Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook een ghost versie puur als tegenpartij 20 van die spy planes de lucht in de stuurt en ze je overal opwachten.

Normaliter speel ik met ak47 extended mag hardline, soh, sprint.

En nog wat speed classjes en wat fun classjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:48:
Heb ook een ghost versie puur als tegenpartij 20 van die spy planes de lucht in de stuurt en ze je overal opwachten.

Normaliter speel ik met ak47 extended mag hardline, soh, sprint.

En nog wat speed classjes en wat fun classjes.
Spy Planes schiet ik uit de lucht, geen zin om steeds 'gezien' te worden.

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zlat schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:50:
[...]

Spy Planes schiet ik uit de lucht, geen zin om steeds 'gezien' te worden.
Maar om dat de hele game te doen zoeken naar die kleine dingen heb ik geen tijd voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:51:
[...]

Maar om dat de hele game te doen zoeken naar die kleine dingen heb ik geen tijd voor :)
"enemy spyplane incoming': Even snel rondkijken na een spawn en kapot schieten. Als ik hem niet zie krijg ik hem de spawn erop wel te pakken.
Als ik er geen tijd voor zou nemen kunnen ze me iets te makkelijk spotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:51:
[...]

Jammer dat veel mensen zo denken. Het kan het verschil tussen winnen en verliezen betekenen. Ik haal ze in ieder geval altijd uit de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:38:
[...]

Jammer dat veel mensen zo denken. Het kan het verschil tussen winnen en verliezen betekenen. Ik haal ze in ieder geval altijd uit de lucht.
Voor de rest schiet ik alles uit de lucht wat er vliegt.
Maar zoals ik zei als een ander team 20 van die dingen de lucht in stuurt ga ik daar nie hele tijd naar zitten zoeken.
Als af en toe gebeurt pak ik ze wel tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:32

superwashandje

grofheid alom

bram1984 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:38:
[...]

of je neemt ghost als perk ;)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:07
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:42:
[...]

Voor de rest schiet ik alles uit de lucht wat er vliegt.
Maar zoals ik zei als een ander team 20 van die dingen de lucht in stuurt ga ik daar nie hele tijd naar zitten zoeken.
Als af en toe gebeurt pak ik ze wel tussendoor.
Daarom heb ik als killstreak reward altijd sam-unit, schiet ze altijd uit de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tito129 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:07:
[...]

Daarom heb ik als killstreak reward altijd sam-unit, schiet ze altijd uit de lucht.
Kijk dat is nou een teamplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tito129 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:07:
[...]

Vind ik zonde als je ook een strela kan nemen. De rest van de secundaries is toch niet boeiend.
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:08:
[...]

Ik zal het nog leuker maken: ik gebruik standaard (in TDM) spyplane, care package en SR-71. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:08:
[...]

Heb vooral gemerkt dat je als team veel spyplane hebt je gewoon veel makkelijker wint.
Voordeel van de Sam-unit is dat deze ook helicopters etc uit de luchtschiet.

Ik heb écht leren fps'en toen ik Wolfenstein: ET speelde, dus ik speel altijd objective based ipv op KD ratio.
Ik zou graag wat meer objective willen spelen, maar al die games floppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:22

Royz

Kleurenblind!!

Of mensen uit je team moeten gewoon eens Ghost Pro gaan halen... scheelt jou een killstreak

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
bram1984 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:17:
[...]

Vind ik zonde als je ook een strela kan nemen. De rest van de secundaries is toch niet boeiend.
Euh leg deze noob is uit wat strela is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tito129 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:33:
[...]

Heb vooral gemerkt dat je als team veel spyplane hebt je gewoon veel makkelijker wint.
Voordeel van de Sam-unit is dat deze ook helicopters etc uit de luchtschiet.

