Zo doe ik het ookgaragaholic schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 18:55:
[...]
Er zijn mensen die liever niet alle healing spells met lmb, rmb, shift+lmb, ctrl+rmb et cetera binden. Die hoveren en gebruiken dan keybinds (1-0, enz). Ik hoor overigens niet bij die groep mensen, vind 't maar irritant en heb dus wel die 13 verschillende mousebinds met clique en grid.
Anoniem: 413540
Shannox Heroic 25 neer. Zolang de adds getrapped worden is er vrij weinig moeilijks aan.
Ik zie dat er een aantal mensen hier opt forum ontzettend veel gold verdienen met glyphs. Hoe doen jullie dat? Ik heb nog geen 1g er mee kunnen verdienen.
Wat een wereld van verschil: een guildrun BH nieuwe boss vs een pugrun BH. Guildrun was lachwekkend, pushover zonder een centje pijn. Pugrun daarentegen is eerst wipen tot mensen het daadwerkelijk doorhebben dat als je zegt hug up and nuke the adds, je dat ook echt moet doen. Aah well.
Gister de knoop doorgehakt dat mijn dk mijn shaman vervangt tijdens raids waar ik als dps moet op komen draven omdat we 4 healers hebben. Ik heb vanalles geprobeerd, maar elemental dps ligt mij echt niet meer. Dan maar healen indien nodig en pewpewen op mijn dk. Komend weekend maar even hard JP verzamelen om mijn gear te verbeteren. En kijken of ik as vrijdag een plekje als dps kan scoren in de alt-raid.
Gister voor het eerst tries gehad op Baleroc. DPS rotatie voor de shard is helemaal perfect, healing daarentegen komt (nog) niet uit de verf. De tank legt nog te vaak het loodje. Ach, goede hoop dat ook wel goedkomt.
Gister de knoop doorgehakt dat mijn dk mijn shaman vervangt tijdens raids waar ik als dps moet op komen draven omdat we 4 healers hebben. Ik heb vanalles geprobeerd, maar elemental dps ligt mij echt niet meer. Dan maar healen indien nodig en pewpewen op mijn dk. Komend weekend maar even hard JP verzamelen om mijn gear te verbeteren. En kijken of ik as vrijdag een plekje als dps kan scoren in de alt-raid.
Gister voor het eerst tries gehad op Baleroc. DPS rotatie voor de shard is helemaal perfect, healing daarentegen komt (nog) niet uit de verf. De tank legt nog te vaak het loodje. Ach, goede hoop dat ook wel goedkomt.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Lief topic:
Gisteren kwam ik erachter dat ik nog niet gesigned had voor de raid (
) resultaat, avondje niets te doen! Na wat aandringen bij de raid leader mocht ik BH gaan doen met een pug. Wat op het eerste gezicht gewoon... bijzonder slecht was.
Eerste try, snel dood door de eyes. Tweede try, dps lack... vlug respec naar shadow! Derde try, faal bij de eyes! Vierde try ging alles goed!
en wat ben ik blij met pugs zoals deze, ze leren ook van de fouten die ze maken! En luisteren naar tactics!
Ik merkte wel dat ik aan een dps set moet werken, ik deed in full heroic disc gear ongeveer 12k dps, met uitschieters naar 13k. Dat moet hoger kunnen!
Gisteren kwam ik erachter dat ik nog niet gesigned had voor de raid (
Eerste try, snel dood door de eyes. Tweede try, dps lack... vlug respec naar shadow! Derde try, faal bij de eyes! Vierde try ging alles goed!
Ik merkte wel dat ik aan een dps set moet werken, ik deed in full heroic disc gear ongeveer 12k dps, met uitschieters naar 13k. Dat moet hoger kunnen!
Ik als echte cataclysm non raider slack ging dus gisteren met mijn hunter een 10M alt/social BWD+CoT run doen. 2,5 uur later stonden we weer buiten.
Maaruh...moet zeggen dat ze aanvoelen als 1 grote heroic dungeon maar dan voor 10man (maar dat komt wellicht door de nerf). In ieder geval heb ik weer een paar achievements binnen en mocht ik gelukkig de schouder token van cho'gall looten
Misschien een beetje laat maar heb nu eindelijk mijn 4x T11 set
Verder hou ik me lekker bezig met het solo trash farmen in firelands. Tot op heden maar 1 recipe gezien. Gisteren ging het niet helemaal lekker op 0/7 (vanwege die Molten Giants die in de weg lopen) maar zodra shannox dood is gaat het allemaal wat makkelijker. Ik wacht wel ff totdat de guild een paar bosses heeft gekilled
Maaruh...moet zeggen dat ze aanvoelen als 1 grote heroic dungeon maar dan voor 10man (maar dat komt wellicht door de nerf). In ieder geval heb ik weer een paar achievements binnen en mocht ik gelukkig de schouder token van cho'gall looten
Verder hou ik me lekker bezig met het solo trash farmen in firelands. Tot op heden maar 1 recipe gezien. Gisteren ging het niet helemaal lekker op 0/7 (vanwege die Molten Giants die in de weg lopen) maar zodra shannox dood is gaat het allemaal wat makkelijker. Ik wacht wel ff totdat de guild een paar bosses heeft gekilled
Mijn Dag/Frustratieboekje 
Gisteren is het Arena seizoen weer begonnen dus mijn DK even aan de kant, en it's time to rumble. De eerste drie keer verloren (2vs2) - dik ... en dan bedoel ik DIK. Daarna een winst en dan weer een verlies, eindstand; 7-10.
De vragen zijn al eens gesteld maar nu kom ik er toch weer op terug met wat specifiekere voorbeelden. De combinatie die ik/wij doen is Disc Priest/Warrior.
1. Zijn er echt 'must-haves' addons die ik misschien mis?
2. Hoe kan je als Disc Priest bijv. een rogue 'kiten'? Terwijl mijn warrior aan het spelen was met een Pally (OP), moest ik een rogue even zoet houden. Grappige is, hij kreeg mij in eerste instantie niet neer kreeg maar dat was ook alles. Helaas kon ik niet mijn warrior komen helpen met het neer leggen van de Pally (OP).
3. Een potje stonden wij tegenover een Disc(?) Priest en Mage en het viel mij op dat deze Priest echt een shitload aan dmg deed (als hij niet aan het healen was), hoe is dat mogelijk?
4. Wat te doen als wij een Druide/DPS tegenkomen want als Disc Priest, kan je niet tegen een Druide ophealen (is mij opgevallen).
5. Overige tips/links zijn welkom.
Cheers voor de morgen
Gisteren is het Arena seizoen weer begonnen dus mijn DK even aan de kant, en it's time to rumble. De eerste drie keer verloren (2vs2) - dik ... en dan bedoel ik DIK. Daarna een winst en dan weer een verlies, eindstand; 7-10.
De vragen zijn al eens gesteld maar nu kom ik er toch weer op terug met wat specifiekere voorbeelden. De combinatie die ik/wij doen is Disc Priest/Warrior.
1. Zijn er echt 'must-haves' addons die ik misschien mis?
2. Hoe kan je als Disc Priest bijv. een rogue 'kiten'? Terwijl mijn warrior aan het spelen was met een Pally (OP), moest ik een rogue even zoet houden. Grappige is, hij kreeg mij in eerste instantie niet neer kreeg maar dat was ook alles. Helaas kon ik niet mijn warrior komen helpen met het neer leggen van de Pally (OP).
3. Een potje stonden wij tegenover een Disc(?) Priest en Mage en het viel mij op dat deze Priest echt een shitload aan dmg deed (als hij niet aan het healen was), hoe is dat mogelijk?
4. Wat te doen als wij een Druide/DPS tegenkomen want als Disc Priest, kan je niet tegen een Druide ophealen (is mij opgevallen).
5. Overige tips/links zijn welkom.
Cheers voor de morgen
Klopt, gebruik de macro's voor me toetsen zo heb ik op 2 renew & shadow word pain. Als ik dan over een friendly frame ga cast die daar renew op, als ik dat niet doe plaatst ik een dot op me target..Paul schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 16:40:
[...]
