♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Nice vid. Speel je ook op 1920x1080? Mijn framerate dropt naar een belachelijke 10/15fps als ik in 2580x1440 probeer full-size op te nemen, dus pak nu maar half-size (720p) recordings.Jerry schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:33:
Shannox 25 man kill video (pre-nerf) met mumble deze keer:
[video]
Straks Ryolith ook even uploaden.
Ik kan natuurlijk een guild gaan zoeken (huidige is klinisch dood) maar eerlijk gezegd heb ik er weinig vertrouwen in. Blizzard lijkt de casual gamer kwijt te willen.
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Nee, casual gamers maken het voor hun zelf onmogelijkMSalters schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 20:38:
Ik kan natuurlijk een guild gaan zoeken (huidige is klinisch dood) maar eerlijk gezegd heb ik er weinig vertrouwen in. Blizzard lijkt de casual gamer kwijt te willen.
Casual betekend niet onvoorbereidt een dungeon in en meeliften met andere mensen.
Tevens gaan de raiders voor ZA/ZG (meer VP/dungeon) dus in heroics komen mensen die komen om ..... te gearen. En ja, daar hoort dan ook CC bij wat niemand meer doet.
Tevens klachten van retards, en ik ben happy dat ik gewoon runs kan doen met de guild en niet met pugs.
De community doet zichzelf de neck om, en niet blizzard.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Yup, 1920x1080Mmore schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 18:56:
[...]
Nice vid. Speel je ook op 1920x1080? Mijn framerate dropt naar een belachelijke 10/15fps als ik in 2580x1440 probeer full-size op te nemen, dus pak nu maar half-size (720p) recordings.
Dan kan Blizzard wel arrogant zeggen, hun probleem, maar da's commercieel naruurlijk stupide. Ze zijn me al een maand als klant kwijt geweest, en tenzij de situatie voor het eind van deze maand verbetert ben ik definitief weg. Ik dnek ook niet dat ik de enige ben, zoals gezegd is m'n guild ook praktisch verdwenen sinds Cata. En dat waren toch allemaal semi-serieuze raiders (lvl 26 guild),
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
De enige die de situatie waar jij het over hebt kan veranderen ben jij.
Onze Baleroc kill; YouTube: Baleroc, 25m, normal mode
Zag er een stuk ingewikkelder uit dan dat ik had gedacht. 2 Power Aura's ingesteld en knallen met de heals. Kreeg op het einde nog door zo'wn crystal - 50% healing debuff maar mn medehealers stonden gelukkig klaar om te helpen
[ Voor 40% gewijzigd door Mmore op 01-07-2011 22:12 ]
Verwijderd
natuurlijk wel super slacker, maar mijn guild bestaat deels uit best wel monkeys
Daarna moests ik ff wennen wat precies te doen in p3 met die adds, maar daarna was het een peulenschil. zero dooien... morgen ALI alkanarie.. heb er zin an
mzzls
Trouwens van de mensen hier die al behoorlijk wat bosses down hebben. Wat vinden jullie. zijn de bosses in firelands lastiger dan de bosses in bot/bwd (natuurlijk wel voor de nerf) of op normal makkelijker?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2011 00:03 ]
Tevens gaat het kleine beetje World PvP wat er nog is ook pleite..
En voel je je nu niet veilig dan met alles en iedereen om je heen?
For the Horde/Alliance moet gezien worden als een echte uitdaging, beetje zoals de world drakes in wow vanilla. Die doe je niet met een groepje slechtgegearde spelers die even niets te doen hebben. Die doe je met een strak georganiseerde, full epicraid, met voice communicatie enzo. Bedenk wel dat voor City-bosses geen playerlimit bestaat, die kun je dus ook met 40,50 of 80 spelers doen, dan mag er best een beetje uitdaging bij zitten.Kikkah schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 23:54:
Nja, als dat gebeurd is de achievement "For the Horde" of "For the Alliance" bijna niet meer haalbaar.
Tevens gaat het kleine beetje World PvP wat er nog is ook pleite..
En voel je je nu niet veilig dan met alles en iedereen om je heen?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik:
http://eu.battle.net/wow/...onsus/Tovernaresje/simple
En een aardige vent die ik ken via WoW:
http://eu.battle.net/wow/en/character/alonsus/Famu/simple
Willen van realm veranderen naar Silvermoon.
Is er nog een raiding guild die ons kan gebruiken?
Ben het zat op deze realm met veel guilds die al helemaal vol zitten.
Verwijderd
ik zit op Silvermoon in een guild Dragon World is okay, maar echt raiding zou ik ons niet willen noemen
Er zitten een paar behoorlijk hardcore raiding guilds op Silvermoon. Inner Sanctum is nr1. Ace, fallen etc. zijn echt ook heel hardcore. Die guilds verwachten wel dat je altijd aanwezig bent, vrij neemt als er nieuwe content is etc.... totaal niet te combineren met een goede baan dus.
http://www.wowprogress.com/pve/eu/silvermoon
Weet niet waar je naar op zoek bent, maar bij mij in de guild zitten 3 gasten die mains hebben in de top guilds, maar om te chillen af en toe met ons meedoen
suc6
2 a 3 avonden zijn prima te overzien. Wat is jullie progression? Hebben jullie HC gedaan voor patch 4.2?
En zouden jullie ons kunnen gebruiken?
Verwijderd
Goede spelers kunnen we natuurlijk altijd gebruiken, maar het is nu niet zo dat raids nu niet doorgaan omdat we geen mensen hebben.. op Silvermoon kan je vaak prima pugs gebruiken als je nog een paar open plekken hebt in je raid. Dit doen wij vaak ook omdat een echte 100% guild run (10 man) vrij weinig voorkomt. het is meestal 7-9 guildies.
Mocht je intresse hebben dan kan ik altijd ff de gm vragen en anders zou ik gewoon inschrijven bij die grote guilds en ff gaan guild hoppen tot je een goede/leuke hebt. Via bovenstaande link kan je alle guilds op Silvermoon zien 10 of 25 man raiding zodat je een beetje een beeld hebt.
oh ja dit ben ik
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2011 14:15 ]
Verwijderd
Kijk maar wat je doet als je op Silvermoon zit kan je mij altijd ff whisperen en ik zal het ook ff aangeven aan de gm. echte specifieke recruiting doen wij eigenlijk niet aan, maar jij en je vriend zullen zeker welkom zijn.
Prima zo
Ik moet ook niks hebben van het gros op mijn server er zijn maar 2/3 guilds waar ik wel mee wil spelen of helpen maar verder.
En nee dat is geen groothedswaanzin, de helft zijn gewoon tards >.<
Vriend is een groot woord:PVerwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 15:52:
lol nou dan zit je prima op Silvermoon.
Kijk maar wat je doet als je op Silvermoon zit kan je mij altijd ff whisperen en ik zal het ook ff aangeven aan de gm. echte specifieke recruiting doen wij eigenlijk niet aan, maar jij en je vriend zullen zeker welkom zijn.
Ik zal hem er even op attenderen! Bedankt!
Verwijderd
Net had ik nog 6 min toen we die laatste lynxs boss gingen doen. Ik als rambo rende dwars door al die verborgen groepen, met het plan om dan dood te gaan helemaal bij die trap. daarna moest 1 van de teamleden een mass rezz doen. helaas ging het daar ff mis.. lol zat op cooldown
Ik zit nu ff te twijfelen.. is dit de snelste manier en moet je hier speciaal een rogue of ander gecloakte speler voor hebben?

Daarna met 4 guildmembers opgescheept door LFD voor een Zandalari, spraken geen Engels en deden bij de bosses alles fout wat fout kan

Tis weer weekeind
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Verwijderd
Deze link geeft een iets beter beeld van Silvermoon, aangezien wowprogress nog niet up to date is wat betreft Tier 12 content.Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 14:12:
Via bovenstaande link kan je alle guilds op Silvermoon zien 10 of 25 man raiding zodat je een beetje een beeld hebt.
Huh, deze frost lord (YouTube: The Frost Lord Ahune (test run))?Paul schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 19:10:
Net door een DK-tank door Frost Lord geboost. Hadden al 7 wipes gehad, en deze tank doet vervolgens even 65% van de damage doneIk ben de healer, heb evenveel damage done als één van de DPS
Rhàshan - Aditu Sunlock
Verwijderd
Wel handig met snel gearen, maar blizz had het best iets minder hard mogen raken met de nerf stick.

Behoorlijke nerfbat indeed.
Lord Rhyolith (mumble + gamesounds):
[ Voor 37% gewijzigd door Jerry op 03-07-2011 15:39 ]
Nee.Twylight schreef op zondag 03 juli 2011 @ 18:55:
Kan ik in mijn guild officers ook unlimited bank access geven? Nu is het 999999 (wat ook unlimited is, maargoed)
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Alysrazor neer!
[ Voor 58% gewijzigd door ItMeAedri op 03-07-2011 22:34 ]
http://hawvie.deviantart.com/
Ik zet straks wel de video on demand goedHawVer schreef op zondag 03 juli 2011 @ 22:52:
Ah damn, ik heb de hele avond je stream aan gehad, wipe wipe, en nu wow ik zelf ff en dan mis ik de kill.
Nu zijn het wipe filmpjes van Baleroc!

[ Voor 6% gewijzigd door ItMeAedri op 03-07-2011 23:02 ]
Vraag me af of we, mochten we Rag niet downen morgen, we dinsdag met een 10m clubje alsnog gaan zodat we met de 25m groep woensdag aan heroics kunnen beginnen.. Anders wordt volgende week wel erg saai ben ik bang.
Wat vinden jullie van de encounters thus far? Ik moet zeggen dat ze best indrukwekkend zijn, leuke mechanics en een echt "Firelands" sfeertje. Heroics zijn (hopelijk) lekker uitdagend.
Alysrazor vond ik wel een leuker gevecht, zodra je doorhebt hoe je de tornado's moet ontwijken en niet in de wind moet staan, is 'ie gewoon neer.
Vandaag gaan we voor Majordomo, wat ook een redelijk makkelijk gevecht is, voor zover ik weet. Dus het wordt even inlezen op Majordomo & Raggy.
(En begin de streaming software wat beter te snappen, maar er was een crash gisteren, waardoor het eerste deel niet online staat
Nu zit ik even met een vraagje, zou mijn warrior firelands 10m normal kunnen tanken indien nodig? Bracers gaan volgende reset vervangen worden door valor, eventuele andere 353 slots hopelijk in een volgende alt-run. Als feedback van de healers krijg ik in ieder geval te horen dat ik redelijk makkelijk in leven ben te houden. Focus qua gemming en enchants ligt vooral op avoidance (parry/mastery/dodge), waardoor mijn stamina wellicht aan de lage kant is. En ja, ik ben bezig met het unlocken van therazane voor de shoulder enchant
Linkje naar mijn warrior: http://eu.battle.net/wow/...odfeather/aellae/advanced
[ Voor 3% gewijzigd door Mik! op 04-07-2011 08:18 ]
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
(En niet zoals ik even niet opletten en zo weer door een gat vallen bij de spider boss

Als laatste een brilliante PUG ervaring weer: sta ik in ZG, laatste baas. We gaan P2 in, de tank loopt een beetje verwilderd in het rond tot iemand na 30 seconden zegt: "zou je niet eens zo'n grote add gaan ophalen?". Waarop de tank vervolgens zegt: "sorry, maar ik ken de tactics niet". Ik was healer. ging uiteraard dood door healing aggro en ben direct geleaved. Screw die paar valor points. Wat wordt WoW toch gespeeld door een uitzonderlijk stel hersenloze sukkels.
Dan leg je toch de tactics uit? Als iedereen zo reageerd dan krijg je als tank helemaal niet meer de kans om iets te leren.rodie83 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 09:29:
Als laatste een brilliante PUG ervaring weer: sta ik in ZG, laatste baas. We gaan P2 in, de tank loopt een beetje verwilderd in het rond tot iemand na 30 seconden zegt: "zou je niet eens zo'n grote add gaan ophalen?". Waarop de tank vervolgens zegt: "sorry, maar ik ken de tactics niet". Ik was healer. ging uiteraard dood door healing aggro en ben direct geleaved. Screw die paar valor points. Wat wordt WoW toch gespeeld door een uitzonderlijk stel hersenloze sukkels.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Precies, en dat is ook exact de reden dat ik geen pugs meer tank. Alleen nog met een volledige guild groep ga ik tanken. Zelfde met mijn healer. Het respect voor mensen die een bepaalde class nog moeten leren is totaal weg, dungeon finder maakt mensen anoniem en daarom meent men respectloos naar elkaar toe te kunnen zijn.junglebeast schreef op maandag 04 juli 2011 @ 09:42:
[...]
Dan leg je toch de tactics uit? Als iedereen zo reageerd dan krijg je als tank helemaal niet meer de kans om iets te leren.
Respect voor 'm. Alleen moest ik wel even het extra inwrijven door te zeggen dat ik Mojo had gevonden
Nee, ik weiger mensen tactics uit te leggen die van het type "eerst beginnen, dan wipen, dan tactics vragen" zijn. Als je het niet weet vraag je het vantevoren, en tegenwoordig is er ook totaal geen excuus meer om van niks te weten omdat er een dungeon journal is die elke malloot verteld welke baas wat doet. Ik ben niet degene die moeite steekt in het beter maken van spelers die totaal geen blijk ervan geven zichzelf beter te willen maken.junglebeast schreef op maandag 04 juli 2011 @ 09:42:
[...]
Dan leg je toch de tactics uit? Als iedereen zo reageerd dan krijg je als tank helemaal niet meer de kans om iets te leren.
Edit: voor alle duidelijkheid: ik boot niemand als ie eerst even meldt dat ie het gevecht nog nooit heeft gedaan. Voor iedereen een eerste keer. Een wipe is dan ook niet erg, maar iemand moet er wel van leren. Mensen die hun kop houden en pas ná een wipe gaan melden dat ze de tactics niet kennen -

[ Voor 18% gewijzigd door rodie83 op 04-07-2011 09:56 ]
Meestal trek ik het niet meer na een tijdje door al die heirloom pullers (oftewel dps in heirlooms die alles wat los en vast is pullen.)
Vastbesloten deze keer om het vol te houden ook aangezien mijn vriendin samen met mij levelled alleen als healer dus een mooie combo.
Aangezien ik niet meer de jongste ben
Dus als er nog iemand wat alts heeft op Chamber of Aspects, ik ben nu lvl66 en probeer naar Wrath content toe te werken geef maar een schreeuw (alt naam Carthos). Het is een nieuwe server voor mij en heb dus geen heirlooms dus het kan wat langzamer gaan
Mensen moeten wel even inlezen voordat ze naar binnen gaan, of diegene die het niet weet geeft dit aan.junglebeast schreef op maandag 04 juli 2011 @ 09:42:
[...]
Handjes vast houden en voedsel voorkauwen word niemand beter van. Die persoon had ALLE kans om het te leren. Zelfs de grootste idioot die door de login box weet te komen kan google gebruiken.
Volgens mij kijken ze helemaal niet op die manier naar het spel. Voor hen is het misschien doodnormaal om een paar keer dood te gaan in ZA/ZG, mogen ze van paps en mams alleen zaterdag WoW spelen en zitten ze dan twee uurtjes met klamme handjes naar het scherm te staren. Who knows.Darkangle schreef op maandag 04 juli 2011 @ 09:56:
[...]
Mensen moeten wel even inlezen voordat ze naar binnen gaan, of diegene die het niet weet geeft dit aan.
Handjes vast houden en voedsel voorkauwen word niemand beter van. Die persoon had ALLE kans om het te leren. Zelfs de grootste idioot die door de login box weet te komen kan google gebruiken.
Het zijn in elk geval spelers waar ik niet mijn tijd kwijt aan wil zijn. Ik wil gewoon snel en effectief. Ik speel een ZG/ZA niet voor de verschrikkelijke lol die ik eraan beleef, maar puur voor de JP/VP die ik nodig heb voor gear waarmee ik content (beter) kan doen die mij wél bevalt.
Verwijderd
rodie83 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 09:29:
Wat wordt WoW toch gespeeld door een uitzonderlijk stel hersenloze sukkels.
nadat we zowel ToT4w als BoT ff gefacerolled hadden nog even een snelle zg (dat was het plan). volledige guild groep dus geen buffs. 2 personen zijn pas net een paar dagen terug in wow en waren dus voor het eerst in zg. Vrijwel alles tot de laatste boss in een 1 shot en toen de eindboss...
De 2 dps (slackers zullen we maar even zeggen).. een gecombineerde dps van een whopping 7K!!!. De mage en ik (tank) hebben ons helemaal suf gehakt op de adds en de chains omdat die andere 2 echt totaal geen idee hadden wat de bedoeling was (hadden ook null comma null tactics gechecked). Na 3 tries gewoon gehaald, maar die 2 mensen komen bij mij de komende 2 weken geen za/zg meer in
kan mij jou frustratie goed voorstellen, maar idd even een poging wagen om die mindless een beetje iets proberen te leren kan toch geen kwaad? Trouwens met shift+J heb je nu een soort van dungeon journal speciaal voor puggies
En houd je hiermee rekening dat je: een 12-jarige mee hebt, een casual die puur voor de lol speelt, zware autist die niet weet hoe en wat?Darkangle schreef op maandag 04 juli 2011 @ 09:56:
[...]
Mensen moeten wel even inlezen voordat ze naar binnen gaan, of diegene die het niet weet geeft dit aan.
Trouwens is het niet zo gigantisch moeilijk om voor WoW te registeren. Elke leek kan de website intypen (staat op het doosje), account aanmaken en een code invullen.
Sterker nog, ik ben als 13-jarige begonnen met WoW en had geen flauw idee hoe en wat. In het begin was het overal op need klikken tot iemand boos werd en zei dat het dobbelsteentje bedoeld was voor als je iets nodig heb. Anders klikte je gewoon op greed, de muntjes.
Tactics wist ik ook helemaal niet! Maar daar was het nog normaal om te zeggen wat je moest doen. En daar verbeterde je dan op. Uiteindelijk kreeg een raid groep door dat je behoorlijk goed kon healen/tanken/dpsen in heroics en vroeg of je een keertje Karazhan wou doen.
Neen, je moet ze gewoon de kans geven om zichzelf te verbeteren. Vaak zal je zien dat het beste spelers zijn die het spel puur voor de fun spelen en geen idee hebben van hoe en wat. Nu is het al snel *right-mouse-click.... kick*
tl;dr moraalridder talk
Hou er ook rekening mee dat het multiplayer is, een MMO. Als ze onnodig veel de groep belasten, dan zouden ze even een rondje moeten overslaan om gewoon even bij te lezen.Zhalix schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:08:
[...]
En houd je hiermee rekening dat je: een 12-jarige mee hebt, een casual die puur voor de lol speelt, zware autist die niet weet hoe en wat?
Trouwens is het niet zo gigantisch moeilijk om voor WoW te registeren. Elke leek kan de website intypen (staat op het doosje), account aanmaken en een code invullen.
Sterker nog, ik ben als 13-jarige begonnen met WoW en had geen flauw idee hoe en wat. In het begin was het overal op need klikken tot iemand boos werd en zei dat het dobbelsteentje bedoeld was voor als je iets nodig heb. Anders klikte je gewoon op greed, de muntjes.
Tactics wist ik ook helemaal niet! Maar daar was het nog normaal om te zeggen wat je moest doen. En daar verbeterde je dan op. Uiteindelijk kreeg een raid groep door dat je behoorlijk goed kon healen/tanken/dpsen in heroics en vroeg of je een keertje Karazhan wou doen.
Neen, je moet ze gewoon de kans geven om zichzelf te verbeteren. Vaak zal je zien dat het beste spelers zijn die het spel puur voor de fun spelen en geen idee hebben van hoe en wat. Nu is het al snel *right-mouse-click.... kick*
tl;dr moraalridder talk
Ik kick niet snel, maar als ik dat doe is dat om een bijzonder goede rede en word ook altijd netjes opgevolgd door een /ignore zodat ik die persoon niet nogmaals hoef te treffen. Dit kunnen die 12 jarige zich ook besparen door even desnoods te youtuben.
Het is eigenlijk de rede waarom ik op mijn main niet pug, dit soort luie instellingen. "we doen het wel effe" of "de rest zal me wel compenseren/uitleggen (of welk ander afhankelijk excuus dan ook). Aangeven dat je het niet weet is niet eens zo erg, dan neem ik zelfs de moeite om het even uit te leggen. Het is meer die slechte instelling die het zo vervelend maakt.
Ik vind het idd niet erg om eens te wipen als leermoment, maar geeft het even aan
Ik kick niet snel, maar als ik het probeer dan mag het nooitDarkangle schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:16:
Ik kick niet snel, maar als ik dat doe is dat om een bijzonder goede reden

Ook zoiets: Zaterdag random Zandalari gedaan met mijn resto shaman -> Ik was de pug in wat verder een guild group was. We kregen ZG, alles ging perfect
Maar ja, als de instance klaar is kun je mensen niet meer vote-kicken, zelfs niet als ze offline zijn

Rhàshan - Aditu Sunlock
Voor die bug heb ik nu al zo'n 20 tickets voor aangemaakt. Aware of the issue, yadda yaddaPaul schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:33:
[...]
Maar ja, als de instance klaar is kun je mensen niet meer vote-kicken, zelfs niet als ze offline zijn
Dat je er extra voor moet gaan betalen is een ander punt
Dat is meestal wel voldoende en alleen op ZG/ZA gaat het wel eens mis. Kwestie van tijd dat ook iedereen hier geweest is.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Indien ja, zijn die echt veel moeilijker dan de normal modes ?
Wij zelf hebben nu 7/7 samen met 2 andere guilds en een enorme hoeveelheid guilds hebben 6/7 op onze server al, en ik vraag me persoonlijk echt af hoe lang deze instance houdbaar is, zeker omdat er toch behoorlijk wat guilds tussen zitten bij ons op de server die niet eindeloos zullen willen wipen op heroic modes.
Dit zal niet voor ons gelden, maar toch, kan me voorstellen dat de wat meer casual guilds hier snel op uitgekeken zijn.
Klopt, het lijkt erop dat Blizz zijn conclusies heeft getrokken uit de vorige vakantie periodes, en daarom de 2 geplannede raids heeft gesplitst.Terence(x) schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:52:
Hier toevallig iemand die de heroic mode's op de PTR heeft geprobeerd ?
Indien ja, zijn die echt veel moeilijker dan de normal modes ?
Wij zelf hebben nu 7/7 samen met 2 andere guilds en een enorme hoeveelheid guilds hebben 6/7 op onze server al, en ik vraag me persoonlijk echt af hoe lang deze instance houdbaar is, zeker omdat er toch behoorlijk wat guilds tussen zitten bij ons op de server die niet eindeloos zullen willen wipen op heroic modes.
Dit zal niet voor ons gelden, maar toch, kan me voorstellen dat de wat meer casual guilds hier snel op uitgekeken zijn.
Nu hebben we er een, en we zullen wel Abbys krijgen zodra de vakantie voorbij is.
Beetje jammer voor degene die wel doorspelen.
Dat de hardcore raiders er na een week doorheen zijn, tja... Hoeveel zijn dat er nu helemaal? En anders maken ze het voor zichzelf maar moeilijker, in plaats van in full 372 Firelands normal in te gaan kunnen ze dat ook met 359 bijvoorbeeld. Of ze gaan niet met 24 (of 9) andere hardcore mensen raiden maar naar een guild die nog niet zo ver is. Al kan ik me indenken dat je je dan weer gaat irriteren aan de slechtere spelers.
Hotfixes (July 1st)
Hmm. Nerfen ze dan ook iedereen die die dingen al wel heeft gefarmed? Je kunt argumenteren dat moeite doen een beloning oplevert en dat die beloning minder wordt naarmate de expansion ouder wordt, maar dit (na 2 dagen) voelt meer aan als het straffen van de mensen die wel een sociaal leven hebbenFirelands trash farming got hit with the nerfbat; epics won't be dropping half as much.
[ Voor 33% gewijzigd door Paul op 04-07-2011 11:04 ]
Rhàshan - Aditu Sunlock
de uitdaging hoort het spel te zijn, niet de spelersPaul schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:00:
BWD / BoT / Tot4W HC zijn er ook nog heDie zijn niet generfed, dus anders dan de hogere (Firelands) gear zijn die niet makkelijker dan voorheen. Casuals hebben dus genoeg te doen lijkt me
![]()
Dat de hardcore raiders er na een week doorheen zijn, tja... Hoeveel zijn dat er nu helemaal? En anders maken ze het voor zichzelf maar moeilijker, in plaats van in full 372 Firelands normal in te gaan kunnen ze dat ook met 359 bijvoorbeeld. Of ze gaan niet met 24 (of 9) andere hardcore mensen raiden maar naar een guild die nog niet zo ver is. Al kan ik me indenken dat je je dan weer gaat irriteren aan de slechtere spelers.
Verwijderd
he maar kan jij mij dan aangeven wat de beste/snelste tacktiek is bij die run naar de lynxs boss? Zelf had ik laatst nog 6 min toen we daarnaartoe gingen. Ik als rambo dwars door al die hidden packs en dan zou iemand bij die trap een mass rezz doen... helaas zat die skill op cooldown dus het feest ging niet door.Paul schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:33:
[...]
Wel de roll verloren, maar met 3 minuten over wel de achievement. Eén van de members moest er vandoor, die groep was om een of andere reden laaiend enthousiast over mijn healing dus de vraag of ik nog meer instances wilde doen.
Is dit dan de beste/snelste manier of kan je nog beter gewoon helemaal doorlopen tot die kamer van de lynxs boss?
Wij hadden ook iets van 6-7 min voor de lynxs boss. Eerste helft geskipped door over het water te rennen en zo de eerste packs te avoiden. Ik was op mijn main (healer) en de tank pullde vervolgens zo'n beetje al die hidden packs zodat ze ge-aoed konden worden. We haalden het met 2 minuten over.Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:01:
[...]
he maar kan jij mij dan aangeven wat de beste/snelste tacktiek is bij die run naar de lynxs boss? Zelf had ik laatst nog 6 min toen we daarnaartoe gingen. Ik als rambo dwars door al die hidden packs en dan zou iemand bij die trap een mass rezz doen... helaas zat die skill op cooldown dus het feest ging niet door.
Is dit dan de beste/snelste manier of kan je nog beter gewoon helemaal doorlopen tot die kamer van de lynxs boss?
Wij zien ons zelf niet als 'hardcore' we zijn geëindiged met 12/13HC (3 dagen in de week raiden). dus om te zeggen dat er dan nog veel te doen is, niet echt.Paul schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:00:
BWD / BoT / Tot4W HC zijn er ook nog heDie zijn niet generfed, dus anders dan de hogere (Firelands) gear zijn die niet makkelijker dan voorheen. Casuals hebben dus genoeg te doen lijkt me
![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat dat een beetje een vage redenatie mbt to minder mensen in je raid en de lagere gear ilvl, dat is een beetje zoals zeggen dan doe je de bosses toch met 1 arm achter je rug gebonden kan doen
Bovendien is alle 359 gear allang gedisenchant en gevendored
Maarja laten we hopen dat het lang genoeg duurt, en zoals iemand hierboven zei misschien komt The Abyss nog wel binnen 3 maanden ofzo
Mijn stille hoop is dat alle heroics toch wel van een sinestra niveau zijn.
Verwijderd
Lijkt mij dat als je een rogue hebt die gewoon tot in de kamer kan doorlopen en dan mass rezz doet.. dat dit helemaal snel is.. je slaat dan echt heel veel over.
Wij hebben die packs gewoon gesloopt... Waarschijnlijk hadden we ook wel pro dps etc though, kan ik niet echt checken omdat ik recount nog niet gefixed had sinds 4.2 maar ze gingen vrij rap dood. Was nog een pug ook, soms kan het nogVerwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:09:
maar deden jullie dan een mass rezz zonder die packs te slopen of gebruikte de tank gewoon al zijn cooldowns om levent te blijven?
Lijkt mij dat als je een rogue hebt die gewoon tot in de kamer kan doorlopen en dan mass rezz doet.. dat dit helemaal snel is.. je slaat dan echt heel veel over.
Dan moet je een singleplayer spel gaan doenDarkangle schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:01:
de uitdaging hoort het spel te zijn, niet de spelers.
Je bent nu eenmaal met 4/9/24 anderen, en als je zo l33t bent dat je het te simpel vindt (terwijl een groot deel van de playerbase het wel goed vindt) dan moet je manieren zoeken om het uitdagend te maken voor jezelf. Op welke manier je dat doet (mindere gear aantrekken, met anderen spelen, QQ op de forums in de hoop dat Blizzard hun melkkoe gaat attunen op 1% van de playerbase of stoppen met WoW) moet je zelf weten
Euhm, we hebben gewoon de crocs ontweken en die 2 (of zijn het er 3?) hidden packs op hun plek genuked?Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:01:
Ondertussen zijn de stats al wat scheef (12/12 is nu erg simpel) maar zeg dat er wereldwijd 10.000 guilds de normal modes voor de nerf op 12/12 hadden. 10-mans zijn toch wel de hoofdmoot roept iedereen sinds Cata, dus laten we zeggen dat dat gemiddeld 15 mensen per guild zijn, dan zit je op 150.000 spelers. Ik kan helaas alleen subscriptions vinden van WoW, geen Active accounts, maar er zijn blijkbaar 11.5 miljoen subscriptions. Dat zijn dus 1.3% van de mogelijke playerbase. Als 10% van die subscriptions actief is, dan moet 87% van de playerbase nog aan tier 11 hardmodes beginnen...Terence(x) schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:08:Wij zien ons zelf niet als 'hardcore' we zijn geëindiged met 12/13HC (3 dagen in de week raiden). dus om te zeggen dat er dan nog veel te doen is, niet echt.
Tja, als je het uitdagend wilt houden dan moet je stappen ondernemenIk moet eerlijk zeggen dat dat een beetje een vage redenatie mbt to minder mensen in je raid en de lagere gear ilvl, dat is een beetje zoals zeggen dan doe je de bosses toch met 1 arm achter je rug gebonden kan doen
So, dan faceroll je BWD/BOT/Tot4W nog een paar keerBovendien is alle 359 gear allang gedisenchant en gevendored
Ik zeg niet dat Blizzard meer of minder moet doen om het spannender of simpeler te maken, ik zeg alleen dat je daar zelf ook wat aan kunt doen
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ik denk dat Blizz een goede aanpak heeft. Normals voor de "casually aimed" raiders, heroics voor de meer hardcore aimed raiders. Moeten deze laatste raids wél uitdagend genoeg zijn.
Verwijderd
vind trouwens wel dat dei eisen om al die fireland vendors te unlocken veel te hoog liggen... je bent rond 1 maand bezig voor 365 gear. Blizz zou dit naar mijn menig best wat mogen verlagen.. ik krijg weer erg dat bezigheids therapie gevoel... moet wel zeggen dat ze snel gaan, maar toch... nee leuk vind ik het niet (quest hater hierzo
Als break van mijn Arena spelletje, lvl ik momenteel een DK voor fun.
Maar gisteren deed ik een instance (Blood Furnace) en mijn DPS is best laag (tov de rest). Omdat ik de DK niet veel speel, één á twee keer week, loop ik nog wel eens vast op de rotatie. Momenteel ben ik lvl 61 en zijn mijn talents allemaal in Frost gegaan maar via www.wowpopular.com, kom ik erachter dat vele speler (?) momenteel unholy speccen.
Is er hier een DK aanwezig die wat tips kan plaatsen over het lvl-en van een DK (rotatie/talents e.d.) met het oog op de patch 4.2? Via google kom ik op allerlei verschillende guides uit dus dan maar via tweakers
Verwijderd
wordt ook bijgewerkt na patches etc.
mijn tips zijn.. kijk even goed hoe je wilt lvl-en (questen of dungeons of beide) voor questen gewoon dps gaan. zelf ben als OS dual frost en dit hakt als een dolle. Heb dit weekend ook naar unholy zitten kijken, maar denk dat dit toch minder ondersteunende skills heeft (interupten, slow etc.) dps-en is leuk, maar in teamverband heb ik liever personen die ook echt ondersteunend zijn. Mocht je quest ook zo irri vinden als ik dan kan je ook 100% gaan tanken en zo lvl-en.. dan lekker blood en gaan met die banaan
hier mijn wolfje.. heb je een indruk van de builds (zowel MS tank als OS frost)
http://eu.battle.net/wow/...oon/Woefwoefwoef/advanced
suc6
Google-en maakt je lui
Dank trouwens voor het informeren
[ Voor 11% gewijzigd door Maduth op 04-07-2011 11:51 ]
Hey een silvermoon spelerVerwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:47:
<lap tekst>
hier mijn wolfje.. heb je een indruk van de builds (zowel MS tank als OS frost)
http://eu.battle.net/wow/...oon/Woefwoefwoef/advanced
\0
Mijn character - Ook op silvermoon :D
Verwijderd
Als je een keer zin hebt in za/zg of om ff wat meer casuals die ik in mijn guild heb een keer te helpen.. dan ben je meer dan welkom
we willen vrijdag gaan beginen aan FL maar of dit allemaal zo soepel gaat verlopen weet ik niet..
Verwijderd
Ik wist niet dat jij Nederlands was Lorune.Terence(x) schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:52:
[...]
Hey een silvermoon speler
\0
Mijn character - Ook op silvermoon :D
Ik denk ook dat ze het goed doen, al heb ik Firelands nog niet van binnen gezien, dus geen idee hoe goed dat met 357 average te doen is en heb ik nog geen HC's gedaan
Ik vind het wel jammer dat die recepten pas unlocken na X dailies. Ik loop dus al een dag achter met het unlocken van de engineering recepten waardoor ik veel kans maar de helft van het geld voor de gun / scope kan vragenVerwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:35:
ik krijg weer erg dat bezigheids therapie gevoel...
Rhàshan - Aditu Sunlock
Voor deze week ben ik al valor capped, heb nog wel een resto druid waar ik nog 7 ZA/ZG mee moet doen, kijk dinsdag wel even, aangezien ik vanavond een raid heb om Sinestra iig te killenVerwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:59:
Ok hoi![]()
Als je een keer zin hebt in za/zg of om ff wat meer casuals die ik in mijn guild heb een keer te helpen.. dan ben je meer dan welkom. Zelf wil ik ook best tanken als jij/jullie een tank nodig hebben.. dus pm maar als je wilt.
we willen vrijdag gaan beginen aan FL maar of dit allemaal zo soepel gaat verlopen weet ik niet..
Yap, al 30 jaar ofzoVerwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 12:01:
[...]
Ik wist niet dat jij Nederlands was Lorune.
Hoe was het gisteren gedaan nou op Rag, nog beetje dicht bij een kill gekomen ? (kan jullie logs niet inzien aangezien die private staan *god knows why*)
Helemaal eens. Boring time sink. Van die content waar het vanaf druipt dat Blizzard in een vergadering over deze patch tegen elkaar zei: onze spelers moeten gemiddeld wel (insert random number) maanden subscriptie betalen om het helemaal te unlocken, anders kan het niet uit. Wat mij betreft een dodelijk saaie insteek.Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:35:
Ok thxs mensen. zat dan voor 90%+ goed met mijn tactics. even die finishing toutch en dan moet die timed run wel lukken.
vind trouwens wel dat dei eisen om al die fireland vendors te unlocken veel te hoog liggen... je bent rond 1 maand bezig voor 365 gear. Blizz zou dit naar mijn menig best wat mogen verlagen.. ik krijg weer erg dat bezigheids therapie gevoel... moet wel zeggen dat ze snel gaan, maar toch... nee leuk vind ik het niet (quest hater hierzo)
Of je gaat even raiden en loot gewoon 378 items waardoor die 365's van dailies compleet irrelevant worden. Overigens: na de 1e questline krijg je al een 365 cloak, na 3 dagen dailies kan je nog een item halen (tank boots, str neck, agi ring, int neck), dus zo lang duurt het allemaal niet.rodie83 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 12:10:
[...]
Helemaal eens. Boring time sink. Van die content waar het vanaf druipt dat Blizzard in een vergadering over deze patch tegen elkaar zei: onze spelers moeten gemiddeld wel (insert random number) maanden subscriptie betalen om het helemaal te unlocken, anders kan het niet uit. Wat mij betreft een dodelijk saaie insteek.
De carrot is steeds dichtbij, en 30 dagen dailies in totaal is nou ook niet extreem (probeer maar eens alle argent tournament mounts + pets te verzamelen, dan weet je pas wat dailies grinden is).
Ghe dat laatste hadden meer mensen bij ons last vanZhalix schreef op maandag 04 juli 2011 @ 08:24:
Ik zie niet zo snel een probleem, zolang de healers opletten en jij niet in allemaal shit loopt, moet het te doen zijn. Bij boss fights goed opletten, maar dat lijkt mij normaal.
(En niet zoals ik even niet opletten en zo weer door een gat vallen bij de spider boss)
Spiderboss was bij ons gister trouwens rampzalig. Hebben we over het algemeen wel vaker last van. 1 avond alles verkloten om vervolgens de volgende avond zonder al teveel moeite een kill te pakken. Uit frustratie maar naar Lord Ryolith gelopen om daar wat tries op te pakken. Die ging wel aardig en moet de volgende keer wel goed komen.
Combinatie van!!!Maduth schreef op maandag 04 juli 2011 @ 12:26:
Trouwens... als ik zou besluiten om tanked te lvl-e in instances, zou dat sneller gaan dan questen (het oude verhaal) maar ben het antwoord kwijt
Of sneller is afhankelijk van snelheid van clearen van dungeon. overhet algemeen is langzamer.
Denk dat je sommige instance niet meer kan zien, na tijdje
je krijgt heel vaak dezelfde.
[ Voor 34% gewijzigd door Teunis op 04-07-2011 12:33 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Neen, 1-60 quests, 60-70 eigen keuze, 70-80 ligt er puur aan of je de zin heb om te questen en dan vanaf 80-85 weer questen
(mijn druid stond bijvoorbeeld de hele WotLK uitbreiding op non-actief omdat ik de zin niet kon opbrengen om van 70-80 te levelen! )
[ Voor 19% gewijzigd door ItMeAedri op 04-07-2011 12:32 ]
Valt echt wel mee. Regel een guild waar je +10% xp perk kan gebruiken en wat Heirlooms. Ik heb laatst mijn druid in ruim 3 dagen playtime van 1-85 geleveld en dan deed ik nog vrij rustig aan..Mmore schreef op maandag 04 juli 2011 @ 12:32:
70-80 is echt such a pain. Zit al maanden met een 72 hunter en 78 death knight (blood) die maar niet verder willen komen.
[ Voor 4% gewijzigd door m0nk op 04-07-2011 12:38 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Gewoon questhub tot questhub doen, ik nam gewoon alle quests mee en de laatste keer was het geloof ik 2 dagen en 7 uur speeltijd van 1 naar 85. Dit was met Heirlooms+vis ring. (Is al wel weer een half jaar geleden ofzo dat ik WoW aangeraakt heb)
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Dus als ik tank spec kies, zal het waarschijnlijk wat moelijker zijn om te questen (moeilijk is een breed begrip momenteel in WoW maar toch).
Mag iets langzamer zijn, maar plus punt is toch grote hoeveelheid mobs neer kunnen hakken zonder issues.
en voor level/quest addon kun je altijd nog gratis variant van www.wow-pro.com plukken.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
1. Dual spec is de oplossingMaduth schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:05:
Probleem is (volgens mij) dat een DK een DPS spec heeft of TANK spec.
Dus als ik tank spec kies, zal het waarschijnlijk wat moelijker zijn om te questen (moeilijk is een breed begrip momenteel in WoW maar toch).
Verwijderd
Ok lijkt mij leuk om een keer wat samen te werken. Dinsdag heb ik weinig tijd voor wow.. heb nog paar belasting klanten die ff afgehandeld moeten worden. Donderdag ben ik wel weer van de partij.Terence(x) schreef op maandag 04 juli 2011 @ 12:02:
[...]
Voor deze week ben ik al valor capped, heb nog wel een resto druid waar ik nog 7 ZA/ZG mee moet doen, kijk dinsdag wel even, aangezien ik vanavond een raid heb om Sinestra iig te killen
Zal je wel even toevoegen. heb nog 2 andere tanks (pala en War) maar woefwoefwoef is veruit het character waar ik het meest op zit en die ik eigenlijk ook het leukst vind. ga die pala (Thorqq) misschien zelfs wel ombouwen tot healer.
Nou de mzzls
Ik hoop dat je die als grap bedoeld, of heb jij die echt gekocht?m0nk schreef op maandag 04 juli 2011 @ 12:40:
Installeer Zygor's leveling guide en volg die dan. Vlieg je erdoorheen..
Verwijderd
bovendien heb je als tank 0 last van queues voor random dungeons. dungeon levellen is als tank goed te doen, hoef je na lvl 15 nooit meer een quest hub van dichtbij te zienMik! schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:11:
[...]
1. Dual spec is de oplossingTank voor dungeons, dps voor questen. 2. Als tank kan je meer dan prima levelen. Heb zelf mijn warrior puur en alleen als prot. Grote groepen pullen en je komt een heel eind
Nu is dat toch ook wel gruwelijk vervelend (saaai!) hoor. Vanaf level 15 levelen met dungeon grinden, dan krijg je 6 keer achter elkaar dezelfde langdradige dungeons. Met steeds andere 'ik weet nog niet helemaal hoe deze class werkt' spelers. Daarnaast gaat het ook niet echt sneller, gezien de quest-hubs tegenwoordig allemaal lekker aansluiten, ook op lager level.Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:27:
[...]
bovendien heb je als tank 0 last van queues voor random dungeons. dungeon levellen is als tank goed te doen, hoef je na lvl 15 nooit meer een quest hub van dichtbij te zien
Als je questen écht haat, dan is 't een optie. Maar in dat geval zou ik toch overwegen het regelmatig af te wisselen met Battle Grounds
Dit topic is gesloten.