Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ping is niet van belang. Dice heeft de hitboxes een standaard lag gegeven ipv een lag tenopzichte van je ping. Dat was fout nummer 1. Die standaard lag kun je zelf instellen in een van de ini files. Fout twee is de enorm slechte hitreg in het algemeen. Genoeg filmpjes op youtube van te vinden. Point blank shotgun in het gezicht doet de tegenstander helemaal niets. Inclusief de liters bloed die uit zijn oogkas komen blijft de tegenstander gewoon doorgaan.

Op sommige servers heb ik er meer last van dan op andere, en ik merk ook dat andere mensen daar in meerdere of mindere mate last van hebben.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 21:30

Compizfox

Bait for wenchmarks

M2M schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 13:05:
Ping is niet van belang. Dice heeft de hitboxes een standaard lag gegeven ipv een lag tenopzichte van je ping. Dat was fout nummer 1. Die standaard lag kun je zelf instellen in een van de ini files.
Fout. Dit was in het een hele tijd geleden een gerucht, omdat het in BF2 ook zo was. Éen of andere gek heeft toen aangenomen dat diezelfde optie in BFBC2 dan ook wel zou werken. Onzin natuurlijk, is ook al lang ontkracht.
Fout twee is de enorm slechte hitreg in het algemeen. Genoeg filmpjes op youtube van te vinden. Point blank shotgun in het gezicht doet de tegenstander helemaal niets. Inclusief de liters bloed die uit zijn oogkas komen blijft de tegenstander gewoon doorgaan.

Op sommige servers heb ik er meer last van dan op andere, en ik merk ook dat andere mensen daar in meerdere of mindere mate last van hebben.
Ik snap eigenlijk niet hoe het komt dat jullie daar zoveel last van hebben. Ik heb er eigenlijk totaal geen last van.

Dice heeft trouwens al wat gedaan om de hitreg te verbeteren bij lag: Ze hebben ervoor gezorgd dat de hitbox van rennende spelers automatisch groter wordt.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:14

Gundogan

Rip and tear, until it is done

NLsandman schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 12:18:
[...]

Dan heb je mazzel want zelfs de pro's hebben dit probleem, ga maar eens met een shotgun of bolt action rifle spelen, je zult veel meer hit detectie problemen tegen komen en niet alleen op laggende servers.
Ik ben zelf average maar heb wel een goede aim, alleen de lmg's zitten onder de 20% accuracy dus de kans dat het aan mijn aim ligt is niet zo groot.
Unfor die veel beter is als ik die heeft dit probleem ook.

Gelukkig hebben beide zijden dit probleem en kom ik geregeld goed weg omdat de schoten op mij niet registreren, ik geef soms zelf al in de chat aan dat het belachelijk is dat ik niet dood ben.
Snipen doe ik bijna nooit, maar als ik het doe heb er ook niet zo vaak last van. Shotties hetzelfde, behalve misschien dat de semi-auto's en slug ammo soms wat random aanvoelt, maar dat is denk ik meer de wapens dan de hitreg (in heel veel andere games zijn shotguns tegenwoordig ook zo inconsistent als de pest).
Maar zoals ik al zei, de meeste WTF momenten komen bij mij van server lag. Altijd leuk om op de minimap en ingame iedereen te zien warpen voor een paar seconden, dan weet je dat het soms frustrerend kan zijn :(

Oh en toen 'iedereen' last had van dat de knife niet meer werkte een paar patches terug had ik ook nergens last van. Ik had toen nog steeds perfect werkende homing missle knifelunges. Kennelijk mag BC2 me gewoon O-)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Oh en toen 'iedereen' last had van dat de knife niet meer werkte een paar patches terug had ik ook nergens last van. Ik had toen nog steeds perfect werkende homing missle knifelunges. Kennelijk mag BC2 me gewoon O-)
Dat was een zogenaamde 'tweak' van het knifing systeem die DICE via een patch had doorgevoerd. Dat nieuwe knifing systeem bleek later alleen enorm bugged :+
Er was wel een manier om toch nog te kunnen knifen, volgens mij moest je dan precies recht achter iemand staan ofzo.

Later is het weer rechtgezet in een andere patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Hahaha lig helemaal in een deuk en ondanks dat ik nooit cod heb gespeeld is dit heel herkenbaar :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Compizfox schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 13:18:
[...]
Fout. Dit was in het een hele tijd geleden een gerucht, omdat het in BF2 ook zo was. Éen of andere gek heeft toen aangenomen dat diezelfde optie in BFBC2 dan ook wel zou werken. Onzin natuurlijk, is ook al lang ontkracht.
Verrek je hebt gelijk. Sinds de laatste patch volgens de EA fora. Maar toch snap ik niet dat sommigen er blijkbaar nauwelijks last van hebben en anderen, of in mijn geval zo'n 30 - 40% van de games, wel. Ik moet misschien ook maar eens een filmpje schieten. Soms slaat het echt helemaal nergens op, stilstaande sniper, ingezoomed op zijn hoofd met mijn olifantengeweer, het bloed spat van zijn helm af en er gebeurt helemaal niets. De tegenstander bewoog niet voordat ik 'm raakte, noch nadat hij geraakt was.

