Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 19:32

superwashandje

grofheid alom

waar komt eigenlijk het idee vandaan dat ghost zo slecht/noob ofzo is? alsof het normaal is dat je altijd maar moet kunnen zien waar je tegenstander is? het lijkt me juist normaal dat dat niet zo is. +ghost is handig tegen die annoying attack killstreaks.

ik snap echt niet dat daar zo over gezeurd word.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook niet. Maar die jongetjes vinden het vooral irritant dat je onzichtbaar bent op spyplanes. Zijn ze lekker richting een rondje aan het sprinten staat er opeens een Ghost mannetje voor hun neus. Als je geen 6 rondjes ziet moet je niet sprinten denk ik dan maar ja. Ook lekker: Hueys neerknallen voordat de deuren open zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

dat is zeker leuk inderdaad maar ik speel niet standaard met mijn strela class en heb op alle classes ghost dus ik heb meestal nergens last van en wissel eventueel van class zodra ik dan doodga.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel ook altijd met ghost vind het gewoon fijn dat ik niet te zien ben en snel choppergunner eruit kan halen binnen 2 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:30
superwashandje schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:06:
dat is zeker leuk inderdaad maar ik speel niet standaard met mijn strela class en heb op alle classes ghost dus ik heb meestal nergens last van en wissel eventueel van class zodra ik dan doodga.
Ik heb strela op de meeste classes maar op geen enkele ghost. Ik speel eigenlijk alleen dom en dem dus flak jacket vind ik veel handiger en choppers gaan ook wel neer als je een beetje clipped achter gebouwtjes en richt op de propellers :9 (flak jacket maakt je ook bijna immuun voor de splash damage van de choppers)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Gundogan schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:34:
[...]

Ik heb strela op de meeste classes maar op geen enkele ghost. Ik speel eigenlijk alleen dom en dem dus flak jacket vind ik veel handiger en chopper gaan ook wel neer als je een beetje clipped achter gebouwtjes en richt op de propellers :9 (flak jacket maakt je ook bijna immuun voor de splash damage van de choppers)
Strela doet het voor mij ook wel fijn altijd. Ik heb meestal geen ghost nodig omdat ik alles de lucht uit knal (ja ik ga vaak genoeg dood om weer nieuwe ammo te hebben ;) ).

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Ik vind ghost me sowieso de meestte voordelen geven, handig voor defensief spelen, lucht killstreaks die me 9 van de 10x toch niet vinden.

Dat in combi met hacker en warlord pro en ik heb dan niks meer nodig dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 16:04
Ik heb hier ook altijd Ghost Pro aan. Waarom zou dat noob zijn? Als dat zo vervelend is kun je die zelf toch oko gewoon gaan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Ik zou zelf eerder Hardened uitzetten in die game-mode. Spring ik achter een dikke stenen muur voor dekking word ik alsnog doorzeefd. Ik baal dan meestal net zo hard als wanneer een SC speler me dood schiet.

Maar ik denk dat iedereen zo wel zijn ergernissen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zlat schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:06:
Ik zou zelf eerder Hardened uitzetten in die game-mode. Spring ik achter een dikke stenen muur voor dekking word ik alsnog doorzeefd. Ik baal dan meestal net zo hard als wanneer een SC speler me dood schiet.

Maar ik denk dat iedereen zo wel zijn ergernissen heeft.
Als dit gebeurt net nadat je in cover bent gegaan: Dat is lag en slechte hitreg niet hardend. Server(/host) denkt dat jij nog stond waar de kogels kwamen, net voor de muur. Check de killcam maar eens. Je ziet jezelf doodgaan voor je de cover bereikt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:15:
[...]

Als dit gebeurt net nadat je in cover bent gegaan: Dat is lag en slechte hitreg niet hardend. Server(/host) denkt dat jij nog stond waar de kogels kwamen, net voor de muur. Check de killcam maar eens. Je ziet jezelf doodgaan voor je de cover bereikt,
Dat gebeurt inderdaad ook vaak zat. Ik kijk vaak killcams terug omdat ik wil zien of iemand gewoon sneller was dan ik of dat ik lag had. Ik kan er ook altijd van genieten als ik iemand knive of dik neermaai, maar in de killcam zie ik er niets van terug :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
FicoF schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:45:
Ik heb hier ook altijd Ghost Pro aan. Waarom zou dat noob zijn?
Omdat het uitnodigt tot campen. Net zoals, claymores.
Als dat zo vervelend is kun je die zelf toch oko gewoon gaan gebruiken?
Dat kun je ook over noobtubes zeggen. Zou me echt vermaken als bijna iedereen ze non-stop zou gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Springstof schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:04:
[...]

[...]

Dat kun je ook over noobtubes zeggen. Zou me echt vermaken als bijna iedereen ze non-stop zou gebruiken!
Voordat er een flamewar begint: het wordt allemaal aangeboden in het spel. Alles mag gewoon gebruikt worden. Iedereen heeft zo zijn frustratiepuntjes 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
[...]
Flak Jacket Pro. Tubes opgelost, claymores opgelost.
En tegen ghost campers? Nou, die hebben dus geen flak jacket... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

[...]