Healbot doet toch zelf al 'mouseover', hij cast de heal op de player die je aanklikt ipv op je target
Me muis gebruik ik alleen voor heals / dispells. Heb dan ook niet zo'n supersonische muis dus moet wat
Anoniem: 373674
Lol.. heb cho fail al vrij vaak omgelegd en heb serieus nog nooit de dk shoulders zien droppen. Lock en vooral pala vrijwel altijd. Zowel een warrior in mijn guild en ik die er de afgelopen maanden vrijwel elke vrijdag waren, maar nog steeds met za/zg zooi rondlopendeadsy33 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 09:04:
mocht ik gelukkig de schouder token van cho'gall lootenMisschien een beetje laat maar heb nu eindelijk mijn 4x T11 set
vind het een lomp systeem. zou naar mij mening moeten kijken welke class er in de raid zit en en of de spelers dan wel of niet het item al hebben. obv deze gegevens een paar formules laten draaien met dropkansen zodat mensen in de raid er ook echt iets aan hebben.
Wij hebben gewoon 3 keer een shoulder omgezet naar die crystals omdat het weer pala was. Bij een groepje van maar 10 man met maar een gering aantal echte raiders is dat best wel zonde. primair speel ik voor de fun/team work en uitdaging, maar als degelijke zaken een paar weken achter elkaar gebeuren is dit wel een beetje zuur
ff iets anders.. de mensen die hier Shannox al gedaan hebben ---> trappen jullie beide doggies of alleen de hond die de speer gaat halen? en is het dan het handigst als de tank op shannox hem zo beweegd dat de hond op de terugweg getrapped wordt of kan de tank op de hond dit beter doen voordat die hond uberhaupt achter die speer aangaat?
Tja, het heet niet voor niets een dropchanceAnoniem: 373674 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 09:51:
[...]
vind het een lomp systeem. zou naar mij mening moeten kijken welke class er in de raid zit en en of de spelers dan wel of niet het item al hebben. obv deze gegevens een paar formules laten draaien met dropkansen zodat mensen in de raid er ook echt iets aan hebben.
Ik heb wel zo'n supersonische muis, maar ik gebruik dat ampertsjiller schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 09:32:
Me muis gebruik ik alleen voor heals / dispells. Heb dan ook niet zo'n supersonische muis dus moet wat
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Had iemand nog tips voor muis/tobo?
Zie mijn eerdere vraag
[ Voor 26% gewijzigd door Mmore op 07-07-2011 10:20 ]
Kan dat?Mmore schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 18:10:
Ik ben echter bang dat die MMO-muizen veel te veel knopjes geven
Ik heb de Razer Naga. Er zitten 12 knopjes bij je duim, de ene wat beter bereikbaar / uniek herkenbaar dan de andere. Ik heb op al mijn chars 10 (onderaan dichtste bij de palm van je hand) als interrupt, verder gebruik ik met name 1-6 het meeste.
Teveel, mwoah, met wat oefening (met met de plakkertjes die je er bij krijgt er op, iig in het begin) zijn het er zeker niet teveel, en je kunt (zeker als je ook nog modifiers gaat gebruiken) echt belachelijk veel kwijt op de muis
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ik werk met een Logitech G700 muis en G15 keyboard. Echter gebruik ik geen van de extra knoppen idd. Alles met Clique en alt - shift - ctrl eigenlijk wel. Verder is de G700 wel ideaal voor mij want deze doet zowel draadloos als met draad werken en in tegenstelling tot de razer mamba is hij een stuk betaalbaarder.Mmore schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 10:20:
Had iemand nog tips voor muis/tobo?Zie mijn eerdere vraag
Idee is wel ga vooral zelf eens langs een MM en probeer eens wat uit.
Heb zelf ook de razer naga, in het begin moest ik best wennen maar inmiddels weet ik niet beter. Het is wel zo dat sommige knopjes lastiger zijn om te bereiken, mijn handen zijn vrij groot waardoor mijn duim soms een rare bocht moet maken om bepaalde toetsen in te drukken. Met name de 7 en de 0 gaat soms vervelend.
Verder is het wel een grappig ding. De meegeleverde hulpstickers zijn wel handig maar liggen er na een week al weer af.
Verder is het wel een grappig ding. De meegeleverde hulpstickers zijn wel handig maar liggen er na een week al weer af.
gewoon de good old MX 518 (510 is te traag
, 518 kan nog net)
. Cheap muisje, maar iig met 2 extra knoppen (back and foward) en scrollwheel.
Dat hij DPI can schakelen is leuk, maar gebruik ik nooit.
Hebben de nieuwere serie van logitech wel weer een back en forward? De eerste generatie G5 had alleen maar back
Oud:

Owh schijnbaar wel. Ze hebben weer 2 knoppen
Dat hij DPI can schakelen is leuk, maar gebruik ik nooit.
Hebben de nieuwere serie van logitech wel weer een back en forward? De eerste generatie G5 had alleen maar back
Oud:

Owh schijnbaar wel. Ze hebben weer 2 knoppen

13:37
Was sowieso van plan om even bij de MM langs te gaan om te kijken hoe ze in de hand liggen, maar was natuurlijk benieuwd naar de mening van degene hier die al een tijdje een dergelijke muis gebruiken.
Vindt het namelijk moeilijk om in te schatten tot in hoeverre het ook echt gebruikt word, immers, ik gebruikt de G-toetsen op m'n G15 ook nooit. Gelukkig tikt de plank gigantisch lekker.
Ga denk ik vanavond even kijken voor een Illuminated toetsenbord & Razor muisje (of iets anders als ze bij de MM wat interessants hebben leggen) onderweg naar huis.
Ga denk ik vanavond even kijken voor een Illuminated toetsenbord & Razor muisje (of iets anders als ze bij de MM wat interessants hebben leggen) onderweg naar huis.
Maar weer eens posten dan...
Maandag Beth en Shannox down op 10 man, nadat we vorige week woensdag en donderdag maar bleven wipen. En dat op beide bosses in 3 tries was erg netjes. Denk dat het eraan lag dat we niet ons optimale team hadden (3 hunters bijvoorbeeld, waarvan ik er 1 was).
Ik heb ook gelijk van Shannox het headpiece mogen looten, dus loop nu met het hoofd van Shannox op rond (you like my new hat?
). Grote improvement van 353 (nef en aoion willen al heel lang geen hoofddeksel voor me droppen).
Gisteren Shannox en Beth beiden ge-oneshot (wel wipe op trash voor Beth omdat hondjes nog steeds van 4km verder aggroen...). Ook weer Baleroc gedaan en die ging na 4 tries ook neer. 3/7 en de rest van de week dus nog om oa Ryolith te doen, gaat lekker
.
De nieuwe PvP boss wipeten we ook enkele malen op, omdat dps niet genoeg focuste op de adds. Mar uiteindelijk down (en daarna ook met alts nog een keer gedaan, ook weer in het begin wat wipen omdat iedereen weer moest wennen aan hun roles, ook 1x dood door enrage timer
).
@Albeto55:
Onze tact op Shannox = Nuke Rageface down, dan Shannox tot 35-40%, dan Riplimb (als het goed is krijgt niemand behalve tank en een healer schade van zijn speer in de burn-Shanox fase omdat die apart gehouden wordt) en dan nuke Shannox. Wij proberen inderdaad Rageface niet te trappen, dat kost alleen maar meer tijd dat hij leeft (en alle dots etc die op hem zitten gaan er vanaf als hij getrapped is).
Maandag Beth en Shannox down op 10 man, nadat we vorige week woensdag en donderdag maar bleven wipen. En dat op beide bosses in 3 tries was erg netjes. Denk dat het eraan lag dat we niet ons optimale team hadden (3 hunters bijvoorbeeld, waarvan ik er 1 was).
Ik heb ook gelijk van Shannox het headpiece mogen looten, dus loop nu met het hoofd van Shannox op rond (you like my new hat?
Gisteren Shannox en Beth beiden ge-oneshot (wel wipe op trash voor Beth omdat hondjes nog steeds van 4km verder aggroen...). Ook weer Baleroc gedaan en die ging na 4 tries ook neer. 3/7 en de rest van de week dus nog om oa Ryolith te doen, gaat lekker
De nieuwe PvP boss wipeten we ook enkele malen op, omdat dps niet genoeg focuste op de adds. Mar uiteindelijk down (en daarna ook met alts nog een keer gedaan, ook weer in het begin wat wipen omdat iedereen weer moest wennen aan hun roles, ook 1x dood door enrage timer
@Albeto55:
Onze tact op Shannox = Nuke Rageface down, dan Shannox tot 35-40%, dan Riplimb (als het goed is krijgt niemand behalve tank en een healer schade van zijn speer in de burn-Shanox fase omdat die apart gehouden wordt) en dan nuke Shannox. Wij proberen inderdaad Rageface niet te trappen, dat kost alleen maar meer tijd dat hij leeft (en alle dots etc die op hem zitten gaan er vanaf als hij getrapped is).
