Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:39

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Of op www.bfbc2.eu die is ook heel prettig met snellere updates dan bfbcs.com

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

ZieMaar!

Moderator General Chat
Die ken ik wel, maar dat is toch nog iets te veel zelf puzzelen voor mij :). Met name de eu is veel sneller en geeft wel de drie komende pins aan, maar dat haal ik een speelsessie wel. Ik wil een langere lijst, eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Dan klap je toch gewoon de wapenlijst uit, waarna je op een wapen wijst om te zien hoeveel kills je nog moet voor een volgende ster :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Nu online

ZieMaar!

Moderator General Chat
Klopt. Maar ik ben lui. Ik wil iets kunnen printen om tijdens het spelen achter elkaar zoveel mogelijk sterren e.d. kan halen. Maar ook de pins.

Maar goed, dat is er wellicht niet :). Het is ook niet dat de info er niet is (in tegendeel!) maar alleen net niet in de vorm die ik zoek :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:12
ZieMaar! schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:03:
Klopt. Maar ik ben lui. Ik wil iets kunnen printen om tijdens het spelen achter elkaar zoveel mogelijk sterren e.d. kan halen. Maar ook de pins.

Maar goed, dat is er wellicht niet :). Het is ook niet dat de info er niet is (in tegendeel!) maar alleen net niet in de vorm die ik zoek :).
Aha...gemakzucht :D
In dat geval....nee...die is er niet (niet dat ik weet).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

ZieMaar! schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:03:

[geek]of je koopt een tweede scherm en laat daar de browser op staan met de pins e.d. Works for me [/geek] O-)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:10
Ik kijk vaak voordat ik ga spelen op statsverse bij progress (moet je wel blijven update ofc), maar dan kan je zo zien wat je volgende medailles zijn.

Ik ben momenteel aan het kijken om alle wapens op brons te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
Je speelt toch voor de fun en om met goed teamwork goede scores te halen en de ronde te winnen.

Wat boeit het nu of je een platinum gun of een bronze gun hebt? Als jij met je PLatina medals nog scores haalt van 5/10 inplaats van iemand met brons 20/3 what is the point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:15
Theregiment schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:35:
Je speelt toch voor de fun en om met goed teamwork goede scores te halen en de ronde te winnen.

Wat boeit het nu of je een platinum gun of een bronze gun hebt? Als jij met je PLatina medals nog scores haalt van 5/10 inplaats van iemand met brons 20/3 what is the point?
Welkom in de achievement-age :P

Zelf maak ik me er niet druk om maar het is wel grappig om de statistieken af en toe is te bekijken :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
kevz schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:37:
[...]

Zelf maak ik me er niet druk om maar het is wel grappig om de statistieken af en toe is te bekijken :)
Doe ik ook wel eens maar dan ga ik niet kijken wat ik nog moet en dan 1dag lang alleen maar dat gene doen om dat speltje te halen :) gewoon lekker spelen dan komt dat allemaal vanzelf in mijn ogen dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

kevz schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:37:
[...]

Ik ook niet. Soms ga ik als een malle, en soms (vaker) ben ik gewoon een koekebakker. Het ligt er helemaal aan welke rol ik zin heb om ingame te spelen (teamplayer, support, recon etc) :)

[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 03-08-2011 14:20 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02:25
Suicyder schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 10:39:
[...]

Ik vind vietnam leuk voor de afwisseling, helaas genoeg zijn er weinig goede servers met wisselende mappen in vietnam. De sfeer in sommige mappen van Vietnam is ongeëvenaard in de rest van BC2.
Net een paar rondes gespeeld. In 1 woord GEWELDIG!!. Hoe alle wapens aanvoelen en schieten, echt subliem _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harydoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 20:08
Ik ben gister toch overstag gegaan en bc2 aangeschaft. Online via EA werkte prima. Ik moet nog even wennen aan het teamwerk. Ik heb heel veel BF2 gespeeld en dan is dit toch veel meer basic. Eens kijken of ik langzaamaan de slag te pakken kan krijgen. De graphics vielen me eerlijk gezegd toch wat tegen. Ik had ze mooier verwacht, althans in ieder geval het destruction verhaal. Maar misschien heb ik teveel de plaatjes van BF3 voor ogen.
Ik heb trouwens altijd een ping van iets boven de 100. Is dit niet heel hoog? Ik ben meestal wel lager gewend.

BTW, kan iemand me toevoegen aan de tweakers clan?

GoT naam: Harydoo
Game naam: Grafosky

[ Voor 8% gewijzigd door harydoo op 03-08-2011 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
harydoo schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 18:25:
Ik heb trouwens altijd een ping van iets boven de 100. Is dit niet heel hoog? Ik ben meestal wel lager gewend.
Is normaal volgens mij. Ik gok dat er een soort ingebouwde lag in zit van rond de 50ms, ik heb zelf ook meestal 70-80 ping op nederlandse servers.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04:32

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

iemand zin om te spelen vanavond?
ik speel op de PC.

teamspeak kan, hoeft niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
kevz schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 18:38:
[...]

Is normaal volgens mij. Ik gok dat er een soort ingebouwde lag in zit van rond de 50ms, ik heb zelf ook meestal 70-80 ping op nederlandse servers.
Het is de latency van je pc +netwerk +server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
NLsandman schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 22:12:
[...]

Het is de latency van je pc +netwerk +server.
Onzin, de scoreboard van bc2 laat als dat zo kloppen, alles fout zien :)

Waarom zou ik anders 10ms in quakelive hebben en op een bc2 server vanuit hetzelfde serverpand 70ms? :P

Correct me if im wrong maar dit lijkt toch echt op een soort ingebouwde delay, of the netcode is extreem slecht ofzo?

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ping wordt in BFBC2 anders berekend, vandaar dat er hogere getallen uitkomen die je ook niet moet gaan vergelijken met die van andere games.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
Eindelijk was vandaag alles van mijn nieuwe pc binnen en kon ik dus weer eens BFBC2 spelen!

Ik heb alleenlast van knipperend beeld met zwarte strepen(komt zo spontaan ineens opzetten en verdwijnt na een aantal seconden ook weer) als ik het spel speel catalist drivers 11.7 heb ik geinstalleerd en ik speel in crossfire met 2x XFX 6870 black edition i52500k @ 4ghz, gig 1600mhz geheugen, asus p8z68-v.

Alles staat vollebak open op vsync en HBOA na!

Veel voorkomend probleem of heb ik nu al een gare 3d kaart?

[ Voor 8% gewijzigd door Barthezz Brick op 04-08-2011 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Eerder deze avond zoiets vaags gehad. Ik was net neergeknald en opeens -100 punten vanwege Team Kill. Vage was dat ik niet op hardcore speelde, en geen gebouw had laten instorten of iets dergelijks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Andere games laten alleen je netwerk latency zien.

Afhankelijk van de server hardware en het aantal slots varieert de server latency tussen de 40ms en 80ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

harydoo schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 18:25:
Ik ben gister toch overstag gegaan en bc2 aangeschaft. Online via EA werkte prima. Ik moet nog even wennen aan het teamwerk. Ik heb heel veel BF2 gespeeld en dan is dit toch veel meer basic. Eens kijken of ik langzaamaan de slag te pakken kan krijgen. De graphics vielen me eerlijk gezegd toch wat tegen. Ik had ze mooier verwacht, althans in ieder geval het destruction verhaal. Maar misschien heb ik teveel de plaatjes van BF3 voor ogen.

BTW, kan iemand me toevoegen aan de tweakers clan?

