Twylight schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 01:37:
WTF, eerst dacht ik het zal wel aan mij liggen maar sinds 4.2 is er een enorme irritante bug. Ik weet niet of er nog meer holy priest zijn hier, maar sinds de patch wordt Hymn of Hope na een halve seconden afgekapt als je hem direct begint te channelen nadat je Shadow Fiend gebruikt. Als je twee seconden wacht dan werkt het wel gewoon maar dan loop ik toch een redelijke hoeveelheid mana mis
Hympn of hope en ....... (healing channeled) zijn niet alleen bruikbaar als holy en dit probleem is dan een generiek probleem. Zelfs als shadow-priest gebruik ik ze als ik zie dat de healers in de problemen zitten.
Ze zijn wel niet zo krachtig in shadow-spec maar alle beetjes helpen en kan net het verschil zijn tussen een safe of een whipe.
En over het healerprobleem in PvP en PvE. Het probleem ligt bij de communitie. Ik weiger om te signen als healing in pugs. De CATA heroics gaan wel, daar kan je een slacker goed opvangen, maar ZG/ZA doe ik alleen maar als DPS. Te vaak wordt de schuld gelegd bij de healers terwijl het vaak de schuld is van falende DPS-ers.
En healers in PvP, waarom zou je nog willen healen. Je bent maintarget nr 1 en niemand zal je ook maar ontlasten als je in de puree zit. In de guild hebben we helaas een ander probleem. Met rated BG hebben we teveel healers

Je gaat wel niet dood als je gezerged wordt, echter je mist aan de andere kant ook de DPS om de ander onder druk te zetten. Maar moet zeggen, het is tof om een resto-shaman te hebben als pocket-healer voor mijn als shadow. Gewoon een 2 vs 6 uitvechten en er als winnaar uitkomen.
* dagboek *
Gisteren op weg naar Nef. Hadden een lock staan en gingen eens kijken hoe het ging.
Moet zeggen dat de nerfs er hard in hebben gehakt. En dan nog falen er zo veel mensen. Er zijn nog maar 4 adds, en gewoon whipes omdat de mages alles deden behalve adds kiten. Fase 2 is nu echt een lachertje.
Een paar keer in P3 gekomen met beste try 45%. En dat was de try dat we begonnen met Nef op 95% in start P3. Nu we de fight gezien hebben gaan we voor p1: nef 75% om hem in P3 plat te burnen. Niet slecht voor een groep met 3 nieuwe mensen die niet goed gegeared zijn. Helaas moest iemand na 1 uur de raid verlaten en waren er geen mensen online voor andere tries. Toen maar besloten om 9-man BoT te gaan doen. Na 1 uur 3 bosses plat waarbij vooral council nu echt een lachertje is geworden.
Voor het gearen is het wel lekker, maar de nerf-bat hebben ze wel echt grof toegepast. Ik had gehoopt dat het iets makkelijker zou worden maar dit vindt ik wel erg extreem. Ik zie het meer als een ICC-buff van 0% naar 30% in 1 patch ipv het geleidelijk aanpassen.
* einde dagboek *