Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 20:33
Ik heb m'n iPhone net gerestored naar iOS5b4, maar mijn muziek wil maar niet syncen. In itunes zie ik onder het kopje 'iPhone' alle muziek in het grijs staan
Heb alles al geprobeerd:
- 'Sync music' disablen en weer enablen
- muziek uit itunes verwijderen en weer opnieuw toevoegen
- zowel met kabel als over wifi
Hij sync helemaal, maar mijn muziek komt niet op mijn iphone.
Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:41
In de IOS dev center kan ik geen link vinden voor iTunes beta 4 voor windows.
Ik had wel wat rapidshare links gevonden, maar dat vertrouw ik voor geen meter.

Je kan nu toch wifi syncen over windows en iTunes?

OTA updaten ging perfect en makkelijk.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iTunes beta 4 voor Windows:
http://developer.apple.com/icloud/downloads/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
@sanderev66 Awesome, dank je. Ik zat al een beetje rond te kijken en via een windows computer in te loggen, ik dacht misschien detecteert ie dat ik met een mac zit. Maar het zit bij het icloud beta gedeelte.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebusta
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08 20:01
Heeft iemand al ervaring met de icloud opties om documenten en gegevens te bewaren. Ik had een nieuw document aangemaakt met pages op me ipad, maar deze word nog niet gesynchroniseerd met me iphone. Komt dat omdat pages nog een update daarvoor moet krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paattrick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 16:07
Hallo, hoe kan het dat zoveel mensen iOS5 hebben? En zou iemand in DM mij dat uit kunnen leggen? Dankuwel :).

Sorry als dit niet de bedoeling is, maar ik dacht dat dit wel toegestaan was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Developer account :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paattrick
Maar dan hebben zoveel mensen 99 dollar betaald hiervoor? Dat stelde me ik niet zo voor haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik iig wel*, maar er zijn meerdere mogelijkheden. Alleen zijn die op T-net niet toegestaan. Ook niet via DM.
Maar het is niets wat je niet met Google kan vinden ;)

*) Nou ja, eigenlijk om iOS apps te kunnen maken :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2011 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paattrick
Oké oké. Nou bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paattrick schreef op maandag 25 juli 2011 @ 16:44:
Maar dan hebben zoveel mensen 99 dollar betaald hiervoor? Dat stelde me ik niet zo voor haha.
Haha hoe denk je dat al die Apps in de store komen? Die worden door iemand gemaakt met een developer account en die betalen 99,- al die developers hebben al toegang tot de beta.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:11
Offtopic:
Najah 99 dollar is dus net niks als je een App maakt die goed verkoopt!

Kom maar eens op het idee om "Cut the Rope" te maken. Of zelfs Angry Birds :O...

Ontopic:
Bij mij is iOS5 opvallend stabiel. Geen gekke issues meer gehad hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha89 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 18:55:
Kom maar eens op het idee om "Cut the Rope" te maken. Of zelfs Angry Birds :O...
Dat vraagt meer dan alleen een developer account :+ Ook een goed idee, veel ontwikkeltijd en een goed team voor graphics, geluid en programmeerwerk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:09

HaterFrame

Well... Poo came out!

Donstil schreef op maandag 25 juli 2011 @ 12:43:
[...]
Welke problemen? Als ik de diverse fora moet geloven is het vrijwel bij iedereen goed gegaan.
Geen idee maar ik heb meer vertrouwen in een volledige restore dan een update waarbij je soms toch problemen krijgt :)

Daarnaast valt me wel weer op dat de BTstack naar zn grootje is, bij het afspelen van muziek over BT hapert hij soms. Dat had ik in beta2 geloof ik ook :(

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Ik werk voor een bedrijf die apps ontwikkelt, dus tja we doen dit om te testen zodat bij lancering van iOS5 de apps werken naar behoren.

Zo zijn er wel velen, denk ik.
99 dollar als kosten (voor een bedrijf) is een lachertje.

[ Voor 25% gewijzigd door SeenD op 26-07-2011 12:16 ]

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Voor sommigen is € 0,79 ook al héél erg veel poen voor een app, want "gratis gaat ook".

Zelf heb ik er totaal geen probleem mee om een euro of twee voor een goede game of app te geven op de iOS systemen. Sommige games ben je zoveel uren mee bezig, dat een paar euro geen moeite is. Als je bedenkt dat sommige console- en PC-games je maar een paar uur kunnen entertainen voor € 50,-
En een biertje waar je een paar minuten plezier aan hebt of een nutteloos lul-gesprek met iemand kost ook al zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorymeijer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-09 09:46

Rorymeijer

Dif-tor heh smusma

Is het bij iOS 5 al mogelijk om met meerdere iTunes programma's te syncen zonder dat hij iets wist op de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 19:48
Wanneer wordt de officiele ios 5 voor iphone verwacht? zijn er mensen die dat weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Laatst online: 16-09 12:26

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

bartkoper schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:22:
Wanneer wordt de officiele ios 5 voor iphone verwacht? zijn er mensen die dat weten?
Fall 2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
dank! even geduld dus nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook iOS 5 geinstalleerd(legaal dus) en zou nu graag iMesssage gebruiken. Echter zegt hij dat m'n account al gebruikt wordt? Ik heb dat account wel al gebruikt voor Facetime maar ikz ou het toch ook moeten kunnen gebruiken voor iMessage?

