Ja, de linespacing lijkt verhoogd te zijn in de Messages-app. Ik weet niet of dat de enige verandering is, maar dat is sowieso veranderd.Donstil schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:36:
Valt het meer mensen op dat het lettertype in apps lijkt verranderd?
Bv in Whatsapp en Sms(iMessage) lijkt het lettertype van het invoerveld anders.
Ben ik de enige of lijkt met Beta3 de iPhone/iPad echt sneller dan hij ooit geweest is? Weet niet wat ze gedaan hebben maar tijdens bijvoorbeeld het starten van Safari met nog een webpagina open kan ik nu meteen naar de adresbalk om een nieuwe URL in te typen, eerst moest ik daar een seconde of wat wachten voor mijn iPhone (4) reageerde...
Overall voelt het allemaal wel echt heerlijk snel aan (en we zijn pas bij beta 3
)
Overall voelt het allemaal wel echt heerlijk snel aan (en we zijn pas bij beta 3
@knny, ja smsberichten komen ook terug uit iCloud.
Mogen we trouwens wel over dat soort dingen praten? Ik zal de geheimhoudingsdox eens doorkijken....
Mogen we trouwens wel over dat soort dingen praten? Ik zal de geheimhoudingsdox eens doorkijken....
Something something
Oh dat is nieuw voor mij dan. Heb namelijk met beta1 dat getest en toen kwamen de smsjes niet mee helaas. Maar als ze nu vanaf de laatste beta's wel meekomen is het ideaalSeenD schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:40:
@knny, ja smsberichten komen ook terug uit iCloud.
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Voor mij werkt copy/paste terug zoals het hoort in Beta 3, in Beta 2 werkte deze meestal niet, er werd niets geplakt of mogelijk niets in het geheugen gezet. Nu wel dus. Wifi Sync is nog steeds niet mogelijk op Windows, ook al is "Sync" nu verandert in "iTunes Wi-Fi Sync". Het Laatste Nieuws crasht ineens ook niet meer, deze heeft nooit gewerkt onder Beta 2.
Wifi Sync werkte al wel met de 2e beta. Je moet wel OSX 10.6.8 of Lion hebben en iTunes 10.5?
Ben het iOS 5 verhaal beetje zat. Dus ik wil terug naar 4.3.3.
1. Maak backup van mijn iOS devices, CHECK;
2. Verwijder iTnunes beta 3, CHECK;
3. Installeer iTunes 10.3, CHECK;
4. Open iTnues... ERROR kan de database niet lezen...
ARGGGG.. (ja staat hier eerder vermeld)
Maar hoe moet ik nu terug naar 4.3.3? Misschien nieuwe lege iTunes library starten en dan deze vullen met al mijn muziek en apps????
Maar hoe moet ik nu terug naar 4.3.3? Misschien nieuwe lege iTunes library starten en dan deze vullen met al mijn muziek en apps????
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
De backup van je iOS device werkt ook alleen op dezelfde versie op hoger.
Een backup terug zetten op een gedowngrade iOS versie werkt helaas niet.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
je kan proberen iTunes Music Library.xml te openen en dan <key>Application Version</key><string>****</string> proberen te verangen met <key>Application Version</key><string>10.3.1</string>Tylen schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:05:
Ben het iOS 5 verhaal beetje zat. Dus ik wil terug naar 4.3.3.
Daar was ik ook al bang voor. Nouja dan maar lekker verder op iOS 5. totdat de gm uit is. Ik moet wel zeggen dat accu duur op beta 3 veel beter is dan beta 2.Donstil schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:34:
De backup van je iOS device werkt ook alleen op dezelfde versie op hoger.
Klopt hele stukken beter, al blijft het wel minder dan iOS4
I am the great Cornholio!
Ik heb de nieuwe iTunes beta 3 gedownload, en de iPhone 4 (GSM) ispw file. Ik kreeg instructies via xcode en later itunes. mijn iphone is nu zwart (beeld) en in recovery mode. Hij geeft in een popup aan: "itunes has hdetect an iPhone in recovery mode. You must restrore this iphone before it can be used with itunes.".
Dus ik klik restore.. er gaan wat balkjes lopen en ik krijg een andere melding (ongeveer na "preparing")
the iphone could not be restored. an unknown error occurred (1600).
Wat heb ik gedaan?
- op apple site gelezen naar die meldingen, geprobeerd en geen effect
- restart van mac
Dus ik klik restore.. er gaan wat balkjes lopen en ik krijg een andere melding (ongeveer na "preparing")
Wat heb ik gedaan?
- restart van mac
Heb je wel een dev telefoon???? (UDID aanmelden als dev phone)semicon schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 16:04:
Ik heb de nieuwe iTunes beta 3 gedownload, en de iPhone 4 (GSM) ispw file. Ik kreeg instructies via xcode en later itunes. mijn iphone is nu zwart (beeld) en in recovery mode. Hij geeft in een popup aan: "itunes has hdetect an iPhone in recovery mode. You must restrore this iphone before it can be used with itunes.".
Wat heb ik gedaan?
- restart van mac
Anders zou ik als ik jou was je itunes verwijderen en itnues 10.3.1 installeren daarna de ispw van 4.3.3 er weer op zetten.
Error 1600 duidt bijna altijd aan op een custom firmware. Heb je de file van Apple zijn developer website ? Is het een gejailbreaked toestel ?semicon schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 16:04:
Makkelijker gezegd dan gedaan, downgraden van iOS 5 naar 4. Wou jij dat ook niet proberen een paar posts hierboven ? Ik dacht niet dat dat mogelijk was. Zowiezo is dat niet echt een oplossing voor zijn probleem, namelijk die foutcode.Tylen schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 16:54:
[...]
Anders zou ik als ik jou was je itunes verwijderen en itnues 10.3.1 installeren daarna de ispw van 4.3.3 er weer op zetten.
[ Voor 6% gewijzigd door Phuncz op 13-07-2011 17:11 ]
KloptPhuncz schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 17:08:
[...]
Error 1600 duidt bijna altijd aan op een custom firmware. Heb je de file van Apple zijn developer website ? Is het een gejailbreaked toestel ?
[...]
Makkelijker gezegd dan gedaan, downgraden van iOS 5 naar 4. Wou jij dat ook niet proberen een paar posts hierboven ? Ik dacht niet dat dat mogelijk was. Zowiezo is dat niet echt een oplossing voor zijn probleem, namelijk die foutcode.
Downgraden is zeker mogelijk (zonder de back-up van iOS5.0) en is helemaal zo moeilijk niet.
De baseband van B3 werkt gewoon op 4.3.3
Edit. De accu lijkt wel weer harder te gaan.
De baseband van B3 werkt gewoon op 4.3.3
Edit. De accu lijkt wel weer harder te gaan.
[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 13-07-2011 19:59 ]
UDID maakt niet uit. Hij validate de restore pas later, bij mijn iPad 2 toch iig.Tylen schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 16:54:
[...]
Heb je wel een dev telefoon???? (UDID aanmelden als dev phone)
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Excel sheet openen in beta 3 geeft een internal error?
Meer mensen hier last van?
Meer mensen hier last van?
Haters everywhere but I don’t really care
Hoeveel mensen hebben de backup van beta 2 terug gezet op 3 en hebben geen enkel probleem? Ben voornemens op een andere computer met andere iTunes te backuppen, upgrade iTunes, upgrade iPhone, restore terug zetten. Morgen een lang belangrijk weekend, heb mijn historie nodig en weinig tijd. (normaal altijd setup as new hier met bèta's).
/edit
Afgezien van normale beta probs bedoel ik hè)
/edit
Afgezien van normale beta probs bedoel ik hè)
[ Voor 7% gewijzigd door UltraSub op 15-07-2011 08:18 ]
Ik heb het gedaan op de iPhone 4 en iPad 2 zonder problemen.
Ok, thanks...
Erg raar, kan iOS 5 beta 3 niet downloaden uit dev center. "You must be enrolled..."
Dat ben ik dus gewoon. Kan zelfs al mijn added devices zien enz. Maar niet op beta klikken. Heb ik al eens eerder gehad, en toen werkte het een dag later gewoon. Very strange. Iemand die dit ook al eens heeft gehad?
