Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:29
Ik ben benieuwd wanneer T-mobile eindelijk bekwaam is om met een mededeling te komen voor personal hotspot.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:11
Jup, het is duidelijk dat Apple al flink aan het polijsten is. Voelt allemaal een stuk degelijker aan.

Ik denk dus dat we geen nieuwe features meer gaan zijn alleen nog maar oppoets werk.

Op zich zou een verrassing (one more thing) wel grappig zijn maar ik denk dat iOS5 niks anders krijgt dan al bekend is gemaakt. Al met al stuk stabieler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren heb ik het probleem dat mijn hotmail account met exchange activesync niet meer synchroniseerd... ik heb al meerdere malen het account opnieuw toegevoegd en ook de netwerkinstellingen van mijn iPhone opnieuw ingesteld. Alles zonder resultaat.

De instellingen heb ik als volgt staan:

E-mail: ****@live.nl
Server: m.hotmail.com
Domein: leeg
Gebruikersnaam: ****@live.nl
Wachtwoord: ****
Gebruik SSL: Ja

Zijn er toevallige meerdere mensen die tegen dit probleem aanlopen? Graag zou ik het graag snel willen oplossen aangezien ik nu beperkt ben tot het gebruiken van de reguliere website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Kan ik met iTunes beta 6 iOS 4.3 devices backuppen en syncen?
Iemand al geprobeerd? Heb per ongeluk met beta 5 mijn prod library geupgrade en de 3GS van mijn vriendin komt net terug uit reparatie. Moet ik de spare 3G even backuppen en restoren op haar als nieuwe 3GS. Vandaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik heb iOS 5 beta 6 geïnstalleerd op mijn iPad 2 16GB +3G.
En ik kom op het volgende uit: mijn iPad gaat nadat hij de 50% batterij heeft gebruikt ineens naar 10% batterij... Denk ik. Want het gebeurd alleen s'nachts.

Gisteravond stond mijn batterij op 60% na 3 dagen gebruik van mijn iPad 2. Vanochtend stond mijn iPad in DFU mode. Toen ik hem aandeed zag ik dat hij nog maar 6% batterij heeft. Hoe kan dit? RMA?

(O.a, dit is al de 2e keer dat het gebeurd, de vorige keer dat hij leeg was ging de iPad ook op deze wijze leeg, en dat was op iOS 5.0 Beta 5)

[ Voor 14% gewijzigd door iApp op 20-08-2011 14:04 ]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Heb net gemerkt dat je niet meer de documents & data van een app kunt deleten zonder de app zelf te deleten. Jammer

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:57

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

UltraSub schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:22:
Kan ik met iTunes beta 6 iOS 4.3 devices backuppen en syncen?
Iemand al geprobeerd? Heb per ongeluk met beta 5 mijn prod library geupgrade en de 3GS van mijn vriendin komt net terug uit reparatie. Moet ik de spare 3G even backuppen en restoren op haar als nieuwe 3GS. Vandaar..
Ja. Ik draai iOS 5 op de iPad 2 en iPhone 4. Mijn vriendin draait iOS 4.3.x op haar iPhone 4.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

G*D! YouTube werkt niet meer in iOS 5.0 beta 6!!! :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Tylen schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:10:
[...]

Ja. Ik draai iOS 5 op de iPad 2 en iPhone 4. Mijn vriendin draait iOS 4.3.x op haar iPhone 4.
Thanks.. Is al gebackupped, nu naar 4.3.5 updaten en backup terug zetten. So far so good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 16:47
Bij mij werkt de iPod app niet meer in beta 6 op een iPhone 4. Hij speelt wel af e.d., maar er komt geen geluid uit. Youtube werkt echter wel...

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik zit net achter mijn iPad, en toen ik hem wou aanzetten ging hij hem weer opstarten. Waarom!?
Batterij is 3% gedaald in 15 min dat hij automatisch uitstond... Terug brengen naar de Media Markt?

[ Voor 11% gewijzigd door iApp op 20-08-2011 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:46
HardCoreGamer schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:51:
Ik zit net achter mijn iPad, en toen ik hem wou aanzetten ging hij hem weer opstarten. Waarom!?
Batterij is 3% gedaald in 15 min dat hij automatisch uitstond... Terug brengen naar de Media Markt?
Uhhuh terwijl je iOS 5 draait, iOS 5 is beta en vreet inderdaad nog erg veel stroom op de iPad. Dus geen beta draaien en gewoon naar 4.3.5 dan is je probleem waarschijnlijk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ehmm, in Beta 4 had ik het probleem niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
JanvdVeer schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:46:
As far as we know it ain't gonna happen.
En ik verwacht ook niet dat Apple bij gaat draaien tbh.
Ik zag net een filmpje waarbij iemand een willekeurig non-me.com Apple ID gebruikte. Vervolgens zette hij in de iCloud settings op zijn iPhone email aan waarna hij een adres kon maken. Wordt er ook niks gemerged als je het op die manier doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet ook niet achter je iPad gaan zitten. Je moet 'm voor je houden of in een dock voor je zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:13

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Ben ik de enige die op een iPhone 4 met beta5 eigenlijk heel blij was met de batterij (4 dagen!) maar nu met beta6 haal ik de 2 dagen niet eens :?

Ook bijna instant als in de lader eruit trek, binnen enkele seconden valt de batterij terug naar 97% :?

EDIT: Ik heb via de OTA update van beta5 naar 6 gegaan. Beta5 was al nieuwe telefoon ingesteld.

[ Voor 16% gewijzigd door WHiZZi op 21-08-2011 11:40 ]

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Clean install van Beta 6 op iPad 2, no problems whatsoever ! YouTube werkt prima, iPod app werkt prima. Batterij na anderhalf uur gemengd gebruik en 24u standby duidt 83% aan, wat mij meer dan normaal lijkt.

Misschien een paar tips voor iedereen hier die problemen heeft met de BETA:
- RTFM ! Er staat overduidelijk dat je een backup moet maken, device moet resetten en DAN pas de OTA update uitvoeren. Er wordt echter aangeraden (in de BETA) om een restore te doen via iTunes.
- het is BETA, misschien zegt dat niets voor mensen die het gewoon zijn om met sommige luie softwarefabrikanten te werken die die term zéér losjes gebruiken om onder de support-vereisten te geraken, maar Apple is héél specifiek: don't use this for your main devices !

Als je problemen hebt met de beta omdat je niet de handleiding leest, ga ergens anders huilen want overduidelijk ben je geen developer die support nodig heeft voor zijn apps in ontwikkeling. Je gaat ook niet klagen bij EA of op een gaming forum als je illegale kopie van FIFA niet goed werkt.
Dus je gaat niet het probleem zoeken bij jezelf doordat je met beta software draait, maar je gaat je tablet terugbrengen naar de winkel ? Al eens geprobeerd het toestel te restoren naar 4.3.5 en dan te zien of je nog het probleem hebt ?

----------------------------

Het is frustrerend hoe achterlijk men zich kan gedragen in dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
@hierboven, je hebt volkomen gelijk, maar om je nu te gaan frustreren om een topic gaat wel erg ver niet ;)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Phuncz: early adopters heb je altijd. En sommige mensen willen nou altijd het nieuwste als eerste proberen. Voor hen: als het vandaag uitkomt, hadden ze er gister al mee willen spelen.

Deze mensen hebben echter vaak weinig/geen kaas gegeten van bv software ontwikkeling en dat dingen als beta's bugs hebben. En dan gaan ze naar een toegankelijk Forum voor hen (dus niet het dev-forum van Apple, bijvoorbeeld) en gaan daar lopen zeuren. Gewoon geen aandacht aan schenken.

Zo had ik, bijvoorbeeld, het probleem op mijn iPod touch (4g) dat na OTA van beta 5 naar 6, dat geen non-Apple apps geopend konden worden. Hoe heb ik het opgelost? iTunes restore naar beta 6. En nu werkt alles top! En zo zie je dat je met logisch nadenken veel verder komt ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2011 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Dat had ik ook inderdaad. Ik heb toen gewoon gekozen voor alle instellingen en data wissen. Hierna alles opnieuw ingesteld en alles werkte weer :) Hoef je dus niet perce nog een keer te updaten.

[ Voor 14% gewijzigd door carpebios op 21-08-2011 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Sanderev66.

Had je ook opnieuw in kunnen loggen op de store Instellingen>Store>AppleID. Dan had alles weer gewerkt.
Ik had dit probleem toen ik van 4 naar 5 ging maar zag toen hier en op het AppleDev forum dat er meer mensen dit hadden en konden oplossen zoals ik hierboven omschreef.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 16:46

R2L

HardCoreGamer schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:11:
G*D! YouTube werkt niet meer in iOS 5.0 beta 6!!! :( :( :(
???
Ik snap je frustratie niet???... :?
Het is een BETA!
Installeer anders eens opnieuw, maar dan volledig via iTunes ipv OTA...

Overigens ervaar ik het door jou geschetste probleem helemaal niet...
Op een paar appjes na werkt het al behoorlijk goed... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Nergens last van in iOS 5 beta 6..alles werkt. back-up terug zetten klaar.
Gewoon maar leesvoer tot je nemen. Echt ingewikkeld is het niet.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Beta 6 slurpt wel accu :( photostream werkt ook niet. Hij blijft proberen te syncen. Misschien daarom ook battery probs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:06
Dan zet je fotostream toch gewoon uit?? Ik gebruik de icloud diensten sowieso niet totdat de complete versie uit is. Dat wordt trouwens ook aangeraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik heb mijn iPad 2 volledig opgeladen gisteren, tot nu toe nog niet veel batterij verlies, zo'n 25%...
@R2L, ben net blij dat iTunes van mijn PC kan. :P
Phuncz, dat is waar restoren naar 4.3.5 zal eens kunnen helpen.

Wat een vriendelijke, niet achterlijke mensen hier! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Peabz21 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:05:
Dan zet je fotostream toch gewoon uit?? Ik gebruik de icloud diensten sowieso niet totdat de complete versie uit is. Dat wordt trouwens ook aangeraden.
Staat ook uit nu. ;) maar hij blijft het doen. zijn er meer die er last van hebben. ach boeie tis een beta ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Zie nu pas dat na OTA van b5 naar b6, mijn foto's app constant probeert nog zo'n 30 foto's te restoren. Iemand een oplossing? Niet dat ik het spannend vind, maar het irriteert me dat ik niet weet hoe ik het op kan lossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:48

Speedmaster

Make my day...

Over IOS5 gesproken de Japanners hebben een een leuke gadget voor de lokale bevolking

http://www.nu.nl/tech/259...systeem-aardbevingen.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L

R2L

HardCoreGamer schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:14:
Ik heb mijn iPad 2 volledig opgeladen gisteren, tot nu toe nog niet veel batterij verlies, zo'n 25%...
@R2L, ben net blij dat iTunes van mijn PC kan. :P
Phuncz, dat is waar restoren naar 4.3.5 zal eens kunnen helpen.

Wat een vriendelijke, niet achterlijke mensen hier! :)
@ HardCoreGamer
Ben ook heel erg blij met OTA, maar ik hou iTunes toch paraat op de Mac voor backups enzo...
Kan uiteraard ook in de cloud tegenwoordig, maar persoonlijk vind ik een backup op de Mac en NAS wel zo prettig... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L

R2L

Tuut-Tuut schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:31:
Over IOS5 gesproken de Japanners hebben een een leuke gadget voor de lokale bevolking

http://www.nu.nl/tech/259...systeem-aardbevingen.html
Misschien ook iets voor de Noordelingen in het aardgas wingebied???... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

UltraSub schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:26:
Zie nu pas dat na OTA van b5 naar b6, mijn foto's app constant probeert nog zo'n 30 foto's te restoren. Iemand een oplossing? Niet dat ik het spannend vind, maar het irriteert me dat ik niet weet hoe ik het op kan lossen :)
Same here... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hmm.. Ik vraag me af wat en waarom hij probeert te restoren. Was toch een upgrade...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
UltraSub schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:26:
Backup maken. Alles van de iPhone wissen. (instellingen, algemeen, stel opnieuw in, wis alle inhoud en instellingen) En opnieuw configuren, alles syncen. Backup terug zetten.

Ik had ook problemen met foto's app, dat heeft voor mij gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Nah, zo groot zijn de problemen niet dat ik daar zin in heb. Foto's app werkt verder normaal.
Als ik meer problemen heb, of de boel GA is, doe ik wel een DFU en clean setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Wat ik nu veel heb is dat als ik een whatsapp bericht krijg, het scherm zwart wordt met een draaiend wieltje en hierna naar het lockscreen gaat.

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Steve Jobs is afgetreden bij Apple!!! Tim Cook gaat zijn functie overnemen, Steve zal nog wek bij Apple blijven werken... Waardoor wij waarschijnlijk zijn design nog in Apple producten zullen terug vinden.

Een zwarte Apple dag als je het mij vraagt. Gisteren nog zo'n mooie overwinning van Samsung, en dan vandaag dit. Als ik kijk bij de After Hours van de aandelen bij Apple, staan ze al 5% in de min.

Helaas!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En je dacht, laat ik dat in een willekeurig topic posten?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Wees blij dat dit geen Samsung galaxy s topic is.
Overigens in welk topic wou je dat ik dit anders ging posten? iPhone ervaringen topic?

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
carpebios schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 23:45:
Wat ik nu veel heb is dat als ik een whatsapp bericht krijg, het scherm zwart wordt met een draaiend wieltje en hierna naar het lockscreen gaat.
Ja heb ik ook telkens. Lijkt een soort soft-reboot. Erg irritant!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 15:04

Tijn96

In speed we trust

HardCoreGamer schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 01:22:
Steve Jobs is afgetreden bij Apple!!! Tim Cook gaat zijn functie overnemen, Steve zal nog wek bij Apple blijven werken... Waardoor wij waarschijnlijk zijn design nog in Apple producten zullen terug vinden.

Een zwarte Apple dag als je het mij vraagt. Gisteren nog zo'n mooie overwinning van Samsung, en dan vandaag dit. Als ik kijk bij de After Hours van de aandelen bij Apple, staan ze al 5% in de min.

Helaas!
Toch denk ik dat de weg die apple ingeslagen is qua ios en design, het gewoon verder zal gaan. Hoogstwaarschijnlijk zullen ze hier gewoon mee doorgaan.

Btw: hoor net dat apple 15miljard minder waard is geworden sinds vandaag! 8)7

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Tijn96 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:34:
[...]

Toch denk ik dat de weg die apple ingeslagen is qua ios en design, het gewoon verder zal gaan. Hoogstwaarschijnlijk zullen ze hier gewoon mee doorgaan.

Btw: hoor net dat apple 15miljard minder waard is geworden sinds vandaag! 8)7
Het aftreden van Steve Jobs is natuurlijk heel tactisch gepland.
Het aandeel zal vandaag (zodra de beurs weer open gaat in de VS) wel een stuk zakken maar dit gaan ze dan allemaal weer goed maken als de iPhone5 uit komt.

Steve laten opstappen na de iPhone5 release had veel minder verstandig geweest.
[b][message=36644319,noline]HardCoreGamer schreef op donderdag 25 augustus 2011
Overigens in welk topic wou je dat ik dit anders ging posten? iPhone ervaringen topic?
En waarom zou het in een iOS5.0 ervaringen topic beter passen als in een iPhone ervaringen topic?
(niet dus)

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 25-08-2011 11:08 ]

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 17:11

Underworld

+1 Inzichtvol

CyBeR schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 01:28:
En je dacht, laat ik dat in een willekeurig topic posten?
Hahah _/-\o_

Nu weer ontopic, gezien je ook op het bericht van Steve kan reageren op de frontpage ;)

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Underworld schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:15:
[...]

Hahah _/-\o_

Nu weer ontopic, gezien je ook op het bericht van Steve kan reageren op de frontpage ;)
Met een Apple mening serieus reageren op de frontpage? Heb je dat wel eens geprobeerd toevallig?

Of je ontopic reactie krijgt een -1 door de grote hoeveelheid windows modders of hij wordt helemaal plat gereageerd door Apple haters die nog nooit een Apple product hebben aangeraakt maar die (negatieve) mening nou eenmaal hebben overgenomen van het internet.

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Nou als je react anti-Apple is wordt je ook flink weggemod heb ik gemerkt.

[ Voor 4% gewijzigd door STIMPPYYY op 25-08-2011 12:13 ]

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dat is omdat 137% van de mensen haters zijn.

De Beta 6 is trouwens zeer stabiel en quasi foutloos, voor mij mag ie in ieder geval zo gereleased worden.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 15:17
Natuurlijk is het groot nieuws dat Steve Jobs is afgetreden. Maar graag hier ontopic blijven over de iOS 5 beta.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Phuncz schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 20:53:
Dat is omdat 137% van de mensen haters zijn.

De Beta 6 is trouwens zeer stabiel en quasi foutloos, voor mij mag ie in ieder geval zo gereleased worden.
Echt? Er zitten nog best wat fouten in beta6 hoor.
Zo crashed het springboard regelmatig als ik wil unlocken via een badge ipv Slide to unlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
Ik merk ook nog wel dat het niet bugvrij is. Scherm reageert soms ergens anders dan waar je drukt. Webpaginas laden soms alleen wat in beeld is, dan moet je even refreshen voordat je kan scrollen. Wifi sync gaat ook nog niet lekker bij mij. En nog wat kleinere dingetjes.

Zijn dus nog genoeg punten om te verbeteren. Maar het is wel een stuk sneller dan beta 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Wat zijn nou echt de grote verbeteringen in iOS 5 (heb het niet echt gevolgd). Notificaties, iCloud (en ik betwijfel of ik dat wel uberhaupt veel ga gebruiken) en de aan-uit knopjes zijn nu rond?

Ik kan me echt niet veel meer bedenken. Vorig jaar had je echt grote dingen waar iedereen iets aan had, zoals multitasking en mappen. iCloud is iets wat, denk ik, maar een beperkt publiek zal aantrekken (alhoewel in het begin iedereen het wel wilt uitproberen) en notificatie is ook fijn voor heel veel mensen maar er zijn bijvoorbeeld ook veel mensen die niet zo veel bezig zijn met social networks op de iPhone... dan boeit je dat notificatie gebeuren ook niet meer echt.

Ik kan gewoon geen features vinden waarvan ik denk: hierop heeft iedereen zitten wachten! Of dít is wat ik al jaren mis! (met uitzondering van notificatiecentrum)

Tja, wat nog meer zit er in iOS 5? Twitter ingebouwd (is misschien wel fijn, maar niet breaking news... er zijn al talloze Twitter apps dus het zal niet echt als nieuw aanvoelen - denk ik). iMessage, concurrent van Whatsapp en BBM. Maar ik vraag me af of ook daarop men wel zit te wachten: whatsapp werkt over meerdere platformen. iMessage alleen met iDevices.

Zitten er echt geen nieuwe features tussen waarvan je het gevoel krijgt "ik heb een heel nieuw apparaat in handen, het is alsof ik van de iPhone 3GS naar de iPhone 4 ga" in plaats van "het is alsof ik van de 3G naar de 3GS ga."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Donstil schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:26:
[...]

Met een Apple mening serieus reageren op de frontpage? Heb je dat wel eens geprobeerd toevallig?

Of je ontopic reactie krijgt een -1 door de grote hoeveelheid windows modders of hij wordt helemaal plat gereageerd door Apple haters die nog nooit een Apple product hebben aangeraakt maar die (negatieve) mening nou eenmaal hebben overgenomen van het internet.
offtopic:
Hahah om eerlijk te zijn heb ik wel een aantal keer wat gepost maar verder niet na de reacties gekeken die erna kwamen ;)

Zou Apple echt tot Beta 10 gaan? Of zou de cycle elke twee weken zijn (tot eind september ofzo). hmm misschien iets te speculatief wat ik nu post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Underworld schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:37:
[...]

offtopic:
Hahah om eerlijk te zijn heb ik wel een aantal keer wat gepost maar verder niet na de reacties gekeken die erna kwamen ;)

Zou Apple echt tot Beta 10 gaan? Of zou de cycle elke twee weken zijn (tot eind september ofzo). hmm misschien iets te speculatief wat ik nu post
Het gemiddelde aantal beta's is als ik me niet vergis 6. Als ze tot 10 gaan, dan zou dat de eerste keer zijn. Als er een Apple evenement in september is, dan zal de iPhone 5 aangekondigd worden. Ik verwacht dat circa 1 a 2 weken daarvoor, iOS 5 voor iPhone 3GS, iPhone 4, iPad, iPad 2 en iPod touch 3e + 4e generatie beschikbaar zal worden gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uniciteit schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:36:
Wat zijn nou echt de grote verbeteringen in iOS 5 (heb het niet echt gevolgd). Notificaties, iCloud (en ik betwijfel of ik dat wel uberhaupt veel ga gebruiken) en de aan-uit knopjes zijn nu rond?

Ik kan me echt niet veel meer bedenken. Vorig jaar had je echt grote dingen waar iedereen iets aan had, zoals multitasking en mappen. iCloud is iets wat, denk ik, maar een beperkt publiek zal aantrekken (alhoewel in het begin iedereen het wel wilt uitproberen) en notificatie is ook fijn voor heel veel mensen maar er zijn bijvoorbeeld ook veel mensen die niet zo veel bezig zijn met social networks op de iPhone... dan boeit je dat notificatie gebeuren ook niet meer echt.
iCloud integratie is de meest belangrijke verbetering. Een veel grotere stap dan van iOS3 naar iOS4 IMO.
Vooral als je veel apple-apparaten hebt zal het prachtig zijn.
Het synchroniseren van dingen over al je apparaten heen. En dan niet alleen maar documenten. Maar vooral games, instellingen, bestanden.

Ik weet niet of je al boeken leest op iBooks, maar het is heerlijk om thuis op je ipad te lezen en als je snel weg moet, gewoon verder te kunnen gaan waar je gebleven bent, op je iPhone.
En hoeveel mensen ergeren wel niet dat wat je in games op 1 apparaat hebt bereikt, niet op je andere apparaat zit. Dat zal verleden tijd zijn met iCloud.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
kmf schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:03:
[...]

iCloud integratie is de meest belangrijke verbetering. Een veel grotere stap dan van iOS3 naar iOS4 IMO.
Vooral als je veel apple-apparaten hebt zal het prachtig zijn.
Het synchroniseren van dingen over al je apparaten heen. En dan niet alleen maar documenten. Maar vooral games, instellingen, bestanden.

Ik weet niet of je al boeken leest op iBooks, maar het is heerlijk om thuis op je ipad te lezen en als je snel weg moet, gewoon verder te kunnen gaan waar je gebleven bent, op je iPhone.
En hoeveel mensen ergeren wel niet dat wat je in games op 1 apparaat hebt bereikt, niet op je andere apparaat zit. Dat zal verleden tijd zijn met iCloud.
Ok, dat van gamesaves is wel mooi. Ik las dat iCloud ook met Windows PC met iPhone met iPad met iPod touch werkt, en dat is ook wel mooi. Maar ik zie het niet echt als een grote verandering. Misschien komt dat nog. Het fijnste vind ik misschien wel is dat je veel minder van de PC afhankelijk bent (en niet niet vanwege iCloud, maar vanwege draadloze synchroniseren, OTA updates).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Enige waar ik van baal is 'Zoek mijn iPad'
Als mijn iPad gejat wordt, bij iemand thuis zit in een woning wijk, zie ik dat die iPad in een straal van 50m2 kan liggen. Volgens mij wordt zoek mijn iPad niet automatisch aangezet of wel? Want anders moet je hem de hele tijd aanlaten in de multitask bar. Overigens kan ik zoek mijn iPad ook niet gebruiken als hij geen internet heeft. Of een herstel heeft gehad via iTunes.

Wat ze eigelijk moeten doen is een iDevice (Imei nummer) moeten koppelen aan je Apple id. Wanneer je daarin (Via Apple.com) bevestigd dat je de iDevice niet meer in bezit hebt, wordt hij 'verlost' van zijn tracking. Zo niet, en iemand reset hem, zouden ze eerst het Imei code moeten faken (wat volgens mij via Jailbreak kan) voordat ze hem echt gejat kunnen hebben. En dan nog de vraag van ' oo als die Jailbreak toch eens verloren zal gaan', want dan krijgen wij natuurlijk een email met de laatste locatie van je iDevice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uniciteit schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:06:
[...]

Ok, dat van gamesaves is wel mooi. Ik las dat iCloud ook met Windows PC met iPhone met iPad met iPod touch werkt, en dat is ook wel mooi. Maar ik zie het niet echt als een grote verandering. Misschien komt dat nog. Het fijnste vind ik misschien wel is dat je veel minder van de PC afhankelijk bent (en niet niet vanwege iCloud, maar vanwege draadloze synchroniseren, OTA updates).
De handigheid van iCloud zal pas duidelijk worden als je er mee werkt, en de appmakers inziet wat je er allemaal mee kan.
En daarna zal je je afvragen hoe je ooit zonder hebt kunnen leven.
HardCoreGamer schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:39:
Enige waar ik van baal is 'Zoek mijn iPad'
Als mijn iPad gejat wordt, bij iemand thuis zit in een woning wijk, zie ik dat die iPad in een straal van 50m2 kan liggen. Volgens mij wordt zoek mijn iPad niet automatisch aangezet of wel? Want anders moet je hem de hele tijd aanlaten in de multitask bar. Overigens kan ik zoek mijn iPad ook niet gebruiken als hij geen internet heeft. Of een herstel heeft gehad via iTunes.
Niet echt iOS5.. maar die service werkt zoals een pushmessage omdat deze is ingebouwd in het systeem. Je hoeft dus niet apart een app te starten op de verloren iPad. Maar deze moet natuurlijk wel aan staan.

Ik vind het ook niet zozeer bedoeld om een verloren iDevice op te sporen, maar meer om ervoor te zorgen dat mijn data niet wordt misbruikt.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Peabz21 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:41:
Ik merk ook nog wel dat het niet bugvrij is. Scherm reageert soms ergens anders dan waar je drukt. Webpaginas laden soms alleen wat in beeld is, dan moet je even refreshen voordat je kan scrollen. Wifi sync gaat ook nog niet lekker bij mij. En nog wat kleinere dingetjes.
Phuncz schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 11:57:
Clean install van Beta 6 op iPad 2, no problems whatsoever !
Misschien een paar tips voor iedereen hier die problemen heeft met de BETA:
- RTFM ! Er staat overduidelijk dat je een backup moet maken, device moet resetten en DAN pas de OTA update uitvoeren. Er wordt echter aangeraden (in de BETA) om een restore te doen via iTunes.
Uniciteit schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:36:
http://tinyurl.com/44w7zhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Niet zo minachtend. Dat heb ik zelf al lang aangegeven dat ik dat weet. Ik vraag toch om jullie meningen, wat jullie de grote verbeteringen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dat was niet minachtend bedoeld hoor, maar het leek me toepasselijk om iemand die "het niet echt heeft gevolgd" even de what's new list te tonen. Je geeft ook maar een vraag in de vorm van: "is dit het ?"

Wel, niets houd je tegen om naar een ander OS te gaan dat veel vooruitstrevender is bij elke update.

Om op je nieuwe vraag te beantwoorden:

Notification Center --> welkome aanpassing
iMessage --> gratis chatten onder iOS gebruikers
Newsstand --> hopelijk goede integratie van de lokale en internationale tijdschriften
Camera iCloud sync --> handig !
Safari Reading List --> leuk voor reviews te lezen bijvoorbeeld
PC Free --> voor veel mensen een belangrijke feature
Wi-Fi Sync --> handig !
Video Mirroring --> ik ben benieuwd naar HD gaming op de TV !

Als je dit allemaal weinig vind voor een gratis update, dan ben ik benieuwd wat je allemaal wél had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooral de nieuwe muziek-app op de iPad vind ik erg gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Phuncz schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:31:
Dat was niet minachtend bedoeld hoor, maar het leek me toepasselijk om iemand die "het niet echt heeft gevolgd" even de what's new list te tonen. Je geeft ook maar een vraag in de vorm van: "is dit het ?"

Wel, niets houd je tegen om naar een ander OS te gaan dat veel vooruitstrevender is bij elke update.

Om op je nieuwe vraag te beantwoorden:

Notification Center --> welkome aanpassing
iMessage --> gratis chatten onder iOS gebruikers
Newsstand --> hopelijk goede integratie van de lokale en internationale tijdschriften
Camera iCloud sync --> handig !
Safari Reading List --> leuk voor reviews te lezen bijvoorbeeld
PC Free --> voor veel mensen een belangrijke feature
Wi-Fi Sync --> handig !
Video Mirroring --> ik ben benieuwd naar HD gaming op de TV !

Als je dit allemaal weinig vind voor een gratis update, dan ben ik benieuwd wat je allemaal wél had verwacht.
Maar zit je daar echt op te wachten? Ga je iMessage echt gebruiken terwijl vrijwel iedereen Whatsapp gebruikt? En die newsstand? Hoe vaak gebruik je die nu al dan? Om maar wat dingen op te noemen. Het is wel nieuwe functionaiteit, mooi, maar ga je het wel regelmatig gebruiken of is het 'leuk om te hebben, maar ik ga het nooit gebruiken'.

[ Voor 7% gewijzigd door Uniciteit op 27-08-2011 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Over iMessage.. 80% van mijn vrienden heeft een iPhone.
Laten we eens kijken we naar de nadelen van Whatsapp;
- veel er uit liggen
- vertraging
- resizen van pics
- alleen zekerheid van afleveren bij databereik ontvanger

Nu iMessage
- ligt er nooit uit, ga daar maar vanuit
- vertraging? Meestal sneller dan sms, en geloof maar dat Apple weet wat schalen is
- Resizing, als het al gebeurt is het beter van wat ik zie
- de allerbelangrijkste. Ontvanger in buitenland? Hoef je niet over na te denken, doet iMessage voor je. Als het ziet dat de ontvanger geen datadekking heeft stuur je automatisch een sms.

En geen twee chathistories.
Voor mij wel degelijk een fijne toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarbij kan je iMessage op een iPod Touch of iPad gebruiken. Whatsapp is enkel voor de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Uniciteit schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:58:
[...]

Maar zit je daar echt op te wachten? Ga je iMessage echt gebruiken terwijl vrijwel iedereen Whatsapp gebruikt? En die newsstand? Hoe vaak gebruik je die nu al dan? Om maar wat dingen op te noemen. Het is wel nieuwe functionaiteit, mooi, maar ga je het wel regelmatig gebruiken of is het 'leuk om te hebben, maar ik ga het nooit gebruiken'.
Het is niet omdat jij er het nut niet van inziet, dat dat voor iedereen zo is. Ik lees veel magazines dus voor mij zou Newsstand interessant zijn. Vooral als het populair wordt en moeilijk te krijgen internationale tijdschriften beschikbaar worden wereldwijd. Ik gebruik nu geen iMessage omdat ik de enige in mijn vriendenkring ben met een iOS 5 beta device, echter ken ik minimaal 10 mensen met een iOS 5 compatible device in mijn nauwe vriendenkring.

Ik snap niet wat je klaagt, haal eens een voorbeeld aan van een echte superbelangrijke functie die het toestel ontbreekt ? Want je klaagt nu gewoon over GRATIS extra functionaliteit voor apparaten van zelfs meer dan 2 jaar oud. Wil je minder functies maar "nieuwe dingen" ? Probeer dan Windows Phone 7.

[ Voor 7% gewijzigd door Phuncz op 28-08-2011 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:43

Royz

Kleurenblind!!

Ik weet wel iets dat ik mis op iOS en dat is dat je een app kan instellen als tabblad. Waarom zou dat nog niet bestaan? Bijv het weer instellen op tabblad 2, dat is toch gewoon handig? :) het kan op andere telefoons

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Al die widgets kosten performance. Ik snap wel dat ze dat niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 10:24:
Ik weet wel iets dat ik mis op iOS en dat is dat je een app kan instellen als tabblad. Waarom zou dat nog niet bestaan? Bijv het weer instellen op tabblad 2, dat is toch gewoon handig? :) het kan op andere telefoons
Ben het helemaal met je eens. Zou een zeer welkome aanvulling zijn en een gros aan nieuwe leuke handige apps opleveren in zowel Appstore als Cydia.

Geen widgets, maar een pagina vullende handige app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop dat er ooit user control komt. Snel switchen naar ander profiel of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 13:43:
[...]

Geen widgets, maar een pagina vullende handige app.
Dat is toch hetzelfde? Daar heb je alleen iets aan als het constant draait en zich update. En dat vraagt enorme hoeveelheden van je batterij.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uniciteit schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:58:
[...]

iMessage wordt geweldig. Zeker als al mijn vrienden straks ook op 5.0 draaien.
Ik gebruik het nu al tussen wat vrienden die ook de beta draaien.

Het fijne vind ik de iPad support. Je hele iPhone conversatie staat ook direct op de iPad waardoor je altijd alles bij je hebt.

Whatsapp was de laatste twee jaren leuk maar zodra de rest op 5.0 zit kan ik er eindelijk vanaf.
Shit programma is echt vaak zijn connectie kwijt de laatste tijd. Gaat gebukt onder het succes.
(ik sms nu iedereen al terug die me een whatsapp stuurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Zelfde hier, WA is niet meer betrouwbaar helaas. Gebruik ook het liefste iMessage, nu helaas nog naar andere testers maar binnenkort naar iedere iDevice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
UltraSub schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 08:47:
Over iMessage.. 80% van mijn vrienden heeft een iPhone.
Laten we eens kijken we naar de nadelen van Whatsapp;
- veel er uit liggen
- vertraging
- resizen van pics
- alleen zekerheid van afleveren bij databereik ontvanger

Nu iMessage
- ligt er nooit uit, ga daar maar vanuit
- vertraging? Meestal sneller dan sms, en geloof maar dat Apple weet wat schalen is
- Resizing, als het al gebeurt is het beter van wat ik zie
- de allerbelangrijkste. Ontvanger in buitenland? Hoef je niet over na te denken, doet iMessage voor je. Als het ziet dat de ontvanger geen datadekking heeft stuur je automatisch een sms.

En geen twee chathistories.
Voor mij wel degelijk een fijne toevoeging.
Nadeel dat je iMessage weer niet werkt op andere devices. Zonde!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier in mijn directe omgeving (Familie/vrienden/veel collega's) zijn er bijna alleen maar iOS device's dus laat het voor mij maar komen. De rest stuur ik wel een SMSje.

De grootste feature van iOS5.0 is voor mij dan ook iMessage. iCloud is een goeie tweede maar de rest gebruik ik zelden.

Misschien is dat over een paar maandjes anders maar bv notificatie centrum gebruik ik nu echt zelden bv.
DennusB schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 16:52:
[...]

Hoezo? Ben je te cheap om vrienden zonder iMessage een normaal sms'je te versturen >:) ?

[ Voor 50% gewijzigd door Donstil op 28-08-2011 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Ik klaag er niet over, maar stel er vragen bij.
DennusB schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 16:52:
[...]

Dat bedoel ik. Donstil heeft als voordeel dat eigenlijk iedereen die hij kent een iPhone heeft, maar voor velen zal dat niet het geval zijn. Zou je dan echt per se willen overstappen van Whatsapp naar iMessage.

Ik heb er trouwens een beetje fout naar gekeken, ja. iMessage zit gewoon direct in de SMS app. Als de SMS app detecteert dat de persoon waar je het bericht naar wilt sturen een iPhone heeft (of iPad/iTouch), dan stuurt hij het als een 'iMessage bericht' ipv een SMS (waardoor je weer SMS'jes bespaart). Dat is natuurlijk wel mooi. Ik zie het echter niet als directe vervanging van Whatsapp als 'gratis SMS service': niet iedereen heeft een iPhone.

Daarnaast vind ik het juist mooi dat Apple al deze nieuwe features toevoegt. Alleen vraag ik me af of het voor sommigen wel echt een upgrade zal zijn: als voorbeeld wederom Twitter. Mooi dat het erin zit, maar iedereen die aan Twitter doet heeft eigenlijk al een favoriete Twitter app. Zij die niet aan Twitter doen, hebben er verder niks aan. Het is dus wel een nieuwe feature (wat mooi is van Apple), maar voor bestaande Twitter users eigenlijk niet echt super nieuw en voor niet-Twitter users voegt het niks toe.

En Apple voegt in iOS 5 veel meer van dit soort features toe. Ik vind het gewoon jammer dat er niet echt features zijn waar iedereen iets aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uniciteit schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 20:25:
En Apple voegt in iOS 5 veel meer van dit soort features toe. Ik vind het gewoon jammer dat er niet echt features zijn waar iedereen iets aan heeft.
Maar wat zouden wel nieuwe Feature's zijn waar iedereen wat aan heeft?
(behalve alles wat er al inzit)

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 28-08-2011 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Uniciteit schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 20:25:
Ik klaag er niet over, maar stel er vragen bij.

[...]

Dat bedoel ik. Donstil heeft als voordeel dat eigenlijk iedereen die hij kent een iPhone heeft, maar voor velen zal dat niet het geval zijn. Zou je dan echt per se willen overstappen van Whatsapp naar iMessage.

Ik heb er trouwens een beetje fout naar gekeken, ja. iMessage zit gewoon direct in de SMS app. Als de SMS app detecteert dat de persoon waar je het bericht naar wilt sturen een iPhone heeft (of iPad/iTouch), dan stuurt hij het als een 'iMessage bericht' ipv een SMS (waardoor je weer SMS'jes bespaart). Dat is natuurlijk wel mooi. Ik zie het echter niet als directe vervanging van Whatsapp als 'gratis SMS service': niet iedereen heeft een iPhone.

Daarnaast vind ik het juist mooi dat Apple al deze nieuwe features toevoegt. Alleen vraag ik me af of het voor sommigen wel echt een upgrade zal zijn: als voorbeeld wederom Twitter. Mooi dat het erin zit, maar iedereen die aan Twitter doet heeft eigenlijk al een favoriete Twitter app. Zij die niet aan Twitter doen, hebben er verder niks aan. Het is dus wel een nieuwe feature (wat mooi is van Apple), maar voor bestaande Twitter users eigenlijk niet echt super nieuw en voor niet-Twitter users voegt het niks toe.

Denk dat iedereen wel gebaad is bij nieuwe notification systeem (en jaa boeehhhh Android heeft dit al langer, maar whatever). Voor de rest, ach. De ene is gebaad bij dit de andere dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beleriond
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-05 22:20
Beste Tweakers,

Ik heb met veel interesse de iOS5 beta draad gevolgd en zoveel mogelijk alles doorgelezen. Nu heb ik een vraag waarop ik het antwoord nog niet in de draad kon vinden:

Kan ik in iOS5 eindelijk de standaard sms-toon veranderen?

Veel van mijn vrienden hebben ook een iPhone en als we eens gaan stappen oid dan zit altijd iedereen naar z'n iPhone te graaien zodra er een melodietje afgaat XD

Anders dan dat lijkt de aankomende update me een mooie.

Thanks,
Bel*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Beleriond schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:07:

Veel van mijn vrienden hebben ook een iPhone en als we eens gaan stappen oid dan zit altijd iedereen naar z'n iPhone te graaien zodra er een melodietje afgaat XD

Anders dan dat lijkt de aankomende update me een mooie.

Thanks,
Bel*.
Ja, onder Instellingen / Geluiden zit een optie Sms-toon. Je kunt nu bijna alle geluiden aanpassen, bijv. ook van een nieuwe voicemail of tweet.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ja, en dat kan al sinds het jaar 'kruik' met de iPhone.

Wat alleen niet kan zonder te jailbreaken: een eigen geluid/mp3 kiezen. Je kan nu alleen kiezen uit een aantal voorgedefinieerde geluidjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beleriond
Cubix schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:16:
[...]

Ja, en dat kan al sinds het jaar 'kruik' met de iPhone.

Wat alleen niet kan zonder te jailbreaken: een eigen geluid/mp3 kiezen. Je kan nu alleen kiezen uit een aantal voorgedefinieerde geluidjes.
En da's nou precies wat ik bedoelde omdat die standaard geluiden maar meh zijn. Zal dus niet kunnen zo te lezen :(

Waarschijnlijk dat in mijn vraagstelling niet duidelijk was dat ik een "eigen/custom" muziekje/MP3-tje bedoelde lol

[ Voor 12% gewijzigd door Beleriond op 30-08-2011 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:19

Scott

Ik ben, dus ik tweak

En dat kan dus wel sinds iOS 5 beta 3. Alle ringtones die in je bibliotheek staan, kun je nu ook kiezen als sms-toon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Misschien ben ik de 100e die het vraagt maar is er al iets een indicatie wanneer de iOS 5 final gereed is? En dan bedoel ik bijvoorbeeld nog deze maand, of pas oktober of misschien november?

Zal wel niet ;)

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:19

Scott

Ik ben, dus ik tweak

"Fall 2011", dus uiterlijk 20 december :P (In andere woorden: vrijwel niemand weet het en het handjevol mensen dat het wel weet gaat het hier niet posten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

De verwachtingen zijn voor begin september. Maar meestal is er een week voor een aankondiging een event-invite en tot nu toe heb ik daar nog niets van gezien. Dus het zal zowiezo na 7 september zijn ofwel zal het een release zijn voor een zeer beperkt aantal personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Nou september lijkt me wat ambitieus ik denk gelijk met de iPhone 5 release in oktober, maar ja blijft speculeren. Maar zeker geen september dan hadden de roddels al sterker moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beleriond
Scott schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:46:
En dat kan dus wel sinds iOS 5 beta 3. Alle ringtones die in je bibliotheek staan, kun je nu ook kiezen als sms-toon.
Perfectemundo dan XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_Cx_l
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-03-2023
wanneer kan ik het downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Dit is zeker een grapje???????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Phuncz schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:04:
De verwachtingen zijn voor begin september. Maar meestal is er een week voor een aankondiging een event-invite en tot nu toe heb ik daar nog niets van gezien. Dus het zal zowiezo na 7 september zijn ofwel zal het een release zijn voor een zeer beperkt aantal personen.
Ik hoorde via via dat iOS 5 midden november zijn release zou zien. Nou is dit slechts een gerucht maar ik denk niet dat het begin september zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarschijnlijk komt de GM op de aankomende Keynote beschikbaar.
Wanneer die komt weet niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Uniciteit schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:40:
[...]

Het gemiddelde aantal beta's is als ik me niet vergis 6. Als ze tot 10 gaan, dan zou dat de eerste keer zijn. Als er een Apple evenement in september is, dan zal de iPhone 5 aangekondigd worden. Ik verwacht dat circa 1 a 2 weken daarvoor, iOS 5 voor iPhone 3GS, iPhone 4, iPad, iPad 2 en iPod touch 3e + 4e generatie beschikbaar zal worden gesteld.
Ik denk zelf ook nog altijd half september een release van iOS5, lijkt mij ook niet geheel onlogisch gezien nu al beta 6 maar oké duidelijk dat ze gemiddeld tot 6 gaan. Geeft wel aan dat het echt niet lang meer kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
Van iPhoneclub:
  • Bij iOS 2 bracht Apple 8 betaversies uit. Het werd op 6 maart 2008 aangekondigd en verscheen op 11 juli 2008 voor alle iPhone-gebruikers.
  • Bij iOS 3 waren er 5 betaversies. Het werd op 17 maart 2009 aangekondigd en kwam op 17 juli 2009 beschikbaar.
  • Bij iOS 4 verschenen er 4 betaversies. Details werden op 8 april 2010 bekendgemaakt en op 21 juni 2010 konden we het allemaal installeren.
Dus geen zinnig woord over te zeggen. Kan ook dat binnenkort beta 7 uitkomt bijvoorbeeld. Blijft gewoon afwachten op de bekendmaking van het iPhone-event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de iPad Film/Serie bug na kan ik eigenlijk nog geen foutjes vinden in Beta6.

De batterij gaat wel als een malle maar dat zal wel te maken hebben met de informatie die op de achtergrond wordt verzameld.

Dit is trouwens wat ik bedoel.

In iTunes is alles keurig op volgorde en kloppen de tag's/coverart precies.

Afbeeldingslocatie: http://img683.imageshack.us/img683/9105/70969222.jpg
Maar op de iPad ziet het er dan zo uit.
Sommige serie;s staan er dubbel in sommige helemaal niet.

Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/3321/85372833.png

Dit is echt een Bug in iOS zelf. Ik heb namelijk al een sync op mijn mac en een geleende Windows machine geprobeerd. Beiden geven het zelfde resultaat.

Verwijderd

Peabz21 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 21:19:
Van iPhoneclub:
  • Bij iOS 2 bracht Apple 8 betaversies uit. Het werd op 6 maart 2008 aangekondigd en verscheen op 11 juli 2008 voor alle iPhone-gebruikers.
  • Bij iOS 3 waren er 5 betaversies. Het werd op 17 maart 2009 aangekondigd en kwam op 17 juli 2009 beschikbaar.
  • Bij iOS 4 verschenen er 4 betaversies. Details werden op 8 april 2010 bekendgemaakt en op 21 juni 2010 konden we het allemaal installeren.
Dus geen zinnig woord over te zeggen. Kan ook dat binnenkort beta 7 uitkomt bijvoorbeeld. Blijft gewoon afwachten op de bekendmaking van het iPhone-event.
Beta 7 is uit :) Het is wel een kleine OTA update 60~80 MB

• UltraSub
Beta 7 draait als een trein, update vlekkeloos.
Beta 4 is overigens vanmorgen om 0615 keihard expired. "Could not activate this iPhone, connect to iTunes".
(Heb een collega die nog beta 4 draaide)

• Tylen

Tylen

Hmm kan de OTA niet eens via 3G doen :P Valt mij eigenlijk nu pas op hahaha.

UltraSub schreef op donderdag 01 september 2011 @ 08:47:
Beta 7 draait als een trein, update vlekkeloos.
Beta 4 is overigens vanmorgen om 0615 keihard expired. "Could not activate this iPhone, connect to iTunes".
(Heb een collega die nog beta 4 draaide)
Ik heb dat bij iOS3.0 beta eens gehad. Was ik een weekje in het buitenland en ineens mijn toestel op een groen scherm, best klote maar ja eigen schuld 8)7.

(toen verliepen de beta's veel eerder dacht ik.)

@Tylen.

Klopt. 6>7 kan niet via 3G
5>6 kon weer wel.

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Vooralsnog geen OTA update gekregen terwijl ik wel op Wifi zit. Kan je deze ook "opeisen"?

• robin1979
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 19:41
Yzord schreef op donderdag 01 september 2011 @ 09:43:
Vooralsnog geen OTA update gekregen terwijl ik wel op Wifi zit. Kan je deze ook "opeisen"?
Settings --> General --> Software update --> Download & install

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Vandaag dus een nieuwe update, wel raar aangezien Apple hem meestal morgen uitbrengt...
Morgen misschien toch de release van de GM versie?

Pagina: 1 ... 10 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben