Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 09:11
Binnenkort doe ik ook nog wel een Black ops run op de PS3 tot de MW3 launch.

[ Voor 52% gewijzigd door Sn0wblind op 19-10-2011 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06 12:20

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Beste medetweakers,

Ik heb gezocht in dit topic, maar kan er met diverse zoekwoorden niet achter komen.
Ook op Google heb ik gezocht, maar zonder resultaat.

Het probleem is dat ik ik bij de campaign mode in level 'vietnam?' vast loop bij het wegduwen van een muur o.i.d. Het scherm wordt dan zwart, waarna ik dus niet meer zie wat ik doe. Ik kan nog wel schieten/beschoten worden, de compas blijft zichtbaar en het aantal meters tot aan het volgende punt kan ik ook zien. Echter kom ik niet dichterbij dan ongeveer 6 meter bij dat punt...

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Ik heb al contact gehad met Activision, en zij gaven mij als hint bij het wegduwen van de muur het <vierkantje> niet ingedrukt te houden, maar slechts 1x tikken, en als dat niet werkt een andere cd te gebruiken.

Echter werkt dit beide niet.

Iemand een suggestie?

P.S. het gaat om de Playstation 3 variant, maar dat hadden jullie denk ik wel begrepen gezien het <vierkantje> ... :)

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Heb van het weekend 2 potjes Search Gespeeld.

1ste potje eindigde ik op 8750 punten. 14 kills - 1 assist 3 defuses.

2de potje eindige ik op 7250 punten 12 kills 1 assist 2 defuses.

Waren hele leuke potjes...was een beetje over de map aan het rushen(Radiation) en begon oppeens lekker te lopen.....Maar denk dat ik men Record van 12750 punten in 1 potje Search nooit meer verbeter.(was geen double points weekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asteblieft, mijn laatste Black Ops video, aangezien ik nu overstap naar Battlefield 3.
Nogmaals, het gaat om de match, het is geen montage oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Netjes vinom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Leuk, Vinom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361496

Wijs filmpje / gameplay, leuke afwisseling zo onder het werk :)

Wel n beetje vage coffeeshopmuziek, niet storend overigens...

overgang naar de chopper en dogs was ook mooi gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Anoniem: 338166 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:16:
Heb van het weekend 2 potjes Search Gespeeld.

1ste potje eindigde ik op 8750 punten. 14 kills - 1 assist 3 defuses.

2de potje eindige ik op 7250 punten 12 kills 1 assist 2 defuses.

Waren hele leuke potjes...was een beetje over de map aan het rushen(Radiation) en begon oppeens lekker te lopen.....Maar denk dat ik men Record van 12750 punten in 1 potje Search nooit meer verbeter.(was geen double points weekend)
ging je niet de game voor altijd in het doosje laten zitten? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:04
frankwopereis schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:11:
Beste medetweakers,

Ik heb gezocht in dit topic, maar kan er met diverse zoekwoorden niet achter komen.
Ook op Google heb ik gezocht, maar zonder resultaat.

Het probleem is dat ik ik bij de campaign mode in level 'vietnam?' vast loop bij het wegduwen van een muur o.i.d. Het scherm wordt dan zwart, waarna ik dus niet meer zie wat ik doe. Ik kan nog wel schieten/beschoten worden, de compas blijft zichtbaar en het aantal meters tot aan het volgende punt kan ik ook zien. Echter kom ik niet dichterbij dan ongeveer 6 meter bij dat punt...

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Ik heb al contact gehad met Activision, en zij gaven mij als hint bij het wegduwen van de muur het <vierkantje> niet ingedrukt te houden, maar slechts 1x tikken, en als dat niet werkt een andere cd te gebruiken.

Echter werkt dit beide niet.

Iemand een suggestie?

P.S. het gaat om de Playstation 3 variant, maar dat hadden jullie denk ik wel begrepen gezien het <vierkantje> ... :)
Je moet het vierkantje snel achter elkaar telkens opnieuw indrukken. Dan vlieg je door de deur en kun je daarna weer normaal verder spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door Jimmy-time1 op 19-10-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06 12:20

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Jimmy-time1 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:12:
[...]

Je moet het vierkantje snel achter elkaar telkens opnieuw indrukken. Dan vlieg je door de deur en kun je daarna weer normaal verder spelen.
Ik vlieg ook door de deur, maar darana wordt m'n scherm zwart en zie ik niets meer.
Behalve dan de compas richting en het aantal meters die kant op...

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sn0wblind schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:02:
[...]

ging je niet de game voor altijd in het doosje laten zitten? :D
Ik had eventjes 20 minuten over.....en dat was te weinig om dark souls op te starten :P
Dus eventjes snel 2 games gespeeld....MAAR heb hem daarna ingeruild bij de gamemania.. (voor Heavy rain 8) en wat een fantastisch spel is dat zeg :o..)

off-topic....Begin steeds meer filmpjes te zien van mw3..sommige hele leuke filmpjes. maar nu al al die quickscoop filmpjes en spawnrape filmpjes. NU AL :o dus ben nog steeds in een zeer hevig dubio of ik hem nou wel of niet haal 8)7 .. (aangezien die maand Assassins creed , elder scrolls , uncharted , dbz) uitkomt. is het eigenlijk al druk genoeg :P

On-topic..soort van.. heeft iemand hier trouwens dat Call of Duty Elite gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stale
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-03 16:27
Hebben andere met ati kaarten ook ineens last van stotteren met de 11.9 catalyst drivers?
Zit een volledige clean install tussen van me systeem dus wil uitsluiten of het puur aan de nieuwe drivers ligt.
Lijkt alsof er enorme internet lag is, met verspringende beeldjes bijna continue. Me cfx 5870 kaarten gaan bijna niet boven 40% gebruik met 8x aa 16x af en vertical sync geforceerd. (met i7 920 @ 4,2ghz). De CAP2 drivers voor cfx profiles zijn ook geinstalleerd itt eerst.

Eerst liep alles heerlijk vloeiend :S

Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Zombies knallen is en blijft echt geweldig en een genot rond middernacht, tenzij je met zo'n team zit waar je alleen dit bij kunt doen :')

Vannacht ook, dacht een lekker potje te spelen en dat was het ook wel. 4 random gasten waarvan nummer 4 al na ronde 15 het voor gezien hield toen 'ie door z'n eigen domme fout neerging en niet geholpen werd. Nummer 3 stopte na 23 ineens en nummer 2 was in het hele potje gewoon al 20 (!!!!) keer neergegaan... Tsja, als dat ook zo'n figuur is die alleen maar 1 kant op kijkt en geen oog op of dekking geeft aan teammates, kom je nergens. Jammer natuurlijk want dan heb je wel zo'n heerlijke set wapens (Ray, Wunderwaffe en HK21 [allen PAP'ed]) en dan scheelt het aan je teamgenoten.

Als je dan zo'n beetje richting het einde kijkt naar scores zie je bij jezelf 800+ kills staan, en bij mr. 20 keer down maar 250 kills. Nummer 3 had er iets van 500 toen die vertrok maar toch... Beetje jammer natuurlijk wel :9

Map was dus/trouwens Der Riese, een van die geporte maps uit de laatste pack :) Blijf het altijd graag spelen..

Zo, nou ben ik hier ook weer 'ns geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 07:52
Zat net op een Sniper only server van Team-Rebel.com (of zoiets)
wat een trieste tieners zijn dat zeg.

Sta je 2 seconden stil om iemand neer te schieten *kick* wegens campen
Rejoin en vragen waarom kick en niet gewoon warn? maar nee hoor ik kreeg van alles naar mijn hoofd (stfu enz.)

Volgende potje iemand gekicked omdat hij de admin neerschoot !!! :/ "met reactie don't shoot me !"

Naja ??!! Iemand plant in S&D een bomb en zoomt in op de bom (verdedigen) hup kick wegens campen.

Als je dan vraagt waarom er zo veel gekicked wordt , wordt je voor rotte vis uitgemaakt enzo.
Ja sorry maar dan blaf ik wel ff terug. Dan maar een ban / kick maar op zulke server wil gewoon niemand spelen.
Op dat soort server dien je gewoon als schietschijf voor van die lui die aan het levellen zijn met admin knopjes en dat is nou net geen goede combinatie.

De gemiddelde leeftijd als ik zo op hun site kijk is 16 ofzo :D

[ Voor 12% gewijzigd door Frostbite op 21-10-2011 14:14 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En daarom ben ik blij dat ik over ben gestapt op de Xbox 360.
Het enige nadeel daarop is de iets mindere graphics.
De voordelen zijn teveel om op te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Never mind...

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 21-10-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

stale schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:58:
Hebben andere met ati kaarten ook ineens last van stotteren met de 11.9 catalyst drivers?
Zit een volledige clean install tussen van me systeem dus wil uitsluiten of het puur aan de nieuwe drivers ligt.
Lijkt alsof er enorme internet lag is, met verspringende beeldjes bijna continue. Me cfx 5870 kaarten gaan bijna niet boven 40% gebruik met 8x aa 16x af en vertical sync geforceerd. (met i7 920 @ 4,2ghz). De CAP2 drivers voor cfx profiles zijn ook geinstalleerd itt eerst.
Ja, al eens eerder gepost: als je een spel in gaat laadt het spel alles aan textures en geluiden en al die rotzooi pas als hij het nodig heeft. Dat deed hij niet met oude drivers (wat ik raar vind) maar dit is wel exact hetzelfde wat er gebeurt bij mij en al mijn gamende vrienden met ATI kaarten.

Met oudere drivers lopen niet al m'n spellen even lekker, dus terug naar een oude versie werkt ook niet. Maar als jij het wilt proberen, meldt dan even vanaf waar het ophoudt stuk te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Afbeeldingslocatie: http://i994.photobucket.com/albums/af65/Blue-Tiger_album/th_BOMoonLVL32.jpg

*O* :D :D *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:17

steveman

Comfortabel ten onder

Jemig, speel ik eens blops, meteen een wallhacker in 't spel 8)7

Is VAC echt zo slecht?

AIW heeft het zelfs nog beter voor elkaar...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou komop mensen weer beetje discussietje hier krijgen.
Verveel me dood op het werk :P .

On-topic . Wat is jullie record nou met zomibes?
Bij mij ronde 52 op Ascension 8) Alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Mijn record van zombies is geloof ik samen met jou, record halen moet opzich makkie zijn ware het niet dat ik gewoon serieus lichamelijke klachten krijg omdat je niet echt pauze krijgt bij lange rondes, dus dan zit ik maar in die stoel geplakt en dan gaat het mis...
Maar op een gegeven moment als je al zo'n beetje al je upgrades hebt en je steeds maar doelloos rondjes om die dingen rent krijg ik wel minder zin :P

Maar vrijdag gaan we ff ook paar private matches spelen he? Of gungames enzo, das wel partymateriaal.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Only schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:57:
Mijn record van zombies is geloof ik samen met jou, record halen moet opzich makkie zijn ware het niet dat ik gewoon serieus lichamelijke klachten krijg omdat je niet echt pauze krijgt bij lange rondes, dus dan zit ik maar in die stoel geplakt en dan gaat het mis...
Maar op een gegeven moment als je al zo'n beetje al je upgrades hebt en je steeds maar doelloos rondjes om die dingen rent krijg ik wel minder zin :P

Maar vrijdag gaan we ff ook paar private matches spelen he? Of gungames enzo, das wel partymateriaal.
Eerst ff 2 potjes search.. :+ daarna inderdaad Stick and stones :P 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:04:
[...]

Eerst ff 2 potjes search.. :+ daarna inderdaad Stick and stones :P 8)
Search is wel mijn beste onderdeel :P
Als ik alltime statistieken kijk van al mijn contacten sta ik bovenaan met 400 nog iets p/m :P
Search moet je gewoon geduld hebben en niet als een debiel met die bom meteen planten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-06 16:31
Van het weekend hebben we op de ps3 weer een dubble xp weekend. Voor degenen die nog even willen levelen. :) Gister ook maar is voor de lol world at war gespeeld. Dit alles voor de tokens in mw3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad , Ik wil eigenlijk mij topscore van 12750 nog een keer verbreken...gaat niet lukken denk ik.

als je met 2 of meer vrienden speelt MAG je gewoon niet verliezen eigenlijk.
Ik hoop alleen dat die nieuwste mappack(met drive in enz.) niet voorbij komt.. want die heb ik nog maar een half uurtje gespeeld ofzo. en dat ging niet zo goed.
Lekker Radiation ofzo.. (ja ik weet het ik ben de enige die die map leuk vind)

@Ch1mera2.... Ja maar ik denk dat zelfs een double xp 2 weken mij niet op prestige 15 krijgen :P

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 27-10-2011 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

steveman schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 23:01:
Jemig, speel ik eens blops, meteen een wallhacker in 't spel 8)7

Is VAC echt zo slecht?

AIW heeft het zelfs nog beter voor elkaar...
Hij ziet één hacker (denkt hij) en meteen is VAC "echt zo slecht". Opmerkelijk, gezien ik bijna nooit cheaters op m'n server tegenkom, maar wel honderden duizenden huilebalken die niet weten waar een UAV of SR71 voor is.

Misschien is VAC niet zo slecht, mar heb je óf hele dikke pech, óf... nou ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Het was absoluut een wallhacker, hij kwam net in het spel en schoot meteen op iemand die (zonder te hacken) onzichtbaar voor hem was.

Da's dan wel weer het mooie aan dat theater, kun je mooi nagaan of ie nou echt de boel belazerde.

Is het eigenlijk mogelijk om zo'n sneue aap te reporten of moet het per se gedetecteerd worden door VAC?

Aha:
To report a cheater:

Go to the user's Steam Community profile
Use the "Report Violation" button in the top right of the page
Select "Suspected Cheater", add a description (include the game and the name of the cheat if known), and hit "Submit"

En dan maar hopen dat het niet naar dev/null gaat...

En natuurlijk is dit anekdotisch, vandaar dat ik ook vráág of VAC echt zo slecht is en het niet als feit poneer.

[ Voor 26% gewijzigd door steveman op 27-10-2011 09:56 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Anoniem: 399 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:27:
[...]

Hij ziet één hacker (denkt hij) en meteen is VAC "echt zo slecht". Opmerkelijk, gezien ik bijna nooit cheaters op m'n server tegenkom, maar wel honderden duizenden huilebalken die niet weten waar een UAV of SR71 voor is.

Misschien is VAC niet zo slecht, mar heb je óf hele dikke pech, óf... nou ja.
Die SR71 is zo ultiem, ik speel er tegenwoordig ook mee, had hem eergisteren nog 3x in 1 potje, eigenlijk zou je als je party speelt gewoon ff moeten afspreken dat 1 of 2 personen standaard een anti-spyplane instellen mocht je een BB tegen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-06 17:30
chimera2 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:27:
Van het weekend hebben we op de ps3 weer een dubble xp weekend. Voor degenen die nog even willen levelen. :) Gister ook maar is voor de lol world at war gespeeld. Dit alles voor de tokens in mw3
Ik heb wat zoekwerk gedaan en ik begrijp dat je alleen hoeft te prestigen in de verschillende COD's als je deze nog niet bereikt hebt. Alleen daar is de dubbele XP voor. Dus iedereen die al eens geprestiged is in de afgelopen COD's krijgt een token per game.

NB: geldt ook voor XBOX ;)

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-06 16:31
xV0rtexx schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:10:
[...]

Ik heb wat zoekwerk gedaan en ik begrijp dat je alleen hoeft te prestigen in de verschillende COD's als je deze nog niet bereikt hebt. Alleen daar is de dubbele XP voor. Dus iedereen die al eens geprestiged is in de afgelopen COD's krijgt een token per game.

NB: geldt ook voor XBOX ;)
Mooi zo dan heb ik er dus 3
call of duty world at war prestige 3
call of duty modern warfare 2 prestige 10
call of duty black ops prestige 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er een nuketown 24/7 server ook dit weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Only schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:01:
[...]

Die SR71 is zo ultiem, ik speel er tegenwoordig ook mee, had hem eergisteren nog 3x in 1 potje, eigenlijk zou je als je party speelt gewoon ff moeten afspreken dat 1 of 2 personen standaard een anti-spyplane instellen mocht je een BB tegen krijgen.
Vanwege de standaard SR71, CG, Dogs killstreak die veel betere spelers gebruiken, is mijn killstreak al sinds prestige 3 UAV, cUAV, en dan nog iets voor mezelf. De UAV hou ik min of meer permanent in de lucht, en de cUAV porbeer ik altijd minstens één in voorraad te houden om de BB mee te counteren.
Mooie momenten als je tegenstader een rondje begint met "Oh not the sodding CUAV spammer again!" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Anoniem: 399 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:28:
[...]

Vanwege de standaard SR71, CG, Dogs killstreak die veel betere spelers gebruiken, is mijn killstreak al sinds prestige 3 UAV, cUAV, en dan nog iets voor mezelf. De UAV hou ik min of meer permanent in de lucht, en de cUAV porbeer ik altijd minstens één in voorraad te houden om de BB mee te counteren.
Mooie momenten als je tegenstader een rondje begint met "Oh not the sodding CUAV spammer again!" >:)
Haha, krijgen tegen mij de kans niet om die counter te halen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:28:
[...]

Het vervelende is dat je de volgorde van de killstreaks niet kunt kiezen, dat je daardoor soms bijvoorbeeld een napalm moet gebruiken om de CUAV kunt inzetten. Volgens mij is dit in mw3 aangepast als ik dat zou uit de filmpjes kon zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tegen jou de counter niet halen.... jajajajaja..

Ik weet toen ik nog regelmatig speelde dat ik elke potje search wel

-Spy plane
-Counter spy plane
-Napalm

haalde.... speelde welliswaar nooit tegen jou maar toch.

in domination of headquarters vind ik dat autotje toch geniaal.

lekker met hardline en dan stuk of 15 van die auto's op sparen. en maar rijden op het einde met al die auto's achter elkaar. heerlijk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Mischien dit weekend nog even een paar potjes doen, maar hangt een beetje ervanaf of ik BF3 en Arkham city even zat ben :D.

Afwachtend op MW3.

Al is dat extra prestigen voor MW3 wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sn0wblind schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:12:
Mischien dit weekend nog even een paar potjes doen, maar hangt een beetje ervanaf of ik BF3 en Arkham city even zat ben :D.

Afwachtend op MW3.

Al is dat extra prestigen voor MW3 wel handig.
Beertje , ik ben er morgen ook bij. delai ook... tomrock ook.. dus je komt gewoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Only schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:36:
[...]
Haha, krijgen tegen mij de kans niet om die counter te halen >:)
Jij in je eentje bent in staat te zorgen dat ik geen killstreak van vier (of drie...) kan halen terwijl er nog vijf slachtoffers rondlopen?
_O- Ik heb al een hele tijd niet meer zo'n slechte verhouding tussen zelfkennis en zelfwaardering gezien.
Campen, tuben, met een M60 dwars door muren sproeien en claymores op spawns pleuren horen allemaal tot de mogelijkheden om die counter te halen, en geloof me, met vijf man om dat tegen in te zetten komt die counter er 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 400003

Call of Duty Black Ops
Edit: oops verkeerde topic :D (was eigenlijk de bedoeling om in het goudensteeksleutel topic te posten)

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 400003 op 27-10-2011 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Anoniem: 399 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:28:
[...]

Jij in je eentje bent in staat te zorgen dat ik geen killstreak van vier (of drie...) kan halen terwijl er nog vijf slachtoffers rondlopen?
_O- Ik heb al een hele tijd niet meer zo'n slechte verhouding tussen zelfkennis en zelfwaardering gezien.
Campen, tuben, met een M60 dwars door muren sproeien en claymores op spawns pleuren horen allemaal tot de mogelijkheden om die counter te halen, en geloof me, met vijf man om dat tegen in te zetten komt die counter er 8)
Haha, je moet af en toe beetje zelfverzekerd zijn he!
Moet wel zeggen, met volle party krijg ik de laatste tijd maar bar weinig tegen, spyplanes meestal alleen :P
K/D Ratio stijgt ook maar lekker door, moet wel zeggen laatste tijd met die party vooral veel TD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Sowieso de volle parties die wij vaak hadden zijn te erg. 2 a 3 man met constant chopper gunners en blackbirds maakt het nogal moeilijk voor het tegenteam :D.

Maa rheb het zelf nu al geen 4 weken meer gespeeld. Ben benieuwd hoe ik het doe nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Sn0wblind schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:58:
Sowieso de volle parties die wij vaak hadden zijn te erg. 2 a 3 man met constant chopper gunners en blackbirds maakt het nogal moeilijk voor het tegenteam :D.

Maa rheb het zelf nu al geen 4 weken meer gespeeld. Ben benieuwd hoe ik het doe nu.
Haha, ja dat komt de laatste tijd ook veel voor! Dan meestal rammen op dat knopje en hopen dat jij de volgende bent met chopper voordat het spel is afgelopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daarom als ik met jullie speel. dat men killstreaks in domination allemaal kleine zijn.
Napalm - Mortar - Stealh bomber.

Ook leuk om constant napalm en mortars op B te gooien vooral bij Jungle..

Krijg wel zin om een potje te spelen eigenlijk....

Is ook best wel leuk als al je teamgenoten choppers en gunships open hebben staan. en jij gooit lekker je attack helicopter er doorheen... WIE DOET NOU WEER DIE KUT HELICOPTER!!!!!!!!... heerlijk...
We moeten gewoon morgen ook een paar potjes spelen zonder die helicopter en allemaal napalm en mortars.. kijken hoe gek ze worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 07:52
Ook leuk om telkens neergemaaid te worden door je teammates die campen en op alles schieten wat beweegt....

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Sc0rPi0N schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:56:
Ook leuk om telkens neergemaaid te worden door je teammates die campen en op alles schieten wat beweegt....
Op HC wel ja, irritanter is dat als zo'n domme teamgenoot in jouw line of fire gaat lopen, doodgaat, en dan irritant jou gaat neerschieten omdat hij zelf zo irritant in mijn line of fire komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Anoniem: 338166 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:30:
Daarom als ik met jullie speel. dat men killstreaks in domination allemaal kleine zijn.
Napalm - Mortar - Stealh bomber.

Ook leuk om constant napalm en mortars op B te gooien vooral bij Jungle..

Krijg wel zin om een potje te spelen eigenlijk....

Is ook best wel leuk als al je teamgenoten choppers en gunships open hebben staan. en jij gooit lekker je attack helicopter er doorheen... WIE DOET NOU WEER DIE KUT HELICOPTER!!!!!!!!... heerlijk...
We moeten gewoon morgen ook een paar potjes spelen zonder die helicopter en allemaal napalm en mortars.. kijken hoe gek ze worden..
hahahaha, wie zou dat nou zeggen?? 8)
Eigenlijk moeten we met volle party gewoon search doen want idd als je met teveel goeie bent (Rin en Ik :P ) dan irriteer ik me idd als ik me killstreaks niet kan inzetten, van de andere kant boeit het me niet om counter/bb/dogs in te zetten... :*)

Vraagje trouwens.. ik heb sinds half jaar nieuwe ps3 slim, maar daarvoor me prestiges gehaald in mw1/waw/mw2... blijven die wel staan in het netwerk?? Anders moet ik vanavond ff die games erin gooien om te checken..

Ik ben er trouwens vanaf 6 uur, me chick is weg.. misschien tussendoor ff kijken of Gijpje bij Vi zit.. anders kijk ik dat morgen overdag wel!

Voor de mensen die nog wat leuke filmpjes willen zien: YouTube: Kanaal van delaitinho
heb nog twee leuke tomahawk filmpjes geupload..! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
delaitinho schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:17:
[...]

hahahaha, wie zou dat nou zeggen?? 8)
Eigenlijk moeten we met volle party gewoon search doen want idd als je met teveel goeie bent (Rin en Ik :P ) dan irriteer ik me idd als ik me killstreaks niet kan inzetten, van de andere kant boeit het me niet om counter/bb/dogs in te zetten... :*)

Vraagje trouwens.. ik heb sinds half jaar nieuwe ps3 slim, maar daarvoor me prestiges gehaald in mw1/waw/mw2... blijven die wel staan in het netwerk?? Anders moet ik vanavond ff die games erin gooien om te checken..

Ik ben er trouwens vanaf 6 uur, me chick is weg.. misschien tussendoor ff kijken of Gijpje bij Vi zit.. anders kijk ik dat morgen overdag wel!

Voor de mensen die nog wat leuke filmpjes willen zien: YouTube: Kanaal van delaitinho
heb nog twee leuke tomahawk filmpjes geupload..! 8)
Ik neem aan dat ze gewoon kijken naar je PSN account ipv wat er op je huidige PS3 staat, lijkt mij iig logischer.
Ik weet nog niet vanaf hoelaat ik er ben, ligt eraan hoelaat de rest zo'n beetje komt, misschien anders vanmiddag na het werk eerst nog even tukje doen.

Edit: Ik heb gewoon cola in huis, zit ook caffeine in joh;) En van die mini salami dingen van lidl :+
Jan? Je weet ook dat je pizza's in de winkel kunt kopen he???? Meestal de helft of meer goedkoper, en dan in huis heb je meestal zo'n ovenapparaat! Als je die aanzet kun je zelf thuis pizza's bakken! Op elk gewenst tijdstip! :o

[ Voor 11% gewijzigd door Only op 28-10-2011 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben er vanaf een uurtje of 18:00 18:30 ligt eraan hoe snel die pizzabezorgers vanavond men pizza bezorgen.
Heb eergisteren al een voorraadje snacks en red bull gehaald , dus vanavond tot lekker laat door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar komen jullie vandaag nog lekker avondje knallen?

Ben der nou weer helemaal in

sorry voor dubbele post :(

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 29-10-2011 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-06 11:49

Mystikal

It never hurts to help!

Soms valt het niet mee voor de tegenstander....

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/630729409642958706/70D6ED6F71CBB190935806A2E3E9A8CD4CA90B5D/

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vond het wel een vermakelijke video :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moohtje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-04 22:41

Moohtje

Just Mo

Gister deze gast tegen gekomen tijdens het spelen, ons teamgenoot bleef maar naar hem toe gaan om zich dood te laten schieten.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xJUu6OxbdI4]

[ Voor 14% gewijzigd door Moohtje op 01-11-2011 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een afsluiter voor Black Ops.
Dogs for the win.Op naar MW3.

Ik ben zeer benieuwd naar MW3 en ik ga ook zeker recorden.
Maar nu in HD en de filmpjes worden wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:18:
[video]

Nog een afsluiter voor Black Ops.
Dogs for the win.Op naar MW3.

Ik ben zeer benieuwd naar MW3 en ik ga ook zeker recorden.
Maar nu in HD en de filmpjes worden wat langer.
'Toch weer leuk , het eerste wat we zien is Dennis weer in een hoekje zitten :+ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:09:
[...]

'Toch weer leuk , het eerste wat we zien is Dennis weer in een hoekje zitten :+ :(
Maar toch had ik zelf dogs behaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-06 11:49

Mystikal

It never hurts to help!

Van de andere kant. Als ik op 9-0 sta, dan speel ik die laatste 2 kills ook net even wat anders dan de eerste 9. Probleem bij deze filmpjes is, dat we de eerste 9 kills nooit zien. Alleen de de laatste kill.... Maak nu eens een filmpje waarin je kan zien hoe je tot 11 kills komt? Dat is toch veel interessanter?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mystikal schreef op donderdag 03 november 2011 @ 07:58:
Van de andere kant. Als ik op 9-0 sta, dan speel ik die laatste 2 kills ook net even wat anders dan de eerste 9. Probleem bij deze filmpjes is, dat we de eerste 9 kills nooit zien. Alleen de de laatste kill.... Maak nu eens een filmpje waarin je kan zien hoe je tot 11 kills komt? Dat is toch veel interessanter?
In mw3 heb je als het goed is meer opname tijd.

Geduld vriend geduld.

LOL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren even zitten lamballen op een HC DOM server. Een nieuw persoonlijk record: 23 kills door muren/gebouwen/hekken/heggen/deuren/balkons.
Het zou kunnen dat er een beetje richting de spawn is gesproeid met een M60 en Hardened Pro, daar moet ik eerlijk over zijn. Desondanks was het wel weer eens leuk van een server geflikkerd te orden wegens vermeend wallhacken (het is geen wallhacken als je blind door gebouwen sproeit, maar vooruit).

Ik heb hiervoor al een week lang geprobeerd m'n record te verbreken op m'n eigen normale softcore mix mode server, maar ten eerste is het in SC lastiger wallbang kills te maken (je moet ze vijf keer raken, of meer) en ten tweede loopt je server leeg als je tegenstanders denken dat je wallhackt (wat met een permanente UAV dekking toch wel eens gebeurt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Het is jammer dat hij m niet haalt voor de PS3, zou best wel een potje willen proberen tegen Dennis :D

Ik zelf speel atm even geen BO, komende week toch MW3, alleen nog afentoe savonds bij vrienden, ff hun KD ratio opvijzelen :D

Sowieso qua BO merk ik dat de laatste weken de connectie bij mij bar slecht is, constant lag lag lag. Is sinds de laatste patch aanwezig bij mij.

[ Voor 24% gewijzigd door Sn0wblind op 03-11-2011 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Sn0wblind schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:41:
Het is jammer dat hij m niet haalt voor de PS3, zou best wel een potje willen proberen tegen Dennis :D
Ik zou ook wel een potje of 2 op de pc tegen die Dennis willen spelen, wat een eindbaas _O- :D #nofi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AAAAAAGH irritant. level 42 zombies en ik word uitgeschakeld omdat klem kwam te zitten door een klein uitgestoken stukje plank... heel erg jammer.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Mystikal schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:18:
Soms valt het niet mee voor de tegenstander....

[afbeelding]
Je bedoeld, soms valt het tegen voor de tegenstander...

Black ops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey sannie ik had jou toch ook in mijn lijst staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Anoniem: 338166 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:06:
Hey sannie ik had jou toch ook in mijn lijst staan?
Klopt :P maar op de een of andere manier heb ik je niet meer volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dj-sannieboy schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:07:
[...]

Klopt :P maar op de een of andere manier heb ik je niet meer volgens mij.
Wat was die van jou ookal weer ?
Want heb meerdere accounts gehad snap je , denk dat het daar een beetje is fout gegaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Anoniem: 338166 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:30:
[...]

Want heb meerdere accounts gehad snap je , denk dat het daar een beetje is fout gegaan ;)
Sannieboy mag best bij ons in de clan;)
Voeg me maar toe: delaitinho

@RIN: altijd leuk he.. als andere mensen blij zijn als je ff op hun account gaat.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voeg mij ook maar toe.. just_jan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
delaitinho schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:19:
[...]

Sannieboy mag best bij ons in de clan;)
Voeg me maar toe: delaitinho

@RIN: altijd leuk he.. als andere mensen blij zijn als je ff op hun account gaat.. 8)
Ik speelden bij vrienden de laatste paar keren sterker dan dat ik de laatste week thuis deed, constant in de 40 kills en maar een paar keer dood, dan gaat het voor hun hard ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sn0wblind schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:38:
[...]

Ik speelden bij vrienden de laatste paar keren sterker dan dat ik de laatste week thuis deed, constant in de 40 kills en maar een paar keer dood, dan gaat het voor hun hard ja :D
Als je bij vrienden ben speel je 9 van de 10 keer altijd beter , dan wil je je toch een soort van bewijzen denk ik.

Maar toch , vandaag is toch weer een lekker dagje schieten , in search&Destroy laaste 15 potjes constant boven de 4000 punten 8)
beter als gisteren gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:43:
[...]

Als je bij vrienden ben speel je 9 van de 10 keer altijd beter , dan wil je je toch een soort van bewijzen denk ik.

Maar toch , vandaag is toch weer een lekker dagje schieten , in search&Destroy laaste 15 potjes constant boven de 4000 punten 8)
beter als gisteren gelukkig
Sta je nu al alltime boven de 400? Of loop je nog steeds zo achter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
oh ik speel juist minder goed in bijzijn van anderen, helemaal als ik alleen speel buiten een party om presteer ik vaak wel fors beter. Heb niet voor niets die KD ratio van 2.63 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik in men eentje team deathmatch speel dan haal ik ook constant scores van 15 kills 2 deaths..
Maar ik speel bijna nooit t d omdat ik vaak met friends speel en dan vind ik toch domination of search leuker.

En met friends pas je toch een andere tactiek toe omdat je dit keer niet grotendeels van de kills kan wegkapen.
maakt verder ook niet uit.
ik ben tevreden met men k.d van 1.92 in black ops.

In modernwarfare 3 word dat minimaal 2.75 let maar op haha.
Ik heb te vaak en te lang geprobeerd om op een manier te spelen die mij niet goed afgaat. (rushen behind enemy lines) ik blijf nu lekker bij mijn orginele manier van spelen. lekker rustig aan mensen wegknallen vanaf de flanken.

En die alltime boven die 400 tsjaah ik kan het makkelijk halen dat weet ik , met die DST account stond ik steady boven de 500 per minuut. maar dan kom ik terug op het vorige punt. dan pak ik telkens 2 of 3 kills maar dan word ik zelf weer weggeplukt.. ik vind het leuker om dan maar 1 of 2 kills te pakken en zelf niet dood te gaan om de bom nog te armen of te defusen...

Ik hou gewoon niet van doodgaan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Anoniem: 338166 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:30:
[...]

Staat gewoon in de screenshot, maar zal je ff toevoegen :P

@delaitinho, ik kan je niet toevoegen omdat je lijst vol zit.

[ Voor 9% gewijzigd door Dj-sannieboy op 03-11-2011 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Nog een laatste ode aan black ops!!
Hope you like it! :*)

@sannie: nu niet meer;)

[ Voor 9% gewijzigd door delaitinho op 04-11-2011 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:31:
Als ik in men eentje team deathmatch speel dan haal ik ook constant scores van 15 kills 2 deaths..
Maar ik speel bijna nooit t d omdat ik vaak met friends speel en dan vind ik toch domination of search leuker.

En met friends pas je toch een andere tactiek toe omdat je dit keer niet grotendeels van de kills kan wegkapen.
maakt verder ook niet uit.
ik ben tevreden met men k.d van 1.92 in black ops.

In modernwarfare 3 word dat minimaal 2.75 let maar op haha.
Ik heb te vaak en te lang geprobeerd om op een manier te spelen die mij niet goed afgaat. (rushen behind enemy lines) ik blijf nu lekker bij mijn orginele manier van spelen. lekker rustig aan mensen wegknallen vanaf de flanken.

En die alltime boven die 400 tsjaah ik kan het makkelijk halen dat weet ik , met die DST account stond ik steady boven de 500 per minuut. maar dan kom ik terug op het vorige punt. dan pak ik telkens 2 of 3 kills maar dan word ik zelf weer weggeplukt.. ik vind het leuker om dan maar 1 of 2 kills te pakken en zelf niet dood te gaan om de bom nog te armen of te defusen...

Ik hou gewoon niet van doodgaan haha
Haha, je moet niet zoveel smoesjes verzinnen.
Ik ben er vanavond/vanmiddag nog wel even, hooguit tot 21.30, ben niet helemaal lekker en de wekker staat afgesteld op 05.30 uur..
Nog even de laatste loodjes BO ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Gisteren even 'afscheid' genomen van BlOps door een paar potjes te spelen met wat hollanders. Alleen Chimera kende ik er van, maar het was weer fijn.
Alles en iedereen afslachten in een rechttoe rechtaan TDM :)

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290605

Hmm, BO doet het al 2 dagen niet bij mij, krijg elke keer de melding:

This game is currently unavailable,
Please try again at another time.

Zou dat door downloads komen van MW3???
Baal er wel goed van!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-06 11:23
Wilde net een na een week weer eens BO opstarten, krijg ik:
Je kunt dit spel momenteel niet spelen. Probeer het op een ander moment nog eens.
Zie ik bovenstaande post en dan wordt ik er niet vrolijker

Edit: Net steam op Engels gezet, en wel 4 of 5 keer een verify van de game cache gedaan.
Steam ging ineens wat downloaden en het werkt weer.
Ter info, had bovenstaande op twee verschillende pc's 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door shaiwa887 op 09-11-2011 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290605

shaiwa887 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:35:
Wilde net een na een week weer eens BO opstarten, krijg ik:
Je kunt dit spel momenteel niet spelen. Probeer het op een ander moment nog eens.
Zie ik bovenstaande post en dan wordt ik er niet vrolijker

Edit: Net steam op Engels gezet, en wel 4 of 5 keer een verify van de game cache gedaan.
Steam ging ineens wat downloaden en het werkt weer.
Ter info, had bovenstaande op twee verschillende pc's 8)7
Ik begrijp niet zo goed wat je hebt gedaan....
Steam staat bij mij zowieso in het Engels, en heeft gisteren een update binnengehaald... Daarna deed hij het niet meer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-06 11:23
Stond bij mij op NL, of het ermee te maken heeft gehad, wss niet.
Paar keer steam op updates laten controleren en ineens kreeg ik een update maar deed BO het nog steeds niet...
Daarna uit verveling een paar keer verify game cache gedaan en ineens ging steam iets downloaden en het werkte weer... raar maar waar.
Net nog een keer gecontroleerd het het werkt nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 431530

Hou de post duidelijk en in leesbaar Nederlands, tevens is het niet nodig om 2x het topic te bumpen of iemand wilt reageren

[ Voor 77% gewijzigd door Sn0wblind op 13-11-2011 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

Iemand hier trouwens wel eens BO in 3D gespeeld? Ben wel benieuwd hoe goed die modus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:39

Grudgie

PSN: Grudgie7

Waarom is Black Ops bij Steam nog 59,95 en in online shops rond de 30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Grudgie schreef op maandag 14 november 2011 @ 23:00:
Waarom is Black Ops bij Steam nog 59,95 en in online shops rond de 30?
Omdat steam ook die dure vervoerskosten moet betalen, de verkopers in de winkel willen ook een salaris aan het einde van de maand... :+

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:39

Grudgie

PSN: Grudgie7

Frentik schreef op maandag 14 november 2011 @ 23:06:
[...]
Omdat steam ook die dure vervoerskosten moet betalen, de verkopers in de winkel willen ook een salaris aan het einde van de maand... :+
30 euro verschil is nogal prijzig zeg :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:47
https://twitter.com/#!/Da...status/135991199545823232

Als ze dat nou doorhadden bij de release :)

Maar goed dat ze het toegeven nu en ook een beetje geprobeerd hebben het te patchen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gundogan schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:03:
https://twitter.com/#!/Da...status/135991199545823232

Als ze dat nou doorhadden bij de release :)

Maar goed dat ze het toegeven nu en ook een beetje geprobeerd hebben het te patchen.
Gaat over Second Change zeker(kan de twitter link niet openen)? Ik las er net iig wel over dat ze spijt hebben van deze perk. Pfff lekker op tijd! Beter laat dan nooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:31
Sam turrets don't like campers :+
filmpje wat ik tegenkwam op youtube :P

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HGEaqlXS_Ec]

[ Voor 17% gewijzigd door PdeBie op 18-11-2011 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

_O- WTF :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijd voor mijn laatste videos in het BO topic :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ook de 123 server gaat aus die Luft - er wordt alleen nog maar Bops gespeeld door schreeuwerige foulmouthed teenies dus we migreren naar Battlefield 3.

White Tiger - is je server tool al bijna klaar? je hebt nog tot 31 Januari om het te testen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-06 14:03
Speel op de 360, k/d van 1.68, 14e prestige lvl 26. zoek clan. Voeg maar toe: ChrisLNFF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:05
Wat is sneller/julle geprefereerde tactical grenade?
Stun of concussion grenade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Satangel schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:34:
Wat is sneller/julle geprefereerde tactical grenade?
Stun of concussion grenade?
Concussion/stun is gewoon het snelste om te gooien, en dus de granaat die 99% van de spelers in je bek smijt alvorens jouw tomahawk in hun ballen te vinden. Flash gebruikt nagenoeg geen hond omdat je bijna altijd jezelf deels mee flitst en hij zo langzaam gooit. Gas is zeldzaam maar wordt wel af en toe gebruikt, rook alleen door mensen die level 1 zijn en nog niets goed hebben kunnen kopen of door mensen die denken dat een IR scope wat gaat helpen.
Decoys zag ik de laatste paar weken wel regelmatig, erg irritant omdat ik op de radar speelde en dus altijd achter rode puntjes aanzat die 1. niet voor punten gaan zorgen en 2. mij kogels in m'n reet opleverden omdat de gooier in een hoekje zit te wachten tot iemand z'n decoy komt bekijken. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-06 12:14

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Gas wordt alleen maar gebruikt door mensen die Tactical Mask PRO willen halen. Maar het kan ook gewoon leuk zijn als je in een party speelt om met z'n allen Nova gas te gooien in een ruimte.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-06 14:03
Ha, ik gebruik altijd gas. Handig met domination en demolition. Flash en stun gooi ik te vaak in mijn eigen bakkes. Smoke kan handig zijn met demolition, net voor je de bom plant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:55
Is er op de PS3 een alternatief voor de standaard controller bij deze game? Ik erger me kapot aan de onhandigheid van de controller, waarschijnlijk omdat ik muis en tobo gewend ben. Maar goed, wellicht zijn er speciale controllers op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxhound83
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2022
Speel weer een beetje Black Ops de laatste tijd. Ik had een tijd geleden de eerste map pack gekocht. Maar ik heb ze NOG NOOIT gezien op de PC. Hoe fix ik dit? Ik hoorde ingame dat er meer daar last van hebben. Ik baal er best van voel me nogal genaaid. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Meestal worden deze meteen als download vanuit Steam aangeboden. Wellicht gamecache leeggooien?

Zelf speel ik BO bijna nooit meer op een enkel keertje na dan waarbij ik met mensen tegen bots speel. Dat is de enige leuke gamemode tegenwoordig. In de normale gamemodes is het alleen maar schelden en zeiken en dat gaat snel vervelen. Bots vervelen niet snel en al helemaal niet wanneer je met een groep menselijke achterlijken erachteraan rent. :+

Krankzinnige muziek vind je hier.

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Let op:
Als je in de spelerslijst wil, of je hebt een server voor in de lijst, kan je een DM naar Frentik of superbassie sturen. Dit soort aanvragen horen niet in het topic zelf.