Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
HardCoreGamer schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 22:58:
IOS 5.0 Beta 5 is beschikbaar! Ik wacht ff met de update totdat hij bij OTA beschikbaar komt, nu ff geen zin om mijn iTunes te updaten en dan nog installeren.

Tot nu toe nog geen melding gekregen... iPad 2 16GB +3G hier.
Ik kreeg de melding pas nadat ik eerst "wis alle instellingen" had gedaan. (Zoals in de notes aangegeven, wel eerst even backupen).
Na de installatie van beta5 is het mij niet gelukt om een Restore vanuit iTunes te doen trouwens. Blij dat ik alles sowieso al sync met mn mac en dus uiteindelijk niks kwijt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:26
Zelfde hier: meteen na opnieuw instellen kwam de update.
Na opnieuw instellen opgezet als een nieuwe. Toen geupdate. Daarna nogmaals alles gewist en toen gekozen voor restore uit iTunes... Nu bezig met restoren.

[ Voor 58% gewijzigd door matthijst op 07-08-2011 00:16 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier vind hij hem nog niet. Ik wacht wel ff tot hij vanzelf komt want ik heb weinig zijn mijn iPhone helemaal te moeten missen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:19

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Donstil schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 00:41:
Hier vind hij hem nog niet. Ik wacht wel ff tot hij vanzelf komt want ik heb weinig zijn mijn iPhone helemaal te moeten missen.
Ik kon hem ook pas installeren nadat ik reset all settings & contents had gedaan. Vervolgens heb ik hem geïnstalleerd, maar toen wilde hij niet mijn iCloud-backup terugzetten. Nu zit hij in DFU, en kan ik de iOS 5 beta niet installeren omdat m'n iPhone niet "eligible for the requested build" is. Eerst 4.3.5 er maar op dus, en dan iOS 5 nog eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Raar.. Er zijn een hoop mensen die de OTA aangeboden kregen zonder reset. Ook echter een hoop die bevestigen dat als je een reset van content en settings doet, dat je hem dan wel meteen krijgt. Ik wacht ook.. Nu even geen tijd en zin in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:43
Tja Apple zal het niet voor niets aangeven dat je moet resetten om de update te ontvangen, maar voor degene die nog willen wachten met beta 4 heb je tot 31 aug dan vervalt hij.

http://www.ijailbreak.com...-expire-august-31st-2011/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
@Scott: wel iTunes b5 gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels mijn iPhone even een rest gegeven en daarna kwam de update gelijk. Ik heb toen geupdate en kon hem nog gewoon Syncen met beta4 van iTunes.

De iPad geeft nog steeds geen melding (die reset ik liever niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Heb hier zelf voor de iPad 2 gewoon de .ipsw binnengehaald en een complete wipe gedaan, iets wat ik niet meer had gedaan sinds beta 3. Voorlopig nog geen issues, maar ook nog niet veel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Gereset, toen kreeg ik de OTA update... Nu alle Apps weer downloaden, en dan hopen dat alle bugs eruit zijn.
Beta 5 verbaast mij wel, dacht dat wij al naar de GM versie gingen...

Wss over 2 weken de GM versie, en dan nu over een maand de final release.
Alhoewel Apple dom zou zijn als ze over een maand nog geen iPhone 5 hebben uitgebracht....

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Overigens, valt me nu in nu ik toch na zit te denken over een reset.
In het initiele setup scherm moet je wifi hebben. Als dat echter zo'n protected ding is (zoals op mijn werk) waarbij je een browser moet openen en moet inloggen om verbinding te krijgen, kun je dus mooi niet activeren, en over 3G wil het niet (je komt niet verder als je geen wifi selecteert).

Lees: ik zit de hele dag op mijn werk, wil best resetten en terug syncen vanuit iCloud backup, en dan hard duimen. Maar gezien mijn ervaring een maandje geleden op vakantie, durf ik dat niet aan, bang dat ik het ding niet meer geactiveerd krijg. Protected wifi netwerk. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 17:11

Underworld

+1 Inzichtvol

HardCoreGamer schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 12:24:
Gereset, toen kreeg ik de OTA update... Nu alle Apps weer downloaden, en dan hopen dat alle bugs eruit zijn.
Beta 5 verbaast mij wel, dacht dat wij al naar de GM versie gingen...

Wss over 2 weken de GM versie, en dan nu over een maand de final release.
Alhoewel Apple dom zou zijn als ze over een maand nog een iPhone 5 hebben uitgebracht....
Je bedoelt nog geen toch? Want dat ben ik met je eens.
Ik had begrepen dat beta 5 behoorlijk stabiel is t.o.v. de vorige beta, ook batterij increase klopt dat?

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
werkt leuk, iOS 5 op de 3GS. Snel ook! alleen is ie niet steviger geworden door iOS 5. ik heb mijne net laten vallen en is ie kadoek. Wie heeft een oude 3GS over?
offtopic:
Send me a message svp :p

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beta5 heeft trouwens al mijn apps gesloopt. Ze crashen allemaal
UltraSub schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 12:37:
Overigens, valt me nu in nu ik toch na zit te denken over een reset.
In het initiele setup scherm moet je wifi hebben. Als dat echter zo'n protected ding is (zoals op mijn werk) waarbij je een browser moet openen en moet inloggen om verbinding te krijgen, kun je dus mooi niet activeren, en over 3G wil het niet (je komt niet verder als je geen wifi selecteert).

Lees: ik zit de hele dag op mijn werk, wil best resetten en terug syncen vanuit iCloud backup, en dan hard duimen. Maar gezien mijn ervaring een maandje geleden op vakantie, durf ik dat niet aan, bang dat ik het ding niet meer geactiveerd krijg. Protected wifi netwerk. Iemand?
Je kan ook kiezen voor een activatie via iTunes. Althans dat zag ik er tussen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Donstil schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 12:55:
[...]

Je kan ook kiezen voor een activatie via iTunes. Althans dat zag ik er tussen staan.
Zo heb ik het op vakantie uiteindelijk gefixed inderdaad. Maar ik heb hier op mijn werk mijn library niet bij me ;)

/edit
Over die crashende apps.. lees ik toch best veel ineens. Misschien maar ff wachten dus :)
Reboot hielp dus niet? Bummer zeg.

[ Voor 14% gewijzigd door UltraSub op 07-08-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik zal zo ff een restore proberen via iTunes. Kijken of de apps daarna wel werken.

De iPad is nu aan het syncen dus daar kan ik de apps nog niet testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Underworld schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 12:41:
[...]

Je bedoelt nog geen toch? Want dat ben ik met je eens.
Ik had begrepen dat beta 5 behoorlijk stabiel is t.o.v. de vorige beta, ook batterij increase klopt dat?
Ja sorry! :P
Batterij ging bij mij in Beta 4 al stukken beter... Weet niet hoe het in Beta 5 zit, dat zal ik over een paar dagen pas merken... Zo maar eens hopen dat die ene rekenmachine app met notitie boek ernaast nu eindelijk werkt. Had hem gekocht, nooit kunnen uittesten... Geld gelukkig wel terug gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Donstil schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 12:55:
Ook als je ze een tweede keer opent ? Dit had ik namelijk met de 4de beta, de eerste keer crashte elke app, tweede keer werkte ie gewoon. Na een clean + restore + sync merk ik er niets meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Even je toestel aan en uit zetten wil ook vaak helpen

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Dat probleem heb ik bij de app: Calculator.
Die werkt niet, wanneer ik hem aanklik verdwijnt hij weer, andere Apps werken trouwens prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 13:46:
[...]

Ook als je ze een tweede keer opent ? Dit had ik namelijk met de 4de beta, de eerste keer crashte elke app, tweede keer werkte ie gewoon. Na een clean + restore + sync merk ik er niets meer van.
Jep elke keer.

Ik ga nu een Clan install doen met back-up. Kijken of dat nog wil werken.

De apps werken op de achtergrond wel trouwens, push berichtjes enz komen gewoon keurig binnen.

Edit: de iPad heeft de upgrade naar beta5 wel goed doorstaan.

Edit2: iPhone net via iTunes opnieuw met 5.0b5 voorzien en al mijn Apps werken weer.

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 07-08-2011 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Ja, uiteindelijk bleek dat er in mijn hosts file nog een jailbreakregel stond. Dat was al zo voor beta 1, maar die heb ik toen verwijderd. Daarna beta 2 en 3 geïnstalleerd en dat werkte ook gewoon, dus geen idee hoe dit ineens kon. Maakt niet uit, beta 5 staat er op, het enige dat ik nog mis zijn sms'jes van vrijdag, maar die schijnen wel in de backup te staan, alleen niet zichtbaar op de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadonder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:18
Bij mij sloten alle apps ook direct af na opstarten. De iPhone herstarten hielp ook niet. Wat wel werkte was 1 van de huidige apps te verwijderen en deze weer opnieuw te installeren. Alle andere apps werkten toen ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Dat schijnt op te lossen te zijn door je Apple ID in te voeren in de app store. Een app opnieuw installeren doet hetzelfde, maar 't kan dus nog makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fijn dat het scherm weer goed gekalibreerd is in beta5. Dat was op de iPad(2) best een irritante bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:52
Werken de hand gestures het nu wel op de iPad 1? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
nope helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi1983
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-06-2021
En die gaan het waarschijnlijk ook niet doen, is al gezegd dat dit iPad2 only is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin1979
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 19:41
Problemen met GPS (beta 3 & 4) lijken opgelost te zijn. Voor de rest ontdek ik niet veel nieuws in beta 5, behalve dat gisteren mijn telefoon in een uurtje van 100% naar leeg ging, maar dat kan ook een app zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Gisteren mijn iPad 2 willen updaten, en iCloud backup heeft niet gewerkt. Toch in het vervolg iTunes gebruiken.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:52
Yoshi1983 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 09:12:
En die gaan het waarschijnlijk ook niet doen, is al gezegd dat dit iPad2 only is...
Waar is dat gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Gewoon wachten op final IOS5 en dan met jailbreak gestures aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:18:
Gewoon wachten op final IOS5 en dan met jailbreak gestures aanzetten.
Je hebt niet eens jailbreak nodig om gestures aan te zetten. Ik zit al een tijdje op m'n ipad 1 gestures te gebruiken
Blijft ook behouden bij elke upgrade.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Kadonder schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 20:29:
Bij mij sloten alle apps ook direct af na opstarten. De iPhone herstarten hielp ook niet. Wat wel werkte was 1 van de huidige apps te verwijderen en deze weer opnieuw te installeren. Alle andere apps werkten toen ook weer.
Bah! Waarom lees ik jouw berichtje vandaag pas? Wat een stress en ergenis vandaag gehad, maar gelukkig toch nog voor het einde alles weer normaal draaiend, thanks :D

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
kmf schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:30:
[...]

Je hebt niet eens jailbreak nodig om gestures aan te zetten. Ik zit al een tijdje op m'n ipad 1 gestures te gebruiken
Thanks!
Had het op 4.3 wel voor elkaar met xcode, maar dacht dat het niet meer mogelijk was _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
kmf schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:30:
[...]

Met iOS 5 of 4 gebruik jij bovenstaande truc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stormfly schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:18:
[...]

Met iOS 5 of 4 gebruik jij bovenstaande truc?
Ik gebruik het gewoon op iOS4. al vanaf 4.1 t/m 4.3

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ah, op 5 krijg ik het er niet mee voor elkaar :)
edit: dus toch jailbreaken op IOS5: http://appadvice.com/appn...tures-ios-5-original-ipad

edit2: jailbreaken, ifile installeren, hierheen gaan:
/System/Library/CoreServices/Springboard.app

En dan bestand K848AP.plist file aanpassen. Dit toevoegen:
<key>multitasking-gestures</key>
<true>

[ Voor 96% gewijzigd door matthijst op 09-08-2011 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 21:02
Is iOS 5 beta 5 onderhand stabiel genoeg om te upgraden op een iPhone 3GS? Ik kan echt NIET meer wachten op de update, wil hem heel graag. Alleen ben bang voor issues, dus voor de duidelijkheid, het gaat mij om 3 dingen:
1. Het moet vlot en snel werken, en niet vastlopen.
2. Batterijduur moet goed zijn
3. Whatsapp, Youtube, Twitter, eBuddy Pro, Angry Birds, Facebook, die applicaties kan ik niet missen.

Hoe denken jullie erover? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik kan bijna 100% zeggen dat hij gaat werken, op mijn ipad 2 werkt alles prima, niet sloom, batterij gaat 4/5 dagen mee en de meeste Apps werken goed. (Op een paar uitzonderingen na dan :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 06:44

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Suren01 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 19:54:
Is iOS 5 beta 5 onderhand stabiel genoeg om te upgraden op een iPhone 3GS? Ik kan echt NIET meer wachten op de update, wil hem heel graag. Alleen ben bang voor issues, dus voor de duidelijkheid, het gaat mij om 3 dingen:
3. Whatsapp, Youtube, Twitter, eBuddy Pro, Angry Birds, Facebook, die applicaties kan ik niet missen.

Niet doen. Simpel. Heb je je telefoon betrouwbaar nodig? Gewoon niet updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het valt me op dat veel apps die de fotobibliotheek gebruiken niet lekker werken.

Whatsapp, instagram, tweetbot geven allemaal een error hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik heb een probleem met iPod.

In iTunes heb ik uiteraard artiesten en albums. Maar ook artiesten waarvan ik géén album heb. Deze heb ik gestorteerd onder album 'Geen album' en een vinkje bij 'Part of compilation'.

Waar ik me al aan ergerde bij Apple TV2: Ik zie nu geen losse artiesten meer, alleen de artiesten die een album hebben, plus alle artiesten bij het album 'Geen album'.

Dit is nu ook zo in iOS 5.

Er is een optie in het menu Instellingen, Muziek: 'Groepeer albumartiest', maar dit lijkt niets te doen.

Iemand een idee?

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een beta. Dus dat betekend: nog in ontwikkeling en nog lang niet goed getest. Dus antwoord op je vraag: Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Is iOS 5 beta 5 onderhand stabiel genoeg om te upgraden op een iPhone 3GS?
Lees eens de afgelopen 5 pagina's van dit topic en lees hoe vaak mensen problemen hebben. Apple gebruikt het woord "beta" echt wel letterlijk, niet zoals sommige softwarefabrikanten die het gebruiken om te vermijden dat ze support moeten geven.
Ten tweede kun je niet zomaar iOS 5 beta op je toestel zetten, je toestel moet "authenticated" zijn voor development use.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:35

HaterFrame

Well... Poo came out!

Yes! In de laatste beta is het haperen van blauwe tanden ook opgelost!

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dit mag niet, dus dan doe ik het niet :)

[ Voor 84% gewijzigd door DennusB op 16-08-2011 11:44 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 16:47
DennusB schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:17:
Is er hier nog iemand die mijn iPhone 4 (tegen vergoeding) kan registreren van iOS5 BETA?
Topic waarschuwing toevallig gelezen? (- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
iMick schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:25:
[...]

Topic waarschuwing toevallig gelezen? (- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
My bad :) Excuses.
Edit :

Wel nog even een andere vraag. Als ik upgrade naar iOS 5 beta. Dan kan ik niet meer terug naar iOS 4 toch?

[ Voor 17% gewijzigd door DennusB op 16-08-2011 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Euh, volgens mij wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Niet online
Devices updated to iOS 5 beta can not be restored to earlier versions of iOS. Devices will be able to upgrade to future beta releases and the final iOS 5 software.

Lijkt er op van niet. Misschien dat er wel wat methoden zijn te vinden hier en daar maar volgens Apple zelf kan het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin1979
Wel nog even een andere vraag. Als ik upgrade naar iOS 5 beta. Dan kan ik niet meer terug naar iOS 4 toch?
Jawel, gaat prima. Heb ik met een 3GS als met een iPad geprobeerd.
sajoku schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:50:
Devices updated to iOS 5 beta can not be restored to earlier versions of iOS. Devices will be able to upgrade to future beta releases and the final iOS 5 software.
Meh, die tekst heeft er volgens mij bij elke release gestaan.

[ Voor 46% gewijzigd door robin1979 op 16-08-2011 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
robin1979 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:51:
[...]

Jawel, gaat prima. Heb ik met een 3GS als met een iPad geprobeerd.
Mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb trouwens nog een vervelende bug ontdekt (en gemeld inmiddels).

Zodra ik meerdere afleveringen van serie's wil syncen op me iPad lijkt deze er apparte groepen voor aan te maken.

In itunes (en op de Appletv2) zijn ze keurig gerangschikt op datum/aflevering maar de iPad lijkt dit niet mee te krijgen helaas.
DennusB schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:54:
[...]

iOS device in DFU knallen en de firmware erop flashen? Werkt super ik ben van Beta1 ook terug naar 4.3.3 (toen nog) gegaan.

Let er wel even op dat je 5.0 backup er niet op werkt.

[ Voor 31% gewijzigd door Donstil op 16-08-2011 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:05:
iOS device in DFU knallen en de firmware erop flashen? Werkt super ik ben van Beta1 ook terug naar 4.3.3 (toen nog) gegaan.

Dus ik hoef niet helemaal moeilijk te doen met allemaal hacks enzo? Gewoon DFU in, IPSW van 4.3.5(of 4.3.3) flashen en gaan? Dat zou top zijn :)

PS : De backup van 4.3.5 werkt wel op beta 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

hoyvoy

Prutser

matthijst schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 23:08:
Ah, op 5 krijg ik het er niet mee voor elkaar :)
edit: dus toch jailbreaken op IOS5: http://appadvice.com/appn...tures-ios-5-original-ipad

edit2: jailbreaken, ifile installeren, hierheen gaan:
/System/Library/CoreServices/Springboard.app

En dan bestand K848AP.plist file aanpassen. Dit toevoegen:
<true>
nee, er moet nog een / achter true dus zo:

<true/>

anders zegt ie (in ifile en anderen) dat de plist ongeldig is... geen idee wat je ipad dan doet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennusB schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:11:
[...]

Dus ik hoef niet helemaal moeilijk te doen met allemaal hacks enzo? Gewoon DFU in, IPSW van 4.3.5(of 4.3.3) flashen en gaan? Dat zou top zijn :)

PS : De backup van 4.3.5 werkt wel op beta 5?
Het kan zijn dat je hem met bv TinyUmbrella uit een recovery loop moet trekken maar dat zie je vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin1979
DennusB schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:54:
[...]

Gewoon restoren in iTunes met een .ipsw van 4.3.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
hoyvoy schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:16:
[...]

nee, er moet nog een / achter true dus zo:

<true/>

anders zegt ie (in ifile en anderen) dat de plist ongeldig is... geen idee wat je ipad dan doet :+
Ah, zou kunnen ja, weet niet meer wat ik erin gezet heb. Werkte iig prima, tot ik meer Cydia spul ging installeren, dat fuckte de layout van het springboard op (16 kleine iconen verspreid). Toen maar weer gerestored naar normale 5b4. Wacht wel op de final voordat ik gestures weer activeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Moet zeggen dat iOS5 op m'n iPhone4 erg netjes draait. Gister avond BETA 4 geinstalleerd, en over-the-air geupdate naar BETA 5. Het is snel (de installatie wizard niet), stabiel en nog geen gekke problemen gezien. Wel heb ik gezien dat de netwerk "verbruik" gegevens nog in het Engels zijn! Maar dat zal nog wel worden geupdate.

Al met al tot nu toe erg positieve ervaringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:05
Donstil schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:05:

Met de Beta1 heb ik daar ook geen problemen mee gehad op mijn iPad2. Echter met de Beta4 kreeg ik het niet meer voor elkaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwam vandaag niet Beta6 uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ooh dat had ik even gemist. Dagje opgeschoven dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 15:17
Ik ben benieuwd of er nog grote wijzigingen komen. Beta 5 werkt voor mij goed... maar bij een event op 7 september zal er misschien zelfs nog een beta 7 komen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Hoedje schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 21:01:
Ik ben benieuwd of er nog grote wijzigingen komen. Beta 5 werkt voor mij goed... maar bij een event op 7 september zal er misschien zelfs nog een beta 7 komen.
Of een Golden master op de avond van het event :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Bug gevonden hier : Als ik soms m'n scherm aanzet met de knop voorop of bovenop staan in 1 keer allemaal muziek controls op m'n lockscreen. Terwijl er geen muziek aan staat. Zet ik het scherm dan uit en weer aan is het weg :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Laatst online: 11:20

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Dat heb ik ook op de iPhone. Daarnaast werktde foto camera ook niet soepel.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb op de iPad meer bugs dan op de iPhone zo lijkt het.
De GM op het Event 7september is idd wel haalbaar als ik de huidige beta zo bekijk.

Wel graag simlockvrij beschikbaar in de Vs. Ik zit vanaf 23 september een maandje in de Vs en zou wel een USA launch mee willen maken, iPhone 4 launch in Frankrijk was al een hele beleving.

• DennusB
  • Niet online
Weet iemand al hoelaat Beta 6 vandaag komt ? :) Ben wel benieuwd!

• sajoku
  • Niet online
Hmm bij mij werkt iCloud nu ook. Ik ging gister even kijken of ik kon inloggen en dat lukte.
Ik ben wel iOS developer maar voorheen kreeg ik een melding dat iCloud nog niet voor mij beschikbaar was.
DennusB schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 08:06:
Weet iemand al hoelaat Beta 6 vandaag komt ? :) Ben wel benieuwd!
edgarf28 poste een paar reactie's geleden deze link.
Afbeeldingslocatie: http://cdniphone.i-culture.nl/wp-content/uploads/2011/08/ios-5-beta.jpg

Dit is waarschijnlijk wel Pacific time. (GMT-7)

• DennusB
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:06:
[...]

edgarf28 poste een paar reactie's geleden deze link.
[afbeelding]

Dit is waarschijnlijk wel Pacific time. (GMT-7)
Dus eigenlijk is hij hier pas vannacht/morgen ?

• stormfly
Afgelopen keren rond 00:00 oid

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Als de Z staat voor Zulu zou dat vannacht 00:40:37 onze tijd zijn. Vraag me wel af (als dit klopt) waarom precies voor die tijd (op de seconde af) is gekozen. :P

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Tylen
  • Laatst online: 11:20

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik denk meer dat dit een tijd is wanneer de telefoon (waar dit bestandje op staat) kijkt of er een nieuwe ota update is..

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• DennusB
  • Niet online
Ik draai op dit moment iOS 5 beta maar sinds gisteren klinkt het opeens alsof de speakers te hard staan voor wat ze aankunnen! Meer mensen met dit probleem?

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:39
Daar heb je toch oordopjes voor?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Dus?

Moet toch ook op de speaker kunnen, zeker als je met het openbaar vervoer moet reizen.

• DennusB
  • Niet online
Het is met alles. Zelfs met de standaard beltoon voor inkomende gesprekken...

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Zeg dan niks.

"Mijn auto is stuk"

"Dan ga je toch met het openbaar vervoer?"

• DennusB
  • Niet online
DennusB schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 21:18:
Bug gevonden hier : Als ik soms m'n scherm aanzet met de knop voorop of bovenop staan in 1 keer allemaal muziek controls op m'n lockscreen. Terwijl er geen muziek aan staat. Zet ik het scherm dan uit en weer aan is het weg :|
Zo te zien is dit geen bug. Als je 2x op je home button drukt als je scherm uit is krijg je muziek controls en camera knop. Als je weer 2x drukt gaat het weer weg :) lijkt een feature :P

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

DennusB schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:05:
[...]

Zo te zien is dit geen bug. Als je 2x op je home button drukt als je scherm uit is krijg je muziek controls en camera knop. Als je weer 2x drukt gaat het weer weg :) lijkt een feature :P
Is idd een van de nieuwe dingen in iOS5

• sajoku
  • Niet online
MetaFrame schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:21:
[...]

Is idd een van de nieuwe dingen in iOS5
Dat zat ookal in 4 volgens mij? De feature is sowieso niet nieuw.

Zie hier:
http://ipod.about.com/od/iphonehowtos/a/iph_home_button.htm

[ Voor 13% gewijzigd door sajoku op 18-08-2011 14:29 ]

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
sajoku schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:28:
[...]

Dat zat ookal in 4 volgens mij? De feature is sowieso niet nieuw.
Zat gewoon al in 4 ja.
"enable iPod Controls" zit er al in sinds iPhone OS 1.1

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 18-08-2011 14:33 ]

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Donstil schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:33:
"enable iPod Controls" zit er al in sinds iPhone OS 1.1
Oeh echt? Heb ik op mijn iPhone 2 nooit gemerkt eigenlijk.

• stormfly
Tourniquet schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:02:
Als de Z staat voor Zulu zou dat vannacht 00:40:37 onze tijd zijn. Vraag me wel af (als dit klopt) waarom precies voor die tijd (op de seconde af) is gekozen. :P
Wat betekend die Zulu dan in de timestamp?
stormfly schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:29:
[...]

Wat betekend die Zulu dan in de timestamp?
Time zone Zulu = GMT
Werd (of word dat weet ik niet) veel gebruikt in het Leger.

(wij zijn Alpha wat weer gelijk is aan GMT+1).

Edit: Pacific time die ze hanteren in Cupertino is Uniform (en ja dat heb ik gegoogled 8)7 ), dus je hebt idd grote kans dat de Z voor Zulu staat.

[ Voor 39% gewijzigd door Donstil op 18-08-2011 16:59 ]

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Is er al iets bekend over het eventueel mergen van iTunes accounts?

• heerhugo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-12-2020
DennusB schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:42:
Ik draai op dit moment iOS 5 beta maar sinds gisteren klinkt het opeens alsof de speakers te hard staan voor wat ze aankunnen! Meer mensen met dit probleem?
Ik heb precies hetzelfde probleem. Gisteren al een complete restore gedaan naar 4.3.5 maar dat hielp ook niet.
Ik heb het met gewoon als oorspeaker, op luidspreker, door de oordopjes en via de carkit. Ik denk dat het bij mij eerdere een hardware probleem is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Nog geen update :( Shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
heerhugo schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 22:18:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem. Gisteren al een complete restore gedaan naar 4.3.5 maar dat hielp ook niet.
Ik heb het met gewoon als oorspeaker, op luidspreker, door de oordopjes en via de carkit. Ik denk dat het bij mij eerdere een hardware probleem is...
Ik heb dit met drie iPhones geprobeerd. Allen iOS 5 beta 5. Allen dat probleem. Denk dus niet dat het hardware is. Heb het nergens gehoord op fora of sites. Wellicht even Apple melden.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hmm dat probleem ben ik nog niet tegen gekomen, wat hij bij mij wel doet is het afspeeldriehoekje laten staan als ik hem al muziek spelende uit de dock haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Niet online
MetaFrame schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:37:
Hmm dat probleem ben ik nog niet tegen gekomen, wat hij bij mij wel doet is het afspeeldriehoekje laten staan als ik hem al muziek spelende uit de dock haal.
Dat probleem heb ik ook als ik mijn oordopjes eruit haal als de muziek nog speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sajoku schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:32:
[...]

Dat probleem heb ik ook als ik mijn oordopjes eruit haal als de muziek nog speelt.
Maar niet doen dan ;)

Ik heb trouwens wel meer problemen met de iPod player merk ik nu.

Harder zachter werkt wel maar het "balkje" versteld niet mee als je hem zachter zet (of harder).
Ook verranderd het icoontje van Play/pauze niet altijd mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:39
beta 6 is uit

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
ronwiel schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:46:
Is er al iets bekend over het eventueel mergen van iTunes accounts?
As far as we know it ain't gonna happen.
En ik verwacht ook niet dat Apple bij gaat draaien tbh.
Donstil schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:44:
[...]
Harder zachter werkt wel maar het "balkje" versteld niet mee als je hem zachter zet (of harder).
Ook verranderd het icoontje van Play/pauze niet altijd mee.
Had ik ook last van.

Nu b6 aan het installen. :)

EDIT: geen veranderingen opgemerkt in bèta 6 tot nu toe.

[ Voor 33% gewijzigd door JanvdVeer op 19-08-2011 20:23 . Reden: Quote toegevoegd + edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die bovengenoemde bugs zijn iig gefixed ;) en ik vind Beta 6 net iets sneller dan Beta 5 (soepeler, etc)

Verder nog geen nieuwe features tegengekomen, maar het is iig mooi dat het een stuk stabieler wordt.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2011 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
heerhugo schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 22:18:
[...]

En het probleem is met beta 6 in elk geval niet verholpen, helaas.

Pagina: 1 ... 9 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben