Gisteren m'n eerste receiver opgehaald, dus bij deze mijn eerste set. De opstelling op m'n kamer is niet ideaal, meer gaten boren was geen mogelijkheid. Het is allemaal bij elkaar gezocht, omdat het voor mij op dit moment volstaat. In de toekomst gaat dat natuurlijk veranderen, maar tot die tijd is dit meer dan prima voor me

.
Let niet op de stof en de vette vingers op de foto's, dat is inmiddels verdwenen
Totaal
Ik gebruik deze vanaf mijn bed, vanaf die positie is deze foto dan ook genomen. Links dicht bij de kast hangt een fotolijstje, niet een direct keuze. Hier zit een chemisch anker voor de beugel van mijn vorige tv. Ik stoor mezelf er niet aan dus het is prima zo.
Receiver
Zoals jullie kunnen zien zit er een scheur in de receiver (front), dit met dank aan een buschauffeur die iets te enthousiast zijn rem gebruikte

. De volumeknop werkt hierdoor helaas niet meer. Gelukkig gebruik ik toch altijd een afstandsbediening dus erg is het niet, jammer dat wel.
De kabels lijken strak te zitten aan de achterkant, maar dat is niet, deze lopen netjes naar beneden toe en hebben alle ruimte die nodig is.
TV
De tv, voorzien van een mooie reflecterende flits van de camera

. Daarnaast nog wat afstandsbedieningen voor de nodige apparatuur.
Rear speakers
De rear speakers bevinden zich onder bed, ergens anders kon ik ze niet kwijt (zie begin van de post). Heb dit al eens zo gehad met een normale stereo set en dit werkt prima voor me. Let voorral op het cable management hier.
Front speakers
De frontspeakers, het gat tussen deze speakers is dichtgemaakt met een stukje hout waarop vilt geplakt zit. Achter deze speakers bevinden zich de nodige kabels en stroom aansluitingen. Deze blijven door de houten plank er bovenop gelijk mooi uit het zicht.
Center speaker
Een center speaker die ik goedkoop op de kop heb kunnen tikken. Helaas was het doek wel gescheurd, dat heb ik opgelost met twee paar zwarte panty's.
Media en vermaak.
Het nodige vermaak voor op de tv. De optische dropveter kabel is nog niet verwerkt in het cable management, dit omdat deze wat aan de korte kant is. Een langere is onderweg.
Media en vermaak 2
In de andere kast een aanvulling op het geheel, games en een humidor voor m'n andere hobby: sigaren.
Waarom de center speaker niet op de laagste plank en de media op de bovenste plank?
Het geheel heeft eerst wat anders gestaan (zonder receiver, maar met stereo set). Daarbij stonden ze op een plank. De verschillende apparaten, en dan met name de harde schijven die erin zitten. Zijn veel beter hoorbaar als ik ze op een plank zet. Vandaar deze keuze.
De keuze van de front speakers is vanwege het cable management en het ondersteunen van de tv. (speakers zijn voorzien van stukjes vilt aan de bovenkant)
Waar is de subwoofer?
Deze ligt er wel maar krijg ik nog niet lekker aan de gang. Deze heb ik dan ook weggelaten en op de receiver zelf uitgeschakeld. Zodra deze goed werkend is of er een nieuwe komt, volgt er uiteraard een update.
Wat hebben we gezien?- JVC RX-6000r receiver
- Sony Bravia KDL-26EX302
- Twee Bang & Olufsen BeoVox CX50, 60W 6Ohm speakers (rear)
- Twee Akai SW-MX66, 40W 8Ohm speakers (front)
- Sony SS-CN68, 90W 8Ohm
- PS3 Slim 120GB
- Wii (eerste model)
- Western Digital Elements Play Media Player 1TB
- De nodige afstandsbedieningen, controllers, games etc.
Niet op de foto- Iphone 3G
- Ipad 2 3G
- MacBook Pro 13" (late 2009)
My middle finger salutes you.