Only schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 21:56:
[...]
Ik wil het sowieso ook tegen jullie opnemen! Ik zie jullie wel vaak hoge streaks halen enzo, maar ik heb altijd het gevoel van als jullie tegen mij zouden spelen zou dat gewoon niet lukken! Ik ben niet vies van een beetje buzzkills maken.
Overigens kunnen we misschien ook wel eens 3 vs 3 spelen, dat is al veel sneller haalbaar en al beter dan FFA. Je merkte toen pas al toen we FFA snipe speelde dat de scores gewoon heel dicht bij mekaar liggen en mensen er niet ver bovenuit steken zoals dat in normale matches tegen andere wel zo is.
Met Rin, Jan, Delailah en ik zitten we alweer op 4, dus 2 vs 2 is ook nog mogelijk, misschien ook nog wel eens grappig.
haha, grappig hoe iedereen me nick op psn aan het verkrachten is. Waarbij Delailah wel het ultieme nichtenversie van mijn nick is. Noem me aub gewoon Thierry, net zo makkelijk..
Ten tweede ben ik een groot voorstander om 6vs6 of zelfs 2vs2 te doen, dit doen ze immers op mlg ook. Alleen wordt het een beetje zuur als ik Jan ga opzoeken op een van zijn centre parcs bungalowtenten dat hij me dan van 100m al aan hoort komen (mits ninja pro) met zijn turtle beach 80923480234xxxxxy nog.
En ik weet hoe belangrijk het voor hem is om mij te klaren.
Als we demo of dom spelen is het zowiezo gieren voor de kills dus vond het gisteren wel leuk om matties te buttrapen in gun game. Alhoewel er altijd zo'n fucking druk op me schouders ligt omdat ik wel eerste moet worden..
@rin @tom: als jullie een account aanmaken op mlg dan kunnen we tenminste een paar potjes competitief gaan spelen tegen andere clans. ik heb daar al een account en team (DST).
@jan, na al die tijd is het toch wel duidelijk hoe de verdeling is?
Jammer dat het zo belangrijk is want soms heb ik er gewoon geen zin in omdat er altijd gezeikt en gescholden wordt als ik dan gunships of wat in de lucht heb of als ik mensen own in gun game gaan ze zeuren dat ik geluk heb blabla..