Thanks zeun...

[indicatie stroomverbruik 3500 mAh batt]
Wat betreft de 3500 mAh batterij; na een dag van zeer intensief gebruik waarbij ik ook nog eens ruim 12 zware spellen downloade via wifi uit de samsung winkel (1.7 GB) ; ruim 2 uur muziek speelde; een uurke naar het glazen huis via 3G keek (beeld en geluid 3FM); een paar gesprekken; foto's maken en verzenden via gmail; een hele nacht standbye is de batterij nu (10.00h am) nog 13%.
Geen verkeerd resultaat. Maar hij is nog maar éénmaal geladen; je kunt er nog niets overzeggen dus.
Oja, tussen 22.00 en 06.00 schakelt sweet dreams diverse functies uit; dit i.v.m. gewenste nachtrust.
Edit 23/12 16:30h
Vanaf 12:00h weer aan de lader en zojuist 16:20h gaf de S2 vol aan. Volgens battery monitor heeft hij op diverse momenten 1349 mA geladen; maar daar tussen, met regelmaat ook weer wat minder. Ik gebruik al jaren de zware lader van de Nokia N97 voor alle smartphones die ik intussen versleten heb.
Let op:
Overigens geeft Battery Monitor Widget
Pro een mAh waarde aan van: 2062 ontdek ik

net. Iets om rekening mee te houden wanneer je er ook een koopt.
Vanaf nu ga ik de accu normaal belasten; dus geen extreme dingen. Eens kijken hoelang die het volhoud. Ongetwijfeld is dit afhankelijk van ieders eigen persoonlijke locatie, lees maar eens wat de fabrikant erbij vermeld:
kenmerken:
1. Hoge kwaliteit Li-Ion batterij
2. Beste vervanging voor de originele accu met vergelijkbare standbye- en gesprekstijd
3. Houden met een extra batterij bij de hand voor uit te breiden standbye- en gesprekstijd
4. Geïntegreerde microchip voorkomt overladen en verlengt de levensduur.
5. De beste vervangings batterij voor uw telefoon
6. Onze accu wordt verzonden met weinig of geen lading, dus eerst opladen voor ongeveer 4 - 6 uur voor gebruik
7. De batterijduur is afhankelijk van diverse omstandigheden,
zoals:
a. Zendvermogen niveau,
b. Sterkte radio signaal (afstand tussen de telefoon en de umts zendpaal),
c. Netwerk parameters bepaald door de provider.
[
Voor 116% gewijzigd door
racinfo op 24-12-2011 10:31
]