Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdebie schreef op zondag 24 juli 2011 @ 12:20:
[...]

tactical mask (bezig met pro te halen)
Je zal niet teleurgesteld zijn. Heb top momenten met tac mask pro beleefd. Het is erg leuk als iemand denkt dat je geflasht/gestund bent en je rustig af wil schieten. Sowieso is vooral geflasht worden enorm irritant, een counter is prettig.

Mijn nieuwste tactiek met FJ en Tac mask is om een silencer te gebruiken. Ze zien wel een UAV stip en lopen er naar toe. Vervolgens sta je achter ze geruisloos te knallen. Blij toch stiekem een ghost trutje in hart en nieren:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdebie schreef op zondag 24 juli 2011 @ 12:20:
[...]

hey ik ook :)

ik gebruik:
m16 red-dot/double mags
macarov + upgraded iron sight
frag / nova gas / claymore
flack-jacket pro (bijna standaard in mijn classes)
warlord pro
tactical mask (bezig met pro te halen)
ah thanks heb vrijwel hetzelfde was tact mask pro mja prestige up dus nu weer pro halen is zoooo chil :P

de ene keer zijn ze met 1x klikken dood en de andere keer niet :( das wel irritant en van close range kan je helemaal niks met m16 :P dus ben nog op zoek naar een chill handwapen macarov vind ik niet zo

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:02:
[...]

De spawns maken het ook weer goed mogelijk om met ghost en een silencer gigantisch te spawnrapen... Dat is alleen irritant als een ander het bij jou doet :+
Hee ben jij trouwens 'The Bunny of Death'?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:07
MicScott schreef op zondag 24 juli 2011 @ 12:56:
[...]

bunny of death? gotta love the name O+ _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Gister met de hele crew echt een bizar raar team met S&D tegengekomen waar we een zooi matches tegen speelde.

Als de match startte gingen ze gewoon met z;n alle in 1 gebouw zitten om zo proberen een heel team te lokken. Eerst was het even irritant omdat we het niet goed doorhadden. Totdat we ze echt allemaal achter elkaar naar dezelfde locatie zagen lopen en dan met hacker perk rode dingetjes zagen oplichten. Daarna was het gewoon een slacht festijn incl een mooie tomahawk kill via de muur van mij en een multikill van Delai. Het werd gewoon explosieven naar binnenwerpen etc. Leukste S&D matches ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Sn0wblind schreef op zondag 24 juli 2011 @ 14:31:
Gister met de hele crew echt een bizar raar team met S&D tegengekomen waar we een zooi matches tegen speelde.

Als de match startte gingen ze gewoon met z;n alle in 1 gebouw zitten om zo proberen een heel team te lokken. Eerst was het even irritant omdat we het niet goed doorhadden. Totdat we ze echt allemaal achter elkaar naar dezelfde locatie zagen lopen en dan met hacker perk rode dingetjes zagen oplichten. Daarna was het gewoon een slacht festijn incl een mooie tomahawk kill via de muur van mij en een multikill van Delai. Het werd gewoon explosieven naar binnenwerpen etc. Leukste S&D matches ooit.
Ik ben NU filmpjes aant renderen van die matches.. Smullen geblazen..!:)

EDIT: Daar gaan we dan.., zitten ook nog 2 oude filmpjes tussen..

Fakking geweldig.. :*)

Ik weet het, ik kan niet tippen aan Dennis zijn filmpjes... :'(

[ Voor 18% gewijzigd door delaitinho op 24-07-2011 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueberry33
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-01-2023
Weet iemand hoe je met zijn 2e online op full screen kan spelen?
Ik heb een 40 inch fulll hd scherm, in menu is alles normaal, maar zodra je met zijn 2e in een game komt, mis ik een groot stuk beeld zowel rechts als links.

Iemand ervaring hier mee?

Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Blueberry33 schreef op zondag 24 juli 2011 @ 17:28:
Weet iemand hoe je met zijn 2e online op full screen kan spelen?
Ik heb een 40 inch fulll hd scherm, in menu is alles normaal, maar zodra je met zijn 2e in een game komt, mis ik een groot stuk beeld zowel rechts als links.

Iemand ervaring hier mee?
Volgens mij doen ze dit expres zodat de ingestelde verhouding (16:10/16:9) behouden blijft bij beide spelers. Safe area uitlijnen enz. hebben hier geen effect op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueberry33
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-01-2023
revertive schreef op zondag 24 juli 2011 @ 18:51:
[...]

Volgens mij doen ze dit expres zodat de ingestelde verhouding (16:10/16:9) behouden blijft bij beide spelers. Safe area uitlijnen enz. hebben hier geen effect op.
Aii daar was ik al bang voor. Safe area helpt idd niet. Mja nu hoef ik igg niet verder naar een oplossing te zoeken. Thxn ;)

Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op zondag 24 juli 2011 @ 14:36:
[...]

Ik ben NU filmpjes aant renderen van die matches.. Smullen geblazen..!:)

EDIT: Daar gaan we dan.., zitten ook nog 2 oude filmpjes tussen..

[video]

[video]

Fakking geweldig.. :*)

[video]

Ik weet het, ik kan niet tippen aan Dennis zijn filmpjes... :'(
Haha wat een filmpjes, met name die van Hanoi, oh oh oh. als dit team niet gewoon wat aan het kutten waren zijn het toch wel echt een stel henkies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor PS3/Xbox360. Met welke button layout spelen jullie? Tactical of default?

Ik speelde heel lang met tactical voor de befaamde dropshot. Was er best goed in uiteindelijk. Lekker gunfights winnen die je eigenlijk niet had mogen winnen. Zag alleen laatst dat ik 1100 knife kills had en 1200 knife deaths. Dat is niet goed. Geswitcht naar default en de knife kills staan inmiddels op 1300, met 1250 deaths. Verlies nu alleen soms gunfights die ik met dropshot niet had verloren en ben minder mobiel over de map. Soms scheelt het niet snel kunnen crouchen achter een ton oid je gewoon een paar hits. Ben veels te oud en te hardleers om als een krab de controller vast te houden (zodat je bij het knopje en het pookje tegelijk kan) dus het is kiezen of delen. :)

Edit: Carepackages jatten kan soms best vermakelijk zijn. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
soms heb ej van die dagen, dan lukt black ops gewoon niet, soms heb je ze.........dat je achter elkaar matches doet van 50 kills of hoger en met uitschieters 101k -11d :D

heerlijk gegamed gister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle last stand haters :9 :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Dat maakt de haat er inderdaad niet minder om :P

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
echt he, de perk overigens die ze bij MW3 eruit mogen laten. Wat een goedkope schijtperk is dat zeg.

Vooral een deel van de animatie die ze een paar frames onsterfelijkheid geeft waar ze wel al kunnen schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Sn0wblind schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:24:
echt he, de perk overigens die ze bij MW3 eruit mogen laten. Wat een goedkope schijtperk is dat zeg.

Vooral een deel van de animatie die ze een paar frames onsterfelijkheid geeft waar ze wel al kunnen schieten.
Nou, die gast verdiende het ook niet om te winnen.. Beetje campen en 500x mis schieten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij is er geen andere perk interessant in perk slot 3.
Waarom zou je een goeie perk zoals last stand niet gebruiken als het perfect werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:56:
Waarom zou je een goeie perk zoals last stand niet gebruiken als het perfect werkt?
Ben ik wel met je eens. Maar waarom geen Ninja? Ik kan er echt niet tegen dat ik mensen niet goed kan horen aankomen door mijn eigen voetstappen.

Oh en het klimgeluidje verraadt je positie ook bij de meeste objectives.

[ Voor 8% gewijzigd door MicScott op 25-07-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Hacker (pro) doet het wel voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
ik kan al 3 betere perks verzinnen die veel nuttiger zijn, hacker, oftewel je trapt niet in traps van anderen (alleen volgens mij beweegt dennis niet zoveel in de game :D)

ninja, je kan letterlijk horen waar je tegenstanders lopen als ze bij jou in de buurt zijn en ze horen jou niet

marathon, tja langere stamina is nooit verkeerd imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil net zeggen marathon en ninja zijn toch wel handig, en als je flak jacket niet hebt dan is hacker toch ook wel nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
daarnaast, me thacker kan je ook nog inschatten waar je tegenstanders zitten omdat je al hun equipment zie toplichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind Hacker Pro toch een hele goede derde perk...
Gebruik hem altijd in Search.. en is toch onmisbaar voor mij.
Je ziet precies waar iedereen campt

Edit....Beertje moet je nou echt een paar seconde eerder zijn :( :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sowieso wel benieuwd wat IW met de perks en killstreaks gaan doen. Wat mji betreft laten ze t zo dat de kills uit de killstreaks niet meetellen met de volgende streak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 15:31:
Ben sowieso wel benieuwd wat IW met de perks en killstreaks gaan doen. Wat mji betreft laten ze t zo dat de kills uit de killstreaks niet meetellen met de volgende streak...
toch heb ik het gevoel alsof het makelijker is om d ehoge killstreaks te halen in BO. Helemaal met de SR71 Blackbird. Heb nu vrij vaak in Domination 2x de chopper gunner en 2x de gunship erdoor.

In demolition kan ik vaak veel killstreaks niet eens gebruiken door tijd te kort.

In MW2 voelde het toch wel lastiger aan. Al was dat toen ik mijn nukes gehaald had het enzo standaard predator, harrier, pavelow

Jan < de beer is altijd aant rushen, zelfs op fora ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Sn0wblind op 25-07-2011 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik voel me altijd een beetje een cheater met die Blackbird. :P Zeer waardevolle ks reward iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Ik heb zelf : CP -> SR71 - Chopper Gunner ingesteld.

Vind over SC (Pro) het in HC gewoon te erg dat iemand in SC terecht komt en je vervolgens dan neerknalt met 1 kogel. In mijn ogen oneerlijk maar ja.

[ Voor 59% gewijzigd door Frostbite op 25-07-2011 16:19 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

Voor alle last stand lovers...

http://youtu.be/V76gEvPIKRA?t=8m28s

Don't hate them, kill them...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is waar je hebt nu regelmatig dat je door tijdtekort je streaks niet kunt inzetten. Maar goed de mensen van IW hadden vorige week bekend gemaakt dat ze weer meer terug gaan naar cod4. En als de mensen van IW / Activision dit aangeven zal dit wel waar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
superbassie schreef op maandag 25 juli 2011 @ 16:06:
Ik voel me altijd een beetje een cheater met die Blackbird. :P Zeer waardevolle ks reward iig.
ik vind m dan ook onderschat door vele, veel die liever de normale attack helicopter hebben dan de SR71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op maandag 25 juli 2011 @ 16:46:
[...]

ik vind m dan ook onderschat door vele, veel die liever de normale attack helicopter hebben dan de SR71
Als je 99% van de tijd Search speelt. heb je er niet veel aan.
..Spy plane ..... Napalm .... Mortars heb ik aanstaan.
Denk dat ik ze 1 keer in de 3 potjes wel haal alle kilstreaks.
Dus Blackbird... tsjaah eer je hem heb is de game al afgelopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
ik vind search sowieso niet erg geweldig, mijn killstreaks gaan al omlaag als ik KD van 2:1 heb

en vidn het gewoon veelste langzaam, zal het komende weken niet veel spelen die gamemodus denk ik, komende donderdag ook nieuwe maps en weekend double xp dus dan weer een keer prestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op maandag 25 juli 2011 @ 16:55:
ik vind search sowieso niet erg geweldig, mijn killstreaks gaan al omlaag als ik KD van 2:1 heb

en vidn het gewoon veelste langzaam, zal het komende weken niet veel spelen die gamemodus denk ik, komende donderdag ook nieuwe maps en weekend double xp dus dan weer een keer prestigen.
Ik ga dit weekend ook maar prestigen denk ik..

MAAR aghja als je geen search wil spelen moet je zelf weten toch ;)
Wel jammer want volgens mij speelt iedereen van de groep veel search de laaste tijd.

... ik zal ook veel domination gaan spelen dit weekend om de nieuwe maps een beetje te leren kennen.

Daarna weer lekker search , ben nu weer op het punt dat ik elk potje minimaal zo'n 4000 punten haal.
Dus niveau gaat wel lekker omhoog 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
weet niet wat er aan de hand is maar had net ineens een hele hoge ping waardoor het totaal niet speelbaar was.

hmm nu duurt het wel erg lang voordat BO opstart ? :?

[ Voor 20% gewijzigd door Frostbite op 25-07-2011 21:06 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op zondag 24 juli 2011 @ 12:56:
[...]
Als je even terug bladert zie je ergens een youtube filmpje van me. Zo kom je bij m'n library, daar staan er 2, in de 1e zit het logootje, kun je verifiëren of dat dezelfde is.

Bunnies zijn stom, duckies zijn ownage.

Vooral omdat ik in den beginnen het konijn niet gevonden kreeg en dus maar een eendje nam. In MW2 waren wij de bunny of death, bunny of war, bunny of pestilence, bunny of famine en bunny of tubing. later gewijzigd in bunny of javelins, javelin bunny, javelin rabbit, buggs javelin en tubing bunny.

In MW2 waren we niet intens populair zeg maar :+

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op maandag 25 juli 2011 @ 16:46:
[...]

Dat zijn prutsers. Maar de grootste prutsers alle tijden? Gasten die een Rolling Thunder aan hebben staan. Weet je wat ik doe? Ik pak een killstreak waar de rest van mijn team geen ruk aan heeft en waar ik gemiddeld 2 kills mee ga halen. Man met een spy-plane pak je nog meer kills. En met een SR-71 al helemaal.

Dat mensen, en vooral mijn random tegenstanders, niet allang door hebben dat je minimaal counter-spy plane en blackbird moet hebben lopen. De derde streak mag je zelf weten maar die twee moeten er sowieso zijn. Als je met een party speelt kun je de boel wat verdelen maar er moet 1 gast per team (die normaal kan knallen) met CSP en BB rondhupsen. Sowieso speel ik, als ik met hoge KS speel, altijd met SR-71 en dan CG en Dogs. Maakt het leven zo makkelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 02:15:
[...]

Dat zijn prutsers. Maar de grootste prutsers alle tijden? Gasten die een Rolling Thunder aan hebben staan. Weet je wat ik doe? Ik pak een killstreak waar de rest van mijn team geen ruk aan heeft en waar ik gemiddeld 2 kills mee ga halen. Man met een spy-plane pak je nog meer kills. En met een SR-71 al helemaal.

Dat mensen, en vooral mijn random tegenstanders, niet allang door hebben dat je minimaal counter-spy plane en blackbird moet hebben lopen. De derde streak mag je zelf weten maar die twee moeten er sowieso zijn. Als je met een party speelt kun je de boel wat verdelen maar er moet 1 gast per team (die normaal kan knallen) met CSP en BB rondhupsen. Sowieso speel ik, als ik met hoge KS speel, altijd met SR-71 en dan CG en Dogs. Maakt het leven zo makkelijk. :)
CSP is wel nuttig maar heb ik toch niet snel in mijn pakket zitten omdat ikz elf ghost gebruik, voor als ik met een heel team speel is het wel handig natuurlijk.

Dit was even voor mij solo domination eergister, 101kills 11deaths, opgenomen met m;n dslr haha

raakte mijn concentratie later tijdens de match wel kwijt omdat die eerste streak zo damn nice ging

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ja2HP1Q6lCI]

[ Voor 4% gewijzigd door Sn0wblind op 26-07-2011 02:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Sn0wblind schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 02:58:
[...]

CSP is wel nuttig maar heb ik toch niet snel in mijn pakket zitten omdat ikz elf ghost gebruik, voor als ik met een heel team speel is het wel handig natuurlijk.

Dit was even voor mij solo domination eergister, 101kills 11deaths, opgenomen met m;n dslr haha

raakte mijn concentratie later tijdens de match wel kwijt omdat die eerste streak zo damn nice ging

[video]
Als je niet door gepushed had naar A in het begin had het nog veel erger kunnen worden voor de tegenstander :)

En ik ben qua killlstreaks een erge fan geworden van 3-4-5. Gewoon lekker zorgeloos knallen en spyplane, counter en napalm zijn altijd erg nuttig voor je team. Het blijft vooral verbazingwekkend hoe weinig mensen flak jacket pro hebben en je dus probleemloos mensen van objectives weg kan branden. De blackbird is natuurlijk een geniale killstreak, maar zou vaak kom ik ghost niet eens tegen (speel eigenlijk alleen maar domination en demolitionen in ieder geval bijna nooit (T)DM) en ik ben sowieso wel gewend om op geluid (nouja, in BO kan dat dus niet echt meer helaas) en zicht te spelen + waar me teammates zijn en doodgaan. En op de PC is het natuurlijk altijd 9v9 dus je krijgt sowieso wel meer een front vs front in plaats van spelers die meer door elkaar heen kunnen lopen.

[ Voor 37% gewijzigd door Gundogan op 26-07-2011 10:46 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijke momenten in SnD :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:37:
[...]

De blackbird is natuurlijk een geniale killstreak, maar zou vaak kom ik ghost niet eens tegen (speel eigenlijk alleen maar domination en demolitionen in ieder geval bijna nooit (T)DM) en ik ben sowieso wel gewend om op geluid (nouja, in BO kan dat dus niet echt meer helaas) en zicht te spelen + waar me teammates zijn en doodgaan. En op de PC is het natuurlijk altijd 9v9 dus je krijgt sowieso wel meer een front vs front in plaats van spelers die meer door elkaar heen kunnen lopen.
Zelfs al heeft de tegenstander geen ghost, BB levert je gewoon easy kills op tot aan je Huey/Dogs/Hind. Maar belangrijker is dat je teamgenoten met jouw BB hun eigen BBs kunnen halen. Meestal als wij Domination spelen betekent de eerste BB dat we de rest van de pot met continue BBs spelen. :)

Je hebt ook gelijk over console vs PC. Veel meer recht op elkaar op PC.

Rin; lekker potje! Je positie voor je eerste Huey was aan 1 kant slim. Ze blijven op C spawnen. Aan de andere kant minder slim. Ze spawnen nu ook naast het huis waardoor je ze minder goed kan afslachten. Als je in een huis had gestaan was hun spawn keurig op een neer gaan switchen tussen waar jij nu wel stond en die positie bij C. Maximise those spawn kills with the Huey! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Gundogan schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:37:
[...]

Als je niet door gepushed had naar A in het begin had het nog veel erger kunnen worden voor de tegenstander :)

En ik ben qua killlstreaks een erge fan geworden van 3-4-5. Gewoon lekker zorgeloos knallen en spyplane, counter en napalm zijn altijd erg nuttig voor je team. Het blijft vooral verbazingwekkend hoe weinig mensen flak jacket pro hebben en je dus probleemloos mensen van objectives weg kan branden. De blackbird is natuurlijk een geniale killstreak, maar zou vaak kom ik ghost niet eens tegen (speel eigenlijk alleen maar domination en demolitionen in ieder geval bijna nooit (T)DM) en ik ben sowieso wel gewend om op geluid (nouja, in BO kan dat dus niet echt meer helaas) en zicht te spelen + waar me teammates zijn en doodgaan. En op de PC is het natuurlijk altijd 9v9 dus je krijgt sowieso wel meer een front vs front in plaats van spelers die meer door elkaar heen kunnen lopen.
Ik zag al iemand pushen door naar A en had zelf ook ammo nodig dus dan maar terroriseren rond het huisje, vind het makelijk om daar overzicht te houden van waar de tegenstande zitn, maar in het midden ging ik echt een aantal keer onnodig dood.

Op de PC vind ik dat 9vs9 frustrerend, is net teveel met het BO spawn systeem en de maps. Spawn dan te regelmatig met een tegenstander al in de buurt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Jij noemt het heerlijke momenten ik noem het gewoon gameplay. :P :+ :D :F

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn0wblind schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 02:58:
[...]

[video]
Netjes d:)b en dat op een console. :o

Hoop btw dat er in MW3 ook iets als Combat Training zit. Vind dat erg handig om verschillende loadouts uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
superbassie schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 23:35:
[...]

Netjes d:)b en dat op een console. :o

Hoop btw dat er in MW3 ook iets als Combat Training zit. Vind dat erg handig om verschillende loadouts uit te proberen.

en betreft console, na jaaaren op beide te spelen, merk ik zelf eigenlijk niet meer zo het verschil tussen de besturing, maar in het begin waren die analoge sticks echt lastig.

ik zoek nog een alternatief voor de PS3 controller omdat ze te snel slijten, maar waar ik zeker van kan zijn dat het jaren meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 21:21:
[...]

Als je even terug bladert zie je ergens een youtube filmpje van me. Zo kom je bij m'n library, daar staan er 2, in de 1e zit het logootje, kun je verifiëren of dat dezelfde is.
Veels te veel werk, speelde ik laatst met en tegen jou of niet? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Ik speelde gisteren met Black maar man man man wat een stel ongeregeld hadden we als team.

Speel je DEM. en dan staan ze allemaal te campen of wat ik nog steeds ontzettend :F vind is dat ze met hun klappertjes pistool naar een heli staan te schieten ?!!?

Gevolg is dat je met 2 man probeert te defenden, defusen/planten wat dan ook nog lastig gaat aangezien het andere team ook defensief campt zodat je telkens dood gaat.

Dan zou je soms willen dat je teammates een schop onder hun hol kan geven om of een andere server te zoeken of gewoon om objective te spelen.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

^^ vanavond wellicht ook maar weer eens inloggen. Is al ERG lang geleden dat ik online was en ik heb wel weer eens zin in een rondje demolition...

Ik kan de release notes hier niet lezen, maar er is een update voor de pc's.

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6127/5981006318_607c9dd95c_z.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Mystikal op 27-07-2011 11:40 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Mystikal schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:38:
^^ vanavond wellicht ook maar weer eens inloggen. Is al ERG lang geleden dat ik online was en ik heb wel weer eens zin in een rondje demolition...

[afbeelding]
Ja, vandaag gaat de nieuwe mappack live volgens mij.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Duke Nukem gaat schieten met een N00b t00b! :+

http://www.nu.nl/games/25...odieert-call-of-duty.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
FragNeck schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:44:
[...]

Er staat op steam vanaf 28-07.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FragNeck schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:44:
[...]

Morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

serieus gasten.. hoeveel mappacks zijn er wel niet uitgekomen de laatste jaren?
Altijd op donderdagavond, soms vrijdag.. En ALTIJD double xp..

8)

@rin: aardige gameplay maar 100 kills halen kan iedereen;) Als het er nu 200 waren... :*)
Toch klein applausje dan, puur omdat ik het relax vind om met je te gamen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

200 kills is volgens mij onmogelijk, tenzij je veel geluk hebt met choppers. Ik denk dat rond de 150 max is tijdens een pot demo op Nuketown.
Ik haalde ooit 136 kills met een spas (zonder choppers), met napalms, sam turret en airstrike op nuketown.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
ja idd, volgens mij is 200 niet echt mogelijk in die tijd, had er meer kunnen halen als ik in het midden van de match niet zo zat te kutten even maar 200 O__o

mijn hoogste is in MW2 tijdens HQ op wasteland 162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Van Twitter:

@JD_2020
Josh Olin
#CODBlackOps PS3 and PC patches recently went live. Check your respective sub-forums on CallOfDuty.com/BlackOps for more details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Sn0wblind schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 12:53:
ja idd, volgens mij is 200 niet echt mogelijk in die tijd, had er meer kunnen halen als ik in het midden van de match niet zo zat te kutten even maar 200 O__o

mijn hoogste is in MW2 tijdens HQ op wasteland 162
Met choppers waarschijnlijk? Anders is ook dat niet te halen. Ik speel eigenlijk nooit met choppers.. Hoogste wat ik heb gehaald in MW2 is volgens mij 121 op Scrapyard.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
200 zou wel mogelijk moeten zijn als je 9v9 nuketown demolition hebt met 3 ronden B plant en dan A uitverdedigen. Dan heb je ~20 minuten de tijd + voorspelbare spawns :p

Vanavond eens proberen met alleen napalm en rolling thunder als lethal killstreaks (misschien stiekem mortar er ook eens bij, doet die killstreak ook eens wat nuttig). Hoogste tot nu toe in die situatie zoals hierboven beschreven was 160-170 kills met commando + extended mags en alleen napalm als lethal killstreak. Dus moet lukken met MP5 rapid fire tryhard pants ^^

[ Voor 10% gewijzigd door Gundogan op 27-07-2011 14:17 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 12:14:
[...]

serieus gasten.. hoeveel mappacks zijn er wel niet uitgekomen de laatste jaren?
Altijd op donderdagavond, soms vrijdag.. En ALTIJD double xp..

8)

@rin: aardige gameplay maar 100 kills halen kan iedereen;) Als het er nu 200 waren... :*)
Toch klein applausje dan, puur omdat ik het relax vind om met je te gamen! _/-\o_
En bedankt he..... ik wacht nog steeds op men 100 kills hoor..

Heb nu al een paar keer 10000 punten gehaald in 1 game.
maar nog nooit 100 kills in 1 game:(. moeje me toch ff uitleggen hoe ik dat moet doen vanavond ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 13:50:
[...]

En bedankt he..... ik wacht nog steeds op men 100 kills hoor..

Heb nu al een paar keer 10000 punten gehaald in 1 game.
maar nog nooit 100 kills in 1 game:(. moeje me toch ff uitleggen hoe ik dat moet doen vanavond ofzo
Er zijn meerdere opties. Mijn optie zou zijn. Nuketown softcore demolition. Hopen dat er niet te snel gepland wordt :-).

Ik speel meestal met:
AK74u
Rapid Fire, Grip
Nova Gas
Flagjacket
Tack Mask
Warlord pro
Tac Insert (die leg je de bom bij de bus al ontploft is, in het kamertje aan de overkant (dus bij de ander bom). Of nog beter, op het balkonnetje buiten.

Killstreaks:
-Napalm
-Mortar
-Rolling Thunder.

Eventueel kun je ook met Spas spelen en dan icm sleight of hand.

De mp5 rapid fire nog niet geprobeerd, wil ik ook weleens een poging op wagen!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystikal schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:38:

[afbeelding]
7/26/11
PC Patch 1.12 (Goes live at 5p PST, Servers start rebooting at 4:00).
• Improved screenshot stability
• CTF: You can only score a capture when your flag is at your base, regardless of Touch Return setting.
• Player will no longer appear to be spinning when firing and guiding a Valkyrie rocket
• Addressed issues with watching films through combat record
• Addressed issue with hardcore game settings being erroneously reset in Combat Training menu
• Addressed various exploits
• Modders: increased some asset pool sizes
• Modders: added listassetpool command

http://www.callofduty.com...vgtcb13tefvtb55ufsjv3ebr1 }:O

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2011 16:50 . Reden: link updated ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Mystikal schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 14:26:
[...]

Er zijn meerdere opties. Mijn optie zou zijn. Nuketown softcore demolition. Hopen dat er niet te snel gepland wordt :-).

Ik speel meestal met:
AK74u
Rapid Fire, Grip
Nova Gas
Flagjacket
Tack Mask
Warlord pro
Tac Insert (die leg je de bom bij de bus al ontploft is, in het kamertje aan de overkant (dus bij de ander bom). Of nog beter, op het balkonnetje buiten.

Killstreaks:
-Napalm
-Mortar
-Rolling Thunder.

Eventueel kun je ook met Spas spelen en dan icm sleight of hand.

De mp5 rapid fire nog niet geprobeerd, wil ik ook weleens een poging op wagen!
Ik moet het ook maar eens in demolition gaan proberen.

Op WMD met beide chopper gunner varianten kwam ik met domination in ieder geval niet hoger dan 92 wat me vorige highscore op domination was.

Jan < gewoon on the move blijven en zorgen dat ze niet opeens met z;n allen achter je zijn, of je moet echt jezelf hebben ingebouwt met een claymore enzo

in ieder geval niet teveel vast op 1 plek zitten anders pakken ze je uiteindelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Mystikal schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 14:26:
[...]

Ik speel meestal met:
AK74u
Rapid Fire, Grip
Nova Gas
Flagjacket
Tack Mask
Warlord pro

Killstreaks:
-Napalm
-Mortar
-Rolling Thunder.
Dan kun je de 100 halen, beter:

-sr-71
-cg
-dogs of gunship

De breins erachter leg ik nog wel een keer uit jan.. maar ik denk dat het voornamelijk instinct is! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:09

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik blijf me bij elke patch toch weer verbazen (zal wel ooit een keer ergens gezegd zijn)
Er komt zeker geen teamplay meer?
ik wil gewoon in een party met wat vrienden in 1 team.
Is dat echt zo moeilijk in programmeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Zal binnenkort eens draadje internet weer naar boven trekken, lag is de laatste tijd nogal aanwezig weer..
Hopelijk helpt dat een beetje. Gisteren met ze 3en Ascension was wel een mooie tactiek! Alle3 een goede plek om rondjes te rennen!

@ Hieronder: moet denk ik inderdaad wel te doen zijn hoor 100, ik heb geloof ik 85 ofzo als hoogste tot nu toe op stadium als ik me niet vergis, en dan zonder boeiende killstreaks, die had ik toen niet echt boeiend ingesteld staan.

[ Voor 33% gewijzigd door Only op 27-07-2011 16:53 ]

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:53:
[...]

Dan kun je de 100 halen, beter:

-sr-71
-cg
-dogs of gunship

De breins erachter leg ik nog wel een keer uit jan.. maar ik denk dat het voornamelijk instinct is! 8)
je heb mezelf zien spelen weetje dus je weet dat ik dat wel kan..
Maar meestal jatten jullie al 90% van de kills weg als ik met jullie demo doe haha..

Maar gaan we van het weekend dan proberen met nuketown demo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 16:50:
[...]

je heb mezelf zien spelen weetje dus je weet dat ik dat wel kan..
Maar meestal jatten jullie al 90% van de kills weg als ik met jullie demo doe haha..

Maar gaan we van het weekend dan proberen met nuketown demo...
ja geef ons ff de schuld XD je blijft denk ik teveel op 1 plek en wacht teveel af.

paar kills op 1 locatie en dan gewoon doostoten naar een andere om ervoor te zorgen dat ze je niet een keer te pakken nemen omdat ze dan wel weten wat ze kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 18:43:
[...]

ja geef ons ff de schuld XD je blijft denk ik teveel op 1 plek en wacht teveel af.

paar kills op 1 locatie en dan gewoon doostoten naar een andere om ervoor te zorgen dat ze je niet een keer te pakken nemen omdat ze dan wel weten wat ze kunnen verwachten.
Ey is toch zo. tegen de tijd dat ik een chopper heb gehaald in demo (2 minuutjes tot 5 minuutjes) hebben jullie 9 van de 10 keer al choppers hangen en doggies rondlopen.
Maar van het weekend weer eens een keer proberen dat Demo..
Vanavond eerst weer eens wat search spelen...dat is ookal weer paar dagen geleden.

Ben laaste dagen als ik aan het multiplayeren ben , bijna alleen maar aan het tomahawken en ballistic knifen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 19:08:
[...]

Ey is toch zo. tegen de tijd dat ik een chopper heb gehaald in demo (2 minuutjes tot 5 minuutjes) hebben jullie 9 van de 10 keer al choppers hangen en doggies rondlopen.
Maar van het weekend weer eens een keer proberen dat Demo..
Vanavond eerst weer eens wat search spelen...dat is ookal weer paar dagen geleden.

Ben laaste dagen als ik aan het multiplayeren ben , bijna alleen maar aan het tomahawken en ballistic knifen
Haal jij morgen/vrijdag ook de nieuwe mappack? Anders mag je niet meer met mij in party ;) :P

@ Jan: Jij had mij juist toegevoegd ;) Ik wist pas na een paar dagen dat jij het uberhaubt was! --> BAM, in your face!
Ben wel benieuwd naar die nieuwe zombies map, veel kleine ruimtes actie, weet niet of dat me echt gaat liggen.

[ Voor 15% gewijzigd door Only op 27-07-2011 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Only schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 19:11:
[...]

Haal jij morgen/vrijdag ook de nieuwe mappack? Anders mag je niet meer met mij in party ;) :P
En bedankt :( ..zal nog eens een keer op tweaker zeggen dat je me mag toevoegen...

Maar Ja ik koop hem meteen zodra die on-line komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:45
Mystikal schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 12:15:
200 kills is volgens mij onmogelijk, tenzij je veel geluk hebt met choppers. Ik denk dat rond de 150 max is tijdens een pot demo op Nuketown.
Ik haalde ooit 136 kills met een spas (zonder choppers), met napalms, sam turret en airstrike op nuketown.
Appeltje eitje..

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/111657195-4.jpg

Probleem is niet zo zeer geluk met choppers maar meer kun je ze allemaal wel deployen op tijd aangezien je moet wachten met je huey als er een attack chopper in de lucht hangt. Je hebt dan wel 3 potjes nodig of wel hele domme tegenstanders die er alles aan doen om al je kogels op te vangen...

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
heb me PSN tegoed al verhoogd om direct de mappack binnen te halen zodra die online is :D
Ronald_O schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 19:41:
[...]

Appeltje eitje..

[afbeelding]

Probleem is niet zo zeer geluk met choppers maar meer kun je ze allemaal wel deployen op tijd aangezien je moet wachten met je huey als er een attack chopper in de lucht hangt. Je hebt dan wel 3 potjes nodig of wel hele domme tegenstanders die er alles aan doen om al je kogels op te vangen...
this calls for a challenge :D netjes!

ik ga het ook proberen dit weekend

[ Voor 76% gewijzigd door Sn0wblind op 27-07-2011 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronald_O schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 19:41:
[...]

Appeltje eitje..

[afbeelding]

Die ruim 200 kills is zeer netjes.
Maar dan 62 keer doodgaan...dat ken ik niet(en nee ik camp niet (meer))
Als ik 62 keer dood zou gaan ..dan zou voor mij dat het teken zijn om er even mee te stoppen

Ik was gisteren domination aan het spelen met een vriend van me.
en gingen we alleen maar met de pistool spelen.
Ik ging 21 keer dood , dat is al een nieuw record voor mij waardoor ik even een dagje stopte met de mp :P :o

Edit: Zie zelf iemand bij de tegenstander van jou pic met 101 deaths staan :o :o w.t.f ben je dan aan het doen als je 101 keer doodgaat :o

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2011 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:48

Slapstick

Me, myself or I

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 20:00:
[...]

Die ruim 200 kills is zeer netjes.
Maar dan 62 keer doodgaan...dat ken ik niet(en nee ik camp niet (meer))
Als ik 62 keer dood zou gaan ..dan zou voor mij dat het teken zijn om er even mee te stoppen

Ik was gisteren domination aan het spelen met een vriend van me.
en gingen we alleen maar met de pistool spelen.
Ik ging 21 keer dood , dat is al een nieuw record voor mij waardoor ik even een dagje stopte met de mp :P :o

Edit: Zie zelf iemand bij de tegenstander van jou pic met 101 deaths staan :o :o w.t.f ben je dan aan het doen als je 101 keer doodgaat :o
Je kunt als het tegen zit zo 10 keer achter elkaar gespawnt killt worden in een kleine map ;). Heb je heel veel spawn killers zit je zo op de 60? Ben je niet al te best zit je zo op de 100 ;)

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Mystikal schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 12:15:
Mijn record is 233 op Nuketown demo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Overigens wel een beetje jammer dat we afgelopen weekend geen dubbele party hadden, wil nog steeds wel eens graag party spelen met 6vs6. Kwam afgelopen weekend als kaptein afhaak op mij over.
Ik wil wel graag tegen mensen hier spelen, is vaak een veel leukere uitdaging en zit ook veel dichter bij mekaar heb ik het gevoel, dat merk je wel als we soms die gungames doen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Only schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 20:28:
Overigens wel een beetje jammer dat we afgelopen weekend geen dubbele party hadden, wil nog steeds wel eens graag party spelen met 6vs6. Kwam afgelopen weekend als kaptein afhaak op mij over.
Ik wil wel graag tegen mensen hier spelen, is vaak een veel leukere uitdaging en zit ook veel dichter bij mekaar heb ik het gevoel, dat merk je wel als we soms die gungames doen enzo.
Inderdaad , lijkt me ook wel keertje relaxt 6 vs 6 Search and destroy met alleen friends..
gungames waren vorige keer ook wel leuk , alleen beetje jammer van die lag toen.

En agh , tegenwoordig kom je niet meer zoveel slechte mensen tegen on-line vooral bij search niet zo...
de meeste noobs zijn ondertussen black ops wel verlaten.
Die komen allemaal wel weer met MW3 >:)

Maar om nou eens uit te maken wie nou op welke plaats hoort , lijkt het me wel keertje leuk.
(ik met men grote bek ga dan denk ik laaste worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 20:41:
[...]
En agh , tegenwoordig kom je niet meer zoveel slechte mensen tegen on-line vooral bij search niet zo...
de meeste noobs zijn ondertussen black ops wel verlaten.
Die komen allemaal wel weer met MW3 >:)
Moet je HQ op de Xbox komen spelen. :P

Of nog erger Domination. Daar hangen echt alle wannabee Sandy Ravages uit.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2011 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Only schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 20:28:
sowieso wil ik het een keer tegen delain opnemen, omdattie een vergelijkbare speelstijl heeft op het sniperen na, daar ben ik meer van het hardscopen echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:29:
[...]

Veels te veel werk, speelde ik laatst met en tegen jou of niet? :p
Heej, grijs poesie! Natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Sn0wblind schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 21:27:
[...]

sowieso wil ik het een keer tegen delain opnemen, omdattie een vergelijkbare speelstijl heeft op het sniperen na, daar ben ik meer van het hardscopen echt.
Ik wil het sowieso ook tegen jullie opnemen! Ik zie jullie wel vaak hoge streaks halen enzo, maar ik heb altijd het gevoel van als jullie tegen mij zouden spelen zou dat gewoon niet lukken! Ik ben niet vies van een beetje buzzkills maken.
Overigens kunnen we misschien ook wel eens 3 vs 3 spelen, dat is al veel sneller haalbaar en al beter dan FFA. Je merkte toen pas al toen we FFA snipe speelde dat de scores gewoon heel dicht bij mekaar liggen en mensen er niet ver bovenuit steken zoals dat in normale matches tegen andere wel zo is.
Met Rin, Jan, Delailah en ik zitten we alweer op 4, dus 2 vs 2 is ook nog mogelijk, misschien ook nog wel eens grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Only schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 21:56:
[...]

Ik wil het sowieso ook tegen jullie opnemen! Ik zie jullie wel vaak hoge streaks halen enzo, maar ik heb altijd het gevoel van als jullie tegen mij zouden spelen zou dat gewoon niet lukken! Ik ben niet vies van een beetje buzzkills maken.
Overigens kunnen we misschien ook wel eens 3 vs 3 spelen, dat is al veel sneller haalbaar en al beter dan FFA. Je merkte toen pas al toen we FFA snipe speelde dat de scores gewoon heel dicht bij mekaar liggen en mensen er niet ver bovenuit steken zoals dat in normale matches tegen andere wel zo is.
Met Rin, Jan, Delailah en ik zitten we alweer op 4, dus 2 vs 2 is ook nog mogelijk, misschien ook nog wel eens grappig.
bij mij hangt het sterk van de bui af ook, als ik mijn kop er niet bij heb is het eerder kd ratio van 3 op 1. maar als ik er echt in zit, Dan heb ik meer kans, maar er is idd ook een kans dat je net de verkeerde tegenkotm die de buzzkill maakt :D

Als we als team spelen is het natuurlijk wel een soort van golf van goede spelers in 1 klap vaak waardoor we nog beter scoren.

ik ga overigens straks weer even, nu een break

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoelaad is de de mappack in de store vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 00:16:
hoelaad is de de mappack in de store vinden?
Je kan m al wel kopen in de store hoor, alleen nog niet installen

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
alvast weer begonnen met prestigen, zodat ik dit weekend met de double xp gebeuren weer een hele ronde kan afmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Gisteren weer voor het eerst gespeeld sinds een maand ofzo... En dan nog wel beginnen met Hardcore samen met Black en Rising Sun. Viel nog niet tegen eigenlijk, we hadden weinig last van de tegenstander. Ging dus wel lekker... :)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een vreemd moment met een RC-XD :

Blijft lastig want zo krijg je nooit een kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Sn0wblind schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 19:41:
heb me PSN tegoed al verhoogd om direct de mappack binnen te halen zodra die online is :D

[...]

this calls for a challenge :D netjes!

ik ga het ook proberen dit weekend
Ik koop ze ook direct...!!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 09:27:

[video]

Als je deze als killstreak ingesteld heb, kan ik er geen medelijden mee hebben. Echt een nutteloze streak. Met de Spyplane of de SR-71 haal je veel meer kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Only schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 21:56:
[...]

haha, grappig hoe iedereen me nick op psn aan het verkrachten is. Waarbij Delailah wel het ultieme nichtenversie van mijn nick is. Noem me aub gewoon Thierry, net zo makkelijk.. 8)

Ten tweede ben ik een groot voorstander om 6vs6 of zelfs 2vs2 te doen, dit doen ze immers op mlg ook. Alleen wordt het een beetje zuur als ik Jan ga opzoeken op een van zijn centre parcs bungalowtenten dat hij me dan van 100m al aan hoort komen (mits ninja pro) met zijn turtle beach 80923480234xxxxxy nog.
En ik weet hoe belangrijk het voor hem is om mij te klaren. >:)

Als we demo of dom spelen is het zowiezo gieren voor de kills dus vond het gisteren wel leuk om matties te buttrapen in gun game. Alhoewel er altijd zo'n fucking druk op me schouders ligt omdat ik wel eerste moet worden.. :9

@rin @tom: als jullie een account aanmaken op mlg dan kunnen we tenminste een paar potjes competitief gaan spelen tegen andere clans. ik heb daar al een account en team (DST).

@jan, na al die tijd is het toch wel duidelijk hoe de verdeling is?
Jammer dat het zo belangrijk is want soms heb ik er gewoon geen zin in omdat er altijd gezeikt en gescholden wordt als ik dan gunships of wat in de lucht heb of als ik mensen own in gun game gaan ze zeuren dat ik geluk heb blabla..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 09:27:

[video]

Jij niet nee... :X

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:37:
[...]

haha, grappig hoe iedereen me nick op psn aan het verkrachten is. Waarbij Delailah wel het ultieme nichtenversie van mijn nick is. Noem me aub gewoon Thierry, net zo makkelijk.. 8)

Ten tweede ben ik een groot voorstander om 6vs6 of zelfs 2vs2 te doen, dit doen ze immers op mlg ook. Alleen wordt het een beetje zuur als ik Jan ga opzoeken op een van zijn centre parcs bungalowtenten dat hij me dan van 100m al aan hoort komen (mits ninja pro) met zijn turtle beach 80923480234xxxxxy nog.
En ik weet hoe belangrijk het voor hem is om mij te klaren. >:)

Als we demo of dom spelen is het zowiezo gieren voor de kills dus vond het gisteren wel leuk om matties te buttrapen in gun game. Alhoewel er altijd zo'n fucking druk op me schouders ligt omdat ik wel eerste moet worden.. :9

@rin @tom: als jullie een account aanmaken op mlg dan kunnen we tenminste een paar potjes competitief gaan spelen tegen andere clans. ik heb daar al een account en team (DST).

@jan, na al die tijd is het toch wel duidelijk hoe de verdeling is?
Jammer dat het zo belangrijk is want soms heb ik er gewoon geen zin in omdat er altijd gezeikt en gescholden wordt als ik dan gunships of wat in de lucht heb of als ik mensen own in gun game gaan ze zeuren dat ik geluk heb blabla..
ik ben je 9 van de 10 keer gewoon aan het fucken joh. ik meen het 9 van de 10 keer niet eens.

ik heb wel respect voor je hoe goed jij vaak speelt.... mij lukt het niet om zoveel killstreaks te halen...
dan mag je toch af en toe wel geintje maken of niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:59:
[...]

ik ben je 9 van de 10 keer gewoon aan het fucken joh. ik meen het 9 van de 10 keer niet eens.

ik heb wel respect voor je hoe goed jij vaak speelt.... mij lukt het niet om zoveel killstreaks te halen...
dan mag je toch af en toe wel geintje maken of niet :P
Mag zeker, maarrrrr dan moeten we ook eens gewoon wat meer samenwerken met z'n allen.. Iedereen doet maar wat en daardoor ga ik maar ook gewoon mijn eigen gang. Daarom vind ik search gewoon een beestenmodus omdat het daar tenminste op tactiek aan komt. Demo trouwens ook wel..

Ben gewoon chagrijnig omdat ik moet werken, alhoewel het me laatste dag is!! haha...
En ik heb respect voor iedereen, zelfs voor Koen omdat hij er niks van kan.. 8)

EDIT: voor degenen die thuis zitten, Annihilation map pack is live op ps3 en JD2020 geeft gratis packs weg op zijn twitter, dus misschien even checken! Steam vanaf vanavond...

[ Voor 9% gewijzigd door delaitinho op 28-07-2011 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
bram1984 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 09:52:
[...]
Als je deze als killstreak ingesteld heb, kan ik er geen medelijden mee hebben. Echt een nutteloze streak. Met de Spyplane of de SR-71 haal je veel meer kills.
Het gaat er toch niet altijd om hoeveel kills je haalt... het gaat om plezier hebben. Deze killstreak is af en toe gewoon leuk, helemaal als iemand hem ziet aankomen en probeert weg te rennen :)

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sssquirrel schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:53:
[...]

Het gaat er toch niet altijd om hoeveel kills je haalt... het gaat om plezier hebben. Deze killstreak is af en toe gewoon leuk, helemaal als iemand hem ziet aankomen en probeert weg te rennen :)
als je FFA speelt that is. Bij objectives heb je niet zoveel aan teamgenoten met een rc-xd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben aan het binnen halen, en dat gaat volgendsmij nog wel even duren( 426 minuten restrerend):<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 12:02:
[...]
als je FFA speelt that is. Bij objectives heb je niet zoveel aan teamgenoten met een rc-xd...
Dan nog kan het wel leuk zijn, al dan niet heel nuttig voor de rest van je team (tenzij je een keer bij het spawn-point uit komt, en er 4 tegenstanders tegelijk spawnen - happened to me once :) )

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch weer 1656 mb wat je moet downloaden voor die map..
en tering wat gaat dat langzaam zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sssquirrel schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 12:07:
[...]

Dan nog kan het wel leuk zijn, al dan niet heel nuttig voor de rest van je team (tenzij je een keer bij het spawn-point uit komt, en er 4 tegenstanders tegelijk spawnen - happened to me once :) )
Is ook wel zo. Gebruikte m de eerste prestige ook wel, zaten soms leuke multikills tussen. Maar je bent soms zo lang aan t rondrijden dat je van alles mist
Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste

Let op:
Als je in de spelerslijst wil, of je hebt een server voor in de lijst, kan je een DM naar Frentik of superbassie sturen. Dit soort aanvragen horen niet in het topic zelf.