Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
HardCoreGamer schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 23:12:
In COD heb ik zo 20 kills, in Battlefield mag ik al blij zijn met 2 kills terwijl ik de andere keer dik 12 kills of meer heb. De balance is ver te zoeken zo te zien... :(
Lekkere vergelijking, het zijn twee totaal andere games waar het schieten ook heel anders werkt.
In CoD kom je er prima mee weg als je van een vol magazijn tot leeg je muisknop inhoudt, in BFBC2 moet je echter veel vaker in korte salvo's schieten wil je veel raken.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Hebben meer mensen het idee dat BFBC2 op het moment vol aan het stromen is met CoD noobs die BF3 willen spelen? :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:33
Bij Vietnam, wat ik alleen nog maar speel, in ieder geval niet. Qua servers wordt het ook steeds slechter. Als ik sorteer op hardcore en rush (en lege servers niet tonen) vind ik er tussen de 5 en 8. Heel weinig, helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

@Bobbus, dan speel jij de Xbox of PS3 versie? Bij de PC versie heb ik dan rond de 30/+ servers..
Op Hardcore, wachtwoord uit, leeg en volle ruimtes ook uit...

[ Voor 28% gewijzigd door iApp op 12-08-2011 19:45 ]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Op de PS 3/xbox360 heb je geen serverbrowser. Ik vind trouwens net zo veel servers als Bobbus met de in zijn post vermeldde zoekcriteria.

[ Voor 3% gewijzigd door Springstof op 12-08-2011 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
DanielWW2 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:45:
Hebben meer mensen het idee dat BFBC2 op het moment vol aan het stromen is met CoD noobs die BF3 willen spelen? :X
Zijn niet alleen cod spelers, het zijn ook veel casual spelers die nieuwsgierig zijn en bc2 willen proberen voordat bf3 uit komt.
Vindt het jammer dat ze nu pas naar bc2 zijn gekomen, tis net of bc2 voor het eerst wordt uitgebracht, kom veel vragen tegen in de chat die je ook tijdens de release zag zoals wat is een tracer dart, hoe repareer ik een tank etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Een Tracer snap ik nog niet helemaal. Je schiet het op een voertuig, en dan kun je het traceren. Maar het heeft geen verbetering met het schieten van een bazooka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
HardCoreGamer schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 00:03:
Een Tracer snap ik nog niet helemaal. Je schiet het op een voertuig, en dan kun je het traceren. Maar het heeft geen verbetering met het schieten van een bazooka.
Als je met de tracer dart het voertuig hebt geraakt, dan pak je je rpg/CG en als je dan op de trce dart mikt moet je even wachten totdat je de afstand van het voertuig ziet. Als je dan schiet gaat hij er rechtstreeks heen. En als hij ergens achter staat moet je even omhoog mikken.

[ Voor 33% gewijzigd door PearlPumpkin op 13-08-2011 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:19

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:18

Compizfox

Bait for wenchmarks

Een Tracer snap ik nog niet helemaal. Je schiet het op een voertuig, en dan kun je het traceren.
Als je een tracer dart op een voertuig schiet dan is ie getraced ;)
Maar het heeft geen verbetering met het schieten van een bazooka.
Jawel, een RPG wordt homing als hij gelockt is op een tracer dart.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Daar heb ik ook een jaar over gedaan om uit te zoeken.
Ik ben toch meer een AT4 persoon. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ahh dan heb ik nog 3 maanden de tijd. Gekocht met een Steam kerst deal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
HardCoreGamer schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 03:08:
Ahh dan heb ik nog 3 maanden de tijd. Gekocht met een Steam kerst deal. :)

[ Voor 12% gewijzigd door NLsandman op 13-08-2011 05:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:28

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

DanielWW2 schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 02:11:
[...]

Daar heb ik ook een jaar over gedaan om uit te zoeken.
Ik ben toch meer een AT4 persoon. ;)
Idem hier, veels te lastig om eerst te tracen en daarna je werper te pakken. Vooral tegen heli's schiet dat niet op.... Met de AT4 vallen ze met bosjes uit de lucht >:)

Ook al heeft dat ook een tijd gekost voor ik dat goed onder de knie had, dat wel.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Aah! Te gek! :)
Dacht dat het alleen voor het traceren van voertuigen was. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:52
ik denk dat ik een uurtje nodig heb gehad om de choppers uit de lucht te krijgen met de AT4. Moeten ze alleen niet heel erg raar vliegen want dan lukt het me niet. Had daarstraks op isla een aantal helis achter elkaar neergehaald.

Net ook een heerlijke pot gespeeld op Arica Harbor (Rush Att). Had 4750 punten met drie arms en bijna 50 kills. Had alleen het idee dat ik nooit de punten gekregen heb voor mijn eerste arm :S. Ik was alleen in de kamer, het ding is voor mijn ogen ontploft maar toen ik vlak daarna naar het scorebord keek stond er 210 ptn. Beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:40

vhal

ಠ_ಠ

DanielWW2 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:45:
* vhal meldt zich!

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:09

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik moet zeggen dat ik meer heli's neer haal met de tracer dart dan met de AT4. Ik ben dan ook zo'n ex COD speler die geswitched is. Moet zeggen dat ik dit veel leuker vind na mijn draai te hebben gevonden, veel meer diepgang. De COD manier van spelen heb ik wel achter me gelaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harydoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 20:08
Ik moet zeggen dat ik het speelniveau van BC2 nu aardig onder de knie begint te krijgen. Laatste potjes een heerlijke squad gehad, en dan staat je met gemak bij het hele spel bovenaan.
Soms maak ik nog wel eens van de noob- fouten, maar daar kom ik wel overheen. Ik ben trouwens niet mee eens dat liggen campers veroorzaakt. Het vertraagd misschien wel meer de game, maar sneller dan dit hoeft het van mij ook niet te gaan. Ik vind het pronen echt een gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:13
Zijn de servers soms offline? Als ik wil zoeken naar conquest vind ie helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11
ja ik ben een noobtuberm krijg ik al te horen wanneer ik gewoon 1x me nade gebruik om een muur eruit te schieten, zodat ze geen cover meer hebben.

ik ben nog steeds heel slecht met voertuigen ;)
geef mij maar weer de mode van BF2 zonder voertuigen xD

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 08:23
Zijn er mensen die zin hebben om samen squadrush met teamspeak te doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennos
  • Laatst online: 12-09 15:58
Joostjah schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 18:04:
Zijn er mensen die zin hebben om samen squadrush met teamspeak te doen? :)
Ik heb wel zin. Kan nu nog niet spelen, maar rond half acht ben ik er. Ik DM je mijn account wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harydoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 20:08
Ja hoor. Wat zijn de inloggegevens voor teamspeak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 17:12:
[...]

ja ik ben een noobtuberm krijg ik al te horen wanneer ik gewoon 1x me nade gebruik om een muur eruit te schieten, zodat ze geen cover meer hebben.

inf only mode bestaat gewoon hoor. Je moet alleen wel erg zoeken naar servers die dat aan hebben staan. Bovendien zitten er niet zo bijzonder veel voertuigen in BC2, en de meeste rush mappen verandert het aantal beschikbare voertuigen best vaak.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 08:23
harydoo schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 18:09:
Ja hoor. Wat zijn de inloggegevens voor teamspeak?
Adres: teamspeak3.i3d.net:10279

Morgen ben ik weer online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Pykow schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 17:12:
[...]

Alle urban conquest maps hebben alleen 2 van die apv, dat is nog wel te doen vind ik, ben zelf ook meer een inf only speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Afbeeldingslocatie: http://i25.lulzimg.com/50440b.jpg
Lol, what did I wrong? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Was je aan het snipen in je spawn, baserapen, voertuig gestolen van de tegenstander? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 00:51:
[...]

Was je aan het snipen in je spawn, baserapen, voertuig gestolen van de tegenstander? :+
Misschien vonden de admins hem een te irritante elitair PC BF spelertje. Ik zie hier zo een paar die per direct een permaban zouden krijgen. Daar ben jij er een van.

Maar Hardcoregamer; check gewoon de site van die clan. Misschien heb je een regel overtreden. Misschien ben je een admin op een mindere dag tegengekomen. Overleg met ze als je daar wil blijven spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

DanielWW2 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 00:51:
[...]

Wij hebben dat allemaal gedaan, met wij bedoel ik mijn hele team! :D
Met ze alle baserapen, geen enkel team lid zat nog in de andere kant van de map omdat we die vlaggen al veroverd hadden. Was wel geweldig, maar blijkbaar mocht ik niet snipen ofzo... :P
Ach boeiend, in hardcore servers wordt ik nog niet permanent gebanned na 10 team kills... :P
Ik bedoel maar... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
HardCoreGamer schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 01:22:
[...]

Wij hebben dat allemaal gedaan, met wij bedoel ik mijn hele team! :D
Met ze alle baserapen, geen enkel team lid zat nog in de andere kant van de map omdat we die vlaggen al veroverd hadden. Was wel geweldig, maar blijkbaar mocht ik niet snipen ofzo... :P
Ach boeiend, in hardcore servers wordt ik nog niet permanent gebanned na 10 team kills... :P
Ik bedoel maar... O-)
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11
er is 1 map die ik echt saai vindt om te spelen, ik weet de naam van de map niet.
maar het is een soort vallei met een windmolen. alleen maar snipers overal zo saai

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Heavy Metal, die vermijd ik ook het liefst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
Pykow schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 07:58:
er is 1 map die ik echt saai vindt om te spelen, ik weet de naam van de map niet.
maar het is een soort vallei met een windmolen. alleen maar snipers overal zo saai
Heavy Metal. Hm vond hem aanvankelijk ook saai, maar met 2 goede teams is die map best te pruimen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Ik speel op PS3 en dan is het soms lastig om goed teamspel te vinden. Heavy Metal brengt dan wel het slechtste in de lone wolves naar boven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Hehe, op hardcore ben ik ook erg vaak gekicked. Ik denk dat de admins er niet tegen kunnen dat ze keer op keer worden neergeknald door iemand die ze helemaal niet kunnen zien. Het gebeurd mij namelijk het vaakst als ik ga snipen met een 12X.

Op normal mode word ik bijna niet gekicked. Alleen als ik melig ben en bijvoorbeeld de CG als primary weapon gebruik. Bijna al mijn CG kills zijn namelijk op infantry. Schiet alleen op de tank als die bijna kapot is en ik zeker weet dat ik de kill krijg. Raketten laten namelijk altijd zo een leuk spoor achter, waardoor je eigenlijk zegt: kijk, hier ben ik. Schiet op mij! Als ik weet dat ik er geen punten voor krijg schiet ik meestal niet.

En Heavy Metal begin ik ook niet aan. Vaak is de gameplay daar veel te traag als je niet in de aanvalshelikopter zit en daarom ontzettend saai. Op SDM vind ik Heavy Metal wel enorm geslaagd.

[ Voor 52% gewijzigd door Springstof op 14-08-2011 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:24
Ik word maar zelden gekicked op servers. Echter ben ik pas een keer op een server gebanned die een usermade admintool draaien verbonden met Metabans en kan ik daardoor op meerdere momenteel niet inloggen en ik kan geen officiele unban aanvragen van het gebeuren.

Ban Reason: Hack Suspicion

Met mijn niet briljante spel verbaas ik me er een beetje over dat ik precies weer een ban krijg op zo'n server. Gezien mijn Stats lijkt het me vrij duidelijk toch.
Op zich zou het een compliment moeten zijn voor mij als non-hacker, maar in dit geval brengt het nogal wat ongemak met zich mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Tools als Metabans en PBBans in handen van puber admins geeft ze meer macht dan ze aankunnen en zou niet mogelijk moeten zijn.

En nee, ik heb nooit een ban gehad.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Die captainsilver is me toch een idioot van een admin, hij bant zelfs spelers die gekickt worden door pb voor no packet flow.
@ suicyder, heb je protected gemaakt, niet dat je daar wat aan hebt maar dan kunnen andere admins die wel de shared bans controleren zien dat je geen cheater bent.

Ben ook zelf gebant op meta bans en ik ben met een soort offensief bezig om aan te tonen dat meta bans een slecht systeem is, er zijn namelijk meer slachtoffers van meta bans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 14:11
Beste tweakers,

Ik heb even moeten zoeken naar een account wat ik had hier op het forum maar ik heb hem dan uiteindelijk toch nog kunnen vinden.

Ik heb sinds ongeveer 3 weken ook Bad Company 2 op de PS3. De PS3 zelf heb ik ook nog maar net een maandje dus het is voor mij ongelooflijk wennen aan de controls. Zelf heb ik altijd CoD op de PC gespeeld en het spelen met een muis gaat me voorlopig toch nog beter af ben ik bang.

Afijn, ik heb zo mijn redenen om toch bij de playstation te blijven. Nu zit ik een beetje met een probleem. Ik heb namelijk het idee dat mijn ervaring als online speler echt blijft steken op de controls. Vandaar dat ik hoop dat iemand van jullie me toevallig wat tips kan geven om mijn manier van spelen te verbeteren.

Ik ga tijdens het spelen vrijwel altijd dood door mensen die ik niet zie. (naast me, achter me, noem het maar op). Het valt ook echt niet mee, om aan de besturing van de playstation te wennen als je continu achterna gezeten wordt door mensen die rank 50 al bereikt hebben en dus een x aantal honderd uren achter die machine hebben gezeten. Soms stop ik maar gewoon even met spelen omdat de frustraties te groot worden.

Intussen heb ik zo'n 26 uur gespeeld en heb uiteindelijk een k/d van 0.80, zie stats.

Op de PC kon ik vrij snel in de rondte kijken om de omgeving een beetje te 'scannen', maar met de controller van de PS3 gaat het rondkijken daar net niet snel genoeg voor. Ik heb de sensitivity iets hoger dan driekwart staan. Ik heb hem op maximaal geprobeerd maar dan ga ik voor lange afstanden veel te veel corrigeren waardoor ik dus uiteindelijk mis schiet. (veel te gevoelig dus).

Door het online bekijken van video's kan ik zeggen dat mijn speelstijl wel wat verbeterd is, maar het grootste probleem is en blijft de besturing. Vooral als ik moet schieten op lopende mensen. Van een wat grotere afstand hoef je de crosshair niet zo veel te bewegen, maar het grootste probleem zit hem vooral in de korte afstanden. Vaak kijk ik met de rechter stick zo veel rond dat ik de tegenstander niet eens fatsoenlijk meer in beeld heb. Een soort van schrikreactie zeg maar (ik weet niet hoe ik het moet uitleggen), maar feitelijk beweeg ik de rechter stick in dat soort situaties dus veel te veel, met als gevolg dat ik simpelweg weer neergeschoten wordt.

Zijn er toevallig meer mensen die BC2 op de PS3 spelen die me tips kunnen geven? En hoe hoog hebben jullie de sensitivity staan?

Bij voorbaat dank!
Erik

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:24
NLsandman schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 15:38:
Die captainsilver is me toch een idioot van een admin, hij bant zelfs spelers die gekickt worden door pb voor no packet flow.
@ suicyder, heb je protected gemaakt, niet dat je daar wat aan hebt maar dan kunnen andere admins die wel de shared bans controleren zien dat je geen cheater bent.

Ben ook zelf gebant op meta bans en ik ben met een soort offensief bezig om aan te tonen dat meta bans een slecht systeem is, er zijn namelijk meer slachtoffers van meta bans.
Die kerel is een beetje banhappy, goed weinig aan te doen. Niet meer op =TOT= server komen zeg ik gewoon. Nadeel was dus het gevolg ervan, daar kwam ik pas 3 weken later achter.

Een systeem als metabans is leuk bedacht, maar uiteindelijk zijn er altijd mensen die hun verkregen mogelijkheden misbruiken. Daarvoor zou je dus iemand moeten hebben die een extra controle uitvoert op de bans en zonodig iemand uit het systeem verwijderd.

In elk geval bedankt voor de status, zal eens kijken of ik er iets mee kan zelf ook, had tijdens de zoektocht al een account aangemaakt, maar dat bleek dus alleen voor de website / tool en niet om een unban ofzo aan te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Suicyder schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 16:23:
[...]

Die kerel is een beetje banhappy, goed weinig aan te doen. Niet meer op =TOT= server komen zeg ik gewoon. Nadeel was dus het gevolg ervan, daar kwam ik pas 3 weken later achter.

Een systeem als metabans is leuk bedacht, maar uiteindelijk zijn er altijd mensen die hun verkregen mogelijkheden misbruiken. Daarvoor zou je dus iemand moeten hebben die een extra controle uitvoert op de bans en zonodig iemand uit het systeem verwijderd.

In elk geval bedankt voor de status, zal eens kijken of ik er iets mee kan zelf ook, had tijdens de zoektocht al een account aangemaakt, maar dat bleek dus alleen voor de website / tool en niet om een unban ofzo aan te vragen.
Dat is het trieste aan dat systeem, unban zul je moeten aanvragen op de website van de admin die je heeft gebanned.
http://www.twilight-renegades.de/news/

Ik heb gevraagd om veranderingen in het systeem dat meer controle van admins vraagt maar phogue die meta bans heeft gemaakt geeft aan dat de admins dat zelf maar moeten doen en dat het systeem waar het voor bedoeld is werkt namelijk ban lijsten delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
NLsandman schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 15:38:

http://forums.electronica...-pc/1416414-metabans.html
Daar kwam ik ook een discussie tegen over metabans, ik vind die community banlists een bijzonder slecht idee als admins zoals die captainsilver mensen kunnen toevoegen die dan automatisch van andere server gebanned worden.

Kijk wat die kerel allemaal banned: http://metabans.com/captainsilver
Op welke server is hij eigenlijk admin, weet ik dat ik die moet vermijden.

[ Voor 70% gewijzigd door unfor op 14-08-2011 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Mijn god, hij banned spelers omdat ze een K:D-ratio van 2,20+ hebben of omdat ze een 'ProGamer' zijn, walgelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Niet online
PBBans werkt toch min of meer hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

rgras schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 17:33:
Mijn god, hij banned spelers omdat ze een K:D-ratio van 2,20+ hebben of omdat ze een 'ProGamer' zijn, walgelijk.
Wat sneu dit zeg. Kan iemand die gast niet ook even bannen met een k.. reden, weet ie ff hoe het is. Of kan ie zichzelf unbannen.... :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
pafdaddy schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 19:19:
PBBans werkt toch min of meer hetzelfde?
Nee pbbans gebruikt alleen de ban list van punkbuster zelf.
Stel jij wordt gepakt met een cheat op onze server, pb bant je van onze server maar op andere servers ben je nog steeds welkom, daarvoor hebben vrijwilligers pbbans opgericht, andere servers kunnen dan kiezen om met pbbans te gaan streamen zodat iedere cheater gepakt door pb automatisch door pbbans op alle aangesloten servers gebant wordt.
Let op: PB is van evenbalance het anti cheat bedrijf dat gehuurdt wordt door EA en PBBans is een vrijwillige organisatie die de PB ban lijst gebruikt.

Met meta bans kun je als server admin heel eenvoudig je ban list delen en andere server admins kunnen dit gebruiken.
Als dit werd gebruikt om de echte cheaters aan de hand van duidelijk bewijs te weren van de servers dan had ik daar weinig moeite mee maar nu als je pech hebt en je zegt iets een keer verkeerds of breekt een regel dan kan dit gevolgen hebben op andere servers.

Ik ben voor 6 maanden gebant van de ace army server omdat ik zei kut server, ik had lag en mijn hitreg was gewoon waardeloos daar.
Normaal heb ik daar weinig moeite mee omdat er genoeg andere goede servers zijn en als admins al zo kinder achtig zijn heb ik geen behoefte aan spelen daar.
Nu kom ik er dus achter dat ik door die admin ook op andere servers gebant ben voor 6 maanden via meta bans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 01:09:
[...]

Misschien vonden de admins hem een te irritante elitair PC BF spelertje. Ik zie hier zo een paar die per direct een permaban zouden krijgen. Daar ben jij er een van.

Maar Hardcoregamer; check gewoon de site van die clan. Misschien heb je een regel overtreden. Misschien ben je een admin op een mindere dag tegengekomen. Overleg met ze als je daar wil blijven spelen...
Waar slaat dit nou weer op. Ik vraag alleen waarom hij gebanned was. En wat nou elitair PC BF spelertje?
Ik speel pas 3 maanden op PC en daarvoor jarenlang op consoles. Ik ben juist zeer sympathiek tegenover console spelers en ik ben er echt niet zo een die console players meteen de grond in stampt omdat ze geen PC hebben. En verder kan het ook heel irritant zijn om gesniped te worden als je in je spawn bent maar dat is nog niet een reden om iemand te bannen als het hele team zit te baserapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:58
egamernl schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 16:10:
...
Zijn er toevallig meer mensen die BC2 op de PS3 spelen die me tips kunnen geven? En hoe hoog hebben jullie de sensitivity staan?

Bij voorbaat dank!
Erik
Met de controler spelen is gewoon ff wennen. In het begin raakte ik ook niets.
Daarom ben ik begonnen met de het spelen van de single players.

Tegenwoordig speel ik BC2 met een sensitivity van 100%. Liever had ik het nog iets gevoeliger gehad...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Jackal131 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 21:30:
[...]

Met de controler spelen is gewoon ff wennen. In het begin raakte ik ook niets.
Daarom ben ik begonnen met de het spelen van de single players.

Tegenwoordig speel ik BC2 met een sensitivity van 100%. Liever had ik het nog iets gevoeliger gehad...
In je gamesettings kan je wel de Scheme0Sensitivity=0.035000 parameter veranderen naar 90 oid.
Nadeel is dat de vehicle sensitivity dan wel bagger wordt..

Ingame staat hij ook op 100, mijn muisruimte is helaas beperkt en spelen op 1920x1200 @ 27" werkt niet echt mee.

Langzaam begin ik het een beetje onder de knie te krijgen. Speel voornamelijk op n00b servers met een max rank van 28/35 die prima te doen zijn voor beginners. Engineer vind ik dan het leukste om te spelen, gevolgd door een medic. Recon vind ik geen zak aan, assault hangt er een beetje tussen.

Had toevallig een paar dagen geleden CoD MW2 geïnstalleerd maar de multi player kon mij niet echt bekoren.

* vhal mompelt iets over rollercoaster shooter...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

egamernl schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 16:10:
Beste tweakers,

<knip>

Bij voorbaat dank!
Erik
Maak je allereerst niet te druk om k/d, ik geef er relatief weinig om (wel prettig als ik niet teveel afgeknald wordt), maar objectives halen vind ik wat belangrijker.

Verder speel ik ook op de PS3, met zo'n Eagle Eye converter van: http://www.penguinunited.com/

Ideaal, werkt erg prettig. Natuurlijk z'n beperkingen t.o.v. de PC, maar je kunt een hoop HW kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
Zijn er toevallig meer mensen die soms spontaan last hebben van een compleet zwart scherm?

Het gebeurd op alle maps en totaal random, het beeld wordt even zwart, en als ik dan wat heen en weer schud (of na een aantal tellen) of even heen en weer loop, dan is het beeld weer goed... Het is alleen wel behoorlijk irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Brainscrewer schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 03:24:
Zijn er toevallig meer mensen die soms spontaan last hebben van een compleet zwart scherm?

Het gebeurd op alle maps en totaal random, het beeld wordt even zwart, en als ik dan wat heen en weer schud (of na een aantal tellen) of even heen en weer loop, dan is het beeld weer goed... Het is alleen wel behoorlijk irritant
Kom die melding meer tegen de laatste week, de meldingen zijn van na de PB update, misschien heeft dat er iets mee te maken?

voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://noobs-r-us.co.uk/forum/download/file.php?id=421

[ Voor 7% gewijzigd door NLsandman op 15-08-2011 03:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Brainscrewer schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 03:24:

Had ik ook, lijkt te zijn opgelost door het spel geforceerd op directx11 te zetten in je gamesettings (te vinden in je windows documenten map, DxVersion=11)

Verder kan je proberen om HSAO en Bloom uit te zetten. HSAO staat bij mij weer aan en de zwarte schermen heb ik nog niet gezien.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

NLsandman schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 03:43:
[...]

Kom die melding meer tegen de laatste week, de meldingen zijn van na de PB update, misschien heeft dat er iets mee te maken?

voorbeeld:

[afbeelding]
Het komt sowieos voor als je Crossfire (en SLI ook dacht ik draait). Heb begrepen dat het alleen opgelost kan worden (zonder zelf iets aan IQ settings te veranderen) door een patch van het spel zelf.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hillie schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 08:28:
Heavy Metal, die vermijd ik ook het liefst.
Heavy Metal wordt gruwelijk vet op een server die een sniper limit heeft. Epische tank en chopper warfare, squads van infantry die di vehicles proberen te mollen zonder gecountered te worden.

Maar helaas, weinig servers hebben sniper limits. Ik houd het wel bij Panama Canal en Arica Harbour Conquest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Help!!!! schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 09:06:
[...]

Het komt sowieos voor als je Crossfire (en SLI ook dacht ik draait). Heb begrepen dat het alleen opgelost kan worden (zonder zelf iets aan IQ settings te veranderen) door een patch van het spel zelf.
Wat bij mij hielp was Bloom uitzetten in de settings.ini. Daarna nooit meer last van gehad :)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tx. Maar daarvoor moet je dus IQ settings aanpassen en dat wil niet iedereen / zou niet moeten hoeven... :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 09:10:
[...]

Heavy Metal wordt gruwelijk vet op een server die een sniper limit heeft. Epische tank en chopper warfare, squads van infantry die di vehicles proberen te mollen zonder gecountered te worden.

Maar helaas, weinig servers hebben sniper limits. Ik houd het wel bij Panama Canal en Arica Harbour Conquest.
Ik heb juist een hekel aan servers met sniperlimieten. Op Heavy Metal maakt het mij niet zoveel uit, daar ben ik meestal toch Engineer. Het liefst speel ik op een server met zo min mogelijk regels.
Ik switch regelmatig van kit en als ik wil veranderen naar recon en dat kan niet door die sniperlimiet irriteer ik mij daar aan, en ga ik van der server af. Ik ben overigens niet het type recon wat ver weg blijft van de actie (hangt ook weer van de situatie en map af).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Al zag ik gisteren 12 v/d 16 bij een Rush potje vrolijk sniperen als attacker...dan denk ik ook van /facepalm

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
Op zo'n moment ga ik dus juist niet sniperen. Maar ik bepaal altijd liever zelf of ik recon wil spelen, dat hoeft de server niet te doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Help!!!! schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:19:
Tx. Maar daarvoor moet je dus IQ settings aanpassen en dat wil niet iedereen / zou niet moeten hoeven... :)
Klopt, maar datzelfde geldt natuurlijk ook voor het disablen van realtek geluidskaarten. Het zou niet moeten hoeven... ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Hillie schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 22:36:
[...]
Verder speel ik ook op de PS3, met zo'n Eagle Eye converter van: http://www.penguinunited.com/
Ideaal, werkt erg prettig. Natuurlijk z'n beperkingen t.o.v. de PC, maar je kunt een hoop HW kiezen.
Cheater! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

PearlPumpkin schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:23:
Op zo'n moment ga ik dus juist niet sniperen. Maar ik bepaal altijd liever zelf of ik recon wil spelen, dat hoeft de server niet te doen :p
Mee eens, bovendien recon met een dikke shotgun is ook wel dikke lol ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deadsy33 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:04:
[...]

Mee eens, bovendien recon met een dikke shotgun is ook wel dikke lol ;)
waarom moet je dan recon zijn? Medic met dikke shotgun is veel handiger. Kun je jezelf tenminste een plijster geven.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
deadsy33 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 06:58:
[...]

Had ik ook, lijkt te zijn opgelost door het spel geforceerd op directx11 te zetten in je gamesettings (te vinden in je windows documenten map, DxVersion=11)

Verder kan je proberen om HSAO en Bloom uit te zetten. HSAO staat bij mij weer aan en de zwarte schermen heb ik nog niet gezien.
Thanks, ik had HSAO al uitstaan en heb Bloom nu ook uitgezet in settings.ini. DX stond al op 11.

Draai wel Crossfire, maar zou dat uit moeten maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

M2M schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:32:
[...]

waarom moet je dan recon zijn? Medic met dikke shotgun is veel handiger. Kun je jezelf tenminste een plijster geven.
Motion sensors + C4 + shotgun = ownage. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
motion sensors werken niet in HC, en C4 heb je ook met assault. En je kunt je C4 on the fly bijvullen ook nog :)

Bovendien moet je bijzonder goed zijn om dichtbij genoeg te komen om C4 te gooien in HC.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

M2M schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:59:
motion sensors werken niet in HC, en C4 heb je ook met assault. En je kunt je C4 on the fly bijvullen ook nog :)

Bovendien moet je bijzonder goed zijn om dichtbij genoeg te komen om C4 te gooien in HC.
Motion Sensors werken wel, maar je hoort alleen als er een vijand in de buurt is; hij gaat piepen. Meer niet inderdaad.

Ik speel op normaal overigens vaak gewoon met de Assault + Heavy explosives + 12 kogels in een USAS. Soms wat tergend als je 2x achter elkaar neer wordt geschoten van grote afstand -zonder dat je echt iets terug kan doen- maar verder is het heerlijk spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, piepen doettie sowieso. Als je zo'n ding hoort en je hebt 'm zelf niet gegooid kun je de kaart checken of die van de vijand of medestander is.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

M2M schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:59:

Dan moet je core spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

M2M schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:06:
Nee, piepen doettie sowieso. Als je zo'n ding hoort en je hebt 'm zelf niet gegooid kun je de kaart checken of die van de vijand of medestander is.
Hmm. I stand corrected :)

Edit: Dit spreekt het weer tegen.

[ Voor 18% gewijzigd door zAo op 15-08-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet helemaal, ik heb het even opgezocht. Het is een motion sensor. Die checkt voor beweging. Als een mede of tegenstander binnen het motion detector veld piept zie je het op je kaart en piept het ding. HC of SC maakt niet uit.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

M2M schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:19:
[...]
Niet helemaal, ik heb het even opgezocht. Het is een motion sensor. Die checkt voor beweging. Als een mede of tegenstander binnen het motion detector veld piept zie je het op je kaart en piept het ding. HC of SC maakt niet uit.
Klinkt logisch. Behalve als je stilzit, hoor je het ding dus altijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hoort 'm dus ook piepen als je zelf stil zit in de motion area, en een mede of tegenstander loopt naar binnen. Als ik de uitleg goed begrepen heb tenminste.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 09:10:

Dat lijkt me wel goed ja, sniper limit. Dan wordt het tenminste dik knallen met tanks en choppers en de hele santekraam. Helaas is dat op de PS3 wat beperkt.
Je moeder ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 16:05
Mijn plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iMtzo.jpg

Afgezien van een paar clanmates in mijn squad, zat IEDEREEN (9 man ofzo) te campen op "die ene heuvel". Tuig van de richel.....

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

citruspers schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 21:02:
Mijn plaatje:

[afbeelding]

Afgezien van een paar clanmates in mijn squad, zat IEDEREEN (9 man ofzo) te campen op "die ene heuvel". Tuig van de richel.....
switch team -> recon -> mortar -> ??? -> profit :+

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrprancer
  • Laatst online: 28-09-2024
yzx schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 21:04:
[...]

switch team -> recon -> mortar -> ??? -> profit :+
wat dacht je van assault c4 en heuveltje op rennen en c4 spammen 8)7

a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Uitroken die hap, helpt mij altijd om mijn agressie kwijt te raken als er een grote groep loopt te sniper campen in mijn team.

Paar comics over snipers in bc2, meesten zullen ze wel kennen maar ze blijven leuk.

Afbeeldingslocatie: http://media.giantbomb.com/uploads/1/10354/1288697-bfbc_2_comic_14_super.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.giantbomb.com/uploads/1/10354/1288712-bfbc_2_comic_1_super.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.giantbomb.com/uploads/1/10354/1288710-bfbc_2_comic_2_super.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.giantbomb.com/uploads/1/10354/1288709-bfbc_2_comic_3_super.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Laatst online: 01-09 01:05
erg leuke comics :P
uitroken heb ik eigenlijk nog nooit aan gedacht XD meestal gooide ik c4 bij de snipers en blies alle cover op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Of gewoon ertussen staan, een CG of AT richting een tank schieten en pleite gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mijn plaatje:

[afbeelding]

Team switch als dat kan en dan allemaal knifen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eigenlijk vind ik het wel een redelijke unfair advantage. Normale PS3 spelers spelen met een controller, en iedereen weet dat een controller een stuk moeilijker mikt dan een muis. En jij speelt met een muis op je PS3.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Tja, iedereen kan die controller kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zit ook wel weer wat in... Maar ben je nu ook stukken beter dan de rest? Als ik de filmpjes van xbox en PS3 mensen op youtube bekijk moet je echt wel heel hard owneren daar.

[ Voor 41% gewijzigd door M2M op 16-08-2011 00:07 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Laatst online: 01-09 01:05
ik zou zeggen kom maar op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Niet online
Mijn plaatje:

[afbeelding]

Afgezien van een paar clanmates in mijn squad, zat IEDEREEN (9 man ofzo) te campen op "die ene heuvel".
Tuig van de richel.....
Wat een puberale en ongepaste opmerking, het gaat nota bene over een spelletje! 8)7 Zie het eens in perspectief jongen of is BC2 het belangrijkste wat er zich in je leven afspeelt. |:(

[ Voor 15% gewijzigd door pafdaddy op 16-08-2011 05:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

M2M schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 00:06:
zit ook wel weer wat in... Maar ben je nu ook stukken beter dan de rest? Als ik de filmpjes van xbox en PS3 mensen op youtube bekijk moet je echt wel heel hard owneren daar.
Neuh, helemaal niet. Ik kan niet zoveel tijd spenderen aan spelen (ik heb nl. werk en een gezin met kind :)), dus alles wat het PS3 gamen enigszins vertrouwd maakt is welkom. Het zorgt er voor mij dus niet voor dat ik met kop en schouders boven de rest uitsteek, maar wel dat ik beter mee kan komen. Maar goed, ik heb geen progamingambitie's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
pafdaddy schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 05:03:
[...]
Wat een puberale en ongepaste opmerking, het gaat nota bene over een spelletje! 8)7 Zie het eens in perspectief jongen of is BC2 het belangrijkste wat er zich in je leven afspeelt. |:(
Eerlijk gezegd vindt ik jou recatie vreemder dan het bericht van Citruspers. Juist de zin die jij aanhaalt... humor, toch? Ach, misschien heb jij je dag niet.

Zelfs als het niet humoristisch is bedoeld, dan kan ik het er nog mee eens zijn. Wat wil je met 3 man beginnen tegen een team? 9 snipers heb je echt geen zak aan als je de Mcoms niet kunt armen. Echt tuig van de richel _O-

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Je kan altijd nog een suicide run doen met een blackhawk/apache op een groepje recons :+
Maar met z'n allen snipen in een rush (attack) potje is gewoon een dikke fail.

Trouwens, ligt het aan mij of is iedereen te beroerd om te spotten? Je krijgt er notabene punten voor ook (20 voor een spot assist..)

[ Voor 28% gewijzigd door vhal op 16-08-2011 08:38 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:27

ZieMaar!

Moderator General Chat
Jackal131 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:22:
[...]

Eerlijk gezegd vindt ik jou recatie vreemder dan het bericht van Citruspers. Juist de zin die jij aanhaalt... humor, toch? Ach, misschien heb jij je dag niet.

Zelfs als het niet humoristisch is bedoeld, dan kan ik het er nog mee eens zijn. Wat wil je met 3 man beginnen tegen een team? 9 snipers heb je echt geen zak aan als je de Mcoms niet kunt armen. Echt tuig van de richel _O-
ach, als die dan eenmal gearmed zijn, kunnen ze mooi disarmers snipen/spotten...Of wacht, dat doen ze niet :S. Komt waarschijnlijk door de mortarstrikes die het zicht belemmeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
deadsy33 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:35:
Je kan altijd nog een suicide run doen met een blackhawk/apache op een groepje recons :+
Zo te zien aan het plaatje gaat het hier om Arica Harbor, dus geen choppers voor handen. Maar met een mortar strike haal je daar wel lekker punten binnen 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

deadsy33 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:35:
Trouwens, ligt het aan mij of is iedereen te beroerd om te spotten? Je krijgt er notabene punten voor ook (20 voor een spot assist..)
Ik spot altijd! Het helpt je team zodat die gasten zich niet verdekt op kunne stellen ;)

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 10:14
Het valt mij altijd wel op dat je kills makkelijker gestolen worden als je spot. Maarja, k/d is niet bepaald alles in dit spel.

Zelf kijk ik altijd rond anar vijanden, druk ik vervolgens eerst op select en daarna pas begin ik te schieten. Kan ik ze blijven volgen als ze in dekking duiken =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een geniaal spot spel gespeeld, gezien ik net ben begonnen;

ik was recon en ben gewoon ergens gaan zitten waar de tegenstand mij niet kon zien. Regelmatig geprobeerd om iemand neer te schieten op die afstand, en heb maar 1 kill gehaald tot m'n munitie op was :p
Dus ben ik maar gaan spotten. Resultaat: een k/d van 1 (1 kill / 0 death) en bijna 1000 xp door spot assists :D

Ok, ik was niet echt een aanwinst op het team (althans, spotten helpt ook), maar heb er wel plezier in gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Laatst online: 02:25
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:17:
Gisteren een geniaal spot spel gespeeld, gezien ik net ben begonnen;

ik was recon en ben gewoon ergens gaan zitten waar de tegenstand mij niet kon zien. Regelmatig geprobeerd om iemand neer te schieten op die afstand, en heb maar 1 kill gehaald tot m'n munitie op was :p
Dus ben ik maar gaan spotten. Resultaat: een k/d van 1 (1 kill / 0 death) en bijna 1000 xp door spot assists :D

Ok, ik was niet echt een aanwinst op het team (althans, spotten helpt ook), maar heb er wel plezier in gehad.
stop aub gelijk maar dan met dit spelletje om jezelf en ons een groot plezier te doen.

Bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Skybullet schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:22:
[...]
stop aub gelijk maar dan met dit spelletje om jezelf en ons een groot plezier te doen.

Bij voorbaat dank :)
Beetje kort door de bocht...

Toen ik begon met dit spel ben ik ook als recon begonnen om de kat uit de boom te kijken. Ondanks het feit dat hij aanvallend geen aanwinst is geweest voor het team heeft hij wel waarde gehad mbt tot het spotten. Iets wat van veel wookies niet gezegd kan worden, aangezien er de laatste tijd weinig gespot wordt (ook niet door recons).
Een kleine 1000 punten met maar 1 kill geeft wel aan dat hij wel erg veel spot assists (20 punten) heeft verdiend. Je moet ergens beginnen, hé :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 10:14
Wow, dat was toch echt wel een van de meest lullige dingen die ik ooit iemand heb horen zeggen. Je had kunnen voorstellen om eens samen een rondje te spelen, zodat hij het spel "echt" leert spelen. Je had hem tips kunnen geven over hoe het moet, je had tientallen mogelijkheden om hem te helpen, maar in plaats daarvan zeg je: flikker je nieuwe spel maar weg, dat vindt ik prettiger.

Dit was @skybullet, niet @jackal =P. Hij was gewoon net even eerder.

[ Voor 8% gewijzigd door KillerZero86 op 16-08-2011 10:31 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.