Hebben meer mensen problemen met youtube na update naar b7 ? ik krijg telkens de melding dat de verbinding met youtube is mislukt.
Net ook Beta 7 geïnstalleerd. Hopen dat die spontane soft-reboots nu opgelost zijn, want dat was toch wel bloed-irritant. Ik heb verder nog niet echt verschillen gezien in B7!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Eindelijk nog iemand met hetzelfde probleem!Crp schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:57:
Hebben meer mensen problemen met youtube na update naar b7 ? ik krijg telkens de melding dat de verbinding met youtube is mislukt.
Ik had het probleem al in iOS 5 Beta 6, en nu nog steeds...
@DennusB, bij mij is er iig al een probleem verholpen, wanneer je een applicatie in de multitask bar uit zet, en je gaat de Gestures gebruiken, dan stond hij nog aan... Nu iig niet meer...
[ Voor 21% gewijzigd door iApp op 01-09-2011 14:07 ]
An a day keeps the doctor away.
Zijn nog aanwezig, bij het openen van een Whatsapp bericht.DennusB schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:59:
Net ook Beta 7 geïnstalleerd. Hopen dat die spontane soft-reboots nu opgelost zijn, want dat was toch wel bloed-irritant. Ik heb verder nog niet echt verschillen gezien in B7!
He bagger. Daar baal ik vanHemmik schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:11:
[...]
Zijn nog aanwezig, bij het openen van een Whatsapp bericht.
Ik had vandemorgen een OTA gedaan. iPhone stuck in recovery mode. Great. Is nu aan het restoren van iCloud, wel jammer dat ik mijn podcasts nu moet missen in de auto.
Op iTunes worden ze automatisch gedownload maar via de iPhone nog niet. If they really want to 'cut the cable' they should sort that out!
Op iTunes worden ze automatisch gedownload maar via de iPhone nog niet. If they really want to 'cut the cable' they should sort that out!
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Overmorgen is hij gisteren uitgekomen.HardCoreGamer schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:53:
Vandaag dus een nieuwe update, wel raar aangezien Apple hem meestal morgen uitbrengt...
Ik merk niet veel verschil in beta 7, accu lijkt iets langer mee te gaan, maar nog steeds extreem kort.
Wat noem jij extreem kort? Met Beta 6 deed ik prima een hele dag + avondrobin1979 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:28:
[...]
Overmorgen is hij gisteren uitgekomen.
Ik merk niet veel verschil in beta 7, accu lijkt iets langer mee te gaan, maar nog steeds extreem kort.
Ipad 2 lijkt wat sneller (gevoelsmatig denk ik) met Beta 7...scherm reageerd accuraat i.i.g in multi.
Tubes....It's what make music music!
nee bij mij deed youtube het nog in b6 maar na de update niet meer, vreemd. Ach, maar even afwachten op de volgende updateHardCoreGamer schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:06:
[...]
Eindelijk nog iemand met hetzelfde probleem!
Ik had het probleem al in iOS 5 Beta 6, en nu nog steeds...
@DennusB, bij mij is er iig al een probleem verholpen, wanneer je een applicatie in de multitask bar uit zet, en je gaat de Gestures gebruiken, dan stond hij nog aan... Nu iig niet meer...
Leeg binnen 2 uur in gebieden met minder netwerkbereik.DennusB schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:28:
[...]
Wat noem jij extreem kort? Met Beta 6 deed ik prima een hele dag + avond
Al eens een schone install geprobeerd? Dus setup as a new phone, en géén restore?
Net mijn iPad ook naar 7 geupdate.
Helaas zit de video library bug er nog steeds in.
Helaas zit de video library bug er nog steeds in.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Geupdate zoals Apple het graag heeft, middels restore met iTunes. Geen enkele issue te vinden !
Ze gaan niet opeens zomaar de volgende dag al de RC of GM uitbrengen. Daarnaast heeft Apple wel is op woensdag, dinsdag en vrijdag een update uitgebracht en volgens mij zelfs een keer in het weekend...HardCoreGamer schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:53:
Vandaag dus een nieuwe update, wel raar aangezien Apple hem meestal morgen uitbrengt...
Morgen misschien toch de release van de GM versie?
Heb ik ook veelvuldig last van, heel irritant idd.. Maar ik gok dat het probleem bij Whatsapp ligt, want het gebeurd (bij mij althans) alleen bij Whatsapp.DennusB schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:18:
[...]
He bagger. Daar baal ik vanHopelijk halen ze dat er snel uit, het is echt irritant!
Toen ik hem overigens 5 min geleden aan het stroom deed en ik vernam (via 9to5mac) dat er een nieuwe beta was, wás hij die update al binnen aan het harken

[ Voor 18% gewijzigd door JanvdVeer op 01-09-2011 22:04 ]
Zijn die OTA's ook nog uit te schakelen? Zou lekker zijn als je hem net gejailbreaked hebt en er komt een OTA overheen

Je hoeft hem niet te updatenYzord schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 08:45:
Zijn die OTA's ook nog uit te schakelen? Zou lekker zijn als je hem net gejailbreaked hebt en er komt een OTA overheen
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Vandaar mijn vraagen ik vernam (via 9to5mac) dat er een nieuwe beta was, wás hij die update al binnen aan het harken
Ik kreeg op mijn iPad een popup. Als je daar "nu niet" oid klikt gaat hij niet updaten. De update blijft dan wel gedownload staan.
Verwijderd
Installeer eens whatsapp opnieuw en kijk dan of het probleem nog steeds is.JanvdVeer schreef op donderdag 01 september 2011 @ 22:01:
[...]
Heb ik ook veelvuldig last van, heel irritant idd.. Maar ik gok dat het probleem bij Whatsapp ligt, want het gebeurd (bij mij althans) alleen bij Whatsapp.
Toen ik hem overigens 5 min geleden aan het stroom deed en ik vernam (via 9to5mac) dat er een nieuwe beta was, wás hij die update al binnen aan het harken
Ik heb dit ook wel eens gehad bij een nieuwe "normale" update.
Wellicht dat WA nog niet optimized is voor iOS5?
Verwijderd
Bij de berichtgeving kan je instellen dat hij ze handmatig sorteert. Wat word er hier bedoelt? Sorteert iOS ze dan zelf in een volgorde?
Zijn er meer mensen die last hebben bij iOS 5 beta 6 en 7 dat geluid van games niet goed werkt? Mijn dumpert app geeft sinds beta 6 geen geluid meer door
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Zit er een game in de dumpert appknny schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 14:12:
Zijn er meer mensen die last hebben bij iOS 5 beta 6 en 7 dat geluid van games niet goed werkt? Mijn dumpert app geeft sinds beta 6 geen geluid meer door

(hier geen problemen met de dumpert app. Hij doet wel vaak crashen (de dumpert app) trouwens.
Dat is vanzelf over als de app wordt geupdate voor gebruik onder ios5.0)
Haha nee, maar heb games waarbij het geluid het niet doetDonstil schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 14:28:
[...]
Zit er een game in de dumpert app![]()
(hier geen problemen met de dumpert app. Hij doet wel vaak crashen (de dumpert app) trouwens.
Dat is vanzelf over als de app wordt geupdate voor gebruik onder ios5.0)
Dumpert app heb ik helemaal geen geluid. Ook opnieuw installeren heeft niet geholpen
Misschien maar een complete reset i.p.v. OTA updaten.
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Mijn ervaringen met ios5 b7 zijn vooralsnog prima.ICloud was in b6 niet zo fijn, dat trok mijn batterij denk ik leeg. Sindsdien staat deze uit, mis ik ook niet echt. De voor mij meest in het oog springende verbetering zijn de multi-tasking gebaren. Een knijpbeweging om naar het beginscherm te gaan en met 4 vingers naar boven voor de multitask balk, echt een toevoeging!
De accu gaat wel weer als een malle in beta7.
Ik kan met moeite 1 dag met mijn accu doen en ik gebruik hem niet eens zo gek veel.
Beetje twitteren, internetten en mail (met push).
Ik kan met moeite 1 dag met mijn accu doen en ik gebruik hem niet eens zo gek veel.
Haha ja, accuverbruik is in beta 7 niet bepaald goed te noemenDonstil schreef op zondag 04 september 2011 @ 21:48:
De accu gaat wel weer als een malle in beta7.
Hèhè nee hè. Verder ben ik wel dik tevreden trouwens. Bijna geen bugs meer eigenlijk.
De 2 bug's die ik nog ondervind is 1. bij het openen van Apps via het notificatie centrum. Dan wil het nog wel eens voorkomen dat het springboard crashed. Dat kan natuurlijk ook komen doorat die Apps nog niet iOS5.0 ready zijn.
En 2. De camera wil foto's wel eens niet opslaan of alleen een zwart plaatje opslaan.
De 2 bug's die ik nog ondervind is 1. bij het openen van Apps via het notificatie centrum. Dan wil het nog wel eens voorkomen dat het springboard crashed. Dat kan natuurlijk ook komen doorat die Apps nog niet iOS5.0 ready zijn.
En 2. De camera wil foto's wel eens niet opslaan of alleen een zwart plaatje opslaan.
D'r zijn nog wel een paar dingen die niet helemaal lekker werken (o.a. problemen met syncen/het niet altijd vinden van m'n telefoon terwijl MacBook + telefoon op hetzelfde netwerk zitten), maar de meeste bugs zijn er wel uitgestreken ja. Ben benieuwd of we nog iets groots kunnen verwachten dat voor de iPhone 5 beschikbaar wordt en niet voor oudere devices.
Zo, toch ook maar besloten iOS 5 te proberen.
Kan ik zo een reserve kopie van 4.3.5 terug zetten naar iOS 5 of moet ik op een andere manier een backup maken om al mijn contacten, apps en sms terug te krijgen?
Kan ik zo een reserve kopie van 4.3.5 terug zetten naar iOS 5 of moet ik op een andere manier een backup maken om al mijn contacten, apps en sms terug te krijgen?
Verdikke, ik heb een virtuele provider, en nu blijkt dat Apple in Beta 7 de mogelijkheid heeft geblokkeerd om APs aan te passen.
Dan maar via www.unlockit.co.nz
[ Voor 12% gewijzigd door Snake op 05-09-2011 08:28 ]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Hmmm mn iphone OTA geupdate, nu doet mn muziek niets meer....
Vanaaf maar eens syncen en anders maar een Restore doen... eerste ervaring met OTA niet al te best dus.
Vanaaf maar eens syncen en anders maar een Restore doen... eerste ervaring met OTA niet al te best dus.
I am the great Cornholio!
@hierboven.
Had ik ook. Al mijn muziek schiet gelijk naar het volgende nummer.
In iTunes staat muziek sync ineens uit. Opnieuw synoden heb ik nog niet gedaan maar dat zal het wel oplossen.
Had ik ook. Al mijn muziek schiet gelijk naar het volgende nummer.
In iTunes staat muziek sync ineens uit. Opnieuw synoden heb ik nog niet gedaan maar dat zal het wel oplossen.
Ooh dat is ook vreemd. Ik kan hem nog keurig aanpassen als ik wil.Snake schreef op maandag 05 september 2011 @ 08:05:
Verdikke, ik heb een virtuele provider, en nu blijkt dat Apple in Beta 7 de mogelijkheid heeft geblokkeerd om APs aan te passen.
[ Voor 47% gewijzigd door Donstil op 05-09-2011 12:09 ]
Ik had mijn iPad OTA geupdate, muziek doet het niet meer.
Mijn iPhone deed ik via iTunes restore naar beta 7 , geen probleem.
Daarna iPad ook via itunes gedaan, probleem opgelost.
Do the math. OTA werkt nog niet zoals het moet. Maar jullie weten nu waarom de muziek app het bij jullie niet doet.
Do the math. OTA werkt nog niet zoals het moet. Maar jullie weten nu waarom de muziek app het bij jullie niet doet.
Mkay zal vanaaf eerst eens proberen opnieuw te syncen... Kijken of dat de problemen oplost.
iPad 1 of 2..indien laatste OTA update en geen enkel probleem hieroPeabz21 schreef op maandag 05 september 2011 @ 12:17:
Ik had mijn iPad OTA geupdate, muziek doet het niet meer.
Tubes....It's what make music music!
Mijn iPad2 heeft de update goed doorstaan en de iPhone4 weer niet.
Lijkt me daarom ook een bug die bij al de iOS devices voor kan komen.
Lijkt me daarom ook een bug die bij al de iOS devices voor kan komen.
Een nieuwe sync heeft het probleem met de muziek ook niet opgelost, dus itunes beta geïnstalleerd, back-up gedraaid en een restore gedaan naar de laatste beta.
Nu werkt het weer.
Nu werkt het weer.
Kon dit dan? Sinds ik mijn iPhone 4 via iCloud sync (vanaf b5 heb ik mn MobileMe account omgezet naar iCloud) kan ik hem niet meer syncen in iTunes. Als ik hem aan iTunes hang vraagt hij of ik een reservekopie wil terugzetten, óf dat ik als een nieuwe iPhone wil instellenMetaFrame schreef op maandag 05 september 2011 @ 20:04:
Een nieuwe sync heeft het probleem met de muziek ook niet opgelost, dus itunes beta geïnstalleerd, back-up gedraaid en een restore gedaan naar de laatste beta.
Nu werkt het weer.
Ik kan wel vanaf iCloud een restore doen, maar dat is het me niet waard. Gebruik daarnaast eigenlijk veel meer Spotify en daar heb ik geen problemen mee..
Ben ik dan niet mijn hele berichtengeschiedenis kwijt? Daar heb ik tbh niet zoveel trek in...Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:52:
[...]
Installeer eens whatsapp opnieuw en kijk dan of het probleem nog steeds is.
Ik heb dit ook wel eens gehad bij een nieuwe "normale" update.
[ Voor 31% gewijzigd door JanvdVeer op 05-09-2011 21:11 ]
Heb je de laatste iTunes beta dan wel geïnstalleerd? Vreemd hoor, heb dat nooit gehad. Wel met n 3GS maar dat zou niet mogen uitmaken.
En voorzover ik weet kun je de data van Whatsapp weer terug halen vanuit de cloud.
En voorzover ik weet kun je de data van Whatsapp weer terug halen vanuit de cloud.
[ Voor 24% gewijzigd door HaterFrame op 06-09-2011 08:38 ]
Bij mij heeft het opnieuw syncen van mijn muziek library wel geholpen trouwens.
In itunes muziek sync uitgezet en daarna weer aan gezet.
In itunes muziek sync uitgezet en daarna weer aan gezet.
Hoe bevalt de nieuwe safari eigenlijk? heeft ie behalve tabs en reader ook een stabiliteitsupgrade gekregen? (hopelijk krijgt ie ooit toch downloads...)
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Safari is vooral sneller geworden. Als ik de SunSpider benchmark uitvoer met een iPad 2 haal ik +/- 1750ms. Dit is een veel beter resultaat dan onder iOS 4.3.kmf schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:18:
Hoe bevalt de nieuwe safari eigenlijk? heeft ie behalve tabs en reader ook een stabiliteitsupgrade gekregen? (hopelijk krijgt ie ooit toch downloads...)
Je moet even door het begin skippen van dit filmpje, maar vond het best een goede review van beta7, safari komt daar onder andere ook aan bod.kmf schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:18:
Toen ik hem voor het eerst wilde backuppen naar iCloud gaf m'n iPhone aan dat ik hem daarna niet meer kon backuppen in iTunes. Maar ik ben dus de enige hier bij wie dat zo is?MetaFrame schreef op maandag 05 september 2011 @ 21:28:
Heb je de laatste iTunes beta dan wel geïnstalleerd? Vreemd hoor, heb dat nooit gehad. Wel met n 3GS maar dat zou niet mogen uitmaken.
Op m'n 3Gs draaide beta 6 sneller en deed me batterij er veel langer over om leeg te raken.. Hopelijk wordt dit nog gefixt.
jan> Vreemd, volgens mij als je in iTunes met rechts op je iPhone klikt heb je nog steeds de mogelijkheid om een back-up te maken hoor.
Robberto>
Dat van de batterij lijkt mij ook, lijkt een heel stuk sneller te gaan. Zeker als ik whatsapp nog open heb staan.
Robberto>
Dat van de batterij lijkt mij ook, lijkt een heel stuk sneller te gaan. Zeker als ik whatsapp nog open heb staan.
Het is OF een iCloud backup of een iTunes backup.MetaFrame schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 21:17:
jan> Vreemd, volgens mij als je in iTunes met rechts op je iPhone klikt heb je nog steeds de mogelijkheid om een back-up te maken hoor.
Hadden ze het niet over fall 2011? Tenzij ze een early release hebben, denk het niet.Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 22:31:
komt de echte iOS 5 nu morgen uit? Ik lees op zoveel fora dat hij morgen uit zou komen?
of het is al fall en heb ik iets gemist

Geologisch is het al herfst 2011...Foxpat schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 23:07:
[...]
Hadden ze het niet over fall 2011? Tenzij ze een early release hebben, denk het niet.
of het is al fall en heb ik iets gemist
Maar wss krijgen wij volgende week vrijdag de GM versie... Of wij krijgen volgende week nog een beta 8 met nieuwe functies zoals spraak, maar wss niet; óf ze bewaren het voor de iPhone 5.
Verwijderd
je leest gewoon nogal veel dat hij morgen zou komen. Het is al herfst. of najaar toch. En denk dat ze met herfst najaar bedoelen.
zijn er nu al niet ongeloofelijk veel betas verschenen. Laat dat echt nu maar eens komen.
zijn er nu al niet ongeloofelijk veel betas verschenen. Laat dat echt nu maar eens komen.
Waar lees jij dat dan?
Ik volg toch diverse Apple website's maar heb het gerucht nog niet voorbij zien komen.
(9to5, Macrumors bv)
Ik volg toch diverse Apple website's maar heb het gerucht nog niet voorbij zien komen.
(9to5, Macrumors bv)
Ik wilde het net vragen inderdaad... Heb ook nog nergens dat gerucht gelezen en ook ik volg nauwgezet behoorlijk wat rumour sites.Donstil schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 23:59:
Waar lees jij dat dan?
(9to5, Macrumors bv)
Daarnaast ben ik iOS4 behoorlijk zat aan het worden, dus van mij mag ie geologisch gezien morgen wel uit komen
Edit...
Ahh...
7 september was eerder al fake..
http://www.iphoneclub.nl/...uitgelekt-apple-document/
http://iphonefreak.net/ip...-expected-on-september-7/
[ Voor 18% gewijzigd door Underworld op 07-09-2011 01:48 ]
Aangezien er nog geen GM geseed is, met 100% zekerheid nee.Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 22:31:
komt de echte iOS 5 nu morgen uit? Ik lees op zoveel fora dat hij morgen uit zou komen?
Pas als de GM geseed is kun je twee weken daarna verwachten dat er iets uit komt.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Net gechecked maar ik heb gewoon beide mogelijkheden. Dus bij mij maakt hij een iCloud back-up en kan ik gewoon via iTunes backuppen.Donstil schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 22:43:
[...]
Het is OF een iCloud backup of een iTunes backup.
Maar als je op je iOS device iCloud backup activeerd geeft hij aan dat iTunes backup dan uitgeschakeld wordt. Althans dat is hier zo.MetaFrame schreef op woensdag 07 september 2011 @ 08:09:
[...]
Net gechecked maar ik heb gewoon beide mogelijkheden. Dus bij mij maakt hij een iCloud back-up en kan ik gewoon via iTunes backuppen.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 07-09-2011 13:21 ]
Heeft hier ook gewerkt hoor. Bij de vorige beta althans, daarna niet meer getest.
iCloud backup aan, paar keer gebackupped, toch aan iTunes gehangen, rechtsklik op device>backup, en presto.
iCloud backup aan, paar keer gebackupped, toch aan iTunes gehangen, rechtsklik op device>backup, en presto.
Je kan nu waarschijnlijk met de hand nog een backup maken. De melding is verranderd zie ik (nu ik de screenshot post)
is iCloud back-up net "zoveel" als een iTunes backup dan? Stel m'n tel crasht, ik restore hem en zet zo'n iCloud back-up terug... heb ik dan alles weer? Net zoals met iTunes back-ups? Nee toch?UltraSub schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:20:
Heeft hier ook gewerkt hoor. Bij de vorige beta althans, daarna niet meer getest.
Dejavu... Ik heb het al 2x meegemaakt wanneer ik in safari aan het browser ben (op een bekende site, waar ik dus vaker kom) en als ik dan op de terug knop druk, zit ik ineens in een website versie van een aantal dagen geleden!
Hoe kan dit? Ik gebruik een iPad 2 met de nieuwste iOS 5 beta.
Hoe kan dit? Ik gebruik een iPad 2 met de nieuwste iOS 5 beta.
Je geeft het antwoord zelf al.. Je draait een beta
Ik ben de afgelopen dagen mijn iPad2 wat meer gaan gebruiken en ik merk dat Beta7 daarop prima draait zeg.
Ook de accu gaat zo hard als normaal. Ik verwacht dat deze beta wel tegen een GM aan zit.
Ook de accu gaat zo hard als normaal. Ik verwacht dat deze beta wel tegen een GM aan zit.
Jazeker. Het is de bedoeling dat je voor basis taken iTunes niet meer nodig hebt.DennusB schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:09:
[...]
is iCloud back-up net "zoveel" als een iTunes backup dan? Stel m'n tel crasht, ik restore hem en zet zo'n iCloud back-up terug... heb ik dan alles weer? Net zoals met iTunes back-ups? Nee toch?
Cut the cord dus
@Donstil, die melding kreeg ik dus ook.
[ Voor 4% gewijzigd door JanvdVeer op 10-09-2011 09:43 ]
Niet voor back-ups, wel voor het delen van documenten of savegames tussen apparaten. Back-ups zijn specifiek voor een device, documenten/files worden geshared tussen bijvoorbeeld je iPad en iPhone en direct gesynchroniseerd (mits je verbinding hebt).ronwiel schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 13:37:
Moeten apps geschikt worden gemaakt voor iCloud back-ups (zoals games bijvoorbeeld)?
Dat is geen bétaprobleem. Ik heb op m'n iPhone (met iOS 4.iets) dat probleem heel vaak als ik een topic op GoT open vanaf myreact en dan op de back-knop druk. Dan krijg ik bijna altijd een pagina van een eerdere datum, soms zelfs van twee of drie weken eerder.UltraSub schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:18:
Je geeft het antwoord zelf al.. Je draait een beta
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Beste mensen,
Mijn vader heeft vandaag een iPad 2 gekocht en wou vragen of het binnen de garantie valt om de IOS5 beta te installeren op zijn iPad 2. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Bvd.
Mijn vader heeft vandaag een iPad 2 gekocht en wou vragen of het binnen de garantie valt om de IOS5 beta te installeren op zijn iPad 2. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Bvd.
Ik heb dezelfde ervaring. Voor mij mag ie zo wel released worden. Heb nog geen enkele bug gevonden in deze beta.Donstil schreef op donderdag 08 september 2011 @ 18:44:
Ik ben de afgelopen dagen mijn iPad2 wat meer gaan gebruiken en ik merk dat Beta7 daarop prima draait zeg.
Ik moest er even over nadenken of ik dit een slechte vraag vond of niet. Maar vind hem eigenlijk wel goed. Stel nou je bent geen developer en zet dus via UDID handel op internet iOS5 beta 8 (er van uitgaand dat die vandaag of morgen uit komt) op je iPad2 en hij crasht en doet helemaal niets meer.Caneezy schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 17:37:
Beste mensen,
Bvd.
Dan zou je volgens mij gewoon wel garantie moeten hebben, gezien garantie op hardware gebaseerd is en niet op software.
Uit de developer agreements:Underworld schreef op zondag 11 september 2011 @ 12:31:
[...]
Ik moest er even over nadenken of ik dit een slechte vraag vond of niet. Maar vind hem eigenlijk wel goed. Stel nou je bent geen developer en zet dus via UDID handel op internet iOS5 beta 8 (er van uitgaand dat die vandaag of morgen uit komt) op je iPad2 en hij crasht en doet helemaal niets meer.
Dan zou je volgens mij gewoon wel garantie moeten hebben, gezien garantie op hardware gebaseerd is en niet op software.
You acknowledge that by installing any pre-release Apple Software or using any prerelease
services on Your Authorized Test Devices, these Devices may be “locked” into
testing mode and may not be capable of being restored to their original condition. Any use
of any pre-release Apple Software or pre-release services are for evaluation and development
purposes only, and You should not use any pre-release Apple Software or pre-release services in
a commercial operating environment or with important data. You should back up any data prior to
using the pre-release Apple Software or pre-release services. Apple shall not be responsible for
any costs, expenses or other liabilities You may incur as a result of provisioning Your Authorized
Test Devices and Registered Devices, Your Application development or the installation or use of
this Apple Software or any pre-release Apple services, including but not limited to any damage to
any equipment, or any damage, loss, or corruption of any software, information or data.
Volgens de geruchten van BGR komt de laatste beta aankomende vrijdag en kunnen de huidige iOS4.0 apparaten in de week van 23september voorzien worden van iOS5.0GM
De GM voor de iPhone"5" zou dan verstuurd kunnen worden naar de fabriek in China waarna de iPhone 5's die nu van de band rollen (150.000 per dag aldus de geruchten) voorzien kunnen worden van software en klaar zijn voor verkoop.
De GM voor de iPhone"5" zou dan verstuurd kunnen worden naar de fabriek in China waarna de iPhone 5's die nu van de band rollen (150.000 per dag aldus de geruchten) voorzien kunnen worden van software en klaar zijn voor verkoop.
Het klinkt wel logisch, aangezien de geruchten wijzen op een release in half oktober
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ja, maar als je geen developer bent, heb je die dus niet getekend. Ik denk dat Apple zich wel ingedekt heeft hiertegen op de een of andere manier, though. Een disclaimer dat je alleen mag installeren als je betaald hebt ofzo, en anders copyright schendt.
Je mag ervan uitgaan dat als je je toestel opstuurt voor herstelling, dat men eerst de meest recente firmware release installed. Als het dan nog probs heeft, toestel in de vuilbak en je krijgt een nieuwe/refurbished.
[ Voor 193% gewijzigd door Phuncz op 14-09-2011 00:19 ]
Yup, is ingedekt, ergens gezien. Dat als je als devver iemands UUID opvoert, hij aan dezelfde voorwaarden gaat voldoen of zo.. Weet niet meer waar precies.Scott schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 22:05:
[...]
Ja, maar als je geen developer bent, heb je die dus niet getekend. Ik denk dat Apple zich wel ingedekt heeft hiertegen op de een of andere manier, though. Een disclaimer dat je alleen mag installeren als je betaald hebt ofzo, en anders copyright schendt.
Verwijderd
ik vind het wel erg mooi, en mij lijkt iMessage ook hartstikke handig, en ik kan ook niet wachten tot het uitkomt
Dat zou eind volgende week betekenen?Donstil schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 19:32:
Volgens de geruchten van BGR komt de laatste beta aankomende vrijdag en kunnen de huidige iOS4.0 apparaten in de week van 23september voorzien worden van iOS5.0GM
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Is het probleem opgelost waarbij een mail in uitgaande box komt maar niet verstuurd wordt waarbij je op de ipad geen ander mail adres kan kiezen voor het versturen ervan?
Apple is gelukkig van plan om het samenvoegen van Apple id''s mogelijk te maken: http://9to5mac.com/2011/0...te-mac-meicloud-accounts/
Ik heb nog een vervelende bug gevonden in iOS Camera.
Hij lijkt bepaalde foto's niet op te slaan namelijk. Na een avondje foto's maken staan er maar 3 foto's in 😢
Hij lijkt bepaalde foto's niet op te slaan namelijk. Na een avondje foto's maken staan er maar 3 foto's in 😢
Ook het verwijderen van albums op je iPhone resulteert in een crash.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Best wel een vervelende bug trouwens.
Ik ga een maandje naar het buitenland donderdag en zou toch wel graag wat foto's maken met de iPhone.
Restoren naar 4.3.5 zal het dus waarschijnlijk worden. Althans als beta8/GM niet uitkomt voor donderdag
Ik ga een maandje naar het buitenland donderdag en zou toch wel graag wat foto's maken met de iPhone.
Restoren naar 4.3.5 zal het dus waarschijnlijk worden. Althans als beta8/GM niet uitkomt voor donderdag
Je kan niet meer restoren naar 4.3.5 dat werkt niet meer sinds beta 5/6 oid. Je kan wel restore van beta 7 proberen loste bij mij veel op. Maar 4.3.5 laat Apple je er niet meer op zetten.Donstil schreef op zondag 18 september 2011 @ 21:11:
Best wel een vervelende bug trouwens.
Kan gewoon hoor. Het is even een werk maar het kan wel.
23 September worden alle backups van iCloud verwijderd. Vrijdag wss de GM versie, en 7 oktober de keynote van Apple met de iPhone 5 en de launch van iOS 5.0
Bron?
Keynotes zijn meestal begin vd week. Iig niet op vrijdag.
Haters everywhere but I don’t really care
Als je googled kom je genoeg bronnen tegen...matthijst schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 07:05:
Bron?
Daarnaast zijn er geen regels omtrent het releasen van een nieuwe iOS. Dus hoezo niet op vrijdag???
Heb tot nu toe nog geen fatsoenlijk bron voor een keynote op 7 oktober gevonden.
Allemaal nalullers, geen officiele uitnodiging.
En nee, een keynote dag hoeft niet op een bepaalde dag te zijn, maar aankondigingen uit het verleden:
2G dinsdag 9 jan
3G maandag 9 juni
3GS maandag 8 juni
4 maandag 7 juni S
Lijkt me ook hendiger als Apple om zoiets begin van de week te doen; kunnen websites er nog de hele week over lullen. Als je het op vrijdag doet heb je 2 dagen geen nieuws
Allemaal nalullers, geen officiele uitnodiging.
En nee, een keynote dag hoeft niet op een bepaalde dag te zijn, maar aankondigingen uit het verleden:
2G dinsdag 9 jan
3G maandag 9 juni
3GS maandag 8 juni
4 maandag 7 juni S
Lijkt me ook hendiger als Apple om zoiets begin van de week te doen; kunnen websites er nog de hele week over lullen. Als je het op vrijdag doet heb je 2 dagen geen nieuws
[ Voor 28% gewijzigd door matthijst op 20-09-2011 08:42 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Dit zijn geruchten.....HardCoreGamer schreef op maandag 19 september 2011 @ 23:57:
23 September worden alle backups van iCloud verwijderd. Vrijdag wss de GM versie, en 7 oktober de keynote van Apple met de iPhone 5 en de launch van iOS 5.0
Maar als je goed nadenkt zijn het de meest logische geruchten.
Vrijdag de GM versie is bijna zeker, 2 weken na de release van iOS 5.0 Beta 7.
Na de GM komt de officiële versie meestal binnen 2 weken. Voor de launch van een nieuwe iOS wordt meestal een nieuw iDevice product aangekondigd.
Ik heb geen bron, dit is gewoon logica.
Er is idd nog geen datum voor een Keynote.
Die "bronnen" van website's zitten er vaak naast.
Die zelfde "bronnen" beweerde ook dat Beta8 afgelopen vrijdag uit kwam.
Is er ooit wel eens een Keynote geweest in het einde van een werk week? Volgens mij niet namelijk (of het is erg lang geleden)
edit: Dat 22september iCloud leeg gaat is volgens mij geen gerucht. Dat was toch al door apple bevestigd op het Developers portal?
Die "bronnen" van website's zitten er vaak naast.
Die zelfde "bronnen" beweerde ook dat Beta8 afgelopen vrijdag uit kwam.
Is er ooit wel eens een Keynote geweest in het einde van een werk week? Volgens mij niet namelijk (of het is erg lang geleden)
edit: Dat 22september iCloud leeg gaat is volgens mij geen gerucht. Dat was toch al door apple bevestigd op het Developers portal?
[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 20-09-2011 11:19 ]
Assumptions are the mother of all fuckups.....HardCoreGamer schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 11:12:
[...]
Maar als je goed nadenkt zijn het de meest logische geruchten.
Vrijdag de GM versie is bijna zeker, 2 weken na de release van iOS 5.0 Beta 7.
Na de GM komt de officiële versie meestal binnen 2 weken. Voor de launch van een nieuwe iOS wordt meestal een nieuw iDevice product aangekondigd.
Ik heb geen bron, dit is gewoon logica.
Hahaha, wat pas een echt goeie zou zijn is als Apple stopt met de iPhone en een product zoals een 'iWatch' gaat maken. 
Dat 22 (23?) september iCloud leeg gemaakt wordt, was idd al bevestigd.
Dat 22 (23?) september iCloud leeg gemaakt wordt, was idd al bevestigd.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben