Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit net dat iMessage inmiddels werkt.

Het mooie van deze nieuwe versie is de uitwisseling met de iPad.
Net heb ik een paar berichtjes ontvangen op mijn iPhone welke ook gelijk op mijn iPad in de lijst staan.
Even als de berichtjes die ik stuur op de iPhone deze komen ook direct op de iPad.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

Worden je sms conversaties eigenlijk ook gesynced tussen twee iOS devices? Of echt alleen de iMessage berichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-05-2024
Donstil schreef op zondag 26 juni 2011 @ 22:05:
Ik zit net dat iMessage inmiddels werkt.

Het mooie van deze nieuwe versie is de uitwisseling met de iPad.
Net heb ik een paar berichtjes ontvangen op mijn iPhone welke ook gelijk op mijn iPad in de lijst staan.
Even als de berichtjes die ik stuur op de iPhone deze komen ook direct op de iPad.
Klopt, je kan ook naar "jezelf" sturen merkte ik. Dus van je iPhone naar je iPad met zeflde Apple-id. Kan handig zijn om berichten te sturen naar iemand thuis met de iPad als ik onderweg ben.

[ Voor 51% gewijzigd door PGB83 op 26-06-2011 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 136075 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 22:09:
Worden je sms conversaties eigenlijk ook gesynced tussen twee iOS devices? Of echt alleen de iMessage berichten?
Nee die Syncen niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Peabz21 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 22:10:
[...]

Klopt, je kan ook naar "jezelf" sturen merkte ik. Dus van je iPhone naar je iPad met zeflde Apple-id. Kan handig zijn om berichten te sturen naar iemand thuis met de iPad als ik onderweg ben.
Maar dat kon al. In beta 1 werd er onderscheid gemaakt tussen Apple iD (op de iPad) en 06nr (op de iPhone)
Deze onderscheid is nu weg en dat hebben ze opgelost door dat de berichten op alle devices binnen komen.

Erg fijn àls je het mij vraagt. Zeker als straks al me vrienden en familieleden op ios5 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-06 01:00

R2L

Met Beta 2 is in mijn ogen toch weer een aardige stap gemaakt.
Diverse zaken zijn verbeterd t.o.v. beta 1.
Wat me wel opviel is dat diverse apps waaronder tweakers.net nog niet werken.
Ook ervaar ik problemen met het knippen en plakken van teksten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sommige applicateis crashen nog steeds redelijk, na een reboot is dat vaak wel verholpen iig.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:46

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik gebruik beta 2 sinds gisteren, nog geen problemen mee ondervonden. Batterij lijkt langer mee te gaan en mn 3GS lijkt een stuk sneller te reageren.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-06 07:28
Met de iPad 2 een vreemde bug in iTunes. Bij stap 8 v.d. 8 blijft het synchroniseren hangen op "Waiting for changes to reconcile".

Ik weet niet of dit gevolgen heeft en of die dus dingen niet overneemt. Iemand anders ook dit probleem?

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:34
Mijn iPad 2 heeft last van veel freezes. Hij draait dan wel nog, maar alle multitaskgestures werken dan opeens niet meer. Ook het swipen naar een andere pagina.

Beta 2, ipad 2 wifi

[ Voor 7% gewijzigd door Alpha89 op 27-06-2011 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-06 07:28
Trouwens, de batterij heeft bij mij geen enkel probleem en lijkt zelfs beter dan iOS4 en iOS5 beta 1. Niets te klagen dus gelukkig. Het leek in het begin slechter te zijn, maar nadat ik iCloud backups heb uitgezet loopt de batterij niet meer zo snel leeg.

[ Voor 32% gewijzigd door Dannydekr op 27-06-2011 18:56 ]

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
iOS5b2 draait op mijn 3GS vele malen beter dan b1. Veel kleine bugs zijn verholpen, maar ook is deze build veel sneller, met b1 had ik last van lag, hier totaal niet. Een nadeel is wel dat ik, sinds ik de beta's geinstalleerd heb, helemaal geen muziek meer kan luisteren. De muziek wordt dan niet of grijs weergegeven en kan niet worden afgespeeld. Hebben meer mensen hier last van? EQ en Soundcheck staan uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@oohh. Is je hele muziek collectie al wel gesynct?
Ik had dit namelijk ook. De auto zag wel al de nummers maar geen 1 wilde spelen. Toen bleek achteraf dat de muziek na een reserve kopie nog niet was gesynct maar wel werd gezien.

Waarschijnlijk staat de index op de iPhone er dan al wel (door de reserve kopie) maar zijn de nummers er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-06 14:16
Een bepaalde ervaring bij mij is zwaar irritant met iOS 5. Namelijk de 'Notification Center'.
Ben je even Angry Birds aan het spelen, en heb je na 1 spel sessie al 5x die slide ervoor gehad per ongeluk omdat je druk aan het swipen bent met een spelletje ..
Gevolg, de game is helemaal traag, telefoon reageert niet lekker en alles ..
Waarom doen ze het niet zo als bij SBSettings, gewoon met een horizontale swipe op de menubar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-05 16:56
Ik heb nog nooit per ongeluk het berichtencentrum naar beneden gehaald eigenlijk.
Weet niet wat jij allemaal aan het doen bent tijdens angry birds..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-06 14:03
Ik heb dat probleem vooral bij Flight Control, bij vliegtuigjes aan de bovenrand moet je echt even wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het discussiëren via capslock gaan we niet aan beginnen.

[ Voor 90% gewijzigd door Hoedje op 29-06-2011 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
rdgut schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 19:05:
Ik heb nog nooit per ongeluk het berichtencentrum naar beneden gehaald eigenlijk.
Weet niet wat jij allemaal aan het doen bent tijdens angry birds..
Je speelt zeker op je iPad? Daarop zit een dikke zwarte rand rondom games (like Traffic Rush). Speel eens op je mobiel, dan trigger je notification center erg snel (geen zwarte omranding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Voor 85% gewijzigd door Hoedje op 29-06-2011 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

[ Voor 94% gewijzigd door Hoedje op 29-06-2011 22:45 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Voor 93% gewijzigd door Hoedje op 29-06-2011 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

[ Voor 91% gewijzigd door Hoedje op 29-06-2011 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ooh zo. Ik snap het nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Is het geschreeuw nu eindelijk klaar? Tijd dat er een mod te pas komt..

[ Voor 4% gewijzigd door iApp op 29-06-2011 00:29 ]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
HardCoreGamer schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 00:28:
Is het geschreeuw nu eindelijk klaar? Tijd dat er een mod te pas komt..
Wikipedia: Caps lock :P

Het discussiëren via capslock gaan we niet aan beginnen, ook niet op de capslock dag 8)7 .

[ Voor 31% gewijzigd door Hoedje op 29-06-2011 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er meer mensen hier die sinds de iOS5.0 beta's steeds hun AppleID moeten resetten?

Ik krijg elke paar dagen een melding dat mijn AppleID is geblokkeerd en ik kan dat dan ongedaan maken via iForgot.apple.com.

Normaal nooit last van eigenlijk en nu continu op alle 2 me Apple ID's (USA + NL)

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 29-06-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-06 10:08
Ik krijg wireless sync niet aan de praat.
Zie het vinkje in iTunes niet als ik bekabeld mijn iphone eraan hang.
Ios 5 beta 2 en iTunes 10.5 beta 2 geinstalleerd.
Iemand?

Verder draait iOs 5 als een trein.

[Edit]
Moest Mac Os nog even helemaal updaten met wat java en security updates. DONE
Thnx

[ Voor 18% gewijzigd door Impstoker op 29-06-2011 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-06 16:31
Donstil schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:12:
Zijn er meer mensen hier die sinds de iOS5.0 beta's steeds hun AppleID moeten resetten?

Ik krijg elke paar dagen een melding dat mijn AppleID is geblokkeerd en ik kan dat dan ongedaan maken via iForgot.apple.com.

Normaal nooit last van eigenlijk en nu continu op alle 2 me Apple ID's (USA + NL)
Bij mij vraagt hij ook telkens opnieuw om het wachtwoord van mijn appleID. Maar dan staat er mijn oude gebruikersnaam, deze heb ik ooit gewijzigd. Maar hij blijft dus vragen naar het password van de oude. Het lijkt erop dat hij die wil gebruiken om apps te installeren die ik aangeschaft heb met het oude id.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:02
Bever schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 08:35:
[...]

Bij mij vraagt hij ook telkens opnieuw om het wachtwoord van mijn appleID. Maar dan staat er mijn oude gebruikersnaam, deze heb ik ooit gewijzigd. Maar hij blijft dus vragen naar het password van de oude. Het lijkt erop dat hij die wil gebruiken om apps te installeren die ik aangeschaft heb met het oude id.
Maar dat is niet specifiek voor iOS5, want dat doen de oudere versies ook. Mijn vrouw en ik hebben allebei een AppleID maar kopen uiteraard dezelfde apps niet 2x. Dus als bv Whatsapp (gekocht door mijn vrouw) een update heeft, moet ik dat wachtwoord invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-06 16:31
loeberce schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 09:02:
[...]

Maar dat is niet specifiek voor iOS5, want dat doen de oudere versies ook. Mijn vrouw en ik hebben allebei een AppleID maar kopen uiteraard dezelfde apps niet 2x. Dus als bv Whatsapp (gekocht door mijn vrouw) een update heeft, moet ik dat wachtwoord invoeren.
Ik heb mijn account gewijzigd, niet een nieuw account aangemaakt. Dit probleem heb ik pas sinds IOS5B2. Met Beta 1 had ik dit nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bever schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 08:35:
[...]

Dit is toch wel iets anders. Bij mij moet het hele acount continu gereset worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244731

*snip* topicwaarschuwing gemist? We gaan hier niet mensen helpen metUDID registraties.

[ Voor 73% gewijzigd door Daedalus op 01-07-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impstoker
wireless syncen werkt met muziek en video maar krijg steeds een rare error wanneer ik foto's naar mijn iPhone wil syncen. Ook bekabeld btw. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-06 15:52
Heb je daar echt 8 euro voor betaald?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244731

carpebios schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 01:24:
Heb je daar echt 8 euro voor betaald?
Waar kon dit goedkoper dan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha Het punt is meer dat het een developer-versie is, niet voor de consument. Straks kan je iOS5 gratis downloaden, dus is het een beetje zonde van je geld zou je kunnen zeggen. Illegaal is het zowiezo dus dat had ook vast gratis gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-06 21:26
Liev vragen aan één van de mensen met een developer account hiero? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

JanvdVeer schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:38:
[...]

Voor duidelijkheid: dat gaan we hier niet doen. iOS 5 is op dit moment bedoeld om door developers te worden getest. Links naar iOS 5 downloads of UDID registraties of het aanbieden hiervan zijn niet toegestaan in dit topic. Dit topic is enkel en alleen om te discussieren over en ervaringen uit te wisselen met iOS 5.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JanvdVeer schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:38:
[...]

Zoals de mod aangeeft, ik ben developer maar doe dat echt niet. Je loopt dan gewoon risico in de problemen te komen als je wat wilt uitbrengen en ik heb ervoor getekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik heb niks getekend hoor, ook al ben ik een dev ;)
Nog geen papier aangeraakt moet ik eerlijk zeggen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
carpebios schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:26:
Ik heb niks getekend hoor, ook al ben ik een dev ;)
Nog geen papier aangeraakt moet ik eerlijk zeggen.
Je moet de voorwaarden accepteren, wanneer je die schendt kan je je account en developer status voorgoed op den buik schrijven. Nu zal dat niet snel gebeuren, maar ik hou me liever aan de regeltjes. :)

Anyway, iOS 5. Ik ben met beta 2 zeer tevreden en dan met name notifications en imessage, met meerdere iOS apparaten in huis is dat echt superhandig. iCloud werkt nu ook volledig naar behoren en ook daar zie ik inmiddels de meerwaarde van in, ook weer vooral wanneer je meer iOS apparaten hebt. Alleen nog wat vastlopers op voorspelbare punten, die zijn er in beta2 vs 1 niet uit en wat ik daar altijd zo typerend aan vindt... bij iedere OS update loopt o.a. de iPod weleens vast, alsof ze iedere keer daarin zitten te klooien zonder dat ik duidelijke verschillen zie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
accepteren inderdaad :)

Wat ik nog steeds raar vind, en dit is in beta 2 ook nog steeds zo, dat het zoeken handmatig naar een netwerk zo verschrikkelijk lang kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voorwaarden moet je accepteren idd maar of ze in Nederland rechtsgeldig zijn is weer een heel ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impstoker
Iemand die iCloud aan de praat heeft gekregen op snow leopard?
En foto's syncen in itunes werkt hier ook nog niet... vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martk2280
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-06 22:00
toldenburger schreef op zondag 03 juli 2011 @ 15:11:
Iemand die iCloud aan de praat heeft gekregen op snow leopard?
En foto's syncen in itunes werkt hier ook nog niet... vreemd
Daar heb je volgens mij lion voor nodig. en voor foto's syncen i photo 9.2 beta. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Hou ik in notes de tankbeurten in het buitenland bij, kom terug in nl, plop, weg gesynched. Werkt nog lang niet vlekkeloos :)

Wat me nog meer opvalt, password saving werkt voor geen meter. Wel vragen, maar opslaan ho maar.
Daarnaast, inloggen op GoT vanaf een 3G/edge/gprs verbinding werkt niet naar behoren. Wifi wel. Lijkt wel iets met een Tweakers cookie. Al vaker gehad, ook al een keer op een GA firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen is het 2 weken geleden dat Beta2 kwam toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
UltraSub schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:46:
Hou ik in notes de tankbeurten in het buitenland bij, kom terug in nl, plop, weg gesynched. Werkt nog lang niet vlekkeloos :)

Wat me nog meer opvalt, password saving werkt voor geen meter. Wel vragen, maar opslaan ho maar.
Daarnaast, inloggen op GoT vanaf een 3G/edge/gprs verbinding werkt niet naar behoren. Wifi wel. Lijkt wel iets met een Tweakers cookie. Al vaker gehad, ook al een keer op een GA firmware.
Dat ligt vaker dan niet aan de proxy van het netwerk.

Hoedje: je bent ook een zeur af en toe he -O-.

[ Voor 4% gewijzigd door CyBeR op 08-07-2011 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi1983
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-06-2021
Donstil schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 23:27:
Morgen is het 2 weken geleden dat Beta2 kwam toch?
Vanacht zelfs, dus wellicht dat er morgen automatisch Beta 3 op je toestel staat als OTA werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik vermoed niet dat het automatisch zal zijn nu, dan zou Apple weer heel de wereldpers over zich heen krijgen.
Ik ben wel benieuwd naar die delta OTA updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Phuncz schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:36:
Ik vermoed niet dat het automatisch zal zijn nu, dan zou Apple weer heel de wereldpers over zich heen krijgen.
Ik ben wel benieuwd naar die delta OTA updates.
Die zijn uiteraard user-initiated. Beetje hetzelfde idee als Software Update in osx.

[ Voor 7% gewijzigd door CyBeR op 08-07-2011 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:34
Pop-upje met: "update beschikbaar".

Ik denk dat de user idd moet zeggen ik ga nu deze update installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi1983
Excuus, erg slechte uitleg van mijn kant, ik bedoelde als download op het toestel! :D

[ Voor 11% gewijzigd door Yoshi1983 op 08-07-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik zou haast vermoeden dat er iets in de pijplijn zit. Mijn toestel is vandaag en gister ineens Erg traag en hangt zo nu en dan eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Wilde net gaan zeggen, beta 2 is een stuk instabieler dan 1. Maar wat Donstil zegt, zou ook kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Heb ik zelf geen last van. Al redelijk wat games en apps gebruikt en installed, veel stabieler dan Beta 1. Maar dat ligt ook aan het soort apps, bv. WeatherPro HD crashte elke keer, bij Beta 2 niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 20:57

Tourniquet

Hiya, fellas!

WeatherPro crasht bij mij bij Beta 2 juist steeds, net zoals de Tweakers app.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hier ook, WeatherPro is niet te doen. 30x opnieuw opstarten voor hij een keer blijft leven en ik het weer kan zien :)
Ben erg benieuwd wanneer beta 3 er aan komt, en of die inderdaad OTA gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat Beta3 nog niet gekomen is Vrijdag. Beta2 liep eigenlijk perfect tot afgelopen donderdag. Nu loopt mijn iPhone continu vast (hij hangt dan ongeveer 10seconden). Alle programma's sluiten heeft geen zin en ook kan ik geen oorzaak of patroon ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Donstil schreef op zondag 10 juli 2011 @ 01:29:
Jammer dat Beta3 nog niet gekomen is Vrijdag. Beta2 liep eigenlijk perfect tot afgelopen donderdag. Nu loopt mijn iPhone continu vast (hij hangt dan ongeveer 10seconden). Alle programma's sluiten heeft geen zin en ook kan ik geen oorzaak of patroon ontdekken.
Start de iPhone eens opnieuw op? :)
Of reset hem eens naar beta 2, en zet dan je backup terug. Dat moet sowieso werken.

[ Voor 9% gewijzigd door iApp op 10-07-2011 02:36 ]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-05 16:56
Ik draai ook beta 2 en ik heb nergens last van hoor.
Niks mis, geen traagheid.
Hoop dat het ook zo blijft als beta 3 (zal wel volgende week worden) uitkomt als delta update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beta 3 is inmiddels uit en is helaas nog niet OTA.
Wel lekker op tijd voor ons Europeanen. Zo gelijk ff updaten en testen. Ik lag toch maar op de bank.

Edit: ik snap wel waarom Apple een extra weekendje nodig had. Er lijkt een hoop aangepakt als ik de changelog zo lees.

[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 11-07-2011 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

wat zijn de vernieuwingen?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan niet copypasten aangezien ik op beta2 zit maar ze staan op 9to5 Mac eventueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:38
Ben benieuwd, werken de hand gestures op de ipad 1 bij de beta3?

Edit, oh wacht, even de release notes lezen...
http://9to5mac.com/2011/0...s-5-beta-3-to-developers/

[ Voor 48% gewijzigd door deBennie op 11-07-2011 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje jammer dat hij niet OTA upgedated wordt. Had iTunes 10.5 er al weer afgehaald omdat die nogal buggy was.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het viel me op dat Alles onder Beta3 (dus ook 4.3.3 enz) niet meer wordt ondersteund op iTunes 10.5B3 (Die ook vandaag is uitgekomen)

Afbeeldingslocatie: http://img14.imageshack.us/img14/8164/schermafbeelding2011071s.png

Wees dus gewaarschuwd.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 11-07-2011 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hmm. Dat zuigt wel een beetje zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L

R2L

Ook deze is nog behoorlijk buggy...
Tweakers.net app crasht nog steeds en ook de landscape mode van de agenda werkt nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik denk dat het niet aan iOS5 beta 3 ligt, maar aan die apps. Net zoals Dumpert die crasht als je een filmpje aanklikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L

R2L

carpebios schreef op maandag 11 juli 2011 @ 23:43:
Ik denk dat het niet aan iOS5 beta 3 ligt, maar aan die apps. Net zoals Dumpert die crasht als je een filmpje aanklikt.
Het zou inderdaad aan de apps kunnen liggen, maar de eigen IOS5 agenda werkt ook nog niet feilloos...
Het lijkt erop dat de agenda, maar ook de andere apps crashen op het moment dat er extern gegevens worden opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Het is natuurlijk nog wel een beta ;)

Trouwens wel jammer dat ik nu in Parijs zit en in mn hotel is het internet niet echt toereikend om iOS 5 beta 3 te downloaden :p

[ Voor 64% gewijzigd door 90710 op 11-07-2011 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L

R2L

90710 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 23:50:
Het is natuurlijk nog wel een beta ;)

Trouwens wel jammer dat ik nu in Parijs zit en in mn hotel is het internet niet echt toereikend om iOS 5 beta 3 te downloaden :p
Klopt als een zwerende vinger dat het nog een beta is, maar ik had gehoopt dat dit soort (in mijn ogen) "simpel op te lossen zaken" er inmiddels wel uit zouden zijn... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Je weet niet, misschien zijn ze die dingen intern aan het testen. En iets wat voor ons als gebruiker makkelijk lijkt hoeft dat natuurlijk niet te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L

R2L

90710 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 23:58:
Je weet niet, misschien zijn ze die dingen intern aan het testen. En iets wat voor ons als gebruiker makkelijk lijkt hoeft dat natuurlijk niet te zijn ;)
Dat is ook zo en daarom ga ik gewoon verder met testen van de iPhone enne morgen is de iPad aan de beurt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:46

HaterFrame

Well... Poo came out!

Draai hier nu ook Beta 3,

Nog geen problemen tegen gekomen, een enkele app die nog niet doet wat het moet doen.
Maar over het algemeen lijkt het een stuk soepeler te lopen en het werkt allemaal aardig goed.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-06 17:06
Lekker handig was ik weer bezig. :)

Ik heb iTunes beta3 geinstalleerd voordat ik mn iPhone had gebackupt.
Anyhow, nu wil ik dus iTunes naar de prullenbak slepen om de oude opnieuw te installeren. Alleen dat lukt, hij zegt dat het verplaatsen naar de prullenbak niet kan, omdat ik geen bevoegdheden heb om toegang te krijgen tot de sommige onderdelen.
Iemand enig idee?
Of gewoon slikken en de nieuwe beta installeren. :)

Ik heb in de activiteiten monitor alles beeindigd wat met iTunes te maken heeft, ik draai gewoon als admin. :/

Ik had eerst Donstil's waarschuwing op t forum moeten lezen ipv gewoon hersenloos alles installeren. 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door SeenD op 12-07-2011 10:35 ]

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik ben vergeten mijn iPad 2 te backuppen... Ik heb nu de nieuwe iOS, dus dan kan ik geen backup maken. Dan maar de iCloud backup proberen :P

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

Donstil schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:40:
Het viel me op dat Alles onder Beta3 (dus ook 4.3.3 enz) niet meer wordt ondersteund op iTunes 10.5B3 (Die ook vandaag is uitgekomen)

[afbeelding]

Wees dus gewaarschuwd.
stond gewoon in de release notes, eerst backup maken, dan pas itunes upgraden en beta 3 installeren via restore daarna backup terug zetten.
maar goed denk dat 70% hier de beta heeft via registratie site en gewoon maar installeert omdat het kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
@XennOX, ja I know. :)
Ik was druk aan t werk, las dat ie gereleased was, alles snel gedownload geinstalleerd. En toen pas gekeken. Iedereen kent dat. :D

Maaruh niks aan te doen dus, dan installeer ik m wel. :)

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Donstil schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:40:

[afbeelding]

Wees dus gewaarschuwd.
Anoniem: 151407 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:02:
[...]

stond gewoon in de release notes, eerst backup maken, dan pas itunes upgraden en beta 3 installeren via restore daarna backup terug zetten.
Nee, dat stond er eerst niet. Er stond eerst dat voorgaande beta's niet meer gesynced konden worden, niet dat gewone GA releases ook niet gesynced konden worden, vandaar de terechte waarschuwing.

[ Voor 41% gewijzigd door UltraSub op 12-07-2011 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Maar ik snap eigenlijk niet waarom ik de beta 3 van iTunes niet kan weggooien ivm met een rechten issue? Echt raar.

Thx iig voor de ideeën. :)

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

UltraSub schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:06:
[...]

[...]

Nee, dat stond er eerst niet. Er stond eerst dat voorgaande beta's niet meer gesynced konden worden, niet dat gewone GA releases ook niet gesynced konden worden, vandaar de terechte waarschuwing.
ja maar daarom lees je altijd EERST de release notes:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
:+
Ja, maar dan toch.. Ik zou er misschien ook overheen gelezen hebben, en zoals eerst, gedacht hebben dat ze dan alleen de beta's zullen bedoelen. Ik was in ieder geval blij met de warning ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UltraSub schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:47:
:+
Ja, maar dan toch.. Ik zou er misschien ook overheen gelezen hebben, en zoals eerst, gedacht hebben dat ze dan alleen de beta's zullen bedoelen. Ik was in ieder geval blij met de warning ;)
ReleaseNotes of niet, het blijft een kleine moeite om mensen te waarschuwen. Daarom had ik het dus ook maar gewoon gedaan.
Anoniem: 151407 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:02:
[...]

maar goed denk dat 70% hier de beta heeft via registratie site en gewoon maar installeert omdat het kan :)
Haha ik heb het goed gedaan hoor. Keurig een backup gemaakt voordat ik naar 10.5 B3 ging.

Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik vrijwel nooit de Releasenotes lees. Nu toevallig wel omdat ik me zat te vervelen.

[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 12-07-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
Sinds beta 3 krijg ik geen notificaties meer van mijn mail in notificatiecentrum. En ook geen stroken meer. Iemand anders dit ook gemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clone1612
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-06 19:05
Heb het even getest maar bij mij werkt alles perfect. Zijn de instellingen wel juist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Toch wel nice, voor ik het nieuwe iOS erop gooide, had ik toch maar alles naar iCloud gezet. Nou ja wat er mogelijk was, het is nog maar 5gb, en dat duurde een uurtje en alles stond erop.

Nu heeft ie alles gedownload en teruggeplaatst, echt nice, nu is ie bezig alle apps te downloaden en terugzetten.

Bye bye iTunes in de toekomst! :)

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Peabz21 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:18:
Sinds beta 3 krijg ik geen notificaties meer van mijn mail in notificatiecentrum. En ook geen stroken meer. Iemand anders dit ook gemerkt?
Staat het niet uit bij Settings -> Notifications?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 21:08
SeenD schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:30:
Toch wel nice, voor ik het nieuwe iOS erop gooide, had ik toch maar alles naar iCloud gezet. Nou ja wat er mogelijk was, het is nog maar 5gb, en dat duurde een uurtje en alles stond erop.

Nu heeft ie alles gedownload en teruggeplaatst, echt nice, nu is ie bezig alle apps te downloaden en terugzetten.

Bye bye iTunes in de toekomst! :)
Krijg jij ook je sms berichten terug na de iCloud backup?

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:19

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Ik ben daar ook wel nieuwsgierig naar. Ik denk het haast niet. Het lijkt erop alsof deze enkele instellingen backupped en welke software er is. Downloads binnen software (zoals de 3D maps van Navigon bijv) worden niet mee gebackupped.

Mijn backup is nu +/- 300MB. Ik heb deze alleen gemaakt in b3. In b2 heb ik nog geen backup gemaakt.

B3 tegenover B2 voelt imho wat snappy-er en sneller. Ook zijn er gestures bij gekomen (je kunt ze maken, nog niet gevonden hoe je ze ook een functie kan geven :+ )

Overigens valt mij ook op (misschien al eerder gemeld) dat je met T-mobile nu wel weer een Personal HotSpot kunt maken :D (dat was in B2 trouwens al)

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
Snake schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:52:
[...]

Staat het niet uit bij Settings -> Notifications?
Ja het staat gewoon aan. Ik krijg ze niet in beginscherm en niet in het notificatiescherm. In de vorige beta's was het geen probleem. Ik was er al gewend aan geraakt.

Het gaat overigens om een iPhone 3GS, met mijn iPad op beta 3 gaat het wel goed.

EDIT - Na tweede keer rebooten probleem opgelost.

[ Voor 16% gewijzigd door PGB83 op 12-07-2011 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valt het meer mensen op dat het lettertype in apps lijkt verranderd?

Bv in Whatsapp en Sms(iMessage) lijkt het lettertype van het invoerveld anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Shit. Hoe krijg ik nou beta 3 op mijn iPhone 4, zonder sync capabilities te verliezen met mijn 3 andere devices op iOS 4.3.3? Als ik beta 3 van iTunes installeer, wordt natuurlijk de database weer geconverteerd, dus ik kan daarna ook niet ff terug naar oudere versie van iTunes. (ja het is een geconsolideerde database :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi1983
UltraSub schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 17:02:
Shit. Hoe krijg ik nou beta 3 op mijn iPhone 4, zonder sync capabilities te verliezen met mijn 3 andere devices op iOS 4.3.3? Als ik beta 3 van iTunes installeer, wordt natuurlijk de database weer geconverteerd, dus ik kan daarna ook niet ff terug naar oudere versie van iTunes. (ja het is een geconsolideerde database :( )
Hate to do this but... niet.

Apple gaat ervanuit dat de serieuze devvers gewoon een apart systeem hebben staan om te testen of in ieder geval een apart installatie binnen een VM maken. (Zeg overigens niet dat ik het hier mee eens ben...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 09:05
Spul crasht hier nog steeds regelmatig, vooral Zinio en Safari :(
Dumpert app doet het nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Yoshi1983 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 21:16:
[...]

Hate to do this but... niet.

Apple gaat ervanuit dat de serieuze devvers gewoon een apart systeem hebben staan om te testen of in ieder geval een apart installatie binnen een VM maken. (Zeg overigens niet dat ik het hier mee eens ben...)
Naja.. Ik betaal gewoon voor mijn dev account. Vind ik serieus genoeg :)
Maar inderdaad. Library dupliceren dan maar en in een VM optuigen. :(
Iemand die weet of het sharen van een USB port via RDP of via ESX console goed werkt? Geen zin om ook nog eens een VMdirectpath te bouwen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan ook gewoon je iTunes 10,5b2 bibliotheek kopieeren.

Dan 10.5b3 installeren. Je iPhone updaten. Itunes 10,5b2 weer installeren en laten verwijzen naar de gekopieerde bibliotheek.

Althans dat lijkt me. Ik spreek niet uit ervaring.

Pagina: 1 ... 6 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben