Bitcoins - Virtueel Geld Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 74 Laatste
Acties:
  • 395.128 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:45

Seraphin

Meep?

watercoolertje schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:00:
[...]
Dan ga je over op het iets rendabelere LTC mining :) Waar het heel ASIC traject opnieuw afgelegd moet worden omdat het andere berekeningen zijn dan voor BTC, en dus niet mogelijk zijn met de huidige ASIC's :)

De waarde van BTC zal dus wegvloeien naar LTC en als ze iets illegaal gaan maken moet het dus al alle cryptocoins zijn, een alternatief of BTC is zo opgezet :)
Hmmm... vanuit het oogpunt van de wetgever zou het dan juist strategisch handiger zijn om niet in één keer alle cryptocurrencies te verbannen. Immers; als inderdaad het traject zich voordoet zoals je hierboven schetst, gaat er bij iedere migratie naar een andere coin economische waarde verloren:

BTC populair --> dure Asic miners aangeschaft --> BTC illegaal --> mensen stappen over naar LTC --> dure LTC apparatuur aangeschaft --> LTC illegaal --> rinse & repeat.

Bij iedere stap zullen er mensen zijn die geen zin hebben om wéér "echt" geld te spenderen, en zo zal de overblijvende pool van cryptocurrency gebruikers steeds kleiner worden, tot het het exclusieve domein is van de ondergrondse economie (waar je dan als overheid welliswaar geen vat op hebt, maar dat heb je eigenlijk toch al niet, plus zolang de onderwereld exclusief hun eigen valuta gebruikt, maak je de "echte" geldstromen wel een stuk schoner).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:56

watercoolertje

Untertitel

Gomez12 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:22:
Tja, wellicht dat jij onbeperkt "echt" geld hebt om alles maar te kunnen doen, maar ik schat dat je de uitzondering op de regel bent.
Nee heb ik ook niet, en anders hoefde ik ook niet te minen he :D
Als iemand net een ASIC besteld heeft voor BTC en dan heeft hij er niets meer aan dan vermoed ik toch zomaar dat diezelfde persoon weinig zin heeft om opnieuw een ASIC-type apparaat te gaan kopen voor de volgende cryptocoin.
Begrijp ik, maar dat is toch ook niet nodig!

Een ASIC is pas een vereiste om mee te doen als de rest het ook heeft, zolang de rest het niet heeft ben je ook niet in het nadeel :) En heeft de rest het wel, is het blijkbaar toch wel de investering voor velen waard en gaat je argument op ze gat.

Daarbij uiteindelijk zul je gewoon elke keer kunnen overstappen voordat het lange traject van de ASIC ontwikkeling is afgelegd. BTC ASIC's zijn nu al een jaar te pre-orderen en er nog steeds niet echt geleverd (op een enkele Avalon na), als dat elke keer zo lang duurt heb je alle tijd om eerst nog flink te minen en DAN pas over te stappen op een andere niet voor ASIC vatbare cryptocoin :)
BTC populair --> dure Asic miners aangeschaft --> BTC illegaal --> mensen stappen over naar LTC --> dure LTC apparatuur aangeschaft --> LTC illegaal --> rinse & repeat.
Dat gaat alleen op als je met ASIC's wilt minen. Wat ze snel af zullen leren na BTC denk ik (aangezien ik verwacht dat ze pas geleverd worden als het niet meer rendabel is er mee te minen). En een GPU is zo gekocht en is veel waardevaster en niet afhankelijk van een cryptocoin :)

Ik heb niet voor niks een HD6990+HD5850+HD6870 waarvan die eerste ook om te gamen is :)

[ Voor 17% gewijzigd door watercoolertje op 23-04-2013 11:21 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:28
MSalters schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 09:51:
[...]

Ja, duh. Denk na. Het is economisch ronduit stupide om een ASIC vandaag te verkopen, als de terugverdientijd 9 dagen is. Dan kan de huidige eigenaar 'm veel beter zelf laten draaien. Relevante stukje economie: "Net Present Value". Je kunt die ASIC alleen kopen als de prijs onder de waarde daalt. En ik verklap je alvast: met de Nederlandse energiebelasting is de waarde van die ASIC hier lager dan de wereldmarkt waarde, maar de prijs is de wereldprijs.
Eerlijk, economie is niet echt mijn domein. Toch zijn er genoeg mensen die zo'n Jalapeno pre-ordered hebben, en hem nog steeds niet geleverd hebben gekregen. Trouwens, zoveel electriciteit gebruikt dat ding nu ook weer niet; slechts enkele tientallen watts maximaal voor die 5Gh/s. Diezelfde rekencapaciteit bereiken met videokaarten zou makkelijk meer dan 1000 watt trekken uit de muur. En over het algemeen maakt de gemiddelde persoon geen uitgebreide berekening en analyse van alle kosten en baten, waardoor die Jalapeno dus alsnog honderden, misschien zelfs duizenden keren pre-ordered is.

Eigenlijk heeft bitcoin mining weinig nut vandaag de dag; kun je beter overschakelen op LTC mining, waar je videokaarten wel echt nuttig zijn. En, zoals watercoolertje zegt, zullen daar voorlopig nog geen fpga's of asic's voor uitkomen omdat het geen gebruik maakt van het sha-256 algoritme maar van het scrypt algoritme. Daarom is LTC mining een factor 1000 trager dan BTC mining. Maar nog steeds zie je users met een hashrate van bv. 72000 k/hash, waarbij je je dan gaat afvragen hoe ze dat in vredesnaam bereiken (misschien toch in het geheim al een asic ontwikkeld voor LTC mining :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 09:45

Onbekend

...

Alles kun je ook op een FPGA doen. Koop een oefenbordje met een grote en snelle FPGA en je moet alleen zelf in VHDL de code schrijven.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Trishul schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:11:Maar nog steeds zie je users met een hashrate van bv. 72000 k/hash, waarbij je je dan gaat afvragen hoe ze dat in vredesnaam bereiken (misschien toch in het geheim al een asic ontwikkeld voor LTC mining :+ ).
Die hebben vaak een subpool dus zitten gewoon met 10 man op 1 account, als jij een block vind krijg je een extra beloning namelijk, als je dat dus in een pool doet gaat de gemiddelde vergoeding omhoog omdat je dan die extra beloning netjes met ze 10en kan delen :)

Ben al paar keer gevraagd voor z'n subpool en toen vroeg ik wat het voordeel was, en dit was het verkooppraatje ;) Weet dus niet of het exact klopt of ik het goed na vertel maargoed, lijkt er op dat er zoiets gaande is...

Daarbij kan het ook een user zijn die een botnet inhuurt :D

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Onbekend schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:15:
Alles kun je ook op een FPGA doen. Koop een oefenbordje met een grote en snelle FPGA en je moet alleen zelf in VHDL de code schrijven.
Alleen heeft LTC heel veel geheugen nodig, en de meeste FPGA's hebben heel weinig :)

Daarbij doen FPGA's het ook niet al te geweldig vergeleken met GPU's met het BTC-minen, dus bij LTC verwacht ik er nog veel minder van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
watercoolertje schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:34:
[...]
Die hebben vaak een subpool dus zitten gewoon met 10 man op 1 account, als jij een block vind krijg je een extra beloning namelijk, als je dat dus in een pool doet gaat de gemiddelde vergoeding omhoog omdat je dan die extra beloning netjes met ze 10en kan delen :)

Ben al paar keer gevraagd voor z'n subpool en toen vroeg ik wat het voordeel was, en dit was het verkooppraatje ;) Weet dus niet of het exact klopt of ik het goed na vertel maargoed, lijkt er op dat er zoiets gaande is...

Daarbij kan het ook een user zijn die een botnet inhuurt :D
Ja idd aan zoiets zat ik ook al te denken. Gewoon tien workers bv. waarbij ze met z'n tienen een ieder een worker op zich nemen. Ik zag bij ltcmine.ru (pps pool) namelijk dat er een user was met 72000 k/hash. En dat dus in een PPS pool :P . Helaas is ltcmine.ru offline op dit moment: https://bitcointalk.org/index.php?topic=92522.420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 14:23
Iemand anders ook problemen bij btc guild....?

Ik heb nu in de afgelopen dagen al 4x gehad dat mijn miners uitvielen door een onbekende reden. ik zit op de eu-stratum pool.

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

boombes schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:11:

Ik heb nu in de afgelopen dagen al 4x gehad dat mijn miners uitvielen door een onbekende reden. ik zit op de eu-stratum pool.
Zorgen dat je altijd een fallback hebt op een andere pool... Tenzij je bedoelt dat ie echt vastliep dan heeft het met jouw PC te maken niet met de pool :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Laatst online: 20-09 14:23
ok iemand een tutorial hoe ik dat doe (zonder zelf bij de pc's in de buurt te zijn). ik gebruik gcminer op beide apparaten.

ik bedoel dus niet dat mijn pc's freezen maar ze vallen altijd op hetzelfde moment uit alsof btcguild ineens een probleem heeft, de stroom in mijn appartement is het dus niet ;)

*thx voor de snelle reactie en aangezien je zo snel reageerde wilde ik dus ook meteen doorvragen :) zelf zoeken is normaal voor mij ook een prima optie :)

[ Voor 62% gewijzigd door boombes op 23-04-2013 13:21 ]

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Een fallback server?

Gewoon aanmelden bij een andere pool (https://www.coinotron.com/ of https://mining.bitcoin.cz/) en het commando waarmee je cgminer (neem aan dat je die bedoelt ipv gcminer) opstart aanpassen van :
cgminer -o server1 -u user1 -p pass1 -andere flags
Naar:
cgminer -o server1 -u user1 -p pass1 -o server2 -u user2 -p pass2 -andere flags
Opzich had je dit prima online kunnen vinden...

https://bitcointalk.org/index.php?topic=28402.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Trishul schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:11:
Maar nog steeds zie je users met een hashrate van bv. 72000 k/hash, waarbij je je dan gaat afvragen hoe ze dat in vredesnaam bereiken (misschien toch in het geheim al een asic ontwikkeld voor LTC mining :+ ).
Of een botnet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Exact, nog tijdje naar gezocht maar is niet zo 1..2..3 te huur ergens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
watercoolertje schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:31:
[...]

Lol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
[...]

Ben zeer benieuwd hoeveel zoiets dan moet kosten... Wegen de kosten tegen de baten op :P

lol: http://www.zdnet.com/blog...for-renting-a-botnet/6528

[ Voor 14% gewijzigd door Trishul op 23-04-2013 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Trishul schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:36:
Ben zeer benieuwd hoeveel zoiets dan moet kosten... Wegen de kosten tegen de baten op :P
Dat was inderdaad mijn vraagstelling bij het zoeken, kan het me niet voorstellen want dan had de verhuurder dat zelf wel gedaan, denk ik altijd...

Maar toch is dat niet altijd zo (Storage Wars op Veronica bijv, daar verkopen die verhuurders ook die troep voor veel minder dan het opbrengt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
watercoolertje schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:42:
[...]
Storage Wars op Veronica bijv, daar verkopen die verhuurders ook die troep voor veel minder dan het opbrengt.
offtopic:
Je begrijpt dat die mensen gewoon maar wat roepen? Zolang je geen koper hebt die het bedrag neergelegd heeft is het enkel een gok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:14

fynrd1

Fooled by Randomness

boombes schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:11:

Ik heb het toevallig net gehad, beide pc's waren niet meer aan het minen, ik zat te enken aan stroomuitval maar kon beiden pcs nog bereiken via teamviewer. Tot mijn verbazing was cgminer op beide pc's gecrashed. :?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Trishul schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:36:
Inkoppertje, de kosten voor het huren van een botnet voor zoiets zijn naast wat geld:
a) risico op gevangenisstraf / boetes & strafblad
b) over 80 jaar de speciale afdeling in de hel die wordt gereserveerd voor het tuig dat botnets opzet en het tuig dat ze betaalt :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Je kan ook alleen in roebels of bitcoin betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Gomez12 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:48:
offtopic:
Je begrijpt dat die mensen gewoon maar wat roepen? Zolang je geen koper hebt die het bedrag neergelegd heeft is het enkel een gok
Klopt maar het was dat ik de naam van de Discovery versie niet weet waar het wel daadwerkelijk verkopen zijn. Misschien ook nog overdreven omdat het TV is, maar die mensen bieden ook niet op die units omdat het ze niks in het laatje brengt :)
F_J_K schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:01:Inkoppertje, de kosten voor het huren van een botnet voor zoiets zijn naast wat geld:
a) risico op gevangenisstraf / boetes & strafblad
b) over 80 jaar de speciale afdeling in de hel die wordt gereserveerd voor het tuig dat botnets opzet en het tuig dat ze betaalt :+
Je maakt het enger/erger dan het is O-)
Zoijar schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:07:
Je kan ook alleen in roebels of bitcoin betalen ;)
Ah niet in LTC? Balen!

[ Voor 9% gewijzigd door watercoolertje op 23-04-2013 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wetsteyn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-03 10:11
Zijn er eigenlijk nog newbies die instappen met LTC minen?

8*250wp Garage 12*290wp Zolder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-09 16:30

Wrd

fynrd1 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:49:
[...]

Ik heb het toevallig net gehad, beide pc's waren niet meer aan het minen, ik zat te enken aan stroomuitval maar kon beiden pcs nog bereiken via teamviewer. Tot mijn verbazing was cgminer op beide pc's gecrashed. :?
Ik heb daarvoor maar 2 batch scripts geschreven, want ik had daar ook last van

checkMiner.bat

@echo off
:loop

tasklist /FI "IMAGENAME eq cgminer.exe" | find /i "cgminer.exe"

IF ERRORLEVEL 2 GOTO TEST2
IF ERRORLEVEL 1 GOTO TEST1

:TEST2
goto EXIT

:TEST1
start cmd /c "Z:\cgminer-2.11.3-win32\miner.bat" :PART2
goto EXIT

:EXIT
echo sleeping
timeout /t 30 /nobreak

goto loop

:PART2
pause
exit /b

miner.bat

start /D "Z:\cgminer-2.11.3-win32" cgminer.exe -o stratum...:<port> -u <user> -p <password> -I 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Wrd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:32:
Ik heb daarvoor maar 2 batch scripts geschreven, want ik had daar ook last van
NICE! Thuis even in verdiepen, vidn je het erg als ik hem ga aanpassen?

Ik heb namelijk 3 verschillende coins die ik mine :D Dus dan zou ik er een keuzemenu in willen maken...

edit: bedenk me net dat dat wat lastig is met een .bat die steeds opnieuw start...

[ Voor 17% gewijzigd door watercoolertje op 23-04-2013 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

watercoolertje schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:23:
[...]
NICE! Thuis even in verdiepen, vidn je het erg als ik hem ga aanpassen?

Ik heb namelijk 3 verschillende coins die ik mine :D Dus dan zou ik er een keuzemenu in willen maken...

edit: bedenk me net dat dat wat lastig is met een .bat die steeds opnieuw start...
Doe ermee wat je wilt.
Ik heb het alleen maar bij elkaar gegoogled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eloy
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:06
Wrd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:28:
[...]

Doe ermee wat je wilt.
Ik heb het alleen maar bij elkaar gegoogled.
Zet 'm dan voor een MIT licentie of GPLv2 op Github ;)

<div>Q: How do you annoy a web developer?</span>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 23:36
wesleytjuh schreef op maandag 22 april 2013 @ 23:28:
[...]

Tja niet zo moeilijk hoor. Bijvoorbeeld bitstamp, je maakt daar een account aan, stuurt je BTC naar bitstamp, verkoopt je BTC voor dollars/euros en laat het bedrag overschrijven. Of MTGox, maar daar moet je een geverifieerde account hebben en dat kan momenteel lang duren.
MTGox verificatie viel wel mee... duurde al met al 4 dagen, dit was midden in de periode van veel publiciteit en een wachtrij van 7.000+
Heb rond de €55,- paar BTC gekocht voor de gein... overboeking van € duurde 3 dagen, heb alleen nog geen ervaring met de withdrawl verificatie, heb vandaag bankaccount gekoppeld, ben benieuwd hoe lang dit duurt, ik houd jullie op de hoogte.

Een pessimist is een realistische optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Laatst online: 12:49
wetsteyn schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:14:
Zijn er eigenlijk nog newbies die instappen met LTC minen?
Jup. Naja, al een tijdje bezig, maar toch. Die difficulty en de asic/fpga's in de bitcoin wereld hou ik echt niet bij met mijn 5770. (Trouwens , er word inderdaad ook op FPGA's gemined. Was laatst de top LTC miner van coinotron aan het googlen, en die heeft iets van 70 FPGA's draaien voor litecoins.)
Nu met een aantal vrienden aan het minen voor litecoins, en daarna eens kijken wat me tradebot doet :P

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Laatst online: 17-09 15:37

tomic

Smexylittlebabe!

Biersteker schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 19:42:
[...]

Jup. Naja, al een tijdje bezig, maar toch. Die difficulty en de asic/fpga's in de bitcoin wereld hou ik echt niet bij met mijn 5770. (Trouwens , er word inderdaad ook op FPGA's gemined. Was laatst de top LTC miner van coinotron aan het googlen, en die heeft iets van 70 FPGA's draaien voor litecoins.)
Nu met een aantal vrienden aan het minen voor litecoins, en daarna eens kijken wat me tradebot doet :P
Yep; hier ook; althans, af en toe met een spannende 5850 :P Mine LTC op 330 K/hash, WU op 312. Schiet nog niet echt op ofzo :)

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
Tsja in totaal doen we ongeveer 800-1000kh/s gemiddeld. Maar er staat best vaak een aantal miners uit. Zitten nu op 12 LTC, in een week of zo. (Trade bot is ook bijna fertig, dus ben benieuwd, hangt nu een beetje mt Gox af. tradebot doet trouwens handelen op EMA10/EMA21 cross, zoals bijna iedereen doet)

[ Voor 22% gewijzigd door Biersteker op 23-04-2013 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Laatst online: 17-09 15:37

tomic

Smexylittlebabe!

Hmm...... Ik zit op 8 LTC ni een week. Weet niet hoeveel miners jullie hebben maar ik zou zeggen: datschiet nog niet op. (niet dat dat van mij wel opschiet :P)

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
Een stuk of 5. een aantal 5850's, 6850's, maar draaien allemaal niet op 16+ intensity. Meeste doen 12 om de pc's nog werkbaar te houden. (en stales, omg wat haat ik stales. --fix-protocol helpt iets, maar eigenlijk niet genoeg)

(-- fix-protocol --net-delay --no-submit-stale zijn ook leuke opties, zeker voor matige routers, en wireless ;) )

[ Voor 44% gewijzigd door Biersteker op 23-04-2013 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylangyesbreghs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-12-2024
BAVAROIS schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 19:21:
[...]

MTGox verificatie viel wel mee... duurde al met al 4 dagen, dit was midden in de periode van veel publiciteit en een wachtrij van 7.000+
Heb rond de €55,- paar BTC gekocht voor de gein... overboeking van € duurde 3 dagen, heb alleen nog geen ervaring met de withdrawl verificatie, heb vandaag bankaccount gekoppeld, ben benieuwd hoe lang dit duurt, ik houd jullie op de hoogte.
Heb je geluk gehad!
Na 1 maand is mijn account nog steeds niet geverifieerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 17:42
Biersteker schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 20:04:
Een stuk of 5. een aantal 5850's, 6850's, maar draaien allemaal niet op 16+ intensity. Meeste doen 12 om de pc's nog werkbaar te houden. (en stales, omg wat haat ik stales. --fix-protocol helpt iets, maar eigenlijk niet genoeg)

(-- fix-protocol --net-delay --no-submit-stale zijn ook leuke opties, zeker voor matige routers, en wireless ;) )
Ondersteund je pool ook stratum? Als ik dat gebruik dan heb ik <1% stale.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
Ja, ondersteund gewoon stratum, en staat ook aan. Toch tegen de 5% stales. Zonder --fix-protocol via wifi 10%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
tomic schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 20:03:
Hmm...... Ik zit op 8 LTC ni een week. Weet niet hoeveel miners jullie hebben maar ik zou zeggen: datschiet nog niet op. (niet dat dat van mij wel opschiet :P)
LOL ik had vorige week maar liefst 1.01 LTC gemined...
Maar dat is op een HD6750 voor de gein, omdat m'n gpu werkloos is tijdens thesis research.
Zit er wel aan te denken om te upgraden naar een HD7870XT of HD7950, waarbij de eerste helaas niet meer leverbaar is bij de lokale pc winkel. Natuurlijk ook voor gaming (crysis 3, FC blood dragon etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
Toch wel vervelend nieuws van TransferWise:
Notice to Bitcoin users - April 2013

As you may have noticed, we stopped processing transfers to Bitcoin exchanges this week. We’re very sorry.

In many respects it breaks our heart to have taken this step (we’re a firm that champions financial innovation after all), but our banking providers are not comfortable with Bitcoin and want us to restrict payments to these firms. This is happening everywhere - notably Bitfloor and Bitcoin-24 shut themselves down recently.

The banks – just like everyone else in the sector – are nervous because they don't know what to think of Bitcoin. The regulators and politicians’ silence on the topic leaves us all in the dark.

[...]
Bron: http://transferwise.com/b...-bitcoin-users-april-2013

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Dat komt omdat, in tegenstelling tot wat vele denken, financiele instellingen zich aan heel veel regels te houden hebben.
Bv.:
If your business provides transfer of funds services within the EU then you're known as a 'Payment Service Provider'. You're covered by the EU Payments Regulation and the Transfer of Funds Regulations.

The EU Payments Regulation sets out rules about the information on the payer that must be sent with transfers of funds. The aim of these rules is to prevent, detect and investigate money laundering and terrorist financing.

If your business is a Money Service Business, it must comply with the Money Laundering Regulations. By complying with these regulations you'll already be meeting some of the requirements of the EU Payments Regulation.
Het hoeft niet eens zo dat het alleen de exchange wordt aangerekend, maar ook de betrokken bank kan het aangrekend worden. Het is soms vervelend, en misschien zelfs nodeloos complex (?), maar er zijn nou eenmaal verschillende regels opgesteld... Ik snap helemaal het idee van "alles vrij voor iedereen", maar in een samenleving zijn er nou eenmaal wetten.

Ik zie ook zorgwekkende intwikkelingen mbt bitcoin; moeten de exchanges bv gereguleerd worden? Mag je de bitcoin markt beinvloeden met vals nieuws etc. Mag de exchange zelf de markt beinvloeden met regels? Zodra je echt een soort van currency/aandeel wordt ga je met dat soort dingen te maken krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jace / TBL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-03-2023
Misschien moet er eens iemand een exchange in de Seychellen of Kaaimaneilanden oprichten. Opgetieft met al die restricties en identificatieregels. Euro's en dollars in, Bitcoins uit, en verder geen gezeik. Het is 2013, de tijd waarin alle macht bij de banken en overheden ligt hebben we nu onderhand wel gehad toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Jace / TBL schreef op woensdag 24 april 2013 @ 00:09:
Euro's en dollars in, Bitcoins uit, en verder geen gezeik.
Hoe krijg je je euro's daar dan in als banken volgens de regels jouw geld niet over mogen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jace / TBL
Zoijar schreef op woensdag 24 april 2013 @ 00:10:
Hoe krijg je je euro's daar dan in als banken volgens de regels jouw geld niet over mogen maken?
Hmmm... goed punt. Inderdaad, ik kan beter nu direct AL mijn euro's omzetten in bitcoins, nu het nog kan.

Overigens zijn er natuurlijk zat alternatieven. Bitcoin.de bijvoorbeeld, waar de exchange er uberhaupt niet meer tussenzit (ja alleen voor een paar promille aan BTC fees, maar daar hebben die banken of regels dus geen invloed op). Of allerlei OTC alternatieven, al dan niet via IRC en TOR en andere kanalen waar banken en regels eveneens niet van toepassing zijn.

Nee, het is lullig voor al die banken die hun jarenlange monopoliepositie nu als sneeuw voor de zon zien verdwijnen, maar het is gedaan met die kolder. De geest is uit de fles, en zoals email de postsector de nek heeft omgedraaid, zo gaat Bitcoin dat de komende 10 jaar doen voor de financiële sector. Eventueel gesputter als "pff dat is toch alleen voor geeks en nerds, niet serieus te nemen, wie vertrouwt er nou op 'electronische geld/post' in plaats van ECHT geld/post, daar doet toch geen normaal mens aan mee" ten spijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Jace / TBL schreef op woensdag 24 april 2013 @ 00:39:
[...]
Nee, het is lullig voor al die banken die hun jarenlange monopoliepositie nu als sneeuw voor de zon zien verdwijnen, maar het is gedaan met die kolder. De geest is uit de fles, en zoals email de postsector de nek heeft omgedraaid, zo gaat Bitcoin dat de komende 10 jaar doen voor de financiële sector. Eventueel gesputter als "pff dat is toch alleen voor geeks en nerds, niet serieus te nemen, wie vertrouwt er nou op 'electronische geld/post' in plaats van ECHT geld/post, daar doet toch geen normaal mens aan mee" ten spijt.
ik denk dat je een beetje te optimistisch bent in hoeverre bitcoin gebruikt gaat worden
post word nog steeds verstuurt, minder, sure, maar het is niet verdwenen
de euro en de dollar zullen ook niet verdwijnen; bitcoin is perfect als aanvulling op, maar geen vervanger van
bitcoin zie ik als het digitale muntstuk; je gaat er niet een supermarkt mee binnenlopen en je brood ermee kopen, maar bijvoorbeeld online een muziek album direct van een arties 3 continenten ver weg, of een indie videogame bijvoorbeeld

het internet blijft constant verbazen met hoe sterk/groot de community nou precies is; eerst met facebook bijvoorbeeld en nu compleet community driven sites
er zijn een hoop sites (reddit bijvoorbeeld) sites waar er alleen een medium aangeboden wordt; de community vult de rest in
en het gekke is; dat wérkt

die richting gaat bitcoin ook op denk ik: de community gaat de invulling+ruwe paardenkracht leveren, níet het grote bedrijfsleven/overheden

want zeg nou zelf: de miljarden mensen op deze aardkloot zijn véél sterker dan die paar elitisten, ook al hebben ze het niet door :)

laatste gedeelte klonk wat aluhoedje modus, maar goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jace / TBL
godofal schreef op woensdag 24 april 2013 @ 00:53:
ik denk dat je een beetje te optimistisch bent in hoeverre bitcoin gebruikt gaat worden
post word nog steeds verstuurt, minder, sure, maar het is niet verdwenen
Sure, post wordt nog steeds verstuurd. Maar voor alledaagse communicatie was post vroeger de bom (wat was het alternatief, postduiven? je brief met paard en wagen brengen?), doch nu nog slechts insignificant gerommel in de marge. Voor fysieke pakketjes, okee, maar om informatie van A naar B te krijgen speelt post anno 2013 niet echt een rol van betekenis meer.

Laat ik het zo zeggen: als Bitcoin kan doen met geld wat email met post heeft gedaan, gaat Bitcoin een zonnige toekomst tegemoet :)
de euro en de dollar zullen ook niet verdwijnen; bitcoin is perfect als aanvulling op, maar geen vervanger van
bitcoin zie ik als het digitale muntstuk; je gaat er niet een supermarkt mee binnenlopen en je brood ermee kopen, maar bijvoorbeeld online een muziek album direct van een arties 3 continenten ver weg, of een indie videogame bijvoorbeeld
Inderdaad, zoals giraal geld ook chartaal (cash) geld niet heeft doen verdwijnen.

Maar ±95% van alle euro's en dollars in omloog zijn inmiddels wel puur virtueel (giraal). Kan ook niet anders, in een tijd waarin bijna alles online / digitaal wordt. Dat is ook waarom ik Bitcoin nog wel een flink grotere rol zie spelen in de toekomst. Het past gewoon in alle huidige technologische ontwikkelingen, de tijd is er rijp voor.
het internet blijft constant verbazen met hoe sterk/groot de community nou precies is; eerst met facebook bijvoorbeeld en nu compleet community driven sites
er zijn een hoop sites (reddit bijvoorbeeld) sites waar er alleen een medium aangeboden wordt; de community vult de rest in
en het gekke is; dat wérkt

die richting gaat bitcoin ook op denk ik: de community gaat de invulling+ruwe paardenkracht leveren, níet het grote bedrijfsleven/overheden

want zeg nou zelf: de miljarden mensen op deze aardkloot zijn véél sterker dan die paar elitisten, ook al hebben ze het niet door :)
+1 geheel mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Kain_niaK schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:35:
Vraagje aan alle BTC gebruikers hier op GoT.

Met http://btcmsg.staticloud.com/ kun je je eigen boodschap laten opnemen in de blockchain van BTC die op de computers van alle bitcoin gebruikers staat.
Als je nu een bestand codeert in base64 dan kun je het via die site tegen een kleine betaling in bitcoin centen
(hoe groter je bericht, hoe meer je betaald) permanent in de chain laten opnemen.

Wat als iemand nu kinderporno in de chain zet? Dan krijgen jullie allemaal hetzelfde uur nog kinderporno op je computer. Gecodeerd, maar niettemin de informatie is er. Wat dan? Je bent dan strafbaar in veel landen en hoe voel je wel niet als je weet dat om een BTC betaling te doen je eerst kinderporno moet downloaden?

Het is ook de meeste ideale manier voor terroristen om met elkaar te communiceren.
Elke bericht heeft zijn eigen timestamp en kan volledig anoniem zijn.
En het bericht is niet meer van het internet te verwijderen zolang er mensen bitcoins hebben!

Ik heb er een post over gemaakt op reddit

http://www.reddit.com/r/B...child_porn_in_to_the_btc/

Gedachten hierover?
Some guy just put 2.5 Mb of Wikileaks cables into the Bitcoin blockchain. It's out there forever now. Very cool use of the tech.
https://twitter.com/johnrobb/status/326859393155100672

Misschien wel de allergrootste kracht van het bitcoin systeem. tenminste als het het standaard online betaalsysteem wordt.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Kain_niaK schreef op woensdag 24 april 2013 @ 06:01:
[...]
Misschien wel de allergrootste kracht van het bitcoin systeem. tenminste als het het standaard online betaalsysteem wordt.
Leuke gimmick, maar niet meer dan dat.

Op het moment dat dit common use wordt gaat het de hele blockchain omver trekken omdat die te groot wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

godofal schreef op woensdag 24 april 2013 @ 00:53:
Je gaf facebook als voorbeeld; wat hebben al die mensen daar dan over te zeggen? Ik zie alleen dat ze al hun data en privacy aan types als zuckerberg geven, die in eerste instantie vrij konden doen wat ze wilden. Mensen die overigens op geen enkele manier democratisch verkozen zijn. Nu komen er steeds meer regels, en moeten dat soort sites zich bv aan privacyregels, bewaarplicht, cookiewet, etc houden.

Dat zelfde zal je gaan zien als bitcoin volwassen wordt. Het is imho naief om te denken dat als je het niet eens bent met de regels voor de banken (die overigens door democratische overheden, en indirect dus het volk, worden opgesteld, en de banken zelf niets/weinig aan kunnen doen) dat je dan zelf een soort van nieuwe "bank" kan starten die zich niet aan de regels hoeft te houden. Je ziet dit keer op keer. Rond 1900 regeerde de industrialisten met ijzeren vuist -- en geloof me dat is een tijd waar je echt niet naar terug wilt -- en daar zijn toen ook wetten tegen ingesteld. Geen overheid om al die mensen te beschermen, dat zou pas erg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Vraagje : Er wordt de hele tijd gezegd dat BTC anoniem zou zijn.
Maar ik zie overal blockchains opduiken waar mensen het eindpunt kunnen vinden.

Waar berust die anonimiteit dan eigenlijk op?

Ik bedoel in de blockchain staat enkel een id, maar op het moment dat je bijv iets bij amazon besteld met btc dan is er een koppeling tussen eindpuntid en fysiek adres / persoon. Hetzelfde treedt op bij een MtGox als je ooit eens in het verleden 1 euro hebt laten uitbetalen.
En omdat het voor eeuwig in de blockchain blijft staan kan je 10 jaar geleden eens 1 uitbetaling bij MtGox hebben gedaan en iedereen kan al je transacties over de afgelopen 10 jaar nakijken / volgen.

En natuurlijk kan je allerlei ingewikkelde dingen bedenken als wallets wisselen etc. Maar dat gaat >99% van de mensen niet doen, dus als iemand dit niet doet hoe anoniem ben je dan nog?

Berust je anonimiteit dan opeens enkel op het feit dat je een id hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Kan het kwaad als je op pc1 je BTC/LTC client open heb staan, de wallet.dat kopieerd op een 2e pc en daar een 2e client open heb staan (met dezelfde wallet.dat)?

Ik kan dit nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:35:
Kan het kwaad als je op pc1 je BTC/LTC client open heb staan, de wallet.dat kopieerd op een 2e pc en daar een 2e client open heb staan (met dezelfde wallet.dat)?

Ik kan dit nergens vinden.
Ja, dit is niet de bedoeling!
Zie: https://en.bitcoin.it/wiki/Wallet
It is intended that a wallet be used on only one installation of Bitcoin at a time. Attempting to clone a wallet for use on multiple computers will result in "weird behavior"[2].
Maak een nieuwe wallet op die computer en stuur er geld heen, of neem je wallet "mee" naar die computer (wel geencrypt!)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2013 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09 11:26

Bob

Gomez12 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:32:

Ik bedoel in de blockchain staat enkel een id, maar op het moment dat je bijv iets bij amazon besteld met btc dan is er een koppeling tussen eindpuntid en fysiek adres / persoon. Hetzelfde treedt op bij een MtGox als je ooit eens in het verleden 1 euro hebt laten uitbetalen.
En omdat het voor eeuwig in de blockchain blijft staan kan je 10 jaar geleden eens 1 uitbetaling bij MtGox hebben gedaan en iedereen kan al je transacties over de afgelopen 10 jaar nakijken / volgen.

En natuurlijk kan je allerlei ingewikkelde dingen bedenken als wallets wisselen etc. Maar dat gaat >99% van de mensen niet doen, dus als iemand dit niet doet hoe anoniem ben je dan nog?

De anonimiteit geldt idd enkel wanneer er adressen gebruikt worden die nergens aan gelinkt kunnen worden. In de praktijk zal bvb een webshop een uniek nieuw adres genereren voor je aankoop, dat dan misschien via de database van de winkel wel gelinkt is aan jouw naam maar daarom weet de rest van de wereld dat nog niet.
Als je echte anonimiteit wil zal je:
  • winkels moeten gebruiken die de betaling loskoppelen van je account (perfect mogelijk met bitcoin)
  • een bitcoin mixer moeten gebruiken die het spoor van jouw wallet tot de winkel zo ingewikkeld maakt dat er in de praktijk geen link meer is
  • vers geminede bitcoins moeten gebruiken, als je het goed aanpakt zijn dat de meest anonieme coins die er bestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 15:59
ondanks dat Bitcoin weer een beetje uit the picture van de grote media is, na de hectiek van vorige week en week er voor, stijgt de koers toch weer gestaag door en verdubbelt bijna weer in een week... Op de lange termijn is het denk ik wel een stabiel platform :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:46:
[...]

Ja, dit is niet de bedoeling!
Zie: https://en.bitcoin.it/wiki/Wallet

[...]

Maak een nieuwe wallet op die computer en stuur er geld heen, of neem je wallet "mee" naar die computer (wel geencrypt!)
Hier een quote met wat vollediger uitleg
The bitcoin infrastructure doesn't care if you run with multiple instances of the same wallet. The wallet only contains the private keys you use to spend your coins; the coins themselves exist in the block chain. In other words, your wallet contains permission to spend your money, and not the money itself. (Like your physical wallet might contain a debit card, which isn't money itself, but authorizes you to spend money stored somewhere else.)

The problem is that as you spend money out of each wallet, new keys are generated to receive some of the left-over coins. The other wallets won't have these new keys. This will cause the balances of each wallet to eventually diverge (after roughly 100 transactions that you send), resulting in coins that you can only spend from a particular wallet.

This will be confusing, since the number of coins you have won't simply be the sum of the balances in all of your wallets. For example, if wallet A has a balance of 500, and B has a balance of 500, you might only have 700 and not 1000. (Wallet A and B both have access to the same 300 coins, but they also each have access to 200 coins that the other doesn't have the keys for. So 300 + 200 + 200 = 700.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:34
Wrd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:04:
[...]

Hier een quote met wat vollediger uitleg

[...]
En dan vinden ze het gek dat het 'gewone' volk het niet snapt :o

Ik moet zeggen dat het technisch mooi/goed in elkaar zit.

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Wat wel een optie zou zijn is gebruik van een roaming profile met folder redirection.
Dan moet het niet uitmaken op welke pc je dan ingelogd ben, het zal beiden naar dezelfde wallet.dat kijken.

Hoe de client reageert als er meerdere clients naar dezelfde wallet.dat kijkt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 12-09 09:46
Bedankt voor de antwoorden en aanvullingen, ik gebruik wel dropbox met een encrypted folder, ik wil het echt niet lokaal hebben staan als het even kan, dat gaat een keer fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Pusherman_ schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:02:
ondanks dat Bitcoin weer een beetje uit the picture van de grote media is, na de hectiek van vorige week en week er voor, stijgt de koers toch weer gestaag door en verdubbelt bijna weer in een week... Op de lange termijn is het denk ik wel een stabiel platform :)
Vergis je niet. Er wordt heel veel gespeeld met de prijs om mensen te laten kopen/verkopen en op een moment dat je niet verwacht gaat het ineens heel de andere kant op. Bitcoin gaat nog lang instabiel blijven, totdat het veel meer is ingeburgerd. Dat kan nog jaren duren. Het moet nog vele testen doorstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii

[...]

Het is ook niet anoniem, maar pseudoniem.
Er zijn allerlei mixing-services en andere truuks die je kunt uithalen om verwarring te zaaien, maar de geschiedenis blijft gewoon zichtbaar en met de juiste software zal het op den duur wel makkelijk traceerbaar worden. Mocht je echt anonimiteit willen, dan is er straks misschien Zerocoin: https://en.bitcoin.it/wiki/Zerocoin

Hier een volledig artikel: http://www.forbes.com/sit...nonymous-and-untraceable/

[ Voor 9% gewijzigd door rickiii op 24-04-2013 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Gomez12 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 08:11:
[...]

Leuke gimmick, maar niet meer dan dat.

Op het moment dat dit common use wordt gaat het de hele blockchain omver trekken omdat die te groot wordt.
Op dat moment is die blockchain al zo groot dat gewone gebruikers hem niet meer volledig downloaden maar de blockchain vooral op verschillende servers in de wereld staat en natuurlijk op de cloud. Daarbij kan alle metadata uit de blockchain weggelaten worden. Als je echt permanent informatie in de chain wilt krijgen kun je dit alleen doen door het te coderen door middel van btc adressen en bedragen die je over het netwerk verstuurd. Die zijn nodig voor de werking en zullen altijd in de chain blijven zitten, maar op een gegeven moment kan bepaald worden dat voor de meeste clients de eerste helft van de chain niet meer nodig is.
In ieder geval er zijn veel mogelijkheden om de chain efficiënter en kleiner te maken maar dat komt pas aan de orde als btc zo populair begint te worden dat ze het maximaal aantal transacties per seconde flink om hoog moeten schroeven. Daar zit nu nog een kunstmatige grens aan. Ook zal het zo zijn dat data permantent in de blockchain krijgen je veel geld gaat kosten.

Daarbij hoelang is satoshidice al niet bezig? Die zijn misschien wel verantwoordelijk voor 10% of meer van alle transacties..

[ Voor 4% gewijzigd door Kain_niaK op 24-04-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jace / TBL
Vooral op het feit dat je voor iedere transactie een nieuw adres ("nieuwe id" zo je wilt) kunt gebruiken. De veelgebruikte Bitcoin-Qt client doet dit standaard.

Als ik van jou een bitcoin krijg, weet jij dat het adres waar je die coin heen stuurt, van mij is (en ik weet dat het adres waar die coin vandaan kwam, van jou is). Maar we weten niet van elkaar hoeveel andere adressen we nog hebben, of hoeveel daar op staat.

Verder zijn er "coin mixing" services. Dat wil zeggen als jij twee adressen A en B hebt, stuur je geld over van A naar X, en vervolgens wordt datzelfde bedrag (minus 1% fee ofzo) van een ander adres Y naar B gestuurd. En er vinden nooit transacties plaats tussen X en Y, ook niet indirect. En dus ook niet tussen A en B. Niemand kan nu nog B aan jou koppelen.

Daarnaast zijn er nog wat suggesties in plannen om combined transactions te regelen. Als A naar X wil betalen, en B naar Y, en C naar Z, kan dat ook samen in één transactie (die iedereen onafhankelijk kan signen, dus veiligheid gewaarborgd) zodat je niet meer kunt zien wie aan wie heeft betaald. Ook de conclusie dat A, B en C waarschijnlijk van dezelfde eigenaar/wallet zijn omdat ze samen als input in een transactie voorkomen, kan dan niet meer getrokken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jace / TBL
Zoijar schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:21:
de regels voor de banken (die overigens door democratische overheden, en indirect dus het volk, worden opgesteld, en de banken zelf niets/weinig aan kunnen doen)
Ehh, neen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jace / TBL
Gman schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:30:
Bedankt voor de antwoorden en aanvullingen, ik gebruik wel dropbox met een encrypted folder, ik wil het echt niet lokaal hebben staan als het even kan, dat gaat een keer fout.
Je kunt het ook gewoon naar een paar webmail adressen van jezelf sturen, of familie, je werkadres, etc. Dan heb je meteen wat remote backups.

Wat bedoel je trouwens met "Dropbox met een encrypted folder"? Ondersteunt Dropbox tegenwoordig iets van lokale encryptie, m.a.w. waar die lui van Dropbox zelf niet bij kunnen? (zoals o.a. Wuala dat ook doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03 13:01
Pusherman_ schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:02:
Bedoel je nou dat de verdubbeling in een week aantoont dat het een stabiel platform is? Of dat je verwacht dat BTC op lange termijn niet meer zulke grote schommelingen zal vertonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
Zak aarde schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:18:
[...]

Bedoel je nou dat de verdubbeling in een week aantoont dat het een stabiel platform is? Of dat je verwacht dat BTC op lange termijn niet meer zulke grote schommelingen zal vertonen?
ik snap de verwarring. het zijn 2 losse statements, maar hebben wel met elkaar te maken.

de verdubbeling toont aan dat het zich wel weer snel herstelt na zulke issues. En ondanks wat hackers en banken proberen ik verwacht dat het zich zal blijven handhaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Heel interessante podcast: https://soundcloud.com/mi...-talk-bitcoin-episode-001

Bevat voor informatie over hoe je naar regulatie moet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Jace / TBL schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:27:
Wat bedoel je trouwens met "Dropbox met een encrypted folder"? Ondersteunt Dropbox tegenwoordig iets van lokale encryptie, m.a.w. waar die lui van Dropbox zelf niet bij kunnen? (zoals o.a. Wuala dat ook doet)
Truecrypt volume op je dropbox zetten: http://www.groovypost.com...-folder-account-contents/
Moet ik nou een heel filmpje kijken voor die ene uitspraak aan het eind ik neem aan dat je doelt op "governments don't rule, goldman sachs does" oid. Wat heeft dit te maken met de rest van het verhaal? dus dat vinden jullie goed? Minder overheidsregulatie, dus meer ruimte voor goldman sachs-en? Governments don't rule the world, mt.Gox does?
offtopic:
Ik vind dat zo'n irritante trend, dat alles in filmpjes of geluidsfragmenten staat; ik wil gewoon even snel een transcript/artikel doorlezen voor de kernpunten en niet een uur moeten luisteren :)

[ Voor 53% gewijzigd door Zoijar op 24-04-2013 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
eetje offtopic, maar...
Hoe doe ik eigenlijk een SEPA overboeking?

Ik kan een IBAN nummer van de ontvanger invullen.
Wat is verder nog van belang?

Het kenmerk in de omschrijving? Wat moet ik met de SWIFT code?

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
IBAN en naam van de rekening is principe genoeg volgens mij om de betaling te laten slagen. Verder is het handig als je een referentie vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Mis nu toch wel die grafiek die we de laatste keer dat de koers lekker steeg elke pagina wel gepost kregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
Ybox schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:26:
Mis nu toch wel die grafiek die we de laatste keer dat de koers lekker steeg elke pagina wel gepost kregen :P
lol ja... iedereen denkt nu ook dat we op het 'return to the mean' punt zitten... we zitten nog helemaal aan het begin, net na de Bear Trap... De echte bubble gaat nog wel komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Zoijar schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:40:
[...]
offtopic:
Ik vind dat zo'n irritante trend, dat alles in filmpjes of geluidsfragmenten staat; ik wil gewoon even snel een transcript/artikel doorlezen voor de kernpunten en niet een uur moeten luisteren :)

[/ot]
offtopic:
Mee eens; nogal goedkope manier van discussiëren om te zeggen "wat jij zegt is niet waar", en dan bij wijze van spreken een link naar een anderhalf uur durende documentaire plempen als onderbouwing.

Neem dan op zijn minst de moeite om zelf het tegenargument te noemen en de externe link te gebruiken als bronverwijzing. Dus: "wat jij zegt is niet waar omdat XYZ zoals prof. dr. ir. huppeldepup in die en die documentaire stelt" (en als je het echt netjes wil doen ook even het tijdsinterval aangeven).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Seraphin schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:48:
[...]
Mee eens; nogal goedkope manier van discussiëren om te zeggen "wat jij zegt is niet waar", en dan bij wijze van spreken een link naar een anderhalf uur durende documentaire plempen als onderbouwing. Neem dan op zijn minst de moeite om zelf het tegenargument te noemen en de externe link te gebruiken als bronverwijzing. Dus: "wat jij zegt is niet waar omdat XYZ zoals prof. dr. ir. huppeldepup in die en die documentaire stelt" (en als je het echt netjes wil doen ook even het tijdsinterval aangeven).
Dat doe ik niet. Ik vond een heel interessante discussie en wilde die delen. Graag of niet. Als je geen emoties en intonaties wil horen in een stuk informatie, dan blijf je lekker artikelen lezen. Maar hou je beschuldigingen lekker bij je. Shownotes staan op de pagina als je wil weten waar het over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

rickiii schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:13:
[...]

Dat doe ik niet. Ik vond een heel interessante discussie en wilde die delen. Graag of niet. Als je geen emoties en intonaties wil horen in een stuk informatie, dan blijf je lekker artikelen lezen. Maar hou je beschuldigingen lekker bij je. Shownotes staan op de pagina als je wil weten waar het over gaat.
Rustig aan kerel, niet iedereen is erop uit om je af te maken.

Mijn opmerking kwam voort uit de situatie waarin mensen een argument niet zelf (willen) onderbouwen, maar slechts verwijzen naar externe bronnen. (in dat opzicht eerder een sneer naar TBL vanwege zijn eerdere ontkenning zonder onderbouwing) Jouw linkje zie ik als het ter informatie aandragen van externe informatie; altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Seraphin schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:48:
[...]

offtopic:
Mee eens; nogal goedkope manier van discussiëren om te zeggen "wat jij zegt is niet waar", en dan bij wijze van spreken een link naar een anderhalf uur durende documentaire plempen als onderbouwing.

Neem dan op zijn minst de moeite om zelf het tegenargument te noemen en de externe link te gebruiken als bronverwijzing. Dus: "wat jij zegt is niet waar omdat XYZ zoals prof. dr. ir. huppeldepup in die en die documentaire stelt" (en als je het echt netjes wil doen ook even het tijdsinterval aangeven).
offtopic:
Dat is ook de reden dat in W&L filmpjes en soortgelijken niet toegestaan zijn als argumentatie, enkel als bronvermelding en dan bij voorkeur ook een tijdstip in het filmpje als het zo'n lang gedrocht is. Anders krijg je inderdaad de favoriete discussietechniek van bijvoorbeeld Zeitgeist aanhangers, ze gooien eerst linkjes naar filmpjes die totaal een paar uur duren, met de melding dat daar de argumenten in worden behandeld en als je die niet eerst kijkt je niet mee mag discussieren/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

rickiii schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:13:
Ik had het ook niet specifiek tegen iemand, maar over het algemene geval. Niet eens in een discussie overigens. Je ziet het bijvoorbeeld ook veel bij tutorials voor bijvoorbeeld Blender; alles in urenlange filmpjes voor dingen die ik binnen 5 minuten had begrepen als het even in tekst stond samengevat. Dus, ja, ik lees liever een goedgeschreven artikel in 5 min door en spendeer nog 5 min aan de kernpunten begrijpen, dan dat ik een uur een radio-interview aan moet horen; althans, als het gaat om informatievergaring en niet puur vermaak zoals en docu op tv.

Niettemin bedankt voor de link; het was helemaal niet als aanval bedoeld, meer als observatie.
Sissors schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:46:
offtopic:
Anders krijg je inderdaad de favoriete discussietechniek van bijvoorbeeld Zeitgeist aanhangers, ze gooien eerst linkjes naar filmpjes die totaal een paar uur duren, met de melding dat daar de argumenten in worden behandeld en als je die niet eerst kijkt je niet mee mag discussieren/
offtopic:
Daarom zijn die "debunked" websites zo handig; dan reply je gewoon met 'mijn tegenargumenten daarop staan hier goed uitgelegd' :+

[ Voor 20% gewijzigd door Zoijar op 24-04-2013 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Biersteker schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 19:42:
[...]

Ik kan niet vinden over FPGA's voor litecoins?
Kan je eens een linkje posten? Ben wel benieuwd!

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Extera schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:52:
Ik kan niet vinden over FPGA's voor litecoins?
Kan je eens een linkje posten? Ben wel benieuwd!
Het voordeel van een FPGA itt tot die ASIC's is juist dat ze vrijwel ALLES kunnen (maar wel minder efficient als een ASIC die voor een specifiek doel is gemaakt), een herprogrammering van de FPGA kan wel degelijk zorgen dat ie voor LTC te gebruiken is...

Of het efficient is tegenover een GPU, ik heb geen idee, maar als mensen ze gebruiken is dat niet voor niks natuurlijk...

Mooie discussie (leesvoer geen filmpje! :P)
https://bitcointalk.org/index.php?topic=88094.20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 11:28
Ik ben sinds een tijdje een beetje bezig met minen. Ik gebruik daarvoor guiminer. Het probleem is alleen dat hij vrij vaak na een tijdje 'connection problems' krijgt en dan houd het op, dan moet ik hem opnieuw stoppen/starten. Is er een mogelijkheid met dit programma, of een andere dat als de connectie verbroken wordt hij opnieuw verbind ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 23:43
Hier het zelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

gebruik cgminer. Dat werkt een heel stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bitcoin-Central.net is temporarily down for maintenance.

We have been compromised, please do not send any funds to your wallet.

A few hundred BTC have been stolen, but the amount is small enough for us to cover it fully.

Please do not call, do not e-mail. We will give you additional information ASAP.
Gelukkig net een paar dagen geleden een withdrawal verzoek ingevoerd. Hoop dat deze na de downtime nog wel steeds in het systeem staat (ook al zijn mijn BTC's al een paar dagen geleden verkocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jace / TBL
Ah zo, OK ja zoiets deed ik ook. Overigens wel eens gezeik mee gehad als ik dat volume op meerdere systemen mount, iets verander, en weer sluit (niet tegelijk). Maar het is qua encryptie in ieder geval 100% veilig inderdaad.
Moet ik nou een heel filmpje kijken voor die ene uitspraak aan het eind ik neem aan dat je doelt op "governments don't rule, goldman sachs does" oid. Wat heeft dit te maken met de rest van het verhaal? dus dat vinden jullie goed? Minder overheidsregulatie, dus meer ruimte voor goldman sachs-en? Governments don't rule the world, mt.Gox does?
Er zat een timestamp in de link dacht ik, maar het ging me inderdaad om "governments don't rule the world, goldman sachs rules the world". En wat vind ik goed: minder overheidsregulatie (die er in feite toch al niet echt is, het is meer goldmansachsregulatie) en verschuiving naar onafhankelijke alternatieven zoals cryptocurrency.

Governments don't rule the world, independent mathematical principles rule the world.

Dingen zoals MtGox zijn alleen nog een tijdelijk noodzakelijk kwaad zolang de euro en dollar nog van belang zijn, dat wordt steeds meer een niche markt.
Valide punt; volgende keer zet ik de betreffende quote neer + bronvermelding met linkje & timestamp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Jace / TBL schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:46:
[...]
Dingen zoals MtGox zijn alleen nog een tijdelijk noodzakelijk kwaad zolang de euro en dollar nog van belang zijn, dat wordt steeds meer een niche markt.
Tja, wat moet je hier nou van denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Dat sommige mensen een beetje naïef zijn en dat zelfs hyper snelle ontwikkelingen op het internet tijd nodig hebben om volwassen te worden maar dat ze ooit wel eens gedeeltelijk gelijk kunnen hebben.

David Marcus van Paypal heeft deze week ook interesse getoond om bitcoin funding mogelijk te maken op Paypal. Dat kan best wel eens groot nieuws worden voor de bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

ja als paypal het gaat inpassen dan zijn we niet meer van sepa afhankelijk en dat poolse cq duitse banken rekeningen gaan blokkeren omdat er word gedacht aan witwassen cq terrorisme.

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

PayPal kan nog steeds je rekening blokkeren als ze je verdenken van witwassen of terrorisme hoor. Kijk maar naar Wikipedia. Ik denk dat PayPal nu in is gaan zien dat er met Bitcoin geld te verdienen valt en Bitcoin helemaal niet zo anoniem is als men eerst dacht. Zo werd Bitcoin ook aangeprijsd: het is anoniem, maar dat is het niet meer op het moment dat er via een exchange een koppeling met fiat geld wordt gemaakt en/of gebruikers hun identiteit prijsgeven waardoor een Bitcoin aan een persoon te koppelen is.
De historie van elke Bitcoin is immers te vinden in de blockchain. Het is in dat kader dus makkelijker te traceren dan cash geld. Of zelfs makkelijker te traceren dan digitaal fiat geld, want fiat geld dat over grenzen en over verschillende bedrijven heen en weer wordt gepompt is moeilijk te volgen.

Maar al met al zou het wel een mijlpaal voor Bitcoin zijn als zo'n grote speler het gaat accepteren.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

Mwah, omdat iedereen lekker eigen adressen aan kan maken blijft het aardig anoniem.

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
komkommer schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:25:
Mwah, omdat iedereen lekker eigen adressen aan kan maken blijft het aardig anoniem.
Maar dan is het aantal max transacties dus weer begrensd door de adres-ruimte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer

komkommer

Koffie

Gomez12 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:28:
[...]

Maar dan is het aantal max transacties dus weer begrensd door de adres-ruimte...
ipv6-adressen: 2^128
Bitcoinadressen: 2^160

Er zijn bijna evenveel bitcoinadressen als er atomen op de aarde zijn.
Daar kunnen we nog wel even mee vooruit.

[ Voor 11% gewijzigd door komkommer op 25-04-2013 11:36 ]

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Apie! schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:24:
PayPal kan nog steeds je rekening blokkeren als ze je verdenken van witwassen of terrorisme hoor. Kijk maar naar Wikipedia. Ik denk dat PayPal nu in is gaan zien dat er met Bitcoin geld te verdienen valt en Bitcoin helemaal niet zo anoniem is als men eerst dacht. Zo werd Bitcoin ook aangeprijsd: het is anoniem, maar dat is het niet meer op het moment dat er via een exchange een koppeling met fiat geld wordt gemaakt en/of gebruikers hun identiteit prijsgeven waardoor een Bitcoin aan een persoon te koppelen is.
De historie van elke Bitcoin is immers te vinden in de blockchain. Het is in dat kader dus makkelijker te traceren dan cash geld. Of zelfs makkelijker te traceren dan digitaal fiat geld, want fiat geld dat over grenzen en over verschillende bedrijven heen en weer wordt gepompt is moeilijk te volgen.

Maar al met al zou het wel een mijlpaal voor Bitcoin zijn als zo'n grote speler het gaat accepteren.
Er zijn genoeg services al online waar je btc bedragen kunt kruisen zodat het onmogelijk is te zien wie A is en wie B of C of D .. etc etc
BTC kan anoniem zijn, als je het goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Als je het goed doet :) Zo worden er nog steeds mensen gepakt die zonder encryptie communiceren oid. Maar ok, ja, het kan best veilig zijn.

Ander ding is nog dat je in sommige gevallen bedragen en tijdstippen kan volgen en langzaam linken. Wellicht in combinatie met isp data.

Maar goed, dat het in de basis veilig is geloof ik wel. Heel irritante bijkomstigheid dat je zo anoniem kan betalen alleen. 5% gunstig voor gebruikers, en 95% gunstig voor criminelen/witwassers/belastingontduikers/dieven/scammers/terroristen/etc.

Je zag het laatst al bij die man van die mining pool die van een behoorlijk aantal bitcoins was beroofd/gehackt; toen had men ineens toch wel graag gehad dat het geld getraceerd kon worden en teruggeboekt. Dan weer wel ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Zoijar op 25-04-2013 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouver
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-02 22:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Ook nog een rede dat ik het aan moet klikken oid? Of zo maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer

komkommer

Koffie

Als je Bitcoin-qt gebruikt ben je al aardig anoniem bezig.

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

komkommer schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:09:
Als je Bitcoin-qt gebruikt ben je al aardig anoniem bezig.
Hehe, al die mensen die "aardig anoniem" bezig zijn hebben ineens de FBI voor de deur staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer

komkommer

Koffie

Zoijar schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:10:
[...]

Hehe, al die mensen die "aardig anoniem" bezig zijn hebben ineens de FBI voor de deur staan :+
Mensen die de FBI willen ontwijken dienen inderdaad niet achteloos alleen maar de standaard functionaliteit van bitcoin-qt te gebruiken nee.

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Zoijar schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:09:
[...]Ook nog een rede dat ik het aan moet klikken oid? Of zo maar?
Nee je hoeft het niet aan te klikken. Allemaal geheel vrijwillig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

komkommer schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:25:
Anoniem != niet traceerbaar.

Dat is netzoiets als denken dat je anoniem en daarmee zonder risico een bericht op internet kunt plaatsen omdat je bij registratie van de site een valse naam en email hebt opgegeven.
Kain_niaK schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:38:
[...]

Er zijn genoeg services al online waar je btc bedragen kunt kruisen zodat het onmogelijk is te zien wie A is en wie B of C of D .. etc etc
BTC kan anoniem zijn, als je het goed doet.
Voor de gemiddelde gebruiker niet hanteerbaar dus. Ik denk zelfs dat het voor de bovengemiddelde gebruiker niet hanteerbaar is.
Overigens denk ik, dat als er een onderzoek naar je BTC trail wordt gedaan, je wat uit te leggen hebt als jouw spoor opeens doodloopt bij een service waar je BTC bedragen kunt kruisen.

[ Voor 42% gewijzigd door Apie! op 25-04-2013 13:27 ]

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

rickiii schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:12:
Nee je hoeft het niet aan te klikken. Allemaal geheel vrijwillig.
offtopic:
Ik snap dat je denkt, wat heeft die vervelende kerel nou weer te zeuren -- in het echt ben ik eigenlijk heel aardig trouwens ;) -- maar het is toch een discussieforum en geen pastebin voor links? Je dumpt toch niet zo maar een link zonder er ook maar 1 woord bij te typen wat het is of waarom men het zou moeten kijken, hoe het relevant is, of wat voor inzichten het geeft....*iets*. Nu is het net een SEO spambot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer

komkommer

Koffie

Apie! schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:22:
[...]

Anoniem != niet traceerbaar.

Dat is netzoiets als denken dat je anoniem en daarmee zonder risico een bericht op internet kunt plaatsen omdat je bij registratie van de site een valse naam en email hebt opgegeven.
Dat probeer ik te zeggen.

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Ah... zoals je het verwoorde leek het net het tegenovergestelde :)

Volgens mij is ontraceerbaar alleen mogelijk door :
  1. Iets als TOR of een ander darknet, maar dan nog...
  2. versgeminede Bitcoins (zodat je zeker weet dat ze nog niet gemonitord zijn)
  3. een 100% betrouwbare BTC kruisservice die alleen versgeminede Bitcoins gebruikt
  4. Geen koppeling met fiat geld
  5. Geen koppeling met fysieke goederen of een dienst van een echt bedrijf.
Verder nog iets?

Come to think of it, ligt de prijs van versgeminede BTC nou hoger dan BTC die al gebruikt zijn?

Blown past falling sands

Pagina: 1 ... 57 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Slowchatten niet hier maar bijv. in http://irc.tweakers.net/bitcoin!

Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst, elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.