[...]

wat een onzin, mensen die echt willen campen doen dat sowieso wel.met ghost kun je juist makkelijk en snel bij de tegenstander opduiken om ze te flanken ofzo. omdat ze je op de map niet aan zien komen. juist als je iedereen altijd op de minimap zou kunnen zien kun je gaan liggen campen omdat je toch weet waar ze vandaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:22

Mystikal

It never hurts to help!

superwashandje schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:39:
[...]

wat een onzin, mensen die echt willen campen doen dat sowieso wel.met ghost kun je juist makkelijk en snel bij de tegenstander opduiken om ze te flanken ofzo. omdat ze je op de map niet aan zien komen. juist als je iedereen altijd op de minimap zou kunnen zien kun je gaan liggen campen omdat je toch weet waar ze vandaan komen.
Ik heb er nooit zo'n probleem mee, als ze me zien aankomen. Ik wil graag laten weten waar ik zit... dan komen ze tenminste naar me toe en kan ik ze afschieten :). Dat hele ghost/silenced is zwaar over-rated. Als je goed schiet, win je de meeste duels :)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

dat silenced overrated is ben ik met je eens maar ghost heeft gewoon meerdere voordelen. als je geen ghost hebt en dus te zien bent op de map kun je nog zo goed mikken als je wilt maar als ik van achter kan komen of inschatten hoe je loopt ben je toch echt wel in het nadeel. maar het allerfijnste aan ghost vind ik dat je niet in paniek over moet schakelen naar je strela class wanneer er weer zon CG/HIND/cobra in de lucht hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
Het ligt ook gewoon heel erg gaan je speelstijl. Ik ben vaak een beetje een loner in Black Ops, ook in TDM. Dan zit ik in me eentje te flanken en dan wil ik dus kostte wat kost niet op de radar te zien zijn, als ik me eentje in enemy territory rondloop. Maar als jij meer de man bent die altijd midden in de actie staat, in plaats van dat je van een randje de actie volgt, dan kan je idd beter voor FlackJacket ofzo kiezen.
Buiten speelstijl ligt het ook heel erg aan gamemode (In domination, misschien idd overrated, in hardcore practisch onmisbaar imo)
En de map is ook nog van invloedt, in Nuketown schiet Ghost niet echt op nee, omdat het vrij straightforward is waar iedereen zit en vandaan komt. Als we echter praten over WMD ofzo, dan heeft Ghost opeens al veel meer nut, omdat je meer flankopties heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me net ingeschreven voor een Elite contestje. Tussen 17u en 21u HC TDM. Wie de meeste kills heeft wint. Met badges voor alles wat er onder komt. Wel grappig, jammer dat het van 17u tot 21u is maar goed, etend schieten is ook leuk! Vind dit ook wel wat voor Dennis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik speel standaard met Ghost en Ninja. Vooral feit dat mensen zonder Niinja kunnen spelen verbaast me altijd :+

KLONK, KLOINKBAF STAP KLOINK

Dat is hoe ik de meeste spelers aan hoor komen. Ik pak sowieso 70% van mijn kills door geluid. Ik weet altijd precies waar iedereen vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
[...]

Juist niet. Ik gebruik het omdat ik veel door het veld rondbanjer, vooral zo veel mogelijk richting de vijand. Voor campen heb ik geen geduld. Ik wil aktie.

Als ik al zou gaan campen zou ik juist geen ghost gebruiken, na 1 kill weten ze toch wel waar je zit en pleuren ze een granaat die kant op, dus heb je meer aan Flack Jacket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Vind juist echt ghost en een silenced gun ideaal voor behind enemy lines, gewoon 1 killen en even ergens ander sheen gaan om ze weer te flanken, dit gewoon 8 kills volhouden voor je blackbird en dan is het weer losgaan.

Ninja is handig maar als ik met headset speel hoor ik ze eigenlijk ook al flink duidelijk lopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:36:
Ik speel standaard met Ghost en Ninja. Vooral feit dat mensen zonder Niinja kunnen spelen verbaast me altijd :+

Dat is hoe ik de meeste spelers aan hoor komen. Ik pak sowieso 70% van mijn kills door geluid. Ik weet altijd precies waar iedereen vandaan komt.
Als claymores niet bestonden speelde ik ook met ninja. Nu zijn claymore deaths te frustrerend als ik zonder Hacker speel. Ben niet zo een afwachter. :)

In TDM heb ik standaard Hacker om campers mee op te sporen. In combinatie met de mini-map weet je dan waar de tegenstander is. In combinatie met de Jammer kun je een ravage aanrichten. Wat ik doe als ik stapjes of geluid hoor is gewoon bukkend bewegen totdat ik de tegenstander heb opgespoord. Extra perk door een pookje in te klikken! In Domination gaat Tac Mask Pro aan. Die regen van stuns doet dan niets. Heerlijk. Eigenlijk zijn mijn classes zo: FJ gaat samen met Tac Mask. Alle andere slot 1 perks gaan samen met Hacker. Misschien is het voor mij slim om te gaan leren hoe claymores te ontwijken zonder Hacker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
FicoF schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:40:
[...]

Juist niet. Ik gebruik het omdat ik veel door het veld rondbanjer, vooral zo veel mogelijk richting de vijand. Voor campen heb ik geen geduld. Ik wil aktie.

Als ik al zou gaan campen zou ik juist geen ghost gebruiken, na 1 kill weten ze toch wel waar je zit en pleuren ze een granaat die kant op, dus heb je meer aan Flack Jacket.
precies. Ghost is juist het meest practisch als je flanked.
PWM schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:36:

Wat mij verbaast is dat je zon uitspraak kan doen zonder te zeggen welke gamemode je speelt. Ninja en Ghost zijn veel belangrijker in S&D Dan in Dom, of in Hardcore dan in Normal.

Buiten dat denk ik dat op de PC ook meer met Headset wordt gespeeld, en Ninja dus ook effectiever is dan op consoles, met TV geluid is toch anders gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelde in het begin praktisch altijd met Ghost maar omdat ik het vaak nogal druk heb met vlaggetjes in DOM toentertijd FJ geprobeerd en sindsdien vind ik deze onmisbaar. Heb nog wel n class met ghost icm Strela. Misschien toch weer wat vaker Ghost gaan gebruiken als 2 v/d 3 gecaptured zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

Zo, inmiddels ook mijn 2e Elite Competition gedaan :D

Afbeeldingslocatie: http://img26.imageshack.us/img26/1957/3082011goldtdm.jpg

On the topic of Silenced:

Ghost Pro: speel ik eigenlijk ook wel vaak mee, zoveel voordelen, zowel op de grond als in de lucht.

Silencer: Meh, soms handig, maar niet altijd noodzakelijk, vaak heb ik toch liever een andere attachment.

Ninja Pro: Hmm dit blijft toch heerlijk ... altijd stil en je enemies, als ze geen Ninja Pro hebben iig harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren 1 potje gespeeld ff snel op men broers account.

Search and destroy op zoo.

eindigde op 14 kills 1 death 3 plants (hun defusde 2 keer) en ik 2 keer ge defused.
was even een lekker potje , jammer dat het dit weekend zulk lekker weer is .. gaat er weer niet van komen om men eigen ps3 aan te slingeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
's avond laat joh, en zondag gaat vast wel weer regenen ;)
Ik ga vanavond na het voetbal denk nog wel een paar potjes doen. Zit te twijfelen of ik de volgende prestige nog ga activeren..ga denk gewoon lekker alle perks compleet maken in deze prestige en het dan uitzingen tot MW3.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

Only schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:47:
Zit te twijfelen of ik de volgende prestige nog ga activeren..ga denk gewoon lekker alle perks compleet maken in deze prestige en het dan uitzingen tot MW3.
Hehe dat denk ik ook iedere keer :P

Maar levels halen blijft toch leuker, zonder dingen te halen is de lol er een stuk sneller vanaf.

Double XP en NukeTown 24/7 dit weekend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
TheAshcat schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:57:
[...]

Hehe dat denk ik ook iedere keer :P

Maar levels halen blijft toch leuker, zonder dingen te halen is de lol er een stuk sneller vanaf.

Double XP en NukeTown 24/7 dit weekend :D
Nice! Zaterdag heb ik wel een paar uur om te spelen :D Op naar lvl 50 maar weer.

Ik denk dat ik toch ook maar stop met prestigen, iedere keer speel ik weer om zo snel mogelijk mijn perks op pro te krijgen en een AK47 in mijn klauwen de houden. Ik heb dat nu, dus misschien maar tevreden zijn met dat schapie als logo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Double XP is het toch weer verleidelijk om wel te prestige, dan ben je zo weer halverwege...mja, die stomme perks halen heb ik weinig zin in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
Only schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:26:
Double XP is het toch weer verleidelijk om wel te prestige, dan ben je zo weer halverwege...mja, die stomme perks halen heb ik weinig zin in :P
Precies, sommige Perks moet je verplicht in gametypes halen die ik nooit speel. Daar heb ik geen zin in dus laat het maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
FicoF schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:30:
[...]

Precies, sommige Perks moet je verplicht in gametypes halen die ik nooit speel. Daar heb ik geen zin in dus laat het maar zo.
Ik hoef dan ook alleen maar de perks waar ik mee speel in mijn favo opzet. De meeste koop ik niet eens meer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu p15 l50 , dus voor mij is het gouden camos sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:46:
Ik ben nu p15 l50 , dus voor mij is het gouden camos sparen.
Ik heb daar niet genoeg speeltijd voor. Ik moet af en toe gewoon een gouden wapen van de grond af jatten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Only schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:47:
's avond laat joh, en zondag gaat vast wel weer regenen ;)
Ik ga vanavond na het voetbal denk nog wel een paar potjes doen. Zit te twijfelen of ik de volgende prestige nog ga activeren..ga denk gewoon lekker alle perks compleet maken in deze prestige en het dan uitzingen tot MW3.
Same here, ik ga ook niet meer prestigen, eigenlijk ergens best nutteloos dat prestige gedoe.

