Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
frustratie gister toen ik in firing range chopper gunner en dogs had gehaald weer eens, halve team besloot tijdens dogs eruit te gaan, waardoor ze opeens na de host migratie verdwenen waren, dus ze waren maar 2sec actief. Toen chopper gunner, weer 3x hostmigratie dat ding had niet eens 1 rondje gemaakt voordat die blijkbaar weer geeindigd werd door het spel.

frustratie van MW2 met predators missiles ten tijde van host migratie kwamen weer naar boven -____-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Zo, hele dubbel XP weekend gemist! Maar lig er verder niet echt wakker van, deze week kan ik weer lekker paar avondjes spelen, niet te lang, wil niet omrollen....
Iemand Jan alweer gesignaleerd? Hij is meestal zo'n beetje de enige die namelijk altijd online is voor een potje :P

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
ja is nu een legende geboren XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:23
Vertel wie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
'Jan de Verdwenen'

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Vreemd,

ik was vandaag ff op het strand chillen met het vrouwtje.. maar ik zweer dat ik Jan verkleed in een ghillie outfit op de bungee-toren te zien..

Zou 'ie gek geworden zijn?? 8)

Hij komt wel weer.., jan,... ouwe rukbaas.., kom terug! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
ahaha was je in scheveningen vandaag? mijn buurt man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
delaitinho schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 22:39:
Vreemd,

ik was vandaag ff op het strand chillen met het vrouwtje.. maar ik zweer dat ik Jan verkleed in een ghillie outfit op de bungee-toren te zien..

Zou 'ie gek geworden zijn?? 8)

Hij komt wel weer.., jan,... ouwe rukbaas.., kom terug! :'(
LOL!

Ik ken hem niet, maar misschien speelde hij te veel voor een te lange tijd --> verslaafd misschien. Ineens het licht gezien en besloten zijn account op te zeggen en hier niet meer te komen.

Of hij is lekker op vakantie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
ik heb een tweakers prijsvraag gewonnen ik heb er alleen niks aan. Ik zag het te laat dat het voor de pc
Edit: key is vergeven

[ Voor 96% gewijzigd door chimera2 op 03-08-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
urgh ben ik net te laat dus :D

edit:

er komt weer een nieuwe mappack genaamd resurectionz ofzo met 4 remakes van de oude maps zombie en het laatste deel van de zombie map serie.

wat erg lullig is aangezien ik de hardened edition heb gekocht met al die 4 maps erin

edit 2:

Those of you that purchased the Black Ops Hardened or Prestige Editions and already own the four re-mastered maps, the other contents in the Rezurrection content pack will be free, including Moon, the soundtrack and the theme.

----------------------------
i guess gratis voor mij dan :D

[ Voor 127% gewijzigd door Sn0wblind op 04-08-2011 03:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Wist niet eens dat die maps bij die versie zaten, maar had al wel eerder vlagen ervan gezien maar dacht zal wel aan mij liggen, die ga ik iig niet meer kopen, annihilation is ook niet super spannend, wacht wel op MW3 voordat ik weer wat koop.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Nieuwe zombie map Moon klinkt wel leuk; klinkt alsof er allemaal nieuwe wapens in zitten en dat ze iets met zwaartekracht doen, kan leuk zijn denk ik. Alle oude maps is ook wel lachen. Ik vraag me alleen af hoeveel ze er voor gaan vragen, weer 13 euro voor 1 nieuwe map is toch wel wat overdreven...
Voor 4 MP + 1 zombie map vind ik 13 euro echt geen probleem, ook elke keer gekocht want je hebt er toch wel flink wat uren plezier aan, maar de oude maps heb ik allemaal al kapot gespeeld (en kan ik ook prima in WaW nog spelen) dus daar zie ik de meerwaarde niet echt van in.

[ Voor 31% gewijzigd door NickThissen op 04-08-2011 08:40 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
pff nog een mappack. Ik twijfel al om de laaste te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij is die keuze makkelijk, want ik speel toch geen zombie-mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij is het mooi want ik heb de prestige edition.
Als ik het goed begrepen heb krijg ik die mappack gratis.
De oude maps van WaW had ik namelijk al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc_wracker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 23:36
Ik heb een code voor de mappack Escalation voor de pc. Via de tweakers prijsvraag gewonnen. Ik deed mee omdat ik dacht iemand anders er blij mee te kunnen maken. Echter blijkt deze persoon het spel niet meer te spelen. Zelf speel ik hem op de xbox.

Zou hem graag willen ruilen tegen een mappack voor de xbox. Iemand die hier voor in is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als er weinig aanpassing/toevoegingen zitten in de 4 WaW maps, koop ik hem niet. En in september komt de release van BF3 toch al aardig dichtbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:25:
Voor mij is het mooi want ik heb de prestige edition.
Als ik het goed begrepen heb krijg ik die mappack gratis.
De oude maps van WaW had ik namelijk al.
Als je de prestige edition hebt én de oude WaW maps, dan moet je € 5,- extra betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:10:
[...]

Als je de prestige edition hebt én de oude WaW maps, dan moet je € 5,- extra betalen.
Hier post iemand echt wat anders :

Those of you that purchased the Black Ops Hardened or Prestige Editions and already own the four re-mastered maps, the other contents in the Rezurrection content pack will be free, including Moon, the soundtrack and the theme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Das vreemd, ik kwam namelijk dit tegen.
Those of you that purchased the Black Ops Hardened or Prestige Editions and already own the four re-mastered maps, have to pay an extra EUR 5,00 for the additional Rezurrection content.
You will also get acces to the exclusive Modern Warfare 3 beta, starting late september.
Wel relaxed dat je aan de MW3 beta mag meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad Dennis, Bram zijn statement klopt. Treyarch wil geld verdienen, dus ondanks dat je de maps al hebt, moet je nog 5 Eurootjes erbij lappen :)

En super vet dat je mee mag doen aan de beta...haalt mij toch wel over om die maps te halen.

[ Voor 98% gewijzigd door vinom op 04-08-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:41:
Inderdaad Dennis, Bram zijn statement klopt. Treyarch wil geld verdienen, dus ondanks dat je de maps al hebt, moet je nog 5 Eurootjes erbij lappen :)

En super vet dat je mee mag doen aan de beta...haalt mij toch wel over om die maps te halen.
Dan staat het op de frontpage fout :

nieuws: Vierde Call of Duty: Black Ops-dlc heet Rezurrection

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, dus trek je portemonnee maar! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat natuurlijk gelijk opvalt is de naam van deze mappack. Altans, de eerste letter valt op. We hebben inmiddels al 3 mappacks kunnen bemachtigen, maar het blijkt dat Treyarch een leuk grapje heeft met de mappacks. Als we de eerste letter van de mappacks apart nemen, zal het woord FEAR verschijnen. Kijk maar:

F irst Strike
E scalation
A nnihilation
R ezurrection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad wat een leuke grap , jammer dat dat een game van de concurrent is.

:P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
bram1984 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:39:
Das vreemd, ik kwam namelijk dit tegen.

[...]

Wel relaxed dat je aan de MW3 beta mag meedoen.
vinom schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:41:

Bron?

Op de COD website staat namelijk dat het gratis is (en niks over MW3 beta):
For our fans that purchased the Black Ops Hardened or Prestige Editions, the entire Rezurrection content pack will be free, including Moon, the four re-mastered maps, the soundtrack and the theme, by simply re-downloading their Classic Zombies Pack.

[ Voor 22% gewijzigd door NickThissen op 04-08-2011 16:02 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof de Call of Duty site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickThissen schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:01:
[...]

[...]

Bron?

Op de COD website staat namelijk dat het gratis is (en niks over MW3 beta):

[...]
Dude. :F

Ik hoopte en ging er eigenlijk ook vanuit dat alleen Dennis erin zou trappen, maar vinom en nu jij dus ook. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
bram1984 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:18:
[...]

Dude. :F

Ik hoopte en ging er eigenlijk ook vanuit dat alleen Dennis erin zou trappen, maar vinom en nu jij dus ook. :+
Waarom zou ik er niet intrappen? Er is niet echt een indicatie dat je een grap maakt... Volgende keer iets meer hints achterlaten misschien :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus Bram is de lokale Tweakers.net komiek.
Zoek ergens in je stad een podium en verkoop je kunsten zou ik zeggen.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, je koopt een extra dure editie van de game, en moet achteraf extra betalen voor DLC. :+

Daarnaast is er helemaal niks bekend over een beta. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
ik ben eienlijk nog benieuwt naar de elena siegman songs, aangezien ik die gewoon erg vet vind :)

maar zal me niks verbazen als het nog niet de op itunes verkrijgbare laatste 3 zombie songs zijn zoals abracadavre enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:30:
Dus Bram is de lokale Tweakers.net komiek.
Zoek ergens in je stad een podium en verkoop je kunsten zou ik zeggen.
Wens jij die jongen even de dood door hongersnood toe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt veel zal onze geliefde Bram niet ermee verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
frustratie ten top, sinds het double xp weekend is het in parties spelen zo goed als irritant geworden, zoveel lag in een match heb ik nog nooit gemaakt en dat achter elkaar tijdens matches. Als ik solo speel is het minder maar zodra het in een party is heeft iedereen er last van en connecten we altijd met amerikanen om een bizarre reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 18:48:
Klopt veel zal onze geliefde Bram niet ermee verdienen.

Ik denk meer dan jij met je kampeervideo's. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Net toch maar weer even potje 39/11 K/D ! in TDM op firing range

Dat met lightweight, steady aim en marathon

AK74u+grip, frag

en had nog 3 napalm strikes over maar had niet door dat potje al voorbij was :+

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Rense2002 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 15:43:

AK74u+grip, frag

Lekker hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de snipers onder ons,

Ikzelf heb in mijn 300 uur nooit niet echt de moeite genomen om te snipen.
Dus bij wijze van afwisseling maar eens een sniper class samen gesteld.
Maar wat zijn nu eigenlijk de do´s and donts

Ik bedoel de damage modifier, merk je daar eigenlijk iets van? zo lang je op torso of hoofd raakt is het toch altijd 1 shot 1 kill?

en wat is de beste attachment, de instelbare scope geeft range modifier? maar word die range ooit gehaald in een map? en is dat dus de moeite waard, of maar gewoon voor een groter magazijn gaan?

Of te wel, zonder de huildiscussie te krijgen "dat is de losers sniper want alleen de dragnov is voor de niet noobs zit ik niet op te wachten, dus beste sniper en beste attachment, de perks red ik me wel mee, dus daar geen tips over nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rense2002 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 15:43:

AK74u+grip, frag

Vreemd, bij mij komt er altijd in beeld te staan dat het potje is afgelopen. Ik kan ook niet meer verder spelen dan. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:13
@ Aardschok; Ik denk dat het ook afhangt van je tactiek hoor. Als je van plan bent ergens op de map te blijven zitten zou ik een Scope met zoom kiezen, maar als je wat naar voren pusht, de normale scope met extended mags. Als je aanvallend speelt zou ik een ACOG sight erop zetten, omdat je dan meer zicht hebt dichtbij... ;)

Maar zo kijk ik er tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BlackthunderAwf schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:53:
@ Aardschok; Ik denk dat het ook afhangt van je tactiek hoor. Als je van plan bent ergens op de map te blijven zitten zou ik een Scope met zoom kiezen, maar als je wat naar voren pusht, de normale scope met extended mags. Als je aanvallend speelt zou ik een ACOG sight erop zetten, omdat je dan meer zicht hebt dichtbij... ;)

Maar zo kijk ik er tegenaan.
Niet mee eens. Juist als je aanvallend speelt en dus vaker zult moeten quickscopen zou ik voor de variable zoom gaan. Je houdt de zoom dan gewoon in de meest uitgezoomde stand, die is meer uitgezoomd dan de standaard scope en gaat ook sneller omhoog (minder 'blackout time' dat je niks ziet) dus die is beter om te quickscopen.
ACOG zou ik ook niet aanraden maar dat is persoonlijk, kan ik niks mee op een sniper (of elke andere gun eigenlijk).

Ik gebruik altijd de L96A1 sniper (ofzoiets) met variable zoom. Zoom standaard op meest uitgezoomde stand houden (makkelijkst om te quickscopen) en als je op grote afstand iemand ziet kun je nog altijd snel inzoomen (twee klikjes). Na de kill zoom ik dan weer uit.
Kwa perks gebruik ik meestal ghost (na elke kill verplaats ik doorgaans dus in principe ben ik onzichtbaar tot ik schiet, en daarna zoek ik een ander plekje), en die perk dat je langer je adem kan inhouden, toch wel handig vaak, maar ik pak ook wel eens hardened om door muren te schieten.

De hit multipliers merk je wel hoor; je zou inderdaad verwachten dat een schot 1 hit 1 kill is maar heel vaak is dat toch niet zo. Met het kleinste beetje lag schiet je al gauw in een been oid (of een arm die voor het lichaam zit) en dan verwacht je een kill en is het toch niet zo.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:42:
Voor de snipers onder ons,
Ik bedoel de damage modifier, merk je daar eigenlijk iets van? zo lang je op torso of hoofd raakt is het toch altijd 1 shot 1 kill?
Sinds een recente update hebben alle snipers 1 shot kill op bovenlichaam en hoger. PSG ook in buikje, L96 ook in buikje en op armen. Vooral dat laatste is heel boeiend want het betekent dat je niet hoeft te headshotten op mensen die langs je lopen. Scheelt een hoop, zeker als je afwachtend snipet. Ook voor quickscopen heeft het voordeel want je hoeft minder accuraat te zijn en daarnaast zul je vaak in iemands zijn zij knallen met QSen omdat het vaak in close combat op QSen aankomt.
en wat is de beste attachment, de instelbare scope geeft range modifier? maar word die rangex ooit gehaald in een map? en is dat dus de moeite waard, of maar gewoon voor een groter magazijn gaan?
Die range wordt wel op maps gehaald. Op Havana en Array sowieso. Ook op een paar andere maps heb ik de extra accuracy op long range wel eens nodig. (Denk aan Hazard en Discovery.) Ex mags zou n principe ook niet nodig moeten zijn, als je niet de tijd kunt nemen om te herladen tijdens snipen dan ben je ergens niet zo een goede sniper. (lollige manier om te zeggen dat bij snipen je positie erg belangrijk is dus dat je sowieso cover wil hebben.)

Beste sniper: Voor zowel quickscopes als long range 'echte' sniper is de L96 de beste. Reden: PSG komt dichtbij vooral omdat je sneller ermee kan schieten. Maar de recoil is groot genoeg om dat tweede schot bijna altijd te laat te maken. WA2000 komt dichterbij wat dat betreft. Je kan ermee heel snel 2 kogels op 1 plaats krijgen. Maar daar heb je meer onzekerheid over 1 shot kills vanwege slechtere damage multipliers. Ik vind snipen zelf ook leuk (2000 kills met L96 en rond de 1000 met PSG en WA2000) maar het is totaal niet effectief in BO. De beste sniper is eigenlijk de M16 met ACOG. :P

Dit is overigens allemaal over core. In HC blijf ik ver weg van snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:22
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 18:41:
De beste sniper is eigenlijk de M16 met ACOG. :P
No love for G11 + variable zoom? :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 19:08:
[...]

No love for G11 + variable zoom? :p
Integendeel zeer veel liefde voor G11 maar de range van de M16 maakt het de echtere sniper. 1 burst kill tot 50m is redelijk gaaf.:)

Vind de low powered scope te gek overigens. Niet effectief, wel lollig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 19:43:
[...]

Integendeel zeer veel liefde voor G11 maar de range van de M16 maakt het de echtere sniper. 1 burst kill tot 50m is redelijk gaaf.:)
Speel de laatste tijd meer en meer met de M16, maar 1 burst kills zijn toch vrij zeldzaam moet ik zeggen. Dan moet je al echt op het bovenlichaam raken anders is het bij mij nooit een 1 burst kill... Op goeie dagen lukt dat mikken wel aardig maar als ik net wat trager ben ofzo (lange dag gehad) dan heb ik weinig 1 burst kills... Daarom heb ik ook een haat-liefde verhouding met de M16, soms gaat het ontiegelijk goed en soms heb ik altijd meerdere bursts nodig, en vooral op close range is dat dodelijk omdat die tweede burst toch best lang duurt (in die tijd hebben de meeste SMGs bijv je al 3 keer dood van dichtbij).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De G11 vreet M16's als ontbijt. Check die vergelijking op Youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
bram1984 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 00:06:
Ik vind de red dot toch wel fijn op de M16 (een van de enige) en die heb je bij de G11 niet, dan is mijn keuze snel gemaakt. G11 heb ik overigens hetzelfde probleem, veel te vaak multi-bursts nodig en dat gaat gewoon vaak mis, je kan je bijna niet permiteren een burst te missen..

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Ik vind ook die gebrekkigheid van attachements op de G11 een behoorlijke beperking. Het is een leuk wapen, maar ik zou bijvoorbeeld rds of silencer op momenten wel missen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan van alles checken. Zo lang je vecht op een range van 25 tot 50 meter maakt de M16 de G11 af. (Bij gelijke schutters etc.) Bon appetit G11 croissantje. Je moet als M16 manneke gewoon niet op close range gevonden worden.

G11 is prima zonder attachment. Wat heb je nodig? De iron sights zijn prima. Wil je nog minder range? Een silencer zet je ook niet op een M16. Dan haal je alles wat de M16 goed doet weg en blijf je met een brak ding in handen zitten. Met een G11 zou dat ook gewoon niet werken als het kon. Je moet spelen naar de kracht van een gun. Bij beide is dat op range schieten (bij G11 mid, bij M16 mid en/tot long). Als je gaat rushen kun je beter een AKU/Aug met lightweight en al die onzin doen.

Het spel blijft: als M16 niemand in de buurt laten. Met de AKU alles van 3 meter in het gezicht spelen. Het beste blijft een vol automatisch AR. Daarmee knal je op elke range alles kapot. Maar ja, dat is iets te saai. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2011 02:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 02:20:
[...]

Je kan van alles checken. Zo lang je vecht op een range van 25 tot 50 meter maakt de M16 de G11 af. (Bij gelijke schutters etc.) Bon appetit G11 croissantje. Je moet als M16 manneke gewoon niet op close range gevonden worden.

G11 is prima zonder attachment. Wat heb je nodig? De iron sights zijn prima. Wil je nog minder range? Een silencer zet je ook niet op een M16. Dan haal je alles wat de M16 goed doet weg en blijf je met een brak ding in handen zitten. Met een G11 zou dat ook gewoon niet werken als het kon. Je moet spelen naar de kracht van een gun. Bij beide is dat op range schieten (bij G11 mid, bij M16 mid en/tot long). Als je gaat rushen kun je beter een AKU/Aug met lightweight en al die onzin doen.

Het spel blijft: als M16 niemand in de buurt laten. Met de AKU alles van 3 meter in het gezicht spelen. Het beste blijft een vol automatisch AR. Daarmee knal je op elke range alles kapot. Maar ja, dat is iets te saai. :)
de G11 bursts hebben als nadeel dat deze TE snel is, oftewel wanneer iemand van rechts naar links loopt dat er kogels uit d ebursts missen, de pauze na de burst is dan de groot. De M16 heeft een makelijkere burst om te gebruiken imo. Als is de G11 natuurlijk veel krachtiger als iemand recht op je af loopt, maar voor de range om die te snelle burts teniet te doen zou red dot sites bijvoorbeeld wel nice zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jullie vergeten allemaal dat de G11 ontzettend nauwkeurig is als je vanuit de heup schiet. Voordat een M16 mannetje z'n ads in stelling heeft gebracht, ligt 'ie al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
bram1984 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 09:13:
Jullie vergeten allemaal dat de G11 ontzettend nauwkeurig is als je vanuit de heup schiet. Voordat een M16 mannetje z'n ads in stelling heeft gebracht, ligt 'ie al.
Daarom is de G11 van close range ook handig, en de M16 totaal niet (hip fire met M16 is waardeloos inderdaad). Maar toch had ik er graag een red dot op, of van mijn part een dual mag, extended mag, etc... Een silencer zie ik ook niet zo zitten nee, maar het feit dat ik eigenlijk nooit een attachment gebruik op de G11 voelt alsof ik iets ik 'vergeet' of iets weg geef. Doe me dan toch maar een geweer met attachment, is zonde om geen attachment te nemen.
Verder is de G11 wel gewaagd aan de M16 ja.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Red dot is niet nodig en extended mag ook niet, aangezien je 48 kogels hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
bram1984 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 01:06:
Red dot is niet nodig en extended mag ook niet, aangezien je 48 kogels hebt.
Juist bij burst fire vind ik het handig, als je dan een keer mist kun je tenminste nog een beetje om je mikpunt heen kijken waarom je mist en hoe ver je moet bijstellen. Zonder red dot zit al gauw een deel van je sights ervoor en is dat dus lastiger te zien. Bij de meeste ARs ofzo is dat niet zo'n probleem omdat je (als je blijft vuren) toch zoveel recoil hebt dat dat geen zin heeft, en je kunt iets meer sprayen (blijven schieten terwijl je bijstelt); met een burst fire kun je niet schieten totdat je denkt dat je gaat raken dus wil ik ook graag kunnen zien waar ik naartoe moet als ik mis.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxhound83
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-08 15:07
Pff ik heb nu een weekje maar ik ben echt slecht. Ze maken gehakt van mij. Of ze zijn super goed allemaal of ik ben echt slecht. Misschien had ik niet tegen beter weten in een shooter moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:32

superwashandje

grofheid alom

pc of console?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickThissen schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 01:16:
[...]

Juist bij burst fire vind ik het handig, als je dan een keer mist kun je tenminste nog een beetje om je mikpunt heen kijken waarom je mist en hoe ver je moet bijstellen. Zonder red dot zit al gauw een deel van je sights ervoor en is dat dus lastiger te zien. Bij de meeste ARs ofzo is dat niet zo'n probleem omdat je (als je blijft vuren) toch zoveel recoil hebt dat dat geen zin heeft, en je kunt iets meer sprayen (blijven schieten terwijl je bijstelt); met een burst fire kun je niet schieten totdat je denkt dat je gaat raken dus wil ik ook graag kunnen zien waar ik naartoe moet als ik mis.
Totaal geen moeite mee. Sowieso vind ik de RDS waardeloos in dit spel. Er zit altijd een waas of een soort spiegeling overheen. Ik gebruik op dit moment de AUG, Galil, G11, AK74u en soms de Famas, en op geen van allen heb ik een RDS. De iron sights zijn gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Foxhound83 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 02:33:
Pff ik heb nu een weekje maar ik ben echt slecht. Ze maken gehakt van mij. Of ze zijn super goed allemaal of ik ben echt slecht. Misschien had ik niet tegen beter weten in een shooter moeten kopen.
Als dit je eerste shooter is, zou ik als ik jou was niet meteen online gaan spelen. Eerst de campaign, dan combat training tegen steeds meer bots en dan eens online gaan. Het duurt sowieso wel even voordat je wat potjes kan gaan winnen (is mijn ervaring vanuit MW2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
bram1984 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 09:20:
[...]

Totaal geen moeite mee. Sowieso vind ik de RDS waardeloos in dit spel. Er zit altijd een waas of een soort spiegeling overheen. Ik gebruik op dit moment de AUG, Galil, G11, AK74u en soms de Famas, en op geen van allen heb ik een RDS. De iron sights zijn gewoon prima.
Ik gebruik hem ook nergens, alleen bij de M16 bevalt hij om een of andere reden wel. Bij de rest heb ik het gevoel dat de recoil omhoog schiet met sights erop, dan kan ik niet meer mikken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:49

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Jobbie schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:19:
Zonder een flamewar te beginnen: de Xbox en PS3 ontlopen elkaar niet zo wat reken- en grafische kracht betreft. En beide consoles hebben vrijwel geen games die op native 1080p draaien.
Ik heb anders op youtube een side-by-side comparison gezien waarbij de xbox 360 versie er toch beter uitkomt. Daarnaast merkte ik het gisteren ook heel erg tijdens een potje Groundwar Domination (Summit) op de PS3. Het leek wel dikke stroop, terwijl toch ik toch een 3-4 bar connectie had.
YouTube: ‪COD MP IS NOT 60FPS ON THE PS3‬‏ - YouTube (skip naar 03:54 als het niet automatisch gebeurt)

Het lijkt allemaal niet zo erg, maar het is wel merkbaar wanneer je speelt ^_^

[ Voor 5% gewijzigd door Blisterin_Bull op 08-08-2011 12:56 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blisterin_Bull schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:51:
[...]

Ik heb anders op youtube een side-by-side comparison gezien waarbij de xbox 360 versie er toch beter uitkomt. Daarnaast merkte ik het gisteren ook heel erg tijdens een potje Groundwar Domination (Summit) op de PS3. Het leek wel dikke stroop, terwijl toch ik toch een 3-4 bar connectie had.
YouTube: ‪COD MP IS NOT 60FPS ON THE PS3‬‏ - YouTube (skip naar 03:54 als het niet automatisch gebeurt)

Ik merk er helemaal niks van. Deze map heb ik ook al meerdere keren voorbij zien komen, en zo ziet het er bij mij niet uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Blisterin_Bull schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:51:
[...]

als je zo;n game op merkt disconnect dan eens, je zal dan merken dat er een host migratie start, oftewel jij was host. er zijn gebruikers waaronder ik die merken dat als ze host zijn dat de game zo traag word als stront op sloffen.

edit: oh wacht in dat filmpje praat hij over iets anders, en merkte inderdaad wel dat de map hazard lagged, maar had al door de het door de grootte van de map kwam.de engine is zo brak op de PS3.

[ Voor 9% gewijzigd door Sn0wblind op 08-08-2011 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Nou heb ik eindelijk de laatste missie van Black Ops gespeeld, en moet zeggen: aankomende 2 jaar zal ik igg geen Call of Duty meer kopen! Wat een troep einde, zonde van mijn tijd. En ook online vind ik hem maar niks.

Ik ben geen Battlefield fanboy, aangezien ik alle delen van Call of Duty en Battlefield heb gespeeld...
Maar na deel 4 is de serie niks meer. Deel 2 en 4 waren episch. De rest... :(

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:17
HardCoreGamer schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 18:12:
Nou heb ik eindelijk de laatste missie van Black Ops gespeeld, en moet zeggen: aankomende 2 jaar zal ik igg geen Call of Duty meer kopen! Wat een troep einde, zonde van mijn tijd. En ook online vind ik hem maar niks.

Ik ben geen Battlefield fanboy, aangezien ik alle delen van Call of Duty en Battlefield heb gespeeld...
Maar na deel 4 is de serie niks meer. Deel 2 en 4 waren episch. De rest... :(
Precies hetzelfde hier. Speel de serie al voor de pc vanaf deel 1 in de schappen van de winkel lag. 1 was classic, 2 was de beste shooter die ik ooit heb gespeeld en 4 was geweldig, die switch naar moderne setting !

Ik heb alle delen sinds 4 ook nog gekocht en gespeeld, echter werd het steeds minder en minder. Modern Warfare 3 word het eerste spel in de reeks die ik niet meer ga kopen en spelen. En ik verwacht dat dit voor nog veel meer gamers geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
Wat is tegenwoordig de goedkoopste plaats om de game en al de dlc te kopen.
Ik wou ze giften aan een vriend die net een nieuw pc heeft maar holy smoke... dat ding staat nog steeds 60€ op steam...
Met direct2drive bespaar ik in totaal 16€
kan ik gewoon daar kopen en serials naar me maat mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, kreeg net een mail dat de beta van Call of Duty Elite begonnen is.....effe checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:07
dafz0r schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:07:
Ik wou ze giften aan een vriend die net een nieuw pc heeft maar holy smoke... dat ding staat nog steeds 60€ op steam...
Ik heb blackops laatst gewoon in de winkel gekocht incl de 10% korting bij dynabyte was dat nog voordeliger dan welke webshop ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
dafz0r schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:07:
Amazon.co.uk is je vriend. Kies Super Saver Delivery en je hebt ook nog eens geen verzendkosten.

Kost je bijna 29 Pond. De DLC moet je gewoon via Steam (of waar dat ook moet voor de PC) regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:41:
Mmm, kreeg net een mail dat de beta van Call of Duty Elite begonnen is.....effe checken!
Hmm, ik kreeg geen mail maar ben weer eens naar callofduty.com/elite geweest. Kon nu gamertag linken aan Xbox account (wat allang gebeurd is voor youtube, maar goed).Moest een NDA en terms en conditions accepteren. Las daarna dat het deze zomer begint en dat ik mail krijg. Lekker vaag dus weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:40:
[...]

Hmm, ik kreeg geen mail maar ben weer eens naar callofduty.com/elite geweest. Kon nu gamertag linken aan Xbox account (wat allang gebeurd is voor youtube, maar goed).Moest een NDA en terms en conditions accepteren. Las daarna dat het deze zomer begint en dat ik mail krijg. Lekker vaag dus weer.
Volgens mij sturen ze die mails in fases, je zult dus nog even geduld moeten hebben. Ziet er allemaak wel gelikt uit, geloof alleen niet dat ik er voor ga betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

hoeft ook niet toch? alleen om mee te doen aan de wedstrijden enzo lijkt me. ik geloof dat je autos en alles kon gaan winnen toch? lijkt me dat je daar dan ook voor zal moeten gaan betalen.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een link naar die bèta site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:34:
Iemand een link naar die bèta site?
In mijn post iets hierboven staat de URL. Het kan soms nuttig zijn om te lezen wat anderen posten.

@patrick klopt, geduld is nodig, maar ik ben al een tijdje aan het popelen. :P Wat betalen betreft, dat ligt er aan wat er allemaal bij zit en wat de prijs is. Ben zeker niet tegen subscription fees per se. Ben alleen tegen abbonementen waar ik niets aan heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Skybullet schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 18:45:
[...]

Precies hetzelfde hier. Speel de serie al voor de pc vanaf deel 1 in de schappen van de winkel lag. 1 was classic, 2 was de beste shooter die ik ooit heb gespeeld en 4 was geweldig, die switch naar moderne setting !

Ik heb alle delen sinds 4 ook nog gekocht en gespeeld, echter werd het steeds minder en minder. Modern Warfare 3 word het eerste spel in de reeks die ik niet meer ga kopen en spelen. En ik verwacht dat dit voor nog veel meer gamers geld.
Precies, er is een kans dat ik MW3 voor 30 euro koop bij zo'n serial bedrijf.
Maar van de makers van Black Ops koop ik iig zeker niks meer. Dat is mij nu wel erg duidelijk.
Deel 4 heb ik mij enorm veel vermaakt, de graphics, de gameplay, alles was in orde! Als COD nu weer een nieuwe engine krijgen zouden ze dat kunnen evenaren. Maar nee, na die 550Miljoen dollar van MW2 hebben ze geen geld meer overgehouden aan een nieuwe engine.

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kijk zelf juist veel sceptischer naar Infinity Ward dan naar Treyarch. Ik hoop van harte dat MW3 geen spamfest wordt zoals MW2. Hopelijk pakken ze de goede ideeën van Treyarch i.c.m. met alles wat MW zo'n succes maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk ben ik de man met de golden gun :

YouTube: ‪Dennis585 - Black Ops the claymore , golden m16 and a frag‬‏ - YouTube

Het speeld net ff wat lekkerder nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja? Speeld, Dennis? Voeld dat goet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ik heb nog niet genoeg koffie op vandaag, maar nu heb ik een bakje voor me staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 09:48:
Lol ik heb nog niet genoeg koffie op vandaag, maar nu heb ik een bakje voor me staan.
Laat ze maar lullen hoor, ik geniet van je filmpjes, al zijn ze misschien niet allemaal even goed. Speel zelf ook een beetje op de xbox, zit in de CRSD-clan, misschien ook wel iets voor jou? Kom gewoon een keer gezellig langs, zie ik mezelf ook eens terug op youtube ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog clans voor de ps3? Zie maar weinig goede nl'ers op de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik speel wel eens met een Duitse clan samen op de PS3. Zij zijn te herkennen aan de [DrX] tag. Zelf ben ik niet zo goed; Black Ops is ook maar mijn eerste FPS game sinds... ooit ^_^
Mijn ps3 tag is "watbenjedan", maar zoals FPSRussia zou zeggen ben ik een "baby buffalo", lol...

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 10:50:
Zijn er nog clans voor de ps3? Zie maar weinig goede nl'ers op de ps3.
niet echt een clan maar de volgende personen zijn er wel aardig veel te vinden:

delaitinho
Just_jan
ch1mera2
Rin_beertje
en de rest die ik vergeten ben }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK beetje leuke groep? Vind het wel leuker om met Nederlanders te spelen, speel meestal met een collega
meestal worden we 1 en 2 zou leuk zijn als er nog wat waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
chimera2 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:02:
[...]

niet echt een clan maar de volgende personen zijn er wel aardig veel te vinden:

delaitinho
Just_jan
ch1mera2
Rin_beertje
en de rest die ik vergeten ben }:O
Ik ben ook regelmatig online, niet zo goed als de bovenstaande mensen, maar ik sta mijn mannetje :)
Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:05:
OK beetje leuke groep? Vind het wel leuker om met Nederlanders te spelen, speel meestal met een collega
meestal worden we 1 en 2 zou leuk zijn als er nog wat waren.
Het is een leuke groep en als we met zijn allen zijn verliezen we niet veel potjes. Nu op het moment spelen we niet echt veel meer omdat sommige prestige 50 zijn lvl50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zlat schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:05:
[...]

Ik ben ook regelmatig online, niet zo goed als de bovenstaande mensen, maar ik sta mijn mannetje :)
Aap_1
Gaat er opzich niet om dat je heel goed bent als je maar plezier hebt. Mja winnen wil ik wel :).
chimera2 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:07:
[...]

Het is een leuke groep en als we met zijn allen zijn verliezen we niet veel potjes. Nu op het moment spelen we niet echt veel meer omdat sommige prestige 50 zijn lvl50
Dat is wel beter, wij doen het nu met ze tweeen teamwork en dan gaat het al vrij makkelijk nagaan als je met meer bent. Wanneer spelen jullie dan? en wat? (wij groundwar hoe meer hoe beter :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:10:
[...]

Gaat er opzich niet om dat je heel goed bent als je maar plezier hebt. Mja winnen wil ik wel :).

[...]

Dat is wel beter, wij doen het nu met ze tweeen teamwork en dan gaat het al vrij makkelijk nagaan als je met meer bent. Wanneer spelen jullie dan? en wat? (wij groundwar hoe meer hoe beter :))
Winnen doe ik wanneer er samengespeeld wordt meestal wel, dan is het ook makkelijk om snel een target te behalen.
Voeg me maar toe en nodig me uit als je online bent, vaak speelt mijn vriendin ook mee. Ze is niet heel goed, maar wil wel graag domination spelen en de boel capturen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zlat schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:15:
[...]

Winnen doe ik wanneer er samengespeeld wordt meestal wel, dan is het ook makkelijk om snel een target te behalen.
Voeg me maar toe en nodig me uit als je online bent, vaak speelt mijn vriendin ook mee. Ze is niet heel goed, maar wil wel graag domination spelen en de boel capturen O+
Kga je toevoegen. Aap_1. Wij gaan rond uurtje of 6 ff knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Zlat schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:15:
[...]

Vriendin mee spelen _/-\o_
Zou ik ook wel winnen zolang ze maar niet beter is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:19:
[...]

Kga je toevoegen. Aap_1. Wij gaan rond uurtje of 6 ff knallen.
Vandaag ben ik helemaal niet thuis, maar je zult me een dezer dagen zeker wel een keer zien verschijnen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

chimera2 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:23:
[...]

Vriendin mee spelen _/-\o_
Zou ik ook wel winnen zolang ze maar niet beter is ;)
haha inderdaad, ik zou me dood schamen :P "gelukkig" word die van mij misselijk zodra ze een shooter probeert te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Ik wil wel dat ze iets beter wordt. Ze wordt namelijk boos als het niet goed gaat, dan staat ze 5 - 15 en wil ze niet nog een potje. Dat beperkt mijn speeltijd ook weer aangezien ze het niet zo leuk vindt om lang tegen mijn achterhoofd aan te kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zlat schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:29:
Ik wil wel dat ze iets beter wordt. Ze wordt namelijk boos als het niet goed gaat, dan staat ze 5 - 15 en wil ze niet nog een potje. Dat beperkt mijn speeltijd ook weer aangezien ze het niet zo leuk vindt om lang tegen mijn achterhoofd aan te kijken :P
Kan dan toch gaan stofzuigen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:31:
[...]

Kan dan toch gaan stofzuigen? ;)
Ghehe, als ik dat zeg hoef ik voorlopig niet meer te rekenen op gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zlat schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:32:
[...]

Ghehe, als ik dat zeg hoef ik voorlopig niet meer te rekenen op gamen ;)
Hahaha keek ook angstig achterom of ze der nie toevallig achter stond.

Maar goed als er nog meer willen of gaan gamen mijn id is Jaccopr82 (ps3).

Jullie fav set up?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2011 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Zlat schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:29:
Beetje flauw, want lang tegen haar achterhoofd kijken, vind jij toch ook leuk :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoUseWhatsoever schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:42:
[...]

Beetje flauw, want lang tegen haar achterhoofd kijken, vind jij toch ook leuk :P 8)7
Hahah +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:33:
[...]

Hahaha keek ook angstig achterom of ze der nie toevallig achter stond.

Maar goed als er nog meer willen of gaan gamen mijn id is Jaccopr82 (ps3).

Jullie fav set up?
Mijn set up is verschillend, maar dat komt doordat ik nu een paar keer achter elkaar in prestige ben gegaan. meestal een assault rifle met red dot sight, een anti aircraft launcher, grenade, gas of flashbang, claymore, flack jacket, sleight of hand en hacker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Vorige prestiges speelde ik veel met SMG's, flak jacket, steady aim pro en ninja pro. Eigenlijk speelde ik altijd met Ninja tot op de huidige prestige (prestige 6).
Nu speel ik eigenlijk nog maar met 2 loadouts, namelijk of MP5k met Hardline Pro, SoH en Hacker Pro (care package saboteren van vijand en dan vanaf afstandje kijken is ultra cool), of ik speel met (90%) met Galil+Silencer met Hardline Pro, SoH Pro en Hacker Pro.
Op zich doe ik het tegenwoordig wel goed, alleen word ik ziek van het grote aantal Ghost users en 2nd chance pro. Had laatst een potje waar ik maar 1 stipje op de radar zag tijdens een spy plane. Dan ga ik in ANTI-GHOST mode, namelijk "een gebouw bezetten icm movement detector equipment" >:)

Ja, ik weet dat Ghost op zich niet slecht hoeft te zijn, maar 80% van de Ghost gebruikers gaat dan ook nog in een donker hoekje staan wachten totdat iemand langs komt lopen.
Uit protest heb ik Ghost, 2nd chance en noobtube niet eens gekocht! (jaja, helpt veel, hehe...)

[ Voor 5% gewijzigd door Blisterin_Bull op 10-08-2011 12:41 ]

Systeem specs

Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste

Let op:
Als je in de spelerslijst wil, of je hebt een server voor in de lijst, kan je een DM naar Frentik of superbassie sturen. Dit soort aanvragen horen niet in het topic zelf.