Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Als je een goed samenwerkend team hebt speelt het sowieso veel lekkerder vind ik.
En dan pak je je punten toch wel:
-als medic als je bij de squad blijft en healt revived...
-als recon als je nuttige balletjes gooit en andere snipers uitschakelt...
-als engineer door te repairen en het andere tanks lastig te maken...
-als assault door te resupply'en en een doorbraak te forceren...

Iedere class speelt op zijn eigen manier erg lekker, en als je de juiste class op de juiste map hebt, pak je al een groot voordeel.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khatarian
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 14:04

Khatarian

Omdat regen meestal valt...

Daarom, als je samenwerkt krijg je de punten wel, als je in je uppie speelt dan krijg je wel punten, maar je verliest toch uiteindelijk.

Ik had als medic gespeelt en probeerde alleen maar kills te maken (goed voor je K/D toch) maar ik had maar 700-800 punten. De volgende ronde ging ik healen en reviven punten: 3000+ en we wonnen als attacker omdat je door te reviven geen tickets verliest.

Intel i9 9900K || Gigabyte Aorus z390 Ultra || MSI Aero RTX 2080 || 32 GB DDR4 || Samsung Evo 970 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immo_msk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 16:42
Ik weet niet of het een bekend probleem is, maar bij mij valt om de 10 minuten het geluid een paar seconden helemaal weg. Dit is op de PS3 met het gebruik van de optische uitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:05
BatmanHorizon schreef op maandag 25 juli 2011 @ 22:17:
[...]

offtopic:
Voor degenen die het misschien interessant vinden. Had een nieuwe PS3 leaderboard aangemaakt met spelers uit het heden en verleden. De oude werkte niet meer. Kan er niet veel mee maar vond wel geinig :P
Leuk om weer eens te zien!
Grappig om te zien dat na zoveel uur je SPM toch een beetje inkakt vanwege het niet meer halen van gold/platinum stars

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:20

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Help!!!! schreef op maandag 25 juli 2011 @ 13:09:
^
Ja idd zou terechte straf zijn. Ik had hetzelfde probleem, mijn keys waren ook in gebruik. Het viel me wel op dat ze niet om keys vroegen of ander 'bewijs' vroegen dat ik die games ook echt heb.

Alles wat er aan te vinken valt op die Veteranstatus page staat bij mij nu in ieder geval aangevinkt.
---------------------------------------
Overigens, ik heb in BFBC2 (had ik ook al in BF2) dat vliegen met joystick (logitech Freedom 2.4 cordless) niet goed werkt. Hij trekt naar 'rechts'.

Iemand nog een goede tip qua joysticks? (En niet zeggen dat ik mobo moet gebruiken want dat vindt ik niet fijn... :P )
Hmm, ook maar eens chatten dan... Ik mis bijvoorbeeld Play4Free in de lijst en daar heb ik vanaf de closed beta al mee gespeeld.

Als je stick ook in BF2 al naar rechts trok is die gewoon niet goed meer, of is nooit goed gecalibreerd geweest denk ik.
Ik heb nu voor BC2 geen stick meer aangekoppeld, de choppers vlieg ik net zo lief met muis/tobo. Ik heb wel vorig jaar een Trustmaster met Hotas gekocht en daar ook BF2 goed (probleemloos onder bruggetjes door etc.) mee kunnen spelen. Die staat nu dus stof te happen, maar ga ik voor BF3 zeker weer aansluiten ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:29
Man man man, wat haat ik de onderstaande map: vier van klere level 50'ers gaan in een choppers zitten en kijk op de minimap waar ze heel de match hebben gezeten:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5Ui5n.jpg
Ik probeer die chopper met alles en nog wat neer te halen, maar ze wisten mij iedere keer neer te knallen. Tracer Darts werden weggewerkt met smoke...AT4 ging niet, omdat de afstand te groot was en ik niet zo skilled daarmee ben. Overigens wel de match gewonnen.

[ Voor 5% gewijzigd door vinom op 26-07-2011 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 19:30
Gaat weer lekker met de multiplayer, wat een gekloot weer zeg, lost connection, wapens gereset..

Hoop toch echt dat BF3 beter wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Jovas schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 21:22:
Gaat weer lekker met de multiplayer, wat een gekloot weer zeg, lost connection, wapens gereset..

Hoop toch echt dat BF3 beter wordt..
Hier ook, erg vervelend...
Hele tijd probleemloos kunnen gamen maar de laatste paar weken is het drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

ApOE schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 22:01:
[...]

Hier ook, erg vervelend...
Hele tijd probleemloos kunnen gamen maar de laatste paar weken is het drama
Maanden niet gespeeld. Nu deze week begonnen en al weer 2 keer unlocks weg.

Zou toch wat zijn als Dice ipv aan allemaal DLC en bullshit te werken dit soort zaken eens wat robuster ging maken... :O

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 08-08 17:42
Het is weer dinsdag patch day, vorige week al een uitloop van de stats server onderhoud en nu klapte de stats server er rond 21:00 uit.

Het aantal actieve spelers is ook weer gestegen, misschien dat die van invloed zijn omdat plasma bekend staat om zijn nukken als het druk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Geen problemen mee gehad vandaag, maar dat kan ook komen doordat ik voor de servers plat gingen in een server was.
Lekker gespeeld, afwisselend conquest/rush, met wat clanmates lekker kunnen ownen, tot er 2 weggingen en er aan beide kanten totaal niet meer samengespeeld werd. Dan haal je met maar 2 samenspelende mensen ook geen knarst meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Toen ik rond tienen een potje speelde toen waren er wel heel veel mensen zonder rank en zonder unlocks. Achja, af en toe start server eruit vind ik niet zo'n probleem. Is al tijden geleden dat dat gebeurt... En jezus, ik hoop écht dat BF3 een fatsoenlijke ingame voip krijgt. Wat erger ik me dood aan sommige lui, die kennelijk niks van het spel snappen. Ik wil ze best helpen, maar volgens mij hebben ze allemaal hun chatbox afgeplakt ofzo. Hopelijk dat dat met voice iets beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 09:05
vinom schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 21:17:
Man man man, wat haat ik de onderstaande map: vier van klere level 50'ers gaan in een choppers zitten en kijk op de minimap waar ze heel de match hebben gezeten:
[afbeelding]
Ik probeer die chopper met alles en nog wat neer te halen, maar ze wisten mij iedere keer neer te knallen. Tracer Darts werden weggewerkt met smoke...AT4 ging niet, omdat de afstand te groot was en ik niet zo skilled daarmee ben. Overigens wel de match gewonnen.
Niet om die discussie nogmaals aan te zwengelen, maar ik ben van mening dat je een echt goede chopper-piloot amper neer krijgt in BC2.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
cheiron schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:33:
[...]

Niet om die discussie nogmaals aan te zwengelen, maar ik ben van mening dat je een echt goede chopper-piloot amper neer krijgt in BC2.
Klopt, ik ken er een paar en het is absoluut niet leuk als ze in een chopper zitten met een goede gunner, scores als 70 kills en 0 deaths zijn normaal voor hun.
Ze hebben veel ervaring opgedaan in bf2 en vliegen allemaal met de muis.
Voor mij hoeven jullie niet te vrezen, kan niet vliegen in bf2 en bc2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:33:
[...]

Ligt maar net aan de serverlag. Als je geen vervelende vertragingen hebt dan lukt het heus wel. Alleen moet je niet met tracers gaan kutten.

Imo ben je wel al bijna onsterfelijk als je medium skills hebt en je vijandelijke team niet weet hoe ze een chopper neer kunnen krijgen. Door de idiote besturing kan sowieso niemand niet echt een denderend goede piloot zijn in BC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
Deze week eindelijke de AT4 met "guidance tracking system" unlocked. De AT4 maakt het een stuk makkelijker om helis uit de lucht te knallen... Met de gewone RPG (zonder tracer) lukte me het echt niet om raak te schieten op vliegende voorwerpen :/

Ik ben iig blij dat ik weinig goede heli piloten tegenkom... niks is irritanter dan een spray van een gatling gun :(

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Het probleem met die hele helicopters is dat het allemaal afhangt van de rest van je team. Als je in Heavy Metal een Rus speelt, en je B hebt (Dus geen last van VADS) dan is het niet echt moeilijk om dat ding lang in de lucht te houden. Zelf pak ik met een vriend dan vaak die achterste heli (Hind volgens mij? Ik pak Warheads en ga als gunner en de piloot pakt meestal smoke of armour. Dan kan je eeuwen tussen B en C in rond blijven vliegen en niemand die je neer krijgt.... Als je B niet hebt dan moet je heel laag links over die heuvel vliegen zodat de VADS je niet kan raken en je hem snel de volle laag geven.... Probleem is alleen dan je dan rocket voer bent.

Oh well zelf duik ik de laatste tijd steeds vaker in een tank. Als je wat rustig aan doet en je goed samenwerkt met je gunner qua perks en repairen dan ben je ook al redelijk moeilijk te killen. Het enige nadeel zijn dan die helis die alternative fire gebruiken. Eigenlijk heb je in zo'n tank altijd een heli in de buurt nodig die zorgt dat de vijandige aanvalsheli niet op jou focust.

Wat voor vehicle specilization gebruiken de meeste mensen hier eigenlijk? Als ik met een vriend speel dan houd ik het meestal op warheads of alternative fire. Met alleen complete idioten in de buurt schakel ik over naar Armour, en in sommige maps pak ik smoke als ik in een blackhawk vlieg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adante schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 16:07:
Het probleem met die hele helicopters is dat het allemaal afhangt van de rest van je team. Als je in Heavy Metal een Rus speelt, en je B hebt (Dus geen last van VADS) dan is het niet echt moeilijk om dat ding lang in de lucht te houden. Zelf pak ik met een vriend dan vaak die achterste heli (Hind volgens mij? Ik pak Warheads en ga als gunner en de piloot pakt meestal smoke of armour. Dan kan je eeuwen tussen B en C in rond blijven vliegen en niemand die je neer krijgt.... Als je B niet hebt dan moet je heel laag links over die heuvel vliegen zodat de VADS je niet kan raken en je hem snel de volle laag geven.... Probleem is alleen dan je dan rocket voer bent.

Oh well zelf duik ik de laatste tijd steeds vaker in een tank. Als je wat rustig aan doet en je goed samenwerkt met je gunner qua perks en repairen dan ben je ook al redelijk moeilijk te killen. Het enige nadeel zijn dan die helis die alternative fire gebruiken. Eigenlijk heb je in zo'n tank altijd een heli in de buurt nodig die zorgt dat de vijandige aanvalsheli niet op jou focust.

Wat voor vehicle specilization gebruiken de meeste mensen hier eigenlijk? Als ik met een vriend speel dan houd ik het meestal op warheads of alternative fire. Met alleen complete idioten in de buurt schakel ik over naar Armour, en in sommige maps pak ik smoke als ik in een blackhawk vlieg.
In een tank neem ik vrijwel altijd alternate fire, heel soms smoke. In een heli nogal afwisselend tussen smoke of alternate fire. En in de UAV altijd alternate fire.

Een vriend van mij kiest altijd de extra scope in tanks, kan ik echt niet begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:07
Helicopter piloot --> Smoke
Helicopter Gunner --> warheads

Tank bestuurder-> Armor
Tank gunner-> warheads

Ik vind dat vooral bij de blackhawk de damage die de gatling doet een wereld van verschil is met of zonder warheads. Daarom kies ik die. Als piloot is het wel handig om tracers kwijt te kunnen raken, vandaar smoke. Als tank bestuurders is armor wel handig als je beschoten wordt. Tankkogels vind ik over het algemeen wel sterk genoeg en extra armor is wel handig als je een teammate hebt die goed repareert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier heb ik nog een klein BFBC2 technisch-gerelateerd probleempje. Misschien iemand die het herkend of nog een idee heeft? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey,

Zijn er mensen die hun nickname gaan veranderen als BF3 in de winkels ligt?

Gewoon nieuwsgierig..

Groetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Hoe kom je aan een accuracy van 467.3%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:38

codex

Geen OpenAI agent :)

Multikill met een launcher? Anders kan het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Springstof schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 07:17:
Stats kloppen vaak niet. Zou wel door multikill kunnen komen, maar eerlijk gezegd denk ik dat het eerder door slecht afgewerkte stats komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Accuracy van 467.3 ik zou het niet weten, ik heb geen idee wat het moet betekenen. Wel weet ik dat mijn stats uptodate zijn.

Geen nickname wijzigingen snap ik.

Groetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Dat is het percentage kogels dat je raak schiet, ten opzichte van het totale aantal dat je afschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Niet online
Handig nu weten we ook weer wat percentage betekent.

[ Voor 159% gewijzigd door Springstof op 29-07-2011 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Springstof schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:27:
Handig nu weten we ook weer wat percentage betekent.
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij frustreert, is dat ik DAUBERMAN er 462 uur over doe om lvl 46 te worden en Dutch_Scientist er 47 uur over doet om lvl 30 te zijn.

Ok ik ben niet super goed maar zon verschil...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 17:47
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:29:
Wat mij frustreert, is dat ik DAUBERMAN er 462 uur over doe om lvl 46 te worden en Dutch_Scientist er 47 uur over doet om lvl 30 te zijn.

Er zijn wel meer punten nodig hoe hoger je in rang stijgt. Al is die Dutch Scientist wel heel snel. Ikzelf heb zo'n 250u gespeeld denk ik, en ik ben level 36 als ik me niet vergis.
Hij heeft wel al bijvoorbeeld een heel hoge k/d ratio, en voor kills krijg je vrij veel punten. Dat van jou is dan weer eerder laag.

[ Voor 10% gewijzigd door Jo... op 29-07-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Springstof schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 07:17:
Die overall accuracy die je ziet op stats sites kloppen voor geen meter.
Daar worden ook dingen als motion sensors en repair tools mee gerekend.

Tja met 160 spm en 0.6 k/d kom je er nooit natuurlijk ;)
Als het je frustreerd kun zal je moeten proberen beter te worden of een ander spel zoeken.

[ Voor 48% gewijzigd door unfor op 29-07-2011 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Jesus een SPM van 430 is wel heel erg hoog. Ikzelf zat altijd wat boven de 300, met een k/d van rond de 2.05 en een w/l van 2.00. Sinds ik overgestapt ben op een laptop zit mijn SPM nu op de 275, mijn k/d op iets van 1.90 en mijn w/l is ook redelijk aan het kelderen. Maarja, dat komt vooral omdat ik steeds meer conquest speel zonder bekenden. Rush met wat vrienden is instant win. Ook dragen die 1000 ticket heavy metal potjes verder weinig bij aan mijn w/l :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Adante schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:14:
Jesus een SPM van 430 is wel heel erg hoog. Ikzelf zat altijd wat boven de 300, met een k/d van rond de 2.05 en een w/l van 2.00. Sinds ik overgestapt ben op een laptop zit mijn SPM nu op de 275, mijn k/d op iets van 1.90 en mijn w/l is ook redelijk aan het kelderen. Maarja, dat komt vooral omdat ik steeds meer conquest speel zonder bekenden. Rush met wat vrienden is instant win. Ook dragen die 1000 ticket heavy metal potjes verder weinig bij aan mijn w/l :p
Mijn 3e soldier zit op 500 spm gemiddeld.
SPM gaat in het begin overigens vrij snel, alles word mee geteld.
http://www.bfbc2.eu/en/pc/stats/Gustard+Cake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:07

Ik heb met 220 uur spelen level 43 bereikt en ben ook niet super goed ofzo maar haal vaak wel redelijk wat punten nog. Denk dat jij er gewoon wat langer over hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Niet online
Volgens de berekeningen van statverse ben ik na ongeveer 210 uur level 50. SPM en K/D is vooral omhoog gegaan na het halen van magnum ammo. Daarnaast moest ik in het begin even wennen aan muis en tobo, want ik heb ervoor vooral BC2 op de console gespeeld.
SPM varieert trouwens van dag tot dag, gisteren had ik wat conquest gespeeld en zat ik bijvoorbeeld op 310 oid.
Daarnaast is een SPM van rond de 400 a 450 niet zo bijzonder. Hier een leuk youtube kanaal van iemand met ongeveer dezelfde SPM als ik: YouTube: ‪BFBC2: Nelson Bay Conquest with DCRU aethyal‬‏ - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjsa, ik eindig altijd in de top 3 maar dat is pas sinds lvl 25 ofzo, K/D, SpM boeien mij niet echt.
Wat mij opvalt is dat ik vaak nr 1 sta met 5 kills en 15 x gedood en iemand met het omgekeerde op de 2e plaats leg uit ..?

Gemiddeld 3000 punten per pot, maar wat ik zeg ik ben pas later wat op de punten gaan letten.

Ik speel vaak medic en pleur de pakketten altijd waar de gevechten zijn en geeft een hoop punten. ( en reviven natuurlijk) lover not a fighter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Rambo medic? Als medic is het wel redelijk te doen om met een waardeloze k/d hoog te eindigen. Met engineer valt het ook nog wel te doen als je heel veel repaired. Als recon kan je heel wat punten halen met motion sensors, maar eigenlijk haal je de meeste punten uit kills. Zelfde geldt voor assault... Vaak houdt je aan de resupplies niet heel veel punten over, maar zijn het dingen zoals vlaggen capturen, spotten, kill assists en alles waardoor je een hoge score haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feit: Als ik vanaf dag 1 aan het knallen was gegaan zoals nu was ik er al.

BF3 doe ik het anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Wat maken je stats uit?

Zolang ik maar lol heb, maakt het me geen zak uit hoe vaak ik dood ga, hoe lang ik er over doe etc. Ben nu lvl 39 en heb geen idee hoelang ik daar voor heb moeten spelen :)

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]tss68nl schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 15:49:
Wat maken je stats uit?

Mij maken je stats niets uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Laatst online: 07-05 23:55
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 15:54:
[quote]tss68nl schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 15:49:
Wat maken je stats uit?

Mij maken je stats niets uit..
Zo, die is kinderachtig :+

Serieus. Waarom kijk je uberhaupt naar je stats en hoe lang je ergens over doet. Ik denk dat je meer plezier in het spel zou hebben als je gewoon ging spelen, ipv je druk maken over de cijfertjes.

Sterker nog, veel mensen die continue hun stats in hun achterhoofd hebben, nemen geen risico's, zijn afwachtend, proberen nooit dingen uit, en ontdekken zo dus ook veel facetten van het spel nooit.

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuus kon het niet laten :)

Ik vind de game geweldig en heb fun for 2 echter ik vind het prettig om ergens heen te werken (lvl50),
maakt het voor mij net ff leuker.

Het is niet zo als ik uiteindelijk het level ben dat ik er dan mee kap.

Ieder zijn motieven toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:21

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

tss68nl schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 16:07:
Sterker nog, veel mensen die continue hun stats in hun achterhoofd hebben, nemen geen risico's, zijn afwachtend, proberen nooit dingen uit, en ontdekken zo dus ook veel facetten van het spel nooit.
Mwoah, sommige stats zorgen dat ik juist wel dingen wil proberen (bv. alle handguns 5 kills, of alle wapens op brons). Dan blijf ik niet zo op het vaste recept hangen. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Als je sneller level 50 wilt worden ga dan ook voor goud en platinum op elk wapen, speel wat egoïstischer, je offert jouw veel te veel op voor het team en je squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khatarian
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 14:04

Khatarian

Omdat regen meestal valt...

Aantal Tweakers online in Bad Company 2? Ik heb wel eens zin om een rondje met andere tweakers te doen :)

Mijn naam op steam : Fallenrain
BFBC2: FallenRain

[ Voor 20% gewijzigd door Khatarian op 29-07-2011 19:40 ]

Intel i9 9900K || Gigabyte Aorus z390 Ultra || MSI Aero RTX 2080 || 32 GB DDR4 || Samsung Evo 970 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FallenRain schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 19:40:
Aantal Tweakers online in Bad Company 2? Ik heb wel eens zin om een rondje met andere tweakers te doen :)

Mijn naam op steam : Fallenrain
BFBC2: FallenRain
Ik ga nu even spelen. Zal je toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
unfor schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:06:
[...]
Tja met 160 spm en 0.6 k/d kom je er nooit natuurlijk ;)
<
Tuurlijk wel, met lang genoeg spelen kom je er uiteindelijk ook wel ;)

Ik vind een SPM van 160 niet zo slecht hoor.
Zelf heb ik er nu 186 uur opzitten, ben lvl35 en heb een SPM van 177.
K/D van 0.96, misschien voor hier ook niet al te best, maar voor mijn doen erg goed.
Een SPM van 300/400 vind ik bizar veel eigenlijk, misschien dat ik tijdens een goed potje als Medic een beetje in de buurt kom, maar anders echt niet.

Vanavond wel een aantal lekkere potjes gehad.
Veelal rond de 20 kills en ergens rond de 15 deaths.
Mijn (onbekende) squadgenoten hielden zich helaas stil in de bosjes als sniper (alle 3), terwijl we aan moesten vallen. Paar keer ze gesliced met het mes en in het gezicht geschoten maar ze bleven zitten...
Dan maar zelf op pad met de M16A2 Specact incl Red Dot...
De tegenstander leek zo gefocust op de andere (wel samenwerkende) squads, dat ik zonder al te veel problemen met een omweg richting de Mcoms kon komen.
Toen met andere squads op pad gegaan, wat veel lekkerder speelde.
Helaas wel redelijk wat campers hier en daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:11

ZieMaar!

Moderator General Chat
Wat ik merk, is dat je volgens mij op de kleinere servers, zeg maar met 16 man, meer teamwork ziet dan die met 32 man. Daar heb je inderdaad vaak snipers, assualt die je geen ammo geven etcetera...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 01:05
dvdkiwi heb je een headset voor de ps3? je moet is wat vaker meespelen met ons :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:09
Ik wil BC2 gaan kopen. Nu zag ik BC2 + Vietnam op Steam voor EUR: 42,98 en via EA Orgin voor EUR: 34,99.
Normaal gesproken koop ik bijna al mijn spellen via Steam alleen dit is nogal een groot verschil.
Ik heb verder ook geen ervaring met Orgin.

Zit er nog een verschil tussen beide stores? Of zal ik gewoon voor de goedkoopste gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Dat is jammer dat je dan de steam hebt gemist. Een week of twee geleden had je de ultimate edition (Vanilla + Vietnam + SPECACT) voor 10 euro op steam. SIndsdien zijn er ook weer een hele lading nieuwe spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
joshje schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 09:49:
dvdkiwi heb je een headset voor de ps3? je moet is wat vaker meespelen met ons :D
Ja, ik heb een headset! :*)
Speelde vorig jaar veel met vrienden online met headsets, was een coowle tijd haha :P
Maar ik ben niet zo goed hoor... dus verwacht niet te veel he ;)

Groet,

Danny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Niet online
Welke muizen en sensitiviteitinstelling vinden jullie het beste in Bad Company 2? Ik heb de afgelopen tijd de Logitech g500 en 700 geprobeerd, maar die vond ik niks. Ook de Roccat Kone komt niet in de buurt van mijn 20 euro kostende non-gaming Trust muis met dpi van ongeveer 1600. :') Sensitiviteit staat dan op 0.4 bij dpi van 1600

[ Voor 29% gewijzigd door Springstof op 30-07-2011 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Ik heb een logitech G9x en mijn dpi en sensitiviteit zijn het zelfde als jouw.
Als je het beste met die trust speelt dan zou ik daar bij blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Springstof schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 21:41:
Welke muizen en sensitiviteitinstelling vinden jullie het beste in Bad Company 2? Ik heb de afgelopen tijd de Logitech g500 en 700 geprobeerd, maar die vond ik niks. Ook de Roccat Kone komt niet in de buurt van mijn 20 euro kostende non-gaming Trust muis met dpi van ongeveer 1600. :') Sensitiviteit staat dan op 0.4 bij dpi van 1600
Voor shooters gebruik ik een Logitech MX518 muis met een DPI van 800. Werkt perfect zonder extra software.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:32
Sharpp schreef op zondag 31 juli 2011 @ 11:39:
[...]

Voor shooters gebruik ik een Logitech MX518 muis met een DPI van 800. Werkt perfect zonder extra software.
Ik ook, prima muis voor eigenlijk alle games. Ligt lekker in de hand en heeft veel knoppen (ook twee voor de gevoeligheid) Ook de prijs is interessant (~25 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Nu online
Ik speel al vrij lang nu met mijn Logitech G7, 400/800/2000 dpi via de knoppen te bedienen snel.
Normaal speel ik met 800 dpi, maar in vehicles switch ik naar 2000 dpi omdat ik dan de turret sneller kan draaien.

Helaas genoeg ben ik ook op zoek naar een nieuwe muis, de accu's zijn het aan het begeven. Maar een G5 zou een leuke vervanger zijn, zelfde muis alleen bedraad.
Ik ga binnenkort een Cyborg R.A.T. 7 uitproberen en een Steelseries Xai. Laat de resultaten wel weten als je dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook MX518. Werkt erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 17:35:
Heb het eerste model nog steeds in bezit gekocht toen die uitkwam, heel veel mee gespeeld tot dik een jaar geleden toen onze dwerg papagaai de scroll wheel had vernield :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Springstof schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 21:41:
Razer Deathadder, all the way! Al jaren de beste game muis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-07 16:05
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 17:35:
Ook ik gebruik de MX518. Heel goeie muis voor heel goeiekoop, IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02:25
holy hell, vandaag de G3 ontdekt !. Wat een beest van een wapen :o . had hem per ongeluk aangevinkt toen ik eigenlijk de m14 wilde proberen, maar mijn god wat is dat ding bruut. Merkte bij de 1ste keer schieten dat dit wapen mij beter ligt dan alle andere wapens. _/-\o_

Wilde ik even delen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Speel meestal assault of engineer en soms recon.

Moet zeggen dat ik vooral veel de XM8 met nooblauncher gebruik en als engineer veel de pp2000, lekker wapen is dat :) Meestal selecteer ik magnumammo maar volgensmij is het verschil miniem.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Niet online
Als ik engineer ben kies ik meestal voor de ump, maar de pp2000 is mijn tweede keus, vanwege de hoge ROF en redelijk groot magazijn. De ump wordt best wel veel gebruikt online en de pp2000 een stuk minder. Wapen lijkt ondergewaardeerd.

G3 heb ik bijna niet mee gespeeld op de PC, maar ik vind hem een slechte hip fire hebben en je vliegt zo door je magazijn heen. Dan vind ik de 9A-91 Avtomat (met dezelde magazijngrootte als de G3) een stuk prettiger, omdat die accurater is/ aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
G3 moet je in principe als een single shot wapen gebruiken, je kunt wel bursten en full auto gaan maar dan vliegen je kogels alle kanten op.
Heb 5000+ met de G3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UMP + Uzi hier als engineer. Vind bijv. shotguns te onbetrouwbaar. :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Ik zoek nog wat mensen die van goed teamwerk houden. Je kunt me toevoegen ingame: Casanova Fly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Niet online
unfor schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:46:
G3 moet je in principe als een single shot wapen gebruiken, je kunt wel bursten en full auto gaan maar dan vliegen je kogels alle kanten op.
Heb 5000+ met de G3 :)
Thanks, zal het eens proberen.
Je doet het trouwens beter met bijvoorbeeld de 870 Shotgun en de AN-94 Akaban. Met die wapens heb je net zoals met de G3 ook veel kills, maar meer per tijdseenheid. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Springstof schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:15:
[...]

Thanks, zal het eens proberen.
Je doet het trouwens beter met bijvoorbeeld de 870 Shotgun en de AN-94 Akaban. Met die wapens heb je net zoals met de G3 ook veel kills, maar meer per tijdseenheid. :P
G3 is gewoon stoerder :P
Overigens heb ik de meeste kills met de G3 gemaakt toen hij nog stukken slechter was.
In de laatste patch is hij terug gezet naar zijn oude damage en een stuk accurater.
Ik ga liever voor wapens die wat meer skill vereisen dan altijd maar die AN94/UMP/MG36
Afbeeldingslocatie: http://g.bfbcs.com/45032/pc_Deloeks.png

[ Voor 14% gewijzigd door unfor op 01-08-2011 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
iemand ook last van het feit dat er geen servers gevonden worden op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Ik heb er inderdaad last van..

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 11:12
Is dinsdag niet server maintenance dag bij EA?

[ Voor 22% gewijzigd door Dorest0rm op 02-08-2011 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:19

Minkie

Groazers Unite.

Ja.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

En hoe lang duurt dat normaliter?

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doen ze nou eigenlijk op een maintenance dag. Alleen stats updaten of zo? Alle servers zijn nog steeds even brak en de serverbrowser werkt ook nooit echt optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een tweaker server waar tweakers veel op spelen? Edit: Naast Recon, nu ook Assault gemaxed :P Nu is de lol er wel weer even af.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2011 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Springstof schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:27:
Als ik engineer ben kies ik meestal voor de ump, maar de pp2000 is mijn tweede keus, vanwege de hoge ROF en redelijk groot magazijn. De ump wordt best wel veel gebruikt online en de pp2000 een stuk minder. Wapen lijkt ondergewaardeerd.

G3 heb ik bijna niet mee gespeeld op de PC, maar ik vind hem een slechte hip fire hebben en je vliegt zo door je magazijn heen. Dan vind ik de 9A-91 Avtomat (met dezelde magazijngrootte als de G3) een stuk prettiger, omdat die accurater is/ aanvoelt.
G3 vind ik vooral erg irritant vanwege zijn lage magazijn. Met die hit registering zijn die paar extra kogels in je magazijn toch erg welkom. Als engineer pak ik tegenwoordig vaak de UMP, hoewel de PP2000 altijd mijn voorkeur had. Dat grote magazijn, hoge precisie in korte bursts en een fijne ironsights vind ik altijd prima.
Achja, zoveel heb ik eingelijk niet gespeeld. Ik heb dan ook maar een stuk of 5 wapens Platinum (AN94, XM8, GOL, M9, M1911 geloof ik zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Adante schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 17:23:
[...]

G3 vind ik vooral erg irritant vanwege zijn lage magazijn. Met die hit registering zijn die paar extra kogels in je magazijn toch erg welkom. Als engineer pak ik tegenwoordig vaak de UMP, hoewel de PP2000 altijd mijn voorkeur had. Dat grote magazijn, hoge precisie in korte bursts en een fijne ironsights vind ik altijd prima.
Achja, zoveel heb ik eingelijk niet gespeeld. Ik heb dan ook maar een stuk of 5 wapens Platinum (AN94, XM8, GOL, M9, M1911 geloof ik zo)
De G3 viel mij ook een beetje tegen, zeker in vergelijking met de M14 mod enhanced. Daar was ik juist positief verbaasd over!

Als engineer is inderdaad de UMP erg fijn, die heb ik ook op platinum sinds gisteren. Dus dan nu maar zijn spec act broertje gaan verslijten ;)

Maar je hebt al 2 pistolen op platinum??? Ik heb ze nog niet eens allemaal op goud en gebruik ze ook alleen als laatste redmiddel, zo vaak is mijn magazijn niet leeg of munitie op. Ben meestal voor die tijd al dood.... :z

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 16-09 13:09
Weet iemand of de x360 controller een beetje behoorlijk op de PC werkt om te vliegen? Met name heli's. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Ja, veel meer vliegt er in BC2 ook niet rond, op een enkele UAV daargelaten die misschien een minuut in de lucht blijft ;)

Maar wat is er mis met de tobo/muis combinatie dan? Voor een heli werkt dat IMHO prima, ik sluit zelf pas weer een joystick aan voor BF3, dus als er weer jets zijn.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 16-09 13:09
Nou ik vind het een ramp :P weet niet of je het beter anders kan instellen ... hij staat vrij snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 12:48:
Wat doen ze nou eigenlijk op een maintenance dag. Alleen stats updaten of zo? Alle servers zijn nog steeds even brak en de serverbrowser werkt ook nooit echt optimaal.
De backend die onze account gegevens, unlocks, stats en bc2 servers bewaakt daarvan wordt de database opgeschoond.
Helaas worden bc2 servers hier niet beter van, hooguit zullen ze minder uitvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Adante schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 17:23:
[...]Achja, zoveel heb ik eingelijk niet gespeeld. Ik heb dan ook maar een stuk of 5 wapens Platinum (AN94, XM8, GOL, M9, M1911 geloof ik zo)
Hoe krijg je dan platinum voor een wapen? Tig keer goud halen??

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 08:24
Mon0lith schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 08:31:
[...]
Hoe krijg je dan platinum voor een wapen? Tig keer goud halen??
Platinum is de 10e keer goud!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
Jackal131 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 08:36:
[...]

Platinum is de 10e keer goud!
Ik heb pas 1x platinum gehaald, op de M1A2 Abrams :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tankwhore ! :P

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09 20:58

vhal

ಠ_ಠ

Ik zal wel de enige zijn die dit spel uit de rommelbak heb gevist voor de singleplayer maar desondanks is het wel een grappig spel. Mijn exp met shooters dateert nog uit het CoD 1 tijdperk dus ik begin maar niet met multiplayer. De moeilijkheidgraad staat nog op normaal en nog ga ik soms dood lol :+ Overigens is het grafisch gezien wel een wereld van verschil, ik wist niet wat ik zag (heb eigenlijk de afgelopen jaren alleen maar WoW gespeeld, niet echt het meest boeiende spel grafisch gezien).

Maargoed, geen idee hoe ver ik ben maar gisteren kon ik dus voor het eerst in een tank rijden. (na het defenden van die gecrashde sateliet). Leuk hoor, beetje rondschieten enzo.. :+

[ Voor 0% gewijzigd door vhal op 03-08-2011 10:34 . Reden: typo ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ook de multiplayer is het proberen waard ;)
Je moet alleen niet als een dolle naar voren proberen te rushen, tenzij je houdt van lood happen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02:25
idd gewoon een keer een multiplayer map joinen. en dan niet gelijk arica harbor met 32 man volgepropt. Maar kies dan een map met minder spelers. Weet zeker dat je het zo op pikt :)

trouwens gisteren vietnam besteld voor 12 euro. vandaag even kijken of het iets is :P

[ Voor 20% gewijzigd door Skybullet op 03-08-2011 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Nu online
Skybullet schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 09:54:
idd gewoon een keer een multiplayer map joinen. en dan niet gelijk arica harbor met 32 man volgepropt. Maar kies dan een map met minder spelers. Weet zeker dat je het zo op pikt :)

trouwens gisteren vietnam besteld voor 12 euro. vandaag even kijken of het iets is :P
Ik vind vietnam leuk voor de afwisseling, helaas genoeg zijn er weinig goede servers met wisselende mappen in vietnam. De sfeer in sommige mappen van Vietnam is ongeëvenaard in de rest van BC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

En wat krijg je daarvoor dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Mon0lith schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 10:59:
[...]
En wat krijg je daarvoor dan??
10.000 punten dacht ik. Niet meer en niet minder.

Iedere gold star op weg naar de platinum levert ook nog eens 5.000 punten op.

Verder heeft het totaal geen waarde 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
8)

Vind het op Atacama Dessert (conquest) fijn om m'n team te ondersteunen langs de flanken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

deadsy33 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 09:15:
Ik zal wel de enige zijn die dit spel uit de rommelbak heb gevist voor de singleplayer maar desondanks is het wel een grappig spel. Mijn exp met shooters dateert nog uit het CoD 1 tijdperk dus ik begin maar niet met multiplayer. De moeilijkheidgraad staat nog op normaal en nog ga ik soms dood lol :+ Overigens is het grafisch gezien wel een wereld van verschil, ik wist niet wat ik zag (heb eigenlijk de afgelopen jaren alleen maar WoW gespeeld, niet echt het meest boeiende spel grafisch gezien).

Maargoed, geen idee hoe ver ik ben maar gisteren kon ik dus voor het eerst in een tank rijden. (na het defenden van die gecrashde sateliet). Leuk hoor, beetje rondschieten enzo.. :+
Even een heads-up. Ook ik ga nog wel eens dood bij normal hoor, en ik speel al een ruime tijd shooters online. Maar singleplayer werkt gewoon heel anders dan multiplayer. De truukjes die je gebruikt in de sp werken niet in de mp en visa versa.

Long story short, begin er eens aan! Wat heb je te verliezen? :P

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Jackal131 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:05:
[...]

10.000 punten dacht ik. Niet meer en niet minder.

Iedere gold star op weg naar de platinum levert ook nog eens 5.000 punten op.

Verder heeft het totaal geen waarde 8)
Oke! top om te weten!
Dat van de gold-stars wist ik wel, heb er al velen gehaald :P
Ik ga voor platinum op de AT-4, lekker al die chopper whores uit de lucht schieten })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Mon0lith schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:43:
[...]

Ik ga voor platinum op de AT-4, lekker al die chopper whores uit de lucht schieten })
Ah, nog zo'n figuur >:) Heerlijke kills inderdaad en helemaal als ze daarna verwoed op je gaan jagen waardoor je ze nóg makkelijker neerhaalt. Snap ondertussen niet meer dat er nog mensen durven te vliegen ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

bvk schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:53:
[...]

Ah, nog zo'n figuur >:) Heerlijke kills inderdaad en helemaal als ze daarna verwoed op je gaan jagen waardoor je ze nóg makkelijker neerhaalt. Snap ondertussen niet meer dat er nog mensen durven te vliegen ;)
Naja krijg ze ook niet altijd uit de lucht, die gasten die van die korte rondjes blijven cirkelen krijg ik niet neer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Oefening baart kunst! Het duurt een tijdje voordat je goed kunt inschatten waar de heli zich op een bepaald moment in de lucht zal bevinden en hoe lang het duurt voor je raket op dat punt is. Goed anticiperen dus en de juiste afstand weten in te schatten.

Je hebt er inderdaad piloten bij die een onvoorspelbaar vliegpad hanteren, maar ook die zijn vroeg of laat de klos in dat rondje :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:11

ZieMaar!

Moderator General Chat
Klopt. Ik kan ook redelijk vliegen met de heli (niet megagoed) en uiteindelijk houdt het gewoon een keer op. Maar overal het algemeen dan al heel wat mensen achter de linies gedropped :). Jammer dat je daar geen punten voor krijgt.

Is er ergens trouwens een site waarop je makkelijk kan zien hoeveel kills je nog waarmee moet voor je alles op brons hebt (bijvoorbeeld)? Of blijf je dan gebonden aan de vaste statssites en moet je daar alles op vergelijken? Ik zou wel een soort handleiding willen hebben hoeveel kills ik met welk wapen nog moet om maximale punten te scoren (pins/insignes etcetera), maar ik houd niet zo van het zelf puzzelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Kijk eens op bfbcs...

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.