Ik heb écht leren fps'en toen ik Wolfenstein: ET speelde, dus ik speel altijd objective based ipv op KD ratio.
Ik zou graag wat meer objective willen spelen, maar al die games floppen..
Ben blij met zulke mensen in de game, moet zeggen dat ik zelf ook wel beetje meer bezig ben met killen. Doe vooral Domination bescherm veel vlaggen hoef ze zozeer niet te pakken. Loop wel altijd vooraan.

mijn killstreaks zijn Napalm strike, attack helicopter, Dogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Royz schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:38:
Of mensen uit je team moeten gewoon eens Ghost Pro gaan halen... scheelt jou een killstreak
Jij moet je gewoon focussen op FFA, dan hoef je met niemand rekening te houden. Wil je echter winnen dan zul je toch samen moeten spelen. Het is heus niet zo dat iedereen een SAM moet hebben, maar zorg dan dat je een Strela class hebt. Anders gaan er alleen maar mensen onnodig dood en verlies je de pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Of mensen moeten eens kappen met een digitale grote willen hebben door te levelen zodat ze eens kunnen focussen op belangrijke dingen als Ghost Pro ipv gouden wapens

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen moet lekker de stijl doen die hij of zij fijn vindt toch?
Als iemand ghost wil gebruiken kan ik best begrijpen doe het soms ook is best fijn als niemand
je ziet aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Royz schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:45:
Of mensen moeten eens kappen met een digitale grote willen hebben door te levelen zodat ze eens kunnen focussen op belangrijke dingen als Ghost Pro ipv gouden wapens
Klopt ook, je hebt gelijk. Iedereen speelt zoals hij wil.
Soms ben ik een moraalridder die de pot wil winnen, de volgende keer focus ik me alleen op mijn KD ratio doordat ik me verloren voel in een PuG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Tijdens de pot ben ik een teamplayer, bij CTF defend ik de vlaggendrager/begeleid hem. maar ik kan me enorm ergeren dat anderen mij gaan verwijten dat ik niks uit de lucht schiet terwijl zij zo nodig level 14 moeten worden en constant met niks beginnen maar uiteindelijk wel groot doen van kijk mij eens met mijn level 14 en jij pas level 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu op de bèta site van cod elite.
Ziet er goed uit.ik kan al mijn stats van black ops al zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
De beta is toch alleen voor consoles of niet?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 19:08:
De beta is toch alleen voor consoles of niet?
Nu alleen voor Xbox. Zit er inmiddels ook wat rond te neuzen.

Verwijderd

Wat zijn normale scores die jullie halen voor de ps3? en dan heb ik het vooral over domination.

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 07:49:
Wat zijn normale scores die jullie halen voor de ps3? en dan heb ik het vooral over domination.
als ik afentoe een puntje pak en veel kills tussen de 2500 en 4000 punten, maar dan ook meteen rond de 40 kills en hoger

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:48
je bent een halve minuut op zoek naar iemand die je uiteindelijk neer schiet, en dat zet je op youtube ?
achja ieder zijn hobby :+
Jij kent Dennis nog niet zeker :P

• curvemod
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 20:43
Ik lees vrij regelmatig in de topic, maar de inhoud(of het gebrek daaraan) van deze filmpjes blijft me verbazen. Al blijf ik het wel grappig vinden dat hij gewoon doorgaat met filmpjes posten ondanks de kritiek ;)

[ Voor 4% gewijzigd door curvemod op 11-08-2011 19:28 ]

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Waar ik inmiddels wel een beetje klaar mee ben, is het zelfmoord plegen in games vanaf kill 8. Ik heb Spyplane, Counter plane en SR-71. Gemiddeld haal ik per potje nu een keer of 4-5 die SR-71. Dat betekend wel dat ik bij kill 8 mezelf om zeep help, om weer de volgende 8 te halen. Ik speel graag om te winnen, en die SR-71 is daarbij imho de sleutel, ook voor het team. Het zou beter zijn als killstreaks vanaf het einde weer gewoon doortellen.

Verwijderd

nog een paar dagies luieren in frankrijk en dan maandag na 2,5 week weer ff lekker knallen. Heb er goed zin aan. Nu nog ff paar dagen strandje pakken. Natuurlijk ook niet verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 14:45
PWM schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:51:
Waar ik inmiddels wel een beetje klaar mee ben, is het zelfmoord plegen in games vanaf kill 8. Ik heb Spyplane, Counter plane en SR-71. Gemiddeld haal ik per potje nu een keer of 4-5 die SR-71. Dat betekend wel dat ik bij kill 8 mezelf om zeep help, om weer de volgende 8 te halen. Ik speel graag om te winnen, en die SR-71 is daarbij imho de sleutel, ook voor het team. Het zou beter zijn als killstreaks vanaf het einde weer gewoon doortellen.
lol, dat meen je niet serieus mag ik hopen.. Zie het al voor me anders de "leukere" mensen in black ops met hardline en auto's die dan iedere 2 kills weer rond rijden. Wordt al gauw een rally dan ipv een fps.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronald_O schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:23:
[...]

lol, dat meen je niet serieus mag ik hopen.. Zie het al voor me anders de "leukere" mensen in black ops met hardline en auto's die dan iedere 2 kills weer rond rijden. Wordt al gauw een rally dan ipv een fps.
Colin mcduty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ronald_O schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:23:
[...]

Waarom zou hij het niet menen? Hij heeft het overigens niet over de RC-XD, maar over spyplane, counter spyplane en SR-71. Hoe vaker je die haalt, hoe groter de kans dat je het potje wint, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
bram1984 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:47:
[...]

Waarom zou hij het niet menen? Hij heeft het overigens niet over de RC-XD, maar over spyplane, counter spyplane en SR-71. Hoe vaker je die haalt, hoe groter de kans dat je het potje wint, toch?
Dan heeft iedereen nonstop de eerste paar killstreaks: dikke chaos wordt dat denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis je blijft te grappig met al die loze filmpjes, ik kan het wel waarderen dat je de meest ongelofelijk onzin blijft posten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:52:
Dennis je blijft te grappig met al die loze filmpjes, ik kan het wel waarderen dat je de meest ongelofelijk onzin blijft posten :D
Het mooie is dat ik iedere keer weer de hoop blijf houden dat er iets vets gebeurt :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zlat schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:55:
[...]

Het mooie is dat ik iedere keer weer de hoop blijf houden dat er iets vets gebeurt :F
Hahaha dat gevoel krijg ik ook. Hij blijft het ook zo mooi brengen. :P

Ik zal dan maar is een filmpje posten.
Playing Sticks and Stones. Bij Ronald_O oftewel [BEER] prutser

FILMPJE

[YouTube: http://youtube.com/watch?v=KsL9I_tYn5c]

En nog een filmpje van mezelf. [BEER] Masterkok
Niet heel spannend maar in ieder geval iets beter dan Dennis :P
Zit tenminste een triple sniper kill bij

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=cCTc1X_LMg4]

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2011 11:31 . Reden: ff filmpje erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
Zlat schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:49:
[...]

Dan heeft iedereen nonstop de eerste paar killstreaks: dikke chaos wordt dat denk ik :P
Precies zet dan wel vrolijk ff de napalm, mortieren en rolling thunder erop die haal je dan al gauw 2-3x in 1 leven. Beste chaos idd..

@MasterKok
Of deze is ook mooi O-)

[YouTube: http://youtube.com/watch?v=4wO4zvECa7k]

[ Voor 12% gewijzigd door Ronald_O op 12-08-2011 11:11 ]

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben jij dit toevallig, Dennis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Leuk filmpje, maar lijkt voor geen meter op Dennis.

Tenzij je die vent met zijn deathmachine bedoelt, veel nuttelozer wordt het niet :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zlat schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:00:
[...]

Leuk filmpje, maar lijkt voor geen meter op Dennis.

Tenzij je die vent met zijn deathmachine bedoelt, veel nuttelozer wordt het niet :F
Kijk, voor jou heeft men dus smileys uitgevonden. Sorry, vergeten te gebruiken.

Deze montage is trouwens zo nu en dan ook erg grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
bram1984 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:01:
[...]

Kijk, voor jou heeft men dus smileys uitgevonden. Sorry, vergeten te gebruiken.

Deze montage is trouwens zo nu en dan ook erg grappig.

[video]
Deze montage vind ik leuk, vooral het begin is epic! _/-\o_

Even wat anders: sinds ik annihilation heb (mijn eerste mappack) krijg ik bijna geen games meer voor elkaar in de normale modus. Als ik gewoon Core wil spelen en daarin mercenary (hospit) of een groundwar zijn er geen of bijna geen games beschikbaar.
Weet iemand hoe ik dit kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:11
Zlat schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:13:
[...]

Deze montage vind ik leuk, vooral het begin is epic! _/-\o_

Even wat anders: sinds ik annihilation heb (mijn eerste mappack) krijg ik bijna geen games meer voor elkaar in de normale modus. Als ik gewoon Core wil spelen en daarin mercenary (hospit) of een groundwar zijn er geen of bijna geen games beschikbaar.
Weet iemand hoe ik dit kan fixen?
annihilation uninstallen... Je wordt namelijk nu bij spelers ingevoegd die alleen die mappack hebben, de meesten hebben echter ook de eerdere mappacks. Je krijgt dus maar een heel klein groepje waar mee je kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Kalua schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:11:
[...]

annihilation uninstallen... Je wordt namelijk nu bij spelers ingevoegd die alleen die mappack hebben, de meesten hebben echter ook de eerdere mappacks. Je krijgt dus maar een heel klein groepje waar mee je kunt spelen.
Is er geen andere optie?
Als ik core speel, speel ik core. Als ik een mappack wil spelen ga ik daar wel naartoe. Ik ga toch niet steeds installen en uninstallen.

Iemand die een andere optie weet? Het gaat om de PS3.

Als Kalua gelijk heeft dan zuigt dit echt apenballen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
De andere optie is om in een party te gaan met iemand die de mappack niet heeft en dan wordt deze bij jou gedisabled.

Of alle andere mappack ook kopen... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zlat schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:24:
[...]

Is er geen andere optie?
Als ik core speel, speel ik core. Als ik een mappack wil spelen ga ik daar wel naartoe. Ik ga toch niet steeds installen en uninstallen.

Iemand die een andere optie weet? Het gaat om de PS3.

Als Kalua gelijk heeft dan zuigt dit echt apenballen. :|
Mappack op USB stick overzetten. Als je wil mappacken stick erin, als je snel potjes wil stick eruit.

Dit probleem heb je niet op de Xbox (althans het werkt anders dan Kalua zegt dat het voor PS3 werkt). Daar worden spelers die de mappack niet hebben uit de lobby gezet als een mappack map langskomt. Zou mij bevreemden als dat op PS3 anders werkt. Als ik op Xbox overigens niet binnen 5 seconden mensen in de lobby heb knal ik eruit en zoek ik opnieuw. Bijna altijd raak na een poging of 2. Heb alle mappacks er op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:32:
[...]

Mappack op USB stick overzetten. Als je wil mappacken stick erin, als je snel potjes wil stick eruit.

Dit probleem heb je niet op de Xbox (althans het werkt anders dan Kalua zegt dat het voor PS3 werkt). Daar worden spelers die de mappack niet hebben uit de lobby gezet als een mappack map langskomt. Zou mij bevreemden als dat op PS3 anders werkt. Als ik op Xbox overigens niet binnen 5 seconden mensen in de lobby heb knal ik eruit en zoek ik opnieuw. Bijna altijd raak na een poging of 2. Heb alle mappacks er op staan.
Iemand die dit voor de PS3 al eens gedaan heeft? Klinkt wel als een schappelijke oplossing, al blijft het raar dat het uitbreiden van een spel ineens een grote beperking met zich meebrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
ja het is vreemd gedaan bij de ps3, de oplossing zoals bij de x360 was veel beter geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet zeggen dat ik hier nog nooit last van heb gehad op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Hier heb je een link van iemand die hetzelfde heeft: http://www.gamespot.com/p...188&topic_id=m-1-59976460

Je zou inderdaad kunnnen proberen om op USB te zetten, maar kon er geen antwoord op vinden of dat ook werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Kalua schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:13:
Hier heb je een link van iemand die hetzelfde heeft: http://www.gamespot.com/p...188&topic_id=m-1-59976460

Je zou inderdaad kunnnen proberen om op USB te zetten, maar kon er geen antwoord op vinden of dat ook werkt.
Thx iig allen. Ik ga nu maar eens weekend vieren en kijken of ik de boel geregeld krijg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Triple kill win.

Ik heb nu 411 uur hc Free for all gespeeld volgens de code elite site.
Maar ik speel nu vooral hc snd.
Heerlijke gamemode als je er een beetje aan gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:44:
Triple kill win.

[video]

Maar ik speel nu vooral hc snd.
Heerlijke gamemode als je er een beetje aan gewend ben.
lekker goedkoop met last stand ook imo

nooit zin om actiever te spelen in plaats van naar mijn mening toch wel erg goedkoop? no offense, maar elk filmpje begint altijd met jou ergens in een hokje lurkend naar 1 punt in de map totdat er iemand toevallig voorbij loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:53:
[...]

lekker goedkoop met last stand ook imo

nooit zin om actiever te spelen in plaats van naar mijn mening toch wel erg goedkoop? no offense, maar elk filmpje begint altijd met jou ergens in een hokje lurkend naar 1 punt in de map totdat er iemand toevallig voorbij loopt.
Dat werkt op HC. Zowel campen als second chance. Wel een faal van de tegenstander dat de auto naast Dennis niet werd opgeblazen. Camperend tuig moet je met explosieven te lijf gaan. Zeker als ze last stand hebben. Vond dit filmpje al een hele vooruitgang. Dennis bewoog meer dan 2 meter en schoot meer dan 1 man af!

Mijn beste aantal uren (of slechtste zogezegd:P) is 361 uur core TDM. (130 uur Dom en 90 uur HQ.) Toch al meer dan 100k kills behaald. Grappig om het allemaal inzichtelijk te hebben.

De laatste tijd kan ik overigens niet meer serieus spelen. Als ik een level 14 prestige 1 mannetje op B zie liggen laat ik hem gewoon cappen. Heeft die jongen een fijn gevoel. Pak het punt daarna weer terug maar de fantieke kant is er wel af. Mijn nieuwste strategy is om B te beschermen door er tientallen crates op te gooien zodat de tegenstander niet kan cappen zonder een paar te jatten. Werkt best lachwekkend. Weinig effectief dat wel. :P Ook leuk; RC-XD pakken en ghost mennekes opzoeken. Niet laten ontploffen maar ze 20 seconden vast zetten in een hoekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

hehe rc-xd is gewoon een erg grappige killstreak :) ik rij ook altijd een tijdje met degene die ik ga opblazen mee. totdat de tijd bijna op is. meestal hebben ze ook nog niets door ook niet :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:22
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:44:
Ik heb nu 41uur vanaf release dag gespeeld in totaal. Dacht wel meer gespeeld te hebben maar waarschijnlijk langer naar de niet werkende server browser gekeken :X

En eigenlijk zouden ze deze onzin moeten patchen voor snd, zeker in hc. Laatste man levend = geen second chance als je 'dood' gaat.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis, een triple kill is als je 3 man tegelijk omlegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Gundogan schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:36:
[...]

Ik heb nu 41uur vanaf release dag gespeeld in totaal. Dacht wel meer gespeeld te hebben maar waarschijnlijk langer naar de niet werkende server browser gekeken :X

En eigenlijk zouden ze deze onzin moeten patchen voor snd, zeker in hc. Laatste man levend = geen second chance als je 'dood' gaat.
sowieso telt die het wachten in de lobby enzo niet mee, was bij MW2 leuk, keek je bij MP stats, vond je het nog meevallen met 18dagen in 1 jaar gespeeld te hebben, keek je bij algemene stats dat je in de MP sectie zat en was dit een aantal dagen hoger van het wachten, best klote die gedachte van de tijdsverspilling :D
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:10:
[...]

Dat werkt op HC. Zowel campen als second chance. Wel een faal van de tegenstander dat de auto naast Dennis niet werd opgeblazen. Camperend tuig moet je met explosieven te lijf gaan. Zeker als ze last stand hebben. Vond dit filmpje al een hele vooruitgang. Dennis bewoog meer dan 2 meter en schoot meer dan 1 man af!
Nahja de tegenteam is natuurlijk ook wel gaar natuurlijk. Niet eens een flashbang of stun grenade ofzo wat bij dit soort game types als je aanvallend speelt ideaal zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door Sn0wblind op 12-08-2011 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:35:
Nahja de tegenteam is natuurlijk ook wel gaar natuurlijk. Niet eens een flashbang of stun grenade ofzo wat bij dit soort game types als je aanvallend speelt ideaal zijn.
Dat was precies mijn punt. Dat zo een corner camper 1 kill kan maken is normaal. Dat het er 3 zijn is bewijs van onkunde van de twee lui die na de eerste dood gingen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

This is why sabotage isn't that much fun. Just to easy if you can win a round in 1 minute..

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ShXxwYEPFvk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 08:50:
This is why sabotage isn't that much fun. Just to easy if you can win a round in 1 minute..

[video]
Netjes dit op ps3 of pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na een tijd niet gespeeld te hebben , ga ik hem denk ik binnenkort toch een keer weer aanslingeren.

lekker even 2 weekjes in het buitenland geweest , en ben er weer klaar voor om het weer een keer te proberen...

Denk dat ik er woensdag weer bijben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
Is op de pc, op de PS3 raak ik hooguit de tv ;)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk ben ik prestige 15 en ik heb een video om het te bewijzen :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:02:

[video]
Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje , het was een lange weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 14:30
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:02:

[video]
ok...... :/

Black ops blijft voor mij nog steeds leuk, zit nu op 4 dagen speeltijd, 3e prestige, ik merk wel dat ik steeds meer ga afwisselen tussen classes/perks/wapens om de variatie erin te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd Dennis.

Welkom bij de elite. Haha nu nog een filmpje met mooie skills, dan heb ik niet het gevoel dat je de prestige 15 hebt gehaald omdat je meer dan 400 uur de game gespeeld (ge-camped) hebt

[ Voor 167% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2011 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:09:
[...]

Dankje , het was een lange weg.
Geloof ik direct! Ik stop met in prestige gaan zodra ik een mooi plaatje krijg en dat is ruim voor de mooie gouden wapens 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 08:50:

[video]
pc? is toch redelijk normaal om zo te winnen daar? bijna elk potje sabotage win ik wel binnen 1 of 2 minuten. en dat komt dan vooral omdat het andere team lekker ergens gaat zitten campen. zodra het team een beetje op de objective probeert te spelen word het al wat lastiger in je eentje (ook afhankelijk van je eigen team). ik vind het juist wel leuk om sabotage te spelen. 4 kills/1 death en een bom geplaatst binnen 2 minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superwashandje schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:46:
[...]

pc? is toch redelijk normaal om zo te winnen daar? bijna elk potje sabotage win ik wel binnen 1 of 2 minuten. en dat komt dan vooral omdat het andere team lekker ergens gaat zitten campen. zodra het team een beetje op de objective probeert te spelen word het al wat lastiger in je eentje (ook afhankelijk van je eigen team). ik vind het juist wel leuk om sabotage te spelen. 4 kills/1 death en een bom geplaatst binnen 2 minuten :)
Yup is allemaal gespeeld op de PC.

De tekst die erbij hoort is ook met een beetje sarcasme geschreven :P Vindt het zelf ook namelijk wel een voldaan gevoel als je binnen 1 minuut de bom plaatst en ook nog 4 kills maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
nou zo sarcastisch is het niet hoor haha. Is toch saai... had dan liever bijv nog 2 potjes gedaan zoals met demolition dat het 2-1 kan worden of 2-0.
Op deze manier ben je soms langer aan het wachten op het laden v/d mappen/ joinen van spelers als dat je daadwerkelijk lekker aan t rossen bent.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

ja, meerdere potjes zou misschien wel leuk zijn maar het leuke aan sabotage is dat alles zich concentreerd rond 1 bom en je als team binnen een paar seconden over moet schakelen van aanvallen naar verdedigen. dat het dan snel over is komt gewoon omdat de teams (vooral het verdedigende team) te weinig moeite doet om te winnen.

ik sprint meestal meteen naar het midden, van een afstandje smoke erop, de bom pakken en planten. werkt vaak verbazingwekkend goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:39:
[...]

yeah viel me gister avond mij ook op
Niet jullie verwijdert , gewoon die dst -jd account verwijdert.....vond het toch niet zoveel nut hebben... en had een beetje teveel gespeeld die dagen waardoor ik nogal gek van het spel werd >:) ...

dus ben teruggegaan naar men normale account just_jan.
Daar heb ik nog niet zoveel tweakers op, maar komt verandering in woensdag

DUS VOEG ME TOE PS3 MENSEN just_jan.... :+

Alleen heb daar nog niet echt op gespeeld , was in het buitenland dus ;) (en daar alleen heel af en toe wat rdr gespeeld op iemand anders ze`n ps3.. )
Maar woensdag ben ik er weer helemaal bij ;) ff een sprint maken naar prestige 15... ben met just jan volgens mij ergens bij prestige 7 of 8 ofzo :(

Edit..best wel leuk die berichtjes van waar is Jan nou :o :P
Jan in een ghillie suit op bungee toren in scheveningen 8) ..
Maar fear not.... de slechtste persoon uit het team met de grootste praatjes is terug :+

Edit edit.....Zie wel oppeens veel meer andere mensen op tweakers :o ..

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2011 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
welcome back man :) zal vanaav ff adden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
pffff, na maanden dus Black ops weer op de PC aangeraakt, maanden niet gespeeld omdat ik niet meer zovaak tussenuren bij colleges heb in de zomer vakantie :D. Waar bij de consoles de skills niet inkakken is het op de PC na maanden bijna niet te doen om een beetje goed te scoren.....

Jammer dat activision nog geen datum voor de nieuwe zombie map gegeven hebt. Vrees dat die zo laat komt dat MW3 een weekje later op de plank alweer ligt te wachten.

edit: oops zag dat ik nog de laatste post had en vergat die te editen.

[ Voor 7% gewijzigd door Sn0wblind op 15-08-2011 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij spelen veel mensen met wie ik speelde zelf ook steeds minder.
Delaitinho..
Tomrockanje.
Marcel83...

echt tijd voor mw3 blijkbaar...
wil nog steeds een keer ronde 75 ascension halen ofzo voordat mw3 uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Zijn Delay en Tom niet op vakantie? Zie Vin wel regelmatig online en ik speel ook dagelijks.

Maar tijd voor MW3 is het wel ja. Weer nieuwe wapens en maps etc. Mij maakt het niet uit of de game veel op z'n voorgangers lijkt. Wil gewoon nieuwe dingen om mee te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slecht begin maar dan heb je je deaths in ieder geval gehad. Daarna kan het alleen maar beter gaan :P

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=3MiwKskPKkM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:12:
Slecht begin maar dan heb je je deaths in ieder geval gehad. Daarna kan het alleen maar beter gaan :P

[video]
Zie ik je nou 3 keer dood gaan en maar 2 keer aangegeven staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zlat schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:18:
[...]

Zie ik je nou 3 keer dood gaan en maar 2 keer aangegeven staan?
Klopt bij de laatste wordt ik ge-teamkilled. Wordt niet gerekend als een death :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2011 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:18:
[...]

Klopt bij de laatste wordt ik ge-teamkilled. Wordt niet gerekend als een death :D
Ah ok, onaardig hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het vervelende is dat je killsteak daardoor wel stopt. Gelukkig was het aan het einde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

dat is inderdaad vervelend ja. moet je nog 1 kill voor dogs begint iemand ineens te schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 13:23
Sn0wblind schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 21:40:
Zijn Delay en Tom niet op vakantie? Zie Vin wel regelmatig online en ik speel ook dagelijks.

Maar tijd voor MW3 is het wel ja. Weer nieuwe wapens en maps etc. Mij maakt het niet uit of de game veel op z'n voorgangers lijkt. Wil gewoon nieuwe dingen om mee te spelen :D
Het is zeker tijd voor mw3 daarom speel ik nooit meer black ops alleen. Alleen nog maar met vrienden.
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:35:
[...]

DUS VOEG ME TOE PS3 MENSEN just_jan.... :+
Welcome back :)
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 21:37:
Volgens mij spelen veel mensen met wie ik speelde zelf ook steeds minder.
Delaitinho..
Tomrockanje.
Marcel83...
En ik dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:45:
[...]

Het is zeker tijd voor mw3 daarom speel ik nooit meer black ops alleen. Alleen nog maar met vrienden.

[...]

Welcome back :)

[...]

En ik dan?
jij word altijd in elk lijstje vergeten he :o ..ik speel 3 weken niet..ben van de aadbodem verdwenen en ik sta nog steeds in het lijstje dat ik vaak speel :P 8) ...heb zo'n indruk gemaakt men met perfecte speelstijl dat niemand men vergeet 8) 8)...... of juist door men praatjes ....ken ook :+ :|

Alleen zal nu ook minder vaak gaan spelen , I.v.m met voetbal wat weer begonnen is.en ik zo iemand ben die elke wedstrijd kijk op tv (van eredivisie , premier leauge , liga , serie a, bundes 8) ) .

En omdat meissie het ook niet zo leuk vind als ze bij mij is , en ik me als een idioot gedraag door de headset :P

Maar woensdag in ieder geval weer lekker s&d spelen en Dom.. met tomahawk &pistol only 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseiki
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-07-2023
hop

[ Voor 96% gewijzigd door Joseiki op 16-08-2011 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:57:
[...]

jij word altijd in elk lijstje vergeten he :o ..ik speel 3 weken niet..ben van de aadbodem verdwenen en ik sta nog steeds in het lijstje dat ik vaak speel :P 8) ...heb zo'n indruk gemaakt men met perfecte speelstijl dat niemand men vergeet 8) 8)...... of juist door men praatjes ....ken ook :+ :|

Alleen zal nu ook minder vaak gaan spelen , I.v.m met voetbal wat weer begonnen is.en ik zo iemand ben die elke wedstrijd kijk op tv (van eredivisie , premier leauge , liga , serie a, bundes 8) ) .

En omdat meissie het ook niet zo leuk vind als ze bij mij is , en ik me als een idioot gedraag door de headset :P

Maar woensdag in ieder geval weer lekker s&d spelen en Dom.. met tomahawk &pistol only 8)
Voetbal is altijd goed :)
En ik word altijd vergeten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:19:
[...]

Voetbal is altijd goed :)
En ik word altijd vergeten :(
jij bent ook 9 van de 10 keer team deathmatch aan het spelen.

En dat speelt eigenlijk niemand van de groep , (ik speelde het wel ongeveer 250 uur in mw2 Merc..t d)
maar met vrienden is s&d of headquarters veel leukers.. kan je temminste lekker kutten...

ik kijk wel uit naar die nieuwe mode bij mw3... met die challenge rounds 8) (kortom zombies zonder zombies :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 16:04
Ik heb al een tijdje Black Ops maar heb het alweer een tijdje niet gespeeld. Nu zag ik dat er allerlei mappacks te downloaden zijn. Ik speel met name domination, kan iemand hier zeggen of deze mappacks hiervoor een aanwinst zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is nogal persoonlijk, niet? Ik vind alle mappacks prima maps bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
ik heb de laatste gedownload maar nog niet gespeeld ben benieuwd vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 16:04
bram1984 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:13:
Dat is nogal persoonlijk, niet? Ik vind alle mappacks prima maps bevatten.
Uiteraard is dat persoonlijk. Maar domination wordt volgens mij niet in elke map gespeeld. Dus als er nou enkel TD maps in dat pack zitten, is het een beetje zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-sk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 17:58
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:12:

[video]
Valt me op dat je zeer weinig kogels nodig hebt voor een kill (2?). De ak74u doet normaal gesproken maximaal 40 damage per kogel als ik het goed heb. Speel je op een server waar dat aangepast is of is dit standaard anders geregeld dan op de consoles?

Of kan ik gewoon niet schieten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
i-sk schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:25:
[...]

Valt me op dat je zeer weinig kogels nodig hebt voor een kill (2?). De ak74u doet normaal gesproken maximaal 40 damage per kogel als ik het goed heb. Speel je op een server waar dat aangepast is of is dit standaard anders geregeld dan op de consoles?

Ik denk dat hij hardcore speelt en dat ze daarom zo snel dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Is gewoon op hardcore (staat ook in de description). Kun je zien aan het feit dat er geen punten in beeld komen en het ontbreken van de crosshair. En hij speelt met een AK47.

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 16-08-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
FicoF schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:07:
Ik heb al een tijdje Black Ops maar heb het alweer een tijdje niet gespeeld. Nu zag ik dat er allerlei mappacks te downloaden zijn. Ik speel met name domination, kan iemand hier zeggen of deze mappacks hiervoor een aanwinst zijn?
hangt deels van je smaak af, maar met name de laatste 2 mappacks bevatten imo goed ontworpen maps met leuke strategische punten.

Vind wel dat de laatste mappack iets te zware maps voor de PS3 heeft, tenminste de engine is niet goed genoeg geoptimaliseerd waardoor met name bij de map Hazard de framerate enorm inkakt afentoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat laatste kan waar zijn 8)7 maar inderdaad ik speel voornamelijk Hardcore. Persoonlijk vind ik dat leuker. Maar ieder zijn eigen keus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FicoF schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:21:
[...]

Uiteraard is dat persoonlijk. Maar domination wordt volgens mij niet in elke map gespeeld. Dus als er nou enkel TD maps in dat pack zitten, is het een beetje zonde.
Alle mappack maps zijn opgenomen in de roulatie voor Domination.

Overigens zitten alle maps van het spel in de Domination roulatie op de Xbox. Hoe dat met PS3 zit weet ik niet. Voor PC bepaalt de server admin alles.
Pagina: 1 ... 10 ... 19 Laatste

Let op:
Als je in de spelerslijst wil, of je hebt een server voor in de lijst, kan je een DM naar Frentik of superbassie sturen. Dit soort aanvragen horen niet in het topic zelf.