Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 245 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 48.689 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-06 08:02

maontje

better off Playing

Raxious schreef op zondag 10 juli 2011 @ 22:36:
hah, thx.

kan ik gewoon jouw naam doorgeven?
Zoek naar kitta of tuuran of gewoon iemand van die guild en ze inviten je zo maar je mag ook mgewoon mijn naam geven hoor

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373533

Ik snap er niks van. Volgens mij zijn de pets bugged. Op Nefarian en Beth'tilac staat de pet gewoon naast me niks te doen. Vanalles al geprobeerd, assist, defence, helemaal niks. En bij andere boss fight rent ie wel naar boss.
Vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Gister een niet zo'n heel succesvolle raidavond gehad (understatement). Tries gehad op zowel Ryolith als Baleroc, beide dichtbij een kill gekregen (<10%), maar de daadwerkelijke kill bleef uit. Ryo ging wel goed, daar maak ik mij minder zorgen om, maar Baleroc is een ander verhaal.

Wat is nu de beste strategie voor het healen van Baleroc? Ik kreeg de tip van iemand uit een andere guild om de healers per crystal te laten rouleren en altijd 2 healers op de tank. Maar de healers gaven na een paar tries aan dat ze dat niet fijn vonden. Uiteindelijk hebben zij hun eigen manier gevonden, maar het bleef wisselend qua kwaliteit. Uiteindelijk onze dk tank Baleroc laten tanken ipv de warrior. Maar die switch zorgde ervoor dat het bij de dps qua rotatie niet altijd even soepel liep. Anyways, voldoende ruimte voor verbetering dus.

Vrijdag wederom een alt-run gedaan met een andere guild bij ons op de server. Erg gezellig ^^ Mijn tank heeft de trinket van Magmaw erbij en shield van Nef. Verder het weekend ook maar een dps specc met gear in orde gemaakt, zodat ik ook kan dpsen als er maar 1 tank nodig is. Eens kijken hoe arms is.
Bij mijn dk de omgekeerde wereld, tankspecc aangemeten en wat non-zandalari hc's getanked om te wennen. Heel verschil ten opzichte van mijn warrior, maar opzich wel grappig. Vooral gedaan omdat we voor de alt-runs vaak een tank missen waardoor ik op mijn warrior meega, terwijl mijn dk de gear nog wel kan gebruiken, zeker nu ik op mijn dk meega naar firelands als ik niet moet healen. Aah well, we zien wel ^^

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:52

Maduth

Probeersel

Check mijn Alt... kan iemand even aangeven of ik ergens een zeer belangrijke Heirbloom mis?

http://eu.battle.net/wow/...rmrage/Lightmyfire/simple

Volgens mij heb ik er al vier die goed zijn maar wil zo snel mogelijk naar 80 dus alles helpt.

Maar je was toch met je DK bezig?
Klopt maar die is niet meer rested dus even in de inn :P

Cheers

[ Voor 12% gewijzigd door Maduth op 11-07-2011 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *
Een weekend geen raids omdat de core afwezig was, dus lekker tijd om VP te farmen en wat aan PvP te gaan doen. Zaterdag op 70 punten na alle VP al verzameld dus een avond om vol honour te gaan halen.
4 uur later en 1 win rijker maar naar bed gegaan. 1 voordeel van dramatisch slecht spelende allaince was dat de basis zo vaak gecapped werd dat ik met twin peacs iig 2 keer kon defenden en weer een achiefement rijker ben.

Zondag de dailies doen, en eidenlijk de volgende questhub in de molten front. De dailies buiten beginnen te vervelen maar diegene binnen zijn wel leuk. Daarna een volgende poging in PvP en zowaar wat wins. Zelfs 3 keer Baradin Hold en tussentijds wat arena marks (7/12) nu.
Eind van de avond kreeg ik een vraag of ik nog DM HC wou doen. Ze wouden kijken of ze me eindelijk eens de achievement konden bezorgen van de volcanic drake, alleen timed run nog nodig (4 fails met guildrun).
Bottelneck was altijd de beams en alles ging van een leiden dakje. Eindboss gepulled met nog 35s over op de teller en weer een mount rijker.

Maandag nog gauw council/Cho'gal neerleggen voor de mark en dan weer naar firelands.

* einde dagboek *

Eindelijk is ook duidelijk wat mijn rol gaat worden in de raids. Vast hebben we eigenlijk altijd een druide en paladin als healers, met mij of shaman als raid-healer. De shaman heeft aangegeven zich meer te willen focussen op healing zodat healing voor mij off-spec kan gaan worden en ik me volledig kan gaan focussen op shadow.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373674

Mogguh mensen,

Zo helaas geen runs naar FL gedaan. vrijdag bijna 1,5 uur lopen zoeken naar een pala tank, maar ze waren er gewoon niet (vakantie), zaten zelf lekker te raiden, of iets anders :P... wel hele horde personen die graag willen tanken in 335 etc... ja dat gaat dus ff niet werken :P.

gisteren weer geen 2de tank en na 10 min maar BwD en ToT4w gedaan zodat nog meer mensen een titel en een raiding ervaring rijker waren. Al Akir hadden 6 van de 10 mensen nog nooit gezien, maar die is nu echt zo erg generft dat je dat altijd wel haalt.

Vandaag die quest gever in hyjal maar eens unlocken en hopen dat je dan meer van die tokens kan halen.. die bezigheidstherapie daarzo duurt voor mij al meer dan lang genoeg :P

oh ja.. zijn die adds bij neffy aangepast ofzo (in p3)? ongeacht dat ik ze consequent uit het vuur hield, werden ze toch heel groot. Na een tijdje vielen ze dood neer waarna ze daarna weer klein begonnen... heel vaag want dit was voorheen echt niet zo... hebben jullie dit ook gezien?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 373674 op 11-07-2011 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 11:35
Mmore schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 23:02:
Stuns, snares, CC's.. van een mage lig ik normaal gesproken niet wakker in een Battleground. Warriors en Rogues vind ik een stuk hindelijker. Mobiel, burst damage en terwijl je die burst over je heen krijgt kan je vaak weinig doen.
Ik weet het, late reply op deze discussie, maar ben zaterdag en zondag praktisch de hele dag bezig geweest :*) Even mijn mening over de mage en de rogue terwijl ik op mijn shaman pvp. (Kan ook wel ranten over andere classes, maar mages en rogues zijn het meest irritant :P )

De mage:
Ik ben bezig met een WSG, heb de vlag en ben aan het wegrennen. Dit was zijn volgorde van spells tot ik bij de speedbuff in de tunnel was: Icelance, Icelance, Icelance, Icelance, Icelance, Icelance. Kom ik bij de speedbuff, freeze. Gelijk dispel, freeze! Weer dispel, slow! Dispel! Frozen as an icecube!

Ja, daar begonnen de frustraties al wat op te lopen, maar op de een of andere manier wist deze mage niet zoveel damage te doen :P Hierbij moet op gelet worden dat ik nog niet eens 6 yards verder ben vanaf de speed debuff.

Nu begon de hell los te breken, ik kreeg de ene ijsklont na de andere aan m'n broek en uiteindelijk, puur door de slows en constante dreiging van een counterspell, ga ik plat. Totale afstand afgelegd vanaf speedbuff is.... 15 yards! Toen deze BG klaar was, moest ik even weglopen en uiteindelijk kwam er ergens een deuk in... in mijn eigen hand! 8) Anger issues? Not my cuppa tea! Ga even naar een dikke metalen plaat lopen en sla er tegen. Dan leer je dat al snel af en raak je toch van je frustraties af! ... En krijg je misschien een gebroken hand, maar daarbuiten gelaten..

Nu de rogue:
In een andere WSG, ik loop met m'n team over midfield en wordt gesapped. Even kijken hoeveel mij voorbij lopen... 123456... :X hele team :'( Kan ik zelf eindelijk weer op weg, cheapshot! Bijna afgelopen.... Kidneyshot! Vlug riptide + instant greater healing wave op mijzelf. Blind! Reset ie de boel zo weer! En allemaal precies zo dat zijn diminishing returns net niet inkicken |:(

Totale afstand afgelegd sinds start fight is 1 yard. Totale tijd levend? Een whopping 30 seconden! >:) Frustratie niveau? Over 9000! Maar goed, gewoon verder gegaan. Uiteindelijk loop ik met mijn eigen team... weer sap! Maar dit keer heeft een andere healer het door. Ik ben van mijn computer weggelopen, wat te drinken gepakt en weer rustig teruggelopen. Ik was nog steeds levend terwijl de rogue nog steeds op mij in zat te hakken! :F

Deze druipte af nadat mijn elemental totem ineens tevoorschijn kwam :+

Maar over het algemeen was het geen verkeerd weekendje om te pvpen, flink honor binnengeharkt en nog wat blue pvp items gekregen om wat groene te vervangen.

Mijn mening over deze twee classes trouwens: geef de diminishing returns een grotere impact en laat deze ook op de mage zijn slow werken. Niet dat het zal gebeuren, maar ik mag toch dromen? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:21

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Anoniem: 373533 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 08:14:
Ik snap er niks van. Volgens mij zijn de pets bugged. Op Nefarian en Beth'tilac staat de pet gewoon naast me niks te doen. Vanalles al geprobeerd, assist, defence, helemaal niks. En bij andere boss fight rent ie wel naar boss.
Vaag.
had ik ook last van,dus steeds maar handmatig bij iedere fight mee laten vechten :P
maar was duidelijk iets mis,daar de pet ook bleef als je ging mounten.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mrsar schreef op maandag 11 juli 2011 @ 09:05:
[...]

had ik ook last van,dus steeds maar handmatig bij iedere fight mee laten vechten :P
maar was duidelijk iets mis,daar de pet ook bleef als je ging mounten.
klopt heb ik ook. Blijft naast je staan als je mount en de balk wordt grijs. Ik had dat probleem niet met de eerste dag van 4.2. Ik heb dit sinds die hotfix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Anoniem: 373533 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 09:28:
[...]

klopt heb ik ook. Blijft naast je staan als je mount en de balk wordt grijs. Ik had dat probleem niet met de eerste dag van 4.2. Ik heb dit sinds die hotfix.
Dat was ook allang zo met de shadowfiend van de priest. Ik heb speciaal om die reden ctrl+1 unbinded gelaten zodat ik deze kan spammen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jah ik word er wel een beetje moe van die bugs weer. Kan ook geen opmerking over vinden op MMO. Alleen 1 opmerking op forum van battle.net. Maar verder geen bluepost remark :(
Vraag me af of het dan ook opgelost gaat worden. Hoorde dat de warlocks en hun pets er ook last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-06 21:57
Opstandige pets dus, misschien moeten ze Blizzard animal & Demon Handler NPC´s neerzetten?

Even een vraag voor mensen die aan de volgende dailies stap bezig zijn (dus 150 marks hebben verzameld). Ik heb op mijn DK tank, Hunter en Holy Priest nu bijna die 150 marks (heb een paar questjes/1 dag gemist), en kan dus 1 van de 2 factions unlocken. Druids of the Talon of Shadow Wardens.

Je kiest er 1 van deze 2, maar wat voor gevolgen heeft dit (even los van de type quests die je weer unlockt) voor de nuttige class/crafting skill van je afhankelijke characters. Ik kan op wowhead niet zo snel terugvinden wat je unlockt met welke faction... Iemand dit al gedaan en ervaring met wat je gaat krijgen hierna?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-06 14:31
Dagboekje:

Mijn pala tankje was lvl70 geworden en ik dacht van tijd voor een instance.
Mijn vriendin is een pala healer aan het levelen (ook 70) dus instant groep.
En de eerste groep was een normale groep, 1 feral druid die de groep verliet na een paar minuten afk en 2 keer dood was gegaan, de rest van de groep niet alleen hij door de flame debuff van die casters in Utgarde.
Daarna was het gewoon lekker snel doorlopen.

Nog maar een keer dan want het ging lekker, ik heb het tanken nu wel een beetje door en de vrouw begint er ook handigheid in te krijgen.
En tadaaaaaa daar zijn ze dan, de overmoedige DK met volledige heirlooms en de moonkin in de vorm van een DOOMkin. Los gingen ze, alles pullen wat los en vast zat en ik en de vrouw maar werken totdat we het wel hadden gezien en wij ze gewoon dood lieten gaan.
Ook niets gezegd gewoon wachten tot ze dood waren en weer door. Kicken was natuurlijk weer onmogelijk dus dan maar gewoon doorgaan.
Uiteindelijk hadden ze het een beetje door (bijna bij de eindbaas weliswaar) en kon de run normaal afgerond worden.
Dan denk je dat ze wel doorhebben dat wij niet echt met deze groep verder willen maar de DK direct weer de boel in de queue zetten, dus mijn vriendin en ik netjes gedag gezegd en de groep verlaten.
Maar zo zie je maar weer je moet echt geluk hebben met de groep zeg.

Maar als er nog iemand rond de lvl70 een tank nodig heeft op Chamber of Aspects geef maar een gil.
(Carthos - human paladin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-06 13:36

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren was mijn eerste echte WoWdag sinds ruim een half jaar. Mijn Fire specced amge had nog heel wat glyphs die erbij moesten dus ik ging shoppen bij AH. Ik had toch bijna 1k gold dus het kon wel. Ik blijf in firespec want dat bevalt me goed ook al is het niet perse top-dps. Verder heb ik de fireland dailies gedaan voor marks of the world tree te krijgen. Uiteindelijke rondde ik de dag af met een halve run in een twilight dungeon gedaan die ik moest afbreken wegens tijdgebrek (en de groep viel al voor me uit elkaar), daar hield ik een nieuwe blauwe wand aan over.

Verder heb ik nog een andere dungeon gerunned waar ik een splinternieuwe blauwe ring aan over hield. Mijn ilvl is momenteel 291 maar moet naar 305 om de rest van de dungeons op normal te kunnen doen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Na een (paar) jaar weer te zijn gestopt heeft een vriend vrijdag mijn account geressurect nadat hij mij vertelde dat hij casual weer aan de gang was gegaan.

Mijn bevindingen tot nu toe:
- Dungeon finder is geniaal. Ik vond dungeons altijd leuk om te doen maar zeer lastig (goede) parties maken. Nu cross realm en je rol aangeven en lekker in de queue zitten.
- Menu's zijn overzichtelijker. Erg fijn dat professions pets, companions etc allemaal een eigen dingetje hebben gekregen.
- Hunter hebben geen ammo meer. Erg fijn dat je gun of bow niet ineens meer "dry" is als je midden in een grot net de boss van een quest wil afschieten.
- Alleen voor nieuwe spells naar je trainer. Ook erg aangenaam.

Ik vergeet vast nog veel. Ben weer een nieuw huntertje gaan lvlen maar in de loop van de week maar eens mn lvl 75 hunter pakken en kijken of het high level ook zo leuk is. Ik ben in ieder geval weer aangenaam verrast. Ik ben nooit verslaafd geweest maar wow is door dit soort dingen voor mij wel weer leuk geworden. Ik was altijd aan het lvlen en op zoek naar parties voor dungeons. Dat is allebei simpeler. Lvlen gaat snel en dungeons loopt je vlot door heen. Vraag blijft alleen wat ik in end game ga doen. Iets waar ik in het verleden door mijn casual spelende karakter nooit aan toe kwam omdat het enige wat je doet tot max lvl is .... lvlen.

To be continued!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Anoniem: 373533 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 09:42:
jah ik word er wel een beetje moe van die bugs weer. Kan ook geen opmerking over vinden op MMO. Alleen 1 opmerking op forum van battle.net. Maar verder geen bluepost remark :(
Vraag me af of het dan ook opgelost gaat worden. Hoorde dat de warlocks en hun pets er ook last van hebben.
ik ben warlock,dus ja :P en er is ook geen peil op te trekken,al lijkt het er idd op dat bij bossen de pet er opeens wel weer zin in heeft en bij de rest niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:13

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tarz schreef op maandag 11 juli 2011 @ 09:52:
Opstandige pets dus, misschien moeten ze Blizzard animal & Demon Handler NPC´s neerzetten?

Even een vraag voor mensen die aan de volgende dailies stap bezig zijn (dus 150 marks hebben verzameld). Ik heb op mijn DK tank, Hunter en Holy Priest nu bijna die 150 marks (heb een paar questjes/1 dag gemist), en kan dus 1 van de 2 factions unlocken. Druids of the Talon of Shadow Wardens.

Je kiest er 1 van deze 2, maar wat voor gevolgen heeft dit (even los van de type quests die je weer unlockt) voor de nuttige class/crafting skill van je afhankelijke characters. Ik kan op wowhead niet zo snel terugvinden wat je unlockt met welke faction... Iemand dit al gedaan en ervaring met wat je gaat krijgen hierna?

Alvast bedankt!
Ik ben hier ook mee bezig (voor vriend van me), maar zoals ik las op Wowhead kan je toch beide factions unlocken als je gewoon 300 marks heb? De eerste 150 heb ik aangetikt, enige wat is las op wowhead was dat de Shadow Wardens daily iets makkelijker waren dan de Talon Druids.

Logica zou ik zeggen dat dit toch een of/of keuze is, die uiteindelijk bepaalde goodies gaat geven (zoals in TBC), waar keuze afhangt van je class/professions, maar ik heb verder ook niets hierover gevonden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-06 21:57
Ik weet dat je uiteindelijk beide factions moet gaan doen (dus 300 marks nodig hebt), maar uiteraard wil ik eerst de faction unlocken die het meeste voordeel geeft voor mijn class/trades skills (cloth/mail/plate & LW, Tailoring etc). Het heeft niet veel zin om de Druids te kiezen als die alleen maar Leather rewards geven met dps melee rings etc...

Vandaar dat ik ff benieuwd was/ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:40
Mik! schreef op maandag 11 juli 2011 @ 08:20:
Wat is nu de beste strategie voor het healen van Baleroc?
Meerdere opties, 't is net wat voor jouw raid werkt. Wij hadden vrij weinig trys nodig om een voor ons werkende strategie te bouwen (10 mans)

1. We gebruiken twee tanks, de MT pakt de physical attacks. De OT pakt de fire attacks. De OT begint met tanken om zijn healthpool boven de 250k uit te laten komen, zo rond de 280k was voor ons genoeg.
2. De healers wisselen per crystal af om stacks te bouwen. Altijd twee healers op de tank(s) op die manier.
3. We rotaten de volledige DPS groep op de crystals. Qua timing kan je de debuff dan vrij laag laten gezien je drie mensen per crystal in kan zetten. Op ongeveer 7 9 stacks neemt de volgende in de queue het over. Vaste rotatie [1]->[2]->[3]->[4]->[5]->[1] etc. De shadow damage debuff van [1] is er al ruim afgevallen voordat hij/zij weer aan de beurt is.

Video: http://www.youtube.com/user/WoWDeliverance

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tarz schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:32:
Vandaar dat ik ff benieuwd was/ben :)
http://www.wowheadnews.co...guide#stages-the-ancients
Zoals ik het hier lees, maakt het dus 0,0 uit, je moet dus beide hebben om de achievement te halen en de goodies als reward zijn dus gelijk voor beide kanten. De laatste quests van de Molten nogwat hebben dus 125 marks per stuk nodig, alles je dus beide factions hebt vrijgespeeld gaat dat een stuk sneller (gok zo'n 30 marks per dag, ben je nog 10 dagen full time bezig voor een 365 item).

[ Voor 44% gewijzigd door SinergyX op 11-07-2011 10:47 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Gisteren een avondje zuur staan wipen bij Bethilac. Die fight is qua mechanics helemaal niet moeilijk, maar onze DPS is gewoon niet hoog genoeg. Nu speel ik zelf balance en ik middelde ergens uit op 19-20k DPS, maar de laagste DPS zit gewoon op 10,5k. De rest zo rond de 12-14k. En tsja, dat is gewoon echt niet voldoende.

Komende raid maar eens inbrengen dat we de middelgrote spinnen (die aan een touwtje) alleen naar beneden gaan taunten en niet actief gaan killen. Meer DPS op de drones en misschien zelfs nog een extra DPS naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankMennink
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-04 11:34
SinergyX schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:45:
[...]

http://www.wowheadnews.co...guide#stages-the-ancients
Zoals ik het hier lees, maakt het dus 0,0 uit, je moet dus beide hebben om de achievement te halen en de goodies als reward zijn dus gelijk voor beide kanten. De laatste quests van de Molten nogwat hebben dus 125 marks per stuk nodig, alles je dus beide factions hebt vrijgespeeld gaat dat een stuk sneller (gok zo'n 30 marks per dag, ben je nog 10 dagen full time bezig voor een 365 item).
Je kan wel maar voor 1 van de twee factions je dailies doen. Je kunt dus beter eerst de Wardens doen voor snellere marks, daarna de 3 recipe vendors en uiteindelijk Druid of the Talon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-06 13:15
Goedemorgen,

Gisteren 10-m LK op HC gekilled. Wat een gevecht moet dat zijn geweest op lvl 80.
Ik was daar slechts 1x geweest en dat was op normal als dps. Toen ging ik trouwens meteen dood in p2 :P

Deze keer mee als tank en na een paar wipes hebben we ‘m neer gekregen.

Wel grappig 1 boss neer op HC maar dan wel meteen de LK xD

http://eu.battle.net/wow/...azuremyst/Muchacho/simple

Daarna met de group os3d 25-m gedaan dat is toch best krap qua dps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Dutchman! schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:45:
[...]

Meerdere opties, 't is net wat voor jouw raid werkt. Wij hadden vrij weinig trys nodig om een voor ons werkende strategie te bouwen (10 mans)

1. We gebruiken twee tanks, de MT pakt de physical attacks. De OT pakt de fire attacks. De OT begint met tanken om zijn healthpool boven de 250k uit te laten komen, zo rond de 280k was voor ons genoeg.
2. De healers wisselen per crystal af om stacks te bouwen. Altijd twee healers op de tank(s) op die manier.
3. We rotaten de volledige DPS groep op de crystals. Qua timing kan je de debuff dan vrij laag laten gezien je drie mensen per crystal in kan zetten. Op ongeveer 7 stacks neemt de volgende in de queue het over. Vaste rotatie \[1]->\[2]->\[3]->\[4]->\[5]->\[1] etc. De shadow damage debuff van \[1] is er al ruim afgevallen voordat hij/zij weer aan de beurt is.

Video: http://www.youtube.com/user/WoWDeliverance
Wij gebruiken dus maar 1 tank die alles moet slikken. Ik heb dus eerder het vermoeden dat bij ons het misgaat bij het opbouwen van het aantal stacks en het tempo van wisselen veel te hoog. Ik lees inderdaad overal 1 healer per crystal met de 2 anderen op de tank. Op deze manier zou je een behoorlijk aantal aan stacks op moeten kunnen bouwen voor je weer op de tank zit. Alleen die timing werkte niet volgens onze healers. Ze konden het niet timen. Vraag me niet hoe of wat, immers, de crystals spawnen elke 30 sec en zijn prima te timen.
Dps rotatie is bij ons ook 5, maar meer afhankelijk van wie wanneer de crystal pakt. In de eerste tries van gister kwam ik na mijn vriend en samen konden wij een volledige crystal doorkomen. Voordeel van dk zijn (anti magic shield is briljant). Maar later is kwam een warrior voor hem in de plaats en dan zit je met 2,5 persoon, omdat ik mijn stacks tot pak 'm beet 12 minimaal gooi.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Gisteren mijn priest naar 85 geleveld ( na lange tijd gestopt met spelen ) . ben maar beetje bg's gaan farmen. heb nu 2 epics al. valt me op dat als Disc nog niet echt te spelen is. ik krijg het niet bij gehealt en lig snel. als shadow leef ik 2x zo lang dan als disc . zit nog wel grotendeel in questgear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330860

HStyles schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:18:
Gisteren mijn priest naar 85 geleveld ( na lange tijd gestopt met spelen ) . ben maar beetje bg's gaan farmen. heb nu 2 epics al. valt me op dat als Disc nog niet echt te spelen is. ik krijg het niet bij gehealt en lig snel. als shadow leef ik 2x zo lang dan als disc . zit nog wel grotendeel in questgear :)
had net hetzelfde idee. .. tot ik 6 stukken Resi gear via honor had gekocht. Dan ging het in 1x PEWPEWPEWPEWPEW :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

tsjiller schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:34:
OS3D is toch met Sartharion? Als ik nu gemiddeld DPS hoor, zou dat met 85 characters toch geen probleem meer zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:41

Nibbz

Postmaster General

SinergyX schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:32:
[...]

OS3D is toch met Sartharion? Als ik nu gemiddeld DPS hoor, zou dat met 85 characters toch geen probleem meer zijn :P
Toevallig deed een maat van me gister nog een run OS3D.. hadden ze daar een druid tank.. Kerel pullen als een gek. En wat doet hij na de eerste trash groepen, pulled zo een draak. Haha de raidleader loopt te schreeuwen "DONT KILL HIM" haha. Ik keek dus mee, en lag helemaal in een deuk!

Uiteindelijk waren ze allemaal naar buiten gerend, de drake reset, en weer terug naar binnen. Rest van de trash klappen, en toen was het ook allemaal zo neer!

Maar, stond te kijken van de snelheid.. had hem sneller neer verwacht (ze waren met een groep van 7 trouwens.. wel faal dps, 4 tot 6 K dps per persoon (met een uitschieter van 18K dps))

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 13:19
SinergyX schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:32:
[...]

Nee, met 85 niet, maar ze waren dan ook met 10 he :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Snelste dat ik heb gezien was ergens tussen de 20 en 30 seconden, met goeie groep 85'ers, dps tussen de 10k en 30k :) . Is nu zowat een wekelijse farmrun voor iedereen die de mount nog niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-06 13:40
garagaholic schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 19:28:
Zojuist gemerkt dat het laatste nog redelijk actieve lid van de 'GoT Guild' er mee gekapt is. Nu weet ik dat armory wat bugged is, maar dawurr (85 pala) is niet meer vindbaar, dus ik vermoed dat ie z'n toons heeft verwijderd.

Toen ik mn break had, heb ik hem 't guildmasterschap gegeven (gezien ie de enige was die online was :P), en nu heb ik 't dus weer terug. Jammer maar helaas, "The Gathering" is vandaag dus écht overleden. Mijn meest gebruikte toon zit er ook al een tijdje niet meer in, dus het is met recht een spookguild.

Ik zal de guild in principe gewoon laten bestaan. Dus, mocht er aan het einde van de cataclysm nog animo zijn om nogmaals de laatste paar weken met een altje op Outland door te brengen; the gathering bestaat waarschijnlijk nog, en jouw toon zit er ook nog in! ;-).
Ik vind het wel jammer .. er was zoveel animo voor de "GoT guild" bij het begin van Cata ;(

Enigste lichtpuntje misschien is dat voor de volgende expansion er al een (dooie) guild zit op Outland als mensen weer zin hebben om samen te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Je kan altijd Blizzard een ticket sturen om de GM-schap over te nemen, mits de speler opgehouden is met spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
Er is wel degelijk een (bankalt :+) die GM is :P Mocht er komende expo weer een soortgelijk initiatief zijn, kan ik 'm vast wel even loggen om de zaak draaiende te krijgen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Zoals ik in een eerdere post vandaag al aangaf ben ik weer begonnen. Ik vroeg me door het verhaal over de GoT guild iets af: Zijn guilds nu ook cross realm of is dat nog zoals vroegah?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Peekster schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:26:
Zoals ik in een eerdere post vandaag al aangaf ben ik weer begonnen. Ik vroeg me door het verhaal over de GoT guild iets af: Zijn guilds nu ook cross realm of is dat nog zoals vroegah?
Natuurlijk niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Heb een vraag aan de shadowpriests hier.

Dankzij de tips hier heb ik mijn focus verlegt naar haste en heb nu 30,5% haste (zonder dark intent) en zit zo rond de 14k DPS op bosses. De keuze is gevallen dat de shaman meer gaat healen en kan me nu dus meer focussen op DPS ipv van zowel een healing als DPS-set bij elkaar zien te houden.

Ik probeer mijn haste zo rond de 31% uit e laten komen, maar zal me daarna moeten focussen op 1 van de andere secundairy stats mastery of haste. Nu zie ik dat heel veel nieuwe gear vooral bestaat uit crit, terwijl mastery mij een constante DPS-increase geeft doordat mijn shadow-orbs een grotere DPS-increase geven.

Wat is nu het beste om te gaan focussen, vooral omdat je aardig wat mastery nodig hebt om je damage-buff % omhoog te krijgen, Gezien onze langzame progress is het mijn focus om te gaan voor combo 2*T11 en 2*T12 totdat we meer bosses down gaan krijgen in FL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Niet om vervelend te doen, maar 14k DPS op een boss met 30.5% haste is echt onder de maat als shadow priest. Shadow is mijn offspec die ik amper speel, maar met mijn 24.x% haste kom ik daar ver, ver boven. Laat je niet teveel andere stats varen om zoveel haste te krijgen? Heb je wel de juiste trinkets, spell priorities etc?

Komt je target van 31% haste ook nog ergens vandaan, is dat een plateau voor extra ticks? Verder zijn crit en mastery in waarde vrijwel gelijk, dus dat mag geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 12:23
Bomin schreef op maandag 11 juli 2011 @ 16:29:
Niet om vervelend te doen, maar 14k DPS op een boss met 30.5% haste is echt onder de maat als shadow priest. Shadow is mijn offspec die ik amper speel, maar met mijn 24.x% haste kom ik daar ver, ver boven. Laat je niet teveel andere stats varen om zoveel haste te krijgen? Heb je wel de juiste trinkets, spell priorities etc?

Komt je target van 31% haste ook nog ergens vandaan, is dat een plateau voor extra ticks? Verder zijn crit en mastery in waarde vrijwel gelijk, dus dat mag geen probleem zijn.
Ligt erg aan de situatie 5/10/25-mans (buffs/boss debuffs), ilvl en wel/niet hitcapped, maar ben met je eens dat ie hoger moet kunnen komen. Met 31% heb je wat ilvl 366? Zit op mijn spriest met niet optimale gear op zo'n 20-22% haste dacht ik met wat healing items, maar doe toch zeker 15-16k dps in 5 mans op bosses zonder veel buffs.
Overigens, haste > crit > mastery dacht ik MAAR int is nog steeds 2x beter dan haste, houd dat in gedachten ;)

Houd je je empowered shadows goed up? Ververs je je dots voor de eraf vallen? Evangelism en fiend op cd/waar burst nodig gebruikt?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-06 19:36
@sabriel

Als shadowpriest moet je niet je spellpower en int vergooien voor haste. Ik weet natuurlijk niet wat voor ilvl je hebt, maar je dps is te laag voor 31% haste. Mijn haste ligt rond de 28-29% en ik doe een enkele keer maar 15k dps. Voor de rest ligt het boven de 17k+. Mijn ilevel is 360.

Op je vraag wat beter is, mastery of crit. Bij mij zijn ze ongeveer gelijk. Als ik een item krijg met haste+mastery of haste+crit, reforge ik niks (behalve als ik de hitcap niet heb). Als je items hebt met mastery+crit, reforge je de hoogste stat naar haste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Kroketje schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:03:
@sabriel

Als shadowpriest moet je niet je spellpower en int vergooien voor haste. Ik weet natuurlijk niet wat voor ilvl je hebt, maar je dps is te laag voor 31% haste. Mijn haste ligt rond de 28-29% en ik doe een enkele keer maar 15k dps. Voor de rest ligt het boven de 17k+. Mijn ilevel is 360.

Op je vraag wat beter is, mastery of crit. Bij mij zijn ze ongeveer gelijk. Als ik een item krijg met haste+mastery of haste+crit, reforge ik niks (behalve als ik de hitcap niet heb). Als je items hebt met mastery+crit, reforge je de hoogste stat naar haste.
ilvl is rond 356
en ik heb geen problemen met het verversen met mijn dots

VP, SW:pain, embrace: dan 4-5 mindflay (afhankelijk van 3 orbs), dan refresh embrace + plague

[ Voor 10% gewijzigd door sabriel op 11-07-2011 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Iemand die een paar goede guild websites weet? Ik heb wat voorbeelden nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

sabriel schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:33:
[...]

ilvl is rond 356
en ik heb geen problemen met het verversen met mijn dots

VP, SW:pain, embrace: dan 4-5 mindflay (afhankelijk van 3 orbs), dan refresh embrace + plague
Op zo'n ilvl 30.5% haste hebben dan moet je haast wel je belangrijkste stat (int) aan het vergooien zijn voor haste. Int (en logisch daaruit volgend spell power) zijn je belangrijkste stats, het zijn dan ook primary stats. Hit/Spi, Haste, Crit en Mastery zijn secondary stats, altijd, maar dan ook altijd minder belangrijk dan Int. Hieruit volgt logischerwijs dat je qua enchants en gems altijd voor int kiest waar het ook maar even kan, en nooit voor een secondary stat. Tenzij (in geval van gems) de socket bonus het het waard maakt, of je de gem nodig hebt om aan de eisen van je meta gem te voldoen (dit kun je dan het beste bereiken door int/haste gems in sockets waar je een int bonus van krijgt).

Over hit(cap) zijn de meningen verdeelt, veel mensen zeggen dat het niet meer nodig is, zelf vind ik het wel fijn om erop te zitten. Als je niet hitcapped bent moet je meer aandacht besteden aan het doen van dps (opletten op misses) en dus minder aan de raid en wat er gebeurt. Verder zijn voor adds die snel dood moeten (sons of flame, ragnaros) misses weldegelijk heel irritant, ook al zeggen simulations dat het uiteindelijk voor overall dps niets uitmaakt.

Voor zover ik weet is het het daarbij niet waard om met MB te wachten tot je orbs hebt, maar is de consensus dat je hem on cooldown gebruikt. Open met al je DoTs (ook plague) en refresh wanneer nodig, het is zonde om met plague te wachten tot je shadow embrace hebt. Plague is zelfs betere DPS dan MF wanneer je het spamt, om even aan te geven hoeveel dps je mist door ermee te wachten. Refresh verder _voor_ het einde van je dots, je kunt ze niet meer clippen en het is beter om ze net voor expiry te refreshen dan erna. Gebruik je Fiend voor dps en Archangel on CD (simpel gezegd, best gebruiken wanneer MB net van CD komt en al je dots net refreshed zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 22:57
Ik weet niet of de stat presets en de caps kloppen, maar deze site heeft zowel mijn hunter als mijn shaman gigantisch geholpen :)

http://www.askmrrobot.com...n_ring/sabri%C3%ABl#v1-z1

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

zooo zit alweer op 125.000 gold.. maar wel lange farm achter de rug.. nog even farmen tot ik de spire staf krijg.. al kan ik hem ook gewoon kopen nu... kan die kut schilpadden en schorpioenen niet meer zien... :S maar zolang t nog nie generfd is is het prima!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
porn* schreef op maandag 11 juli 2011 @ 16:40:
[...]

Ligt erg aan de situatie 5/10/25-mans (buffs/boss debuffs), ilvl en wel/niet hitcapped, maar ben met je eens dat ie hoger moet kunnen komen. Met 31% heb je wat ilvl 366? Zit op mijn spriest met niet optimale gear op zo'n 20-22% haste dacht ik met wat healing items, maar doe toch zeker 15-16k dps in 5 mans op bosses zonder veel buffs.
Overigens, haste > crit > mastery dacht ik MAAR int is nog steeds 2x beter dan haste, houd dat in gedachten ;)

Houd je je empowered shadows goed up? Ververs je je dots voor de eraf vallen? Evangelism en fiend op cd/waar burst nodig gebruikt?
Op zich is healing gear voor spriests niet echt een groot probleem. Behalve als er écht alleen maar crit/mastery ipv haste opzit. Spritz geeft gewoon lekker hit (net als op de boomkin, shammy en holy pala geloof ik).

Mijn druid deelt lekker vrijwel alle gear tussen twee specs, en in boomkin 'mis' ik nu nog 0.51% hit voor de cap, met alleen maar +hit op mn staff. Items met crit reforge ik naar haste of spirit, en alhoewel mastery niet geheel waardeloos is gaat dat ook naar haste toe.

Qua haste zit ik nu op 16,04% (21,84 in form). Kom daarmee absoluut niet uit op de 30%, en als ik het zo zie, dan gaat dat ook niet werken, ook al stijgt mijn ilvl met nagenoeg 20 puntjes. Pomp er toch wel tot een 20k uit (situatie en buff afhankelijk) in 5 mans. Nu is dat niet altijd 20k, en is dat wel een uitschieter, maar met een leuke caster groep is het best te doen om leuk te dpsen. Overigens is mijn ilvl 358, dus van geniale gear is niet echt sprake (op het moment niet bepaald zin om me in raids te begeven tbh).

Verder schijnt +hit op één manier beter te zijn dan spirit voor boomkin/spriests: onze pets (treants/shadowfiend).. Maar ik weet niet zeker of dit waar is :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:37
Twylight schreef op maandag 11 juli 2011 @ 18:09:
http://www.guifreaks.net/SWC/evo1/ Nooit live gegaan. (Tuurlijk ben je tevreden met je eigen baksels). Die van NME vind ik ook mooi: http://mnm-guild.com/ En verder vind ik de world of warcraft site zelf ook erg mooi.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-05 11:54
tsjiller schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:34:
Goedemorgen,

Gisteren 10-m LK op HC gekilled. Wat een gevecht moet dat zijn geweest op lvl 80.
Ik was daar slechts 1x geweest en dat was op normal als dps. Toen ging ik trouwens meteen dood in p2 :P

Deze keer mee als tank en na een paar wipes hebben we ‘m neer gekregen.

Wel grappig 1 boss neer op HC maar dan wel meteen de LK xD

http://eu.battle.net/wow/...azuremyst/Muchacho/simple

Toen wij hem deden. Redelijk vroeg in de expansion want toen waren we echt op kruissnelheid.
Ongeloofelijk veel wipes, snachts rond 3 uur is die bij ons toen plat gegaan.

Nu speel ik veel minder HC, speel Feral tank & Enhance Shaman.
3/7 in FL

Meerendeel wel als dps, we zitten echt met tank overschot atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Gisteren eindelijk Raggy neer. Wat een vrouwtjeshond op 25 man :( Bij het begin van de avond was het flink aanklooien, maar later lukte het steeds beter. Uiteindelijk kregen we het goed door met bewegen :9 Ineens stoomde we door naar phase 3 en toen ging ie neer. (Buiten gelaten dat het bijna een 0.1% wipe is geweest :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:36
Hola,

na een maand of 3 wow maar weer eens opgepakt en mn mage gaan lvlen, nu staat die mage op een recruit a friend account, en wilde ik deze naar mn main account transferren NOT beiden accounts moeten dezelde expansion hebben.. jammer maar ok ik op zoek naar WoTLK, iemand enig idee waarom die overal nog 30 euro kost? cata is een stuk goedkoper dan weer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Zhalix schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:11:
Gisteren eindelijk Raggy neer. Wat een vrouwtjeshond op 25 man :( Bij het begin van de avond was het flink aanklooien, maar later lukte het steeds beter. Uiteindelijk kregen we het goed door met bewegen :9 Ineens stoomde we door naar phase 3 en toen ging ie neer. (Buiten gelaten dat het bijna een 0.1% wipe is geweest :P )
Ik vond het wel spijtig dat ze die Dungeon journal op PTR zo uitgebreidt hadden gemaakt, dat de PTR guilds raids aant steamrollen waren. Ze hebben het daarna wel aangepast, maar het was alang te laat de informatie was er al.

Om eerlijk te zijn is firelands teleurstellend, niet omwille dat het slecht is ze, maar omwille dat je 6 maanden moet wachten voor 7 bosses oO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
De bosses zijn goed, maar ik had eerder 2 instances verwacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Ik ben sinds gister weer gaan spelen, wat moet je voor spec doen op lvl 70 als rogue om lekker hard te levelen?

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
overigens voor de mensen die nog een Cata special edition zoeken voor 25 euro bij de dynabyte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
Gisteren begonnen met Shannox op 25m HC.
Nieuwe Halfus 2.0 8)7

Dat gevecht gaat echt helemaal nergens over, hoop maar dat de rest iets meer uitdaging bied ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Zhalix schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:33:
De bosses zijn goed, maar ik had eerder 2 instances verwacht..
Dit was het origineel plan voor 4.2, 2 instances.

Normaal gingen we die plek in Twilight ook krijgen. met die tentakels. Ik dacht als 5 mans ofzo, samen met firelands. Normaal ging er ook een instance zijn waar je je daily's voor firelands doet.

Maarja.
Ben toch al blij dat ik me shaman wat kan spelen, en niet meer moet tanken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Net een in elkaar gedraaid:
http://www.refusion-guild.com/

Het forum gedeelte moet ik nog even netjes embedden, maar dat was wat moelijker dan ik dacht :). Het belangrijkste was dat we snel weer in de lucht waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lilacrazor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-06 22:29
http://www.vanquish-wow.com

Door onze raidleader zonder enige kennis van PHP oid in elkaar gezet. Moet wel zeggen dat het vaak nachtwerk voor hem was maar dat was geen probleem aangezien hij er veel plezier in had :)

In principe zelfde eqdkp / phpbb template. Shoutbox + progress module (met admin) en op één of andere manier heeft hij er in een header boven kunnen zetten.

Basic maar wel overzichterlijk en alles wat we nodig hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

kowapanga schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:39:
Gisteren begonnen met Shannox op 25m HC.
Nieuwe Halfus 2.0 8)7

Dat gevecht gaat echt helemaal nergens over, hoop maar dat de rest iets meer uitdaging bied ^_^
Hehe, wij hebben gisteren net Shannox 25 normal neer als tweede boss. Twee weken op lopen wipen met een hoop noob gehalte en veel ninja afk-en

Veel ergernis bij de mensen die afk waren en irritaties om het blijvende falen op traps. Dus nieuwe raid rule: Ninja AFK is flinke dkp aftrek gelijk aan 4 uur raiden (zonder boss dkp). En de mededeling dat mensen die in traps bleven lopen vervangen zouden worden.

Dus gisteren: Iedereen gesummoned en gebuffed voor de eerste trashmob: 1 persoon zonder mededeling afk en min dkp meteen uitgedeeld. Opeens nam iedereen het een stuk serieuzer

Na vorige week een hoop onnodige trash wipes door adds omdat mensen niet wachten met dps tot de mobs uit het pad van de patrols zijn getrokken door de tanks deze week een simpele regel wie niet kan wachten wordt vervangen. En wonder bovenwonder, het ging maar één keer fout.

Vervolgens bleken mensen ook opeens wel op te kunnen letten en niet in traps te lopen en ging Shannox neer. Wel ruim een week later dan nodig en met wat acties die we als casual raiding guild niet wilden nemen. Maar als de helft van de raid zich ergert aan de gang van zaken moet je maatregelen nemen.

Ben benieuwd of Rhyloth en Alysrazor nu wat vlotter gaan nu er weer wat discipline is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 16-05 19:37
Best suf dat je moet gaan dreigen voordat ze luisteren. :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

HawVer schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:27:
Zegt naar mijn ervaring meer over de recruitment, van die blind invites van guys i know this guy that wants to join.
Weinig raid ervarin geen screening etc.
Krijg je van die brainless mensen die niet uit het vuur kunnen lopen OID ;)

Goede ouwe tijd dat je in mijn eigen guild Dignity op Stormrage 2 A4's aan vragne moest invullen dat bijna meer dan de helft al afzag van joinen.
De mensen die wel mee kwamen waren 9/10 gemotiveerd en ze wisten wat ze deden.

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
HawVer schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:27:
Werkt wel prima, wij hadden hetzelfde met de 3 waves van Raggy's hamer (25), altijd wel iemand die er in wou staan.

Wij werken met EPGP, en een -10000 EP per keer geraakt worden in phase 1 of 2 (3 is niet helemaal eerlijk) zorgde er voor dat er nog maar 1 persoon consequent de fout in ging (healer).

Beetje hard, maar wel even bij blijven.... En het toont aan dat iedereen het best wel kan, ook al is de motivatie iets anders ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

ik snap eigenlijk niet dat er guild zijn die nogsteeds met DKP (of welke afgeleide daar dan ook van) werkt. In wotlk hebben wij dit ook gebruikt, maar ben er toch wel hard door genaaid.

Eigenlijk was ik altijd wel in de raid, een aantal keertje kon ik niet komen.

Komen we bij festergut (of rotface, weet ff niet meer welke), killen we de boss, en dropt trauma.

Ik wil al mijn dkp er tegen aan gooien om dat ding te looten.. is er een of andere casual die net 2 weken mee deed, en net meer dkp dan mij had. Toen kreeg ik hem dus niet.

Daarna, waren d'r wel heeltijd guildies, die meer DKP dan mij hadden.. Dus elke keer, ging trauma aan me neus voorbij. Snap echt niet hoe dit nou kon, een vaste raider bouwt toch ook meer dkp op dan de rest?

in cata hebben we het hele systeem maar weg gedaan, en gewoon weer raiden zoals in tbc.. gewoon rollen, of als het een bijzondere situatie is, de boel uitleggen en bespreken. Uiteindelijk voelt niemand zich gepasseerd, en hoef je ook niet verplicht mee, om je dkp op pijl te houden.

(uiteindelijk als de guild groter word, zal het lastiger worden. Nu doen we nog 10mans.. dus voorlopig werkt het prima zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Nibbz schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:13:
ik snap eigenlijk niet dat er guild zijn die nogsteeds met DKP (of welke afgeleide daar dan ook van) werkt. In wotlk hebben wij dit ook gebruikt, maar ben er toch wel hard door genaaid.

Komen we bij festergut (of rotface, weet ff niet meer welke), killen we de boss, en dropt trauma.

Ik wil al mijn dkp er tegen aan gooien om dat ding te looten.. is er een of andere casual die net 2 weken mee deed, en net meer dkp dan mij had. Toen kreeg ik hem dus niet.

Daarna, waren d'r wel heeltijd guildies, die meer DKP dan mij hadden.. Dus elke keer, ging trauma aan me neus voorbij. Snap echt niet hoe dit nou kon, een vaste raider bouwt toch ook meer dkp op dan de rest?

in cata hebben we het hele systeem maar weg gedaan, en gewoon weer raiden zoals in tbc.. gewoon rollen, of als het een bijzondere situatie is, de boel uitleggen en bespreken. Uiteindelijk voelt niemand zich gepasseerd, en hoef je ook niet verplicht mee, om je dkp op pijl te houden.

(uiteindelijk als de guild groter word, zal het lastiger worden. Nu doen we nog 10mans.. dus voorlopig werkt het prima zo)
Afgeleide werken beter dan wat jij omschrijft hier. Als je de moeite zou nemen om te kijken naar hoe die werken dan had je best wel gesnapt waarom zoveel het wel gebruiken.

http://www.epgpweb.com/help/system

Is bijvoorbeel een veelgebruikte die WEL er voor zorgt dat het eerlijker gaat. Combineer dat met b.v. dat trials alleen iets mogen nemen als raiders iets niet willen, en je hebt al een goede basis.

Rollen werkt prima in de meeste (eerlijke) 10 man guilds, maar werkt niet zo goed voor de meeste 25 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri

Probleem met zero-sum DKP is dat in het begin items enorm veel dkp kosten, maar later kosten ze bijna geen drol. Dus als een trialist mee gaat, kan deze in no-time een grote berg dkp hebben opgebouwd. Ja, dat betekend ook dat degene die een avondje niet mee is, ook in een keer gigantich kan achterlopen.

Zelf gebruiken we EPGP en dat werkt redelijk eerlijk, al kan het afentoe nog een butt-hurt zijn. Het is maar waarmee je genoegen neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wij gebruiken EPGP en het is echt een verademing in vergelijking met bidwars. Toen we nog DKP hadden en moesten bieden, was het wel eens zo dat twee mensen tegen elkaar op gingen biden voor een BiS item en dan het bod steeds minimaal verhoogde.

Ik gooide er dan een bod tussenduur die net onder de laagste totale dkp lag van de twee bieders om de boel een beetje te versnellen :/ Als één van de twee resto druids had ik in WotLK weinig concurrentie, ook niet van de moonkins en zat dus altijd goed in de dkp :) (En nee, ik heb nog nooit gehad dat ik dat item uiteindelijk won)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Laatst online: 09-09-2023
Ik heb na lange tijd wow weer eens geprobeerd, na het free to play gebeuren, en moet zeggen dat ik behoorlijk blij ben geworden van de verhaallijnen. Eerder ben ik ermee gestopt omdat het verhaal naar mijn mening niet goed in beeld werd gebracht. (Zal ongetwijfeld ook te maken hebben gehad omdat ik dwarf speelde, fetch me whisky an' get me some snacks). Blij met de veranderingen die de cataclysm met zich mee hebben gebracht.

Ik heb ook een account vraag. Ik heb 1 email adres waarop mijn gekochte versie staat, en de trial versie. Op de trial versie staat mijn zojuist gelevelde blood elf en de andere staat een andere character. Ik kan dus kiezen tussen 2 verschillende namen om in te loggen. Het ziet er als volgt uit:

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2h33osk.jpg

Kan ik ze nog samenvoegen ofzo of wil blizzard graag 20 euro op de rekening gestort zien om zoiets te kunnen? Want dat gaat dus niet gebeuren :p

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Dat wordt dokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Darkangle schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:33:
[...]
Als je de moeite zou nemen om te kijken naar hoe die werken dan had je best wel gesnapt waarom zoveel het wel gebruiken.

Rollen werkt prima in de meeste (eerlijke) 10 man guilds, maar werkt niet zo goed voor de meeste 25 man.
Ik snap heel goed hoe het werkt, alleen ik vind het niet eerlijk (zoals Omega Supreme ook al zegt). Ik snap ook dat het in 25man misschien wel een must is..

Alsnog vind ik het echt een ruk systeem.. dat mag toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Nibbz schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:11:
[...]

Ik snap heel goed hoe het werkt, alleen ik vind het niet eerlijk (zoals Omega Supreme ook al zegt). Ik snap ook dat het in 25man misschien wel een must is..

Alsnog vind ik het echt een ruk systeem.. dat mag toch? :)
De situatie die je omschrijft, is een keuze van DKP met bieden. Als je er niets anders bij zet dan neem ik aan dat jij stelt dat dit voor alle gevallen zo is.

(En Omega Supreme geeft commentaar op bid DKP, niet EPGP)
Wat vind je bijvoorbeeld zo oneerlijk aan EPGP dan?

[ Voor 5% gewijzigd door Darkangle op 12-07-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-04 10:10
Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:59:
Wij gebruiken EPGP en het is echt een verademing in vergelijking met bidwars. Toen we nog DKP hadden en moesten bieden, was het wel eens zo dat twee mensen tegen elkaar op gingen biden voor een BiS item en dan het bod steeds minimaal verhoogde.

Ik gooide er dan een bod tussenduur die net onder de laagste totale dkp lag van de twee bieders om de boel een beetje te versnellen :/ Als één van de twee resto druids had ik in WotLK weinig concurrentie, ook niet van de moonkins en zat dus altijd goed in de dkp :) (En nee, ik heb nog nooit gehad dat ik dat item uiteindelijk won)
Dat kon je toch heel simpel oplossen door maar 1 bod toe te staan. Gewoon elk 1 bod mogen doen en de hoogste wint, niks opbieden tegen elkaar. Zullen ze van tevoren ook beter gaan nadenken wat het item ze waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-04-2024
Is hier nog een guild op outland die op zoek is naar een Alliance feral druid dps?

Ingame: tortelduif
beschikbaar: zo-do 19.30-01.00

Laat maar iets weten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Reboot schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:46:
Is hier nog een guild op outland die op zoek is naar een Alliance feral druid dps?

Ingame: tortelduif
beschikbaar: zo-do 19.30-01.00

Laat maar iets weten ^^
Zit je op outland?

Wat is je naam. Ik zit ook op outland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
Marruk schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:00:
Ik heb ook een account vraag. Ik heb 1 email adres waarop mijn gekochte versie staat, en de trial versie. Op de trial versie staat mijn zojuist gelevelde blood elf en de andere staat een andere character. Ik kan dus kiezen tussen 2 verschillende namen om in te loggen. Het ziet er als volgt uit:

Kan ik ze nog samenvoegen ofzo of wil blizzard graag 20 euro op de rekening gestort zien om zoiets te kunnen? Want dat gaat dus niet gebeuren :p
Dat is inderdaad een Account Transfer kosten, niet zo lastig en binnen 1 battle.net binnen paar seconden geregeld.
ook kun je over nadenken om je trial te upgraden naar full kan aan eind van som goed koper zijn.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-04-2024
Lyca schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:54:
[...]

Zit je op outland?

Wat is je naam. Ik zit ook op outland.
Lees opnieuw? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
wow sorry man, echt niet aant opletten haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-06 15:28

Dat snap ik niet, als iemand die meer DKP in de guild heeft als jij het wapen krijgt heeft hij het toch verdient ?, dan heeft hij of Veel geraid veel kills meegemaakt of veel dingen gedaan om veel DKP te ontvangen
en heb jij blijkbaar niet zoveel als hem gedaan.
Hoe het dan komt dat daarna anderen WEER voor je zijn, zou wel vanwege hetzelfde zijn die zijn meer online en behalen meer dkp dan jij.
of je geeft zelf teveel uit.

Dus hoe is dit slecht vraag ik me af ?
( snap jij langer member en raider bent dan de "trail" maar als jij om even ruw te zeggen 4 weken aant slacken ben, moet je niet huilie huilie doen als een ander 2 weken lang geraid heeft elke raid en dan het wint )

[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 12-07-2011 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Ah. De eeuwige terugkerende DKP discussie. In een guild met volwassen mensen is DKP gewoon niet nodig, punt. Ik zou niet meer mét willen spelen in elk geval. Als ik mee ga in een raid, dan wil ik gewoon evenveel kans maken op een item als een willekeurig ander persoon. Dan wel met overleg, danwel met een /roll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
rodie83 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:45:
Ah. De eeuwige terugkerende DKP discussie. In een guild met volwassen mensen is DKP gewoon niet nodig, punt. Ik zou niet meer mét willen spelen in elk geval. Als ik mee ga in een raid, dan wil ik gewoon evenveel kans maken op een item als een willekeurig ander persoon. Dan wel met overleg, danwel met een /roll.
Inderdaad maar ook dat heeft voor en nadelen, mijn guild nu doet ook gewoon rollen.
met dus inderdaad dat sommige mensen nooit iets winnen omdat ze altijd shit rollen, dan wordt er inderdaad gepassed of netjes door gegeven via de officers van kommop jij al 3x en hij 0.

Doe is eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Mektheb schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:39:
[...]

Dat snap ik niet, als iemand die meer DKP in de guild heeft als jij het wapen krijgt heeft hij het toch verdient ?, dan heeft hij of Veel geraid veel kills meegemaakt of veel dingen gedaan om veel DKP te ontvangen
en heb jij blijkbaar niet zoveel als hem gedaan.
Hoe het dan komt dat daarna anderen WEER voor je zijn, zou wel vanwege hetzelfde zijn die zijn meer online en behalen meer dkp dan jij.
of je geeft zelf teveel uit.

Dus hoe is dit slecht vraag ik me af ?
( snap jij langer member en raider bent dan de "trail" maar als jij om even ruw te zeggen 4 weken aant slacken ben, moet je niet huilie huilie doen als een ander 2 weken lang geraid heeft elke raid en dan het wint )
Ik denk dat ze zero-sum dkp gebruiken. Dan hoef je in feite maar 1 baas te hebben met een item dat veel mensen willen hebben, bids gaan tot over bijvoorbeeld de 2k (Ja, dat is mogelijk, in mijn oude guild hadden tanks over de 6k dkp) en viola, trialist heeft ineens 200 dkp op 10-man of 125 dkp op 25 man. Dps en healers hebben doorgaans maximaal 1k dkp, waarvan rond de 500 normaal is.

Elk systeem heeft z'n mindere punten, maar daar moet je dan genoegen mee nemen als je bij een bepaalde groep komt.

Rolls heeft bijvoorbeeld een gigantisch groot RNG gehalte. Ik heb zo tijdens de 10-minute break met het raiden ineens 4k goud verdiend :9~ (en de nacht daarna weer 1k verloren, maar goed, RNG :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Mektheb schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:46:
[...]

Inderdaad maar ook dat heeft voor en nadelen, mijn guild nu doet ook gewoon rollen.
met dus inderdaad dat sommige mensen nooit iets winnen omdat ze altijd shit rollen, dan wordt er inderdaad gepassed of netjes door gegeven via de officers van kommop jij al 3x en hij 0.

Doe is eerlijk.
Exact dat. Ik al twee items gewonnen op een avond en er dropt een derde? ./pass. Simpele redelijkheid doet een hoop. Moet je wel met mensen in een guild zitten die elkaar normaal en volwassen behandelen, maar gelukkig heb ik dat :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144052

Kan je tegenwoordig al weer een beetje mee qua gear zonder als een malle te raiden? Heb in principe vanaf het begin gespeeld maar heb gewoon de uren in de avond niet om te raiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

met daily's en hc's kan je opzich redelijk in de buurt blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
mrsar schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:02:
met daily's en hc's kan je opzich redelijk in de buurt blijven.
Kort maar krachtig gezegt kan je bijna alles behalve head + shoulders halen zonder te raiden.
En dan is het wel mix mix gear maar toch :) PVE gear is PVE gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:05:
[...]

Kort maar krachtig gezegt kan je bijna alles behalve head + shoulders halen zonder te raiden.
En dan is het wel mix mix gear maar toch :) PVE gear is PVE gear.
Dan heb je het wel over een mix van 365 en 378 gear, met 353 head en shoulders. Waren er nu craftable 365 wapens ingekomen? Zo nee, dan is max ilevel wapen zonder te raiden 353 of hoger als je een PvP wapen haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-06 15:24

junglebeast

hier staat iets

Er zijn wel 365 craftable wapens, alleen zijn die nog niet vrij gespeeld van die MH dailies.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Marruk schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:00:

ik heb gister geprobeerd een char te verhuizen van een oud account (met 7 dagen gratis playtime) te verhuizen naar mn eigen account, alleen moet ik beiden accounts gelijk trekken qua uitbreidingen? beetje jammer vind ik dat eigenlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:10:
[...]

Dan heb je het wel over een mix van 365 en 378 gear, met 353 head en shoulders. Waren er nu craftable 365 wapens ingekomen? Zo nee, dan is max ilevel wapen zonder te raiden 353 of hoger als je een PvP wapen haalt.
Je kan ook Firelands trash doen :P Of versta je dat onder "raiden"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

juistum :P dat dus :)

mischien ook maar weer eens kijken naar een social raiding guild zodat ik eventueel 2 avondjes kan raiden (zit op emerald dream) zat in vrienden guild,maar ben ongeveer de enige die nog beetje speelt :P en heb nu eigen guild,met daarin..mja..mezelf :+ die ik zelfstandig naar lvl3 heb gebracht :P maar was dan ook niet erg druk met wow

maar eens kijken of er nog iets leuks is op de server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 12:23
Ach er is geen enkele manier van loot goed verdelen, ik heb altijd wel momenten gehad met andere officers dat ik denk $&^#$&#% iedereen behalve hij (omdat iemand met mazzel de eerste keer in een raid is en toevallig goed rollt - raiders rollen tot 100 en casuals tot 50).
Ben zelf tank en toevallig wint de andere tank _alle_ items, da's eigenlijk al tijden zo. Dus loopt ie, terwijl ik veel vaker aanwezig ben, WEL met FL items, die paar drops die we hadden rollde ik weer crap :P

Kan ik wel over gaan zitten zeuren maar hij is gewoon een smerige mazzelpik (en lootwhore) maar het is wel "eerlijk" zo.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Locks schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:11:
ik heb gister geprobeerd een char te verhuizen van een oud account (met 7 dagen gratis playtime) te verhuizen naar mn eigen account, alleen moet ik beiden accounts gelijk trekken qua uitbreidingen? beetje jammer vind ik dat eigenlijk :(
Zo heb ik ook al jaren 4 logins, na de battle.net merge kon ik er 2 samenvoegen, maar de rest blijft dus nog steeds los staan. Niet dat ik ze mis ofzo, waren toch altijd RAF characters puur voor dualbox en grant a lvl, maar bij login is het wel irritant dat je steeds account moet kiezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
porn* schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:24:
Ach er is geen enkele manier van loot goed verdelen, ik heb altijd wel momenten gehad met andere officers dat ik denk $&^#$&#% iedereen behalve hij (omdat iemand met mazzel de eerste keer in een raid is en toevallig goed rollt - raiders rollen tot 100 en casuals tot 50).
Ben zelf tank en toevallig wint de andere tank _alle_ items, da's eigenlijk al tijden zo. Dus loopt ie, terwijl ik veel vaker aanwezig ben, WEL met FL items, die paar drops die we hadden rollde ik weer crap :P

Kan ik wel over gaan zitten zeuren maar hij is gewoon een smerige mazzelpik (en lootwhore) maar het is wel "eerlijk" zo.
ken het voor mij dropte er nooit een wapen niet dat mijn rol's slecht waren maar ze dropte niet nooit niet.

TBC full T6 en Sunwell pieces, mijn wapen ? van fellreaver voor de deur van Blacktemple talon of the tempest.
Er dropte gewoon nooit iets behoorlijks voor me echt frustrerend.
In Wotlk hetzelfde probleem ik had nog een pvp wapen die wel gekocht kon worden tot eindelijk ergens ver weg ik een wapen kreeg die decent was op heroic.
Nu weer hetzelfde in Cataclysm wapens nee hoor niks, en dan in eens krijg ik de staf uit firelands met een lucky roll van 11 xD
RNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Nu we het toch over lootsystemen hebben. Wat zou voor mijn guild een goed systeem zijn?

Wij zijn pas net begonnen, en hebben nog maar drie mensen die status raider hebben, en een stuk of 12 trials.

In principe zijn wij een "casual" raiding guild, wat inhoudt dat als je mee wil naar een raid je minimaal 24 uur van te voren jezelf dient in te schrijven voor de raid op de calendar. Het is voor ons geen probleem als mensen niet kunnen, maar willen uiteraard wel dat iedereen zichzelf zo vaak mogelijk inschrijft voor een raid. Al is dat denk ik geen probleem, want als het goed is wil iedereen natuurlijk ook raiden.

Wat ik eigenlijk wil is dat mensen die er vaker zijn een verhoogde "kans" hebben om de loot te krijgen die ze willen, maar mensen die er minder vaak zijn niet buitengesloten worden omdat ze er niet altijd kunnen zijn.

Wat ik ook wil voorkomen is "geluk", het probleem wat porn* heeft. Als wij twee tanks hebben en de ene tank heeft al drie items gewonnen en de andere nog helemaal niks dan vind ik dat diegene die nog niks heeft gewonnen dus eigenlijk voorrang zou moeten krijgen.

Ik denk zelf dat EPGP het beste hier voor is, met misschien wat aanpassingen. Ik heb zelf nog nooit met dit systeem gewerkt, en hoe zit dat met het bijhouden daar van? Gaat dat automatisch met een addon, of? En is er één iemand die dat bij kan houden, of zouden alle officers dat kunnen doen? Het moet namelijk niet zo zijn dat ik het bijhoud en dat niemand weet hoeveel hij heeft en wat de stand is als ik er niet ben bijvoorbeeld.

Ook wil ik geen tien minuten bezig zijn met uitzoeken wie het meeste recht heeft op een item, maar direct zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-06 15:24

junglebeast

hier staat iets

Suicide Kings kan een lootsysteem zijn voor beginnende guilds. Win je een item ga je gelijk weer naar de onderkant van de lijst. Dan heeft bijv de volgende Tank kans op een item.

http://www.wowpedia.org/Suicide_Kings

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je 10 mans gaat doen en luck als factor uit wil sluiten zou ik voor SK gaan. Heb ik kort mee geraid in 10 mans in WotLK en werkt prima.

Als je 25 mans gaat doen zou ik voor EPGP gaan. Met 25 mans heb je vaker attendance verschillen en wordt daar ook rekening mee gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-06 15:30

Grudgie

PSN: Grudgie7

Bij ons met het raiden gaat het zo als er iets wordt gedropt wat je wilt roll je.
Wordt er bij de volgende boss iets gedropt dan gaat het naar de volgende en kan je eigenlijks niet mee rollen als jij het ook wilt hebben, vind ik wel goed systeem.

Zo heeft iedereen gewoon eerlijke kans dat die wat krijgt en niet 1 persoon die heel veel krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373674

Hallo mensen.

Zo vandaag een dagje vrij en lekker ff een zooi trash runs gedaan. tip voor mensen die dat nog willen gaan doen --> farm alleen de mobs aan de rechterkant (turtles lekker laten zitten). daarna dan die soort brug op en daar al die andere groepen met shannox mobs afmaken. Run duurt ongeveer 20-30 min en het geeft 1.2K rep. Verder heb je ook nog kans op best aardige items :) Check mijn trinket

http://eu.battle.net/wow/...oon/Woefwoefwoef/advanced

Happy Woef :D
Vrijdag hoop ik eindelijk eens een boss neer te kunnen halen.. afgelopen tijd hadden we echt "vakantie problemen".

trouwens heb al een beetje zitten reforgen, maar parry gaat met deze gear en de aanpassing in 4.2 echt de hoogte in. Hoe pakken jullie dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Gisteravond eindelijk Kirix dan ook getamed en ben ik eigenlijk wel weer even klaar met de jacht op "zeldzame" pets ;) Gisteravond ook nog even mijn secondary tree op MM gespecced, bevalt me eigenlijk wel. Het voelt een stuk vlotter aan als BM met die trage CS cast times.

Ik las op MMO iets over bugfixes van de fireland trash, nu niet meer te solo'en?
Ik heb het nog niet gedaan maar wilde dit weekend eens gaan kijken of het te doen zou zijn op mijn hunter.

[ Voor 26% gewijzigd door bitpixl op 13-07-2011 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bitbron schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 08:02:
Gisteravond eindelijk Kirix dan ook getamed en ben ik eigenlijk wel weer even klaar met de jacht op "zeldzame" pets ;) Gisteravond ook nog even mijn secondary tree op MM gespecced, bevalt me eigenlijk wel. Het voelt een stuk vlotter aan als BM met die trage CS cast times.

Ik las op MMO iets over bugfixes van de fireland trash, nu niet meer te solo'en?
Ik heb het nog niet gedaan maar wilde dit weekend eens gaan kijken of het te doen zou zijn op mijn hunter.
was dit vorige week al niet gehotfixed ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Er is wel een hotfix geweest maar bij ons zijn er nog steeds mensen die firelands trash soloen. Een DK heeft deze week (vorige reset) 300k verdiend met de trash drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ryack schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 08:32:
Er is wel een hotfix geweest maar bij ons zijn er nog steeds mensen die firelands trash soloen. Een DK heeft deze week (vorige reset) 300k verdiend met de trash drops.
kan blijkbaar alleen maar met kiteclasses ? Heb het nog niet geprobeerd ... moet er met men SP eens aan beginnen :p
Iemand goede handleiding ervoor ? of ervaring ? :$

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 330860 op 13-07-2011 08:38 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.