Ohja, bij MyAppleID staat dit:

"Email address is already verified for another Apple ID"

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2011 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:46:
Ik heb nu ook iOS 5 geinstalleerd(legaal dus) en zou nu graag iMesssage gebruiken. Echter zegt hij dat m'n account al gebruikt wordt? Ik heb dat account wel al gebruikt voor Facetime maar ikz ou het toch ook moeten kunnen gebruiken voor iMessage?

Ohja, bij MyAppleID staat dit:

"Email address is already verified for another Apple ID"
waar haal jij een legale versie vandaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

bartkoper schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:59:
[...]

waar haal jij een legale versie vandaan dan?
http://developer.apple.com/ , ben je geen developer? dan kom je ook niet in aanmerking.
Het antwoord op die vraag weet ik al, want je hebt naar mijn mening niet eens het topic gelezen anders wist je het al.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Fietsbel schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:04:
[...]

http://developer.apple.com/ , ben je geen developer? dan kom je ook niet in aanmerking.
Het antwoord op die vraag weet ik al, want je hebt naar mijn mening niet eens het topic gelezen anders wist je het al.
inderdaad het topic niet gelezen en idd ook geen developer. wil niet zeggen dat ik het eea opving en aan de hand daarvang de vraag stelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij doelde wellicht op mij. Ik heb het niet gelezen, wel de search gebruikt maar niet echt iets relevants gevonden. Zal het eens doornemen als ik wat meer tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:39
Mensen die ook geen visual voicemail hebben? Ik heb al eens de netwerkinstellingen gereset, maar dit loste het probleem ook niet op helaas.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

carpebios schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:21:
Mensen die ook geen visual voicemail hebben? Ik heb al eens de netwerkinstellingen gereset, maar dit loste het probleem ook niet op helaas.
Werkt hier prima (t-mobile), welke provider heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
T-mobile ook.
Net gebeld en de mevrouw vertelde mij dat ik mijn voicemail uit moest zetten en weer aan, maar ze wist niet hoe want ze had geen iPhone :S

Edit: Via twitter een DM gestuurd aan tmobile_webcare, en 20 min. later al weer een berichtje terug dat ze VV gereset hadden. Het werkt nu :)

[ Voor 116% gewijzigd door carpebios op 26-07-2011 19:40 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:13

WHiZZi

Museumdirecteurtje

hmm, ik zal ook eens voicemail resetten. Bij mij werkt het ook niet meer sinds B3 :?

Overigens is de batterijduur nu echt weer erg goed. Met b3 was het nog eind van de dag 60 tot 70% batterij over (rond 7:30 van de lader af) en kon ik 3 dagen stand-by blijven..

B4 zit nu op 90% over (vanochtend rond 7:30 van de lader af). Er is verder niks gewijzigd in de situatie en/of het gebruik. Ik heb OTA geüpdatet :)

Ben ik trouwens de enige die het vervelend vind dat de iPhone niet meer synchroniseert met iTunes (laatste beta) zonder dat deze aan de lader hangt? In b2 werkte dit perfect, maar b3 hebben ze dit er uitgehaald... :{

Ik wil niet mijn iPhone aan de lader hangen om een sync uit te voeren, ik heb een laptop die gewoon in de nacht uit gaat ...

[ Voor 29% gewijzigd door WHiZZi op 26-07-2011 23:22 ]

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

WHiZZi schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 23:20:
Ben ik trouwens de enige die het vervelend vind dat de iPhone niet meer synchroniseert met iTunes (laatste beta) zonder dat deze aan de lader hangt? In b2 werkte dit perfect, maar b3 hebben ze dit er uitgehaald... :{

Ik wil niet mijn iPhone aan de lader hangen om een sync uit te voeren, ik heb een laptop die gewoon in de nacht uit gaat ...
Vreemd, bij mij werkt wireless iTunes sync ook zonder dat m'n iPhone aan de stroom hangt. (iPhone 4, iOS 5.0 beta 4, iTunes 10.5 beta 3 (Mac))

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:13

WHiZZi

Museumdirecteurtje

ah, sinds "een update" (Ik denk zelf de update naar Lion welke een complete reïnstall is geworden) stond Wifi sync in iTunes uit. Nu deze weer aan staat en ik eenmalig gesynced heb, lijkt het weer te werken \o/

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vriendin heeft sinds vorige week ook een iPhone 4 met iOS 5, maar iTunes werkt op windows toch niet zo lekker als het doet op mijn Macbook Pro met dezelfde telefoon en OS.

Erg jammer, syncen via iTunes is trouwens ook best traag (in windows).
Misschien moet ik haar maar mijn Macbook Pro geven en zelf een nieuwe kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorymeijer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-09 09:46

Rorymeijer

Dif-tor heh smusma

Weet iemand of de Tweakers applicatie nu al op iOS 5 werkt?

Bij mij viel hij tot beta 3 de hele tijd uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:01
nop nog steeds stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ach, ene keer dat je de pagina van T.NET hebt gecached gaat ie toch lekker snel bij refreshes? :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje! Ik heb wat zitten prutsen in die notification settings, maar nu ziet mijn lockscreen er weer uit zoals in ios4. Wanneer ik de statusbalk naar beneden swipe staan al mijn notifications netjes onder elkaar, maar in mijn lockscreen zie ik alleen de laatste melding.

Voorbeeld: ik krijg 2 mailtjes, gevolgd door een smsje, gevolgd door een gemiste oproep. In mijn lockscreen zie ik dan alleen de gemiste oproep, terwijl het ze allemaal wel netjes onder elkaar in het "handmatige" overzicht staan. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:19

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Dit is niet iets dat je veranderd kunt hebben in de instellingen. Althans, wellicht wel, maar dat is dan een bug, er is geen optie "Use iOS4-like notifications" ofzo. Ik merk zelf dat als ik een sms'je krijg, deze als "ballon" op mijn lockscreen staat voor een minuut of vijf, daarna komt hij in lijst-vorm. Komt er nog een sms'je binnen, staan ze allebei in lijst-vorm.

Persoonlijk denk ik dat dat gedeelte gewoon nog een wat buggy is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha, dacht me te kunnen herinneren dat het eerder anders was, maar blijkbaar heb ik toen toevallig 5 mins gewacht. Thanks!

Merkte overigens ondertussen dat het nogal applicatie afhankelijk is. Whatsapp gooit ie allemaal netjes in een overzichtje, mails vind ik er helemaal niet terug, en smsjes als ballon. Ben benieuwd naar wat er nog gaat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scott schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 19:11:
Dit is niet iets dat je veranderd kunt hebben in de instellingen. Althans, wellicht wel, maar dat is dan een bug, er is geen optie "Use iOS4-like notifications" ofzo. Ik merk zelf dat als ik een sms'je krijg, deze als "ballon" op mijn lockscreen staat voor een minuut of vijf, daarna komt hij in lijst-vorm. Komt er nog een sms'je binnen, staan ze allebei in lijst-vorm.

Persoonlijk denk ik dat dat gedeelte gewoon nog een wat buggy is.
Je kan aangeven onder "bericht geving" welke app er welke meldingsstijl mag gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://img695.imageshack.us/img695/7942/fotoyb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die pagina ken ik, maar naar mijn weten geldt het gedeelte van je screenshot voor gevallen waarin de telefoon in gebruik is, en kun je de berichtgeving op het lockscreen alleen aan of uit zetten. Of zie ik t verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Donstil schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 20:18:
[...]

Je kan aangeven onder "bericht geving" welke app er welke meldingsstijl mag gebruiken.

[afbeelding]
Dat gaat over als je je telefoon gebruikt. In lockscreen krijg ik een "melding", terwijl sms'jes op "stroken" ingesteld staat (wat een vreselijke vertaling is dat trouwens :')). Ik ben er nog niet helemaal achter hoe het precies werkt, maar ik heb het idee dat het tijdsgebonden is.

edit: Net even geprobeerd, lijkt drie minuten te zijn..

[ Voor 4% gewijzigd door Scott op 28-07-2011 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb dat ook op het lockscreen. 1 "bericht" is een soort ballon zoals vroeger. meerdere berichten komen in stroken te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paattrick
Klopt het dat mijn Kiosk het nog niet doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Geen idee. Denk dat dat toch niks zal worden. Net zoals iBook. Ook nutteloos, want niks voor te krijgen. Lekker de Kindle app voor boeken en Zinio voor magazines. Vind het maar zwaar irritant dat dat ding zich niet laat verwijderen/in een folder laat stoppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 16:46

R2L

Net als met beta 3 heb ik ook met beta 4 het probleem dat Tomtom af en toe het GPS signaal kwijt raakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Klopt, ik heb er ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik heb maar van 1 ding nog last en dat is dat apps na de update de eerste keer onmiddellijk sloten, maar na het nogmaals uit te voeren, werken ze zonder enig probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 22:02
Kan iemand de stabiliteit en batterij belichten onder iOS 5b4 op de iPhone 4?

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
diotav schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 23:36:
Met alle respect, maar is dit van belang voor het testen van de Apps?
Dit soort vragen zijn gepaster en eerlijker als je het mij vraagt, bij een release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carpebios schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 23:43:
[...]