Vind het jammer dat het totaal geen uitting van skill is ook, en levelen gaat al zo snel in COD games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Ik heb spel ook even gratis via Steam gedownload voor dit weekend. Met alle respect maar ik ben blij dat ik dit spel niet heb gekocht. Misschien dat ik er nog in moet groeien (heel weekend de tijd voor), maar tot nu toe irriteer ik mij vooral aan de killstreaks en de gasten die telkens in een hoekje liggen/zitten te campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

Only schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:26:
Mee eens, dit is ook wel het enige nadeel vind ik, voor de rest kun je wel makkelijk met een FAMAS naar 50 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zlat schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:48:
[...]

Ik heb daar niet genoeg speeltijd voor. Ik moet af en toe gewoon een gouden wapen van de grond af jatten 8)
Klopt , mijn gouden wapens worden ook weleens gejat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:55:
[...]

Dan is het extra mooi als je de eigenaar ermee neerschiet. [killcam] --> fuck! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
idd lekker van de grond pakken die wapens en ze tegen hun gebruiken. maakt het gevoel van het winnen alleen maar beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand vertellen of je cod op de pc in 3d kan spelen? Zo ja hoe stel je hem dat in voor 3d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 18:57:
Kan iemand vertellen of je cod op de pc in 3d kan spelen? Zo ja hoe stel je hem dat in voor 3d?
Heb je nvidia 3d vision voor nodig + 120hz scherm.

nieuws: Call of Duty: Black Ops speelbaar in 3d

[ Voor 21% gewijzigd door Gundogan op 02-09-2011 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:55:
[...]

Is ideaal. Ze pakken hem altijd op waardoor je hem snel terug hebt voor extra ammo. Scheelt toch dat je geen scavenger nodig hebt. :)

Edit: dubbel edit. Kleine videofail. Verkeerde shizzle lopen renderen. Krijgen jullie ipv mp5 rapidfire rondrushen een Famas+Silencer filmpje. Zitten wat grappige kills in vind ik zelf. :)

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2011 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Was er nu Double XP dit weekend?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Cool het is weer "free weekend" bij steam. meestal heb ik er na 2 dagen toch weer genoeg van dus dat komt mooi uit :P

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
10K schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 16:29:
Cool het is weer "free weekend" bij steam. meestal heb ik er na 2 dagen toch weer genoeg van dus dat komt mooi uit :P
Mooi, dan weet ik dat dit weekend geen BO hoef te spelen. Bespaart me weer de WTFwaaromzitiedereenopeensinhoekjesnutteloostezijnmetclaymores momenten! Free weekends :r

The horror.....the horror..... :'(

(niks persoonlijk tegen de mensen die gratis meespelen en dat wel redelijk serieus willen doen ;) )

[ Voor 12% gewijzigd door Gundogan op 03-09-2011 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo was weer een lekker uurtje op nuketown 24/7 server. Het lijkt er idd wel op dat er wat meer mindere goden meedoen tijdens zo'n double xp weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Niet online
Gundogan schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 16:33:
[...]

Mooi, dan weet ik dat dit weekend geen BO hoef te spelen. Bespaart me weer de WTFwaaromzitiedereenopeensinhoekjesnutteloostezijnmetclaymores momenten! Free weekends :r

(niks persoonlijk tegen de mensen die gratis meespelen en dat wel redelijk serieus willen doen ;) )
Stel je niet aan man. Het is maar een spelletje en er zijn vast genoeg servers te vinden met redelijk tot goede spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Springstof schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 22:38:
[...]

Stel je niet aan man. Het is maar een spelletje en er zijn vast genoeg servers te vinden met redelijk tot goede spelers.
En omdat het inderdaad maar een spelletje is hoef ik mezelf niet te gaan frustreren met het zoeken naar goede servers met een brak werkende browser. Daar kwam ik dus het vorige free weekend al achter. Dan maar wat andere games spelen + het is ook eens mooi weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Gundogan schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 22:50:
[...]

En omdat het inderdaad maar een spelletje is hoef ik mezelf niet te gaan frustreren met het zoeken naar goede servers met een brak werkende browser. Daar kwam ik dus het vorige free weekend al achter. Dan maar wat andere games spelen + het ook eens mooi weer :)
Die server browser erg ik me ook rot aan, waarom is er geen queue-functie? stel je wil je favoriete server joinen die vol is dan moet je constant wachten en refreshen tot dat er een plekje vrij komt |:(

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
10K schreef op zondag 04 september 2011 @ 09:33:
[...]

Die server browser erg ik me ook rot aan, waarom is er geen queue-functie? stel je wil je favoriete server joinen die vol is dan moet je constant wachten en refreshen tot dat er een plekje vrij komt |:(
dit is altijd al zo geweest bij call of duty. en het geeft ook niet, want meestal komen er aan het eind van een potje wel enkele plekken vrij. en omdat de potjes zo kort zijn (10 min. max) hoef je nooit lang te wachten. maarja dat kan ik met mijn reserved slot op de clanserver natuurlijk makkelijk zeggen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Gundogan schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 16:33:
[...]

tenminste niet zo erg als op de PS3 nu waar de verbinding ronduit gaar is. Constant matchups met mensen aan de andere kant van de wereld (terwijl er volgens de activity map er genoeg online zijn in europa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op zondag 04 september 2011 @ 12:28:
[...]

tenminste niet zo erg als op de PS3 nu waar de verbinding ronduit gaar is. Constant matchups met mensen aan de andere kant van de wereld (terwijl er volgens de activity map er genoeg online zijn in europa)
Waarom stel je hem niet zo in dat je hem op local only laat zoeken.
(selectknop en dan local only)

Scheelt een hoop frustratie volgens mij bij je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Staat het ook, maar sinds het enerlaatste doublexp weekend, de patch die daar uitkwam is het bij mij en de rest met wie ik gebruikelijk speel echt om te huilen gewoon. 8 van de 10 keer altijd gare matchups waar wij of het tegen team met maar 2 a 3 ping streepjes zitten te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Vanmorgen viel het gelukkig wel mee weer allemaal, ben toch geprestiged vrijdag, en ben nu level 41 weer + Ghost pro en ninja pro. Had alleen de pech natuurlijk weer dat ik Ghost pro weer eerst moest kopen vanmorgen (heb wel vaker dan sluit ik af nadat ik hem gekocht heb en dan de volgende keer dat ik hem speel is hij dat vergeten..). Dus ik lekker spelen bleek ik dus wel vatbaar, had het alleen niet door helaas.
Eigenlijk zou er standaard een Nuketown 24/7 in moeten zitten..gewoon lekker raggen als je er zin in hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Helaas ligt xbox live eruit, kom er niet meer op sinds vanmiddag. Mooie laatste vakantiedag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eduardboon schreef op zondag 04 september 2011 @ 17:19:
Helaas ligt xbox live eruit, kom er niet meer op sinds vanmiddag. Mooie laatste vakantiedag :)
Bij mij doet xboxlive het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanacht nog even snel een 2 potjes gespeeld , maar werd er toch niet zo blij van.
Ik ownde wel weer zwaar in search and destroy 1 keer 8250 punten en die 2de potje 6250 (zonder de double xp teller) maar merkte al tijdens het 2de potje aan het einde dat als ze niet kunnen winnen dat ze dan oppeens weer gaan tuben en campen en heel kinderachtig gaan spelen...

Dus ik berg hem definitief op black ops...
En heb het gevoel dat ik mw3 ook niet ga spelen.... zie er wel weer heel erg leuk uit . en gameplay vind ik weer heel leuk.
Maar het quickscopen zit er weer in , en weet nou al dat steeds meer mensen dat gaan doen , dus denk dat het voor mij battlefield 3 of skyrim word. of ze moeten toch nog een patch uitbrengen dat quickscopen er niet inkomt. maar denk het niet.
(ga het het in het weekend nog 1 keertje aankijken , beertje+tom+Ch1mera zijn jullie der bij vrijdag avond?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2011 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 13:28:
Ik heb vanacht nog even snel een 2 potjes gespeeld , maar werd er toch niet zo blij van.
Ik ownde wel weer zwaar in search and destroy 1 keer 8250 punten en die 2de potje 6250 (zonder de double xp teller) maar merkte al tijdens het 2de potje aan het einde dat als ze niet kunnen winnen dat ze dan oppeens weer gaan tuben en campen en heel kinderachtig gaan spelen...

En heb het gevoel dat ik mw3 ook niet ga spelen.... zie er wel weer heel erg leuk uit . en gameplay vind ik weer heel leuk.
Maar het quickscopen zit er weer in , en weet nou al dat steeds meer mensen dat gaan doen , dus denk dat het voor mij battlefield 3 of skyrim word. of ze moeten toch nog een patch uitbrengen dat quickscopen er niet inkomt. maar denk het niet.
(ga het het in het weekend nog 1 keertje aankijken , beertje+tom+Ch1mera zijn jullie der bij vrijdag avond?
Vrijdag kan ik niet, dan ben ik tegen half 10 pas thuis en volgende dag half 6 weer op, dus dan speel ik niet.
Zaterdag ben ik er dan wss wel, maar ook maar tot half 10 ofzo.

Vanmorgen weer verschrikkelijk veel lagspikes gehad, ene keer gewoon met volle balk streepjes maar ook vaak zat maar 1 of 2, echt om gek van te worden...niks is vervelender als je ze steeds 3 meter verder ziet schokken..
Heb de router voor de zekerheid nog maar eens gereset, maar ik weet het niet hoor.
Vanavond nog wel paar goeie potjes gehad (90 - 40 & 56 - 9 Nuketown 24/7), maar niet geheel lagvrij helaas.
Overigens ben ik echt kampioen FFA op nuketown! Op de een of andere manier werkt die m60 echt zo goed daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind

ik ben er vrijdag avond denk ik wel

maar dude, trek je niks van het quickscopen aan maken, hoevaak word je nou door een quickscope shot gepakt? Volgens mij niet veel toch?

Ik trek zelf niet TEveel van de quirks uit BO aan want tot nu toe is elke shooter die ik heb gespeeld niet vrij van kuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 01:07:
[...]

ik ben er vrijdag avond denk ik wel

maar dude, trek je niks van het quickscopen aan maken, hoevaak word je nou door een quickscope shot gepakt? Volgens mij niet veel toch?

Ik trek zelf niet TEveel van de quirks uit BO aan want tot nu toe is elke shooter die ik heb gespeeld niet vrij van kuren.
Ok tot vrijdag dan 8)

Heb je wel gelijk in , elk spel heeft zo'n ze`n kuren..maar niet zo erg als Quickscopen volgens mij.
1 vs.1 tegen een quickscoper verleis je gewoon heel vaak in mw2 (dus ook mw3)...als ze het dan zo zouden doen dat elk next shot -25% accuracy is ofzo door de sway van de wapen. OK.
Maar het blijft gewoon hartstikke accuraat ,en ben er vaak genoeg door gekilled hoor. tegenwoordi als je ff mw2 speelt 1/2 final killcam is een quickscoop .
maps , wapens killstreaks zien er wel weer fantasisch uit hoor , dat zeker.
Maar even kijken in de filmpjes die de komende weken zullen verschijnen hoe erg het quickscopen word. maar van wat ik heb gezien nu in de filmpjes ...is het nou al dubbel zo erg...

Nou zal je er in Search niet zoveel last van hebben denk ik , maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben er ook wel een beetje huiverig voor, quickscopen. Ik werd gisteren ook 1 keertje gepakt in BO, en toen wist ik meteen weer hoe irritant het is. Je bent gewoon kansloos, laat staan als de devs het weer mogelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet nog dat Robert Bowling een tijd geleden Tweete dat je Quickscopen kon counteren, maar zover ik zie is dit niet mogelijk. Hij lult weer keihard uit zijn nek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Only schreef op zondag 04 september 2011 @ 15:29:
.
Eigenlijk zou er standaard een Nuketown 24/7 in moeten zitten..gewoon lekker raggen als je er zin in hebt.
Idd ja standaard n nuketown server zou wel lekker zijn. Niet dat ik dan alleen nog maar Nuketown zou spelen maar voor af en toe een uurtje onneuzel knallen zou dat wel zo relaxed zijn. Van 't weekend zaten er een paar zeer lekker potjes tussen. Waaronder 1tje, in demolition waarin ik eindelijk de magische grens van 100 kills heb bereikt, 104-38 en zonder gebruik van een chopper.

Het maakt mij ook niet blij dat Quickscoping weer in MW3 zit. Heb ik me op sommmige momenten zwaar aan geirriteerd in MW2. Ik hoop dat ik er nu wat beter mee om kan gaan, aangezien MW2 mijn eerste shooter was en de presatiecurve zeker omhoog wijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben er gisteren achter gekomen dat flackjacket op nuketown wel aan te raden is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 13:23

Ik ga mijn best doen om er te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nuketown vind ik echt alleen maar leuk in Domination en Search en... vooral search op nuke is gaaf.

Maar het zou een must buy worden , als ze ervoor zorgen inderdaad dat Quickscopen of weg gaat , of zwakker word na elk schot (voor paar seconden) of dat als je quickscoopt echt alleen headshot een kill is. en niet het hele lichaam..
Als ze het 1ste schot missen of niet op je hoofd raken is het geen probleem meer , in die 1 seconde dat hun herlade heb ik men scar al leeggepompt in ze. .

maar terug op black ops , mooi ch1mera.. dan zijn we er alweer met 5 (ben delai ook aan het proberen te overhalen dat die vrijdag weer ff meedoet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 09:17:
Ik ben er gisteren achter gekomen dat flackjacket op nuketown wel aan te raden is. :+
Haha ja dat is wel een must idd. Ben je ook wel snel achter gekomen dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 01:07:
[...]
Quake 3 arena is helemaal zonder kuren en in mijn ogen de beste shooter ooit.
Counter strike is zonder kuren
Unreal tournament is zonder kuren...

Het is pas sinds ze dumbed down shooters maken dat die kuren zich voordoen.
lijkt wel of tegenwoordig de focus is verschoven van "we maken een leuk spel" naar "we maken zo snel mogelijk een leuk spel om geld te verdienen" en juist in dat zo snel mogelijk zit het probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik pakte altijd mijn rush class: AK74u met marathon, lightweight en warlord, maar flackjacket en een Famas speelt eigenlijk veel beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Nu bezig met Ghost /SOH Pro/Ninja Pro icm Galil silenced / Stela

Dat is echt een lekkere class. De commando heeft toch nog iets meer recoil dan de Galil. Die blijft redelijk stabiel en zeker op HC is dat nodig. Ik switch niet vaak naar mijn secondary maar gezien ik een zooi luchtspul moet neerhalen voor Ghost moet het maar even. Ook leuk als je carepackage helicopters neer haalt voor ze hun kratje hebben gelost }) of gewoon de Spyplanes uit de lucht haalt. Voordeel van de Stela is dat je 2 keer kunt schieten.

Gisteren een keer echt plezier gehad in het spelen van CTF. Gewoon omdat hoewel we onbekend waren voor elkaar we wel tactisch speelden (maak ik niet vaak mee) De ene hield de tegenstander bezig, 1 flag carrier + 1 flag-carrier-defender en 1 bleef bij onze vlag. Potje was ook redelijk snel voorbij (wat op zich wel jammer was)

[ Voor 22% gewijzigd door Frostbite op 06-09-2011 10:08 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 09:29:
Ja ik pakte altijd mijn rush class: AK74u met marathon, lightweight en warlord, maar flackjacket en een Famas speelt eigenlijk veel beter. :)
Ja onneuzel is dat. Ik heb de eerste Prestiges eigenlijk altijd alleen maar met Ghost gespeeld. In pas in P3 ofzo Flak Jacket eens geprobeerd. Ging een wereld voor me open. Helemaal omdat ik in de meeste potjes wel van het vlaggen capturen ben in domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 10:06:
Nu bezig met Ghost /SOH Pro/Ninja Pro icm Galil silenced / Stela

Dat is echt een lekkere class. De commando heeft toch nog iets meer recoil dan de Galil. Die blijft redelijk stabiel en zeker op HC is dat nodig. Ik switch niet vaak naar mijn secondary maar gezien ik een zooi luchtspul moet neerhalen voor Ghost moet het maar even. Ook leuk als je carepackage helicopters neer haalt voor ze hun kratje hebben gelost }) of gewoon de Spyplanes uit de lucht haalt. Voordeel van de Stela is dat je 2 keer kunt schieten.

Gisteren een keer echt plezier gehad in het spelen van CTF. Gewoon omdat hoewel we onbekend waren voor elkaar we wel tactisch speelden (maak ik niet vaak mee) De ene hield de tegenstander bezig, 1 flag carrier + 1 flag-carrier-defender en 1 bleef bij onze vlag. Potje was ook redelijk snel voorbij (wat op zich wel jammer was)
Waarom zou je in HC een AR nemen? Pak dan een sub zoals de AK74u, kun je véél sneller ADS'en en sneller bewegen tijdens ADS. En juist in HC is stabilitiet niét nodig. Je tegenstanders zijn namelijk al dood voordat je last van recoil krijgt.

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 06-09-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

een sub is op afstand lang niet zo effectief. ook niet in HC. een AR samen met SOH is in HC een goede keus voor CQC en op afstand. nadeel is dan wel idd dat je niet zo snel kan lopen tijdens ADS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwah, hoe vaak heb je die lange afstand nu écht nodig? Ik denk dat je gemiddeld vaker iemand 1 op 1 tegen komt, dan dat je op lange afstand aan het vechten bent. Met een AR leg je het in HC dan gewoon keihard af tegen iemand met een MP5 of AK74.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Nee hoor, ik denk dat ik 90% in HC DOM met een AR (+flak jacket) speel, sommige (wat grotere) mappen wil ik nog wel eens mijn SMG class (+lightweight en tac insert) pakken afhankelijk van hoe mijn teamgenoten dom spelen :)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dus vrijdag zijn er bij.
Rin.
Ch1mera
just_jan
Cordy
MArcel_83
En net ook ff geregeld dat Delaitinho na lange tijd ook weer ff gaat spelen.
Dus we hebben een volle party haha

Normaal gesproken als ik ff niet speel , dan speel ik fantastische potjes.. dus belooft wat haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
bram1984 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 12:01:
Mwah, hoe vaak heb je die lange afstand nu écht nodig? Ik denk dat je gemiddeld vaker iemand 1 op 1 tegen komt, dan dat je op lange afstand aan het vechten bent. Met een AR leg je het in HC dan gewoon keihard af tegen iemand met een MP5 of AK74.
Met een AR heb je maar 1 kogel nodig en meestal met een sub twee of meer.Gezien sommige maps (oa Array) is een AR juist beter dan een sub. Maps als Drive-in en NukeTown ja dan maakt het niet uit.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Frentik schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 12:05:
Nee hoor, ik denk dat ik 90% in HC DOM met een AR (+flak jacket) speel, sommige (wat grotere) mappen wil ik nog wel eens mijn SMG class (+lightweight en tac insert) pakken afhankelijk van hoe mijn teamgenoten dom spelen :)
tac insert is idd leuk op array als je c en b hebt. er is dan best veel ruimte om je tac insert neer te leggen in de buurt van a om ze daar ook te houden. maar idd ik ga ook vaker voor de AR dan een sub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met dat 2x XP weekend maar weer eens BO intensief gespeeld.
CTF for the win (meest onderschatte spel modus)
nou ging het diverse potjes achter elkaar echt heel lekker, (hoge KD, mooie headshots en zo af en toe een vlagje of 2)
Maar toen kwam er 1 idioot op het idee om me voor hacker uit te maken (weet niet eens hoe dat moet) maar hij wist wel zijn 8 team genoten te overtuigen,
Nu denk ik dat ik dus een keer of 60 reported ben door een man of 12.
Hoe gaat BO daar mee om? krijg je te horen dat ze je onderzoeken of zo? en hoe doen ze dat uberhaupt? allá punkbuster screens nemen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Via fraps of Gregion theather opstarten en filmpje maken. Desnoods uppen naar Youtube. Mocht je problemen krijgen dan kun je daar naar toe verwijzen :).

Van het weekend ook weer een M60 hacker op Nuketown. Dan is elke schot een headshot. Gewoon triest want dan is er gewoon niet meer fatsoenlijk te spelen.

[ Voor 21% gewijzigd door Frostbite op 07-09-2011 10:36 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het was meer mijn antwoord op hoe ze dit gaan onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:23
Ik ben al zovaak voor cheater uitgemaakt dat ik de tel ben kwijtgeraakt.
Regelmatig zie je weer in de chat "I reported you Delerium"

Tot nog toe nooit iets vernomen van Treyarch of wie dan ook.
Ik zou me niet al te druk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
bram1984 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:47:
Het was meer mijn antwoord op hoe ze dit gaan onderzoeken.
Oh ok , ik dacht ga naar je theater voor bewijs.
Vandaar mijn oplossing om een video te maken via het theater (als bewijs mocht hij problemen krijgen)
mhoogendam schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:15:

De keren dat ik voor cheater wordt uitgemaakt is te tellen op 1 hand (zo goed ben ik niet :+ )
Als je dan vraagt via chat om Proof! dan blijft het stil.

Gisteren maakte ik de final kill kreeg ik van die gast (die ik neer schoot) ineens een FU naar mijn hoofd :P :F

[ Voor 48% gewijzigd door Frostbite op 07-09-2011 15:23 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

mhoogendam schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:15:

Doet inderdaad niks, ik heb wel eens een echte hacker erin gehad waarbij het hele team hem gereport had maar die speelt nu nog :'(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Verwijderd

1:Dit topic is een beetje dood aan het gaan he ? beetje slecht.....

2:... Net toch weer paar leuke potjes domination gehad.had net meteen een heerlijke actie op jungle.

Ik schiet 2 mensen neer. ammo herladen..komen er weer 2 aangelopen dus gooi snel flashbang en maak ze af met men CZ75..maar hoor ondertussen op men headset voetstappen achter me. dus draai me snel om en knife hem Ongeveer in een tijdbestek van maximaal 10 seconden.. dat filmpje komt op mijn youtube page haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat het topic een beetje dood aan het gaan is hier mijn laatste black ops filmpje :

YouTube: Dennis585 - Black Ops best gameplay footage ever part 5 - YouTube

Op naar battlefield 3 en mw3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"Best gameplay footage ever"

ROFLOL :+

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 09-09-2011 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Part 5 remember that. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha altied goed de dag beginnen met een nieuwe filmpje van Dennis!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 19:29:
1:Dit topic is een beetje dood aan het gaan he ? beetje slecht.....

2:... Net toch weer paar leuke potjes domination gehad.had net meteen een heerlijke actie op jungle.

Ik schiet 2 mensen neer. ammo herladen..komen er weer 2 aangelopen dus gooi snel flashbang en maak ze af met men CZ75..maar hoor ondertussen op men headset voetstappen achter me. dus draai me snel om en knife hem Ongeveer in een tijdbestek van maximaal 10 seconden.. dat filmpje komt op mijn youtube page haha
Komt mede door jou! Jij zegt steeds dat je het niet meer gaat spelen kapteinafhaak :P
Maar zeg nou zelf, inhoudelijk valt er toch niks mee te bespreken, het is meer een datingtopic + ff wat posten of iemand lekker heeft gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, altijd lekker wakker worden met 5 minuten prutswerk, alleen maar aim down sight gameplay en kills van een killstreak die waarschijnlijk uit een carepackage komt.

Ik zou nog steeds graag een complete match van je willen zien Dennis, en dan met name de eindstand. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lastige is dat de clips maar 30 seconden kunnen zijn.
Misschien komt daar met mw3 verandering in.
Iemand al meer info daarover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ik zou er niet op rekenen. Ik denk dat de servers van MS, Activision en Youtube niet blij zijn als hele hordes mensen direct vanaf hun xbox hele matches op YT kunnen gooien.

Ik kan me wel voorstellen dat je binnen COD Elite straks misschien wat ruimte krijgt om filmpjes te plaatsen.

Maar als je echt hele matches e.d. wil capturen moet je een capture device aan je Xbox hangen, of op de PC spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:18:
Het lastige is dat de clips maar 30 seconden kunnen zijn.
Misschien komt daar met mw3 verandering in.
Iemand al meer info daarover?
Film maar met je telefoon of een camcorder. Hierboven is het ook 5 minuten lang gelukt.
Pagina: 1 ... 13 ... 19 Laatste

Let op:
Als je in de spelerslijst wil, of je hebt een server voor in de lijst, kan je een DM naar Frentik of superbassie sturen. Dit soort aanvragen horen niet in het topic zelf.