Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die zeiden dat mijn triple kills niet echt waren :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:22

Royz

Kleurenblind!!

pfff en ze spawnen ook nog eens links van je gewoon

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:35:

[video]
Gelukkig is je tent nog heel :P
Een beetje rare triple kill dan. Eerst schiet je er 2 daarna met de laatste(volgende) burst schiet je de 3de.
Dacht dat tripple kills 1 kogel en 3 kills betekende :9

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
Nee het moet gewoon vlak achter elkaar zijn.

Als je bijvoorbeeld napalm heb gegooid en je burnt daarmee en tegelijkertijd schiet je iemand neer krijg je ook een double kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[video]
Dat is inderdaad een echte triple kill Dennis, al is het meer geluk dan wijsheid.

Knip, deze taal gebruiken we hier niet, en zeker niet tegen een andere user

Heb jij nu echt plezier in het spel? Dat kan ik me namelijk niet voorstellen. Wat is er leuk aan aimend door je sights in een hoekje te staan of liggen, wachtend tot er geheel toevallig iemand voorbij komt rennen? Zou je dat uit willen leggen?

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 18-08-2011 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:07
bram1984 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:39:
[...]

Heb jij nu echt plezier in het spel? Dat kan ik me namelijk niet voorstellen. Wat is er leuk aan aimend door je sights in een hoekje te staan of liggen, wachtend tot er geheel toevallig iemand voorbij komt rennen? Zou je dat uit willen leggen?
Lol daar erger ik me ook wel is aan, net als van die dolfijnen,. maar blijven duiken. Misschien is dat ook wel gewoon skill! maar ik heb er een hekel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Duiken vind ik zelf niet zo heel erg. Is zelfs een vrij logische reactie aangezien je zo je raakvlak verkleint.

Maar Dennis speelt ook nog eens hardcore, dus er is geen killcam. Dat is ook precies de reden dat ik geen hardcore speel. Daar kun je echt de hele pot op dezelfde plek blijven liggen, zonder dat iemand ooit weet waar je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
bram1984 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:45:
Duiken vind ik zelf niet zo heel erg. Is zelfs een vrij logische reactie aangezien je zo je raakvlak verkleint.

Maar Dennis speelt ook nog eens hardcore, dus er is geen killcam. Dat is ook precies de reden dat ik geen hardcore speel. Daar kun je echt de hele pot op dezelfde plek blijven liggen, zonder dat iemand ooit weet waar je zit.
Echt niet hoor, op het moment dat je neergeschoten wordt draait de camera nog naar de richting waar het schot vandaan kwam. Dit gegeven + mapkennis maakt iedere camper kansloos, zeker in HC, semtex of tube erheen afhankelijk van zijn en mijn positie en bb camper :w

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
True, maar een beetje goede camper verplaatst zich na elke kill een meter of 5, zodat je toch nog een risico loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dat was wel heel erg campen , ook een punt waardoor ook ff paar weken geen zin meer had in dit spel(gelukkig kwam de vakantie ertussen)....

Campers, divers , en steady aimers(ja begin ik weer) dat zijn de 3 punten waar ik gefrustreerd over raak.

Vind klein beetje campen bij s&d als je nog als enige over ben in het team niet erg , dat is logisch... maar niet 40 seconden ergens stil blijven staan aiming down sight... das geen kunst meer.

Daarom ben ik altijd in s&d als ik speel tegenwoordig. ik ga altijd ff via de flank lopen kijk ondertussen op men start map en weet je meteen waar die leiers campen , en kan je er mooi omheen lopen..
Maar nu ondertussen zijn de campplekjes allemaal al in de beetje gamer hun hoofd geprint waardoor je niet meer zo snel verrast word.

waardoor je nu soms word afgeschoten door campers die op de meest vreemde plekken midden in het open veld campen.en je dat niet doorheb omdat je het simpelweg niet verwacht..

En divers tsjaah... heb er net zo hekel aan als bunny hoppers in mw2.. tis wel een kunst als je het goed onder de knie heb , maar het vergalt mijn speelplezier wel af en toe. vooral in s&d

En steady aimers....haat ik helemaal.. tis wel een soort van techniek(vind het geen kunst) om onder de knie te krijgen. maar ik vind heletijd rondrennen met lightweigt steady aim marthon en allemaal maar rondrennen en R1 drukken en maar schieten met het geweer.... .... close combat als je elkaar oppeens tegenkomt , oke weet je. dan kan ik het begrijpen dan is het gewoon een reflex en de snellere wind klaar punt uit....geen problemen mee.

Maar niet als je vanaf ruim 5 of 10 meter word neergeschoten door hipfire terwijl die ook alle tijd heeft om te aimen en het gewoon als een Shooter af te maken. en niet als rambo..

Hoop er al sinds mw2 dat dat steady aim eruit gaat , dan raken die mensen gek als ze opeens moeten richten.

(dat was een hoofdstuk uit Just_jan's ergenisen uit black ops )
en als antwoord op dennis585

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand hoe die gast (hij klinkt als een neger) op youtube met die commentaries ook alweer heet, die de hele tijd de hele zooi verrot scheldt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

el presador... (damn beetje zielig dat ik dat uit men hoofd weet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:57:
True, maar een beetje goede camper verplaatst zich na elke kill een meter of 5,
Dan is het geen campen meer heh, dan is ie gewoon sneaky aan het rondkruipen van hoekje naar hoekje. Maar daarom heeft de Here God en iemand bij Treyarch je twéé granaten voor je tube gegeven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:49:
[...]
Echt niet hoor, op het moment dat je neergeschoten wordt draait de camera nog naar de richting waar het schot vandaan kwam. Dit gegeven + mapkennis maakt iedere camper kansloos, zeker in HC, semtex of tube erheen afhankelijk van zijn en mijn positie en bb camper :w
Yups. Het zijn ook de ongeduldige rush mannekes die niet nadenken die telkens door een camper worden gepakt. Een kamer binnenlopen waar je net al bent neergeknald zonder het vol te leggen met explosieven of een veld over te steken waar je net werd omgelegd is ook gewoon niet slim.

Naast dat de camera draait zie je ook gewoon bloed op je scherm uit de betreffende richting en als hij schiet vanuit jouw gezichtsveld zie je de kogels. De laatste keer dat ik twee keer door 1 gast die op dezelfde plek zat werd neergeschoten is toch wel erg lang geleden. :)

Gisteren met 1 ander in de party echt een fantastische comeback. We speelden tegen een volle party 15 prestige jongens met gouden Famas en Aug. Ik stond zelf binnen een paar seconde op 1-3, mijn kameraad op 0-1. Tegenstander kreeg BB en Dogs, stand 2900-500. We riepen; time to camp those bitches. Toen gingen we hondjes neerknallen en op de spawn campen op Havana tot ze weg waren. Aan het einde van de dogs en BB stond we 5100-5000 voor. Je had die lui moeten horen na de pot. Onze enige reactie: maybe that lightweight rush to the face style didn't work for you. :P (ze gingen ook direct weg:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed, ik heb vanavond zo'n avond dat ik zelfs met een RPG niks raak. Alle tegenstanders hebben een aimbot en ik word continue in mijn rug geschoten. Andere keer maar weer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:01:
el presador... (damn beetje zielig dat ik dat uit men hoofd weet)
Valt wel mee toch! Vind z'n video's vaak wel vermakelijk. d:)b

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:42
Tipje via Twitter voor mensen met Ati/AMD kaarten
quote: pcdev
@pcdev
Folks with AMD Radeon HD 6000 and AMD Radeon HD 5000 Series may see improved performance with the latest AMD Catalyst driver.
De laatste drivers zijn te downloaden via : http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/downloads.aspx
Of via de Steam client:
Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/readers/2011/06/03/amd-driver_1.jpg

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:46

Mystikal

It never hurts to help!

Duiken is ideaal als de tegenstander dat doet. Het vergroot de kans op een headshot aanzienlijk. Daarnaast is het een 'sitting target' wat het aimen erg makkelijk maakt! Ik duik 'nooit', ik blijf strafen en dat werkt gewoon goed!

Gisteren nog even met Black gespeeld, hc. Ging wel lekker met z'n 2-tjes. Maar die gasten waren echt van het niveau slecht...

Tegenwoordig met mijn killstreaks spyplane, carepackage en sam turret blijf ik rapen :P. Ik heb nu een uurtje of 4 gespeeld en heb al 4 Huey's uit die packages gehaald. Niet dat ik dat leuk vind, ik vind het ondingen op de meeste mappen. Meestal laat ik de anderen mijn packages oprapen, kan ik gewoon doorgaan waar ik goed in ben. Kills maken en objectives halen! :9

Basement Bios ---- Exo-S

Verwijderd

Mijn eerste B52 in SnD , het hele vijandige team deed een ragequit na dit bruute geweld :

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Uit een carepackage :P

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Dennis, ga alsjeblieft wat nuttigs doen met je leven zeg. :F

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 18-08-2011 09:22 ]

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:17:
Mijn eerste B52 in SnD , het hele vijandige team deed een ragequit na dit bruute geweld :

[video]
Ik mis in het filmpje 2 dingen...
-de ragequit
-bruut geweld

Of ligt dat aan mij.. :P
bram1984 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:22:
met ^^

Misschien moet je beseffen dat dit spel niets voor jou is? Er is niets mis met Angry Birds hoor! Wellicht dat daar je filmpjes beter tot hun recht komen? 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Mystikal op 18-08-2011 09:46 ]

Basement Bios ---- Exo-S

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Mystikal schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:27:
[...]

Ik mis in het filmpje 2 dingen...
-de ragequit
-bruut geweld

Of ligt dat aan mij.. :P

[...]

Misschien moet je beseffen dat dit spel niets voor jou is? Er is niets mis met Angry Birds hoor! Wellicht dat daar je filmpjes beter tot hun recht komen? 8)7
Ik blijf het leuke filmpjes vinden. Nu hoopte ik inderdaad weer op iets leuks, maar het enige is weer eens dat Dennis een paar keer dood neer valt _/-\o_

MW3: Aap_1

Verwijderd

Nee, je zag mij een B52 inroepen en daarna zag je mijn slachtoffers doodgaan.
Mystikal schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:27:
[...]

Ik volg je niet helemaal, ben ik bang. Wat heeft mijn interesse in het spel met de crapfilmpjes van Dennis te maken? En wat bedoel je met mijn filmpjes? Ik maak geen filmpjes.

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

bram1984 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:41:
[...]

Ik volg je niet helemaal, ben ik bang. Wat heeft mijn interesse in het spel met de crapfilmpjes van Dennis te maken? En wat bedoel je met mijn filmpjes? Ik maak geen filmpjes.
Het was een slechte quote... :P. Ik doelde natuurlijk op onze inheemse Guy Ritchie met het maken van zijn filmpjes. Als je het in die context leest klopt het wel. Ik quote jou, omdat ik het helemaal met je eens was.

Basement Bios ---- Exo-S

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 18:13

Sargan

Filmfreak...

bram1984 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:22:
Zeur toch niet zo, laat die jongen toch filmpjes posten als hij dat wilt, je hoeft ze toch niet te bekijken?
En hem dan ook nog een knip noemen :')

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 18-08-2011 10:05 ]

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Nou, dit zijn wel de personen waarom ik COD af en toe klote vind :)

• Zlat
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:36:
Nee, je zag mij een B52 inroepen en daarna zag je mijn slachtoffers doodgaan.
Ah zo! Balen voor ze dat ze met zo velen aangepakt werden.

Laat de haters maar haten hoor. Ik waardeer je filmpjes en ik denk dat er meer zijn die ze leuk vinden. Je bent mijn GoT cultheld _/-\o_

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Royz schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:56:
Nou, dit zijn wel de personen waarom ik COD af en toe klote vind :)
Niet om de eeuwige discussie weer op te rakelen, maar its all in the game.

• xheroxkefx
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-03 15:56
Zlat schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:56:
[...]

Ah zo! Balen voor ze dat ze met zo velen aangepakt werden.

Laat de haters maar haten hoor. Ik waardeer je filmpjes en ik denk dat er meer zijn die ze leuk vinden. Je bent mijn GoT cultheld _/-\o_
oke zeg het maar, wat heb je nodig van hem?

-

• Zlat
xheroxkefx schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:00:
[...]

oke zeg het maar, wat heb je nodig van hem?
Tweewekelijks een filmpje vol ownage 8)

Sargan schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:55:
[...]
En hem dan ook nog een [mbr]knip[/] noemen :')
Van het zuiverste soort. :)

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Verwijderd

Ik vond de filmpjes van dennis 585 ook heel leuk.
Maar meer omdat ik dacht aghjoh hij is nu beetje de boel aan het flessen en voor de lol eventjes zo een beetje spelen..

Maar na 50 filmpjes van hem dat die echt zo speelt en het heel stoer vind dat die een care package in s&d haalt met ubercamping.. tsjaah.... daar ben ik niet echt van onder de indruk.. dat lukt mij elke potje wel in s&d (napalm dan)maar ik hou er tegenwoordig meer van om lekker juist die campers op te zoeken in S&D.. maar gaat me even niet meer zo goed af (mischien omdat ik alleen maar aan het Tomahawken en alleen nog maar met men pistool schiet haha)

Maar Dennis585... Gooi eens een filmpje on-line in s&d waarin je niet campt en een C P haalt door rond te lopen en goed ownt;) dan ben ik onder de indruk.. dus ik wacht 8) :+

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:13:
Maar na 50 filmpjes van hem dat die echt zo speelt en het heel stoer vind dat die een care package in s&d haalt met ubercamping..
En dan wil Dennis ook nog eens BF3 gaan spelen :o
Teams zullen erg blij met hem gaan zijn (ik hoop in ieder geval niet dat hij dan in mijn team zit, want je hebt er niets aan).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Jackal131 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:18:
[...]

En dan wil Dennis ook nog eens BF3 gaan spelen :o
Teams zullen erg blij met hem gaan zijn (ik hoop in ieder geval niet dat hij dan in mijn team zit, want je hebt er niets aan).
jackal jij op het black ops topic :o ???

maar in battlefield heb je ook zeer veel campers , kijk naar al die snipers die lekker in bosjes zitten te camperen.
vooral in die jungle levels en atacoma desert(ofzo)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2011 10:21 ]

Gelukkig kan hij niet snipen en zijn de maps veel groter. :+

• Jackal131
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:19:
[...]
jackal jij op het black ops topic :o ???
Ach ja, ik heb dit spel ook nog een blauwe maandag gespeeld.
maar in battlefield heb je ook zeer veel campers , kijk naar al die snipers die lekker in bosjes zitten te camperen.
vooral in die jungle levels en atacoma desert(ofzo)
Zoals je weet spelen we met een aantal GoT'ers. Soms is het meerendeel GoT'ers en kunnen we ons ook wel redden met een aantal snipers in ons team ;)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Ik hoop in bf3 echt te gaan genieten, hoe ik ook speel.

• Jackal131
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:49:
Ik hoop in bf3 echt te gaan genieten, hoe ik ook speel.
Als je op dezelfde manier wilt gaan spelen als in je filmpjes, dan zul je voornamelijk conquest moeten gaan spelen. Met Rush werkt jou speelstijl niet.

Maar goed, dit is het Black Ops topic...sorry dat ik BF3 hier aanhaalde...

Verwijderd

Vind/vond je filmpjes ook wel grappig om te zien. Maar begin me toch af te vragen of je nu werkelijk altijd zo speelt. Want las een paar pages terug dat je P15 hebt behaald? Als je dat met enkel dit soort gameplay hebt behaald kan ik alleen maar respect hebben voor je doorzettingsvermogen want het fun-factor kan op deze manier toch niet aanwezig zijn?
En ach je houdt de gemoederen hier altijd aardig bezig. Dus blijf maar komen met je filmpjes!

Verwijderd

Je ziet duidelijk dat die filmpjes gedocterd zijn.
Gedocterd?

Google: "Bedoelde u: gedotterd".

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
Ach joh als hij zo wilt spelen en als hij dit soort filmpjes maakt moet ie het toch zelf weten? Ik kan me er echt niet druk om maken. Als je je om elke camper die filmpjes op youtube plaatst druk moet gaan maken dan kan je beter gaan scrabbelen ofzo.

Het feit dat hij er zoveel lol in heeft door dat hij met zijn speelstijl alsnog P15 haalt zegt genoeg over de kracth van de hele CoD serie. Mensen kunnen helemaal blij zijn als ze een keer een Care Package halen, waar wij misschien nog niet eens tevreden zijn als we die B-52 halen die hij in het filmpje ergens hierboven een keer haalt.
Ik merk het ook als ik vrienden over de vloer heb en met split screen laat meespelen. Ze passen meteen de killstreaks aan naar spy plane - CP - Attack Heli en ze zijn dolblij als ze een keer die CP halen, laat staan als er dogsuitkomen, dan is het huis echt te klein. Ik vind het prima, als ze maar van mij eigen profile afblijven :P

Ik bedoel, ik hou ook niet van campers, maar ze moeten het lekker zelf weten. Op de lange termijn zullen ze het nooit van de skills winnen, dus als ze lol hebben met campen gaan ze hun gang maar lekker.

[ Voor 36% gewijzigd door KingKoning op 18-08-2011 13:37 ]

• Zlat
KingKoning schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:27:
Ach joh als hij zo wilt spelen en als hij dit soort filmpjes maakt moet ie het toch zelf weten? Ik kan me er echt niet druk om maken. Als je je om elke camper die filmpjes op youtube plaatst druk moet gaan maken dan kan je beter gaan scrabbelen ofzo.

Het feit dat hij er zoveel lol in heeft door dat hij met zijn speelstijl alsnog P15 haalt zegt genoeg over de kracth van de hele CoD serie. Mensen kunnen helemaal blij zijn als ze een keer een Care Package halen, waar wij misschien nog niet eens tevreden zijn als we die B-52 halen die hij in het filmpje ergens hierboven een keer haalt.

Ik bedoel, ik hou ook niet van campers, maar ze moeten het lekker zelf weten. Op de lange termijn zullen ze het nooit van de skills winnen, dus als ze lol hebben met campen gaan ze hun gang maar lekker.
Inderdaad. Soms speel ik met een sniper, soms pak in een Galil en de volgende keer ren ik als een aap in de rondte met een fijn sproeiwapen.

De fuck.

Maar ook altijd weer leuk om tijd te besteden op een forum over hoe andere spelers wel of niet zouden moeten spelen :+

Spelletjes zijn verslavend. Des te groter de verslaving des te groter de frustraties. Check ieder willekeurig forum over een game en mensen gaan helemaal los op elkaar. /like 8)

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 18:56
Knip, is hier geen marktplaats

[ Voor 74% gewijzigd door PWM op 19-08-2011 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Gisteren voor de 3e keer in 2 dagen gebanned.

Gisteren was het op de Nederlandse server R3VZoNE.NE​T

Kent iemand die gasten? Wat een bs weer zeg. Ik stond op 18-3 ofzo, en Pfour stond vlak onder me op een pot demolition. Vervolgens worden we allebij gekicked en gebanned voor een wallhack... Gaat helemaal nergens over. Nickless mocht gewoon blijven en blijkbaar ging de halve server over de rooie, omdat ze het onterecht vonden. Geen idee wie de admin, heb nog gekeken op steam, maar kon geen nickname vinden met een verwijzing naar R3VZoNE.

Wel een site gevonden van ze: http://www.r3vzone.net/

Maar een klacht ingediend..
This is an enquiry e-mail via http://88.191.102.69/enozv3r/ from:
Mystikal

Hello guys,

I was kicked this evening together with (RFFN)-PFOUR-NL for wallhack (both of us)

Guys this is totally bs. I played the game objective based as I suppose to do. Why are we getting kicked for wallhack?

Please let me know.

Tnx
(RFFN)-Mystikal
:O Simpele zielen, kunnen ze niet winnen wordt je gebanned. :X Doe er je voordeel mee en probeer er van te leren.. Maar goed dat zal de jongere generatie wel weer zijn.. |:(

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
De keren dat ik gebanned ben kan ik niet eens meer bijhouden zo vaak, zowel bij alle CoD titels als andere shooters zoals MoH:AA.
Het is zeker spijtig dat er mensen zijn die altijd maar denken dat er gecheat word wanneer ze het 3 keer afleggen tegen iemand. Blijkbaar denken ze dat er niemand is die het spelletje snapt.
Feit is wel dat zij de macht hebben over de server en kunnen doen en laten wat ze willen totdat de rest van het publiek er genoeg van heeft.

Vorige week weer een primeur gehad, de admin van de server vroeg of mijn maatje en ik een andere server wilde zoeken omdat we te goed speelden tegen hun. Onze reactie was eigenlijk nogal verbaasd en zeiden dat we dat niet echt gewend waren, normaal krijgen we gewoon een kick/ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhoogendam schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:02:

Vorige week weer een primeur gehad, de admin van de server vroeg of mijn maatje en ik een andere server wilde zoeken omdat we te goed speelden tegen hun. Onze reactie was eigenlijk nogal verbaasd en zeiden dat we dat niet echt gewend waren, normaal krijgen we gewoon een kick/ban.
haha meen je? Nou toch aardig dat ze het even netjes vragen ipv te kicken om een of andere drogreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Idd triest dat gekick door admins die zich God voelen.
Laatst ook, uit een carepackage (op de normale manier lukt me dit niet :'( ) kreeg ik een chopper gunner..kick.
En op een andere server werd ik gekicked vanwege het gebruik van een claymore...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:41

Typhone

Who Dares Wins

Haha als ik het zo lees is het PC gamen niet veel veranderd. Servers met God-admins die alles goed vinden behalve zelf te verliezen van skills. En dan gaan lopen bannen,

Tegenwoordig vermaak ik me prima met BO op de PS3. Aimen is wat minder maar na ettelijke uren zombies met enkele maten en Platinum's in alle CoD / MW (voor zover mogelijk) games zit dat ook wel snor.

Is cheaten overigens mogelijk op de PS3? Niet dat ik interesse heb maar meer vanwege het feit dat ik me soms verbaas dat iemand 33-4 komt te staan en vervolgens 5 maps niet boven de 3-15 uitkomt. En die 33-4 zijn dan geen killstreaks maar echt run & gun ownage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat vraag ik me dus ook wel eens af op de PS3. Ik zit soms killcams te bekijken waarop de persoon in kwestie met PC-muis-snelheden op mij aimt, en vervolgens zonder enige vorm van recoil schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 07:41

Typhone

Who Dares Wins

Wellicht zo'n speciaal FPS apparaatje voor de PS3 in gebruik. Ik zat er eens over te denken dat aan te schaffen maar of het helpt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, die heb ik dus ook. Daar heb je je gisteren een PB over gestuurd, ;)

Dan nog heb ik recoil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
bram1984 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:25:
Dat vraag ik me dus ook wel eens af op de PS3. Ik zit soms killcams te bekijken waarop de persoon in kwestie met PC-muis-snelheden op mij aimt, en vervolgens zonder enige vorm van recoil schiet.
aimen kan ik ongeveer net zo snel als met de muis, wat ik alleen niet snap is dat bij sommigen de gun toch wel echt op zijn plek blijft terwijl ik regelmatig toch wel even moet bursten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:40:
[...]

aimen kan ik ongeveer net zo snel als met de muis, wat ik alleen niet snap is dat bij sommigen de gun toch wel echt op zijn plek blijft terwijl ik regelmatig toch wel even moet bursten.
moderator spielerij nog wel....... :o :P ....
Mijn black ops disc heeft een beetje kuren...Hij wilt niet echt meer opstarten :( had hem niet open en bloot in de zon met men gordijnen open 3 weken lang moeten laten liggen :+ beetje stom :(

Agh ben weer even begonnen met bad company 2 .... moet zeggen dat dat ook wel weer grappig is...alleen ik zuig er alleen enorm in :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 16:39
Even mijn gal spuwen.

Wat is black ops verpest door snipers zeg. Dit is gewoon niet eerlijk meer. Maak een classje aan met steady aim, marathon en lightweight en je bent effectiever dan een SMG.

ZUCHT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:33:
[...]

Mijn black ops disc heeft een beetje kuren...Hij wilt niet echt meer opstarten :( had hem niet open en bloot in de zon met men gordijnen open 3 weken lang moeten laten liggen :+ beetje stom :(

Agh ben weer even begonnen met bad company 2 .... moet zeggen dat dat ook wel weer grappig is...alleen ik zuig er alleen enorm in :9
bijna 2012 he :D

Maar ziet je disc er anders uti dan normaal ook? De zon is wel enigzins schadelijk maar zo erg......lastig wachten man pas over ruim 2 maanden MW3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
t1mmy schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:50:
Even mijn gal spuwen.

Wat is black ops verpest door snipers zeg. Dit is gewoon niet eerlijk meer. Maak een classje aan met steady aim, marathon en lightweight en je bent effectiever dan een SMG.

ZUCHT!
Wat?
Snipers met steady aim, marathon en lightweight? Die ben ik nog nooit tegengekomen.
- Steady aim: voegt niks toe voor snipers (ook de pro niet)
- Marathon: waarom wil je langer rennen als sniper? Idee is dat je op afstand blijft.
- Lightweight: waarom zou je sneller willen rennen?

Of bedoel je nou compleet iets anders?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 16:39
Steady aim wel, hipfire en dus no scopen gaat dan beter. Verder rende ze alleen maar rond en lukte ze het ook nog.. Je bent gewoon met 1 kogel dood en je maakt geen kans om er wat tegen te doen, dat frustreert mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
No scopen is absoluut niet te doen in black ops, als iemand je daar keer op keer mee pakt dan heeft hij super veel geluk of heb jij gewoon 5 minuten nodig om iemand op close range neer te leggen. Dat het effectiever zou zijn dan een SMG is echt gewoon onzin, kom op zeg... Dat een sniper zo nu en dan een no scope one hit kill scoort kan gebeuren, maar echt niet keer op keer, dan was het gewoon een cheater.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
t1mmy schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:50:
Even mijn gal spuwen.

ZUCHT!
Waarschijnlijk ben je in één potje 2 keer gestorven aan een sniper van dichtbij?
Snipers in Black Ops zijn echt niet overpowered, sowieso is no scopen niet te doen/niet effectief.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Rynji schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:32:
[...]

Waarschijnlijk ben je in één potje 2 keer gestorven aan een sniper van dichtbij?
Snipers in Black Ops zijn echt niet overpowered, sowieso is no scopen niet te doen/niet effectief.
nahja vooral als de verbinding in je voordeel is, kan het zeeeer effectief zijn als iemand het onder de knie heeft. De PSG is sowieso 1 shot 1 kill van dichtbij, dat in combi met hipfire is echt wel dodelijk,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:57:
[...]
nahja vooral als de verbinding in je voordeel is, kan het zeeeer effectief zijn als iemand het onder de knie heeft. De PSG is sowieso 1 shot 1 kill van dichtbij, dat in combi met hipfire is echt wel dodelijk,
Je weet dat het voor de snipies en LMGs niet uitmaakt op welke range je geraakt wordt - alleen waar het schot landde?
Maar dit gaat niet werken. Als je hiermee kunt ownen ben je óf aan het cheaten, óf had je net zo goed kunnen messen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Oh dat van die range wist ik niet, maar ik heb genoeg noscopers op de PS3 meegemaakt die het goed weten te doen op die manier. zeg maar op SMG afstand. Zelf heb ik het eerlijk gezegd nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxhound83
  • Laatst online: 31-08 15:07
Hey ik heb vandaag First Strike (Black ops PC) gekocht. Maar ik zie niemand de mappen spelen. Wat doe ik fout, of is het een miskoop? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foxhound83 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:35:
Hey ik heb vandaag First Strike (Black ops PC) gekocht. Maar ik zie niemand de mappen spelen. Wat doe ik fout, of is het een miskoop? :(
het is sowieso een miskoop, dat mappack bevatte echt niets leuks naar mijn mening.

Maar als je je filter in de serverbrowser instelt zodat die DLC enabled laat zien, dan moet je wel wat servers vinden waar die maps voorbij komen.
Alleen... op de PC heb ik het gevoel dat de mappacks vooral door serveradmins gebruikt worden (want je krijgt ze gratiesj bij je server elke keer) maar dat heel veel spelers ze niet hebben. Wat ik eerder al schreef, als je een wagermatch in gaat, en de server switcht naar een DLC map, dan zit je er ineens alleen in. Dat is natuurlijk een teken aan de wand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Heb vanavond weer het eerst na de nieuwe patch gespeeld, maar wtf... Nu heb ik opeens heel erg last van stotteringen, freezes en gewoon enorme lag in elke server. Hele tijd nergens last van gehad, een patch die alleen maar onzin dingen 'verhelpt' (net zoals de vorige 6) en nu kan ik niet meer normaal spelen... Nog iemand last van? En ja, ik zag het twitter bericht dat nieuwe drivers zouden moeten helpen, nee dus.

[ Voor 11% gewijzigd door NickThissen op 21-08-2011 00:35 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
NickThissen schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 00:34:
Heb vanavond weer het eerst na de nieuwe patch gespeeld, maar wtf... Nu heb ik opeens heel erg last van stotteringen, freezes en gewoon enorme lag in elke server. Hele tijd nergens last van gehad, een patch die alleen maar onzin dingen 'verhelpt' (net zoals de vorige 6) en nu kan ik niet meer normaal spelen... Nog iemand last van? En ja, ik zag het twitter bericht dat nieuwe drivers zouden moeten helpen, nee dus.
Volgens mij heb ik sinds de laatste patch veel meer last van disconnects, met melding zoals "game session no longer available" of "steam connect failed". Vandaag was het toppunt, geen 1 map kunnen spelen zonder disconnect :( , tuurlijk kan je gelijk weer reconnecten maar toch blijft het irritant..

[ Voor 4% gewijzigd door Frentik op 21-08-2011 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 00:34:
stotteringen en freezes, enorme lag en frustratie: check. Echt extreem wordt het als je even alt-tab doet om winamp op te voeden ofzo, daarna lijkt het wel alsof de hele map en alle texterues en effecten de cache uit gepleurd zijn: alles moet vers van de schijf gehaald worden op het moment van gebruik, wat minuten lang stotterignen en haperingen oplevert.
Ook al veel irritante visual bugs gehad - rookpluimpjes die je framerate tot nul laten instorten (maar die bij niemand anders te zien zijn) en de hele round blijven hangen, een heel stuk level dat ineens midden op de wereld ligt waar je niet doorheen kunt kijken, en meer van dat soort ballezooi.
Nieuwe ATI drivers helpen geen flikker. Oude ook niet. Het enige wat beter loopt met die drivers is FO: New Vegas.

Gewéldige testafdeling hebben ze bij 3arc |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxhound83
  • Laatst online: 31-08 15:07
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:02:
[...]

het is sowieso een miskoop, dat mappack bevatte echt niets leuks naar mijn mening.

Maar als je je filter in de serverbrowser instelt zodat die DLC enabled laat zien, dan moet je wel wat servers vinden waar die maps voorbij komen.
Alleen... op de PC heb ik het gevoel dat de mappacks vooral door serveradmins gebruikt worden (want je krijgt ze gratiesj bij je server elke keer) maar dat heel veel spelers ze niet hebben. Wat ik eerder al schreef, als je een wagermatch in gaat, en de server switcht naar een DLC map, dan zit je er ineens alleen in. Dat is natuurlijk een teken aan de wand.
Naar mijn mening de enige map pack die ik wilde. Maar nog steeds niet één map ervan gespeeld. De filter staat op purchased. Maar zie alleen de oude maps. Wat een geldklopperij. Had net zo goed 14 euro door de WC kunnen spelen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe playlist zonder Ghost en Second Chance. Ook een nieuwe lijst met enkel DLC maps. link

Alleen voor 360 lijkt het.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2011 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 00:52:
Nieuwe playlist zonder Ghost en Second Chance. Ook een nieuwe lijst met enkel DLC maps. link

Alleen voor 360 lijkt het.
Ik ben hier al de hele avond mee aan het spelen. Alleen 'snelle' gametypes en geen Ghost en Second Chance ... gewoon heerlijk, ik mis alleen wel Ghost Pro als er een Huey aankomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
Ik kwam van het weekend iemand tegen met een dual wield Python in combi met Steady Aim Pro...... drama....
Beide wapens vuurde hij tegelijk af als hij iemand zag.
Dit is zó effectief op close range, daar bleef hij dan ook de hele tijd, in zijn huisje.
Aan mij de schone taak natuurlijk om hem daar elke keer weer weg te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhoogendam schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 07:34:
Ik kwam van het weekend iemand tegen met een dual wield Python in combi met Steady Aim Pro...... drama....
Dit is zó effectief op close range, daar bleef hij dan ook de hele tijd, in zijn huisje.
He, ik zag er van 't weekend ook één zo rondlopen. Was volgens mij in Firing Range. Is op close combat inderdaad erg lastig om van te winnen. Gelukkig was dat wel één die niet de hele tijd op een plekje rondcampt maar meer n gun 'n runner. Dus ik kwam m ook n paar keer tegen op een midrange, en dan wordt t natuurlijk al direct n stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 08:50:
[...]

He, ik zag er van 't weekend ook één zo rondlopen. Was volgens mij in Firing Range. Is op close combat inderdaad erg lastig om van te winnen. Gelukkig was dat wel één die niet de hele tijd op een plekje rondcampt maar meer n gun 'n runner. Dus ik kwam m ook n paar keer tegen op een midrange, en dan wordt t natuurlijk al direct n stuk minder.
Niets mis met die setup natuurlijk, mits je een beetje blijft bewegen, constant op hetzelfde plekje campen schiet bij mij ook altijd in het verkeerde keelgat.

Doet me een beetje denken aan MW2. Magnum Dual Wield met extra speed en unlimited sprint + commando pro ... niemand die je kon stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
mhoogendam schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 07:34:
Makkie, /me pakt GL, aim, fire and forget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Ik merk ook na de laatste patch dat ik lag op het moment dat ik schiet :( In 9 van de 10 gevallen ben ik daarna al dood wat erg frustrerend is.

En ach hoewel ik me er best aan erger heb ik wel geaccepteert dat er gewoon in elk spel wel campers zitten. Ikzelf snap gewoon niet wat hier de lol van is.

Zo zit ik zelf nog wel eens op een Array server maar daar stikt het van de scope / snipers /campers. Je hebt dan geluk als je je van punt a naar punt b kan bewegen zonder neergeknald te worden.

Het meest vervelende vind ik de spawnkillers icm spawndelay. Van het weekend ook een spel waar ik gewoon meer dood dan levend was. Dan is de lol er ook wel snel vanaf.

Zoek nu alleen nog een goede AR wapen setup zeker sinds de famas/ak-74u zo teruggeschroefd zijn.

Heb nu al zin in mw3....

[ Voor 6% gewijzigd door Frostbite op 22-08-2011 12:36 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:33:
[...]

Sloeber :+

Beetje ze account verwijderen en dan met vakantie gaan :P
Ik ben vannacht teruggekomen uit spanje na een rit van 16,5 uur in me C1 :+
Ben dit weekend weer eens online denk ik! Eerst nog ff acclimatiseren hier bij me vriendin.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:34:

Zoek nu alleen nog een goede AR wapen setup zeker sinds de famas/ak-74u zo teruggeschroefd zijn.
Galil _/-\o_
Sc0rPi0N schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:34:
En ach hoewel ik me er best aan erger heb ik wel geaccepteert dat er gewoon in elk spel wel campers zitten. Ikzelf snap gewoon niet wat hier de lol van is.
Is ook zo, iedereen zijn eigen speelstijl toch. Op t moment dat ik door 'n kampeerder wordt afgeknald ga ik wel direct naar t plekje terug om m ff terug te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Gisteren nog een grootste liefdadigheids actie op touw gezet... in mijn eentje. De actie heette:" Care tot Share!".
Het was een succes :P

Ik speelde met hardline (ik had de pro nog niet) en had mijn killstreaks ingesteld op Sam, Care, Turret.
Volgens mij heb ik minstens 25 carepackages geshared. Ik heb er werkelijk waar niet 1 zelf op geraapt...
Was trouwens op Firing Range, tijdens een potje demo...

Ik zal wellicht straks de vid wel eens uppen.. Het ging lekker in ieder geval! Misschien iets voor Dennis om een keer te doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Mystikal op 22-08-2011 13:50 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:01
Hmmm ik weet niet waarom andere mensen opeens helaas freezes en lag ervaren maar met de nieuwe patch + ati drivers heb ik opeens een spectaculaire 20-30 fps boost! Eindelijk (bijna) constant 125fps op elke map _/-\o_ (weliswaar nog steeds op 1280x800 met alles op low)

Waarom deze performance niet bij release....... :(
Mystikal schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:50:
Gisteren nog een grootste liefdadigheids actie op touw gezet... in mijn eentje. De actie heette:" Care tot Share!".

Ik speelde met hardline (ik had de pro nog niet) en had mijn killstreaks ingesteld op Sam, Care, Turret.
Volgens mij heb ik minstens 25 carepackages geshared. Ik heb er werkelijk waar niet 1 zelf op geraapt...
Hardline pro halen is best hilarisch ja. Haal je op een gegeven moment meer packages dan dat je mag neergooien :D

[ Voor 58% gewijzigd door Gundogan op 22-08-2011 13:58 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal wellicht straks de vid wel eens uppen.. Het ging lekker in ieder geval! Misschien iets voor Dennis om een keer te doen.
Klopt, ik heb nog steeds geen hardline pro gehaald en ik ben al maximum level.

Ik ga em proberen te halen een dezer dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:12:
[...]

Klopt, ik heb nog steeds geen hardline pro gehaald en ik ben al maximum level.

Ik ga em proberen te halen een dezer dagen.
Earn 7 killstreaks in one match while using Hardline

Gaat dat lukken? Moet je minimaal 14 kills maken. Hoop dat je hoekje druk wordt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:55:
[...]

Earn 7 killstreaks in one match while using Hardline

Gaat dat lukken? Moet je minimaal 14 kills maken. Hoop dat je hoekje druk wordt. :P
Ach als ie er een bbq en een perfect draft met een hertog jan vaatje erbij zet moet dat toch wel lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik bedoel : share 10 crates with teammates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 16:04
Ik heb die Hardline pro sinds gisteren, maar hoe kan ik nou kiezen voor een andere Care Package? Want dat is dde enige toevoeging van de pro. Speel op PS3.

Overigens vind ik het nog steeds jammer dat ik niet kan kiezen in welke map ik speel. Dat voten is wel grappig, maar soms wil je gewoon een paar potjes in een bepaalde map blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

[video]
Wauw, ik zou je continu proberen te killen als ik door jou zo was gekilled. Je staat het hele filmpje op een plek een beetje te wachten en je speelt niet eens met een sniper rifle. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Jacht maken om mensen die campen en of hun killstreaks bijna gemaakt hebben is dan ook gewoon fun en je helpt je eigen team ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:07:
Nee ik bedoel : share 10 crates with teammates.
gewoon sam / cp / sentry instellen en even tijdje nuketown spelen (dom / ctf oid) zeker als je dan campt bij je eigen flag kun je zo redelijk snel elke keer 3 /4 /5 kills maken en de kratjes neergooien.

Vorige keer ook gedaan, erg leuk om te zien dat iedereen daar als vliegen ... op af komt.

Verder de 7 killstreaks instellen kun je dat ook via nuketown doen maar dan met spyplane / counter spyplane en cp. Dan heb je echt heel snel deze challenge zo gehaald. En die earn a 8 killstreak is ook redelijk simpel als je in de buurt blijft van het spawnpunt van de tegenstander.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:57:
[...]

gewoon sam / cp / sentry instellen en even tijdje nuketown spelen (dom / ctf oid) zeker als je dan campt bij je eigen flag kun je zo redelijk snel elke keer 3 /4 /5 kills maken en de kratjes neergooien.

Vorige keer ook gedaan, erg leuk om te zien dat iedereen daar als vliegen ... op af komt.

Verder de 7 killstreaks instellen kun je dat ook via nuketown doen maar dan met spyplane / counter spyplane en cp. Dan heb je echt heel snel deze challenge zo gehaald. En die earn a 8 killstreak is ook redelijk simpel als je in de buurt blijft van het spawnpunt van de tegenstander.
@Dennis Dit^^, of voeg mij toe als je merkt dat mensen niet meewerken. Doe wel een potje crate raapen mee. Wil je ook wel in actie zien. :P

@Bloemp; hoop ik dat Dennis Hertog Jan heeft staan! :P

@ficof: ga voor crate staan, klik op reload x 2. Je krijgt ook een prompt zoals je dat krijgt als je een bom gaat planten...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2011 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Only schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:26:
[...]

Sloeber :+

Beetje ze account verwijderen en dan met vakantie gaan :P
Ik ben vannacht teruggekomen uit spanje na een rit van 16,5 uur in me C1 :+
Ben dit weekend weer eens online denk ik! Eerst nog ff acclimatiseren hier bij me vriendin.
Agh ik moet heel eerlijk zeggen dat ik black ops niet meer zo erg mis....
wel de gezelligheiod met die mensen eromheen.
Maar heb sinds ik terug ben van vakantie 1 avond de ps3 aangehad en dat was met bad company.
Ben laaste tijd meer aan het sporten en in die kleine beetje vrije tijd die ik heb Football manager aan het spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gaat ook wel eens anders...
Afbeeldingslocatie: http://www.aartdeheus.nl/sharepackage.jpg

Opgewonden ventje :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^^ Djees ben soms ook wel fanatiek en wil er wel eens een fuck/kutje uitgooien maar dit gaat toch nergens over om een kistje nog wel pfff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:39:
[...]

[afbeelding]

*Proest*

Vind het zelf ook irritant dat ze gelijk naar je pakket lopen (dan heb ik zoiets van hallo van wie is die nou ?)
Maar om zo te keer te gaan om een pakketje in een spelletje .... :F

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:22:
[...]

Agh ik moet heel eerlijk zeggen dat ik black ops niet meer zo erg mis....
wel de gezelligheiod met die mensen eromheen.
Maar heb sinds ik terug ben van vakantie 1 avond de ps3 aangehad en dat was met bad company.
Ben laaste tijd meer aan het sporten en in die kleine beetje vrije tijd die ik heb Football manager aan het spelen 8)
haha ik heb je weer op een idee gebracht he;) met FM..
Ik zeg je, ben met PSV begonnen met nieuwste update (fm.manutd.nl) en heb in mijn tweede seizoen barca in kwartfinale cl verslagen met 4-0 thuis ;)

On-topic: beertje for president.. kiek 'm goan met z'n moderator!
Ik denk dat ik vanaf vrijdag weer wat vaker online ben, heb ff een fm-verslaving.. mijn spel-status staat alweer op die grap met je onderbroek verschonen...
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:39:
[...]

[afbeelding]

Lol, ik kan me er totaal niet druk om maken. Ik gooi ze heel vaak zo maar richting onze spawn en kijk wel wie ze opraapt. Of er nu ammo inzit of een huey, boeit me totaal niet. Ik vind het al irritant dat ik moet wachten voordat die crates zijn gevallen. Heb ik het geduld niet voor :P

Basement Bios ---- Exo-S

Pagina: 1 ... 11 ... 19 Laatste

Let op:
Als je in de spelerslijst wil, of je hebt een server voor in de lijst, kan je een DM naar Frentik of superbassie sturen. Dit soort aanvragen horen niet in het topic zelf.