Spam is niet toegestaan Het algemeen beleid #verbodenspam
[ Voor 76% gewijzigd door Sn0wblind op 26-09-2011 22:26 ]
[ Voor 76% gewijzigd door Sn0wblind op 26-09-2011 22:26 ]
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Ik doe met enige regelmaat zombies, als ik MP speel zit ik 9 van de 10 keer toch in een Nuketown 24/7 server om even flink arcade te spelen of speel ik verschillende mods op andere servers. Die nieuwe zombie maps zijn weer een genotApC_IcE schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:37:
zijn er hier ook mensen die dan echt zombies spelen?
Anders is het zonde van de key's
Ik weet van een paar spelers (mezelf incluis) dat wij alleen maar zombies spelen.
En wij hebben geen key...
Iedereen gefeliciteerd.
Ik twijfel nog om de dlc te kopen...
Ik speel met een aantal GOTters op de PS3 maar er waren wel een aantal actief volgens mij op de GOT servers.NoepZor schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 06:58:
Spelen jullie in de got blackops steam group?
Ja zonde man, had nog wel plekje vrij geweest! Was net voor het eten, en tegen half 8 tot half 12 ofzo, het was in ieder geval erg goed voor de mijn statistiekenSn0wblind schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 01:33:
Heb de party net gemist dan, had net even een uur gespeeld maar zag niemand online. wel nette matches gedraaid.
Haha! Supertofpdebie schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:18:
kwam dit filmpje tegen op Youtube. Hoe grappig is dat![]()
[video]
MW3: Aap_1
I don't get it. Of moet het geluid erbij aan??pdebie schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:18:
[video]
This is a Rapture reminder..
Anoniem: 338166
Dat zijn inderdaad wel leuke avondjes gamen , agh ik vermaak nu tegenwoordig wel met deus ex en borderlands bijna allebij op platinum...Staan genoeg games op de planning voor komende maanden... Het enige wat ik echt mis aan black ops , is lekker me de gezellige party praten en klooien. Maar agh.Only schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:23:
[...]
Ja zonde man, had nog wel plekje vrij geweest! Was net voor het eten, en tegen half 8 tot half 12 ofzo, het was in ieder geval erg goed voor de mijn statistieken
Hij doet net of hij dood is.....met TI gaan liggen en ghost pro.Sssquirrel schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:22:
[...]
I don't get it. Of moet het geluid erbij aan??
Ow op die manier. Dan zijn die tegenstanders ook niet echt snugger... Maar dat was ook al te zien in het filmpjeT7D_Sneezy schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:27:
[...]
Hij doet net of hij dood is.....met TI gaan liggen en ghost pro.
Inderdaad , zo deed ik ooit een potje met thierry en nog een paar van die groep.Sn0wblind schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:36:
geniaal filmpje, leuk om te zien hoe sommigen de lol op dat soort manieren verhogen in game. Erg sterk
Wel toepasselijk dat 4-5 van de 6 tegenstanders in dat eerste stukje ghost hebben. Daarmee win je HQ wel xDpdebie schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:18:
[video]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Anoniem: 361496
He dat had ik gisteren in dom ook, eerste paar potjes ook een aantal die nog moesten prestigen. Had daarvoor n aantal dagen niet gespeeld omdat t van t weekend ongelovelijk k*t ging. Ging gisteren daarentegen weer ouderwets fijn. Misschien mede daardoor, maar dat kon mij weinig boeien!Only schreef op donderdag 29 september 2011 @ 08:57:
Zo, nu al een paar dagen party en het gaat echt als een trein zeg, speel met Basta en Lopk, ik miste jouw net gisteren RIN, ik zag je online gaan maar ik moest alweer slapen...jij speelt telaat
Valt me wel op dat in TD er hoop laag geklasseerde vooral spelen, kwam zelfs nog een hoop " nieuwe " tegen die ook echt zo speelde.
Ja maar TDM is zoooooo lame, dan ren je je de pleuris en ik speel dan liever tegen wat betere gasten waarbij ik me daadwerkelijk een beest voel als ik win dan van die nerds die net zoals filmpje hierboven niet eens doorhebben als je naast ze staat of ligt..Only schreef op donderdag 29 september 2011 @ 08:57:
Zo, nu al een paar dagen party en het gaat echt als een trein zeg, speel met Basta en Lopk, ik miste jouw net gisteren RIN, ik zag je online gaan maar ik moest alweer slapen...jij speelt telaat
Valt me wel op dat in TD er hoop laag geklasseerde vooral spelen, kwam zelfs nog een hoop " nieuwe " tegen die ook echt zo speelde.
Nou je mistte niks hoor, ik kon echt even niet in de game komen.Only schreef op donderdag 29 september 2011 @ 08:57:
Ik wil ook wel weer is een potje met ze allen doenSn0wblind schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:14:
[...]
Nou je mistte niks hoor, ik kon echt even niet in de game komen.
Delaitinho < ik kom de laatste dagen in domination altijd dezelfde clan tegen, zou wel tegen hun willen, ze winnen vaak omdat de rest van het team dan echt verrot slecht is waardoor ze makelijk killstreaks kunnen scoren en in me uppie kan ik het natuurlijk niet winnen. Kan dan op zijn hoogst al mijn killstreaks scoren zodat ik iets van ondersteuning kan bieden maar dan cappen ze niets meer.
Heb ik ook wel last van gehad, beste is gewoon een missie af te maken voor de zekerheid...G.Scholtens schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 17:00:
Ben bezig met single player voor de pc, maar zit er ook een auto save functie in de game? Was gisteren halverwege de missie. Ook aldoor netjes in links boven in beeld checkpoint reached.
Maar als ik nu de game weer opstart en naar mission select ga doet hij de hele missie opnieuw. Ga ik dan weer naar het hoofd menu dan kan ik wel kiezen voor resume game. Maar blijft hij starten bij het begin.
[ Voor 31% gewijzigd door Only op 03-10-2011 23:49 ]
Anoniem: 337891
Als je de volgende keer meteen op resume game klikt dan laadt hij je laatste checkpoint. Omdat je alweer een nieuwe checkpoint maakt aan het begin van de missie als je op mission select drukt laadt hij dan die in.G.Scholtens schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 17:00:
Ben bezig met single player voor de pc, maar zit er ook een auto save functie in de game? Was gisteren halverwege de missie. Ook aldoor netjes in links boven in beeld checkpoint reached.
Maar als ik nu de game weer opstart en naar mission select ga doet hij de hele missie opnieuw. Ga ik dan weer naar het hoofd menu dan kan ik wel kiezen voor resume game. Maar blijft hij starten bij het begin.
Tsjaah moet ook even kijken dan , heb dit weekend even de Beta van Battlefield gespeeld maar die viel me wel een klein beetje tegen (hoewel ik best wel ownde) maarja het is een beta dus mag eigenlijk niet zeuren.Only schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 23:37:
[...]
Hopelijk heeft iedereen straks weer wat meer zin om te spelen als mw3 uitkomt en hebben we echt grote party, als ik zo eens snel reken kom ik toch al makkelijk aan party van 10 en iedereen geeft al beetje aan als mw3 komt dat ze dan weer actiever gaan worden
Ik heb al een week vrij genomen om de 1e week ff te knallenAnoniem: 338166 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 07:20:
[...]
Tsjaah moet ook even kijken dan , heb dit weekend even de Beta van Battlefield gespeeld maar die viel me wel een klein beetje tegen (hoewel ik best wel ownde) maarja het is een beta dus mag eigenlijk niet zeuren.
Mw3 zal ik uiteraad ook weer gaan kopen en spelen , maar of ik die net zo vaak en lang ga spelen als Black ops...valt toch een beetje te betwijfelen.
Ben nu al die co-op games op platinum aan het halen die ik nog heb liggen. en daarna heb ik nog een stapeltje of 30 games die ik nou een keertje moet uitspelente beginnen met dragon age 1+2
Zat ik ook nog aan te denken , maar dan word het een weekje ziek melden voor mij omdat ik ondertussen door al men vrije dagen heen benchimera2 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 07:35:
[...]
Ik heb al een week vrij genomen om de 1e week ff te knallen
Ben opgehouden met tellen bij de tiende keer dat je dit zei in dit topic.Anoniem: 338166 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:14:
[...]
Maar black ops komt in ieder geval niet meer mijn ps3 in ,
Jamaar hij is ookal weken niet meer in men ps3 gekomen.Anoniem: 337891 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:28:
[...]
Ben opgehouden met tellen bij de tiende keer dat je dit zei in dit topic.
Haha wilde net zeggen had je toegevoegd maar zie je vrijwel nooit online, game je met 2 accounts? Speel black ops ook veel minder dan voorheen. Maar als ik ff n paar potjes doe heb ik er toch wel weer plezier. Maar ben wel toe aan mw3.Anoniem: 338166 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:06:
[...]
Jamaar hij is ookal weken niet meer in men ps3 gekomen.![]()
Zeg het inderdaad wel vaak ja , maar dan ben je het helemaal zat en na een paar weken begint het toch weer te kriebelen..
heb er dan meestal weer 2 dagen plezier in , en dan ga ik me weer ergeren aan de mindere dingen van het spel.
Single player games en co op games zijn een stuk minder frustrerend. (zelfs gran turismo 5 is minder frusterend .)
nog maar 3 goude medailles en dan platinum haha) (ben ik wel klein beetje trots op)
Heb 2 accounts nuAnoniem: 361496 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:21:
[...]
Haha wilde net zeggen had je toegevoegd maar zie je vrijwel nooit online, game je met 2 accounts? Speel black ops ook veel minder dan voorheen. Maar als ik ff n paar potjes doe heb ik er toch wel weer plezier. Maar ben wel toe aan mw3.
mw3 weer met Just_Jan ??Anoniem: 338166 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:37:
[...]
Heb 2 accounts nu. had er stuk of 7 maar heb bijna allemaal laten verwijderen. dus heb nu nog alleen maar just_jan en jan1989duif. op die laatste ben ik vaak te vinden tegenwoordig ben weer men hobby platinum trophy's jagen aan het oppakken heerlijk
Denk met die duif, geloof dat ze neefjes die andere gebruiken.
[ Voor 42% gewijzigd door Only op 08-10-2011 09:12 ]
Die account word inderdaad tegenwoordig voornamelijk door men neefjes gebruikt
Zulke non-vragen horen natuurlijk thuis in het MW3 topic Jan..........8-N!Anoniem: 338166 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 15:51:
[...]
Maar op welke datum komt mw3 ookal weer uit? 9-november toch?
[ Voor 6% gewijzigd door mitchel op 08-10-2011 21:02 ]
je moet eens even via steam die local data checken dacht iksebasss2 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 15:44:
Iemand die hier ervaring mee heeft krijg ik ineens omdat ik Cod BO wil spelen...
[afbeelding]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Anoniem: 170423
Je richt nou ook niet bepaald super? Ik zou als ik jou was spawnrapen..gewoon bij de spawn blijven, en raketjes beetje ontwijken, als ze binnen zitten op de deuropeningen richten. En je hebt trouwens ook raketten op dat ding he, die moet je ook blijven vuren, gewoon omdat het kan.Anoniem: 170423 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 15:03:
Ik vindt de Hind toch wel erg moeilijk te besturen op de Xbox 360.
Ik krijg hier gemiddeld maar 3 of 4 kills mee.
[video]
Ik ben helemaal klaar voor MW3 en ik zit al vol spanning te wachten tot ie uitkomt.
Ik ga ook flink wat Youtube filmpjes maken in MW3.
Nog ongeveer 4 weken en dan komt het post.nl busje de hardened edition brengen.
Ik heb nu 10 gouden wapens in BO en ben maximum level.
Klopt allemaal , de raketten was ik even vergeten af te vuren.Only schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 15:23:
[...]
Je richt nou ook niet bepaald super? Ik zou als ik jou was spawnrapen..gewoon bij de spawn blijven, en raketjes beetje ontwijken, als ze binnen zitten op de deuropeningen richten. En je hebt trouwens ook raketten op dat ding he, die moet je ook blijven vuren, gewoon omdat het kan.
Gewoonlijk kan dat ook, maar soms flipt de hind denk ik. Ik heb hem ook een keer gekregen en vervolgens alleen maar buiten de map kunnen schieten doordat hij onbestuurbaar was.mitchel schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:20:
Ik speel de laatste tijd vooral groundwar, en haal nu wat vaker de Hind. Ik zou zweren dat ik die eerst zelf kon besturen met de linker analoge-stick.
Nu kan ik alleen nog wat richten maar dat ding vliegt zo vaag (alleen in vierkantjes om de map heen) opeens heb totaal geen controle. Iemand een idee? Of doe ik iets verkeerd?
MW3: Aap_1
Basement Bios ---- Exo-S
Precies, bij mij ging hij ook uit de map vliegen nul,nul controle met de stick. Nu al de laatste 3 keer gehad.Zlat schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:45:
[...]
Gewoonlijk kan dat ook, maar soms flipt de hind denk ik. Ik heb hem ook een keer gekregen en vervolgens alleen maar buiten de map kunnen schieten doordat hij onbestuurbaar was.
Vorige keer zat ik in een team geloof s&d en die bleven maar campen toen de bomb geplant was. Mooiste was nog dat er toen een bij de bomb kwam en niet ging defusenmitchel schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:47:
[...]
Precies, bij mij ging hij ook uit de map vliegen nul,nul controle met de stick. Nu al de laatste 3 keer gehad.
Ik heb maanden geen BO gespeeld en sinds 2 weken weer begonnen. Ik dacht juist dat alleen de echt goede spelers over zouden blijven maar het niveau is juist ontzettend gedaald.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
ik vind de hind mischien wel 1 van de beste killstreaks in de juiste levels, pak er dan toch al gauw 10 tot 20 man mee als het tenminste geen Crisis achtige map is.Anoniem: 170423 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 15:03:
Ik vindt de Hind toch wel erg moeilijk te besturen op de Xbox 360.
Ik krijg hier gemiddeld maar 3 of 4 kills mee.
[video]
Ik ben helemaal klaar voor MW3 en ik zit al vol spanning te wachten tot ie uitkomt.
Ik ga ook flink wat Youtube filmpjes maken in MW3.
Nog ongeveer 4 weken en dan komt het post.nl busje de hardened edition brengen.
Ik heb nu 10 gouden wapens in BO en ben maximum level.
Je links zijn doodchimera2 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:53:
Hebben mensen nog suggesties voor een goeie headset?
Ik twijfel nog tussen:
http://www.consoleshop.nl...luetooth-headset-ps3.html
en
http://www.consoleshop.nl...headset-xbox-360-ps3.html
[ Voor 32% gewijzigd door Only op 11-10-2011 09:09 ]
Ik hoor mijn naamOnly schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:04:
[...]
Je links zijn doodIk heb overigens de originele bluetooth ding van sony, maar daar krijg ik bij langere speelsessies toch wel last rond me oor..niet supercomfy. Als ik me niet vergis heeft Jan zo'n bedrade turtebeach, schijnt wel aardig relax te zijn. Overigens is die consoleshop wel duur met de originele sony headset (just saying).
eigenlijk zoek ik een draadlozeAnoniem: 338166 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:42:
[...]
Ik hoor mijn naam.
Nee ik heb een Tritton Ax270. Kost wel wat centjes. Maar dan heb je ook echt perfect geluid en hij zit perfect en lekker om je oren.
Ja het was iemand met wie ik BO speelde, maar ben vergeten wie dus...Anoniem: 338166 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:42:
[...]
Ik hoor mijn naam.
Nee ik heb een Tritton Ax270. Kost wel wat centjes. Maar dan heb je ook echt perfect geluid en hij zit perfect en lekker om je oren.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Gisteren geupdate maar dan ging zoals bekend niet van harte. Regio aangepast naar Germany - Frankfurt en toen werkte het wel.MelodyDeluxe schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:05:
meer mensen vandaag last van steam fail naar black ops?
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Echt slecht dat dit er uberhaupt inzat. Want dit probleem was er ook al bij het 1e mappack. Je zou toch zeggen dat ze zich niet 2x aan dezelfde steen stoten.....Sc0rPi0N schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:23:
Call of Duty: Black Ops Update Released
Product Update - Valve
Patch 1.15
(...)
- The Zombie Moon Leaderboard scores will not be overwritten with the newest stats if the stats are lower compared to the previous ones
Helaas, als je dogs met 10 kills haalt (zie titel) gebruik je hardline als perk. Dus jammer dennis, deze telt niet.Anoniem: 170423 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:34:
Er is veel om gevraagd maar eindelijk is ie er :
Dogs zonder carepackage.
Dus gehaald zonder een carepackage.
Kijk en huiver:
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 13-10-2011 13:14 ]
Pijltje omhoog + RT?bram1984 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:14:
Ik heb nog 2 plekken in de cursus "Hoe zet ik een claymore neer", over. Als je geïnteresseerd bent, hoor ik het graag Dennis.
bram1984 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:14:
Ik heb nog 2 plekken in de cursus "Hoe zet ik een claymore neer", over. Als je geïnteresseerd bent, hoor ik het graag Dennis.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Filmpje! Proof! ha ! Nou heb je reden om te posten (en campenAnoniem: 170423 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:42:
Een begin is een begin.
Als ik een 10 killstreak kan halen is een 11 killstreak ook te halen.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Sorry: "Hoe zet ik 'm goed neer".Anoniem: 337891 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:32:
[...]
Pijltje omhoog + RT?
Gefeliciteerd met het bijna helemaal behalen van Dogs Dennis. Maar zoals Frentik zegt; ' deze telt helaas niet'.
[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 13-10-2011 14:03 ]
Dat is de instelling!Anoniem: 170423 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:42:
Een begin is een begin.
Als ik een 10 killstreak kan halen is een 11 killstreak ook te halen.
Kun je ons niet laten zien HOE je tot de 11-1 kills bent gekomen? Dat is volgens mij een stuk interessanter?Anoniem: 170423 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:34:
Dogs zonder carepackage.
Kijk en huiver:
[video]
Ik had er al veel meer kunnen halen zonder carepackage.
Maar ik koos altijd voor andere rewards.
Meestal rc-xd,spyplane,carepackage of cobra.
[ Voor 25% gewijzigd door Mystikal op 13-10-2011 14:35 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Offuh je haalt je 11 killstreak zo..Anoniem: 170423 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:34:
Dogs zonder carepackage.
Kijk en huiver:
Ik had er al veel meer kunnen halen zonder carepackage.
Maar ik koos altijd voor andere rewards.
Meestal rc-xd,spyplane,carepackage of cobra.
Wat ik al eerder zei is dat ik altijd een redelijk goede ping heb (30 - 40 ) En ineens tijdens een potje zo'n connection icoontje kreeg . Daarna kreeg ik een melding Lost connection to host (werd niet gekicked oid) Daarna kon ik weer connecten naar dezelfde server maar ik zag er er van de 17/18 er nu ineens nog maar 10 in zaten.Mystikal schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:33:
[...]
Ik heb overigens weer flink last van performance problemen met Black Ops. Het moet met de updates te maken hebben, aangezien meer van me vrienden erover klagen.
Gisteren was er ook nog een ping probleem, (hoge pings op onze server???). Maar goed, dat is van minder belang.
Iemand op de hoogte van een algemeen probleem dat de perfomance weer gezakt is na updates.
Ik spreek natuurlijk over de pc....
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Dat ligt volgens mij aan steam. Bij het opstarten heb ik dat ook. Daarna valt het wel mee eerlijk gezegd.tiies schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:00:
Heeft iemand nog meer last van die haperingen in het menu op de pc-versie? Heb ik al sinds de release van de game en ze hebben het nog steeds niet verholpen..
Basement Bios ---- Exo-S
Ik heb nu precies het zelfde..LosGieros schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 19:13:
Steam zegt dat ik momenteel niet kan spelen....wtf?
Anoniem: 399
Als je nooit op de PC speelt heb je natuurlijk ook geen lijstje favo servers waar alles zo is als jij het wilt en waar je dezelfde mensen veel ziet, leert kennen, en er een beetje mee kunt ouwehoeren.Anoniem: 337891 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 00:46:
Heh. Zwengel BO op de PC nog eens op. Eerst even Steam updaten. Daarna even BO updaten. Koffietje doen. VInd het irritant om 15 minuten met dit soort ongein bezig te zijn maar ja. Join een server met allmaps en allweps in de naam. Schiet direct een lucky collateral dwars over de map met een L96. Exactor it has been kicked. Reason L96 not allowed on this server. Zucht. Zoek nieuw potje. Sorteer op ping. 15 servers onder elkaar. Alles is 24 uur nuketown. Aha eindelijk een allmaps server. Joinen die handel. We gaan lekker veilig doen met een Galil. Boem. Exactor it has been kicked. Lightweight is forbidden on this server. 35 minuten verder, 2 kills, 0 deaths. Goed voor de KD. Slecht voor de funfactor.
Android developer & dürüm-liefhebber
Nee, niets daarvan. Gewoon monteren alsof je Dick Maas zelf bent.vinom schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 18:05:
Om de tijd te doden, binnenkort meer dus
[video]
Het wordt geen montage iedergeval, gewoon een match.
[ Voor 3% gewijzigd door Frostbite op 18-10-2011 13:58 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik had ook weer een Dennis momentje :Sc0rPi0N schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:57:
Gisteren een Dennis momentje![]()
Had een paar CP's en daar zaten een SR-71 en Hind in![]()
Kan ik ook pronken dat ik weer een Hind heb gehaald ....
mitchel schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:48:
Ik snap je filmpje niet helemaal Dennis, wat moet ik hier zien?
Basement Bios ---- Exo-S
Een behaalde 10 killstreak dogs en 2 kills met die dogs.mitchel schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:48:
Ik snap je filmpje niet helemaal Dennis, wat moet ik hier zien?
Dit zie ik, maar nou niet echt bepaald spectaculair filmpje... Had anders even laten zien hoe je hem behaalde!Anoniem: 170423 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:36:
[...]
Een behaalde 10 killstreak dogs en 2 kills met die dogs.
[ Voor 11% gewijzigd door mitchel op 18-10-2011 15:54 ]
Welkom in deze thread. Ik snap de vraag, maar waarschijnlijk zou dat een beetje te saai voor je zijn geweest. Alvast een waarschuwingmitchel schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:48:
[...]
Dit zie ik, maar nou niet echt bepaald spectaculair filmpje... Had anders even laten zien hoe je hem haalde!
No drama
Anoniem: 399
Dit is precies het doel van die jongen z'n filmpjes - de boel een beetje trollen. Het beste kun je hem gewoon negeren, doe ik ook en werkt tot nu toe best goed.mitchel schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:48:
[...]
Dit zie ik, maar nou niet echt bepaald spectaculair filmpje... Had anders even laten zien hoe je hem behaalde!
Ghehe, verwacht er echt niet teveel van, mijn editing skills zijn niet zo best en uiteindelijk draait het om de match, want het is/word geen montageAnoniem: 361496 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:56:
Kom op vinom waar blijft ie![]()
De teaser ziet er iig al veelbelovend uit!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq