Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 245 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 48.876 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

http://www.mmo-champion.c...rld-First-Kill-Blue-Posts

Dit dan. Aziatische guild heeft alles normaal gecleared en doet met de hele guild een faction change om zo een raid reset te bewerkstelligen en verder te gaan op heroic :|. Gaat wel een beetje erg ver 8)7

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 23:29
Jerry schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:33:
Shannox 25 man kill video (pre-nerf) met mumble deze keer:

[video]

Straks Ryolith ook even uploaden.
Nice vid. Speel je ook op 1920x1080? Mijn framerate dropt naar een belachelijke 10/15fps als ik in 2580x1440 probeer full-size op te nemen, dus pak nu maar half-size (720p) recordings. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 14:31
Hebben meer servers last van het probleem dat PUGs niet of nauwelijks meer functioneren? Ik ben na 4.1 een maandje afgehaakt; geen dungeon daar kunnen clearen. En nu ik met 4.2 weer terugkom zie ik dat zelfs de 4.0 dungeons niet meer te puggen zijn.

Ik kan natuurlijk een guild gaan zoeken (huidige is klinisch dood) maar eerlijk gezegd heb ik er weinig vertrouwen in. Blizzard lijkt de casual gamer kwijt te willen.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
MSalters schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 20:38:
Ik kan natuurlijk een guild gaan zoeken (huidige is klinisch dood) maar eerlijk gezegd heb ik er weinig vertrouwen in. Blizzard lijkt de casual gamer kwijt te willen.
Nee, casual gamers maken het voor hun zelf onmogelijk

Casual betekend niet onvoorbereidt een dungeon in en meeliften met andere mensen.
Tevens gaan de raiders voor ZA/ZG (meer VP/dungeon) dus in heroics komen mensen die komen om ..... te gearen. En ja, daar hoort dan ook CC bij wat niemand meer doet.
Tevens klachten van retards, en ik ben happy dat ik gewoon runs kan doen met de guild en niet met pugs.

De community doet zichzelf de neck om, en niet blizzard.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Mmore schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 18:56:
[...]

Nice vid. Speel je ook op 1920x1080? Mijn framerate dropt naar een belachelijke 10/15fps als ik in 2580x1440 probeer full-size op te nemen, dus pak nu maar half-size (720p) recordings. :'(
Yup, 1920x1080 :). Groter kan mijn monitor toch niet aan :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Laatst online: 10-09 14:31
Eh, ik weet van m'n guild runs dat die heel veel beter werken ja. Maar je mist het hele grote punt: WoW is multi-player. Casual gamers maken het dus ook voro andere casual gamers onmogelijk. Daardoor is het niet leuk, en investeren casual gamers er ook geen tijd in. => vicieuze cirkel.

Dan kan Blizzard wel arrogant zeggen, hun probleem, maar da's commercieel naruurlijk stupide. Ze zijn me al een maand als klant kwijt geweest, en tenzij de situatie voor het eind van deze maand verbetert ben ik definitief weg. Ik dnek ook niet dat ik de enige ben, zoals gezegd is m'n guild ook praktisch verdwenen sinds Cata. En dat waren toch allemaal semi-serieuze raiders (lvl 26 guild),

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
De 4.0 / 4.1 dungeons zijn prima te doen, met spelers die weten wat ze doen. Guildies, dus. Of vrienden, mensen met wie je eerder gespeeld hebt, mensen die in /2 naar mensen zoeken voor een run..

De enige die de situatie waar jij het over hebt kan veranderen ben jij.

Onze Baleroc kill; YouTube: ‪Baleroc, 25m, normal mode‬‏

Zag er een stuk ingewikkelder uit dan dat ik had gedacht. 2 Power Aura's ingesteld en knallen met de heals. Kreeg op het einde nog door zo'wn crystal - 50% healing debuff maar mn medehealers stonden gelukkig klaar om te helpen O+

[ Voor 40% gewijzigd door Mmore op 01-07-2011 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
De guards van de capital cities zijn trouwens echt een lachertje, je kan gewoon met ze spelen. Zelfs are je er 5-6 op je hebt kun je met frost nova ofzo ze makkelijk allemaal verslaan. Ik vind dat guards van een hoofdstad als Stormwind City of Orgrimarr toch echt sterker moeten zijn, je moet je er immers 100% veilig voelen tegen de 'vijand'. Ze moeten gewoon net zo sterk zijn als de guards van Tol Barad, 60K damage per hit tegen plate, 1M HP en immune tegen elke vorm van CC...in ieder geval de elite guards. Alleen een full-epic 25 man raid moet een kans hebben om een hoofdstad binnen te dringen om zonodig de boss daar te killen, niet een groep van 10 blue-geared gasten die even komen ''spelen'' in de hoofdstad van de enemy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIHA... Neffy down :)

natuurlijk wel super slacker, maar mijn guild bestaat deels uit best wel monkeys :D. Eerste uur hadden we trouwens mega addon problemen (ik niet) maar veel die naar oxy sprongen kregen mega lagg of gewoon dc. behoorlijk irri.

Daarna moests ik ff wennen wat precies te doen in p3 met die adds, maar daarna was het een peulenschil. zero dooien... morgen ALI alkanarie.. heb er zin an :D

mzzls

Trouwens van de mensen hier die al behoorlijk wat bosses down hebben. Wat vinden jullie. zijn de bosses in firelands lastiger dan de bosses in bot/bwd (natuurlijk wel voor de nerf) of op normal makkelijker?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2011 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kikkah
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-07-2024
Nja, als dat gebeurd is de achievement "For the Horde" of "For the Alliance" bijna niet meer haalbaar.

Tevens gaat het kleine beetje World PvP wat er nog is ook pleite..

En voel je je nu niet veilig dan met alles en iedereen om je heen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Kikkah schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 23:54:
Nja, als dat gebeurd is de achievement "For the Horde" of "For the Alliance" bijna niet meer haalbaar.

Tevens gaat het kleine beetje World PvP wat er nog is ook pleite..

En voel je je nu niet veilig dan met alles en iedereen om je heen? :P
For the Horde/Alliance moet gezien worden als een echte uitdaging, beetje zoals de world drakes in wow vanilla. Die doe je niet met een groepje slechtgegearde spelers die even niets te doen hebben. Die doe je met een strak georganiseerde, full epicraid, met voice communicatie enzo. Bedenk wel dat voor City-bosses geen playerlimit bestaat, die kun je dus ook met 40,50 of 80 spelers doen, dan mag er best een beetje uitdaging bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kikkah
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-07-2024
Ben het wel met je eens er moet uitdaging zijn maar wow is op weg naar casual dus dat gebeurd toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de Alliance is die uitdaging er al wel. Probeer Orgrimmar maar eens te doen nu Cataclysm. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Geachte,

Ik:

http://eu.battle.net/wow/...onsus/Tovernaresje/simple

En een aardige vent die ik ken via WoW:

http://eu.battle.net/wow/en/character/alonsus/Famu/simple

Willen van realm veranderen naar Silvermoon.

Is er nog een raiding guild die ons kan gebruiken?

Ben het zat op deze realm met veel guilds die al helemaal vol zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Wezzal

ik zit op Silvermoon in een guild Dragon World is okay, maar echt raiding zou ik ons niet willen noemen :P.

Er zitten een paar behoorlijk hardcore raiding guilds op Silvermoon. Inner Sanctum is nr1. Ace, fallen etc. zijn echt ook heel hardcore. Die guilds verwachten wel dat je altijd aanwezig bent, vrij neemt als er nieuwe content is etc.... totaal niet te combineren met een goede baan dus.

http://www.wowprogress.com/pve/eu/silvermoon

Weet niet waar je naar op zoek bent, maar bij mij in de guild zitten 3 gasten die mains hebben in de top guilds, maar om te chillen af en toe met ons meedoen :P

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
Zo hardcore hoeft het ook niet van mij. Ik heb nog wel een sociaal leven.

2 a 3 avonden zijn prima te overzien. Wat is jullie progression? Hebben jullie HC gedaan voor patch 4.2?

En zouden jullie ons kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We stonden op 10/12 voor de nerf. Al Akir en neffy hadden we nog staan. Ali hadden we al op 2% gekregen en niemand had daar voor de nerf nog zin in. Die slopen we vanavond dus. Neffy hebben we gisteren neergekregen (makkelijk). HC hebben we nog niet gedaan.

Goede spelers kunnen we natuurlijk altijd gebruiken, maar het is nu niet zo dat raids nu niet doorgaan omdat we geen mensen hebben.. op Silvermoon kan je vaak prima pugs gebruiken als je nog een paar open plekken hebt in je raid. Dit doen wij vaak ook omdat een echte 100% guild run (10 man) vrij weinig voorkomt. het is meestal 7-9 guildies.

Mocht je intresse hebben dan kan ik altijd ff de gm vragen en anders zou ik gewoon inschrijven bij die grote guilds en ff gaan guild hoppen tot je een goede/leuke hebt. Via bovenstaande link kan je alle guilds op Silvermoon zien 10 of 25 man raiding zodat je een beetje een beeld hebt.

oh ja dit ben ik :D http://eu.battle.net/wow/...oon/Woefwoefwoef/advanced normaal tank, maar nu ff voor die lompe dailies in mijn button bash outfit :D

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
Dat is het probleem bij de realm Alonsus. Met pugs kan je zelfs niet de makkelijkste bosses van BwD en BoT aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol nou dan zit je prima op Silvermoon.

Kijk maar wat je doet als je op Silvermoon zit kan je mij altijd ff whisperen en ik zal het ook ff aangeven aan de gm. echte specifieke recruiting doen wij eigenlijk niet aan, maar jij en je vriend zullen zeker welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach vroegah waren er ook geen pug's behalve de pug's voor 5man's
Prima zo :)
Ik moet ook niks hebben van het gros op mijn server er zijn maar 2/3 guilds waar ik wel mee wil spelen of helpen maar verder.
En nee dat is geen groothedswaanzin, de helft zijn gewoon tards >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 15:52:
lol nou dan zit je prima op Silvermoon.

Kijk maar wat je doet als je op Silvermoon zit kan je mij altijd ff whisperen en ik zal het ook ff aangeven aan de gm. echte specifieke recruiting doen wij eigenlijk niet aan, maar jij en je vriend zullen zeker welkom zijn.
Vriend is een groot woord:P

Ik zal hem er even op attenderen! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen even een vraag mbt een timed ZA run.

Net had ik nog 6 min toen we die laatste lynxs boss gingen doen. Ik als rambo rende dwars door al die verborgen groepen, met het plan om dan dood te gaan helemaal bij die trap. daarna moest 1 van de teamleden een mass rezz doen. helaas ging het daar ff mis.. lol zat op cooldown :P

Ik zit nu ff te twijfelen.. is dit de snelste manier en moet je hier speciaal een rogue of ander gecloakte speler voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:09
Net door een DK-tank door Frost Lord geboost. Hadden al 7 wipes gehad, en deze tank doet vervolgens even 65% van de damage done :X Ik ben de healer, heb evenveel damage done als één van de DPS |:(

Daarna met 4 guildmembers opgescheept door LFD voor een Zandalari, spraken geen Engels en deden bij de bosses alles fout wat fout kan :X

Tis weer weekeind :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 14:12:
Via bovenstaande link kan je alle guilds op Silvermoon zien 10 of 25 man raiding zodat je een beetje een beeld hebt.
Deze link geeft een iets beter beeld van Silvermoon, aangezien wowprogress nog niet up to date is wat betreft Tier 12 content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
Paul schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 19:10:
Net door een DK-tank door Frost Lord geboost. Hadden al 7 wipes gehad, en deze tank doet vervolgens even 65% van de damage done :X Ik ben de healer, heb evenveel damage done als één van de DPS |:(
Huh, deze frost lord (YouTube: ‪The Frost Lord Ahune (test run)‬‏)? :o Hoe kan je daar wipen? :? :'( Moet DPS wel heel erg geweest zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Yup. Die DK had 9K DPS / 63% damage done, volgende had 4K / 20%, dan 2k / 10% en dan ik 1k / 7%. Waar nummer 5 heen was weet ik ook niet...

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
Je doet er weinig aan als healer I guess.. Best wel pijnlijk. Die nummers haal je voor level 80 al in quest gear, snap niet dat je zo weinig DPS kan wegtikken als DPS'r.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo 12/12.. ook Al akir neer... man het is echt veel te erg generft.. gewoon totaal niet leuk meer. daarna om te kijken hoe erg het was nog ff een BoT run gedaan, maar heb echt weinig tot geen plezier meer in die raid. Het moet vanaf nu op HC of gewoon firelands gaan doen want dit is wel heel erg zo.

Wel handig met snel gearen, maar blizz had het best iets minder hard mogen raken met de nerf stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Net alt run BoT en BWD... Alles ge-oneshot in 2 uur :X.
Behoorlijke nerfbat indeed.

Lord Rhyolith (mumble + gamesounds):

[ Voor 37% gewijzigd door Jerry op 03-07-2011 15:39 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Vanavond staat de stream weer online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Kan ik in mijn guild officers ook unlimited bank access geven? Nu is het 999999 (wat ook unlimited is, maargoed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:57

Osxy

Holy crap on a cracker

Twylight schreef op zondag 03 juli 2011 @ 18:55:
Kan ik in mijn guild officers ook unlimited bank access geven? Nu is het 999999 (wat ook unlimited is, maargoed)
Nee.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
De stream is live!

Alysrazor neer! :D Nu tijd voooooor... Baleroc!

[ Voor 58% gewijzigd door ItMeAedri op 03-07-2011 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:40
Ah damn, ik heb de hele avond je stream aan gehad, wipe wipe, en nu wow ik zelf ff en dan mis ik de kill. :D

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
HawVer schreef op zondag 03 juli 2011 @ 22:52:
Ah damn, ik heb de hele avond je stream aan gehad, wipe wipe, en nu wow ik zelf ff en dan mis ik de kill. :D
Ik zet straks wel de video on demand goed :P eigenlijk de laatste paar goede pulls waar de 2e x phase 1 goed ging.

Nu zijn het wipe filmpjes van Baleroc! :X

[ Voor 6% gewijzigd door ItMeAedri op 03-07-2011 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
Baleroc nog gedowned? *D Was wel 1 van de makkelijkere fights, zeker makkelijker dan Alysrazor, voor ons dan. We hebben Majordomo een paar keer op 25%ish gekregen, daarna ontplofte de hele raid. Gaat morgen wel down denk ik en hopelijk ook Ragneros zodat we volgende week de heroics in kunnen.

Vraag me af of we, mochten we Rag niet downen morgen, we dinsdag met een 10m clubje alsnog gaan zodat we met de 25m groep woensdag aan heroics kunnen beginnen.. Anders wordt volgende week wel erg saai ben ik bang.

Wat vinden jullie van de encounters thus far? Ik moet zeggen dat ze best indrukwekkend zijn, leuke mechanics en een echt "Firelands" sfeertje. Heroics zijn (hopelijk) lekker uitdagend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Ja, Baleroc is neer gegaan. Je zou zeggen dat de trash lastiger is :o

Alysrazor vond ik wel een leuker gevecht, zodra je doorhebt hoe je de tornado's moet ontwijken en niet in de wind moet staan, is 'ie gewoon neer.

Vandaag gaan we voor Majordomo, wat ook een redelijk makkelijk gevecht is, voor zover ik weet. Dus het wordt even inlezen op Majordomo & Raggy.

(En begin de streaming software wat beter te snappen, maar er was een crash gisteren, waardoor het eerste deel niet online staat :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Ook hier een alt-run BWD/BoT/TotFW gedaan op zaterdag samen met een andere guild. Duurde bij ons iets langer om te clearen, vooral door verschil qua tactics tussen twee guilds. Maar goed, aan het eind van de avond was mijn warrior tank Defender of a Shattered World (jaja, telt niet echt) en BoE shoulders en een trinket rijker. Vorige week zaterdag 85 gedinged en nu een itemlevel van 358.

Nu zit ik even met een vraagje, zou mijn warrior firelands 10m normal kunnen tanken indien nodig? Bracers gaan volgende reset vervangen worden door valor, eventuele andere 353 slots hopelijk in een volgende alt-run. Als feedback van de healers krijg ik in ieder geval te horen dat ik redelijk makkelijk in leven ben te houden. Focus qua gemming en enchants ligt vooral op avoidance (parry/mastery/dodge), waardoor mijn stamina wellicht aan de lage kant is. En ja, ik ben bezig met het unlocken van therazane voor de shoulder enchant ;)

Linkje naar mijn warrior: http://eu.battle.net/wow/...odfeather/aellae/advanced

[ Voor 3% gewijzigd door Mik! op 04-07-2011 08:18 ]

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Ik zie niet zo snel een probleem, zolang de healers opletten en jij niet in allemaal shit loopt, moet het te doen zijn. Bij boss fights goed opletten, maar dat lijkt mij normaal. :)

(En niet zoals ik even niet opletten en zo weer door een gat vallen bij de spider boss :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Gisteren ook voor de eerste keer Firelands ingeweest. Door matige signups hadden we helaas een niet al te ideale raid en hebben we voor het grootste gedeelte trash gecleared voor de rep. Ook nog twee pogingen gedaan op de grote spin, maar dat ging allemaal nog een beetje te chaotisch voor de meesten. Ik vond het het er overigens niet heel lastig uitzien. Ik voorzie dat deze week ie nog wel neer gaat, mits we een beetje een normale raidsetup krijgen.

Als laatste een brilliante PUG ervaring weer: sta ik in ZG, laatste baas. We gaan P2 in, de tank loopt een beetje verwilderd in het rond tot iemand na 30 seconden zegt: "zou je niet eens zo'n grote add gaan ophalen?". Waarop de tank vervolgens zegt: "sorry, maar ik ken de tactics niet". Ik was healer. ging uiteraard dood door healing aggro en ben direct geleaved. Screw die paar valor points. Wat wordt WoW toch gespeeld door een uitzonderlijk stel hersenloze sukkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

rodie83 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 09:29:

Als laatste een brilliante PUG ervaring weer: sta ik in ZG, laatste baas. We gaan P2 in, de tank loopt een beetje verwilderd in het rond tot iemand na 30 seconden zegt: "zou je niet eens zo'n grote add gaan ophalen?". Waarop de tank vervolgens zegt: "sorry, maar ik ken de tactics niet". Ik was healer. ging uiteraard dood door healing aggro en ben direct geleaved. Screw die paar valor points. Wat wordt WoW toch gespeeld door een uitzonderlijk stel hersenloze sukkels.
Dan leg je toch de tactics uit? Als iedereen zo reageerd dan krijg je als tank helemaal niet meer de kans om iets te leren.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
junglebeast schreef op maandag 04 juli 2011 @ 09:42:
[...]

Dan leg je toch de tactics uit? Als iedereen zo reageerd dan krijg je als tank helemaal niet meer de kans om iets te leren.
Precies, en dat is ook exact de reden dat ik geen pugs meer tank. Alleen nog met een volledige guild groep ga ik tanken. Zelfde met mijn healer. Het respect voor mensen die een bepaalde class nog moeten leren is totaal weg, dungeon finder maakt mensen anoniem en daarom meent men respectloos naar elkaar toe te kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Ik had gisteren precies het tegenovergestelde gehoord. Mijn raidleader ging ZA in en ze wipte steeds op de laatste baas. Na 6-8 wipes op de laatste baas gaf hij het maar op. (Eerste wat hij zei was "I just wasted f****************** one and a half hours!")

Respect voor 'm. Alleen moest ik wel even het extra inwrijven door te zeggen dat ik Mojo had gevonden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
[...]

Nee, ik weiger mensen tactics uit te leggen die van het type "eerst beginnen, dan wipen, dan tactics vragen" zijn. Als je het niet weet vraag je het vantevoren, en tegenwoordig is er ook totaal geen excuus meer om van niks te weten omdat er een dungeon journal is die elke malloot verteld welke baas wat doet. Ik ben niet degene die moeite steekt in het beter maken van spelers die totaal geen blijk ervan geven zichzelf beter te willen maken.

Edit: voor alle duidelijkheid: ik boot niemand als ie eerst even meldt dat ie het gevecht nog nooit heeft gedaan. Voor iedereen een eerste keer. Een wipe is dan ook niet erg, maar iemand moet er wel van leren. Mensen die hun kop houden en pas ná een wipe gaan melden dat ze de tactics niet kennen - :w.

[ Voor 18% gewijzigd door rodie83 op 04-07-2011 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Ik heb ook maar weer eens een poging gewaagd om een tank te levelen.
Meestal trek ik het niet meer na een tijdje door al die heirloom pullers (oftewel dps in heirlooms die alles wat los en vast is pullen.)
Vastbesloten deze keer om het vol te houden ook aangezien mijn vriendin samen met mij levelled alleen als healer dus een mooie combo.
Aangezien ik niet meer de jongste ben :P en dus soms nog wel eens de weg kwijt ben in de oude en BC dungeons ga ik wel weer los in de Wrath dungeons die ik slapend nog zou moeten kunnen doen.

Dus als er nog iemand wat alts heeft op Chamber of Aspects, ik ben nu lvl66 en probeer naar Wrath content toe te werken geef maar een schreeuw (alt naam Carthos). Het is een nieuwe server voor mij en heb dus geen heirlooms dus het kan wat langzamer gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
[...]

Mensen moeten wel even inlezen voordat ze naar binnen gaan, of diegene die het niet weet geeft dit aan.

Handjes vast houden en voedsel voorkauwen word niemand beter van. Die persoon had ALLE kans om het te leren. Zelfs de grootste idioot die door de login box weet te komen kan google gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Darkangle schreef op maandag 04 juli 2011 @ 09:56:
[...]

Mensen moeten wel even inlezen voordat ze naar binnen gaan, of diegene die het niet weet geeft dit aan.

Handjes vast houden en voedsel voorkauwen word niemand beter van. Die persoon had ALLE kans om het te leren. Zelfs de grootste idioot die door de login box weet te komen kan google gebruiken.
Volgens mij kijken ze helemaal niet op die manier naar het spel. Voor hen is het misschien doodnormaal om een paar keer dood te gaan in ZA/ZG, mogen ze van paps en mams alleen zaterdag WoW spelen en zitten ze dan twee uurtjes met klamme handjes naar het scherm te staren. Who knows.

Het zijn in elk geval spelers waar ik niet mijn tijd kwijt aan wil zijn. Ik wil gewoon snel en effectief. Ik speel een ZG/ZA niet voor de verschrikkelijke lol die ik eraan beleef, maar puur voor de JP/VP die ik nodig heb voor gear waarmee ik content (beter) kan doen die mij wél bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rodie83 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 09:29:
Wat wordt WoW toch gespeeld door een uitzonderlijk stel hersenloze sukkels.
:D.. moet je deze zg ervaring horen..

nadat we zowel ToT4w als BoT ff gefacerolled hadden nog even een snelle zg (dat was het plan). volledige guild groep dus geen buffs. 2 personen zijn pas net een paar dagen terug in wow en waren dus voor het eerst in zg. Vrijwel alles tot de laatste boss in een 1 shot en toen de eindboss...

De 2 dps (slackers zullen we maar even zeggen).. een gecombineerde dps van een whopping 7K!!!. De mage en ik (tank) hebben ons helemaal suf gehakt op de adds en de chains omdat die andere 2 echt totaal geen idee hadden wat de bedoeling was (hadden ook null comma null tactics gechecked). Na 3 tries gewoon gehaald, maar die 2 mensen komen bij mij de komende 2 weken geen za/zg meer in :P

kan mij jou frustratie goed voorstellen, maar idd even een poging wagen om die mindless een beetje iets proberen te leren kan toch geen kwaad? Trouwens met shift+J heb je nu een soort van dungeon journal speciaal voor puggies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Darkangle schreef op maandag 04 juli 2011 @ 09:56:
[...]

En houd je hiermee rekening dat je: een 12-jarige mee hebt, een casual die puur voor de lol speelt, zware autist die niet weet hoe en wat?

Trouwens is het niet zo gigantisch moeilijk om voor WoW te registeren. Elke leek kan de website intypen (staat op het doosje), account aanmaken en een code invullen.

Sterker nog, ik ben als 13-jarige begonnen met WoW en had geen flauw idee hoe en wat. In het begin was het overal op need klikken tot iemand boos werd en zei dat het dobbelsteentje bedoeld was voor als je iets nodig heb. Anders klikte je gewoon op greed, de muntjes.

Tactics wist ik ook helemaal niet! Maar daar was het nog normaal om te zeggen wat je moest doen. En daar verbeterde je dan op. Uiteindelijk kreeg een raid groep door dat je behoorlijk goed kon healen/tanken/dpsen in heroics en vroeg of je een keertje Karazhan wou doen.

Neen, je moet ze gewoon de kans geven om zichzelf te verbeteren. Vaak zal je zien dat het beste spelers zijn die het spel puur voor de fun spelen en geen idee hebben van hoe en wat. Nu is het al snel *right-mouse-click.... kick*

tl;dr moraalridder talk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Zhalix schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:08:
[...]

En houd je hiermee rekening dat je: een 12-jarige mee hebt, een casual die puur voor de lol speelt, zware autist die niet weet hoe en wat?

Trouwens is het niet zo gigantisch moeilijk om voor WoW te registeren. Elke leek kan de website intypen (staat op het doosje), account aanmaken en een code invullen.

Sterker nog, ik ben als 13-jarige begonnen met WoW en had geen flauw idee hoe en wat. In het begin was het overal op need klikken tot iemand boos werd en zei dat het dobbelsteentje bedoeld was voor als je iets nodig heb. Anders klikte je gewoon op greed, de muntjes.

Tactics wist ik ook helemaal niet! Maar daar was het nog normaal om te zeggen wat je moest doen. En daar verbeterde je dan op. Uiteindelijk kreeg een raid groep door dat je behoorlijk goed kon healen/tanken/dpsen in heroics en vroeg of je een keertje Karazhan wou doen.

Neen, je moet ze gewoon de kans geven om zichzelf te verbeteren. Vaak zal je zien dat het beste spelers zijn die het spel puur voor de fun spelen en geen idee hebben van hoe en wat. Nu is het al snel *right-mouse-click.... kick*

tl;dr moraalridder talk
Hou er ook rekening mee dat het multiplayer is, een MMO. Als ze onnodig veel de groep belasten, dan zouden ze even een rondje moeten overslaan om gewoon even bij te lezen.

Ik kick niet snel, maar als ik dat doe is dat om een bijzonder goede rede en word ook altijd netjes opgevolgd door een /ignore zodat ik die persoon niet nogmaals hoef te treffen. Dit kunnen die 12 jarige zich ook besparen door even desnoods te youtuben.

Het is eigenlijk de rede waarom ik op mijn main niet pug, dit soort luie instellingen. "we doen het wel effe" of "de rest zal me wel compenseren/uitleggen (of welk ander afhankelijk excuus dan ook). Aangeven dat je het niet weet is niet eens zo erg, dan neem ik zelfs de moeite om het even uit te leggen. Het is meer die slechte instelling die het zo vervelend maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
In Zul'Aman destijds ook meegemaakt dat iedereen op de laatste baas omviel omdat geen hond wist waar ie mee bezig was. Op 40 procent wist de pala tank mij nog een LoH te geven voor hij ging liggen... en mocht ik op m'n DK laten zien hoe OP de class soms wel niet kan zijn :|

Ik vind het idd niet erg om eens te wipen als leermoment, maar geeft het even aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Darkangle schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:16:
Ik kick niet snel, maar als ik dat doe is dat om een bijzonder goede reden
Ik kick niet snel, maar als ik het probeer dan mag het nooit :F En dan niet eens omdat het 'shortly' after combat zou zijn (uhuh, shortly... In ieder geval meer dan lang genoeg dat iedereen al bijzonder ongeduldig is en de volgende groep al wordt gepulled...), maar gewoon, 'this player cannot be kicked for another 3 hours' of nog verbazingwekkender 'you cannot initiate any more party kicks'. Hoezo 'more'? Blizzard moet echt dat systeem omgooien, als je vaak gebruik maakt van de optie om te kicken dan duurt het steeds langer voordat je mag, en als je het (zo goed als) nooit gebruikt dan mag het vrijwel altijd bijvoorbeeld.

Ook zoiets: Zaterdag random Zandalari gedaan met mijn resto shaman -> Ik was de pug in wat verder een guild group was. We kregen ZG, alles ging perfect _O_ Dan de vraag 'Wie heeft er nog een beertje nodig?', op naar ZA :) Wel de roll verloren, maar met 3 minuten over wel de achievement. Eén van de members moest er vandoor, die groep was om een of andere reden laaiend enthousiast over mijn healing dus de vraag of ik nog meer instances wilde doen.

Maar ja, als de instance klaar is kun je mensen niet meer vote-kicken, zelfs niet als ze offline zijn :F

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Paul schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:33:
[...]
Maar ja, als de instance klaar is kun je mensen niet meer vote-kicken, zelfs niet als ze offline zijn :F
Voor die bug heb ik nu al zo'n 20 tickets voor aangemaakt. Aware of the issue, yadda yadda :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
Straks je mensen cross-realm kan inviten voor dungeons ben je van het probleem af. *D
Dat je er extra voor moet gaan betalen is een ander punt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Ach ik vraag meestal wel of mensen de tacts kennen. Hoor ik niks dan pull ik meestal wel (op tank dan, met mijn healer pug ik niet) en als ze het niet (meer) weten dan spam ik Mactics.

Dat is meestal wel voldoende en alleen op ZG/ZA gaat het wel eens mis. Kwestie van tijd dat ook iedereen hier geweest is.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Hier toevallig iemand die de heroic mode's op de PTR heeft geprobeerd ?

Indien ja, zijn die echt veel moeilijker dan de normal modes ?

Wij zelf hebben nu 7/7 samen met 2 andere guilds en een enorme hoeveelheid guilds hebben 6/7 op onze server al, en ik vraag me persoonlijk echt af hoe lang deze instance houdbaar is, zeker omdat er toch behoorlijk wat guilds tussen zitten bij ons op de server die niet eindeloos zullen willen wipen op heroic modes.

Dit zal niet voor ons gelden, maar toch, kan me voorstellen dat de wat meer casual guilds hier snel op uitgekeken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Terence(x) schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:52:
Hier toevallig iemand die de heroic mode's op de PTR heeft geprobeerd ?

Indien ja, zijn die echt veel moeilijker dan de normal modes ?

Wij zelf hebben nu 7/7 samen met 2 andere guilds en een enorme hoeveelheid guilds hebben 6/7 op onze server al, en ik vraag me persoonlijk echt af hoe lang deze instance houdbaar is, zeker omdat er toch behoorlijk wat guilds tussen zitten bij ons op de server die niet eindeloos zullen willen wipen op heroic modes.

Dit zal niet voor ons gelden, maar toch, kan me voorstellen dat de wat meer casual guilds hier snel op uitgekeken zijn.
Klopt, het lijkt erop dat Blizz zijn conclusies heeft getrokken uit de vorige vakantie periodes, en daarom de 2 geplannede raids heeft gesplitst.

Nu hebben we er een, en we zullen wel Abbys krijgen zodra de vakantie voorbij is.

Beetje jammer voor degene die wel doorspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
BWD / BoT / Tot4W HC zijn er ook nog he :) Die zijn niet generfed, dus anders dan de hogere (Firelands) gear zijn die niet makkelijker dan voorheen. Casuals hebben dus genoeg te doen lijkt me :)

Dat de hardcore raiders er na een week doorheen zijn, tja... Hoeveel zijn dat er nu helemaal? En anders maken ze het voor zichzelf maar moeilijker, in plaats van in full 372 Firelands normal in te gaan kunnen ze dat ook met 359 bijvoorbeeld. Of ze gaan niet met 24 (of 9) andere hardcore mensen raiden maar naar een guild die nog niet zo ver is. Al kan ik me indenken dat je je dan weer gaat irriteren aan de slechtere spelers.

Hotfixes (July 1st)
Firelands trash farming got hit with the nerfbat; epics won't be dropping half as much.
Hmm. Nerfen ze dan ook iedereen die die dingen al wel heeft gefarmed? Je kunt argumenteren dat moeite doen een beloning oplevert en dat die beloning minder wordt naarmate de expansion ouder wordt, maar dit (na 2 dagen) voelt meer aan als het straffen van de mensen die wel een sociaal leven hebben :P De meeste mensen hebben nog niet eens de kans gehad om die instances van binnen te zien, en het lijkt me dat Blizzard na zoveel jaar wel doorheeft wat een droprate inhoudt...

[ Voor 33% gewijzigd door Paul op 04-07-2011 11:04 ]

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Paul schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:00:
BWD / BoT / Tot4W HC zijn er ook nog he :) Die zijn niet generfed, dus anders dan de hogere (Firelands) gear zijn die niet makkelijker dan voorheen. Casuals hebben dus genoeg te doen lijkt me :)

Dat de hardcore raiders er na een week doorheen zijn, tja... Hoeveel zijn dat er nu helemaal? En anders maken ze het voor zichzelf maar moeilijker, in plaats van in full 372 Firelands normal in te gaan kunnen ze dat ook met 359 bijvoorbeeld. Of ze gaan niet met 24 (of 9) andere hardcore mensen raiden maar naar een guild die nog niet zo ver is. Al kan ik me indenken dat je je dan weer gaat irriteren aan de slechtere spelers.
de uitdaging hoort het spel te zijn, niet de spelers ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:33:
[...]
Wel de roll verloren, maar met 3 minuten over wel de achievement. Eén van de members moest er vandoor, die groep was om een of andere reden laaiend enthousiast over mijn healing dus de vraag of ik nog meer instances wilde doen.

he maar kan jij mij dan aangeven wat de beste/snelste tacktiek is bij die run naar de lynxs boss? Zelf had ik laatst nog 6 min toen we daarnaartoe gingen. Ik als rambo dwars door al die hidden packs en dan zou iemand bij die trap een mass rezz doen... helaas zat die skill op cooldown dus het feest ging niet door.

Is dit dan de beste/snelste manier of kan je nog beter gewoon helemaal doorlopen tot die kamer van de lynxs boss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

Kluus

Gang is alles

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:01:
[...]

he maar kan jij mij dan aangeven wat de beste/snelste tacktiek is bij die run naar de lynxs boss? Zelf had ik laatst nog 6 min toen we daarnaartoe gingen. Ik als rambo dwars door al die hidden packs en dan zou iemand bij die trap een mass rezz doen... helaas zat die skill op cooldown dus het feest ging niet door.

Is dit dan de beste/snelste manier of kan je nog beter gewoon helemaal doorlopen tot die kamer van de lynxs boss?
Wij hadden ook iets van 6-7 min voor de lynxs boss. Eerste helft geskipped door over het water te rennen en zo de eerste packs te avoiden. Ik was op mijn main (healer) en de tank pullde vervolgens zo'n beetje al die hidden packs zodat ze ge-aoed konden worden. We haalden het met 2 minuten over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Paul schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:00:

Wij zien ons zelf niet als 'hardcore' we zijn geëindiged met 12/13HC (3 dagen in de week raiden). dus om te zeggen dat er dan nog veel te doen is, niet echt.

Ik moet eerlijk zeggen dat dat een beetje een vage redenatie mbt to minder mensen in je raid en de lagere gear ilvl, dat is een beetje zoals zeggen dan doe je de bosses toch met 1 arm achter je rug gebonden kan doen :)

Bovendien is alle 359 gear allang gedisenchant en gevendored :)

Maarja laten we hopen dat het lang genoeg duurt, en zoals iemand hierboven zei misschien komt The Abyss nog wel binnen 3 maanden ofzo :)

Mijn stille hoop is dat alle heroics toch wel van een sinestra niveau zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar deden jullie dan een mass rezz zonder die packs te slopen of gebruikte de tank gewoon al zijn cooldowns om levent te blijven?

Lijkt mij dat als je een rogue hebt die gewoon tot in de kamer kan doorlopen en dan mass rezz doet.. dat dit helemaal snel is.. je slaat dan echt heel veel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

Kluus

Gang is alles

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:09:
maar deden jullie dan een mass rezz zonder die packs te slopen of gebruikte de tank gewoon al zijn cooldowns om levent te blijven?

Lijkt mij dat als je een rogue hebt die gewoon tot in de kamer kan doorlopen en dan mass rezz doet.. dat dit helemaal snel is.. je slaat dan echt heel veel over.
Wij hebben die packs gewoon gesloopt... Waarschijnlijk hadden we ook wel pro dps etc though, kan ik niet echt checken omdat ik recount nog niet gefixed had sinds 4.2 maar ze gingen vrij rap dood. Was nog een pug ook, soms kan het nog ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
Om als tank meer als 2 van die packs te kunnen houden moet je wel netjes je cooldowns roteren en aardige gear hebben. Ze hitten echt belachelijk hard. Het grootste probleem dat ik vaak heb (ben off-spec tankadin, full 359 met wat 372 her en der) is dat ik mn aggro verlies omdat DPS er als een idioot invliegt. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Darkangle schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:01:
de uitdaging hoort het spel te zijn, niet de spelers ;).
Dan moet je een singleplayer spel gaan doen ;)

Je bent nu eenmaal met 4/9/24 anderen, en als je zo l33t bent dat je het te simpel vindt (terwijl een groot deel van de playerbase het wel goed vindt) dan moet je manieren zoeken om het uitdagend te maken voor jezelf. Op welke manier je dat doet (mindere gear aantrekken, met anderen spelen, QQ op de forums in de hoop dat Blizzard hun melkkoe gaat attunen op 1% van de playerbase of stoppen met WoW) moet je zelf weten :P
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:01:
Euhm, we hebben gewoon de crocs ontweken en die 2 (of zijn het er 3?) hidden packs op hun plek genuked?
Terence(x) schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:08:Wij zien ons zelf niet als 'hardcore' we zijn geëindiged met 12/13HC (3 dagen in de week raiden). dus om te zeggen dat er dan nog veel te doen is, niet echt.
Ondertussen zijn de stats al wat scheef (12/12 is nu erg simpel) maar zeg dat er wereldwijd 10.000 guilds de normal modes voor de nerf op 12/12 hadden. 10-mans zijn toch wel de hoofdmoot roept iedereen sinds Cata, dus laten we zeggen dat dat gemiddeld 15 mensen per guild zijn, dan zit je op 150.000 spelers. Ik kan helaas alleen subscriptions vinden van WoW, geen Active accounts, maar er zijn blijkbaar 11.5 miljoen subscriptions. Dat zijn dus 1.3% van de mogelijke playerbase. Als 10% van die subscriptions actief is, dan moet 87% van de playerbase nog aan tier 11 hardmodes beginnen...
Ik moet eerlijk zeggen dat dat een beetje een vage redenatie mbt to minder mensen in je raid en de lagere gear ilvl, dat is een beetje zoals zeggen dan doe je de bosses toch met 1 arm achter je rug gebonden kan doen :)
Tja, als je het uitdagend wilt houden dan moet je stappen ondernemen :)
Bovendien is alle 359 gear allang gedisenchant en gevendored :)
So, dan faceroll je BWD/BOT/Tot4W nog een paar keer :P

Ik zeg niet dat Blizzard meer of minder moet doen om het spannender of simpeler te maken, ik zeg alleen dat je daar zelf ook wat aan kunt doen :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
@Paul: Moet je een game tunen om de (kleine) groep raiders of om de (grote) groep "casuals"?

Ik denk dat Blizz een goede aanpak heeft. Normals voor de "casually aimed" raiders, heroics voor de meer hardcore aimed raiders. Moeten deze laatste raids wél uitdagend genoeg zijn. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok thxs mensen. zat dan voor 90%+ goed met mijn tactics. even die finishing toutch en dan moet die timed run wel lukken.

vind trouwens wel dat dei eisen om al die fireland vendors te unlocken veel te hoog liggen... je bent rond 1 maand bezig voor 365 gear. Blizz zou dit naar mijn menig best wat mogen verlagen.. ik krijg weer erg dat bezigheids therapie gevoel... moet wel zeggen dat ze snel gaan, maar toch... nee leuk vind ik het niet (quest hater hierzo :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Beste,

Als break van mijn Arena spelletje, lvl ik momenteel een DK voor fun.

Maar gisteren deed ik een instance (Blood Furnace) en mijn DPS is best laag (tov de rest). Omdat ik de DK niet veel speel, één á twee keer week, loop ik nog wel eens vast op de rotatie. Momenteel ben ik lvl 61 en zijn mijn talents allemaal in Frost gegaan maar via www.wowpopular.com, kom ik erachter dat vele speler (?) momenteel unholy speccen.

Is er hier een DK aanwezig die wat tips kan plaatsen over het lvl-en van een DK (rotatie/talents e.d.) met het oog op de patch 4.2? Via google kom ik op allerlei verschillende guides uit dus dan maar via tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
@Maduth: Ik zou lekker frost blijven, hoef je je niet nog meer aan te passen. Elitistjerks heeft zoals altijd een schat aan informatie! http://elitistjerks.com/f72/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Maduth hier kan je alles vinden over dk's http://elitistjerks.com/f72/

wordt ook bijgewerkt na patches etc.

mijn tips zijn.. kijk even goed hoe je wilt lvl-en (questen of dungeons of beide) voor questen gewoon dps gaan. zelf ben als OS dual frost en dit hakt als een dolle. Heb dit weekend ook naar unholy zitten kijken, maar denk dat dit toch minder ondersteunende skills heeft (interupten, slow etc.) dps-en is leuk, maar in teamverband heb ik liever personen die ook echt ondersteunend zijn. Mocht je quest ook zo irri vinden als ik dan kan je ook 100% gaan tanken en zo lvl-en.. dan lekker blood en gaan met die banaan :)... combinatie van zowel questen als dungeons lijkt mij trouwens het snelste en zeker als je heirlooms hebt... dan ben je zo lvl 85 en kan de game beginnen.

hier mijn wolfje.. heb je een indruk van de builds (zowel MS tank als OS frost)
http://eu.battle.net/wow/...oon/Woefwoefwoef/advanced

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Vanaf het begin speel ik al en vandaag vergeet ik helemaal deze site om te raadplegen (http://elitistjerks.com/f72/) ...STOM!!!

Google-en maakt je lui :@

Dank trouwens voor het informeren ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Maduth op 04-07-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:47:
<lap tekst>

hier mijn wolfje.. heb je een indruk van de builds (zowel MS tank als OS frost)
http://eu.battle.net/wow/...oon/Woefwoefwoef/advanced
Hey een silvermoon speler :D

\0

Mijn character - Ook op silvermoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok hoi :D

Als je een keer zin hebt in za/zg of om ff wat meer casuals die ik in mijn guild heb een keer te helpen.. dan ben je meer dan welkom :D. Zelf wil ik ook best tanken als jij/jullie een tank nodig hebben.. dus pm maar als je wilt.

we willen vrijdag gaan beginen aan FL maar of dit allemaal zo soepel gaat verlopen weet ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist niet dat jij Nederlands was Lorune.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Ik denk ook dat ze het goed doen, al heb ik Firelands nog niet van binnen gezien, dus geen idee hoe goed dat met 357 average te doen is en heb ik nog geen HC's gedaan :P Ieder zijn referentiepunt, maar iets moeilijker maken is altijd wel mogelijk, makkelijker niet :P
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:35:
ik krijg weer erg dat bezigheids therapie gevoel...
Ik vind het wel jammer dat die recepten pas unlocken na X dailies. Ik loop dus al een dag achter met het unlocken van de engineering recepten waardoor ik veel kans maar de helft van het geld voor de gun / scope kan vragen :P Heb de spullen al wel klaar liggen voor een stapelje..

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:59:
Ok hoi :D

Als je een keer zin hebt in za/zg of om ff wat meer casuals die ik in mijn guild heb een keer te helpen.. dan ben je meer dan welkom :D. Zelf wil ik ook best tanken als jij/jullie een tank nodig hebben.. dus pm maar als je wilt.

we willen vrijdag gaan beginen aan FL maar of dit allemaal zo soepel gaat verlopen weet ik niet..
Voor deze week ben ik al valor capped, heb nog wel een resto druid waar ik nog 7 ZA/ZG mee moet doen, kijk dinsdag wel even, aangezien ik vanavond een raid heb om Sinestra iig te killen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 12:01:
[...]

Ik wist niet dat jij Nederlands was Lorune.
Yap, al 30 jaar ofzo :D

Hoe was het gisteren gedaan nou op Rag, nog beetje dicht bij een kill gekomen ? (kan jullie logs niet inzien aangezien die private staan *god knows why*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:35:
Ok thxs mensen. zat dan voor 90%+ goed met mijn tactics. even die finishing toutch en dan moet die timed run wel lukken.

vind trouwens wel dat dei eisen om al die fireland vendors te unlocken veel te hoog liggen... je bent rond 1 maand bezig voor 365 gear. Blizz zou dit naar mijn menig best wat mogen verlagen.. ik krijg weer erg dat bezigheids therapie gevoel... moet wel zeggen dat ze snel gaan, maar toch... nee leuk vind ik het niet (quest hater hierzo :P)
Helemaal eens. Boring time sink. Van die content waar het vanaf druipt dat Blizzard in een vergadering over deze patch tegen elkaar zei: onze spelers moeten gemiddeld wel (insert random number) maanden subscriptie betalen om het helemaal te unlocken, anders kan het niet uit. Wat mij betreft een dodelijk saaie insteek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

rodie83 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 12:10:
[...]

Helemaal eens. Boring time sink. Van die content waar het vanaf druipt dat Blizzard in een vergadering over deze patch tegen elkaar zei: onze spelers moeten gemiddeld wel (insert random number) maanden subscriptie betalen om het helemaal te unlocken, anders kan het niet uit. Wat mij betreft een dodelijk saaie insteek.
Of je gaat even raiden en loot gewoon 378 items waardoor die 365's van dailies compleet irrelevant worden. Overigens: na de 1e questline krijg je al een 365 cloak, na 3 dagen dailies kan je nog een item halen (tank boots, str neck, agi ring, int neck), dus zo lang duurt het allemaal niet.

De carrot is steeds dichtbij, en 30 dagen dailies in totaal is nou ook niet extreem (probeer maar eens alle argent tournament mounts + pets te verzamelen, dan weet je pas wat dailies grinden is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Zhalix schreef op maandag 04 juli 2011 @ 08:24:
Ik zie niet zo snel een probleem, zolang de healers opletten en jij niet in allemaal shit loopt, moet het te doen zijn. Bij boss fights goed opletten, maar dat lijkt mij normaal. :)

(En niet zoals ik even niet opletten en zo weer door een gat vallen bij de spider boss :X )
Ghe dat laatste hadden meer mensen bij ons last van ;) Je bent niet alleen so to speak :P Ik ben over het algemeen redelijk goed op de hoogte van encounters en wat er gebeurd dus op het punt 'dont stand in shit' moet het wel goedkomen.

Spiderboss was bij ons gister trouwens rampzalig. Hebben we over het algemeen wel vaker last van. 1 avond alles verkloten om vervolgens de volgende avond zonder al teveel moeite een kill te pakken. Uit frustratie maar naar Lord Ryolith gelopen om daar wat tries op te pakken. Die ging wel aardig en moet de volgende keer wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Trouwens... als ik zou besluiten om tanked te lvl-e in instances, zou dat sneller gaan dan questen (het oude verhaal) maar ben het antwoord kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Maduth schreef op maandag 04 juli 2011 @ 12:26:
Trouwens... als ik zou besluiten om tanked te lvl-e in instances, zou dat sneller gaan dan questen (het oude verhaal) maar ben het antwoord kwijt ;)
Combinatie van!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
jij bedoelt zeker dungeon quests? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
Bij tank is combinatie van bijna onmogelijk door de instand ques.
Of sneller is afhankelijk van snelheid van clearen van dungeon. overhet algemeen is langzamer.

Denk dat je sommige instance niet meer kan zien, na tijdje
je krijgt heel vaak dezelfde.

[ Voor 34% gewijzigd door Teunis op 04-07-2011 12:33 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
detheavn schreef op maandag 04 juli 2011 @ 12:30:
[...]

jij bedoelt zeker dungeon quests? ;)
Neen, 1-60 quests, 60-70 eigen keuze, 70-80 ligt er puur aan of je de zin heb om te questen en dan vanaf 80-85 weer questen

(mijn druid stond bijvoorbeeld de hele WotLK uitbreiding op non-actief omdat ik de zin niet kon opbrengen om van 70-80 te levelen! )

[ Voor 19% gewijzigd door ItMeAedri op 04-07-2011 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
70-80 is echt such a pain. Zit al maanden met een 72 hunter en 78 death knight (blood) die maar niet verder willen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 16:42

m0nk

16-09-2003 15.15

Mmore schreef op maandag 04 juli 2011 @ 12:32:
70-80 is echt such a pain. Zit al maanden met een 72 hunter en 78 death knight (blood) die maar niet verder willen komen.
Valt echt wel mee. Regel een guild waar je +10% xp perk kan gebruiken en wat Heirlooms. Ik heb laatst mijn druid in ruim 3 dagen playtime van 1-85 geleveld en dan deed ik nog vrij rustig aan..

[ Voor 4% gewijzigd door m0nk op 04-07-2011 12:38 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
Zitten op guildlevel 25 en heb alle heirlooms die extra XP geven maar het is en blijft een pain :P Vaak ben ik na een enkele dungeon of een paar quests er alweer helemaal klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 16:42

m0nk

16-09-2003 15.15

Installeer Zygor's leveling guide en volg die dan. Vlieg je erdoorheen.. :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
Huh.. Dat kost geld :P Betaal al genoeg aan mn sub :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Mmore schreef op maandag 04 juli 2011 @ 12:50:
Huh.. Dat kost geld :P Betaal al genoeg aan mn sub :(
Gewoon questhub tot questhub doen, ik nam gewoon alle quests mee en de laatste keer was het geloof ik 2 dagen en 7 uur speeltijd van 1 naar 85. Dit was met Heirlooms+vis ring. (Is al wel weer een half jaar geleden ofzo dat ik WoW aangeraakt heb)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Probleem is (volgens mij) dat een DK een DPS spec heeft of TANK spec.

Dus als ik tank spec kies, zal het waarschijnlijk wat moelijker zijn om te questen (moeilijk is een breed begrip momenteel in WoW maar toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
Wil endgame tanken, level dan ook als tank.
Mag iets langzamer zijn, maar plus punt is toch grote hoeveelheid mobs neer kunnen hakken zonder issues.

en voor level/quest addon kun je altijd nog gratis variant van www.wow-pro.com plukken.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Maduth schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:05:
Probleem is (volgens mij) dat een DK een DPS spec heeft of TANK spec.

Dus als ik tank spec kies, zal het waarschijnlijk wat moelijker zijn om te questen (moeilijk is een breed begrip momenteel in WoW maar toch).
1. Dual spec is de oplossing ;) Tank voor dungeons, dps voor questen. 2. Als tank kan je meer dan prima levelen. Heb zelf mijn warrior puur en alleen als prot. Grote groepen pullen en je komt een heel eind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terence(x) schreef op maandag 04 juli 2011 @ 12:02:
[...]

Voor deze week ben ik al valor capped, heb nog wel een resto druid waar ik nog 7 ZA/ZG mee moet doen, kijk dinsdag wel even, aangezien ik vanavond een raid heb om Sinestra iig te killen :)
Ok lijkt mij leuk om een keer wat samen te werken. Dinsdag heb ik weinig tijd voor wow.. heb nog paar belasting klanten die ff afgehandeld moeten worden. Donderdag ben ik wel weer van de partij.

Zal je wel even toevoegen. heb nog 2 andere tanks (pala en War) maar woefwoefwoef is veruit het character waar ik het meest op zit en die ik eigenlijk ook het leukst vind. ga die pala (Thorqq) misschien zelfs wel ombouwen tot healer.

Nou de mzzls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
m0nk schreef op maandag 04 juli 2011 @ 12:40:
Installeer Zygor's leveling guide en volg die dan. Vlieg je erdoorheen.. :)
Ik hoop dat je die als grap bedoeld, of heb jij die echt gekocht? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mik! schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:11:
[...]

1. Dual spec is de oplossing ;) Tank voor dungeons, dps voor questen. 2. Als tank kan je meer dan prima levelen. Heb zelf mijn warrior puur en alleen als prot. Grote groepen pullen en je komt een heel eind ;)
bovendien heb je als tank 0 last van queues voor random dungeons. dungeon levellen is als tank goed te doen, hoef je na lvl 15 nooit meer een quest hub van dichtbij te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juok
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Duel spec kost tegenwoordig nog 1 G ofzo, als je het nog niet wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:27:
[...]

bovendien heb je als tank 0 last van queues voor random dungeons. dungeon levellen is als tank goed te doen, hoef je na lvl 15 nooit meer een quest hub van dichtbij te zien :P
Nu is dat toch ook wel gruwelijk vervelend (saaai!) hoor. Vanaf level 15 levelen met dungeon grinden, dan krijg je 6 keer achter elkaar dezelfde langdradige dungeons. Met steeds andere 'ik weet nog niet helemaal hoe deze class werkt' spelers. Daarnaast gaat het ook niet echt sneller, gezien de quest-hubs tegenwoordig allemaal lekker aansluiten, ook op lager level.

Als je questen écht haat, dan is 't een optie. Maar in dat geval zou ik toch overwegen het regelmatig af te wisselen met Battle Grounds :+.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.