Krijg nou wat.
Vind ik plotsklaps op de UK support site van Viewsonic een firmware update met instructie PDF die gedateerd is onderaan dat document op 15 juli 2011. De pagina met de firmware heeft verder geen datum (waarom snappen mensen toch niet dat ELKE pagina op het internet voorzien moet zijn van een datum - het maakt nogal uit of informatie 6 uur, 6 dagen, 6 weken, 6 maanden of 6 jaar oud is).
Pagina is hier:
ViewPad 7 Software v3_420 Download.
Languages included: Czech, Danish, German, English, Hungarian, Dutch, Norwegian, Polish, Romanian, Finnish, Swedish, Greek and Russian
Directe links:
Firmware.
Instruction Guide
Ik heb de firmware zelf net binnen terwijl ik dit schrijf en zie nu dat de PDF ook in de zip-file met de firmware zit (die ook weer in een zip-file zit

). Beide bestanden in de zip-file hebben ook een datum van 15 juli.
Het is de eerste firmware update die ik op een officiële Viewsonic site tegenkom.
Ik had trouwens ook onlangs nog gezien dat er op
http://vsg.viewsonic.com/ViewPad7/ weer een bestand bijgekomen was. Een andere/nieuwere? Versie van de firmware update utility met een wat typisch versienummer t.o.v. degene die er al stonden.
FM6-316Q-0-1008-A01.nb0
FM6-3310-0-5029-A02.nb0
FM6-3350-0-1008-A01.nb0
SUTL2.1_v1.8.4.zip
(NIEUW)
SUTL3_v1.6.5.zip
SUTL3_v1.7.9.zip
SW_3.310_P1_20110201_VSI.zip
De officiële firmware heeft blijkbaar versienummer 3420 waar het hoogste nummer in de lijst hierboven 3350 is.
Interessant.
Ik ga zelf niet onmiddellijk flashen denk ik maar als er hier mensen zijn die dat wel doen breng dan even verslag uit.
Ik vond die firmware overigens via
deze pagina waar verder ook nog zaken staan die je interessant kunt vinden en daar kwam ik weer via
deze pagina.