De 2000 mAh met original cover is ook hier:
http://www.digitalsonline...00mah-cover-original.html
http://www.digitalsonline...00mah-cover-original.html
Heb je veel accounts in de Social Hub?Furfoot schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:39:
Ik heb nu BetterBatteryStats aangeschaft omdat ik de laatste paar nachten een enorme battery drain had met Android OS op 90%.
Nu zie ik een *wakelock* van com.seven.Z7.Social Hub, zie onderstaand plaatje.
[afbeelding]
Kan ik hieruit constateren dat facebook de social hub app van samsung wakker houdt waardoor m'n batterij zo snel leeg loopt?
Alleen facebook en windows live hotmail, dit is al maanden het geval en nooit last gehad.Pluisie schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:55:
[...]
Heb je veel accounts in de Social Hub?
Het is een hardstikke handige Hub voor al je accounts, maar het leverde bij mij een enorme drain op. Na mijn accounts daar te verwijderen en onder te brengen in andere apps kon ik echt veel langer doen op een lading.
[ Voor 6% gewijzigd door Furfoot op 12-01-2012 13:38 ]
En als je bij BetterBatteryStats even bij wakelocks kijkt? Staat er geen app die je telefoon wakker houdt? Misschien laatste tijd een app gedownload die de drain veroorzaakt?Furfoot schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:34:
[...]
Alleen facebook en windows live hotmail, dit is al maanden het geval en nooit last gehad.
Het gebeurt ook alleen 's nachts als de telefoon in standby staat.
What we need:
- Samsung Galaxy S II i9100
- Phone rooted (choose your preferred methods);
- IMPORTANT, BUSYBOX from Market (if not installed);
- GSCRIPT from Market (all credits of this app goes to PinkVenture, if you like it, buy a full version);
- My tips
[ Voor 54% gewijzigd door harrybeuker op 13-01-2012 20:24 ]
Anoniem: 315485
[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 315485 op 14-01-2012 12:28 . Reden: kleine toevoeging/aanpassing ]
Daar komen wel 5.95 verzendkosten bij maar enfin, je heb gelijk hij is goedkoper. Maar zou je er echt langer mee doen? Ik lees vaak genoeg over de aankoop ervan maar zelden de bevindingen / resultaten na enige weken.Sibrand schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:54:
Er zijn wel aardig wat goedkopere te vinden denk, heb met een brakke internetverbinding in de trein in ieder geval deze gevonden: http://dynatek.factorypri...fo.php?products_id=126585
Ik zal zelf binnenkort ook eens speuren, wat extra juice voor ~25 euro is niet verkeerd.
Respect, maar is het niet lichtelijk overkill? Ik zit nu, na 10 uur, op 85 procent. Niet geroot, en drie schermen vol met widgets. Je koopt zo'n toestel toch ook om van de mogelijkheden gebruik te maken?Anoniem: 315485 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 12:18:
Volgende acties heb ik uitgevoerd om mijn toestel na 19u 44m op 67% te krijgen:
- toestel gerooted dankzij duidelijke handleiding op [Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmware
- extended battery pack Samsung 2000mAh aangeschaft (20-25% extra batterijduur is toch meegenomen)
- batterij gecalibreerd nadat deze 100% was geladen
- alle widgets verwijderd van het hoofdscherm
- WiFi sharing, Game Hub, Kies Air, Readers Hub, Samsung Apps "gefreezed" via Titanium Backup Pro
- m.b.v. SetCPU profiel ingesteld "screen off, cpu = 500 max"
- Touchdown Exchange en Google E-mail mail handmatig syncen
- Locationservices uitgezet
- als er mij nog meer te binnen schiet zal ik dit hier neerzetten
Zie ook de tips op:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1135033
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
http://www.leka-trading.c...uct/product&product_id=61racinfo schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 16:59:
[...]
Daar komen wel 5.95 verzendkosten bij maar enfin, je heb gelijk hij is goedkoper. Maar zou je er echt langer mee doen? Ik lees vaak genoeg over de aankoop ervan maar zelden de bevindingen / resultaten na enige weken.
Anoniem: 315485
Misschien heb je gelijk, maar ik ben er nog mee aan het experimenteren.yohan schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:21:
[...]
Respect, maar is het niet lichtelijk overkill? Ik zit nu, na 10 uur, op 85 procent. Niet geroot, en drie schermen vol met widgets. Je koopt zo'n toestel toch ook om van de mogelijkheden gebruik te maken?
De S2 met extended battery pack past zonder problemen in mijn hoesje (Muvit Leather Case) en originele Samsung Autohouder (pricewatch: Samsung Actieve Houder voor Samsung i9100 Galaxy S II (Samsung Galaxy SII))jakz schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 19:47:
--------------------------------------------------------------------------------
kan ik die zo bestellen voor mijn galasy s2? past gegarandeerd dus?
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 315485 op 15-01-2012 12:33 ]
Nee. Als je ziet dat deze apps totaal vrij kort actief zijn geweest, zou je eens naar de andere onderdelen van Batterystats kunnen kijken.Furfoot schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:39:
Kan ik hieruit constateren dat facebook de social hub app van samsung wakker houdt waardoor m'n batterij zo snel leeg loopt?
Gadgets FTW!
[ Voor 16% gewijzigd door Franco10 op 15-01-2012 15:16 ]
"When you grow up your heart dies"
Hoe kan dat eigenlijk? Mobiel dataverkeer neemt toch meer stroom? Of heb je alle achtergrondsynchronisatie en widgets uit staan?Ursamajor schreef op zondag 15 januari 2012 @ 12:32:
Wat bij mij erg scheelt is dat ik mn wifi uitschakel als het scherm is uitgeschakeld. Zo is de totale drain echt een stuk minder en haal ik met een origineel toestel 1 dag.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Dank! Ik zal mn ervaringen plaatsen als ik de accu binnen heb,sjaool schreef op zondag 15 januari 2012 @ 20:07:
Li-ion accu's moet je nooit vol of leeg bewaren. Opbergen met een lading van ongeveer 40% is het beste,
[ Voor 19% gewijzigd door FezzFest op 16-01-2012 10:36 ]
Ja!racinfo schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 16:59:
[...]
Maar zou je er echt langer mee doen? Ik lees vaak genoeg over de aankoop ervan maar zelden de bevindingen / resultaten na enige weken.
Nooit iets van gemerkt.MensionXL schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 21:26:
Hoe is jullie ervaring qua batterijduur met een SD-kaartje erin? Is dit überhaupt wel te merken of echt verwaarloosbaar klein?
Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science
De telefoon gaat niet meer in deep sleep hè als je wat weergeeft en dus zal ook de CPU constant blijven "draaien". Heb wel eens een testje gedaan door alleen maar een geheel zwarte png weer te geven en toen was het ook game over na een uur of 10. Dus je kan niet "kosteloos" je scherm op zwart aan laten staan neeChrissieOne schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 01:25:
De batterij zat om 02:00 @ 42%, en om 08:00 toen ik wakker werd, was hij compleet leeg...
Hij hoort toch wel 6 uur mee te kunnen gaan met dat?
Nickname does not reflect reality
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dit zegt helemaal niéts. De accu kan dan opeens alsnog opeens als een bezetene dalen als je hem daadwerkelijk gaat gebruiken. Na zeven uur nul procent daling is uiteraard gewoon zowel onzinnig als onmogelijk.ph4ge schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:04:
Ik heb gisteravond mn eerste ICS rom geinstalleerd, İCS REMİX ROM v9.0. Eerste test was om hem een nacht op vliegtuigstand te proberen. Na 6 uur slaap en een uurtje ontbijt enzo was er nog geen procent af. Bij GB roms was dit altijd 1 tot 3 %. Deze eerste test is dus erg gunstig voor ICS, ben benieuwd hoe het is na een paar dagen normaal gebruik.
Het zegt dat het minder dan 1% is, en dat hij heerlijk heeft geslapen, niks wat hem wakker houdt. Deep sleep werkt sinds kort. Het grootste gedeelte van de tijd gebruik je je telefoon niet, dus het is juist fijn als hij dan zuinig is. Als je hem wel verbruikt is het scherm toch altijd het grootste probleem, en daar kan een rom niks aan doen. Bovendien kan ik moeilijk anders testen hoe het verbruik is als ik slaap, de rom is pas vannacht uitgekomen.Brad Pitt schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:06:
Dit zegt helemaal niéts. De accu kan dan opeens alsnog opeens als een bezetene dalen als je hem daadwerkelijk gaat gebruiken. Na zeven uur nul procent daling is uiteraard gewoon zowel onzinnig als onmogelijk.
[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 08-02-2012 15:44 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Anoniem: 315662
allereerst even deze link: nieuws: 'Galaxy S II best bestand tegen kou, iPhone 4 en Nokia N9 minst'FezzFest schreef op maandag 16 januari 2012 @ 10:06:
Ik kom net van de fiets en merkte dat mijn Galaxy SII erg koud was (duh het vriest). Nu viel me op dat de battery monitor widget een batterijtemperatuur van 4°C rapporteerde, behoorlijk koud. Kan de batterij dergelijke temperatuur aan? Merk op dat mijn Galaxy SII prima functioneerde.
Edit: ik heb gezocht op "operating temperature" e.d. zonder resultaat. Enkel dat de batterij best op kamertemperatuur opgeladen wordt.
[ Voor 6% gewijzigd door Witte op 24-02-2012 16:19 ]
Houdoe
Indien 7.5 uur zitten gamen: bizar goed!Witte schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:19:
Cross-post:
Galaxy S2 met I9100XXLPH (4.0.3): na 7,5 uur nog 81%
Ook zeer blij met CM9!Witte schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:19:
Cross-post:
Galaxy S2 met I9100XXLPH (4.0.3): na 7,5 uur nog 81%
Drukken op het grafiekje bovenaan bij Batterijverbruik.jimmy87 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 17:20:
Waar halen jullie dat stukje uit van
phone signal
awake
etc
ik heb dat er niet bij staan in de stock firmware.
Wat zegt BetterBatteryStats, als zijnde de grootste verbruiker? En heb je al een keer gereboot dan?ChipSkylark schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:15:
Iemand een idee waardoor dit komt? Bij autosync heb ik ook niks veranderd.
xbox 360, xbox one gt:coachman1978
Anoniem: 453764
[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 04-04-2012 23:48 ]
en waar heb je het in godsnaam over? WELKE applicatie?Anoniem: 453764 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:19:
beste mensen, ik ben helemaal nieuw hier maar ik kan de accuduur stevig verlengen.
druk zo snel mogelijk na het opstarten en ontgrendelen op de home button, taakbeheer, en schakel de eerst volgende actieve applicatie uit. dit resulteert bij mij in een accuduur van minimaal 2 x zo lang.
succes!
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Pure onzin natuurlijk want als je je telefoon opstart staan er NUL applicaties in je taskmanager.Anoniem: 453764 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:10:
doe er mee wat je wil en hopelijk werkt het voor meerdere mensen.
[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 05-04-2012 21:40 ]
[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 05-04-2012 21:41 ]
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 05-04-2012 21:41 ]
Het scherm is niet 100% zwart en dus niet uit. Als ik in een 100% donkere kamer een zwarte achtergrond bekijk zie ik dat er nog gewoon licht vanaf komt. Bijna geen licht te noemen, maar ik neem het waar.ChrissieOne schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 01:25:
Omdat het scherm SAMOLED is, schakelt het zich toch uit als er zwart wordt getoond?
(behalve waar wel een kleur wordt getoond?)
Ik heb namelijk afgelopen nacht 'RD Night Clock' aangezet, dat 95% van het scherm zwart toont en voor de rest de tijd & datum & batterijniveau.
De batterij zat om 02:00 @ 42%, en om 08:00 toen ik wakker werd, was hij compleet leeg...
Hij hoort toch wel 6 uur mee te kunnen gaan met dat?
Ik wou het gewoon even uittesten, maar 42%/6uur met maar 5% van het scherm aan?
Verder overigens Sync en wifi uitgezet, niets dat syncte dus.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Kijk eens wat er onder Partitial Wakelocks staat, je telefoon is vaak wakker zonder dat je scherm aan staat.Jag schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:53:
Nou loop ook rond met een vlot leeg lopende galaxy s2. Haal eigenlijk nooit einde van de dag, ondanks 2000mah accu. Scherm is nooit grootste verbruiker, altijd android system. Telefoon is altijd warm. Super handig.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoiets zocht ik nog voor in de winter!Jag schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:53:
Nou loop ook rond met een vlot leeg lopende galaxy s2. Haal eigenlijk nooit einde van de dag, ondanks 2000mah accu. Scherm is nooit grootste verbruiker, altijd android system. Telefoon is altijd warm. Super handig.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja niet zo gek veel (helaas). Beetje spotify en network locator, maar ik heb ook een half uur hardgelopen met gps en muziek aan.Razer schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:37:
[...]
Kijk eens wat er onder Partitial Wakelocks staat, je telefoon is vaak wakker zonder dat je scherm aan staat.
Same here, upgraden naar ICS blijkt gewoon niet zonder full wipe te kunnengabn88 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:03:
[...]
Zoiets zocht ik nog voor in de winter!
Ik heb laatst een helemaal clean install gedaan (inclusief internal SD!!! PAS OP VOOR FOTO's etc!!!) dmv deze code in de dialer: *2767*3855#. Dat is volgens mij iets dat bijna verplicht is als je van gingerbread naar ICS gaat... (of een gewone factory reset, maar dit is leuker)
Ik heb een router die de galaxy nogal vaak wakker maakt schijnt (dlink dir655). Heb idd die optie die je noemt al ingesteld. Tenminste, dat denk ikMorphix schreef op maandag 28 mei 2012 @ 22:12:
Het probleem met "wlan_rx_wake" is op te lossen door wifi uit te zetten tijdens sleepmodus. Opties > Wifi > Advanced (menuknop) > Keep Wi-Fi on during sleep = Only when plugged in. Dat is in ieder geval de juiste manier in ICS (cm9).
[ Voor 18% gewijzigd door Jag op 01-06-2012 19:45 ]
Gadgets FTW!
Hoe kan dat eigenlijk helpen? Mobiel dataverkeer neemt toch meer stroom?Ursamajor schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 22:31:
Mijn wifi heb ik ingesteld dat ie uit gaat als m'n scherm uit is.
Behalve als je niet verbonden bent met wifi (en dus al op 3G zit), je telefoon in slaap wilt, maar de wifi dat verhinderdyohan schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 13:43:
[...]
Hoe kan dat eigenlijk helpen? Mobiel dataverkeer neemt toch meer stroom?
[ Voor 22% gewijzigd door Henk op 02-06-2012 14:26 ]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Als Samsung go met de OTA update is meegekomen, er zijn idd wat berichten dat de LP5 release waar die bij hoort, wat meer draint dan de LP3 die je in de eerste instantie verstrekt was. Wipe of geen wipe overigens. Enige manier om dat te fixen is zelf met Odin LP3 terug te flashen, of dit te laten doen bij een servicepunt van je leverancier/provider.MrFX schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 14:30:
B.t.w. ik heb sinds kort ook een aardige drain. Ik heb het gevoel dat dit komt na de update van Samsung Go. Hebben meer mensen deze ervaring?
[ Voor 13% gewijzigd door sdk1985 op 02-06-2012 16:47 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Een andere lader is helaas ook geen oplossing aangezien de S2 met een wandlader 650mAh opneemt en via USB 450mAh, wat je ook voor apparaat/manier gebruikt. Leeglopen bij zware taken doet 'ie dus altijd.sdk1985 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 16:07:
Wat mij wel opviel is dat de lader een beetje faalt. De 700 mah is niet genoeg om de telefoon van stroom te voorzien. Bij hele zware applicaties loopt je accu langzaam terug ook al zit hij in de lader (games).
[ Voor 85% gewijzigd door aveenhuysen op 02-06-2012 16:28 ]
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Oops het is BuffPuffer
[ Voor 53% gewijzigd door sdk1985 op 02-06-2012 16:51 ]
Mijn ervaring is dat wifi juist meer verbruikt. Zeker als je ergens bent waar geen wifi is, de telefoon toch gaat zoeken naar een netwerk.yohan schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 13:43:
[...]
Hoe kan dat eigenlijk helpen? Mobiel dataverkeer neemt toch meer stroom?
Gadgets FTW!
Geen exchange. Wifi gaat uit als scherm uit is. Het scherm is bij nooit de grootste verbruiker, altijd android systemUrsamajor schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 22:31:
Gebruik je ook een exchange account? Deze moet je verwijderen en opnieuw aanmaken. Dat scheelde bij mij veel.
Mijn wifi heb ik ingesteld dat ie uit gaat als m'n scherm uit is.
Wat ook mooi is bij de instellingen van internet dat je de schermweergave ook mooi zuinig kunt instellen.
Heb facebook eraf gegooid, maar lijkt ook geen verschil te maken.Henk schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 14:06:
Facebook (met stip op 1, deze MOET je killen zodra je sluit)
Nieuwe accu kopen. Zoals ik hierboven al posten, volle accu+ warm= binenn een jaar giga achteruitgang.ninc schreef op zondag 03 juni 2012 @ 14:10:
Heb het gevoel dat de batterij nu harder achteruitgaat. In augustus heb ik mijn galaxy s2 een jaartje en dacht eerst dat de accu op zou zijn en dat ik dan de 2000mah zou kopen zodat ik weer fris en wat langer er mee kan doen.
Waar ik voorheen rond de 3 uur schermtijd haal, haal ik nu met moeite 2 uur
...
Misschien iemand die hetzelfde heeft of wat tips heeft? (Zit nog op android 2.3.6, heb zelf nooit problemen met reboots gehad of wat dan ook en heb geen zin om verder te gaan updaten naar android 4.0)
Hey Jag,Jag schreef op zondag 03 juni 2012 @ 14:23:
[...]
Geen exchange. Wifi gaat uit als scherm uit is. Het scherm is bij nooit de grootste verbruiker, altijd android system.
[...]
Heb facebook eraf gegooid, maar lijkt ook geen verschil te maken.
Wat zegt BetterBatteryStats?
Anoniem: 315662
Ik zie dat dit geen gratis app is, is er misschien een gratis alternatief of heb ik de verkeerde app voor me?
Op XDA is hij gratis.MensionXL schreef op maandag 04 juni 2012 @ 17:43:
Ik zie dat dit geen gratis app is, is er misschien een gratis alternatief of heb ik de verkeerde app voor me?
Nice, bedankt! Ik ga even kijken wat er precies zoveel stroom slurpt dan
Ik ga de interval op mijn DIR 655 eens van 1 naar 255 zetten.The higher the DTIM period, the longer a client device may sleep and therefore the more power that particular client device may potentially save.
Niet echt iets wat eruit springt, maar de Buienradar app gaf aan dat ie voor location 5 minuten in totaal is bezig geweest. Heb Buienradar eraf gegooid en heb nu:Prulleman schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:48:
Dit lijkt eerder een software probleem dus een nieuwe accu/telefoon zit er waarschijnlijk niet in. Heb je al met bv betterbatterystats gechecked of je kan vinden welke app je telefoon uit stand-by houdt?
Ja, dit is misschien idd wel een goed idee want hij gaat met WiFi al helemaal snel leeg. Maar zonder wifi gebruikt ie ook ergens tussen de 5 en 10% per uur in standbycarrrlo schreef op maandag 04 juni 2012 @ 00:33:
[...]
Hey Jag,
Ik heb hetzelfde probleem gehad met wlan_rx_wake. Dit begon ook nadat ik naar 4.0.3. had geupdate.
Dit is wat eruit komt na 2 uur:
[ Voor 15% gewijzigd door MensionXL op 04-06-2012 20:02 ]
Het gaat voornamelijk om de Partial en Kernel wakelocks...
[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 04-06-2012 20:43 ]
Haha zoiets dacht ik alBrad Pitt schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:41:
[...]
Het gaat voornamelijk om de Partial en Kernel wakelocks...
Vind het vreemd dat kernel wakelocks zo leeg is. Welke kernel is dat dan?MensionXL schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:49:
[...]
Volgens mij is er niks bijzonders te zien, of mis ik iets?
Met de volgende kernelBrad Pitt schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:57:
[...]
Vind het vreemd dat kernel wakelocks zo leeg is. Welke kernel is dat dan?
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Zie je dat aan de info of in mijn profielreyals schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 00:28:
Spaans toestel dus, maar nog verbeteringen ontdekt?
Mocht het een software probleem zijn dan lijkt me updaten nog steeds de eerste stap. Waarom het wiel opnieuw uitvinden?Prulleman schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:48:
Dit lijkt eerder een software probleem dus een nieuwe accu/telefoon zit er waarschijnlijk niet in. Heb je al met bv betterbatterystats gechecked of je kan vinden welke app je telefoon uit stand-by houdt?
[ Voor 26% gewijzigd door sdk1985 op 05-06-2012 15:14 ]
Telefoon is waarschijnlijk nog niet gereboot na installeren van BetterBatteryStats. Dan wordt er op die tab niets aangegeven.Brad Pitt schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:57:
[...]
Vind het vreemd dat kernel wakelocks zo leeg is. Welke kernel is dat dan?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq