ik zal et nog een keer proberen uit te leggen voor mensen die nie snappen waarom et nie wil stijgen
en waarom het langzaam zakt.
de
scammers hebben vanaf 2010 tot aan begin van hype pakweg 10mln coins geminned
de helft van wat tot de zogenaamde stoere 2140 mee zou gaan .
als je het volume bekijkt sinds en voor de piek. zie je dat er lang niet zoveel verhandelt word ( helemaal niet het volume dat de prijs waard is ) dus het duurt ze lang om all hun muntjes aan de laat komer te verkopen
het mooie is dat met markt speculering ze ook nie direct aleen hoeven te verkopen ze hebben de meeste muntjes dus kunnen dumpen en terug opkopen en weer dumpen etc.
tevens mag het niet te hard crashen ze moeten wel hun geld kunnen uitcashen wat ook nie over 1 dag gaat bij de exchanges als bitcoin klapt zullen exchanges ook wel in finacieele problemen komen en de scammers niet kunnen uitbetalen
farce van het decentraal zijn > simpele oplossing voor overheden/banken
ze kunnen een bitcoin farm opzetten om zo het netwerk over te nemen en de fee's te bepalen.
je hebt aleen genoeg rekenkracht nodig om het voor ander overbodig te maken dus aleen een tijdelijke diffeculty spike als banken/overheden (wie dan ook ) merken dat andere farmen
ook weten de geheime diensten al sinds het begin er vanaf ( paar dagen voor crash naar 1 cent was er een conferance van cia over geld ).
dit is de kracht achter het idee:
"gratis geld"- pc geld laten maken door iets te laten doen
- gpu geld laten maken
- fpga geld laten maken cpu/gpu is zinloos
- "investeren in asic" om die geld te laten maken. rest is al weer zinloos

en dan zelf nogsteeds nie inzien waar het naartoe gaat met de scam, zolang je zelf maar nie moe er van word toch ?
verder:
zogenaamd anoniem / niet gereguleert / <voeg idealistisch idee in >
terwijl het me niks zou verbazen als het eerder een verzinsel is van geheime dienst zelf om alles juist te tracken en het door het netwerk zelf te laten uit te rekenen gezien alle transacties ook gewoon in te zien zijn
hoeven ze aleen her en der wat te matchen met hun afgetapte zooi uit prism
bedoel hoe moelijk is dat nu als je toch toegang direct toegang hebt tot backbones tis ook erg makelijk te filteren uit het netwerk verkeer vermoed ik gezien aard van het beestje
maargoed dit bitcoin is wat ik zou doen als ik controlle zou willen over shady transacties
paar hash tags in prism en voila