Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 17:11

Underworld

+1 Inzichtvol

Chill, dat iOS5 werkt erg goed. Overigens heb ik hem zonder UDID registratie / dev. account erop gezet.
Hey Everyone - I got mine to work just fine and I am no expert in this field but I have done some basic jailbreaking before. Here is what I did - (very simple). I am using a mac running snow leopard and an iPhone running 4.3.4.
1. I downloaded itunes 10.5 beta 9 from this post.
2. Updated my old itunes to version 10.5b132
3. I downloaded the iOS5 AT&T version from this post
4. once downloaded to my "downloads" folder, i connected my iphone to itunes
5. backed up my iphone
6. then i "option + clicked" on "restore" and selected my ipsw file i just downloaded.
7. it installed and restored my iphone perfectly and now i'm running ios5!

Good luck!
Overigens komt iTunes en de GM natuurlijk wel ergens vandaan waarvan we de links hier niet neer kunnen zetten.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:05
GM draait op m'n iPhone 4 en iPad 2. Loopt super, zoals verwacht.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit een beetje met de meldingen in het lockscreen te kloten, maar volgens mij gaat dat niet helemaal lekker hier.
Voor bijvoorbeeld gemiste oproepen kan ik kiezen uit een balk of een melding, maar wat ik ook kies het blijft een melding.
/me zal het wel weer niet begrijpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Heb dit draadje goed bijgehouden maar zit toch met een vraag, wellicht kan ik hem zelf beantwoorden met ja maar kan het niet 1,2 3 duidelijk vinden. Syncen via wifi t.o.v USB zie ik persoonlijk weinig voordeel in, een iCloud vind ik niet prettig ( privacy gevoelliger dan Itunes op me eigen PC ) maar dat is persoonlijk en daar zal ik rustig aan willen wennen nog.

Mijn vraag is dus: Kan ik straks mijn iphone 4 met een update naar IOS5 nog gewoon op de huidige manier syncen via de USB kabel en iTunes zoals ik dat nu met 4.3.* nog doe? Ik ben denk ik 1 van de weinige die het iTunes wel kan waarderen en voor mij werkt dat ook prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:32
Postjuh schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:36:
Heb dit draadje goed bijgehouden maar zit toch met een vraag, wellicht kan ik hem zelf beantwoorden met ja maar kan het niet 1,2 3 duidelijk vinden. Syncen via wifi t.o.v USB zie ik persoonlijk weinig voordeel in,
Ik vind dit net ZALIG, je iPod ligt in de auto, je parkeert 'm in de garage, dat ding pikt automatisch een Wifi netwerk op, met een PC die altijd aanstaat sync ik mijn muziek weer, ik vind het geweldig!

Maar dat brengt mij bij een vraag: kan ik (ook al is het niet ondersteund) iOS 5 op mijn iPod Touch 2nd Generation installeren, zo ja hoe?
Mijn vraag is dus: Kan ik straks mijn iphone 4 met een update naar IOS5 nog gewoon op de huidige manier syncen via de USB kabel en iTunes zoals ik dat nu met 4.3.* nog doe? Ik ben denk ik 1 van de weinige die het iTunes wel kan waarderen en voor mij werkt dat ook prima :)
Dat blijft zonder problemen ook nog steeds werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kmf schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:04:
hmm... iOS5 is geinstalleerd. Alleen "sync over wifi" dat is alleen voor podcasts, muziek en zo. zo te zien.

Als ik een bestand in een app's document folder wilt sturen, dan moet de iDevice toch met itunes verbonden zijn...
Het is iets duidelijker nu. iTunes beta7 (windows) doet nogal raar. Hij ziet de ipad en iphones soms wel en soms niet (via wifi).

Als itunes de idevice wel detecteerd, dan kan je wel iets overpompen via de oude manier (apps->drag&drop). Maar onder deze beta van itunes valt de verbinding te vaak uit.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

HyperBart schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:11:
[...]

Ik vind dit net ZALIG, je iPod ligt in de auto, je parkeert 'm in de garage, dat ding pikt automatisch een Wifi netwerk op, met een PC die altijd aanstaat sync ik mijn muziek weer, ik vind het geweldig!

Maar dat brengt mij bij een vraag: kan ik (ook al is het niet ondersteund) iOS 5 op mijn iPod Touch 2nd Generation installeren, zo ja hoe?

[...]

Dat blijft zonder problemen ook nog steeds werken...
Inderdaad heerlijk dat draadloos syncen...
iCould werkt bij mij nog niet, moet een activatie mail komen. Maar goed, als het allemaal maar op 12 oktober werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Underworld schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:28:
[...]

Inderdaad heerlijk dat draadloos syncen...
iCould werkt bij mij nog niet, moet een activatie mail komen. Maar goed, als het allemaal maar op 12 oktober werkt ;)
Ik heb dit nu gevonden voorlopig als sync voor mijn iPod Touch 2G: http://getwifisync.com/

Kleir! Installeren, tooltje op Windows en pompen maar... Goed genoeg voor mij :) . Dan laat ik een VM iedere dag syncen, huppakee :)

Wel echt DIKKE kak dat Apple de Touch Gen 2 al niet meer ondersteund met 4.X.Y ofzo...... Echt bummer... Ik kan de kantelsensor zelfs niet afzetten in dat ding, wat heel kl*te is, want als ik mijn touch uit mijn armsteun haal, en ik wil 'm zonder kijken bedien (unlock, next track) dan is dat scherm altijd verkeerd om en kijk ik toch weer even en ben ik afgeleid...

Als ze nu eens gewone iPod's ook Wifi Sync maken :o

[ Voor 28% gewijzigd door HyperBart op 05-10-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 13:33
Tweede generatie iPod touch is ook al 3 jaar oud en heeft outdated hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik wil vanmiddag een Ipad gaan kopen. Heeft het nu zin om deze helemaal in te gaan stellen? Of kan ik beter wachten op de nieuwe software en dan beginnen.

Nog nooit een Apple upgrade gedaan ;)

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 05-10-2011 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 13:33
PWM schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:47:
Ik wil vanmiddag een Ipad gaan kopen. Heeft het nu zin om deze helemaal in te gaan stellen? Of kan ik beter wachten op de nieuwe software en dan beginnen.
Updaten gaat zonder dataverlies en als er iets misgaat kan je altijd nog een backup terugzetten waardoor je iPad hersteld wordt naar de staat zoals hij was voordat het misgaat (wel even eraan denken om te syncen voordat je gaat updaten zodat de backup bijgewerkt wordt).

Dus doe gewoon wat je leuk vindt.

[ Voor 3% gewijzigd door MarcoC op 05-10-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:13
Werken de ios5 gestures op een ipad1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

PWM schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:47:
Als je het via mijn post doet, kan er eigenlijk niets mis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deBennie schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:51:
Werken de ios5 gestures op een ipad1?
nee

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

Even een vreemde vraag: hoe kan ik een .dmg file openen op een windows 7 PC?

Weet dat het niet de bedoeling is om dingen te vragen maar doe het toch maar :)

Hiervoor is dit topic natuurlijk niet bedoeld...

[ Voor 15% gewijzigd door Hoedje op 06-10-2011 00:05 ]

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:45

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Kan wel merken dat het niet meer alleen voor Devvers is..... :( :(

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik heb nu een 3GS die ik ga upgraden naar iOS5 voordat ik een 4S ga kopen. Dan ga je natuurlijk backuppen naar iCloud.

In iOS5 zullen waarschijnlijk functies zijn die niet onder de 3GS beschikbaar zijn, maar als ik dus de 4S out-of-the-box aanzet en een restore vanaf iCloud ga doen, heb je dan wel die functies beschikbaar die ik dan bij de 3GS niet zo hebben?

edit: Heb denk ik zelf al het antwoord: Je synchroniseert natuurlijk alleen je apps etc en je persoonlijke instellingen, het OS zit er natuurlijk al standaard op.

Toch?

[ Voor 19% gewijzigd door Slasher op 05-10-2011 15:21 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:46

Osxy

Holy crap on a cracker

Topicstarter
ronaldm3 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:58:

Niet.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-09 01:40
Slasher schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:12:
Ik heb nu een 3GS die ik ga upgraden naar iOS5 voordat ik een 4S ga kopen. Dan ga je natuurlijk backuppen naar iCloud.

In iOS5 zullen waarschijnlijk functies zijn die niet onder de 3GS beschikbaar zijn, maar als ik dus de 4S out-of-the-box aanzet en een restore vanaf iCloud ga doen, heb je dan wel die functies beschikbaar die ik dan bij de 3GS niet zo hebben?

edit: Heb denk ik zelf al het antwoord: Je synchroniseert natuurlijk alleen je apps etc en je persoonlijke instellingen, het OS zit er natuurlijk al standaard op.

Toch?
Correct. Maar ik zou via itunes backuppen, dat gaat vast sneller dan OTA via iCloud. Als je je iOS5 apparaat voor het eerst gebruikt kan je gewoon kiezen een back-up terug te zetten. Heb vanmorgen iOS5 op een 3gs gezet en werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

PowerISO :) ...iOS 5 DM werkt prima hoor op Ipad 2 ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Irrilian schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:28:
Correct. Maar ik zou via itunes backuppen, dat gaat vast sneller dan OTA via iCloud. Als je je iOS5 apparaat voor het eerst gebruikt kan je gewoon kiezen een back-up terug te zetten. Heb vanmorgen iOS5 op een 3gs gezet en werkt prima.
Oke, dus als je Idevice op itunes zet, gaat hij ook automatisch naar de cloud backuppen?

Waarschijnlijk komt er dan binnenkort een nieuwe itunes die dat mogelijk maakt.

[ Voor 8% gewijzigd door Slasher op 05-10-2011 15:42 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 20:27

Was al verteld, even teruglezen voortaan. Maar dit kan eenvoudig met 7zip, de bestanden die je uitpakt moet je nog een keer uitpakken overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Crasht bij jullie de (laatste versie) van de facebook app ook steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb op mijn iPhone 3GS iOS 5.0 beta 7 draaien welke gejailbreakt is met Sn0wbreeze. Nu wil ik daar de GM versie op gaan zetten via iTunes 10.5 beta 7 maar ik krijg wanneer is via Shift Restore de 9A334 ispw selecteer de melding: Firmware is not compatible.

Iemand een idee??

Niet meer van toepassing, had incomplete ipsw binnengeslurpt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2011 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
SeenD schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:58:
Ohja, logisch ook. :)
Wel jammer als t alleen op de 4s zou werken. :/

Als de processing nou op de iphone zelf zou gebeuren dan snap ik dat de iPhone4 het niet aan zou kunnen, maar t wordt verstuurd naar servers.
Ach we weten nog weinig, speculatie heeft weinig zin. :)
Alleen dictation gebeurt via servers. Dat wil zeggen, een e-mail kunnen typen met je stem.

Tenminste zo begrijp ik 't.

[ Voor 4% gewijzigd door CyBeR op 05-10-2011 17:21 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:51
Net op de 3gs ios5 gezet, draait zeer soepel. Heb een vraagje waar zet je het berichten centrum aan of hoeft dat niet? Kan nergens een optie vinden om dit te configureren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Notifications bij Instellingen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
tnx heb ik tig keer overheen gekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:48
Daarnet op beide iphone 4 toestellen geplaatst en moet zeggen dat het lekker soepel draait.
echt major veranderingen vindt ik wel meevallen.
Nu de ipad 2 proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
WIFI sync met itunes werkt niet , synchroniseer balkje is uitgegrijsd en zegt wacht op laptop. Iphone zit met de stekker aan de stroom en heeft wifi verbinding met hetzelfde netwerk als de laptop. Moet ik iets aanpassen op de laptop voor toegang ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillco
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:14
Als ik de GM installeer ben ik daarna toch hopelijk niet mijn instellingen en savegames kwijt? Beetje huiverig voor aangezien het via een restore gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
Chillco schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 19:18:
Als ik de GM installeer ben ik daarna toch hopelijk niet mijn instellingen en savegames kwijt? Beetje huiverig voor aangezien het via een restore gaat.
als je eerst een back up maakt in itunes dan kun je na de installatie van ios5 je telefoon opnieuw instellen via de backup. Hij vraagt na het installeren ook of je de telefoon wilt instellen als en nieuwe of een backup wilt terugzetten en dan staat alles terug zoals daarvoor alleen je mailtjes zijn er niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
misschien is het al 100x gemeld, maar ik vind dit wel een gave wijziging voor de iPad :D Je kunt een alternatieve keyboard layout kiezen :D

Afbeeldingslocatie: http://virtual-life.net/img/getimg/photo.PNG

Ik vraag me af of ik hem veel ga gebruiken, maar het idee is wel erg slim.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

de split keyboard gebruik ik standaard, echt ideaal

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Datafeest schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:01:
misschien is het al 100x gemeld, maar ik vind dit wel een gave wijziging voor de iPad :D Je kunt een alternatieve keyboard layout kiezen :D

[afbeelding]

Ik vraag me af of ik hem veel ga gebruiken, maar het idee is wel erg slim.
Hey wat leuk Renko, je vriend woont in Zwolle - Wipstrik, je telefoon abbo is van Vodafone, je hebt kinder(en) die op basketbal zitten en je hebt een Linkedin account. :)
Erg leuk toetsenbord layout!

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:42
even een vraag wat betreft ios5 icm icloud mail van @me.com

Nu heb ik een @me adres aangemaakt, en synchroniseert hij standaard de contacten die op de ipad/iphone staan, maar ik wil mijn exchange contacten hiervan(die uit mijn gmail komen) hierin importeren. Hoe krijg ik dit voor elkaar? ik krijg het niet gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:58

Scott

Ik ben, dus ik tweak

edebee schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 19:12:
WIFI sync met itunes werkt niet , synchroniseer balkje is uitgegrijsd en zegt wacht op laptop. Iphone zit met de stekker aan de stroom en heeft wifi verbinding met hetzelfde netwerk als de laptop. Moet ik iets aanpassen op de laptop voor toegang ?
Je moet Wi-Fi Sync wel aanzetten per toestel, heb je dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
HardCoreGamer schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:22:
[...]

Hey wat leuk Renko, je vriend woont in Zwolle - Wipstrik, je telefoon abbo is van Vodafone, je hebt kinder(en) die op basketbal zitten en je hebt een Linkedin account. :)
Erg leuk toetsenbord layout!
Haha van je interpretatie klopt helemaal niks :D. En jah I know, alles wat je online staat is openbaar ;).

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:23

Grin

Ride si sapis.

Zie ik iets over het hoofd?
De Location Reminders...ik kan ze niet activeren. Zie hiero voor wat ik bedoel. Reminder op een datum is geen probleem maar de optie lokatie ontbreekt in zijn geheel, ik zie het schuifje 'At a Location' niet ('On a Day' schuifje staat d'r wel....). Anyone? De lokatiebeperkingen staan uit...er lijkt mij niks in de weg te staan.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 08:44
Grin schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:46:
De Location Reminders...ik kan ze niet activeren. Zie hiero voor wat ik bedoel. Reminder op een datum is geen probleem maar de optie lokatie ontbreekt in zijn geheel, ik zie het schuifje 'At a Location' niet ('On a Day' schuifje staat d'r wel....). Anyone? De lokatiebeperkingen staan uit...er lijkt mij niks in de weg te staan.
Zal toch niet 4s only zijn he!? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadonder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:39
harrald schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:49:
[...]

Zal toch niet 4s only zijn he!? :o
Nee hoor. Op m'n iPhone 4 staat het er wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

De beperkingen staan uit, of de bepaling staat uit? Groot verschil, bij mij staat "On a Location" er wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Met welk apparaat heb je dit? Het is met m'n iPad 2 Wifi ook niet beschikbaar. Ik dacht dat ze dat uit hebben geschakeld omdat er geen GPS chip in zit, dus dat het per definitie een onbetrouwbare functie is voor de wifi iPad.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:23

Grin

Ride si sapis.

Gaat om een iPhone 4, zou dus wel moeten kunnen lees ik in de comments.
Om zeker te weten dat het niet in de location restrictions gaat, heb ik alle beperkingen uitgezet; nog steeds geen Location schuifje...... :-(

[ Voor 50% gewijzigd door Grin op 05-10-2011 21:07 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:52
Bij mijn 3GS kan ik ook geen locatie instellen. Valt me nu pas op na al die beta's. :z Nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Benieuwd wanneer MobileMe samengevoegd wordt met iCloud. Heb namelijk m'n iCloud aan het Apple ID gekoppeld waarmee ik al jarenlang m'n apps koop. En dat is een ander adres dan m'n MobileMe emailadres, dat ik als privé emailadres gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:42
Rivanov schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 21:31:
Benieuwd wanneer MobileMe samengevoegd wordt met iCloud. Heb namelijk m'n iCloud aan het Apple ID gekoppeld waarmee ik al jarenlang m'n apps koop. En dat is een ander adres dan m'n MobileMe emailadres, dat ik als privé emailadres gebruik.
Als ik mij niet vergis kan dit al in de GM versie ? Ik dacht dit toenstraks te hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
Scott schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:38:
[...]

Je moet Wi-Fi Sync wel aanzetten per toestel, heb je dat gedaan?
ik heb de wifi sync aangezet via itunes maar nog steeds wacht hij op de laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ashy schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 21:46:
[...]

Als ik mij niet vergis kan dit al in de GM versie ? Ik dacht dit toenstraks te hebben gedaan.
Wanneer ik Email aanzet in iCloud kan ik alleen een nieuwe @me.com adres aanmaken. Maar die heb ik juist al..

Heb nu bij m'n Agenda ook een MobileMe gedeelte en iCloud gedeelte. Maar die moeten dus samengevoegd gaan worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Rivanov schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 21:55:
[...]

Wanneer ik Email aanzet in iCloud kan ik alleen een nieuwe @me.com adres aanmaken. Maar die heb ik juist al..

Heb nu bij m'n Agenda ook een MobileMe gedeelte en iCloud gedeelte. Maar die moeten dus samengevoegd gaan worden..
Om iCloud goed te kunnen gebruiken moet je toch 10.7.2 hebben geïnstalleerd? Ik heb daar nog wel huiverig voor.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijskl
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:26
Op 1 on andere manier krijgt ik de stroke optie in notification center niet aan de gang, hij blijft het aangeven als een melding op me lock screen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Er is geen mogelijkheid om IOS 5.0 nu al op de Ipad te krijgen als je windows hebt he?

Jammer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 16:39
alwaysleft schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 22:48:
Er is geen mogelijkheid om IOS 5.0 nu al op de Ipad te krijgen als je windows hebt he?

Jammer :/
Jawel, moet je even opzoek naar de beta versie van iTunes voor windows, die ís er wel, alleen weet niet precies waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

thijskl schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 22:38:
Op 1 on andere manier krijgt ik de stroke optie in notification center niet aan de gang, hij blijft het aangeven als een melding op me lock screen..
Kan het nu even niet snel uittesten, maar ik denk als je maar één enkele notificatie hebt, blijft het een melding. Heb je meer dan één melding, dan komen ze in lijstje op je lock screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Muthas schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 22:51:
[...]

Kan het nu even niet snel uittesten, maar ik denk als je maar één enkele notificatie hebt, blijft het een melding. Heb je meer dan één melding, dan komen ze in lijstje op je lock screen.
Het notification center is altijd te verkrijgen door op het klokje in het midden van het scherm (bovenaan) te gaan staan en een stroke beweging naar beneden te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste indruk van iOS 5: Super super super!

De synchronisatie in de achtergrond, berichtencentrum, mooie icoontjes/switches/etc., SNELHEID, etc. Echt helemaal top.

Enige wat ik nog niet goed krijg is notificatie van e-mail op mijn lockscreen. Alles staat netjes aan en in het berichtencentrum gaat het prima. Ook netjes mail app met een rood getal erbij. Agenda gaat wel goed.

Maak gebruik van een Google Apps Free die ik als Exchange toegevoegd heb zonder push. Maar dat lijkt me niet zo bijzonder dat het niet gaat werken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
THE_BASE schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 22:11:
[...]

Om iCloud goed te kunnen gebruiken moet je toch 10.7.2 hebben geïnstalleerd? Ik heb daar nog wel huiverig voor.
Moet je de GM pakken, die werkt feilloos.
Ik heb hem ook zojuist geïnstalleerd op m'n 3 weken oude MBA 13"; loopt als een zonnetje :)

Alleen nog even wachten op iPhoto update voor fotostream..

@Tha Duck; push -of fetch- wel aanzetten, anders checkt hij je mail pas op het moment dat je de Mail app opent en krijg je ook geen notificatie

[ Voor 13% gewijzigd door JanvdVeer op 05-10-2011 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanvdVeer schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 23:30:
[...]

@Tha Duck; push -of fetch- wel aanzetten, anders checkt hij je mail pas op het moment dat je de Mail app opent en krijg je ook geen notificatie
Hij checkt nu 1x per uur geloof ik, Maar ik ga nog even stoeien, en een reboot lijkt iets geholpen te hebben. Twitter notificatie komt ook opeens door nu, dus gaat allemaal goed.

Ik ben zeer content in ieder geval, enige minpunt: door herstellen ipv bijwerken moet mijn muziek even opnieuw erop :D Maar dat is niet zo boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

ProfoundValue schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 23:12:
[...]

Het notification center is altijd te verkrijgen door op het klokje in het midden van het scherm (bovenaan) te gaan staan en een stroke beweging naar beneden te maken.
Dit gaat over meldingen op je lock screen, niet daarbuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 18:40
Ik heb zojuist iOS 5 op m'n iPhone 4 gezet. Alles werkt prima, behalve dat ik al mn apps kwijt ben. Nu weet ik dat ik ze gewoon zo weer opnieuw kan downloaden maar ik wil gewoon al m'n apps terug.
Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
Florissant schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 00:17:
Ik heb zojuist iOS 5 op m'n iPhone 4 gezet. Alles werkt prima, behalve dat ik al mn apps kwijt ben. Nu weet ik dat ik ze gewoon zo weer opnieuw kan downloaden maar ik wil gewoon al m'n apps terug.
Is hier een oplossing voor?
Heb je wel een backup gemaakt voor de restore? Zo ja, dan moet je die gewoon weer even terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je weet toch dat wanneer je een development image (GM, beta, etc) installeert dat je iOS device geformatteerd wordt ;) Het staat zelfs in de melding die iTunes geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
Muthas schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 00:08:
[...]

Dit gaat over meldingen op je lock screen, niet daarbuiten.
Hier ook meldingen op lock scherm zie ik niet , wel het berichten centrum op springboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

edebee schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 07:36:
[...]

Hier ook meldingen op lock scherm zie ik niet , wel het berichten centrum op springboard
Meldingen die ongelezen zijn blijven wel in het berichtencentrum staan, maar ze komen maar 1 keer op je lockscreen. Als je daar berichten hebt en je unlockt, dan zijn ze verdwenen de volgende keer dat je in het lockscreen bent. Als je je telefoon gebruikt terwijl een bericht binnenkomt, komt hij weliswaar in het berichtencentrum te staan, maar in dat geval nooit op je lockscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Laatst online: 16-09 17:27
sorry mensen heb volgens mij behoorlijk wat gemist maar hoe kun je al in bezit komen van IOS 5 ?

thanks

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Lees even terug. GM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:07
Grin schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:58:
Gaat om een iPhone 4, zou dus wel moeten kunnen lees ik in de comments.
Om zeker te weten dat het niet in de location restrictions gaat, heb ik alle beperkingen uitgezet; nog steeds geen Location schuifje...... :-(
Ik heb dus precies hetzelfde probleem met een 3GS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Laatst online: 12-09 18:40
Probleem is al opgelost! Ik heb trouwens geen iMessage..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 20:45
Florissant schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 08:49:
Probleem is al opgelost! Ik heb trouwens geen iMessage..?
Lijkt me sterk, denk eerder dat het zo goed is geïntegreerd et het OS dat jij het nog niet opgemerkt hebt ;-)

Het zit IN (dus niet BIJ) het normale berichten scherm, als iemand iMessage heeft wordt de omgeving blauw en bij een SMS groen. Hij polt dus eerst of de overzijde iMessage heeft of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is vreemd/grappig. iCloud.com is niet helemaal goed gesynched. Niet al mijn contacten en agenda's zijn overgekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:53
Ik heb wel het idee dat mijn ipad 1 echt langzamer is geworden. Met name dat hij niet gelijk reageerd wanneer je gaat typen en dan opeens alle letters in beeld staan. Bladwijzers zijn niet gesynchroniseerd en kreeg veel meldingen via itunes dat apps niet geinstalleerd konden worden. Downloaden via appstore op ipad ging wel weer prima.

Overigens wacht ik wel op een jailbreak dat je airplay mirroring kan doen, hoeft niet zo zeer voor spellen want dat zou wellicht te zwaar worden voor de ipad 1 maar internetten lijkt me wel grappig.

[ Voor 23% gewijzigd door Deef_K op 06-10-2011 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
kmf schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:14:
Dat is vreemd/grappig. iCloud.com is niet helemaal goed gesynched. Niet al mijn contacten en agenda's zijn overgekomen..
Valt me op dat hier nog niet de foto's en bookmarks tussen staan. Zou dit nog komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neefdave schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:17:
Ik heb wel het idee dat mijn ipad 1 echt langzamer is geworden. Met name dat hij niet gelijk reageerd wanneer je gaat typen en dan opeens alle letters in beeld staan. Bladwijzers zijn niet gesynchroniseerd en kreeg veel meldingen via itunes dat apps niet geinstalleerd konden worden. Downloaden via appstore op ipad ging wel weer prima.
Bij mij is ie niet langzamer geworden. Maar ik merk wel dat er heel wat minder geheugen vrij is, waardoor apps die veel geheugen nodig hebben vrij snel crashen. iCab crasht bij mij nu constant bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan H.
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 15:46
Kan iemand al iets zeggen over het accugebruik van de iPhone 4 icm IOS 5 GM?
Zit nog op IOS 4.1 en dat draait gewoon goed, ben nog een beetje huiverig om de update uit te voeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hij trekt de accu nog aardig rap leeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brammel schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:46:
[...]

Valt me op dat hier nog niet de foto's en bookmarks tussen staan. Zou dit nog komen?
Dat viel mij ook op net.

En iemand een idee hoe te handelen met meerdere iDevices die je niet met elkaar gesynced wil hebben in iCloud maar wel in de store met hetzelfde account wil gebruiken. Is dat mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 20:27
Wat mij persoonlijk nogal een nadeel lijkt van iMessage is het volgende scenario:

Zowel ik als persoon X hebben een iPhone en dus iMessage. Als ik persoon X een bericht stuur zal deze dus niet als SMS gestuurd worden, en vice versa. Echter: stel dat persoon X in het buitenland zit zonder internetverbinding. Als ik nu een bericht stuur zal persoon X deze dus niet te lezen krijgen. Kan/moet ik dan expliciet aangeven dat ik het bericht als SMS wil versturen? Ik snap dat nog wel, maar de gemiddelde leek natuurlijk niet.

Of denk ik te ingewikkeld?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan blijkbaar meerdere iCloud accounts aanzetten en onderdelen met elkaar synchen. Had ik gemerkt bij mijn oude 3GS die ik in bruikleen heb staan. Standaard pakte ie mijn account, maar ik kon een nieuwe aanmaken voor de andere gebruiker en hiervan de nodige dingen laten synchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
posttoast schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:08:
Wat mij persoonlijk nogal een nadeel lijkt van iMessage is het volgende scenario:

Zowel ik als persoon X hebben een iPhone en dus iMessage. Als ik persoon X een bericht stuur zal deze dus niet als SMS gestuurd worden, en vice versa. Echter: stel dat persoon X in het buitenland zit zonder internetverbinding. Als ik nu een bericht stuur zal persoon X deze dus niet te lezen krijgen. Kan/moet ik dan expliciet aangeven dat ik het bericht als SMS wil versturen? Ik snap dat nog wel, maar de gemiddelde leek natuurlijk niet.

Of denk ik te ingewikkeld?
Het gaat automatisch. Als iMessage niet door gaat, valt ie terug op sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
kmf schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:09:
[...]

Het gaat automatisch. Als iMessage niet door gaat, valt ie terug op sms.
OK, dus hij "bewaart" ze niet zoals bijvoorbeeld WhatsApp dat doet? Als ik mijn telefoon dus in vliegtuigmodus heb staan worden er SMSjes van gemaakt die ik ontvang zodra ik vliegtuigmodus uitzet?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
posttoast schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:11:
[...]

OK, dus hij "bewaart" ze niet zoals bijvoorbeeld WhatsApp dat doet? Als ik mijn telefoon dus in vliegtuigmodus heb staan worden er SMSjes van gemaakt die ik ontvang zodra ik vliegtuigmodus uitzet?
Inderdaad. Je kan ook zien als je een iMessage (blauw) of een sms (groen) stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijskl
Muthas schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 22:51:
[...]

Maar als ik aangeef dat het een stroke moet zijn, dan moet er toch geen 'ouderwets' ballonnetje te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Eerst krijg je een ballonnetje. Als er meerdere notificaties zijn krijg je strokes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijskl
Rivanov schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:39:
Eerst krijg je een ballonnetje. Als er meerdere notificaties zijn krijg je strokes.
Vind zon stroke er sjieker uitzien, maarja helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 20:45
thijskl schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:46:
[...]

Vind zon stroke er sjieker uitzien, maarja helaas..
Niet waar je kunt hem default op stroken zetten in het scherm als je bezig bent. Je zult alleen in het lock screen (dus scherm uit) altijd een ballon krijgen omdat je daar immers geen schermbeeld waar je het boven kunt plaatsen.

Mail komt bij mij altijd als stroke binnen, zonder melding in het beginscherm(privacy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijskl
stormfly schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:48:
[...]

Niet waar je kunt hem default op stroken zetten in het scherm als je bezig bent. Je zult alleen in het lock screen (dus scherm uit) altijd een ballon krijgen omdat je daar immers geen schermbeeld waar je het boven kunt plaatsen.

Mail komt bij mij altijd als stroke binnen, zonder melding in het beginscherm(privacy)
Ik had het ook over het lock scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Oh geweldig :(

Kom ik er net achter dat Siri niet zal werken out of the box op de iPhone 4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 11:28

J.apiooo

FWN

Heeft de iPhone 4 ook image stabilisatie bij video's? Of is dit alleen een feature op de iPhone 4S?

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 07:59
heeft iemand enig idee wanneer itunes 10.5 beta 9 voor windows uitkomt of de GM of de uiteindelijke versie voor windows?

[ Voor 5% gewijzigd door Dapie007 op 06-10-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
HyperBart schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:18:
Oh geweldig :(

Kom ik er net achter dat Siri niet zal werken out of the box op de iPhone 4...
Alleen 4S idd.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 07:59
Misschien dat Siri wel uitkomt in Cydia voor de iphone 4 ik gok van wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Laatst online: 17-09 13:15
Dapie007 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:15:
[...]

Misschien dat Siri wel uitkomt in Cydia voor de iphone 4 ik gok van wel
Ik hoop van wel. We moeten toch eerst wachten op een nederlandse vertaling.

Ben er wel zeer benieuwd naar.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Dapie007 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:13:
heeft iemand enig idee wanneer itunes 10.5 beta 9 voor windows uitkomt of de GM of de uiteindelijke versie voor windows?
De GM is al uit, en volgens mij komen er nu geen nieuwe beta's meer van iTunes 10.5 voor Windows. Ik verwacht dat de final versie volgende week ergens uit zal komen.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Iemand al opgevallen? iPhone 4 Steve.

[ Voor 3% gewijzigd door iApp op 06-10-2011 14:24 ]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HardCoreGamer schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:24:
Iemand al opgevallen? iPhone 4 Steve.
En de 3GS was 3 Go Steve?

Dat iMessage, ben wel benieuwd hoe er bepaald wordt of de andere kant een iPhone heeft. Zou de iPhone bij elke SMS iets toevoegen als controlemiddel en als daar true uitkomt dat het dan voortaan via iMessage gaat totdat de iMessage berichten niet aankomen?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:27:
[...]

En de 3GS was 3 Go Steve?

Dat iMessage, ben wel benieuwd hoe er bepaald wordt of de andere kant een iPhone heeft. Zou de iPhone bij elke SMS iets toevoegen als controlemiddel en als daar true uitkomt dat het dan voortaan via iMessage gaat totdat de iMessage berichten niet aankomen?
Het lijkt mij dat er gewoon op een server gecheckt wordt of je bent "aangemeld". Net zoals dat bij bijvoorbeeld Whatsapp gebeurt.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Thasquealer schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:17:
[...]

Ik hoop van wel. We moeten toch eerst wachten op een nederlandse vertaling.

Ben er wel zeer benieuwd naar.
Engels is al genoeg... Ik ben al happy als ik in de auto op mijn Parrot kan duwen en kan zeggen:
Send an message to my father I just left Antwerp, the traffic is okay and I will be home at 18h15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thijskl schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:37:
[...]

Maar als ik aangeef dat het een stroke moet zijn, dan moet er toch geen 'ouderwets' ballonnetje te komen?
In het Lockscreen wordt een melding eerst een ballon. Komen of zijn er meerdere meldingen, dan worden deze omgevormd tot balkjes. Laat maar eens wat meldingen staan op het lockscreen.
Strook of ballon geldt alleen voor het springboard.

//Hoei, laat! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmm... het is jammer dat je niet een gedeelde backup heb tussen iDevices of tenminste geen mogelijkheid daartoe lijkt het.

Dus op zowel mijn iPhone als iPad heb ik een universal spel. het is niet zo dat ik slechts 1 backup heeft van het spel, zodat ik verder kan gaan waar ik gebleven ben.

Maar wat nog erger is, als ik een app heb welke veel ruimte inneemt (bv zinio), dan gebruikt deze zowel 1GB voor m'n ipad als iphone. Dus ben ik 2GB van de 5 al kwijt... zo gaat het wel rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:34

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

kmf schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:25:
hmm... het is jammer dat je niet een gedeelde backup heb tussen iDevices of tenminste geen mogelijkheid daartoe lijkt het.

Dus op zowel mijn iPhone als iPad heb ik een universal spel. het is niet zo dat ik slechts 1 backup heeft van het spel, zodat ik verder kan gaan waar ik gebleven ben.

Maar wat nog erger is, als ik een app heb welke veel ruimte inneemt (bv zinio), dan gebruikt deze zowel 1GB voor m'n ipad als iphone. Dus ben ik 2GB van de 5 al kwijt... zo gaat het wel rap.
voor zover ik weet tellen apps niet mee qua ruimte die je krijgt.
gezien deze gewoon rechtstreeks uit de app store komen
Pagina: 1 ... 13 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben