This is a Rapture reminder..
Verwijderd
maal 6, en het gaat veel te traag, als het zo door gaat is die download morgen nog steeds niet klaar..Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 12:16:
Toch weer 1656 mb wat je moet downloaden voor die map..
en tering wat gaat dat langzaam zeg
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2011 12:38 ]
Verwijderd
je hoeft er maar 1 van die 6 te downe hoor..Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 12:29:
[...]
maal 6, en het gaat veel te traag, als het zo door gaat is die download morgen nog steeds niet klaar..
alleen diegene met de disc bles code die je heb.
volgens mij Bles 01031 dus je hoeft er maar 1
Verwijderd
Verwijderd
als je even kijkt naar je black ops disc dan staat daar een code op (als het goed is Bles 01031) als je die heb gedownload dan ken je hem spelen.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 12:55:
Serieus, dat wist ik niet ik heb ze altijd alle 6 gedownload. dus kan ik hem nu al gaan spelen
Verwijderd
Scheelt dat het pas de 1ste dlc isVerwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 12:55:
Serieus, dat wist ik niet ik heb ze altijd alle 6 gedownload. dus kan ik hem nu al gaan spelen
hangt van ej variant af, ik heb de hardened edition, die heeft een ander als de normale bijvoorbeeld.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 12:56:
[...]
als je even kijkt naar je black ops disc dan staat daar een code op (als het goed is Bles 01031) als je die heb gedownload dan ken je hem spelen.
Verwijderd
Altijd leuk dat zoveel mensen die tekst niet lezen , maar gewoon zo snel mogelijk alles willen hebbenVerwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:06:
[...]
Scheelt dat het pas de 1ste dlc is. Had de 1ste x ook al drie binnen gehaald voordat ik erachter kwam
MAAR bij mij is die er nu eindelijk DAMN. ..
tot 55 procent ging die mij als een trein. toen deed die nog telkens 5 seconden over 1 MB
Zit nu op mijn werk maar heb hem wel gekocht.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ga dan even wat anders doen: een rondje lopen, de afwas doen, strijken, of een filmpje kijkenVerwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:10:
[...]
tot 55 procent ging die mij als een trein. toen deed die nog telkens 5 seconden over 1 MB
LOL. Staat er gewoon bij: Download deze versie als er BLES*huppeldepup* op je doosje staat.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 12:55:
haha, vanavond als ik thuis ben ff met me 100mbit connectie binnen halen!Sssquirrel schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:17:
[...]
Ga dan even wat anders doen: een rondje lopen, de afwas doen, strijken, of een filmpje kijken
Erg grappig om te lezen dat mensen na de zoveeelste cashcow nog steeds niet weten dat er een BLES-code is..
EDIT: @jan: heb je de hele middag om wat camp-plekjes uit te zoeken
haha, grapje!!
[ Voor 10% gewijzigd door delaitinho op 28-07-2011 13:20 ]
Nou Jochem, succes ermee dan!Jochem Boom schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:23:
Toch maar van de gelegenheid van de nieuwe DLC en het double xp weekend gebruik gemaakt en Black Ops voor de PC aangeschaft. Laatste COD die ik heb gespeeld was 4. Dus ik ben benieuwd of het bevalt.
Vind Hazard en Hangar 18 erg erg koel. Vind die drive in ofzo? beetje so so.
Maar vind m nu al beter dan mappack1
Shangri la moet ik nog proberen
In Hazard en Hangar staan airco's, dus das logisch.
Ik ga vanavond eerst ff Limbo downloaden denk ik. Misschien van het weekend even de mappack.
overigens is de framerate wel wat slechter bij de map Hazard. Die map is dan ook wel erg groot qua oppervlakte.
Leuk slachtveld met een gunship
Zal wel weer beetje plekjes zoeken worden..als het meezit ben ik er vanavond vanaf 11 uur nog, hangt van mijn planner af iig.
@delaitinho: Vind je delailah dan niet leuk klinken? Loop ook maar beetje te narren hoor
Maar wat is dat MLG ofzo dan? Heb je linkje of wat is het? --> me noobie.
@Jan: Zal thuis morgen wel eens kijken, het is hier geblokt namelijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Only op 28-07-2011 16:40 ]
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Verwijderd
Veels te groot joh... vooral in S&D
@Only
http://gamebattles.com/ Dat is dat we dan aan clanwars meekunnen doen en ook kunnen gaan ranken
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2011 16:23 ]
The Shooting Idiots ofzo hebben veel domination servers met DLC en alle andere maps en is ook redelijk gevarieerd en balanced qua spelers (niet al te vaak de situatie dat het ene potje je met alle goede spelers zit en het andere potje je met alle nubnabs zoals je op veel actieve clanservers ziet).Jochem Boom schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 16:14:
Hebben jullie nog tips qua goeie servers? Het liefst servers waar gewoon alle maps voorbij komen (ook de DLC) en bij voorkeur met objective based modes als Domination.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik bedoel waarom zou ik een xbox kopen als mijn pc het beter draait en de game goedkoper is.
Maar eh, waar ik wel mee zit is cheaters. Op de PC komen die toch meer voor (tenminste lijkt mij logisch). Is dit vaak te merken of valt het reuze mee?
En hoe zit het met de servers. Ik heb al heel lang niet meer online gezeten op de PC. Is dat veel gedoe om leuke servers te vinden?
Is het überhaupt wel een goed idee om alleen één map pack te hebben. (Wanneer gaan die krengen in prjis omlaag
Verwijderd
MENSEN die steady aimen.. en gewoon heel het potje lang alleen maar hipfiren..
net een paar potjes S&D hun allemaal met mp5 steady aim. pro.
En gewoon vanaf 15 meter weg worden geschoten door hipfire.
Wat is de faking skill daarvan? ? ?
pleur op met die hele steady aim perk..laat mensen maar gewoon skills krijgen door normaal te aimen.
en niet als een faking noob alleen maar op schieten drukken in de hoop de je hem raakt.
pffff
Word!Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 17:09:
Er is wel 1 ding waar ik wel steeds bozer en gefrustreerder over raak.
pleur op met die hele steady aim perk..laat mensen maar gewoon skills krijgen door normaal te aimen.
en niet als een faking noob alleen maar op schieten drukken in de hoop de je hem raakt.
pffff
Ik braaf richten op zo'n apie, ben ik al dood...
(niet dat ik goed ben hoor
MW3: Aap_1
Daar heb ik nog nooit last van gehad. En hoe lang zit steady aim al in CoD?Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 17:09:
Er is wel 1 ding waar ik wel steeds bozer en gefrustreerder over raak.
pffff
Je kan ook gewoon de ADS en de vuurknop tegelijk indrukken, dan win je alsnog.
Volgens ben jij gewoon van de map geveegd net, en moet je even je frustraties kwijt.
Verwijderd
Dat zowiezo.. maar er zit toch geen skill achter hipfiren of zie ik dat verkeerd.bram1984 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 17:15:
[...]
Daar heb ik nog nooit last van gehad. En hoe lang zit steady aim al in CoD?
Je kan ook gewoon de ADS en de vuurknop tegelijk indrukken, dan win je alsnog.![]()
Volgens ben jij gewoon van de map geveegd net, en moet je even je frustraties kwijt.
Gewoon gehipfired worden in close combat boeit me geen fuck (binnen 2 meter ofzo)
Maar komop echt ruim 15 meter afstand telkens.
Als ik compleet word geowned in een game als ze gewoon goed richten dan kan ik het goed hebben.. heb ik respect. en wil ik revange...
Maar dit.. vraag me dan altijd af of ze uberhaubt wel weten dat er een L1 knop is(ps3)... djeez
Ik schiet op afstand met ADS meer raak dan met hipfire hoor, dus blijkbaar kunnen ze wel degelijk goed richten en gaan ze ook nog eens goed met de recoil om.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 17:19:
[...]
Dat zowiezo.. maar er zit toch geen skill achter hipfiren of zie ik dat verkeerd.
Gewoon gehipfired worden in close combat boeit me geen fuck (binnen 2 meter ofzo)
Maar komop echt ruim 15 meter afstand telkens.
Als ik compleet word geowned in een game als ze gewoon goed richten dan kan ik het goed hebben.. heb ik respect. en wil ik revange...
Maar dit.. vraag me dan altijd af of ze uberhaubt wel weten dat er een L1 knop is(ps3)... djeez
Verwijderd
Overigens is SA Pro een top perk. Snellere weapon up na sprint is erg fijn. Aangezien je gun de eerste 0,25 (meen ik) seconde dat je inzoomt toch nog doet alsof hij hipfiret is het nog beter. Je wint gunfights met SA Pro die je met SoH nooit had mogen winnen.
Mindere nieuws is dat ik er de rest van het weekend er een stuk minder zal zijn, nachtdiensten hele weekend.....
Edit: Ruwi zal er vanaaf vanaf 10 zei die, nog meer mensen die vanaaf laat er nog zijn?
[ Voor 18% gewijzigd door Only op 28-07-2011 19:01 ]
Verwijderd
Dat mag je niet zeggen over hipfire, want de hoogste KDR haal je met LW, SA, Marathon + "een SMG" + rapid fire. Als je daar dus mee speelt ben je "skilled".Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 17:19:
[...]
Dat zowiezo.. maar er zit toch geen skill achter hipfiren of zie ik dat verkeerd.
Als je een hoge KDR haalt met een traag wapen met hoge recoil en waarmee ADS verplicht is op elke afstand (om geen M60 te noemen) ben je een noob.
Als je echter zegt dat het kiezen van de sterkste class niet gelijk staat aan skill, en dat je bijvoorbeeld wel gelijk kunt gaan tuben dan, krijg van alle mensen met torenhoge KDRs (die met SA, aku + RF en de overig genoemde prerks) te horen wat een noob en een jankerd je bent.
Je zou ze kunnen tuben, dan gaan ze vaak weg. werkte goed in MW2. (in black ops is de tube lang zo sterk niet meer).
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 18:26:
[...]
Je zou ze kunnen tuben, dan gaan ze vaak weg. werkte goed in MW2. (in black ops is de tube lang zo sterk niet meer).
ik join over een uurtje ongeveerOnly schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 18:06:
Planning had goed en slecht nieuws: Goede is dat ik er vanaaf ben vanaf 23.00 uur!
Mindere nieuws is dat ik er de rest van het weekend er een stuk minder zal zijn, nachtdiensten hele weekend.....
Edit: Ruwi zal er vanaaf vanaf 10 zei die, nog meer mensen die vanaaf laat er nog zijn?
Moet je daar weer wat extra's voor kopen of wat is hier de bedoeling van?
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Nope, gewoon spelenRicloo86 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:44:
Nu zie ik op de XBox een plaatje 24/7 Nuketown Double XP.....:S
Moet je daar weer wat extra's voor kopen of wat is hier de bedoeling van?
Ok, heb dit nog niet eerder voor de xbox gezien.
wel lachen alleen maar Nuketown rammen en ook nog dubbele punten binnen halen
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Verwijderd
Morgen ga ik lekker genieten van het dubbel xp weekend.
Zondag of maandag ben ik een trotse prestige 14.
Vooral het begin is vet Dennis. Dat stukje dat je een halve minuut stil staat met een deatch machine in je handen, en helemaal niks raakt!Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:05:
Voor de liefhebbers en haters :
[video]
Morgen ga ik lekker genieten van het dubbel xp weekend.
Zondag of maandag ben ik een trotse prestige 14.
EINDELIJK
Verwijderd
Je kunt dan beter gaan corner campen en alles vernietigen wat je kan raken.
incl de footage van gevallen krijgers die Dennis te grazen neemt terwijl hij stilletjes in zijn tent op het grasveld bij een kinder speeltuintje op de grond ligt te wachtenbram1984 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:30:
Dat doe jij toch met alle wapens? Heeft weinig met de deathmachine te maken.
Verwijderd
Dennis laat tenminste wat zien hier, ga door Dennis van mij mag je.bram1984 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:30:
Dat doe jij toch met alle wapens? Heeft weinig met de deathmachine te maken.
Bram jij bend ook nog de enigste die hier op reageerdt, Dat is precies wat Dennis wild.
P.S de t en d en dt zijn express.
Ik dacht all: you gotta be kidding me!
"Enigste" is dan ook expres, neem ik aan?
[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 29-07-2011 13:30 ]
Nu PiekFoxhound83 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 13:16:
Black Ops voor de PC gekocht.Alleen ik zie geen sabotage matches en eigenlijk minder mensen dan ik had gedacht. Ook al is het nu geen prime time. Zou dit misschien kunnen komen omdat ik geen één map pack heb gekocht (nog)?
13,161 21,434 Call of Duty Black Ops - Multiplayer (bron steampowered.com statistieken)
Ik heb zelf de 360 versie dus ik weet het niet precies van de pc versie maar je kan gewoon alle playlists, behalve de DLC playlist spelen.
yeah viel me gister avond mij ook opOnly schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 13:15:
eey jan heb je me verwijderd???? Zie je niet meer in me lijst!
V voor knife is helemaal niks waard, lekker gebind op de muisFoxhound83 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 15:03:
Ik ben wel erg gewend aan de xbox 360 controller merk ik. De V key voor knife is tricky. =/
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
namelijk de Linksys E4200 Maximum Performance Wireless-N Router.
Ik kreeg steeds vaker connection interrupted in BO.
Dus ik denk ik bestel een nieuwe router.
Mijn oude router is al 4 jaar oud en is toe aan vervanging.
Iemand ervaring met mijn nieuwe router?
Verwijderd
Nou mijn voorgevoel zegt dat je router niet zo snel het probleem zal zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 15:06:
Ik heb net een nieuwe router besteld voor COD en mijn computeravonturen,
namelijk de Linksys E4200 Maximum Performance Wireless-N Router.
Ik kreeg steeds vaker connection interrupted in BO.
Dus ik denk ik bestel een nieuwe router.
Mijn oude router is al 4 jaar oud en is toe aan vervanging.
Iemand ervaring met mijn nieuwe router?
Kijk eerst eens het log file van je router na op echt daadwerkelijk errors.
Verwijderd
Bedankt voor het advies , maar ik neem gewoon een nieuwe.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 15:07:
[...]
Nou mijn voorgevoel zegt dat je router niet zo snel het probleem zal zijn.
Kijk eerst eens het log file van je router na op echt daadwerkelijk errors.
De oude router kan ook alleen B en G aan.
En na 4 jaar mag ik mezelf ook wel verwennen met een nieuwe gadget.
Verwijderd
Nee ik heb al mijn connecties via de WIFI.Sn0wblind schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 15:18:
het zou kunnen dat je probs had omdat je via wifi connecte maar als het via de kabel was is het denk ik iets anders.
Verwijderd
Daarom heb je de keus om te kiezen.Foxhound83 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 15:40:
Vaag niemand doet aan sabotage matches dus. En what's up met al die nuketown servers? Tuurlijk leuk level, maar niet de hele tijd?
Voor ieder wat wils.
ik ben sowieso CQC, maar deathmachine doe ik veel maar niet stil zittenVerwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:27:
Het rondlopen met een deathmachine is niet echt handig.
Je kunt dan beter gaan corner campen en alles vernietigen wat je kan raken.
PS: nog ps3 gamers?
[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 29-07-2011 16:40 ]
Ja Jan, wasda nou?? En ik heb niet eens wat gezegd
De tering hee wat duurt het lang...!! zijn er meer mensen die map pack aan het downloaden ofzo
[ Voor 19% gewijzigd door De_Boorr op 29-07-2011 18:14 ]
Verwijderd
Is jammer want het is een leuke gamemode. Ook op de Xbox lijkt haast niemand het te spelen helaas.Foxhound83 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 16:48:
Maar ik wil een Sabotage match. Die zijn er niet. Dus niet voor ieder wat wilt.
Heel vreemd op gametrackers zijn er maar twee sabotage servers in het hele spel. Althans die sabotage in hun naam hebben staan. http://www.gametracker.com/search/blackops/?query=sabo
Net even beste KD in een potje verbeterd. Is nu 37 in een potje TDM. Jammer dat de pot voorbij was anders was die killstreak nooit geeindigd tegen deze mensen. Alsof je op vissen in een ton aan het knallen bent soms. 1 van de tegenstanders hield zich alleen bezig met het knifen van deuren ongeacht of er 4 tegenstanders voor zijn neus stonden. Heb echt tien seconden naast hem gestaan om te zien wat hij in hemelsnaam aan het proberen was. Ik snapte het niet, knifde hem in zijn rug en ging weer verder.
ETA nog ff terugkomend op de BB. Kijk even dit potje HQ van een vriend van me. En zeg nog eens dat de BB niet gewoon de beste killstreak ooit is. Vanaf BB 1 is het de rest van de pot vechten wie de volgende mag opgooien.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2011 19:02 ]
Verwijderd
Had ik maar meer van die noob tegenstandersVerwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 18:17:
[...]
Net even beste KD in een potje verbeterd. Is nu 37 in een potje TDM. Jammer dat de pot voorbij was anders was die killstreak nooit geeindigd tegen deze mensen. Alsof je op vissen in een ton aan het knallen bent soms. 1 van de tegenstanders hield zich alleen bezig met het knifen van deuren ongeacht of er 4 tegenstanders voor zijn neus stonden. Heb echt tien seconden naast hem gestaan om te zien wat hij in hemelsnaam aan het proberen was. Ik snapte het niet, knifde hem in zijn rug en ging weer verder.
nette gameplay!Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 18:17:
[...]
Is jammer want het is een leuke gamemode. Ook op de Xbox lijkt haast niemand het te spelen helaas.
Heel vreemd op gametrackers zijn er maar twee sabotage servers in het hele spel. Althans die sabotage in hun naam hebben staan. http://www.gametracker.com/search/blackops/?query=sabo
ETA nog ff terugkomend op de BB. Kijk even dit potje HQ van een vriend van me. En zeg nog eens dat de BB niet gewoon de beste killstreak ooit is. Vanaf BB 1 is het de rest van de pot vechten wie de volgende mag opgooien.
[video]
duidelijk dat met HQ een motion sensor super handig is ook nog eens
zie je wel vaker, van dat soort vreemd gedrag. ik denk dat 't meestal komt door eoa challenge, of lvl'en van een perkVerwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 18:17:
[...]1 van de tegenstanders hield zich alleen bezig met het knifen van deuren ongeacht of er 4 tegenstanders voor zijn neus stonden. Heb echt tien seconden naast hem gestaan om te zien wat hij in hemelsnaam aan het proberen was. Ik snapte het niet, knifde hem in zijn rug en ging weer verder.
Verwijderd
Weet iemand hier een oplossing voor?
Wat je zou kunnen doen is de .blob files (clientregistry en appupdatestats of iets dergelijk) uit je steam folder verplaatsen of verwijderen. Dat 'reset' een paar instellingen in steam waardoor dingen zoals de serverbrowser weer even ok werken.Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 11:39:
Ik kan vanaf gisteren avond nog maar 2 van de 2 server vinden... ik zie wel dat dr 15000 spelers online zijn.. maar server vinden ho maar... hebben meer mensen hier last van?? Ik heb mn firewall ff uit gehad, geen effect, router er tussen uit.. geen effect.
Weet iemand hier een oplossing voor?
[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 31-07-2011 12:16 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Helaas, dat werk ook nietGundogan schreef op zondag 31 juli 2011 @ 12:15:
[...]
Wat je zou kunnen doen is de .blob files (clientregistry en appupdatestats of iets dergelijk) uit je steam folder verplaatsen of verwijderen. Dat 'reset' een paar instellingen in steam waardoor dingen zoals de serverbrowser weer even ok werken.
UPDATE: Spel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nu werkt het weer!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2011 13:07 ]
Trouwens knife met de muiswiel werk wat lekkerder ja.
Ik laat prestige denk ik maar achterwege. Die pro perks zijn best vervelend om te halen, laat staan dat je dat driehonderd keer moet doen voor alleen maar een gouden kleurtje en een plaatje. En prestige is het ook niet want iedereen loopt er al bijna mee rond lol.
Ik moet kappen met die smileys. (Geen smiley hier!)
Verwijderd
frustreerd me op dit moment ook enorm. laatste dagen zoveel van die lagmatchedgehad waar je al een half magazijn op iemand geleegd hebt waarbij je zeker weet dat die geraakt moet zijn en opeens doodvalt om dan in de killcam maar 1 a 2 kogels uit je gun te zien komen.Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 23:48:
Hmm, dat ze double XP maar afschaffen. Altijd lag. Het is zoals elk dubbel XP weekend weer een feest van 3 bar connecties en algemene frustratie. Net als ik mijn weekly TDM KD hoger wil maken. Nieuw recordje KD 4,2. SPM 415. Alles met een silenced Galil. Wat een beest van een gun is dat. Maar ja jammer, ga niet spelen als elke gunfight wordt beslist op wie iets minder ping heeft op dat moment.
Verwijderd
Verwijderd
Yups. Lekker hoekjes omkomend om al dood neer te vallen voordat je de hoek om bent. Lekker schieten op een sniper, alles op jouw scherm is raak maar geen hitmarkers en bam dood. In de killcam zie je jezelf gewoon niet schieten.Sn0wblind schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 03:51:
[...]
frustreerd me op dit moment ook enorm. laatste dagen zoveel van die lagmatchedgehad waar je al een half magazijn op iemand geleegd hebt waarbij je zeker weet dat die geraakt moet zijn en opeens doodvalt om dan in de killcam maar 1 a 2 kogels uit je gun te zien komen.
Re knettergek; door drukte wordt P2P slechter (in BO iig). Vreemd genoeg. Je zou denken dat als je meer keuze hebt qua connecties dat het juist beter zou moeten zijn.
Re Dennis: wat? Je bewoog in je filmpje!
Verwijderd
Is this normal for PS3?
Ja dat is normaal. De meeste games doen maar 720p of 640p. Helemaal als ze geport zijn vanaf de 360 (alle CoD's dus).Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:42:
Ik heb net BO ops PS3 aangeschaft. En ik dacht lekker op 1920x1080 te draaien, maar hij gaat max tot 1280xnogwat...
Is this normal for PS3?
Edit: dit weekend overigens geen enkele last gehad van hierboven genoemde LAG (op PS3)
[ Voor 21% gewijzigd door Sssquirrel op 01-08-2011 11:47 ]
Ik had die namelijk verwacht, maar niet gezien.
De map Hazard is wel een leuke voor snipers. Voor het eerst met een sniper gespeeld, best leuk!
Ook niet gezien, maar eerlijk gezegd ook niet gemist. Nuketown vind ik persoonlijk niets aan, veel te compact.Zlat schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 12:58:
Was er op de ps3 een 24/7 Nuketown?
Sowieso lenen de DLC maps zich meer voor snipers omdat ze wat groter zijn. Is voor de afwisseling inderdaad heel leuk.
Op de consoles is er geen server browser, dus nee.Zlat schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 12:58:
Was er op de ps3 een 24/7 Nuketown?
Ik had die namelijk verwacht, maar niet gezien.
Verwijderd
Er is 24 uur nuketown op xbox.bram1984 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:06:
[...]
Op de consoles is er geen server browser, dus nee.
Inderdaad, gewoon een game mode die je kan kiezen.
De laatste tijd lanceren ze een extra spelmodus tijdens double xp weekends: nuketown 24/7 --> verschillende modi alleen op die map.bram1984 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:06:
[...]
Op de consoles is er geen server browser, dus nee.
Ik doelde dus niet op een server variant van op de pc.
Verwijderd
Ok, ik meende iets van 1080i/p op de hoes van COD BO te staan.bram1984 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 11:02:
[...]
Ja dat is normaal. De meeste games doen maar 720p of 640p. Helemaal als ze geport zijn vanaf de 360 (alle CoD's dus).
En hoe drukker het is, hoe vaker het voorkomt, dus van t weekend was het weer barslecht.. hebben PS3 spelers hier ook last van?
Ik kan me ook niet herinneren dat ik met MW2 hier last van had...
Verder moet ik zeggen dat ik helaas op de Xbox echt vaak speel met eikels!
Buiten het feit dat ik vaak debielen muren en elkaar zie staan knifen
Zo gister een potje Capture the Flag op die (oude) sneeuwmap met die grote schotels.
Ik capture de vlag 1 keer, return 'm 3 keer, kill er 69 en ga 49 keer dood... Eind saldo 6350 punten (PB). En natuurlijk verlies ik nog ook!
Ik was bezig met het contract voor 3 keer de hoogste score in CtF en met dit potje haald ik m'n 3e...
Volgens mij own je echt verschrikkelijk als je met een paar gasten dit spel serieus speelt...
De native resolutie van Blops op consoles is 960*544.Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:48:
[...]
Ok, ik meende iets van 1080i/p op de hoes van COD BO te staan.
En voor de duidelijkheid: Blops voor de PS3 is geen poort van de Xbox versie.
[ Voor 17% gewijzigd door SqueakyClean op 01-08-2011 14:03 ]
Meen je dat nou? Sorry, dat wist ik niet.
Volgens mij ontwikkelt men CoD toch echt met als hoofdplatform de 360. Hoe verklaar je anders het verschil in resolutie?Jobbie schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:58:De native resolutie van Blops op consoles is 960*544.
En voor de duidelijkheid: Blops voor de PS3 is geen poort van de Xbox versie.
PS3 heef twel een zooi games die op 1080p naive draaien, Wipeout HD, Motorstorm Apocalypse, Gran Turismo 5 en nog een zooi die ik vergeten ben, meestal zijn het wel de first party titles.Jobbie schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:19:
Zonder een flamewar te beginnen: de Xbox en PS3 ontlopen elkaar niet zo wat reken- en grafische kracht betreft. En beide consoles hebben vrijwel geen games die op native 1080p draaien.
Maar de IW engine voor consoles is wel voornamelijkvoor de 360 gebouwt ja, helemaal niet geoptimaliseerd voor PS3 hardware. Maar de verschillen zijn wel gigantisch minimaal.
Het was zelfs zo erg dat bij 1 van de patches nog xbox live artwork in de PS3 versie zat.
[ Voor 6% gewijzigd door Sn0wblind op 01-08-2011 14:29 ]
Verwijderd
Best wel ja. Enige minpunt is dat meestal de hele team van de tegenstander wisselt na 2 caps in HQ en bij de tweede CG in Domination.Jobbie schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:58:
Volgens mij own je echt verschrikkelijk als je met een paar gasten dit spel serieus speelt...
Speel meestal niet serieus. Het niveau van tegenstanders is vaak te laag om je best te moeten doen. Daarom geniet ik dubbelhard als we een volle party P15 lui tegenkomen. (Ook zij ragequitten nog wel eens. Kennelijk willen ze easy wins en niet een heftige slag waarbij hun winstreak kan worden gepakt.) Het is soms jammer om te fanatiek te zijn voor public maar te lui voor GB.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2011 14:39 ]
Verwijderd
mijn F5 toets heeft vandaag te maken met excesieve slijtage...
bloed onder mijn nagels
Speelde op Kowloon en plantte telkens bom A . Persoon die stond te verdedigde alleen maar met de noob tube.
Hij kon dus spawnen en plof ik was weer dood daarna hem killen en planten en daarna weer plof en dood want ja hij kon gewoon vanaf een meter of 50 schieten want op hardcore is dan iedereen in een straal van 10 meter dood
Show some skill en laat die k*t ding gewoon weg. Verschrikkelijk zeg om op zo;n manier te moeten verliezen want ja mijn team hielp ook niet echt mee ....
[ Voor 5% gewijzigd door Frostbite op 01-08-2011 23:24 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Daarnaast speel ik uitsluitend Hc TDM. Dan heb je spelers veld redelijk verdeeld.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Had je 'm niet moeten killen, dan zou hij ook geen tubes meer hebben. En inderdaad prima te counteren met flack jacket en eventueel nog wat smoke granaten.Sc0rPi0N schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 23:23:
grr net demo gespeeld maar man wat was dat irritant zeg
bloed onder mijn nagels
Speelde op Kowloon en plantte telkens bom A . Persoon die stond te verdedigde alleen maar met de noob tube.
Hij kon dus spawnen en plof ik was weer dood daarna hem killen en planten en daarna weer plof en dood want ja hij kon gewoon vanaf een meter of 50 schieten want op hardcore is dan iedereen in een straal van 10 meter dood![]()
![]()
Show some skill en laat die k*t ding gewoon weg. Verschrikkelijk zeg om op zo;n manier te moeten verliezen want ja mijn team hielp ook niet echt mee ....
Als je in de spelerslijst wil, of je hebt een server voor in de lijst, kan je een DM naar Frentik of superbassie sturen. Dit soort aanvragen horen niet in het topic zelf.