kan 'echt' snipen en voor 1 shot headshots gaan. Of als een gegimpte assault in de weer met een sterke AR die two shot kills maakt. De echte poepgun van Vietnam is de M14. Lage clip size, low damage en brakke ironsights meh. Wel grappig om te zien hoe je de ARs, SMGs en LMGs in 1,5 uur op 100 kills hebt. Snipers duurden bij mij langer. M40 tegen de 3 uur en SVD+M21 rond de 2,5. Pistols daarentegen zeer kort. Maar ja daar switch je snel naartoe voor het afmaken van een kill om daarna weer terug te gaan naar je main. Flamethrower is overigens te leuk. Stiekum in hoekjes hangen en als je hoort dat de M-Com gearmd is ff alles neer sproeien, disarmen en een nieuw hoekje zoeken. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 12-09-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Niet online
Help!!!! schreef op maandag 12 september 2011 @ 09:45:
Het lijkt me logisch als je in het ene spel wel bulletdrop hebt en in het andere niet en sowieso een andere game pace dat je aim inconsistent wordt. Hier moet je telkens weer even aan wennen.
Het is niet zo zeer dat het een meer skill vergt dan het ander. Dat was gewoon onhandig geformuleerd van mij. Ik ben wel van mening dat aim bij CoD veel belangrijker is dan bij BFBC 2. Bij BFBC 2 kun je best een heel erg goede speler zijn zonder dat je aim erg goed is. Bij CoD is dat veel moeilijker/ niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was ik eerst al mijn stats kwijt op de Ps3, nu heeft ie moeite met connectie met de server te behouden. Bij 1 op de 3 potje ben ik de verbinding kwijt. Zouden ze vast bezig zijn voor BF3 ofzo. Spelvreugde wordt iig wel wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-

-ko-

Leidend Voorwerp

Net flink zitten raggen op mijn xbox. Spel wordt met de speelsessie leuker. Dat startwapen van de recon zuigt alleen zwaar. Na een schot herladen en dan niet eens instant kill, tsssss. :P

Dus ik ben Recon aan het levelen door trigger happy met mijn secondary rond te rennen...

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Is er toevallig een update geweest? Ik heb ineens eens in de zoveel tijd een hang/stottering van een seconde of 3. Op de PC wel te verstaan. Lijkt wel of mijn FPS ineens zakt naar 5 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@-Ko- Op hoofdjes mikken wordt aangemoedigd door het spel. Ook is magnum ammo (als je die unlockt) erg praktisch. Dat verlengt de range waarmee je 1 shotkills op body kan maken aanzienlijk.

http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/

^^ handige charts voor damage per wapen. Ook om te checken of magnum ammo op je gun handig is of dat je beter een andere perk kan nemen.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 12-09-2011 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-05 23:44
-ko- schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:30:
Net flink zitten raggen op mijn xbox. Spel wordt met de speelsessie leuker. Dat startwapen van de recon zuigt alleen zwaar. Na een schot herladen en dan niet eens instant kill, tsssss. :P

Dus ik ben Recon aan het levelen door trigger happy met mijn secondary rond te rennen...
Wen er alvast maar aan. Behalve op close-range met magnum ammo is geen enkele sniper rifle one-hit-kill. Zelf vind ik het wel ideaal. Snipen stelt niet heel veel voor in BC2... Zelf erger ik me altijd al dood aan snipers in Hardcore... Het gaat gewoon te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-

-ko-

Leidend Voorwerp

Anoniem: 337891 schreef op maandag 12 september 2011 @ 22:28:
@-Ko- Op hoofdjes mikken wordt aangemoedigd door het spel. Ook is magnum ammo (als je die unlockt) erg praktisch. Dat verlengt de range waarmee je 1 shotkills op body kan maken aanzienlijk.

http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/

^^ handige charts voor damage per wapen. Ook om te checken of magnum ammo op je gun handig is of dat je beter een andere perk kan nemen.
Mja, van mij hoef ik ook geen one hit kill te hebben, maar door het herladen 'verlies' ik mijn target. Ach, zal wel wennen zijn.

Je charts zijn gebookmarked. Bedankt. Het bevestigd mijn gevoel dat een handgun dichtbij effectiever is!

Mentaliteit in het spel en de manier van opzet bevalt echt super.

[ Voor 60% gewijzigd door -ko- op 13-09-2011 00:06 ]

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-ko- schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 00:04:
Mja, van mij hoef ik ook geen one hit kill te hebben, maar door het herladen 'verlies' ik mijn target. Ach, zal wel wennen zijn.

Mentaliteit in het spel en de manier van opzet bevalt echt super.
Dit volg ik niet. Op HC met magnum ammo is het altijd 1 shot 1 kill ongeacht range. Op non-HC heeft hij een oranje driehoekje boven zijn hoofd. Vind het zelf lastig kwijt raken als de tegenstander verlicht is als een kerstboom. Druk op select voordat je schiet om te spotten. :) Of schiet gelijk in zijn hoofd. Op elke afstand is dat 1 shot, 1 kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-

-ko-

Leidend Voorwerp

Is een beetje het ik weet niet waar ik ben syndroom omdat ik sinds kort shooters speel op mijn xbox 360. Verder ben ik recon "Level 1" en heb ik dus die beginners sniper die na elk schot herlaad. Single shot kill is me nog nooit gelukt met Recon.

Ik ga verder oefenen.

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-ko- schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 00:12:
Is een beetje het ik weet niet waar ik ben syndroom omdat ik sinds kort shooters speel op mijn xbox 360. Verder ben ik recon "Level 1" en heb ik dus die beginners sniper die na elk schot herlaad. Single shot kill is me nog nooit gelukt met Recon.

Ik ga verder oefenen.
Oh zeker wennen. Dit filmpje helpt misschien om meer te 'snappen' van reconnen: YouTube: Battlefield Bad Company 2 Recon Kit Tutorial W / Commentary - YouTube

Deze is al vaak langsgekomen maar blijft even grappig en waar :): YouTube: Tips & Tricks: How Not to be a Noob at Battlefield Bad Company 2 - YouTube

edit Wilde net mijn laatste golden stars halen (PPSH, Uzi en M40) blijven die tegenstanders tanks voor mijn neus rijden. Net op Conquest gewoon 15 van de 25 kills die ik had met de RPG gehaald. Zonder ook maar 1 keer niet op een voertuig ermee te schieten. Die RPG zit inmiddels op zijn vierde gouden ster. Blijf het te kostelijk vinden om dat spul op te blazen. Hups daar schiet ik een raket. Hops daar kom ik plotseling van de andere kant terwijl je langzaam mijn kant op draait. Boem destroy vehicle en een double kill. Je leert als tank destroyer ook dus hoe je niet zelf een tank moet besturen. Beetje weg proberen te rijden met je achterkant open en bloot naar de RPG aap die achter je aan rent is een no no. :)

Maar ja uiteindelijk bedtijd terwijl ik nog een kill of 50 met primaries moet maken. Wilde eigenlijk morgen weer terug naar regular BC2. Nog maar een nachtje in de napalm wandelen dan maar!

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 13-09-2011 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Fragmovie van EA UK forummers, en voornamelijk spelers van de AGGRESSIVE server:
20 Minuten lang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Ik kan vaak merken als er veel ex cod spelers op een bc2 server zitten, ze spelen een soort team death match in bv conquest.
1 vlag wordt er gecapped en daar blijft men met zijn allen om vechten.
Ook valt het mij op dat ze bepaalde tactieken niet zien of begrijpen, zoals al aangegeven zijn ze 1 vs 1 wel goed maar zodra het echt op team play aan komt hebben ze het moeilijk.
Ik hoop dat de meesten de wil hebben om te leren anders heeft het weinig zin om bc2 en bf3 te gaan spelen.

@unfor
Mooi filmpje van sharp, dit is toch gemaakt van allerlei inzending van diverse forummers?

[ Voor 9% gewijzigd door NLsandman op 13-09-2011 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
NLsandman schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 07:30:
@unfor
Mooi filmpje van sharp, dit is toch gemaakt van allerlei inzending van diverse forummers?
Klopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

-ko- schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:30:

Ik heb m''n Recon snel gelevelled door in kleine, beboste sneeuwmaps met de semi-auto shotgun erop een beetje huisjes te gaan ruimen. C4 om de achterdeur te openen en dan erin, bambambambam, huisje leeg en een bak punten. Met motion sensors om te kijken welke huisjes je moet leegvegen en twee assault squadmates en een medic erbij voor het geval je vijand ook half capabel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 10:40
reemprive schreef op maandag 12 september 2011 @ 22:04:
Is er toevallig een update geweest? Ik heb ineens eens in de zoveel tijd een hang/stottering van een seconde of 3. Op de PC wel te verstaan. Lijkt wel of mijn FPS ineens zakt naar 5 oid.
Ik heb hier helaas ook last van... geen idee wat hiervan de oorzaak is. Wat ik wel erg storend vind en bijzonder apart, is dat als de mcom gearmed is dat ik 2 seconden niks kan doen.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVMarion
  • Laatst online: 08-04 17:11
gefixed

[ Voor 97% gewijzigd door RVMarion op 13-09-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nee geen last van. Check je filters eens.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372326

Ik ben me een beetje aan het verdiepen in Bad Company 2, vanwege de release van BF3 binnenkort.

Hoe zit het met de optie "War Tapes" op de Xbox 360 (consoles)? Werkt die optie ook op consoles?

Volgens "the interwebz" haalt War Tapes je wel een beetje uit je concentratie, en is het voor "soundwhoring" niet geweldig (veel echo). Dat zal mij een worst wezen. Ik speel voor de lol, en zo te horen (ik heb een naar paar vergelijkingen zitten luisteren op youtube) brengt de optie "War Tapes" een heleboel lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die optie werkt in ieder geval wel op de Xbox. Maakt alles harder en heftiger. Wat je zegt is ook waar over soundwhoring. Heb hem als ik wat serieus wil spelen op standaard 5.1. staan. Als ik een heftige ervaring wil: war tapes!
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.