[2D/3D] GFX Contest 9: Hitte Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
SnoeiKoei schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 11:38:
[...]

Pff ik val weer door de mand :P Nou moet ik toegeven dat ik die theorie helemaal uit de dikke duim zoog. Maar het klonk plausibel toch? :D
Heh, niet echt :P :
De kogel heeft een grotere massa, waardoor die meer energie nodig heeft om van snelheid te veranderen. De glasdeeltjes hebben een hele lage massa, dus die hebben heel weinig energie nodig om van snelheid te veranderen.

Omdat de kogel zo weinig energie af moet geven aan de glasdeeltjes om ze te laten bewegen, zit er nog een heleboel energie in, en zal daarom nauwelijks van snelheid veranderen. Het moment waarop de kogel energie overdraagt aan de glasdeeltjes, is heel kort, daarom krijgen die heel weinig energie en zullen ze niet met een enorme snelheid uit elkaar spatten.

Dat was weer een natuurkunde lesje :P .

Maar afgezien van het 'natuurkundig' incorrecte ziet het er erg goed uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:29

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

HardCoreGamer schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 23:17:
Wat is de tool die je gebruikt hebt voor het breken van het glas, en voor het licht van de lamp?
Ja voor het breken van de glas weet ik dat dat lukt met Rayfire maar als je geen plugins hebt gebruikt (?)
Het glas heb ik in stukken gehakt met ProCutter, een standaard tool van Max (Create -> Compound -> ProCutter) waarmee je bv het glas van een lightbulb kunt breken op plekken waar die wordt doorsneden door een plane (met noise, voor de kartelrand). De mesh wordt zo opgesplitst in losse stukken. Ik heb eerst met 1 plane+noise het glas in 2 gebroken. 1 deel blijft aan de fitting, het andere deel wordt vervolgens aan kleinere stukken gesneden. Het punt waar de kogel het glas in en uit vliegt heb ik nog fijner versnipperd dan de rest.

Het licht van de lamp, daarmee bedoel je de gloeidraad neem ik aan. Dat is een editable spline (helix met 2 rechte eindjes, totaal in bochten gelegd mbv FFD cylinder) die renderable is gemaakt en een Mental Ray material heeft gekregen. Daarin zit een Glow (lume) shader die zorgt voor het licht. De rest van de glow wordt verzorgd door een Glare (lume) shader in de render output.
De vlammen op de gloeidraad zijn particles van een PFlow systeem met een blobmesh object en een raytrace material met wat falloff maps en een hoge output. Paar spacewarps voor de vorm van de vlam en klaar is SnoeiKoei.
TheJVH schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 23:29:
[...]

Dat was weer een natuurkunde lesje :P .

Maar afgezien van het 'natuurkundig' incorrecte ziet het er erg goed uit! :)
Ik was er al bang voor dat het zo werkte :+ Ik weet dat het niet erg natuurkundig correct is idd maar bij het frame dat ik als final heb gerenderd valt het nog niet erg op dat het glas te snel beweegt. Bedankt voor de uitleg en het compliment! :)

[ Voor 14% gewijzigd door SnoeiKoei op 23-07-2011 09:54 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:11

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
Ziet er goed ui tSnoeikoei :)

Weer een WIPje van mijn kant:
Firestar WIP 006

Ik mag wel gaan opschieten trouwens :X :P
Opzich aardig tevreden zo, nu aanpassingen maken voor haar pak, kraag en dergelijke, en dan de laatste imperfecties er uit halen.
De handen zijn wat weird, maar daar ben ik nooit goed in geweest, ook niet met tekenen, wat zijn die dingen verrekte lastig om fatsoenlijk te krijgen :X

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:27
Niks mis mee zover wat niet te fixen is idd. Ik zou je aanraden om dit model eens door mudbox of zbrush te halen, het is veel sneller om de imperfecties eruit te halen en wat dingen aan te passen. Wat je hier in een uurtje doet doe je in Maya makkelijk een paar uur meer over, of je moet handig en precies zijn met vertexen slepen icm soft selection. Met deze basis moet je prima uit de voeten kunnen denk ik.

Liefst pas je het lichaam niet meer nadat je aan de kleren bent begonnen, anders kan je bezig blijven :) Bedenkt ook alvast hoe je het lange haar gaat doen, dat kan ook nog wat tijd kosten als je dat nog nooit gedaan hebt :)

edit:
Overigens lijken haar onderarmen wel erg lang :P

[ Voor 9% gewijzigd door Schuey op 23-07-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
@Nico: Late reactie, maar duplicaten as instaande is idd wat ik bedoelde, thanks.

@Schuey: Haar kleding is niet veel anders dan haar lichaam, het is een skintight outfit die ze draagt, dus mijn idee was gewoon pakken wat ik nu heb, en tweaken zodat het kleding word ipv een lichaam, en daar zijn maar een paar kleine tweaks voor nodig :) Dus als ik dat doe kan ik imperfecties gaan corrigeren (wat geen effect meer heeft op de kleding, omdat ik de kleding aanpas.

De onderarmen lijken wat lang idd, maar dat is gezichtsbedrog, of mijn referentie model heeft ook erg lange onderarmen wat de lengtes komen precies overeen :) Zal eens kijken hoe dat er straks in een andere pose uit ziet, het kan altijd nog aangepast worden natuurlijk.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-05 14:42
Schuey schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 12:16:
Niks mis mee zover wat niet te fixen is idd. Ik zou je aanraden om dit model eens door mudbox of zbrush te halen, het is veel sneller om de imperfecties eruit te halen en wat dingen aan te passen. Wat je hier in een uurtje doet doe je in Maya makkelijk een paar uur meer over, of je moet handig en precies zijn met vertexen slepen icm soft selection. Met deze basis moet je prima uit de voeten kunnen denk ik.

Liefst pas je het lichaam niet meer nadat je aan de kleren bent begonnen, anders kan je bezig blijven :) Bedenkt ook alvast hoe je het lange haar gaat doen, dat kan ook nog wat tijd kosten als je dat nog nooit gedaan hebt :)

edit:
Overigens lijken haar onderarmen wel erg lang :P
Loop je, door het in zbrush of mudbox te bewerken, niet het probleem om te moeten gaan retopologizen als je het weer naar maya haalt? Of wil je dan alleen gebruik maken van inflation en move tools?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:27
De normale brushes gebruiken om je model aan te passen en waar nodig te verfijnen, geometry erbij maken doe je dan niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Kraagje gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RnpaLFubOfdKMHT5Z3nwfXgS/full.jpg

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Leuke wips tot nu toe, en iig al 1 final meer dan de vorige contest. :+

Ik heb tijdens mijn vakantie niets getekend (zoals verwacht), maar ik heb nu wel zin en inspiratie om nog wat met deze contest te doen. :) Vanavond meteen maar even wat ideetjes uitwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Zamorano schreef op maandag 25 juli 2011 @ 17:11:
Leuke wips tot nu toe, en iig al 1 final meer dan de vorige contest. :+
Q.F.T. :+ haha

Zelf ga ik woensdag op vakantie en zal er ook geen update meer komen tot ik terug ben.. (ik blijf een weekje weg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 401046

Ik post hierbij me nieuwe whip na lange tijd heb er niet heel veel aan veranderd wat ik denk dat ik nog wel effe moet doen is het oven interface opfleuren en wat extra dingetjes toevoegen :)
Afbeeldingslocatie: http://i1124.photobucket.com/albums/l579/metaldrago31/Whip003.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Wat vinden jullie van haar in deze stijl:
Firestar WIP 008
Dit beter uitwerken en op deze manier verder gaan of wat anders proberen?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206108

Cool, lijkt wel alsof je het in model kan kneden :P

Letterlijke WIP van mijn kant

EDIT:

Afgelolpen week de tekening ingekleurd met Illustrator.
Afbeeldingslocatie: http://www.theclothcorner.nl/Anders/Hitte4.jpg

De laatste week gebruik ik om alles te tweaken, ik wil sowieso de grond nog beter hebben, iets met zandkorrels/structuur

Ben wel benieuwd naar de rest, het lijkt wel of iedereen op vakantie is...

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 206108 op 06-08-2011 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Waar blijven de WIPS jongens?!
Ik heb het de afgelopen dagen echt ongelofelijk druk gehad en niet veel kunnen doen, ik heb wel het model ge UVT en ben met een texture bezig, ik zal kijken of ik zo even snel een WIPje kan maken voor hier.
Als het goed is heb ik Morgen weer even wat tijd vrij om verder te werken *O*
Ik moet nu wel gaan opschieten :X

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Vandaag heb ik weer tijd om er aan te werken :+ maar eerst ff de hand leggen aan wat andere projecten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Texture aan het schilderen geweest:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/12qO1EJWyW1fBUTwIPUWvqep/full.jpg
Het begint al ergens op te lijken zo :D

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ziet er al goed uit Spike_wolf, ik zal zelf deze week me Final plaatsen moet alleen de belichting nog wat verbeteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Weer wat voorgang:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9YQ0arfaz1AUakx6DjwTbjgk/full.jpg
Het masker mag nog wat groter, nog wat stretching in het gezicht oplossen en weer even met dat haar gaan spelen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Als je echt haar gaat gebruiken moet je Hair and Fur gebruiken :)
Het gaat toch om één render, dus gebruik meteen het beste...

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Nouja, hair en fur ziet er vaak zo super nep uit, op zo'n manier van, ik wil wel, maar kan niet. Tenzij je er echt heel veel tijd in gaat steken natuurlijk maar ik weet niet hoeveel tijd ik er nog in kan stoppen.
Als je haar van een mesh maakt kun je het een meer cartoony look geven, ook nep, maar meer bewust nep zegmaar :P
Maar misschien dat ik er nog even naar kijk :)

[ Voor 6% gewijzigd door Spike_wolf op 08-08-2011 22:25 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Updateje dan maar :)
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2r7nc3n.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Wat wijzigingen door moeten voeren ivm tijd, maar hierbij lever ik dan toch m'n final in :+

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/99f5vt.png

Maya, Mental Ray, Photoshop

@de rest: Kom op mensen! Jullie kunnen het :+

[ Voor 7% gewijzigd door Nico op 13-08-2011 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Nice Nico :)
Waar blijven de rest met hun WIPs en Finals? :P Nog maar een paar dagen jongens!

Weer voortgang van mijn kant:
Firestar WIP 011

Gezien het tijdsgebrek voor een andere scene gekozen, niet meer vliegend, maar stilstaand met vuur spelend :P
Moet nog wel een hoop gebeuren though :X

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Nico schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:47:
Wat wijzigingen door moeten voeren ivm tijd, maar hierbij lever ik dan toch m'n final in :+
Tof gemaakt en gerenderd maar ik had toch gehoopt dat je ivm hitte iets met vlammen ging doen nog :'(
Ook erg mooi! d:)b Ze heeft wel een beetje een waanzinnige blik in d'r ogen, is dat opzet? Ik weet eigenlijk niet zeker of ik het feit dat het gezicht zo realistisch beschilderd is wel vind passen bij het cartoonesque haar enzo. Maar hoe dan ook vind ik het een gaaf model.

[ Voor 11% gewijzigd door SnoeiKoei op 12-08-2011 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
SnoeiKoei schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:30:
[...]

Ook erg mooi! d:)b Ze heeft wel een beetje een waanzinnige blik in d'r ogen, is dat opzet? Ik weet eigenlijk niet zeker of ik het feit dat het gezicht zo realistisch beschilderd is wel vind passen bij het cartoonesque haar enzo. Maar hoe dan ook vind ik het een gaaf model.
Ik moet die ogen idd wat dicht knijpen en daar wat wimpers op plakken, dat scheelt ook al heel veel denk ik.

Ik ga even kijken of ik een fatsoenlijke texture voor dat haar kan tekenen en dan kijken hoe dat staat in combinatie met het gezicht, werkt dat niet dan kan ik daar altijd nog een cartoonachtige texture voor maken :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
@Snoeikoei; thanks! En zoals in mijn post staat, door de tijd wat wijzigingen door moeten voeren helaas.. khad een epischer beeld voor ogen, maar zo heb ik iig een final :)

p.s. kom op mensen! :D bijna inlevertijd!

[ Voor 11% gewijzigd door Nico op 13-08-2011 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Hoever zouden M4rius, sparkyu en DP Kunst inmiddels zijn? :)
Ik ben nu nog even wat aan het tweaken en dan kijken of ik er morgen nog een paar uur in kan steken :X

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier nog een Whip van mij hij is bijna af moet nog wat dingen tweaken en dan ga ik me Final renderen :)
Afbeeldingslocatie: http://i1124.photobucket.com/albums/l579/metaldrago31/Whip005.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Ziet er al leuk uit! 3dsmax btw? (sorry als je dat al ergens hebt gezegd :P)

Ben benieuwd naar het eindresultaat! En denk er aan :P geen enkele render is compleet zonder wat 'post' in photoshop o.i.d. :D (stond laatst een leuke post over in het 3d topic hier op tweakerts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Zeg dat wel, alhoewel het mij eerder aan kerst doet denken. :$
Gerenderd met VRay? Hoe heb je die texture zo mooi gekregen van die kastjes en dat poppetje?

[ Voor 43% gewijzigd door iApp op 13-08-2011 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Hier nog een WIP, zal de laatste zijn denk ik. Op naar de Final :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/N56vCQTpFA1bsr47UmqNBnzc/full.jpg

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik plaats hierbij mijn Final
Afbeeldingslocatie: http://i1124.photobucket.com/albums/l579/metaldrago31/Final2.jpg
Hij is helemaal gemaakt in 3DS Max en ik heb hem gerenderd met Mental Ray en op laatst een beetje aangepast met photoshop ik heb hem in dit formaat maar gerenderd anders redde ik het denk ik niet met de tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Anoniem: 401046 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 20:23:
Ik plaats hierbij mijn Final
[afbeelding]
Hij is helemaal gemaakt in 3DS Max en ik heb hem gerenderd met Mental Ray en op laatst een beetje aangepast met photoshop ik heb hem in dit formaat maar gerenderd anders redde ik het denk ik niet met de tijd :)
Ik weet niet precies wat je gedaan hebt sinds je laatste WIP, maar ik ben een beetje teleurgesteld.
De laatste WIP was heel erg gaaf en gaf perfect aan dat het daar heel heet is. Dat mis ik in je final.
Ik denk een overdaad aan licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

^ Je hebt helemaal gelijk, echt zonde! Echt zo zonde man! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Nice sparkyu, ik ben het wel met de twee boven mij eens dat het gevoel van warmte wat verdwenen is door je belichting. De omgeving komt nu natuurlijk veel mooier naar voren maar die warme/hete sfeer is een beetje verdwenen, jammer, maar verder ziet hij er netjes uit :)

Hierbij ook mijn FINAL, geen tijd meer om nog verder te prutsen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qedG2TXIuIZ7BWmSTLXE9HAK/full.jpg

Jullie kunnen een hoop zeggen, maar ik ben heel tevreden over m'n model :D Een hele vooruitgang op m'n vorige probeerseltjes :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ik begrijp jullie reacties ook wel ik heb mischien nu ietjes te veel licht gegeven ik vond hem eerst naar mijn mening iets te donker ach ja volgende keer beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Man je bent dom als je nu gaat zeggen, mijn volgende project wordt beter. Dus als je iets waar je een maand voor hebt gewerkt naar de klote gaat, ga je er niet meer mee verder? Ik vind het zonde van je moeite en tijd die je erin hebt gestoken. Steek er morgen nog even 2 mooie uren in, en je hebt een perfecte afbeelding! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Anoniem: 401046 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 22:57:
ja ik begrijp jullie reacties ook wel ik heb mischien nu ietjes te veel licht gegeven ik vond hem eerst naar mijn mening iets te donker ach ja volgende keer beter
Zelf weten natuurlijk.
Ik zou persoonlijk liever je laatste WIP als final zien dan wat je nu hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Zamorano schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 23:54:
[...]

Zelf weten natuurlijk.
Ik zou persoonlijk liever je laatste WIP als final zien dan wat je nu hebt staan.
Mee eens, ook ik vind je laatste WIP mooier en zou die nog ff als final aanwijzen als ik jou was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Tijd is op, 4 finals gepost. Had met name van M4rius wel een final verwacht, die was al zo ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
En dat was de tijd idd, met vier finals, we zullen vandaag nog afwachten om te zien of DP Kunst en M4rius nog wat van zich laten horen maar ik denk dat het bij deze vier blijft, ik zal ze even bij elkaar zetten zodat we later vandaag kunnen beginnen met stemmen :)

Iig alvast een applausje voor de mensen die een final hebben ingeleverd *O*
Zie je wel dat we het nog kunnen :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Beter, iig 4 finals.

Ik heb van het weekend nog wel een idee uitgewerkt, maar merkte dat ik niet genoeg tijd meer had om een goede final te produceren. Zal hem denk ik nog wel afmaken voor mezelf, maar volgende keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke sorry ik wist niet dat ik me final nog mocht veranderen het was best al laat toen ik weer online kwam wou net naar bed gaan en toen zag ik jullie reacties dacht ik bij me zelf ook had ik nou maar de oude versie gebruikt voor mij zijn die uren om het te maken in ieder geval niet voor niets geweest heb weer wat dingen geleerd en ik zal hem zeker nog gaan aanpassen en gebruiken voor mijn portfolio later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Nou, als je wil kunnen we je vorige WIP wel als Final beschouwen denk ik, ik geloof niet dat iemand daar bezwaar tegen heeft.
Laat maar weten hoe en wat dan maak ik zo nog even een mooi overzichtje en dan kunnen we gaan stemmen :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anoniem: 401046 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:12:
oke sorry ik wist niet dat ik me final nog mocht veranderen het was best al laat toen ik weer online kwam wou net naar bed gaan en toen zag ik jullie reacties dacht ik bij me zelf ook had ik nou maar de oude versie gebruikt voor mij zijn die uren om het te maken in ieder geval niet voor niets geweest heb weer wat dingen geleerd en ik zal hem zeker nog gaan aanpassen en gebruiken voor mijn portfolio later.
Nou dan meld je toch nog ff dat je per ongeluk het verkeerde plaatje als final hebt aangewezen en dat dat eigenlijk de laatste WIP had moeten zijn ;) Het is niet zo dat je er na de deadline nog werk aan hebt verricht ofzo. Als M4rius nog ff meldt dat zijn laatste WIP mee kan doen als final neem ik aan dat dat ook geen probleem is.

* SnoeiKoei s mening

Edit: met spijkerwolf dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke dus als hier niemand bezwaar heb dat ik mijn vorige whip gebruikt als final dan post ik die weer mag ik hem dan ook nog een beetje aan passen met photoshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Die laatste WIP gebruiken is geen probleem, maar hem nog aanpassen is geen optie meer, aangezien de deadline al verstreken is :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke ik begrijpt het dus ik plaats hier bij mijn Final opnieuw als de mensen er geen probleem mee hebben
Afbeeldingslocatie: http://i1124.photobucket.com/albums/l579/metaldrago31/Whip005.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Ik vind die ook leuker dan de eigenlijke final.
Deze heeft door de donkerheid, en het licht onder de over een beetje meer een duistere look over zich.
Erg leuk gedaan!

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
FINALS
Nico
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fclpiDybHk9aZVJujmz3wJNj/full.png

sparkyu
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yWt6gBBxfO58bD3M2YOw9IHg/full.jpg

SnoeiKoei
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6hhbswEHkWS8C5xtPwlS2wuR/full.jpg

Spike_wolf
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GV03R9zrDcajWK6diKUwPJYn/full.jpg

Alle afbeeldingen zijn klikbaar voor het originele formaat

STEMMEN

En dat was het einde van de deze GFX Contest. Nu is het tijd voor de deelnemers om hun stemmen in te dienen, jullie kunnen mij allemaal per DM of E-mail jullie puntenlijsten opsturen, vergeet niet dat we op twee vlakken beoordelen, Uitwerking en Originaliteit.

zodra ik alle scores binnen heb zal ik de resultaten posten :)
Wegens succes is de Formule-1 puntentelling teruggekeerd. Voor diegene die deze puntentelling niet kennen volgt hier een korte uitleg: de beste krijgt 10 punten, daarna 8, 6, 5, 4, 3, 2 en 1. Doen er meer dan acht mensen mee, dan kies je gewoon de acht beste, de rest krijgt 0 punten. Aan het eind van de contest is het de bedoeling dat iedere deelnemer 2x een top acht maakt met de usernames van iedereen waarvan jij vindt dat zij jouw punten verdienen. Je mag dus alleen stemmen wanneer je met deze contest hebt meegedaan.

Uiteraard mag je jezelf geen punten geven dat is de taak van de andere stemmende deelnemers

Één punt voor de uitwerking, één punt voor de originaliteit.
Omdat uit een aantal contests gebleken is dat de gekste en bizarste plaatjes als "het origineelst" doorgingen en daarmee soms contests wisten te winnen zonder iets voor te stellen qua uitwerking, hebben we de balans iets veranderd. De uiteindelijke score zal bestaan uit 60% voor de uitwerking en 40% voor de originaliteit.
Om het geweldige DM-systeem van GoT te promoten is het de bedoeling dat je je scores via een Direct Message naar de TS stuurt.

DM mij je PUNTEN en niet een top 10 lijst. Het is uiteraard de bedoeling dat je duidelijk aangeeft welke lijst voor originaliteit is en welke voor de uitwerking. Na ontvangst van de DM ontvang je zsm een berichtje terug ter bevestiging en om je te laten weten of alles correct is opgestuurd.

De eindscore wordt als volgt berekend: (originaliteit x 0.4) + (uitwerking x 0.6) = eindscore

[ Voor 30% gewijzigd door Spike_wolf op 15-08-2011 12:17 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Punten verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke puntjes zijn naar je verstuurd spike_wolf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Thanks, jullie punten zijn binnen, nu die van Nico nog :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Zo.. zat een dagje zonder pc :) verzonden!

[ Voor 4% gewijzigd door Nico op 15-08-2011 23:45 . Reden: dachtje-dagje..my face ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
SCORES

En alle Scores zijn binnen en verwerkt in de scorentabel met het volgende sesultaat:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zGZ8IOxJwqwJte6oVoUjHHGP/full.png

WINNAAR

And the winner is........ *Roffel* *Roffel* *Roffel* .........
*O*Spike_wolf!*O*

Wait wut? :? :/ :D *O*

Thanks guys! :D

De complete scorenlijst is Hier te vinden.

Een applausje voor iedereen die mee gedaan heeft, ook als ze niet tot een final gekomen zijn, want hoe meer mensen mee doen hoe beter :)
Nou al met al was dit volgens mij weer een goed begin van de contests, 4 finals zonder veel gezeur, en ook redelijk wat interesse van mensen die zelf niet deelnamen dus we hebben weinig te klagen geloof ik.
Dan nu maar eens rustig gaan nadenken over het volgende onderwerp en kijken of we voor GFX Contest 10 nog meer deelnemers kunnen porren :)
Thanks again en

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Gefeliciteerd Spijkerwolf! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Thanks koetje :D *O*

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Gefeli Spike_wolf! :)

Ben benieuwd wat je voor de volgende contest bedenkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gefeliciteerd Spike_wolf was een leuk contest ben benieuwd wat de volgende contest word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Congratz Spike_Wolf! Voor de volgende contest zal ik eens kijken of ik een klasgenootje of 2 enthousiast kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Congratzz! Wat heb je nu gewonnen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:26

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ah, Spike_wolf! Gefeliciteerd! :D

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Eeuwige roem en een wissel-titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Thanks.
De prijs is altijd eeuwige roem 8) En het recht om het volgende onderwerp te bedenken hoewel we dat eigenlijk altijd samen beslissen, dat is veel leuker. Dus we zullen het onderwerpen topic maar weer aanslingeren :)

En DB, hoe zit het met de tijdelijke titel? Geldt dat nog steeds eigenlijk?

* Spike_wolf gaat het onderwerpen topic opzoeken.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:26

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Jahoor, ik heb alleen niet de skillz om hem je te geven. Klop even aan bij de übermoderators, die meer kunnen dan dit GFX-forum onder de duim houden ;)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:01

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik kon mijn idee niet maken helaas. De opdracht was zo heet dat het iedere keer weg brandde voor mijn neus :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Rakkerzero schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:52:
Ik kon mijn idee niet maken helaas. De opdracht was zo heet dat het iedere keer weg brandde voor mijn neus :+
Hopelijk is de volgende contest dan wat cooler :P

Pagina: 1 2 Laatste