Met alle respect, maar is dit van belang voor het testen van de Apps?
Dit soort vragen zijn gepaster en eerlijker als je het mij vraagt, bij een release.
Gezien het "eerlijker" denk ik dat je ervan uitgaat dat diotav aan de hand van de vierde beta vast z'n oordeel over ios5 wil vellen, maar allicht vraagt hij zich alleen af of de eerste releases het installeren al waard zijn. Anyway, hier prima batterij en nog geen enkel (zwaarwegend) probleem tegengekomen. Afgezien van een enkele incompatible app dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
diotav schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 23:36:
Op mijn iPhone4 gaat alles prima en merk ik niet een aanzienlijk verschil (hij gaat sneller leeg maar dat is bij elke beta), op de iPad2 is het echter een drama. Deze slurpt ineens accu dat is niet normaal, een serie kijken was normaal 4% (op helderheid zo laag mogelijk) en dat was gister 20%

Maar goed het is nog een beta

Edit: het valt me ook op dat het touchscreen in Safari op de iPad een stuk slechter reageerd.
Ik zit er "ineens" erg vaak naast.

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 31-07-2011 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Het is een testomgeving, geen eindgebruiker OS. Dus maakt dat nog niet veel uit. Just my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Phuncz schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 18:44:
Ik heb maar van 1 ding nog last en dat is dat apps na de update de eerste keer onmiddellijk sloten, maar na het nogmaals uit te voeren, werken ze zonder enig probleem.
Ik moet hierop terugkomen: er zit een vervelende bug in dat het touchscreen fout gecalibreerd is in iOS 5 beta 4, het zit een 5-10mm ernaast, dus je moet ietsje naar rechts tikken. Zeer vervelend, ik dacht eerst dat het aan mij lag maar ik ben niet de enige met die bevinding.

Ook dat apps niet van de eerste keer opstarten, dat begint opnieuw nadat je iOS hebt gereboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

carpebios schreef op zondag 31 juli 2011 @ 20:03:
Het is een testomgeving, geen eindgebruiker OS. Dus maakt dat nog niet veel uit. Just my 2 cents.
Tuurlijk, dat is wel zo, maar het gaat over ervaring en discussie. Als de ervaring is dat het allemaal nog niet soepel loopt, dan kun je dat wel melden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Meer mensen last van een haperende bluethooth verbinding via de autoradio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Scott schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 06:00:
[...]

Tuurlijk, dat is wel zo, maar het gaat over ervaring en discussie. Als de ervaring is dat het allemaal nog niet soepel loopt, dan kun je dat wel melden natuurlijk.
Maar met die wetenschap ben je niets. Morgen komt misschien weer een beta uit die het beter of slechter maakt. Apple zijn Beta's staan erom bekend dat er vaak bugs in zitten die nooit de final halen. Of performance die verschilt, features die enabled of disabled worden. Zelf had ik de beste ervaring met beta 3, bij beta 4 kan ik op een Windows PC wireless syncen, maar mijn apps crashen altijd bij eerste launch en de touchscreen calibratie klopt niet. Beide gaan waarschijnlijk opgelost zijn met beta 5. Zelf test ik het op een iPad 2 die een dual-core heeft, dus over prestaties kan ik moeilijk klagen want die zijn nooit slecht geweest.

Voor zo'n high-end product is de ervaring heel belangrijk en dat is pas bekend met de officiele release. Apple's beta programma werkt zoals dat van Microsoft: het dient voor ontwikkelaars om hun apps (of drivers in MS zijn geval) gereed te maken voor de officiele release, dat niet iedereen weken en maanden moet wachten.
MetaFrame schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 11:09:
Ik had gelezen dat dit idd. een bekende bug was, zal waarschijnlijk met beta 5 opgelost worden.

[ Voor 10% gewijzigd door Phuncz op 01-08-2011 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb de 4e beta van iOS5 voor m'n iPad 2. Maar om de een of andere reden krijg ik het niet voor elkaar om de wifi-sync op te starten. Heb wel wat problemen gehad met het updaten naar de 4e beta via OTA, dus de eerste keer heb ik dat handmatig via de computer gedaan. Nadat ik dat een tijdje erop had staan, heb ik hem toch terug gezet naar beta 3, om vervolgens OTA te updaten naar beta 4. Allemaal gelukt, maar die wifi sync weigert gewoon nog steeds.... Heeft er iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Heb je Windows Vista / Winodws 7 of MacOS X 10.6.8 / Lion ?
Heb je je iTunes al geupdate naar de 4de versie ?
Heb je hem al eens een keer succesvol via de kabel laten synchroniseren ?
Heb je de optie "Enable Wireless Syncing" aangezet bij je iPad 2 scherm binnen iTunes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:19:
Heb je Windows Vista / Winodws 7 of MacOS X 10.6.8 / Lion ?
Heb je je iTunes al geupdate naar de 4de versie ?
Heb je hem al eens een keer succesvol via de kabel laten synchroniseren ?
Heb je de optie "Enable Wireless Syncing" aangezet bij je iPad 2 scherm binnen iTunes ?
Op mijn laptop staat Windows 7, iTunes is geupdate naar de 4e beta versie, hij heeft al meerdere keren
succesvol aan de kabel gesynchroniseerd na de update naar de 4e beta van iOS, en ook
staat het vinkje bij de optie Enable Wireless Syncing, en ze zitten beiden op hetzelfde wifi-netwerk. Als ik mijn iPad aansluit dan gaat hij automatisch syncen, en als ik hem daarna ontkoppel verdwijnt hij gewoon uit mn iTunes, ik weet echt niet wat ik nu fout doe... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik reed laatst in een auto van een collega en had het probleem ook.
Als ik de iPhone gelocked had ging het wel goed trouwens. Zodra ik de iPhone begon te gebruiken begon ook het stote/haperen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:34

Padvinder

doet z'n best

R2L schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 13:29:
Net als met beta 3 heb ik ook met beta 4 het probleem dat Tomtom af en toe het GPS signaal kwijt raakt...
Yep, dacht eerst dat het aan de omgeving lag (reed toevallig net een tunnel uit), maar daarna gebeurde het ca. elke 10 minuten weer.
Precies, muziek streamen via BT naar m'n Parrot is hopeloos. Al met al is iOS 5 b4 nog niet echt lekker voor in de auto.

Waar ik ook nog niet helemaal uitkom: iTunes (10.5.0.60) start continu automatisch op (Windows 7). Waarschijnlijk omdat m'n iPhone gedetecteerd wordt via WiFi. Ik heb nog nergens kunnen vinden hoe dit uit te schakelen. Wie heeft een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Padvinder schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 19:16:
[...]
Waar ik ook nog niet helemaal uitkom: iTunes (10.5.0.60) start continu automatisch op (Windows 7). Waarschijnlijk omdat m'n iPhone gedetecteerd wordt via WiFi. Ik heb nog nergens kunnen vinden hoe dit uit te schakelen. Wie heeft een oplossing?
De optie uitvinken "start iTunes when this device is connected".
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:44:
[...]
...als ik hem daarna ontkoppel verdwijnt hij gewoon uit mn iTunes, ik weet echt niet wat ik nu fout doe... :'(
Hmm dan ligt het dieper. Heb je al geprobeerd het toestel volledig te restoren en iTunes ook grondig te reinstallen, zoals hier is beschreven ? Zowiezo check ook dat je nergens een firewall op je PC hebt die iTunes blocked of een overijverige router die de iPad naar PC verbinding blokkeert of de poort redirect ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 23:55:

[...]

Hmm dan ligt het dieper. Heb je al geprobeerd het toestel volledig te restoren en iTunes ook grondig te reinstallen, zoals hier is beschreven ? Zowiezo check ook dat je nergens een firewall op je PC hebt die iTunes blocked of een overijverige router die de iPad naar PC verbinding blokkeert of de poort redirect ofzo.
Ja ik heb iTunes volgens die stappen helemaal gerestored, en ik heb het geprobeerd terwijl mijn firewall uitstond en dat werkte ook niet. Nou had ik toevallig vandaag wel heel en dat ie draadloos ineens in mijn iTunes stond, maar toen ik wilde syncen verdween hij gelijk weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:34

Padvinder

doet z'n best

Phuncz schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 23:55:
[...]

De optie uitvinken "start iTunes when this device is connected".
Laat ik het verduidelijken. Ik heb 2 computers (desktop en laptop) met Windows 7 en iTunes erop. M'n iPhone is uiteraard maar met één library gesynchroniseerd (desktop).

iTunes op Desktop heeft "Sync over Wi-Fi connection" aangevinkt, maar "Open iTunes when this iPhone is connected" is grijs (en uitgevinkt).
Screen (iPhone is nu via Wi-Fi verbonden met desktop):
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2195197/desktop.PNG

iTunes op Laptop heeft "Sync over Wi-Fi connection" UITgevinkt, en "Open iTunes when this iPhone is connected" is grijs (en uitgevinkt).
Screen (iPhone is nu via USB verbonden met laptop):
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2195197/laptop.PNG

M.a.w.: ik kan die optie helemaal niet uitvinken. Niemand anders dit probleem met de beta's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 16:46

R2L

Rorylaforge schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:19:
Weet iemand of de Tweakers applicatie nu al op iOS 5 werkt?
Zojuist de update van de Tweakters app geïnstalleerd en nu lijkt hij bij mij op IOS5 wel te werken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe werkt het App-files systeem met IOS5? Nu moet je in iTunes in de appstab van een iDevice een app aanklikken en hier bestanden naar slepen.

Is het later mogelijk om zonder dat de iDevice is aangesloten, dingen in iTunes te droppen zodat die bestanden automatisch gepusht wordt naar alle iDevices?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

iOS 5 heeft helemaal geen verbinding met een PC meer nodig om files te kunnen kopieren of iets dergelijks. Alles zal via de iCloud service gewoon online opgeslaan kunnen worden en vanaf elk compatibel apparaat (iOS 5+, Mac 10.7, Windows 7, etc.) gewoon de files benaderen, bewerken, opslaan, etc.

Voor de "hardware verbinding" hoop ik dat men gebruik gaat maken van AirDrop, een nieuwe functie binnen MacOS 7 waar een zeer gebruiksvriendelijke integratie is gemaakt van een lokaal wireless bestandsuitwisselingssysteem. In theorie zou dit perfect binnen iOS te integreren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, maar de bestanden moeten toch eerst op een of andere manier op in ieder geval 1 van de iCloudgebruikende machines geplaatst moeten worden. En de meest voor de hand liggende start is de machine waar itunes op staat.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Hoezo ? Je kan iWorks bestanden maken op je iPad, automatisch opgeslagen in iCloud en ze dan benaderen vanaf andere iCloud compatible toestellen. Als je de documenten op een desktop of laptop maakt, worden deze (vanaf Lion 10.7.2) ook automatisch in iCloud opgeslagen, waardoor ze te benaderen zijn vanaf andere iCloud compatible toestellen, zoals de iPad en iPhone.

iOS 5 heeft één heel duidelijk doel: Cut the cord. In theorie gaat dat USB kabeltje enkel nog maar dienen om op te laden en in noodgevallen. Syncen, files overzetten en backuppen gaat allemaal via wifi en eventueel iCloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:41:
Hoezo ? Je kan iWorks bestanden maken op je iPad, automatisch opgeslagen in iCloud en ze dan benaderen vanaf andere iCloud compatible toestellen. Als je de documenten op een desktop of laptop maakt, worden deze (vanaf Lion 10.7.2) ook automatisch in iCloud opgeslagen, waardoor ze te benaderen zijn vanaf andere iCloud compatible toestellen, zoals de iPad en iPhone.

iOS 5 heeft één heel duidelijk doel: Cut the cord. In theorie gaat dat USB kabeltje enkel nog maar dienen om op te laden en in noodgevallen. Syncen, files overzetten en backuppen gaat allemaal via wifi en eventueel iCloud.
iCloud en iOS is niet alleen voor iWorks. En idd. Cut the cord is de motto.

Vandaar dus ook mijn vraag. Misschien is een praktijkvoorbeeld in iOS4 :
Ik heb hier PDF, CBR, CBZ, ZIP, DOC, SQL-bestanden staan op m'n PC (hierna te noemen bestanden)
Als ik die PDF-bestanden op mijn iPad wilt krijgen heb ik de optie om mijn ipad aan itunes te hangen en in de applicatietabblad de bestanden vanaf m'n pc in de app-documentsfolder te slepen.

Hoe gebeurt dat via iOS5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Je leest overduidelijk niet wat er geschreven wordt, dus ik zal het eens in een lijstje gooien:
- sync via USB kabel
- sync via lokale Wifi
- emailen
- via iCloud
- via DropBox
- in de toekomst mogelijk ook via AirDrop via lokale Wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 12:47:
Je leest overduidelijk niet wat er geschreven wordt, dus ik zal het eens in een lijstje gooien:
- sync via USB kabel
- sync via lokale Wifi
- emailen
- via iCloud
- via DropBox
- in de toekomst mogelijk ook via AirDrop via lokale Wifi
Jij leest ook duidelijk niet wat er geschreven wordt, dus zal ik het nog eens dudelijker maken:

- sync via USB kabel [kan al met iOS4]
- sync via lokale Wifi <--HOE????!!!!
- emailen [kan al met iOS4]
- via iCloud <--HOE????!!!!
- via DropBox [kan al met iOS4]
- in de toekomst mogelijk ook via AirDrop via lokale Wifi <--HOE

De taak is simpel: hier is een PDF-bestand. Zorg ervoor dat het draadloos van de pc via icloud op de iPad terecht komt.
"via iCloud/wifi/airdrop" is geen antwoord daar op. Simpelweg omdat een iDevice geen open filesysteem heeft. Ieder app heeft z'n eigen documents-folder.

Als ik vraag: "hoe moet ik van Den Haag centraal reizen naar Rotterdam Centraal"
Jouw antwoord zal dan worden: "met de trein" 8)7 8)7 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door kmf op 03-08-2011 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ah dus wij moeten uit de volgende tekst:
kmf schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 10:31:
Hoe werkt het App-files systeem met IOS5? Nu moet je in iTunes in de appstab van een iDevice een app aanklikken en hier bestanden naar slepen.

Is het later mogelijk om zonder dat de iDevice is aangesloten, dingen in iTunes te droppen zodat die bestanden automatisch gepusht wordt naar alle iDevices?
...kunnen halen dat je je afvraagt of er een manier is om bestanden globaal op te slaan op een iOS apparaat ? Je snapt hopelijk toch dat je bijna geen informatie gaf en dan ook niet kan verwachten dat men dan gewoon weet wat je ergens verreweg bedoelde. Ik heb telkens je vraag beantwoord hoor, je stelde gewoon de verkeerde vragen.

Anyway, antwoord op je huidige vraag: zover ik weet zal het enkel by default te vinden zijn in iBooks, wat betreft PDF's die je als "boeken" synct. Syncen zelf verandert niet van structuur in iOS 5, het is gewoon met de USB kabel of via Wifi. De manier hoe, is identiek, via iTunes en met gebruik van bestandstypes (muziek, foto, video, boeken, podcasts,...) of via de apps hun file sharing sectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:08:
Ah dus wij moeten uit de volgende tekst:

[...]

...kunnen halen dat je je afvraagt of er een manier is om bestanden globaal op te slaan op een iOS apparaat ? Je snapt hopelijk toch dat je bijna geen informatie gaf en dan ook niet kan verwachten dat men dan gewoon weet wat je ergens verreweg bedoelde. Ik heb telkens je vraag beantwoord hoor, je stelde gewoon de verkeerde vragen.
Of je leest niet het hele bericht?
Nu moet je in iTunes in de appstab van een iDevice een app aanklikken en hier bestanden naar slepen.

Het is 1 samenhangend geheel, en niet 1 zin.
Elke iDevice gebruiker weet hoe je nu via itunes bestanden in een bepaalde app krijgt. Namelijk door itunes usb-transfer met een verbonden iDevice.
Hoe vreemd is de vraag dan hoe dat in iOS5 gebeurt waar je je iDevice niet hoeft te connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

kmf schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:32:
[...]
Elke iDevice gebruiker weet hoe je nu via itunes bestanden in een bepaalde app krijgt. Namelijk door itunes usb-transfer met een verbonden iDevice.
Hoe vreemd is de vraag dan hoe dat in iOS5 gebeurt waar je je iDevice niet hoeft te connecten.
Ah zo, je vroeg dus gewoon of de manier hoe je moet syncen veranderd is ? Had niet gedacht dat je de vraag zo simpel bedoelde. Het antwoord: op identiek dezelfde manier (Sync-knopje in iTunes) of via de Sync knop in iOS onder Instellingen -> Systeem (nieuw sinds iOS 5).

Ik had dit ook al eerder gezegd maar OK.
Phuncz schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:41:

iOS 5 heeft één heel duidelijk doel: Cut the cord. In theorie gaat dat USB kabeltje enkel nog maar dienen om op te laden en in noodgevallen.
Syncen, files overzetten en backuppen gaat allemaal via wifi en eventueel iCloud.
En als je gewoon googled op "ios wifi sync" kom je bij de afbeeldingen dit voorbeeld tegen:
Afbeeldingslocatie: http://www.winandmac.com/wp-content/uploads/2011/06/ios5-wifi-sync4.jpg

of

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VhqR19bcGtM]

[ Voor 8% gewijzigd door Phuncz op 03-08-2011 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat er voor de Ipod Touch nog geen iOS5 update te vinden is? Of is dit update 4.3.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

iOS 5 is momenteel nog beta en enkel via een developersaccount te downloaden en installeren. Dat is niet gratis trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag is het weer twee weken geleden dat de laatste beta kwam. Ik ben daarom benieuwd of apple vandaag komt met Beta5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Wordt wel tijd voor een RC ;)
Was eigenlijk niet van plan dit jaar mijn dev account te verlengen. Doe er eigenlijk niets meer mee (afgezien van de beta test nu). Iemand die weet wat er gebeurd als je een beta draait en het account verloopt? Ik vermoed dat het alleen van belang is tijdens installatie (want dan wordt het gechecked).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

UltraSub schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 15:32:
Wordt wel tijd voor een RC ;)
Was eigenlijk niet van plan dit jaar mijn dev account te verlengen. Doe er eigenlijk niets meer mee (afgezien van de beta test nu). Iemand die weet wat er gebeurd als je een beta draait en het account verloopt? Ik vermoed dat het alleen van belang is tijdens installatie (want dan wordt het gechecked).
Klopt, niets dus. Zolang je UUID in het systeem zit tijdens de activatie is er geen probleem. Erna doe je wat je wilt. Ik vraag me wel af of de iPhone/iPad nu checkt met de OTA updates op een valid Dev UUID

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Waarschijnlijk wel, alleen het maakt je device denk ik niet onbruikbaar als blijkt dat je geen dev meer bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Heb toch wel een irritant dingetje in iOS 5 Beta 4. Wanneer ik m'n iPhone 4 sync met iTunes 10.5 (ook beta 4) worden elke keer ALLE apps vanuit iTunes naar m'n iPhone gekopieerd. Zowel via Wifi als bedraad doet hij dit. Ook als ik een app van m'n iPhone heb verwijderd wordt deze bij een sync toch weer teruggezet. Op m'n iPhone worden dan alle apps grijsgekleurd met de tekst "Wachten..." en het duurt dan iets van een kwartier voordat alles weer terug staat (ongeveer 100 apps). Komt dat meer voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tourniquet schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 03:06:
Heb toch wel een irritant dingetje in iOS 5 Beta 4. Wanneer ik m'n iPhone 4 sync met iTunes 10.5 (ook beta 4) worden elke keer ALLE apps vanuit iTunes naar m'n iPhone gekopieerd. Zowel via Wifi als bedraad doet hij dit. Ook als ik een app van m'n iPhone heb verwijderd wordt deze bij een sync toch weer teruggezet. Op m'n iPhone worden dan alle apps grijsgekleurd met de tekst "Wachten..." en het duurt dan iets van een kwartier voordat alles weer terug staat (ongeveer 100 apps). Komt dat meer voor?
Ik heb het niet met alle apps, maar met een stuk of 4 zeer hardnekkige. Op de een of andere manier leest iTunes de "deze apps zijn verwijderd" waarde niet uit mijn iPhone, en zet ze overijverig weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Buiten dat, ook van apps die op m'n iPhone geüpdatet zijn, zet iTunes een oude versie weer terug. Erg irritant. Blijkbaar Morgen maar eens iOS en iTunes er opnieuw opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
En update 5 is uit. Ik hoop dat GPS nu wel weer fatsoenlijk werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 17:11

Underworld

+1 Inzichtvol

carpebios schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 19:56:
En update 5 is uit. Ik hoop dat GPS nu wel weer fatsoenlijk werkt.
Las het ook zojuist, gaat lekker snel! Hoeveel Beta's voor de release? :P

http://www.iphoneclub.nl/...5-uit-voor-ontwikkelaars/

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Maar deze bevalt me niet zo:
To install iOS 5 beta 5 using over the air software update, you must first erase all content and settings on your device bij choosing Settings > General > Reset > Erase All Content and Settings. Over the air software update can be initiated on devices running iOS 5 beta 3 and later by choosing Settings > General > Software Update.
/edit
En daarnaast.. hier zegtie nog steeds "Your software is up to date" ;)

[ Voor 9% gewijzigd door UltraSub op 06-08-2011 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ZowiezoSowieso niet vergeten te updaten naar iTunes beta 5 ook, anders kan je geen data syncen.

Dus:

1. iOS 5 Beta 4 backuppen met iTunes 10.5 Beta 4
2. General -> Reset -> Erase all content and settings
3. General -> Software Update -> Beta 5
4. Ondertussen effe iTunes 10.5 Beta 5 installen
5. iOS 5 Beta 5 restoren met zojuist gemaakte backup
6. Biertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
sowieso

Die reset is niet nodig. Ik heb dat ook niet gedaan, kreeg de update te zien en kon gerust updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, een reset is niet nodig. Zojuist de update geinstalleerd op mn iPad en hij hoefde niets te verwijderen, alles stond er gewoon nog op. Alleen nog ff de nieuwe iTunes installeren :P

[ Voor 172% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2011 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Heeft dat wipen er de vorige OTA ook niet bij gestaan? Toen heb ik ook niks verloren.
Anyway, hoe kan het nou dat de ene helft wel de OTA ziet, en de andere helft tegen een up-to-date melding aan kijkt? Best raar.. toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verplicht zal het niet zijn maar dan moet er ook niet gemiept worden als er weer een bende bugs zijn natuurlijk.
Als je de instructies van de fabrikant niet volgt, heb je altijd de kans dat er andere dingen fout gaan buiten de te verwachten bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Nou, er zit een verschil tussen verplicht anders ben je sowieso alles kwijt, of verplicht, want we hebben zoveel veranderd dat je achteraf gedonder kunt krijgen (precies de reden waarom ik zo'n voorstander ben van DFU restores > setup as a new phone tussen major releases ;) )
Maar ik begrijp wat je bedoeld. Helaas zullen er straks (zeg niet dat dat hier is) weer velen zijn die klagen over vanalles en nog wat, terwijl ze het ding hadden moeten clearen inderdaad. Eigen risico zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

In de waarschuwing staat dat iOS 5 links niet gevraagd mogen worden, maar hoe zit het met iTunes beta links? Ik vind de beta 5 namelijk nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Hoe, ben je geen developer ? Go away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:52
*snip* doe maar niet

[ Voor 88% gewijzigd door Daedalus op 06-08-2011 21:44 ]

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Snake schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 21:28:
In de waarschuwing staat dat iOS 5 links niet gevraagd mogen worden, maar hoe zit het met iTunes beta links? Ik vind de beta 5 namelijk nog niet :)
Uiteraard geldt dat ook voor iTunes beta software, of welke beta software dan ook die niet vrij toegankelijk is. Als developer zijnde heb je hier via Apple gewoon toegang toe.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Daedalus schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 21:46:
[...]
Uiteraard geldt dat ook voor iTunes beta software, of welke beta software dan ook die niet vrij toegankelijk is. Als developer zijnde heb je hier via Apple gewoon toegang toe.
Staat de Windows iTunes beta dan ook online bij Apple, want ik zie hem niet ;)
(Not that I care that much)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

IOS 5.0 Beta 5 is beschikbaar! Ik wacht ff met de update totdat hij bij OTA beschikbaar komt, nu ff geen zin om mijn iTunes te updaten en dan nog installeren.

Tot nu toe nog geen melding gekregen... iPad 2 16GB +3G hier.

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had net de melding op zowel mn iPod Touch 4 en iPad 1 :+ Nu aan het installeren.
UltraSub schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 21:51:
[...]

Staat de Windows iTunes beta dan ook online bij Apple, want ik zie hem niet ;)
(Not that I care that much)
Ja, bij het iCloud gedeelte.

https://developer.apple.com/icloud/downloads/ (iOS of Mac dev account vereist)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2011 23:30 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben