(foutje, reactie geplaats in verkeerd topic
)

[ Voor 199% gewijzigd door Anoniem: 341927 op 03-08-2011 18:50 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 341927
[ Voor 199% gewijzigd door Anoniem: 341927 op 03-08-2011 18:50 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Kraz op 03-08-2011 18:59 ]
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Het zijn/waren Spectral stands. En dan de BS SeriesMazeWing schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 21:21:
welke standaarden gebruik je voor je CM1's in de oude situatie? Zijn namelijk behoorlijk mooie standaarden
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Anoniem: 374197
Always look on the bright side of life.
Dat is een goede vraag! ....die ik mezelf ook een aantal keer heb gesteld.Anoniem: 374197 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 09:42:
@kraz247.
Mooie setup met die bw speakers.
Mis je de center niet nu je 4.1 set-up heb.
Persoonlijk zou ik niet meer zonder center speaker kunnen. Ik kijk dan ook veel series en films op mijn set en dan is een center echt nodig om de stemmen echt uit het scherm te laten komen. In mijn huidige tijdelijke situatie heb ik dan ook voor een 3.0 opstelling gekozen, hoewel ik ook 4.0 zou kunnen doen.kraz247 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 20:13:
[...]
Dat is een goede vraag! ....die ik mezelf ook een aantal keer heb gesteld.
Ik wil wel een center speaker, maar zou niet weten waar ik deze netjes kwijt kan.
Het is nog mogelijk om zo'n M1 speaker (zoals mn rear) in het midden te zetten en die 90graden te kantelen zodat die als centerspeaker functioneerd.
Het probleem is dan wel dat deze nét voor mn beeld zit ben ik bang.
Ik heb ook geen idee óf ik het wel mis en of het echt zoveel beter is met een centerspeaker. Lastig te beoordelen als je t niet mét hebt geprobeerd. En er is ook niet echt een weg terug als je m al hebt aangeschaft.
Ioniq 6 LR Lounge 20"
2700Wp SSW 30° @ SE2200 | 1720Wp SSW 5° @ HM-1500
Flickr | Canon 6D | 17-40mm f/4 + 50mm f/1.8 II + 70-200mm f/4 | 2x 430EX II | Sirui T005 + C10
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Anoniem: 157044
Hebben wij hier ook:Póg mo Thóin schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 13:06:
[...]
*plantjes op speakers
De vriendin neem ik aan. Ik vind het er ook afschuwelijk uitzienMaar het is give and take!
Mijn smaak is het niet. In dit geval is het ook nog eens compleet symmetrisch en dat helpt ook nietAnoniem: 157044 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:18:
[...]
Hebben wij hier ook:
[afbeelding]
Vindt het persoonlijk wel smaakvol
Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
Je vergeet de kaarsjes en de assymetrische appartuur in het kastje en het beeld / de knoppen v/d tvPóg mo Thóin schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:02:
[...]
Mijn smaak is het niet. In dit geval is het ook nog eens compleet symmetrisch en dat helpt ook niet
[ Voor 10% gewijzigd door Bierdopje120 op 05-08-2011 17:59 ]
Anoniem: 394709
en zich dan met zijn nagels vastgrijpt in de zijkant van de speaker of je tv scherm?Bierdopje120 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 17:57:
[...]
Je vergeet de kaarsjes en de assymetrische appartuur in het kastje en het beeld / de knoppen v/d tv![]()
Daarbij lijkt de andere lampenkap ook nog eens anders..
Ik ben zelf ook niet zo fan van het plaatsen van voorwerpen op speakers, hoewel ik moet zeggen dat ik er nu wel 'mijn' koptelefoon op heb staanBeetje tegenstrijdig dus eigenlijk
Ach ja, ik heb er de ruimte anders ook niet voor.
Kun je niet gewoon iets van olie op je speakers smeren zodat als de kat er op gaat hij per per direct weer afglijdt?
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Hier kan ik alleen met samengeknepen billen naar kijken...Anoniem: 157044 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:18:
[...]
Hebben wij hier ook:
[afbeelding]
Foto geeft een beetje verkeerd beeld, de router is veel smaller als de modem. Ventilatie van de modem is gewoon vrij, en van de router ook. En het ligt al “lomp” een hele tijd zo, dus geen zorgen.Quindor schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 15:12:
Router op de ventilatie gaten van het modem zetten is geen goed plan naar mijn mening. Zijn beide een beetje heet hoofden en de router heeft onderin ventilatie gaten en de modem aan de zijkant (bovenkant zo).
Naast elkaar leggen of zo, maar dit is wat lomp.
Ik had ze dus ook eerst andersom staan, alleen daar was ik dus niet tevreden over. Heb toen eerst de sub erbij gekocht en uiteindelijk de speakers omgedraaid. Nu vindt ik de bas bij films/serie perfect, dus ik laat ze nu zo staan. En de speaker rechts lijkt strak tegen de schouw aan te staan, maar daar zit nog wat ruimte tussen.Petertyuh schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 17:24:
Een setje 606's is toch aan elkaar gespiegeld?
Heb je geen problemen met de bas die uit de rechter speaker komt? Die staat nu recht in de hoek te blaffen en die linker lijkt me ook niet ideaal te staan.
Heb je al eens geprobeerd om ze wisselen, zodat de linker richting de stoffen bank staat en de rechter in de loze ruimte staat? Ik ben namelijk wel benieuwd wat dat voor de akoestiek doet.
Verder is het absoluut een mooi setje, en volgens mij ook nog een hele mooie hond.
Kast heb ik van de WoonSquare.Tronic schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 15:46:
[...]
Zo'n kast zoek ikWaar heb je die gehaald als ik vragen mag?
Je speakers als plantenstandaard?Anoniem: 157044 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:18:
[...]
Hebben wij hier ook:
[afbeelding]
Ziet er netjes uit zeg, leuk ingericht!peter141080 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 13:42:
Na het lang volgen van dit topic, maar eens laten zien hoe het geworden is bij ons na de verhuizing en verbouwing.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zien we allemaal
TV: Panasonic Plasma TH-42PZ85
Receiver: Yamaha RX-V467
Speakers: Jamo S 606 HCS 3
Subwoofer: Yamaha YST-SW012
Digitaal TV: Samsung DCB-H380
Verder hebben we nog een:
XBOX 360
Nintendo Wii
Acer X1900 (gebruik ik als HTPC met XBMC)
Synology DS111
En uiteraard een bruine labrador en een jack russel.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Dat vloerkleed is best wel humor. Je moet er beter naar kijken om het te zien... Ik ben zoiets nog niet eerder tegengekomen in ieder geval. Details?peter141080 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 13:42:
Na het lang volgen van dit topic, maar eens laten zien hoe het geworden is bij ons na de verhuizing en verbouwing.
[url=]afbeelding[/url]
Bedanktkraz247 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 23:17:
[...]
Kast heb ik van de WoonSquare.![]()
*Tip... pas op hun 3e bod ingaan
De hond past ook perfect bij het interieur en de electronica. Niet dat je een hond moet wegdoen als die niet bij de bank pastJoopieboy schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 13:52:
[...]
Je speakers als plantenstandaard?
[...]
Ziet er netjes uit zeg, leuk ingericht!
En wat een lieverd van een hond die labrador.
/me mist de humorsypie schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:03:
[...]
Dat vloerkleed is best wel humor. Je moet er beter naar kijken om het te zien... Ik ben zoiets nog niet eerder tegengekomen in ieder geval. Details?
Zie ook niksBokmaaa schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:14:
[...]
/me mist de humor
Waar moet ik op letten?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Dat dus.sypie schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:03:
[...]Je moet er beter naar kijken om het te zien...
ow lol...ik zat al om die hond heen te kijken....
Anoniem: 394709
er staat een soort uit teken inpeter141080 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 17:41:
Ik weet niet wat jullie allemaal in mijn vloerkleed zien, maar zit verder geen speciale gedachte achter. Is wel door mijn hond persoonlijk uitgezocht.
Peter, heb je je receiver eerder op een dergelijke krappe plek in het meubel geplaatst? Ik krijg binnenkort een nieuwe receiver en ben bang dat bij een dergelijke positionering de receiver te warm wordt met alle (mogelijke) gevolgen van dien...peter141080 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 13:42:
*knip*
Er zit ongeveer nog 3 cm ruimte tussen receiver en de plank waar de center op staat. Kan zijn warmte goed kwijt, voor de zekerheid heb ik de plaat aan de achterkant van het meubel in het midden verwijderd, dit ook vanwege de vele snoeren. Af en toe voel ik wel eens, maar is nooit echt warm. Dus kan prima zo.DeLyon schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 19:03:
[...]
Peter, heb je je receiver eerder op een dergelijke krappe plek in het meubel geplaatst? Ik krijg binnenkort een nieuwe receiver en ben bang dat bij een dergelijke positionering de receiver te warm wordt met alle (mogelijke) gevolgen van dien...
[ Voor 9% gewijzigd door DjVe op 09-08-2011 22:21 . Reden: plaatje een resize gegeven :) ]
Jup, maar die werkt niet 100% meer. Op zich niet erg...knoppen zitten binnen handbereikMektheb schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 22:46:
Mooie set inderdaad !, heb het van de week opgehaald voor me Zwager zelfde set.
ook de mega remote erbij ? ( die je kan programmeren ? )
De standaard uitgang is rommelig in het hoog, dus ja ik zeg van wel. Je kan ook een standaard DAC pakken trouwens (aangezien de iMac ook een optische uitgang heeft).SyS_ErroR schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 01:36:
Vind je de geluidskwaliteit uit een iMac mid 2009 echt zo beroerd? Ik heb zelf een iMac uit dezelfde generatie (2,93GHz C2D), in combinatie met een NAD C325BEE en een set KEF iQ30.
Is het die 80 euro waard voor een externe USB DAC?
Heerlijke serie, heb de 930 cd speler. Gebouwd als een huis, prima geluidskwaliteit.Jordy van e schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 22:18:
Net een leuke upgrade gedaan in mij studeerkamer. Ik had daar een stereo Sony ES versterker met twee speakers en een sub. Echter is de geluidskwaliteit vanuit de iMac naar een versterker ruk...dus ik wilde gaan werken met een DAC. Dingen kosten gemiddeld rond de €80 (Firestone Fubar IO). Maar toen kwam ik deze set tegen
Dikke STR-DB940 receiver van Sony uit de QS serie met een bijpassende DVP-NS900V DVD/CD/SACD tegen. Net opgehaald voor een hele 75 euro als set![]()
![]()
![]()
![]()
Zitten wat krassen aan de bovenkant, maar die kappen spuit ik wel een keer over. Frontjes zijn puntgaaf!
foto:
[afbeelding]
U ziet:
Sony SSLA500ED speakers
Sony SSWD200 Subwoofer
Sony STRDB940 Receiver
Sony DVPNS900V Speler
Apple iMac late 2009
Ja ik heb een zwak voor Sony apparatuur uit 200x
Morgen mijn bureau even verlengen, want het begint wat vol te staan!
K to the KillaZ
Heel erg mooie en cleane setup!Jordy van e schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 22:18:
Net een leuke upgrade gedaan in mij studeerkamer. Ik had daar een stereo Sony ES versterker met twee speakers en een sub. Echter is de geluidskwaliteit vanuit de iMac naar een versterker ruk...dus ik wilde gaan werken met een DAC. Dingen kosten gemiddeld rond de €80 (Firestone Fubar IO). Maar toen kwam ik deze set tegen
Dikke STR-DB940 receiver van Sony uit de QS serie met een bijpassende DVP-NS900V DVD/CD/SACD tegen. Net opgehaald voor een hele 75 euro als set![]()
![]()
![]()
![]()
Zitten wat krassen aan de bovenkant, maar die kappen spuit ik wel een keer over. Frontjes zijn puntgaaf!
foto:
[afbeelding]
U ziet:
Sony SSLA500ED speakers
Sony SSWD200 Subwoofer
Sony STRDB940 Receiver
Sony DVPNS900V Speler
Apple iMac late 2009
Ja ik heb een zwak voor Sony apparatuur uit 200x
Morgen mijn bureau even verlengen, want het begint wat vol te staan!
[ Voor 52% gewijzigd door Póg mo Thóin op 10-08-2011 10:25 ]
Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Erg erg erg mooi...al vind ik je indeling wat vreemd... Waarom probeer je de speakers niet iets verder naar voren te zetten (+/- 50 cm) en draai ze iets in. Daarnaast zou ik de salontafel doortrekken (ook ban steigerhout naar voren (dus twee keer zo lang als je nu hebt) en aan de andere kant nog wat zitruimte creëren door de twee banken naast elkaar te zetten en de stoel op de plaats van de achterste bank te plaatsen. Verder alleen maar lof, erg leuk gedaan!intuliegend schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:19:
Ok zoals sommige misschien al gezien hadden, was ik bezig om een audio meubel te maken van steiger buizen. Ondertussen zo goed als klaar (nog een klein plastic kabelgootje en wat ty-wraps etc) maar voldoende om even een paar fotos te uploaden. De kabelgoten zijn tevens gemaakt van steiger buizen, in de lengte door geslepen (pokke werkje, niet aan te raden)
[ Voor 75% gewijzigd door FeaR op 10-08-2011 23:02 . Reden: De hele post quoten is niet nodig. ]
Die foto laat echt precies zien waarom ik van een TN-paneel af wil stappenintuliegend schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:19:
3x full hd samsung monitor 22 inch.
[afbeelding]
Dat wil je niet, dan heb je namelijk nog steeds niets aan HDMI. Je moet een receiver hebben met HDMI Processing, dan scheelt het pas daadwerkelijk in kabels en heb je de voordelen van HDMI. Throughput (ook wel Switching genoemd) stuurt beeld en geluid door naar de HDMI Out en meer niet. Je wilt juist dat de receiver de audio van het totale signaal haalt en dat afspeelt, alleen het beeld hoeft naar de HDMI Out.• Receiver: Harman Kardon AVR135 (zit te kijken naar een vervanger met hdmi throughput)
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Je quote een behoorlijk lang bericht, wat het topic ... behoorlijk lang maakt
[ Voor 46% gewijzigd door The Executer op 10-08-2011 23:12 ]
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
ThanksJordy van e schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:52:
[...]
Erg erg erg mooi...al vind ik je indeling wat vreemd... Waarom probeer je de speakers niet iets verder naar voren te zetten (+/- 50 cm) en draai ze iets in. Daarnaast zou ik de salontafel doortrekken (ook ban steigerhout naar voren (dus twee keer zo lang als je nu hebt) en aan de andere kant nog wat zitruimte creëren door de twee banken naast elkaar te zetten en de stoel op de plaats van de achterste bank te plaatsen. Verder alleen maar lof, erg leuk gedaan!
Bedoel je de kijkhoek? Ik zit er meestal achter op een stoel en dan zit er geen verschil tussen de 3 displays. Flister helpt ook niet.. Enige nadeel is voor mij de brede rand.. Dell heeft een mooi scherm met displaypoort en een dunne bezel maar dat kost een hoop knaken.FeaR schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:07:
Die foto laat echt precies zien waarom ik van een TN-paneel af wil stappen
Maar wel dikke setup met drie schermen zo.
Ah i stand corrected, processing it isFeaR schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:07:
Dat wil je niet, dan heb je namelijk nog steeds niets aan HDMI. Je moet een receiver hebben met HDMI Processing, dan scheelt het pas daadwerkelijk in kabels en heb je de voordelen van HDMI. Throughput (ook wel Switching genoemd) stuurt beeld en geluid door naar de HDMI Out en meer niet. Je wilt juist dat de receiver de audio van het totale signaal haalt en dat afspeelt, alleen het beeld hoeft naar de HDMI Out.
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Anoniem: 392042
Mooi ingericht zegintuliegend schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:19:
Andere kant, glazen bureau, Logtiech Dinovo toetsenbord, Logitech Revoltion MX muis en Logitech Z-10 speakers (ik zie een trend)
[afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 392042 op 11-08-2011 00:49 ]
MerciAnoniem: 392042 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:46:
[...]
Mooi ingericht zegWaar heb je dit bureau gekocht als ik vragen mag?
[ Voor 4% gewijzigd door ToCuS op 11-08-2011 19:11 ]
Hey thanx voor de nuttige info, ik ben ook aan het kijken voor een nieuwe reciever en ik was er ook van overtuigd dat ik HDMI throughput moest hebben.FeaR schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:07:
Dat wil je niet, dan heb je namelijk nog steeds niets aan HDMI. Je moet een receiver hebben met HDMI Processing, dan scheelt het pas daadwerkelijk in kabels en heb je de voordelen van HDMI. Throughput (ook wel Switching genoemd) stuurt beeld en geluid door naar de HDMI Out en meer niet. Je wilt juist dat de receiver de audio van het totale signaal haalt en dat afspeelt, alleen het beeld hoeft naar de HDMI Out.
Of ik loop achter qua termen of ze hebben weer dingen lopen veranderen. Maar naar mijn weten zijn er twee soorten wat HDMI kan:DyStiC schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:21:
[...]Hey thanx voor de nuttige info, ik ben ook aan het kijken voor een nieuwe reciever en ik was er ook van overtuigd dat ik HDMI throughput moest hebben.
Ikzelf heb een meubel op het oog met zes vakken, dus voor zes apparaten:clifdon schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:18:
Met hoeveel apparaten houden jullie rekening?
Ik zou ook zeker rekening houden met 4.FeaR schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 02:34:
[...]
Ikzelf heb een meubel op het oog met zes vakken, dus voor zes apparaten:
- Console 1 (nu PS3)
- Console 2 (nu XBox 360)
- Blu-rayspeler
- Receiver
- Open
- Open
[ Voor 15% gewijzigd door DjVe op 13-08-2011 08:40 ]
Een center speaker leg je niet in je meubel, maar er bovenopRexP schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:38:
Als je nog niet weet hoe je setup er uit gaat zien: moet je dan geen rekening houden met een vak voor een center speaker? En een ht pc, squeezebox o.i.d.
Ik heb zelf 8 vakken, en daarvan zijn er 7 vol: receiver, (eind)versterker, blu-ray, cd, centerspeaker, digitale TV, cassettedeck, tweede dvd. Daarbovenop platenspeler, speedbox, ipod, harmony oplader en een wii. Het ligt er dus maar aan hoe ver je je hobby wilt doorvoeren.
True...daar las ik overheen.RexP schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:43:
'er bovenop' wordt een beetje lastig bij een inbouwmeubel.
[ Voor 0% gewijzigd door Strikeman225 op 13-08-2011 14:28 . Reden: sub kleiner plaatje wou hij niet pakken ]
"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)
Schroef je audioapparatuur open! Pics!OCTiMod schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 19:24:
Er was ooit een topic speciaal voor foto's van de binnenkant maar die kon ik zo ff niet vinden...
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Zou je dat uit kunnen leggen icm volgende idee:Jordy van e schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 14:44:
ik zou die KRK in het midden ophangen en een kwartslag draaien. Verder leuke setup
[ Voor 6% gewijzigd door Strikeman225 op 15-08-2011 08:28 ]
"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)
hij zegt dat je center beter boven je beeldschermen kan hangen dan er achter staan, waarom die per see een kwart slag moet draaien zie ik niet zoStrikeman225 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 07:46:
[...]
Zou je dat uit kunnen leggen icm volgende idee:
[afbeelding]
(kleine notitie op internet opgezocht plaatje: Sub != LFE)
Tenzij je een andere speaker bedoelt dan de center speaker
Omdat je tweeter en woofer dan op oor-hoogte hebt hangen.ramonlambal schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 09:35:
[...]
hij zegt dat je center beter boven je beeldschermen kan hangen dan er achter staan, waarom die per see een kwart slag moet draaien zie ik niet zo
Blog (Linux-related)
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 374197 op 15-08-2011 15:46 ]
Huh?? Zodat ze in de deuropening komen te staan? Speaker naar voren trekken doet afbreuk aan het 'strakke' karakter van de woonkamerinrichting. Daarnaast loop je de rechter front dan snel omver als je ietwat schuin door die deur komt.Anoniem: 374197 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:45:
Mooie setup.
Alleen kijken of je de speakers iets meer ruimte kan geven.
Het kan aan mij liggen, maar wat boeit het jou of een ander zijn set uit wil/zou gaan breiden?En ben je van plan om de set-up uit tebreiden naar een 5.1 set.
[ Voor 0% gewijzigd door AllSeeyinEye op 15-08-2011 15:51 . Reden: ik pas mijn post niet aan aan jouw edit ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
er bestaat een heel bijzonder menselijk fenomeen: interesse. dit fenomeen kom je wel vaker tegen op bv. fora waar mensen het met elkaar hebben over zaken die ze gemeenschappelijk hebben.AllSeeyinEye schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:49:
Het kan aan mij liggen, maar wat boeit het jou of een ander zijn set uit wil/zou gaan breiden?
Ik heb het vroeger overwogen en ook nu weer bij het plaatsen van de plinten & laminaat (kwestie van kabels) maar ik denk dat ik bij stereo ga blijven. 5.1 geeft zeker een meerwaarde maar we kijken niet genoeg serieus naar films om de prijs te verantwoorden. Voor TV heb je er toch niet veel aan en ik denk dat het gebruik van de set bij ons: 70% muziek, 25% TV en 5% film is.Anoniem: 374197 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:45:
Mooie setup.
Ben je van plan om de set-up uit tebreiden naar een 5.1 set.
Blog (Linux-related)
My middle finger salutes you.
Beetje overtrokken reactie. Tuurlijk doet het af aan het strakke karakter van je woonkamer, maar over het algemeen presteren speakers beter als je ze de ruimte geeft (wat je linker duidelijk niet heeft). Het zijn overwegingen die iedereen voor zichzelf moeten maken, maar het was bij lange na geen aanval richting de poster.AllSeeyinEye schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:49:
[...]
Huh?? Zodat ze in de deuropening komen te staan? Speaker naar voren trekken doet afbreuk aan het 'strakke' karakter van de woonkamerinrichting. Daarnaast loop je de rechter front dan snel omver als je ietwat schuin door die deur komt.
[...]
Het kan aan mij liggen, maar wat boeit het jou of een ander zijn set uit wil/zou gaan breiden?
Learn something new every day.
Nerpissad schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:57:
[...]
er bestaat een heel bijzonder menselijk fenomeen: interesse. dit fenomeen kom je wel vaker tegen op bv. fora waar mensen het met elkaar hebben over zaken die ze gemeenschappelijk hebben.
verder is interesse ook een interessant sociaal concept. het zorgt er nl. voor dat beide partijen zich geroepen voelen zich te mengen in een eventuele verdere discussie. dit heeft dan weer het voordeel dat weer anderen zich geroepen voelen zich hierbij aan te sluiten.
je komt de meest fantastische dingen tegen als je je een beetje verdiept in de menselijke eigenschappen.
Bal0n schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 22:43:
[...]
Beetje overtrokken reactie. Tuurlijk doet het af aan het strakke karakter van je woonkamer, maar over het algemeen presteren speakers beter als je ze de ruimte geeft (wat je linker duidelijk niet heeft). Het zijn overwegingen die iedereen voor zichzelf moeten maken, maar het was bij lange na geen aanval richting de poster.
Ik vind het niet een gezonde interesse als iemand zijn woonkamer en zijn apparatuur laat zien, en de eerste reacties zijn veelal: 'Ik zou dit of dat aanpassen / veranderen' of 'waarom koop je niet dit of dat'.Anoniem: 374197 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 19:40:
@AllSeeyinEye.
Het was gewoon een algemene normale vraag of hij de set nog wil uitbreiden dus ik snap jouw botte reactie niet.
Ik heb naar aanleiding van je reactie mijn post aangepast.Abbadon schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:19:
AllSeeyinEye, je schiet nu echt te ver door. Allereerst reageer je gewoonweg bot, mensen leggen je vervolgens uit dat het om interesse gaat maar jij blijft doorgaan en gaat zowaar kansloos op de man spelen met zo'n verwijzing naar spelling. Klaar nu!
We gaan dit pad verder niet inslaan, laten we het vooral leuk houden
[ Voor 95% gewijzigd door AllSeeyinEye op 16-08-2011 09:35 . Reden: Na heroverweging en reacties stukje verwijderd ]
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Om ON-topic verder te gaan.DSK schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:32:
De kabels zitten netjes weggewerkt en lopen via de garage. Heel veel gebruik ik de set niet meer (2-3u/week) maar ik vind het zonde om weg te doen en amuseer me er nog steeds mee.
[ Voor 15% gewijzigd door Erhnam op 20-08-2011 11:23 ]
http://www.xbmcfreak.nl/
[ Voor 19% gewijzigd door Terrestraeon op 19-08-2011 15:00 ]
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
[ Voor 4% gewijzigd door pimmedoris op 20-08-2011 09:58 ]
YepAnoniem: 154173 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 08:50:
Erg gave setup Erhnam! Die voorversterker is denk ik de RC 1550, of niet?
http://www.xbmcfreak.nl/
[ Voor 10% gewijzigd door Pharminepulse op 20-08-2011 17:06 ]
Anoniem: 318162
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq