Binnenkort doe ik ook nog wel een Black ops run op de PS3 tot de MW3 launch.
[ Voor 52% gewijzigd door Sn0wblind op 19-10-2011 02:29 ]
[ Voor 52% gewijzigd door Sn0wblind op 19-10-2011 02:29 ]
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis
Anoniem: 338166
Anoniem: 361496
ging je niet de game voor altijd in het doosje laten zitten?Anoniem: 338166 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:16:
Heb van het weekend 2 potjes Search Gespeeld.
1ste potje eindigde ik op 8750 punten. 14 kills - 1 assist 3 defuses.
2de potje eindige ik op 7250 punten 12 kills 1 assist 2 defuses.
Waren hele leuke potjes...was een beetje over de map aan het rushen(Radiation) en begon oppeens lekker te lopen.....Maar denk dat ik men Record van 12750 punten in 1 potje Search nooit meer verbeter.(was geen double points weekend)
Je moet het vierkantje snel achter elkaar telkens opnieuw indrukken. Dan vlieg je door de deur en kun je daarna weer normaal verder spelen.frankwopereis schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:11:
Beste medetweakers,
Ik heb gezocht in dit topic, maar kan er met diverse zoekwoorden niet achter komen.
Ook op Google heb ik gezocht, maar zonder resultaat.
Het probleem is dat ik ik bij de campaign mode in level 'vietnam?' vast loop bij het wegduwen van een muur o.i.d. Het scherm wordt dan zwart, waarna ik dus niet meer zie wat ik doe. Ik kan nog wel schieten/beschoten worden, de compas blijft zichtbaar en het aantal meters tot aan het volgende punt kan ik ook zien. Echter kom ik niet dichterbij dan ongeveer 6 meter bij dat punt...
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Ik heb al contact gehad met Activision, en zij gaven mij als hint bij het wegduwen van de muur het <vierkantje> niet ingedrukt te houden, maar slechts 1x tikken, en als dat niet werkt een andere cd te gebruiken.
Echter werkt dit beide niet.
Iemand een suggestie?
P.S. het gaat om de Playstation 3 variant, maar dat hadden jullie denk ik wel begrepen gezien het <vierkantje> ...
[ Voor 11% gewijzigd door Jimmy-time1 op 19-10-2011 17:12 ]
Ik vlieg ook door de deur, maar darana wordt m'n scherm zwart en zie ik niets meer.Jimmy-time1 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:12:
[...]
Je moet het vierkantje snel achter elkaar telkens opnieuw indrukken. Dan vlieg je door de deur en kun je daarna weer normaal verder spelen.
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis
Ik had eventjes 20 minuten over.....en dat was te weinig om dark souls op te startenSn0wblind schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:02:
[...]
ging je niet de game voor altijd in het doosje laten zitten?
[ Voor 12% gewijzigd door Frostbite op 21-10-2011 14:14 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Anoniem: 170423
Anoniem: 399
Ja, al eens eerder gepost: als je een spel in gaat laadt het spel alles aan textures en geluiden en al die rotzooi pas als hij het nodig heeft. Dat deed hij niet met oude drivers (wat ik raar vind) maar dit is wel exact hetzelfde wat er gebeurt bij mij en al mijn gamende vrienden met ATI kaarten.stale schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:58:
Hebben andere met ati kaarten ook ineens last van stotteren met de 11.9 catalyst drivers?
Zit een volledige clean install tussen van me systeem dus wil uitsluiten of het puur aan de nieuwe drivers ligt.
Lijkt alsof er enorme internet lag is, met verspringende beeldjes bijna continue. Me cfx 5870 kaarten gaan bijna niet boven 40% gebruik met 8x aa 16x af en vertical sync geforceerd. (met i7 920 @ 4,2ghz). De CAP2 drivers voor cfx profiles zijn ook geinstalleerd itt eerst.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Eerst ff 2 potjes search..Only schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:57:
Mijn record van zombies is geloof ik samen met jou, record halen moet opzich makkie zijn ware het niet dat ik gewoon serieus lichamelijke klachten krijg omdat je niet echt pauze krijgt bij lange rondes, dus dan zit ik maar in die stoel geplakt en dan gaat het mis...
Maar op een gegeven moment als je al zo'n beetje al je upgrades hebt en je steeds maar doelloos rondjes om die dingen rent krijg ik wel minder zin![]()
Maar vrijdag gaan we ff ook paar private matches spelen he? Of gungames enzo, das wel partymateriaal.
Search is wel mijn beste onderdeelAnoniem: 338166 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:04:
[...]
Eerst ff 2 potjes search..daarna inderdaad Stick and stones
![]()
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 27-10-2011 09:28 ]
Hij ziet één hacker (denkt hij) en meteen is VAC "echt zo slecht". Opmerkelijk, gezien ik bijna nooit cheaters op m'n server tegenkom, maar wel honderden duizenden huilebalken die niet weten waar een UAV of SR71 voor is.steveman schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 23:01:
Jemig, speel ik eens blops, meteen een wallhacker in 't spel![]()
Is VAC echt zo slecht?
AIW heeft het zelfs nog beter voor elkaar...
[ Voor 26% gewijzigd door steveman op 27-10-2011 09:56 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Die SR71 is zo ultiem, ik speel er tegenwoordig ook mee, had hem eergisteren nog 3x in 1 potje, eigenlijk zou je als je party speelt gewoon ff moeten afspreken dat 1 of 2 personen standaard een anti-spyplane instellen mocht je een BB tegen krijgen.Anoniem: 399 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:27:
[...]
Hij ziet één hacker (denkt hij) en meteen is VAC "echt zo slecht". Opmerkelijk, gezien ik bijna nooit cheaters op m'n server tegenkom, maar wel honderden duizenden huilebalken die niet weten waar een UAV of SR71 voor is.
Misschien is VAC niet zo slecht, mar heb je óf hele dikke pech, óf... nou ja.
Ik heb wat zoekwerk gedaan en ik begrijp dat je alleen hoeft te prestigen in de verschillende COD's als je deze nog niet bereikt hebt. Alleen daar is de dubbele XP voor. Dus iedereen die al eens geprestiged is in de afgelopen COD's krijgt een token per game.chimera2 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:27:
Van het weekend hebben we op de ps3 weer een dubble xp weekend. Voor degenen die nog even willen levelen.Gister ook maar is voor de lol world at war gespeeld. Dit alles voor de tokens in mw3
Mooi zo dan heb ik er dus 3xV0rtexx schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:10:
[...]
Ik heb wat zoekwerk gedaan en ik begrijp dat je alleen hoeft te prestigen in de verschillende COD's als je deze nog niet bereikt hebt. Alleen daar is de dubbele XP voor. Dus iedereen die al eens geprestiged is in de afgelopen COD's krijgt een token per game.
NB: geldt ook voor XBOX
Vanwege de standaard SR71, CG, Dogs killstreak die veel betere spelers gebruiken, is mijn killstreak al sinds prestige 3 UAV, cUAV, en dan nog iets voor mezelf. De UAV hou ik min of meer permanent in de lucht, en de cUAV porbeer ik altijd minstens één in voorraad te houden om de BB mee te counteren.Only schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:01:
[...]
Die SR71 is zo ultiem, ik speel er tegenwoordig ook mee, had hem eergisteren nog 3x in 1 potje, eigenlijk zou je als je party speelt gewoon ff moeten afspreken dat 1 of 2 personen standaard een anti-spyplane instellen mocht je een BB tegen krijgen.
Haha, krijgen tegen mij de kans niet om die counter te halenAnoniem: 399 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:28:
[...]
Vanwege de standaard SR71, CG, Dogs killstreak die veel betere spelers gebruiken, is mijn killstreak al sinds prestige 3 UAV, cUAV, en dan nog iets voor mezelf. De UAV hou ik min of meer permanent in de lucht, en de cUAV porbeer ik altijd minstens één in voorraad te houden om de BB mee te counteren.
Mooie momenten als je tegenstader een rondje begint met "Oh not the sodding CUAV spammer again!"
Het vervelende is dat je de volgorde van de killstreaks niet kunt kiezen, dat je daardoor soms bijvoorbeeld een napalm moet gebruiken om de CUAV kunt inzetten. Volgens mij is dit in mw3 aangepast als ik dat zou uit de filmpjes kon zien...Anoniem: 399 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:28:
[...]
Vanwege de standaard SR71, CG, Dogs killstreak die veel betere spelers gebruiken, is mijn killstreak al sinds prestige 3 UAV, cUAV, en dan nog iets voor mezelf. De UAV hou ik min of meer permanent in de lucht, en de cUAV porbeer ik altijd minstens één in voorraad te houden om de BB mee te counteren.
Mooie momenten als je tegenstader een rondje begint met "Oh not the sodding CUAV spammer again!"
Beertje , ik ben er morgen ook bij. delai ook... tomrock ook.. dus je komt gewoonSn0wblind schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:12:
Mischien dit weekend nog even een paar potjes doen, maar hangt een beetje ervanaf of ik BF3 en Arkham city even zat ben.
Afwachtend op MW3.
Al is dat extra prestigen voor MW3 wel handig.
Jij in je eentje bent in staat te zorgen dat ik geen killstreak van vier (of drie...) kan halen terwijl er nog vijf slachtoffers rondlopen?Only schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:36:
[...]
Haha, krijgen tegen mij de kans niet om die counter te halen
Anoniem: 400003
[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 400003 op 27-10-2011 12:34 ]
Haha, je moet af en toe beetje zelfverzekerd zijn he!Anoniem: 399 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:28:
[...]
Jij in je eentje bent in staat te zorgen dat ik geen killstreak van vier (of drie...) kan halen terwijl er nog vijf slachtoffers rondlopen?
Ik heb al een hele tijd niet meer zo'n slechte verhouding tussen zelfkennis en zelfwaardering gezien.
Campen, tuben, met een M60 dwars door muren sproeien en claymores op spawns pleuren horen allemaal tot de mogelijkheden om die counter te halen, en geloof me, met vijf man om dat tegen in te zetten komt die counter er
Haha, ja dat komt de laatste tijd ook veel voor! Dan meestal rammen op dat knopje en hopen dat jij de volgende bent met chopper voordat het spel is afgelopen!Sn0wblind schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:58:
Sowieso de volle parties die wij vaak hadden zijn te erg. 2 a 3 man met constant chopper gunners en blackbirds maakt het nogal moeilijk voor het tegenteam.
Maa rheb het zelf nu al geen 4 weken meer gespeeld. Ben benieuwd hoe ik het doe nu.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Op HC wel ja, irritanter is dat als zo'n domme teamgenoot in jouw line of fire gaat lopen, doodgaat, en dan irritant jou gaat neerschieten omdat hij zelf zo irritant in mijn line of fire komt.Sc0rPi0N schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:56:
Ook leuk om telkens neergemaaid te worden door je teammates die campen en op alles schieten wat beweegt....
hahahaha, wie zou dat nou zeggen??Anoniem: 338166 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:30:
Daarom als ik met jullie speel. dat men killstreaks in domination allemaal kleine zijn.
Napalm - Mortar - Stealh bomber.
Ook leuk om constant napalm en mortars op B te gooien vooral bij Jungle..
Krijg wel zin om een potje te spelen eigenlijk....
Is ook best wel leuk als al je teamgenoten choppers en gunships open hebben staan. en jij gooit lekker je attack helicopter er doorheen... WIE DOET NOU WEER DIE KUT HELICOPTER!!!!!!!!... heerlijk...
We moeten gewoon morgen ook een paar potjes spelen zonder die helicopter en allemaal napalm en mortars.. kijken hoe gek ze worden..
Ik neem aan dat ze gewoon kijken naar je PSN account ipv wat er op je huidige PS3 staat, lijkt mij iig logischer.delaitinho schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:17:
[...]
hahahaha, wie zou dat nou zeggen??![]()
Eigenlijk moeten we met volle party gewoon search doen want idd als je met teveel goeie bent (Rin en Ik) dan irriteer ik me idd als ik me killstreaks niet kan inzetten, van de andere kant boeit het me niet om counter/bb/dogs in te zetten...
![]()
Vraagje trouwens.. ik heb sinds half jaar nieuwe ps3 slim, maar daarvoor me prestiges gehaald in mw1/waw/mw2... blijven die wel staan in het netwerk?? Anders moet ik vanavond ff die games erin gooien om te checken..
Ik ben er trouwens vanaf 6 uur, me chick is weg.. misschien tussendoor ff kijken of Gijpje bij Vi zit.. anders kijk ik dat morgen overdag wel!
Voor de mensen die nog wat leuke filmpjes willen zien: YouTube: Kanaal van delaitinho
heb nog twee leuke tomahawk filmpjes geupload..!
[ Voor 11% gewijzigd door Only op 28-10-2011 10:00 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 29-10-2011 14:45 ]
Basement Bios ---- Exo-S
[ Voor 14% gewijzigd door Moohtje op 01-11-2011 18:12 ]
'Toch weer leuk , het eerste wat we zien is Dennis weer in een hoekje zittenAnoniem: 170423 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:18:
[video]
Nog een afsluiter voor Black Ops.
Dogs for the win.Op naar MW3.
Ik ben zeer benieuwd naar MW3 en ik ga ook zeker recorden.
Maar nu in HD en de filmpjes worden wat langer.
Maar toch had ik zelf dogs behaald.Anoniem: 338166 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:09:
[...]
'Toch weer leuk , het eerste wat we zien is Dennis weer in een hoekje zitten![]()
Basement Bios ---- Exo-S
In mw3 heb je als het goed is meer opname tijd.Mystikal schreef op donderdag 03 november 2011 @ 07:58:
Van de andere kant. Als ik op 9-0 sta, dan speel ik die laatste 2 kills ook net even wat anders dan de eerste 9. Probleem bij deze filmpjes is, dat we de eerste 9 kills nooit zien. Alleen de de laatste kill.... Maak nu eens een filmpje waarin je kan zien hoe je tot 11 kills komt? Dat is toch veel interessanter?
[ Voor 24% gewijzigd door Sn0wblind op 03-11-2011 10:42 ]
Ik zou ook wel een potje of 2 op de pc tegen die Dennis willen spelen, wat een eindbaasSn0wblind schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:41:
Het is jammer dat hij m niet haalt voor de PS3, zou best wel een potje willen proberen tegen Dennis
Je bedoeld, soms valt het tegen voor de tegenstander...Mystikal schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:18:
Soms valt het niet mee voor de tegenstander....
[afbeelding]
KloptAnoniem: 338166 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:06:
Hey sannie ik had jou toch ook in mijn lijst staan?
Wat was die van jou ookal weer ?Dj-sannieboy schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:07:
[...]
Kloptmaar op de een of andere manier heb ik je niet meer volgens mij.
Sannieboy mag best bij ons in de clan;)Anoniem: 338166 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:30:
[...]
Wat was die van jou ookal weer ?
Want heb meerdere accounts gehad snap je , denk dat het daar een beetje is fout gegaan
Ik speelden bij vrienden de laatste paar keren sterker dan dat ik de laatste week thuis deed, constant in de 40 kills en maar een paar keer dood, dan gaat het voor hun hard jadelaitinho schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:19:
[...]
Sannieboy mag best bij ons in de clan;)
Voeg me maar toe: delaitinho
@RIN: altijd leuk he.. als andere mensen blij zijn als je ff op hun account gaat..
Als je bij vrienden ben speel je 9 van de 10 keer altijd beter , dan wil je je toch een soort van bewijzen denk ik.Sn0wblind schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:38:
[...]
Ik speelden bij vrienden de laatste paar keren sterker dan dat ik de laatste week thuis deed, constant in de 40 kills en maar een paar keer dood, dan gaat het voor hun hard ja
Sta je nu al alltime boven de 400? Of loop je nog steeds zo achterAnoniem: 338166 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:43:
[...]
Als je bij vrienden ben speel je 9 van de 10 keer altijd beter , dan wil je je toch een soort van bewijzen denk ik.
Maar toch , vandaag is toch weer een lekker dagje schieten , in search&Destroy laaste 15 potjes constant boven de 4000 punten![]()
beter als gisteren gelukkig
Staat gewoon in de screenshot, maar zal je ff toevoegenAnoniem: 338166 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:30:
[...]
Wat was die van jou ookal weer ?
Want heb meerdere accounts gehad snap je , denk dat het daar een beetje is fout gegaan
[ Voor 9% gewijzigd door Dj-sannieboy op 03-11-2011 21:45 ]
[ Voor 9% gewijzigd door delaitinho op 04-11-2011 18:45 ]
Haha, je moet niet zoveel smoesjes verzinnen.Anoniem: 338166 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:31:
Als ik in men eentje team deathmatch speel dan haal ik ook constant scores van 15 kills 2 deaths..
Maar ik speel bijna nooit t d omdat ik vaak met friends speel en dan vind ik toch domination of search leuker.
En met friends pas je toch een andere tactiek toe omdat je dit keer niet grotendeels van de kills kan wegkapen.
maakt verder ook niet uit.
ik ben tevreden met men k.d van 1.92 in black ops.
In modernwarfare 3 word dat minimaal 2.75 let maar op haha.
Ik heb te vaak en te lang geprobeerd om op een manier te spelen die mij niet goed afgaat. (rushen behind enemy lines) ik blijf nu lekker bij mijn orginele manier van spelen. lekker rustig aan mensen wegknallen vanaf de flanken.
En die alltime boven die 400 tsjaah ik kan het makkelijk halen dat weet ik , met die DST account stond ik steady boven de 500 per minuut. maar dan kom ik terug op het vorige punt. dan pak ik telkens 2 of 3 kills maar dan word ik zelf weer weggeplukt.. ik vind het leuker om dan maar 1 of 2 kills te pakken en zelf niet dood te gaan om de bom nog te armen of te defusen...
Ik hou gewoon niet van doodgaan haha
MW3: Aap_1
Anoniem: 290605
[ Voor 34% gewijzigd door shaiwa887 op 09-11-2011 21:47 ]
Anoniem: 290605
Ik begrijp niet zo goed wat je hebt gedaan....shaiwa887 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:35:
Wilde net een na een week weer eens BO opstarten, krijg ik:
Je kunt dit spel momenteel niet spelen. Probeer het op een ander moment nog eens.
Zie ik bovenstaande post en dan wordt ik er niet vrolijker
Edit: Net steam op Engels gezet, en wel 4 of 5 keer een verify van de game cache gedaan.
Steam ging ineens wat downloaden en het werkt weer.
Ter info, had bovenstaande op twee verschillende pc's![]()
Anoniem: 431530
[ Voor 77% gewijzigd door Sn0wblind op 13-11-2011 22:16 ]
Anoniem: 279033
Omdat steam ook die dure vervoerskosten moet betalen, de verkopers in de winkel willen ook een salaris aan het einde van de maand...Grudgie schreef op maandag 14 november 2011 @ 23:00:
Waarom is Black Ops bij Steam nog 59,95 en in online shops rond de 30?
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
30 euro verschil is nogal prijzig zegFrentik schreef op maandag 14 november 2011 @ 23:06:
[...]
Omdat steam ook die dure vervoerskosten moet betalen, de verkopers in de winkel willen ook een salaris aan het einde van de maand...
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Gaat over Second Change zeker(kan de twitter link niet openen)? Ik las er net iig wel over dat ze spijt hebben van deze perk. Pfff lekker op tijd! Beter laat dan nooit?Gundogan schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:03:
https://twitter.com/#!/Da...status/135991199545823232
Als ze dat nou doorhadden bij de release
Maar goed dat ze het toegeven nu en ook een beetje geprobeerd hebben het te patchen.
[ Voor 17% gewijzigd door PdeBie op 18-11-2011 22:20 ]
Concussion/stun is gewoon het snelste om te gooien, en dus de granaat die 99% van de spelers in je bek smijt alvorens jouw tomahawk in hun ballen te vinden. Flash gebruikt nagenoeg geen hond omdat je bijna altijd jezelf deels mee flitst en hij zo langzaam gooit. Gas is zeldzaam maar wordt wel af en toe gebruikt, rook alleen door mensen die level 1 zijn en nog niets goed hebben kunnen kopen of door mensen die denken dat een IR scope wat gaat helpen.Satangel schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:34:
Wat is sneller/julle geprefereerde tactical grenade?
Stun of concussion grenade?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq