My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Anoniem: 136075
Klopt, je kan ook naar "jezelf" sturen merkte ik. Dus van je iPhone naar je iPad met zeflde Apple-id. Kan handig zijn om berichten te sturen naar iemand thuis met de iPad als ik onderweg ben.Donstil schreef op zondag 26 juni 2011 @ 22:05:
Ik zit net dat iMessage inmiddels werkt.
Het mooie van deze nieuwe versie is de uitwisseling met de iPad.
Net heb ik een paar berichtjes ontvangen op mijn iPhone welke ook gelijk op mijn iPad in de lijst staan.
Even als de berichtjes die ik stuur op de iPhone deze komen ook direct op de iPad.
[ Voor 51% gewijzigd door PGB83 op 26-06-2011 22:10 ]
Nee die Syncen niet mee.Anoniem: 136075 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 22:09:
Worden je sms conversaties eigenlijk ook gesynced tussen twee iOS devices? Of echt alleen de iMessage berichten?
Maar dat kon al. In beta 1 werd er onderscheid gemaakt tussen Apple iD (op de iPad) en 06nr (op de iPhone)Peabz21 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 22:10:
[...]
Klopt, je kan ook naar "jezelf" sturen merkte ik. Dus van je iPhone naar je iPad met zeflde Apple-id. Kan handig zijn om berichten te sturen naar iemand thuis met de iPad als ik onderweg ben.
Deze onderscheid is nu weg en dat hebben ze opgelost door dat de berichten op alle devices binnen komen.
Erg fijn àls je het mij vraagt. Zeker als straks al me vrienden en familieleden op ios5 zitten.
Diverse zaken zijn verbeterd t.o.v. beta 1.
Wat me wel opviel is dat diverse apps waaronder tweakers.net nog niet werken.
Ook ervaar ik problemen met het knippen en plakken van teksten...
I am the great Cornholio!
Ik weet niet of dit gevolgen heeft en of die dus dingen niet overneemt. Iemand anders ook dit probleem?
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Beta 2, ipad 2 wifi
[ Voor 7% gewijzigd door Alpha89 op 27-06-2011 18:23 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Dannydekr op 27-06-2011 18:56 ]
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Ik had dit namelijk ook. De auto zag wel al de nummers maar geen 1 wilde spelen. Toen bleek achteraf dat de muziek na een reserve kopie nog niet was gesynct maar wel werd gezien.
Waarschijnlijk staat de index op de iPhone er dan al wel (door de reserve kopie) maar zijn de nummers er nog niet.
Ben je even Angry Birds aan het spelen, en heb je na 1 spel sessie al 5x die slide ervoor gehad per ongeluk omdat je druk aan het swipen bent met een spelletje ..
Gevolg, de game is helemaal traag, telefoon reageert niet lekker en alles ..
Waarom doen ze het niet zo als bij SBSettings, gewoon met een horizontale swipe op de menubar.
Weet niet wat jij allemaal aan het doen bent tijdens angry birds..
[ Voor 90% gewijzigd door Hoedje op 29-06-2011 22:45 ]
Je speelt zeker op je iPad? Daarop zit een dikke zwarte rand rondom games (like Traffic Rush). Speel eens op je mobiel, dan trigger je notification center erg snel (geen zwarte omranding)rdgut schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 19:05:
Ik heb nog nooit per ongeluk het berichtencentrum naar beneden gehaald eigenlijk.
Weet niet wat jij allemaal aan het doen bent tijdens angry birds..
[ Voor 85% gewijzigd door Hoedje op 29-06-2011 22:45 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Hoedje op 29-06-2011 22:45 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
[ Voor 93% gewijzigd door Hoedje op 29-06-2011 22:45 ]
[ Voor 91% gewijzigd door Hoedje op 29-06-2011 22:45 ]
[ Voor 4% gewijzigd door iApp op 29-06-2011 00:29 ]
An a day keeps the doctor away.
Wikipedia: Caps lockHardCoreGamer schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 00:28:
Is het geschreeuw nu eindelijk klaar? Tijd dat er een mod te pas komt..
Het discussiëren via capslock gaan we niet aan beginnen, ook niet op de capslock dag

[ Voor 31% gewijzigd door Hoedje op 29-06-2011 22:46 ]
Ik krijg elke paar dagen een melding dat mijn AppleID is geblokkeerd en ik kan dat dan ongedaan maken via iForgot.apple.com.
Normaal nooit last van eigenlijk en nu continu op alle 2 me Apple ID's (USA + NL)
[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 29-06-2011 14:13 ]
Zie het vinkje in iTunes niet als ik bekabeld mijn iphone eraan hang.
Ios 5 beta 2 en iTunes 10.5 beta 2 geinstalleerd.
Iemand?
Verder draait iOs 5 als een trein.
[Edit]
Moest Mac Os nog even helemaal updaten met wat java en security updates. DONE
Thnx
[ Voor 18% gewijzigd door Impstoker op 29-06-2011 17:22 ]
Bij mij vraagt hij ook telkens opnieuw om het wachtwoord van mijn appleID. Maar dan staat er mijn oude gebruikersnaam, deze heb ik ooit gewijzigd. Maar hij blijft dus vragen naar het password van de oude. Het lijkt erop dat hij die wil gebruiken om apps te installeren die ik aangeschaft heb met het oude id.Donstil schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:12:
Zijn er meer mensen hier die sinds de iOS5.0 beta's steeds hun AppleID moeten resetten?
Ik krijg elke paar dagen een melding dat mijn AppleID is geblokkeerd en ik kan dat dan ongedaan maken via iForgot.apple.com.
Normaal nooit last van eigenlijk en nu continu op alle 2 me Apple ID's (USA + NL)
Maar dat is niet specifiek voor iOS5, want dat doen de oudere versies ook. Mijn vrouw en ik hebben allebei een AppleID maar kopen uiteraard dezelfde apps niet 2x. Dus als bv Whatsapp (gekocht door mijn vrouw) een update heeft, moet ik dat wachtwoord invoeren.Bever schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 08:35:
[...]
Bij mij vraagt hij ook telkens opnieuw om het wachtwoord van mijn appleID. Maar dan staat er mijn oude gebruikersnaam, deze heb ik ooit gewijzigd. Maar hij blijft dus vragen naar het password van de oude. Het lijkt erop dat hij die wil gebruiken om apps te installeren die ik aangeschaft heb met het oude id.
Ik heb mijn account gewijzigd, niet een nieuw account aangemaakt. Dit probleem heb ik pas sinds IOS5B2. Met Beta 1 had ik dit nog niet.loeberce schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 09:02:
[...]
Maar dat is niet specifiek voor iOS5, want dat doen de oudere versies ook. Mijn vrouw en ik hebben allebei een AppleID maar kopen uiteraard dezelfde apps niet 2x. Dus als bv Whatsapp (gekocht door mijn vrouw) een update heeft, moet ik dat wachtwoord invoeren.
Dit is toch wel iets anders. Bij mij moet het hele acount continu gereset worden.Bever schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 08:35:
[...]
Bij mij vraagt hij ook telkens opnieuw om het wachtwoord van mijn appleID. Maar dan staat er mijn oude gebruikersnaam, deze heb ik ooit gewijzigd. Maar hij blijft dus vragen naar het password van de oude. Het lijkt erop dat hij die wil gebruiken om apps te installeren die ik aangeschaft heb met het oude id.
Anoniem: 244731
[ Voor 73% gewijzigd door Daedalus op 01-07-2011 12:23 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Anoniem: 244731
Waar kon dit goedkoper dan?!carpebios schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 01:24:
Heb je daar echt 8 euro voor betaald?
haha Het punt is meer dat het een developer-versie is, niet voor de consument. Straks kan je iOS5 gratis downloaden, dus is het een beetje zonde van je geld zou je kunnen zeggen. Illegaal is het zowiezo dus dat had ook vast gratis gekund.
Liev vragen aan één van de mensen met een developer account hiero?
Voor duidelijkheid: dat gaan we hier niet doen. iOS 5 is op dit moment bedoeld om door developers te worden getest. Links naar iOS 5 downloads of UDID registraties of het aanbieden hiervan zijn niet toegestaan in dit topic. Dit topic is enkel en alleen om te discussieren over en ervaringen uit te wisselen met iOS 5.JanvdVeer schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:38:
[...]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Zoals de mod aangeeft, ik ben developer maar doe dat echt niet. Je loopt dan gewoon risico in de problemen te komen als je wat wilt uitbrengen en ik heb ervoor getekend.JanvdVeer schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:38:
[...]
Nog geen papier aangeraakt moet ik eerlijk zeggen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Je moet de voorwaarden accepteren, wanneer je die schendt kan je je account en developer status voorgoed op den buik schrijven. Nu zal dat niet snel gebeuren, maar ik hou me liever aan de regeltjes.carpebios schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:26:
Ik heb niks getekend hoor, ook al ben ik een dev![]()
Nog geen papier aangeraakt moet ik eerlijk zeggen.
Anyway, iOS 5. Ik ben met beta 2 zeer tevreden en dan met name notifications en imessage, met meerdere iOS apparaten in huis is dat echt superhandig. iCloud werkt nu ook volledig naar behoren en ook daar zie ik inmiddels de meerwaarde van in, ook weer vooral wanneer je meer iOS apparaten hebt. Alleen nog wat vastlopers op voorspelbare punten, die zijn er in beta2 vs 1 niet uit en wat ik daar altijd zo typerend aan vindt... bij iedere OS update loopt o.a. de iPod weleens vast, alsof ze iedere keer daarin zitten te klooien zonder dat ik duidelijke verschillen zie.
Wat ik nog steeds raar vind, en dit is in beta 2 ook nog steeds zo, dat het zoeken handmatig naar een netwerk zo verschrikkelijk lang kan duren.
En foto's syncen in itunes werkt hier ook nog niet... vreemd
Daar heb je volgens mij lion voor nodig. en voor foto's syncen i photo 9.2 beta. Succestoldenburger schreef op zondag 03 juli 2011 @ 15:11:
Iemand die iCloud aan de praat heeft gekregen op snow leopard?
En foto's syncen in itunes werkt hier ook nog niet... vreemd
Wat me nog meer opvalt, password saving werkt voor geen meter. Wel vragen, maar opslaan ho maar.
Daarnaast, inloggen op GoT vanaf een 3G/edge/gprs verbinding werkt niet naar behoren. Wifi wel. Lijkt wel iets met een Tweakers cookie. Al vaker gehad, ook al een keer op een GA firmware.
Dat ligt vaker dan niet aan de proxy van het netwerk.UltraSub schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:46:
Hou ik in notes de tankbeurten in het buitenland bij, kom terug in nl, plop, weg gesynched. Werkt nog lang niet vlekkeloos
Wat me nog meer opvalt, password saving werkt voor geen meter. Wel vragen, maar opslaan ho maar.
Daarnaast, inloggen op GoT vanaf een 3G/edge/gprs verbinding werkt niet naar behoren. Wifi wel. Lijkt wel iets met een Tweakers cookie. Al vaker gehad, ook al een keer op een GA firmware.
Hoedje: je bent ook een zeur af en toe he

[ Voor 4% gewijzigd door CyBeR op 08-07-2011 00:04 ]
Vanacht zelfs, dus wellicht dat er morgen automatisch Beta 3 op je toestel staat als OTA werktDonstil schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 23:27:
Morgen is het 2 weken geleden dat Beta2 kwam toch?
Ik ben wel benieuwd naar die delta OTA updates.
Die zijn uiteraard user-initiated. Beetje hetzelfde idee als Software Update in osx.Phuncz schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:36:
Ik vermoed niet dat het automatisch zal zijn nu, dan zou Apple weer heel de wereldpers over zich heen krijgen.
Ik ben wel benieuwd naar die delta OTA updates.
[ Voor 7% gewijzigd door CyBeR op 08-07-2011 11:57 ]
Ik denk dat de user idd moet zeggen ik ga nu deze update installeren.
[ Voor 11% gewijzigd door Yoshi1983 op 08-07-2011 13:50 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ben erg benieuwd wanneer beta 3 er aan komt, en of die inderdaad OTA gaat zijn.
Start de iPhone eens opnieuw op?Donstil schreef op zondag 10 juli 2011 @ 01:29:
Jammer dat Beta3 nog niet gekomen is Vrijdag. Beta2 liep eigenlijk perfect tot afgelopen donderdag. Nu loopt mijn iPhone continu vast (hij hangt dan ongeveer 10seconden). Alle programma's sluiten heeft geen zin en ook kan ik geen oorzaak of patroon ontdekken.
Of reset hem eens naar beta 2, en zet dan je backup terug. Dat moet sowieso werken.
[ Voor 9% gewijzigd door iApp op 10-07-2011 02:36 ]
An a day keeps the doctor away.
Niks mis, geen traagheid.
Hoop dat het ook zo blijft als beta 3 (zal wel volgende week worden) uitkomt als delta update.
Wel lekker op tijd voor ons Europeanen. Zo gelijk ff updaten en testen. Ik lag toch maar op de bank.
Edit: ik snap wel waarom Apple een extra weekendje nodig had. Er lijkt een hoop aangepakt als ik de changelog zo lees.
[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 11-07-2011 19:44 ]
Ik kan niet copypasten aangezien ik op beta2 zit maar ze staan op 9to5 Mac eventueel.Fietsbel schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:43:
wat zijn de vernieuwingen?
Edit, oh wacht, even de release notes lezen...
http://9to5mac.com/2011/0...s-5-beta-3-to-developers/
[ Voor 48% gewijzigd door deBennie op 11-07-2011 21:34 ]

Wees dus gewaarschuwd.
[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 11-07-2011 22:40 ]
Tweakers.net app crasht nog steeds en ook de landscape mode van de agenda werkt nog niet...
Het zou inderdaad aan de apps kunnen liggen, maar de eigen IOS5 agenda werkt ook nog niet feilloos...carpebios schreef op maandag 11 juli 2011 @ 23:43:
Ik denk dat het niet aan iOS5 beta 3 ligt, maar aan die apps. Net zoals Dumpert die crasht als je een filmpje aanklikt.
Het lijkt erop dat de agenda, maar ook de andere apps crashen op het moment dat er extern gegevens worden opgehaald.
90710
Trouwens wel jammer dat ik nu in Parijs zit en in mn hotel is het internet niet echt toereikend om iOS 5 beta 3 te downloaden
[ Voor 64% gewijzigd door 90710 op 11-07-2011 23:55 ]
Klopt als een zwerende vinger dat het nog een beta is, maar ik had gehoopt dat dit soort (in mijn ogen) "simpel op te lossen zaken" er inmiddels wel uit zouden zijn...90710 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 23:50:
Het is natuurlijk nog wel een beta
Trouwens wel jammer dat ik nu in Parijs zit en in mn hotel is het internet niet echt toereikend om iOS 5 beta 3 te downloaden
90710
Dat is ook zo en daarom ga ik gewoon verder met testen van de iPhone enne morgen is de iPad aan de beurt...90710 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 23:58:
Je weet niet, misschien zijn ze die dingen intern aan het testen. En iets wat voor ons als gebruiker makkelijk lijkt hoeft dat natuurlijk niet te zijn
Nog geen problemen tegen gekomen, een enkele app die nog niet doet wat het moet doen.
Maar over het algemeen lijkt het een stuk soepeler te lopen en het werkt allemaal aardig goed.
I am the great Cornholio!
Ik heb iTunes beta3 geinstalleerd voordat ik mn iPhone had gebackupt.
Anyhow, nu wil ik dus iTunes naar de prullenbak slepen om de oude opnieuw te installeren. Alleen dat lukt, hij zegt dat het verplaatsen naar de prullenbak niet kan, omdat ik geen bevoegdheden heb om toegang te krijgen tot de sommige onderdelen.
Iemand enig idee?
Of gewoon slikken en de nieuwe beta installeren.
Ik heb in de activiteiten monitor alles beeindigd wat met iTunes te maken heeft, ik draai gewoon als admin.

Ik had eerst Donstil's waarschuwing op t forum moeten lezen ipv gewoon hersenloos alles installeren.

[ Voor 20% gewijzigd door SeenD op 12-07-2011 10:35 ]
Something something
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Anoniem: 151407
stond gewoon in de release notes, eerst backup maken, dan pas itunes upgraden en beta 3 installeren via restore daarna backup terug zetten.Donstil schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:40:
Het viel me op dat Alles onder Beta3 (dus ook 4.3.3 enz) niet meer wordt ondersteund op iTunes 10.5B3 (Die ook vandaag is uitgekomen)
[afbeelding]
Wees dus gewaarschuwd.
maar goed denk dat 70% hier de beta heeft via registratie site en gewoon maar installeert omdat het kan
Ik was druk aan t werk, las dat ie gereleased was, alles snel gedownload geinstalleerd. En toen pas gekeken. Iedereen kent dat.
Maaruh niks aan te doen dus, dan installeer ik m wel.
Something something
Donstil schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:40:
Het viel me op dat Alles onder Beta3 (dus ook 4.3.3 enz) niet meer wordt ondersteund op iTunes 10.5B3 (Die ook vandaag is uitgekomen)
[afbeelding]
Wees dus gewaarschuwd.
Nee, dat stond er eerst niet. Er stond eerst dat voorgaande beta's niet meer gesynced konden worden, niet dat gewone GA releases ook niet gesynced konden worden, vandaar de terechte waarschuwing.Anoniem: 151407 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:02:
[...]
stond gewoon in de release notes, eerst backup maken, dan pas itunes upgraden en beta 3 installeren via restore daarna backup terug zetten.
[ Voor 41% gewijzigd door UltraSub op 12-07-2011 11:07 ]
Thx iig voor de ideeën.
Something something
Anoniem: 151407
ja maar daarom lees je altijd EERST de release notes:)UltraSub schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:06:
[...]
[...]
Nee, dat stond er eerst niet. Er stond eerst dat voorgaande beta's niet meer gesynced konden worden, niet dat gewone GA releases ook niet gesynced konden worden, vandaar de terechte waarschuwing.
Ja, maar dan toch.. Ik zou er misschien ook overheen gelezen hebben, en zoals eerst, gedacht hebben dat ze dan alleen de beta's zullen bedoelen. Ik was in ieder geval blij met de warning
ReleaseNotes of niet, het blijft een kleine moeite om mensen te waarschuwen. Daarom had ik het dus ook maar gewoon gedaan.UltraSub schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:47:
Ja, maar dan toch.. Ik zou er misschien ook overheen gelezen hebben, en zoals eerst, gedacht hebben dat ze dan alleen de beta's zullen bedoelen. Ik was in ieder geval blij met de warning
Haha ik heb het goed gedaan hoor. Keurig een backup gemaakt voordat ik naar 10.5 B3 ging.Anoniem: 151407 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:02:
[...]
stond gewoon in de release notes, eerst backup maken, dan pas itunes upgraden en beta 3 installeren via restore daarna backup terug zetten.
maar goed denk dat 70% hier de beta heeft via registratie site en gewoon maar installeert omdat het kan
Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik vrijwel nooit de Releasenotes lees. Nu toevallig wel omdat ik me zat te vervelen.
[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 12-07-2011 11:49 ]
Nu heeft ie alles gedownload en teruggeplaatst, echt nice, nu is ie bezig alle apps te downloaden en terugzetten.
Bye bye iTunes in de toekomst!
Something something
Staat het niet uit bij Settings -> Notifications?Peabz21 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:18:
Sinds beta 3 krijg ik geen notificaties meer van mijn mail in notificatiecentrum. En ook geen stroken meer. Iemand anders dit ook gemerkt?
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Krijg jij ook je sms berichten terug na de iCloud backup?SeenD schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:30:
Toch wel nice, voor ik het nieuwe iOS erop gooide, had ik toch maar alles naar iCloud gezet. Nou ja wat er mogelijk was, het is nog maar 5gb, en dat duurde een uurtje en alles stond erop.
Nu heeft ie alles gedownload en teruggeplaatst, echt nice, nu is ie bezig alle apps te downloaden en terugzetten.
Bye bye iTunes in de toekomst!
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Mijn backup is nu +/- 300MB. Ik heb deze alleen gemaakt in b3. In b2 heb ik nog geen backup gemaakt.
B3 tegenover B2 voelt imho wat snappy-er en sneller. Ook zijn er gestures bij gekomen (je kunt ze maken, nog niet gevonden hoe je ze ook een functie kan geven
Overigens valt mij ook op (misschien al eerder gemeld) dat je met T-mobile nu wel weer een Personal HotSpot kunt maken
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Ja het staat gewoon aan. Ik krijg ze niet in beginscherm en niet in het notificatiescherm. In de vorige beta's was het geen probleem. Ik was er al gewend aan geraakt.Snake schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:52:
[...]
Staat het niet uit bij Settings -> Notifications?
Het gaat overigens om een iPhone 3GS, met mijn iPad op beta 3 gaat het wel goed.
EDIT - Na tweede keer rebooten probleem opgelost.
[ Voor 16% gewijzigd door PGB83 op 12-07-2011 17:52 ]
Bv in Whatsapp en Sms(iMessage) lijkt het lettertype van het invoerveld anders.
Hate to do this but... niet.UltraSub schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 17:02:
Shit. Hoe krijg ik nou beta 3 op mijn iPhone 4, zonder sync capabilities te verliezen met mijn 3 andere devices op iOS 4.3.3? Als ik beta 3 van iTunes installeer, wordt natuurlijk de database weer geconverteerd, dus ik kan daarna ook niet ff terug naar oudere versie van iTunes. (ja het is een geconsolideerde database)
Apple gaat ervanuit dat de serieuze devvers gewoon een apart systeem hebben staan om te testen of in ieder geval een apart installatie binnen een VM maken. (Zeg overigens niet dat ik het hier mee eens ben...)
Dumpert app doet het nu wel.
Naja.. Ik betaal gewoon voor mijn dev account. Vind ik serieus genoegYoshi1983 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 21:16:
[...]
Hate to do this but... niet.
Apple gaat ervanuit dat de serieuze devvers gewoon een apart systeem hebben staan om te testen of in ieder geval een apart installatie binnen een VM maken. (Zeg overigens niet dat ik het hier mee eens ben...)
Maar inderdaad. Library dupliceren dan maar en in een VM optuigen.
Iemand die weet of het sharen van een USB port via RDP of via ESX console goed werkt? Geen zin om ook nog eens een VMdirectpath te bouwen
Dan 10.5b3 installeren. Je iPhone updaten. Itunes 10,5b2 weer installeren en laten verwijzen naar de gekopieerde bibliotheek.
Althans dat lijkt me. Ik spreek niet uit ervaring.
Dit topic is gesloten.
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben