Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:22:
[...]

stop aub gelijk maar dan met dit spelletje om jezelf en ons een groot plezier te doen.

Bij voorbaat dank :)
Hehe, je hebt gelijk hoor. Maar was wel grappig om zonder enige moeite XP te halen :)

Ik speel daarom (als n00b) gewoon Assault en doe wat er gedaan moet worden en gooi constant ammo packs in het rond voor de rest van het team. En m'n clanleden helpen me gelukkig met het aanleren van de juiste dingen.

offtopic:
Ik ga ervan uit dat Skybullet dit niet serieus bedoelde, dus ik voel me niet aangevallen. Als het wel serieus was.... ach... die weet niet beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 10:14
Ik begon indertijd als Medic, met in mijn eerste potje 7 kills en 2 deaths! ik helemaal blij, het heeft daarna alleen wel een groto aantal rondes gedruurd voor ik weer een kill maakte.. Sowieso trekt recon me niet zo, te veel stilzitten. Ik doe liever engeneer of medic. Assault is opzich ook leuk, maar ik heb geen assaultwapens die ik echt super vindt.. Niet zoiets als de M60 LMG met 4x scope (H).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:09

codex

Geen OpenAI agent :)

Toch vind ik dat je als rcon best een bijdrage kan leveren. Ik loop regelmatig rond met motion sensors met de GOL of VSS in het aanvallende team. Als defender kan het helemaal lucratief zijn om de toegangswegen in de gaten te houden en, als je kiest voor de M95 kan je ook nog heli's neerhalen. Het is bloedirritant als het hele team zit te snipen, helemaal als het om het aanvallende team gaat, maar het kan best bijdragen aan de teamplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Nee, jij! ;)

Sorry hoor, maar spelen met een toetsenbord op een console vind ik toch echt cheaten. En ook al steek je er met tobo niet boven de rest uit qua score, het blijft cheaten.

En het argument dat iedereen een tobo kan kopen gaat ook niet op. Hetzelfde is namelijk te zeggen over cheats. Iedereen kan deze kopen/downloaden..

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:12
ChojinZ schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:34:
[...]
Sorry hoor, maar spelen met een toetsenbord op een console vind ik toch echt cheaten.

En het argument dat iedereen een tobo kan kopen gaat ook niet op. Hetzelfde is namelijk te zeggen over cheats. Iedereen kan deze kopen/downloaden..
M.i. heeft dit niets met cheaten te maken. Cheaten is imho ongeoorloofd gebruik maken van aangepaste programmatuur/ hardware.

Heb nog nergens gelezen dat het gebruik maken van muis/tobo niet geoorloofd is. Ook worden daarvoor geen bans uitgedeeld.

En nee, ik maak geen gebruik van muis/tobo

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

reemprive schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:42:
Toch vind ik dat je als rcon best een bijdrage kan leveren. Ik loop regelmatig rond met motion sensors met de GOL of VSS in het aanvallende team. Als defender kan het helemaal lucratief zijn om de toegangswegen in de gaten te houden en, als je kiest voor de M95 kan je ook nog heli's neerhalen. Het is bloedirritant als het hele team zit te snipen, helemaal als het om het aanvallende team gaat, maar het kan best bijdragen aan de teamplay.
Zolang je maar iets spot. ;)
Mijn hele team mag van mij snipen zoals ze allemaal maar spotten zodat het hele vijandelijk team gespot is en blijft.

Dan zorg ik wel voor de rest. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

DanielWW2 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:15:
[...]
Zolang je maar iets spot. ;)
Mijn hele team mag van mij snipen zoals ze allemaal maar spotten zodat het hele vijandelijk team gespot is en blijft.

Dan zorg ik wel voor de rest. :+
"Maar dan jatten de andere snipers mijn kill" -O-

Ik snipe echt alleen als ik vaak door snipers wordt neergeschoten, anders kies ik Recon met een shotgun.

Overigens mogen ze in sommige maps weleens een VADS neerzetten in de spawnpoints, want tegen een erg goede helicopterpiloot kun je erg weinig doen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Om eerlijk te zijn zou ik niet eens met toetsenbord en muis willen spelen op de ps3. Lijkt mij niet lekker zitten op de bank....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

zAo schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:18:
[...]

"Maar dan jatten de andere snipers mijn kill" -O-

Ik snipe echt alleen als ik vaak door snipers wordt neergeschoten, anders kies ik Recon met een shotgun.

Overigens mogen ze in sommige maps weleens een VADS neerzetten in de spawnpoints, want tegen een erg goede helicopterpiloot kun je erg weinig doen. :(
Isla Inocentes bedoel je zeker. :+
Wat is dat eigenlijk een hopeloze map. :F

En natuurlijk mag je geen sniper kills maken. Je bent recon, verkennen is alles dat je mag doen. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

DanielWW2 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:34:
[...]
Isla Inocentes bedoel je zeker. :+

En natuurlijk mag je geen sniper kills maken. Je bent recon, verkennen is alles dat je mag doen. :P
Niet alleen; Rush in Port Valdez (3e basis) en Oasis (3e basis). Zodra er een heli rondjes gaat cirkelen boven de spawn ben ik weg; het moet wel leuk blijven.

Sniper kills kunnen best wel om een gearmde Mecon bijvoorbeeld te defenden, maar niet als je met je tentje en je kampvuurtje op 500m gaat zitten omdat de punten dan zo lekker hoor zijn per headshot. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

zAo schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:37:
[...]

Niet alleen; Rush in Port Valdez (3e basis) en Oasis (3e basis). Zodra er een heli rondjes gaat cirkelen boven de spawn ben ik weg; het moet wel leuk blijven.

Sniper kills kunnen best wel om een gearmde Mecon bijvoorbeeld te defenden, maar niet als je met je tentje en je kampvuurtje op 500m gaat zitten omdat de punten dan zo lekker hoor zijn per headshot. :O
Port Valdez heeft nog die AA wagen en Oasis heeft nog een VADS en een AA gun dus dat valt nog wel mee. ;)

De 3de basis van Isla is pas erg als de HIND blijft hoveren boven de eigen spawn en heen en weer straft.
Dan word je echt vernietigd. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

DanielWW2 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:40:
[...]

Port Valdez heeft nog die AA wagen en Oasis heeft nog een VADS en een AA gun dus dat valt nog wel mee. ;)

De 3de basis van Isla is pas erg als de HIND blijft hoveren boven de eigen spawn en heen en weer straft.
Dan word je echt vernietigd. :X
Die AA wagen is na 1 goed schot van een Apache stuk. Daarnaast spawnt hij in een open gebied. Oasis heeft inderdaad ook een AA in de 3e basis, maar geen VADS. Die AA's zijn veel minder sterk en vrij snel stuk.

En de 3e basis van Isla is, als attacker, opzich al niet erg makkelijk; als het hele team van de tegenstander alleen maar afwacht totdat je over de berg komt, is er geen beginnen aan.

Kan een Level 50 mijn trouwens uitleggen wat er leuk aan is om te cirkelen boven een basis als je toch alles al unlockt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
zAo schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:44:
[...]
Kan een Level 50 mijn trouwens uitleggen wat er leuk aan is om te cirkelen boven een basis als je toch alles al unlockt hebt?
Ik ben weliswaar geen level 50, en ik vlieg niet in een helicopter (wel als copiloot eventueel). Maar lijkt mij dat diegene dan de mcoms aan het verdedigen is.

Ik zie het probleem met een helicopter niet zo erg. Die heb je ook zo neer. Of er moet een hele goede piloot inzitten, maar die zijn vrij schaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
Nouja, als hij rondjes vliegt (en dat doen ze op PS3 bijna allemaal) wordt het ineens een stuk lastiger ze neer te krijgen. Zeker als er vsmoke bij zit, dan hebben tracers ook geen zin meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag me eigenlijk iets af. speel dit spel en dan voornamelijk "vietnam" ben een engeneer. zie een heleboel mensen met verschillende upgrades op hun geweren etc. nu heb ik er ook een paar, maar op level 15 nog lang niet alles. is er iets waardoor je de upgrades makkelijker kan krijgen? denk dan aan een speelstijl of zoiets dus geen hacks etc

speel op de xbox 360 btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 22:21

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Nee, jij! ;)

Sorry hoor, maar spelen met een toetsenbord op een console vind ik toch echt cheaten. En ook al steek je er met tobo niet boven de rest uit qua score, het blijft cheaten.

Ach ja, ik kan hier niet warm of koud van worden eerlijk gezegd. Maar succes met de tirade tegen alternatieve controllers! :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
[...]

Nee, jij! ;)

Ik vind je sig heel toepasselijk hierop. Het is een teken van zwakte, maar wel geoorloofd ;)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 22:21

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

BatmanHorizon schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:35:
[...]

Ik vind je sig heel toepasselijk hierop. Het is een teken van zwakte, maar wel geoorloofd ;)
:>

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Hillie schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:57:
[...]

Ach ja, ik kan hier niet warm of koud van worden eerlijk gezegd. Maar succes met de tirade tegen alternatieve controllers! :)
Ow, maar je hoeft daar ook niet warm of koud van te worden. Ik ben ook maar de zoveelste anonieme poster die het weer eens beter weet. ;)
Maar het verschil tussen controller en ToBo/Muis vind ik dermate groot dat ik het onder cheaten schaar.
BatmanHorizon schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:35:
[...]

De sig. heeft betrekking op het gebruik van anabolen, zowel in de sport als privegebruik. Zover ik weet is dat nog steeds in beide gevallen illegaal. :+

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

KillerZero86 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:00:
Nouja, als hij rondjes vliegt (en dat doen ze op PS3 bijna allemaal) wordt het ineens een stuk lastiger ze neer te krijgen. Zeker als er vsmoke bij zit, dan hebben tracers ook geen zin meer.
Precies. Het lijkt wel zo'n 'deathroll' van een krokodil; je kan er vrij weinig aan doen.

Maar zoals ik al vermoedde; geen level 50 (die op de PS3 rondjes cirkelt) die reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
zAo schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 10:14:
[...]

Precies. Het lijkt wel zo'n 'deathroll' van een krokodil; je kan er vrij weinig aan doen.

Maar zoals ik al vermoedde; geen level 50 (die op de PS3 rondjes cirkelt) die reageert.
Waarom zou alleen een level 50 moeten reageren. Is het niet zo dat je bij lvl 30 ook al alles unlocked hebt?

En waarom rondjes willen cirkelen? Moeten we ons, voor anderen die nog niet alles unlocked hebben, moedwillig laten neerschieten :?
Verder probeert een goede piloot het TEAM te ondersteunen, zodat deze de Mcom kunnen armen en kunnen verdedigen. Taak van de chopperpiloot is dan ook het uitschakelen van de cavelerie en de infanterie.
Het verdedigende team moet maar zien hoe ze de chopper uit de lucht krijgen en zorgen dat de Mcom niet gearmed worden c.q. disarmen.

Ik zie het probleem niet. Ik lees alleen maar frustratie uit jou bericht/vraag.

Edit: zie ook opmerking M2M hieronder. Dat geldt natuurlijk ook voor de PS3.

[ Voor 6% gewijzigd door Jackal131 op 17-08-2011 10:38 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben lvl 50 op de pc, maar de heli's gaan regelmatig neer hoor. Er zijn steeds meer spelers die enigszins overweg kunnen met de M136, of spelers die samenwerken met 8 man tracers op je jagen. Dan heeft smoke ook echt geen nut meer :).

Maargoed, als het hele team als wookie rondloopt en kansloos afgemaaid wordt, dan hebben ze het ook verdient. Dan moet je maar als iets nuttigs spawnen.

Als je doodgaat als wookie en je ziet dat er 3 tanks aan komen en een helikopter, spawn dan als AT kereltje. Je kunt vrij weinig beginnen tegen drie tanks en een heli als wookie.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 21:30

Compizfox

Bait for wenchmarks

DanielWW2 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:34:
[...]Isla Inocentes bedoel je zeker. :+
[quote]Alleen de eerste stage is kut. Daarna is ie wel leuk :)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Jackal131 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 10:35:
[...]

Waarom zou alleen een level 50 moeten reageren. Is het niet zo dat je bij lvl 30 ook al alles unlocked hebt?

En waarom rondjes willen cirkelen? Moeten we ons, voor anderen die nog niet alles unlocked hebben, moedwillig laten neerschieten :?
Verder probeert een goede piloot het TEAM te ondersteunen, zodat deze de Mcom kunnen armen en kunnen verdedigen. Taak van de chopperpiloot is dan ook het uitschakelen van de cavelerie en de infanterie.
Het verdedigende team moet maar zien hoe ze de chopper uit de lucht krijgen en zorgen dat de Mcom niet gearmed worden c.q. disarmen.

Ik zie het probleem niet. Ik lees alleen maar frustratie uit jou bericht/vraag.

Edit: zie ook opmerking M2M hieronder. Dat geldt natuurlijk ook voor de PS3.
Natuurlijk heeft een team het verdiend als ze lopen te kloten en natuurlijk moet je je niet als schietvlees opstellen :+ Het is alleen een ernstige frustratie dat je in je eentje niets kunt beginnen tegen 1 andere speler. Mijn squad -waarvan ik weet dat er goed wordt samengespeeld- is nu eenmaal niet altijd online.
Ik doelde op level 50's omdat er geen hol aan is als je alleen cirkelt (IMO) en je toch geen level meer omhoog kunt.

Op de PC is het cirkelen overigens een stuk minder. Het rotte ervan is dat het veel sneller lijkt te gaan dan gewoon vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
zAo schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:46:
[...]
Ik doelde op level 50's omdat er geen hol aan is als je alleen cirkelt (IMO) en je toch geen level meer omhoog kunt.
De levels is eigenlijk alleen leuk voor het embleempje of het geeft aan dat je er misschien al aardig wat tijd in hebt zitten (in mijn geval dan). Verder heeft het cirkelen maar 1 nut, namelijk je team helpen te winnen en daar zit 'm dan ook de fun in.

Ik merk wel dat er steeds meer mensen behendiger worden met de AT4 en dat choppers steeds sneller neergehaald worden.

Kom anders een keer met ons spelen (Jackal131, Pixelchaos, Kingofcunnus, Unomomentodado, e.v.a.). Wel graag met headset!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
zAo schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:46:
[...]

Dat heb je dan goed mis. Als je het kan ben je zeer nuttig in de aanval/defence. Als je wilt winnen is het beter om een goede piloot in de chopper te hebben dan een slechte. Klinkt logisch of niet?

Niet iedereen is succesvol in een apache en als je het wel kan is het best leuk om voertuigen op te blazen en tussendoor mannetjes. Het vergt best enige oefening, dat sommige spelers het wel goed kunnen en jij niet moet je dan maar eens accepteren of meer oefenen ;).
Bovendien is er altijd wel een zwak moment waar de chopper toch uit de lucht kan worden gehaald. Maak vaak potjes mee waar je 1 of 2 basis volledig wordt gedomineerd door een apache, maar dan haal je hem neer in de volgende basis en win je het potje alsnog. Niet leuk voor je k/d maar de win telt op het eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Jackal131 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:25:
Ik merk wel dat er steeds meer mensen behendiger worden met de AT4 en dat choppers steeds sneller neergehaald worden.
Als ze zo rondcirkelen krijg ik ze niet uit de lucht hoor :N

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Jackal131 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:25:
[...]

De levels is eigenlijk alleen leuk voor het embleempje of het geeft aan dat je er misschien al aardig wat tijd in hebt zitten (in mijn geval dan). Verder heeft het cirkelen maar 1 nut, namelijk je team helpen te winnen en daar zit 'm dan ook de fun in.

Kom anders een keer met ons spelen (Jackal131, Pixelchaos, Kingofcunnus, Unomomentodado, e.v.a.). Wel graag met headset!
Thanks. Ik speel alleen met Skype als audio server. Werkt een USB headset in de PS3 eigenlijk?
Mon0lith schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:13:
[...]
Als ze zo rondcirkelen krijg ik ze niet uit de lucht hoor :N
Precies: Apache's krijg je dan echt niet neer; ik heb het nog niemand zien doen en speel 300uur+. Het enige dat helpt is met een heel team erop schieten en de AA bemannen als die er is.

Al met al blijft het wel een verslavend spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
zAo schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:10:
[...]

Thanks. Ik speel alleen met Skype als audio server. Werkt een USB headset in de PS3 eigenlijk?
Zou volgens mij moeten werken. Ik zou niet weten waarom niet. Gewoon proberen.
[...]

Precies: Apache's krijg je dan echt niet neer; ik heb het nog niemand zien doen en speel 300uur+.
Het is lastiger, maar er zijn mensen die ze dan nog neer krijgen (lukt mij trouwens ook niet hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Het gaat bij jullie over de PS3 of ? Op de pc zie ik choppers met bosjes neer door M136 (AT4). En als ik vlieg zijn er geen eens rakketen nodig, ik stort uit mezelf wel in een gebouw |:(

[ Voor 36% gewijzigd door atlantisx op 17-08-2011 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
atlantisx schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:43:
En als ik vlieg zijn er geen eens rakketen nodig, ik stort uit mezelf wel in een gebouw |:(
_O-

Het gaat inderdaad over de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:28
Is allerlaatste keer dat ik ooit nog een ea game voor mijn ps3 haal.

1 Waarom is dat klote search systeem nog steeds zo braak ? Regelmatig half lege servers :')

2 Waarom is dat online zo tivus traag :'( Elke keer als je uit een potje gaat en wil opnieuw online ... weer opnieuw inloggen ... :')

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Amdwarrior schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 20:34:
Is allerlaatste keer dat ik ooit nog een ea game voor mijn ps3 haal.

1 Waarom is dat klote search systeem nog steeds zo braak ? Regelmatig half lege servers :')

2 Waarom is dat online zo tivus traag :'( Elke keer als je uit een potje gaat en wil opnieuw online ... weer opnieuw inloggen ... :')
Dat steeds syncen van alles is er erg suf omdat je erop moet wachten. In Battlefield 3 -op de consoles- zit gewoon een server browser, dus dat probleem heb je dan niet meer.

• snoos
  • Laatst online: 12-08 13:02
Ik hoor iedereen hier over de AT4.

Ik doe het nog gewoon met de CG zonder tracer.

De gene die rond vliegen doen dit vaak in het zelfde patroon.
Dan weet je na 1 of 2 raketten precies waar je moet schieten en is hij zo dood.

En inderdaad het online is ongelofelijk traag. Krijg ik weer eens een DC. Eerst status updaten ofzo. Dan weer verbinding maken. En als ik pech heb zit hij dan ook nog eens vol.
@ hieronder.
Ja op de console . slome boel hier 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door snoos op 18-08-2011 15:35 ]

• ChojinZ
snoos schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:52:

En inderdaad het online is ongelofelijk traag. Krijg ik weer eens een DC. Eerst status updaten ofzo. Dan weer verbinding maken. En als ik pech heb zit hij dan ook nog eens vol.
Op de console? Wat apart dat daar zo'n groot verschil in zit in vergelijking met de pc. Op de pc heb ik namelijk nooit problemen. Serverbrowser is redelijk snel en het aantal spelers wat wordt aangegeven is ook daadwerkelijk het aantal spelers wat op dat moment in de game zitten.

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:22
Vaag. Ik moest nog 2 demolition kills voor de trophy (PS3), en vandaag tijdens een potje vernielde ik per ongeluk een gebouw en had ik opeens 2 demolition kills.

Maar geen trophy. :/

Als ik op deze website kijk dan heb ik ook nog steeds 18 demolition kills. Aaaarrgghhh..

[ Voor 3% gewijzigd door LuPo op 18-08-2011 16:48 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• KillerZero86
Die pagina gaat dan ook pas over 4 uur geupdate worden =P. Maar trophies buggen vaker, in BF heb ik geen voorbeelden, maar in Dragon Age: Orgins buggen ze achter elkaar door. Nu is dat spel sws om te huilen qua stabiliteit, glitches en bugs maar dat is een hele andere discussie.

• Jackal131
LuPo schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:46:
Vaag. Ik moest nog 2 demolition kills voor de trophy (PS3), en vandaag tijdens een potje vernielde ik per ongeluk een gebouw en had ik opeens 2 demolition kills.

Als ik op deze website kijk dan heb ik ook nog steeds 18 demolition kills. Aaaarrgghhh..
En die demolition kills waren geen teamkills?

Het bijwerken van de stats werkt de laatste tijd trouwens ook niet helemaal vlekkeloos (vraag Pixelchaos maar eens >:) )

Verwijderd

waar blijf je nou jackal^^

..Ben ik eindelijk weer overgestapt naar Battlefield..(nu definitief) ....
maar heb even paar maatjes nodig met wie ik lekker kan gamen om erin te komen..
en ken alleen jou en unomomento..

net paar potjes gedaan. en giga op men klote gekregen door snipers.. heerlijk...eindelijk weer lekker shooter spelen waarvoor je je best moet doen

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 23:51
LuPo schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:46:

Volgens http://bfbc2.statsverse.com/stats/ps3/LuPo1989/ moet je er nog 1. Ik wil je best wel even helpen daarmee..
Het bijwerken van de stats werkt de laatste tijd trouwens ook niet helemaal vlekkeloos (vraag Pixelchaos maar eens >:) )
Stats ingame werken vooral 's middags en 's avonds totaal niet. 's ochtends wil het nog wel eens werken, maar als ik 's avonds uit een game ga en de stats ga updaten is alles ingame weg. Als ik het spel opnieuw ga opstarten heb ik stats van voor ik het potje speelde.

Bovenstaande site is na het ingame updaten van stats altijd actueel en werkt perfect om stats in te zien.

[ Voor 31% gewijzigd door Erulezz op 18-08-2011 19:07 ]

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 16:35

ronalddus

Buffalo77

Ik heb zojuist mijn BFBC2 montage afgemaakt.

Hier is die. Bekijk hem in 1080p voor het beste resultaat

YouTube: BFBC2 Montage - Action Essentials - YouTube

Buffalo77 | Pokemon Unite

• Gundogan
  • Laatst online: 10:14

Gundogan

Rip and tear, until it is done

ronalddus schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 19:53:

[video]
Netjes gemaakt, erg mooie kwaliteit!

En die mine boven de vehicle gooien en dan er op schieten is een epische actie _/-\o_

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[video]
Egotripper !!!

Wel mooi filmpje :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
Andere mensen ook last van lag deze hele week ongeveer al ?
Ik en mijn broertje behoorlijk namelijk, beide Ziggo verbinding. Zit zelf in omgeving Groningen en mijn broertje omgeving Steenwijk.

• LuPo
Erulezz schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 19:02:
[...]

Volgens http://bfbc2.statsverse.com/stats/ps3/LuPo1989/ moet je er nog 1. Ik wil je best wel even helpen daarmee..

[...]

Stats ingame werken vooral 's middags en 's avonds totaal niet. 's ochtends wil het nog wel eens werken, maar als ik 's avonds uit een game ga en de stats ga updaten is alles ingame weg. Als ik het spel opnieuw ga opstarten heb ik stats van voor ik het potje speelde.

Bovenstaande site is na het ingame updaten van stats altijd actueel en werkt perfect om stats in te zien.
Ah, blijkbaar heeft hij er maar eentje geteld. Dat is dus nog 1 te gaan dan. :P

Hulp is altijd handig alleen met z'n tweeën kom je niet echt ver denk ik. Vorige keer hebben we met een mannetje of 6 een squad rush server gepakt. Volgens mij waren we toen zelfs met 8 en hadden we dus een hele server voor onszelf. Was best handig!

[ Voor 13% gewijzigd door LuPo op 18-08-2011 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Jammer alleen van die blackhawk opofferingen. Daar had je team nuttigere dingen mee kunnen doen. Verder wel leuke clips ertussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Disclaimer: waarschijnlijk overbodig voor het gros van de spelers hier.

Ik zat net wat aan te kloten met dat EA Origin programma. Heb even m'n Red Alert 3 key erin gezet zodat ik die altijd kan downloaden mochten m'n DVD's beschadigd raken oid. Toen ben ik gaan kijken wat voor keys ik nog meer had van EA games om te zien welke allemaal zouden werken.

De key van BC2 uit Steam gekopieerd en in Origin geplakt, waarna ik de keuze kreeg uit BFBC2 vanilla of de Digital Deluxe Version met Vietnam erbij. Nu heb ik in Steam alle DLC, maar Vietnam heeft daar toch z'n eigen key. En ik voerde de pure basis key van BC2 in. Misschien interessant voor mensen die alleen de basis BC2 in Steam hebben om de key eens in Origin in te voeren. Wie weet kun je ook de keuze maken voor digital deluxe en heb je gratis Vietnam erbij?

Ik heb even de laatste 3-4 delen doorzocht op keyword 'origin' om te zien of het misschien al was opgevallen, maar ik zag niets, dus ik denk ik post het even. Misschien werkte het bij toeval op mijn key, in welk geval jullie deze post maar weer snel moeten vergeten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:32:
[...]

Hehe, je hebt gelijk hoor. Maar was wel grappig om zonder enige moeite XP te halen :)

Ik speel daarom (als n00b) gewoon Assault en doe wat er gedaan moet worden en gooi constant ammo packs in het rond voor de rest van het team. En m'n clanleden helpen me gelukkig met het aanleren van de juiste dingen.

offtopic:
Ik ga ervan uit dat Skybullet dit niet serieus bedoelde, dus ik voel me niet aangevallen. Als het wel serieus was.... ach... die weet niet beter...
Het is sowieso zo dat je niet hoeft te verwachten dat mensen hier normaal reageren als je iets verteld wat een detail uit je speelstijl verraad. Er is namelijk altijd wel iemand die dat niet vind kunnen en die vind dat je op hun manier moet spelen.

Net als dat eindeloze geneuzel over recons die teveel sniperen en dan niks toevoegen. Kun je wel zeggen dat ze moeten switchen, maar dan merk je dat ze zowaar nog minder toevoegen aan het spel _O-

Of mensen die beginnen te mekkeren als je ze revived in een iets minder dan ideale situatie. Ben je in the heat of battle wat mensen aan het reviven, krijg je na een tijdje opeens een shotgun to the face van een squadgenoot omdat hij vond dat hij niet gerevived had mogen worden. Niet dat ik me daar aan ga houden dan, ze krijgen misschien zelfs wel wat extra aandacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:13
Interessant! Vanavond maar eens even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patriot schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:02:
Of mensen die beginnen te mekkeren als je ze revived in een iets minder dan ideale situatie. Ben je in the heat of battle wat mensen aan het reviven, krijg je na een tijdje opeens een shotgun to the face van een squadgenoot omdat hij vond dat hij niet gerevived had mogen worden. Niet dat ik me daar aan ga houden dan, ze krijgen misschien zelfs wel wat extra aandacht.
Ik moet zeggen dat ik ook regelmatig heb lopen schelden om op teamleden, omdat ze me op de meest onhandige momenten en plaatsen mij revivede... Word je neergeschoten, gerevived en weer neergeschoten... terwijl de medic veilig achter een muurtje zit :'(

Ach, heb ik tenminste de tegenstander een extra kill gegeven :p Ook hulpvol toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Patriot schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:02:
[...]

Het is sowieso zo dat je niet hoeft te verwachten dat mensen hier normaal reageren als je iets verteld wat een detail uit je speelstijl verraad. Er is namelijk altijd wel iemand die dat niet vind kunnen en die vind dat je op hun manier moet spelen.

Net als dat eindeloze geneuzel over recons die teveel sniperen en dan niks toevoegen. Kun je wel zeggen dat ze moeten switchen, maar dan merk je dat ze zowaar nog minder toevoegen aan het spel _O-

+1 :)
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:00:
[...]

Ik moet zeggen dat ik ook regelmatig heb lopen schelden om op teamleden, omdat ze me op de meest onhandige momenten en plaatsen mij revivede... Word je neergeschoten, gerevived en weer neergeschoten... terwijl de medic veilig achter een muurtje zit :'(

Ach, heb ik tenminste de tegenstander een extra kill gegeven :p Ook hulpvol toch?
ook +1 :)

Hoe ik speel hangt erg van mijn bui af. Ene keer lekker lone wolf sniperen en spotten dan weer meer met squad in aanval of verdediging.

Ik merk in ieder geval dat het BFBC2 concept mij veel en veel minder (eigenlijk totaal niet) uitnodigt tot teamplay dan in BF2 het geval was.
Ik denk dat het vooral ligt aan het gemis van commorose, waylines en zelfs commander.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:00:
[...]Ik moet zeggen dat ik ook regelmatig heb lopen schelden om op teamleden, omdat ze me op de meest onhandige momenten en plaatsen mij revivede... Word je neergeschoten, gerevived en weer neergeschoten... terwijl de medic veilig achter een muurtje zit :'(
Als je twee keer revived & killed word, en vervolgens toch weg kan komen en door kan gaan, Dan heeft de medic zijn werk goed gedaan, namelijk zorgen dat er geen ticket verspilt hoeft te worden, Uiterraard je krijgt geen ticket terug, maar het kost ook geen spawn ticket. k/d ratio be damned =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
atlantisx schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:09:
[...]

Als je twee keer revived & killed word, en vervolgens toch weg kan komen en door kan gaan, Dan heeft de medic zijn werk goed gedaan, namelijk zorgen dat er geen ticket verspilt hoeft te worden, Uiterraard je krijgt geen ticket terug, maar het kost ook geen spawn ticket. k/d ratio be damned =).
Eens, alleen is het soms wel frustrerend als je op de timer aan het wachten bent en net op het moment dat er nog 1 sec op de teller staat wordt je gerevived en meteen weer gekilled. Kan je weer op die timer wachten.....Tenzij de medic nog wel leeft en je weer kan reviven uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dan moet je americas army maar eens proberen. Dat is pas wachten op een timer...

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
M2M schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:06:
dan moet je americas army maar eens proberen. Dat is pas wachten op een timer...
In dat spel stukje software die doet lijken alsof de tijd stil staat, is het al wachten tot mensen eens een stapje richting hun doel durven...

Gister nog een mooi moment. Al parachuterend uit zo'n blackhawk met een m136(AT4) UAV style een groepje van 4 snipers met 1 rocket uitgeschakeld op isla inocentes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo,

Wat word er in je stats bedoelt met accuracy?

Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
M2M schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:06:
Er is een reden waarom ik dat spel niet speel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:23:
Yo,

Dank.
Nauwkeurigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Raar, vandaag tijdens het spelen (ik probeerde nog 1 destruction 2.0 kill te krijgen) kreeg ik ineens de trophy 'Demolition Man' en de Platinum. :P

Blijkbaar had het spel ineens door dat ik gisteren 2 demolition kills had, en niet 1 zoals hij eerst telde. :+

Eind goed al goed. En ik heb met een bekende BC2 geruild voor Heavy Rain. Dat spel wil ik nog steeds een keer spelen. :)
Ik zie jullie dus waarschijnlijk wel weer zodra BF3 uit is. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
LuPo schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:44:

Ik zie jullie dus waarschijnlijk wel weer zodra BF3 uit is. ;w
Dan wel ff wat langer blijven hé? Niet meteen na je platinum de game dan weggeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik heb ook maar eens een GamePlay filmpje gemaakt...
Niet verkeerd. Alles geëdit in Adobe After Effects en Premiere. :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DJGa47mDzE8&feature=channel_video_title]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ik kan dat blurry effect niet geweldig vinden. Sterker nog, ik krijg er hoofdpijn van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:23:
Yo,
Dank.
Aantal hits / aantal schoten ;)

Dus hoeveel % van je schoten raak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Jackal131 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:52:
Ik kan dat blurry effect niet geweldig vinden. Sterker nog, ik krijg er hoofdpijn van...
Serieus? Dat was enkel om alle gegevens te verbergen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
HardCoreGamer schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:49:

[video]
Hoezo zou je je gegevens willen verbergen?

Trouwens erg matig filmpje, blureffect is gewoon echt lelijk, en je acties zijn nou ook niet echt bepaald noemenswaardig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En al die softcore actie doet je nick geen eer aan...

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Want hardcore moet je zo goed voor zijn ! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Met ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
M2M schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:43:
En al die softcore actie doet je nick geen eer aan...
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

The Great HooD schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:16:
[...]

Hoezo zou je je gegevens willen verbergen?

Trouwens erg matig filmpje, blureffect is gewoon echt lelijk, en je acties zijn nou ook niet echt bepaald noemenswaardig >:)
Doe jij het eens beter...? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik krijg al na z'n 10 seconden hoofdpijn van dat filmpje.
Volgende keer toch maar minder of geen blur. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Apart... Geen last tot op heden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Mensen die normal mode "softcore" noemen, alsof normal mode makkelijker zou zijn. :X

Dat filmpje kon ik overigens niet kijken, teveel blur.

@ronalddus, ben je niet geregistreerd EAUK forum? Post je fragvid daar ook even :)

[ Voor 22% gewijzigd door unfor op 19-08-2011 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Er komt binnenkort een videootje van mij. Heb al het een en ander aan materiaal geschoten. :)

Alleen er is een huge pause ingezet, mijn Macbook is kaput gegaan dus dat moet even wachten.

[ Voor 15% gewijzigd door The Great HooD op 19-08-2011 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Jackal131 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:49:
[...]

Dan wel ff wat langer blijven hé? Niet meteen na je platinum de game dan weggeven ;)
't was wel gezellig elke keer. Maar ik wil nog ff wat andere games spelen de komende tijd (Heavy Rain, RDR, Mafia 2). Tegen de tijd dat BF3 er is zal ik daar wel mee uitgespeeld zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

The Great HooD schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:21:
[...]

Er komt binnenkort een videootje van mij. Heb al het een en ander aan materiaal geschoten. :)

Alleen er is een huge pause ingezet, mijn Macbook is kaput gegaan dus dat moet even wachten.
Wordt dat dan ook leuk geëdit in elkaar gezet, of wordt het met iMovie in elkaar gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54

[video]
om eerlijk te zijn, die blur geeft me hetzelfde effect als ik naar een 3ds kijk, gewoon soort van steek achter me ogen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Wat is die hitdetectie toch beroerd zeg. Ik hoop dat het in bf3 beter is, maar van wat ik van de alpha heb gezien heb ik er een zwaar hoofd in.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
atlantisx schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:46:
Want hardcore moet je zo goed voor zijn ! :')

Ik speel JUIST hardcore omdat ik in softcore zwaar billenkoek krijg... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-07 16:05
ChojinZ schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 01:27:
[...]

Ik speel JUIST hardcore omdat ik in softcore zwaar billenkoek krijg... :X
Klopt. Is wel hetzelfde spel, maar normalcore en hardcore moeten op een totaal andere manier gespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

unfor schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:48:
Mensen die normal mode "softcore" noemen, alsof normal mode makkelijker zou zijn. :X

Dat filmpje kon ik overigens niet kijken, teveel blur.

@ronalddus, ben je niet geregistreerd EAUK forum? Post je fragvid daar ook even :)
Ik geloof het wel. Ik ga nu even posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
Met welk progamma neem je eingelijk op. Ik wil zelf ook wel filpjes opnemen in bc2.
Het liefst gewoon 1080P en boven de 60fps blijven anders gaat het weer tenkoste van de hits en kills

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2011 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Zelf neem ik met fraps op. (klik voor mijn vid in sig). Waarschijnlijk doet hij dat ook. Er zijn nog andere recorders zoals playclaw, dxtory, msi afterburner die ook no compressed opnemen, maar fraps vind ik het best. Je moet in de eerste plaats wel een beste pc hebben om goed te kunnen recorden. Wat ik me ook hier heb laten vertellen:

-Record op een aparte HDD, wat helemaal gereserveerd is voor je opgenomen vids
-Ken fraps een aparte core toe (ctrl+alt+del - affiniteit) (bijv. alleen core 0 aan fraps en core 1,2,3 aan bc2)
-Sluit zoveel mogelijk progs af tijdens het spelen
-Zelf gebruik ik ook process lasso om alle andere processen op de achtergrond te plaatsen

Zelf hierna wordt het lastig om echt met 60FPS 1080P te recorden

[ Voor 12% gewijzigd door ronalddus op 20-08-2011 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het net geprobeerd met msi afterburner en het werkt indd goed.
Ik neem op de de harde schijf op waar ook de game op staat en dan blijft hij netjes boven de
70fps. Ik merk wel dat je AA wel wat inpact heeft tijdens het opnemen. Ik neem dus op met 4xMSAA+2xSSAA. 1080P met 85% MJPG compressie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik neem op met FRAPS. MSI's afterburner lijkt wel wat sneller, maar heeft er hier toch ook wel wat moeite mee. op 1920 bij 1200 trek ik zo'n 4GB/70 seconden er doorheen. Een kleine rekensom maakt dat 60MB/s. En dan nog per minuut videomateriaal 2 minuten recoden naar iets fatsoenlijks. En daarna nog je favoriete editing programma in, renderen en uploaden :)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Propane schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 02:45:
Disclaimer: waarschijnlijk overbodig voor het gros van de spelers hier.

Ik zat net wat aan te kloten met dat EA Origin programma. Heb even m'n Red Alert 3 key erin gezet zodat ik die altijd kan downloaden mochten m'n DVD's beschadigd raken oid. Toen ben ik gaan kijken wat voor keys ik nog meer had van EA games om te zien welke allemaal zouden werken.

De key van BC2 uit Steam gekopieerd en in Origin geplakt, waarna ik de keuze kreeg uit BFBC2 vanilla of de Digital Deluxe Version met Vietnam erbij. Nu heb ik in Steam alle DLC, maar Vietnam heeft daar toch z'n eigen key. En ik voerde de pure basis key van BC2 in. Misschien interessant voor mensen die alleen de basis BC2 in Steam hebben om de key eens in Origin in te voeren. Wie weet kun je ook de keuze maken voor digital deluxe en heb je gratis Vietnam erbij?

Ik heb even de laatste 3-4 delen doorzocht op keyword 'origin' om te zien of het misschien al was opgevallen, maar ik zag niets, dus ik denk ik post het even. Misschien werkte het bij toeval op mijn key, in welk geval jullie deze post maar weer snel moeten vergeten :P.
Zojuist geprobeerd en het werkt!

Paar weken terug BC2 (zonder Vietnam) aangeschaft via Steam. Zojuist de code verzilverd bij EA/Origin en kon kiezen uit de normale of 'Digital Deluxe (Incl. Vietnam)' versie. Natuurlijk gekozen voor de Digital Deluxe versie ;)

Bedankt voor je tip Propane! Scheelt me toch weer wat euro's :9

EDIT: Werkt achteraf toch niet. Is net klaar met downloaden maar wanneer ik Vietnam wil starten moet ik alsnog een Vietnam key invullen. Wel raar aangezien er in mijn Origin game lijst wel de Deluxe versie staat. :?

[ Voor 6% gewijzigd door Ryan_ op 20-08-2011 19:57 . Reden: Edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pafdaddy schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 01:21:
Wat is die hitdetectie toch beroerd zeg. Ik hoop dat het in bf3 beter is, maar van wat ik van de alpha heb gezien heb ik er een zwaar hoofd in.
Jep, heb het spel er inmiddels ook maar afgegooid. Zonde dat ik het nog zo lang heb gespeeld.

BFBC2 is gewoon gereleased in alpha status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe meer ik BC2 speel hoe sneller ik het afsluit, ik kan er met mijn hoofd niet bij dat je gesniped kan worden (1 shot 1 kill) door een shotgun van ver.

Dat en idd hmmmmmmmpff reactie van de alpha status.
Zonde van wat DICE de BC franchise heeft aangedaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 10:14

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Er is ook slug ammo voor de shotguns waarmee je op afstanden nog erg accuraat mee kan zijn. Maarja, als je mist ben je wel de sjaak door lage firerate van (semi-auto) shotguns.

Hoewel de hitdedectie zeker niet perfect is (en sommige servers laggen daarbij ook nog eens behoorlijk), moet je er altijd rekening mee houden dat meer sprayen = minder accuratie, zowel in ironsights als vanuit de hip (met sommige wapens is de spread in beide situaties zelfs hetzelfde). Dat in combinatie met het feit dat wapens gewoon niet zoveel damage doen, kan ik wel begrijpen waarom mensen de ervaring hebben dat hele clips in mensen moeten gevuurd worden.

Als ik tap in plaats van spray heb ik eigenlijk bijna nooit last van vage hitdedectie, tenzij de server duidelijk lagt en mensen aan het rondwarpen zijn. (ingame ping latency van 70-90 meestal en ik speel op servers van <20-30 ping in de serverbrowser)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:03:
[...]

Met welk progamma neem je eingelijk op. Ik wil zelf ook wel filpjes opnemen in bc2.
Het liefst gewoon 1080P en boven de 60fps blijven anders gaat het weer tenkoste van de hits en kills
Ik gebruik zelf ook Fraps, mooi programma maar let op: voor 1080P films heb je 4GB per 3 á 4 minuten filmen. Het neemt dus veel ruimte in. Ik heb zelf een Nvidia 470GTX, vrij recente goeie videokaart. En daarmee record ik op 40 FPS met Fraps (Met DirectX11 en alles op high.)

Dus als je wilt recorden, moet je of je instellingen naar beneden schroeven, of een goeie pc hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:28
Of gewoon apart schijf kopen alleen voor fraps (ik heb Samsung spinpoint 1tb 45 Euro ongeveer) werkt perfect :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:59:
Hoe meer ik BC2 speel hoe sneller ik het afsluit, ik kan er met mijn hoofd niet bij dat je gesniped kan worden (1 shot 1 kill) door een shotgun van ver.

Dat en idd hmmmmmmmpff reactie van de alpha status.
Zonde van wat DICE de BC franchise heeft aangedaan :(
Ik zou eerder EA vies aankijken dan DICE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ryan_ schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:59:
[...]

Zojuist geprobeerd en het werkt!

Paar weken terug BC2 (zonder Vietnam) aangeschaft via Steam. Zojuist de code verzilverd bij EA/Origin en kon kiezen uit de normale of 'Digital Deluxe (Incl. Vietnam)' versie. Natuurlijk gekozen voor de Digital Deluxe versie ;)

Bedankt voor je tip Propane! Scheelt me toch weer wat euro's :9

EDIT: Werkt achteraf toch niet. Is net klaar met downloaden maar wanneer ik Vietnam wil starten moet ik alsnog een Vietnam key invullen. Wel raar aangezien er in mijn Origin game lijst wel de Deluxe versie staat. :?
Ah, helaas. Wel vaag inderdaad, je zou het nog even bij de EA live support chat kunnen proberen aan te kaarten als je die moeite wilt nemen, misschien krijg je zo alsnog een key :P. Stiekem wel flauw, gebruik maken zulke loopholes, maar je weet maar nooit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mejust schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:17:
[...]

Ik zou eerder EA vies aankijken dan DICE.
EA geeft toch uit en DICE ontwikkelt? Hier is DICE hoofdelijk verantwoordelijk imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:32:
[...]

EA geeft toch uit en DICE ontwikkelt? Hier is DICE hoofdelijk verantwoordelijk imo.
Dat is waar, maar volgens mij is de uitgever uiteindelijk wel degene die besluit wanneer een spel wordt uitgebracht. Daarbij schiet bugs wegwerken en misschien een slechte hitreg vervangen er wel bij in. Het spel wordt toch wel in grote hoeveelheden verkocht.

[ Voor 20% gewijzigd door Mejust op 20-08-2011 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ach, ik heb nooit last gehad van een slechte hitreg in BFBC2. (Nou ja, af en toe, maar dat kwam door lag ;)) Als je er wel echt veel last van hebt, moet je gewoon op servers spelen met een fatsoenlijke ping.

In BF2 was het veel erger imho ;)

Ik zou trouwens ook best een keer een BFBC2 fragvid willen maken, maar mijn PC kan het helaas niet aan om BFBC2 op high te draaien en daarbij ook nog eens alles in een fatsoenlijke kwaliteit op te nemen. En ik heb er ook nog weer niet zoveel voor over dat ik BFBC2 op low/medium zou gaan spelen :P

Voor de duidelijkheid: Mijn PC (E5300 @3.9GHz, 2GB ram, HD4870) draait BFBC2 grotendeels op high (sommige settings medium), en >50fps. Toch nog redelijk netjes voor mijn PC vind ik. Wel zonder AA ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Compizfox op 21-08-2011 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Gundogan schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:10:
Er is ook slug ammo voor de shotguns waarmee je op afstanden nog erg accuraat mee kan zijn. Maarja, als je mist ben je wel de sjaak door lage firerate van (semi-auto) shotguns.

Hoewel de hitdedectie zeker niet perfect is (en sommige servers laggen daarbij ook nog eens behoorlijk), moet je er altijd rekening mee houden dat meer sprayen = minder accuratie, zowel in ironsights als vanuit de hip (met sommige wapens is de spread in beide situaties zelfs hetzelfde). Dat in combinatie met het feit dat wapens gewoon niet zoveel damage doen, kan ik wel begrijpen waarom mensen de ervaring hebben dat hele clips in mensen moeten gevuurd worden.

Als ik tap in plaats van spray heb ik eigenlijk bijna nooit last van vage hitdedectie, tenzij de server duidelijk lagt en mensen aan het rondwarpen zijn. (ingame ping latency van 70-90 meestal en ik speel op servers van <20-30 ping in de serverbrowser)
Ik hb het over gevallen waarbij een 'vijand' op c4 staat, deze tot ontploffing wordt gebracht en meneer gewoon door kan lopen. |:(
Dan zakt bij mij de broek af. 8)7

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Gundogan schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:10:

Dan heb je mazzel want zelfs de pro's hebben dit probleem, ga maar eens met een shotgun of bolt action rifle spelen, je zult veel meer hit detectie problemen tegen komen en niet alleen op laggende servers.
Ik ben zelf average maar heb wel een goede aim, alleen de lmg's zitten onder de 20% accuracy dus de kans dat het aan mijn aim ligt is niet zo groot.
Unfor die veel beter is als ik die heeft dit probleem ook.

Gelukkig hebben beide zijden dit probleem en kom ik geregeld goed weg omdat de schoten op mij niet registreren, ik geef soms zelf al in de chat aan dat het belachelijk is dat ik niet dood ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
Compizfox schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 00:20:
Ach, ik heb nooit last gehad van een slechte hitreg in BFBC2. (Nou ja, af en toe, maar dat kwam door lag ;)) Als je er wel echt veel last van hebt, moet je gewoon op servers spelen met een fatsoenlijke ping.
Ik speel altijd onder de 100 ping, meestal zo'n 70-80. Daar ligt het dus niet aan. Toch merk ik veel te vaak dat als ik een heel magazijn op iemand leegschiet, die dan bloedt, maar 5 of zo hits geregistreerd worden. En dat terwijl ik dan blijkbaar binnen mijn reactietijd (die is laag) door anderen van 100% health dood geschoten kan worden =/

Het is een beetje wrang.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.