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Token die voor ierdereen te gebruiken is een optie.Anoniem: 373674 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 09:51:
[...]
Maar rnd zul je atlijd hebben, de ene is binnen week al 378 de andere loopt nog steeds met een 353/346 item om dat er gewoon niks beter dropt.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Ranged op Rageface totdat hij dood is. Melee blijft op boss. Boss op 35%, iedereen op Riplimb.Anoniem: 373674 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 09:51:
[...]
ff iets anders.. de mensen die hier Shannox al gedaan hebben ---> trappen jullie beide doggies of alleen de hond die de speer gaat halen? en is het dan het handigst als de tank op shannox hem zo beweegd dat de hond op de terugweg getrapped wordt of kan de tank op de hond dit beter doen voordat die hond uberhaupt achter die speer aangaat?
Wij trappen alleen Riplimb. Ik trap hem altijd als de speer net geland is. Daardoor duurt het lang voordat hij de speer gaat terugbrengen en kunnen we onze debuff kwijt raken.
Inderdaad, onze feral tank/dps (de enige die we hebben) is bijna al full 378. Alles wat dropped is feral leatherTeunis schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 10:58:
[...]
Token die voor ierdereen te gebruiken is een optie.
Maar rnd zul je atlijd hebben, de ene is binnen week al 378 de andere loopt nog steeds met een 353/346 item om dat er gewoon niks beter dropt.

[ Voor 22% gewijzigd door Jerry op 07-07-2011 11:12 ]
Ik heb gewoon een relatief poepsimpele muis:
Logitech G3

Hij is fijn voor wat ik gebruik. Zo heb ik bijvoorbeeld standaard m'n interrupts op de 'back' knop (linker kant van de muis)
De naga leek me ook wel interessant, maar met duimen zo dik als een stuk salami lijkt me dat niet echt practisch
Logitech G3

Hij is fijn voor wat ik gebruik. Zo heb ik bijvoorbeeld standaard m'n interrupts op de 'back' knop (linker kant van de muis)
De naga leek me ook wel interessant, maar met duimen zo dik als een stuk salami lijkt me dat niet echt practisch
Ik zou opzich wel de razer naga willen hebben, maar ik vind het design er niet uizien
Misschien dat de nieuwe SW:TOR muis iets voor me is, net iets ander design, maar evenveel knopjes.
detheavn schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:27:
Ik heb gewoon een relatief poepsimpele muis:
Logitech G3
test het anders gewoon een keer in bijv de media markt.. daar ligt die gewoon op de plank.
Paar macro'tjes met alt mods erin en je hebt bijan het dubbele aantal knoppen.. zelf zou ik echt nooit meer een andere muis willen... ja 1tje die ook nog 3-5 knoppen aan de andere kant heeft voor mijn pink... dat zou masterlijk zijn
Da's 30 kilometer rijdenAnoniem: 373674 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 12:03:
[...]
test het anders gewoon een keer in bijv de media markt.. daar ligt die gewoon op de plank.
Op zich krijg ik in PvE wel alles gedaan, maar ik ben nog niet zo uber pro in alles keybinden, vooral in PvP situaties, waar de doorsnee gebruiker toch echt net wat meer spells snel voor handen moet hebben dan ik met mijn 'vingertjes' bij kan
Nu we het toch over muizen hebben, ik had de speciale "WoW Muis" van Steelseries besteld, en gisteren binnen gekregen.
pricewatch: Steelseries WoW: Cataclysm MMO Gaming Mouse
Helaas is die echt veel te groot voor mijn hand, maar dan ook echt VEUL te groot
dat ding is echt huge, en voelt trouwens ook nog eens heel erg plastic en nep aan.
Maar even contact opgenomen met Coolbue, en ik ga deze omruilen voor de Logitech G700 want de Naga lijkt me dan weer helemaal niks.
pricewatch: Steelseries WoW: Cataclysm MMO Gaming Mouse
Helaas is die echt veel te groot voor mijn hand, maar dan ook echt VEUL te groot

Maar even contact opgenomen met Coolbue, en ik ga deze omruilen voor de Logitech G700 want de Naga lijkt me dan weer helemaal niks.
Zelf gebruik ik de Logitech G500. Met de software kan je de knoppen handig instellen en de scrollwiel functioneert niet alleen als middle mouse knop maar je kan deze ook nog eens naar links of rechts duwen voor nog 2 extra bind mogelijkheden. Nadeel is wel dat het indrukken van de scrollwiel soms ook in een beweging naar links resulteert als ik iets te wild druk. Ook de twee knoppen om de DPI aan te passen kan je aanpassen waardoor je samen met nog 2 thumb buttons in totaal 7 mogelijkheden hebt om keys te binden (exclusief linker en rechter muisknop waarop ik geen specifieke binds instel).
[ Voor 7% gewijzigd door siknu op 07-07-2011 12:53 ]
GZ maar helemaal een pushover is het toch niet.Anoniem: 413540 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 22:41:
Shannox Heroic 25 neer. Zolang de adds getrapped worden is er vrij weinig moeilijks aan.
Zelf gisteren Shanno HC neergekregen, maar er zit toch een RNG element in. Namelijk de stacks op je Limbrip tank. Kwamen net elke keer een seconde tekort om de stacks te resetten. Met Priest pulls, Rocket Boosts etc kom je een aardig eind, maar op een gegeven moment zit je zonder en dan moet je net een lucky dodge hebben (of een druid tank met zijn belachelijke hoeveelheid dodge). Ook voor de Rageface healers en Limbrip tank healers is het sos wel opletten met positioneren.
Op HC laten wij Rageface kiten door een Arcane mage. Alle andere dps gewoon op Shannox. Moet op norma ook wel kunnen lijkt me, je verort de fight echt aanzienlijk. Vorige week op normal met Rageface killen duurde het iets van 7:06 gisteren op de HC manier 4:56.Jerry schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:11:
Ranged op Rageface totdat hij dood is. Melee blijft op boss. Boss op 35%, iedereen op Riplimb.
Wij trappen alleen Riplimb. Ik trap hem altijd als de speer net geland is. Daardoor duurt het lang voordat hij de speer gaat terugbrengen en kunnen we onze debuff kwijt raken.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Lees net dat Method nu 5/7 heeft! Baleroc neer op HC 25 en het is echt een zieke dps race. Ben benieuwd hoe dat verder gaat lopen vanavond met de andere guilds. Maar het is wel een heftige race volgens mij.
Inderdaad erg netjes, wel jammer dat ze gelijk door de content heen zijn over 2 weken en dan weer 6 maanden firelands moeten farmen op alts.TiMMieJ schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:44:
Lees net dat Method nu 5/7 heeft! Baleroc neer op HC 25 en het is echt een zieke dps race. Ben benieuwd hoe dat verder gaat lopen vanavond met de andere guilds. Maar het is wel een heftige race volgens mij.
Vind het ook erg goed dat ze al zo ver zijn. Zou er nu ook een behoorlijke commerciele kant aan dit verhaal zitten? of is dit meer voor de glory and honor?
Als je naar een game als startcraft (2) kijkt dan kunnen die topspelers daar heel goed van rondkomen en worden vele matches live uitgezonden. In Azie zijn die gasten vaak ook heel bekend. ben benieuwd hoe dat met wow zit.
Als je naar een game als startcraft (2) kijkt dan kunnen die topspelers daar heel goed van rondkomen en worden vele matches live uitgezonden. In Azie zijn die gasten vaak ook heel bekend. ben benieuwd hoe dat met wow zit.
@Albeto55: De grotere guilds zoals Paragon en Method, hebben wel sponsors en spelen op grote LAN-parties en worden bijvoorbeeld geinvite om naar evenementen van bijvoorbeeld Blizzard (Blizzcon) te komen, maar voorzover ik weet worden ze niet betaald en kunnen ze er niet van rond komen.
En wat dan als die ene arcane mage dan ineens getarget wordt door Rageface voor een stomp? Op 25 man is die kans natuurlijk een stuk kleiner dan op 10 man, maar ik zou toch minimaal 2 mages dan op Rageface zetten (en op 10 man is dat natuurlijk nog lastiger, want 2 mages zal minder vaak voorkomen en dan mis je ook weer 40% dps op Shan terwijl het op 25 man 15% is ofzo).Zertaxka schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:23:
[...]
Op HC laten wij Rageface kiten door een Arcane mage. Alle andere dps gewoon op Shannox. Moet op norma ook wel kunnen lijkt me, je verort de fight echt aanzienlijk. Vorige week op normal met Rageface killen duurde het iets van 7:06 gisteren op de HC manier 4:56.
Overigens vraagje; van wie droppen de T12 tokens? Shoulder van Majordomo en Hat van Rag? Staat nl niet in de dungoen journal vermeldt en zag het van de week ook nog niet op wowhead...
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Daar let ik niet eens op
Rhàshan - Aditu Sunlock
Met design bedoel ik ook hoe de knoppen voelen, ect. Ik heb een keertje met deze gegamed, maar vind het helemaal niets voor mij. Geef mij maar een MX518 met wat extra zijknoppenPaul schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 14:35:
[...]
Daar let ik niet eens opIk kijk 10 seconde per dag (max) naar mijn muis, maar heb deze wel 10 uur per dag beet (zakelijk en privé gecombineerd, al heb ik zakelijk dan geen Naga
). Ik zou me eerder druk maken over hoe hij ligt en hoe goed je hem kunt gebruiken
Ik vind het juist beschamend dat bepaalde guilds nu al zo ver zijn. En dan beschamend voor Blizzard weliswaar. De content is blijkbaar te makkelijk om doorheen te komen. I know, veel guilds zijn nog niet eens voorbij de eerste 4-5 bazen op normal, maargoed.
Ik ben van mening dat wanneer Blizzard ervoor had gekozen om iets met de Sulfuron Span (de brug die Sulfuron Keep met de rest van Firelands verbind) gedaan had waardoor deze brug niet direct overheen te gaan was dat de content ook veel leuker en uitdagender was. In Molten Front zie je dat Malfurion en co. een fort aan het bouwen zijn om een aanval op Ragnaros voor te bereiden. Wat als dat bouw concept nu eens werd doorgevoerd naar de Firelands raid. De brug (Sulfuron Span) zou bijvoorbeeld weggelaten kunnen worden. Om de brug te kunnen bouwen, moeten er dan bijvoorbeeld stenen verzameld worden voor grondstoffen. Fire elemental zou dan 1 steen opleveren, Molten Giant 5 stenen en bosses 20 stenen oid. Dan zou je realm wide deze stenen kunnen laten inzamelen net zoals het AQ gate event toendertijd en bij x aantal stenen zou dan de brug gebouwd kunnen worden aka Sulfuron Keep wordt ge-unlocked om te gaan betreden.
Ik ben van mening dat wanneer Blizzard ervoor had gekozen om iets met de Sulfuron Span (de brug die Sulfuron Keep met de rest van Firelands verbind) gedaan had waardoor deze brug niet direct overheen te gaan was dat de content ook veel leuker en uitdagender was. In Molten Front zie je dat Malfurion en co. een fort aan het bouwen zijn om een aanval op Ragnaros voor te bereiden. Wat als dat bouw concept nu eens werd doorgevoerd naar de Firelands raid. De brug (Sulfuron Span) zou bijvoorbeeld weggelaten kunnen worden. Om de brug te kunnen bouwen, moeten er dan bijvoorbeeld stenen verzameld worden voor grondstoffen. Fire elemental zou dan 1 steen opleveren, Molten Giant 5 stenen en bosses 20 stenen oid. Dan zou je realm wide deze stenen kunnen laten inzamelen net zoals het AQ gate event toendertijd en bij x aantal stenen zou dan de brug gebouwd kunnen worden aka Sulfuron Keep wordt ge-unlocked om te gaan betreden.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Volgens mij kan je Iceblocken en anders gewoon een ranged backup toewijzen.Hierkomik schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 14:31:
En wat dan als die ene arcane mage dan ineens getarget wordt door Rageface voor een stomp? Op 25 man is die kans natuurlijk een stuk kleiner dan op 10 man, maar ik zou toch minimaal 2 mages dan op Rageface zetten (en op 10 man is dat natuurlijk nog lastiger, want 2 mages zal minder vaak voorkomen en dan mis je ook weer 40% dps op Shan terwijl het op 25 man 15% is ofzo).
Blizz is er zelf ook wel van geschrokken denk ik als ik de laatste hotfixes zo zie.Rakkerzero schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 15:25:
Ik vind het juist beschamend dat bepaalde guilds nu al zo ver zijn. En dan beschamend voor Blizzard weliswaar. De content is blijkbaar te makkelijk om doorheen te komen. I know, veel guilds zijn nog niet eens voorbij de eerste 4-5 bazen op normal, maargoed.
Staghelm +10% HP op HC etc.
Is toch wel jammer en vreemd dat ze dit soort dingen niet al op de PTR in de gaten hebben en dus eigenlijk de Live servers als PTR gebruiken.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Alleen zouden alle competieve guilds dan naar dezelfde realm tranferen om toch die world firsts te kunnen intikken. En kunnen guilds op lege realms nooit verder. Idee is verder wel goed, ik zou het alleen guild-wide doen, niet realm-wide.Dan zou je realm wide deze stenen kunnen laten inzamelen net zoals het AQ gate event toendertijd en bij x aantal stenen zou dan de brug gebouwd kunnen worden aka Sulfuron Keep wordt ge-unlocked om te gaan betreden.
[ Voor 9% gewijzigd door Mmore op 07-07-2011 15:53 ]
Als het echt langzamer moet: PTR sluiten/afschaffen. Al die topguilds hebben weken zo niet maanden op de PTR op de tactics zitten oefenen. Hardmodes hebben maar beperkt invloed op de basis abilities van een baas, er komen wat mechanics bij, er is meer damage en health. Als je de basis al als automatisme in je vingers hebt vanwege de ervaring dan zijn de hardmodes een stuk makkelijker te tackelen.
Boss mods maken het verhaal soms ook te makkelijk. In de stress van de eerste week een trap op Shannox vergeten? De tweede week waarschuwt DBM je wel.
Boss mods maken het verhaal soms ook te makkelijk. In de stress van de eerste week een trap op Shannox vergeten? De tweede week waarschuwt DBM je wel.
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Tja, de topguilds die nu content neerhalen staan ook gelijk aan de rest van de de mensen die de raids binnenlopen. Weken aan PTR draagt (zoals anderen al zeggen) ook mee aan hun resultaten.
We hebben het hier wel over volk wat hier een sport van maakt en welke het niet erg vinden om de eerst komende tijd niets anders te doen dan de hele dag te raiden.
Als de top guild op Eonar dit voor elkaar kreeg, dan zou ik me pas zorgen gaan maken
Edit: Ja, DBM speelt ook behoorlijk mee, maar Blizzard triggert ook events tijdens fights welke het mogelijk maken voor addons om deze te registreren en tijdig een signaal te geven naar de speler. Dus aan de ene kant leveren ze zelf de mogelijkheid om fights hiermee makkelijker te maken.
We hebben het hier wel over volk wat hier een sport van maakt en welke het niet erg vinden om de eerst komende tijd niets anders te doen dan de hele dag te raiden.
Als de top guild op Eonar dit voor elkaar kreeg, dan zou ik me pas zorgen gaan maken
Edit: Ja, DBM speelt ook behoorlijk mee, maar Blizzard triggert ook events tijdens fights welke het mogelijk maken voor addons om deze te registreren en tijdig een signaal te geven naar de speler. Dus aan de ene kant leveren ze zelf de mogelijkheid om fights hiermee makkelijker te maken.
[ Voor 24% gewijzigd door detheavn op 07-07-2011 16:21 ]
Sja. Het zou mooi worden als er dingen gecast worden die NIET in de combatlog komen te staan. Kom je er nooit achter waardoor je werd geoneshot natuurlijk. Voor de meeste guilds is de uitvoering mét DBM overigens al lastig.detheavn schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:19:
Tja, de topguilds die nu content neerhalen staan ook gelijk aan de rest van de de mensen die de raids binnenlopen. Weken aan PTR draagt (zoals anderen al zeggen) ook mee aan hun resultaten.
De eerste week waarschuwde Deus Vox Encounters het alDutchman! schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:02:
Als het echt langzamer moet: PTR sluiten/afschaffen. Al die topguilds hebben weken zo niet maanden op de PTR op de tactics zitten oefenen. Hardmodes hebben maar beperkt invloed op de basis abilities van een baas, er komen wat mechanics bij, er is meer damage en health. Als je de basis al als automatisme in je vingers hebt vanwege de ervaring dan zijn de hardmodes een stuk makkelijker te tackelen.
Combat Log != Eventsrodie83 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:25:
[...]
Sja. Het zou mooi worden als er dingen gecast worden die NIET in de combatlog komen te staan. Kom je er nooit achter waardoor je werd geoneshot natuurlijk. Voor de meeste guilds is de uitvoering mét DBM overigens al lastig.
Een event is iets wat op de achtergrond gebeurt, zoals het zonen van een area naar de andere of het moment dat de client zegt dat alle addons geladen zijn. Dit zijn zaken die los staan van het combat log en zullen dus ook niet in je combat log aangegeven worden.
Zo heb je in fights bijvoorbeeld events welke niets anders doen dan aankondigen dat er over 5 seconden, binnen een tijdsbestek van 5 seconden (die laatste 5 seconden kunnen random zijn) een ability gecast wordt, of een instant AoE er aan staan te komen.
Zo zie je DBM dus vaker met messages van: <insert painful boss ability> coming soon.
Als een boss een cast doet, dan is dat gewoon een combatlog text welke zegt: Jan-Willem starts casting/casts lolbolt at Frederikus-Gerardus.
I lolled.... Ik hoop dat dat in de nieuwe expansion een NPC of boss wordt, met een lolbolt abilitydetheavn schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:35:
Als een boss een cast doet, dan is dat gewoon een combatlog text welke zegt: Jan-Willem starts casting/casts lolbolt at Frederikus-Gerardus.
Laughs of the Lulz-King?Tarz schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:43:
[...]
I lolled.... Ik hoop dat dat in de nieuwe expansion een NPC of boss wordt, met een lolbolt ability
Hoe krijg ik die 3d character viewer van Mobile Armory op mijn android telefoon? Ik kan die optie in de app nergens vinden. Of zit dat alleen erin als je die 3 euro betaald voor de app voor de guild chat enzo.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Hij staat onder "wow remote app" in de market.
Zonder te betalen heb je beperkte functionaliteit. Als je wel die paar euro betaald dan kan je alle functionaliteit gebruiken. (auction house, chat, enzo).
Oops ik lees verkeerd.
Zonder te betalen heb je beperkte functionaliteit. Als je wel die paar euro betaald dan kan je alle functionaliteit gebruiken. (auction house, chat, enzo).
Oops ik lees verkeerd.
[ Voor 7% gewijzigd door purge op 07-07-2011 22:05 ]
Op 10m, gebruik je gewoon een mage die switched asap als er rage face is, en een ele shaman als backup mocht de mage rageface krijgen. Gaat perfectHierkomik schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 14:31:
[...]
En wat dan als die ene arcane mage dan ineens getarget wordt door Rageface voor een stomp? Op 25 man is die kans natuurlijk een stuk kleiner dan op 10 man, maar ik zou toch minimaal 2 mages dan op Rageface zetten (en op 10 man is dat natuurlijk nog lastiger, want 2 mages zal minder vaak voorkomen en dan mis je ook weer 40% dps op Shan terwijl het op 25 man 15% is ofzo).
Overigens vraagje; van wie droppen de T12 tokens? Shoulder van Majordomo en Hat van Rag? Staat nl niet in de dungoen journal vermeldt en zag het van de week ook nog niet op wowhead...
Normal legs/gloves/chest krijg je van valor, heroic tokens is Legs van shannox, gloves is van Baleroc, en geloof dat chest van Alysrazor dropped
Woohooo, met mn hunter Skarr (die Molten Front rare cat) gevangen daarnet 
Het was een race tussen 4 hunters en ik was degene die de juiste manier tamen gebruikte en dus de Skarr voor de neus van die andere hunters weghaalde uiteindelijk. Was echt grappig, maar tegelijkertijd ook spannend.
Het was een race tussen 4 hunters en ik was degene die de juiste manier tamen gebruikte en dus de Skarr voor de neus van die andere hunters weghaalde uiteindelijk. Was echt grappig, maar tegelijkertijd ook spannend.
Nou, gisteren toch maar voor de Razor Naga gegaan. Reacties hier waren positief en hij lag goed in de hand bij de MediaMarkt. Eerste avond meegeraid en dat ging aardig, alhoewel ik niet de tijd had om alle toetsen uitgebreid in te stellen. Daar moet ik morgen maar even voor gaan zitten.
Daarnaast het G15v2 bord vervangen voor een Logitech Illuminated V1, prachtig toetsenbord. Had 'em al vaak bij andere gezien dus de keuze was niet moeilijk.
Daarnaast het G15v2 bord vervangen voor een Logitech Illuminated V1, prachtig toetsenbord. Had 'em al vaak bij andere gezien dus de keuze was niet moeilijk.
Gz, bij mij spawnde helaas vanmorgen de Crab, die heb ik nu in mijn collectie.Rakkerzero schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 00:14:
Woohooo, met mn hunter Skarr (die Molten Front rare cat) gevangen daarnet
Het is maar de vraag hoe lang die in mijn stable blijft, heb hem meer gebruikt als tame oefening voor Skarr
Heb ook voor mezelf besloten dat ik alleen pets in mijn stables wil hebben die ik ook echt gebruik, dus ik heb er een flink aantal (zeldzame jongens) weer terug in de natuur gezet.
Deze week een mage begonnen. Was al tijdenlang van plan om een pure dps class te gaan nemen. Ben begonnen met een affliction warlock, daarna respec naar destro, maar ik kon gewoon goede cijfertjes krijgen. Daarna een rogue geprobeerd, maar dat kan me niet bekoren. Nu een mage, en dat gaat als een trein. Level 25 nu en meer gaan zeker volgen.
http://hawvie.deviantart.com/
Yay, gister avond na wat moeite Shannox HC 25 neer \o/. Gelijk mijn eerste HC token gekregen (pants), nu nog even de laatste punten bij elkaar sprokkelen om de normal versie te kunnen kopen zodat ik kan upgraden
Dit is niet helemaal correct. De WoW client handelt een heel aantal soorten "events" af, zoals van zone veranderen, combat beginnen of beeindigen, enz... Maar er is ook een event dat plaatsvindt als er een nieuw item voor het combat log binnenkomt van de server.detheavn schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:35:
[...]
Combat Log != Events
Een event is iets wat op de achtergrond gebeurt, zoals het zonen van een area naar de andere of het moment dat de client zegt dat alle addons geladen zijn. Dit zijn zaken die los staan van het combat log en zullen dus ook niet in je combat log aangegeven worden.
Zo heb je in fights bijvoorbeeld events welke niets anders doen dan aankondigen dat er over 5 seconden, binnen een tijdsbestek van 5 seconden (die laatste 5 seconden kunnen random zijn) een ability gecast wordt, of een instant AoE er aan staan te komen.
Zo zie je DBM dus vaker met messages van: <insert painful boss ability> coming soon.
Addons zoals DBM luisteren naar deze events om hun waarschuwingen te kunnen geven. Voorspellingen over wanneer een boss ability plaats gaat vinden worden handmatig gemaakt en in de code gezet. Als op de PTR blijkt dat de boss z'n uber ability iedere 30 seconden gebruikt, dan kan er in DBM een functie komen die nadat de uber ability gedetecteerd wordt, er een timertje van 30 seconden gaat lopen voor de volgende.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Zo Paragorn en Method (beide EU guilds) zitten al op 6/7 HC. Ben benieuwd wanneer Raggie het onderspit delft.
Ik had wel gehoopt dat het een week of 2 zou duren voordat die plat lagen. Raiden heeft sinds vanilla een hele professionele insteek gekregen. Website met tactieken, youtube filmpjes, al dat theorycrafting, en de sponsors om aan goeie PC's te komen.
Maar mooi voor die guilds, even nog een paar weken farmen en ze kunnen met vakantie tot de volgende content patch.
Ik had wel gehoopt dat het een week of 2 zou duren voordat die plat lagen. Raiden heeft sinds vanilla een hele professionele insteek gekregen. Website met tactieken, youtube filmpjes, al dat theorycrafting, en de sponsors om aan goeie PC's te komen.
Maar mooi voor die guilds, even nog een paar weken farmen en ze kunnen met vakantie tot de volgende content patch.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
True, maar dan wordt er nog letterlijk geluisterd naar de combat log text, en daarnaast met behulp van addon 2 addon communication.Species5618 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:56:
[...]
Dit is niet helemaal correct. De WoW client handelt een heel aantal soorten "events" af, zoals van zone veranderen, combat beginnen of beeindigen, enz... Maar er is ook een event dat plaatsvindt als er een nieuw item voor het combat log binnenkomt van de server.
Het event dat aangeeft dat er een tekst binnen komt via het combat log zegt in vele gevallen niet veel over daadwerkelijke abilities. Dat is ook de reden waarom ik een voorbeeld geef over abilities die over een x aantal seconden BINNEN een x aantal seconden kunnen voorkomen. Deze events zijn wel ability speciefiek, wat mijn punt eerdere punt bevestigt.
Ja, het probleem is alleen dat timers out of sync kunnen raken. Dit heb ik persoonlijk al vaker meegemaakt in TBC en WotLK. Events zijn hierin veel preciezer, omdat dit een server side signaal is naar de client, ipv een clientside uitgerekende tijd. In sommige gevallen kom je hier echter niet onder uit, omdat er geen 'announce' event, combat log text, of chat text is.Addons zoals DBM luisteren naar deze events om hun waarschuwingen te kunnen geven. Voorspellingen over wanneer een boss ability plaats gaat vinden worden handmatig gemaakt en in de code gezet. Als op de PTR blijkt dat de boss z'n uber ability iedere 30 seconden gebruikt, dan kan er in DBM een functie komen die nadat de uber ability gedetecteerd wordt, er een timertje van 30 seconden gaat lopen voor de volgende.
Een leuk voorbeeld hoe combat log text soms niet mee wil werken:
In den prille beginne van Tempest Keep: The Eye koos Void Reaver een target, draaide voor een split second en castte zijn Arcane Orb geval. Omdat dit in het combat log stond kon DBM daar op in springen en de speler laten announcen dat hij het target was van een ability (zie voorbeeld lolbolt). Blizzard gooide hier een fix/bug overheen waardoor Void Reaver zijn Arcane Orb op een area mikte, ipv op een player target... Geen combat log text, geen DBP announce, veel mensen die van ellende niet meer wisten wat ze moesten doen.
Maar goed, ik wijk af van het onderwerp -.-
Ja, er zijn inderdaad meer type events dan ik in eerste instantie aangaf, maar ik denk niet dat het nodig is elk type event aan te geven om het verschil te laten zien door een announce gebaseerd op een event, of door middel van combat log text parsing... Want dat is zo'n beetje welke het meeste voorkomen.
Als je hem tegenkomt, dan is de volgende methode noodzakelijk. Anders lukt het je niet.Bitbron schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 08:41:
[...]
Gz, bij mij spawnde helaas vanmorgen de Crab, die heb ik nu in mijn collectie.
Het is maar de vraag hoe lang die in mijn stable blijft, heb hem meer gebruikt als tame oefening voor Skarr
Heb ook voor mezelf besloten dat ik alleen pets in mijn stables wil hebben die ik ook echt gebruik, dus ik heb er een flink aantal (zeldzame jongens) weer terug in de natuur gezet.
- Start tame proces en zorg dat Skarr je niet kan melee'en.
- Skarr gaat dan fireball casten -> Silencing Shot om te interrupten
- Direct erachteraan Deterrence gebruiken
- Dan direct daarna tame proces opnieuw starten.
Dan wordt je niet ge-onehit door Skarr en kun je hem succesvol tamen.
Hoe raak je verslaaft aan Wow? Ik heb al 4-5 keer geprobeert te spelen waarvan 2 keer in echte wow (andere in wow prive server). Maar ik hield het nooit lang uit. Max wat ik haalde was lvl 30-40 ofzo.
edit: Heb ook vaak het gevoel alsof ik het enige ben in het spel, je ziet wel soms mensen lopen maar er word gewoon een heel stuk minder met elkaar gepraat (vergeleken met Runescape voor de bot tijdperk).
edit: Heb ook vaak het gevoel alsof ik het enige ben in het spel, je ziet wel soms mensen lopen maar er word gewoon een heel stuk minder met elkaar gepraat (vergeleken met Runescape voor de bot tijdperk).
[ Voor 36% gewijzigd door saveljos op 08-07-2011 13:42 ]
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat een guild erg belangrijk is. Een guild met leuke mensen er in. Die op TS/Vent etc lekker lullen. Een forums kan ook helpen.saveljos schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 13:39:
Hoe raak je verslaaft aan Wow? Ik heb al 4-5 keer geprobeert te spelen waarvan 2 keer in echte wow (andere in wow prive server). Maar ik hield het nooit lang uit. Max wat ik haalde was lvl 30-40 ofzo.
WoW is niet echt een spel om solo te gaan. Tenminste niet voor mij. Al vind ik het questen en dailies niet zo heel erg.
Ja, gewoon een leveling guild zoeken. Dit is ook niet altijd even spraakzaam, aangezien er veel mensen zijn die puur vanwege de guildperks joinen en dan hun eigen ding gaan doen... Maar het is wel de beste optie 
Ik zit op Stormrage ook in een leveling guildje en dwing het sociale aspect daar gewoon vaker af
Dan ga ik een partij in de wind lopen lullen en uiteindelijk reageren er toch wel mensen 
Het feit dat er zoveel end-game gebeurt is wat leveling laat lijken op single-player spellen, maar no worries, uiteindelijk rol je vanzelf wel in de multiplayer.
En wat maakt WoW verslavend? Ik speel sinds vanilla beta en kan daar nog steeds geen zinnig antwoord op geven...
Ik zit op Stormrage ook in een leveling guildje en dwing het sociale aspect daar gewoon vaker af
Het feit dat er zoveel end-game gebeurt is wat leveling laat lijken op single-player spellen, maar no worries, uiteindelijk rol je vanzelf wel in de multiplayer.
En wat maakt WoW verslavend? Ik speel sinds vanilla beta en kan daar nog steeds geen zinnig antwoord op geven...
Door eens een keer endgame te spelen ipv alleen maar te questen en te levelen.saveljos schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 13:39:
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Ik denk dat je sowieso geen goed beeld krijgt van wat WoW is op prive servers.saveljos schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 13:39:
En we moeten niet vergeten dat niet iedereen zich aangetrokken voelt tot een spel als WoW. We zijn allemaal verschillend. Voor mij was WoW de allereerste MMO die ik ging spelen. Had het "geluk" dat een paar IRL vrienden al veel eerder waren begonnen en mij dus op weg konden helpen. Voelde me dan ook hopeloos verloren toen ik het spel voor de eerste keer opstartte, zo'n gevoel van owke, en nu.......
Maar nu ook al inderdaad sinds vanilla WoW "verslaafd".
Time spend gaming is time spend well

Hm, de armory heeft wat bugs met titles blijkbaar: Hero of Northrend. (Ben ik het helemaal mee eens, daar niet van. Heb de Lich King niet voor niets uit zijn lijden verlost in 3.x) 't Is schijnbaar een title die ooit bedoelt was voor realm first exalted met northrend fracties, ben er vrij zeker van dat ik niet de eerste was, maargoed
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
detheavn schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 13:54:
Ik zit op Stormrage ook in een leveling guildje en dwing het sociale aspect daar gewoon vaker afDan ga ik een partij in de wind lopen lullen en uiteindelijk reageren er toch wel mensen
Als ik niet in een leuke guild had gezeten was ik waarschijnlijk allang gestopt met spelen.
Een guild en/of vrienden zorgt dat je blijft spelen.
Een guild en/of vrienden zorgt dat je blijft spelen.
Ik was juist compleet genezen toen ik end-game ging doen, mijn verslaving zat juist in questing/leveling (Cataclysm dus absoluut niet..), 9 characters op 80 en nog wat zut tussen de 40-60.DenniZ schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:02:
Door eens een keer endgame te spelen ipv alleen maar te questen en te levelen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Iemand die me hier misschien kan helpen. Soms kom ik wel eens mensen tegen in bepaalde raids of dungeons die bepaalde teksten in raid/group zeggen als ze iets doen.. of whatever.
Waar kan je zulke dingen weghalen? is wel geinig. Als jullie me begrijpen wat ik bdoel
Waar kan je zulke dingen weghalen? is wel geinig. Als jullie me begrijpen wat ik bdoel
LIGHTWELL PLACED, USE IT NOAAAAWWWWWWWW
[ Voor 6% gewijzigd door jmxd op 08-07-2011 15:54 ]
Ik heb laatst ElvUI geinstalleerd en kreeg ineens announcements van mijn interrupts... Daar heb ik nooit eerder een addon voor geinstalleerd, maar ik heb de optie maar aan laten staan. Kunnen ze meteen zien dat er DPS in de buurt is die het wel nodig vind om meuk te interrupten 
Ik kan me best voorstellen dat zoiets irritant kan zijn, maar is volgens mij nog niet half zo irritant dan mensen die in groups hun quest status lopen te spammen ... Was eng op die quest in stonecore waar je 100 twilight gastjes neer moest leggen
Ik kan me best voorstellen dat zoiets irritant kan zijn, maar is volgens mij nog niet half zo irritant dan mensen die in groups hun quest status lopen te spammen ... Was eng op die quest in stonecore waar je 100 twilight gastjes neer moest leggen
Je kan er een macro van maken die eerst een tekst laat zien en dan de actie uitvoert. Overigens vind ik niet zoveel toegevoegde waarde hebben. Of wil je er juist van af komen?Grudgie schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:48:
Iemand die me hier misschien kan helpen. Soms kom ik wel eens mensen tegen in bepaalde raids of dungeons die bepaalde teksten in raid/group zeggen als ze iets doen.. of whatever.
[ Voor 3% gewijzigd door HawVer op 08-07-2011 16:10 ]
Dit!!Twylight schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:54:
LIGHTWELL PLACED, USE IT NOAAAAWWWWWWWW
Ook maar eens een macro maken
Over het algemeen plaats ik dit ding voor jan ***
Trolo, zie het nu ook, mijn characters hebben ook vage titeltjesDutchman! schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:47:
[afbeelding]
Hm, de armory heeft wat bugs met titles blijkbaar: Hero of Northrend.
Human Paladin (heeft JC en Ench) heeft Grand Master Skinner
Gnome Warrior heeft Doctor
Goblin Shaman (lvl 44) heeft Iron Chef
Night Elf Warrior heeft Rival
Night Elf Hunter heeft Sergeant ... Maar die klopt wel
Vage meuk
Anoniem: 63072
Hehe start van Beth'Tilac: 2 lightwells plus een paar AoE heals houden iedereen up tot de tank omhoog is. Geen enkele healing cooldown gebruikt is best lekker.tsjiller schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:19:
[...]
Dit!!
Ook maar eens een macro maken
Over het algemeen plaats ik dit ding voor jan ***
Vooral als de twee priests dan gaan roepen wiens Lightwell het meeste healt, die is dan ook als eerste weg
Lightwell bij Halfus Heroic ... imba want te gebruiken als je rond stuitert.
Als ze die bij jou in de guild niet gebruiken is het tijd om de mensen eens goed op te voeden
Ik had het inderdaad al gelezen op wowhead en de crab heeft dezelfde taming method.Rakkerzero schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 13:03:
[...]
Als je hem tegenkomt, dan is de volgende methode noodzakelijk. Anders lukt het je niet.
- Start tame proces en zorg dat Skarr je niet kan melee'en.
- Skarr gaat dan fireball casten -> Silencing Shot om te interrupten
- Direct erachteraan Deterrence gebruiken
- Dan direct daarna tame proces opnieuw starten.
Dan wordt je niet ge-onehit door Skarr en kun je hem succesvol tamen.
Maar inmiddels heb ik nu ook Skarr!
ik heb nog altijd bij een bepaalde knop dat DEFILE RUN
Nog nooit verandert kek
Nog nooit verandert kek
Hmm de armory is nu plat. Waarschijnlijk om dit te fixen.detheavn schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:20:
[...]
Trolo, zie het nu ook, mijn characters hebben ook vage titeltjes
Human Paladin (heeft JC en Ench) heeft Grand Master Skinner
Gnome Warrior heeft Doctor
Goblin Shaman (lvl 44) heeft Iron Chef
Night Elf Warrior heeft Rival
Night Elf Hunter heeft Sergeant ... Maar die klopt wel
Vage meuk
van een blue:
Even more interesting when your character has a title for a capital city from the opposing faction, like mine does!
Anyhow, we're aware of this little glitch and we'll look into it.
Zojuist gemerkt dat het laatste nog redelijk actieve lid van de 'GoT Guild' er mee gekapt is. Nu weet ik dat armory wat bugged is, maar dawurr (85 pala) is niet meer vindbaar, dus ik vermoed dat ie z'n toons heeft verwijderd.
Toen ik mn break had, heb ik hem 't guildmasterschap gegeven (gezien ie de enige was die online was
), en nu heb ik 't dus weer terug. Jammer maar helaas, "The Gathering" is vandaag dus écht overleden. Mijn meest gebruikte toon zit er ook al een tijdje niet meer in, dus het is met recht een spookguild.
Ik zal de guild in principe gewoon laten bestaan. Dus, mocht er aan het einde van de cataclysm nog animo zijn om nogmaals de laatste paar weken met een altje op Outland door te brengen; the gathering bestaat waarschijnlijk nog, en jouw toon zit er ook nog in! ;-).
Toen ik mn break had, heb ik hem 't guildmasterschap gegeven (gezien ie de enige was die online was
Ik zal de guild in principe gewoon laten bestaan. Dus, mocht er aan het einde van de cataclysm nog animo zijn om nogmaals de laatste paar weken met een altje op Outland door te brengen; the gathering bestaat waarschijnlijk nog, en jouw toon zit er ook nog in! ;-).
Ok, ik ben dus overgestapt van Healbot naar Grid + Clique. Werkt allemaal perfect, op één ding na wat ik niet voor elkaar krijg. Ik wil dat als ik op een balk een spel cast doormiddel van een click command dat hij automatisch die unit ook selecteerd, dat kon ik bij healbot instellen maar hier kan ik het niet vinden
Heb even gekeken. De eerste (misschien enige) manier die ik ben tegengekomen is een macro binden:Twylight schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 20:13:
Ok, ik ben dus overgestapt van Healbot naar Grid + Clique. Werkt allemaal perfect, op één ding na wat ik niet voor elkaar krijg. Ik wil dat als ik op een balk een spel cast doormiddel van een click command dat hij automatisch die unit ook selecteerd, dat kon ik bij healbot instellen maar hier kan ik het niet vinden
- Open clique binding config
- Klik op "Bind Other"
- Selecteer "Run Custom Macro"
- Gooi er een macro a la onderstaande in.
code:
1
2
| /target [target=mouseover] /cast Flash Heal |
Toegegeven; dat is best wel wat werk voor al je spells, maar voor lmb alleen moet 't wel te doen zijn
Overigens kun je ook instellen in welke situaties een klik bijvoorbeeld wel/niet gedaan moet worden. Zo kun je bijvoorbeeld lmb binden aan het selecteren van een player, maar dan alleen out of combat:
- Open clique binding config
- Klik op "Bind Other"
- Selecteer "Target Clicked Unit"
- LMB op de "Set Binding" knop
- Klik op Accept
- RMB op de zojuist gemaakte binding
- Selecteer "Enable/Disable Binding" -> "Out-Of-Combat Only"
- De-selecteer "Enable/Disable Binding" -> "Default" (anders overruled ie wellicht de eerder gebinde macro)
zijn er hier mensen die toevallig op een Alliance server spelen, en in een guild zitten die ook 'nieuwe' spelers aannemen? Wil zelf mss wel weer eens gaan beginnen, altijd als Horde gespeeld, dus tijd voor iets nieuws.
Mijn Priest is Inscription/herb op het moment maar ik wil van Herb switchen naar iets waar ik meer aan heb.
Ik zat zelf na te denken om naar Engineering of Alch te switchen.
Maar ik kan eerlijk gezegd niet kiezen.
Klopt het dat de zooi die je aan je belt kunt bevestigen sinds 4.2 niet altijd werkt en zelfs een kans heeft je te doden?
En ik heb al een mutation mastery alch dus een 2e alch zou dan elixir of potion mastery worden. Valt er geld te verdienen met deze 2?
Ik zat zelf na te denken om naar Engineering of Alch te switchen.
Maar ik kan eerlijk gezegd niet kiezen.
Klopt het dat de zooi die je aan je belt kunt bevestigen sinds 4.2 niet altijd werkt en zelfs een kans heeft je te doden?
En ik heb al een mutation mastery alch dus een 2e alch zou dan elixir of potion mastery worden. Valt er geld te verdienen met deze 2?
Arcane mages moeten trouwens echt keihard generfed worden...die class slaat nergens op. Als ze alleen zijn, rennen ze als maar weg, sheep, blink, rocket boots, frost nova, ring of frost droppen en snel er vandoor.
Samen met een rogue, paladin of warrior slaan ze toe, net als je 5 seconden gestunned bent, met 4000 resilience: Arcane Blast 40K, 48K, 52K ...mission complete...het enige wat ze kunnen...het enige wat ze doen.
Zeker als je flagcarrier en je hebt die stacks op je, dan kun je zo 80-90K crits krijgen. Arcane Blast moet met 25% generfed worden, tegen 4000 resilience moet de crit van arcane blast gecapped worden op 35K max.
Samen met een rogue, paladin of warrior slaan ze toe, net als je 5 seconden gestunned bent, met 4000 resilience: Arcane Blast 40K, 48K, 52K ...mission complete...het enige wat ze kunnen...het enige wat ze doen.
Zeker als je flagcarrier en je hebt die stacks op je, dan kun je zo 80-90K crits krijgen. Arcane Blast moet met 25% generfed worden, tegen 4000 resilience moet de crit van arcane blast gecapped worden op 35K max.
[ Voor 5% gewijzigd door MysticSnake op 09-07-2011 06:22 ]
hahaha, volgens mij is er iemand boosMysticSnake schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 06:18:
Arcane mages moeten trouwens echt keihard generfed worden...die class slaat nergens op. Als ze alleen zijn, rennen ze als maar weg, sheep, blink, rocket boots, frost nova, ring of frost droppen en snel er vandoor.
Mages zijn overpowered in sommige situaties. Mages zijn nu eenmaal het favoriete kindje van Blizzard, dus ik verwacht niet dat ze die ooit zullen nerfen.
Jep, en het zijn meestel ook nog zielige figuren die een mage rollen
van die mensen die je corpse campen, of wachten tot je half hp hebt om je te gangen enzo.
Q_QMysticSnake schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 06:18:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
ben ik blij ik een mage benMysticSnake schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 06:18:
Arme MysticSnake
Weet niet wat je speelt, maar als je constant ingemaakt wordt door een mage, moet je misschien zelf leren wat beter toe te slaan?
Stuns, snares, CC's.. van een mage lig ik normaal gesproken niet wakker in een Battleground. Warriors en Rogues vind ik een stuk hindelijker. Mobiel, burst damage en terwijl je die burst over je heen krijgt kan je vaak weinig doen.
@Twylight: De enige class die ik structureel als een lafaard zie spelen zijn een aantal rogues. Voor patch 4.2 zaten ze vaak in de TB quest hub sneaky te wachten en terwijl jij bezig bent met het uitschakelen van een mini-boss komen ze ineens te voorschijn om je dood te maken. Nu zitten ze meestal bij de nieuwe quest hub op plekjes waar de mini-bosses gesummoned worden. Zitten ze te wachten tot er iemand komt die alleen is en dan halverwege de fight slaan ze toe. Komisch gezicht op afstand, maar best zielig eigenlijk
Het allerergste vind ik nog dat wanneer ze merken dat ze proberen iemand met 3k resillience aanvallen die ook nog eens in een protection spec is ze ervan doorgaan door instantly in stealth te gaan. Dát vind ik irritant..
Kreeg vandaag bij Rated Battlegrounds trouwens wel op m'n kop van een rogue dus misschien ben ik een beetje biased. Bij een WG match rende ik samen met 3 andere vanaf de graveyard weer het veld in maar terwijl ik op mn paard wilde rennen werd ik gesapped en m'n guildies luisterde niet naar mij op vent en rende gewoon door. Vervolgens was ik dus alleen onder de graveyard. Was in 5 seconden dood, kon niet eens een instant heal zoals holy shock casten of bewegen, gewoon de hele tijd gestunlocked. Voelde goed om die battle te winnen
Stuns, snares, CC's.. van een mage lig ik normaal gesproken niet wakker in een Battleground. Warriors en Rogues vind ik een stuk hindelijker. Mobiel, burst damage en terwijl je die burst over je heen krijgt kan je vaak weinig doen.
@Twylight: De enige class die ik structureel als een lafaard zie spelen zijn een aantal rogues. Voor patch 4.2 zaten ze vaak in de TB quest hub sneaky te wachten en terwijl jij bezig bent met het uitschakelen van een mini-boss komen ze ineens te voorschijn om je dood te maken. Nu zitten ze meestal bij de nieuwe quest hub op plekjes waar de mini-bosses gesummoned worden. Zitten ze te wachten tot er iemand komt die alleen is en dan halverwege de fight slaan ze toe. Komisch gezicht op afstand, maar best zielig eigenlijk
Kreeg vandaag bij Rated Battlegrounds trouwens wel op m'n kop van een rogue dus misschien ben ik een beetje biased. Bij een WG match rende ik samen met 3 andere vanaf de graveyard weer het veld in maar terwijl ik op mn paard wilde rennen werd ik gesapped en m'n guildies luisterde niet naar mij op vent en rende gewoon door. Vervolgens was ik dus alleen onder de graveyard. Was in 5 seconden dood, kon niet eens een instant heal zoals holy shock casten of bewegen, gewoon de hele tijd gestunlocked. Voelde goed om die battle te winnen
Klopt. Dalaran is daar een mooi voorbeeld van in zowel lore als game.uashy schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 11:53:
Mages zijn overpowered in sommige situaties. Mages zijn nu eenmaal het favoriete kindje van Blizzard, dus ik verwacht niet dat ze die ooit zullen nerfen.
MAGIC MISSILES!
Ben toch weer even begonnen. Ik ben nu level 85 op mijn mages. (ja, jullie mogen ranten
)
Maar door een gat van een half jaar lig ik erg achter in gear dus ik kan nog niet alle HC's in duiken en random HC duurt best lang op het moment. Ik moet sowieso mijn professions ook nog levelen en ik moet een nieuwe goede guild vinden. Druk druk druk. Veel te doen, maar dat is maar goed ook.
Ben toch weer even begonnen. Ik ben nu level 85 op mijn mages. (ja, jullie mogen ranten
Maar door een gat van een half jaar lig ik erg achter in gear dus ik kan nog niet alle HC's in duiken en random HC duurt best lang op het moment. Ik moet sowieso mijn professions ook nog levelen en ik moet een nieuwe goede guild vinden. Druk druk druk. Veel te doen, maar dat is maar goed ook.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Heerlijk! 85.000 gold verdient afgelopen dagen met solo farmen van trash in Firelands
haha
*edit* :-)
[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 10-07-2011 17:07 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
850.000 of 85.000?hmr schreef op zondag 10 juli 2011 @ 17:05:
Heerlijk! 85.0000 gold verdient afgelopen dagen met solo farmen van trash in Firelandshaha
wtf?hmr schreef op zondag 10 juli 2011 @ 17:05:
Heerlijk! 85.000 gold verdient afgelopen dagen met solo farmen van trash in Firelandshaha
loot geninja'd ofzo in trashruns?
1 mark te kort
Ja heb ook al shamans gezien die 5 trashpacks soloen in Firelands. Echt belachelijk.
Dat heb je helaas niet, staan meer topics over op Battle.net. De eerste dag dat je de Molten Front in kon moest je daar alles doen en dan weer naar buiten, dan stond er bij de Sanctuary of Malorne nog een quest voor 2 marks.Jerry schreef op zondag 10 juli 2011 @ 17:14:
1 mark te kort. Geen idee hoe dat nou weer mogelijk is als ik elke dag alle dailies heb gedaan...
Rhàshan - Aditu Sunlock
'k zou zeggen check op Eonar eens de guild Simply-NL die zijn altijd op zoek naar "nieuwe"spelers.Raxious schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 00:09:
zijn er hier mensen die toevallig op een Alliance server spelen, en in een guild zitten die ook 'nieuwe' spelers aannemen? Wil zelf mss wel weer eens gaan beginnen, altijd als Horde gespeeld, dus tijd voor iets nieuws.
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
hah, thx.
kan ik gewoon jouw naam doorgeven?
kan ik gewoon jouw naam doorgeven?
Dit topic is gesloten.