Acties:
  • 0 Henk 'm!
HardCoreGamer schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 11:22:
Hahaha, wat pas een echt goeie zou zijn is als Apple stopt met de iPhone en een product zoals een 'iWatch' gaat maken. :P

Dat 22 (23?) september iCloud leeg gemaakt wordt, was idd al bevestigd.
Ik heb al dagelijks een iWatch om ;)

Afbeeldingslocatie: http://img819.imageshack.us/img819/2440/fotohau.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 21-09-2011 00:08 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Hopelijk gaat in beta 8 de accu weer 8 uur mee :-). In beta 2 was alles perfect. Toen moest ik helaas verplicht naar 7. En na 3,5 uur gebruik is de accu schoon leeg. Je zoet de procenten wegtikken. En dat terwijl alles zowat uitstaat. Je zou denken dat dat bij deel 7 wel eens weg is. Alas.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ik mis nog altijd de type snelheid en accuraatheid die er was in ios 4, deze is in geen enkele ios 5 beta beter geworden. vrij groot irritatie punt , zeker als je snel wilt typen in landscape. het lukt wel maar het gaat allemaal niet zo snappy als in ios4

39

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 20:33
Morgen wordt de iCloud geleegd en ik vroeg me af of me contacten en agenda-afspraken van mn iPhone en iPad worden verwijderd. En zo ja. Hoe stel ik alles veilig. Contacten kan je exporteren vanuit iCloud.com. Maar hoe mn agenda?

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Eduardboon schreef op woensdag 21 september 2011 @ 00:33:
Hopelijk gaat in beta 8 de accu weer 8 uur mee :-). In beta 2 was alles perfect. Toen moest ik helaas verplicht naar 7. En na 3,5 uur gebruik is de accu schoon leeg. Je zoet de procenten wegtikken. En dat terwijl alles zowat uitstaat. Je zou denken dat dat bij deel 7 wel eens weg is. Alas.
Ik draai ook beta 7, maar haal makkelijk anderhalve dag met alles aan(WiFi, 3G, GPS, Sync....). Geen problemen hier :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Tabbo12 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:25:
Morgen wordt de iCloud geleegd en ik vroeg me af of me contacten en agenda-afspraken van mn iPhone en iPad worden verwijderd. En zo ja. Hoe stel ik alles veilig. Contacten kan je exporteren vanuit iCloud.com. Maar hoe mn agenda?
Op het Apple Developer board stond het volgende
On Thursday, September 22, the iCloud Backup data will be reset. Backing up to iCloud or restoring from an iCloud backup will be unavailable from 9 AM PDT – 5 PM PDT. If you attempt a backup or restore during this time, you will receive an alert that the backup or restore was not successful. After this reset, you will be unable to restore from any backup created prior to September 22. A full backup will happen automatically the next time your device backs up to iCloud.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:39
4 oktober event, zeggen ze nu, dat klinkt aannemelijker:
http://www.appleinsider.c...cook_on_oct_4_report.html

Haters everywhere but I don’t really care

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 15:04

Tijn96

In speed we trust

Maar waarom zouden ze dan morgen iCloud leeghalen en dan pas 10october ios5 releasen?

Daar ligt te veel tijd tussen heb ik het idee. En ik hoop dat ios5 deze week uitkomt :)

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Tijn96 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:19:
Maar waarom zouden ze dan morgen iCloud leeghalen en dan pas 10october ios5 releasen?

Daar ligt te veel tijd tussen heb ik het idee. En ik hoop dat ios5 deze week uitkomt :)
De GM versie moet eerst nog komen hé. ;)
Edit: Ik vroeg me af of ik met mijn iPad vrijdag wel weer kan laten backuppen met iCloud in iOS 5.0 beta 7?

[ Voor 14% gewijzigd door iApp op 21-09-2011 14:43 ]

An  a day keeps the doctor away.

• Tabbo12
Donstil schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:54:
[...]

Op het Apple Developer board stond het volgende

[...]
Oh, alleen de back-up data. Geen agenda en contacten, gelukkig :)
HardCoreGamer schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:40:
[...]

De GM versie moet eerst nog komen hé. ;)
Edit: Ik vroeg me af of ik met mijn iPad vrijdag wel weer kan laten backuppen met iCloud in iOS 5.0 beta 7?
Als het goed is maakt je iPad op de nacht van donderdag op vrijdag automatisch een back-up. Dus op vrijdag kan je weer de back-up van die nacht terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt zin in wifi synchronisatie mogelijkheid. Ik moet echter dan nog steeds iTunes aanzwengelen :/. Momenteel gebruik ik regelmatig iPhone Drive voor filmpjes en muziek, maar het is natuurlijk fijner als je muziek gewoon in de iPod muziekspeler terecht komt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Hoe zit het eigenlijk met voice to text? Barst vd geruchten, maar niks te zien in alle bèta's.. Zal dus wel niet (meteen) komen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:45
Ze zullen best iets achter houden wat alleen beschikbaar wordt in de software zodra er een iPhone 5 hardware ID wordt gezien. Dat weten we pas na de aankondiging van de iPhone 5, hopelijk dit najaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03:08

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Donstil schreef op zondag 18 september 2011 @ 21:11:
Best wel een vervelende bug trouwens.
Ik ga een maandje naar het buitenland donderdag en zou toch wel graag wat foto's maken met de iPhone.

Restoren naar 4.3.5 zal het dus waarschijnlijk worden. Althans als beta8/GM niet uitkomt voor donderdag
Natuurlijk ben ik hier een dag te laat mee, maar het viel mij gisteren ook op dat een foto niet werd opgeslagen. Althans, niet op de camera roll. Mijn foto stond wel in Photostream, en van daaruit kon ik hem wel opslaan naar de camera roll. Moet je natuurlijk wel een internetverbinding voor hebben en dat zal in het buitenland niet altijd een optie zijn. 't Zou me overigens niks verbazen als Photostream gewoon een vervanger wordt van de camera roll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 17:11

Underworld

+1 Inzichtvol

stormfly schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 08:59:
Ze zullen best iets achter houden wat alleen beschikbaar wordt in de software zodra er een iPhone 5 hardware ID wordt gezien. Dat weten we pas na de aankondiging van de iPhone 5, hopelijk dit najaar.
Dat vraag ik me echt af... Gezien de developers dat soort features ook goed kunnen gebruiken in bepaalde apps. Misschien uiteindelijk een update van iOS5 maar denk niet dat het er meteen in zal zitten

* Underworld heeft niets gezegd...

http://www.macrumors.com/...-for-new-iphone-hardware/

[ Voor 13% gewijzigd door Underworld op 26-09-2011 20:10 ]

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 15:04

Tijn96

In speed we trust

Iemand nog iets zinnigs te zeggen over de release van ios5 of is het alleen nog maar gis werk?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook iOS 5 beta op mijn 16gb iphone 4 geïnstalleerd. Geen problemen met accu of iets dergelijks, wel met itunes 10.5 beta 8. Iemand anders die last heeft van plopjes en dergelijke in itunes? Draaiend op osx 10.7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 21:35:
Ook iOS 5 beta op mijn 16gb iphone 4 geïnstalleerd. Geen problemen met accu of iets dergelijks, wel met itunes 10.5 beta 8. Iemand anders die last heeft van plopjes en dergelijke in itunes? Draaiend op osx 10.7
Had ik al over gepost. Ik hoor het voornamelijk via AirPlay, omdat ik dit het meest gebruik. Het zit niet in elk nummer overigens.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Tijn96 schreef op maandag 26 september 2011 @ 21:00:
Iemand nog iets zinnigs te zeggen over de release van ios5 of is het alleen nog maar gis werk?
Niemand weet nog iets. Ga er maar vanuit dat wanneer Apple iets aankondigt (al is het maar de aankondiging van de aankondiging) je het overal terugleest. Als het inderdaad 4 oktober wordt, komt er hoogstwaarschijnlijk vandaag of morgen een uitnodiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Vorige aankondigingen waren op maandag of dinsdag volgens mij, met uitnodigingen een week vantevoren. Dus als ze morgen niet komen zal het wel richting 10-11 gaan... Tenzij na 4x ma-di een aankondiging begin vd week niet heilig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik sprak hier in de 5th avenue store met een genius en die wist al het een en ander, echt is los laten deed hij uiteraard niet maar hij wist me wel te vertellen dat het nog langer gaat duren dan de rumor site's doen laten geloven. Allemaal erg vaag natuurlijk maar goed ik meld het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Hoewel leuk als extra informatie, ik geloof er niks van dat die genius iets weet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die genius weet net zoveel als wij. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 17:11

Underworld

+1 Inzichtvol

Scott schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 03:34:
Hoewel leuk als extra informatie, ik geloof er niks van dat die genius iets weet :P
Inderdaad, ik vraag me ook altijd af hoeveel meer zei weten. Ze kunnen uiteraard wel dingen eerder zien (zoals geen vakanties op te nemen tussen 9 en 14 oktober :P) en POS materiaal wat de dagen voor de release binnenkomt vanuit Cupertino.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt bij iedereen de iCloud backup vanaf je iPhone nog?
Ben ik a.s. vrijdag niets kwijt? Of moet ik dan toch een reservekopie op mijn MacBook maken via iTunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Backup moet je altijd maken bij beta software, apple kan zomaar alles wissen blijft een beta traject he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oké de kogel is door de kerk. De nieuwe iPhone zal aangekondigd worden op 4 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Heel benieuwd wat het worden gaat...
Alles wijst op een suffe 4S upgrade (op de hoesjes voor een groter model na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Rivanov schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:39:
Die genius weet net zoveel als wij. ;)
Idd, no inside info die daar te krijgen is. Hoogstens wat verder over nagedachte geruchten.
Zelfs een paar stappen hoger doet men alsof hun neus bloed maar er zijn toch mensen binnen de nationale management tak die weten wat er gaande is maar niets mogen zeggen.

• R2L
  • Laatst online: 16:46

R2L

Het leeghalen / resetten van iCloud heeft bij mij positief uitgepakt.
Mijn @me e-mail account werkt nu ook weer.
Moest overigens op mijn iPhone wel even iCloud weggooien en opnieuw instellen...
Hopelijk kan ik nu binnenkort de diverse Apple ID's samen voegen tot 1...

[ Voor 15% gewijzigd door R2L op 28-09-2011 01:32 ]

• sheeppower
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 09:50
Ik weet niet of anderen het al hadden gezien maar ik zie net dat the phone house de iPad2 met iOS5 denkt te leveren vanaf week 40 (volgende week):

Hier staat dat de iPad met iOS5 geleverd wordt:
http://www.phonehouse.nl/tablet-mobiel-internet/
Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/300j0L1U0X3k1p30453j/Screen%20shot%202011-09-29%20at%2012.18.24%20PM.png

En als je op een prijs klikt, dan staat hier dat het wordt geleverd in week 40:
http://www.phonehouse.nl/...apple/ipad23g16gb/bestel/
Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/24102S3X3Q0q2W1x1c29/Screen%20shot%202011-09-29%20at%2012.18.39%20PM.png

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik krijg iedere ochtend als ik wakker wordt en mijn iPhone uit standby haal de melding dat het iCloud wachtwoord geverifieerd moet worden. Meer mensen die dat hebben?

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

sheeppower schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:34:
Ik weet niet of anderen het al hadden gezien maar ik zie net dat the phone house de iPad2 met iOS5 denkt te leveren vanaf week 40 (volgende week):

Hier staat dat de iPad met iOS5 geleverd wordt:
http://www.phonehouse.nl/tablet-mobiel-internet/
[afbeelding]

En als je op een prijs klikt, dan staat hier dat het wordt geleverd in week 40:
http://www.phonehouse.nl/...apple/ipad23g16gb/bestel/
[afbeelding]
Umm..ja, denk dat PhoneHouse aan het gokken is..dit is nu juist een bron die niet betrouwbaar is

Tubes....It's what make music music!

• THE_BASE
  • Niet online
silitek schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:51:
[...]

Umm..ja, denk dat PhoneHouse aan het gokken is..dit is nu juist een bron die niet betrouwbaar is
Volgens mij is het gewoon bevestigd door zowel Vodafone als T-Mobile en zijn de levertijden haalbaar, echter uiteraard wel met een beperkte voorraad voor resellers.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:10
Hmm vaag, vannacht kreeg ik een OTA update, geen idee welke versie, want hij was al begonnen met downloaden en updaten.
En nu kan ik hem niet activeren. De iPhone zegt dat de activatieservers niet beschikbaar zijn.

Ik heb echt geen idee wat er aan de hand is... Iemand zoiets meegemaakt vandaag?
Laatste beta van itunes maar gedownload en ga hem daarmee proberen te activeren.

Edit: net via itunes beta7 geprobeerd en ik zie nu dat de build van mn iPhone 9A5302B is, dat betekent dat het beta 6 is...
Vaag, waarom was ie vannacht dan iets aan t updaten? En moet ik m nu activeren...
Op t werk maar ff aan de mac hangen, hier thuis kan ik weinig doen, geen xcode etc.

[ Voor 35% gewijzigd door SeenD op 30-09-2011 08:01 ]

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
SeenD schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 07:52:
Hmm vaag, vannacht kreeg ik een OTA update, geen idee welke versie, want hij was al begonnen met downloaden en updaten.
En nu kan ik hem niet activeren. De iPhone zegt dat de activatieservers niet beschikbaar zijn.

Ik heb echt geen idee wat er aan de hand is... Iemand zoiets meegemaakt vandaag?
Laatste beta van itunes maar gedownload en ga hem daarmee proberen te activeren.

Edit: net via itunes beta7 geprobeerd en ik zie nu dat de build van mn iPhone 9A5302B is, dat betekent dat het beta 6 is...
Vaag, waarom was ie vannacht dan iets aan t updaten? En moet ik m nu activeren...
Op t werk maar ff aan de mac hangen, hier thuis kan ik weinig doen, geen xcode etc.
Vaag, want volgens mijn iPhone is er geen update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Ik heb echt geen idee wat er aan de hand is, ik ben nu beta7 van ios aan t downloaden en ga die er maar forced opzetten. Ik was bij beta6 nog gebleven.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanWilder
  • Laatst online: 27-04-2023

VanWilder

Dev @ Eurocontrol

Heb hetzelfde voor. Beta 6 is expired. Dus je moet naar beta 7 restoren.

Good morning, and in case I don't see ya, good afternoon, good evening, and good night!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
VanWilder schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:13:
Heb hetzelfde voor. Beta 6 is expired. Dus je moet naar beta 7 restoren.
Aha, dus dat is t. :)
Thx. En hij probeerde waarschijnlijk vannacht te updaten en dat lukte niet.
Ik was slaapdronken. :)

Forced restore met beta7 is gelukt. Thx iig voor t meedenken.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Zijn er hier mensen die BETA 7 ook gejailbreakt draaien? Is dat een beetje stabiel?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Waar is de iOS 5.0 GM versie?
Ik wacht er al een tijd op, aangezien ik een YouTube bug heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:52
Tussen de vorige betas zaten steeds ongeveer 2 weken. Beta 7 is nu al een maand geleden gereleased. Ik had ondertussen ook al een nieuwe beta of een gm verwacht. Afwachten wat er dinsdag wordt verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Breaking news: Apple stopt met het maken aan iPhone's, iPad's en iPod's. Reden hiervoor is het vertrek van CEO Steve Jobs. :P

Je weet maar nooit... Steve is nu ook net een maand afgetreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Iemand enig idee wanneer we een ballon te zien krijgen (bij een binnenkomende sms bijvoorbeeld), en wanneer die verandert in een nieuwe, notification center achtige balk op het lockscreen? Het lijkt wel compleet willekeurig te gebeuren. 't Is niet na verloop van tijd, en niet na zoveel keer gezien te zijn op het lockscreen (dus zonder te unlocken), dus geen idee wat het wel kan zijn :?

[ Voor 7% gewijzigd door Scott op 01-10-2011 03:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scott schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 03:08:
Iemand enig idee wanneer we een ballon te zien krijgen (bij een binnenkomende sms bijvoorbeeld), en wanneer die verandert in een nieuwe, notification center achtige balk op het lockscreen? Het lijkt wel compleet willekeurig te gebeuren. 't Is niet na verloop van tijd, en niet na zoveel keer gezien te zijn op het lockscreen (dus zonder te unlocken), dus geen idee wat het wel kan zijn :?
In settings > notificaties kan je per app instellen wat je wilt zien.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Ik heb voor alles banners, en geen "alerts", maar toch komen sms'jes binnen met een alert en niet een banner, als het scherm uit staat. Maar ik snap nu hoe het werkt. Als ik een iMessage-bericht naar mezelf stuur, maar snel het scherm uitzet voor dat die aankomt, dan gaat het scherm aan met een ballon/alert. Als ik het scherm uit laat gaan zonder iets te doen, dan staat er de volgende keer als ik het scherm aanzet nog steeds die ballon. Zet ik hem dan weer uit zonder te unlocken, dan is de volgende keer dat ik m'n scherm aanzet die ballon weg en is er zo'n balk (of banner) op m'n lockscreen.

Als ik mezelf een iMessage stuur en het scherm uitzet voor hij aankomt, dan springt m'n scherm weer aan, zoals normaal (ook weer met ballon dus). Als ik hem dan echter zelf uitzet met de lockbutton, dan is de volgende keer dat ik het scherm aanzet de ballon weg en de banner in de plaats gekomen.

Beetje raar gedrag als je het mij vraagt, maar ik weet nu in ieder geval hoe het werkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:07
Scott schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 09:28:
Ik heb voor alles banners, en geen "alerts", maar toch komen sms'jes binnen met een alert en niet een banner, als het scherm uit staat. Maar ik snap nu hoe het werkt. Als ik een iMessage-bericht naar mezelf stuur, maar snel het scherm uitzet voor dat die aankomt, dan gaat het scherm aan met een ballon/alert. Als ik het scherm uit laat gaan zonder iets te doen, dan staat er de volgende keer als ik het scherm aanzet nog steeds die ballon. Zet ik hem dan weer uit zonder te unlocken, dan is de volgende keer dat ik m'n scherm aanzet die ballon weg en is er zo'n balk (of banner) op m'n lockscreen.

Als ik mezelf een iMessage stuur en het scherm uitzet voor hij aankomt, dan springt m'n scherm weer aan, zoals normaal (ook weer met ballon dus). Als ik hem dan echter zelf uitzet met de lockbutton, dan is de volgende keer dat ik het scherm aanzet de ballon weg en de banner in de plaats gekomen.

Beetje raar gedrag als je het mij vraagt, maar ik weet nu in ieder geval hoe het werkt :+
Je ziet het verkeerd.
Die "ballon" is puur de nieuwste notifcatie die "net" binnen is gekomen.
Die staat dan op de voorgrond.

Je kunt ook gewoon op dat scherm het lijstje naar beneden trekken om alle notificaties te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
UltraSub schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:58:
Ik krijg iedere ochtend als ik wakker wordt en mijn iPhone uit standby haal de melding dat het iCloud wachtwoord geverifieerd moet worden. Meer mensen die dat hebben?
Ik heb hetzelfde.. snap niet hoe het komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zit wel een soort van logica in hoor.

Als je telefoon niet in de lock stand staat komen meldingen boven in beeld zodat je door kunt werken (te zij anders aangegeven).
Staat het toestel wel in lock dan komen berichtjes in een ballon binnen maar veranderen ze in een soort lock lijst als het er meer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

rdgut schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:26:
[...]

Je ziet het verkeerd.

Je kunt ook gewoon op dat scherm het lijstje naar beneden trekken om alle notificaties te zien.
Ah, ik snap hem nu. Makes much more sense now! Komt denk ik omdat dat niet zo werkte in de eerste beta-versies, maar op dat zullen toen wel gewoon bugs ofzo geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

rdgut schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:26:
[...]

Je ziet het verkeerd.

Toch nog even een update met betrekking tot de manier waarop notificaties worden laten zien. Wat jij hierboven beschrijft is inderdaad waar als je het scherm aanzet met de sleepbutton. Doe je het met de homebutton, dan blijft de ballon in beeld, het maakt niet uit hoe vaak je het scherm aan- en uitzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:29
GM is uit :) en 10.7.2 GM is ook uit samen met xcode 4.2 GM

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 20:27
carpebios schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:07:
GM is uit :) en 10.7.2 GM is ook uit samen met xcode 4.2 GM
Kun je als gewone user ook de GM installeren? Of moeten we echt nog 8 dagen wachten? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:09
Top! nu wachten tot ie op de Piratebay staat! :P
Gurneyhck schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:18:
[...]

Kun je als gewone user ook de GM installeren? Of moeten we echt nog 8 dagen wachten? O-)
voorgaande versies kon je de GM gewoon installeren en was deze (vrijwel) identiek aan de officiële releaseversie

[ Voor 77% gewijzigd door Extreme smell op 04-10-2011 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
Extreme smell schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:18:
Top! nu wachten tot ie op de Piratebay staat! :P

[...]

voorgaande versies kon je de GM gewoon installeren en was deze (vrijwel) identiek aan de officiële releaseversie
Oké, maar kan alleen met Jailbreak zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En heb je voor het installeren van iOS5 GM een beta van iTunes 10.5 nodig? En wat is de laatste beta van iTunes 10.5? Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:09
Gurneyhck schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:22:
[...]

Oké, maar kan alleen met Jailbreak zeker?
nope, niet nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 22:13
DennusB schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:22:
Zijn er hier mensen die BETA 7 ook gejailbreakt draaien? Is dat een beetje stabiel?
Ehm deels :P als je er voor zorgt dat mobilesubstrate niet word geinstalleerd (dus bijv sbsettings gebruikt dat) is het helemaal oké, als je hem wel installeert krijg je last van safe mode na eerste respring... beetje vervelend dus :( hoop dat ze dat snel fixen, is namelijk beetje lastig om je notification centre te openen met safe mode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:42:
En heb je voor het installeren van iOS5 GM een beta van iTunes 10.5 nodig? En wat is de laatste beta van iTunes 10.5? Thx
12oktober komt hij uit dus zou nu niet meer gaan stoeien met beta's, je hebt als eerste een developer registratie nodig van je device id.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stormfly schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:57:
[...]

12oktober komt hij uit dus zou nu niet meer gaan stoeien met beta's, je hebt als eerste een developer registratie nodig van je device id.
Ook voor de GM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:23

Grin

Ride si sapis.

Voor de GM heb je GEEN dev.ID nodig.
Ik ben de GM al aan het downloaden voor mijn IP4, ik zal de link hier maar niet posten tenzij ik uitdrukkelijk toestemming krijg van een mod/adm. Zal hier waarschijnlijk niet mogen....

De enige vereiste voor het draaien van iOS5 GM is een iTunes 10.5 beta 7 of hoger, beta 9 is de laatste.

[ Voor 19% gewijzigd door Grin op 04-10-2011 22:09 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florisappelaar
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-01-2024
ben hem nu ook aan het downloaden! is het gewoon een kwestie van installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stormfly schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:57:
[...]
Ja dank voor de waarschuwing, maar heb het al eerder met de gm gedaan. Gaf toen geen problemen. Ik meende me alleen te herinneren dat ik wel eerst ook itunes moest bijwerken naar de laatste beta. Vandaar mijn vraag. Maar ben er inmiddels achter dat dat waarschijnlijk 10.5 beta 9 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook alle GM's aan het ophalen :)
excited ... klaar met de betas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florisappelaar
wil niet echt vlotten met die direct links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:05:
[...]

Ja dank voor de waarschuwing, maar heb het al eerder met de gm gedaan. Gaf toen geen problemen. Ik meende me alleen te herinneren dat ik wel eerst ook itunes moest bijwerken naar de laatste beta. Vandaar mijn vraag. Maar ben er inmiddels achter dat dat waarschijnlijk 10.5 beta 9 is.
klopt dat is de laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Handleiding om iOS 5 GM te installeren incl. werkende snelle links: http://bit.ly/nzePhe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florisappelaar
haal 33kb/s via de verschillende links :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
Iemand een linkje naar de windows variant van iTunes 10.5 beta 9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Met beta 7 kan je ios GM5 evt ook al installeren (als je daarvoor beta 9 zocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
matthijst schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:19:
Met beta 7 kan je ios GM5 evt ook al installeren (als je daarvoor beta 9 zocht).
thx! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Hoe installeren jullie de iOS5 GM via Windows dan? Ik heb iTunes Beta 7 draaien maar de iOS5 GM is een .dmg en die kun je voor zover ik weet alleen met een Mac installeren?

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:29
nog 8 daagjes en dan is hij er. Ik zou gewoon even wachten. Zo'n grote verandering is het nu ook weer niet. Dan komt ook gelijk icloud uit en ben je gelijk up to date.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
LaZZ schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:40:
Hoe installeren jullie de iOS5 GM via Windows dan? Ik heb iTunes Beta 7 draaien maar de iOS5 GM is een .dmg en die kun je voor zover ik weet alleen met een Mac installeren?
uitpakken met 7zip (winrar =nogo) En dan vervolgens het grootste bestand nog een keer uitpakken met 7zip. Dan heb je 2 mappen en nog wat bestandjes geloof ik, maar het grooste bestand is dan de *.ispw die je/itunes zoekt.
Bij mij is het nu gelukt iig, ben nu mijn settings aan het terugzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Ik draai al heel lang de beta's maar heb nu even geen Mac bij de hand en wil graag de GM installeren. Heb even in het Developer Centre gekeken maar kan daar geen .ipsw GM vinden.

EDIT: 7-zip does the trick :)

[ Voor 8% gewijzigd door LaZZ op 04-10-2011 23:49 ]

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
carpebios schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:42:
nog 8 daagjes en dan is hij er. Ik zou gewoon even wachten. Zo'n grote verandering is het nu ook weer niet. Dan komt ook gelijk icloud uit en ben je gelijk up to date.
Agree. Ik draai hier ook nog de laatste beta(s) maar kan die laatste week ook wel doorkomen met deze huidige (stabiele) beta.

Zou gewoon even wachten, dan weet je zeker / is de kans veel groter dat het soepel verloopt :)
LaZZ schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:45:
Ik draai al heel lang de beta's maar heb nu even geen Mac bij de hand en wil graag de GM installeren. Heb even in het Developer Centre gekeken maar kan daar geen .ipsw GM vinden.
Dat kan volgens mij met dit tooltje: TransMac

[ Voor 31% gewijzigd door JanvdVeer op 04-10-2011 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Hier draait het niet zo lekker, wil daarom even een clean restore..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

OTA werkt niet?
Dan update ik hem morgen wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
HardCoreGamer schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:54:
OTA werkt niet?
Dan update ik hem morgen wel. :)
Bij mij ook helaas niet.. Daarom wacht ik wel tot officiële launch (12/10) van iOS 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Ik geloof niet dat de GM of public release in een OTA-update beschikbaar gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
Weet iemand wanneer beta 7 verloopt? Anders kan ik die er gewoon op laten staan tot 12 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:30
De GM en de laatste beta van iTunes zijn inmiddels ook op Spotnet / Usenet te vinden.
Deze kan je gewoon installeren zonder dat je een Developers account nodig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florisappelaar
shit jongens, ik ben in alle staten. Heb hem net geupdate naar iOS5 GM maar ben al mijn berichten/foto's/smsen kwijt... het ging fout toen mijn opstartschijf vol zat (lang verhaal). Alle apps en rest staat er wel allemaal op... als ik hem nu herstel, is hij weer precies hetzelfde als zijn huidige vorm.

Nu heb ik nog een gewone HDD met een een backup van een paar weken geleden voordat ik mijn ssd erin zetten, zou ik die weer in mijn MBP kunnen stoppen en dan de reservekopie erop kunnen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi1983
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-06-2021
Scott schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 00:39:
Ik geloof niet dat de GM of public release in een OTA-update beschikbaar gaat komen.
Nope, staat ook op de Apple Developer site :)

You must use iTunes 10.5 beta 7 or later to install iOS 5 GM seed on your devices. iOS 5 GM seed is not available via over the air software update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 16:49
Florisappelaar schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:16:
shit jongens, ik ben in alle staten. Heb hem net geupdate naar iOS5 GM maar ben al mijn berichten/foto's/smsen kwijt... het ging fout toen mijn opstartschijf vol zat (lang verhaal). Alle apps en rest staat er wel allemaal op... als ik hem nu herstel, is hij weer precies hetzelfde als zijn huidige vorm.
Ik had het dat mijn contacten leeg waren na de update, dit bleek door iCloud te komen.
Even de iCloud synchronisatie uitzetten en de gegevens op telefoon verwijderen (als je de vraag krijgt) en dan weer iCloud sync aanzetten. Dit hielp voor mij. Misschien heb jij hetzelfde probleem.

[ Voor 4% gewijzigd door MrOizo2005 op 05-10-2011 09:30 ]

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florisappelaar
thanks maar nee dit had ik bij de configuratie al uitgezet... aaargh wordt gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Kan iemand mij vertellen of het verstandig is om iOS 5 op een Ipad 1 of 3GS te zetten ivm performance?

Vorig jaar heb ik de fout gemaakt om iOS 4 op een 3G te zetten, en die was echt niet meer vooruit te branden... en vervolgens waren de blobs niet meer beschikbaar en zat ik vast op een traag systeem.

Upd: of kon je met een 3G wel gewoon terug.... naja het was genoeg om te gaan zeuren bij mijn werk, zodat ik een 3GS kreeg die daar nog ergens lag.

[ Voor 20% gewijzigd door M_V op 05-10-2011 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Heb iOS 5 op zowel iPad 1 als 3GS en performt prima....

Moet de final van 5 nog op iPad zetten trouwens, benieuwd of gestures weer/nog werken in de GM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florisappelaar
de reservekopie die is gemaakt, is dus te nieuw...

enige wat er dan op zit is oud HDD erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Is deze GM al te installeren op 'normale' iPhones? Of wordt deze nog geverifieerd met onze vrienden van Apple?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
http://www.appletips.nl/i...ter-vanaf-nu-beschikbaar/

Dus ja op je vraag het kan voor elke gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:13
Doen de hand gestures in ios5 het nu wel op de iPad 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Zit in de GM ook siri?
Of is t al bekend hoe men in de beta van Siri kan komen?

Ik kan op de developer portal niks vinden.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zover ik weet een feature die alleen gaat werken op 4S..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Ohja, logisch ook. :)
Wel jammer als t alleen op de 4s zou werken. :/

Als de processing nou op de iphone zelf zou gebeuren dan snap ik dat de iPhone4 het niet aan zou kunnen, maar t wordt verstuurd naar servers.
Ach we weten nog weinig, speculatie heeft weinig zin. :)

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Siri werkt alléén op iPhone 4S.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmm... iOS5 is geinstalleerd. Alleen "sync over wifi" dat is alleen voor podcasts, muziek en zo. zo te zien.

Als ik een bestand in een app's document folder wilt sturen, dan moet de iDevice toch met itunes verbonden zijn...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:42
kmf schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:04:
hmm... iOS5 is geinstalleerd. Alleen "sync over wifi" dat is alleen voor podcasts, muziek en zo. zo te zien.

Als ik een bestand in een app's document folder wilt sturen, dan moet de iDevice toch met itunes verbonden zijn...
alleen de zaken van apple zelf kunnen tot nu toe wireless gedaan worden. pages/numbers etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:37
Hoe krijg je die short cut naar je camera in je lock screen?

Of is dat alleen voor de 4s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:45

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Remco Tr schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:39:
Hoe krijg je die short cut naar je camera in je lock screen?

Of is dat alleen voor de 4s
2x op de homknop drukken als je gelocked bent...(als je terug leest had je het kunnen vinden).

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Pagina: 1 ... 12 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben