Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 01:10:
Ja ik wil gewoon voor de gein eventjes kijken waar het allemaal om gaat. Maar zou ik er geld mee zou willen verdienen zou ik dus een ati videokaart moeten hebben. Zijn er mensen hier die special een pc met een goede video kaart hebben gekocht om 24/7 te minen? En zou je dit niet heel snel willen vergroten naar 2,3,4 pc's? ( als het winstgevend is )
@yzx; Heb je een link naar een CUDU miner? Want als ik cuda miner google vind ik alleen de wiki van opencl miner.
Ehm... complete PC's samenstellen vind ik momenteel risicovol (omdat het steeds moeilijker word). Een ATI-kaart (of, naja, AMD tegenwoordig) is wel iets wat je kan overwegen.
Het hangt helemaal van je situatie af. Ik was al niet een van de eersten, maar heb mijn PC gebouwd met een server in gedachten (dus zuinig en 24/7 e.d.). 2 videokaarten bijprikken is dan piece-of-cake. Ook je budget is belangrijk, en of je in gedachten heb het hele systeem terug te verdienen, of dat je ook gamed en al genoegen neemt met een "korting" op je mooie nieuwe graka.
En je hebt natuurlijk mensen die meteen hun
spaargeld omzetten in videokaarten.
Je zal sowieso altijd baas boven baas hebben. De een denkt met zijn CPU lekker te minen, de ander komt met een NVIDIA-kaart aan, dan komt er weer iemand met een ATI kaart die denkt veel te hebben, dan kom ik er weer met 2, dan komt iemand anders weer met 2 5970's, of andere met complete parken van 24 systemen.
Ik denk dat het juiste instapmoment voor Bitcoins wel geweest is al, maar ik zeg niet dat er niets meer te verdienen valt.
[
Voor 20% gewijzigd door
BDHowner op 15-07-2011 01:30
]