Sommige mensen halen alleen maar kistjes...;)Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:51:
^^^ Djees ben soms ook wel fanatiek en wil er wel eens een fuck/kutje uitgooien maar dit gaat toch nergens over om een kistje nog wel pfff.
Verwijderd
Heb er zelf ook t geduld niet voor. Alleen in t begin van de P gebruik ik m even, tot ik de streaks kan aanpassen. Maak sinds vorige week gebruik van Counter spyplane, toch ook wel erg nuttig. Er komen potjes voor dat je vrijwel elke spyplane kunt counteren, volgens mij erg frustrerend voor de tegenpartij
Verwijderd
dat deed ik in het begin ook tot ik tot deze conclusie kwam.Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:42:
Heb er zelf ook t geduld niet voor. Alleen in t begin van de P gebruik ik m even, tot ik de streaks kan aanpassen. Maak sinds vorige week gebruik van Counter spyplane, toch ook wel erg nuttig. Er komen potjes voor dat je vrijwel elke spyplane kunt counteren, volgens mij erg frustrerend voor de tegenpartij
4kill streak heeft ook de SAM,
Die knal Spy, counter en eigenlijk alles dat vliegt inclusief de tegenstanders carepackage heli uit de lucht.
Dus wanneer ik kan roep ik die SAM op, en mazzel voor degene die heb kan op pakken.
Op deze manier heb je een iets bredere oplossing die weer net iets effectiever is (in mijn ogen)
Vind ik ook een toppertje. Ik moet alleen wel wat beter opletten af en toe... *de SAM heus niet te dicht op een muurtje zet en vervolgens doodgaan doordat de SAM er een raketje op schiet*Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:02:
[...]
dat deed ik in het begin ook tot ik tot deze conclusie kwam.
Die knal Spy, counter en eigenlijk alles dat vliegt inclusief de tegenstanders carepackage heli uit de lucht.
Dus wanneer ik kan roep ik die SAM op, en mazzel voor degene die heb kan op pakken.
Op deze manier heb je een iets bredere oplossing die weer net iets effectiever is (in mijn ogen)
MW3: Aap_1
Dat viel mij laatst zwaar tegen. Ik wou de Pro halen en dan moet je die dingen sharen, duurde best wel even voordat iemand hem durfde te pakken.delaitinho schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:53:
[...]
Sommige mensen halen alleen maar kistjes...;)
Verwijderd
Het voordeel van de cUAV boven de SAM is dat je niet alleen UAVs countered, maar gewoon de vijand geheel blind maakt en zo je team een mate van bescherming biedt. En ik hou, als de vijand een goeie ronde heeft, zo'n ding altijd achter voor de heerlijke combo "Feindliche SR71 aktiv" "Konterspionageflugzeug ist in der Luft"Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:02:
[...]
dat deed ik in het begin ook tot ik tot deze conclusie kwam.
Hop, sta je dan met je SR71
Daarom een strela om die counter uit de lucht te schieten XD Ik vind de Blackbird veruit de belangrijkste killstreak in de game, heb er meer aan dan honden of choppergunner uiteindelijk. Maar de combo Blackbird, Chopper gunner, dogs/hind(afhankelijk van level) is ideaal.Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:12:
[...]
Het voordeel van de cUAV boven de SAM is dat je niet alleen UAVs countered, maar gewoon de vijand geheel blind maakt en zo je team een mate van bescherming biedt. En ik hou, als de vijand een goeie ronde heeft, zo'n ding altijd achter voor de heerlijke combo "Feindliche SR71 aktiv" "Konterspionageflugzeug ist in der Luft"
Hop, sta je dan met je SR71
Delai & just_jan
beter komen jullie van de week weer ff, als Tom ook nog ff joined is het weer bijna volle party, zie alleen regelmatig Vin nog spelen savonds.
[ Voor 9% gewijzigd door Sn0wblind op 23-08-2011 14:56 ]
Verwijderd
Ik ben er BELOOF IK... Vanaf vrijdagavond weer....
ik ga niet meer op werkavonden spelen....dan ben ik al iets te moe om normaal te spelen...dus ik ga lekker alleen in vakantie en weekenden black ops spelen. doordeweeks lekker fmén.
Wel weer zin om lekker met friends search and destroy te spelen.
@delai...Ik heb nu net voor de 89ste keer in 110 jaar Agovv naar de eindwinst in Champions leauge geloodst.(finale tegen Red Bull Salsburg).. blijft een geweldig spel kn nie wachten op deeltje 2012
mijn tekst die erbij staat is Er is hier niks te zien, doorlopen maar... bijna 60 dagen gespeeld
(wel fm2010
)
ik ga niet meer op werkavonden spelen....dan ben ik al iets te moe om normaal te spelen...dus ik ga lekker alleen in vakantie en weekenden black ops spelen. doordeweeks lekker fmén.
Wel weer zin om lekker met friends search and destroy te spelen.
@delai...Ik heb nu net voor de 89ste keer in 110 jaar Agovv naar de eindwinst in Champions leauge geloodst.(finale tegen Red Bull Salsburg).. blijft een geweldig spel kn nie wachten op deeltje 2012
mijn tekst die erbij staat is Er is hier niks te zien, doorlopen maar... bijna 60 dagen gespeeld
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2011 15:24 ]
Ik haal zojuist een update binnen van 63 mb op de playstation. Iemand een idee waar die voor is?
Verwijderd
Lijkt me dat dat de patch zal zijn die de Xbox vorige week kreeg. Werd op de vorige pagina's toegelicht.FicoF schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:54:
Ik haal zojuist een update binnen van 63 mb op de playstation. Iemand een idee waar die voor is?
Gisteren toch een redelijke setup kunnen maken door de Famas eruit te gooien en daarvoor de Aug te zetten met + RDS.
Ging best lekker, maar ik denk dat gezien de iron sight een suppressor meer op zijn plek is (omdat ik HC speel)
Ging best lekker, maar ik denk dat gezien de iron sight een suppressor meer op zijn plek is (omdat ik HC speel)
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Nadeel van suppressor op AUG en Famas is dat je al na 12,5m twee kogels nodig hebt op HC. Zonder suppressor is dat pas na 37,5 meter. Voor HC vind ik zelf de Commando en AK veel beter. Op close range maakt de langzamere rate of fire niet uit omdat je maar 1 kogel nodig hebt, op langere afstand blijf je maar 1 kogel nodig hebben, ook met suppressor. Zonder suppressor op HC spelen is vragen om problemen (problemen die je meer kills kunnen opleveren natuurlijk:P)Sc0rPi0N schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:30:
Gisteren toch een redelijke setup kunnen maken door de Famas eruit te gooien en daarvoor de Aug te zetten met + RDS.
Volgens mij speelt bijna niemand de Express Gametype meer op Xbox, ik kan gewoon bijna geen party's krijgen. Zeker niet als ik op een tijd als deze een potje wil spelen. NAT Type is open en een goede verbinding dus dat is het niet
Verwijderd
Oh for fuck's sake!

Dennis585 is de meest populaire GOT-blackopser op youtube

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2011 13:16 ]
Verwijderd
Lol, ik rol op de grond van het lachen op dit moment.Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:15:
Oh for fuck's sake!
[afbeelding]
Haha! The interwebz never lies!Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:15:
Oh for fuck's sake!
[afbeelding]
in dat geval is roflol de correcte uitspraak.Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:18:
[...]
Lol, ik rol op de grond van het lachen op dit moment.
héhé blijkt maar weer dat ondanks dat iedereen continue commentaar heeft, iedereen tóch al die filmpjes van dennis bekijkt
De famas beviel niet meer? ondanks de aanpassingen via updates, vind ik de famas nog steeds verreweg het beste wapen. Ik probeer wel is variatie aan te brengen, maar val toch altijd weer terug op die famas.Sc0rPi0N schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:30:
[ Voor 43% gewijzigd door KingKoning op 24-08-2011 13:28 ]
Verwijderd
Help mij de wereld te tonen dat niet alle Gotters campende hoekjeszitters zijn 
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Vy_37b0wUZo]
Terwijl ik me af zit te vragen waarom ik mij eigen filmpje in het groen zie, en niets hoor, krijg ik een mailtje naar deze text op youtube...
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Vy_37b0wUZo]
Terwijl ik me af zit te vragen waarom ik mij eigen filmpje in het groen zie, en niets hoor, krijg ik een mailtje naar deze text op youtube...
/me kan z'n eigen filmpje niet kijkenCopyright Info: blops3.wmv
Your video, blops3.wmv , may include content that is owned or administered by these entities:
* Entity: WMG, Sony ATV Publishing, PIAS, and PIAS Content Type: Sound Recording
* Entity: The Orchard Music Content Type: Sound Recording
* Entity: WMG Content Type: Sound Recording
As a result, your video is blocked in these locations:
Germany

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2011 13:43 ]
Verwijderd
Leuk filmpje, blijft ook apart zo in het duits zeg. Maarruh Dennis is ons toch niet ontvallen zekers?Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:39:
[video]
[...]
/me kan z'n eigen filmpje niet kijken
Verwijderd
Ik zie hem toch regelmatig doodgeschoten worden anders.Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:46:
[...]
Leuk filmpje, blijft ook apart zo in het duits zeg. Maarruh Dennis is ons toch niet ontvallen zekers?
Dat duits is geniaal
nu ben ik benieuwt hoe het klinkt als er een chopper aan komt.Zal wel geen schwarzenegger imitatie zijn "Go to the choppa~!!!"
Verwijderd
Feindliche [Huey/Hind] kommt.Sn0wblind schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:49:
Dat duits is geniaalnu ben ik benieuwt hoe het klinkt als er een chopper aan komt.Zal wel geen schwarzenegger imitatie zijn "Go to the choppa~!!!"
Feindliche Cobra kommen (twee cobras?)
Als je het écht spannend vind vind je alles op youtube ;-)
YouTube: Black Ops Silenced Shotgun - Danke für über 1100 Abos - Gameplay Commentary (deutsch/german) - YouTube
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2011 13:58 ]
Verwijderd
Haha ja t klinkt wel geinig. Maar ben er blij van dat we hier in Nederland niet meedoen met deze onzin, moet er toch niet aan denken zeg: Vijandelijke Huey komt eraan!Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:52:
[...]
Feindliche [Huey/Hind] kommt.
Feindliche Cobra kommen (twee cobras?)
Als je het écht spannend vind vind je alles op youtube ;-)
Verwijderd
hehe, kan je bij de Nederlandse versie ook de Duitse stemmen krijgen door bijv de ps3 op Duitse systeemtaal te zetten?
Bij uncharted 2 was het in nederlands wel heel erg, vooral bij de grap "smells like a hooker in church".
Ligt het overigens aan mij is of de verbinding al wekenlang gigantisch slecht bij Black Ops op de PS3? Ik word ook constant gematched aan amerikanen en spanjaarden enzo.
Ligt het overigens aan mij is of de verbinding al wekenlang gigantisch slecht bij Black Ops op de PS3? Ik word ook constant gematched aan amerikanen en spanjaarden enzo.
Verwijderd
Mmm weinig tot geen last. Gisteren bijvoorbeeld één potje een disconnect gehad maar heb de andere potjes geen (noemenswaardige)lag of wat gehad...Sn0wblind schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:00:
Bij uncharted 2 was het in nederlands wel heel erg, vooral bij de grap "smells like a hooker in church".
Ik heb ook wel wat last gehad daarvan. Sommige dagen is het echt slecht en andere merk ik weinig.Sn0wblind schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:00:
Verwijderd
Hoe hebben ze dat vertaald dan?Sn0wblind schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:00:
Ik vond zelf Heavy Rain in het Nederlands niet te pruimen, leek wel een parodie. Vooral die astmatissche politiecommissaris.
Verwijderd
Tja moet je nagaan dat ze alle films en series ook doodleuk synchroniseren en niet alleen in Duitsland. Frankrijk en Spanje kunnen 't ook. Geen wonder dat er zo weinig mensen in die landen 'n beetje fatsoenlijk Engels kunnen. Nee geef mij maar gewoon engels, anders had ik ja ook Ice Cube gemist in Black Ops!
Ja echt verschrikkelijk. Laatst op vakantie zapte ik in mn hotelkamer langs een duits kanaal met the matrix. Maar Morpheus in het duits doet het gewoon echt niet. Het is bijna lachwekkend.
Ik moet er niet aan denken dat hier ook zo zou zijn. Ik vind het al irritant als windows nederlands is laat staan me films en games
Ik moet er niet aan denken dat hier ook zo zou zijn. Ik vind het al irritant als windows nederlands is laat staan me films en games
Ik ben er ook s'avonds weer bijSn0wblind schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:54:
[...]
Daarom een strela om die counter uit de lucht te schieten XD Ik vind de Blackbird veruit de belangrijkste killstreak in de game, heb er meer aan dan honden of choppergunner uiteindelijk. Maar de combo Blackbird, Chopper gunner, dogs/hind(afhankelijk van level) is ideaal.
Delai & just_jan
beter komen jullie van de week weer ff, als Tom ook nog ff joined is het weer bijna volle party, zie alleen regelmatig Vin nog spelen savonds.
Lol, viel mij ook al op.Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:46:
[...]
Maarruh Dennis is ons toch niet ontvallen zekers?
Ik neem aan dat het een ode aan Dennis is
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik krijg al de kriebels als ik NFS:HP speel met Nederlandse tekstenVerwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:28:
[...]
Hoe hebben ze dat vertaald dan?
Ik vond zelf Heavy Rain in het Nederlands niet te pruimen, leek wel een parodie. Vooral die astmatissche politiecommissaris.

"Lak uitgewisseld" .. "Overname" en nog meer van die tenenkrommende meldingen.
Sommige teksten verliezen gewoon het 'krachtige' gevoel door het Nederlands.
Neem nou One Shot One Kill(CoD) of Headshot!! (Unreal Tournament). Prachtig!
Wat krijg je dan in het Nederlands... (iets als) "Dood door 1 schot" ... omdat de letterlijke vertaling niet loopt, of je voor Headshot -> "Hoofdschot"???

Gewoon liever de originele talen voor mij hoor met eventueel ondertiteling. Bij series/films vind ik dat prettig en dat geldt ook voor games.
[ Voor 30% gewijzigd door Frostbite op 24-08-2011 16:58 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Zucht, ik probeer zelf wat filmpjes op youtube te zetten, maar link account to YouTube werkt al niet (MySQL errors) en als ik naar Theater ga op de website van call of duty staan er geen filmpjes tussen die ik heb gemaakt op Xbox ...
Verwijderd
Vond het jaren terug op FOX ook zo'n verschrikking bij Eek the Cat! In 't engels lachen man, in 't nederlands not so much!
Eek the Cat... gheheVerwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:57:
Vond het jaren terug op FOX ook zo'n verschrikking bij Eek the Cat! In 't engels lachen man, in 't nederlands not so much!
Ontopic: Hopelijk gaat mijn vriendin zwemmen vanavond, dat geeft mij gegarandeerde speeltijd
Het doet geen pijn om te helpenVerwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:57:
Of uit de terrible thunderlizzards
Wanneer houdt de pijn op
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Sc0rPi0N schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:00:
[...]
Het doet geen pijn om te helpen![]()
Of uit de terrible thunderlizzards
Wanneer houdt de pijn op

Verwijderd
Om die filmpjes op callofduty.com/theater te krijgen moet je gamertag ook gellinkt zijn. Die MySQL error kreeg je denk ik toen je je ging aanmelden met je Windows Live ID of niet? De servers van MS zijn de laatste dagen slecht. Heb zelf voortdurend gedoe met arcade games downloaden. Later nogmaals proberen is wat jeTheAshcat schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:56:
Zucht, ik probeer zelf wat filmpjes op youtube te zetten, maar link account to YouTube werkt al niet (MySQL errors) en als ik naar Theater ga op de website van call of duty staan er geen filmpjes tussen die ik heb gemaakt op Xbox ...
hoort als je op support klikt.
Als je dat nog niet gedaan hebt zou ik trouwens hetzelfde emailadres gebruiken voor je youtube account als dat je gebruikt voor xbox. Om te voorkomen dat je op de verkeerde plek het verkeerde adres invult. Zo overzichtelijk is het allemaal niet op callofduty.com.
Jups het was lettelrijk vertaald, ingesproken door 1 van de "toppers" ook nog eens. Ik had m zelf in het engels alleen maar hoorde het bij vrienden.Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:28:
[...]
Hoe hebben ze dat vertaald dan?
Maar wat het de laatste tijd is weet ik niet maar ik kom altijd in matches met mensen die maar 2 a 3 streepjes bij verbinding hebben, en als het op reactie aankomt ga ik nogal vaak onderuit puur door de vertraging, dat ik dus weer eens niet lijk te schieten volgens de killcam. Gelukkig toch wel de laatste weken mijn KD ratio bijna op 2.6 weten te brengen, maar zal de 3 niet meer halen tot de MW3 release vrees ik.
Ik had 'm dus al gelinked, dit krijg ik dus:Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:57:
[...]
Om die filmpjes op callofduty.com/theater te krijgen moet je gamertag ook gellinkt zijn. Die MySQL error kreeg je denk ik toen je je ging aanmelden met je Windows Live ID of niet? De servers van MS zijn de laatste dagen slecht. Heb zelf voortdurend gedoe met arcade games downloaden. Later nogmaals proberen is wat je
hoort als je op support klikt.
Als je dat nog niet gedaan hebt zou ik trouwens hetzelfde emailadres gebruiken voor je youtube account als dat je gebruikt voor xbox. Om te voorkomen dat je op de verkeerde plek het verkeerde adres invult. Zo overzichtelijk is het allemaal niet op callofduty.com.

Speciaal een YouTube account gemaakt voor de filmpjes om verwarring te voorkomen met dezelfde e-email, zodra ik op link YouTube klik krijg ik of pagina niet gevonden of dit:

Ik had al een paar weken Black Ops Elite Beta maar nu geloof ik voor 't eerst ingelogd op de 'normale' site. Misschien heeft het daarmee te maken ... ik weet 't ook niet, erg vervelend iig :<
Verwijderd
Heb je je clips wel al gerenderd en geupload enz? Via de in-game functie in theatre mode.TheAshcat schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:41:
[...]
Ik had al een paar weken Black Ops Elite Beta maar nu geloof ik voor 't eerst ingelogd op de 'normale' site. Misschien heeft het daarmee te maken ... ik weet 't ook niet, erg vervelend iig :<
Ja ik heb 5 filmpjes geupload, net nog een paar laten zien online aan een vriend.Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:51:
[...]
Heb je je clips wel al gerenderd en geupload enz? Via de in-game functie in theatre mode.
Verwijderd
Wat is dan het probleem? Of bedoel je dat ze wel in fileshare staan maar niet op youtube?TheAshcat schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:54:
[...]
Ja ik heb 5 filmpjes geupload, net nog een paar laten zien online aan een vriend.
Alleen in je fileshare zetten is niet voldoende. Je moet op render clip drukken.
en de clip mag maar max 35seconden zijn
Verwijderd
Ik dacht 30 seconden?Sn0wblind schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 22:42:
en de clip mag maar max 35seconden zijn
Ah bedankt, ik had dus niet door dat je moest renderen. Het is inderdaad 30 seconden, erg jammer, had sommige filmpjes van bijvoorbeeld 2 minuten wel graag online willen zetten 
Maarja, ik kan nog steeds mijn YouTube niet linken (Pagina niet gevonden of die MySQL error :<)
Maarja, ik kan nog steeds mijn YouTube niet linken (Pagina niet gevonden of die MySQL error :<)
[ Voor 21% gewijzigd door TheAshcat op 25-08-2011 07:16 ]
Iemand de nazi zombies map pack al gedownload? Die nieuwe map ziet er wel vet uit!
Ben benieuwd of ze van de oudere maps ook nog wat anders gemaakt hebben... De Riese is nog steeds mn favoriete map, maar die teleporter bug (dat ie het in eens niet doet) die verpest het. Hopelijk is die bug in deze map pack gefixt!
Ben benieuwd of ze van de oudere maps ook nog wat anders gemaakt hebben... De Riese is nog steeds mn favoriete map, maar die teleporter bug (dat ie het in eens niet doet) die verpest het. Hopelijk is die bug in deze map pack gefixt!
Leef lekker in het nu, er is niks anders
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wrZ3Hij5CdM]
Kan nog steeds niet mijn YouTube linken aan mijn Black Ops account.
EDIT: Probleem met YouTube is inmiddels gefixed door de Black Ops site.
Kan nog steeds niet mijn YouTube linken aan mijn Black Ops account.
code:
1
| Fatal error: Uncaught Kohana_Exception [ 0 ]: Error fetching remote :url [ status :code ] :error ~ SYSPATH/classes/kohana/remote.php [ 85 ] thrown in /var/www/theater.callofduty.com/kohana/system/classes/kohana/remote.php on line 85 |
EDIT: Probleem met YouTube is inmiddels gefixed door de Black Ops site.
[ Voor 83% gewijzigd door TheAshcat op 28-08-2011 15:50 ]
Bij dezeVerwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:39:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=V76gEvPIKRA]
Basement Bios ---- Exo-S
Leuk filmpje! Wat een aardappels rond 4 minuut 30...

This is a Rapture reminder..
Verwijderd
Idd leuk filmpje. Het zat je vanaf 4.30, tot het behalen van de BB niet tegen zeg! Komen er nog meer om aan te tonen dat GOT-ers geen campers zijn
, altijd wel leuk om te kijken, nou ja bijna altijd...
Toch leuk al die +100 / +200 / +300 in beeld. Dat zie ik nooit met HC.
Misschien weer eens kijken want ik ben HC gewend dan is het gewoon een keer klik en ze zijn dood
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Ja ik ben er ook dit weekend, wil wel ff beetje plannen, want merk dat ik niet uren en uren meer kan spelen.Sn0wblind schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:54:
[...]
Daarom een strela om die counter uit de lucht te schieten XD Ik vind de Blackbird veruit de belangrijkste killstreak in de game, heb er meer aan dan honden of choppergunner uiteindelijk. Maar de combo Blackbird, Chopper gunner, dogs/hind(afhankelijk van level) is ideaal.
Delai & just_jan
Voordat ik met vakantie ging op die zaterdag was ik aan het zombies doen, maar dan zit ik telang in dezelfde houding en krijg ik steken en dergelijke
Maar moet je maar ff zeggen hoelaat ong. iedereen er zal zijn, dan zorg ik dat ik er ook ben
Edit: Zal dan ook ff me ps3 weer wired aansluiten, ik heb ook vooral connection errors gehad weken geleden, toen draad door het huis gesluird en probleem weg, vaak host en nergens last meer van. Dus ik kan wel hosten zonder problemen, upc draadje trekt dat wel aardig.
[ Voor 12% gewijzigd door Only op 26-08-2011 14:03 ]
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Iedereen heb problemen ermee. In de hele wereld. Ze zeggen dat het vanwege de orkaan Irene is?Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 20:16:
Meer mensen problemen vandaag met mp op de xbox?
Vreemd, ik ben opeens 2-3 levels kwijt en ik moest Sleight of Hand Pro opnieuw kopen? Heeel weird...meerdere mensen dus problemen vandaag op Xbox?
niet alles waar je extra punten voor krijgt staan inderdaad in die scorelijst
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ik dacht dat die dingen überhaupt niet telden in Hardcore. Ze tellen dus wel mee, alleen zie je ze dus niet.
En door je teamkills heb je een mindere score natuurlijkPWM schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 13:25:
Ik dacht dat die dingen überhaupt niet telden in Hardcore. Ze tellen dus wel mee, alleen zie je ze dus niet.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik kan oprecht zeggen nog nooit een Flag Carrier ge-team-killed te hebbenRoyz schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 13:30:
[...]
En door je teamkills heb je een mindere score natuurlijk
Nounou je eerste dogs gehaald...ik dacht heee Dennis doet het goed, misschien staat ie een keer niet in een hoekje...heeft ie ze in een kistje

[ Voor 7% gewijzigd door TheAshcat op 28-08-2011 14:05 ]
wow! Waar waren jullie nou partypoopers:p
Gisteren voor het eerst weer gespeeld in 3 weken, is toch weer ff wennen zo weer voor de beamer, had wel paar lekker potjes! Gaan de dames vandaag nog wel spelen?
Gisteren voor het eerst weer gespeeld in 3 weken, is toch weer ff wennen zo weer voor de beamer, had wel paar lekker potjes! Gaan de dames vandaag nog wel spelen?
Verwijderd
Ik ben nu maximum level en hier is het bewijs :
Ik heb er 24 dagen, 47 minuten en 17 seconden over gedaan.
En nu ander topic opzoeken? Ik bedoel, je bent hier nu klaar, missie geslaagd, tijd voor iets nieuws dan toch.Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 18:48:
[video]
Verwijderd
Lastig gevallen? Mensen die niet hoeven te lachen kunnen ook posts overslaan ipv zeuren. Of zelf filmpjes posten van hoe goed zij wel zijn.Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 19:30:
Klopt het wordt tijd voor Battlefield 3.
Sorry dat ik jullie lastig gevallen heb.
Nu nog ff al die guns goud maken.
vanaav dnek ik nog wel even, kwam gister nogal laat thuis en had toen nog maar even tot in de ochtend Deus Ex gespeeldOnly schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 14:26:
Dennis < holy shit 24dagen, O__o ik vind mezelf al verslaafd met die 11 dagen online tijd.
Verwijderd
24 dagen das niet niks, las t al in t battlefield topic, iemand had t daar al voor je uitgerekend: sinds de release gemiddeld 2 uur per dag gespeeld. Dan dacht ik dat ik t veel speelde...
http://steamcommunity.com...nshot/596946618073327322/
lol
lol
[ Voor 6% gewijzigd door ApC_IcE op 28-08-2011 21:02 ]
Ik ben nu net weg, wel lekkere potjes gespeeld vandaag! K/d omhoog, perks gehaald en objectives in 1.Sn0wblind schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 20:01:
[...]
vanaav dnek ik nog wel even, kwam gister nogal laat thuis en had toen nog maar even tot in de ochtend Deus Ex gespeeld
Dennis < holy shit 24dagen, O__o ik vind mezelf al verslaafd met die 11 dagen online tijd.
En eigenlijk allemaal met de AK47, gebruikte dat wapen eigenlijk vrijwel nooit, maar nu met ghost pro, hardened en hacker gaat het als een malle. Eigenlijk ook alleen maar DLC moshpit gespeeld, beetje variatie kan geen kwaad.
en de AK47 is super chill met een silencer erop, om een vage reden willen vijanden dan gewoon neervallen. Al switch ik nogsteeds vaak tussen die en de Famas.
AK is opzich heerlijk, alleen zodra je beschoten wordt, of als je nogal ver van je enemy af staat is het wel erg makkelijk om eroverheen te schieten, aangezien de recoil je zich belemmerd.Sn0wblind schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 00:57:
wou nu net mijn ps3 aangooien,
en de AK47 is super chill met een silencer erop, om een vage reden willen vijanden dan gewoon neervallen. Al switch ik nogsteeds vaak tussen die en de Famas.
On another note: Heb ook eindelijk maar Map Pack 1 erbij gekocht, was de laatste die ik nog niet had (except zombies, vind ik niet zoveel aan) iets meer afwisseling kan nooit kwaad natuurlijk
[ Voor 16% gewijzigd door TheAshcat op 29-08-2011 01:35 ]
Ow ik vind de recoil enorm meevallen, alleen op afstand gebruik ik m echt als een single shot. Maar het is meer het "gevoel" van het wapen wat ik relaxt vind al zijn de stats van het wapen niet geweldig.
Verwijderd
Ik kom er gewoon niet meer aan toe joh , doordeweeks werken+sporten..Only schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 14:26:
En in het weekend tegenwoordig vaak bezig met men vriendin.
als ik dan ff keertje een uur heb om te gamen slinger ik maar even men pc aan om wat Fallout te spelen want als ik ga beginnen aan black ops dan stop ik er ook niet echt meer mee die avond.
En ik begin dat fps een beetje te ongroeien denk ik
Haha, ben dan sportief en zeg ook wat over de hoeveelheid pistol kills in deze non-hc pot.
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
Echte mannen hebben 26 dagen en 16u. >.> (Was wel al na 12 dagen P15 lvl 50, ik doe aan bewegen in mapsVerwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 21:01:
24 dagen das niet niks, las t al in t battlefield topic, iemand had t daar al voor je uitgerekend: sinds de release gemiddeld 2 uur per dag gespeeld. Dan dacht ik dat ik t veel speelde...
Verwijderd
Nee want dan is het geen trollen meerMystikal schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:05:
[...]
Haha, ben dan sportief en zeg ook wat over de hoeveelheid pistol kills in deze non-hc pot.
Echte meisjes bedoel je.Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:52:
[...]
Echte mannen hebben 26 dagen en 16u. >.>
Mannen hebben 747+ uur, wat 31 dagen en 3 uur is volgens mij.
En ik ben natuurlijk P14-50, al effe, want prestige 14 voor de echte connaisseur is die wel gouden wapens wil maar niet zo'n protserig bewegend playercard-achtergrondje en zo'n lelijk doodshoofdje met zwaardjes, wat alle 16-jarige schreeuwkoters ook hebben. Het probleem is een beetje dat het type schreeuwlelijk dat hoge KDRs en veel "noobs!" roepen in een spelletje met gaafheid verwart zo snel mogelijk P15 wil halen. Daar wil ik me niet mee associëren en dus hang ik lekker op P14.
Verwijderd
Potverdikkeme kom ik er gewoon op een doodnormale maandagmiddag, rustig aan het werk, achter dat ik geen echte kerel ben met mijn 10,5 dag aan speeltijd. Mooi is dat.Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:52:
[...]
Echte mannen hebben 26 dagen en 16u. >.> (Was wel al na 12 dagen P15 lvl 50, ik doe aan bewegen in maps) Mooie is dat mijn KD in steen verankerd is. Doe er ongeveer een week goed spelen over om 0,01 omhoog te gaan. Teller staat nu op 1,73. TDM alltime is 2,15 maar objectives speel ik echt op de objective. Als je dan vaker alleen speelt gaat het wat minder.
En nee als je alleen speelt en voor de objectives gaat is dit niet goed voor je ratio. Speel ook regelmatig alleen domination en dan ga ik ook puur voor de objectives. Komt regelmatig voor dat ik qua punten bovenaan sta maar ook de meeste kills tegen heb. Kijk ook meer naar het aantal punten die ik per minuut scoor en daar ben ik wel tevreden over.
Ik ben er bijna doorheen en zit op zo'n 20 dagen.
maarja eerste 18 dagen ofzo alleen maar HC gespeeld, dat gaat een stuk minder hard hahaha
Het scheelt mij echt geen reet, wil gewoon rammen en prestige 15 doorzijn, wat wapens in een mooi goud kleurtje en dat wordt het zometeen alweer tijd voor 3 nieuwe spellen
maarja eerste 18 dagen ofzo alleen maar HC gespeeld, dat gaat een stuk minder hard hahaha
Het scheelt mij echt geen reet, wil gewoon rammen en prestige 15 doorzijn, wat wapens in een mooi goud kleurtje en dat wordt het zometeen alweer tijd voor 3 nieuwe spellen
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Verwijderd
lol, uh nee. Echte mannen spenderen hun tijd niet of nauwelijks aan videospellen.Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 13:42:
[...]
Potverdikkeme kom ik er gewoon op een doodnormale maandagmiddag, rustig aan het werk, achter dat ik geen echte kerel ben met mijn 10,5 dag aan speeltijd. Mooi is dat.
Precies zo speel ik ook als ik solo.En nee als je alleen speelt en voor de objectives gaat is dit niet goed voor je ratio. Speel ook regelmatig alleen domination en dan ga ik ook puur voor de objectives. Komt regelmatig voor dat ik qua punten bovenaan sta maar ook de meeste kills tegen heb. Kijk ook meer naar het aantal punten die ik per minuut scoor en daar ben ik wel tevreden over.
__
En stoppen op 14 is precies even gaaf als doorgaan tot 15.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2011 13:58 ]
Verwijderd
Haha, ja dan proef je pas echt bier! Maar dan ben ik geen echte man, bij Bavaria val ik al af, geef mij maar Hertog Jan!Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 13:50:
[...]
Echte mannen drinken lauwe bavvies terwijl ze splitscreenen en lachend falen met C4.
[...]
Verwijderd
Nee. Een potje dat ik drie minuten geleden speelde staat er op. Ben hem nu ff snel aan het capturen. Exactor it vs de Franse jongetjes avec le mond de enorm vond ik lachwekkend.Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 14:52:
Meer mensen last van het niet updaten van je stats op de cod elite site?
Verwijderd
Dat het een uitgebreidere versie van Halo's stat pagina's is. Zoals het nu eruit ziet denk ik er niet eens over na om meer te betalen. Maar goed, wat we nu hebben is het gratis gedeelte. En dat is op zich OK. Het navigeert wat clunky en heeft blije flash toevoegingen die leiden tot traagheid maar je kan er wel veel op terug vinden. Zoals aantal HS per minuut, waar je veel kills maakt op een map en waar je vaak dood gaat etc.Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:15:
Wat zijn zo de eerste indrukken van Elite?
Verwijderd
Vriend van me was in 6 dagen al prestige 15 maarja die speelt ook bijna elk potje 40+ kills 10- deaths (xbox)Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 18:48:
[video]
Ik ben 6 weken op vakantie weer dus nu weer een weekje bezig deze week prestige 13 waarschijnlijk en dan nog even snel door naar 15 voordat MW3 komt.
Verwijderd
En hier het filmpje. Voorverhaal: Ben Engelsman en hoorde wat Fransen schreeuwen in de lobby. In mijn beste Frans vroeg ik wat er speelde. In hun beste Engels zeiden ze dat hun 'clan' mij ging pakken. Reactie: 'good luck with that'. Vervolg:
Jammer dat ik niet aan het capturen was in de pre- maar vooral post-gamelobby. Was erg grappig.
Beetje campy en langzaam af en toe maar ik moest en zou die gasten pakken. Was een party van 6 in het begin maar ze smeerden hem naar mate de pot vorderde.
Jammer dat ik niet aan het capturen was in de pre- maar vooral post-gamelobby. Was erg grappig.
Beetje campy en langzaam af en toe maar ik moest en zou die gasten pakken. Was een party van 6 in het begin maar ze smeerden hem naar mate de pot vorderde.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2011 16:56 ]
Joh gewoon wat zelf controlle en ff op een avondje 2uurtjes ofzo, ik speel ook niet zo giga lang hoor.Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 09:44:
[...]
Ik kom er gewoon niet meer aan toe joh , doordeweeks werken+sporten..
En in het weekend tegenwoordig vaak bezig met men vriendin.
als ik dan ff keertje een uur heb om te gamen slinger ik maar even men pc aan om wat Fallout te spelen want als ik ga beginnen aan black ops dan stop ik er ook niet echt meer mee die avond.
En ik begin dat fps een beetje te ongroeien denk ik![]()
...
Giste rwel een paar beest matches gehad, met rushen rond de 70kills en iets 4 deaths. Allerlei hate messages meteen.
Zo, zijn er momenteel ook mensen die mee doen aan de challenges op Black Ops Elite?
Mijn eerste
:
Erg leuk gedaan dit, ik hoop dat het er in blijft.Swinging The Scythe
Hardcore Free-for-all
Winning Criteria
Champion: Single best player
Gold: 90 - 100%
Silver: 75 - 90%
Bronze: 50 - 75%
Show the enemy who is boss as you compete in this all out free-for-all massacre! Bring your A game in order to achieve the most kills. Enemies will be lurking around every corner, crate and barrel. Be better than your foes as you cut them down to size and claim the top spot!
Mijn eerste

[ Voor 23% gewijzigd door TheAshcat op 30-08-2011 01:23 ]
Verwijderd
Hehe weer een groepje schreeuwerds. Dit maal 3 Britse jongetjes van 15 a 16. Dat ik een Ghost **** en een Famas ****. Dus ik ging maar even een Flak Jacket **** en M16 **** uithangen.
(beetje mystikal nadoen met pistool op t einde...)
Overigens speel ik normaal niet meer met CG. Alleen als tegenstanders gaaf aan het doen zijn pak ik hem voor een wat hogere score. Normaal speel ik TDM met SP, CSP en BB. Af en toe maar mis ik dan de CG. Vooral als ik alleen speel met mensen die meer voor de leuk spelen dan voor de overwinning. Hoewel ik me afvraag hoe leuk een spel is als je 1-15 gaat, maja, wie ben ik om over een ander zijn lol te beslissen.
Overigens is de express playlist (geen ghost, geen second chance) top. Enige jammere is dat het objective gametypes zijn. Met party is het te simpel, zonder party is het irritant omdat je constant in je eentje op B ligt.
)
Overigens speel ik normaal niet meer met CG. Alleen als tegenstanders gaaf aan het doen zijn pak ik hem voor een wat hogere score. Normaal speel ik TDM met SP, CSP en BB. Af en toe maar mis ik dan de CG. Vooral als ik alleen speel met mensen die meer voor de leuk spelen dan voor de overwinning. Hoewel ik me afvraag hoe leuk een spel is als je 1-15 gaat, maja, wie ben ik om over een ander zijn lol te beslissen.
Overigens is de express playlist (geen ghost, geen second chance) top. Enige jammere is dat het objective gametypes zijn. Met party is het te simpel, zonder party is het irritant omdat je constant in je eentje op B ligt.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2011 12:29 ]
Let op:
Als je in de spelerslijst wil, of je hebt een server voor in de lijst, kan je een DM naar Frentik of superbassie sturen. Dit soort aanvragen horen niet in het topic zelf.
Als je in de spelerslijst wil, of je hebt een server voor in de lijst, kan je een DM naar Frentik of superbassie sturen. Dit soort aanvragen horen niet in het topic zelf.