Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:47:
Ik speel alleen maar (Mercenary) TDM. Speel niet echt met bekenden samen, dus dan is dat (naast FFA) de ideale mode.
Barebones is de moeite waard. Speel ik standaard als ik alleen speel. Aardig niveau en weinig volle parties. Iig op xbox.

___

En met brightness lopen spelen. Eerste clip is kort en even licht als dat ik zelf speel. Tweede is donkerder. Zelf kan ik het zo niet fatsoenlijk zien maar misschien heeft dat met monitor te maken. (op het einde van t 2e filmpje is er een handige truk voor ladders. Net achtergekomen, misschien allang bekend, misschien nog niet:P)

Als iemand een video editten/capturen guide voor beginners (lees dummies :)) heeft hou ik mezelf aanbevolen. Die codecs zijn ingewikkelde toestanden voor de videomaagd.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2011 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woops zag niet dat ik de laatste was excuses.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2011 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:25
Eerste filmpje is veels te licht. Sowieso vind ik de meeste console gameplay van een capture device iets te licht, maar het tweede filmpje is wel ok (misschien iets meer aanpassen zodat je wat meer ziet in de donkere gedeeltes zonder het weer veels te licht te maken :p).

Verder heb ik geen idee wat je nu gebruikt om je filmpjes te editen en te renderen, maar van jouw capture device heb ik betere resultaten gezien ^^

[ Voor 16% gewijzigd door Gundogan op 14-07-2011 21:34 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 18:08:
[...]

Barebones is de moeite waard. Speel ik standaard als ik alleen speel. Aardig niveau en weinig volle parties. Iig op xbox.

___

En met brightness lopen spelen. Eerste clip is kort en even licht als dat ik zelf speel. Tweede is donkerder. Zelf kan ik het zo niet fatsoenlijk zien maar misschien heeft dat met monitor te maken. (op het einde van t 2e filmpje is er een handige truk voor ladders. Net achtergekomen, misschien allang bekend, misschien nog niet:P)

[video]

[video]

Als iemand een video editten/capturen guide voor beginners (lees dummies :)) heeft hou ik mezelf aanbevolen. Die codecs zijn ingewikkelde toestanden voor de videomaagd.
de 2de is wee reen tikkeltje te donker, ietsiepietsie, maar de aspect ratio staat verkeerd zorg dat die op 16:9 staat, want nu warped het beeld op gebied van perspectief omdat er geconverteerd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Had vanavond een lekker potje met sniper, en had eens zin om een kleine montage in elkaar te zetten:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HcMfEdc5Qh4]

Heb geprobeerd om de schoten met de muziek gelijk te krijgen zoals "de pro's" dat doen maar geen idee hoe dat moet lol; ik kan de snelheid van de video wel veranderen maar het geluid loopt dan niet mee dus dan klopt er niks meer van... Heb het maar opgegeven en gewoon gelaten, goed genoeg imo :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickThissen schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 03:11:
Had vanavond een lekker potje met sniper, en had eens zin om een kleine montage in elkaar te zetten:

[video]

Heb geprobeerd om de schoten met de muziek gelijk te krijgen zoals "de pro's" dat doen maar geen idee hoe dat moet lol; ik kan de snelheid van de video wel veranderen maar het geluid loopt dan niet mee dus dan klopt er niks meer van... Heb het maar opgegeven en gewoon gelaten, goed genoeg imo :p
over het algemeen "Skippen" de "Pro's" de stukjes waarin ze lopen/wachten.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

[video]

Respect! Zeer mooi gespeeld, fantastische kills zaten er tussen. Kill nr 3 Tomahawk _/-\o_. Super hoe je schiet met het sniper-rifle! Verder goede montage inderdaad. Vooral het begin (voordat je begint) erg leuk gedaan!

Keep up the good work!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeker niet slecht, vooral je intro is goed...de muziek leent zich er goed voor. En de kills met de muziek samen laten lopen is bij dit nummer best moeilijk, dus het is je vergeven :P
Volgende keer nog in 1280x720 recorden en ik ben tevreden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi filmpje hoor, zaten echt mooie kills tussen. Heb alleen geen geluid op t werk. Welke muziek had je eronder gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:54

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 09:29:
heel de nacht in men eentje COD zombie Ascension gespeeld. Zat op leven 41 toen men wekker ging om te werken:O...
Maar op pauze gezet en gaan werken , maar kan niet wachten om hem vanavond van pauze af te halen.
Ging hartstikke goed ik ga voor level 50...

alleen 1 groot minpunt...het is op mijn broers account.. dus heb er zelf helemaal geen ene reet aan :(
Ik snap wat je bedoelt hoor.. laat ze maar lullen.. af en toe een nachtje doorhalen of een weekendje gamen en je bent meteen verslaafd in hun ogen... jaloers;)
Ik zit ook wel eens tot diep in de nacht te gamen... maar soms game ik weken niet ... dus ? iedereen ze ding ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

[video]

Als ik je een tip mag geven; neem kortere stukjes dan blijven mensen langer geboeid. Nu duurt het af en toe best lang of je gaat een stukje rennen daar zit ik in ieder geval niet op te wachten.
Een kill vond ik lekker, die op 2'50 dacht ik zo.. gast boven in raampje..

Verder beetje faal actie dat je je chopper erin gooit ipv je blackbird, dat wist je zelf ook niet he?;)

Al met al geinig filmpje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Bedankt voor reacties! Ja, af en toe zit er nog wat stukjes tussen waar niks gebeurd, heb de grootste saaie delen toch weg geknipt maar vond het beetje onnodig om 3 seconden weg te knippen tussen twee kills, dan vond ik het overkomen alsof het wel aan elkaar zit maar alsof er een beetje lag in zit waardoor ik ineens van de ene naar de andere kant van de kamer warp :p Dus dat zag ook niet zo goed uit. Als je footage van meerdere potjes pakt en meerdere maps kun je dat wat beter afwisselen natuurlijk.

Ja en die chopper, om eerlijk te zijn verwachte ik dat ik daar een blackbird in de lucht zou brengen, ik had niet goed geteld en kreeg de 8e en 9e kill snel achter elkaar zoals je ziet, dan duurt het altijd ff voordat die announcer zegt dat ik een chopper gunner heb, ik dacht dus dat ik pas bij 8 zat.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

NickThissen schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:55:
Bedankt voor reacties! Ja, af en toe zit er nog wat stukjes tussen waar niks gebeurd, heb de grootste saaie delen toch weg geknipt maar vond het beetje onnodig om 3 seconden weg te knippen tussen twee kills, dan vond ik het overkomen alsof het wel aan elkaar zit maar alsof er een beetje lag in zit waardoor ik ineens van de ene naar de andere kant van de kamer warp :p Dus dat zag ook niet zo goed uit. Als je footage van meerdere potjes pakt en meerdere maps kun je dat wat beter afwisselen natuurlijk.

Ja en die chopper, om eerlijk te zijn verwachte ik dat ik daar een blackbird in de lucht zou brengen, ik had niet goed geteld en kreeg de 8e en 9e kill snel achter elkaar zoals je ziet, dan duurt het altijd ff voordat die announcer zegt dat ik een chopper gunner heb, ik dacht dus dat ik pas bij 8 zat.
Ja ik zag het.. ik had het gisteren op summit domination, waarbij ik paar gasten pakte op B en er nog iemand in second chance toevallig ook nog doodging.. stond ik daar midden op B me chopper gunner in te roepen haha...

Inspiratie voor tomahawk-liefhebbers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
NickThissen schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:55:

Misschien kan je het wat inkorten tot iets van 2 minuten als het maar over 1 potje gaat, maarja dan moet je weer de muziek daarop aanpassen omdat je frags wat sneller achter elkaar komen. Maar was wel een net sniper potje :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat mes dat onder R3 zit, heb je die altijd of is die alleen equiped als je de ballistic knife equiped?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:01:
Dat mes dat onder R3 zit, heb je die altijd of is die alleen equiped als je de ballistic knife equiped?
Altijd.. Net als in de vorige CoDs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
delaitinho schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:57:
[...]

Ja ik zag het.. ik had het gisteren op summit domination, waarbij ik paar gasten pakte op B en er nog iemand in second chance toevallig ook nog doodging.. stond ik daar midden op B me chopper gunner in te roepen haha...

[video]

Vet filmpje zeg. Goed voorbeeld hoe de kills in de maat van de muziek komen, maar het lijkt me verschrikkelijk om dat een heel filmpje lang te moeten aanhouden, tenzij ik een makkelijke methode om dat te doen mis ofzo... Ik gebruik Sony Vegas en daarmee kun je wel de snelheid van een fragmentje aanpassen (ook binnen een fragmentje verschillende snelheden met transities ertussen enzo) maar de muziek loopt dan niet mee, die moet je dan nog handmatig gaan aanpassen ofzo... Als je dat niet doet krijg je de shots van je sniper natuurlijk niet synchroon met het filmpje 8)7 Moet er niet aan denken om dat bij 30 kills te gaan doen lol.

Verder ben ik soms toch wel jaloers dat ik niet op de console speel als ik zo'n filmpjes zie, ook die andere console filmpjes hier boven, hij staat tussen 5 man in en niemand die hem wat doet! Dat heb ik op de PC nog nooit meegemaakt, daar hoef je niet in de buurt te komen dan ben je al dood. Ook met schieten lijkt alsof je veel langer de tijd hebt, op de PC is een keer mis schieten funest, als die ander een beetje kan mikken haal je het niet. Zal aan de controller liggen op de console denk ik (merk het zelf ook als ik op de xbox speel dat alles wat trager gaat), maar er zijn dus ook muizen voor op de xbox, als je die gebruikt moet je toch wel domineren met 100-0 ofzo?!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ApC_IcE schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:04:
[...]

Ik snap wat je bedoelt hoor.. laat ze maar lullen.. af en toe een nachtje doorhalen of een weekendje gamen en je bent meteen verslaafd in hun ogen... jaloers;)
Ik zit ook wel eens tot diep in de nacht te gamen... maar soms game ik weken niet ... dus ? iedereen ze ding ;w
Mijn uitspraak is dan ook niet alleen op die post gebaseerd. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:06:
[...]

Verder ben ik soms toch wel jaloers dat ik niet op de console speel als ik zo'n filmpjes zie, ook die andere console filmpjes hier boven, hij staat tussen 5 man in en niemand die hem wat doet! Dat heb ik op de PC nog nooit meegemaakt, daar hoef je niet in de buurt te komen dan ben je al dood. Ook met schieten lijkt alsof je veel langer de tijd hebt, op de PC is een keer mis schieten funest, als die ander een beetje kan mikken haal je het niet. Zal aan de controller liggen op de console denk ik (merk het zelf ook als ik op de xbox speel dat alles wat trager gaat), maar er zijn dus ook muizen voor op de xbox, als je die gebruikt moet je toch wel domineren met 100-0 ofzo?!
Ligt erg aan het potje hoor. Soms heb je een stel onoplettende gasten tegen je maar meestal zijn ze gewoon goed op de console. Wel logisch dat je langere streaks gaat uploaden, logisch ook dat langere streaks tegen slechte spelers voorkomen. :P Veel van die tomahawk kills waren tegen totale noobs. Wat niet wil zeggen dat ik niet met plezier keek. Vet filmpje. :)

(Zie bijvoorbeeld die lange G11 streak die ik eerder liet zien. Die tegenstanders waren super slecht. Een oplettende kijker zag dat ik echt een stuk of 4 keer de gunfight had moeten verliezen op basis van positie en traagheid van mikken :P)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2011 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
delaitinho schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:57:
[...]

[video]

mooie montage, veel lucky kills though maar nonetheless impressive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:28:
[...]

Ligt erg aan het potje hoor. Soms heb je een stel onoplettende gasten tegen je maar meestal zijn ze gewoon goed op de console. Wel logisch dat je langere streaks gaat uploaden, logisch ook dat langere streaks tegen slechte spelers voorkomen. :P Veel van die tomahawk kills waren tegen totale noobs. Wat niet wil zeggen dat ik niet met plezier keek. Vet filmpje. :)

(Zie bijvoorbeeld die lange G11 streak die ik eerder liet zien. Die tegenstanders waren super slecht. Een oplettende kijker zag dat ik echt een stuk of 4 keer de gunfight had moeten verliezen op basis van positie en traagheid van mikken :P)
Ja dat klopt natuurlijk, maar dan nog... Mijn ervaring op de xbox is vooral dat iedereen wat in een hoekje zit omdat lopen en mikken tegelijk te lastig is. In een gemiddeld potje op de xbox had ik een iets mindere score dan op de pc (niet veel minder) omdat ik zelf natuurlijk ook super slecht ben met zo'n controller vergeleken met de muis. Maar je merkt echt dat je veel langer de tijd hebt om even te mikken, vooral op afstand waar je niet kan sprayen. Maar als je dus een muis kunt gebruiken op de console lijkt me dat je dan dik moet ownen omdat je veel sneller kan mikken dan de rest.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een keer xkmod geprobeerd?
http://www.itsmods.com/fo...od-BETA-v2-7.html?page=75 hij is vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er eigenlijk al zombie mods nu de mod tools uit zijn? Ik zou ze erg graag willen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind

[video]

je moet je audio spoor apart doen voordat soort videos en dan gaan timestretchen. Je veranderd de pitch van je geluid dan niet waardoor het opeens smurfen kogels worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Sn0wblind schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:46:
[...]

je moet je audio spoor apart doen voordat soort videos en dan gaan timestretchen. Je veranderd de pitch van je geluid dan niet waardoor het opeens smurfen kogels worden.
Ik gebruik Sony Vegas (weet niet of je het daar specifiek over hebt of niet), en daar komt video en audio automatisch apart. Er is in Vegas iets ingebouwd waarmee je een 'Velocity Envelope' kunt toepassen op de video, waarmee je precies kan instellen hoe snel hij afgespeeld wordt op elk tijdstip, dus de video synchroon met de muziek laten lopen is geen probleem (wel veel werk). Maar voor zover ik kan zien is er niets vergelijkbaars voor de audio. Het enige wat ik met de audio kan doen is openen in een third party applicatie (ik heb bijvoorbeeld Audacity wel eens gebruikt) waarna het wel netjes na opslaan automatisch in Vegas bijgewerkt is, dat werkt dus opzich wel goed maar ik vind het allemaal zoveel werk... Een fragmentje van een kill of 2-3 kost me zo al 10 minuten ofzo :+ Daarbij is het dan ook heel lastig om de audio en video gelijk te krijgen, aangezien je dus in een third party app zit en je niet de video er bij hebt om te kijken of het nog synchroon loopt. Je moet dus maar iets gokken en dan kijken of het klopt, en de eerste 6 keer komt het niet eens in de buurt meestal... Het zou dus handig zijn als met zo'n video velocity envelope ook meteen de audio mee gaat, misschien dat er plugins voor bestaan ofzo (of misschien dat ik er compleet overheen gekeken heb, de UI van Vegas vind ik niet al te intuitief...)

[ Voor 20% gewijzigd door NickThissen op 15-07-2011 14:09 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
dat is inderdaad weer de anderekant, of je past je audio en video snelheid voorbepaalde sequences aan of de video aan de muziek.

produceer regelmatig geluid maar zelf eerlijk gezegd nooit emt video gecombineerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Vanavond zal ik ook weer eens mijn skills gaan vertonen online, tot een uur of kwart over 10 ben ik te bewonderen op PSN. ;)

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 19:55
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:28:
[...]

Was ook een demonstratie van spawn*$%^&*.

CoD is gewoon een spel waarvoor weinig skills vereist zijn. Mocht het toch nog te moeilijk voor je zijn, dan kan je altijd nog je sensitivity aanpassen....

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nop. cod is maar 1 ding.
En dat is een game van connectie..
Slechte connectie..
Bijna alle fps games hoor daar niet van..
maar hoe vaak ik het niet heb gehad dat ik werd beschoten en dat ik het hoekje omging en ik dood ging en in de killcam bleek dat ik niet eens de hoek bereikt had.
Ik ben echt zeer aan het twijfelen om gewoon helemaal van dat fps online shooter af te stappen zolang ze het brakke p2p syteem gebruiken.. het werkt gewoon niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net prestige 13 binnen gegaan , ik heb een gele NL clantag nu.

Dus er komen nieuwe filmpjes aan. :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Cum Grano Salis schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 17:52:
[...]

Was ook een demonstratie van spawn*$%^&*.

CoD is gewoon een spel waarvoor weinig skills vereist zijn. Mocht het toch nog te moeilijk voor je zijn, dan kan je altijd nog je sensitivity aanpassen....
wat een onzin, speel tegen goede spelers en je hebt echt wel skill nodig om hun te toppen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Iedere aap kan met een Ak74u kills maken. Om mijn vorige post nog even te completeren, voor de echte noobs zijn er uiteraard ook nog perks te gebruiken, die het spel naar zo'n niveau doen dalen dat zelfs de honden er geen brood van lusten.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Cum Grano Salis schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 22:24:
Iedere aap kan met een Ak74u kills maken. Om mijn vorige post nog even te completeren, voor de echte noobs zijn er uiteraard ook nog perks te gebruiken, die het spel naar zo'n niveau doen dalen dat zelfs de honden er geen brood van lusten.
ja en heoveel keer gaan ze dood? oftewel hetzelfde als in elke andere shooter, iemand kan in bad company 2 ook wel een paar kills maken. Het is niet alsof elke klootviool 50 kills in een match maakt en maar 3x dood gaat ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Weet/Gebruikt een gratis alternatief wat iets meer kan dan Windows Movie Maker maar niet zo uitgebreid is als Sony Vegas, Adobe Elements etc. Iets met een apart audio- videospoor zou al mooi zijn.

Ik heb Videolan Movie Creator al geprobeerd maar die chrasht om de haverklap.

[ Voor 50% gewijzigd door Frentik op 16-07-2011 02:17 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cum Grano Salis schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 22:24:
Wat praat jij een hoop poep zeg, ongelooflijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:46

Mavamaarten

Omdat het kan!

Poep praten is een kunst :+
Toegegeven, de Ak74u is een populair wapen, maar perks zijn imo een goeie toevoeging tot het spel.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Sn0wblind schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 23:52:
[...]

ja en heoveel keer gaan ze dood? oftewel hetzelfde als in elke andere shooter, iemand kan in bad company 2 ook wel een paar kills maken. Het is niet alsof elke klootviool 50 kills in een match maakt en maar 3x dood gaat ofzo.
Nou, ik kan je vertellen, ik heb ze beiden gespeeld. Battlefield vereist meer skills dan CoD.

Maar bram1984, zou jij je intelligente antwoord wellicht kunnen onderbouwen, of blijft het beperkt tot dit soort oneliners?

Perks een leuke toevoeging? Een perk waarbij je 'vederlicht' bent en mensen vanaf een flinke afstand kan knifen.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cum Grano Salis schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 11:45:
[...]

Maar bram1984, zou jij je intelligente antwoord wellicht kunnen onderbouwen, of blijft het beperkt tot dit soort oneliners?
In dit geval blijf het beperkt tot dit soort oneliners. Tegen poep valt vaak niet in te praten.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 18:48:
Net prestige 13 binnen gegaan , ik heb een gele NL clantag nu.

Dus er komen nieuwe filmpjes aan. :P :9
Niet nodig hoor Dennis. Bespaar jezelf de moeite, alsjeblieft.

[ Voor 29% gewijzigd door bram1984 op 16-07-2011 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
bram1984 schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 12:20:
[...]

In dit geval blijf het beperkt tot dit soort oneliners. Tegen poep valt vaak niet in te praten.

[...]

Niet nodig hoor Dennis. Bespaar jezelf de moeite, alsjeblieft.
Ik zie dat je wat moeite hebt met het vervoegen van werkwoorden, geheel begrijpelijk dat je niet wilt uitweiden.

Ik merk overigens dat je wel vaker aanvaringen hebt met mensen, gelet op de laatste pagina's.

Maar laten we ontopic gaan.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 02:03:
Weet/Gebruikt een gratis alternatief wat iets meer kan dan Windows Movie Maker maar niet zo uitgebreid is als Sony Vegas, Adobe Elements etc. Iets met een apart audio- videospoor zou al mooi zijn.

Ik heb Videolan Movie Creator al geprobeerd maar die chrasht om de haverklap.
Hoezo haal je vegas niet van tpb af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Cum Grano Salis schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 11:45:
[...]

Nou, ik kan je vertellen, ik heb ze beiden gespeeld. Battlefield vereist meer skills dan CoD.

Perks een leuke toevoeging? Een perk waarbij je 'vederlicht' bent en mensen vanaf een flinke afstand kan knifen.
yeah well, ik heb ze ook beide gespeeld plus dan nog KZ2 en 3 en nog een aantal shooters van deze generatie en je kan ze niet eens vergelijken. Maar een slechte speler in BC2 haalt qua percentage net zoveel kills als MW1,2/BO. elke lamlul kan in beide games kills maken met wat geluk. U praat poep.

Speel tegen mij en dan heb je echt wel al je skills nodig om me te klaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cum Grano Salis schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 12:58:
[...]

Ik zie dat je wat moeite hebt met het vervoegen van werkwoorden, geheel begrijpelijk dat je niet wilt uitweiden.

Ik merk overigens dat je wel vaker aanvaringen hebt met mensen, gelet op de laatste pagina's.

Maar laten we ontopic gaan.
Inderdaad, die link heb ik speciaal voor mezelf als sig gebruikt. :+

On topic gaan? Doe dat dan ook, in plaats van melden dat zelfs apen kills kunnen maken met een AK74u. Je doet alsof het de BFG uit Doom is, en je niet hoeft te richten.

Zeg dan niks, of laat je stats zien. Ik neem aan dat jouw AK74u accuracy boven de 80% zit, en je K/D rond de 10? Tijdens potjes met dit wapen, althans. Oh nee, nu ga je waarschijnlijk zeggen dat het een n00b wapen is, en dat je er niet mee speelt. :F ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Zeg niks, of laat je stats zien? Gemoedelijke manier van communiceren heb jij. Laat die aannames varen, want die raken kant noch wal.

Meer mensen op het moment last van connectieproblemen?

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cum Grano Salis schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 14:25:
Zeg niks, of laat je stats zien? Gemoedelijke manier van communiceren heb jij. Laat die aannames varen, want die raken kant noch wal.

Meer mensen op het moment last van connectieproblemen?
Gelul in de leegte dus. Wat ik al dacht. Je raakt waarschijnlijk nog geen 3 man van 1 meter afstand met een shotgun. ;)

En als je over connectieproblemen begint, is het wellicht handig om erbij te vermelden waar je op speelt. En nee, op de PS3 zijn er geen connectieproblemen.

Wie spelen er hier trouwens met de G11? Ik heb deze er net voor het eerst bij gepakt, en het gaat verrassend lekker. Heerlijk wapen voor medium en long range. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: ‪Dennis585 - Black Ops 3 kills on Drive-in‬‏ - YouTube

3 kills op Drive-in , een heerlijke map voor free for all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okay als je Dennis tegen komt tijdens FFA op Drive-In, moet je dus simpelweg het glijbaantje in de vorm van een raket opzoeken. Alleen het tentje ontbreekt nog. :+

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 16-07-2011 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 14:42:
[...]
Wie spelen er hier trouwens met de G11? Ik heb deze er net voor het eerst bij gepakt, en het gaat verrassend lekker. Heerlijk wapen voor medium en long range. :)
Als skillloze spawn$%#@ (;p) kan ik maar 1 ding zeggen: met goede verbindingen is de G11 een beest. Als ik lekker aan het spelen ben en geen laggende mensen tegenkom speel ik regelmatig een paar potten ermee. Als je echter niet goed bezig bent of laggers hebt kun je beter burst wapens achterwege laten. Vindt hem met low power scope echt te gek. Dikke multi kill sprays maken over 40 meter afstand blijft lachen. :)

@Rin ik speel ook normaal zonder attachments erop. Maar het is af en toe best geinig om er gekke dingen mee te doen. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2011 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
ik vind de G11 juist een beest voor dichtbij om vanuit de hip te gaan bursten, doe er ook geen scope op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Heeft iemand een idee hoe ik kan voorkomen dat ik host ben in Black Ops? Sinds ik een WNDR3700 heb kan ik nauwelijks meer black ops spelen. Dankzij mijn redelijk goede lijn ben ik vaak host. Echter, als ik host ben stopt het potje voor mij meestal halverwege, de spelers worden dan naar een andere host gebracht, en ik wordt gekicked.

Voor mij is er niks meer aan, 1 op de 3 potjes stopt gewoon. Ik heb mijn NAT al dicht gedaan, maar zelfs dan wordt ik nog host. De meest overschatte router ever laat ik nog maar even staan, ik blijf niet bezig. Nu alleen nog een trucje vinden om geen host te zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 16-07-2011 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Ik mis de gezelligheid in dit topic. Na een paar heerlijke potjes op Xbox live dacht ik even te komen praten hier, maar veel nuttigs gaat er niet komen. Jammer :(.
Wou toch even vermelden dat het echt niet leuk is om ruzies te volgen op een forum, daar heb je wel vriendjes en vriendinnetjes voor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
PWM schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 22:30:
Heeft iemand een idee hoe ik kan voorkomen dat ik host ben in Black Ops? Sinds ik een WNDR3700 heb kan ik nauwelijks meer black ops spelen. Dankzij mijn redelijk goede lijn ben ik vaak host. Echter, als ik host ben stopt het potje voor mij meestal halverwege, de spelers worden dan naar een andere host gebracht, en ik wordt gekicked.

Voor mij is er niks meer aan, 1 op de 3 potjes stopt gewoon. Ik heb mijn NAT al dicht gedaan, maar zelfs dan wordt ik nog host. De meest overschatte router ever laat ik nog maar even staan, ik blijf niet bezig. Nu alleen nog een trucje vinden om geen host te zijn.
dat probleem had ik ook, instant frame drops als host zijnde. ik heb upnp op me router uitgezet en toen had ik het meteen niet meer, heb dan wel 1 van de porten geredirect van black ops naar me pc omdat ik het daar ook op speel naast de PS3

en om delaintinho te volgen ben ik maar gaan tomahawken, erg sterke matches gespeeld en in tussentijd binnen 2 uurtjes 40 tomahawk kills gemaakt, word me nieuwe sport :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Sn0wblind schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 23:37:
[...]

en om delaintinho te volgen ben ik maar gaan tomahawken, erg sterke matches gespeeld en in tussentijd binnen 2 uurtjes 40 tomahawk kills gemaakt, word me nieuwe sport :D
Ik ook! Eerste paar potjes gingen helemaal niet goed, maar ik weet waarom: 18 man servers. Veel te chaotisch, je komt zelden 1v1 om een tomahawk te gooien.
Net een paar potjes in een 12-man server gespeeld (die van KnetterGek) en daar had ik in een potje iets van 23 kills waarvan zeker de helft tomahawks :) zelfs een keer 3 achter elkaar, gooien, oprapen, gooien, oprapen, gooien, lol! Geweldig als zoiets lukt :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben er gister mee bezig geweest. Scavenger Pro, Warlord Pro en je hoeft die dingen nooit meer op te rapen en als je mist gooi je gewoon een tweede :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
ja eerst snapte ik nooit waarom mensen die dingen uberhaupt wouden gebruiken maar het is gewoon erg leuk als die kills lukken. Ik gooi gewoon flash grenade waar ik vermoed dat er een aantal zitten en dan 1 voor 1 tomahawken en idd oprapen met scavenger pro :D

maar soms is het gewoone ffectiever als een gun, als de tomahawk maar raakt, al is het z'n kleine teen, is gewoon instant kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Sn0wblind schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 23:37:
[...]

dat probleem had ik ook, instant frame drops als host zijnde. ik heb upnp op me router uitgezet en toen had ik het meteen niet meer, heb dan wel 1 van de porten geredirect van black ops naar me pc omdat ik het daar ook op speel naast de PS3

hell yeah..!

Ennuh, ik ben een dagje weg van het forum en er zijn gelijk hele oorlogen aan de gang...rustig jongens, rustig...Rol er eentje.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 22:30:

Een modje die "ik word" met dt schrijft? ;) :+

Maar is je oude router geen optie meer dan? Je zou trouwens denken dat je potjes beter gaan als je host bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
bram1984 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 00:28:
[...]

Een modje die "ik word" met dt schrijft? ;) :+

Maar is je oude router geen optie meer dan? Je zou trouwens denken dat je potjes beter gaan als je host bent.
iets verpest dat het op de PS3 want het is echt een heel groot nadeel bij veel spelers, gewoon een kak framerate. Bij MW2 was het wel een voordeel, zag je alles net iets sneller :D

delain < ga jij vanaav of morgen nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle guns vanavond een mooi goud laagje gegeven. Het is volbracht maar toch wordt er nog vol op geschoten. :P

Om het te vieren maar een lekkere rampage met een silenced commando gehouden. Beste scores 39-2 (Villa TDM) en 39-4 (Grid TDM). Zaten wel wat kut potjes tussen (hoogtepunt: 22-22 Olympia Nuketown TDM) maar voor de rest stroomde het messages over het feit dat ik zou cheaten. Altijd het bewijs dat het lekker gaat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Net weer een aantal heerlijke potjes echter ook een paar stress games :(
1 gozer had duidelijk een aim hack er was niks in de lucht kwa spy plan of SR71 maar hij lockte al op me voordat ik de hoek om was duidelijk geen zuivere gozer locken door een muur.

Heb zelf ook is wat nieuws uit getest ben maar is met de commando gaan spelen met een red dot sight in plaats van silencer en doet me erg goed.
Hou toch altijd de challenge voor mezelf om mijn K/D ratio boven de 1.0 te houden en dan lukte na genoeg ieder potje.
Net alleen maar gestopt verbond telkens met enorme slechte hosts waardoor de lag het spel een beetje vergalde, maar voor de rest leuke black ops avond gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
m;n laatste goede match van vandaag voordat ik overmoedig werd en gewoon vermoeid, want tja 3 uur snachts ben ik niet zo helder meer :D

wel versnelt maar een mooie einde van een S&D match

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=c46okc43hMY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Sn0wblind schreef op zondag 17 juli 2011 @ 03:26:
m;n laatste goede match van vandaag voordat ik overmoedig werd en gewoon vermoeid, want tja 3 uur snachts ben ik niet zo helder meer :D

[video]
Ik zag je gisteravond nog wel online komen, alleen toen ging ik al bijna stoppen, dus maar niet de moeite genomen om je te inviten :P Gisteren was het wel weer goed prijs met slechte matchmaking zeg, kwam 3x in een potje waarin ik niks meer kon doen en die net verloren werd 0 om 0 dus, die tellen ze dan niet mee als 1.00 k/d ratio omdat je niks gedaan hebt, maar hij telt wel mee als verlies in combat records, das wel aardige fail en balen als het een aantal keer gebeurd..
Misschien dat ik vanavond nog online mag van de misses..hoef morgen iig niet vroeg op, zonder party is het toch een stuk minder leuk..
Overigens ben ik eens wat potjes extra met de M60 gaan spelen, dat is eigenlijk wel een beest van een wapen zeg!

Edit: @ Jan hieronder--> 2 van die speren in een kruis op je rug die je dan kan gooien :P
Of dat je net als in het zombie gedeelte traps kan activeren!

[ Voor 11% gewijzigd door Only op 17-07-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er woensdag pas weer bij , hopelijk mag ik dan nog in de groep invite worden^^ :P....
Moet vaker on-line komen...alleen heb vaak geen zin meer om te gamen als ik 30 minuten moet proberen om iemand te joinen....
Nee maar ben nu lekker bij men vriendin , en die heeft geen ps3 staan..en heb er eerlijk gezegd even geen behoefte aan.

Maar tomahawks zijn af en toe heel erg geniaal ja .
alleen hel overpowered.
Snap niet dat een tomahawk in je kleine teen dodelijker is .. dan 2 assaultrifle kogels door je hoofd :P
Zou beter geweest zijn als je alleen doodging als het op buikhoogte en hoger insta kill was geweest en anders niet.

agh maar op mw3 komt er waarschijnlijk weer zoiets.
Van throwing knife naar tomahawk naar ??????katana sword :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2011 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
@only
Het zijn erg klote dingen om in te loggen in BV deathmatch met al een 2000 VS 7000 score doe je niks aan maar mischien helpt het je eigen moraal als ik dit zeg
Ga gewoon voor je eigen KD ratio daar heb je alleen zelf invloed op ook al heb jij de beste avond van je leven als jij met een team vol noobs zit die bijvoorbeeld alleen maar gaan zitten campen op capture the flagvoor de kills niet voor de punten gaan de losses ook al erg hard voor jezelf.
Mij losses staan ook zwaar boven mijn wins trek me er niets meer van aan zolang ik het maar goed doe als ik speel.

Maar goed misschien helpt dit je een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op zondag 17 juli 2011 @ 03:26:

[video]
Leuk gedaan! In die enorme campmode gewoon lekker in het midden knallen ziet er goed uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
HADES2001 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 10:55:
@only
Het zijn erg klote dingen om in te loggen in BV deathmatch met al een 2000 VS 7000 score doe je niks aan maar mischien helpt het je eigen moraal als ik dit zeg
Ga gewoon voor je eigen KD ratio daar heb je alleen zelf invloed op ook al heb jij de beste avond van je leven als jij met een team vol noobs zit die bijvoorbeeld alleen maar gaan zitten campen op capture the flagvoor de kills niet voor de punten gaan de losses ook al erg hard voor jezelf.
Mij losses staan ook zwaar boven mijn wins trek me er niets meer van aan zolang ik het maar goed doe als ik speel.

Maar goed misschien helpt dit je een beetje
Die k/d ratio kan me eigenlijk weinig schelen }:O Ik hou gewoon niet van verliezen, zit niet in mijn aard :P
Ben blij dat ik hem eindelijk op 1.00 al heb na het kick/connect drama van BO in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 11:02:
[...]

Leuk gedaan! In die enorme campmode gewoon lekker in het midden knallen ziet er goed uit. :)
thanks, heb met S&D ook dan echt geen geduld dus het is of een match als dit of ik ga ergens snel dood omdat ik iets niet zag :D
Only schreef op zondag 17 juli 2011 @ 09:03:
[...]

Ik zag je gisteravond nog wel online komen, alleen toen ging ik al bijna stoppen, dus maar niet de moeite genomen om je te inviten :P Gisteren was het wel weer goed prijs met slechte matchmaking zeg, kwam 3x in een potje waarin ik niks meer kon doen en die net verloren werd 0 om 0 dus, die tellen ze dan niet mee als 1.00 k/d ratio omdat je niks gedaan hebt, maar hij telt wel mee als verlies in combat records, das wel aardige fail en balen als het een aantal keer gebeurd..
Misschien dat ik vanavond nog online mag van de misses..hoef morgen iig niet vroeg op, zonder party is het toch een stuk minder leuk..
Overigens ben ik eens wat potjes extra met de M60 gaan spelen, dat is eigenlijk wel een beest van een wapen zeg!

Edit: @ Jan hieronder--> 2 van die speren in een kruis op je rug die je dan kan gooien :P
Of dat je net als in het zombie gedeelte traps kan activeren!
no prob, ik ga vanavond sowieso weer even.

met party is inderdaad fors leuker, heeft zeker weer de lol in BO wat terug gebracht voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nog waard om dit spel te kopen voor op de Xbox360?

Ik speelde het altijd op PC, en daar zijn maar 10,000 spelers online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 16:36
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 14:43:

Ik heb BO alleen op de Xbox en er zijn as we speak 210.000 mensen online. Als ik een nieuw potje start heb ik meestal binnen 10 seconden wel een lobby gevonden (ik speel niet met parties, dus weet niet hoe lang het dan duurt...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
savonds zie ik op de PS3 altijd rond de half miljoen online, zal denk ik niet veel anders zijn op de 360?

denk nogsteeds de meest gespeelde multiplayer shooter op de consoles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, bedankt allebei, dan ga ik die wel ff halen morgen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruurd v. schreef op zondag 17 juli 2011 @ 14:50:
[...]

Ik heb BO alleen op de Xbox en er zijn as we speak 210.000 mensen online. Als ik een nieuw potje start heb ik meestal binnen 10 seconden wel een lobby gevonden (ik speel niet met parties, dus weet niet hoe lang het dan duurt...).
Soms iets langer maar meestal niet. Als het te lang duurt gooit de party host ons terug en zoeken we opnieuw. Er zijn zat spelers online op de Xbox. Zelfs in de meest onpopulaire modes (Barebones) heb je vrij vlot een pot.
___
Ik volg alleen niet waarom je zou switchen naar Xbox alleen vanwege aantal spelers. Ik vermoed sowieso dat er meer dan 10k mensen op de PC spelen. Daarnaast maakt het niet uit hoeveel mensen online zijn als je maar goede bevolkte servers kent toch? Ik gooi CoD2 er bijvoorbeeld nog regelmatig in en vind dan snel prima servers.

Succes met wennen aan die pookjes. Heeft mij een jaar MW2 gekost. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 14:43:

en dat is niet genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Rond de 25.000 vind ik wel prima. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
vandaag een erg opvrolijkende dag kill death ratio overall is van 1.13 naar 1.14.
Was goed te doen vandaag alleen jammer dat mijn modem in de avond wat kuren kreeg en ik telkens NAT problemen kreeg 3X resetten en hij deed het weer.

Vraagje hebben jullie er ook vaak last van dat er USA mensen connecten of zelfs host zijn ondanks dat je zoekt naar local games ? dat zorgt echt voor zo enorm veel lag in de game dat de pret snel over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
HADES2001 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 23:34:
vandaag een erg opvrolijkende dag kill death ratio overall is van 1.13 naar 1.14.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EY0zM.jpg

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was goed te doen vandaag alleen jammer dat mijn modem in de avond wat kuren kreeg en ik telkens NAT problemen kreeg 3X resetten en hij deed het weer.

Vraagje hebben jullie er ook vaak last van dat er USA mensen connecten of zelfs host zijn ondanks dat je zoekt naar local games ? dat zorgt echt voor zo enorm veel lag in de game dat de pret snel over is.
Altijd lekker als de KDR omhoog gaat. In ieder geval een teken dat er verbetering in zit! :)

Heb ook wel eens VS lui erin. Sommigen hebben immens goede lijnen waardoor het meevalt maar de meesyen zijn echt bout. Het is meestal als zij joinen als je op 'local only' zoekt. Irritant is het zeker. Vaak voorkomend is het niet. Mijn tip om zo lagvrij mogelijk te spelen: zoek de lijsten met de meeste spelers (muv Ground War wat altijd gewoon kut is). Als er meer mensen zijn is de kans op lokale spelers vele malen hoger. Ook verbetert matchmaking zich na een tijdje heb ik gemerkt. Begin steeds meer dezelfde namen te herkennen met NL tekens en vlaggetjes. Aan de ene kant goed aan de andere kant kan ik erg genieten van Franse en Duitse scheldkannonades. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
@rynji
ja dat is heel erg serieus :)
ik ben niet zon uber goeie speler doe dit puur voor de lol een avondje potje of 3-5.
Voor de rest speel ik veel RPG games gaat ook veel tijd in zitten.
Dus voor mij is deze stijging een echte opvrolijker.
Des al niet te min wel een vet plaatje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

geniaal, gisteren toevallig met me vriendin Dark knight gekeken, die had ze nog niet gezien en ik vind het niet zo erg om een topfilm nog een keer te kijken...

@beertjes, die match wat je hierboven gepost hebt was ik bij.. eindelijk een keer een goeie toma;)
@jan, ik ben er ook niet heel veel geweest laatste tijd en de komende twee weken zal ik ook niet heel veel spelen aangezien ik me stage aan het afronden ben en voor eind augustus me scriptie klaar wil hebben..:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 17:55

Bouli

9000 rpm

KDR is niet belangrijk, mits je TDM of FFA speelt....

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bouli schreef op maandag 18 juli 2011 @ 10:29:
[...]

KDR is niet belangrijk, mits je TDM of FFA speelt....
Je bedoelt tenzij. Mits betekent het tegenovergestelde.

KDR is zeker wel belangrijk. Het cappen van een objective lukt niet als je dood bent. Ook is het erg lastig om recht door te lopen als er een SR-71, Huey en Dogs actief zijn. Objectives zijn in objective matches uiteraad belangrijker dan KDR maar in de meeste gevallen wint het team met de betere KDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 10:33:
KDR is zeker wel belangrijk. Het cappen van een objective lukt niet als je dood bent. Ook is het erg lastig om recht door te lopen als er een SR-71, Huey en Dogs actief zijn. Objectives zijn in objective matches uiteraad belangrijker dan KDR maar in de meeste gevallen wint het team met de betere KDR.
Maar voor het cappen van een obj is een positiev kdr geen vereiste en daarbij als je in het betere team zit dan is het natuurlijk ook makkelijker om een positieve kdr op te bouwen. Zoek een mooi defensief plekje in de buurt van een objective en klaar is kees, en nee dit is geen campen, dit is het verdedigen van een objective (=de 2de vlag in DOM, de geplante bom in SAB/DEM, het veroverde HQ).

Gisteren trouwens een paar potjes op de ACF old maps server gespeeld maar het leek wel of alle campers daar verzameld waren: Ik join een potje sabotage op Havana, en aan de hand van spawns kun je al zien dat de tegenstander dicht in de buurt van onze bom is (wij spawnen relatief ver weg). Dus zsm richting onze bom site om de tegenstander terug te dringen maar dat mocht niet helpen, de bom werd geplant, daarna proberen te defusen maar ook geen succes. En als je dan tijdens je respawntijd naar je teamgenoten kijkt is het gewoon om te janken. Terwijl wij moeten defusen zitten er: 2 man bij de enemy spawn te campen, 3 man in het huis wat over de straat uit kijkt en 1 man halverwege in de slaapkamer. Twee andere proberen dan nog wel mee te defusen maar ja als de tegenstander met 5/6 man de bom verdedigd ben je kansloos... En als je dan vraagt waarom ze op een objective server TDM spelen dan is het ook niet goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Frentik schreef op maandag 18 juli 2011 @ 11:13:
Gisteren trouwens een paar potjes op de ACF old maps server gespeeld maar het leek wel of alle campers daar verzameld waren.
Rofl. Wilde gisteren wat BO spelen en had bijna die server gejoined omdat die nog redelijk vol zat en niet 24/7 nuketown was wat normaal me serverbrowser vervuild. Blij dat ik dat niet gedaan had dus. En dan vrolijk in World at War een server joinen waar niemand uit z'n spawnarea kwam |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:58

superwashandje

grofheid alom

Frentik schreef op maandag 18 juli 2011 @ 11:13:
[...]
En als je dan tijdens je respawntijd naar je teamgenoten kijkt is het gewoon om te janken. Terwijl wij moeten defusen zitten er: 2 man bij de enemy spawn te campen, 3 man in het huis wat over de straat uit kijkt en 1 man halverwege in de slaapkamer. Twee andere proberen dan nog wel mee te defusen maar ja als de tegenstander met 5/6 man de bom verdedigd ben je kansloos.
wel leuk dat je mij als 5/6 man ziet :) mijn team zat ook weinig te doen hoor. ik ben in mijn eentje naar voren gerend en 2x neergeschoten door iemand van jullie team. (de camper in dat huis dat de straat overkijkt) de derde keer kon ik de bom weer oppakken aan jullie kant en heb in mijn eentje geplant en het defenden gedaan :+

maar idd een ander potje zat ik in dat team en kon ik weer niets beginnen en als je er wat van zegt dan moet je GoTverdomme je bek houden. 8)7

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukkig speel ik S&D...lekker tactisch en daar zie je dit soort taferelen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

SD is ook leuk om er doorheen te spelen maar alleen maar vind ik dan ook weer niet leuk. te weinig ruimte om te experimenteren met wapens en classes en speelstijlen voor mij. als je dan weer 10 minuten moet wachten op de volgende ronde is ook niet altijd wat :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan doe je iets niet goed als je 10 minuten moet wachten op de volgende ronde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

hehe klopt. daarom zeg ik ook: als ik wil experimenteren met van alles en nog wat ( en dat gaat vaak niet goed :P) dan speel ik liever een ander speltype. en soms vind ik het ook gewoon leuker om wat sneller te spelen dan SD. Eigenlijk vind ik alle spelmodi wel leuk om te spelen, het grootste probleem zijn de spelers vaak. Of ze zitten te campen of zijn alleen met de kills enzo bezig.
We hebben gister ook een potje CTF op jungle gedaan waarbij het ons team best goed verdeeld was. ik geloof dat black tiger en ik vooral heen en weer renden met de vlag en een paar anderen de vlag verdedigden. uiteindelijk wel bovenaan geeindigd met een net positieve KDR maar dat was dan wel weer een leuke pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
De plaatjes die ik nu ga posten is een kleine selectie van de ruim 1000 plaatjes die ik van de Call of Duty: ELITE servers heb weten te bemachtigen. Deze plaatjes laten een paar kleine dingetjes zien die je deze November kunt verwachten bij de release van Call of Duty: ELITE:

Afbeeldingslocatie: http://img845.imageshack.us/img845/8594/clantypelogos.png
Logo's van waarschijnlijk de verschillende typen clans die je kunt aanmaken bij ELITE.

Afbeeldingslocatie: http://img190.imageshack.us/img190/1839/elitelanding.png
Een klein stukje van de ELITE landingpage of dashboard.

Afbeeldingslocatie: http://img835.imageshack.us/img835/946/heroexample.png
Een random banner die ergens op de site gebruikt gaat worden.

Afbeeldingslocatie: http://img34.imageshack.us/img34/9403/instructionsconsolelink.png
Tsja, hoe moet je ELITE nou eigenlijk linken aan je game?

Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/4369/leagueexample.png
Voorbeeldje van hoe een developer-driven competitie gepromoot zal worden en hoe je ervoor aan te melden/

Afbeeldingslocatie: http://img812.imageshack.us/img812/1305/marketingcontest.png
Video-wedstrijden zal één van de main objectives zijn van ELITE.

Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/8977/theatremodevideoeditor.png
Een screenshot van de Video Editor die je kunt gebruiken bij ELITE om al je videobeelden direct te bewerken op de site.

Afbeeldingslocatie: http://img96.imageshack.us/img96/1751/clanemblem1.pngAfbeeldingslocatie: http://img27.imageshack.us/img27/9008/clanemblem2.pngAfbeeldingslocatie: http://img36.imageshack.us/img36/6825/clanemblem3.pngAfbeeldingslocatie: http://img40.imageshack.us/img40/6782/clanemblem4.pngAfbeeldingslocatie: http://img89.imageshack.us/img89/8821/clanemblem5.png
Voorbeeld van Clan Emblems/Logos, deze kunnen worden gemaakt met de Emblem Generator op de ELITE site.

Afbeeldingslocatie: http://img38.imageshack.us/img38/9831/eliteleaguesbanner.jpg
Een 'tijdelijke' banner die gebruikt wordt op een League pagina van ELITE.

Afbeeldingslocatie: http://img121.imageshack.us/img121/295/enlistvideocompeions.png
Er zullen wekelijkse video competities plaatsvinden op ELITE.

Afbeeldingslocatie: http://img594.imageshack.us/img594/5932/playercardexample.jpg
Een playercard zoals je deze op ELITE aan zal treffen met informatie over spelers.

[ Voor 4% gewijzigd door ProfoundValue op 18-07-2011 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er eigenlijk nog wel redelijk netjes uit, had het heel anders verwacht.

Volgens mij is de Battlefield-Franchise ook begonnen met zoiets, dat gaat ook rond dezelfde tijd uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Voordat het bergafwaards ging afgelopen avond

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=j5JOrLG_-WE]

moet ff rust nemen van black ops want irriteer me nu zodanig aan dingen dat ik geen match meer goed kan doen

edit: toch nog maar even 2 rondes gespeeld en had toen weer wel een decent kill death ratio en score.

[ Voor 19% gewijzigd door Sn0wblind op 19-07-2011 03:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 01:00:

[video]

moet ff rust nemen van black ops want irriteer me nu zodanig aan dingen dat ik geen match meer goed kan doen

edit: toch nog maar even 2 rondes gespeeld en had toen weer wel een decent kill death ratio en score.
Merk ik ook heel vaak , als ik boos ga spelen dan komt het helemaal niet meer goed. dan ga ik geforceerd spelen en heel dom spelen.
Ik heb echt veel meer plezier in games zoals borderlands fallout en dragon age...
Maar jammer dat dit spel zo verdomd verslavend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren even met een Enfield + suppressor rondgehuppeld. Best fijn om mee te knallen. Merk alleen iets geks. Het lijkt alsof de sensitivity hoger ligt met de Enfield dan met andere ARs. Ben ik het? Of is de Enfield naast even snel met ADS als een smg ook even snel qua bewegingssnelheid als je in ADS zit? Wel prima trouwens, zat redelijk hard kont te schoppen. (KD van 5.5 na 5 potjes TDM met dat ding. Uiteraad zakte dat terug later op de avond :P.)

Heb ook een James Bond class gemaakt. MP5k met Suppressor, Makarov + Suppressor + Semtex + C4 + Ghost Pro + Steady Aim Pro + Hacker Pro. Kill streaks: RC-XD, Valkyrie Rockets, Blackbird. Kan het meer James gemaakt worden? (helaas geen toegang tot de horloge perk waarmee je auto's kan aansturen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Sn0wblind schreef op zondag 17 juli 2011 @ 14:53:
savonds zie ik op de PS3 altijd rond de half miljoen online, zal denk ik niet veel anders zijn op de 360?

denk nogsteeds de meest gespeelde multiplayer shooter op de consoles
Black ops zit elke avond rond 22:00 op de 600.000 - 650.000 . In het weekend groeit het uit tot ongeveer 750.000-800.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:47:

Heb ook een James Bond class gemaakt. MP5k met Suppressor, Makarov + Suppressor + Semtex + C4 + Ghost Pro + Steady Aim Pro + Hacker Pro. Kill streaks: RC-XD, Valkyrie Rockets, Blackbird. Kan het meer James gemaakt worden? (helaas geen toegang tot de horloge perk waarmee je auto's kan aansturen :P)
Ja golden camo erover heen (The man with the golden gun)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 12:31:
[...]

Ja golden camo erover heen (The man with the golden gun)
Heb ik :P Daar komt ook t idee vandaan. (nja, samen met van ziplines af gaan en direct met een silenced Makarov schieten :P) Misschien is deze af en moeten er andere helden gevonden worden. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2011 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 11:42:
[...]

Black ops zit elke avond rond 22:00 op de 600.000 - 650.000 . In het weekend groeit het uit tot ongeveer 750.000-800.000
Ja kwam ik ook achter, heb hem nu voor de Xbox 360 & Playstation 3 gekocht (ook om verschillen te vergelijken met PC)

Kwam er achter dat je als je graphics op PC op het hoogste dat het er veel mooier uitziet als op Xbox & Playstation. Maar dan moet je wel een goede PC hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Sn0wblind schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 01:00:

[video]

Ja ik moet eerlijk zeggen: je ging niet heel erg best, kwam denk ik vooral door al je frustraties.
Voordat wij joinde zag ik je al demolition spelen, ik was toen met Ruwi S&D aan het spelen (met succes!).
Had toen jij erbij was overigens nog wel een mooie finish al zeg ik het zelf! Op firing range die Tomahawk die gang in en meteen die knakker die naast hem stond.
Ging overigens sowieso wel aardig gisteren, maar 1 potje onder de maat gehad. S&D is wel het leukste om te doen in team verband, alleen het feit dat je voorzichter moet spelen is niet goed als je voor je perks wil gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Only schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:19:
[...]

Ja ik moet eerlijk zeggen: je ging niet heel erg best, kwam denk ik vooral door al je frustraties.
Voordat wij joinde zag ik je al demolition spelen, ik was toen met Ruwi S&D aan het spelen (met succes!).
Had toen jij erbij was overigens nog wel een mooie finish al zeg ik het zelf! Op firing range die Tomahawk die gang in en meteen die knakker die naast hem stond.
Ging overigens sowieso wel aardig gisteren, maar 1 potje onder de maat gehad. S&D is wel het leukste om te doen in team verband, alleen het feit dat je voorzichter moet spelen is niet goed als je voor je perks wil gaan..
Jij ging nog juist wel goed en Delai ook wel. Maar was sowieso een beethe frustrerende dag gister, dus zal wel invloed erop hebben gehad. Ik moet echt in mijn bui zitten wil ik goed spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59

Twee filmpjes met dazzle ps3 gecaptured :P kwaliteit is niet geweldig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Sn0wblind schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 17:20:
[...]

Jij ging nog juist wel goed en Delai ook wel. Maar was sowieso een beethe frustrerende dag gister, dus zal wel invloed erop hebben gehad. Ik moet echt in mijn bui zitten wil ik goed spelen.
Ik moet ook nog eens handig dingetje zoeken voor die ps3 captures, vind het maar beetje zwak dat je maar max 6 filmpjes in je theater kan droppen.
Ik heb mijn super class maar even aangepast met Warlord ipv sleight of hand pro, wil die warlord even pro halen voor de extra start tomahawk..en met extended mags moet ik sleight of hand pro maar even opvangen..

Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste

Let op:
Als je in de spelerslijst wil, of je hebt een server voor in de lijst, kan je een DM naar Frentik of superbassie sturen. Dit soort aanvragen horen niet in het topic zelf.