kan je beter die double mags nemen, meer ammo en elke om en om reload is slight of hand snelheidOnly schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 19:59:
[...]
Ik moet ook nog eens handig dingetje zoeken voor die ps3 captures, vind het maar beetje zwak dat je maar max 6 filmpjes in je theater kan droppen.
Ik heb mijn super class maar even aangepast met Warlord ipv sleight of hand pro, wil die warlord even pro halen voor de extra start tomahawk..en met extended mags moet ik sleight of hand pro maar even opvangen..
Ow, ik dacht alleen de eerste reload sneller en daarna niet meer. Ik weet alleen niet of het wel verstandig is tips aan te nemen van iemand wiens k/d al .04 is gedaald de laatste potjesSn0wblind schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 20:08:
[...]
kan je beter die double mags nemen, meer ammo en elke om en om reload is slight of hand snelheid
Zal het eens gaan proberen
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Only schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 20:29:
[...]
Ow, ik dacht alleen de eerste reload sneller en daarna niet meer. Ik weet alleen niet of het wel verstandig is tips aan te nemen van iemand wiens k/d al .04 is gedaald de laatste potjes![]()
Zal het eens gaan proberen
maar het is dus om en om, eerste reload snel, 2de langzaam, 3de snel, 4de langzaam etc etc meestal schiet ik gewoon 1 kogel van de langzame mag eraf en reload dan handmatig ergens
Verwijderd
Maar voor search is Extended mags dan wel weer heel erg handig....
En aan meer ammo heb je daar toch niets aan.
mijn klasse was standaard in Search.
Augh Extended mags + Silencer
Crossbow.
Ghost
Warlord
Hacker...
Ging voor mij 9 van de 10 keer zeer goed.... Alleen ik kan er niet zo goed tegen als die 1 potje van de 10. dan zo super zuigt
voorbeeld..
Vorige week men 1ste potje search op Launch eindigde ik met score van 10750..(dag daarvoor had ik al 8000 daar) dat was het 1ste potje. en dan meteen zo'n hoge score... dan elk potje wat daarna kwam. had ik scores van 4000 5000 4500... eigenlijk heel goed. maar omdat ik die 10750 haalde op het begin. vond ik het waardeloos gaan en had ik er geen zin meer in
...
Maar erger me nog steeds dood aan 2 dingen in het spel waardoor ik vaak geen zin meer heb om te gamen.,,
1:Het brakke peer to peer systeem waardoor je soms(vaak) hele vijanden mist terwijl je vol op ze schiet.
2:brakke joinsysteem waardoor ik soms 15 minuten bezig ben met vrienden te joinen waardoor ik er vaak al geen zin meer in heb... (nee ligt niet alleen aan mijn connectie want in killzone bad company medal of honor heb ik er totaal geen last van)
Maar bij mij blijft black ops de komende weken zowieso uitstaan
(vriendin vind het niet zo leuk als ik aan het schelden ben over de headset
)
Crossbow.
Ghost
Warlord
Hacker...
Ging voor mij 9 van de 10 keer zeer goed.... Alleen ik kan er niet zo goed tegen als die 1 potje van de 10. dan zo super zuigt
Vorige week men 1ste potje search op Launch eindigde ik met score van 10750..(dag daarvoor had ik al 8000 daar) dat was het 1ste potje. en dan meteen zo'n hoge score... dan elk potje wat daarna kwam. had ik scores van 4000 5000 4500... eigenlijk heel goed. maar omdat ik die 10750 haalde op het begin. vond ik het waardeloos gaan en had ik er geen zin meer in
Maar erger me nog steeds dood aan 2 dingen in het spel waardoor ik vaak geen zin meer heb om te gamen.,,
1:Het brakke peer to peer systeem waardoor je soms(vaak) hele vijanden mist terwijl je vol op ze schiet.
2:brakke joinsysteem waardoor ik soms 15 minuten bezig ben met vrienden te joinen waardoor ik er vaak al geen zin meer in heb... (nee ligt niet alleen aan mijn connectie want in killzone bad company medal of honor heb ik er totaal geen last van)
Maar bij mij blijft black ops de komende weken zowieso uitstaan
Nee joh, dit weekend mag ik ook weer van de vriendin, dus moeten we wel even met een grote party een paar potjes spelen!Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 20:48:
Maar voor search is Extended mags dan wel weer heel erg handig....
Crossbow.
Ghost
Warlord
Hacker...
Ging voor mij 9 van de 10 keer zeer goed.... Alleen ik kan er niet zo goed tegen als die 1 potje van de 10. dan zo super zuigtvoorbeeld..
Vorige week men 1ste potje search op Launch eindigde ik met score van 10750..(dag daarvoor had ik al 8000 daar) dat was het 1ste potje. en dan meteen zo'n hoge score... dan elk potje wat daarna kwam. had ik scores van 4000 5000 4500... eigenlijk heel goed. maar omdat ik die 10750 haalde op het begin. vond ik het waardeloos gaan en had ik er geen zin meer in...
Maar bij mij blijft black ops de komende weken zowieso uitstaan![]()
(vriendin vind het niet zo leuk als ik aan het schelden ben over de headset
)
Verwijderd
Wel 1 ding waar ik black ops heel erg dankbaar voor ben..
Is dat ze Elena Siegman in het spel hebben gestopt bij zombies.
DAMN wat een heerlijke muziek
...Lekker keihard luisteren heerlijk....
DAMN wat een heerlijke muziek
vind niet alles van die zombie soundtrack nice, maar zitten zeker paar nice tracks tussen, metal eet ik sowieso wel elk moment van de dagVerwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 21:35:
Wel 1 ding waar ik black ops heel erg dankbaar voor ben..
DAMN wat een heerlijke muziek...Lekker keihard luisteren heerlijk....
Maar net weer een zooi goede potjes gedaan, kan ik ff me KD ratio weer opkrikken zonder issues, nu ff een break vanwege kramp in mijn handen
Exactor: we lopen elkaar wel iedere keer net mis
Vanmiddag was mijn laatste potje toen je me invite stuurde. Speel nu wel weer wat vaker na 2 mnd niet gespeeld dus komt vast nog eens goed.
Verwijderd
Ja sorry, zat al in een party van vijf toen je die invite stuurde. Als je ziet dat ik in een party zit kun je gewoon joinen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.Aghanim schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 22:47:
Exactor: we lopen elkaar wel iedere keer net misVanmiddag was mijn laatste potje toen je me invite stuurde. Speel nu wel weer wat vaker na 2 mnd niet gespeeld dus komt vast nog eens goed.
Vanavond lekker elkaar gejoind zodat we met ons normaal teampje tegen elkaar uitkwamen in TDM. Was erg a-relaxt om tegen bepaalde lui te spelen maar daarom juist heftig (

edit; wat me opvalt plotseling... Nul lag de laatste weken. Mag ook eens gezegd worden.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2011 01:21 ]
Ik gebruik echt nooit dual mags, altijd silenced+sleight of hand..Sn0wblind schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 20:08:
[...]
kan je beter die double mags nemen, meer ammo en elke om en om reload is slight of hand snelheid
Warlord heb ik puur en alleen voor mijn dubbele tomahawk want voor de rest vind ik het niet zo..
Daarnaast is het maar net wat je fijn vind. Extended mags heb je ook echt niet nodig in Search, of je moet toevallig 3 man op je af hebben rennen en geluk hebben dat het noobs zijn die niet kunnen aimen..
Vanaf morgenavond ben ik wel wat meer online. Vrijdag komt deboorr bij mij chillen en gamen dus dan zijn er genoeg mensen online. Koen en bahaya zullen wel naar zomerfeesten in nijmegen gaan maar dan zijn er nog altijd:
Beertjes
Deboorr
only
Tomrockanje
Just_jan
Ik zegt de gek..
heb je toch wel weer volle party...
Verwijderd
Ik kan er ook dan nog 3 uitnodigen als jullie mensjes dan ook een paar mensen uitnodigen... dan kunnen we 5 tegen 5 of 6 tegen 6 search gaan doendelaitinho schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:09:
[...]
Ik gebruik echt nooit dual mags, altijd silenced+sleight of hand..
Warlord heb ik puur en alleen voor mijn dubbele tomahawk want voor de rest vind ik het niet zo..
Daarnaast is het maar net wat je fijn vind. Extended mags heb je ook echt niet nodig in Search, of je moet toevallig 3 man op je af hebben rennen en geluk hebben dat het noobs zijn die niet kunnen aimen..
Vanaf morgenavond ben ik wel wat meer online. Vrijdag komt deboorr bij mij chillen en gamen dus dan zijn er genoeg mensen online. Koen en bahaya zullen wel naar zomerfeesten in nijmegen gaan maar dan zijn er nog altijd:
Beertjes
Deboorr
only
Tomrockanje
Just_jan
Ik zegt de gek..
Of wager matches.. heb gisteren echt in een kramp gelegen toen ik met Vinnert ging spelen. Ik schep niet graag op over mijn skills maar in Gun game own ik echt hard..Dan lopen er weer een paar te falen als ze bij de snipers komen en krijgen ze van mij al een mes in hun hoofdje geschoten...Gisteren Vinnert als laatste kill gepakt vol een mes in zijn oog.. die upload ik nog wel.Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:11:
[...]
Ik kan er ook dan nog 3 uitnodigen als jullie mensjes dan ook een paar mensen uitnodigen... dan kunnen we 5 tegen 5 of 6 tegen 6 search gaan doen
Over uploaden gesproken, die fucking hauppage zooi is echt te duur voor ps3, andere opties? Dazzle is kut toch?
Verwijderd
wager matches vind ik ook leuk.. alleen vind het altijd zo irri dat mensen gaan knifendelaitinho schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:14:
[...]
Of wager matches.. heb gisteren echt in een kramp gelegen toen ik met Vinnert ging spelen. Ik schep niet graag op over mijn skills maar in Gun game own ik echt hard..Dan lopen er weer een paar te falen als ze bij de snipers komen en krijgen ze van mij al een mes in hun hoofdje geschoten...Gisteren Vinnert als laatste kill gepakt vol een mes in zijn oog.. die upload ik nog wel.
Over uploaden gesproken, die fucking hauppage zooi is echt te duur voor ps3, andere opties? Dazzle is kut toch?
yeah ben er vrijdag en zondag sowieso, zaterdag mischien echt midden in de nacht, eerst ff bij wat friend shangendelaitinho schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:09:
[...]
Beertjes
Deboorr
only
Tomrockanje
Just_jan
Ik zegt de gek..
Verwijderd
hah na maanden BO weer geinstalleerd, in het begin d8 ik meteen weer wat een kut spel door orginele config file maar nu moet ik toch zeggen dat het wel een chill spel is geworden maar waarom dat niet gewoon in het begin gelijk kon zijn -.-"
anywyas schiet nu met de famas ext mags maar welke wapens zijn nog meer chill?
Verwijderd
4/15 en 4/18 waar waren die gasten mee bezig zegSc0rPi0N schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:56:
Het ging wel lekkermaar toch verloren
[afbeelding]
Waarom is het elke keer als ik de RPK wil gebruiken de 'niet zo lieve' mensen uit de hoekjes komen kruipen (nouja...meer in de hoekjes gaan kruipen). Noobtubers in groepjes, cornercampers, laggers, spelen in een team dat niet voor objectives gaat en gewoon vrijwel niks doet in het algemeen... Why why why! Ik wil ook eens fun hebben met een van de meest useless wapens uit het spel 
Kies een random niet-semi-auto assault rifle of een rapid fire MP5/AK74u en gogogo.Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:26:
hah na maanden BO weer geinstalleerd, in het begin d8 ik meteen weer wat een kut spel door orginele config file maar nu moet ik toch zeggen dat het wel een chill spel is geworden maar waarom dat niet gewoon in het begin gelijk kon zijn -.-"
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
wil niet met 5/18 eindigen he, dan haat iedereen meGundogan schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:36:
Waarom is het elke keer als ik de RPK wil gebruiken de 'niet zo lieve' mensen uit de hoekjes komen kruipen (nouja...meer in de hoekjes gaan kruipen). Noobtubers in groepjes, cornercampers, laggers, spelen in een team dat niet voor objectives gaat en gewoon vrijwel niks doet in het algemeen... Why why why! Ik wil ook eens fun hebben met een van de meest useless wapens uit het spel![]()
[...]
Kies een random niet-semi-auto assault rifle of een rapid fire MP5/AK74u en gogogo.
Daarom dus rapid fire MP5/Ak74 of een full auto of burst fire assault rifle. Zijn toch wel de makkelijkste wapens.Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:46:
[...]
wil niet met 5/18 eindigen he, dan haat iedereen mesta nu wel steeds beetje top 3 nu het spel het eindelijk lekker doet.
Je kan altijd nog voor een sniperrifle, de uzi of de RPK of iets dergelijks gaan
[ Voor 10% gewijzigd door Gundogan op 20-07-2011 22:52 ]
eindelijk weer gewoon oldskool black ops qua scores, tientallen kills bizar weinig death, KD ratio meteen weer gered na het S&D gecrap van afgelopen dagen 
ik speel niet echt slecht ofzo met S&D maar een KD ratio in die matches van 2 haalt mijn huidige al omlaag. Daarnaast is het gewoon sloom prestigen en irriteer ik me dan sneller aan lag problemen etc.
Maar ik mis wel de challenges die ik juist zo koel vond aan MW2, bijvoorbeeld 10 kills zonder dood te gaan en killstreaks te gebruiken. Kreeg je meteen een leuk icoontje om het te tonen enzo. Gewoon van die challenges die je kon zien. Met elke sniper rifle kogel in je mag 1 kill maken was ook zo;n mooie.
ik speel niet echt slecht ofzo met S&D maar een KD ratio in die matches van 2 haalt mijn huidige al omlaag. Daarnaast is het gewoon sloom prestigen en irriteer ik me dan sneller aan lag problemen etc.
Maar ik mis wel de challenges die ik juist zo koel vond aan MW2, bijvoorbeeld 10 kills zonder dood te gaan en killstreaks te gebruiken. Kreeg je meteen een leuk icoontje om het te tonen enzo. Gewoon van die challenges die je kon zien. Met elke sniper rifle kogel in je mag 1 kill maken was ook zo;n mooie.
[ Voor 62% gewijzigd door Sn0wblind op 20-07-2011 23:03 ]
Verwijderd
Eens. Die titels waren leuk. Challenges vind ik minder boeiend om me mee bezig te houden. Niet dat ik het uberhaupt nodig vindt in een FPS maar als je wat doet doe het dan als MW2. Zou het leuk vinden om dagen te jagen op een carepackage direct impact kill zoals in MW2. Maar in BO is het het verneuken van de opwaartse lijn van mijn KD niet waard, want de vernedering is niet zichtbaar via een leuke emblem oid.Sn0wblind schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:58:
RE Gundogan; RPK dogs in filmpje graag.
Ik speel eigenlijk nooit (meer) voor dogs, veels te ongeduldig daarvoor (3-4-5 ftw dan
The Perfectionist.Sn0wblind schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:58:
Met elke sniper rifle kogel in je mag 1 kill maken was ook zo;n mooie.
Zelf je emblem maken is wel grappig in BO, maar de emblem en banner rewards waren eigenlijk wel leuk in MW2.
[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 20-07-2011 23:38 ]
Je weet overigens wel dat ik TomRockanje ben he?delaitinho schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:09:
[...]
Beertjes
Deboorr
only
Tomrockanje
Just_jan
Ik zegt de gek..
Ben zelf ook nog even verder geweest, even met een ander team CTF gedaan, blijkbaar kan je dan makelijk snel veel kills maken en de matches lang laten stretchen door ergens achterin met de vlag te wachten en met een heel team er te wachten en eigen vlag te verdedigen. Toch zo hele mooie scores nadat ik het goed door had neergezet en even zitten sniperen op Array. Merk wel dat ik gewoon niet meer kan quickscopen in Black ops wat ik wel in MW2 kon.
maar levelen met CTF gaat vet snel. DIt weekend weer prestigen.
maar levelen met CTF gaat vet snel. DIt weekend weer prestigen.
Haha, ja sorry af en toe dan weet ik het allemaal niet meer met iedereen z'n blije naampjes..;)Only schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 00:20:
[...]
Je weet overigens wel dat ik TomRockanje ben he?Ik heb overigens met Ruwi afgesproken al om vrijdag vooral ff te gaan knallen, met goedkeuring van de vriendin. Zaterdag is al meer zo'n verplichte bankzitfilmavond
Heb er opzich al wel zin in om met grote party te spelen!
Ik ben er vanaf vanavond weer volop bij.., en idd tussendoor nog even de vrouw pleasen..
@rin: jongen quickscopen kan nog steeds.., alleen niet meer zo makkelijk als in mw2, waarbij het gewoon echt zwaar easy was. Ik heb mw2 van de week weer even erin gedaan, potje domination op skidrow en ik was echt verrast hoe fucking easy ik kills maakte met me intervention fmj.. Ook heerlijk op dat lange stuk bij B waarbij je gewoon alles wat in de "line of sight" komt neerbost...
Daarnaast wel helemaal mee eens dat die extra titels zwaar gaaf waren om te halen. Dat was gewoon een sport.. Kwam je ineens met je "behind enemy lines" of "the perfectionist" aanzetten...
Ben ze nu eens aan het opzoeken en "enemy of the state" was ook gaaf (laatste over in search en dan minimaal 3 killen...) of Bomb's away..(6 kills met bomber)... die laatste heb ik echt nog wel paar potjes scrapyard voor nodig gehad.. haha
enzovoort, enzovoort...
EDIT: nu ik erover nadenk... zullen we vanavond met party search doen in mw2 en dan allemaal met riot shield gaan? Daar heb ik serieus best wat nukes mee gehaald.. hahaha
gewoon c4 en een at4... geniaal
[ Voor 6% gewijzigd door delaitinho op 21-07-2011 11:00 ]
Verwijderd
Ik heb geen MW2 meer joh....
Ik blijf gewoon lekker bij Black Ops met af en toe een potje dom of head er tussen door.... capture the fag en die andere ongein is helemaal niets voor mij.....
Maar morgen avond dus lekker met ze allen search spelen?
heb er wel zin in.....
en die titels en challenges inderdaad. mis ze wel..
die met 6 kills was 1 van men 1ste die ik haalde. met een predator op Wasteland.
Ik blijf gewoon lekker bij Black Ops met af en toe een potje dom of head er tussen door.... capture the fag en die andere ongein is helemaal niets voor mij.....
heb er wel zin in.....
die met 6 kills was 1 van men 1ste die ik haalde. met een predator op Wasteland.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2011 11:06 ]
Ja maar jij bent ook abnormaal goed kerel...;-)Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:04:
heb er wel zin in.....
Vanavond al search jongen!
Riot shield met scavenger en throwing knife was mijn favo trollclass.Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:04:
heb er wel zin in.....
En inderdaad, hopelijk heeft MW3 weer van die dope titels. Kan ook prima samen met custom emblems bestaan.
[ Voor 8% gewijzigd door MicScott op 21-07-2011 11:30 ]
Verwijderd
Normaal weet ik dat je sarcastisch bendelaitinho schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:21:
[...]
Ja maar jij bent ook abnormaal goed kerel...;-)
Vanavond al search jongen!
Oke nou ff serieus....ik denk dat ik maar 1 op de 5 potjes abnormaal goed ben
Maar door dat ene waardeloze potje heb ik er vaak al geen zin meer in
en natuurlijk af en toe een avondje waarop alles waardeloos is
maarja. komaar op vanavond.. zal jullie maar weer even les geven
ik ga nu maar weer lekker verder op call of the dead
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2011 11:45 ]
Ik vind de CoD points echt het domste wat ze met het spel hadden kunnen doen... wapens en attachments kopen is zo ontzettend skilloos.....
Ik hoop echt dat MW3 wat dat betreft gewoon weer terug gaat naar MW2... Door de unlocks waren de challenges veel leuker en sommige waren gewoon echt moeilijk maar zo tof als je ze haalde, zoals 10 kills zonder killstreaks... 8-bit Price FTW!
Blops vind ik nog steeds best leuk en de nieuwe maps zijn ook echt heel tof... maar MW2 was een veel completer spel met een beter gevoel dan Blops... Nu kan elke idioot met Tiger op z'n wapen rondlopen, ipv. 250 (?) headshots te moeten maken... Enige voordeel hiervan is dat je in Blops bijna geen boosters ziet... dat was in MW2 wel anders!
Al met al weet ik nu al dat ik zodra MW3 uitkomt, Blops nooit meer zal aanraken...
Zit nu op prestige 5 of 6 7!(diegene na het symbool met de vuistjes) met een k/d van 1,36 en ben eigenlijk wel klaar met het spel...
Op naar MW3!
Ik hoop echt dat MW3 wat dat betreft gewoon weer terug gaat naar MW2... Door de unlocks waren de challenges veel leuker en sommige waren gewoon echt moeilijk maar zo tof als je ze haalde, zoals 10 kills zonder killstreaks... 8-bit Price FTW!
Blops vind ik nog steeds best leuk en de nieuwe maps zijn ook echt heel tof... maar MW2 was een veel completer spel met een beter gevoel dan Blops... Nu kan elke idioot met Tiger op z'n wapen rondlopen, ipv. 250 (?) headshots te moeten maken... Enige voordeel hiervan is dat je in Blops bijna geen boosters ziet... dat was in MW2 wel anders!
Al met al weet ik nu al dat ik zodra MW3 uitkomt, Blops nooit meer zal aanraken...
Zit nu op prestige 5 of 6 7!(diegene na het symbool met de vuistjes) met een k/d van 1,36 en ben eigenlijk wel klaar met het spel...
Op naar MW3!
ik weet de timing gewoon niet onder controle te krijgen bij black ops, bij mw2 was het idd zwaar easy, gebruikte zelf de barretta alleendelaitinho schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:57:
[...]
Haha, ja sorry af en toe dan weet ik het allemaal niet meer met iedereen z'n blije naampjes..;)
Ik ben er vanaf vanavond weer volop bij.., en idd tussendoor nog even de vrouw pleasen..
@rin: jongen quickscopen kan nog steeds.., alleen niet meer zo makkelijk als in mw2, waarbij het gewoon echt zwaar easy was. Ik heb mw2 van de week weer even erin gedaan, potje domination op skidrow en ik was echt verrast hoe fucking easy ik kills maakte met me intervention fmj.. Ook heerlijk op dat lange stuk bij B waarbij je gewoon alles wat in de "line of sight" komt neerbost...
Daarnaast wel helemaal mee eens dat die extra titels zwaar gaaf waren om te halen. Dat was gewoon een sport.. Kwam je ineens met je "behind enemy lines" of "the perfectionist" aanzetten...
Ben ze nu eens aan het opzoeken en "enemy of the state" was ook gaaf (laatste over in search en dan minimaal 3 killen...) of Bomb's away..(6 kills met bomber)... die laatste heb ik echt nog wel paar potjes scrapyard voor nodig gehad.. haha
enzovoort, enzovoort...
EDIT: nu ik erover nadenk... zullen we vanavond met party search doen in mw2 en dan allemaal met riot shield gaan? Daar heb ik serieus best wat nukes mee gehaald.. hahaha
gewoon c4 en een at4... geniaal
had er sowieso een paar leuke zoals friends with benefits, door een granaat op een team mate te plakken die een plek in rent met veel vijanden zodat ze door die granaat dood gaan enzo. Maar ik mis sowieso de maps als favella, skidrow en Subbase
Maar urgh liever geen search mannen XD
Verwijderd
Search is leuk als je met veel ben.. njaah of headquarters.. de rest vind ik echt niets aan.....
Maar is toch juist leuk als je met volle party ben search?
als je het een beetje slim speelt met ze'n alle win je elke game met 4-0
Maar is toch juist leuk als je met volle party ben search?
als je het een beetje slim speelt met ze'n alle win je elke game met 4-0
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2011 13:30 ]
Een weekje geleden Blops ook maar eens uit de kast gehaald. En wat een verschil is het spel met 3 maand geleden, waar je nauwelijks nog een prestige 15 tegenkwam zitten er nu standaard 3 in de server
En level/rank hackers kon ik tegen, of ligt dat aan mij? Want ik zie toch wel redelijk vaak een kereltje met prestige 14, die er een aantal rondjes niets van bakt, kijk je dan op zijn Combat Record, zie dat ie net een 3 uur heeft gespeeld...
Mhaja, nu AK74u met Steady Aim, gaat lekker op TDM, zat vanochtend op de server FiB, daar waren volgens mij ook Tweakers aanwezig?

En level/rank hackers kon ik tegen, of ligt dat aan mij? Want ik zie toch wel redelijk vaak een kereltje met prestige 14, die er een aantal rondjes niets van bakt, kijk je dan op zijn Combat Record, zie dat ie net een 3 uur heeft gespeeld...

Mhaja, nu AK74u met Steady Aim, gaat lekker op TDM, zat vanochtend op de server FiB, daar waren volgens mij ook Tweakers aanwezig?
Ik snap niet dat mensen zich daar überhaupt druk om maken en het op gaan zoeken of iemand wel of niet eerlijk aan zijn prestige icoontje is gekomen. Voor zover ik weet is er bij BO geen rankhack mogelijk zoals bij MW2 omdat data anders opgeslagen wordt. En zoals je zelf al opmerkt zegt het toch niks over hoe "goed" iemand is, het geeft hooguit aan of iemand (te)veel tijd in BO heeft gestoken (Vliegtuig02 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:48:
Een weekje geleden Blops ook maar eens uit de kast gehaald. En wat een verschil is het spel met 3 maand geleden, waar je nauwelijks nog een prestige 15 tegenkwam zitten er nu standaard 3 in de server![]()

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Ik maak me nergens druk om, begrijp me niet verkeerd. Maar was nieuwsgierig of het al vaker was opgevallen door iemand. En nee, permanente level hacken kan niet (Alles is Server side in tegenstelling tot MW2 waar het client-side is), tijdelijk wel, zoals dat waarschijnlijk door die personen word gedaan.Frentik schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:58:
[...]
Ik snap niet dat mensen zich daar überhaupt druk om maken en het op gaan zoeken of iemand wel of niet eerlijk aan zijn prestige icoontje is gekomen. Voor zover ik weet is er bij BO geen rankhack mogelijk zoals bij MW2 omdat data anders opgeslagen wordt. En zoals je zelf al opmerkt zegt het toch niks over hoe "goed" iemand is, het geeft hooguit aan of iemand (te)veel tijd in BO heeft gestoken ().
En je hebt wel gelijk, dat het laat zien dat iemand (te)veel tijd erin gestoken heeft
Hmm waar ik me aan 'erger' is dat je van die puberale schunnige plaatjes krijgt naast de naam.
Dan maar gewoon normale en bijzonderen waarvoor je je best moet doen. Of bijvoorbeeld idiote challenges (Heads Up!) =< kratje op tegenstander.
Maar aan de andere kant zie je soms ook hele mooie playercard voorbij komen.
Ach heb zelf naast een Mitsubishi logo, al een boos groen oog, Blauwe Android robot (CyannogenMod) en nu dan een Ipod App icoontje (met Prestige 5 adelaarspoot(?))
Misschien binnenkort weer wat anders als ik wat leukers tegenkom.
Dan maar gewoon normale en bijzonderen waarvoor je je best moet doen. Of bijvoorbeeld idiote challenges (Heads Up!) =< kratje op tegenstander.
Maar aan de andere kant zie je soms ook hele mooie playercard voorbij komen.
Ach heb zelf naast een Mitsubishi logo, al een boos groen oog, Blauwe Android robot (CyannogenMod) en nu dan een Ipod App icoontje (met Prestige 5 adelaarspoot(?))
Misschien binnenkort weer wat anders als ik wat leukers tegenkom.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
die embleempjes op je gun op de console versies vind ik overigens nog eens vet lelijk ook, erg flets en pixelachtig, terwijl het op de pc lekker scherp is.
Denk je dat ik Blops trek met: ATI Radeon HD 5570?
SpecsFoxhound83 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:30:
Besturingssysteem: Windows® Vista / XP / 7
Processor: Intel® Core™2 Duo E6600 of AMD Phenom™ X3 8750 of beter
Geheugen: 2 GB
Videokaart: 256 MB NVIDIA® GeForce® 8600GT / ATI Radeon® X1950Pro of beter met Pixel Shader 3.0
DirectX®: DirectX® 9.0c
Hardeschijf: 12 GB vrije ruimte*
Geluidskaart: DirectX® 9.0c-compatible
Denk het wel dus...
Verwijderd
In 2560x1600 met anisotropische filtering laag en antialiasing uit in elk geval wel, want dat werkt op m'n 4890 ook goed. Heerlijk snipen met iron-sightsFoxhound83 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:30:
Friends in a Box? M'n enige favorite server waar ik daadwerkelijk nog wel eens kom (omdat m'n eigen kist softcore is en sommige challenges in HC nu eenmaal makkelijker zijn) maar vanmorgen zat ik er niet.Vliegtuig02 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:48:
overigens logisch dat aku met steady aim lekker gaat, die combo is zó ranzig overpowered... akimbo G18s is er niets bij.
Loop toch niet altijd zo te jenken over die AKu..Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:48:
[...]
In 2560x1600 met anisotropische filtering laag en antialiasing uit in elk geval wel, want dat werkt op m'n 4890 ook goed. Heerlijk snipen met iron-sights
[...]
Friends in a Box? M'n enige favorite server waar ik daadwerkelijk nog wel eens kom (omdat m'n eigen kist softcore is en sommige challenges in HC nu eenmaal makkelijker zijn) maar vanmorgen zat ik er niet.
overigens logisch dat aku met steady aim lekker gaat, die combo is zó ranzig overpowered... akimbo G18s is er niets bij.
Met Spectre, Kiparis + rapid fire heb je net zo'n sterk wapen.. Mijns inziens..
En anders pakkie 'm zelf toch ook?
Verwijderd
jouw inziens in geen enkel opzicht vregeleken met de feiten (de spread en damage per shot maken de aku ernstig sterker dan de kiparis, en die is ook nog eens sneller leeg)delaitinho schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:54:
[...]
Loop toch niet altijd zo te jenken over die AKu..
Met Spectre, Kiparis + rapid fire heb je net zo'n sterk wapen.. Mijns inziens..
Nee. als je daar aan begint, kun je ook wel gelijk gaan tuben. Daar is niets aan.En anders pakkie 'm zelf toch ook?
Ik ken de stats ook maar het is nu eenmaal een feit en als je skills hebt dan own je met elk wapen..Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:57:
[...]
jouw inziens in geen enkel opzicht vregeleken met de feiten (de spread en damage per shot maken de aku ernstig sterker dan de kiparis, en die is ook nog eens sneller leeg)
[...]
Nee. als je daar aan begint, kun je ook wel gelijk gaan tuben. Daar is niets aan.
Ben het met je eens dat veel noobs dat ding pakken omdat het sterk is, maar ik gebruik het niet om gewoon te standaard is.
Tuben is echt voor als ik onderuit gezakt in de bank geen zin meer heb...
Daarnaast heeft 90% van de community flag jacket wel ontdekt inmiddels..
[ Voor 13% gewijzigd door delaitinho op 21-07-2011 16:02 ]
Verwijderd
Als die echt zo overpowered was dan had iedereen hem wel nu.Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:57:
[...]
jouw inziens in geen enkel opzicht vregeleken met de feiten (de spread en damage per shot maken de aku ernstig sterker dan de kiparis, en die is ook nog eens sneller leeg)
[...]
Nee. als je daar aan begint, kun je ook wel gelijk gaan tuben. Daar is niets aan.
Niet dat gezeik van.. tsjaah dan is er niets aan...
ik zie bijna niemand met die ak74u lopen , 3 wapens die ik het meest tegenkom zijn.
-ak47
-Famas
-galil
Dan zijn die zeker ook overpowered?.... alles waar iedereen door gekilled word is overpowered.
En tuben vind ik hier ook helemaal niets mis mee , als je er niet tegenkan pak je toch flak jacket?.
Ben benieuwd welk wapen in mw3 overpowered zal zijn.. en die daarna als die generfed is. en die dan weer daarna...
als er iets overpowered zou zijn dan is het de tomahawk en de knife. de rest. kan ik 100% mee leven
ik vidn geen elk wapens eigenlijk overpowered. maar wel de dragunov. Afgezien van dat heb ik wel mijn voorkeuren voor wapens, Namelijk de Galil en de Fama. Maar uiteindelijk loop ik zonder kogels rond en kill ik net zo makelijk met welk wapen dan ook wat ik op de grond vind dus mij zegt dat uiteindelijk elk wapen op wat eigenschappen na ongeveer even sterk zijn.
Verwijderd
elk wapen he.... hoorde ik jou niet zo zeuren toen jij mijn spas opraapteSn0wblind schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:38:
ik vidn geen elk wapens eigenlijk overpowered. maar wel de dragunov. Afgezien van dat heb ik wel mijn voorkeuren voor wapens, Namelijk de Galil en de Fama. Maar uiteindelijk loop ik zonder kogels rond en kill ik net zo makelijk met welk wapen dan ook wat ik op de grond vind dus mij zegt dat uiteindelijk elk wapen op wat eigenschappen na ongeveer even sterk zijn.
Niet geheel vreemd als je op HC 30hp hebt en de AUG doet 25 damage op doelen die ver weg zijnMicScott schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 17:04:
Ik heb in elk geval geleerd dat je in Hardcore geen AUG moet gebruiken op lange afstandsmaps. Op long range maakt die namelijk veel minder one hit kills dan andere assault rifles.. Vreemd.
Ik doen alleen TDM... en moet zeggen, dat afstand schoten toch wat minder is, maar dichterbij, is een ander verhaal, overpowered, tsja dat weet ik nog wel niet... met Famas of Aug gaat het net zo lekker, dus misschien dat er meerder wapens overpowered zijn? (P.S. Ik klaag nietVerwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:48:
Friends in a Box? M'n enige favorite server waar ik daadwerkelijk nog wel eens kom (omdat m'n eigen kist softcore is en sommige challenges in HC nu eenmaal makkelijker zijn) maar vanmorgen zat ik er niet.
Jammer want het is een tof wapen.Gundogan schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 18:15:
[...]
Niet geheel vreemd als je op HC 30hp hebt en de AUG doet 25 damage op doelen die ver weg zijn
Verwijderd
In Core is de AUG ook gewoon goed. Snellere time to kill dan de Galil, Commando etc. In HC wil je een gun die one-shot op elke afstand. TTK is dan 1 of 2 kogels. Waarbij RoF niet meer zo veel uit maakt. Dat gelul dat meerdere guns goed zijn in HC klopt niet. Er blijven guns die gewoon het beste presteren in beide speltypes. (Alleen zijn er in HC altijd meer noobs te vinden waardoor slechtere guns beter lijken.
Heb sinds de recente patch geen lol meer aan de Famas overigens. Vooral de trage ADS is flink irritant. Ben geswitcht naar Galil en, dat is nu de Famas minder heftig is, echt de baas gun imo. Op de een of andere manier is de recoil perfect voor mijn vingers. Tel daarbij op de 5 extra kogels per magazijn en de prima reload tijd en je hebt een goeie te pakken.
Dit is overigens op de console. Er zit flink verschil met de PC versie heb ik gemerkt. Zoals Gundogan op de RPK zit te balen herken ik niet bijvoorbeeld. Dat ding is ideaal om op Domination B ff lekker schoon te vegen. Op de PC haal ik er ook niets mee uit. Denk dat het verschil komt doordat op de PC mensen beweegelijker zijn. Op de Xbox kom je niet zo snel weg van de kogels.
Klopt wel. AK-74, Commando, Galil zijn alle drie enorm sterk, zelfs met suppressor.Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:36:
[...]
In Core is de AUG ook gewoon goed. Snellere time to kill dan de Galil, Commando etc. In HC wil je een gun die one-shot op elke afstand. TTK is dan 1 of 2 kogels. Waarbij RoF niet meer zo veel uit maakt. Dat gelul dat meerdere guns goed zijn in HC klopt niet.
Verwijderd
pak gewoon de silenced FAL joh... 1 shot 1 killMicScott schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:18:
[...]
Klopt wel. AK-74, Commando, Galil zijn alle drie enorm sterk, zelfs met suppressor.
Doe ik ook soms, maar met die geweren maak je meer kills als je veel mensen tegelijk tegenkomt.Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:34:
[...]
pak gewoon de silenced FAL joh... 1 shot 1 kill
Verwijderd
Dat zijn dan ook de drie guns die in HC de shizzle zijn >.>MicScott schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:18:
[...]
Klopt wel. AK-74, Commando, Galil zijn alle drie enorm sterk, zelfs met suppressor.
ja maar dat was omdat ik die per ongeluk oppakte tijdens een gevecht terwijl ik m;n claymore wou oprapen, sta ik opeens in een ander wapen in me handen terwijl er 15meter verder iemand op me staat te schieten, je meot wel je speelstijl erop aanpassen natuurlijkVerwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 17:45:
[...]
elk wapen he.... hoorde ik jou niet zo zeuren toen jij mijn spas opraapte
ik kom zo online btw
Maar het is vooral het gevoel van de guns wat mensen aantrekt. Ik vind de Galil bijvoorbeeld vele malen prettiger schieten met supressor dan zonder
Zoals beloofd Blue 
Helaas is het geluid van de L96 schoten weggevallen, maar het gaat om het idee. Het einde (vanaf 3m20) vind ik wat minder geslaagd maar over de rest ben ik redelijk tevreden
edit: oeps het geluidsspoor van de clips stond op mute....nou ja dan moet ik het nog een keer opnieuw renderen
Helaas is het geluid van de L96 schoten weggevallen, maar het gaat om het idee. Het einde (vanaf 3m20) vind ik wat minder geslaagd maar over de rest ben ik redelijk tevreden
edit: oeps het geluidsspoor van de clips stond op mute....nou ja dan moet ik het nog een keer opnieuw renderen
[ Voor 19% gewijzigd door Frentik op 22-07-2011 01:30 ]
Verwijderd
Net een super lollige pot. Roep naar de party dat ik ga QSen en dat ze niets moeten verwachten van me. Quad nade. 2 pistol kills, pistol leeg=knife x1 raap M16 op knal iemand neer. Denk Blackbird in te roepen net 2nd chancer dood, sta ik midden op straat (havana) in mn chopper. Whoops. Direct een rood triangeltje naast een auto. Boem dubbelkill=dogs. Maaien. 28-0. (zelf 15 kills, CG+dogs was 13, potje duurde meen ik 2,5 minuut.) Flawless met sniper zonder uberhaupt de sniper te hebben gebruikt.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 02:34 ]
hulde voor gebruik van guns n roses, weer wat anders dan de verzadigde dubstep fimpjes, rock en metal horen gewoon bij shootersFrentik schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 01:27:
Zoals beloofd Blue
[video]
nice voor een vroege montage
Heerlijk!
Verwijderd
Ik weet niet of het op de PS3 anders is, maar op de PC wordt de aku meer gebruikt dan alle andere wapens na de famas. maar de famas is iets genervt zodat die goed past bij de andere rifles.Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:05:
[...]
Als die echt zo overpowered was dan had iedereen hem wel nu.
Troll much?Niet dat gezeik van.. tsjaah dan is er niets aan...
ik zie bijna niemand met die ak74u lopen , 3 wapens die ik het meest tegenkom zijn.
-ak47
-Famas
-galil
Dan zijn die zeker ook overpowered?.... alles waar iedereen door gekilled word is overpowered.
In HC is er niet zovel te doen qua balance - bijna alles is one shot one kill, dus tenzij je op afstand aan het rellen bent is vrijwel elke SMG of AR vergelijkbaar qua sterkte. Eén van de charmes van HC vind ik juist dat je van alles tegenkomt, van UZIs tot vlammenwerpers.Vliegtuig02 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 18:27:
[...]
Ik doen alleen TDM... en moet zeggen, dat afstand schoten toch wat minder is, maar dichterbij, is een ander verhaal, overpowered, tsja dat weet ik nog wel niet... met Famas of Aug gaat het net zo lekker, dus misschien dat er meerder wapens overpowered zijn? (P.S. Ik klaag niethaha)
Balance breaking AKus heb je alleen in Softcore, waar de time to kill zonder mikken met die dingen zoveel korter is dan welk ander wapen dan ook.
Ik speel op FiB vooral regelmatig om even een bosje kills met een zwakker wapen te maken voor de XPs, en om Scout vol te spelen (backup wapen kills en OSOKs is nu eenmaal makkelijker als alles met één schot omver gaat
FiB Europe of die andere server? Of ben je een clan lid daar
Netjes! Snipers heb ik me nog nooit aan gewaagd... ga nu al vaak genoeg doodFrentik schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 01:27:
Zoals beloofd Blue
[video]
Maar petje af
Ga er maar wel van uit, tenzij je een mega scherm hebt, maar hier thuis word Blops gelopen met een 4 á 5 jaar oude HD4850Foxhound83 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:30:

Ah okey...dan bestaan er meerdere FiB servers. Waar ik regelmatig op speel is Friends in Battle, al word je daar wel gekicked voor de meest onzinnige dingen.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:56:
Engelse HC TDM server die FiB (friends in a box) heet. verder geen idee
Ligt xboxlive eruit toevallig? Kan me niet aanmelden
goeie muziekkeuzeFrentik schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 01:27:
Zoals beloofd Blue
[video]
hey, ik zie nu pas dat het op softcore is
[ Voor 7% gewijzigd door superwashandje op 22-07-2011 10:23 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Verwijderd
Mooi filmpje. (en van een groot G.a.R fan....Heerlijke muziekkeuzeFrentik schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 01:27:
Zoals beloofd Blue
[video]
Dat is weer iets anders dan een dennis 585 filmpje
Verwijderd
Ik heb net op de Xbox 360 BO gespeeld , het werkt dus.CousinBoneless schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:02:
Ligt xboxlive eruit toevallig? Kan me niet aanmelden
Hee die heb ik ook tussen mijn favs staanVerwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:56:
Engelse HC TDM server die FiB (friends in a box) heet. verder geen idee
Tegenwoordig sorteer ik op én ping én de hoeveelheid spelers (liefst 17/18)
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Leuk filmpje Frentik, en idd guns 'n roses n keer wat anders. Hebben n paar zeer goede cd's, jammer dat axl zo'n malloot is. Maar mooie sniperkills. Op youtube is iemand niet zo te spreken over je filmpje wat een sjompie
Unfortunately, this UMG music-content is not available in Germany, because GEMA has not granted the respective music publishing rights.Frentik schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 01:27:
Zoals beloofd Blue
[video]
FFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUU
Verwijderd
Nah, ik sorteer op "is het mijn eigen server" en "heb ik zin in HC?"Sc0rPi0N schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:16:
[...]
Hee die heb ik ook tussen mijn favs staan![]()
Tegenwoordig sorteer ik op én ping én de hoeveelheid spelers (liefst 17/18)
De uitzondering hierop is Hc DOM op nuketown, en dan met je m60 + grip + hardened een betje spawnlamen dwars door het huis.
Jij klikt nog op links als er al gezegd wordt dat er muziek onder zit? Dat leer je zo af hoor, Youtube DE heeft volgens mij met nagenoeg niemand (nuclear blast wellicht uitgezonderd) een contract voor de achtergrondgeluidjes.
Nee, want hardliner zit op die class en mn killstreak is UAV, cUAV, kistje. Dus na twee kills heb ik een schermpje linksbovenin waarop ik kan zien waar m'n teammates lopen. Alhoewel het me soms wel lukt valt het allemaal wel mee met de teamkillsMicScott schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:08:
[...]
En elk potje 3x getamp-banned worden vanwege teamkills
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 12:12 ]
En elk potje 3x getemp-banned worden vanwege teamkillsVerwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:06:
[...]
De uitzondering hierop is Hc DOM op nuketown, en dan met je m60 + grip + hardened een betje spawnlamen dwars door het huis.
Over teamkills gesproken....MicScott schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:08:
[...]
En elk potje 3x getemp-banned worden vanwege teamkills
Al een paar keer gehad dat je lekker bezig bent en je achter elkaar geteamkilled wordt door diezelfde.
Kan ik me dan zo kwaad om maken. Is het nou zo moeilijk om op te letten wie bij je hoort en wie niet. Ga lekker FFA spelen ofzo ?!
Anders is het natuurlijk dat je net voor iemand langsloopt die aan het schieten is.
Tegenwoordig erger ik me meer aan de spawnpoint in BO. Soms spawn je na 10 seconden op een plek waar je na 1 seconden gelijk dood bent. (weer 10 sec) wachten en dan... *pang* weer dood (10 seconden wachten)
Het bederft op die manier wel mijn plezier zo. Misschien beter om maar servers met 12 man te zoeken.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik kon maar 1 server vinden die 24/7 Jungle draaide, en die was idd softcore. Ik denk dat ik een potje of 10-15 gespeeld heb om ~125 sniper kills te krijgen en het ging vrij aardig moet ik zeggen, ik heb toch 2x een Huey gehaald en een keer of 5 de SR71.
Ik heb een beetje met de "Dolly cam" zitten spelen en blijkbaar blijf je de camera zien in de final versie, wist ik ook niet.oh en waarom vliegt er een camera spike met je mee in de chopper?
Verwijderd
Dit is mijn grootste irritatie. Je hoort en ziet toch vrij duidelijk dat er een vent met een M60 zonder ophouden op de garage aan de overkant staat te sproeien voor de spawnende vijandjes erachter. Het is niet alsof er een silencer op die M60 zit ofzo. En dan rennen ze er tóch volgas voor langs, om vervolgens verontwaardigd te gaan doen dat ze geTKed werden. En de M60er gaat vanzelf gekicked worden omdat teammates te lomp zijn om te snappen dat een regen van kogels niet bedoeld is om doorheen te wandelen.Sc0rPi0N schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:11:
[...]
Over teamkills gesproken....
Anders is het natuurlijk dat je net voor iemand langsloopt die aan het schieten is.
De vlammenwerper heeft een soortgelijk probleem met enthousiaste runny bunny teammates die even snel je kill gaan stelen met hun mesje.
dat wachten is inderdaad the suck. Daarom ook DOM, en niet TDMTegenwoordig erger ik me meer aan de spawnpoint in BO. Soms spawn je na 10 seconden op een plek waar je na 1 seconden gelijk dood bent. (weer 10 sec) wachten en dan... *pang* weer dood (10 seconden wachten)
Het bederft op die manier wel mijn plezier zo. Misschien beter om maar servers met 12 man te zoeken.
Verwijderd
Ik vind juist de speltypes waarin je moet wachten leuk...
Headquarters en S&D...
vooral S&D Dan ben je tenminste tactisch bezig en denk je goed na voordat je iets doet. , en niet zoals 99% van de mensen die spelen rambo kip zonder kip...
Headquarters en S&D...
vooral S&D Dan ben je tenminste tactisch bezig en denk je goed na voordat je iets doet. , en niet zoals 99% van de mensen die spelen rambo kip zonder kip...
Verwijderd
Mwha. Af en toe eens een keer vind ik het wel aardig, maar de jaren counter strike hebben m'n enthousiasme voor SnD wel een beetje getemperd. Bovendien is lomp knallen heel ontspannend, zeker als het goed werkt en je een kill met je Strela maakt (valkyrie locken, vuren, en je strela duikt de valkyrie achterna, een raam door en een huisje inVerwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:14:
Headquarters en S&D...
Wat ik wel weer leuk vond waren Wagermatches. Maar die kun je op de Pc nu niet meer spelen, omdat veel te weinig mensen DLC gekocht hebben en je dus elke keer dat er 4 of 5 man in de server zit en de 6e aan het joinen is de server wisselt naar een DLC map en je weer in je eentje erin zit.
Super irritant.
HQ is ook leuk, maar vrij irritant op sommige maps vanwege de spawns.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:14:
Headquarters en S&D...
ik noemt S&D eigenlijk niet veel tactischer, enige wat men is, is mischien iets meer camp achtiger, maar het blijft verrot onvoorspelbaar en flawsin de gameplay komen dan veel beter naar voren. Gister had ik 3 hele goede matches, 2 fors mindere, bij die laatste 2 werd ik regelmatig nog geraakt en gekilled terwijl ik allang niet meer te zien was zelfs op de killcam, toen weer direct irritatie natuurlijk wat de lol er dan nog eens uithaalt. Bij domination heeft dat bijvoorbeeld fors minder effect.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:14:
Headquarters en S&D...
maarja mijn sterke punten liggen vooral in de matches waar chaos heerst.
Verwijderd
vanaf nu tot 04:00 ongeveerOnly schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:43:
Vanaf hoelaat is iedereen er vanaaf ongeveer?
sowieso vanaav maar mischien straks nog even, denk rond 8 a 9 uur vanavond.Only schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:43:
Verwijderd
De spawns maken het ook weer goed mogelijk om met ghost en een silencer gigantisch te spawnrapen... Dat is alleen irritant als een ander het bij jou doetMicScott schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:24:
[...]
HQ is ook leuk, maar vrij irritant op sommige maps vanwege de spawns.
Ik ben meer van de HQ aanvallen/verdedigen.. Mensen die tdm spelen op HQ moeten weg >:(Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:02:
[...]
De spawns maken het ook weer goed mogelijk om met ghost en een silencer gigantisch te spawnrapen... Dat is alleen irritant als een ander het bij jou doet
ik maak dan juist altijd jacht op diegenen die hoge killstreaks dreigen te halen, niks leukers om dan de buzzkill te maken, ik aan de killstreaks of niemand anders, ik gun het ze niet
Verwijderd
Nostalgie uit de oude doos :
YouTube: Dennis585 - Black Ops Dogs on Nuketown - YouTube
Ik vind de AK47 toch wel het stoerste wapen en de honden de coolste killstreak.
YouTube: Dennis585 - Black Ops Dogs on Nuketown - YouTube
Ik vind de AK47 toch wel het stoerste wapen en de honden de coolste killstreak.
Verwijderd
Yes sir! Krijg je tenminste ook eens wat berichten in je inbox.Sn0wblind schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:13:
ik maak dan juist altijd jacht op diegenen die hoge killstreaks dreigen te halen, niks leukers om dan de buzzkill te maken, ik aan de killstreaks of niemand anders, ik gun het ze niet
Vanmiddag heb ik nog zo een heerlijke HQ TDM gastje het leven zuur gemaakt. Hij kreeg Dogs en zijn team liep dik uit qua punten. Vanaf dat moment ging ik hun spawn opwachten. Heb hem van 39-5 (dogs en CG leverden nogal wat op >.>) naar 42-22 gehaald terwijl wij de score ombogen van 0-90 naar 200-90. Ging wel OK.
TDM begint aardig op FFA te lijken, iedereen gaat zijn eigen weg. Maar zolang ik nog plezier heb in TDM doe ik TDM en we zien wel wat het dit jaar word (BF3 of MW3 of beideVerwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:14:
Headquarters en S&D...

Daar ben ik het mee eens... vind het wel geinig om te zien dan één persoon richting de 10-0 gaat, en hem te pakken neemt. En dan vragen, geen Dogs?Sn0wblind schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:13:
Verwijderd
Vooruitgeschoven verdedigen. Als jij niet van je spawn af komt kan mijn team rustig het HQ grabben. Dat is gewoon tactiek. Dat heeft niets met TDM te maken.MicScott schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:11:
[...]
Ik ben meer van de HQ aanvallen/verdedigen.. Mensen die tdm spelen op HQ moeten weg >:(
Ja maar als jij in onze spawn loopt spawnen wij achter jouw teamledenVerwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 17:12:
[...]
Vooruitgeschoven verdedigen. Als jij niet van je spawn af komt kan mijn team rustig het HQ grabben. Dat is gewoon tactiek. Dat heeft niets met TDM te maken.
maak er maar rond 12~1uur snachts vanOnly schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:43:
zie jullie vanavond wel!
Ik ook zoiets! leggoooooSn0wblind schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 19:46:
[...]
maak er maar rond 12~1uur snachts vaneerst even Den haag/scheveningen onveilig maken en met wat friends mortal kombat spelen, kom daarna black ops doen.
zie jullie vanavond wel!
Verwijderd
hah daar schiet ik nu ook mee, welke class gebruik je daar verder voor?Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2011 @ 08:02:
[video]
Ik speel nu met de M16 en red dot sight.
FF wennen maar schiet wel lekker.
Verwijderd
vannacht level 38 Ascension gehaald..
Daarna zelfmoord gepleegd omdat het nogal laat begon te worden...
ging wel weer ff lekker.. toch de beste zombie map Ascension.
Daarna zelfmoord gepleegd omdat het nogal laat begon te worden...
ging wel weer ff lekker.. toch de beste zombie map Ascension.
hey ik ookVerwijderd schreef op zondag 24 juli 2011 @ 08:34:
[...]
hah daar schiet ik nu ook mee, welke class gebruik je daar verder voor?
ik gebruik:
m16 red-dot/double mags
macarov + upgraded iron sight
frag / nova gas / claymore
flack-jacket pro (bijna standaard in mijn classes)
warlord pro
tactical mask (bezig met pro te halen)
Let op:
Als je in de spelerslijst wil, of je hebt een server voor in de lijst, kan je een DM naar Frentik of superbassie sturen. Dit soort aanvragen horen niet in het topic zelf.
Als je in de spelerslijst wil, of je hebt een server voor in de lijst, kan je een DM naar Frentik of superbassie sturen. Dit soort aanvragen horen niet in het topic zelf.