Zo slecht is het hier dus af en toe, en hopelijk wordt dat gefixed in BF3.

Momenteel speel ik met shotguns omdat ik die nog op platinum moet hebben, maar af en toe is dat echt niet te doen. Sowieso als je mist ben je dood, maar raakschieten en geen hitreg is ook instadeath.

[ Voor 9% gewijzigd door M2M op 21-08-2011 13:46 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Hmm, erg vreemd inderdaad. Ik ben iig blij dat ik er geen last van heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M2M schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 13:44:
[...]

Verrek je hebt gelijk. Sinds de laatste patch volgens de EA fora. Maar toch snap ik niet dat sommigen er blijkbaar nauwelijks last van hebben en anderen, of in mijn geval zo'n 30 - 40% van de games, wel. Ik moet misschien ook maar eens een filmpje schieten. Soms slaat het echt helemaal nergens op, stilstaande sniper, ingezoomed op zijn hoofd met mijn olifantengeweer, het bloed spat van zijn helm af en er gebeurt helemaal niets. De tegenstander bewoog niet voordat ik 'm raakte, noch nadat hij geraakt was.

Zo slecht is het hier dus af en toe, en hopelijk wordt dat gefixed in BF3.

Momenteel speel ik met shotguns omdat ik die nog op platinum moet hebben, maar af en toe is dat echt niet te doen. Sowieso als je mist ben je dood, maar raakschieten en geen hitreg is ook instadeath.
Ik denk dat de mensen alleen "denken" dat ze er geen last van hebben, maar het gewoon niet doorhebben. Het is een algemene issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 14:05:
[...]
Ik denk dat de mensen alleen "denken" dat ze er geen last van hebben, maar het gewoon niet doorhebben. Het is een algemene issue.
je hebt deze toch wel gezien?

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M2M schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 14:13:
[...]

[video]
Nah, maar wel herkenbaar. Het is jammer (en zonde van mijn geld), maar ik ga geen spel spelen dat niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-07 16:05
[...]

[video]
Heel erg herkenbaar. Ik wordt daarbij ook heel veel door statische objecten(van steen) en hellingen heen gedood. =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CG en tankshells werken wel :D. Maar er zijn voldoende alternatieven uiteraard.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Nou, ze zijn weer bezig hoor (PS3). Ten eerste is er wat lag, en ten tweede is 90% van de spelers rang 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Niet alleen ps3, pc heeft dit ook en 3 maal raden wat er aan de hand, begint met EA en Back.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

@M2M, ahh vandaar dat ik me soms dood erger aan BF BC 2. Dit komt mij 60% van alle servers voor, en dan wordt ik weer een weekje COD Fanboy, waarin ik zo 20 kills heb. Hopelijk is dit verdomde probleem opgelost in BF 3, want zo kun je toch geen game spelen? :(

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

[...]

[video]
Dat is gedaan omdat iedereen er last van had. Hoe hij op het begin speelt is geen spelletje meer spelen, en zulke mensen horen ook niet thuis in de Battlefield serie. Daarnaast gaat het in de meeste gevallen gewoon om auto-aim waarbij wordt geschoten en net daar tussendoor je vizier over je vijand gaat, waardoor het lijkt alsof je 'm perfect raakt.

Het is geen bug, het is zo gedaan omdat 5% van de spelers zo spelen, en de andere 95% die manier absoluut niet leuk vinden. Dan maar de 5% naaien, zodat de overige 95% tevreden is.

[ Voor 13% gewijzigd door Uniciteit op 21-08-2011 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Uniciteit schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 22:19:
[...]

Dat is gedaan omdat iedereen er last van had. Hoe hij op het begin speelt is geen spelletje meer spelen, en zulke mensen horen ook niet thuis in de Battlefield serie. Daarnaast gaat het in de meeste gevallen gewoon om auto-aim waarbij wordt geschoten en net daar tussendoor je vizier over je vijand gaat, waardoor het lijkt alsof je 'm perfect raakt.

Het is geen bug, het is zo gedaan omdat 5% van de spelers zo spelen, en de andere 95% die manier absoluut niet leuk vinden. Dan maar de 5% naaien, zodat de overige 95% tevreden is.
Je bedoelt dat ze aimbots gebruiken?
CQC snipen is gewoon een kunst en ik vind het mooier dan het camper snipen, een goede recon speelt voor het team en de objecten.
Ik ben zelf ook een CQC sniper en geniet als ik een mooie drag shot maak of een snelle noscope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 08:52
Matig. Heb na een half jaar weer bc2 opgestart. 2× BSOD in 1 uur. Volgens de dumpfiles ligt het aan punkbuster. Heb het maar ge-update. Morgen kijken of het wat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

[...]

En hoe moet ik dan gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

NLsandman schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 22:22:
[...]

Je bedoelt dat ze aimbots gebruiken?
CQC snipen is gewoon een kunst en ik vind het mooier dan het camper snipen, een goede recon speelt voor het team en de objecten.
Ik ben zelf ook een CQC sniper en geniet als ik een mooie drag shot maak of een snelle noscope.
Natuurlijk vind je het zelf niet 'fout' omdat je er zelf eentje bent. Maar bij DICE is het nooit geweest van "hoe kunnen we ervoor zorgen dat jij veel kills maakt?", nee het is geweest "hoe kunnen we ervoor zorgen dat de speler die neergeschoten ook plezier heeft". En in dit geval was dat het blokkeren van dit soort 'gameplay'.

Daarnaast is het in het 'echt' ook haast onmogelijk om zoveel 'kills' zo snel achter elkaar te maken op die manieren. Battlefield spelers hebben het altijd over realisme, dus tja.
HardCoreGamer schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 22:59:
[...]

En hoe moet ik dan gaan spelen?
Tja, het is al een 'probleem' volgens jullie. Je hebt vast al een andere manier gevonden.

[ Voor 12% gewijzigd door Uniciteit op 21-08-2011 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ook realisme als je vanaf 100 meter afstand een stilstaand target niet kan raken?

Inherent aan computerspelletjes in multiplayer is gewoon dat sommigen beter zijn dan anderen. Dat is een deel spelkennis, een klein deeltje unlocks, en voornamelijk handoogcoordinatie, reactievermogen en strategisch denken.

En het is dan per definitie een foute keus om betere spelers in het nadeel te stellen ten opzichte van slechtere spelers om iedereen een gelijke spelervaring te geven. Het zou stukken beter zijn om mensen van gelijk caliber bij elkaar in een server te stoppen als je het probleem zo op wil lossen.
Liever los ik het probleem niet op. Zolang de teams gelijk zijn is alles prima. Goede spelers en slechte spelers maar wel gemiddeld hetzelfde niveau. Het is namelijk niet zo dat een slechte speler absoluut geen kans maakt tegen een goede speler. Zijn kansen in 1 op 1 zijn misschien 30%, maar echt niet kansloos.

En wat denk jij, dat ik vroeger net zo "goed" was als dat ik nu ben? Oefening baart kunst.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
[...]

Slechte hitreg heeft op wel meer spelers invloed dan de CQC snipers. Als je tegen die gasten iets wilt doen, moet je gewoon de damage van sniper rifles nerfen. Als die dingen op de korte afstand hun one shot one kill verliezen moet je eens zien hoe snel CQC sniperts ophouden te bestaan.

Overigens heb ik zelf niet zo veel problemen met die CQC recons. Als hun eerste schot mis is, zijn ze nl gewoon dood en bewegende poppetjes raken is toch maar moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Voor mensen die ook deel willen nemen aan de Aggressive community, vandaag is ons website gelanceerd:
http://www.aggressive-gameplay.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

M2M schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 23:16:
ook realisme als je vanaf 100 meter afstand een stilstaand target niet kan raken?

Inherent aan computerspelletjes in multiplayer is gewoon dat sommigen beter zijn dan anderen. Dat is een deel spelkennis, een klein deeltje unlocks, en voornamelijk handoogcoordinatie, reactievermogen en strategisch denken.

En het is dan per definitie een foute keus om betere spelers in het nadeel te stellen ten opzichte van slechtere spelers om iedereen een gelijke spelervaring te geven. Het zou stukken beter zijn om mensen van gelijk caliber bij elkaar in een server te stoppen als je het probleem zo op wil lossen.
Liever los ik het probleem niet op. Zolang de teams gelijk zijn is alles prima. Goede spelers en slechte spelers maar wel gemiddeld hetzelfde niveau. Het is namelijk niet zo dat een slechte speler absoluut geen kans maakt tegen een goede speler. Zijn kansen in 1 op 1 zijn misschien 30%, maar echt niet kansloos.

En wat denk jij, dat ik vroeger net zo "goed" was als dat ik nu ben? Oefening baart kunst.
Hoe stel jij voor hoe een speler zich kan verdedigen als om het hoekje zo'n recon aankomt die bij jou met één kogel in één keer probeert te vermoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Uniciteit schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 02:01:
[...]

Hoe stel jij voor hoe een speler zich kan verdedigen als om het hoekje zo'n recon aankomt die bij jou met één kogel in één keer probeert te vermoorden?
Hangt af van hoe goed de recon is, en als hij no-scoped, heeft het ook met geluk te maken.
Tegen een shotgun kun je je ook niet verdedigen op short range, elk wapen heeft zijn voordeel en nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Uniciteit schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 22:59:
[...]

Natuurlijk vind je het zelf niet 'fout' omdat je er zelf eentje bent. Maar bij DICE is het nooit geweest van "hoe kunnen we ervoor zorgen dat jij veel kills maakt?", nee het is geweest "hoe kunnen we ervoor zorgen dat de speler die neergeschoten ook plezier heeft". En in dit geval was dat het blokkeren van dit soort 'gameplay'.

Daarnaast is het in het 'echt' ook haast onmogelijk om zoveel 'kills' zo snel achter elkaar te maken op die manieren. Battlefield spelers hebben het altijd over realisme, dus tja.

[...]

Tja, het is al een 'probleem' volgens jullie. Je hebt vast al een andere manier gevonden.
Een campende sniper is voor een tegenstander veel irritanter dan een rambo sniper, ik moet het opnemen tegen sprayende medics, engineers en assaults met een 1 schots wapen..
Een goede squad heeft ook liever een rambo sniper die hun voorziet van motion mines.
BF franchise is altijd een mix van arcade geweest, arma is veel meer een simulatie.

Als ik problemen heb met hitreg dan ga ik als medic spray en pray spelen want recon is zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:12
Helemaal mee eens, Sandman.

Ik zie het verschil niet tussen een CQC sniper die je met 1 schot neerlegt en iemand met een shotgun. In beide gevallen is het instant death... Laat alle snipers maar CQC spelen i.p.v. een camping te bestieren ergens op een heuvel. Je ziet nog net de bbq-rook niet :o

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:38

codex

Geen OpenAI agent :)

Gisteren is dit probleem mij pas echt opgevallen. Op het gegeven moment schiet ik van 5 meter afstand een M14 leeg op de borst van mijn tegenstander. Geen kill. Even later schiet ik met de M95 op iemands hoofd die opeen weg onder mij loopt, bloedspetters en een impact in het zand maar geen kill(was HC met magnum ammo). Ik kom van COD af dus ik ben wel wat gewend maar dit is wel heel extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Dan verdien je het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDVken
  • Laatst online: 05-11-2023
Het hangt toch sterk af op welke server je zit.
Op de server dat ik normaal zit heb ik er (bijna) nooit last van.

Aangezien ik nog een goede host aan het zoeken was voor een BF3 clanserver heb ik vorige week eens andere servers zitten testen om te weten of de host goed was en op sommige heb ik er idd veel last van. Op servers die gehost worden door gameservers.com is het voor mij het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 10:14
Verdient of niet, het is zware bullshit. Ik heb er zelf ook teveel last van, zoals al in het filmpje aangegeven: zelfs al zit mijn wapen letterlijk tegen zijn hoofd aan dan nog zie ik soms niet eens een hitmark.

Wat ben ik trouwens blij dat ik vaak met GoTters speel: net een potje Oasis, ik wou gewoon even een potje spelen. Wij zijn defenders, zij hebben een helicopter, zon apache. Ik ben de enige die er wat aan probeerd te doen, de rest loopt gewoon constant als een kip zonder kop zijn dood in. Ik probeer t met Tracer darts en aangezien de heli verder toch niets te vrezen heeft (niemand besluit om maar eens in de AA te gaan zitten(behalve ik dan, maar als ik de enige uitdager ben is die AA ook niet genoeg tegen de heli) gaat hij maar vol op mij. Na 3 minuten was ik het weer zwaar zat. Tegen die heli heb je zoveel teamwork nodig, dat krijg gewoon niet als je met een willekeurig troepje speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Oh ja, ik was natuurlijk vergeten dat 1 hit one kill voor noobs is bij BFBC2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HardCoreGamer schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 22:07:
@M2M, ahh vandaar dat ik me soms dood erger aan BF BC 2. Dit komt mij 60% van alle servers voor, en dan wordt ik weer een weekje COD Fanboy, waarin ik zo 20 kills heb. Hopelijk is dit verdomde probleem opgelost in BF 3, want zo kun je toch geen game spelen? :(
Je moet natuurlijk niet schieten zoals in een cod game he.
Ik vond het in het begin ook maar moeilijk maar als je meer in burst schiet en
bij het rennen er wat schuin boven of in het midden dan rak je gewoon alles. Je moet
gewoon ff opnieuw leren schieten in bf bc2 het is namelijk nog realistischer gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Gisteren is dit probleem mij pas echt opgevallen. Op het gegeven moment schiet ik van 5 meter afstand een M14 leeg op de borst van mijn tegenstander. Geen kill. Even later schiet ik met de M95 op iemands hoofd die opeen weg onder mij loopt, bloedspetters en een impact in het zand maar geen kill(was HC met magnum ammo). Ik kom van COD af dus ik ben wel wat gewend maar dit is wel heel extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 17-09 22:19
Hoe werkt de shotgun met slugs eigenlijk nog? Ik ben al een tijdje niet bezig geweest met BFBC2, dus ben benieuwd of je nog met shotguns kan snipen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het werkt geloof ik nog wel maar ik vind het wel moeilijk.
Dit is eingelijk ook iets wat niet kan vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:25:
Het werkt geloof ik nog wel maar ik vind het wel moeilijk.
Dit is eingelijk ook iets wat niet kan vind ik.
Niet kan? kijk anders even op de link die Gundogan een aantal berichten terug heeft gestuurd.
Gundogan schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:10:
Er is ook slug ammo voor de shotguns waarmee je op afstanden nog erg accuraat mee kan zijn. Maarja, als je mist ben je wel de sjaak door lage firerate van (semi-auto) shotguns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hierboven.
Ik bedoel ook op sniper afstand. Dat is wel erg onrealistisch, maar kan mij er niet aan storen.

Mensen ik kom momenteel niet online. Ligt dat aan mij of aan EA?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2011 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:08:
@hierboven.
Ik bedoel ook op sniper afstand. Dat is wel erg onrealistisch, maar kan mij er niet aan storen.

Mensen ik kom momenteel niet online. Ligt dat aan mij of aan EA?
Zelfde probleem hier! :( Krijg een foutmelding dat hij niet online kan, en als het een nieuwe aanmelding betreft om met die in te loggen.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
Las op twitter dat er wat datacenter troubles zijn met een paar games van EA.

Wss is het daar aan gerelateerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De CQC sniper, een bekend syndroom in FPS-games.
In CS games, DoD: S en BC2 games komt je ze vaak tegen. Als je de pech hebt op een pro-server te belanden ben je, zodra je een pixel bent op hun scherm, vaak al meteen dood.

Ik ken dat soort grappen inmiddels wel en start dan ook vaak wat meer realistische shooters op :)
In BC2 komt er alleen nog bij dat je ook gesniped kan worden door een shotgun met slugammo van echt heel ver weg. Best wel plat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 18:28
Mmm, heb ik een keer tijd, doen de servers het niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
Grappig.... De gevoeligheid van mijn muis wat omlaag zetten (-0.06) heeft bij mij de hitreg problemen een heel stuk vermindert.

Ik speel al sinds ik bc2 een jaar geleden gekocht heb altijd op dezelfde mouse sensitivity gespeeld en er tot een paar weken geleden geen enkel probleem mee gehad, dus eigenlijk wel raar dat dat blijkbaar zo'n effect had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Het ligt vast aan mij, maar ik kom helemaal niet meer ingelogd bij EA. Bij BC2 krijg ik dat ik niet kan inloggen, probeer het opnieuw, moet ik voorwaarden uit NOVEMBER 2009 accepteren en dan moet ik plots een nieuw account aanmaken?!

Bij FIFA zijn de "EA-servers op het moment niet beschikbaar".

Edit zie nu dat ik niet de enige ben :)

[ Voor 7% gewijzigd door Uniciteit op 22-08-2011 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Brainscrewer schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:16:
Las op twitter dat er wat datacenter troubles zijn met een paar games van EA.

Wss is het daar aan gerelateerd :)
Dat zou het vast zijn... hopelijk gaat het niet te lang dure :(

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat dat je een nieuw account aan moet maken als je er mee bezig was, dus allen als je bezig was met een nieuw account aanmaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Ah, meer van jullie hebben problemen. Gelukkig maar, hoe gek dat ook klinkt. :P

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:35:
Er staat dat je een nieuw account aan moet maken als je er mee bezig was, dus allen als je bezig was met een nieuw account aanmaken ;)
Waar dat je een nieuw account moet aanmaken als je waar mee bezig bent?

Ik geraak verder trouwens ook niet op EA.com.

[ Voor 7% gewijzigd door Uniciteit op 22-08-2011 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trokken
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:50
Same probleem.

Er staat trouwens een link onderaan de site van Origin naar een rare site.
Onderin staat een link

En hier is een plaatje: Origin

En ik kan niet meer inloggen met me EA account op BF Bad Company 2. Hebben meer dit?
Ik kan nergens meer op inloggen wat met EA te maken heeft.
Dit postte ik op het BF3 forum.

☀️ 2220Wp | 🚗 Hyundai Ioniq Electric 28kWh | 🌬️ Ventilatie WTW | 🤖 Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Origin International is een bedrijf dat eerst de rechten had op origin.com. EA heeft die naam overgenomen, en daarmee het domein. Daarom is dat bedrijf verhuisd ;)

Alles lijkt trouwens weer te werken. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Uniciteit op 22-08-2011 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nix aan het handje ben al weer online in bf bc2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trokken
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:50
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:02:
Nix aan het handje ben al weer online in bf bc2
Ik ook weer.

☀️ 2220Wp | 🚗 Hyundai Ioniq Electric 28kWh | 🌬️ Ventilatie WTW | 🤖 Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Dan moet ik het ook maar weer eens proberen. Tijd voor actie :+

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speelt iedereen eigenlijk "vietnam" of ook nog vanilla??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:15:
speelt iedereen eigenlijk "vietnam" of ook nog vanilla??
Ik speel geen Vietnam, ben bij het 'originele' deel gebleven.
Arica Harbor ftw :+

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Vincitore schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:17:
[...]

Ik speel geen Vietnam, ben bij het 'originele' deel gebleven.
Arica Harbor ftw :+
Ik ook "Vanilla", ik probeer DLC zo mogelijk te voorkomen (ook al was dit échte DLC) :9

Arica Harbor vind ik wel een fijne map, maar laatste tijd vind ik Nelson Bay (ondanks dat er geen voertuigen in zitten (uitgezonderd UAV)), ook wel een chille map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Er is eigenlijk maar 1 map die ik niet kan pruimen...: Atacama Desert.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:10
Jackal131 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:35:
Er is eigenlijk maar 1 map die ik niet kan pruimen...: Atacama Desert.
Als tankwhore kan ik atacama desert juist wel weer waarderen :P (conquest dan he)
Enige map waar ik een gruwelijke hekel heb is Laguna Alta, er is altijd wel 1 team in het voordeel dat het andere team vastpint in hun basis om ze vervolgens geen centimeter meer uit de base te laten komen. Of dat nou aan de winnende kant of verliezende kant is, er is geen ruk aan.
Ook Heavy Metal vind ik minder, te trage gameplay en ook bijna alleen maar werkbaar als tank of sniper, beetje waardeloos.

Op de Vietnam vraag, ik heb het wel, heel soms leuk voor de afwisseling, maar ik speel voornamelijk Conquest Vanilla,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Atacama (conquest) op de PS3 lijkt het ook de hoogste prio om in de spawnbase van de tegenstander te komen, om zodoende de chopper te jatten. Zodra beide choppers bij één partij zijn dan is het weer spawnrape feest.
Vind beide speltypes op Atacama een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:10
Ik speel het niet op de PS3, maar PC.
IK vind het echter vrij simpel om heli's uit de lucht te halen met mijn tank. Hetgeen me ook nog wel eens kicks opleverd omdat men 'vind dat het niet kan' :P

[ Voor 4% gewijzigd door Suicyder op 23-08-2011 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:15

Stewie!

Keen must die!

Er is nu 3 uur onderhoud aan het PC platform, dus inloggen is misschien niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 16-09 16:35

ronalddus

Buffalo77

Ah vandaar. Ik joinde net een server, toen zag ik meteen daarna mn mooie bureaublad. Daarna lukte het niet om in te loggen

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Snol

Swim with me and get wet !

Zelfde hier helaas. Even de pagina open houden dus tot die het weer doet.

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Stewie! schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:02:
Er is nu 3 uur onderhoud aan het PC platform, dus inloggen is misschien niet mogelijk.
Is dat inside info of valt dat nog ergens te checken?

Niet dat ik je niet geloof hoor :) Ik ben alleen benieuwd of ik ergens berichten hierover kan vinden.

[ Voor 17% gewijzigd door codex op 23-08-2011 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar de game is momenteel offline he want het is dinsdag dan zijn ze bezig met de servers
ofzo? Ik wacht nu ook al weer een poosje tot ik kan gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

reemprive schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:08:
[...]

Is dat inside info of valt dat nog ergens te checken?

Niet dat ik je niet geloof hoor :) Ik ben alleen benieuwd of ik ergens berichten hierover kan vinden.
Op de BF twitter staan dit soort dingen soms ook: http://twitter.com/#!/Battlefield

BC2 PC players check out the following maintenance announcement for this Tuesday http://t.co/evs9D52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Pokke, heb ik weer ff tijd tussendoor voor een killsessie, liggen de servers plat....:(
GROM

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Maintenance has completed. Services are up and running.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epTa
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08 18:25
Servers up and running en ik ben al mijn unlocks kwijt, net als de rest van de players op de server...
Hopelijk wordt het gefixed, heb alleen mijn level nog.

Anyone?

Flickr | And I still wonder if you ever wonder the same

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ze eigenlijk moeten doen is het unlock system een offline mode geven. Rang en hoeveelheid punten maakt mij eigenlijk niet zo veel uit. Maar het is wel verschrikkelijk irritant om elke keer met een PKM rond te moeten lopen. Zonder plijsters of stel paddles.

Gewoon als de statserver niet te benaderen is, wordt de oude unlock data van de vorige login gebruikt. Eventueel behaalde punten worden toch altijd door de backend gebuffered net zolang totdat de database weer tijd heeft om ze te processen.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

M2M schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:13:
Wat ze eigenlijk moeten doen is het unlock system een offline mode geven. Rang en hoeveelheid punten maakt mij eigenlijk niet zo veel uit. Maar het is wel verschrikkelijk irritant om elke keer met een PKM rond te moeten lopen. Zonder plijsters of stel paddles.

Gewoon als de statserver niet te benaderen is, wordt de oude unlock data van de vorige login gebruikt. Eventueel behaalde punten worden toch altijd door de backend gebuffered net zolang totdat de database weer tijd heeft om ze te processen.
Wat je dan krijgt is dat de backend of de connectie ernaar toe een DDOS krijgt om dit als effect te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
?

Volgens dit verhaaltje: link, is er een backend en een database. Als je data schrijft (dus stats bijschrijven, server bezoek, medailles en nieuwe unlocks e.d.) komt het op de backend te staan. En daarna gaat de boel pas naar de database. Maar als je data ophaalt, dus tijdens het inlogproces al je unlocks en stats ophaalt, wordt het rechtstreeks uit de database getrokken. Die het op bepaalde tijdstippen van de dag nogal zwaar heeft.

Dus gewoon in een volgende client patch, simpelweg er in zetten dat het oude local cache gebruikt mag worden ipv een volledige refresh te eisen wanneer de database het te druk heeft. En vervolgens alle local cache maar te wissen en de speler zonder unlocks te laten spelen.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Laatst online: 14-09 12:51

YoVla

Yoghurt met vla

Ik denk dat ze dit niet doen, omdat dan voor "hackers" het heel makkelijk wordt om een rank hack te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:32:
EA geeft toch uit en DICE ontwikkelt? Hier is DICE hoofdelijk verantwoordelijk imo.
Ware het niet dat DICE is overgenomen door EA, DICE is dus 100% dochteronderneming van EA. Is gebeurd toen BF1942 uitkwam of zo. Wikipedia: EA Digital Illusions CE

[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 23-08-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar wat voegt rang toe? E-Ego natuurlijk, en een stel unlocks. Na drie uur spelen heb je de meest belangrijke unlocks al binnen (repair tool, plijsterdoos, shockpaddles en ammo box). Ik zou het absoluut geen probleem vinden als rang 4 mensen toegang hadden tot de plijsterdoos. Al dan niet via een hack.
Ik zou het in ieder geval een stuk minder erg vinden dan rang 50 zijn en geen plijsterdoos hebben. Of afgemaaid worden door een BH omdat je geen tracer dart hebt en de RPG nogal "langzaam" is.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 16-09 16:35

ronalddus

Buffalo77

Beetje vervelend. Ik ben nu al 4x lvl 10 geworden. Elke keer wordt alles gereset, zelfs je score.

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig heb ik nooit die probelem van dat mijn unlocks of rang weg is.
Zal dat nu komen omdat ik altijd als admin opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
Probleem is volgens mij alweer opgelost. Halverwege een potje kreeg ik ineens weer toegang tot m'n unlocks iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epTa
  • Laatst online: 25-08 18:25
Unlocks zijn bij mij ook weer terug. In het hoofdmenu staan ze dan ook, doe je restart van spel, hoofdmenu leeg. Ach, het zal we de activiteit na downtime zijn.

Flickr | And I still wonder if you ever wonder the same

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Goede update; elke keer aan het begin van de game geen ranks, unlucks, disconnection errors en twee keer CTD gehad. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door 10K op 23-08-2011 18:49 ]

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

^Ja, net ook geen andere wapens meer dan de standaard stuks (van level 1)
Echt balen, had net zin in een potje, dat wordt maar CoD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Tjongejonge, wat een problemen :p
Na 2 keer gekilled te zijn had ik mijn unlocks allemaal al weer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Ik heb ineens Veteran status, gisteren was ik thuis en heb even een Origin account aangemaakt, ineens had ik de M1. Geen idee hoe het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
^ Dat is echt ideaal als je dat zo krijgt. Ik heb die Veteran status nooit begrepen, hoe dat nu precies werkt.

Die M1 is wel een leuk wapen, maar die krijg je pas als je 2 games bezit of is BC2 alleen al voldoende?

@Terminal13:

Ik zat net op www.badcompany2.ea.com en ging inloggen, wou dan bij Veteran mn BC2 toevoegen maar kreeg dan de hele tijd:

"For us to be able to see that you own this game, you have to complete an online match."
We have checked the following personas to see if any of them have the game:
YOUR PC PERSONAS
Vincitore

Maar dan alsnog staat er Veteran status 0

[ Voor 47% gewijzigd door Vincitore op 24-08-2011 14:30 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincitore schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:13:
^ Dat is echt ideaal als je dat zo krijgt. Ik heb die Veteran status nooit begrepen, hoe dat nu precies werkt.

Die M1 is wel een leuk wapen, maar die krijg je pas als je 2 games bezit of is BC2 alleen al voldoende?
Ik bezit alleen BC2, maar heb wel de M1 :D

Gewoon even (met hetzelfde account) aanmelden bij Battlefield Heroes en je hebt je 2de game binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:24:
[...]

Ik bezit alleen BC2, maar heb wel de M1 :D

Gewoon even (met hetzelfde account) aanmelden bij Battlefield Heroes en je hebt je 2de game binnen :D
Dat is dus echt vaag.. probeer dus al sinds maandag al om veteran status te krijgen (o.a. aangemeld bij battlefield heroes) en ben nog geen veteran :(

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mon0lith schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:54:
[...]

Dat is dus echt vaag.. probeer dus al sinds maandag al om veteran status te krijgen (o.a. aangemeld bij battlefield heroes) en ben nog geen veteran :(
Even spelen help nog wel eens. ;)
Verder ben ik laatst de EA chat ingegaan en heb ik veterans status 5. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Mon0lith schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:54:
[...]

Gewoon ff lekker chatten met de EA Support.
Veteran Status 8 hiero :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, zelfde hier alleen dan 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Het lijkt alsof ik wat verkeerd doe ofzo, de veteran status blijft maar op 0 staan.
Heb een account aangemaakt voor BF heroes en wat online gespeeld, maar blijft op nul staan.

Ik kon bij BF: Heroes niet meer 1 aanmaken met Vincitore, dus dat is nu Vincitore88 geworden dus dar gaat het mis gok ik?

[ Voor 25% gewijzigd door Vincitore op 24-08-2011 16:12 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Vincitore schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:04:
Het lijkt alsof ik wat verkeerd doe ofzo, de veteran status blijft maar op 0 staan.
Heb een account aangemaakt voor BF heroes en wat online gespeeld, maar blijft op nul staan.

Ik kon bij BF: Heroes niet meer 1 aanmaken met Vincitore, dus dat is nu Vincitore88 geworden dus dar gaat het mis gok ik?
Ik heb dus precies hetzelfde!
Ga vanavond maar even contact opnemen met EA support

[ Voor 71% gewijzigd door Mon0lith op 24-08-2011 16:13 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Vincitore schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:04:

De enigste oplossing is even contact opnemen met EA via de live chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
NLsandman schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:17:
[...]

De enigste oplossing is even contact opnemen met EA via de live chat
Zit in de chat, hou jullie op de hoogte :)

Zeer netjes geregeld moet ik zeggen, en zeer snel. Geen wachtrij te bekennen in de chat en goede snelle antwoorden. Die man/vrouw maakte wat wijzigingen in men account en heeft de games toegevoegd.

Met als resultaat: YOUR CURRENT VETERAN STATUS 1

[ Voor 35% gewijzigd door Vincitore op 24-08-2011 16:31 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjonge jonge dit meen je toch niet?

Krijg je iets thuis gestuurd of zo, is er wat gratis als je "erg belangrijk" een veteran status krijgt?

:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:10:

Krijg je iets thuis gestuurd of zo, is er wat gratis als je "erg belangrijk" een veteran status krijgt?

Ja? Je weet nog niet af van de XP-boost? Je krijgt een boost van (veteran rank * 0.1). Dus als je 8 hebt, dan krijg je 80% meer XP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:10:

Je krijgt "gratis" een extra wapen in BC2 wanneer je 2 of meer games bezit uit de Battlefield serie (met uitzondering van add-ons).

En waarschijnlijk zal dit ook wel het geval zijn bij BF3, dus "moeten" we allemaal de 'Veteran' status hebben anders lopen we achter op de rest. [/rant-mode]

Oh, en zoals Patriot zegt krijg je een XP bonus... Maar wie vind dat nou belangrijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Patriot schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:15:
[...]

Ja? Je weet nog niet af van de XP-boost? Je krijgt een boost van (veteran rank * 0.1). Dus als je 8 hebt, dan krijg je 80% meer XP!
inserttrollface.jpg
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.