Haha, je moet niet zoveel smoesjes verzinnen.Anoniem: 338166 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:31:
Als ik in men eentje team deathmatch speel dan haal ik ook constant scores van 15 kills 2 deaths..
Maar ik speel bijna nooit t d omdat ik vaak met friends speel en dan vind ik toch domination of search leuker.
En met friends pas je toch een andere tactiek toe omdat je dit keer niet grotendeels van de kills kan wegkapen.
maakt verder ook niet uit.
ik ben tevreden met men k.d van 1.92 in black ops.
In modernwarfare 3 word dat minimaal 2.75 let maar op haha.
Ik heb te vaak en te lang geprobeerd om op een manier te spelen die mij niet goed afgaat. (rushen behind enemy lines) ik blijf nu lekker bij mijn orginele manier van spelen. lekker rustig aan mensen wegknallen vanaf de flanken.
En die alltime boven die 400 tsjaah ik kan het makkelijk halen dat weet ik , met die DST account stond ik steady boven de 500 per minuut. maar dan kom ik terug op het vorige punt. dan pak ik telkens 2 of 3 kills maar dan word ik zelf weer weggeplukt.. ik vind het leuker om dan maar 1 of 2 kills te pakken en zelf niet dood te gaan om de bom nog te armen of te defusen...
Ik hou gewoon niet van doodgaan haha
Ik ben er vanavond/vanmiddag nog wel even, hooguit tot 21.30, ben niet helemaal lekker en de wekker staat afgesteld op 05.30 uur..
Nog even de laatste loodjes BO
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.