/edit
Never mind, werkt ineens weer. Blijft wel raar.
Erg raar, kan iOS 5 beta 3 niet downloaden uit dev center. "You must be enrolled..."
Dat ben ik dus gewoon. Kan zelfs al mijn added devices zien enz. Maar niet op beta klikken. Heb ik al eens eerder gehad, en toen werkte het een dag later gewoon. Very strange. Iemand die dit ook al eens heeft gehad?
/edit
Never mind, werkt ineens weer. Blijft wel raar.
[ Voor 8% gewijzigd door UltraSub op 15-07-2011 08:30 ]
Ik heb heb ook de beta 2 backup terug gezet op beta 3 zonder problemen op mijn iPhone 3GS en iPad 1. (Via iTunes, niet via iCloud)
Is nu aan het restoren (iTunes), lijkt allemaal goed te gaan.
/edit
YES! WeatherPro lijkt ook weer stabiel
(dat was een van mijn redenen om nu te upgraden. Vriendenweekend aan het strand, en we hebben allemaal de weersvoorspellingen gezien
)
/edit
YES! WeatherPro lijkt ook weer stabiel
(dat was een van mijn redenen om nu te upgraden. Vriendenweekend aan het strand, en we hebben allemaal de weersvoorspellingen gezien

[ Voor 61% gewijzigd door UltraSub op 15-07-2011 09:23 ]
Ik heb ook de backup (iTunes backup) van Beta2 op 3 geplaatst zonder probleem. Zowel op de iPad2 als op de iPhone4.
Alles perfect verlopen inderdaad. Bedankt. Scheelt een hoop tijd en werk
Zijn er meer mensen die met de update van beta 3 problemen hebben met hun GPS. Mijn tomtom geeft nu heel vaak aan, beperkt gps ontvangst. Dit was met de beta 1 en 2 eigenlijk nooit.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nog niet op gevallen.carpebios schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 16:53:
Zijn er meer mensen die met de update van beta 3 problemen hebben met hun GPS. Mijn tomtom geeft nu heel vaak aan, beperkt gps ontvangst. Dit was met de beta 1 en 2 eigenlijk nooit.
Wat ik wel heb is dat safari soms lege pagina's geeft. Of als je in een pagina naar beneden scrolled dat hij dan opeens leeg word.
Ja of de pagina niet wilt inladen als je een pagina uit je bookmarks selecteerd
39
Daar heb ik ook last van op de iPhone (op de iPad niet). Het viel mij op dat het vaak is op sites met een invoerveld (forums/wordpress blogs/ oid)
Gisteren op een forum wilde ik een invoerveld invullen, lukte niet. Alleen dat selecteren, kopiëren en plakken menuutje. Heb vervolgens de tekst in Notities geschreven en toen geplakt in dat invoerveld...
Verwijderd
In hoeverre is die twitter-integratie doorgevoerd?
Is het volledig uit te schakelen of moet je overal in het systeem aankijken tegen twitterknopjes?
Is het volledig uit te schakelen of moet je overal in het systeem aankijken tegen twitterknopjes?
Verwijderd
Het is gewoon uit te schakelen door geen Twitter account in te stellen via instellingen. Er zijn sowieso geen "twitterknopjes" maar je krijgt in alle bestaande "Share" menu's nu naast delen via e-mail etc. ook delen via Twitter als optie...Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 00:51:
In hoeverre is die twitter-integratie doorgevoerd?
Heeft iemand een manier om de SMS database van iOS 5 leesbaar te maken op iOS 4? Ik heb al vanalles proberen aanpassen in mysql: versiewaarden aanpassen, database kolommen (voor iMessage) wissen en ect. maar niets heeft gebaat.
Hierdoor zit ik nog steeds vast op iOS5 b2. (Ik ben nogal gehecht aan m'n berichten
)
En zelfs als ik er iOS 4 opkreeg met m'n database zou iTunes niet willen synchroniseren (iTunes b3 wil niet eens synchroniseren met iOS 5 b2
), en downgraden is geen optie omdat de iTunes Library ook te recent is voor oudere iTunes versies.
Hopelijk is de Library database hetzelfde tussen iTunes b2 en b3 zodat ik een backup kan maken en upgraden naar b3 zodat m'n batterijduur weer beter wordt
Note to myself: Gebruik geen beta iOS meer op je iPhone
Hierdoor zit ik nog steeds vast op iOS5 b2. (Ik ben nogal gehecht aan m'n berichten
En zelfs als ik er iOS 4 opkreeg met m'n database zou iTunes niet willen synchroniseren (iTunes b3 wil niet eens synchroniseren met iOS 5 b2
Hopelijk is de Library database hetzelfde tussen iTunes b2 en b3 zodat ik een backup kan maken en upgraden naar b3 zodat m'n batterijduur weer beter wordt
Note to myself: Gebruik geen beta iOS meer op je iPhone
🤞🏻
Hier ook. Zelfs met een externe GPS ontvanger (TomTom) erg slechte GPS dekking (met de Waze applicatie).carpebios schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 16:53:
Als je iTunes upgraded wordt er automatisch een kopie gemaakt van de oude library in je iTunes folder, die terugzetten en oude versie van iTunes terugzetten en dan leest hij het gewoon weer goed uit.
Dan is er toch iets veranderd in de gps functie. Ik zag bij bugs dat er ook iets was met de find-my-iphone functie op me.com. Dus misschien heeft het daar mee te maken.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik ben nu naar de nieuwste beta overgestapt vanaf beta 2... en het is echt heerlijk, bij beta 2 liep mijn telefoon de hele tijd vast.
en bij de nieuwste is het prima...
Ook werkt dat wifi sync bij mij nu maar doet hij wel lastig bij backuppen. Hij zegt dat backuppen niet mogelijk is via wifi...
Ook werkt dat wifi sync bij mij nu maar doet hij wel lastig bij backuppen. Hij zegt dat backuppen niet mogelijk is via wifi...
Heb je dit gedaan op je dagelijkse telefoon of heb je speciaal een developers telefoon hiervoor ?Rorylaforge schreef op maandag 18 juli 2011 @ 14:00:
Ik ben nu naar de nieuwste beta overgestapt vanaf beta 2... en het is echt heerlijk, bij beta 2 liep mijn telefoon de hele tijd vast.
Volgens mij kan iTunes b3 wel gewoon b2 devices back-uppen. Inpluggen en dan rechtsklikken op het apparaat links in de balk -> "Back up". Dan zou je dus naar b3 kunnen upgradenbn326160 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 12:00:
En zelfs als ik er iOS 4 opkreeg met m'n database zou iTunes niet willen synchroniseren (iTunes b3 wil niet eens synchroniseren met iOS 5 b2), en downgraden is geen optie omdat de iTunes Library ook te recent is voor oudere iTunes versies.
iTunes 10.5B3 kan niet overweg met iOS 5.0B2 en lager.MisterData schreef op maandag 18 juli 2011 @ 15:45:
[...]
Volgens mij kan iTunes b3 wel gewoon b2 devices back-uppen. Inpluggen en dan rechtsklikken op het apparaat links in de balk -> "Back up". Dan zou je dus naar b3 kunnen upgraden
Dit heb ik ook sinds Beta3.carpebios schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 16:53:
Met B1 & 2 had ik ook geen problemen, dus het lijkt met B3 te maken te hebben...
Verwijderd
Ik heb ook een topic geopend, maar nog geen reacties, helaas. Sinds afgelopen weekend kan mn iphone niks meer. Error 1604. Deed een update, ging ergens iets niet goed want alles moest hersteld worden en sindsdien krijg ik continu error 1604 als ik ga herstellen. Heeft iemand hier ervaringen mee of een eventuele oplossing? Ik sta op het punt de iphone 4 gewoon maar weg te doen tenzij iemand me kan helpen! HELP!
Kan je hem in DFU mode zetten? En dan restore doen met een ipsw file?Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 08:54:
Ik heb ook een topic geopend, maar nog geen reacties, helaas. Sinds afgelopen weekend kan mn iphone niks meer. Error 1604. Deed een update, ging ergens iets niet goed want alles moest hersteld worden en sindsdien krijg ik continu error 1604 als ik ga herstellen. Heeft iemand hier ervaringen mee of een eventuele oplossing? Ik sta op het punt de iphone 4 gewoon maar weg te doen tenzij iemand me kan helpen! HELP!
Verwijderd
nee, krijg mn toestel niet in dfu mode. Ik kan eigenlijk niks meer. Als ik phone aanzet, krijg ik eerst wel het appeltje op mn beeld en daarna een teken dat ie ingeplugd moet worden met itunes.
Verwijderd
als ik vervolgens in herstelmodus ga, krijg ik melding 1604. Ik heb usb poorten gechecked, virusscanner opnieuw erop gezet, itunes opnieuw geinstalleerd, de software opnieuw gedownload...eigenlijk van alles wel maar ik kom GEEN steek verder en kan al dagn niet meer bellen en gebeld worden.......
Clear je host file eens (naar default), ALLE firewalls uit, en probeer, ja ik heb het gezien dat je dat al hebt geprobeerd, andere USB port en/of andere kabels (zelf zelfde probleem gehad). Mocht dat niet werken, pak een andere pc/laptop, desnoods van iemand anders en herstel daar.
Verwijderd
Allemaal al geprobeerd en niks daarvan werkt. Iig bedankt voor de input. Dat wordt vanmiddag bij kpn lansg gaan en afwachten hoelang het gaat duren.....
Als je het iTunes logo krijgt kan hij absoluut nog in DFU modus. Waarschijnlijk doe je alleen iets fout,.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 09:05:
nee, krijg mn toestel niet in dfu mode. Ik kan eigenlijk niks meer. Als ik phone aanzet, krijg ik eerst wel het appeltje op mn beeld en daarna een teken dat ie ingeplugd moet worden met itunes.
Foutmeldingen in de 16xx reeks zijn bijna altijd Hosts file gerelateerd.
Ben je wel developer? (Of heb je je udid laten registreren)
Hm merk hier vanavond net dat een "upgrade" van 4.3.4 naar 5b3 niet werkt. Krijg error 20, na even googlen schijnt dit een bekend probleem te zijn.
Je moet echt een restore uitvoeren. Updaten/Upgraden werkt niet.B2 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 20:54:
Hm merk hier vanavond net dat een "upgrade" van 4.3.4 naar 5b3 niet werkt. Krijg error 20, na even googlen schijnt dit een bekend probleem te zijn.
Dit betekent dus dat je een back-up moet terug zetten en alle apps weer door iTunes moet laten kopiëren.
Helaas, ik doe een restore (alt indrukken en restore aanklikken) maar de iphone komt alleen in DFU modus en daarna volgt de error in iTunes.Alpha89 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 21:57:
[...]
Je moet echt een restore uitvoeren. Updaten/Upgraden werkt niet.
Dit betekent dus dat je een back-up moet terug zetten en alle apps weer door iTunes moet laten kopiëren.
Met een andere iPhone vanaf 4.3.3 naar 5b3 werkt wel.
Alt indrukken + restore is geen DFU modus hè. Die kan je als laatste nog wel even proberen.
Toestel komt in DFU modus nadat de restore geklapt is. Tenminste iTunes zegt dat er een toestel in DFU modus is gevonden. Wanneer ik dan weer de beta pak, krijg ik een DFU loop.Donstil schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 08:43:
Alt indrukken + restore is geen DFU modus hè. Die kan je als laatste nog wel even proberen.
Ligt het aan mij, of kan ik in beta 3 het reminden dat je een sms hebt gehad niet meer uitzetten?
Dat zat vroeger toch bij settings>messages?
Zit nu bij de push-instellingen. Zie Settings -> Berichtgeving -> Berichten -> Herhaal meldingUltraSub schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:40:
Ligt het aan mij, of kan ik in beta 3 het reminden dat je een sms hebt gehad niet meer uitzetten?
Gevonden. Thanks! Was zeer irritant..MisterData schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:59:
[...]
Zit nu bij de push-instellingen. Zie Settings -> Berichtgeving -> Berichten -> Herhaal melding
Hopelijk komt er snel een update voor de GPS
Klein bugje gevonden:
Ik gebruik op mn werk een logitech sounddock, na een paar keer docken gaat het geluid niet meer over die dock. Na een herstart van de iphone doet die het wel weer...
Ik gebruik op mn werk een logitech sounddock, na een paar keer docken gaat het geluid niet meer over die dock. Na een herstart van de iphone doet die het wel weer...
Krijg sinds vandaag bij het zoeken naar updates (Unable to Check for Update)
Dit kreeg ik ook toen het vandaag probeerde.
Ik hoop niet dat het betekent dat we wederom geen delta update kunnen doen naar beta4.
Dat mag nou wel een keertje getest worden
Ik hoop niet dat het betekent dat we wederom geen delta update kunnen doen naar beta4.
Dat mag nou wel een keertje getest worden
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Nice hier ook. iPad2 en iPhone4
Beide rond de 139mb
Edit: hij blijft wel hangen op <1 minuut resterend zo lijkt het. Althans hij staat er al heel wat minuten op vast.
Beide rond de 139mb
Edit: hij blijft wel hangen op <1 minuut resterend zo lijkt het. Althans hij staat er al heel wat minuten op vast.
[ Voor 51% gewijzigd door Donstil op 23-07-2011 00:02 ]
Yep, hier ook...Donstil schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 23:50:
Nice hier ook. iPad2 en iPhone4
Beide rond de 139mb
edit: hij loopt nu door en is aan het rebooten na een venstertje 'update controleren'.
[ Voor 12% gewijzigd door Tourniquet op 23-07-2011 00:11 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
De iPad2 schiet net door maar kon de update niet controleren via Wifi omdat er geen internet aanwezig zou zijn (wat er wel is want hij heeft net de update gedownload immers).
Via 3G ging de controle wel en hij staat inmiddels te updaten. Super handig (al kende ik het van mijn korte uitstapje op Android al wel).
Via 3G ging de controle wel en hij staat inmiddels te updaten. Super handig (al kende ik het van mijn korte uitstapje op Android al wel).
Zo, beta 4 over-the-air geïnstalleerd, maar tot zover niets nieuws gevonden. Foto's zijn nu opnieuw aan 't synchroniseren, de camerafoto's zijn wel behouden gebleven.
Hoop echt dat Safari wat stabieler is in beta 4 (op iPad).
edit: krijg Safari tot nu toe niet aan het crashen
[ Voor 33% gewijzigd door matthijst op 23-07-2011 00:38 ]
Vannacht om 00.30 ook nog "even" geupgrade. Bleef lang hangen op 90%, zoals bij velen, maar daarna vlekkeloos door. 
/edit
Had gehoopt dat de Google+ app nu wel zou werken, maar dus niet. Bummer
/edit
Had gehoopt dat de Google+ app nu wel zou werken, maar dus niet. Bummer
[ Voor 26% gewijzigd door UltraSub op 23-07-2011 10:36 ]
As any late-stage Beta should be, it’s mostly bug fixes and little tweaks — but here’s some of the bigger stuff we’re hearing:
The aforementioned OTA installation support
Video content in all applications and websites should now be AirPlay-enabled by default
Wireless syncing now works with Windows
The aforementioned OTA installation support
Video content in all applications and websites should now be AirPlay-enabled by default
Wireless syncing now works with Windows
ik welmatthijst schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 00:27:
Ipad 1 hier...
Hier is het nu eindelijk mogelijk om mijn oude (al lang niet meer geactiveerde) @me.com adres te gebruiken, yaay
Beetje jammer dat je je aankopen niet mee kan over namen, wil graag mijn @gmail.com droppen en mijn @me.com overal voor gebruiken.
edits: Mail werkt blijkbaar nog niet met @me.
Beetje jammer dat je je aankopen niet mee kan over namen, wil graag mijn @gmail.com droppen en mijn @me.com overal voor gebruiken.
edits: Mail werkt blijkbaar nog niet met @me.
[ Voor 8% gewijzigd door ZpAz op 23-07-2011 12:20 ]
Heb gisteren ook beta4 gedownload en werkt erg lekker vind ik.
Heb alleen wel een vraag. Ik heb een Apple ID die ik op mijn telefoon en macs gebruik. Ik heb dit nu ook ingevuld bij m'n iPad. Nu word dat account ook meteen gebruikt voor iCloud.
Ik heb ook een Mobile Me account die mijn kalender enz synchroniseer.
Is dit alles nu een beetje dubbelop? iCloud voor m'n Apple ID en Mobile Me???
Heb alleen wel een vraag. Ik heb een Apple ID die ik op mijn telefoon en macs gebruik. Ik heb dit nu ook ingevuld bij m'n iPad. Nu word dat account ook meteen gebruikt voor iCloud.
Ik heb ook een Mobile Me account die mijn kalender enz synchroniseer.
Is dit alles nu een beetje dubbelop? iCloud voor m'n Apple ID en Mobile Me???
Everything Can Help!
Wi-Fi Sync werkt hier onder Windows 7 met de nieuwe beta, echter moest eerst ook de nieuwe iTunes Beta installen, evenals een keer aansluiten via kabel. Het gaat wel trager maar als ie het enkel doet als ie aan het laden is maakt het eigenlijk weinig uit. Handige feature in ieder geval.
Hij synct ook als ie niet aan de lader ligt... Alleen backuppen duurt nogal lang
Sinds vanmiddag ook beta 4 erop gezet. Een beta die goed en snel werkt, alle kleine foutjes die ik had zijn weg zoals foto filmrol niet update, safari die bleef hangen op pagina's van fora's etc.
39
Ik ben vandaag voor de eerst keer iOS 5 gaan proberen (b4), en ik moet eerlijk zeggen dat ik totaal niet onder de indruk ben van het notification center, veel bugs en dingen waarvan je toch wel verwachtdat ze mogelijk zouden moeten zijn krijg ik niet voor elkaar, bijv. weerinfo op lockscreen, kalender op lockscreen. Dat lukt me alleen maar op de shade. Daarbij krijg ik mails op de lockscreen enkel als alert te zien en niet als banner ook al stel ik dat wel zo in.
Ook in mail veel bugs, komen accounts niet voor die wel aan staan en is allees veel trager dan iOS 4, en dat op een iPhone4... Ze hebben nog een hele hoop werk te verzetten bij Apple...
Wat betreft notification center zijn er op de jailbreak route echt veeeeel betere alternatieven vind ik, jammer dat ze daar niet wat van geïmplementeerd hebben...
Ook in mail veel bugs, komen accounts niet voor die wel aan staan en is allees veel trager dan iOS 4, en dat op een iPhone4... Ze hebben nog een hele hoop werk te verzetten bij Apple...
Wat betreft notification center zijn er op de jailbreak route echt veeeeel betere alternatieven vind ik, jammer dat ze daar niet wat van geïmplementeerd hebben...
[ Voor 11% gewijzigd door Martijn op 24-07-2011 00:55 ]
Werkt iTunes 10.5b4 weer met oudere iOS'en?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Nee, ik kreeg de "software too old"-melding toen ik iTunes 10.5 beta 4 wel had geïnstalleerd, maar iOS 5 beta 4 nog niet.
Dat is in zichzelf prima, maar b3 doet 't ook niet met iOS 4 toch?Scott schreef op zondag 24 juli 2011 @ 01:06:
Nee, ik kreeg de "software too old"-melding toen ik iTunes 10.5 beta 4 wel had geïnstalleerd, maar iOS 5 beta 4 nog niet.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik ga er vanuit van niet. Ik heb het niet getest, maar als 1 eerdere beta-versie al "te oud" is, denk ik niet dat iOS 4 er wel mee overweg kan.
Werken de hand gestures het in de laatste beta en/of zijn de hand gestures via xcode aan te zetten?
Hier geen probleem mee.Martijn schreef op zondag 24 juli 2011 @ 00:53:
Daarbij krijg ik mails op de lockscreen enkel als alert te zien en niet als banner ook al stel ik dat wel zo in.
Volledig mee eens. Ook hier trager. En lijkt er met iedere upgrade niet beter op te worden. Mail is behoorlijk buggy. Een voorbeeld; ga maar eens een folder terug omhoog in je Exchange account. Kom je meteen bij alle mailaccounts uit. Tik je daar op Exchange, voila, daar zijn je folders. Hij slaat die stap terug gewoon over. (Niet altijd). Veel crashende apps (maar goed kan ook aan apps zelf liggen, alhoewel ik dat betwijfel) en gewoon random instabiliteit.Ook in mail veel bugs, komen accounts niet voor die wel aan staan en is allees veel trager dan iOS 4, en dat op een iPhone4... Ze hebben nog een hele hoop werk te verzetten bij Apple...
Maarrrr... voor een beta, helemaal niet zo slecht. Heb wel ergere beta's meegemaakt
Denk er aan dat pas zodra we gaan praten over de laatste RC, we geen bugs meer mogen zien.
Niet mee eens.Wat betreft notification center zijn er op de jailbreak route echt veeeeel betere alternatieven vind ik, jammer dat ze daar niet wat van geïmplementeerd hebben...
Verwijderd
Het werkt idd niet met beta 3. Maar mijn iPad op 4.3.3 kan wél met iTunes beta 4 syncen.Scott schreef op zondag 24 juli 2011 @ 01:06:
Verwijderd
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?ZpAz schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 12:18:
Hier is het nu eindelijk mogelijk om mijn oude (al lang niet meer geactiveerde) @me.com adres te gebruiken, yaay
Overigens, erg irritant, auto brightness.. Iedere keer als ik mijn i4 uit standby haal is hij veel te donker en dat trekt pas bij na een seconde of 5
Gewoon een account toevoegen en voor iCloud / MobileMe kiezen. Heb hem nu als hoofdaccount ingesteld. (Dan moet je eerste je oude account van je iPhone / Pod / Pad verwijderen en een nieuwe toevoegen.)
Ik heb auto brightness al uitstaan sinds de iPhone. Echt een vreselijke "feature" naar mijn idee.UltraSub schreef op zondag 24 juli 2011 @ 12:51:
Overigens, erg irritant, auto brightness.. Iedere keer als ik mijn i4 uit standby haal is hij veel te donker en dat trekt pas bij na een seconde of 5
Ik vind dat update out-of-air echt geweldig 
Werkt prima...
Wel zoals velen al vermeld hebben bleef hij hangen, maar verder nog niet echt grandioze verbeteringen gezien, iemand idee wat er geüpdatet is in laatste beta?
Werkt prima...
Wel zoals velen al vermeld hebben bleef hij hangen, maar verder nog niet echt grandioze verbeteringen gezien, iemand idee wat er geüpdatet is in laatste beta?
Ik heb in beta4 weer de internet Timeout problemen van beta1.
Internetten op 3G is bijna niet te doen (Vodafone sim).
Internetten op 3G is bijna niet te doen (Vodafone sim).
Kan dat niet aan Vodafone liggen?
@hierboven. Zou misschien een combinatie probleem kunnen zijn. Ik had op Beta3 nergens last van, update naar beta4 (zelfde kamer 5minuten later en net zoveel bereik) en BAM gelijk problemen.
Heb weinig problemen met de update, niet OTA gedaan maar gewoon via Restore om problemen te voorkomen.
Het lijkt allemaal een stuk sneller en soepeler te lopen, ook de batterij drainage lijkt een stuk minder aanwezig te zijn.
Het lijkt allemaal een stuk sneller en soepeler te lopen, ook de batterij drainage lijkt een stuk minder aanwezig te zijn.
GPS op de iPhone 4 en iPad is nog steeds slecht
Inderdaad, ik heb nu bijna 2 dagen met een batterij gedaan met redelijk vaak internet te bezoeken.MetaFrame schreef op maandag 25 juli 2011 @ 09:55:
Ben erg positief over deze beta. Het enige wat wel jammer is sommige apps niet lekker meer willen werken, Appie, radio 538 , maar daar is het een beta voor.
39
Welke problemen? Als ik de diverse fora moet geloven is het vrijwel bij iedereen goed gegaan.MetaFrame schreef op maandag 25 juli 2011 @ 09:55:
Heb weinig problemen met de update, niet OTA gedaan maar gewoon via Restore om problemen te voorkomen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben