Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
superwashandje schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:23:
die was opgepakt als ik me niet vergis. zijn eigen zal wel niet geselecteerd zijn geweest voor deze camp missie :P
Klopt, van de 10 classes heb ik er maar 1 met een silenced AR, toevallig was dat de famas. Ik heb de enfield wel equipped in een andere stealth class alleen dan zonder silencer en voor deze missie leek me die juist wel handig ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:12:
[...]

ff dimmen he..
Maar wat ging het gisteren kut zeg. ongelofelijk.
maar 6 tegen 6 inderdaad wel cool..
En dan allemaal gewoon met een standaard klasse zodat het echt op skill aankomt en niet op een bepaald wapen
ja idd ofgewoon barebone gametype doen. geen killstreaks en geen attachements.
Frentik schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:22:
Dames en Heren, bij deze presenteer ik u mijn ode aan de tweakers BO Baas: dennis585! Ik heb geprobeerd zijn fabuleuze speeltstijl te evenaren, aan jullie om te oordelen of dit gelukt is.

Kijk (en huiver):
[video]

PS: Zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb voor camping!
dat in een plantje zitten wachten toverde een grijns op me gezicht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ja zoiets gaat er nog steeds door me heen bij het kijken van me laatste potje van vanacht. Demolition met Rin en nog wat gasten. Stond gewoon 48-8 en had nog 2 choppers, dogs en 2 sr-71 over... Maarja, zoals ook in de vorige 2 potten daarvoor, hadde we weer van die dallies die het verneukte en de bom niet lieten planten..

Ik word er zo fucking moedeloos van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
ahahaha die wasted chopper gunners van gister, zucht. nahja een slechte BO dag i guess.

beter komen die nieuwe maps snel, heb weer ff een impuls nodig voor die game. Want zelfs de laatste maps zijn routine geworden.

VInd stockpile wel gigantisch geniaal, samenmet WMD en Havana mijn favo maps in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Kan iemand me vertellen hoe je het snelste richt met die chopper gunner. Ik moet echt meters afleggen met mijn muis om vervolgens te zien dat ik neergehaald word :(

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:31:
Kan iemand me vertellen hoe je het snelste richt met die chopper gunner. Ik moet echt meters afleggen met mijn muis om vervolgens te zien dat ik neergehaald word :(
Dat zit er expres zo in, anders zou het natuurlijk een nog meer overpowerde bende worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 slachtoffers van mijn napalm strike , voor hun was het letterlijk de hel. :9
Ik krijg de napalm strike niet zoveel want die killstreak kies ik niet. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie je, hij reageert er niet eens op, zo snugger is 'ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Napalm vind ik juist erg handig. Niet alleen voor kills maar juist voor het afsluiten van gedeeltes van de map om zo makkelijk een vlag te cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
bram1984 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:05:
Zie je, hij reageert er niet eens op, zo snugger is 'ie.
inderdaad :( zal nog eens een zo mijn best doen..en hij heeft zijn DM ook al niet aanstaan :F

Hé Dennis!, ga eens lezen: Frentik in "[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 18"

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja dat krijg je als je zó goed bent: sterallures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:38:
[...]
inderdaad :( zal nog eens een zo mijn best doen..en hij heeft zijn DM ook al niet aanstaan :F

Hé Dennis!, ga eens lezen: Frentik in "[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 18"
Ik had het filmpje gecheckt hoor , maar ben met van alles bezig hier.
Ziet er netjes uit , alleen ben ik nooit zo goed op Array.

Array is mijn minst favoriete map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
bram1984 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:38:
[...]

Dat zit er expres zo in, anders zou het natuurlijk een nog meer overpowerde bende worden.
Helaas een verschil met op de PS3, want daar is het net zo snel als normaal aimen met een gun, schrok er weleven van toen ik op de PC voor het eerst die killstreak kreeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:31:
je hoeft geen meters met je muis te schuiven, als je langzaam schuift mik je net zo snel als wanneer je snel schuift. Idem voor de Valkyrie raket, overigens.
Dan nog blijft het kut dat op de PC het mikken zo lastig is, en op de console precies zo als met normale wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn0wblind schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:48:
[...]

Helaas een verschil met op de PS3, want daar is het net zo snel als normaal aimen met een gun, schrok er weleven van toen ik op de PC voor het eerst die killstreak kreeg :D
Dan heb jij mazzel, want op de PS3 én de 360 hoort het ook trager te gaan. Bij mij op de PS3 gaat het wel traag namelijk. Dit is bewust gedaan door Treyarch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:06:
[...]
Dan nog blijft het kut dat op de PC het mikken zo lastig is, en op de console precies zo als met normale wapens.
Op de consoles is het ook gewoon een vaste snelheid. Alleen daar spelen de meesten met lagere sensitivity dan PC spelers waardoor het verschil kleiner is tussen met guns aimen en met chopper gunners.

Ik snipe met sens 10 op Xbox en merk dat CGs super sloom richten. Ik AR met 3 of 4 en dan valt het reuze mee.

Offtopic-achtig waarvoor excuses maar misschien kan iemand mij supersnel en vriendelijk helpen dan ben ik daarna weer on-topic (en krijgen jullie leuke filmpjes :D). Als het verplaatst etc moet worden geen enkel probleem:

Vandaag Roxio capture unit binnengekregen. Ik denk woohoo t.net vervelen met lange filmpjes van mij. Blijkt dat mijn monitor niet samenwerkt met component kabels. Iemand een idee of 3x mannetjes tulp component naar VGA of DVI-A/D om te zetten is via een verloopje? Heb wat gegoogled maar ben zo slecht onderlegd in kabels etc dat ik er geen wijs uit kom.

Doet dit bijvoorbeeld wat ik wil? http://www.kabeltje.com/d...ulp-component-p-2443.html

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
bram1984 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:09:
[...]

Dan heb jij mazzel, want op de PS3 én de 360 hoort het ook trager te gaan. Bij mij op de PS3 gaat het wel traag namelijk. Dit is bewust gedaan door Treyarch.
ik merk vind het fors trager gaan op de PC anders, sensitivity op de PS3 bij mij staat op 8

heb overigens zelf nog niks gevonden om een HDMI signaal te kunnen capturen. Want wil ook dolgraag mooiere filmpjes opnemen.

[ Voor 14% gewijzigd door Sn0wblind op 12-07-2011 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je Bram. :P
Sn0wblind schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:33:
[...]
heb overigens zelf nog niks gevonden om een HDMI signaal te kunnen capturen. Want wil ook dolgraag mooiere filmpjes opnemen.
Dit is de beste Rin. HD en lage resources van PC nodig: http://www.hauppauge.com/site/products/data_hdpvr.html

Ook de duurste.

Ik heb nu http://www.roxio.com/enu/...ure/console/overview.html

Dat is cheap maar dat is ook lage kwaliteit.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:46
Sn0wblind schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:33:
[...]

ik merk vind het fors trager gaan op de PC anders, sensitivity op de PS3 bij mij staat op 8

HDMI is volgens mij beveiligd zodat je niet films gaat caputeren en dergelijke, dus zit je vast aan component als je het in HD wilt doen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:01
Maar die component kabel van de xbox is kwalitatief practisch net zo goed als een HDMI kabel.

Of laat ik het iig zo zeggen, ik zie absoluut geen verschil in de manier waarop ze 1080p en/of 1080i laten zien. Dus dan kan je net zo goed die component kabel gebruiken....

maar goed, deze discussie past denk ik beter in het Xbox ervaringen topic :P

Gister voor het eerst sinds een heel lange tijd weer potje ge Black Opst. Moest er toch echt wel ff inkomen weer. Meestal wel gewoon positieve kd ratio's en een paar lekkere frags maar je merkt wel het verschil met als je het dagelijks speelt.
Dat gaat m alleen niet worden in de zomer :P

[ Voor 40% gewijzigd door KingKoning op 12-07-2011 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
KingKoning schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:33:
Maar die component kabel van de xbox is kwalitatief practisch net zo goed als een HDMI kabel.

Of laat ik het iig zo zeggen, ik zie absoluut geen verschil in de manier waarop ze 1080p en/of 1080i laten zien. Dus dan kan je net zo goed die component kabel gebruiken....
Dan moet je het eens op een betere tv proberen misschien? Ik heb een vrij goedkope TV en daar zie ik wel degelijk het verschil hoor... Bij FIFA11 bijvoorbeeld is het overdreven duidelijk, in het begin maakt de camera een soort van rondje rondom het stadion, met component zie je de rand van de tribunes dan gewoon enorm kartelen, bij HDMI is het allemaal super gladgestreken en ziet het er echt veel beter uit.

Overigens, waarom vind iedereen dat campen zo slecht is? Elke server die ik in kom wordt altijd over campen gezeurt (ook al doe ik het niet eens), bij elke kill waar ik niet met 380 km/h aan kom stormen is het meteen "camper camper"... Ga toch weg ofzo? Blijkbaar ben je veel beter als je 10 rush classes hebt allemaal met famas of ak74u met marathon en lightweight; alle andere perks doen er blijkbaar niet toe. Net was nog iemand aan het zeuren dat ik een claymore kill tegen hem kreeg... Ik zeg "dan pak je toch hacker of flack jacket?", zegtie terug "ik ben toch geen camper, dan kun je niet rennen"... WTF?! En de helft van de server was het ook nog eens met hem eens ook... Ik ben zelf echt geen camper maar over het algemeen ook geen rusher, ik probeer het rustig te spelen, uit te denken wat de tegenstander doet en hem daarop te pakken, maar blijkbaar mag dat niet, je mag alleen kills maken door als een gek het level rond te rennen met je ak74u...
Het komt ook erg goed naar voren in TDM; binnen 20 seconden (ik heb het getimed!) zit de enemy achter je, omdat je hele team gewoon zo hard naar voren rent dat elke respawn van de enemy meteen achter je is. Je kunt dus niet rustig 'opbouwen' naar voren toe want binnen de kortste keren spawnt iedereen achter je en zit je en komen ze weer met een sneltrein vaart op je af gesprint.. Ik word er zo moe van, vind het erg jammer want TDM was het enige wat ik nog een beetje interessant vond, de objective modes was ik na paar potjes al op uitgekeken helaas...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Met leightweight ben je MLG pro legit jeweettog!?

En tja, denk dat veel spelers een beetje te zwart-wit denken soms: even wachten op je tegenstander bij een chokepoint = zomgcamper, terwijl er een behoorlijk groot gebied zit tussen puur rushen (de 1:1 kdr stijl) en puur campen in een hoekje en die nooit verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Inderdaad. Ik heb liever dat iemand het hele potje in een hoekje ligt dat als een kip zonder kop rondrent. In het eerste geval kom ik hem hoogstens een paar keer tegen, daarna gooi ik wat granaten en ga ik er gewoon niet meer langs; problem solved. Een rusher kom je om de haverklap tegen, als je dan net zit te reloaden ofzo heb je geen kans.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kun je dat soort meldingen niet blokkeren of zo? Kan mij het nou verrotten als iemand me een een camper vindt of niet. Ik hoor op de PS3 alleen maar headsetjes, maar die mute ik altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Voor zover ik weet niet. Misschien kun je de text gewoon verbergen met een instelling ofzo maar heb er niet zo'n behoefte aan, vind het wel leuk om mensen uit te lachen als ik flack jacket gebruik en ze me niet dood krijgen met hun claymore en dan beginnen te janken dat ik een flack jacket noob ben... Ik snap hun redenatie alleen niet helemaal.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had laatste trouwens een potje TDM op WMD, en ik haalde zonder camperen 4-0 (geen geintje, en ik mis ook geen cijfers). Ik kwam er niet halverwege in en speelde dus gewoon het hele potje. Het leek net alsof ik steeds naar de plekken rende waar dus niks gebeurde, en weer terug.

Iemand die dit ook weleens gehad heeft? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 17:19:
Ik had laatste trouwens een potje TDM op WMD, en ik haalde zonder camperen 4-0 (geen geintje, en ik mis ook geen cijfers). Ik kwam er niet halverwege in en speelde dus gewoon het hele potje. Het leek net alsof ik steeds naar de plekken rende waar dus niks gebeurde, en weer terug.

Iemand die dit ook weleens gehad heeft? :)
Ja. Met bepaalde mensen zeker. Dan moet je werken voor je kills. Eerlijk gezegd gebeurt dat alleen als ik met 3 specifieke mensen speel en ook alleen als ik dan gewoon niet goed spawns volg. Als je team rusht als een gek moet je in het midden van de map gaan domineren en goed op letten waar de tegenstander spawnt. Dat doe je door te kijken naar je eigen spawn en de positie van je teamgenoten plus de positie van zichtbare tegenstanders.

Spawnrushers vind ik zwaar irritant. Goed opgebouwd TDM waarbij de tegenstander helemaal aan gort wordt geschoten zonder dat ze iets er tegen kunnen doen is het leukste wat er is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:20:
Dank je Bram. :P

[...]

Dit is de beste Rin. HD en lage resources van PC nodig: http://www.hauppauge.com/site/products/data_hdpvr.html

Ook de duurste.

Ik heb nu http://www.roxio.com/enu/...ure/console/overview.html

Dat is cheap maar dat is ook lage kwaliteit.
kwam die inderdaad eerder in dit topic tegen. inderdaad geen HDMI. Moet even kijken of mijn PC monitor iets met component kan.

Die roxio is anders wel even leuk om te proberen, niet te duur, en 720p achtige video is genoeg imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is toch ff een ontspanning om gewoon een spel zoals dragon age 2 op te starten en je bent relaxt aan het spelen...
Gisteren het toppunt van hoe slecht het ging.. we speelden een potje S&D op Launch
we wonnen met 4-0.
1ste ronde ik eindigde op 0-0-0-0
2de ronde ik eindigde op 0-0-0-0
3de ronde ik eindigde op 0-0-0-0
4de ronde ik eindigde op1-0-0-0 (de final kill)
En nu komt het slechtste ik was niet eens aan het campen...pfff. moet niet veel gekker worden.
Maar wel ff lekker om een ander spel dat COD te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach ja dat gezeur over camper dit en noob dat. Het is eerder lachwekkend dan dat je t serieus moet nemen. toch ging ik er afgelopen zaterdagnacht op in. Ik speelde DOM op Hanoi. Zat in het huisje bij B, toen ik merkte dat mijn pilsje op was :), ik legde ff een claymore neer om vervolgens ff snel naar de koelkast te gaan. Toen ik terugkwam, 10 a 15 seconden later, had de tegenstander een chopper in de lucht hangen. Tegelijkertijd waren ze b aan het capturen. Ik zat in dat huisje dus 2 kills voor mij. Vervolgens nog wat heen en weer gelopen in het huisje om B in de gaten te houden. Kreeg ik na het potje een bericht(op ps3) dat ik een camper ben. Na hem verteld te hebben dat ie op moest fucken en dat ie een douchebag was en dat ie maar ff naar mijn stats moest kijken en dat dit dus echt geen stats van een camper zijn. (Misschien moet ik juist wat voorzichtiger spelen aangezien ik vaak 25-18 heb of 23-26, maar ja objectvies he :) ). Vervolgens nodigde hij mij uit als vriend en daarna nog wat potjes samen gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 11:02:
Na hem verteld te hebben dat ie op moest fucken en dat ie een douchebag was en dat ie maar ff naar mijn stats moest kijken en dat dit dus echt geen stats van een camper zijn.
En dan vragen mensen af waarom online games verziekt worden door puberaal gedrag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach puberaal, wellicht wat teveel pilsjes gehad, t was zaterdagnacht dus give me a break. Bovendien was ik lekker aan t gamen en krijg ik dat bericht met daarin de mededeling dat ik n camper ben en dat ik mijn spel moet aanpassen. Tuurlijk had ik niet te hoeven reageren maar om nu te zeggen dat ik bijdraag aan het verzieken van online gamen gaat mij een brug te ver. Bovendien heb ik door mijn reactie een extra persoon om te domineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 11:50:
Ach puberaal, wellicht wat teveel pilsjes gehad, t was zaterdagnacht dus give me a break. Bovendien was ik lekker aan t gamen en krijg ik dat bericht met daarin de mededeling dat ik n camper ben en dat ik mijn spel moet aanpassen. Tuurlijk had ik niet te hoeven reageren maar om nu te zeggen dat ik bijdraag aan het verzieken van online gamen gaat mij een brug te ver. Bovendien heb ik door mijn reactie een extra persoon om te domineren.
Spelen met bier op gaat altijd beter vind ik :p tenzij je er net teveel op hebt, had ik laatst, had het gevoel dat ik super lekker ging, dikke quickscopes en tomahawk kills, en toen bleek ik 4-23 te scoren Haha, dat was ff een wtf momentje

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet hoeveel je er dan op had, maar dan ben je wel heel ver heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:01:
[...]

Spelen met bier op gaat altijd beter vind ik :p tenzij je er net teveel op hebt, had ik laatst, had het gevoel dat ik super lekker ging, dikke quickscopes en tomahawk kills, en toen bleek ik 4-23 te scoren Haha, dat was ff een wtf momentje
Haha meen je niet. Ik heb t een keer geprobeerd na het stappen maar dat was niet bepaald een succes. Je moet idd net het juiste aantal op hebben om in een goede flow te komen, zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
bram1984 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:03:
Ik weet niet hoeveel je er dan op had, maar dan ben je wel heel ver heen.
Nee hoor helemaal niet. Het zullen er niet meer dan 8 ofzo geweest zijn; je bent gewoon totaal niet meer met je score bezig en volgens mij heb ik in gedachte elke hitmarker als kill geteld (snipen gaat op dat moment niet meer zo goed af, iets met reactievermogen denk ik :p dus aantal hitmarkers zal significant zijn geweest), en dan is 4-23 opeens wel een verrassing op het eind. Vooral het aantal deaths was ik echt niet op aan het letten, ik was wat aan het rushen met een sniper dus zo'n score is niet zo raar, ik denk niet dat ik veel hoger haal als ik het nu nog eens probeer :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:01:
[...]

Het gaat om het vinden van een balans. 35 bier is te veel. 3 is misschien perfect. Het lastige is om niet loom maar ook niet ketszat te worden. Dus balans ligt eerder aan drinktempo na intiële inname voor de constante flow. /alcoholistenpraatje :P

Maar ik ken het. Na pilsconsumptie ga ik ook altijd sniperen of dual wielden. Dan lijkt alles goed te gaan maar blijkt dat je zwaar klote gaat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:58

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:34:
[...]

Het gaat om het vinden van een balans. 35 bier is te veel. 3 is misschien perfect. Het lastige is om niet loom maar ook niet ketszat te worden. Dus balans ligt eerder aan drinktempo na intiële inname voor de constante flow. /alcoholistenpraatje :P

Maar ik ken het. Na pilsconsumptie ga ik ook altijd sniperen of dual wielden. Dan lijkt alles goed te gaan maar blijkt dat je zwaar klote gaat. :P
En dan kom je mij tegen en ik maak je constant af en denk ik.. "wat een noob" :+ haha
vervolgens pak ik dan me whiskey erbij en "own" iedereen nog meer..
Voel me de koning te rijk..
vervolgens is het einde van de game en sta ik op een "mooie" 5-25 -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
ApC_IcE schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:39:
[...]

vervolgens is het einde van de game en sta ik op een "mooie" 5-25 -O-
Tenminste had je wel de meeste defends van je hele team, maar liefst 0 captures en 20 defends! Oh wacht, dat is je KD, je bent TDM aan het doen :+

[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 13-07-2011 12:40 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oef Whiskey en Blackops lijkt me helemaal een dodelijke combinatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 11:50:
het is ook gewoon leuk om afentoe voor de lol er vol tegen in te gaan en iemand op zijn plek te zetten in de game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:42:
oef Whiskey en Blackops lijkt me helemaal een dodelijke combinatie...
Dat is inderdaad met 3 of 4 al helemaal afgelopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb best wel vaak gehad dat op ik B dook en me afvroeg waarom er niets gebeurde. Bleek dat we in een potje TDM zaten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:44:
Heb best wel vaak gehad dat op ik B dook en me afvroeg waarom er niets gebeurde. Bleek dat we in een potje TDM zaten. :P
Die ken ik wel ja..
Vollop op de bom afrennen en maar planten en planten.. kut is al iemand bezig met planten.. wachten ... weer proberen... ohja ... we moeten defusen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha drank maakt meer kapot dan je lief is. Heb het ook wel eens geprobeerd na wat groenvoer. Ik moet zeggen dat het daardoor zeker niet minder gaat, beter als met alcohol. Je zit er dan alleen zo diep in dat het vaak verdomde spannend is om te spelen, zit dan met soms met mijn hart in mijn keel te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApC_IcE schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:45:
[...]

Die ken ik wel ja..
Vollop op de bom afrennen en maar planten en planten.. kut is al iemand bezig met planten.. wachten ... weer proberen... ohja ... we moeten defusen :+
Het komt in me op dat die keer dat MS probeerde om Xbox spelers tegen PC spelers te laten gamen ze het verkeerd aanpakten. Ten eerste hadden ze een Xbox muis + tobo moeten uitbrengen. Ten tweede, en belangrijker, hadden ze de PC spelers whisky moeten geven en de Xbox spelers bier! 100% succes gegarandeerd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Weet er iemand nog servers waar maar 12 spelers in kunnen misschien? Liefts SC, tdm of dom ofzo. Valt me de laatste tijd op dat 18 man gewoon te veel is, chaos aan een stuk door en spawns zijn te random om ook maar iets van taktiek te kunnen gebruiken. Als er minder spelers zijn gaat het me altijd een stuk beter af en vind ik het ook veel leuker, maar een server van 12/18 spelers zit altijd binnen de kortste keren vol...
Kan er meestal maar een paar vinden en die zijn 100% altijd nuketown only of array only ofzo... Wil gewoon een normale server met random maps.

[ Voor 14% gewijzigd door NickThissen op 13-07-2011 13:45 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Die black ops strategy guide is wel echt vet goed geworden..:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frag kill in SnD.Ik kreeg eerder nooit zoveel frag kills in HC free for all.
Maar nu in HC SnD wel.

De eerste 11 prestiges heb ik voor 98% van de speeltijd HC free for all gespeeld.
Prestige 12 heb ik helemaal gespeeld in HC SnD en ben bijna prestige 13 nu.

Het levelen gaat wel sneller in SnD.Je leveled bijna 2 keer zo snel dan in free for all.
Alleen gaat mijn KDR wel iets achteruit nu.

Nu op naar de gekleurde NL clantag. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 13:13:
Haha drank maakt meer kapot dan je lief is. Heb het ook wel eens geprobeerd na wat groenvoer. Ik moet zeggen dat het daardoor zeker niet minder gaat, beter als met alcohol. Je zit er dan alleen zo diep in dat het vaak verdomde spannend is om te spelen, zit dan met soms met mijn hart in mijn keel te spelen..
hahahaha ik ken precies dat gevoel.. fucking zenuwachtig vooral als je dan search speelt en je hoort: "you're the last one alive"... :o :o

Ik moet zeggen dat ik nooit drink en game, meestal houd ik het bij wat ingerolde konijnenkeuteltjes..
Dat gaat nog net goed! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 17:55

Bouli

9000 rpm

Ik heb altijd wat te knauwen tijdens het spelen, maar daardoor ga ik altijd dood.....wil je net je chipjes of nootjes eten....bam...

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
bij mij standaard zakken M&Ms en kleine blikjes cola :D

Van chips worden die controllers zo giga nasty. drinken doe ik sowieso niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:11:
bij mij standaard zakken M&Ms en kleine blikjes cola :D

Van chips worden die controllers zo giga nasty. drinken doe ik sowieso niet :D
Maar van zakken M&Ms en chips om nog te zwijgen van cola wordt de speler zelf giga nasty.
Dus ik game met een fles (koel) water en heel af en toe een glas cognac of whiskey. Knagen gaat sowieso niet tijdens het gamen (tenzij je Supreme Commander speelt, maar dat is een ander topic) omdat je inderdaad tijdens het happen geambushed wordt door hordes runnybunies, of gekickt omdat je zit te campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007

superwashandje

grofheid alom

ik krijg hele pizza's naar binnen hoor of ik loop tussendoor ff weg om te koken/iets om te scheppen in de pan. dat betekend echter niet dat mijn character nog leeft als ik terug kom :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:38:
[...]

Maar van zakken M&Ms en chips om nog te zwijgen van cola wordt de speler zelf giga nasty.
Dus ik game met een fles (koel) water en heel af en toe een glas cognac of whiskey. Knagen gaat sowieso niet tijdens het gamen (tenzij je Supreme Commander speelt, maar dat is een ander topic) omdat je inderdaad tijdens het happen geambushed wordt door hordes runnybunies, of gekickt omdat je zit te campen.
:D weeg zelf 5 tot 10k onder het ideaale gewicht dus dat is niet zo'n probleem. Dat plus toch wel wat beweging houd me wel redelijk gezond nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Sn0wblind schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:48:
[...]

:D weeg zelf 5 tot 10k onder het ideaale gewicht dus dat is niet zo'n probleem. Dat plus toch wel wat beweging houd me wel redelijk gezond nog.
Nee jonge, gij bent gewoon een dikke papzak wedden? 8)
Moet wel zeggen dat ik op mijn 25ste levensjaar er niet meer heel erg strak bij loop. Maar genoeg tennis en bedsport om het beetje in shap te houden.

En daarnaast gebruik ik vaak genoeg marathon pro dus beweging genoeg..
Zou wel lachen zijn als je met je character ff een big mac kon halen trouwens.., damn wat heb ik daar zin in, of nog beter, mcchicken... boh boh.. nog een uur en dan ga ik uit eten met me werk..
Ga liever gamen maja.. free food.. :*)

[ Voor 17% gewijzigd door delaitinho op 13-07-2011 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:52:
[...]

Moet wel zeggen dat ik op mijn 25ste levensjaar er niet meer heel erg strak bij loop. Maar genoeg tennis en bedsport om het beetje in shap te houden.

Zou wel lachen zijn als je met je character ff een big mac kon halen trouwens.., damn wat heb ik daar zin in, of nog beter, mcchicken... boh boh.. nog een uur en dan ga ik uit eten met me werk..
Hehe ja tot mij 24ste kon ik alles naar binnen schuiven zonder maar een grammetje aan te komen, is daarna wel anders. Ook n beetje n nadeel van groenvoer alles begint lekkerder te smaken :+

Ben nu sinds 2 maanden weer 2 a 3 x aan 't hardlopen, nee t is nog geen marathon of lightweight, ik heb eerder t idee dat ik met een flak jaket aan t lopen ben. Maar t buikkie wordt al minder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Ja M&M's en glas fris ernaast is voor mij funest :(
Ik fiets wel van en naar het werk, maar goed moet de sportschool weer eens oppakken.

Vorige keer ook wat water gepakt en van die droge toastjes (die je door de helft kan breken)
Chips nooit want dan krijg je glimmende toetsen van <- goor

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 16:02:
[...]

Hehe ja tot mij 24ste kon ik alles naar binnen schuiven zonder maar een grammetje aan te komen, is daarna wel anders. Ook n beetje n nadeel van groenvoer alles begint lekkerder te smaken :+

Ben nu sinds 2 maanden weer 2 a 3 x aan 't hardlopen, nee t is nog geen marathon of lightweight, ik heb eerder t idee dat ik met een flak jaket aan t lopen ben. Maar t buikkie wordt al minder!
Ik zei gisteren tegen me vriendin (wonen net half jaar samen); "haal gewoon gezond voer want anders schrans ik alles naar binnen als ik een vreetkick heb!" 8)

Maar goed hoor hardlopen.. ik moet nog 10 officiele dagen naar stage en daarna heb ik een maand vrij om weer eens wat breder te worden.. en fitter..

[ Voor 10% gewijzigd door delaitinho op 13-07-2011 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ja echt he terwijl een appel of meloen dan ook fijn is. maar ja een watermeloen opkauwen tijdens BO wordt ook weer zo'n gesmeer. Sowieso de 1ste periode samenwonen is funest voor een strak lichaam!

Eigenlijk eet ik sowieso niets tijdens t spelen simpelweg te druk... Wil nog weleens een peukie ondertijd oproken maar daar komt ook niets van. Ligt er weer n sigaret op te gaan in de asbak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 16:18:
Haha ja echt he terwijl een appel of meloen dan ook fijn is. maar ja een watermeloen opkauwen tijdens BO wordt ook weer zo'n gesmeer. Sowieso de 1ste periode samenwonen is funest voor een strak lichaam!

Eigenlijk eet ik sowieso niets tijdens t spelen simpelweg te druk... Wil nog weleens een peukie ondertijd oproken maar daar komt ook niets van. Ligt er weer n sigaret op te gaan in de asbak...
Juist, daarom ben ik maar gestopt met roken...;)
Rook alleen nog maar van die lange vriendjes.., die gaan tenminste niet uit als je net ff flink aan het bossen bent..! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 16:20:
[...]

Juist, daarom ben ik maar gestopt met roken...;)
Rook alleen nog maar van die lange vriendjes.., die gaan tenminste niet uit als je net ff flink aan het bossen bent..! :9
Jaha die lange jongens begrijpen het tenminste :9

Maar ga dan zelf altijd ff naar buiten, dus onder tijd zit er niet in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
delaitinho schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:52:
[...]

nahja heb nogal geluk met mijn ouders die beiden ondanks hun enorme prehistorische leeftijd nogal dun zijn :D

daarnaast moet ik wel op me uiterlijk letten in verband met muziek n bandstuff enzo.

en elke dag heb ik zoiets van zal ik ff wat andere games nog uitspelen, maar alweer zin om een paar matches BO te doen -___-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is deze glitch al bekend? Hij gooit een TI in die rails waar die poppetjes in heen en weer schuiven, en spawnt vervolgens buiten de map achter het hek.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=3ubaGw1vpDE&feature=relmfu]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roxio game capture aan de praat. Heb nog niet met codecs en settings gerommeld. Hier alvast een filmpje om basic kwalitiet te tonen (laag) (met zelf behaalde dogs. :P)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2011 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 17:20:
Roxio game capture aan de praat. Heb nog niet met codecs en settings gerommeld. Hier alvast een filmpje om basic kwalitiet te tonen (laag) (met zelf behaalde dogs. :P)

[video]
op wat ruis effecten en iets teveel brightness na vind ik het er best acceptabel uit zien eigenlijk

nette gameplay met die G11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Op de phone ziet het er in ieder geval prima uit :p

Over 11killstreaks uit carepackages gesproken... Laatst met iemand samen in het team die 2x hind uit cps kreeg in 1 potje, op array nog wel de mazzelpik! Kreeg helaas maar 3 frags met de eerste en 0 met de tweede. Leavde daarna gelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
Netjes , je moet toch van die honden houden , voor mij zijn ze de beste killstreakaward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 17:29:
[...]

Netjes , je moet toch van die honden houden , voor mij zijn ze de beste killstreakaward.
hangt sterk van het level af imo

bij veel maps kan ik echt de best uithangen met de hind, maar in sommige maps teveel overdakkign waar honden beter zijn. Maar word zelf niet veel door honden geklaard, die knife ik wel. Alleen als ik net spawn en het niet op tijd door heb waar de hond zit pakken ze me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gameserver's Frankfurt datacenter heeft routing issues, dus alle PC spelers in heel centraal europa zitten met lege favorites lijsten.

Tijgers hadden toch ook een server? /me gaat eens kijken of er nu wél iemand in zit dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morgen ben ik er weer lekker bij..
had ff 2 daagies nodig omdat ik laaste tijd weer veels te veel black ops had gespeeld.
ga voortaan alleen nog maar in de avond spelen en niet meer overdags..
Maar inderdaad als je drinkt gaat het helemaal een stuk slechter.
ik zat maandag aan de Raki en ging ook deels daardoor superslecht.(roep dan ook dingen over de headset die ik niet moet roepen)
Maar van het weekens inderdaad delai....ik was toen in de avond aan het roken geslagen. en toen ging het inderdaad goed omdat je dan toch heel erg intens speelt...
maar om nou elke avond dat te doen.. njaah. doe maar niet haha...

Had vandaag al zin om te spelen maar wacht nog lekker tot morgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

bram1984 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 17:17:
Is deze glitch al bekend? Hij gooit een TI in die rails waar die poppetjes in heen en weer schuiven, en spawnt vervolgens buiten de map achter het hek.

[video]
uitgetest... maar hier werkt het iig niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxhound83
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-08 15:07
Wat vinden jullie van de ninja pro perk? Ik vind het wel tof maar ik weet niet of het wel zo praktisch is. En ik merk niets van de sleight of hand perk dat het aimen met sights sneller gaat. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

werken allebei erg fijn vind ik. probleem is dat je geen marathon kan selecteren met ninja zoals in mw2. daarom heb ik maar 1 class met ninja geloof ik en de rest met marathon.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foxhound83 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 19:59:
Wat vinden jullie van de ninja pro perk? Ik vind het wel tof maar ik weet niet of het wel zo praktisch is. En ik merk niets van de sleight of hand perk dat het aimen met sights sneller gaat. :D
Met Ninja kun je heel stil naar een claymore lopen die vervolgens in je gezicht ontploft. Als ik Flak Jacket aan heb dan gebruik ik Tac Mask Pro. Als ik Ghost aan heb gebruik ik Hacker. In TDM dan. In Domination kom je nauwelijks claymores tegen...

Je moet SoH Pro halen voor snellere ADS.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2011 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
Beeld is inderdaad wat te licht maar verder n prima filmpje hoor. Ook wel vette gameplay trouwens... Moet ik toch ook ns gaan uitproberen die G11, alleen n keer in handen gehad van een fallen soldier...
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 18:22:

Maar van het weekens inderdaad delai....ik was toen in de avond aan het roken geslagen. en toen ging het inderdaad goed omdat je dan toch heel erg intens speelt...
klotsende oksels :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Update 1.11 live :)
Hey PC gamers:

We are listening to you and we’ve been busy working on updates based on feedback from the community. We have already deployed a number of updates, and there will be many more to come. Stay tuned right here for all the latest info.

LIVE FIXES

7/12/11
(PC Patch 1.11)
• Corrected several issues related to Mod Tools file downloading
• Ninja Pro Perk no longer makes sounds when mantling or diving to prone
• Theater screenshots, films, clips and custom games now display player ratings
• Addressed pathing issues in Call of the Dead
• Addressed various exploits in MP and Zombies

[ Voor 44% gewijzigd door Frostbite op 13-07-2011 21:08 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Serieus, wtf... Ik weet niet eens wat 'mantling' is, laat staan dat het me zou boeien dat het blijkbaar nu geen geluid meer maakt, alsof iemand dat door had 8)7 Dat ze eens gaan werken aan fixes die echt helpen, hoeveel mensen hebben nog steeds last van freezes vooral in het begin van een match? Ik denk ordes van grootte meer dan de mensen die last hebben dat 'mantling' geluid maakt |:(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

mantling is klimmen. dus je maakt nu geen geluid meer als je ergens overheen klimt. toch wel handig als je als laatste over bent met SD en je erg stil wil zijn. zo moeilijk is dat niet...
moet wel zeggen dat ik de laatste week wel steeds meer problemen krijg met vastlopers :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag eindelijk mn 2.0 k/d ratio (&-18000-9000) gehaald! Vet blij! is inmiddels ook al 2.02 en blijft denk ik wel stijgen, met continu potjes van ver boven de 2.0.

En die snellere ADS met SoH Pro merk je echt wel goed hoor.
Voor mij blijft Ghost Pro - SoH Pro - Hacker Pro toch wel de ultieme combinatie bij BO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel de nacht in men eentje COD zombie Ascension gespeeld. Zat op leven 41 toen men wekker ging om te werken:O...
Maar op pauze gezet en gaan werken , maar kan niet wachten om hem vanavond van pauze af te halen.
Ging hartstikke goed ik ga voor level 50...

alleen 1 groot minpunt...het is op mijn broers account.. dus heb er zelf helemaal geen ene reet aan :(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2011 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LoL...verbaast me dat je naar je werk gaat :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 09:29:
heel de nacht in men eentje COD zombie Ascension gespeeld. Zat op leven 41 toen men wekker ging om te werken:O...
Maar op pauze gezet en gaan werken , maar kan niet wachten om hem vanavond van pauze af te halen.

alleen 1 groot minpunt...het is op mijn broers account.. dus heb er zelf helemaal geen ene reet aan :(
No offence, maar volgens mij heb jij echt geen leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 17:55

Bouli

9000 rpm

Vroeger deed ik ook wel eens spelen tot midden in de nacht....maar tegenwoordig heb ik liever wat extra uurtjes slaap als wat extra uurtjes CoD....

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 09:29:

Whehe meen je niet! En je hebt nu n werkdag van 8 uur voor de boeg? Zou er niet aan moeten denken zeg. Als ik nu tot een uur of één doorga, zit ik al met rode doppen achter de pc de volgende dag. Toch wel n btje repect hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 09:47:
[...]

No offence, maar volgens mij heb jij echt geen leven.
en bedankt he.
Ik heb net een week een baantje :P en de 1ste week is altijd beetje rondlummelen en ingewerkt worden dus daar hoef je niet echt actief voor te zijn..
ten 2de. tijd gaat oppeens heel snel als je zo ver in zombie ben.

ten 3de. ik heb een vriendin die in duitsland woont waar ik 2 weekenden per maand ben.
Dus die andere dagen tsjaah.. moet toch iets doen om me eigen te vermaken? of niet dan?
en ten 4e. wie ben jij om te oordelen dat ik geen leven heb? en waaruit concludeer jij dat?
dan ik eventjes een nachtje doorhaal? sorry hoor maar ik denk dat vele van dit topic wel eens een nachtje doorhaalt aan COD.. dus AUB ga je voortaan met je eigen leven bemoeien. :) :)

@ bloemp
Moet wel zeggen dat men ogen beetje beginnen te hangen nu.
Maar daar hebben ze red bull voor ontworpen toch?
En agh bijna weekend.
(moet ik ook niet te vaak doen hoor, want dan word ik nog meer sago dan dat ik nu ben :P )
ik ben gewoon meer een nachtmens dan een dagmens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:30:
[...]

en bedankt he.
Ik heb net een week een baantje :P en de 1ste week is altijd beetje rondlummelen en ingewerkt worden dus daar hoef je niet echt actief voor te zijn..

ten 3de. ik heb een vriendin die in duitsland woont waar ik 2 weekenden per maand ben.
Dus die andere dagen tsjaah.. moet toch iets doen om me eigen te vermaken? of niet dan?
en ten 4e. wie ben jij om te oordelen dat ik geen leven heb? en waaruit concludeer jij dat?
dan ik eventjes een nachtje doorhaal? sorry hoor maar ik denk dat vele van dit topic wel eens een nachtje doorhaalt aan COD.. dus AUB ga je voortaan met je eigen leven bemoeien. :) :)
Er zijn nog andere dingen die je in je vrije tijd kan doen dan gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:32:
[...]

Er zijn nog andere dingen die je in je vrije tijd kan doen dan gamen.
Dus alle mensen die in de avond lekker gamen hebben geen leven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

en bedankt he.

Ik uit mijn vermoedens, dat is niet verboden toch? Dat concludeer ik uit jouw activiteit in dit topic, en het feit dat je schaamteloos aangeeft de hele nacht Zombies te hebben gespeeld, de game op pauze te hebben gezet, en uit je werk weer verder gaat (seriously?). :F

Ik oordeel verder niet, en bemoei me ook verder nergens mee. Al verzamel je de hele nacht postzegels, zal mij een biet zijn. Dan mag ik nog wel zeggen dat ik denk dat je geen leven hebt. Het lijkt me alleen niet helemaal gezond.

Een normaal mens slaapt 's nachts echter, dus waarom je je geroepen voelt om jezelf op dat tijdstip te moeten vermaken, is mij een raadsel. ;)

En ik denk dat er weinig in dit topic zijn die een doordeweekse nacht volledig doorhalen met een computerspelletje, terwijl ze de volgende dag moeten werken, en al helemaal niet de game pauzeren zodat ze na het werk weer verder kunnen gaan. O-)

Verder, game on! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:40:
[...]

Dus alle mensen die in de avond lekker gamen hebben geen leven?
een uurtje of twee in een avond is wat anders dan de hele nacht doorhalen.
Je voelt je blijkbaar nogal aangesproken door zijn comment. Ik zou zeggen, laat het liggen, want je weerlegging helpt je case niet heel erg en het is volgens mij niet de bedoeling om een uitgebreide rel over het al dan niet hebben van een leven door jou of wie dan ook hier te hebben. Doe een topic report en laat eventueel een modje dit nog eens in blauw herhalen als j er persé wat aan wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee weetje ik bedoel gewoon. dat ik het jammer vind dat die meteen oordeelt dat ik geen leven heb.

als je lekker in zombie bezig ben. je bent level 41 dan denk ik dat er maar weinig mensen die hem uitzetten.maar net zoals mij op pauze zette zodat ze verder kunnen. ik denk dat bijna iedereen dat zou doen.

Maakt verder niet uit,reageer mischien wel iets te fel...en zoals ik al zei. dit doe ik niet continu ofzo. maar soms vergeet je de tijd een beetje als je in een game zit.
na 2½ jaar ziektewet met constant tot 07:00 gamen en dan slapen. kan het gebeuren dat je even iets vergeet...
Agh en heel komend weekend staat de ps3 uit dus... (@ Delaithinho heb eindelijk de dag geprikt waarop ik dat ene ga doen haha) dus dan zal zowiezo daarna niet meer veel gegamed worden. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

@ bloemp
Moet wel zeggen dat men ogen beetje beginnen te hangen nu.
Maar daar hebben ze red bull voor ontworpen toch?
En agh bijna weekend.
(moet ik ook niet te vaak doen hoor, want dan word ik nog meer sago dan dat ik nu ben :P )
ik ben gewoon meer een nachtmens dan een dagmens...
Caffeine is onze grote vriend! Elke ochtend weer. Succes met het verdere verloop van je werkdag!
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:52:
vergeet...
Agh en heel komend weekend staat de ps3 uit dus... (@ Delaithinho heb eindelijk de dag geprikt waarop ik dat ene ga doen haha) dus dan zal zowiezo daarna niet meer veel gegamed worden. haha
Dat ene? Je gaat toch niet a/d magic mushrooms he :+

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Jongens, we hebben toch allemaal geen leven! :D
Had ik maar het leventje van entourage..., buh buh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 12:34:
Jongens, we hebben toch allemaal geen leven! :D
Had ik maar het leventje van entourage..., buh buh..
Had ik maar het leventje van chuck :P elke ochtend naast yvonne strahovski wakker worden :9~ :9~ :9~ ..kappen nou!!! :o ....ben ondertussen zo moe dat ik heel snel ga dagdromen :P ff niet zo fijn bewaar ik wel voor vanacht als ik slaap haha 8) :+ .

on-topic. gaan we binnenkort nog met de vriendengroep search and destoy tegen elkaar spelen? >:) lijkt me wel te gek eigenlijk 8)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2011 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
mensen die black ops op de ps3 spelen en gezellig willen TDM'en? voeg mij toe: Qtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P-Nut schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:02:
mensen die black ops op de ps3 spelen en gezellig willen TDM'en? voeg mij toe: Qtz
Denk dat er heel weinig mensen tdm spelen hier.
Meeste spelen domination en search...
Alleen Ch1mer4 speelt het volgens mij.

Maar je mag me wel toevoegen hoor.. DST-JD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel alleen maar (Mercenary) TDM. Speel niet echt met bekenden samen, dus dan is dat (naast FFA) de ideale mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vervolg op mijn nachtelijke zombie. het is een uur geeindigt op level 44 ascension. beetje jammer.

Maar men 1ste potje search and destroy van de avond was veelbeloven. 8000 punten. Dus ik ben helemaal in the mood voor vanavond
Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste

Let op:
Als je in de spelerslijst wil, of je hebt een server voor in de lijst, kan je een DM naar Frentik of superbassie sturen. Dit soort aanvragen horen niet in het topic zelf.