GoT naam: Harydoo
Game naam: Grafosky
In BC2 kan je inderdaad niet letterlijk communiceren met je squad (tenzij je headset gebruikt), Je werkt eerder samen via je gedrag en gevoel. Het klinkt heel gek maar af en toe zit je gewoon met totale vreemden in een squad, en op de een of andere manier weet je dan gewoon wanneer iemand probeert te zeggen 'blijf achter me' of 'blijf bij elkaar' of 'bedankt'.

Ik heb trouwens een 'schokkende' kill/death ratio van 0.93. Valt nog mee, want meestal ga ik juist alleen maar voor het objective. Ik speel nooit voor de k/d ratio.

Van de 10,776 kills die ik heb gemaakt, zijn er 76 friendly fire geweest. Dat vind ik voor mezelf best wel hoog, in maarliefst 0.71% van de gevallen betekent dit dat ik friendly fire heb.

[ Voor 14% gewijzigd door Uniciteit op 04-08-2011 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Theregiment schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 01:16:
Eindelijk was vandaag alles van mijn nieuwe pc binnen en kon ik dus weer eens BFBC2 spelen!

Ik heb alleenlast van knipperend beeld met zwarte strepen(komt zo spontaan ineens opzetten en verdwijnt na een aantal seconden ook weer) als ik het spel speel catalist drivers 11.7 heb ik geinstalleerd en ik speel in crossfire met 2x XFX 6870 black edition i52500k @ 4ghz, gig 1600mhz geheugen, asus p8z68-v.

Gebruik je ook de ATI Catalyst Application Profiles?
Die zijn gemaakt voor crossfire, als je bc2 dan opstart pakt catalyst de juiste instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
NLsandman schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 01:31:
[...]

Gebruik je ook de ATI Catalyst Application Profiles?
Die zijn gemaakt voor crossfire, als je bc2 dan opstart pakt catalyst de juiste instellingen.
jep die heb ik ook gedownload en geinstalleerd! versie 11.7 etc etc gewoon van de website van amd/ati

ik kan gewoon 45min en dan is er niks, het gebeurd gewoon random.

Net nog maar een wat onderzoek gedaan en er blijken meer problemen te zijn bij BFBC2 en ati crossfire drivers.. bij andere games heb ik er namelijk geen last van bedenk ik me net :)

[ Voor 17% gewijzigd door Barthezz Brick op 04-08-2011 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-07 16:05
quote: Theregiment
Ik heb de eerste gold star voor elk wapen behaald, daarbij heb ik de gold star alleen maar gebruikt als een "als ik het na honderd kills nog steeds niks vind, geef ik het op" kind of idea. at geldt denk ik voor best wel wat mensen.

@Harydoo: GoT clan bestaat niet, 'tis gewoon een clantag die gotters ooit veel gebruikten. Als je bij de "clan" wilt horen, stel dan je clantag in als GoT bij het "selecterr je soldaat" scherm.

Ik begin de laatste tijd steeds en steeds aggressiever voor de objectives te spelen. Jammer genoeg kunnen m'n squadmates me daar over het algemeen niet bij bijhouden =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Misschien wel de juiste manier om het aan te pakken. Toen ik nog wat actiever speelde deed ik dat ook altijd graag. Als je bijvoorbeeld een rondje met die AEK speelt, dan heb je echt het gevoel dat het een rampzalig wapen is. Blijf je er iets langer mee rondrennen, dan is hij eigenlijk helemaal niet verkeerd. Ikzelf vond bijvoorbeeld die UMP helemaal niks, maar als je er even toe zet om hem een tijdje te gebruiken, dan kom je er al snel achter dat die wel heel erg fijn schiet.

Vandaar vind ik als FPS Battlefield al zoveel sterker. De weapon mechanics vind ik super werken. Realistisch of niet, het maakt me weinig uit, zolang elk wapen maar een eigen feeling heeft. Dat het even duurt voordat je weet hoe je er mee om moet gaan is alleen maar positief. In Battlefield 3 wordt dat met selective fire modes misschien nog wel een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag en hallo,

Eenvoudige vraag: met hoeveel punten ben je lvl 50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:55:
Dag en hallo,

Eenvoudige vraag: met hoeveel punten ben je lvl 50?
had je natuurlijk ook eenvoudig zelf op google kunnen intikken. Maargoed,

- Finally, level 50 and the rank of General of the Army is yours at 5,400,000 experience points.

bron: http://www.brighthub.com/...onsole/articles/70580/p2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Theregiment schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 01:16:

Nee, is bekend probleem met Crossfire. Lees release notes maar na. CAP helpt niet in dit geval. Moet gepatched worden in spel zelf. :-(

Problemen trouwens hier posten: [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic - deel 2

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
pff ik word zo gefrustreerd van dit spel !! Weet iemand hier een paar goede servers, waar wel goed gespeeld word, en admins op toezien dat het goed en eerlijk verloopt ?

Vooral dat laatste is mijn grootste ergernis, oneerlijke teams. Ronden lang, map naar map naar map de twee zelfde teams tegen elkaar. Waarbij de ene over de ander heenloopt , de 3 vlaggen captured en daarna het andere team gaat spawnrapen. En dan vind het andere team zichzelf nog skills hebben ook ? Ik bedoel vinden jullie dat nou echt leuk ?. Als ik merk dat mijn team hard wint dan switch ik. Het is juist net leuk als je het gevecht hebt om B. en niet A, B en C hebt en daarna alles dichtgooit (deze zielige mensen worden nog geholpen door slecht mapontwerp )

Of misschien nog erger, het verliezende team die totaal geen moeite doet. Niet probeert te flanken, niet iets verassends probeert, nee we gaan telkens over hetzelfde pad, en als dat de 4de keer ook niet lukt blijf ik wel lekker op mijn rots zitten bij de spawn.

Ik join altijd het mindere team, omdat ik wel van een uitdaging houd. En dan ben je je echt uit de naad aan het werken, je captured een punt of bent bezig met een punt capturen. En dan lopen je squad/teamgenoten gewoon vrolijk voorbij.... want ze willen snel die chopper pakken, of die 1ne kill maken....

Verder chopperpiloten... vinden jullie het nou echt leuk om de hele map lang rondjes te cirkelen en kill na kill te maken, onmogelijk neer te halen ? heb je dan niet even het gevoel van "nu heb ik ze genoeg gepest ? "

Tanks en jeeps heb ik geen moeite mee, maar van mij mogen ze helikopters weglaten in BF 3

Om nog maar niet te beginnen over wat ik vind van snipers en medics voor ik echt uit mijn vel spring

Dus iemand nog servers, met bekwame, tactische spelers. En liefst een paar regels als geen heli, max 2 sniper etc etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Op aggressive server proberen we altijd gelijke teams te maken.

Geen camping recons, geen gustards, pure objective play.
http://www.gametracker.com/server_info/188.138.40.106:20567/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Wel weinig activiteit als ik de laatste 24 uur zo bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik speel momenteel niet veel, dus het is aan anderen om de server op te starten momenteel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Skybullet schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:53:
pff ik word zo gefrustreerd van dit spel !! Weet iemand hier een paar goede servers, waar wel goed gespeeld word, en admins op toezien dat het goed en eerlijk verloopt ?

Vooral dat laatste is mijn grootste ergernis, oneerlijke teams. Ronden lang, map naar map naar map de twee zelfde teams tegen elkaar. Waarbij de ene over de ander heenloopt , de 3 vlaggen captured en daarna het andere team gaat spawnrapen. En dan vind het andere team zichzelf nog skills hebben ook ? Ik bedoel vinden jullie dat nou echt leuk ?. Als ik merk dat mijn team hard wint dan switch ik. Het is juist net leuk als je het gevecht hebt om B. en niet A, B en C hebt en daarna alles dichtgooit (deze zielige mensen worden nog geholpen door slecht mapontwerp )

Of misschien nog erger, het verliezende team die totaal geen moeite doet. Niet probeert te flanken, niet iets verassends probeert, nee we gaan telkens over hetzelfde pad, en als dat de 4de keer ook niet lukt blijf ik wel lekker op mijn rots zitten bij de spawn.

Ik join altijd het mindere team, omdat ik wel van een uitdaging houd. En dan ben je je echt uit de naad aan het werken, je captured een punt of bent bezig met een punt capturen. En dan lopen je squad/teamgenoten gewoon vrolijk voorbij.... want ze willen snel die chopper pakken, of die 1ne kill maken....

Verder chopperpiloten... vinden jullie het nou echt leuk om de hele map lang rondjes te cirkelen en kill na kill te maken, onmogelijk neer te halen ? heb je dan niet even het gevoel van "nu heb ik ze genoeg gepest ? "

Tanks en jeeps heb ik geen moeite mee, maar van mij mogen ze helikopters weglaten in BF 3

Om nog maar niet te beginnen over wat ik vind van snipers en medics voor ik echt uit mijn vel spring

Dus iemand nog servers, met bekwame, tactische spelers. En liefst een paar regels als geen heli, max 2 sniper etc etc ?
Ik ben precies zo, ik vind het nixs aan als mijn team te sterk is, ik noem dat altijd noob bashen, gisteren op de 1430 server, er waren admins aanwezig, ik switch naar het zwakke team maar het andere team was te sterk en er joinde een admin met skills en die ging ook nog eens in het goede team zitten.
Vraag ik om balance en word ik gewoon belachelijk gemaakt, ben daarna maar lone wolf gegaan en heb ze lopen rapen in mijn eentje.

Waar ik helemaal ziek van wordt zijn die high ranked spelers die dan denken dat ze skill hebben en arrogant lopen doen in de chat terwijl ze noobs lopen te bashen.
Het zijn ook vaak de spelers als ze in eens verliezen de server verlaten, voor dat soort spelers heb ik totaal geen respect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ik hoop echt dat een scramble script wat populairder word in BF3. Op onze oude server werd ook nog wel eens zo'n scramble script gebruikt, maar dat was doen die dingen net uitkwamen en voor geen meter werkten. Gewoon squads wel bij elkaar laten zitten, maar sommige squads even van team wisselen om een bepaald aantal potjes. Moet wel zeggen dat ik het wel fijn vindt om een keer een goed potje te spelen. Dan werk er één squad fatsoenlijk samen en gaan het andere team meteen klagen dat de teams geswitched moeten worden. Keer op keer zie je die mensen dezelfde fouten maken, waardoor ze uiteindelijk vast zitten bij hen Uncap.. En wat moet je dan? Gewoon bij A wachten tot ze eraan komen lopen, want iedereen weet dat je de uncap niet in mag (Maar je mag er wel uit schieten).... GE-WEL-DIG!

Kom op, je kan wel altijd de teams gaan veranderen, maar uiteindelijk leert daart helemaal niemand wat van. Een paar keer goed weggespeeld worden, doet je misschien beseffen dat je toch op een andere manier moet gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imo is het stom dat scramble nodig is. Maak de mappen gewoon minder linear, dan heb je al veel meer kans als speler. Zo goed zijn de meeste mensen niet, maar weten gewoon hoe ze iemand moeten tegenhouden doordat je maar 1 lijn op een map in de gaten hoeft te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Adante schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:26:
Moet wel zeggen dat ik het wel fijn vindt om een keer een goed potje te spelen. Dan werk er één squad fatsoenlijk samen en gaan het andere team meteen klagen dat de teams geswitched moeten worden. Keer op keer zie je die mensen dezelfde fouten maken, waardoor ze uiteindelijk vast zitten bij hen Uncap.. En wat moet je dan? Gewoon bij A wachten tot ze eraan komen lopen, want iedereen weet dat je de uncap niet in mag (Maar je mag er wel uit schieten).... GE-WEL-DIG!

Kom op, je kan wel altijd de teams gaan veranderen, maar uiteindelijk leert daart helemaal niemand wat van. Een paar keer goed weggespeeld worden, doet je misschien beseffen dat je toch op een andere manier moet gaan spelen.
Dus jij vind dat je een goed potje hebt gespeeld, als jouw team gelijk C, B en A pakt, en daarna met zijn allen bij A gaat zitten wachten, het andere team constant raped tot de tickets van hun op zijn ?

:?

Ik vind dat ik een goed potje hebt gespeeld als er constant een eerlijke strijd is. Dat ik elke 30 seconden door mijn speaker hoor " we have lost a point " en "we have taken this postition " Wanneer er 2 aan elkaar gewaagde teams tussen C en A lekker een potje aan het knallen zijn. En we nipt winnen met 21 tegen 0 tickets . Dan heb ik fijn gespeeld . En als dan ook nog iedereen lekker samen werkte als squad en als team, dan kan mijn dag niet meer stuk :)

Maargoed jij samen met jouw lotgenoten zijn de voornaamste reden dat ik de laatste tijd weinig plezier meer beleef... Ga die Aggresive server maar eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ik vind dat mijn team het goed heeft gedaan, als we geen enkel punt hebben... en vervolgens met ons team een paar vehicles pakken, met engineers erachteraan huppelend om iedereen levend te houden. Een sniper die alle stationary AT / AA vrijhoudt van enemies. Zo vervolgens al vechtend je naar de andere kant van de map probeert te werken, maar doordat jouw team goed samenwerkt het uiteindelijk toch lukt. Als je dan vervolgens geen enkele weerstand hebt van het andere team, omdat die allemaal als lone-wolf een hele tank colone op proberen te blazen.... dan zie ik daar het probleem niet echt in. Als het andere team dan begint samen te werken en ze er wel wat van bakken dan is dan natuurlijk goed.

Voor de duidelijkheid, ik speel de laatste tijd bijna alleen maar Heavy Metal, waar het toch al heel erg anders is. Als je inderdaad zoiets doet in een kleinere map, dan is het nogal lame. Dat kan ik begrijpen. Overigens zou dat op die Aggressive server ook kunnen, omdat je gericht als team met de objectives bezig bent.

Mijn probleem is dus dat er gewoon veel te veel mensen zijn, die zeggen dat het andere team te goed is. Er zijn genoeg momenten waarop dat wel het probleem is, maar om nou automatisch te roepen "Ze zijn te goed" terwijl je zelf als team eigenlijk veel te slecht bent is wel heel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik begrijp zowiezo niet hoe mensen soms ZO belachelijk slecht zijn in dit spel, ik kan er echt niet bij waarom mensen gaan zitten snipen als attacker op rush bijvoorbeeld.
Of lekker gaan zitten campen ver verwijderd van objectives terwijl alle vlaggen onder hun neus vandaan gecaptured worden.
Slechte K/D ratios dat kan ik nog begrijpen, maar gewoon totaal geen oog voor de objectives dat irriteert mij mateloos.
Ik gok dat het CoD spelers zijn, het probleem is dat die groep 90% van de spelers omvangt.
Vaak zit je met een team van 16, waar ik en een buddie dan alle objectives doen terwijl de rest lekker in de heuvels zit te snipen.

[ Voor 20% gewijzigd door unfor op 04-08-2011 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

NLsandman schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:23:
[...]
Ik ben precies zo, ik vind het nixs aan als mijn team te sterk is, ik noem dat altijd noob bashen, gisteren op de 1430 server, er waren admins aanwezig, ik switch naar het zwakke team maar het andere team was te sterk en er joinde een admin met skills en die ging ook nog eens in het goede team zitten.
Vraag ik om balance en word ik gewoon belachelijk gemaakt, ben daarna maar lone wolf gegaan en heb ze lopen rapen in mijn eentje.

Waar ik helemaal ziek van wordt zijn die high ranked spelers die dan denken dat ze skill hebben en arrogant lopen doen in de chat terwijl ze noobs lopen te bashen.
Het zijn ook vaak de spelers als ze in eens verliezen de server verlaten, voor dat soort spelers heb ik totaal geen respect.
Ik heb precies het zelfde met een lvl 50 die alleen maar rondje cirkelt in een heli boven een spawnpoint. Te weinig aandacht gehad ofzo?

Ik heb de USAS (weer) ontdekt; wat is dat ding, mits je 12 kogels gebruikt, toch een heerlijk apparaat zeg :) Mocht je willen beginnen met shotgunnen, neem de USAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 17:29:
Ik begrijp zowiezo niet hoe mensen soms ZO belachelijk slecht zijn in dit spel, ik kan er echt niet bij waarom mensen gaan zitten snipen als attacker op rush bijvoorbeeld.
Of lekker gaan zitten campen ver verwijderd van objectives terwijl alle vlaggen onder hun neus vandaan gecaptured worden.
Slechte K/D ratios dat kan ik nog begrijpen, maar gewoon totaal geen oog voor de objectives dat irriteert mij mateloos.
Ik gok dat het CoD spelers zijn, het probleem is dat die groep 90% van de spelers omvangt.
Vaak zit je met een team van 16, waar ik en een buddie dan alle objectives doen terwijl de rest lekker in de heuvels zit te snipen.
Een van de redenen dat sommige spelers vrij eenvoudig bovenaan eindigen (300 punten voor objective) en de rest een beetje achteraan hangt. Zo nu en dan speel je tegen een team dat wel aggressief en assertief speelt en dan merk je het verschil wel. 6 medics die van de zijkant komen zijn bijzonder moeilijk allemaal uit te schakelen. Zeker als de overige 8 spelers met tank support vanaf de voorkant aanvallen.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Skybullet schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:39:
[...]

Dus jij vind dat je een goed potje hebt gespeeld, als jouw team gelijk C, B en A pakt, en daarna met zijn allen bij A gaat zitten wachten, het andere team constant raped tot de tickets van hun op zijn ?

:?

Ik vind dat ik een goed potje hebt gespeeld als er constant een eerlijke strijd is. Dat ik elke 30 seconden door mijn speaker hoor " we have lost a point " en "we have taken this postition " Wanneer er 2 aan elkaar gewaagde teams tussen C en A lekker een potje aan het knallen zijn. En we nipt winnen met 21 tegen 0 tickets . Dan heb ik fijn gespeeld . En als dan ook nog iedereen lekker samen werkte als squad en als team, dan kan mijn dag niet meer stuk :)

Maargoed jij samen met jouw lotgenoten zijn de voornaamste reden dat ik de laatste tijd weinig plezier meer beleef... Ga die Aggresive server maar eens proberen
Ik weet niet wat ik zie, eindelijk kom ik iemand tegen die precies als ik over fps denkt _/-\o_

Het is genieten als potjes gelijk opgaan en hierdoor lekker lang duren en heel spannend zijn, vaak zie je dat ook aan de reacties na de ronde, zelfs de verliesers zijn blij.
Een goede comeback maken na een vette achterstand is ook wel gaaf, ik kan soms mekkeren in chat maar bij dit soort mooie acties geef ik ook complimenten aan het team of squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harydoo
Na een dagje spelen moet ik erkennen dat dit spel wel erg lekker speelt. Het rankensysteem gaat wel erg traag naar mijn gevoel. Ik heb het idee dat ik word tegen gehouden door de waardeloze wapens die ik in mijn handen krijgt. Wanneer kan je de betere unlocken?

Volgens mij draait mijn systeem op volle toeren. Q6600 op 3.3 Ghz en een lichte overklok op de GTX460. Zijn er meer mensen die op deze configuratie spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
harydoo schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 22:00:
Na een dagje spelen moet ik erkennen dat dit spel wel erg lekker speelt. Het rankensysteem gaat wel erg traag naar mijn gevoel.
Ik kan me niet herinneren dat het ranken traag ging. Vooral in het begin, waar je de unlocks nog vrijspeelde ging nog aardig rap.
Ik denk dat het aan jezelf ligt dat het ranken en unlocken traag gaat.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Laatst online: 01-09 01:05
Jackal131 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 08:57:
[...]

Ik kan me niet herinneren dat het ranken traag ging. Vooral in het begin, waar je de unlocks nog vrijspeelde ging nog aardig rap.
ben je net begonnen met battlefield? dan is het nog niet zo gek dat het traag gaat want dan ben je nog niet zo "goed". heb vooral lol dan gaat het opeens een stuk lekkerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na een dagje spelen moet ik erkennen dat dit spel wel erg lekker speelt. Het rankensysteem gaat wel erg traag naar mijn gevoel. Ik heb het idee dat ik word tegen gehouden door de waardeloze wapens die ik in mijn handen krijgt. Wanneer kan je de betere unlocken?

Volgens mij draait mijn systeem op volle toeren. Q6600 op 3.3 Ghz en een lichte overklok op de GTX460. Zijn er meer mensen die op deze configuratie spelen?
waardeloze wapens? Langzaam ranken? zeker call of duty gewend. In battlefield 2 kostte het 2 maanden om een nieuwe rang te krijgen. En dan kon je 1 unlock kiezen. Eentje maar, niet bijzonder veel en een moeilijke keuze, want het kostte 2 maand extra als je de verkeerde unlock koos.

Maargoed, unlocks regenen binnen als je wat uurtjes speelt. Probeer vooral in het begin de kitjes van andere mensen op te pakken. Die hebben waarschijnlijk wel unlocks en "betere wapens" enzo.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://aggregame.com/news/wp-content/uploads/2011/06/bf3-mw3.jpg

Als de vraag al niet gesteld is dan bij deze. Hoeveel fanatieke BC spelers gaat straks bij de release van MW 3 en BF3 de stap naar 1 van die 2 maken en waarom? :F

Ik ga bv sowieso naar BF3 omdat....ik al van huis uit een BF2 veteraan bent en ik denk dat MW3 op de langer duur het onderspit zal delven tov BF3 en BF3 meer bij mijn spelervaring zal aansluiten gezien mijn verleden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 13:56

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:26:
[afbeelding]

Als de vraag al niet gesteld is dan bij deze. Hoeveel fanatieke BC spelers gaat straks bij de release van MW 3 en BF3 de stap naar 1 van die 2 maken en waarom? :F

Ik ga bv sowieso naar BF3 omdat....ik al van huis uit een BF2 veteraan bent en ik denk dat MW3 op de langer duur het onderspit zal delven tov BF3 en BF3 meer bij mijn spelervaring zal aansluiten gezien mijn verleden!
Ik koop ze allebei, niks kiezen :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Ik wil eerst weten in hoeverre bf3 speelbaar is op een E6750, 4gb intern geheugen en een 8800GTS videokaart.
Ik heb geen zin in een diashow :p
Als het niet speelbaar is zal eerst mijn pc moeten worden geupgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harydoo
Jackal131 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 08:57:
[...]

M2M schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:14:
[...]

waardeloze wapens? Langzaam ranken? zeker call of duty gewend. In battlefield 2 kostte het 2 maanden om een nieuwe rang te krijgen. En dan kon je 1 unlock kiezen. Eentje maar, niet bijzonder veel en een moeilijke keuze, want het kostte 2 maand extra als je de verkeerde unlock koos.

Maargoed, unlocks regenen binnen als je wat uurtjes speelt. Probeer vooral in het begin de kitjes van andere mensen op te pakken. Die hebben waarschijnlijk wel unlocks en "betere wapens" enzo.
Natuurlijk moet ik het allemaal nog een beetje door krijgen. En hoewel ik moet wennen aan de Bad Company style, kan ik mezelf nou niet echt een onervaren FPS speler noemen. Ik heb inderdaad een maandje of 3 Call of Duty gespeeld, maar dat was niet echt mijn ding. Ik miste de diepgang van het samenwerken en dan is er al snel de lol vanaf.

En ja, daarom is het ook frustrerend om afgeschoten te worden omdat bij mij weer eens het magazijn leeg was, of de vuurkracht ongelijk was in vergelijking met de ander. Die ongelijkheid zal natuurlijk wel weer gelijk trekken na gelang van het spelen, maar daar liep ik dus even tegenaan.

Het leuke van dit spel is dat je steeds meer op afstand begint te schieten. In BF2 was het toch vooral van dichtbij, ook simpelweg omdat de graphics weinig meer toelieten. Wat dat betreft wordt het nu wel realistischer.

Ik ben erg geintterreeseerd in BF3. Maar ik denk dat ik nog even wacht met het kopen van het spel. Vaak zitten er nog een stapel fouten in die langzaam aan weggewerkt worden. Ik vind het ook best laat dat de open beta in september online gezet wordt. Dat betekend nog maar een maand om feedback te verwerken, best kort lijkt me.

[ Voor 24% gewijzigd door harydoo op 05-08-2011 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

PearlPumpkin schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:38:
Ik wil eerst weten in hoeverre bf3 speelbaar is op een E6750, 4gb intern geheugen en een 8800GTS videokaart.
Ik heb geen zin in een diashow :p
Als het niet speelbaar is zal eerst mijn pc moeten worden geupgrade.
Dat heb ik ook, ik heb een GTS360M en i5 430, dus dat gaat hem niet worden denk ik, en moet dus eerst een nieuwe pc aanschaffen voordat ik bf3 kan spelen :( gelukkig hebben we nog even de tijd :P
Call of duty koop ik zowieso nooit meer, voordeel is wel dat cod games doorgaans ook prima met mindere pc te spelen zijn.

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
  • Laatst online: 19-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:26:
[afbeelding]

Ik speelde bf2+sf, en speel nu bfbc2, dus ik ga zeker weten naar bf3, cod is niet mijn game, doelloos solo rond rennen en spray en pray, geef mij maar het tactische (team) play gebeuren van bf. (en kheb 15 veteran status met alleen bf2+sf en heroes O-) moehhahahaa)

Tis alleen dat nu zelfs op bfbc2 het wel lijkt inderdaad of iedere speler direct van cod komt, zoals hierboven al gemeld kom ik TE vaak servers tegen waar de vijand beide kanten de heli heeft gepikt en dan met zijn 2 gaan rondjes vliegen boven deployment van hun vijand.... (leuke is dat ik wel met maten online speel en dus zorg dat die hufters asap worden neer gehaald (maar jah ben je nog lang mee bezig met die cirkellende hellfire spammers)).

Of ik kom op een server waar het ene team alle objectives al heeft binnen 5 minuten en dan met het hele team de enemy deployment zit te campen waardoor ons team meestal maar 3 man tegen 12 is of zo.

Maar ben ik de enige die denkt dat je in bfbc2 TE langzaam levelt? ik heb zeker een maand gezeten op 26 tot 30 met een paar uur per dag3 a 5 dagen de week (xbox), speel normaal conquest, meestal assault/medic en engi als nodig is of sniper als een andere me zit te iriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
Taurnil schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 12:19:
(en kheb 15 veteran status met alleen bf2+sf en heroes O-) moehhahahaa)
Hoe krijg je 15 voor elkaar ? Meer dan een getalletje is het trouwens niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Taurnil schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 12:19:
[...]
Maar ben ik de enige die denkt dat je in bfbc2 TE langzaam levelt?
Na level 20 / 30uur (ongeveer) valt er toch niks meer te unlocken, op de hogere rank na.

Damn wat zijn "no rocket on infantry" servers irritant, sta je op acatama desert in het middelste schip net na een capture, je squad is zo juist af geschoten, je clips zijn op en geen ammo box te vinden, Dan maar die rocket vuren die je nog hebt, Boem kick =|.

(Iedere server eigenaar moet uiterraard zelf weten hoe zij hun server willen inrichten, maar zet het dan ook gewoon even in de discriptie van je server, of een bericht bij binnenkomst. en niet zodra je een kill maakt met een rocket meteen kick/ban)

[ Voor 11% gewijzigd door atlantisx op 05-08-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
atlantisx schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:42:
[...]

Na level 20 / 30uur (ongeveer) valt er toch niks meer te unlocken, op de hogere rank na.

Damn wat zijn "no rocket on infantry" servers irritant, sta je op acatama desert in het middelste schip net na een capture, je squad is zo juist af gescoten, je clips zijn op en geen ammo box te vinden, Dan willen ze dus dat je rambo er in rent met niks meer dan je nife en 2 pistols shots ? Nou dan pak ik liever nog iemand mee en laat me dan maar kicken.

(Iedere server eigenaar moet uiterraard zelf weten hoe zij hun server willen inrichten, maar zet het dan ook gewoon even in de discriptie van je server, en niet zodra je een kill maakt met een rocket meteen kick/ban)
dan heb jij nog geen HC gespeeld tegen 4 man die enkel schieten met CG's. Dan is de lol er snel vanaf ;)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
agoNITE schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 12:46:
[...]

Door een bug werden eerder sommige games voor meerdere punten meegeteld, dat is gefixed maar op stats sites zie je die oude rank nog wel eens.
Max haalbare is overigens 8 of 9.
atlantisx schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:42:
[...]
Damn wat zijn "no rocket on infantry" servers irritant, sta je op acatama desert in het middelste schip net na een capture, je squad is zo juist af geschoten, je clips zijn op en geen ammo box te vinden, Dan maar die rocket vuren die je nog hebt, Boem kick =|.

(Iedere server eigenaar moet uiterraard zelf weten hoe zij hun server willen inrichten, maar zet het dan ook gewoon even in de discriptie van je server, of een bericht bij binnenkomst. en niet zodra je een kill maakt met een rocket meteen kick/ban)
Wij kicken mensen die gustav op infantry gebruiken handmatig op aggr server, en dan heeft het gewoon geen zin om dat ding te equippen gezien de RPG en AT4 veel beter zijn tegen vehicles.
Automatische kicks ben ik fel op tegen, zulke servers leave ik meteen.
Vooral baserape scripts irriteren mij mateloos, waar ik niet die campende sniper mag afknallen, maar hij ons wel.

[ Voor 56% gewijzigd door unfor op 05-08-2011 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
M2M schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:44:
[...]
dan heb jij nog geen HC gespeeld tegen 4 man die enkel schieten met CG's. Dan is de lol er snel vanaf ;)
Dat probleem heb ik nooit zo begrepen, Ieder willekeurig gun outclassed een CG, en al helemaal op hardcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
  • Laatst online: 19-12-2024
agoNITE schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 12:46:
[...]

Heb eens contact met EA moeten opnemen (live chat) omdat ik bf2 enz niet kreeg toegevoegd, support medewerker was zo lief om me alles te geven :D (ik heb 15, en heb ALLES wat je ziet staat bij veteran van die games en uitbreidingen, maar ik zag ook eens iemand met 16.... que?? :P)
Weet dat het gewoon een cijfertje is en je maar veteran 1 nodig hebt voor de M1, maar toch wel leuk als die hard BF fan die 15 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman

De wapens zijn allemaal goed, het is niet als in bf2 dat de laatste wapens die je unlockt het beste zijn.
1 van de problemen is magnum ammo, iemand met het zelfde wapen en magnum ammo is veel sterker omdat je dan met 3 kogels op het lichaam iemand killed inplaats van 5.
Dus zolang je geen magnum ammo hebt speel wat voorzichtiger omdat je kwetsbaarder bent.
Wat je ook moet leren is het gebruik van tap fire, dus niet je fire button vasthouden maar tappen.
Leer ook meer gebruik te maken van scope, hipfire heeft nogal wat spread ingebouwd.
Taurnil schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:49:
[...]

Heb eens contact met EA moeten opnemen (live chat) omdat ik bf2 enz niet kreeg toegevoegd, support medewerker was zo lief om me alles te geven :D (ik heb 15, en heb ALLES wat je ziet staat bij veteran van die games en uitbreidingen, maar ik zag ook eens iemand met 16.... que?? :P)
Weet dat het gewoon een cijfertje is en je maar veteran 1 nodig hebt voor de M1, maar toch wel leuk als die hard BF fan die 15 :)
Er zijn er meer, is een soort practical joke van EA support want addons geven geen veteranen status.

[ Voor 22% gewijzigd door NLsandman op 05-08-2011 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil iemand nog die "et tu brute?" trophy halen? of mij daar bij helpen.

psn DeeKrieger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
Taurnil schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:49:
[...]

Ah, thanks. Ik had het idee dat 8 het hoogst is. Hoger dan dat nog niet tegengekomen in bfbc2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:40

vhal

ಠ_ಠ

..toch maar begonnen met de multiplayer nu ik de singleplayer heb uitgespeeld op normal.

o wacht..toch niet.....connection to the server has been lost bladibla na 3minuten

:/ :| :X en de tig tellende topic op hun site helpt ook... /not

heb ik weer :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
deadsy33 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 21:55:
..toch maar begonnen met de multiplayer nu ik de singleplayer heb uitgespeeld op normal.

o wacht..toch niet.....connection to the server has been lost bladibla na 3minuten

:/ :| :X en de tig tellende topic op hun site helpt ook... /not

heb ik weer :+
Ik heb dat altijd alleen bij de eerste keer dat ik een server join. Daarna krijg ik het niet meer, behalve als ik het spel afsluit en weer opnieuw opstart. Het gebeurt bij mij alleen niet na 3 minuten ofzo, het kan na 1 minuut maar ook na 30 minuten gebeuren. Dat is totaal verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Hebben jullie het volgende al geprobeerd, de uitleg is wel in het engels, hoop dat het geen probllem is?

http://forums.electronica...d-after-5-10-minutes.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Nou de DC problemen zijn gisteravond 'opgelost' maar nu zijn er weer hard freezes na +/- 10 minuten. Ik zal het problementopic er maar eens bij halen...
Het is echt een tijd geleden dat ik zo'n gaar buggy spel heb mogen meemaken wat betreft stabiliteit...de lol om te spelen zakt hierdoor wel.

edit: fixed..denk ik. Ws. MSI afterburner

Overigens vind ik het maar lastig om een redelijke server te vinden zonder mensen die me 1 shotten maar dat is een ander verhaal :+ Ik mag blij zijn dat ik überhaupt iemand kill

[ Voor 5% gewijzigd door vhal op 06-08-2011 12:37 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
deadsy33 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 10:28:
Overigens vind ik het maar lastig om een redelijke server te vinden zonder mensen die me 1 shotten maar dat is een ander verhaal :+ Ik mag blij zijn dat ik überhaupt iemand kill
Zoek een goede squadmember op en volg hem. Let op hoe hij reageert op situaties, wat ie doet, en welke paden hij beloopt in de map. Over het algemeen hebben de meeste spelers daar weinig problemen mee. Ik heb ook regelmatig een speler achter me aan lopen, die letterlijk alles kopieert wat ik doe :+ . Achja ik ben al lang blij dat ie met me mee doet voor de objectives. Hij leert er iets van en ik heb een 2de paar ogen die om me heen kunnen kijken. Zolang je maar niks doms doet waardoor ik dood ga haha :X

- help je team mee voor objectives
- vervul je rol ( medic, assault, engineer )
- luister naar de geluiden, die zijn er niet voor de sfeer ze betekenen echt iets.
- pak kits op van dode tegenstanders met betere uitrusting
- blijf bewegen, maar ga niet als een kip zonder kop de straat over rennen.
- schiet in korte bursts ( tap-fire ), tenzij heel dichtbij
- blaas niet alle gebouwen op omdat dat mooi is, want dan heb je de volgende keer daar zelf geen dekking meer. Vernietig alleen iets als het nodig is.

ja en gewoon heel veel oefenen :P Ik was zelf die-hard call of duty speler. gespeeld vanaf het 1ste deel in de reeks tot/met black ops. Alleen sinds de eerste modern warfare vond ik het steeds minder worden., dus de overstap gemaakt naar battlefied. En ben echt vaak gefrustreerd geweest, en bakte er niks van. Maar nu ben ik helemaal over :) . geen MW 8 , 9 en 10 meer voor mij. Baal dat ik niet eerder de battlefield serie heb ontdekt!

[ Voor 13% gewijzigd door Skybullet op 06-08-2011 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 20:22:
Wil iemand nog die "et tu brute?" trophy halen? of mij daar bij helpen.

psn DeeKrieger
Dat is de enige die ik nog moet voor de platinum... nog 3 knife kills.
Ik voeg je straks toe!!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Sinds tijden heb ik BC2 weer is opgestart en ik heb een vaag probleem.
Ik weet niet of het een nieuwe feature is of dat m'n pc uit elkaar begint te vallen.

Ik zat gister ff lekker de sniperen in Arica Harbor, game was denk ik bijna aan het einde.
Ik zat achter wat rotsen, en probeerde een mortier aanval op een tank te gooien.
Dus ik mik dat ding prima op die tank, hebben ze blijbaar nog steeds niet gefixed dat je een rots deel niet ziet maar er wel is. Dus die mortier komt boven op mijn kop. Naja tot hier nog een normaal spelletje BC2.

Krijg ik ineens een soort eindscherm, met links bovenin 'EPIC FAIL'. Dus ik denk ja epic fail van BC2 idd.
Wordt ik ineens volledig uit het spel gegooit. Gewoon in een keer weer in Windows. Zonder enige melding.

Ik heb dat voorheen nog nooit gehad en sinds ik nu een paar dagen speel al een stuk of 4 keer. Heel erg irritant iig.

Ik kijk erg uit naar BF3 :D

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Die Epic fail komt gewoon omdat je "zelfmoord" pleegt door die mortar strike. Staat denk ik helemaal los van uit het spel gegooid worden, je moet na die fail gewoon weer spawnen. Tenzij je ervoor gekicked wordt, maar dan moet je alsnog weer in het hoofdmenu komen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
soms wil bc2 bij een event wel eens crashen en op 1 of andere manier blijft dat hangen in bc2 en elke keer als het event weer gebeurt crash je naar desktop.
Heb dit gehad op oasis, elke keer als er iets gebeurde wat mijn client triggerde crashde ik naar desktop en dit gebeurde alleen op oasis.

Mijn oplossing was de map bfbc2 in mijn documenten te verwijderen, helaas verlies je dan wel je instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Geloof dat ik nu lv 2 ben ofzo...Ach, ik vermaak me prima, nog bedankt voor de tips hierboven.
Het schieten is wel even wennen. Stukken realistischer dan CoD2. Zal eens kijken of ik mijn muisinstellingen moet aanpassen, de hitmarker zie ik iets te weinig naar mijn gevoel

[ Voor 63% gewijzigd door vhal op 08-08-2011 07:18 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
pff soms heb ik het gevoel dat ik in mijn 1tje aan het spelen ben tegen het andere team. Net op oasis lekker bezig als assault met G3. Ben ik al 3x aan het proberen te flanken ( lopend, of jetski ) om A te cappen. 2 x ben ik al terug gerend halverwege het cappen naar B omdat ik merkte dat heel mijn team werd geraped door de tank om hem met mijn C4 op te blazen en iedereen te redden..

3de keer ga ik met de jetski weer richting A en ik zie 2 engi's van de vijand bij B in de tank stappen. Maar ik dacht dit keer van zoek het maar even lekker uit ik ga nu echt A cappen om het spel even om te gooien en maybe nog een kans van winnen te hebben. Dus ik zit op A in mijn 1tje en ik zie rechtsbovenin mijn scherm dat heel mijn team echt constant afgeslacht word door de tank...

Mijn squadmembers komen niet eens op het idee om op mij te spawnen om uit de killingzone te zijn en om mij godver te helpen met cappen ! We verliezen B, en C . En al die mongolen blijven in een rechte lijn op C afrennen vanaf hun spawn, enkel om afgeknald te worden door de tank. Inmiddels ben ik A al weer aan het verliezen omdat ik helemaal in mijn uppie hem aan het verdedigen ben tegen een overmacht... En gewoon niemand spawnt op A ..

Nou ik dood, A kwijt. Dus genoodzaakt te spawnen op de uncap. Wat zie ik tot mijn verbazing..... Niemand maar dan ook niemand is bezig met die tank... Niemand is engineer, niemand probeert iets met C4... Ik ga dood in een C4 poging, respawn als engineer en 2 x een AT 4 klaart het klusje.
Dus ik flip hem helemaal op de chatfunctie, waarom niemand op dat idee kon komen, maar niemand reageerde...

Echt serieus ga aub weer terug naar call of duty...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Skybullet schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:43:
Nou ik dood, A kwijt. Dus genoodzaakt te spawnen op de uncap. Wat zie ik tot mijn verbazing..... Niemand maar dan ook niemand is bezig met die tank... Niemand is engineer, niemand probeert iets met C4... Ik ga dood in een C4 poging, respawn als engineer en 2 x een AT 4 klaart het klusje.
Dus ik flip hem helemaal op de chatfunctie, waarom niemand op dat idee kon komen, maar niemand reageerde...
Als ik in zo'n team zit (wat vaak zo is) dan ben ik na 1 minuut al pleitte!

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Nu online

ZieMaar!

Moderator General Chat
Mon0lith schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:47:
[...]

Als ik in zo'n team zit (wat vaak zo is) dan ben ik na 1 minuut al pleitte!
Dat heb ik snel gezien inderdaad. Net als van die potjes waarbij je al lopend vanaf je eigen base langs al je eigen snipers loopt.

Terwijl je rush al attacker speelt :s.

Komt met name in port valdez wel vaak voor. Net als die lui die in hun eentje in de blackhawk stappen om naar hun favoriete sniperspot te vliegen. Uberhaupt, in je eentje in de blackhawk :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
net iets heel aparts en vervelends mee gemaakt. Ik werd constant in het andere team gestopt. Ging ik dood, hup ander team, nog een keer dood, hup weer terug naar het team etc etc...

En als ik langer dan 5 min leefde ging ik automatisch dood om naar het andere team geschoven te worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

ZieMaar! schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:26:
[...]

Dat heb ik snel gezien inderdaad. Net als van die potjes waarbij je al lopend vanaf je eigen base langs al je eigen snipers loopt.

Terwijl je rush al attacker speelt :s.

Komt met name in port valdez wel vaak voor. Net als die lui die in hun eentje in de blackhawk stappen om naar hun favoriete sniperspot te vliegen. Uberhaupt, in je eentje in de blackhawk :s.
Gewoon een kerstboom van maken met traceer darts *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Skybullet schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:33:
net iets heel aparts en vervelends mee gemaakt. Ik werd constant in het andere team gestopt. Ging ik dood, hup ander team, nog een keer dood, hup weer terug naar het team etc etc...

En als ik langer dan 5 min leefde ging ik automatisch dood om naar het andere team geschoven te worden 8)7
Lijkt me een admin die je zit te sarren.

In mijn ET tijd deden we dat ook wel eens bij vervelende mannetjes (!rules...!rules) in de hoop dat ze weg zouden gaan.
Dat was leuker dan iemand een kick of een ban te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
zAo schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:55:
[...]

Gewoon een kerstboom van maken met traceer darts *O*
Een Tracer Dart recht in het gezicht schieten, zullen ze ook niet echt waarderen denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Jackal131 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:06:
[...]

Lijkt me een admin die je zit te sarren.

In mijn ET tijd deden we dat ook wel eens bij vervelende mannetjes (!rules...!rules) in de hoop dat ze weg zouden gaan.
Dat was leuker dan iemand een kick of een ban te geven.
Ze zullen wel procon gebruiken en de true balancer plugin, procon wil nog wel eens vastlopen of dat de true balancer plugin in een loop is terecht gekomen, zo heel stabiel zijn die rcon tools niet.
Dirk149 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:46:
[...]

Een Tracer Dart recht in het gezicht schieten, zullen ze ook niet echt waarderen denk ik. :P
Smoke ze, als ik me irriteer aan de sniper campers waarschuw ik ze in chat dat ze moeten aanvallen, luisteren ze niet dan gooi ik hun plek vol met rook, geheid dat ze gaan moven :9

[ Voor 26% gewijzigd door NLsandman op 09-08-2011 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
NLsandman schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 14:22:

Ze zullen wel procon gebruiken en de true balancer plugin, procon wil nog wel eens vastlopen of dat de true balancer plugin in een loop is terecht gekomen, zo heel stabiel zijn die rcon tools niet.
klopt. Er stond ook de hele tijd " autobalancing team " " we are sorry, you where the last to join so you will be switching teams". Echter bleef dit de hele match zo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Gisteren per ongeluk in een defib only server gekomen :'). Ik heb servers gezien met een ticket count van meer dan 10.000, maar dit was toch echt een dieptepunt.
Kan niet voorstellen dat iemand dat leuk vindt, maar smaken verschillen gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
Skybullet schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 15:34:
[...]

klopt. Er stond ook de hele tijd " autobalancing team " " we are sorry, you where the last to join so you will be switching teams". Echter bleef dit de hele match zo 8)7
Ik heb dat ook een keer meegemaakt. Na een paar keer switchen ben ik maar naar een andere server gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
PearlPumpkin schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 17:56:
[...]

Ik heb dat ook een keer meegemaakt. Na een paar keer switchen ben ik maar naar een andere server gegaan.
Uit de server gaan en weer terug komen wil ook wel helpen.

@springstof.

Ik erger me ook aan dat soort servers en helemaal als ze ranked zijn maar helaas doet EA hier niets aan, ik hoop dat toch weer de bf rules of engagement straks in bf3 weer worden aangehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Soms kom ik in een server waarin ik zo 14 keer doodgeschoten wordt met maar max 2 kills.
En de andere keer zit ik in een server met 18 kills en 8 deaths. De balans is dus ver te zoeken in de game....?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
HardCoreGamer schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 23:31:
Soms kom ik in een server waarin ik zo 14 keer doodgeschoten wordt met maar max 2 kills.
En de andere keer zit ik in een server met 18 kills en 8 deaths. De balans is dus ver te zoeken in de game....?
Niet alleen de balance, de hitreg kan per team verschillen, ik switch vaak naar een zwakker team en dan zie ik alleen maar bloed en heb hele magazijnen nodig om iemand te killen terwijl toen ik in het andere team zat alles raakte waar ik maar op richte.
Als je dan de score lijst ziet is het verschil tussen de kdr van de eerste 3 spelers van beide teams extreem groot en dat terwijl ze qua rank en skill gelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Niet online
Klopt het is soms absurd en ik had er vandaag nog last van. Eerst een potje Rush met 50+ kills, bijna geen deaths en ik dacht dat het een leuke speelsessie zou worden, maar voor het einde kreeg ik een disconnectie. Ik join de betreffende server weer, maar nu bij de tegenpartij en ik had bijna meer deaths dan kills. Ik had hele magazijnen nodig van de M416 om iemand te killen. Hitreg is wmb een van de grootste problemen van BFBC 2 en ik (iedereen) heeft er elke keer als hij speelt wel last van. Soms natuurlijk ook voordeel als je tegenstanders er veel last van hebben en jij niet, maar zo wilt denk ik niemand winnen.

Daarnaast kan de balans van ronde tot ronde verschillen. Als er een of twee spelers bijkomen/ weggaan die voor de objectives spelen kan het al voor een wereld van verschil zorgen. Bovendien verschilt het ook per map: niet iedere map ligt iedereen even goed. Er zijn maps waar ik blij mag zijn als ik in de top 3 van mijn team kom, maar er zijn ook maps waar dat standaard het geval is. Bij Rush merk ik wel dat naarmate er minder recons zijn als ik aanval hoe beter het gaat (no shit!). Als je probeert de MCOM's op te blazen, maar je squad mates spawnen niet eens op je, omdat ze vanuit de base hun K/D omhoog willen krijgen zal het waarschijnlijk geen leuke speelsessie worden. Dan kun je beter naar een andere server...

Er zij heel wat dingen, die invloed op de balans hebben en jijzelf kan dat slechst tot een bepaalde mate beïnvloeden. De juiste servers voor je speelstijl weten te kiezen heeft een heel erg grote invloed op hoe goed jij het gaat doet mbt bijvoorbeeld K/D.

[ Voor 8% gewijzigd door Springstof op 10-08-2011 00:18 ]

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 21:26

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Springstof schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 00:13:
Klopt het is soms absurd en ik had er vandaag nog last van. Eerst een potje Rush met 50+ kills, bijna geen deaths en ik dacht dat het een leuke speelsessie zou worden, maar voor het einde kreeg ik een disconnectie. Ik join de betreffende server weer, maar nu bij de tegenpartij en ik had bijna meer deaths dan kills. Ik had hele magazijnen nodig van de M416 om iemand te killen. Hitreg is wmb een van de grootste problemen van BFBC 2 en ik (iedereen) heeft er elke keer als hij speelt wel last van. Soms natuurlijk ook voordeel als je tegenstanders er veel last van hebben en jij niet, maar zo wilt denk ik niemand winnen.
Blij dat ik dit lees, ik heb afgelopen tijd dat ik speel echt alleen maar dat ik een heel magazijn leeg moet schieten om iemand dood te krijgen... Kwordt er echt gek van. Sta ik gewoon naast een vijand kijk door mijn scope schiet mijn hele magazijn leeg zie hem trillen dat die ook echt geraakt wordt, ook rond mijn crosshair zie ik dat ik hem raak maar gaat potdorie gewoon niet dood! Dit is gewoon niet leuk meer...

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• joshje
Mother_Goozz schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:35:
[...]

Blij dat ik dit lees, ik heb afgelopen tijd dat ik speel echt alleen maar dat ik een heel magazijn leeg moet schieten om iemand dood te krijgen... Kwordt er echt gek van. Sta ik gewoon naast een vijand kijk door mijn scope schiet mijn hele magazijn leeg zie hem trillen dat die ook echt geraakt wordt, ook rond mijn crosshair zie ik dat ik hem raak maar gaat potdorie gewoon niet dood! Dit is gewoon niet leuk meer...
dan heb je last van lag

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Dan heb ik dat ook, terwijl ik gewoon 120Mb glasvezel van Ziggo heb en meestal in een server speel met een ping van 100 of lager...

• joshje
HardCoreGamer schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:51:
[...]

Dan heb ik dat ook, terwijl ik gewoon 120Mb glasvezel van Ziggo heb en meestal in een server speel met een ping van 100 of lager...
als jij ziet dat je een heel magezijn leeg schiet op hem en het bloed er uit spat dus je weet zeker dat je hem raakt en gaat niet doodt. dan heb jij of hij last van lag of het is gewoon een dikke vet bug waar je last van hebt

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Als het om hit reg falen gaat spreekt men altijd over "hele magazijnen", maar dat is zwaar overdreven.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-07 16:05
Rynji schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:46:
Als het om hit reg falen gaat spreekt men altijd over "hele magazijnen", maar dat is zwaar overdreven.
Nou, niet dus. Ik speel vrijwel alleen assault, en zo af en toe heb ik dan aan de 30 kogels in een XM8 magazijn gewoon niet genoeg(ik beschouw mezelf als redelijk goed). Door de hitreg, denk ik.

• unfor
Juist met automatische rifles merk je vrij weinig van slechte hitreg.
Met bolt action rifles en shotguns met 12g slugs merk je pas dat je target vaak bloed verliest maar geen hit hebt.
Het verschilt nogal per server, sommige server heb ik perfecte reg, anderen zijn compleet waardeloos.

[ Voor 21% gewijzigd door unfor op 11-08-2011 22:31 ]

• joshje
Mejust schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 22:08:
[...]

Nou, niet dus. Ik speel vrijwel alleen assault, en zo af en toe heb ik dan aan de 30 kogels in een XM8 magazijn gewoon niet genoeg(ik beschouw mezelf als redelijk goed). Door de hitreg, denk ik.
een XM8 sprayt aardig hé houd daar rekening mee

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

In COD heb ik zo 20 kills, in Battlefield mag ik al blij zijn met 2 kills terwijl ik de andere keer dik 12 kills of meer heb. De balance is ver te zoeken zo te zien... :(

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 22:21

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Gewoon leren in kleine salvo's te schieten en niet als een dolle mina over het veld bunnyhoppen, dat scheelt ook merk ik zelf. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• joshje
zorg ervoor dat je altijd dekking kan zoeken. beschiet bijvoorbeeld mensen terwijl je gecroucht achter een klein muurtje zit dan is het voor hun moeilijker om jou te raken en schiet inderdaad in salvo's zoals hillie al zei, ga vooral niet als een gek zitten te sprayen is alleen maar kogel verspilling en je raakt toch bijna niets omdat alle kogels alle kanten opgaan. bij cod kon je gewoon rondrennen en een beetje op de schiet knop drukken maar onthoud dit is niet COD (gelukkig :P)

[ Voor 25% gewijzigd door joshje op 11-08-2011 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ja leuk, dekking zoeken, maar zolang ik niet kan gaan liggen (Wat in Battlefield 3 eindelijk weer wel het geval wordt) kan ik nooit 100% dekking zoeken. Overigens wordt ik al stukken beter met quick scopen, zeker scopen van dichtbij gaat nu lekker. :)

Zit momenteel in level 21, alhoewel ik op Sniper en Assult na alle prees heb vrijgespeeld... Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Speel geen rambo in bc2 want dat is zinloos, agressief spelen is niet verkeerd maar denk wel na en houdt overzicht.
Beweeg van cover naar cover en loop niet in het open want dat is zelfmoord.

Prone is in bc2 helemaal niet nodig en prone veroorzaakt alleen maar campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Niet online
http://bfbc2.statsverse.com/stats/ps3/Layzan/
Dit vond ik tamelijk uniek. Hij is level 50 zonder ooit een kogel uit een assault riffle, LMG, pistool of shotgun te hebben geschoten. Heeft een K/D van 20 en schijnt in een tank te wonen. :D
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.