Ik ga ze niet voor 62 halen als ik ze ook voor 60 kan halen. Dat is een aanzienlijk verschil voor dit soort "constructies"
ik weet niet hoeveel je aan fees kwijt bent met het oversluisen en het geld moet je dan weer terug bij mtgox zien te krijgen
[ Voor 33% gewijzigd door thalantis op 26-03-2013 11:00 ]
Gewoon van bitcoin adres naar bitcoinadres. Dan vanuit bitcoin-24 cash uitbetalen naar je NL rekening (EUR 1,24 oid). Om vervolgens weer op mtgox te kopen. Met 20 BTC's pak je zo 60 euro en dat zullen de kosten echt niet zijnthalantis schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:58:
ik weet niet hoeveel je aan fees kwijt bent met het oversluisen en het geld moet je dan weer terug bij mtgox zien te krijgen
max 100btc bij mtgox withdrawl, plus je zit 2-3 dagen te wachten op je geld bij bitcoin-24 dus je moet een aardige buffer al hebben
Verwijderd
Gister btc verplaatst van mtgox naar bitcoin 24. Ben je toch zo 12 uur verder. Ik heb het gedaan voor de fee's maar ik zou het niet aanraden om elke keer te gaan doen.
En ik zou de chat niet missen idd
En ik zou de chat niet missen idd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2013 12:46 ]
ging vandaag binnen een uur van mtgox naar bitcoin-24 , hij gaat vandaag weer wat omhoog de koers.
bitcoin-24 heeft het nogal te verduren nu
bitcoin-24 heeft het nogal te verduren nu
[ Voor 43% gewijzigd door thalantis op 26-03-2013 15:59 ]
Met stijgende koersen kan dat, maar als er een koersdaling plaatsvindt is het maar de vraag of je nog op tijd bent.Trent900 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 11:07:
[...]
Gewoon van bitcoin adres naar bitcoinadres. Dan vanuit bitcoin-24 cash uitbetalen naar je NL rekening (EUR 1,24 oid). Om vervolgens weer op mtgox te kopen. Met 20 BTC's pak je zo 60 euro en dat zullen de kosten echt niet zijn
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
mwhaa, de site hing even op 6 seconden. maar dat kwam omdat er binnen 1 minuut zich 3000 man verzamelden... alles is nu weer stabiel
edit:
dit artikel http://www.reddit.com/r/B..._mtgox_traders_out_there/
edit:
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2013 17:27 ]
Welk artikel?Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:12:
De aantal unieke bezoekers stijgen nogal nu, sinds het artikel op Reddit [afbeelding]
Kan iemand me uitleggen wat ik op deze website precies zie?
http://bitcoinity.org/mar...rrency=USD&exchange=mtgox
Ik neem aan dat de gele lijn in de bovenste grafiek de handelsprijs is, en de staven het volume,
maar wat de onderste grafiek laat zien is voor mij een raadsel!
http://bitcoinity.org/mar...rrency=USD&exchange=mtgox
Ik neem aan dat de gele lijn in de bovenste grafiek de handelsprijs is, en de staven het volume,
maar wat de onderste grafiek laat zien is voor mij een raadsel!
Whoever controls the spice controls the universe.
Best interessant dit
Er wordt blijkbaar een hoop in BTC's zelf gehandeld, maar welk percentage van de transacties worden er nou daadwerkelijk gebruikt om goederen of diensten aan te kopen?
Er wordt blijkbaar een hoop in BTC's zelf gehandeld, maar welk percentage van de transacties worden er nou daadwerkelijk gebruikt om goederen of diensten aan te kopen?
[ Voor 10% gewijzigd door Apie! op 26-03-2013 19:27 ]
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Verwijderd
Zo wil ik het toch niet noemenVerwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:24:
mwhaa, de site hing even op 6 seconden. maar dat kwam omdat er binnen 1 minuut zich 3000 man verzamelden... alles is nu weer stabiel
edit:
http://www.downforeveryoneorjustme.com/bitcoin-24.comVerwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 20:54:
is bitcoin-24 bij iedereen offline?
It's not just you! http://bitcoin-24.com looks down from here.
[ Voor 16% gewijzigd door rickiii op 26-03-2013 21:01 ]
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
4 euro is wel erg veel. Dat er een verschil is, is wel logisch. Bij MTgox betaal je wel een trading fee, bij koop en verkoop: totaal 1,2%. Dus van elke 100 euro houd je maar 98,8 euro als je bij dezelfde koers wisselt. Bij bitcoin-24 betaal je geen trading fee en houd je 100 euro over. Het lijkt dus goedkoper, maar dit verschil wordt door de mensen gedeeltelijk verwerkt in de koers. Mensen gaan jouw truc uitvoeren en willen hier wel een klein rendement voor hebben. De koers op bitcoin-24 zal volgens die theorie dus altijd iets hoger zijn dan bij MTgox.Trent900 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:31:
Op bitcoin-24 wordt er ~4 euro meer geboden voor een BTC dan bij mtgox......is het niet gratis geld als je zo continue op de mtgox markt blijft kopen, oversluist en verkoopt op bitcoin-24? Of mis ik nou iets!?
Eens kijken of die theorie blijft kloppen
Zijn hier ook mensen die zich bezig houden met minen of is er eigenlijk alleen geld te verdienen met traden?
Ik ben zelf vrij nieuw tot het hele idee van Bitcoins, maar het lijkt meer een grote financiëel spel..
Ik ben zelf vrij nieuw tot het hele idee van Bitcoins, maar het lijkt meer een grote financiëel spel..
Verwijderd
over minen praten is niet zo spannend daarom gebeurd het minder denk ik. Je zet het aan en thats it
bitcoin-24 heeft het druk
Slow Server - The 10*10G between Beauharnois and Montréal are down.
Repair operations are in progress. The impacted links should come back up after 6pm Montreal localtime.
Slow Server - The 10*10G between Beauharnois and Montréal are down.
Repair operations are in progress. The impacted links should come back up after 6pm Montreal localtime.
Grappig om te zien hoe vroeger de all time high van 2011 een gigantische piek leek.
Als je nu terug kijkt is het een klein drempeltje vergeleken met de rally van nu.
Als je nu terug kijkt is het een klein drempeltje vergeleken met de rally van nu.
Ook leuk om te zien hoe vergelijkbaar de 2 pieken zijn, in opbouw, eens kijken of de afbouw ook hetzelfde is
.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Vraag ik mezelf eigenlijk ook af, ik dacht eerst dat het een tijdelijk verschil was, maar het begint wel op te vallen dat je daar gewoon simpelweg meer voor je bitcoin krijgt, vrijwel altijd.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Ik heb even zitten rekenen maar bij gelijkblijvende koers is het interessant om te storten bij Mt. Gox, BTC te transferen naar bitcoin-24 en daar dan op te nemen. Je rendement is dan ongeveer 5% als ik niet verkeerd gerekend heb met alle fees.
Als je dat elke dag even doet met €5000 pak je €250 netto per dag zonder te werken.
Als je dat elke dag even doet met €5000 pak je €250 netto per dag zonder te werken.
Hetzelfde is genoemd een pagina voor je, het probleem is de tijd die je het steeds kost om te storten. Al werkt het wel, en doen meer mensen het.
Allemaal vraag en aanbod. Er is veel vraag daar omdat iedereen dacht daar makkelijk en relatief goedkoop bitcoins te kopen. Helaas is het aanbod gewoon niet aanwezig.
Voor arbitrage heb je te maken met enorme wachttijden in het betalingsverkeer, dus dat klinkt ook altijd makkelijker dan dat het is. Daarbij is bitcoin24 een relatief nieuwe exchange, dus het vertrouwen is bij een hoop mensen ook nog niet zo groot. Dat maakt het toch ook onaantrekkelijker om arbitrage te doen op die markt.
Voor arbitrage heb je te maken met enorme wachttijden in het betalingsverkeer, dus dat klinkt ook altijd makkelijker dan dat het is. Daarbij is bitcoin24 een relatief nieuwe exchange, dus het vertrouwen is bij een hoop mensen ook nog niet zo groot. Dat maakt het toch ook onaantrekkelijker om arbitrage te doen op die markt.
Het is wel vooral iets van de laatste dagen zie ik (even Raw Data van bitcoincharts over afgelopen twee maanden gepakt). Zal inderdaad te maken hebben met de toeloop van mensen, o.a. door dat Reddit artikel?
Nee hoor, kwestie van genoeg liquide middelen hebben en continu als een cirkel rond te laten gaan. Ik ga bijv. echt niet 2.000 euro uitchashen op bitcoin-24 en daarop zitten wachten. In de tussentijd is er al lang en breed een sloot geld onderweg naar mtgox.wesleytjuh schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:54:
het probleem is de tijd die je het steeds kost om te storten. Al werkt het wel, en doen meer mensen het.
Enige dat waarschijnlijk jammer is, is dat de transfer van mtgox naar bitcoin-24 niet instant is....daar kun je dan wel wat op verliezen.
[ Voor 12% gewijzigd door Trent900 op 27-03-2013 14:44 ]
Ja, dat kan soms wel 2-3 uur duren en als op dat moment de koers instort ben je zuur.Trent900 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:43:
[...]
Enige dat waarschijnlijk jammer is, is dat de transfer van mtgox naar bitcoin-24 niet instant is....daar kun je dan wel wat op verliezen.
Ik ben sinds gister begonnen met minen op mijn thuis server (windows 8 met Hyper-V) zonder videokaart en zie ik dat ik samen met mijn systeem op kantoor een teleurstellende 0.0006 bitcoins per 24 uur binnen haal.
Aangezien ik mijn "server" meerdere schermen wil gaan aansturen en af en toe een spelletje op wil gaan spelen heb ik een videokaart nodig, dus kan ik deze mooi gaan gebruiken voor mining. Mijn keuze qua videokaart was eigenlijk al snel gevallen op de 7790 (die toch wel iets sneller is als de 7770) waarbij ik er later nog een bij kan prikken. Een andere mogelijkheid zal zijn om er een 7970 in te zetten voor véél snellere mining, maar een tweede 7970 zal mijn voeding niet trekken.
Het grootste doel van minen is om de videokaart terug te verdienen. Nu heb ik het voordeel dat het systeem zoiezo al draait, dus enkel naar het vebruik van de videokaart hoef te kijken. Aangezien ik nog thuis woon is verbruik niet direct van invloed (maar kan het niet te gek maken).
Nu kwam ik na googlen de volgende link tegen. En heb ik de MH/s en wattage van de kaarten met elkaar vergeleken en kwam ik uit op 2.5 MH/s per watt op de 7770 (7790 zal iets meer zijn) en 2,6 MH/s voor de 7970.
Op wat voor termijn denken jullie dat ik de extra kosten van de 7970 terugverdient zal hebben? En welke van de twee (of een andere) kaarten zullen jullie adviseren?
Is er daarnaast iemand met ervaring met minen icm Lucid VIRTU?
Aangezien ik mijn "server" meerdere schermen wil gaan aansturen en af en toe een spelletje op wil gaan spelen heb ik een videokaart nodig, dus kan ik deze mooi gaan gebruiken voor mining. Mijn keuze qua videokaart was eigenlijk al snel gevallen op de 7790 (die toch wel iets sneller is als de 7770) waarbij ik er later nog een bij kan prikken. Een andere mogelijkheid zal zijn om er een 7970 in te zetten voor véél snellere mining, maar een tweede 7970 zal mijn voeding niet trekken.
Het grootste doel van minen is om de videokaart terug te verdienen. Nu heb ik het voordeel dat het systeem zoiezo al draait, dus enkel naar het vebruik van de videokaart hoef te kijken. Aangezien ik nog thuis woon is verbruik niet direct van invloed (maar kan het niet te gek maken).
Nu kwam ik na googlen de volgende link tegen. En heb ik de MH/s en wattage van de kaarten met elkaar vergeleken en kwam ik uit op 2.5 MH/s per watt op de 7770 (7790 zal iets meer zijn) en 2,6 MH/s voor de 7970.
Op wat voor termijn denken jullie dat ik de extra kosten van de 7970 terugverdient zal hebben? En welke van de twee (of een andere) kaarten zullen jullie adviseren?
Is er daarnaast iemand met ervaring met minen icm Lucid VIRTU?
Nah, hoeven ze niets aan te doen, dat doet de markt wel. Als er in een behoorlijk volume getrade wordt om op dit prijsverschil te verdienen zullen de prijzen uiteindelijk aangepast worden. Arbitrage is in principe iets tijdelijks in een vrije markt. En er zit alsnog een risico aan omdat transacties tijd kosten dus het is geen gratis geld, je vangt een risk-premium.Tourniquet schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:54:
[...]
Ja, dat kan soms wel 2-3 uur duren en als op dat moment de koers instort ben je zuur.En er zal wel iets aan gedaan worden (limieten of zo) als veel mensen dit gaan doen. Lijkt me daarom beter dit niet aan de grote klok te hangen. (is nu al te laat
)
Minen van Bitcoins ben ik mee gestopt, dat heeft echt geen nut. Tenzij je 4 pc's hebt met in alle 4 een stuk of 3 vette videokaarten erin.. of een ASIC apparaat.
Ik ben wel begonnen met het minen van Litecoins, dit kan nog gewoon via een goede CPU.. Gaat ook langzaam en Litecoins kosten nu vrijwel niks. Maar stel je voor dat die over een jaar ook ineens in trek raken dan kan het nog wel eens een goede investering zijn geweest. Nu kost het waarschijnlijk veel meer stroom dan het oplevert..
Ik ben wel begonnen met het minen van Litecoins, dit kan nog gewoon via een goede CPU.. Gaat ook langzaam en Litecoins kosten nu vrijwel niks. Maar stel je voor dat die over een jaar ook ineens in trek raken dan kan het nog wel eens een goede investering zijn geweest. Nu kost het waarschijnlijk veel meer stroom dan het oplevert..
Als ik geld overmaak naar Mt.Gox, hoe lang duurt het dan voordat het er op staat?
Edit: 2 werkdagen, lezen is ook een vak
[ Voor 22% gewijzigd door aCiDcHaOZ op 27-03-2013 16:45 ]
Whoever controls the spice controls the universe.
Gaat nog redelijk snel dan.. Ik heb laatst een test uitbetaling laten doen via Bitcoin-24 naar mijn IBAN rekeningnummer dat duurde uiteindelijk 6 dagen.. Is wel gelukt dus dan weet je tenminste zeker dat als je een keer wilt gaan cashen dat het ook echt aankomt.aCiDcHaOZ schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:43:
Als ik geld overmaak naar Mt.Gox, hoe lang duurt het dan voordat het er op staat?
Ben benieuwd naar twee dingen:
Hoe groot is de druk op bitcoins in het illegale circuit? En is het nu niet heel onpraktisch om handel te drijven (goederen te kopen) in Bitcoins omdat per dag de koers enorm stijgt zijn prijzen in bitcoins nauwelijks bij te houden zijn voor verkopers, en dat je dus als klant die in Bitcoins wil afrekenen altijd teveel betaalt omdat jouw bitcoins duurder zijn in aanschaf dan de (oude) prijs die de verkoper rekent.
Hoe groot is de druk op bitcoins in het illegale circuit? En is het nu niet heel onpraktisch om handel te drijven (goederen te kopen) in Bitcoins omdat per dag de koers enorm stijgt zijn prijzen in bitcoins nauwelijks bij te houden zijn voor verkopers, en dat je dus als klant die in Bitcoins wil afrekenen altijd teveel betaalt omdat jouw bitcoins duurder zijn in aanschaf dan de (oude) prijs die de verkoper rekent.
Een pessimist is een realistische optimist
Als het meer geld kost dan het oplevert kan je net zo goed euro's omzetten naar Litecoins in plaats van wachten op de stroom rekening van je stroom aanbieder.metallicelmo schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:46:
[..]
Is dat niet gewoon een van de zoveelste bitcoin namaak systemen? Leeft allemaal een maand en dan stort de prijs compleet in en doet niemand er meer iets mee. Sommige geven zelfs toe dat het een piramidesysteem is. Ik geef een soort gelijk bitcoin systeem dat nu nog zichzelf moet gaan opbouwen zonder echte voordelen tov bitcoin eigenlijk geen kans.metallicelmo schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:46:
Minen van Bitcoins ben ik mee gestopt, dat heeft echt geen nut. Tenzij je 4 pc's hebt met in alle 4 een stuk of 3 vette videokaarten erin.. of een ASIC apparaat.
Ja inderdaad.. mijn pctje gaat weer uit vanavond hahaWrd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 17:19:
[...]
Als het meer geld kost dan het oplevert kan je net zo goed euro's omzetten naar Litecoins in plaats van wachten op de stroom rekening van je stroom aanbieder.
Ben het op zich wel met je eens, maar imo kun je dezelfde redenatie omdraaien en toepassen op BTC's (als in: wat als er wél een soorgelijk systeem komt met een écht voordeel tov BTC?)wesleytjuh schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 17:41:
[...]
Is dat niet gewoon een van de zoveelste bitcoin namaak systemen? Leeft allemaal een maand en dan stort de prijs compleet in en doet niemand er meer iets mee. Sommige geven zelfs toe dat het een piramidesysteem is. Ik geef een soort gelijk bitcoin systeem dat nu nog zichzelf moet gaan opbouwen zonder echte voordelen tov bitcoin eigenlijk geen kans.
Als bij wijze van spreken morgen Amazon en/of nVidia besluit een eigen bitcoin-achtig principe uit te rollen, en meteen betaling met die muntjes voor hun producten accepteren, dan is het denk ik heel snel gedaan met BTC (want; je kan met die kloon-concurrent al meteen een uitgebreide selectie "echte" spullen kopen).
Ik hoop dus voor BTC's dat ze met de huidige influx aan aandacht snel groot genoeg worden (=bij voldoende bedrijven geaccepteerd als betalingsmiddel) om alle potentiële kopiën weg te duwen. (want niemand heeft er wat aan als we over 3 jaar met 30 verschillende soorten kleine community-coins zitten).
[ Voor 3% gewijzigd door Seraphin op 27-03-2013 19:40 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Zowel het minen van Litecoins als Bitcoins levert op dit moment meer op dan het aan stroom kost.metallicelmo schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:46:
Heb hier 3x HD5870's @ 1250Mhash/s op dit moment en dat kan tegen de huidige koers dik uit.
Ik mine ook Litecoins en dat levert nog iets meer op (@1250Khash/s) maar kost ook iets meer stroom.
Verder: ik kijk niet naar de koers van nu, ik kijk naar de koers in de toekomst en die is onbekend.
Ik mine geen Dollars maar Bitcoin... Wat die waard zijn is een kwestie van welk moment in de tijd je neemt...
Als het aantal geintresseerden verdubbelt, zijn er niet ineens meer coins dus gaat de prijs omhoog.
Kijk je naar de gigantische, groeiende wachtrij van account die bij MtGox nog niet geverifieerd zijn (over de 5000 inmiddels, was 7 dagen geleden nog 4400) dan zie je hoeveel mensen er nog willen instappen.
En dan heeft MtGox ook nog eens extra mensen in dienst om ze af te handelen; het is een gekkenhuis momenteel.
21 miljoen Bitcoins maximaal, ooit. Als er 21 miljoen mensen 1 Bitcoin willen hebben, zit je al met een schaarste.
21.000.000 Bitcoins in 2140...
2.500.000.000 Internet gebruikers wereldwijd in 2012...
[ Voor 32% gewijzigd door BlueTooth76 op 27-03-2013 21:39 ]
2x SE8K | 68x Talesun 300Wp | 16 oost, 16 west, 25 zuid, 11 noord | 20.400Wp | pvoutput.org | Mitsubishi Zubadan 14kW @ 50% vermogen
Welke mining site is aan te raden? Ik heb zelf wat coins op mtgox staan, maar in het minen niet erg verdiept. Heb een ati 6870 in crossfire. Is dat een beetje gunstig?
Vorig jaar na een koop van iets 1 bitcoin overgehouden, toen 4 euro waard, nu meer dan 60 euro?
Magisch iets eigenlijk, maar geeft ook aan hoe zo'n virtuele valuta fluctueert, in de laatste weken van $50 naar $80....
Magisch iets eigenlijk, maar geeft ook aan hoe zo'n virtuele valuta fluctueert, in de laatste weken van $50 naar $80....
Bambu Lab P1S Combo
Hoop dat de nieuwe database van Bitcoin-24 de website wel wat rapper maakt zeg.
Als een bitcoin 80 euro waard is, hoeveel bitcoin betaal je dan nu voor een hostingpakket?
Ik kan me (nog) niet voorstellen dat een bedrijf het risico wil nemen dat een paar bitjes plots minder waard wordt. Dus zullen de (bitcoin)prijzen hoger worden om dat risico af te kopen.
Ik heb daarnet gezocht naar een hostingpakket ("bitcoin hosting"). Eén directe link, en daar stond dit op de webpagina:
De prijs van een t-shirt kon ik niet vinden? Is er een "boodschappenmandje" voor bitcoins?
Ik kan me (nog) niet voorstellen dat een bedrijf het risico wil nemen dat een paar bitjes plots minder waard wordt. Dus zullen de (bitcoin)prijzen hoger worden om dat risico af te kopen.
Ik heb daarnet gezocht naar een hostingpakket ("bitcoin hosting"). Eén directe link, en daar stond dit op de webpagina:
Maar dit zal niet kloppen, want dit is extra goedkoop. Hier koop je met 1 bitcoin voor €100 aan spul.BitCoin payments - How does it work?
You can purchase any hosting solution from us by using Bitcoin simply and easily. Just send us the order by email and transfer the payment by using our Bitcoin address:
<weg>
We use the following exchange rate for Bitcoin:
1 BTC = 69.68 EUR
1 EUR = 0.01 BTC
example: Silver hosting 6 months = 36.90 EUR
= 36.90 EUR x 0.01 = 0.37 BTC
De prijs van een t-shirt kon ik niet vinden? Is er een "boodschappenmandje" voor bitcoins?
Met de huidige stijgingen kan ik me juist ook wel voorstellen dat bedrijven onder de koers gaan zitten omdat ze verwachten dat het een veelvoud waard gaat worden.
Hoe gaat de belastingdienst eigenlijk om met winst uit speculatie met bitcoins? Klein voorbeeldje:
Jan zet in maart 2013 tegen een koers van €30 al zijn spaargeld (€30.000) om in 1000 Bitcoins. In oktober staat de koers op €150 en hij verkoopt al zijn Bitcoins weer. €150K in de pocket, waarvan hij weer €30K terugzet op zijn spaarrekening. Van de €120K lost hij zijn hypotheek af.
Resultaat is dat er op 31-12-2013 niets is veranderd voor zijn belastingaangifte, behalve dat zijn hypotheekschuld opeens is afgelost.
Kan me voorstellen dat er dan wel wat vragen komen hoe dat mogelijk is?
Jan zet in maart 2013 tegen een koers van €30 al zijn spaargeld (€30.000) om in 1000 Bitcoins. In oktober staat de koers op €150 en hij verkoopt al zijn Bitcoins weer. €150K in de pocket, waarvan hij weer €30K terugzet op zijn spaarrekening. Van de €120K lost hij zijn hypotheek af.
Resultaat is dat er op 31-12-2013 niets is veranderd voor zijn belastingaangifte, behalve dat zijn hypotheekschuld opeens is afgelost.
Verwijderd
nee. Het valt onder box 3 vermogen belasting. En als je dat inderdaad opmaakt voor het einde van het jaar is er niks aan de hand en anders betaal je 1.2%.
Tenzij je het als onderneming gaat doen.
Heb 2x een ati 6870 in mijn pc zitten. Totaal rond de 400 Mhash. Ik heb net een accountje aangemaakt op BTC Guild. Is dit een beetje rendabel voor me?
Verwijderd
heel simpel. Wat kost het aan stroom en wat is de schatting hoe snel je 1 btc hebt. Een webminer kun je vinden op http://bitminter.com.
het zal waarschijnlijk euro werk worden en je moet je afvragen of je je pc zo hard op zijn flikker wilt geven maar zie het als hobby
het zal waarschijnlijk euro werk worden en je moet je afvragen of je je pc zo hard op zijn flikker wilt geven maar zie het als hobby
Verwijderd
nou ik heb ff snel voor je gekeken: Coins per 24h at these conditions 0.0300 BTCDacuuu schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 08:33:
Heb 2x een ati 6870 in mijn pc zitten. Totaal rond de 400 Mhash. Ik heb net een accountje aangemaakt op BTC Guild. Is dit een beetje rendabel voor me?
Bedankt! Toch apart dat ze dan niet geïnteresseerd zijn hoe je opeens aan €120K bent gekomen.Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 08:31:
nee. Het valt onder box 3 vermogen belasting. En als je dat inderdaad opmaakt voor het einde van het jaar is er niks aan de hand en anders betaal je 1.2%.
Verwijderd
Dat zullen ze wel zijn alleen ze kunnen het niet belasten. Omdat je bij een verlies ook je verlies niet opgeven mag.Tourniquet schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:01:
[...]
Bedankt! Toch apart dat ze dan niet geïnteresseerd zijn hoe je opeens aan €120K bent gekomen.
Geld van vrijdag is pas net gestord, geld van maandag nog niet.aCiDcHaOZ schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:43:
Hou rekening dat ze werkdagen bedoelen en dat er nu goede vrijdag en 2e paasdag aan komt. Dit geldt ook voor de banken.
74 euroMacorgaZ schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:42:
Vorig jaar na een koop van iets 1 bitcoin overgehouden, toen 4 euro waard, nu meer dan 60 euro?
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Als ze dat dachten moeten ze gewoon BTCs kopen, daar staat hoeveel ze vragen voor hosting in principe helemaal los van.MrAcid schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 08:17:
Met de huidige stijgingen kan ik me juist ook wel voorstellen dat bedrijven onder de koers gaan zitten omdat ze verwachten dat het een veelvoud waard gaat worden.
Ik ben nu wel benieuwd wanneer de koers gaat instorten en hoever het instort. Het gaat gebeuren, dat lijkt me redelijk zeker. Er zijn volgens mij teveel mensen die denken dat de koers enkel omhoog kan gaan, dus die zullen blijven kopen tegen steeds hogere prijzen, totdat het gaat afvlakken en iedereen ineens bedenkt dat ze moeten verkopen.
Aankomend weekend zullen we een dalende koers zien die misschien wel doorzet i.v.m.het extra lange paas weekend. Dit betekend dus dat de banken extra lang dicht zijn en de stroom van liquiditeit even stopt. Echter zullen we wellicht aanstaande dinsdag wederom een dikke rally zien.
En die dalende koers is gebaseerd op?
koers voorspellen is koffiedik kijken
op z'n best is het net zo betrouwbaar als een weersvoorspelling; het kan ongeveer kloppen maar het kan net zo goed iets compleet anders worden
wie had in december verwacht dat het nu in maart nog zo koud zou zijn, of dat we nu ineens een koers van bijna $100 hadden?
op z'n best is het net zo betrouwbaar als een weersvoorspelling; het kan ongeveer kloppen maar het kan net zo goed iets compleet anders worden
wie had in december verwacht dat het nu in maart nog zo koud zou zijn, of dat we nu ineens een koers van bijna $100 hadden?
Mijn voorspelling voor deze week was een stijging, dus voor het weekend voorspel ik stilvallen (logisch, mtgox verificaties stoppen, SEPA's stoppen) => oh noes we schieten niet meer omhoog als een spaceshuttle op speed => meer verkoop dan aankoop => zakken => enkele dikke investeerders willen uitcashen => ploef - 20 %.
Benieuwd of ik met deze voorspelling evenveel geluk heb
Is er eigenlijk al een derivatenhandel op bitcoins? Misschien maar eens call opties schrijven op bitcoins die ik niet hebBob schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:50:
[ Voor 14% gewijzigd door Zoijar op 28-03-2013 10:57 ]
Want dikke investeerders weten niet dat ze beter tot maandag kunnen wachten als er weer meer kopers zijn?Bob schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:50:
Mijn voorspelling voor deze week was een stijging, dus voor het weekend voorspel ik stilvallen (logisch, mtgox verificaties stoppen, SEPA's stoppen) => oh noes we schieten niet meer omhoog als een spaceshuttle op speed => meer verkoop dan aankoop => zakken => enkele dikke investeerders willen uitcashen => ploef - 20 %.
Net als dat komkommer weet dat er maandag weer meer kopers zijn
Het heet niet voor niets 'speculeren'.
14 K vraag moet nog verkocht worden en dan zijn we op 100 usd per btc ....
Vandaag halen we dat nog wel denk ik ... tenzij er nog hele grote orders ingebracht worden.
Vandaag halen we dat nog wel denk ik ... tenzij er nog hele grote orders ingebracht worden.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Kijk wtf, ik dacht echt een paar dagen geleden nog op mtgox $79 te zien, nu al $94?
Man man man. Wilde al cashen toen die op $50 stond, letterlijk 2 weken (?) gewacht en zit al op bijna het dubbele.
Als je dan nagaat dat ik vorig jaar 35 BTC heb uitgegeven aan een nutteloos iets....
Bambu Lab P1S Combo
er is geen enkele exchange meer die momenteel vlot withdraws verwerkt.
Als 28 uur aan het wachten voor mijn btc verschijnen op mtgox
al 44 uur aan het wachten voor btc op bitcoin-24
Als 4 dagen aan het wachten voor CAD op een canadese exchange.
Zo kun je niet echt handelen wanneer je wilt ...
Als 28 uur aan het wachten voor mijn btc verschijnen op mtgox
al 44 uur aan het wachten voor btc op bitcoin-24
Als 4 dagen aan het wachten voor CAD op een canadese exchange.
Zo kun je niet echt handelen wanneer je wilt ...
Tourniquet schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:01:
[...]
Bedankt! Toch apart dat ze dan niet geïnteresseerd zijn hoe je opeens aan €120K bent gekomen.
offtopic:
Voor je aangifte inkomstenbelasting boeit het weinig hoe je aan je geld bent gekomen, als je het maar opgeeft.
Echter; als je "morgen" bij je bank aanklopt met de melding dat je even 120k wil aflossen op je hypotheek, dan zijn zij verplicht om dat te melden bij de FIOD-ECD; daar kan een onderzoek uit voortvloeien. Hoewel dat in dit voorbeeld waarschijnlijk niet heel veel meer zal zijn dan het uitlezen van jouw transacties, en de snelle conclusie dat je een mazzeltje hebt gehad met beleggen.
Voor je aangifte inkomstenbelasting boeit het weinig hoe je aan je geld bent gekomen, als je het maar opgeeft.
Echter; als je "morgen" bij je bank aanklopt met de melding dat je even 120k wil aflossen op je hypotheek, dan zijn zij verplicht om dat te melden bij de FIOD-ECD; daar kan een onderzoek uit voortvloeien. Hoewel dat in dit voorbeeld waarschijnlijk niet heel veel meer zal zijn dan het uitlezen van jouw transacties, en de snelle conclusie dat je een mazzeltje hebt gehad met beleggen.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Maar je hoeft er (volgens alwin-d) dus niet de 42+% inkomstenbelasting over te betalen? Alleen de 1.2% aan vermogensbelasting?Seraphin schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:48:
[...]
[offtopic]
[ Voor 11% gewijzigd door SmiGueL op 28-03-2013 12:06 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Je zou verwachten dat ze slim genoeg zijn, maar als je de twee vorige mega cashouts bekijkt kan je zien dat dat niet echt zo is. Alles in een keer gedumpt, zodat ze een pak verliezen aan slippage. Maar ja, wie weet hebben ze bijgeleerdkomkommer schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:07:
[...]
Want dikke investeerders weten niet dat ze beter tot maandag kunnen wachten als er weer meer kopers zijn?
Anyway: ik weet goed genoeg dat dit een gokspelletje blijft hoor. Daarom dat ik me liever met arbitrage bezig houd, dan ben je zeker(der) van je zaak.
Bij Bitcoin-24 betaal je toch alleen een fee als je stort of opneemt naar een bankrekening?
Dus als ik bitcoins verkoop op Bitcoin-24 betaal ik geen fees totdat ik die euro's van mijn Bitcoin-24 account naar mijn ING rekening wil halen? Correct?
>> edit voor reactie hieronder:
@Bob: thanks.
Dus als ik bitcoins verkoop op Bitcoin-24 betaal ik geen fees totdat ik die euro's van mijn Bitcoin-24 account naar mijn ING rekening wil halen? Correct?
>> edit voor reactie hieronder:
@Bob: thanks.
[ Voor 9% gewijzigd door MrAcid op 28-03-2013 12:45 ]
Dat is niet anders dan met aandelen ed. zie ook http://phedny.wordpress.c...5/bitcoin-en-belastingen/ (dat is dan de koerswinst die je maakt; het minen zelf is minder duidelijk)SmiGueL schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 12:05:
Maar je hoeft er (volgens alwin-d) dus niet de 42+% inkomstenbelasting over te betalen? Alleen de 1.2% aan vermogensbelasting?
[ Voor 8% gewijzigd door Zoijar op 28-03-2013 12:33 ]
als usd op btc24 kunt krijgen kun je 80 coins kopen voor 91 usd
en dan de coins naar mtgox sturen en ze verkopen voor 95 of meer.
Leuke winst op 7200 dollar ...
en dan de coins naar mtgox sturen en ze verkopen voor 95 of meer.
Leuke winst op 7200 dollar ...
maar 7000 dollar op btc24 krijgen zal wel even duren .. minstens 5 werkdagen.
Tenzij via de mtgox voucher codes of zo ...
Tenzij via de mtgox voucher codes of zo ...
Als een admin van bitcoin-24 dit leest, een zeker sander wou 20 btc verkopen voor ongeveer 78 euro per stuk maar hij beweert dat de site zijn 20 btc voor 78 usd heeft verkocht en nu staat de usd koers voor bitcoin-24 op een aantal website wel erg laag, rond de 42 dollar ...
SHIT HET IS NOG STEEDS AAN HET GEBEUREN.
Hacker op bitcoin-24 is bitcoins aan het verkopen voor heel weinig usd ....
Al 3 slachtoffers. Sander en een duitser en nog iemand.
De grafieken gaan crazy!
De grafieken gaan crazy!
Er zijn al mensen 80 btc kwijt op bitcoin-24.
Ik heb er zelf bijna 2000 euro op staan momenteel.
En ik voel met ECHT niet veilig.
Dan koop je toch wat bitcoins en verhuis je de bitcoins naar een andere wallet / websiteKain_niaK schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:31:
Er zijn al mensen 80 btc kwijt op bitcoin-24.
gewoon een goed wachtwoord en sms athenticatie aanzetten
Terwijl de koers op zijn absoluut hoogtepunt staat ... en er grote kans is dat de koers de komend 24 uur een paar percent naar beneden gaat, wil ik echt geen 2000 euro omzetten naar bitcoins.
Als je de 2000 euro niet wilt omzetten naar bitcoins kan je altijd de euro's gewoon naar je bankrekening laten overzetten.Kain_niaK schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:37:
Terwijl de koers op zijn absoluut hoogtepunt staat ... en er grote kans is dat de koers de komend 24 uur een paar percent naar beneden gaat, wil ik echt geen 2000 euro omzetten naar bitcoins.
Het is geheel aan jou of jij je geld bij ze laat of niet.
Ik was erbij toen het gebeurde in de webchat op bitcoin-24 en je weet niet of het waar is of niet. Je kunt een hele exchange wel zwart maken maar de meerderheid van de regulars in de webchat ondervinden geen problemen. Er zijn veel onbekende users in de webchat die roepen dat er van alles gehackt is, waarschijnlijk puur en alleen om paniek te zaaien en laag in te kunnen kopen.Kain_niaK schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:25:
SHIT HET IS NOG STEEDS AAN HET GEBEUREN.
De grafieken gaan crazy!
........................................................................................................................................................
tja paniek mede ook doordat de koers zo hoog staat en we eigenlijk allemaal zitten te wachten tot wanneer de bubble plopt
Wij missen duizenden euros bij mtgox. Mtgox zegt dat hun bank niks heeft ontvangen, onze bank zegt dat ze het gewoon gestuurd hebben. Altijd leuk die banken..
En zelfs mijn vader probeerde bitcoins te kopen (Door het NRC-artikel) en ABN sloot terstonds zijn rekening af. Leuk man, die banken...
Mooie is dat de banken ook nog aankomende vier dagen gesloten zijn.
Tijd voor Bitcoin.
En zelfs mijn vader probeerde bitcoins te kopen (Door het NRC-artikel) en ABN sloot terstonds zijn rekening af. Leuk man, die banken...
Tijd voor Bitcoin.
[ Voor 11% gewijzigd door komkommer op 28-03-2013 14:46 ]
ja abn doet vreemd met bitcoins de ene keer accepteren ze wel ideal met bitcoins en andere keer is er een technische fout
Ja, dat is ook zo vervelend, ze zeggen niet waarom ze de iDeal-betaling niet door laten gaan, maar zeggen gewoon dat het een technische fout is. Een hoop mensen lopen daar tegen aan, meestal worden ze wel binnen een half uur gebeld door ABN, maar dat gebeurt in het weekend weer niet...thalantis schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:47:
ja abn doet vreemd met bitcoins de ene keer accepteren ze wel ideal met bitcoins en andere keer is er een technische fout
Wat bedoel je met 'sloot terstonds zijn rekening af'? Was zijn rekening geblokkeerd, of totaal u-bent-geen-klant-meer-bij-ons opgeheven?komkommer schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:45:
Wij missen duizenden euros bij mtgox. Mtgox zegt dat hun bank niks heeft ontvangen, onze bank zegt dat ze het gewoon gestuurd hebben. Altijd leuk die banken..
Tijd voor Bitcoin.
Ik kan me namelijk herinneren dat banken prostituees konden weigeren. Wat nou als de real-world-banken de bitcoin-banken op de zwarte lijst zetten en klanten die er zaken mee proberen te doen afsluiten, en we geen BTC's meer kunnen verhandelen?
Edit: NRC artikel niet gelezen btw
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Welke bubble? Als je de koers uit zet tegen de exponentiele adoptie zie je dat er helemaal geen sprake is van een onredelijke waarde voor de bitcoin.thalantis schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:42:
tja paniek mede ook doordat de koers zo hoog staat en we eigenlijk allemaal zitten te wachten tot wanneer de bubble plopt
Ik koop graag je bitcoins hoor
Jongens, heeft iemand ervaringen met http://highroller.litecointreasure.com/ ?
Ik zit er aan te denken mee te doen.
Ik zit er aan te denken mee te doen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Slowchatten niet hier maar bijv. in http://irc.tweakers.net/bitcoin!
Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst, elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.
Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Slowchatten niet hier maar bijv. in http://irc.tweakers.net/bitcoin!
Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst, elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.