Het Galaxy S II topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 50 Laatste
Acties:
  • 365.236 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:35
Rhodan schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:00:
[...]

Krijg hier ook de melding dat die al up to date is, TBEF04!
Ik heb hem net geupdate, moest wel even Samsung Apps unfreezen ;)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud.thuis
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:22
Ook ik heb regelmatig last van het reboot probleem, als de telefoon bv in mijn broekzak zit, terwijl hij in het portiervak van de auto lag, in mijn rugzak etc.. ......

Net valt me het volgende op, als ik de telefoon tussen twee vingers houd en dan tegen de achterkant aanduw, krijg ik een een reboot, ik duw dan ongeveer op de plek waar de batterij contact maakt met de telefoon.
Lijkt dus veroorzaakt te worden door het dunne ontwerp van de S II....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruud.thuis schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:27:
Ook ik heb regelmatig last van het reboot probleem, als de telefoon bv in mijn broekzak zit, terwijl hij in het portiervak van de auto lag, in mijn rugzak etc.. ......

Net valt me het volgende op, als ik de telefoon tussen twee vingers houd en dan tegen de achterkant aanduw, krijg ik een een reboot, ik duw dan ongeveer op de plek waar de batterij contact maakt met de telefoon.
Lijkt dus veroorzaakt te worden door het dunne ontwerp van de S II....
Heb toe nu toe geen last gehad van spontane reboots. Wat jij beschrijft klinkt als een fabricage fout, een los contact oid. Beter om hem nu op te sturen, dit soort dingen worden alleen maar erger tot hij het helemaal niet meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud.thuis
  • Laatst online: 17:22
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:29:
[...]

Heb toe nu toe geen last gehad van spontane reboots. Wat jij beschrijft klinkt als een fabricage fout, een los contact oid. Beter om hem nu op te sturen, dit soort dingen worden alleen maar erger tot hij het helemaal niet meer doet.
Was inderdaad al van plan eens langs te gaan bij een Vodafone Shop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwak
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-07 11:17
Ja zou ik doen. Anders gaan ze nog roepen dat het klem schade is en dan valt het buiten de garantie.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 14:41
BillSpaarbank schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:36:
[...]

Bij een te strakke broekzak kun je de powerknop ingedrukt houden bij het zitten. Hou hem maar eens 10 seconden ingedrukt vanuit standby. Dan reboot het toestel.
Kan dus niet bij mij, heb er een Casemate case omheen waardoor het knopje niet zo in te drukken valt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:30
Het is weer eens zover, ding heeft weer nieuwe kuren. Mijn email werkt niet mee. Gebruik de standaard app. Secundair email adres werkt wel. Zucht...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:12
Bij mij zwerft sinds de eerste dag de app "SMSdiensten" tussen mijn applicaties. De ene keer staat die op het laatste tablad, zet ik hem ergens anders dan staat het na een week weer opeens op het laatste tablad.

Het gaat om de volgende app:

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/bdshi1.jpg

Als ik die app open krijg ik onderstaande te zien:

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/afj51i.jpg

De menu-knop doet niets in deze app. Als ik op "Nieuws & Sport" klik krijg ik onderstaande te zien:

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2054eis.jpg

Hier doet de menu-knop wederom niets. Als ik vervolgens op "Actueel nieuws" klik krijg ik direct te zien dat er een sms wordt verzonden terwijl ik hier geen toestemming voor heb gegeven en het ook niet kan onderbreken.

Vervolgens krijg ik dus een paar sms'jes binnen van 888. Zie hieronder:

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2a9e3cx.jpg

Zoals je ziet is de afzender 888, wat (na zoektocht op internet) een nummer van tmobile blijkt te zijn.

Aangezien:

1. er nergens staat dat er een sms zal worden verzonden.
2. er nergens staat wat de kosten zijn.
3. er ook niet in de sms staat wat de kosten zijn.
4. je niet van te voren kunt weten dat als je op "Actueel nieuws" klikt je direct 2 sms'jes ontvangt.

Ga ik er maar even vanuit dat dit een gratis dienst is van tmobile. Indien het niet gratis is dan overtreden ze volgens mij bijna alle regels in de SMS-gedragscode.

Als ik "stop" of "uit" sms naar 888 krijg ik een sms terug met de melding dat het niet bestaande keywords zijn en dat ik op http://www.tmobile.nl en nota bene op http://www.smsgedragscode.nl moet kijken. :')

Afijn, hoe komt het dat deze app om de zoveel tijd uit zichzelf naar een andere pagina binnen mijn applicaties verhuist? En kan ik deze app alleen verwijderen als ik mijn telefoon root?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dlocks schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 12:27:
Bij mij zwerft sinds de eerste dag de app "SMSdiensten" tussen mijn applicaties. De ene keer staat die op het laatste tablad, zet ik hem ergens anders dan staat het na een week weer opeens op het laatste tablad.
....
Volgens mij elke keer als je sim kaart opnieuw geactiveerd moet worden. Dus als de telefoon opnieuw opstart of met flightmode on/off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:24

13art

Moderator Mobile
Die camera update is bij mij niet te zien. Maar ik draai dan ook de camera tweak, dat is misschien dan wel de reden waarom ik geen update krijg.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Als ik een SMS krijg.. open ik die via de notificatiebar..maar na het lezen van de sms blijft de notificatie van nieuwe sms in de notificatiebar staan. hoe krijg ik dit weg?? bij e-mails werkt het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Dat zou ook bij sms automatisch moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:26
ind0mi schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:10:
Als ik een SMS krijg.. open ik die via de notificatiebar..maar na het lezen van de sms blijft de notificatie van nieuwe sms in de notificatiebar staan. hoe krijg ik dit weg?? bij e-mails werkt het wel gewoon.
Gebruik je niet een andere SMS-tool dan de ingebouwde (die dan de notificatie geeft?). Je zult dan in de standaard Samsung SMS tool notificatie uit moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Ondanks de No-Lock app en Widgetlocker instellingen, komt bij mij het standaard lockscreen toch nog sporadisch tevoorschijn... hebben jullie dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freshnezz schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:54:
Ondanks de No-Lock app en Widgetlocker instellingen, komt bij mij het standaard lockscreen toch nog sporadisch tevoorschijn... hebben jullie dit probleem ook?
Jups.. ik heb ook dat probleem. Ik gebruik enkel en alleen widgetlocker. Hoe het kan? Geen idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Bij mij werkte de instelling van Widgetlocker zelf gewoon. Misschien herinstalleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-01 16:13
No-Lock en Widgetlocker werken hier goed samen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 23:13
Vandaag een brief ontvangen van Samsung. Hierin een heel nette begeleidende brief met daarbij.........
JAWEL.........een echte sandisk 8 GB micro SD, inclusief adapter. Dit is top !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 19:13
Ik zit nog te wachten tot ik het kaartje krijg van samsung.
Brief is rond 1 juni op de post gegaan, daarna niks meer vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Equazor_ schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 17:09:
Ik zit nog te wachten tot ik het kaartje krijg van samsung.
Brief is rond 1 juni op de post gegaan, daarna niks meer vernomen.
Troost je, ik wacht al sinds half mei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• david_again
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-08-2024
Hier ook. Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik met SetCPU de kloksnelheid wat lager had gezet, maar ook op volle snelheid zie ik zo-nu-en-dan het originele lockscreen.

Ik zou graag het lockscreen van de SGS 1 hebben (doorschijnend), dan hoef ik ook geen Widgetlocker te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aloysxda schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 17:04:
Vandaag een brief ontvangen van Samsung. Hierin een heel nette begeleidende brief met daarbij.........
+1, Ik heb de mijne rond 28-5 opgestuurd

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2011 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
tikkende processor is dat normaal?
paar weken geleden was het me opgevallen tijdens het updaten van mijn camera firmware maar deed daar niks aan omdat je toch niet zo vaak update.
vandaag had ik de applicatie cloudsskipper geinstalleed + de lock screen geactiveerd wat best wel handig is , en nou hoor je dat tikkende geluid wanneer ik de camera applicatie gebruik of de flash light gebruik.
is dat erg of moet ik me daar geen zorgen over makken?

ps: cloudskipper is een muziek speller maar je kan daarmee ook je lock screen aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
raro007 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 17:37:
tikkende processor is dat normaal?
paar weken geleden was het me opgevallen tijdens het updaten van mijn camera firmware maar deed daar niks aan omdat je toch niet zo vaak update.
vandaag had ik de applicatie cloudsskipper geinstalleed + de lock screen geactiveerd wat best wel handig is , en nou hoor je dat tikkende geluid wanneer ik de camera applicatie gebruik of de flash light gebruik.
is dat erg of moet ik me daar geen zorgen over makken?

ps: cloudskipper is een muziek speller maar je kan daarmee ook je lock screen aanpassen
Het is niet de processor die tikt, maar de camera die tikt. Hebben vrij veel mensen (ik zelf overigens ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkah
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-05 19:23
Aloysxda schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 17:04:JAWEL.........een echte sandisk 8 GB micro SD, inclusief adapter. Dit is top !
+1 (brief begin juni verstuurd)
kon geen class vinden

[ Voor 6% gewijzigd door bkah op 14-07-2011 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Dlocks schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 17:40:
[...]

Het is niet de processor die tikt, maar de camera die tikt. Hebben vrij veel mensen (ik zelf overigens ook).
Yep, bekend fenomeen, niets aan de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
moet ik die lock screen niet gebruiken meer of die camera applicatie zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bkah schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 17:50:
[...]

+1 (brief begin juni verstuurd)
kon geen class vinden
Ik zie een cirkel met een 4 erin. Zou dat de class aanduiding zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
raro007 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 17:54:
moet ik die lock screen niet gebruiken meer of die camera applicatie zelf?
Ik ken de app die jij gebruik niet, maar als je last hebt van het tikkende geluid dan moet je ervoor zorgen dat de camera niet gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 23:47
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 17:55:
[...]

Ik zie een cirkel met een 4 erin. Zou dat de class aanduiding zijn?
Yup dat is de klasse, heb hem vandaag ook binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:54

WhySoSerious

Be the change.

Ook hier binnen gekomen. Indd een class 4, atm beetje overbodig, aangezien ik nog een oude 8gig in gebruik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
En hier ook een 8GB class 4 ontvangen. Iemand geinteresseerd voor een zachte prijs? Heb inmiddels een 32GB class 4 in m'n SGS2 zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:24
Aloysxda schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 17:04:
Ook hier vandaag een 8 GB class 4 kaartje ontvangen van Samsung.
Had het niet meer verwacht. :)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:06
BamSlam_ schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 18:24:
En hier ook een 8GB class 4 ontvangen. Iemand geinteresseerd voor een zachte prijs? Heb inmiddels een 32GB class 4 in m'n SGS2 zitten :)
Zou je het merk en type willen geven van je 32 Gb kaartje. Ik wil er nl ook zo 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
BamSlam_ schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 18:24:
hehe, gratis is die leuk maar als je ervoor moeten betalen dan ga je uiteraard voor 16gb class 10 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
Gaat nou iedereen in dit topic posten dat ze een kaartje hebben ontvangen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dlocks schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 18:36:
Gaat nou iedereen in dit topic posten dat ze een kaartje hebben ontvangen :?
Misschien kan hier ook nog een apart topic voor worden geopend???
Als we toch bezig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 20:00

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:We weten nu wel dat er geheugenkaarten zijn ontvangen. Nu graag weer ontopic reageren.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiskyslok
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-06 09:46
Even weer een vraag van mijn kant... Mijn Wi-Fi werkt thuis namelijk niet meer, ik heb het mac adres van de telefoon al toegevoegd in de router maar ik kan nog steeds niet verbinden. Voorheen werkte alles prima.. De S2 van mijn broer werkt ook niet meer op het netwerk thuis. Andere netwerken werken nog wel.. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al enkele dagen het vreemde verschijnsel dat, bij aankoppeling met Kies, ik de contacten van de telefoon niet meer geladen krijg. Gisteren laadde hij tot 84% en kreeg ik de melding dat het laden van contacten was beëindigd.
Vandaag komt hij niet verder dan 21%. Contacten exporteren naar de pc gaat ook niet, wel back-uppen en herstellen.
Ik kan dus niet op de pc in het Kies programma mijn contacten bijwerken, iets wat ik in het verleden (voor de FW upgrade) wel kon.
Agenda, berichten en notities kan ik echter wel exporteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Zie hierboven. Dit is dus offtopic.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 14-07-2011 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pff ik heb met al mijn mail accounts verwijderd en ik kan er nu ook geen meer toevoegen als premium account.
Niemand anders problemen mee?

Kan ik ok geen andere email app vinden die push biedt en er acceptabel uitziet... Begin steeds mee terug te verlangen naar mijn HTC.

[ Voor 32% gewijzigd door Phusebox op 14-07-2011 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 21:56

RMX

Ik weet niet wat jij allemaal doet met je telefoon, maar volgens mij doe jij het continue precies verkeerd. Ook knap..

Maargoed, K9 mail ondersteund toch Push? Vond deze er ook wel acceptabel uitzien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net de camera update gedaan vanuit samsungapps. Ik weet nog niet wat er allemaal anders is, maar in iedergeval heb ik nu een probleem minder. Als ik dichtbij wilde focuseren, kon je tijdens het focuseren wel zien dat het beeld even scherp werd, maar uiteindelijk gaf de telefoon toch aan (via een rood kader) dat het beeld niet scherpgesteld kon worden en was het beeld ook out-of-focus. Nu werken close-ups wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
RMX schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 19:30:
Ik weet niet wat jij allemaal doet met je telefoon, maar volgens mij doe jij het continue precies verkeerd. Ook knap..

Maargoed, K9 mail ondersteund toch Push? Vond deze er ook wel acceptabel uitzien!
Ik doe niks, ik heb al weken geen apps meer geinstalleerd, tot 3 dagen geleden werkte mijn e-mail gewoon. Nu zegt ie soms zoiets als: There is no connector or service available for your device. Please contact your network provider.

M.a.w. Vodafone blokkeert mijn e-mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:45
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 18:59:
Ik heb al enkele dagen het vreemde verschijnsel dat, bij aankoppeling met Kies, ik de contacten van de telefoon niet meer geladen krijg. Gisteren laadde hij tot 84% en kreeg ik de melding dat het laden van contacten was beëindigd.
Vandaag komt hij niet verder dan 21%. Contacten exporteren naar de pc gaat ook niet, wel back-uppen en herstellen.
Ik kan dus niet op de pc in het Kies programma mijn contacten bijwerken, iets wat ik in het verleden (voor de FW upgrade) wel kon.
Agenda, berichten en notities kan ik echter wel exporteren.
Hier hetzelfde probleem. Zwaar irritant. Zowel bij Galaxy S als bij de S2. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motogp
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:01
Ik heb me rot gezocht maar kan het nergens vinden.
Het probleem is dat na een paar dagen mijn mail van chello automatisch word verwijderd. Dit alleen bij chello, Hotmail en gmail werken prima.

Ik kan niks in de instellingen vinden en Google heeft me ook niet echt kunnen helpen dus ik denk ik probeer het hier maar.
Ligt dit aan chello of zie ik wat over het hoofd?

Iemand enig idee?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Inderdaad: de S2 is een mooi toestel, maar dat KIES is zwaar waardeloos.

En ik maar denken dat iTunes in combinatie met de iPhone zo k*t was....Daar kon ik na de nodige pogingen tenminste nog mee syncen. Maar KIES lijkt er nu gewoon geen zin meer in te hebben...
Als ik het via USB probeer, is 'ie een tijd aan het ''voorbereiden voor synchroniseren'', en als hij dat met de agenda-items doet, stopt 'ie telkens bij een ander % en geeft de melding ''er heeft zich een fout voorgedaan bij het voorbereiden van sychroniseren van Contacten''. En daar mag je het mee doen. Verder wordt er niets gemeld over wat voor fout.

Bij syncen via WiFi hetzelfde probleem.

S2 is stock, niet geroot.
Syncen gebeurt met Outlook 2007.

Ik denk dat ik mijn Contacten en Agenda-items voorlopig met de hand moet bijhouden op PC en telefoon.... 8)7

Iemand?

[ Voor 7% gewijzigd door wvexeltweakers op 14-07-2011 21:44 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Is er trouwens een tool voor de SGS2 die kan meten hoeveel mA de SGS2 laadt of ontlaadt?
Bij de HTC Desire kon dit met een current widget, maar deze werkt niet bij de SGS2 voor zover ik weet.

Zit namelijk met het volgende.
Met mijn autolader, had ik eerst een usb --> mini usb met een verloopstekker naar micro-usb. Hierbij laadde de SGS2 snel op en liep hij nauwelijks leeg bij navigatie met Navigon. Nu heb ik een Nokia kabel (usb --> micro usb) en nu loopt hij wel ineens weer vrij vlot leeg.

Nu kan het aan de kabel liggen, maar ook aan de 2.3.4 versie van Android die ik nu draai.
Echter in beide gevallen wordt het laden gewoon als AC gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

l3art schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 21:43:
Is er trouwens een tool voor de SGS2 die kan meten hoeveel mA de SGS2 laadt of ontlaadt?
Bij de HTC Desire kon dit met een bepaalde widget, maar deze werkt niet bij de SGS2 voor zover ik weet.

Zit namelijk met het volgende.
Met mijn autolader, had ik eerst een usb --> mini usb met een verloopstekker naar micro-usb. Hierbij laadde de SGS2 snel op en liep hij nauwelijks leeg bij navigatie met Navigon. Nu heb ik een Nokia kabel (usb --> micro usb) en nu loopt hij wel ineens weer vrij vlot leeg.

Nu kan het aan de kabel liggen, maar ook aan de 2.3.4 versie van Android die ik nu draai.
Echter in beide gevallen wordt het laden gewoon als AC gezien.
Bij mijn zoektocht naar een autolader, kwam ik erachter dat veel verkopers er het output-amperage niet bijvermelden. Als je het dan opvraagt, blijkt het vaak onder de 0,65 A te zijn, die de S2 kan vragen van de lader.
Zou inderdaad handig zijn als je dat met een tooltje kon meten. Ik heb nu een Hama roll-up autolader, maar ook daarop niks te vinden over outputsterkte. Dat heb ik dus bij Hama opgevraagd. Maar nog immer niets gehoord.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:10
l3art schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 21:43:
Bij de HTC Desire kon dit met een bepaalde widget, maar deze werkt niet bij de SGS2 voor zover ik weet.
Schijnt dat dit niet door de battery driver wordt gelogged. Dus nee het kan niet. De app Battery Monitor kan een soort schatting maken maar echt nuttige waarden kreeg ik daar niet uit. Toestel zou volgens deze app met slechts 0.2 mAh opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
wvexeltweakers schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 21:47:
[...]

Bij mijn zoektocht naar een autolader, kwam ik erachter dat veel verkopers er het output-amperage niet bijvermelden. Als je het dan opvraagt, blijkt het vaak onder de 0,65 A te zijn, die de S2 kan vragen van de lader.
Zou inderdaad handig zijn als je dat met een tooltje kon meten. Ik heb nu een Hama roll-up autolader, maar ook daarop niks te vinden over outputsterkte. Dat heb ik dus bij Hama opgevraagd. Maar nog immer niets gehoord.
Ja maar dat is bij mij niet het geval. Ik weet wat de uitgangswaarde is, daar heb ik specifiek op gezocht, en de lader is ook niet veranderd. Alleen de kabel en de rom.

[ Voor 62% gewijzigd door 13art op 14-07-2011 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
wvexeltweakers schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 21:43:

Bij syncen via WiFi hetzelfde probleem.

S2 is stock, niet geroot.
Syncen gebeurt met Outlook 2007.

Ik denk dat ik mijn Contacten en Agenda-items voorlopig met de hand moet bijhouden op PC en telefoon.... 8)7

Iemand?
Misschien heb je mijn bericht gemist. Myphoneexplorer kan alles wat kies zou moeten kunnen. Werkt supersnel en stabiel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Is het niet zo dat een lader altijd als AC wordt aangegeven ook al is hierbij de middelste usb pin niet met elkaar verbonden?

Volgens mij heb ik ooit in het verleden een foto reeks of filmpje gezien van iemand die zo'n micro usb connector uit elkaar haalde en dan pinnen met elkaar verbond, kan deze alleen niet meer vinden, iemand enig idee waar deze te vinden is?

edit: gevonden
Maar daar wordt (al gaat het over de HTC Desire) gezegd dat als de telefoon de lader als lader ziet, ook echt zegt AC lader en anders als USB. Bij mij ziet hij het dus ook gewoon als AC. Dus zou hij maximaal moeten laden. Dat zou dan dus inhouden dat rom versie 2.3.4 meer stroom verbruikt dan de vorige versie. Of dat hij nog moet wennen aan het batterij verbruik en nog moet leren.....

hmmm zo gaat wel een beetje het algemene SGS2 topic over in het accessoires topic en het rooten topic..

[ Voor 94% gewijzigd door 13art op 14-07-2011 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Is het volgens jullie nodig om een hard reset te doen nu er een nieuwe firmware (en camera firmware) op is gezet?

Zit er namelijk niet echt op te wachten, maar ben niet echt te spreken over het batterijverbruik (is naar mijn mening slechter geworden met KF2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:10
l3art schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 21:57:
Is het niet zo dat een lader altijd als AC wordt aangegeven ook al is hierbij de middelste usb pin niet met elkaar verbonden?

Volgens mij heb ik ooit in het verleden een foto reeks of filmpje gezien van iemand die zo'n micro usb connector uit elkaar haalde en dan pinnen met elkaar verbond, kan deze alleen niet meer vinden, iemand enig idee waar deze te vinden is?

edit: gevonden
Maar daar wordt (al gaat het over de HTC Desire) gezegd dat als de telefoon de lader als lader ziet, ook echt zegt AC lader en anders als USB. Bij mij ziet hij het dus ook gewoon als AC. Dus zou hij maximaal moeten laden. Dat zou dan dus inhouden dat rom versie 2.3.4 meer stroom verbruikt dan de vorige versie. Of dat hij nog moet wennen aan het batterij verbruik en nog moet leren.....

hmmm zo gaat wel een beetje het algemene SGS2 topic over in het accessoires topic en het rooten topic..
Ik heb 2 autoladers die ik beide heb gebruikt met de door samsung meegeleverde datakabel. Bij één lader is de status USB laden en bij de andere A/C laden. De middelste USB pinnen in de lader of kabel moeten dus verwijderd/verbonden zijn. Met beide laders loopt mijn telefoon overigens leeg bij gebruik van navigatie (Google en Navigon). Dus of de 650mAh cap is te laag om bij te laden of Samsung heeft één of andere proprietary pin-out geïmplementeerd waardoor de telefoon alleen maximaal oplaadt bij een originele lader, :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Aloysxda schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 21:55:
[...]

Misschien heb je mijn bericht gemist. Myphoneexplorer kan alles wat kies zou moeten kunnen. Werkt supersnel en stabiel _/-\o_
Ik heb hem geinstalleerd, en zal hem eens uitproberen.
Maar het is toch eigenlijk van de knotsen, dat je uit moet wijken naar third party software, omdat Samsung het niet voor elkaar zou krijgen....

Vraagje over Myphoneexplorer: hij heeft de Contacten uit mijn S2 binnengehaald, maar in het scherm van Myphoneexplorer staan ze allemaal dubbel....in de S2 maar ook in Outlook staan ze gewoon enkel (gelukkig).
???

[ Voor 19% gewijzigd door wvexeltweakers op 14-07-2011 22:58 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
In de instellingen van myphoneexplorer kun je instellen hoe de synchronisatie van agenda en contactpersonen er uit moet zien.
Op de galaxy kun je aanvinken bij synchronisatie, welke contactpersonen met synchronisatie meegenomen moeten worden. Dan moet het goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Aloysxda schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 23:13:
In de instellingen van myphoneexplorer kun je instellen hoe de synchronisatie van agenda en contactpersonen er uit moet zien.
Op de galaxy kun je aanvinken bij synchronisatie, welke contactpersonen met synchronisatie meegenomen moeten worden. Dan moet het goed komen.
Myphoneexplorer heb ik juist ingesteld, en zoals gezegd: in de S2 staan ze maar een keer (zoals het hoort).
Dus is het voor mij onbegrijpelijk hoe ze in Myphoneexplorer dan 2x voorkomen...
Heb het volgende getest:
- een van de dubbele in Myphoneeplorer verwijderd;
- syncen met S2
Daarna was die ene dubbele in Myphoneexplorer weg, en op de S2 stond die ene er nog gewoon...
Dus als jij het begrijpt, mag je het zeggen.

(als het er nou 10 waren, had ik er 10 van de 20 in ME kunnen verwijderen, maar het zijn er 650 (x2), dus daar begin ik niet aan.)

[ Voor 7% gewijzigd door wvexeltweakers op 14-07-2011 23:20 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Iemand bekend met wegvallend 3G-internet op de S2? Ik merk het als whatsappjes niet aankomen. Proberen te internetten dmv de browser werkt dan ook niet meer. Uit- en aanzetten van de dataverbindingsstand verhelpt het vervolgens weer.

Hoe zou ik de oorzaak kunnen achterhalen?

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuz14
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 15:33
Phusebox schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 17:11:
[...]

Troost je, ik wacht al sinds half mei...
Ik heb toevallig gisteren het SD-kaartje binnen gehad van Samsung

* Sorry te snel gereageerd waardoor ik de waarschuwing nog niet had gelezen 8)7 Kan mn bericht alleen niet verwijderen....

[ Voor 21% gewijzigd door deuz14 op 15-07-2011 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 15:47
WhySoSerious schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 08:29:
Iemand bekend met wegvallend 3G-internet op de S2? Ik merk het als whatsappjes niet aankomen. Proberen te internetten dmv de browser werkt dan ook niet meer. Uit- en aanzetten van de dataverbindingsstand verhelpt het vervolgens weer.

Hoe zou ik de oorzaak kunnen achterhalen?

Bvd
Ik heb exact hetzelfde geconstateerd. Zou niet weten waar dit vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke provider heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

jongetje schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:48:
[...]

Gebruik je niet een andere SMS-tool dan de ingebouwde (die dan de notificatie geeft?). Je zult dan in de standaard Samsung SMS tool notificatie uit moeten zetten.
ik gebruik geen andere sms tool.. waar kan ik de instellingen vinden van de standaard sms notificatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03
ind0mi schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 09:08:
ik gebruik geen andere sms tool.. waar kan ik de instellingen vinden van de standaard sms notificatie?
Bij de instellingen van de standaard sms applicatie wellicht. Meldingen heet dat, vrijwel helemaal onderaan.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Laatst online: 19-09 15:48
Ook mijn kaartje ontvangen. Maar wat doe je er eigenlijk mee? :+
Als je bij settings - applicatie kijkt, heb je wel een tab sd-card, maar dat is toch nog steeds het interne geheugen? Als je een app moved naar sd card, komt de app ook gewoon daarop terecht en niet op de nieuwe sd-card? :+

Verder nog een vraagje: Als ik de telefoon in mijn car houder zet, gaat de telefoon automatisch in car-mode (of ziets) en start een of ander 'voice command' programma op. Weet iemand hoe je dit uitzet? Dat programma herkent toch geen enkel commando.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11-2020
wvexeltweakers schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 21:43:

Iemand?
Is de Google Agenda dan geen optie? Dat werkt vele malen makkelijker en (nagenoeg) perfect. Ik gebruik dat hele KIES gewoon niet, alleen om te updaten, dus heb er ook geen problemen mee. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Vodafone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier. Sinds een dag 4, want heb het daarvoor nooit ervaren (heb de telefoon 6 weken nu). Provider Vodafone deed het af als heel normaal, terwijl ik het bij mij N97 hoervoor nooit heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies na een week + 1 dag kon ik mijn telefoon gister weer ophalen. Ze hebben er een nieuw speakertje ingezet en nu kan ik er eindelijk helemaal van genieten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 09:56:
[...]

Ook hier. Sinds een dag 4, want heb het daarvoor nooit ervaren (heb de telefoon 6 weken nu). Provider Vodafone deed het af als heel normaal, terwijl ik het bij mij N97 hoervoor nooit heb gehad.
Deed het af als heel normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03
Gremen schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 09:36:
Ook mijn kaartje ontvangen. Maar wat doe je er eigenlijk mee? :+
Gooi er Nandroid backups op, Titanium backups, foto's etc. Blijft de interne "SD" een beetje leger.
Als je bij settings - applicatie kijkt, heb je wel een tab sd-card, maar dat is toch nog steeds het interne geheugen? Als je een app moved naar sd card, komt de app ook gewoon daarop terecht en niet op de nieuwe sd-card? :+
Heb bijv. de Gameloft data verplaatst naar de externe SD. Ook weer om het interne geheugen wat schoner te houden. Niet dat je er veel van zal merken allemaal hoor, maar vind dat mentaal gewoon een heerlijk gevoel :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhySoSerious schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:15:
[...]

Deed het af als heel normaal?
In de trant van: Oh, dan moet je de telefoon even aan- en uitzetten, want dan connect 'ie opnieuw aan het netwerk. Mijn vraag waarom er überhaupt gedisconnect was bleef onbeantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:21:
[...]

In de trant van: Oh, dan moet je de telefoon even aan- en uitzetten, want dan connect 'ie opnieuw aan het netwerk. Mijn vraag waarom er überhaupt gedisconnect was bleef onbeantwoord.
Ok. Mocht het vaker voorkomen zal ik ook eens contact opnemen met de klantenservice en hun antwoord hier geven. Wellicht komt er een oplossing uit voort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Maar even een cross-quote vanwege je latere opmerking:
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:26:
Weet iemand waar je de achtergrond van je screenlock kan veranderen?
Antwoord:
Instellingen -> Display -> Schermdisplay -> (kopje Scherm vergrendelen) --> Achtergrond

Ik kan als ik een plaatje open in de galerij trouwens ook op de volgende manier die achtergrond veranderen
Menu --> Instellen als --> Achtergr. vergrendelscherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens vandaag mijn gratis 8gig microsd kaartje binnen gekregen. Dank u Samsung.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voortaan graag inhoudelijk posten.

[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 15-07-2011 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 09:56:
[...]

Hier ook Vodafone en heb het ook periodiek. In het verleden is het mij vaker opgevallen dat dit gebeurd, dan moet je of ff wachten of je telefoon opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:27:
[...]

[...]

Hier ook Vodafone en heb het ook periodiek. In het verleden is het mij vaker opgevallen dat dit gebeurd, dan moet je of ff wachten of je telefoon opnieuw opstarten.
Grmbll, het is me net weer gebeurd en gelijk de KS van VF opgebeld. 12 min wachten en uitleggen, word ik doorverbonden naar de internet-specialist, gaat het mis. :F

Nu maar mail proberen. Zal dit topic er ook in meenemen, wellicht iets structureels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmrazor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 13:44
Reptile-X schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 19:03:
Ik heb 11 mailtjes gehad en gelezen via Touchdown en een gesprek van een minuut gevoerd en dat was genoeg om de batterij naar 16% te brengen. Push e-mail optie van Touchdown trekt de batterij leeg als of het niets is, ik vermoed dat de systeem ook veel belast wordt door dit app en daarom bovenaan staat.

Dus app genaamd Touchdown is niet echt goed voor SGS2 batterij.
Zelfde ervaring. Gisteren Touchdown uitgeprobeerd, ziet er prachtig uit maar ten eerste werd de initiele sync niet afgemaakt en ten tweede trok hij in 2,5 uur tijd ongeveer 80% uit mijn batterij. Vandaag opnieuw geprobeerd, zelfde ellende.

Cheers,

Raz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Mijn vader heeft sinds gisteren de Galaxy SII in combinatie met een T-Mobile abonnement. Nu had hij de telefoon gewoon op de tafel liggen terwijl hij bezig was met het uitvogelen van de werking van de telefoon (zijn eerste Android telefoon en ook smartphone) en ik zag dat hij maar 1 streepje ontvangst had? Toen heb ik ook mijn telefoon maar even uit mijn broekzak gehaald en gekeken hoe de ontvangst was en ik had gewoon de maximale 4 streepjes (HTC Hero met Vodafone).

Nu wilde ik vragen of de Galaxy SII signaalsterkte problemen heeft, en/of Vodafone gewoon beter ontvangst heeft binnen? Mijn abonnement loopt namelijk heel binnenkort ook ten einde en ik zat eraan te denken om ook een Galaxy SII aan te schaffen, maar dan in combinatie met T-Mobile (vanwege de snellere internetverbinding en de hogere datalimiet). Nu begin ik echter te twijfelen en kan ik beter bij Vodafone blijven (altijd goed bereik gehad) en hoop ik dat het geen telefoonprobleem is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 14:35
Cooperator schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:53:
[..]

Nu wilde ik vragen of de Galaxy SII signaalsterkte problemen heeft, en/of Vodafone gewoon beter ontvangst heeft binnen? [..] Nu begin ik echter te twijfelen en kan ik beter bij Vodafone blijven (altijd goed bereik gehad) en hoop ik dat het geen telefoonprobleem is...
Het lijkt me ook handig om even te melden waar dit is? Hier in Tilburg heb ik gewoon het max aantal streepjes met vodafone en mijn SGSII. Je zou er ook even jouw simkaart in kunnen stoppen (en die van je vader in jouw telefoon), dan weet je of het aan de telefoon ligt, of aan het netwerk.

[ Voor 34% gewijzigd door TheFes op 15-07-2011 14:20 ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 20:37
Mijn vader heeft sinds gisteren de Galaxy SII in combinatie met een T-Mobile abonnement. Nu had hij de telefoon gewoon op de tafel liggen terwijl hij bezig was met het uitvogelen van de werking van de telefoon (zijn eerste Android telefoon en ook smartphone) en ik zag dat hij maar 1 streepje ontvangst had? Toen heb ik ook mijn telefoon maar even uit mijn broekzak gehaald en gekeken hoe de ontvangst was en ik had gewoon de maximale 4 streepjes (HTC Hero met Vodafone).

Nu wilde ik vragen of de Galaxy SII signaalsterkte problemen heeft, en/of Vodafone gewoon beter ontvangst heeft binnen? Mijn abonnement loopt namelijk heel binnenkort ook ten einde en ik zat eraan te denken om ook een Galaxy SII aan te schaffen, maar dan in combinatie met T-Mobile (vanwege de snellere internetverbinding en de hogere datalimiet). Nu begin ik echter te twijfelen en kan ik beter bij Vodafone blijven (altijd goed bereik gehad) en hoop ik dat het geen telefoonprobleem is...
anders duw je eventjes jouw simkaart in zijn phone? Heb je gelijk het antwoord.........

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29

T mobile heeft leuke snelheden in theorie, maar in de praktijk is het meestal helemaal niks. Ik ben er van geschrokken hoe slecht het is en stap daarom binnenkort over op KPN. Dat heeft echt niks met de SGSII te maken (tenzij hij echt defect is) en hoogst waarschijnlijk alles met T mobile. Beste experiment is om even je sim kaartjes om te wisselen en kijken of het bereik met een ander netwerk beter is.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online

ik ben bijna 100% overtuigd dat dit een tmobile probleem is.
Ik zit ook bij tmobile, vriendin bij vodafone. Als ik in een groot gebouw ben heb ik amper bereik, vriendin daarintegen volop bereik. Dit is ook DE reden waarom ik overstap, in dit geval naar kpn.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
The_Fes schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:00:
[...]

Het lijkt me ook handig om even te melden waar dit is? Hier in Tilburg heb ik gewoon het max aantal streepjes met vodafone en mijn SGSII. Je zou er ook even jouw simkaart in kunnen stoppen (en die van je vader in jouw telefoon), dan weet je of het aan de telefoon ligt, of aan het netwerk.
Bedankt voor jullie antwoorden. Het gaat hier om Oss. Verwisselen van simkaart zou inderdaad kunnen. Ik neem aan dat de Galaxy SII dus simlockvrij is? Geen idee eigenlijk of mijn Hero simlockvrij is. Vandaar nog niet geprobeerd... :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/S1v52k7mM6Z9s1RmyU2qd7ld/medium.png

7(8)7 Telefoon begint opeens spontaan aan te geven dat de batterij overhit is en dat het opladen is gestopt. De batterij alsmede de telefoon voelen nog steeds koud/lauw aan, absoluut niet warm.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 17:29
BastiaanN schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:33:
[afbeelding]

7(8)7 Telefoon begint opeens spontaan aan te geven dat de batterij overhit is en dat het opladen is gestopt. De batterij alsmede de telefoon voelen nog steeds koud/lauw aan, absoluut niet warm.
Ik kan het niet uitstaan en ik heb me rotgezocht maar ik kan die pagina niet terugvinden in mijn S2. Terwijl ik zeker weet dat ik 'm er wel eens voor heb gehad.

Waarrrrr zitten die batterijgegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

dmrazor schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:40:
[...]

Zelfde ervaring. Gisteren Touchdown uitgeprobeerd, ziet er prachtig uit maar ten eerste werd de initiele sync niet afgemaakt en ten tweede trok hij in 2,5 uur tijd ongeveer 80% uit mijn batterij. Vandaag opnieuw geprobeerd, zelfde ellende.

Cheers,

Raz
Ik gebruik ook Touchdown, maar die pullt om de 15 min omdat onze exchange server (2003 R1?) geen push ondersteunt. In dat geval zie ik helemaal geen invloed op de batterijduur. Ik zal hem vanaf nu een tijdje aanlaten (heb vandaag een paar keer herstart), en over een dag/twee dagen de batterijduur van touchdown eens neerzetten.
De eenvoudige oplossing is dus: niet op push maar op pull zetten, en dan je interval zo lang als jij zonder mail-alerts kan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:15
gwystyl schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:14:
[...]

Ik gebruik ook Touchdown, maar die pullt om de 15 min omdat onze exchange server (2003 R1?) geen push ondersteunt. In dat geval zie ik helemaal geen invloed op de batterijduur. Ik zal hem vanaf nu een tijdje aanlaten (heb vandaag een paar keer herstart), en over een dag/twee dagen de batterijduur van touchdown eens neerzetten.
De eenvoudige oplossing is dus: niet op push maar op pull zetten, en dan je interval zo lang als jij zonder mail-alerts kan :).
Ik heb touchdown ook inmiddels en gekocht. Werkt prima, vooral omdat de standaard exchange niet werkt. Je kunt gewoon je OWA gegeven invullen en synct perfect. De batterijtijd wordt er wel dramatisch door. Ik zal ns wijzingen naar een sync van eens in het kwartier.

Ander punt is ernstiger: ik krijg voortdurend tijdens telefoongesprekken na verloop van tijd de melding dat men mij niet meer kan horen :(. Is mijn microfoon kapot? Known issue? Of mis ik ergens een instelling (kan me eigenlijk niet voorstellen).

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
AzzKickah schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:05:
[...]

Ik kan het niet uitstaan en ik heb me rotgezocht maar ik kan die pagina niet terugvinden in mijn S2. Terwijl ik zeker weet dat ik 'm er wel eens voor heb gehad.

Dialer openen -> *#*#INFO#*#* (Dus *#*#4636#*#*)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 15:58
AzzKickah schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:05:
[...]

Met de App Elixir vindt je die zelfde gegevens over de batterij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:06

kronolith

[EDIT]

Jeeh! SGS2 is besteld, ben benieuwd wanneer ik hem binnenkrijg :)

Wordt meteen mijn eerste Android toestel, lijkt me wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 17:29
BastiaanN schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:48:
[...]

Dialer openen -> *#*#INFO#*#* (Dus *#*#4636#*#*)
Thanx :)

Maar ik zou zweren dat ik die pagina via de settings er ooit voor heb gehad.
My mind zal dan wel tricks op me aan het playen zijn.
kronolith schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 17:07:
Jeeh! SGS2 is besteld, ben benieuwd wanneer ik hem binnenkrijg :)

Wordt meteen mijn eerste Android toestel, lijkt me wel wat :)
Jij gaat blij worden :)

[ Voor 30% gewijzigd door AzzKickah op 15-07-2011 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BastiaanN schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:33:
[afbeelding]

Waarschijnlijk chip op de accu stuk. Kwestie van garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motogp
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:01
motogp schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 21:30:
Ik heb me rot gezocht maar kan het nergens vinden.
Het probleem is dat na een paar dagen mijn mail van chello automatisch word verwijderd. Dit alleen bij chello, Hotmail en gmail werken prima.

Ik kan niks in de instellingen vinden en Google heeft me ook niet echt kunnen helpen dus ik denk ik probeer het hier maar.
Ligt dit aan chello of zie ik wat over het hoofd?

Iemand enig idee?

Alvast bedankt.
Niemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cooperator schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:27:
[...]

Bedankt voor jullie antwoorden. Het gaat hier om Oss. Verwisselen van simkaart zou inderdaad kunnen. Ik neem aan dat de Galaxy SII dus simlockvrij is? Geen idee eigenlijk of mijn Hero simlockvrij is. Vandaar nog niet geprobeerd... :$
Zo'n anderhalve week geleden heb ik hier al een melding van gemaakt. Ik heb toevallig ook T-Mobile en wanneer ik de kaart in mijn oude Nokia steek loopt de indicatiemeter meteen helemaal vol, terwijl ik in mijn SGS II regelmatig een time-out verbinding heb. Op dit moment 109 dBm en 2 asu; dit is echt niet normaal.
Als ik de modus op stand alleen GSM zet heb ik zo rond de 80 dBm en 15 asu; dit is wel normaal.

Ik ben benieuwd naar de ervaringen wanneer je de kaart omwisselt. Als je dat hier zo willen melden, graag!

-edit- Ik zie nu pas dat jouw provider Vodafone is...
Niet dat ik blij ben voor jou, maar ik ben wel enigszins opgelucht dat deze issue weer onder de aandacht is gebracht (zo erg dat ik er van uitging dat je dezelfde provider hebt als ik).
Via Google weet ik inmiddels dat meerdere gebruikers slechte signaalsterkte ervaringen hebben. Alleen vallen deze ervaringen in het niet bij de gevoelens over bijvoorbeeld de battery drain en Kies...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2011 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me helpen: ik heb sinds een paar dagen een S2, maar ik kan niet verbinden met Kies. Hij blijft maar draaien op verbinden maar verbindt niet. Ook is er iets mis met mn Samsung Mobile MTP device in apparaatbeheer, dus ik vrees dat het hier wel aan zal liggen. Ik heb echter geen driver en de drivers opnieuw installeren in Kies helpt ook niet.
Ik sta op het punt het toestel terug te brengen en mn abo te annuleren, dus het zou fijn zijn als iemand een oplossing wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 15:58
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 19:20:
Kan iemand me helpen: ik heb sinds een paar dagen een S2, maar ik kan niet verbinden met Kies. Hij blijft maar draaien op verbinden maar verbindt niet. Ook is er iets mis met mn Samsung Mobile MTP device in apparaatbeheer, dus ik vrees dat het hier wel aan zal liggen. Ik heb echter geen driver en de drivers opnieuw installeren in Kies helpt ook niet.
Ik sta op het punt het toestel terug te brengen en mn abo te annuleren, dus het zou fijn zijn als iemand een oplossing wist.
Waarom wil je verbinden via Kies? Om nieuwe firmware te installeren? Doe dat dan via odin. Contacten sync kan via google. Agenda ook. Fotos kan je ook op je computer zetten! Dus je hebt kies niet echt nodig. Bij mij verbindt mijn SGS2 ook niet met kies, ook niet met alle drivers geinstalleerd, en ik ga het niet eens meer proberen om het goed te krijgen, want kies is echt een rot programma.

Drivers van de SGS2: http://www.mobiletechvideos.com/blog/?page_id=1095

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

memo001 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 19:24:
[...]

Waarom wil je verbinden via Kies? Om nieuwe firmware te installeren? Doe dat dan via odin. Contacten sync kan via google. Agenda ook. Fotos kan je ook op je computer zetten! Dus je hebt kies niet echt nodig. Bij mij verbindt mijn SGS2 ook niet met kies, ook niet met alle drivers geinstalleerd, en ik ga het niet eens meer proberen om het goed te krijgen, want kies is echt een rot programma.

Drivers van de SGS2: http://www.mobiletechvideos.com/blog/?page_id=1095
Ik wil gewoon mn telefoon kunnen updaten als die beschikbaar is. Dus niet een losse firmware moeten zoeken op het internet en die dan omslachtig naar de telefoon schrijven.
Ik ga niet zoveel geld betalen voor een product wat niet (volledig) werkt, dan breng ik het terug :)
Pagina: 1 ... 34 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.

Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.

Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.

Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.