Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:35:
[...]

Film maar met je telefoon of een camcorder. Hierboven is het ook 5 minuten lang gelukt.
Ik zat er bij mezelf net aan te denken om zoiets te doen, zet gewoon ff me Spiegelreflex neer op statief, en ik film beamerbeeld, dus als het goed is heb je daar geen last van strepen met filmen!

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je maakt gewoon 12 fragmenten van 30 seconde en plakt die achter elkaar...
duurt wel beetje lang maar agh.
Benieuwd of theater ook in mw3 komt te zitten..

Maar vanavond dus lekker avondje gamen met de groep weer...alleen Only kon niet komen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:18:
Het lastige is dat de clips maar 30 seconden kunnen zijn.
Misschien komt daar met mw3 verandering in.
Iemand al meer info daarover?
dus we zien je dan nog langer in hoekjes wachten? :+

ik hoop het wel dat er langere opname mogelijkheden inzitten, en een grotere gameshare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:12:
[...]

dus we zien je dan nog langer in hoekjes wachten? :+

ik hoop het wel dat er langere opname mogelijkheden inzitten, en een grotere gameshare
Als je elite hebt krijg je ingame ook wat meer opslag als ik het goed heb begrepen(in mw3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heerlijk hè, hoe dennis altijd alleen reageert waarop hij wilt reageren, en doet alsof hij de rest niet gelezen heeft. :+

Hij moet zich er toch ergens diep van binnen voor schamen, ondanks dat hij er filmpjes van post. Anders zou hij er wel op reageren, want dat heb ik 'm nog nooit zien doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik heb gelezen is dat het 30 sec blijft maar nu wel in HD (720p schijnbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
bram1984 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:38:
Heerlijk hè, hoe dennis altijd alleen reageert waarop hij wilt reageren, en doet alsof hij de rest niet gelezen heeft. :+

Hij moet zich er toch ergens diep van binnen voor schamen, ondanks dat hij er filmpjes van post. Anders zou hij er wel op reageren, want dat heb ik 'm nog nooit zien doen.
Hij wil geen discussie starten om zijn filmpjes. is waarschijnlijk ook slim :+

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:38:
Haha ja ik zat net precies hetzelfde te denken. Dan zullen we het er maar op houden dat het getuigd van de nodige mate van volwassenheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Nope, ik ben er niet vanaaf, en zaterdag misschien ook niet, heb nog even eredivisie live en ajax moet zaterdagavond spelen...en ik moet optijd weer naar bedje ;)
Zondag ben ik er sowieso wel, en misschien morgenmiddag laat nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Ik ben er rond 12en overigens om even te knallen weer met de vaste party

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 21:14:
Ik ben er rond 12en overigens om even te knallen weer met de vaste party
Rond 12en pas joh ,pffff :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Gisteren nog even gespeeld HC CTF met Dual Weild PM-63 maar dat is niet te doen hoor.

Beter een single wapen gebruiken.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zlat schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:39:
[...]

Hij wil geen discussie starten om zijn filmpjes. is waarschijnlijk ook slim :+
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:17:
[...]

Haha ja ik zat net precies hetzelfde te denken. Dan zullen we het er maar op houden dat het getuigd van de nodige mate van volwassenheid
Als jullie willen trollen, doe dat dan svp op een ander forum. Hier behandelen we posters met respect.

ON-topic: Hoelang blijven servers van een game als deze eigenlijk draaien ? (ps3) Dit is mijn 1e jaar dat ik met shooters begin en zou het wel jammer vinden als de servers het na een tijdje niet meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:14:
Als jullie willen trollen, doe dat dan svp op een ander forum. Hier behandelen we posters met respect.
Sorry meneer de moderator. Vraag me af of je het achterliggende verhaal van Dennis überhaupt kent..

Wat betreft de servers: je kunt je beter afvragen hoe lang je er nog fatsoenlijk op kunt spelen. MW2 connect sowieso niet meer lekker, en als het dan al lukt, dan worden de servers bevolkt door knife runners en OMA danger close tubers.

Over 2 maanden komt MW3 uit, dus het zal met BO wel een stuk minder worden.

[ Voor 33% gewijzigd door bram1984 op 12-09-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol, als hier iemand aan het trollen is, dan is het dennis585 wel. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
[...]
Respect moet je verdienen vind ik. Kijk naar filmpjes van bijvoorbeeld Frentik (Black.Tiger) dan zie je dat hij 11 kills maakt voor zijn hondjes / hind enz. Niet als Dennis585 iemand killen en zijn kratje pakken met honden erin. En dat aanmerken als "best gameplay ever" :F :?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Modbreak:Ik weet dat de filmpjes van Dennis585 nogal wat reacties losmaken, maar het mag wel iets vriendelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie nergens een onvertogen woord vallen eerlijk gezegd, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
@Rin sorry maar ik snap je even niet. Niemand hier reageert in mijn ogen onvriendelijk naar een ander, maar reageren gewoon

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

ON-topic: Hoelang blijven servers van een game als deze eigenlijk draaien ? (ps3) Dit is mijn 1e jaar dat ik met shooters begin en zou het wel jammer vinden als de servers het na een tijdje niet meer doen.
Pff wat zeg ik hier nu verkeerd dan, ik reageer wel vaker op de filmpjes van Dennis en doe dit naar mijn bescheiden mening altijd op een nette manier.

OT: Ik weet niet hoe lang de servers door blijven draaien. Maar je merkt het wel goed als er een nieuw COD uitkomt en de servers leeg stromen. Alhoewel iemand anders(weet zo niet meer wie) een andere ervaring heeft met mw2 op ps3, heb ik het nadat BO uitkwam nog n paar keer geprobeerd om mw2 te spelen maar ik moest vaak lang wachten en het speel ook niet lekker meer(lag)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
[...]

[...]

Google jij eerst maar even het woord [trollen]

*edit: en dat ik zelf op de trol reageer... :F

[ Voor 8% gewijzigd door Zlat op 12-09-2011 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:53
Ik heb dit al vaker gezegd: Maar, het feit dat dennis585 juist ook veel lol kan beleven aan BO en aan het plaatsen van zijn fimpjes op YT en hier, geeft de kracht weer van de Call of Duty franchise....

Zowel de mensen die moeite moeten doen voor hun care package, als de mensen die net zoveel moeite hebben met het halen van de 11 killstreak voor doggies beleven op hun eigen manier lol aan Black Ops.

Laat hem lekker zn filmpjes posten, je hoeft ze niet te kijken, je hoeft er ook niet op te reageren.

ON: dit weekend een paar keer Moon gespeeld, maar ik vond hem vrij lastig! je heb geen rustmomentje tussen de waves in, het gaat maar achter elkaar door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan de andere kant heb ik wel 990 cobras verdiend nu en ze kwamen zeker niet allemaal uit een cp.
Dogs heb ik nog nooit als killstreak gekozen.ik probeer te genieten van het spel en dat doe ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
900 Waarschijnlijk wel. :+

Op de vraag hoe je kunt genieten van het in een hoekje liggen wachten tot er iemand langs komt, heb je echter nooit een antwoord gegeven. Gewoon puur uit nieuwsgierigheid overigens. :)

[ Voor 22% gewijzigd door bram1984 op 12-09-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al veel meer wat aanvallender aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed bezig! Wordt het alleen maar mooier van, wss niet zo goed voor je k/d ratio , maar das bijzaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik zit nu nog steeds op een 2.06 met over de 50.000 kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:26:
Ik ben al veel meer wat aanvallender aan het spelen.
Filmpjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
bram1984 schreef op maandag 12 september 2011 @ 15:11:
Ik zie nergens een onvertogen woord vallen eerlijk gezegd, maar goed.
Sc0rPi0N schreef op maandag 12 september 2011 @ 15:13:
@Rin sorry maar ik snap je even niet. Niemand hier reageert in mijn ogen onvriendelijk naar een ander, maar reageren gewoon
Er het begon wel wat feller te worden, verder inderdaad geen gescheld ofzo maar het is meer voorgekomen bij zijn filmpjes, verder mag er over DM naar mij verder erover gepraat worden natuurlijk,

Betreft de servers die leeglopen als een nieuwe COD uitkomt, ik vind het met dat betreft wel meevallen, MW2 zie ik op PSN nog gigantisch actief zijn. Zijn altijd wel spelers die een voorkeur aan een bepaald deel hebben. Had wel altijd het gevoel dat MW2 zekers de populairste online was.

Dennis585 < maar hoeveel dagen heb je nu op de teller staan?

Ik heb zelf wel sterk het gevoel dat je in de game fors meer bereikt als je echt rond gaat lopen naar de tegenstander en deze bijvoorbeeld door flanken onderuit haalt dan zeg maar wachten. Maakt de kills ook zoveel meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

25 dagen nu , het lijkt wel een eeuwigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Rin! Waarom wou je gisteren niet met me spelen :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Omdat ik net met meerdere choppers in mijn killstreak slots aan het gamen was XD heb altijd moeite om matches te leaven als het goed gaat :D

overigens weer een hele hoop hate berichtjes meteen, altijd dat gejammer "camper" "stop using ghost" etc etc/

Sommigen kunnen beter little big planet gaan spelen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Sloeber! Ik deed je al invite toen je online kwam :P
Littlebigplanet is trouwens wel vet spel hoor;)
Misschien dat ik vanaaf na 23.00 uur nog ff ga, ben toch maar weer prestige (8 nu ofzo?)verder gegaan..en ben net van die graf dragonov af..
Ik denk dat Hazard op dit moment toch wel mijn favoriete map is, behalve dan met die dragonov, bijna elke keer iemand 2x raken en dan nog met die terugslag van dat ding is gewoon rot..
Moet trouwens ook wel toegeven als ik vol voor de aanval ga over de flanken vermaak ik me meestal wel meer, dan blijf je lekker in de actie zegmaar..
Gaan er vanavond na 23.00 uur nog mensen paar potjes spelen? Ik zoek teamgenoten die niet zo snel doodgaan :P Zonder Ghostpro is een goed team wel fijn, al die choppers tegen schiet niet op..prestaties waren wel positief vandaag, maar stond een paar potjes toch wel hopeloos bovenaan in me team terwijl de rest weer eens aan het klungelen was en mij dus ook in problemen bracht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
ik kan wel rond 11 uur online komen, ervoor nog even resistance 3 spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Is goed man, stuur mij anders maar ff een invite als jou huidige potje is afgelopen ;) Dan probeer ik die wel joinen!
Dan kan ik je meteen nog wat vragen over R3 coop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsjaah ik was er vrijdag wel eventjes , maar iedereen kwam pas veels te laat joh ...
Ik speelde zo slecht , dat ik er eigenlijk instant geen zin meer in had.

Ben nu trouwens even met Deus ex begonnen. ook best wel een geweldig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Ik baal wel een beetje van mijn verbinding nu, eerst was het al niet super, maar me upc abbo is nu anders, download 50 Mbps maar slechte upload van 2,5 Mbps nog maar.....en dat was vannacht goed te merken, ik kan geen host meer zijn...en om nou 22 euro p/m extra te betalen voor wel hoge upload heb ik er niet voor over upc!
Gisteren nog wel paar lekkere potjes gehad, en weer lekker een sentry kunnen destroyen, kreeg er 3 in demolition, lekker bij de enemy spawn gedumpt en klaar staan met flash :P Daarna ben ik maar over gegaan op S&D, dat ligt me wel goed en kan je lekker snel mee levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Snipen in Array met HC CTF is ook leuk en dan liggen op die hijskraan :)

Zeker met de suppressor attachment / Ghost Pro / Steady Aim / Ninja Pro moet de tegenstander je echt zoeken. Pas na tig kills rennen ze dan niet meer blind op de vlag af.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Only schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:53:
Ik baal wel een beetje van mijn verbinding nu, eerst was het al niet super, maar me upc abbo is nu anders, download 50 Mbps maar slechte upload van 2,5 Mbps nog maar.....en dat was vannacht goed te merken, ik kan geen host meer zijn...en om nou 22 euro p/m extra te betalen voor wel hoge upload heb ik er niet voor over upc!
Gisteren nog wel paar lekkere potjes gehad, en weer lekker een sentry kunnen destroyen, kreeg er 3 in demolition, lekker bij de enemy spawn gedumpt en klaar staan met flash :P Daarna ben ik maar over gegaan op S&D, dat ligt me wel goed en kan je lekker snel mee levelen.
je band breedte is echt niet alles bepalend.
latency is waarschijnlijk veel belangrijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashraf13579
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 09:02
is er iemand die regelmatig speelt ik zou graag een grote party willen maken mischien clan :P
ben zelf prestige 5 maar ben redelijk goed ik kijk niet naar k/d speel objective.
psn : ashraf2468 als je wil toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
ashraf13579 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:45:
is er iemand die regelmatig speelt ik zou graag een grote party willen maken mischien clan :P
ben zelf prestige 5 maar ben redelijk goed ik kijk niet naar k/d speel objective.
psn : ashraf2468 als je wil toevoegen :)
Ik ben nu niet thuis maar ik speel wel regelmatig, vanavond na 23.00 uur ben ik er wss nog wel.
Voeg mij anders maar toe voordat ik het weer vergeet..TomRockanje.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:38:
[...]

je band breedte is echt niet alles bepalend.
latency is waarschijnlijk veel belangrijker...
Die 2,5 Mbps is echt wel te weinig om als goeie host te dienen, ik snap ook niet dat het niet 50 om 5 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06 08:58
Hebben meer mensen hier last van onbereikbare servers op xbox live?
Als ik onlne wil spelen geeft hij aan dat de server niet beschikbaar is.....

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
ruubruub schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 19:17:
Hebben meer mensen hier last van onbereikbare servers op xbox live?
Als ik onlne wil spelen geeft hij aan dat de server niet beschikbaar is.....
Denk dat dat hier mee te maken heeft, http://tweakers.net/nieuw...e-downtime-xbox-live.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06 08:58
aha, ja misschien wel. Inloggen op xbox live ging wel.
Morgen probeer ik het nog wel een keer. Bedankt voor info!

Flickr

Verwijderd

wat ben ik slecht in dit spel zeg. battlefield bad company 2 meestal redelijk in de top, maar dit snelle is echt te drama. net 3 uur gespeeld en letterlijk bij 1 spelletje enerlaatste de rest laatste. k/d op 0.1 of zoiets... drama

• Sn0wblind
Only schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:35:
[...]

Ik ben nu niet thuis maar ik speel wel regelmatig, vanavond na 23.00 uur ben ik er wss nog wel.
Voeg mij anders maar toe voordat ik het weer vergeet..TomRockanje.

[...]

Die 2,5 Mbps is echt wel te weinig om als goeie host te dienen, ik snap ook niet dat het niet 50 om 5 is.
Als jij host bent gaat de snelheid in ieder geval wel omhoog,super bizar.

• Only
  • Niet online
Sn0wblind schreef op woensdag 14 september 2011 @ 21:03:
[...]

Als jij host bent gaat de snelheid in ieder geval wel omhoog,super bizar.
Haha, bij jou wel misschien, ik zag meerdere mensen door het beeld heen stuiteren :+
Ach, ik heb gisteren en vandaag vrijwel lagvrij gespeeld, dus ben opzich wel tevreden!
Heb vandaag weer alle perks die ik gebruik vrijgespeeld, als het zo doorgaat kan ik nog wel een keer prestigen..heb ik in ieder geval alle slots vrij, dan weet ik zeker dat ik daarna niet meer prestige :P
Ik wil mezelf niet ophemelen, maar de potjes waarin ik terecht kwam vandaag ging het wel meteen een stuk beter met het team, aantal keer weer bovenaan geeindigd met goede objectives scores. Ook een aantal potjes wezen flanken in objectives mode, en dan krijg je commetaar dat je weer camper bent en niet voor objective ga, terwijl ik mijn team feitelijk aan de zege help door het andere team in bedwang te houden :O

Verwijderd

Only schreef op woensdag 14 september 2011 @ 23:51:
[...]

Ach, ik heb gisteren en vandaag vrijwel lagvrij gespeeld, dus ben opzich wel tevreden!
Jullie spelen toch ook op de ps3? Hebben jullie zo vaak lag dan? Ik heb eigenlijk vrijwel nooit lag, kan me eigenlijk niet herinneren wanneer ik voor het laatst lag heb gehad bij BO, of zal ik dan in de meeste gevallen host zijn(hoe kun je dit zien?)

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:03:
[...]
Jullie spelen toch ook op de ps3? Hebben jullie zo vaak lag dan?
Ik heb ook vrijwel nooit lag.
(*afkloppen*)

ALS ik 't al een keer heb, zoek ik gewoon een andere lobby. Simpel zat.

This is a Rapture reminder..

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:03:
[...]

Jullie spelen toch ook op de ps3? Hebben jullie zo vaak lag dan? Ik heb eigenlijk vrijwel nooit lag, kan me eigenlijk niet herinneren wanneer ik voor het laatst lag heb gehad bij BO, of zal ik dan in de meeste gevallen host zijn(hoe kun je dit zien?)
Je ziet dat je host bent dat je eerder in de game zit dan de rest. Als je meteen naar het scorebord kijkt heb jij even 4 strepen en de rest minder. Foolproof! Als het potje is begonnen kun je het, op de Xbox iig, niet meer zien.

@degged is waarschijnlijk gewenning. Plus je speelt met mensen die dit spel al maanden spelen. Kennen alle maps, spawns en trukjes...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:09:
[...]

Je ziet dat je host bent dat je eerder in de game zit dan de rest. Als je meteen naar het scorebord kijkt heb jij even 4 strepen en de rest minder. Foolproof! Als het potje is begonnen kun je het, op de Xbox iig, niet meer zien.

@degged is waarschijnlijk gewenning. Plus je speelt met mensen die dit spel al maanden spelen. Kennen alle maps, spawns en trukjes...
Duudelijk, zal er eens op letten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik erger me vanavond dood bij BO, mijn ping schiet regelmatig naar 999 en opnieuw last van freezes. Bij mijn weten is er geen update???
Heb het in het begin wel eens gehad, maar dat was na een paar maanden opgelost... meer PC spelers die er last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:02
Gisteren ook veel lag spikes, in de killcams stond ik voor de tegenstander volledig stil.
Of de ping ook op 999 stond heb ik niet gecheckt.
Vorige week is PC Patch 1.14 gereleased, had alleen weinig te maken met lagfixes of iets dergelijks.

Het blijft mij ook opvallen dat wanneer een enemy voor het eerst in beeld komt dat alles hapert.
Na even rond gerend te hebben is dit weg.
HD5850
i7 2600k
16GB RAM
Vertex 3

[ Voor 21% gewijzigd door mhoogendam op 19-09-2011 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Ye, de laatste patch heeft voor een aantal mensen weer de hatelijke freezes geïntroduceerd. Ik kreeg daarentegen in combinatie met de laatste ati drivers een 20-30 fps boost. *O*

[ Voor 10% gewijzigd door Gundogan op 19-09-2011 09:44 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 20:08

superwashandje

grofheid alom

mhoogendam schreef op maandag 19 september 2011 @ 08:01:
Het blijft mij ook opvallen dat wanneer een enemy voor het eerst in beeld komt dat alles hapert.
HD5850
i7 2600k
16GB RAM
Vertex 3
heb ik ook regelmatig op mijn i5 750 en hd 5870. erg irritant en verlies er ook vaak ene vuurgevecht door. vooral in S&D erg annoying. maar dit heb ik alweer een tijdje sinds een paar maand ofzo.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Hm daar heb ik toch ook last van. Dat het beeld bevriest en dat ik een bsod verwacht of dat ik hem wil resetten als hij ineens toch weer doorgaat.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhoogendam schreef op maandag 19 september 2011 @ 08:01:
HD5850
i7 2600k
16GB RAM
Vertex 3
Dit heb ik en hebben mijn vaste speelkameraden ook allemaal, behalve die ééne met een nvidia kaart.
Ik verdenk eigenlijk de ati driver icm windows 7 64bit ervan dit te veroorzaken - een oude driver had dit niet, maar in één maand tijd heb ik m'n driver geupdate en twee medespelers hun Pcs ge herinstalleerd en de nieuwe drivers gedownload, en ineens hebben we het allemaal, en allemaal direct na de update/herinstallatie.

maar goed, ik speel voornamelijk bfbc2 nu, dus het zal me een beetje jeuken dat bops niet goed werkt, voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop toch een 60 inch 3D Full HD led tv en een Xbox 360 mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:58:
Is dat niet vloeken in de kerk op tweakers.net? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:04
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:37:
[...]

Dit heb ik en hebben mijn vaste speelkameraden ook allemaal, behalve die ééne met een nvidia kaart.
Ik verdenk eigenlijk de ati driver icm windows 7 64bit ervan dit te veroorzaken - een oude driver had dit niet, maar in één maand tijd heb ik m'n driver geupdate en twee medespelers hun Pcs ge herinstalleerd en de nieuwe drivers gedownload, en ineens hebben we het allemaal, en allemaal direct na de update/herinstallatie.
Hmm soms meer willekeur eigenlijk wie er al dan niet last van heeft. Heb ook nvidea kaarten erin en van tijd tot tijd hangt het hele spel en dan ineens is het weer weg. Scheelt ook nog wel eens per server op de 1 is het vaker dan de ander...
Denk niet dat dat gaat helpen voor de freezes op de pc.. :+

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, en dan lekker betalen voor online gaming. :+

Ik heb beide consoles, maar dan ga ik toch voor de PS3 hoor. :)

No troll intended, overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel eigenlijk dat op de pc meer freezes en andere bullshit voorkomt dan op de consoles.
Ik heb al 26 dagen speeltijd erop zitten op de Xbox 360 en ik heb altijd probleemloos kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met full hd led, bedoel je toch eigenlijk full hd plasma? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-06 00:29
Zoals bij elke COD ben ik weer begonnen met Black Ops in de aanloop naar MW3. Het lijkt er zowaar op dat ik eens de laatste prestige mode zal bereiken (nog 4 te gaan :)). Ik heb nog nooit een mappack gedownload voor de COD's in het verleden, maar had daar nu toch wel zin in. Waar ik echter geen zin in heb, 50 euro besteden aan al die paketten. Ik neem aan dat je er gewoon 1 kan nemen en die levels spelen, maar hoe werkt dat dan in matchmaking (xbox 360)?

NB: Deze vraag had ik vast ook zelf kunnen beantwoorden door het gebruik van Google, maar heb gaf mij iig een reden weer eens wat te posten :)

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
xV0rtexx schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 11:09:
Waar ik echter geen zin in heb, 50 euro besteden aan al die paketten.
Ik vind ze het geld zeker wel waard hoor. Zijn leuke maps die wat meer opties bieden voor long-range sniper actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Ik vond de mappacks het wel waard, maar dan wel direct bij launch, voor die paar weken nu is het nog wat duur naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Sn0wblind schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 11:49:
Ik vond de mappacks het wel waard, maar dan wel direct bij launch, voor die paar weken nu is het nog wat duur naar mijn mening.
Dat is ook wel weer zo ja. Daarentegen, als je een avondje gaat stappen en 2 a 3 euro voor een biertje neer moet leggen (voor short-term genot) denk ik dat ik meer rendement haal uit mijn -door zovelen bestempelde- 'over-priced maps' die per stuk evenveel kosten...

Maar goed, dat is mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Sssquirrel schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 11:58:
[...]

Dat is ook wel weer zo ja. Daarentegen, als je een avondje gaat stappen en 2 a 3 euro voor een biertje neer moet leggen (voor short-term genot) denk ik dat ik meer rendement haal uit mijn -door zovelen bestempelde- 'over-priced maps' die per stuk evenveel kosten...

Maar goed, dat is mijn mening :)
Is waar, maar het is toch de prijs van 1 nieuw spel. Aan de andere kant zal het nog ongeveer 3 dagen spelen zijn. dus 48 euro/72 uur = 66 cent per uur. Maar begrijp ik uit deze reacties dat de keuze is: alle 4 of niet?

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb enkel de 1ste mappack gekocht, first strike, voor de ps3. Ik heb vrij weinig problemen met matchmaking, hoef niet lang te wachten ofzo. Ik denk echter wel dat er meer mensen zijn die alleen de 1ste hebben dan bijvoorbeeld alleen de derde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
xV0rtexx schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 12:09:
[...]
Maar begrijp ik uit deze reacties dat de keuze is: alle 4 of niet?
Naja, 1 van die 4 map-packs bestaat alleen uit zombie-maps. Als je daar niets aan vind, ben je met 3 dus al klaar...

Je kan ook gewoon eerst 1 kopen, en kijken hoe het gaat met het vinden van games. Als je er dan vaak uitgegooid word omdat je de andere DLC-maps niet hebt, dan kun je altijd nog besluiten de andere 2 ook te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:26:
Ik bedoel eigenlijk dat op de pc meer freezes en andere bullshit voorkomt dan op de consoles.
Ik heb al 26 dagen speeltijd erop zitten op de Xbox 360 en ik heb altijd probleemloos kunnen spelen.
Ja, op lage resolutie, tegen bijbetaling, met peer to peer gaming (prut lag en hostvoordeel dusdanig overdonderend dat je net zo goed niet terug kunt schieten), met een controller en auto-aim, in de woonkamer waar de rest van het huishouden probeert TV te kijken, zonder eigen/vaste server en dus zonder enige community vorming, zonder achtergrondmuziek op je koptelefoon, zonder modtools, zonder je vrienden die allemaal PCs hebben, en dit alles tegen een startprijs die al hoger ligt dan die van de PC gamers om je heen en op een platform waar de games die mij de afgelopen paar jaar het meeste hebben kunnen bekoren (S.T.A.L.K.E.R., X-series, Witcher serie, Supreme Commander) helemaal niet verschijnen.

Wat een goed idee van jou.
Als je nou mijn suggestie wilt, koop een behoorlijk 30" scherm en een redelijke videoplank en speel het spel in 2560x1600 in hogere details dan je console kan halen. Klaag af en toe even over het feit dat er vanwege consolisering veel bugs in de PC versies van mainstream rotzooi zit en speel de rest van het jaar gewoon de goeie games die de console moet ontberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, iemand is gefrustreerd.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supreme Commander heb ik al op mijn Xbox 360 gespeeld hoor.
En je kunt ook een gamekamer maken ipv in de huiskamer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je headset hard genoeg zetten... Ach zo heeft ieder zijn voorkeur en redenen om voor n console danwel pc te kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

En je kunt ook een gamekamer maken ipv in de huiskamer spelen.
Je kan ook een nieuw huis kopen en daar een dedicated game huis van maken

btw: ik speel BO (afentoe) op de PC, maar nog geen problemen tegen gekomen
maar ik zal het wel te weinig spelen om zulke dingen op te vallen

[ Voor 32% gewijzigd door Sinester op 20-09-2011 17:37 ]

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Is dan ook gewoon persoonlijke voorkeur en die discussies gaan uiteindelijk nergens naartoe.

Overigens staat bij mij de auto aim gewoon uit op de consoles, werkte eerder tegen dan mee, soms dat die een kleine duw richting de tegenstander geeft, totdat er iemand langs loopt en die daarop locked. Al is het niet echt locken. het richten moet je toch echt zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:10:
[...]en speel de rest van het jaar gewoon de goeie games die de console moet ontberen.
Zoals Gears of War, God of War, Uncharted, Heavy Rain en Halo?

Dat was een losse greep zonder betekenis. Doe eens niet zo saai mensen. PC vs Console is 2008. En het heeft niets met BO te maken.

• Sssquirrel
[...]
speel de rest van het jaar gewoon de goeie games die de console moet ontberen.
Erhm, niet iedereen vind dezelfde soort games leuk. PC is toch vooral sterk in strategy (i.e. C&C en StarCraft) en shooters? Ik denk eerder dat PC-gamers vele toffe console exclusives mislopen. Maar goed, ieder zijn ding.

En zo'n lijst met pro's en con's kun je ook makkelijk maken zodat de consoles er beter uit komen. Het is maar net wie de lijst maakt. Behoorlijk subjectief dus :)

• xV0rtexx
[...]

(S.T.A.L.K.E.R., X-series, Witcher serie, Supreme Commander) helemaal niet verschijnen.
The Witcher 2 komt ook naar de consoles :P

xVortexx D3

Verwijderd

En S.t.a.l.k.e.r. vast ook wel.

• Sn0wblind
Modbreak:Dit is niet de plek voor de hele PC gaming Vs. Console gaming discussies

Verwijderd

Neem een bakje koffie en een lekker koekje Rin. :9

• Zlat
Ik speel sinds een paar uur met de G11. Wat een fijn wapen is dat zeg! Voor hipfire ben ik er niet heel blij mee, maar voor de middellange afstanden vind ik hem echt top!
Voorheen kon ik niet overweg met de burst, maar nu knal ik er lustig op los. het zal me nu ook niet snel overkomen dat ik aan het reloaden ben als er een enemy aankomt.

Ik speelde hiervoor veel met de commando/ak47(U)/Famas/Galil, maar daar ben ik voorlopig wel vanaf.

Hebben jullie ook van die wapens die jullie ineens superfijn vinden waar het voorheen een ramp was om mee te spelen?

• Sssquirrel
Zlat schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:54:
Hebben jullie ook van die wapens die jullie ineens superfijn vinden waar het voorheen een ramp was om mee te spelen?
Haha, jah, dat gaat met fases inderdaad.

Lange tijd met MPL gespeeld, maar daar wil de laatste tijd niets meer mee lukken :) Ook lange tijd met G11 gespeeld, fijn wapen, maar het "probleem" met de burst-fire wapens is (vind ik) dat als er ook maar een heel klein beetje lag is, dat je het bijna altijd af legt tegen een full-auto wapen.

Verwijderd

Ik speel sinds een paar uur met de G11. Wat een fijn wapen is dat zeg! Voor hipfire ben ik er niet heel blij mee, maar voor de middellange afstanden vind ik hem echt top!
Voorheen kon ik niet overweg met de burst, maar nu knal ik er lustig op los. het zal me nu ook niet snel overkomen dat ik aan het reloaden ben als er een enemy aankomt.

Ik speelde hiervoor veel met de commando/ak47(U)/Famas/Galil, maar daar ben ik voorlopig wel vanaf.

Jazeker! De aug, speelde ik 1ste p mee, toen overgestapt , nadat t niet meer zo lekker ging,op voornamelijk galil of famas. Nu laatste paar weken weer de aug en gaat weer als een tierelier. Wat kun je hier lekker mee sproeien!

• Zlat
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:22:
[...]

Jazeker! De aug, speelde ik 1ste p mee, toen overgestapt , nadat t niet meer zo lekker ging,op voornamelijk galil of famas. Nu laatste paar weken weer de aug en gaat weer als een tierelier. Wat kun je hier lekker mee sproeien!
De Aug heb ik nooit echt gebruikt, maar ik vind hem wel fijn schieten als ik hem van een tegenstander oppak. Fijne balans heeft dat wapen! Een heel magazijn leegschieten op een relatief klein oppervlak, ook lekker 8)

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:23

Wish

ingwell

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:26:
Het ging over lagg toch? Snap ik dat jij er geen last van hebt.... In een hoekje zitten vreet niet zoveel framerate :)

No drama

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Gaat iemand dat Rezzurection map pack kopen ? Ze zijn heel erg goed maar diegene op de maan is het leukste :)

[ Voor 192% gewijzigd door Rockvee2 op 21-09-2011 15:41 ]

Verwijderd

Zlat schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:35:
[...]

De Aug heb ik nooit echt gebruikt, maar ik vind hem wel fijn schieten als ik hem van een tegenstander oppak. Fijne balans heeft dat wapen! Een heel magazijn leegschieten op een relatief klein oppervlak, ook lekker 8)
Blijf het wel apart vinden dat je van die periodes hebt dat een wapen lekker speelt. Heb zelf juist g11 nog nooit gebruikt denk dat ik sowieso erg moet wennen aan die burst....

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:48:
[...]

Blijf het wel apart vinden dat je van die periodes hebt dat een wapen lekker speelt. Heb zelf juist g11 nog nooit gebruikt denk dat ik sowieso erg moet wennen aan die burst....
Ik ken het ja, opeens pak je een wapen van een tegenstader op en blijf je in een lekkere flow van kills maken zitten, denk je even een klasse ervoor aan te maken omdat lekker los te gaan met dat wapens en gaat het toch niet zo geweldig :D. Maar ik heb vaak wel moods van wapens, de ene keer alleen maar een AK47 en dan opeens alleen de Famas, met tot slot weer de Galil.

Wel jammer dat in feite zoveel wapens dezelfde in game zijn. Galil is een westerse kopie van de AK47 die dan ook de AK74u in game heeft zitten , Commando is gewoon een variant op de M16, Aug en de FAMAS hebben van oorsprong ook een gelijkwaardig ontwerp.

Naar mijn mening gewoon te weinig variatie in guns.

Dennis585 < koffie is bah :D

• Zlat
Sn0wblind schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:57:
[...]

Ik ken het ja, opeens pak je een wapen van een tegenstader op en blijf je in een lekkere flow van kills maken zitten, denk je even een klasse ervoor aan te maken omdat lekker los te gaan met dat wapens en gaat het toch niet zo geweldig :D. Maar ik heb vaak wel moods van wapens, de ene keer alleen maar een AK47 en dan opeens alleen de Famas, met tot slot weer de Galil.

Wel jammer dat in feite zoveel wapens dezelfde in game zijn. Galil is een westerse kopie van de AK47 die dan ook de AK74u in game heeft zitten , Commando is gewoon een variant op de M16, Aug en de FAMAS hebben van oorsprong ook een gelijkwaardig ontwerp.

Naar mijn mening gewoon te weinig variatie in guns.

Dennis585 < koffie is bah :D
Ik denk dat er genoeg variatie is, het enige probleem is dat niet alle wapens geschikt zijn om goed mee te spelen. Van snipers tot shotguns en pistolen. Maarja... ga maar eens een groot open level spelen met een shotgun, werkt simpelweg niet.

• Sssquirrel
Zlat schreef op woensdag 21 september 2011 @ 16:03:
[...]
Ik denk dat er genoeg variatie is, het enige probleem is dat niet alle wapens geschikt zijn om goed mee te spelen. Van snipers tot shotguns en pistolen. Maarja... ga maar eens een groot open level spelen met een shotgun, werkt simpelweg niet.
Ik vind het persoonlijk jammer dat je de FAL (en die andere single-shot assault rifle) niet goed kan gebruiken buiten een hardcore modus. In MW2 speelde ik veel met de FAL nl. :)

Verwijderd

Sssquirrel schreef op woensdag 21 september 2011 @ 16:07:
[...]

Ik vind het persoonlijk jammer dat je de FAL (en die andere single-shot assault rifle) niet goed kan gebruiken buiten een hardcore modus. In MW2 speelde ik veel met de FAL nl. :)
Vind ze wel lekker in normal die twee single shotters. Vooral op longe range maps als Cracked, Array, Hazard en de top M14/FAL map: Jungle. Mijn tip: schiet langzaam op alles op lange range. Dan heb je nauwelijks last van recoil. Je moet de snelste recoilloze ritme vinden. Op close range is het een kwestie van spammen en vurig hopen. :)

Gisteren een potje opgestart. Ging brakjes. Wel een aardige score maar gewoon niet lekker. Van die deaths waar je weet dat je een tijdje terug gewoon de gunfight had gewonnen. Potje erna meteen 3 CGs en 3 setjes Dogs in een potje Domination. Heb geen vlag gecapt maar heb het idee dat onze overwinning (op 4 clanmannetjes) wel iets met het feit te maken had dat die gasten niet zo lang leefden. Allerleukste was dit ik het met een account met een 2daagse Live membership deed. Is P0 L20 of zo iets. Misschien trapten die jongens erin. :P

Ben wel redelijk klaar met BO merkte ik. Na dat potje, waar ik een paar maanden terug blij van was geworden, heb ik een ander spel erin geschoven. Hop naar MW3! (Al speelt GoW3 wel lekker weg voor de tussentijd:P)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2011 16:35 ]

• Frostbite
Ik moet zeggen dat een automatic assault rifle met acog/Reflex of RDS ook goed te doen is op long range. Je moet dan wel single shots vuren en niet het helemaal magazijn gaan sprayen :D

Galil/Commando zijn ervoor erg geschikt vind ik zelf.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• Only
  • Niet online
Laatste 10 potjes ben ik weer even lekker bezig geweest in S&D met succes :P
Vooral firingrange ging als een trein met 2x 8.0 k/d 4-0 overwinningen, en dan was de rest van me team nog niet eens goed...wel meteen weer lekker box vol berichten..en dat terwijl ik ook gewoon nog volop geplant heb!
Helaas ook een paar potjes verloren terwijl ikzelf wel bovenaan eindigden, ik snap nooit zo waarom teamgenoten gaan rushen en dan meteen doodgaan, meestal zie ik op de radar groene stipjes verdwijnen in 1 flank ofzo en dan weet ik weer hoelaat het is..

Voor hipfire ben je er niet blij mee? De G11 is volgens mij het beste wapen dat er is voor hipfire. Zeer nauwkeurig, weinig recoil en spray, en goed voor een flinke afstand ook.

• Zlat
bram1984 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 17:11:
[...]

Voor hipfire ben je er niet blij mee? De G11 is volgens mij het beste wapen dat er is voor hipfire. Zeer nauwkeurig, weinig recoil en spray, en goed voor een flinke afstand ook.
Mijn probleem ermee is dat ik het minder goed vind werken dan een automatisch wapen zo dichtbij. Als iemand snel langs loopt dichtbij schiet ik hem minder snel dood dan met een wapen zoals de AK's.

• Sn0wblind
G11 is alleen goed in bepaalde angles hoe de vijand langs loopt, omdat de bullets zo snel achter elkaar volgen, is het alles of niks. Daarom dat toch nog veel liever de M16 kiezen.

Verwijderd

Zijn er nog mensen aan t spelen op ps3? Ik moest n update doen en ik lees op tweakers dat psn weer offline is? Maar las bij de reacties dat ze alweer online waren, mmm ben benieuwd het downloaden v/d update gaat iig allesbehalve snel...

Edit: paniek om niks, na het binnenhalen kan ik gewoon online.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2011 22:57 ]

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Sn0wblind schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:28:
G11 is alleen goed in bepaalde angles hoe de vijand langs loopt, omdat de bullets zo snel achter elkaar volgen, is het alles of niks. Daarom dat toch nog veel liever de M16 kiezen.
Tegen bewegende targets lijkt de M16 iets beter ja. Maar ik prefereer toch de G11 juist omdat ie sneller schiet + iets beter in close combat. Ik gebruik ook beide alleen op longrange maps als Jungle en dan zie je toch maar stilstaande doelwitten dan rondrennende mensjes.

Btw, is de olympia gestealthnerfed? Ik weet dat ie zwaar overpowered was ( :9 ), maar krijg nu echt alleen nog maar hitmarkers en blanks :(

(maarja, kan altijd nog single ranger in MW2 of double barrel in WaW gaan :*) )

(of trench gun in CoD2, dat waarderen mensen ook zo daar :*) )

[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 21-09-2011 22:59 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Pagina: 1 ... 14 ... 19 Laatste

Let op:
Als je in de spelerslijst wil, of je hebt een server voor in de lijst, kan je een DM naar Frentik of superbassie sturen. Dit soort aanvragen horen niet in het topic zelf.