Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 245 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 48.688 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

SP is een taaie... zou niet weten hoe je dat zou doen op een sp.. :) hunters zijn easy!!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-05 11:54
DK kan bijna alles solo'en.

Voor hunter lag het veel moeilijker.

Ik heb er ook een paar gezien op mijn server die er zot veel gold mee aan het verdienen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

Lyca schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 08:51:
DK kan bijna alles solo'en.

Voor hunter lag het veel moeilijker.

Ik heb er ook een paar gezien op mijn server die er zot veel gold mee aan het verdienen waren.
125k op mijn hunter verdient! alleen laatste farm van 5 uur niets geloot ;(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373674

@ alle farmpraktijken

Gisteren dropte die spinnen al helemaal niets meer. die kant sloegen wij daarom ook standaard over.. en het is ook gewoon te ver lopen als je een hoge tijd/reputation ratio wilt halen.

Aardig gek die winsten hierboven..dat trinket dat ik heb gehad zag ik ook staan voor 30K.. maar geen haar op mijn hoofd die dacht om dit te gaan verkopen :P.. weet nu al niet eens wat ik met dat gold moet doen :P

Die turtles en scorpions zijn denk ik super makkelijk te solo-en. enige dat je nodig hebt is een beetje ruimte om te kiten. Zelf ga ik er niet aan beginnen... wil bosses neerhalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-06 13:36

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zo, druk bezig geweest. Na een half jaartje te zijn gestopt met WoW (misschien zelfs wat langer) ben ik dus weer begonnen. Ik ben inmiddels level 85 maar met een ilevel van onder de 305 kom ik de meeste dungeons nog niet in. Ik heb inmiddels een nieuwe guild gevonden <Need or Greed> en heb zelf een stuk of 6 random dungeons weten te doen en daar 4 upgrde items uit weten te vissen waardoor mijn itemlevel van 298 is gegaan, ik kom dus in de buurt van de 305 die ik wil en moet halen voor alle dungeons op normal te kunnen runnen. Ik hoop vanavond genoeg items te kunnen oppikken om dat te bereiken.

Daarna ben ik bezig geweest met het levelen van mijn professions. Eerst herbalism naar level 525 gebracht en daarna Alchemism en First Aid.

Uiteindelijk zijn we met de guild Ulduar 10 man gaan doen. Aangezien we FL niet op HC neer kregen met alle torens up, is naar normal geschakeld (mede door tijd en ervaring). Daarna ging het als een speer. Hodir ging neer en ook Frya moest eraan geloven. Als er vanavond na AQ nog tijd is wordt er verder gegaan met de Ulduar 10 man raid. Ik kijk er naar uit, ik was nooit voorbij de eerste vier bosses geweest simpelweg omdat mijn vorige guild niet actief genoeg deden raiden.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Grudgie schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 20:43:
Bij ons met het raiden gaat het zo als er iets wordt gedropt wat je wilt roll je.
Wordt er bij de volgende boss iets gedropt dan gaat het naar de volgende en kan je eigenlijks niet mee rollen als jij het ook wilt hebben, vind ik wel goed systeem.

Zo heeft iedereen gewoon eerlijke kans dat die wat krijgt en niet 1 persoon die heel veel krijgt. :)
Dus eigenlijk Suicide Kings per raid opnieuw gestart ;)
Rollen en discussie en dkp systemen met bid hebben wij niet meer simpel weg omdat de discussies en het bieden te veel tijd kosten.

Met epgp kiest iedereen in een popup gewoon Mainspec, Minor Upgrade, Offspec of pass en er is onmiddelijk duidelijk naar wie het heeft gewonnen en je kan doorgaan.

Het gaat er bij ons voornamelijk om dat we willen dat iedereen gelijkmatig zijn gear verbeterd. Dat heeft meer effect als één speler full 378 en de rest niets. Zeker omdat we redelijk casual zijn en niet iedereen er altijd is.
Anoniem: 330860 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 08:26:
[...]
was dit vorige week al niet gehotfixed ? :D
De hotfix lijkt erop dat allen de trash drop rates zijn verlaagd. Voor de hotfix hadden wij een berg recipes en item drops van trash, daarna nauwelijks nog. Minder winstgevend dus in totaal, maar waarschijnlijk juist meer winstgevend voor de diehards die het nu nog doen.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 13-07-2011 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het nieuwe deel is open:

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 246

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
N00bvraag:
Wat is een trashmob/run?
Al beantwoord in het nieuwe deel

[ Voor 39% gewijzigd door Peekster op 13-07-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM